Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

Slavia ztratila venku potřetí v řadě body na půdě outsidera a ligu vede už jen o skóre před Spartou.

Dá se říct, že herně to tentokrát nebylo špatné a Slavia měla navrch. Přesto bych neřekl, že další ztráta byla vyloženě náhodná. První inkasovaný gól sice byl smolný, ale první půli jsme opět zase z větší části "probendili", když byl znovu na hrotu podprůměrný Tecl. Když už to vypadalo, že míříme za výhrou, tak přišel zkrat Olayinky. Je sice pravda, že to byl první takový exces během jeho působení v Edenu, nicméně už to bude více než rok, kdy se změnilo jeho chování na hřišti ve smyslu fair-play. Olayinka velkou část svých střetů doprovází nedůstojným divadlem a hádkami s rozhodčími. Ostatně posuďte sami, jak zázračně "oživl" po fénu Ndefeho.

Samostatnou kapitolou pak byla naše naprosto ostudná hra v oslabení, kdy stačilo ubránit ani ne 10 minut. My jsme rezignovali na hru dopředu a hlavně ponechali netakticky vysoko postavenou obranu, která v nastavení totálně vyhořela. První gólovku jsme odvrátili na poslední chvíli (ofsajd jsem tam neviděl), z dalšího nákopu z hloubi hřiště už v samostatném úniku Olatunji nezaváhal. Ostuda! Skutečně by nebylo lepší na těch pár minut zabetonovat vápno, jako to dělá 99 % týmů? Místo toho trenéři posílají směšné papírky jako v loňské nadstavbě s Plzní... Výsledkem je třetí venkovní ztráta za sebou s týmem ze spodních pater tabulky a vyrovnaná situace na čele tabulky.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - U první branky byl míč tečovaný do protipohybu, u druhé si Olatunji při nájezdu poradil výborně. Přesto úplně nepotěší inkasovat dvě branky z jediných dvou vážných ohrožení branky od soupeře.

Lukáš Masopust - 5 - V rámci možností, kdy se Masopust vrací po delších zdravotních problémech, to byl víceméně uspokojivý výkon, i když při jednom sprinterském momentu bylo vidět, že rychlost minimálně dočasně nemá takovou, jako u něj bývalo zvykem. Jeho stažení bylo logické, síly docházely logicky rychleji.

Igoh Ogbu - 4 - Doma září, nicméně venku skálou nebo jistotou zatím není. V Teplicích zmatkoval a o dobrém výkonu se nedá mluvit ani tentokrát. První branka přišla po jeho teči. Smolný okamžik, nicméně je otázka, jestli neměl jít do skluzu. U druhé branky s Holešem vůbec nezachytili náběh Olatunjiho, přičemž velmi podobně obrana zaváhala i o minutu předtím.

Tomáš Holeš - 4 - Bojoval, nicméně proti vysokému a silnému Olatunjimu ve vzdušných soubojích spíše ztrácel. Obrana s ním bohužel nepůsobila o nic jistěji než v předchozích venkovních utkáních.

David Jurásek - 4 - Spíše nevýrazný výkon. Alespoň základ odvedl, nicméně i vzhledem k výsledku se nedá mluvit o spokojenosti.

David Douděra - 4 - Nezvládl se více prosadit. Jedním z mála nadprůměrných momentů byla jeho pohotová střela, po jejímž vyražení srovnal Olaiynka.

Petr Ševčík - 5 - Patřil k lepším hráčům na hřišti a společně s Oscarem diktovali tempo hry ve středu zálohy. V závěru měl být podle mě vystřídán spíše než Van Buren, protože už šlapal vodu.

Oscar Dorley - 5 - Odehrál dobrý zápas, nicméně závěr stejně jako celý tým nezvládl.

Ondřej Lingr - 5 - Snažil se, rozhodčí Zelinka nepřesně neodpískal několik faulů na něj.

Peter Olayinka - 5 - Tento zápas byl z velké části čistě o něm. Nejdříve byl za hrdinu, když pohotově vyrovnal a dohráním situace vybojoval penaltu. Potom se ale vše zlomilo. Zahodil tutovku a hlavně se nechal naprosto tupě vyloučit za nesportovní chování, čímž Slavii pokazil zápas. Vzhledem k vyrovnanosti kladů i záporů dávám průměrnou známku, nicméně Olayinka oslabil tým i do budoucna a vzhledem k následujícím kolům by si zasloužil známku nejnižší.

Stanislav Tecl - 4 - On nějaké balony podrží a sklepne, ale není jich nijak mnoho a jinak se na hřišti ani neprojeví. Proti stoperům se většinou není schopný výrazněji prosadit. Když už se mu to ve druhé půli povedlo a sklepl těžkou hlavičku na Olayinku, tak se mával velmi sporný míč v zámezí při centru Ševčíka. Jinak v základu klubu ambicí Slavie nemá co dělat, ostatně porovnejte jeho přínos s útočníky Sparty.

Mick van Buren - 6 - Střídání zvládl tradičně nadprůměrně. Hru rozhýbal, i když tentokrát ne tolik, abych mluvil o více nadstandardním výkonu. Nicméně nadprůměrnou známku si za proměněnou penaltu v těžký moment zaslouží.

Christos Zafeiris - 6 - Velmi dobré střídání, sám vytvořil svými individuálními schopnostmi dvě dobré šance. Jednu bohužel sám neproměnil. Za mě by měl hrát v základu, i když je mladý a spíše nezkušený, tak svou kvalitou v lize hned vyniká.

Matěj Jurásek a Jakub Hromada nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

24. - Sobota 18. 03. 2023 18:00

Fortuna liga, 2022/2023
2 - 2
1 - 1
FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

26. Červ
90.+5. Olatunji

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

30. Peter Olayinka
65. Mick van Buren (pen)

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    torn     před rokem 21.03.2023 15:02 |  
    1 0

    Přijde mi, že na hřišti se hráči snažili o mnoho překvapivých řešení situací. Ačkoli to v budoucnosti může být dobrou zbraní, přijde mi, že jsme díky tomu ztráceli míče. Také mi přijde, že naše poziční hra nebyla ideální.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    knl66 (přítel SN)     před rokem 21.03.2023 15:13 |  
    28 5

    Z prvního odstavce mám pocit, jako kdybys velkou část viny za naši prohru házel na Olayinku... Přes všechny jeho zbytečné simulace a dohadování s rozhodčími je (byl) to pořád náš nejlepší hráč.
    Slavia se všemi velkými jmény a hvězdami nezvládne ubránit deset minut v deseti, zatímco Bohemians s noname fotbalisty za deset minut v oslabení střílí vítězný gól na hřišti Plzně. Vracíme se k fotbalu z éry Šilhavého? Tehdy jsme taky občas bránili v čase, kdy jsme soupeře měli válcovat (a hráče jsme na to měli). Budeme se bát Teplic, Budějic, Liberce a dalších týmů, které mají problém poskládat sestavu? Nebo jim dáme výhodu nasazením Tecla (jako v šachu, když se vzdáš nějaké figury)?
    Je mně při pohledu na tabulku dost ouzko...


    Komentář byl uživatelem upraven (21.03.2023 17:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Karel13     před rokem 21.03.2023 16:06 |  
      3 5

      Jo, už bych se příště nechtěl dívat na tabulku, kde jsme první ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      cunak     před rokem 21.03.2023 16:20 |  
      4 6

      Jen bych si dovolil připomenout, že za pana Šilhavého a s jeho příšerným fotbalem jsme vyhráli ligu, postoupili do EL a jen těsně a smolně nepostoupili ze skupiny. Vyřadili jsme pravidelného účastníka Ligy mistrů, či mistra Dánska. Ano, pak byly i větší úspěchy. Ale také mnohem větší propadáky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        knl66 (přítel SN)     před rokem 21.03.2023 16:39 |  
        5 0

        Ano, měl jsem zmínit, že jsem měl na mysli fotbal ze závěrečné remízové éry p. Šilhavého.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Flame     před rokem 21.03.2023 15:14 |  
    21 6

    Zdravím všechny. 100% souhlas s hodnocením, ale nepřipadalo vám trochu divné řízení zápasu Zelinkou a spol. s.r.o.?
    1. Neuznaný gól po domnělém opuštění míče hrací plochu,
    2.Na Oliho prostě ten stoper šlápl a mudrování o intenzitě je směšné.
    2.Kopnutí Juráska bez míče, za co je červená karta?
    4. X faulú na naše hráče "přehlédnutých", ale i otočených. Nevím jestli si pamatujete "rozhodčího" Krondla, který se chlubil, že nemusí odpískat penaltu, ale že nepustí útočící mužstvo na půlku svých klientů.
    Musím zmínit prohlášení pana Tvrdíka, že nechceme, aby nás pískal rozhodčí, kterého verdikty byly v náš prospěch.
    Myslím, že si rozhodčí dávají velký pozor, aby nám nedali příležitost mít pocit, že něco písknou v náš prospěch.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Myšák     před rokem 21.03.2023 16:53 |  
      18 0

      Prohráli jsme si to sami!

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        ervin     před rokem 21.03.2023 18:00 |  
        10 0

        Ano souhlas, pořád se hledá viník jinde ale my s tímhle kádrem jsme měli vyhrát v každém případě ať pískají jak pískají! Chyba je u nás ,tam je třeba začít a ne při zápase a po něm nahánět rozhodčího!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      guyincognito     před rokem 22.03.2023 02:00 |  
      1 0

      1. Záležitost asistenta. Kdy naposledy jsi viděl ze asistent na čáře hlásí aut a hlavní nechá pokračovat?
      2. Asi jo, ale měl pomoci Var.
      3. Měl pomoci var, přesně pro tyhle věci tam je - situace bez míče když se hlavní musí dívat jinam.
      4. To je česká liga - špatné terény, hafo soubojů, ve finále jsou oba týmy nespokojené. V tomhle je u nás nejvyšší soutěž na úrovni přeboru.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    martyni (přítel SN)     před rokem 21.03.2023 15:18 |  
    8 7

    Neměl jsem nervy číst komentáře k zápasu. S hodnocením souhlasím, pokud jde o sestavu, preferoval bych Micka od začátku a Ousoua místo Holeše, myslím, že Tomáš není na stoperu lepší než Ousou a ani tam není lepší než na DZ, ale to je jen můj dojem. Nicméně výkon jsme podali dobrý, v sestavě zjevně nebyl hlavní problém. Ne, ani Tecl v základu nám fakt zápas neprohrál.

    Podle mě jsme zápas ztratili ve dvou momentech. Zkrat Olieho, kterej mě moc mrzí, protože hrál v poslední době mnohem lépe než na začátku sezony a stával se velkou oporou. Až se po trestu vrátí, bude zas nerozehranej, velká škoda. Jeho zkrat počítám už při filmování zranění (ok, to je spíš zlozvyk), bez něj by možná byla i penalta, protože jinak to byl na něj jasnej faul. Nedivím se rozhodčím, že ho nechtěli písknout, když viděli to filmování, ale faul to prostě byl. A pak ta hlavička, no...

    A druhej moment je ofsajd systém, nevím, co se má hrát takhle v posledních minutách, ale nebylo to příliš velký riziko? No zjevně bylo, obrana nedokázala držet lajnu, Douděra a hlavně Oscar byli ve špatnym postavení. Kdyby se Douděra chytil s tím týpkem, co nám dal gol, při jeho rychlosti by ho v pohodě dal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Kikoriki     před rokem 21.03.2023 16:46 |  
      13 5

      Komentáře na sítích nečtu. Většinou jsem zklamaný, když se nám zápas nepovede, ale mnohem více zklamaný jsem z těch komentářů. Tam píšou takový ubohoušci, že nemá smysl číst. Taky nesleduju Podroužka, který mě irituje.
      Tady na SN si rád vždy hodnocení přečtu a víceméně souhlasím. nejen s hodnocením, ale i s komentováním našich dlouhodobých problémů a nedostatků. Výkon v Liberci byl dobrý, a Liberec skoro nic neměl. Kromě toho zmatku v závěru, který prostě neumíme a nikdy jsme neuměli. Ale ČB taky nic moc neměli. Prostě nejsme válec, který by vedl ligu o 15 bodů jako před třemi lety a bude se občas ztrácet. PSG, Manchester City, Bayern.....všichni ztrácejí. Tak to prostě je. Sparta vstala z popela, fanoušci vylezli z kanálů, ale pořád si myslím, že kvalita, bojovnost, nálada a jednotlivé posty máme prostě silnější atd. je na naší straně. Jsem optimista.
      Mě uklidňuje fakt, že je na čem stavět, že všichni makali na krev, že se šlo i na tom poli na fotbal dívat. Stačilo uklidit ty dvě šance a bylo po zápase. Na kdyby se ale nehraje. Je to dlouhodobá soutěž a titul získá ten, kdo bude mít nejvíce bodů na konci. Ve hře jich je ještě 33. Byla by velká škoda, kdyby tenhle kádr, a úžasný trenér (který taky dělá chyby, já je taky dělám dnes a denně) titul nezískal.
      Máme někdy smůlu, někdy malou deku na sobě, máme i dlouhodobé problémy. Je fajn si o nich pokecat. Ale máme i trenéry, kteří to přeci vidí taky. Nevěřím na ztrátu motivace, na nějakou slepotu atd. Kádr se pořád mění, motivace je pořád velká.
      Měl bych několik přání a připomínek:
      - proč mít v kádru 26 lidí do pole? Je to psychologická past i když jí JT zatím zvládá a když se nehrajou poháry......jsem pro 18 lidí do pole a zbytek do Béčka, které by se mělo zachránit
      - střílejme z dálky - třeba Kovář ale i další brankáři neumí střelu z dálky po zemi chytit
      - nestavme už Standu Tecla
      - a poslední přání je chování realizáku a lavičky. Já to teď viděl na vlastní oči a chce se mi z toho zvracet. Pak si nás akorát všichni berou do úst. Vím, že jsou tam nervy, ale není nic lepšího než přejít věci v klidu a s grácií. To naštve každého. Prohru, remízu i výhru. Nejvíc mě asi vydí pan Řehák. Nechápu že s tím Tvrdík a JT něco neudělá. Je to naše ostuda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        martyni (přítel SN)     před rokem 21.03.2023 16:52 |  
        7 1

        Mám to podobně, fotbal má bejt zábava a radost, když prohrajeme, většinou si od něj dávám pauzu a věnuju volnej čas něčemu jinýmu, co mi dá něco pozitivního. Výhru bych klidně rozebíral celej tejden, ale užírat se dlouho porážkou, to už pro mě není, na to je život krátkej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        jirkag5     před rokem 21.03.2023 17:23 |  
        12 0

        Řekl bych, že Řehák je tam poslední dobou ten nejklidnější

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    doors     před rokem 21.03.2023 15:26 |  
    16 1

    S hodnocením víceméně souhlas. Popravdě taky bych viděl radši, aby stopera hrál Ousou a Holeš by pak hrál se Ševčíkem v záloze. Rovněž Mick by se mi v útoku líbil víc. Tak snad příště.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      žbl68     před rokem 22.03.2023 07:39 |  
      12 0

      stoperská dvojice Ousou Ogbu by se měla rozhodně ustálit - nic lepšího ted ve slavii není a v dohledné době nebude ... Holeš je typické defenzivní bořítko, jinde je ho ,s prominutím škoda, to je stejně jako se Schranzem v defenzivě, MvB je rozhodně větším přínosem v útoku než kdo jiny, snad jen by mohl být ještě Jurečka - kdyby dostával víc šancí, jako jiní , jiníííí ... takže snad opravdu příště

  6. Tecl dokonce 3 ?

    Slávista 51     před rokem 21.03.2023 15:26 |  
    1 5

    Není to moc !

  7. Trenér

    ing.kralik     před rokem 21.03.2023 15:45 |  
    17 10

    Navrhuji do hodnocení zahrnout i trenéra. Hodnotila by se základní sestava, taktika, střídání, projev na tiskovce a v rozhovoru pro TV.
    Tentokrát bych JT hodnotil známkou 3, možná 2.

    • Re: Trenér

      mig52     před rokem 21.03.2023 20:25 |  
      6 1

      Souhlas, trenéři jsou součástí týmu, nechápu, proč jsou z hodnocení omilostněni.

      • Re: Trenér

        žbl68     před rokem 22.03.2023 07:35 |  
        3 1

        za tohle skončíš u místní kloaky množiny diskuzních Bobligů na hranici :-)))))

  8. Emoce.

    Albert Neri     před rokem 21.03.2023 16:02 |  
    34 7

    Předně považuji za absolutně nepochopitelné, že celý realizační tým po konci zápasu vystartuje na sudího Zelinku, zrovna na něj, který na každém školení rozhodčích vypadá jako prodejce našeho merche, a tou nákloností se nijak netají.
    Jestlipak takto pan Trpišovkský řval o poločase i na Tecla za ten jeho divizní výkon. Asi ne, že. Už před zápasem jsem psal, že řeči o terénu nechci vůbec slyšet. Bohemians hráli za horšího počasí a míč si dávali hezky po zemi. A co řekne, náš trenér hned v první větě na tiskovce... . Hlasy které mluví o Trpišovského odvolání nepramení ze ztráty bodů proti Liberci. Ale z toho, že dlouhodobě předvádíme ty stejné chyby a především úroveň hry celého týmu je slabá. Herně i psychicky. A já nevidím, ze strany trenéra žádnou snahu o nápravu.

    Chceme hrát Ligu mistrů, ale nedokážeme ofenzivně vnutit svoji hru Liberci, nebo Budějovicím. Z části i proto, že žádnou herní tvář nemáme. Proč spolu v záloze nehraje Zafeiris a Ewerton? Oba mají fotbalové myšlení o dvě třídy jinde než zbytek týmu. Hrají s hlavou nahoře, míč jim nepřekaží, a dát to Van Burenovi do běhu je pro ně maličkost. Navíc Zafeiris má postavu jako Rooney za mlada, a dokáže vyhrát spoustu soubojů.

    Od repre pauzy očekávám jasný krok vedení z pozice síly směrem k realizačnímu týmu. Minimálně musí zaznít, že Tecla jsme na hřišti viděli naposled, a že už se nebudou obětovat první poločasy. A znova opakuji. Trpišovský jako trenér klidně může zůstat. Ale jen za předpokladu, že sportovní ředitel nebude jeho kamarád. A upřímně, je mi jedno kdo to bude a odkud. Hlavně to musí být silná osobnost, která Trpišovskému jasně řekne, že neni majitel Slávie, ale jen řadový trenér který je nahraditelný.

    • Re: Emoce.

      martyni (přítel SN)     před rokem 21.03.2023 18:15 |  
      5 5

      No nevim, zrovna Ewerton je urcite sikovnej hrac, ale o fotbalovym mysleni me zatim tolik nepresvedcil, casto mu vsecko hrozne dlouho trva.. neni pro me az takovou zahadou, ze nehraje.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    doors     před rokem 21.03.2023 16:40 |  
    3 1

    Zaujala mne ještě jedna věc. Alanor ve svém hodnocení uvedl, že " Holeš nicméně proti vysokému a silnému Olatunjimu ve vzdušných soubojích spíše ztrácel.". Proč vlastně na Olatunjiho nehrál víc Ogbu, který má na to i míry ( Olatunji - 1,91 cm, Ogbu - 1,87, Holeš 1,80 cm). Vždyť např. na Chorého hrál cíleně za Spartu Sorensen a šlo to. Druhá věc je spíš dotaz na místní znalce. Já v "ilegalitě" k tomuto fóru poslouchám i "Podry a Vacíno". Jeden z nich tam prohlásil, že Ousou má problémy, i přes svou figuru, se hrou hlavou. Toho jsem si přiznám, jako neznalec, vůbec nevšimnul. Jsou někde k mání statistiky i u hlavičkových soubojů".

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Sedrousek     před rokem 21.03.2023 16:43 |  
    4 2

    Hlavne by pred zapasem na takovem terenu meli cely tyden trenovat nekde v parku, aby si zvykli na hrbolaty teren. Pri zapase pak nejsou schopny si porasne prihrat na 10 metru, natoz aby clovek videl nejakou kloudnou kombinaci.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Myšák     před rokem 21.03.2023 16:47 |  
    14 4

    Největší naše chyba, nedokázali jsme posledních 10 minut udržet výsledek. Na závěr nesmyslné střídání, to se JT vůbec nepovedlo. Nejlepší obrana je útok, ale po bitvě......atd. Zelinka podle mne vždycky pískal rovinu i s námi ji pískal a nechápu ten brekot a ukřivděnost. P.....i jsme si to jen a jen sami!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      mig52     před rokem 21.03.2023 20:23 |  
      7 1

      No, je fakt, že v deseti i proti deseti jsme tragikomičti. Totéž platí pro hru proti týmům ohrožených sestupem či v momentální krizi.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    wymaz     před rokem 21.03.2023 16:55 |  
    13 6

    Hodnocení +- ok, ale dostat zbytečnou červenou a mít 5 se mi nelíbí. Holeš měl pomoc obraně, ale ta chybuje stejně. Nebylo by lepší tam podržet klasické stopery a dopřát jim ten luxus, že občas udělají chybu, body ztrácíme stejně a ti kluci se z chyb poučí, budou lepší a lepší. Proti Standovi ani Olayinkovi nic nemá, ale stačilo! Jeden je neproduktivní a jeho pomoc týmu nenese body, druhý sice dává góly, ale chová se jak pomatený (nemyslím jen tu hlavičku).
    Proč máme tolik hráčů průměrné úrovně, k čemu je nám široký kádr, když stejně body nedělá? Chci odchovance, tvrzení že na to nemají neberu, když vidím (nevidím) Pecha, Santose, Stejskala, Kačarabu, Ewertona, Hronka, Šmigu a možná i Douděru, Bořila a Tecla. Proč ne: Prebsl, Červ, Višinský, atd... Je dobře že dostávají prostor jinde, ale když vidím náš kádr, troufnu si tvrdit, že mnou uvedení hráči by nepředvedli o moc horší výkon, než ti nad nimi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      knl66 (přítel SN)     před rokem 21.03.2023 17:52 |  
      6 6

      Možná další várka nepovedených nákupů - Pech, Santos, Hronek, běžec nefotbalista Douděra? Přitom o Prebslovi už padlo asi před rokem a půl (rozhovor DO-JT), že po sezóně ve Vlašimi půjde asi do áčka a ono je teď zase všechno jinak. Ale moc ho nesleduju, tak fakt nevím, jestli by byl u nás lepší než třeba Kačaraba (nebo na podzim Talovjerov). Plzeňská superstar Santos je probiják minulého přestupáku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        guyincognito     před rokem 22.03.2023 02:03 |  
        0 0

        Prebsl je super a čeká ho dobra kariéra, ale jen za poslední dva zápasy přes nej šly minimálně 3 góly…viz sestřihy…za to by u nás dohrával sezónu v Béčku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      mig52     před rokem 21.03.2023 20:18 |  
      8 2

      Holeš na stoperu je alibistický Jindruv úlet. Holi jednou skončí v brance, to v domácím zápase, venku pak na hrotu. Jindra ještě zdaleka vše nevyzkoušel a JT se nemůže dočkat jeho dalších geniálních tahů. Si ještě užijeme !!!!

  13. hodnocení

    žbl68     před rokem 21.03.2023 17:35 |  
    4 3

    ok, bez připomínek ... a jak psal někdo vedle - nebylo by od věci začít hodnotit i trenera a jeho štáb ... ted hlavně at se nikdo na repre nezraní a pak se doma důkladně připravit na Olomouc ... s tím že Douděra má 3žk (s vědomím 2 zápasů ligy a 1 poháru do derby) a není nezajímavé u letenských fujtajblíků mají koledníčka se 3žk - daněk, zelený, sadílek, jankto a mejdr, 2žk - karabec, sorensen , kuchta , harasprasopes, kovář/ Lingr, kačaraba, masopust, ousou, holeš, ...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Zd3nA1CZ     před rokem 21.03.2023 18:39 |  
    12 8

    na to že prvních 56 minut jsme odehráli v rozestavení 5-4-0 to docela šlo... často se vedle Ogbua stahoval ještě mezi něj a Douděru Maso... což jsem taky 2x nepochopil.... postavit Standu na hrot od začátku je taky úlet jak hrom když máme na lavičce Jurečku a spol.... na druhou stranu to chápu... protože nejsme schopni změnit styl hry... stále stejný scénář... hodnocení trenéra 3 a lavičky 2. Chovají se jak hovada a v Liberci to bylo dost slyšet.... už se těším na další losování sestavy... a slyšet hodnocení od JT, že celý zápas jsme hráli výborně.... asi byl na jiném zápase, nebo už fakt sedí na nějakém obláčku kde mu nikdo není schopný říct ať se probere a vrátí se na začátek kdy z hráčů vždy vytvořil tým a nemluvil o typologii zápasu a podobná hovna.... PS: škoda, že se sestava neukazuje už 3 hodiny před zápasem... docela by mi to ušetřilo dost peněz za cestu když bych v základu viděl divizního Standu, který se sice neurazí když nehraje, ale nemá koule na to říct trenérovi že on tam být prostě od začátku nemůže....

  15. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    cvočkař Danda     před rokem 21.03.2023 18:40 |  
    6 8

    Zápas jsem neviděl,na chalupě nemám O2,ale se sestřihu na ČT dohráno,si myslím, že snad rozhodčí dostávají zase notičky.Hradecaka vyloučí Černý po žlutém zákroku(porovnej s faulem Hejdy)
    a Zelinka mám neuzná regulérní gól ,nepiskne penaltu na Olyiho a nevyloučí
    Liberecká za likvidační faul na Jiráska.Dost podivná náhoda.Olyimu tón zkrat nevyčítám,vzpomeňte na Zidana.
    Možné mu tam ten Ndefe řekl něco nepřímého.Budeme,holt vyhrát na toaletní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      knl66 (přítel SN)     před rokem 21.03.2023 19:01 |  
      2 1

      Technická: jak nemáš na chaloupce o2tv? Nemáš tam internet, nebo internet máš, ale nejde ti tam o2? Nebo nemáš dostatek dat na telefonu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Lord_Edmund     před rokem 22.03.2023 08:11 |  
        2 0

        Nevím jak Danda, ale já třeba nemám na chalupě vůbec telefonní signál, natož data. Někdy je to příjemně osvobozující, ale z hlediska sledování fotbalu je to na howno :-)) Inu údolí v Českém Švýcarsku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          japhy     před rokem 22.03.2023 09:47 |  
          3 0

          Jééé, ČŠ. Bližší lokace by nebyla? Znám tu každej drn, tak jsem zvědavej :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            soudek82 (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 11:14 |  
            2 0

            jako chatař Vlčohorský (na kopečku s internetem) se přidávám k dotazu :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Lord_Edmund     před rokem 22.03.2023 13:35 |  
              0 0

              Kyjovské údolí a tím končím s upřesněním, nechci aby mi pak nějaký sparťan zapálil chaloupku :-)))

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                soudek82 (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 14:52 |  
                1 0

                blíž než bych čekal :-) a ano, mohu potvrdit, že tam internet skutečně není :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 09:16 |  
      7 1

      Prosím, NE ! Přestaňme opakovaně brečet nad výkony sudích a soustřeďme se na sebe. Červená v HK byla naprosto v pořádku. V Liberci to byl diskutabilnější výkon ze strany rozhodčího, ale určitě né cílený záměr PROTI našemu klubu. V první řadě bychom měli řešit to, proč nejsme schopni přejet oslabenej, zoufalej Liberec o více branek, navíc s několika loženkama v zádech ..

  16. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Ragnarok     před rokem 21.03.2023 19:25 |  
    6 17

    Hodnocení mi přijde u některých až kruté. Teclovi jsem přes antipatii udělil známku 6, protože svůj čas na hřišti odmakal. A obraně jsem také dával víc. Nejsou tak sehraní, což ovlivňuje jejich individuální výkony. Máme hodně kluků, co pravidelně chodí na tréninky, takže v rámci spravedlnosti je dobře, aby si nějak rovnoměrně zahráli všichni. Samozřejmě bych zohledňoval účast na trénincích a na jarní brigádě (jestli jí mají, nevím).

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      kalex     před rokem 21.03.2023 21:12 |  
      9 2

      Já moc nechci rozebírat, jestli to Standa odmakal jak ty píšeš, ale Standa už fakt né. Máme Jurečku, Burena a snad klapne Chytil, co se chytí. Z nostalgie se fakt žít nedá. A to by si měl uvědomit hlavně trenér. A jak taky píšeš o těch trénincích, tak za A: jsou to profíci a kurva dobře placení a za B: jestli to na trénincích solí Standa levou, pravou, hlavou je nám ve výsledku taky na hovno, když to pak neprodá v ostrých zápasech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        knl66 (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 00:24 |  
        7 1

        Jako kdybys neznal kolegu Ragnaroka - je to IRONIE! :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          žbl68     před rokem 22.03.2023 11:32 |  
          2 0

          njn iron(ic) man :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        mig52     před rokem 22.03.2023 08:39 |  
        2 4

        Já mám u nás o Chytila docela obavu. Tedy střeleckou. Kromě Škoďáka se nikdo ve Slavii střelecky poslední dobou na hroťáku výrazně nechytil, hoří na "náš systém":(((. A Chytil teď v Olmíku střelecky také neexceluje, dokázal proměnit nějaké pencle a snad jen jeden gól ze hry. A protože je běžec a makač, bude pro JiT kvalitnější Standa, tedy snad. A snad se mýlím a on to střelecky a asistenčnĕ rozbalí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          kalex     před rokem 22.03.2023 08:52 |  
          8 1

          Ale prosadil. Kuchta. Ať se mi to líbí nebo ne. A mohl to být i Musa.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 10:58 |  
            12 1

            Musa by se prosadil, jen nedostal prostor se ukázat, ale jelikož byl nahrazen Kuchtou, tak jsme si zas tak neuškodili.
            Důvěra je základ všeho.
            Stačí si vzpomenout, jak nás držel třeba Mandous loňský podzim (2021) vs. Mandous loňské jaro (2022). Na podzim věděl, že chytat bude, i když udělá chybu… paradoxně chyb bylo minimum a chytil i góly navíc. Pak přišla jarní nelogická rotace a Mandous začal pouštět laciné branky, pouštěl je ale i Kolář. A takových příkladů ti tady můžu napsat několik… Kolář v minulosti měl i 3 špatné zápasy za sebou a já nechápal, proč si na jeden zápas nejde sednout. Teď některým stačí ne příliš dominantních 20 minut a jde na tribunu. I když to není o tom, že by zbylých 10 hráčů hrálo perfektně.
            Jak má pak třeba Jurečka pomoct týmu, když nemá důvěru, s čím souvisí i nedostatečná sehranost s týmem a rotace na různých pozicích. Van Buren dostává max poločas.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              kalex     před rokem 22.03.2023 13:45 |  
              5 0

              Souhlasím. Jurečka musí být dobře otrávený.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Radek097 (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 14:54 |  
                5 0

                Schranz asi taky dvakrát neskáče radostí, když se dostane na plac a má hrát beka.
                Já být Chytilem, tak docela zvažuji, zda je Slavia ideální destinace. Útočníků tu máme dost, ale nastupují všude jinde, než na hrotu. Což by byl v mých očích docela strašák, protože výškou aspiruje na nového Součka. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            mig52     před rokem 25.03.2023 19:01 |  
            0 1

            Souhlas, bylo nefér na něj zapomenout. Ale byl jediný, těch "zemřelých" je víc.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    mig52     před rokem 21.03.2023 20:08 |  
    6 3

    Alanore, vždy se na tvé hodnocení těším, ale tentokrát mám pocit, že jsi pracoval jako novinář, tedy měl připravenou verzi vítěznou a posranou a tu jsi sem hodil po remíze. Mne ten výsledek též irituje, ale je fakt, že výkon byl o level lepši, než v předešlých venkovních zápasech. Což není u týmu, bojujícího o titul žádná sláva, ale je dle mne fakt, že ta remíza tě ovlivnila. A protože píšeš hodnocení později, je jasné, že téměř hotové vítězné a objektivnější skončilo v koši.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Taky     před rokem 21.03.2023 21:04 |  
    4 1

    K tomu výčtu, co se Olayinkovi v zápase povedlo, ještě přidám další gól, který ale Slávii rozhodčí ukradli.
    Ale známku bych mu dal nižší, než pětku. Poslal to a tím myslím hlavně tu stovku na x zápasů, včetně derby.
    Zajímalo by mě, co mu Ndefe řekl. Jestli to bylo něco jako si vyslechl Zidane, nebo to bylo jenom nějaké vyčítání simulace...


    Komentář byl uživatelem upraven (21.03.2023 21:05) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    IJS     před rokem 22.03.2023 00:14 |  
    13 10

    Ten zápas se hráčsky hodně špatně hodnotí, protože já nevím co jsme jako chtěli hrát. Upustili jsme od aktivního presingu a když získáme míč, tak nejde kolmice do volné prostoru na nabíhajícího útočníka nebo křídlo, ale obehráváme vápna a několika výměnách následuje centr na naše stojí hráče. Bez úspěchu. Střelba z dálky a ještě trefit branku to si skoro nepamatuju... Po zápase řekne Jindra na TK, že jsme vlastně hráli dobře! Takže hodnocení by asi mělo být vyšší. Mě to příjde, že ti kluci neví co mají hrát! Bojí se dát průnikovou přihrávku, aby ji náhodou nezachytil soupeř a následoval by brejk do nezajištěné obrany a průser! A tak hrajeme okolo vápna a hlavně nic nezkazit!
    K hodnocení kolegů : vadíme mi až dehonestace Standy Tecla. Nehrál dobře, ale v tomto našem herním systému se ztratí i Chytil a možná by se ztratil i Ronaldo...
    A další věc je kritika rozhodčího Zelinky. To snad nemůžete myslet vážně, jak ho kritizujete. Bylo tam několik sporných momentů, kdy vždy rozhodl v náš prospěch. šlapák Juráska před prvním gólem, Skluz Ogbua na půlce s jen ŽK ( klidně mohla být i červená ), penalta. To vše byly klíčové okamžiky a vždy v náš prospěch. To že nepískl druhou penaltu mě vůbec nepřekvapilo a zvláště po herecké etudě Oliho. Při centru Ševčíka prostě musí reagovat na pomezního. A za to vše dostal sprostou očku od našeho realizáku, který se opět "předvedl" před kamerami TV...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      JohnyBeGOOD     před rokem 22.03.2023 02:02 |  
      22 6

      K tomu Zelinkovi.

      1. Žádný šlapák Juráska to nebyl, protože hrál první míč a hráč Liberce ho posléze zespoda nakopnul.

      2. Ogbu neměl dostat ani žlutou, jelikož se Olatunjiho vůbec nedotknul. Doporučuji si to pustit ještě jednou zpomaleně.

      3. To že jsme kopali jednu penaltu je OK. I když i to druhé byl prostě faul, ať se na mě nikdo nezlobí. Mimo pokutové území by o tom nikdo ani nepochyboval. Po podobném zákroku na podzim asi měsíc brečela Sparta, že ji neodpískali penaltu a zastal se jich i Tvrdík. Evidentně to zafungovalo a pak rozhodčí přestali vidět jejich ofsajdy atd.
      Po jakém penaltovém zákroku na Trusu kopala desítku loni Plzeň vám asi připomínat nemusím.
      Souhlasím s tím, že to teatrální válení si měl Olie odpustit.

      4. Centr Ševčíka sice nejde za Zelinkou, ale vyznamně to ovlivnilo zbytek zápasu. Kdybychom vedli 1:3, tak se tu nemusíme bavit o zkratu Olayinky, ale o tom jak nám dvěma góly a penaltou udělal zápas.

      5. Opomenul si nakopnutí Juráska v nastavení.

      Jak už jsem psal jinde, zásadní z hlediska rozhodčích bylo neuznání toho gólu Olayinky na 1:2. Zbytek rozhodnutí bych dokázal pochopit, tohle ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        El Greco     před rokem 22.03.2023 09:22 |  
        1 3

        Faul, a klidně i červená není podmíněný zraněním protihráče. Šlapák je noha podrážkou proti míči, když je "v blízkosti" protihráč, to že protihráč stačí uskočit neznamená, že nešlo o faul.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Taky     před rokem 22.03.2023 09:49 |  
        7 1

        Taky vidím jako nejzásadnější neuznání gólu po centru Ševčíka.
        Jsem jakštakš ochoten připustit, že je k diskuzi, jestli se měly kopat pentle, ale tohle se mělo řešit jako jednoznačnej, skandální zářez! Ten jouda s praporkem stojí v pozici, z které to nemůže vůbec vidět. A opět bych připomněl, že pravidlo "celým objemem", je ve fotbale porušováno velmi často.
        Jestli se nepletu, tak v Dohránu není o této situaci ani zmínka, nevím jak v Tiki Taka, ale v zápasovém a pozápasovém studiu se tomu nevěnovali tak, jak měli. Zdeněk Folprech to pak vysvětloval ve Fotbal focus podcastu, že to měli připravené i s grafikou, ale pak padnul gól a už nebyl čas to rozebrat. V iSpartu jeli Olayinkův blikanec a spornost penalt a teď to teprve začali rozebírat na základě vyjádření komise rozhodčích.
        K té případné druhé penaltě mám ještě připomínku ohledně vyjádření rozhodčího hned po zápase, že "to bylo na penaltu málo". Ono je někde v pravidlech, že ve vápně se musí faulovat s větší silou, aby to byl faul? To by asi předkové koukali, kam se ten sport, které vymysleli vyvinul.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Tacit     před rokem 22.03.2023 17:08 |  
          4 0

          Opět jsem si několikrát pouštěl tu 50. minutu kdy Ševčík centroval zprava kousek za vápnem a asi metr od brankové čáry. Na takto poměrně krátkém kopu je dost těžké míč zakroutit celým objemem za brankovou čárou. Znamenalo by to vychýlit míč na cca 15ti metrech o 125 cm. Ale budiž i to se dá provedenou šajtlí vykouzlit.
          Co je ale mnohem podstatnější, tak pomezní v době kopu stál 3-4 metry od rohového praporku na postranní čáře. Nebyl tedy v zákrytu. A PŘESTO VIDĚL, ŽE MÍČ BYL CELÝM OBJEMEM MIMO !!!
          Nikoho už nenapadlo věc zkoumat, VAR řeší mnohem menší pitomosti, a pomezní vidí za roh.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            wimpy     před rokem 22.03.2023 17:14 |  
            2 0

            Jsme u toho, nikdo nemohl nic zkoumat, neb Zelinka to nenechal dohrát a pískl to ještě ve hře. A gól po odpískání platit prostě nemůže i kdyby VAR zjistil buhvíco.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Tacit     před rokem 22.03.2023 17:31 |  
            5 0

            A ještě něco. Zelinka pískl v okamžiku, kdy Oli současně kopl do balonu. Že to nenechal dohrát je jeho hrubka. A nejlepší hlod měl debilní komentátor, že “pomezní byl přesně slícován s brankovou čarou” a má tedy dle něho recht. Pravda je ale taková, že praporek zvedl ještě, když byl 2 m od brankové čáry a k rohového praporku nikdy nedorazil. No, ten TV záznam je halt sfiňa, no.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        kjandourek (admin)     před rokem 22.03.2023 11:41 |  
        6 3

        add 1: bavil jsem se o tom s kamarádem, který píská nižší soutěže v Praze, ten mi vysvětloval, že šlapák to je, když jdou ti dva proti sobě a jeden jde podrážkou napřed.... ale pokud jsou bok po boku a oba se natahují po míči stejným směrem, tak rozhoduje, který z nich zahraje míč jako první.... takže když jde jeden z nich podrážkou, tak nejde proti noze toho druhého... tudíž když zahraje balón a ten druhý ho vzápětí kopne zespodu ve snaze odehrát míč pryč, tak je to naopak faul od toho druhého....

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Taky     před rokem 22.03.2023 13:24 |  
          2 0

          Takže další neodpískaná penalta... :-)
          Myslím, že Zelí nesignalizoval výhodu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            kjandourek (admin)     před rokem 22.03.2023 13:25 |  
            1 1

            Tak byl z toho gól.... je možné, že pokud by to gólem neskončilo, tak by to řešil VAR....

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Taky     před rokem 22.03.2023 14:57 |  
              4 0

              Naštěstí!!!
              Plašan Douděra vystřelil přímo do brankáře a Teclovi to stačil ukopnout Olayinka dřív, než to Stadakanonýr poslal do tyče, nebo kam... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          vršek     před rokem 22.03.2023 13:27 |  
          0 0

          Díky!
          Mohl bych se ještě zeptat na jednu situaci ze zápasu s Plzní a výklad dle pravidel?
          Žlutá pro Schranze - vbíhá na hřiště, běží cca 30m, padá po "kose" tuším Buchy, rozhodčí píská a přerušuje hru a dává žlutou. Žlutá za předčasné vběhnutí - no, tak jo,,, ale co žlutá za tu "kosu" v nepřerušené hře?


          Komentář byl uživatelem upraven (22.03.2023 13:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 07:40 |  
      1 3

      S první částí souhlas, s druhou absolutně ne...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    cvočkař Danda     před rokem 22.03.2023 08:15 |  
    5 0

    Milý Merline, nemáš pravdu.Zelinku mám rád,ale zápas se mu opravdu nepovedl.Podivej se prosím,na komentář přítele Flama,ten to rozebral ve 4 bodech naprosto přesně.Pro ilustrací si pust dohráno na ČT,kde je i komentář.
    D úctou Danda cvočkar


    Komentář byl uživatelem upraven (22.03.2023 08:16) . Zobrazit původní komentář

  21. .

    japhy     před rokem 22.03.2023 10:04 |  
    11 0

    Celkem mě překvapilo, že kdyby nebylo pencle, měl by MvB jen 5, když Standa byl za 4. Jen co Mick přišel, tak hlavou sklepl ve vápně snad Juráskovi , tomu to zblokovali, pak měl sám šanci a vůbec byl celkově aktivnější a hl. úspěšnější v soubojích.
    A vůbec mi to tak nějak přijde podhodnocený, např. Ševa hrál podle mě velmi dobře, takže za 7, stejně tak Oscar.

    • Re: .

      pehacko     před rokem 22.03.2023 11:27 |  
      25 0

      Mick hlavne podstupoval souboje tak, ze v nem byl a ne ze se na ten souboj dival z metru az ze dvou. To ze treba souboj nevyhral nevadilo, protoze uz vytvořil tlak na rozehru soupere. Mick chodi i do predem prohraneho souboje a ejhle tu je z toho aut, tu spatny odkop soupere. Ja tomu asi vubec nerozumim a jsem uplne blbej, ze tam vidim diametrálně obri rozdiľ v přínosu pro muzstvo a jeho hru.

      • Re: .

        vršek     před rokem 22.03.2023 11:49 |  
        21 0

        Přesné a jednoznačné!
        O to větší byl můj údiv, když je v rozhodujících chvílích v nastavení zápasu vystřídán, navíc hráč střídající a po zápase náš trenér mluví o tom, že jsme nedokázali podržet míč na polovině soupeře. Navíc jeden z mála hlavičkářů......

        • Re: .

          rak (přítel SN)     před rokem 22.03.2023 12:00 |  
          7 0

          Že tam jde na závěr v oslabení Hromada místo útočníka má docela logiku. Jinou věcí je, že jsme ten závěr odehráli celý hrůzostrašně proti tomuto soupeři. Jinak jsem zvědav, jak to bude se smlouvou pro Micka. Teď je určitě naším nejlepším útočníkem.

          • Re: .

            vršek     před rokem 22.03.2023 12:32 |  
            14 0

            Logiku s bránícím by to mělo, pokud by chtěl trenér jednoznačně ubránit jednogólové vedení a poslal by na hřiště vysokého hlavičkáře schopného reagovat na vysoké míče do vápna, kde nás bude soupeř při vyloučení přečíslovat a s kterými jsme museli počítat. Ale poslat na hřiště dalšího silově ne zcela disponovaného hráče na úkor Van Burena je nesmysl. Proč tedy nemohl být vystřídán například Ševčík nebo Zafeiris (navíc s kartou) a dohráváme se dvěma technickými hráči bez defenzivních schopností hlavně v prostoru vápna? Navíc v sestavě s naší "výškovou převahou" - Ševčík, Zafeiris, Oscar (také žlutá), Douděra, M.Jurásek a Hromada....????? Na naší lavičce snad byli Kačaraba s Ousuem - ač nejsem o jejich výborných hlavičkářských schopnostech přesvědčen - logiku s jejich vysláním do hry by to jistě mělo výrazně větší než pozdní střídání Hromady- Navíc jsme střídali jen čtyři hráče.....Proč jsme proboha střídáním nezměnili 8 minut v cca 6minut a čekáme se posledním střídáním na poslední minutu prodloužení???


            Komentář byl uživatelem upraven (22.03.2023 12:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: .

      vršek     před rokem 22.03.2023 12:17 |  
      20 3

      Je zvláštní jak je náš trenér "poplatný" blábolení o tom, že Lingr a Van Buren jsou jen "žolíci". Sakra, blábolení o tom, že mají jít na hřišti až je soupeř "unaven" a pak hrají skvěle.... Sakra ti hráči, a to na obou stranách jsou profíci a kalkulovat s jejich výdrží jen tak do 60 minuty.... pak ti hráči nemají v lize co pohledávat a kalkulovat s únavou v našem vyloženě "fyzckém" fotbale???? A zvlášť v našem týmu, s jeho hráčskou kvalitou a typologií je přece nesmyslem šetřit kohokoliv na druhý poločas. Zrovna ten Olayinka a ještě například nedoceněný Schranz jsou dokladem toho, že vrcholový fotbalista dokáže "makat" celých 90 minut. Ten, problém není čekání až se soupeř unaví, ale v tom poskládat sestavu tak, aby jsme soupeře zvládali od první minuty. Problém s hodnocením hráčů v tomto zápase, srovnávání jednotlivých hráčů - když ten za 5 tak druhý za 7 není to hlavní. Problém vidím spíš ve skladbě sestavy. Všimněte si jak Ševčík neskutečně ožil, když měl vedle sebe Hromadu s Oscarem. Najednou má Ševčík více prostoru není tolik svazován bráněním a všichni včetně případného Lingra na snad "podhrotu" hrají cca o známku lépe. Ten chybějící defenzivní záložník je problémem výkonů v naší hře. No, Holeš musí hrát stopera, lepšího organizátora nemáme a bez "štítu" musí naši kreativní hráči plnit mnohem více obranných úkolů.
      A srovnávat Tecla s Van Burenem? Píšete to naprosto správně - ta hlava byla gólová nahrávka!
      Standa Tecl nemá v základní sestavě být a to jestli "utahá" obranu soupeře je argument zcela mimo mísu, Jeho hodnocení se bohužel za alespoň 5 nedají vyhodnotit ve většině jeho zápasů. My nastupujeme v základu s hráčem, který není schopen přehrávat ani průměrné soupeře,

      • Re: .

        _karlik_     před rokem 22.03.2023 12:44 |  
        6 0

        s názorem souhlasím. ono to tzv. utahání soupeře je dle mého laického názoru irelevantní od doby (a samosebou i do doby) kdy v lize platí covidové opatření o střídání pěti hráčů. pokud nemusí být střídán brankář, jedná se o polovinu mančaftu. to snad by měl v lize zvládnout každý tým.

      • Re: .

        japhy     před rokem 22.03.2023 13:47 |  
        1 2

        Skoro se vším souhlasím, ale musím připomenout, že záloha Hromada - Oscar - Ševa hrála první poločas proti Plzni a byla to bída.

        • Re: .

          vršek     před rokem 22.03.2023 15:42 |  
          3 1

          Jsem zřejmě jedním z mála, kterému výkon proti Plzni v první půli jako bída nepřipadal. Mám dojem, že Staněk chytil dva góly? Snad... nejsem si jistý...
          Co jiného mimo gólu si Plzeň v první půli vytvořila? Jistě dostali jsme laciný gól po řetězu nedorazů našich hráčů. Ale již v té první půli jsme najednou proti předešlým zápasů konečně začali hrát fotbal. Pravdou je, že to nebylo jen o Hromadovi, ale hlavně o tom, že konečně přestal trenér Trpičovský experimentovat se sestavou. Že Hromada na hřiště patří bylo evidentní právě na výkonu Ševčíka. Problém není v jednom hráči např. Hromadovi. Problém je ve správném využití předností jednotlivců a systému hry. Jistě uznáte, že prosadit se proti obraně Plzně po vstřeleném gólu je velmi složité...My jsme k tomu opět hráli v útoku bez útočníka. Bohužel. Myslím si, že i slávisté, kteří Tecla mají rádi už v současné době stále častěji vidí, že v základu nemá nastupovat a je jedno proti komu hrajeme, natož proti nejzkušenější obraně v lize.
          Já zase připomenu závěr podzimu kdy hrála naše středová formace ve složení Hromada - Lingr - Oscar a tito tři od zápasu se Spartou předváděli naprosto dominantní výkony a bylo zcela jedno proti komu.
          Ano, trenér v zápase s Plzní reagoval správně a poslal do hry Van Burena s Lingrem. Hromada a Tecl šli dolů. Ten hlavní rozdíl, o kterém mluvím já je v tom, že z oněch dvou nastoupil v základu jen Lingr a chyběl defenzivní záložník i druhý útočník Van Buren (no, Tecl hrál opět v základu a opět byl na hřišti jen do počtu). Tím pádem pak naši záložníci museli všichni plnit obranné úkoly, a to jak Ševčíka tak Lingra omezuje v tom, v čem jsou nejlepší - v ofenzivě.
          Navíc na terénu, na kterém se zápas odehrával se rozdíly v technické kvalitě soupeřů mažou a pokud chybí defenzivní záložník, který svou poziční hrou usměrňuje či drží prostor před stopery není jednoduché soupeře přehrát. Je zvláštní jak Trpišovský neustále hledá "druhého Součka" - Talověrov, Kričfaluši, Holeš a poté když je nezbytné aby Holeš hrál stopera není jediný defenzivní záložník základním kamenem sestavy. Navíc je na Hromadovi obdivuhodné, že je to hráč. který jistě "nevyčnívá" nad ostatní předvádí opakovaně obdivuhodně spolehlivé a vyrovnané výkony bez propadů. A to, i když se na hřiště dostává po častých herních přestávkách. A pokud není Holeš, a nemáme jiného defenzivního záložníka před nejistou obranou, má být Hromada na hřišti. Reagovat tak jako v zápase s Plzní lze poté vždycky, A to musím přiznat, že to byl jeden z hráčů mimo jiné - jako byli Hovorka, Kúdela či Hušbauer o které jsem ve Slavii nestál...no, omyl fanouška


          Komentář byl uživatelem upraven (22.03.2023 15:51) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Lunaris     před rokem 22.03.2023 13:39 |  
    6 0

    To už tu píšu celkem dlouho o té nesmyslně vytažené obraně. Těžíme z toho, že instinktivně proti nám většina týmů zaleze a že máme nejlepší presink a represink v horní třetině hřiště, tudíž to může většinou vypadat ok. Nicméně pokud na naší obranu někdo zatlačí, tak se opakovaně ukazuje, že nemáme schopnosti hrát vysunutě a prostě to neubráníme. Proti Slovácku jsme přitom doma ukázali, že umíme bránit i více odzadu, když vedeme. Tohle se ale táhne celou sezónu, stopeři slabší, několik zápasů jsme byli i bez šestky, ale herní styl se nemění.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      El Greco     před rokem 22.03.2023 14:20 |  
      25 4

      Za mě prostě ani nemusí být slabší stopeři. Aiham s Tarasem jsou na ligu úplně v pohodě, loni hráli i dobře v Evropě. Ale prostě při vysuntých krajních obrázcích i středu, když jste dva stopeři na půlce a všechny týmy to na nás hrají na jednoho dva útočící hráče, kteří se pomocí nákupů dostávají do situací jeden na jednoho - to prostě jednou za čas si na stoperu za blbce, a víš to už když jdeš na hřiště.
      (Taky teď chyboval i Holeš i Ogbu. A úplně vidím, jak si z nich dělá trhací kalendář Kuchta, kterého jsme ani moc nechtěli.)
      Odstavení zejména Aihama je "zločin", a po všech těch řečech, že hráč se musí zapracovat, hraje Ogbu hned (nic proti němu).
      Přijde mi, že je náš trenerský team v křeči a působí až toxicky, a to nemluvím o tom nepřijatelném vyvádění kolem lavičky.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.03.2023 14:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Lunaris     před rokem 23.03.2023 00:54 |  
        3 0

        Aiham a Taras na ligu úplně v pohodě, ale v týmu, ve kterém se po nich nebude chtít něco, na co nemají. Těch hrubic, co nasekali v situacích, kdy to stálo víceméně jen na nich, je mnoho, včetně různých podskočených míčů a podobných dorosteneckých chyb. Na druhou stranu máš samozřejmě pravdu v tom, že jsou často v situacích, ve kterých by být neměli. A to je o tom, že se po nich chce něco, na co nemají. Což je o trenérech.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    cvočkař Danda     před rokem 22.03.2023 21:09 |  
    3 0

    Vršku,mluvíš mi z duše,100 proc. S tebou souhlasím,jenom bych podotkl,že Hromadič je po zranění a asi nemá zatím na celý zápas kondici.
    Díky zdraví cvočkař.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      vršek     před rokem 24.03.2023 11:07 |  
      3 0

      Jistě, je to možné, i na Holešovi je vidět, že to není ono.... Ale já jsem přesvědčen o tom, že Hromada, pokud je zdravý, měl a má být v současnosti v základní sestavě. Jiného defenzivního záložníka, "psa obranáře" v poli nemáme! I s ohledem na terén v Liberci bylo jasné, že půjde o zápas, kde technická vyspělost našich hráčů bude značně ovlivněna. V současné době lze střídat 5 hráčů, je opravdu takový problém s tím, že hráč je determinován po herní pauze? No, viz Masopust.
      A ještě k tomu střídání - je nepochopitelné, že jsme nevyužili možnost střídat 5 hráčů.... Je nepochopitelné proč třeba i místo Van Burena nebo Hromady nejdou na hřiště Kačaraba s Ousuem. To, že Liberec bude nakopávat celým 8 minut do našeho vápna jeden míč za druhým snad bylo jasné. No, i na takový závěr zápasu vysoké hráče a obránce "nepotřebujeme"...... sakra kde je chyba???

  24. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    hiker42     před rokem 23.03.2023 20:20 |  
    3 0

    Jak se říká, po výhře, po prohře!

  25. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    pehacko     před rokem 24.03.2023 08:10 |  
    3 0

    Kdyz se koukam na hodnoceni hracu od zdejsich diskuteru, tak mam radost, ze sem chodi realizační tym… burak ma pet jedniček a standa pet desítek (ten teda ma pak vic jak 50 jedniček, takze je tu docela dost lidi co vubec nerozumi fotbalu)

  26. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Flame     před rokem 24.03.2023 15:16 |  
    10 1

    Za co je penalta, když ne za šlápnutí na nohu ve vápně?
    Za co je červená karta, když ne za kopnutí bez míče?