Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 22. kolo

Slavia pokračuje v rozpačitých venkovních výkonech a tentokrát z toho byla dokonce porážka v Českých Budějovicích.

Na půdě budějovického Dynama došlo k dalšímu rozčarování slávistických příznivců, kteří se v ochozech znovu sešli ve skvělém počtu. Bohužel výkon zapadl do našeho jarního venkovního trápení s outsidery ze samotného chvostu tabulky. Tentokrát to sice herně nebyl až takový propadák jako při ostudě s ještě slabšími Teplicemi, nicméně si poprvé na jaře neodvážíme ze zápasu ani bod. Což je smutné hlavně vzhledem k hratelným soupeřům, které by Slavia měla porážet, a vzhledem k ještě většímu tápání druhé Plzně. V boji o titul jsme pohrdli možností zajistit si komfortní náskok a místo toho jsme naplno do hry pustili Spartu.

První půle od nás byla na jihu Čech nemastná neslaná. V naší hře sice bylo na rozdíl od Teplic vidět základní organizaci a nasazení, nicméně nadstandardu bylo jako šafránu. A tak s námi konsolidovaní domácí odehráli v prvním dějství vyrovnanou partii bez větších šancí. Což je z hlediska aspiranta na titul málo, zápas spíš připomínal nudný duel dvou průměrných celků. Do druhé půle jsme vstoupili s větší vervou a výkon šel nahoru, i když k ideálu stále chybělo více šancí. Nicméně v 68. minutě přišel ojedinělý kiks obrany a Dynamo šlo z brejku do vedení. Tím "ojedinělý" je myšleno z hlediska tohoto zápasu, jinak se obdobné chyby u stoperů tento rok opakují ať už jde o Ousoua jako v tomto případě, tak o Santose či Kačarabu. Slavia pak po inkasovaném gólu naplno potvrdila, že zápasy otáčet neumí. Ba je bez penalty většinou ani nezvládne vyrovnat. Tristní ligová bilance 1-2-4 při prvním inkasovaném gólu odpovídá naprosto průměrnému celku.

Nejprve si dovolím shrnout dosavadní výkony sešívaných na hřištích soupeře v této sezoně do základního přehledu (výsledky jsou uvedeny z pohledu Slavie):

Špatné 7x (Hradec 0:1, Raków 1:2, Plzeň 0:3, Olomouc 0:2, Kluž 0:2, Teplice 1:1, Budějovice 0:1)

Průměr 6x (Panathinaikos 1:1, Jablonec 3:2, Slovácko 1:1, Sivasspor 1:1, Ballkani 1:0, Pardubice 2:0)

Dobré 3x (Brno 4:0, Bohemians 4:1, Zlín 4:0).

Myslím, že na tomto rozřazení se jako fanoušci víceméně shodneme (dovolil jsem si vynechat 3 vítězné, ale nevypovídající zápasy s trpaslíkem St. Josephs a druholigovými soupeři v poháru) a dohromady jde o mizernou bilanci, která neodpovídá ambicím klubu. Naštěstí se nám zatím parádně daří doma, i když v Evropě přišly výpadky s Kluží a Sivassporem, což byly zápasy, které jsme měli zvládnout.

Čím to je a co s tím? Z výše uvedeného vyplývá, že v našich zápasech extrémně záleží na první vstřelené brance. Když ji dáme my, tak vyhrajeme, když ne, tak na 86 % ztratíme alespoň 2 body a na 57 % dokonce prohrajeme. A doma jsme sebevědomější a první gól pravidelně vstřelíme my. Naopak venku to není ono. Svůj díl jistě náleží psychice a jakmile inkasujeme, tak se nezvládáme prosadit proti hlubokému bloku. Fotbalově býváme v křeči a hrubou sílu prostě v kádru nemáme.

Z tohoto pohledu moc nechápu pozápasové vyjádření trenéra Trpišovského (Když si odmyslíme trapně jízlivou poznámku k moderátorce. Moc dobrý odraz rozpoložení trenéra to tedy není, ale nechci to zase zbytečně zveličovat, protože jde o jeho první úlet za dlouhé roky.), že od týmu čekal lepší soubojovost. Kdo z kádru má být v soubojích dominantní, když trenér staví tým tak, že od jeho příchodu razantně ubylo na centimetrech i kilogramech? Dřív jsme měli na standardky Součka, Škodu či Ngadeua, což byla (nejen) v tomto směru naprostá špička. Včera jsme neměli na hřišti nikoho, kdo by měl alespoň 190 cm! Při takovém nastavení kádru bych spíše očekával, že si mnohem lépe povedeme fotbalově. Neobstojí ani výmluvy na špatné trávníky. Ty jsou v lepších stavech než v posledních letech a třeba na výborném pažitu v Olomouci či Plzni jsme propadli dost podobně. Jen tedy příště nás čeká výjezd do Liberce, kde je teď hrací plocha asi v nejhorším stavu z celé ligy...

Každopádně Slavia a hlavně trenér Trpišovský, který už je klubovou legendou a výjimečné úspěchy mu nikdo neodpáře, se ocitají na rozcestí. S růstem pravomocí výsledky i výkony klesají již druhou sezonu a stále více se nabízí otázka, jestli je složení kádru ideální. K tomu si připočtěte dlouhodobé problémy se stoperskou dvojicí a v útoku, přebujelou rotaci hráčů a někdy jejich stavění mimo své posty. Dohromady to dává situaci, která už 3 období (ve smyslu podzim, jaro) není růžová a teď navíc nevypadá, že by se v tom 4. měla razantněji zlepšit... Snad se tedy bude Slavia ubírat spíše cestou Fergusonova Manchesteru United, který dokázal i přes dílčí výkyvy opakovat úspěchy dlouhé roky, a ne cestou Wengerova Arsenalu, který přes počáteční fantastické roky postupem času zaplul do průměru a nikdy na ně už navázat nedokázal.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Gól se chytat nedal. Mimo to měl minimum práce. Za stavu 1:0 ukázal dobrý reflex, v první půli si naopak špatně zpracoval míč při rozehrávce a měl štěstí, že se míč od soupeře odrazil do zámezí a ne před prázdnou branku.

David Douděra - 3 - Velmi slabý výkon. Není v pořádku, aby Douděra s Olayinkou měli největší potíže s míčem ze všech hráčů na hřiště včetně těch Budějovických. Jeho centry jsou bohužel dlouhodobě podprůměrné i na ligový standard a za třičtvrtě roku není vidět žádný náznak zlepšení.

Aiham Ousou - 3 - U gólu předvedl velkou poziční chybu, když nebyl s čerstvým útočníkem soupeře na kontakt a ani si nenechal rezervu směrem dozadu. Byl z toho tak naprosto laciný gól po odkopu soupeře, i když je třeba říct, že Adediran střelu trefil výborně. Ale stoper prostě takovou banální situaci musí mít pod kontrolou a byla to stejná chyba v koncentraci, jaké dělá Santos. K čemu pak je, že jinak problémy při bránění Ousou neměl. Navíc to u něj není první taková chyba, velmi podobně propadl při nákopu i v 1. kole s Hradcem.

Igoh Ogbu - 5 - Z mého pohledu zápas zvládl a odvedl standard. Souboje zvládal, i když Budějovice hlavně bránily a dopředu moc nehrozily. Z hlediska rozehrávky nebo při útočných standardkách se ale nijak výrazněji neprosadil.

David Jurásek - 4 - Je v očividně horší formě než na podzim či na jaře. Je mnohem méně ve hře a mnohem méně se prosazuje, jako kdyby si nevěřil. Kopací technikou je ale pořád výrazně kvalitnější než Douděra na druhé straně.

Matěj Jurásek - 4 - Neřekl bych, že to byl z jeho strany nějaký katastrofální výkon. A střídání si zasloužil spíše Olayinka, ale chápu, že na něj trenér sází víc jako na zkušeného a produktivního hráče. M. Jurásek se snažil, měl i jeden dobrý průnik, ale většinou ho obranu domácích zvládla zpacifikovat.

Tomáš Holeš - 5 - Odvedl poctivý výkon, hlavně dozadu a při rozehrávce. Nadstandardní věci směrem dopředu ale chybí ať už jde o průnikovou přihrávku, nebo dobrou střelu. O tu se Holeš pokusil jen jednou a mířil přesně do středu branky.

Christos Zafeiris - 5 - Podobné hodnocení jako u Holeše. Své si odvedl, ale nadstandardních věcí směrem dopředu bych očekával více.

Ondřej Lingr - 4 - Myslím, že to byl on, kdo dobře vyslal do naší největší šance Olayinku, kterému nabíhal Van Buren. Jinak byl ale naprosto nevýrazný. Když se nám v poli nedaří, tak Lingr je bohužel takřka tím poslední, kdo by hru dokázal zvednout.

Peter Olayinka - 3 - Teď na jaře je jako Jekyll a Hyde. V Teplicích mizerný, se Slováckem naopak zápas rozhodl. V Budějovicích to byla bohužel opět bída. Měl velké problémy s míčem, několikrát velmi nepřesně přihrál. To bylo markantní v tutové šanci ve 46. minutě, kdy stačilo dát nepříliš obtížnou přihrávku Van Burenovi před odkrytou branku. Olayinka ale minul o tolik, že Holanďan nestačil jít ani do skluzu.

Václav Jurečka - 4 - Nemyslím si, že by měl být zrovna on za výkon v Budějovicích výrazněji kritizovaný. Nabízel se, bojoval, ale kloudných míčů dostal minimum. A postavu nebo technickou kvalitu, aby si je uhrál sám proti obranné přesile, nemá.

Petr Ševčík - 4 - Bohužel se z kategorie klíčového hráče přesunul mezi alibisty. Sice se nabízí a chce míč, ale ten jen přerozděluje do stran. Průnikových přihrávek dá minimum, vlastnímu zakončení se pak vyhýbá jako čert kříži. Určitě bych minimálně v nadcházejících týdnech před ním upřednostnil Oscara, který hraje mnohem vertikálněji, byť brát zakončení na sebe taky nechce.

Mick van Buren - 5 - Myslím, že jeho střídání bylo v pořádku. Do hry přinesl energii a mužstvo rozhýbal. V jedné šanci minul z voleje ve skluzu branku. Nebyla to jednoduchá pozice, ale taky ne beznadějná. Lepší pětka.

Oscar Dorley, Stanislav Tecl a Ivan Schranz nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

22. - Neděle 05. 03. 2023 17:00

Fortuna liga, 2022/2023
1 - 0
0 - 0
SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

68. Adediran

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (132)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:10 |  
    20 0

    Ještě jsem zapomněl pochválit Budějovice za slušný výkon. Vzadu byli dobře organizovaní a zvládali i kombinovat. Směrem dopředu jim ale vlastně stačil jen jediný nákop nazdařbůh. Navíc si naše dobře placené hvězdy s přehledem namazal na chleba Králik.

    Každopádně v Teplicích to za mě byla větší ostuda. Výkon byl ještě horší a Teplice navíc měly kvůli absencím slaboučkou sestavu tvořenou z 1/3 průměrnými ligovými hráči, z 1/3 spíše druholigovými a z 1/3 juniory.

    A je fakt smutné, že zrovna Teplice a Budějovice jsou snad nejhůř řízenými kluby v lize (asi ještě se Zlínem a Baníkem, který má alespoň peníze) a my s nimi poztrácíme 5 bodů ze 6, i když jsme jim doma naložili šestku. Fakt tragédie.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      JohnyBeGOOD     před rokem 06.03.2023 15:36 |  
      4 0

      Mě to přišlo včera právě horší, však jsme si nedokázali vypracovat skoro žádné šance. Proti Teplicím jsme měli 2 penalty, Traore dal tyč, Hronek měl tutovku.
      Proti ČB byla naše největší šance střela Olayinky z úhlu. První poločas jsme snad ani jednou neohrozili branku soupeře, naprostá impotence.

      Budějovice byli do včera doma nejhorší tým v lize. Takže to byl papírově nejlehčí venkovní zápas. V Teplicích remizovala i Plzeň nebo Sparta.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:40 |  
        8 0

        No jo, ale Teplicím chybělo asi 6 hráčů základu. Ta jejich sestava (hlavně obrana) byla na ligu zoufalá. A nebýt rozhodčího, tak jsme tam nejspíš prohráli, protože kdyby dali domácí penaltu, tak 2:0 ani nedorovnáme. První poločas nás Teplice regulérně přehrávaly, to v Budějovicích nebylo. Ty navíc měly sestavu normálně odpovídající lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před rokem 06.03.2023 19:09 |  
      1 0

      Tsk Alanore je fakt, že i v minulosti nás lámaly týmy zrale na sestup. Karviná, Zlín, Opava..

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      guyincognito     před rokem 07.03.2023 16:56 |  
      0 0

      Na Králíka mi nesahej - diskutovalo se tu u Nezmarovi - podle mě by zrovna on tlačil na to, aby byl právě on náš třetí/čtvrtý stoper - rozhodně je o třídu lepší než třeba Maxi. Za mě by byl oporou a posilou jakéhokoli týmu mimo top 3.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    bububu (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 15:16 |  
    35 4

    Čím dál tím víc se začíná ukazovat Nezmarův odchod jako zcela zásadní. Ať byl Nezmar jaký chtěl, tak složení a posilování kádru mělo hlavu a patu. Pak odešel, reálným sportovním ředitelem se stal Trpišovský (Bílek na mě působí spíše jako výkonný článek spíše než jako někdo, kdo dělá finální rozhodnutí) a začíná to celé až nápadně připomínat podobný příběh za doby kralování Karla Jarolíma. Také megaúspěšný trenér, který ale svůj odkaz dokázal poskvrnit tak, že na něj dnes mnozí slávisté vzpomínají poněkud ambivalentně, řečeno kulantně.

    Jaké vidím řešení? Absolutní nutnost je přivést silného sportovního ředitele, který bude mít hlavní a rozhodující slovo v otázce sklady kádru. JiT v této roli, na rozdíl čistě od role sportovní (trenérské), Slavii začíná škodit. Nutnost je ukončit absurdní, nesmyslnou a neekonomickou přestupovou politiku posledních 2 let, kdy se s železnou pravidelností každé přestupové období kupuje drahý útočník, aby se mu pak nedal adekvátní prostor, odepsal se a v základu opět strašil Tecl.

    Ať trenér vyjádří svou představu, ale o nákupu hráčů ať rozhoduje někdo jiný. Vyvarujeme se tak vyhazování milionů eur za Fily, Madseny a podobné, které nejen že nepotřebujeme, ale ani je nedokážeme využít. Vyvarujeme se toho, že do půlroku, ve kterém hrajeme pouze ligu a MOL Cup, půjdeme s třicetičlenným (!!!) kádrem. Vyvarujeme se toho, že se koupí útočník a pak hraje obránce.

    Trpiš ukazuje, že potřebuje náležitou oponenturu. Jinak to dopadne úplně stejně jako s Jarolímem. Neopakujme tutéž chybu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      SirCohen     před rokem 06.03.2023 15:22 |  
      5 0

      Souhlasím do posledního puntíku, ale nemůžu se u toho zbavit pocitu jako bych se rouhal :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:23 |  
      9 1

      Bohužel těch případů úspěšných trenérů, kterým pravomoci i úspěch přerostly přes hlavu a de facto skončili dost neslavně, je víc. KJ, Vrba, v hokeji Růžička...

      Já taky vidím nemalý a navíc stálý propad ve výkonech po odchodu Nezmara. A nemyslím si, že by to byla jen náhoda a že by to spolu nesouviselo. Ale koho na místo sportovního ředitele najít? Opravdu kvalitních jmen vidím v ČR naprosté minimum.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        SirCohen     před rokem 06.03.2023 15:25 |  
        18 0

        DUml, s "jeho" hráči tu Jindra předváděl to nejlepší.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:30 |  
          13 0

          Tak tehdy se brali hráči hlavně podle kvality a chtěl se úspěch hned. Teď tu máme ta nešťastná vyjádření, že chceme kupovat hlavně mladé atd. a rovnou spekulujeme, jako kdyby to bylo zboží. Jasně, že částečně se to tak brát musí, ale myslím si, že prvotní by pořád měl být ten pohled, aby bylo mužstvo úspěšné. Pak na tom finančně škodní nebudeme.

          Navíc je Trpiš ujetý na ty své malé a běhavé univerzální vojáky a mužstvo složené jen z nich úplně nefunguje. Nejlepší to bylo, když tu měl i hvězdy, které sice měly své chyby, ale zároveň i velké přednosti a nebály se to vzít na sebe. A Trpiš je zapracoval do jeho fotbalu a donutil je makat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            doors     před rokem 06.03.2023 15:38 |  
            10 0

            Jo, je zajímavé, že postupně odboural vysoké útočníky. Přitom dnes se jistě dá sehnat i vysoký, důrazný a přitom běhavý útočník. V každém případě jsou zápasy, kdy nám podobný typy chybí a nejsme to schopni pak urvat ani hrubou silou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:41 |  
              13 0

              Kromě útočníka odboural i vysoké stopery a vysokého DZ. Což už je v součtu sakra znát. :)


              Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 15:41) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              sarenec     před rokem 06.03.2023 16:06 |  
              2 2

              Máme vysokého útočníka Schranze, ale ten bohužel hraje beka.

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                doors     před rokem 06.03.2023 16:25 |  
                3 0

                Je tím myšleno útočník , který má aspoň 190 cm. Jako například Milan Škoda (190) nebo Almási (196), Beauguel )196)
                Schranz má "pouze" 185

                • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                  Steve2924 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 18:05 |  
                  6 0

                  On se nechal zmást tím, že v našem kádru vypadá i 185cm jako čahoun... :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            SirCohen     před rokem 06.03.2023 15:40 |  
            2 0

            Nejvíc mi z té doby chybí stopeři, Suk a Škoda...

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          dArtagnan     před rokem 06.03.2023 15:44 |  
          2 2

          To je takova nekonecna mantra. Jasne ze se Duml placa, ze je to vse jeho zasluha. Ale privedl ty hrace on, trener? Nebo sportovni reditel Jinoch?
          Duml nikdy nikde podobny uspech nezopakoval. Jinoch pote do Bolky privedl zadarmo hrace, ktere jsme jim vykupovali za desitky milionu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            SirCohen     před rokem 07.03.2023 10:19 |  
            1 0

            ok, nejspíš máš pravdu, DUml byl prostě víc vidět, Jinocha si třeba už skoro nepamatuju...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Lunaris     před rokem 06.03.2023 23:37 |  
        1 2

        Ivan Horník, psal jsem to tu ikskrát, ale prostě má škraloup a místní spravedliví by ho nekousli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Ivan     před rokem 06.03.2023 15:44 |  
      2 6

      Vždyť do toho nevidíme a nevíme jak jim to interně funguje, navíc tam nevidím nějaké zásadní chyby sportovního managementu. Je třeba si uvědomit, že rozpočet je výrazně nižší než dříve a že chceme fungovat ekonomicky udržitelně, což třeba souvisí s odchodem Stancia který je znát.

      No a přestupy, píšeš Madsena jako příklad propadáku, rozdíl mezi nákupem a prodejem je 300 tisíc euro (podle tf), to není tak hrozné. Hlavně si k tomu musíš vzít v kontextu další přestupy, jako třeba Kuchtu, Baha, nebo Zimu na kterých jsme hodně vydělali.

      No a celkově teda nevidím problém v přestupové politice. Hlavně to že se s "železnou pravidelností" kupuje drahý útočník aby nedostal adekvátní prostor se mi taky nějak nezdá. Jurečka šel po smlouvě, Krmelec na hostování, Schranz byl součástí výměny a prostoru dostal hodně. Fila je pro budoucnost (ale neprosadil se ani v teplicích...)

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mig52     před rokem 06.03.2023 19:02 |  
        7 0

        Tak pokud je rozpočet výrazně menší, je potřeba s ním dobře a odpovědně hospodařit. A ne vyhazovat eura oknem nesmyslnými nákupy. Nebudu opakovat, kterými, byly tu zmíněny.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          _karlik_     před rokem 07.03.2023 11:33 |  
          1 1

          "píšeš Madsena jako příklad propadáku, rozdíl mezi nákupem a prodejem je 300 tisíc euro" - ono to nebude tak docela pravda. zapomněl jsi přičíst jeho plat za dobu, kdy u nás byl na soupisce. předpokládám, že pokud připočteme plat, jsme v mínusu.
          omlouvám se, špatně se to zařadilo. patří pod Ivan


          Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 11:34) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        knl66 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:42 |  
        5 1

        "Krmelec" na hostování... A kolik jsme mu nasypali? Halíře dělají talíře. A takhle je to v poslední době často.
        Ewerton (dneska za B, jinak nic moc použitelný), Fila v Teplicích, Matoušek za 40 mega věčně po hostováních, Helebrand atd. atd... Jasně, že se všechny nákupy nechytí, ale v poslední době jsme nějaký fakt "big bussiness" neudělali (u Yiry Sora jsme také plánovali min. 400 mega).

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Ivan     před rokem 06.03.2023 21:07 |  
          1 1

          Zrovna na Sorovi jsme vydělali tolik, že to pokryje Matouška, Fiu i Helebranda dohromady... Navíc Matoušek a Helebrand moc neobstojí jako argument proč je Nezmar nutný :-)

          Ono to pocitově někomu může přijít že nám přestupy nejdou, protože když koupíme hráče za 2 miliony, tak je to hodně, ale když prodáme Sora za 6.5, tak je to málo. Schválně se podívej na transfermarkt na naše přestupní bilance. Utrácíme řádově do 10 milionů za sezonu na posilách a inkasujeme před 20 milionů. https://www.transfermarkt.com/sk-slavia-prag/alletransfers/verein/62

          22/23 9.3M x 22.8 M
          21/22 6.5M x 23.2 M
          20/21 5.4M x 24.6 M
          19/20 10.5M x 29.1 M (velké před covidové prodeje i nákupy)
          18/19 11.6M x 0.7M
          17/18 5.5M x 9.1 M

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            knl66 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 21:34 |  
            4 0

            O Nezmarovi jsem nenapsal ani čárku. Jo, Yiru jsme prodali asi za šest mega euro (cca 150 mil. Kč), paráda! Ale pořád musíš započítat částečnou úhradu platů všem těm hráčům na lavičce a na hostování. Vezmi si, že třeba teď prý Sparta doplácí 90% příjmu Florina Nity. A myslíš, že my někam do Česka umístíme hráče, který má u nás 300 - 600k? Hádám, že tam bude něco podobného - 70-90% platu budeme pořád platit my. A že těch hráčů na hostování máme!

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Ivan     před rokem 06.03.2023 22:47 |  
              2 1

              Já původně reagoval na příspěvek o tom jak nám chybí Nezmar, tak jsem chtěl ukázat že já z pohledu skladby kádru nevidím že by vedení dnes fungovalo o něco hůř než dřív, i když dřív byla výhoda v tom, že posily často prošly rukama JiT takže to bylo trochu víc na jistotu.

              No a plat bych počítal jako režii, ten hráč něco přece odvádí za práci, speciálně Sor v EKL byl naše nejvýraznější postava na jaře. Ty platy jsou trochu spekulace. Dřív ty platy byly mnohem vyšší než jsou teď (podle vyjádření JiT) a dneska se je snažíme dávat rozumnější, navíc ta hostování jsou často součástí větších transferů jako protihodnota, viz Takacs a Ekpai šli do Ostravy když přicházel Sor, Helebrand za Talovjerova, teď máme v Boleslavi pár hráčů když jsme zas jiné přiváděli, to samé v Liberci a Jablonci. Chci tím říct, že co se týče přestupů, tak podle mě můžeme být dlouhodobě nadmíru spokojení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 08:13 |  
            2 0

            Vždyť Nezmar o příchodu Hellebranda neměl žádné ponětí.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    SirCohen     před rokem 06.03.2023 15:24 |  
    21 0

    Nejhorší je, že jsme vyhlíželi uzdravení některých hráčů skoro víc jak zvučné posily, ale marodka se vyprazdňuje a na hře to vidět není. Aspoň já jsem si od Provoda a Ševčíka představoval po jejich návratu více.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:31 |  
      11 0

      Úplně stejné to bylo loni s nadstavbou. Domnělé opory jako Provod se nám uzdravily, ale místo toho šly výkony naopak do háje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      rfslavia     před rokem 06.03.2023 15:31 |  
      6 0

      ja ne, protoze jsme drasticky zmenili styl hry, hrajeme pomalej linej fotbal bez presingu
      z toho jsme drive mohli chodit do rozhozeny obrany bez podstupovani souboju, ktery logicky temhle hracum nevyhovujou

      velkej problem vidim v krajich jak na becich tak kridlech, kde to trpisovskej nesmyslne toci a samozrejme nekvalite krajnich obrancu, ktery bud spatne centrujou nebo v posledni tretine hriste mic zasekavaj a vracej do druhy vlny cimz akci totalne zazdej

      opravnene se kritizujou technicky nedostatky olinky, ale on nikdy nebyl dribler z mista typu neymar, on potrebuje styl co jsme hrali drive, po zisku mice rychle do otevreny obrany...

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      bububu (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 15:36 |  
      19 0

      Přiznám se, že tato dvojice je pro mě obrovským zklamáním. Provod už je rok zpět po utržení kolenního vazu, za celou dobu se mu ale nepovedlo ani přiblížit k hráči ze sezony 2020/21. Začínám se bát, zda to nebyla jednosezónní kometa. Hrozně bych mu přál, aby se do toho ještě dostal, klidně bych ho poslal na podzim někam hostovat.

      Mnohem víc mě štve Ševčík. Nemůžu se zbavit pocitu, že to má celé na salámu. Působí dojmem, jako by ho fotbal vlastně ani nebavil. Jsem naprosto alergický na jeho alibismus v poslední třetině hřiště; kdyby střílel z těch vyložených pozic, ve kterých s železnou pravidelností přihrává (a v drtivé většině případů z toho nic není), tak se může tahat s Mickem o nejlepšího klubového střelce. Vzhledem k jeho skleněnosti se na něm nedá stavět. K čemu tady pak mít takového hráče? Opora není a nikde nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:43 |  
        14 0

        Z Ševčíka se bohužel stává typologicky druhý Lukáš Jarolím. To tu mohl na překulování míčů zůstat Tiéhi, který byl aspoň soubojový a lepší dozadu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Slavistat     před rokem 06.03.2023 17:56 |  
        2 1

        Mám obavu, že Provod jak přišel jako no name hráč z Budějovic, zase jako no name v Budějicích skončí. A to ho mám rád, hodně jsem mu přál a těšil se až začne po zranění hrát. No mám rád, tedy s postupem času a jeho nemastnými výkony bez srdce, kvality a úsilí mě k němu sympatie stále víc a víc opouští...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        IJS     před rokem 06.03.2023 22:58 |  
        8 0

        Bohužel se Ševčíkem je to asi pravda. I jeho hodnocení pro TV bylo ve stylu - prohráli jsme, soupeř byl na nás připraven, příště to bude lepší! Nasrání z prohry žádné! Chce ten kluk za Slavii vůbec hrát? Proti Vyškovu byl nejlepší na hřišti, ale jak se nedaří hned a musí se máknout, tak je poloviční!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    doors     před rokem 06.03.2023 15:31 |  
    6 0

    S hodnocením víceméně souhlasím. Velmi dobrý postřeh je ten o snížení počtu "velkých" hráčů. My jdeme systémem "všechny soupeře uběhat" a pak fotbalově přehrát. Chybí nám typ hráče Almási nebo Chorý, který by nám pomohl zjednodušit styl, když nám systém nevychází. Rovněž by nám pomohl to "urvat" třeba ve standartkách... Problém je, že všechny podobné typy musely odejít, takže asi trenérský štáb to tak nevidí. Částečně by to mohl vyřešit Chytil, byť jsem na vážkách, zda bude u nás skutečně útočník číslo jedna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:38 |  
      11 0

      No jo, ale o tom jsem tu nejen já psal už loni. A posun nula. Máme jediného opravdu vysokého hráče, Santose, který se navíc ukázal jako propadák.

      Navíc ten náš běhavý styl už není jedinečný a víceméně se stává ve fotbale standardem, takže je třeba na tu "okoukanost" trochu zareagovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        doors     před rokem 06.03.2023 15:43 |  
        5 0

        Ano psal a souhlasím s tebou. Jak by řekli "televizní experti" nemáme plán B. Když si Vezmu Spartu, tak tam může při standartkách hlavičkovat - 3 stopeři, Čvančara, Zelený + Kuchta. To už se brání těžko a když se herně nedaří, tak si tím pomůžou ( což je celkem často). Je zajímavé, že má trenérský štáb takovou nechuť k vysokým útočníkům. Ale naši stopeři snad nejsou úplně malý ne?


        Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 15:45) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Akuls     před rokem 06.03.2023 17:33 |  
          4 0

          A ještě IQ37. Při každém jejich rohu či jiné standardce to teď smrdí. Ten Fin to kope prudce na první tyč, tam to někdo hlavou prodlouží za sebe a to se pak moc těžko brání. My kopeme stále jen pomalé obloučky. Paradoxně Slavie stále vede v počtu gólů vstřelených po standardce. Jestli to tak ale na jaře půjde dál, tak o tento primát brzy přijdeme.


          Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 11:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      bububu (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 15:38 |  
      18 0

      Obávám se, aby to s Chytilem nedopadlo jako s Musou, Krmenčíkem, Filou, Jurečkou... tedy že přijde, odehraje pár poločasů a odstřelí se. Útočník potřebuje dostat důvěru! Milan Škoda by se nikdy nestal kanonýrem, kdyby ho trénoval Trpišovský, to je smutný fakt.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        doors     před rokem 06.03.2023 15:43 |  
        9 0

        Souhlasím, bojím se, že mu nevyjde 1 - 2 zápasy , půjde na lavičku a zase budeme "hledat"....

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:45 |  
        9 1

        Hlavně nevěřím, že nás Chytil úplně vytrhne. Typologicky je úplně stejný jako naši dosavadní útočníci. A taky to není žádný šutér, spíš pracant pro tým. Letos má životní sezonu a jen 6 gólů ze hry (plus 3 penalty).

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          doors     před rokem 06.03.2023 15:51 |  
          2 0

          Tak typově je trochu jiný - je schopný vyhrát souboj, podržet míč. To u nás zase ne všichni útočníci umí. Určitě by pomohl. Ale - jednak mám také obavu, že má životní sezonu a v příští to může být průměr a jednak dost se zapomíná , že mu tam hodně pomáhá Růsek , který, kdyby se snad někdy mělo hrát na 2 útočníky, by mě do dvojice pasoval víc.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:55 |  
            6 0

            Tak Standa s Jurečkou ti taky občas míč podrží a vyhrají souboj. A Chytila bych dal do kategorie k nim. Určitě v tomhle směru není na top úrovni jako Škoda, Beauguel, Almási, Chorý...

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              doors     před rokem 06.03.2023 16:00 |  
              1 0

              Tak Chytil bude mít asi větší úspěšnost, než Standa, ovšem tebou jmenovaní jsou samozřejmě přesně ty typy, které by jsme potřebovali. Holt JT to vidí jinak.

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 16:03 |  
                17 0

                Vidí to jinak, ale za rok a třičtvrtě otočíme venku jediný zápas na Bohemce. A mezitím ještě vyhazujeme desítky milionů za Filu či Krmenčíka oknem. Tohle by právě měl řešit sportovní ředitel, ale těžko bude Trpišovský kárat sám sebe, že.

                • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                  doors     před rokem 06.03.2023 16:14 |  
                  12 0

                  Fila - vidíš, úplně jsem zapomněl Je někde na hostování ne? Jak se vždy smějeme Spartě, že zazdí talent, tak tady jsme se předvedli - na Slávii třeba ještě neměl, ale že by jsme ho rozvíjeli.. A přitom měl našlápnuto tak dobře, lépe než Čvančara a ten rozdíl teď... Tohle jde za Trpišovským, on má takovou úchylku koupit 50 hráčů, přitom je do svého stylu ani nechce.. Ono i to řešení pravého beka mě přijde sportovně zvláštní. Přijde Douděra, který bránit neumí a proto hrál na konci v MB záložníka či křídlo. Potvrdí se, že brání špatně a přivede se Pech, který s bráněním na tom není o tolik lépe. Ale Sparta ho nemá, to asi bylo hlavní.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Rudolfonc (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 17:33 |  
              6 0

              No ať je nový útočník jakýkoliv ... tak u nás začíná tradičně na lajně ... Ono to mu to nejde ze strany a Standovi se musí prodloužit smlouva, protože nikdo jiný není :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Kratass97     před rokem 06.03.2023 15:33 |  
    11 0

    Bohužel někteří kluci kteří to tu mají táhnout tak jsou z formy… někteří na to nemají hrát ve Slavii..
    příští zapas bych nedaval Douděru do základu ale koho místo něj když nejsme schopny přivést pravého obránce..
    Olayinka taky ať sedí už sem to psal že nehraje dobře sice minule dal dva góly ale prostě dobře nehraje a to ho staví furt takhle zahrát Ewerton nebo někdo tak už ho neuvidíme nikdy na hřišti.. Našemu trenérovi staci aby kluci behali trhali obranu ale ze z toho bolí oči a fotbalovost žádná to už jim je u prdele…

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Slávista 51     před rokem 06.03.2023 16:10 |  
      1 0

      Možná mají, ale nějak to nedávají najevo !

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      rakusan     před rokem 06.03.2023 17:18 |  
      2 0

      No Douděra, říkal jsem si, zda není chyba dávat toho pravého beka Tomiče do Boleslavi...teď by se hodil asi

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Lunaris     před rokem 06.03.2023 23:34 |  
        5 0

        Ono se zřejmě víc čekalo od Pecha, ale to je zatím naprostý propadák, když ani béčku není schopný podat aspoň průměrný výkon.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    DF007     před rokem 06.03.2023 15:35 |  
    3 12

    Drobný komentář k inkasované brance. Nesouhlasím s názorem, že se střela nedala chytat. Naopak považuji inkasovaný gól za chybu Koláře. Podle mého názoru nečekal, že bude útočník střílet z druhého dotyku. Zároveň neměl úplně ideální postavení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 15:53 |  
      15 0

      Nevím, no. Pozice to sice nebyla jasná, ale špatná taky ne a celkem razantně to trefil o tyč... Mnohem víc vidím chybu u Ousoua, který si toho hráče absolutně nepohlídal, i když byl jediný široko daleko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Slávista 51     před rokem 06.03.2023 16:08 |  
        2 2

        Jedno s druhým a Slavia - prohrává.
        A zbytek zápasu, není vidět, že by potili krev !

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mats     před rokem 06.03.2023 21:15 |  
        7 0

        Jenom drobnost. Upřímně, nečekal jsem, že po takový předvedený herní bramboračce budeme tady v komentářích řešit gólmana, když z hráčů v poli téměř nikdo nic moc nepředved. ;-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Leksel     před rokem 06.03.2023 15:48 |  
    19 0

    A jen na doplnění celkové nemohoucnosti, naše “rohová” jalovost pokračovala i zde, ze 13 rohů opět nulová efektivita.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Ferguss     před rokem 06.03.2023 17:01 |  
      12 0

      Přesně! Obecně jsou naše standardky hrozná bída ať už obranné nebo útočné. Neříkám, že musíme dát z každého třetího rohu gól, ale většinou nedojde ani k náznaku ohrožení. Jako by hráči vůbec nevěděli kam to zahrávající kopne a hrálo se na náhodu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      p!erreCORE     před rokem 07.03.2023 07:47 |  
      1 1

      Mám půjčenou knížku o fotbalových statistikách (resp. pohled na fotbal řečí čísel), Hra čísel, a tam píšou, že podle vzorku desetitisíců zápasů padne gól z každého padesátého rohu! A já nemám důvod jim nevěřit. Třeba se najde někdo, kdo spočítá naší úspěšnost, ale podle mně to pude plus minus těch padesát rohů, takže jsme v průměru :)

      Jinak knížku moc doporučuju!


      Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 07:48) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        p!erreCORE     před rokem 07.03.2023 08:21 |  
        1 1

        Samotnýho mně zajímalo, jak je to ve skutečnosti s tou statistikou.. tak je to trochu jinak :) v tomhle konkrétním případě sloužila jako vzorek jen sezona 2010/11 v PL a čísla ohledně rohů jsou:

        134 zápasů
        1434 rohů
        20,5% z těch rohů skončilo střelou
        11% ze střel skončilo gólem

        závěr: "hodnota rohu" v poměru ke gólu je 0,022g., dle čísel autorů cca. deset zápasů v průměru potřebuje tým, aby skóroval z rohu.. a tak opravuji, není to padesát, ale skoro sto rohů, které jsou prý potřeba ke vstřelení gólu :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Tadeáš_Janků     před rokem 06.03.2023 15:57 |  
    10 0

    Zápas na Panathinaikosu bych teda do kategorie průměrných rozhodně nedával. První půl hodina byla snad naše nejhorší pasáž za celou sezónu (ok, uznávám, že jsem třeba neviděl zápasy v Rakowě a doma s Kluží, ale minimálně z těch, co jsem viděl mi tahle půlhodina přišla nejhorší za celou sezónu). Pak přišlo zlepšení, ale furt to nebylo nic moc. Celkový dojem zlepšil až celkem šťastný gól Jurečky, ale jinak to tam byla bída.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 16:00 |  
      4 0

      Ano, v tom zařazení Panathinaikosu mezi průměrné jsem byl ještě hodně mírný. Úvod byl naprosto tragický, ale nakonec jsem to vzhledem k uspokojivému výsledku a dobrému závěru nechtěl dávat do kategorie propadáků.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      bububu (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 16:22 |  
      6 0

      Oproti zápasu v Rakowě jsme první půl hodinu na Panathinaikosu hráli jako Real Madrid. Vlastně si asi nevybavím od příchodu JiT zápas, kde bychom působili hůř. Výsledek 1:2 byl absolutní zázrak, průběhu hry by spíše odpovídal výsledek 1:5.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    witty13     před rokem 06.03.2023 16:11 |  
    6 4

    Přátelé, kamarádi,

    Nehodnotí se mi to lehce. Dojmů ze zápasu, obecně jara či dusluze zde je strašně moc.

    Já osobně vidím hlavní problém, a to je to pověstné “srdíčko”. V Budějicích prostě bylo málo bláznoství. Málo Bořila, málo Latky. Málo hráčů, kteří by pro výhru “vraždili”. V tomto kontextu se samozřejmě dá pochopit trenérovo sázení na určité hráče, a vlastně i neustála přítombost Tecla, který toto, alespoň podle trenérů ukazuje.

    Ovšem nevím jaká je cesta ven. Stejný problém jsem viděl v létě, s Rakowem. Dostali jsme poté záběry z kabiny, kde hlavní slovo měl Peter Olayinka. Skoro mi to přijde, jako kdyby někteří ztráceli důvěru, motivaci, chuť když vidí jak takovýto leader a tahoun radši podepíše jinde.

    Je otázka, jestli do týmu šahat teď, před důležitým zápasem. Proti Plzni bych ale zkusil hrát se třemi stopery, Ousuem, Ogbuem a Holešem, dvěma halfbeky a “třemi” utočníky. Střed zálohy by potřeboval vyztužit Hromadou, ale ten asi nebude ready. Napadá mě to tedy takto:
    Kolář - Oussu, Holeš, Ogbu - Masopust, (Douděra), Oscar, Zaiferis, D. Jurásek - van Buren, Jurečka, Olayinka

    Není čas na krásu, musí hořet tráva, musí být maximální nasazení, smrt ve vočích.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 16:16 |  
      18 0

      Lídři sice oproti minulosti chybí, ale mně tam tedy mnohem víc než srdíčko chybí fotbalová kvalita. Hráči se snaží a makají, i když úplně vítězných typů tolik nemáme. Ale ten fotbal je až příliš často fakt jen kopaná, což neodpovídá nákladům na kádr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        kalex     před rokem 07.03.2023 01:14 |  
        6 0

        Srdíčko by tam mělo být hlavně u odchovanců, pak hráčů kotlin českých a hráčů, co jsou v týmu dlouho. To je jedna věc. Druhá je to, že ti hráči jsou profíci. Oni nehrajou za párek a pivo. Další věc je trenérský štáb. Trpišovskemu ta oponentura prostě chybí. Od doby Nezmara to prostě není ono. A o prachy asi nejde. Prerůstá sám sebe. A jak někdo podotl, že to je růžickův syndrom, tak je to i syndrom Jarolíma. No snad se pletu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    jose01     před rokem 06.03.2023 16:15 |  
    18 0

    K výkonu jednotlivců se vyjadřovat nebudu. Mě jen teda dosti zaráží, jak málo stačí soupeři k tomu nás dokonale otupit. Venku vypadame celkem bezradně a hrát v nastavbe v Plzni nebo na Spartě , tak tedy pánbůh s námi.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Marcelo10     před rokem 06.03.2023 16:54 |  
    23 3

    K výkonu se vyjadřovat nemá smysl. Neskutečně mě ale zvedl ze židle pozápasový rozhovor s JiT a jeho arogance směrem k reportérce. Doufám, že tohle bude jediný podobný ústřel, protože je to něco, na co nejsme zvyklí a doufám, že si zvykat ani nebudeme muset. A odpověď, že jsme byli málo důrazní a běhaví? Já bych spíš řekl, že jsme, bohužel, nebyli ani trošku fotbaloví. A to je něco, co od našeho realizáku hrozně málo slyšíme. Furt jen tvrdost a běhavost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Kratass97     před rokem 06.03.2023 17:10 |  
      6 1

      Přesně tak.. Furt jen běhání a důraz ale ze by jsme chtěli začít hrát fotbal to ne.. ani se nedivím že Trpis tam cpe furt Olayinku ten běhá no dost ale ze by tam dal někoho kdo umí hrát fotbal to ne třeba Ewerton no ten umí dost s balónem tak to je blbost radši třeba Standu tam dáme ten trhá tu obranu výborně ..
      Douděra ten taky krásně běhá ale ze fotbal neumí to je jedno

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      hiker42     před rokem 06.03.2023 17:26 |  
      12 1

      Byl úplně mimo sebe. Dokonce zapomněl i na svůj obvyklý patvar "polečas". Jen mám obavy, aby neudělal z kreativního Christose důrazného běhavého defenzivního psa - kamarád si tohoto jevu všímá už od dob Honzy Sýkory.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      knl66 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:55 |  
      8 0

      Přesně, málo fotbalovosti. Vždyť my dneska už hrajeme stylem jako snad většina týmů z FL. Žádné rychlé útoky, žádné průnikovky, jen alibistické přihrávky do stran, otočení se dozadu, sem tam přihrávka od soupeřova vápna ke Kolářovi, překulovaná házená sem tam. Soupeř se stačí v pohodě zformovat, najednou je jich ve vápně deset a my jsme najednou překvapení, že se přes ně nemůžeme dostat. Včera byl Zafeiris prvních dvacet minut neviditelný, od něho jsem čekal nějakou pronikavou myšlenku, ono zatím nic... A tak to zkoušíme koulet a koulet a ono je to nudné a uspávající a žádné překvapení ani pro soupeře, ani pro diváky. A nakonec o mičudu přijdeme a je z toho protiútok.
      Zrovna nedávno jsem si pouštěl jeden starý zápas v Edenu, shodou okolností SKS - Budějce. Od chvíle, kdy Kolář vyhodil míč, trvalo 11 (jedenáct!) sekund, než ho budějckej brankář vyndaval z branky!!! Střelec hlavou samozřejmě Milan Škoda!!! Zkuste si dnes spočítat, kolik sekund nám trvá než dostaneme míč k soupeřovu vápnu. Je to tristní... :(


      Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 08:24) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        o5aradecek     před rokem 06.03.2023 22:11 |  
        4 0

        Viděl jsi Bohemku v Liberci? Ta byla perfektně připravena na těžký venkovní zápas a zahrála parádně.

  12. JAK TO, ŽE KOLÁŘ

    Slávista 51     před rokem 06.03.2023 17:03 |  
    2 13

    nemá 8 ?
    Vždyť přece vytáhl nad břevno to nechytatelné !
    Gól jde i za ním, jenom nelelkovat/nemyslet si, že jde míč mimo branku a natáhnout se.

    • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

      Slávista 51     před rokem 06.03.2023 17:05 |  
      2 0

      Ostatní celkem správně.

    • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

      Fortune     před rokem 06.03.2023 18:27 |  
      2 5

      já bych mu třeba paradoxně vyčítal tu tyč v pardubicích ... letí to 2 roky, on na to kouká a pomalu jsi jde snad pro pití.c to jsem nepochopil a už vůbec jeho hodnocení, že to nešlo chytat. šlo a v pohodě.

      • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

        Slávista 51     před rokem 06.03.2023 18:31 |  
        0 10

        Už jsem psal - má 5kg přes váhu, minimálně !

        • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

          Martin 58     před rokem 06.03.2023 20:16 |  
          11 1

          Pane, Vy jste stran Koláře úplnej šílenec. Absolutně posedlý zaujetím proti němu, že jste ani nezaznamenal podstatné zhubnutí od stavu "po Rangers" a návrat do velmi dobré formy. Jestli si někdo myslí, že ta střela se dala chytat, tak opravdu nevím. Všimněte si u spousty záběrů gólů, jak brankáři sice plachtí, ale ve skutečnosti se dostávají jejich natažené ruce do míst, kde střely proletěly, až poté, co je míč v síti.

          • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

            Slávista 51     před rokem 06.03.2023 21:42 |  
            1 6

            Kritika nevoní ?
            Jak je to dávno, co říkal, že si to už srovnal v hlavě. Ta laxnost se mu občas vrací.
            Nebudu mít problém, mu dávat 10, když si to zaslouží.

            • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

              kalex     před rokem 06.03.2023 23:54 |  
              5 0

              To nebyla kritika ale hejt. A naprosto zbytečný. Kolář na jaře hrubky nedělá, teda o nějaké extra nevím. A že má kila na víc, jsi poznal jak?

              • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

                Fortune     před rokem 07.03.2023 09:51 |  
                1 3

                kila nemá, to je jen jeho maskulatura. kdyby měl, tak by do brány nešel.

    • Re: JAK TO, ŽE KOLÁŘ

      o5aradecek     před rokem 06.03.2023 22:13 |  
      6 0

      Neblázni, tohle nemohl chytat. Na jaře náš nejlepší hráč. Jinak už jsme byli třetí...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Xerxes     před rokem 06.03.2023 17:17 |  
    10 0

    Pro mě je výkon mužstva v CB paradoxně neprijemnejsi zalezitost nez fotbalove horší výkon v Teplicích. V Teplicích to jde "svést" na proste špatně zapas kterej ma nekdy kazdej tým viz. Barca v Almerii. V CB nelze mluvit o tom, ze by to hraci vypustili ci zcela selhali, nefungovalo to systémově, především do ofenzivy. Bez rychlosti, bez nápadů. Impotentni. To je horší varianta. Trenerovi stále věřím, ze tým rozhyba...


    Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 17:22) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Slavistat     před rokem 06.03.2023 17:34 |  
    16 4

    Když jsme na podzim velmi ostudně vyletěli ze skupiny KFL se slabými soupeři, říkal jsem si, že po několika letech, kdy jsem hráli poháry hodně dlouho na jaře a mužstvo bylo často rozmlácené zraněními i únavou, že v době kdy je třeba přebudovávat tým se bude hodit jaro s jedním zápasem za týden, že se hráči dají zdravotně a silově do formy, že bude dost času na trénování a zlepšování kvalit hráčů i celého týmu, že se budou postupně začleňovat noví hráči a Slávie projde jarní částí ligy bez problémů k titulu a vše se zhodnotí vyšší kvalitou hry i hráčů v další sezóně, protože v posledním roce šla úroveň dolů (bylo i dost chybných nákupů/příchodů průměrných hráčů nebo úplných chyb (např. Krmenčík).
    Ale zatím pěkný hovno! Ani jedno z toho nevidím, že by se dělo. Hra mizerná, hráči se nezlepšují (Ševčík, Provod, Douděra...) a v týmu je stále hodně hráčů, kteří by po sezóně měli skončit (ale někteří mají smlouvy na delší dobu).
    Takže letos si nejspíš Priske opět namaže Trpišovského jako když byl v Mydli a Sparta ten titul bohužel udělá - je tam vidět velká touha na rozdíl ad nás.
    Bohužel s týmy na sestup místo zvýšení náskoku se necháme dohonit.
    Zklamání a obava co bude dál.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Fortune     před rokem 06.03.2023 18:17 |  
    6 4

    řekněme si na rovinu, že to Alanor vystihl.... když se podívám na diskusi tak to není o ničem jiném a nikdo to hodnocení nerozporuje. bohužel nám fanouškům klub nepatří, tak si můžeme jen vylívat srdce. přál bych si opak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      knl66 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:59 |  
      2 1

      jo, můžeme si vylívat srdce a vylízat p...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Marek3     před rokem 06.03.2023 19:09 |  
    10 2

    Uznavam ze to neni nejlepsi uhel pohledu, ale nedokazi se zbavit pocitu ze jsme ted v zime meli investovat tech udajnych 80mil do Stancia. Top podhrot, nebo 8, dric a profesional, ktery by u nas jeste 3 roky mohl v klidu hrat minimalne v nasi lize s velkou produktivitou. Troufnu si rici ze zapasy v Teplicich, Budejovicich a jiste dalsi ktere nas cekaji by snim mohly vypadat alespon bodove jinak. Stejne tak minulou zimu jsme se zdrahali dat vetsi castku za Almasiho se kterym bychom bodove vypadali jinak a podle meho nazoru vyhrali titul. Misto Almasiho jsme privedli draheho Fillu, Jurecku a ted Chytila. Moc logiky v tom nevidim. To ani nemluvim o prodeji Musy ktery prenechal misto typologicky stejnemu hraci (Krmelec), ktery nejenom prisel v mizerne fyzicke kondici, ale podle trenera musel zlepsit reseni situaci a vyber mista vapne. Nepochopitelne hodnoceni posily kterou privedeme jako koncoveho hrace. Schranz prijde jako utocnik, ale nedostane jedinou sanci na tomto postu.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 19:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před rokem 06.03.2023 19:13 |  
      9 2

      Ještě bych rád viděl, co se dělalo, sehrávalo a nacvičovalo na herním soustředění v Portugalsku. Nedivil bych se, kdyby byly materiály oštemplovány razítkem "přísně tajné".

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Betynka58     před rokem 06.03.2023 20:15 |  
      7 1

      Přiznám se, že moc nerozumím tomu, proč všichni tady vzývají Nica, jako by to byl nějaký spasitel. Jistě, je to výborný kreativní fotbalista, který řadě zápasů zazářil, ale v žádném případě to není hráč, který by dokázal vyburcovat mužstvo, když se nedaří. Tedy rozhodně nejsem přesvědčen, že bychom s ním ty zápasy v Teplicích a v Budějovicích zvládli. To mi v současné době rozhodně více chybí Bořil (samozřejmě v bývalé formě).

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Marek3     před rokem 06.03.2023 21:31 |  
        12 0

        Nemyslim ze nam tolik chybi lidri Nebo ze mame problemy s moralkou. Ja vidim nejvetsim problem v nedostatku fotbalovosti, kreativity a kvality v zakonceni. Priznam se ze trpim kdyz vidim praci nasich hracu s micem, neschopnost presne prihrat na par metru, zahravani standardnich situaci a nasi hazenkarskou hru okolo vapna bez jakekoliv myslenky (Sevcik). S temito aspekty hry by nam Stanciu pomohl a I on byl celkem bojovnik- casto si pamatuji jeho sprinty prez cele hriste a ciste odebirani mice. Myslim ze Stanciu vedl prikladem na hristi a touhou vyhravat spise nez recnickyma projevama v kabine.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    damade     před rokem 06.03.2023 20:15 |  
    13 1

    Bohužel, zdá se mi, že jsme nepoučitelní. Když hrajem venku, tak vůbec nenapadáme. Vůbec. Obrana hraje nízko, akce zakládáme jenom nákopama za obranu. Už toho mám dost. Když se hraje doma, tak ta hra má koule, hrajem kombinačně, obrana je vysoko, napadáme klidně ve čtyřech. Venku to je prostě bída bez jakýkoliv strategie, bez nápadu. Tohle jde za trenérem.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    cvočkař Danda     před rokem 06.03.2023 21:02 |  
    4 1

    Zdravím všechny pravověrné Slávisty,zvlàště přítele Sokrata.
    Celý den stál za h....no.Začalo to už oznámení policie ČR o chystaných manévrech ,včetně použití helikoptéry ,proti"fanouškům"Slavie.Můžu vám říci že jsem byl nasr....něj tak,že jsem večer nemohl usnout.Přesto bych nerad lámal hůl nad hráči ani trenéry.Zajíci se budou počítat až po honu.Příští sobotu zadupeme plíseň do země a bude se nám všem lépe dýchat.Mám však jednu poznámku ke střidání.Při takovém tlaku,spoustě rohů a standardek tam dát Standu Tecla,který je sice bojovník,ale moc nevyrostl,mi nedává moc smysl.Víc by se mi tam líbil Hroňas,nebo i Taras.Celý zápas jsme nebýli schopni vyhrát hlavu v pokutovém území.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 21:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Fortune     před rokem 06.03.2023 23:44 |  
      4 6

      to že nevyhrajeme hlavu v šestnátce vidí každý laik jako my. ne ale každý laik jako my bere na tu slepotu 12 mega ročně.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    IJS     před rokem 06.03.2023 22:53 |  
    10 0

    Hodnocení se čte těžko, ale je asi výstižné! Já si ovšem myslím, že porážka není jen problém a vina hráčů, ale že je to chyba systému, který teď hrajeme a nebo se snažíme hrát. Markantně to bylo vidět ve studiu TVO2, když rozebírali gól ČB. 3 obránci na 3 útočníky a zhruba na půlce. To se bez jištění hodně špatně brání! Když jde míč za obranu a útočník má celou polovinu hřiště na to, aby se prosadil rychlostí! Dále standardky bez jediného nápadu, opět 14 rohů a nic. Centry z křídel jdou do připravené obrany a jestli se vůbec dá říci Douděrovým nákopům centr. Chyba byla dát Holeše do levého stopera. Ztratili jsme souboje ve středu hřiště ( Ševčík na to prostě nemá! ) a i klidnou rozehrávku z osy hřiště.
    Teď ke hráčům. Asi souhlas s hodnocením. Mě ale hodně zklamal Matěj Jurásek. Začíná mi připadat hráče, který hraje jen když se daří a nemusí se máknout. Jako křídlo nepresuje a při ztrátě jen vyklusává. Ovšem nejvíc mu vyčítám situaci z poloviny 1. půle, kdy si na půlce obhodil Králíka a přehnal se kolem něho jak vítr. V té chvíli jsme šli 3 na 2. Jenže obhazovačku si dal na pravou nohu a jak to s ní neumí, tak ztratil rychlost, Králík ho před vápnem doběhl a o míč připravil... Když člověk vidí, jaké má ten kluk rychlostní předpoklady, tak by měl trhat obranu soupeře jak hadr. Jenže on tak lehce, v čistém dresu, už žádný sprint nepředvedl! Vím, je ještě hodně mladý, ale tu šanci nebude dostávat donekonečna a navíc nás už čekají jen zápasy, kdy se musí jet na krev. Líto je mi Venci Jurečky, on na tento styl, co produkujme, nemá. Je to koncák do vápna nebo na náběhy, které jdou po zemi a ze kterých může střílet. Takhle asi bude odepsaný na další zápasy! Dnes jsem se nostalgicky díval na zápasy Slavie z LM a to člověk nevěří, že hráč Olayanka je ten samý hráč jako je Oli dnes! Dříve náběhy, kličky, střelba. Dnes jen vzpomínky....

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před rokem 07.03.2023 09:53 |  
      6 1

      Je to zvláštní. Jurečka ve Slovácku střílel branky, jak na běžícím pásu, protože tým mu byl schopný dát servis a on mu to vracel góly. My ve Slavii, která je údajně kvalitnějším klubem, mu ten servis dát neumíme, tudíž se nám brankami nemůže odvĕdčit.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 09:55) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Lunaris     před rokem 06.03.2023 23:45 |  
    9 3

    Kritika od všech naprosto zdrcující a svým způsobem i zábavná. Místo oslav kvalitního fotbalu se budeme rochnit v hnojišti jako parta čuníků, což taky může bavit.
    Asi by ve středu zálohy měl dostat víc šancí Oscar, protože všichni ostatní už předvedli, že to stojí za prd. Když hrál ke konci podzimu základ, bylo to solidní. Bohužel je to hráč, který nebude mít čísla, ale může je zvednout někomu jinému. O stoperech nemá cenu moc mluvit, naše nesvatá trojice dřeváků s mizerným odhadem na letící míč Ousou, Kačaraba, Santos už je profláklá dostatečně a čekat od nich něco lepšího hraničí se šílenstvím. Douděra paradoxně není nejhorší volbou na pravou obranu při absenci Masopusta, což je bohužel dosti žalostná vizitka Slavie. Celkové umístění vidím na třetí místo a předkola Konferenční ligy.

  21. TŘEBA TY PROHRY,

    Slávista 51     před rokem 07.03.2023 06:19 |  
    0 3

    jsou tak trochu taktika - nebudeme favority, jak s Plzní, tak v derby.
    A výhry v těchto 2zápasech, nás posílí !

    • Re: TŘEBA TY PROHRY,

      Pedro50     před rokem 07.03.2023 08:00 |  
      3 1

      Doma jsme favorit proti každému a derby favorita nemá )))

    • Re: TŘEBA TY PROHRY,

      SKEP     před rokem 07.03.2023 09:07 |  
      3 3

      Zcela s Vámi souhlasím. S Plzní se hraje de facto o 6 bodů, zatímco v ČB byly v sázce pouhé tři. Matematika hovoří jasně - ztratit 3 a potom získat 6 se rovná plus 3. Naopak by to bylo mínus 3. Takže něco špatné je pro něco dobré. V našem případě jde o to, že výbuchy v ČB a poté i na Letné do klubu přinesou mírně nervózní atmosféru, tolik potřebnou pro dokonalou přípravu na Plzeň. Pod hrozbou pokut se hráči v týdnu budou věnovat výhradně fotbalu, z kabiny zmizí všechna ta rozptylující videíčka, Čulibrci, Kubrti a podobní Staníci. Uvidíte, že Plzeň uděláme, stejně tak Béčko Třinec! Odborně se tomu říká poučení z krizového vývoje

      • Re: TŘEBA TY PROHRY,

        sule     před rokem 07.03.2023 14:39 |  
        3 0

        Každý zápas je jen o 3 body a těch 5 ztracených bodů proti Teplicím a Plzní nás může připravit o titul.


        Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 14:40) . Zobrazit původní komentář

        • Re: TŘEBA TY PROHRY,

          sule     před rokem 07.03.2023 16:38 |  
          0 0

          Pardon, myslel jsem na České Budějovice místo Plzně.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Ragnarok     před rokem 07.03.2023 08:47 |  
    9 0

    Na základě zápasů v Teplicích a Budějovicích vůbec netuším, jaká je reálná kvalita našeho týmu. Je otázka, zda nejsou očekávání příliš vysoká a zda to prostě není se Spartou a Plzní vyrovnaný boj, zatímco čekáme, že bychom měli být jasně v čele my. Zda má náš tým vyšší kvalitu než konkurenti. Jisté je, že jsme do toho, aby kvalitu měl investovali peníze. Otázka je, jak účelně. Hlavní téma je, jak konkurenceschopní můžeme být v pohárech, které nás mají živit. Letošek ukázal, že i tam se konkurenceschopnost snížila. Teď je na zodpovědných pracovnících v kludu, aby to vrátili na tu správnou kolej a bylo to zase lepší.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Gigish     před rokem 07.03.2023 09:23 |  
    14 1

    Při vší úctě a pokoře, kecy jsou na dvě věci, na nic a na ho*no.
    Prosím realizační tým a hráče - tedy opravdu všechny, "slezte z hrušky na zem
    a konečně jezděte znovu a stále po prdeli" !
    Ať žije Slavie !

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Fortune     před rokem 07.03.2023 10:09 |  
      5 3

      to je jedině správné, jen aby se to k nim doneslo. Pokud porazíme Plzeň a vyhrajeme derby, tak budu první kdo řekne, že to byla momentální krize a že jsme zpátky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Slávista 51     před rokem 07.03.2023 10:43 |  
        2 0

        Možná až druhý, nebo až další.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Ados     před rokem 07.03.2023 09:58 |  
    14 2

    Udělat z následujících dvou zápasů 6 bodů je povinnost pro udržení šance na titul. Něco mi ale říká, že pomyslné dno ještě není u konce. Z týmu cítím takový nezájem jako by to všichni měli u zadku. Nejhorší představa je, že titul nakonec udělá bída, jen díky naší neschopností porážet slabé týmy, které se na nás připraví.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Fortune     před rokem 07.03.2023 10:07 |  
      8 4

      souhlasím s tím. i bohužel s tím, že hráčům je to jedno. nebojují za Slavii. Narozdíl od fanoušků.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Slávista 51     před rokem 07.03.2023 10:42 |  
        3 0

        U některých to tak vypadá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      SLAVIESTA     před rokem 07.03.2023 11:36 |  
      6 2

      Příští dva zápasy jsou rozhodující, ztráta v nich nás z boje o titul vyřadí, o tom jsem přesvědčen. Naopak plný zisk by nás posadil na koně. Hráči i trenér by měly dostat nůž na krk. Vyprávěnky o připraveném soupeři, soubojovosti, atd. po zvoraném zápase nikoho nezajímají. Nepotřebujeme nejlepšího trenéra, potřebujeme nejlepší hru!

  25. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Tonda     před rokem 07.03.2023 10:37 |  
    11 0

    Problém je že máme v kádru příliš mnoho salámistů a příliš málo leadrů. Mnoho hráčů podlehlo vlastnímu sebeklamu, že jsou lepší než hráči ostatních klubů. Ale jen na individuální techniku v té naší holomajzna lize se vyhrát nedá. Naší hře chybí obětavost, intenzita, rychlost a sehranost.
    Z týmu není cítit síla, zejména ve venkovních zápasech se z nás stal labilní tým, který pokud nedá branku v úvodu, je marný po celý zbytek zápasu. Momentálně nám zbylo pouze domácí prostředí, kde se soupeř částečně vystraší z prostředí plus naši se více vybičují. Pokud rychle nezměníme přístup ke hře, přenesou se výkony i ztráty z venkovních zápasů i do Edenu. Soupeři cítí, že už nejsme válec a všichni na nás jedou taktiku odolat úvodnímu tlaku, nebo ho jakkoliv rozmělnit, pevná obrana, urputné napadání na vlastní půli a čekání na brejk či standardky.

    Máme sice široký kádr, ale trenéři nejsou schopní určit jasný základ a tím že pořád točí sestavou přenáší na hráče nervozitu a ubírají jim na sebevědomí.

    Na závěr dotaz do pléna - jaký názor byste měli na Santose na DZ? Tam by jeho chyby nemuseli být tak fatální. Techniku má a aspoň by naše DZ opět měla vzduch velmi dobře pokrytý.. plus by to byl vysoký hráč pro standardky..

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před rokem 07.03.2023 12:24 |  
      8 1

      Já to trochu zjednoduším. Udělej si jednoduchou analýzu, co dělá s mnoha hráči kádru a to i těch, co nastupují v zákl. sestavě, první dotek s míčem. Vždyť to jsou často akrobatická cvičení v přímém přenosu. Tedy, cvičí balón s hráčem, ne hráč s ním.:((

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Tacit     před rokem 07.03.2023 14:04 |  
        7 0

        … a pokračuju …: Kolik potřebují někteří naši hráči doteků, než míč odehrají? Přitom na tréninku nacvičují přihrávky na jeden dotek, v trojúhelníku dopředu v rychlosti a na malém prostoru, tak proč to v ostrém utkání najednou nejde??? Než to v pomalosti dodrbeme, tak najednou nemáme čas ani prostor a i slabší soupeři nás stíhají dostoupit. Pak buď nákop kamsi dopředu, nebo ztráta, v nejlepším případě nahrávka zpět směrem k brankaři a ten to zas nakopává …
        (Jen připomínám, že hrajeme 1. ligu a že stále vedeme tabulku)

  26. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    japhy     před rokem 07.03.2023 11:06 |  
    16 0

    Kritika:
    JiT si stěžuje na naši slabší soubojovost. No jo, ale to je doprdele jeho tým, nikdo mu ho za zády nesestavil. Soubojovost byla, ale ustupovala fotbalovosti. Momentálně nemáme ani jedno.
    Neotřelost je hezká, v některejch věcech je ale JiT až neuvěřitelně zaseklej - Max na DZ, Schranz na beku, nejnověji prohazování Juráska s Olinem

    Obhajoba:
    Pořád mi to nepřijde jako nějaká minela Ousoua. Nechal si metr k dobru, náběh hned zachytil, útočník mu neutekl ani neobehrál. Jenže míč šel do strany, tak se k němu nedostal, navíc střelba přišla už tak dva metry před vápnem, bejt to blíž, už asi blokuje. Mě to vlastně ani jako nějaká velká šance nepřišlo, jen to halt bombově trefil.
    Rotace. I jako její dlouhodobý kritik teď musím jít trochu proti proudu. Na naše poměry mi totiž teď na jaře přijde až mírná. Obrana téměř stálá, jen se vyměnil Ogbu za Santose. Když si odmyslíme logicky pohár, tak zálohu JiT významněji protočil jen v Teplicích (a hned se to vymstilo), z velké části navíc kvůli zdravotním důvodům. Jinak Holeš nahradil Hromadu a Zafeiris se začíná střídat se Ševčíkem. Ve finále víc experimentujeme jen na PK a v útoku. Což, opakuji, není žádná hrůza.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    japhy     před rokem 07.03.2023 12:08 |  
    8 0

    Budu se opakovat, ale oproti zlaté éře máme vlastně takový dětský mužstvo. Dřív si mohl v A týmu hodit poslepu mrtvou kočkou a pravděpodobně bys trefil dobrýho kapitána, teď bys musel kua dobře mířit.
    Obranu hráli víceméně chlapi v nejlepších letech, teď je nejzkušenějším zbrklej Douděra. Bořil v podstatě dřevák, ale dozadu neměl problémy a navíc dokázal i suplovat třetího útočníka.
    Pohybem jsme si dělali prostor pro kombinaci, teď by "technici" chtěli, aby místo nich lítal balon. Snad jedinej Oscar má návyk po odehrání míče okamžitě mířit do volnýho prostoru, ostatní se nahrávkou spíš jen zbavují problému.

    No nic, s kádrem už toho moc neuděláme a i přesto, že jsem minule psal, že je skoro jedno, kdo nastoupí, asi to změnu bude chtít. Pro začátek bych asi ukončil Lingra na podhrotu a vrátil se k osvědčenému modelu středu typu Holeš (Hromada) - Oscar (Ševa) - Zafeiris (momentálně asi bohužel nikdo, snad Ewerton?). Do útoku MvB (Tecl) a na křídla zbylý útočníky. Teď totiž hrajeme nějak divně, kdy křídla hodně držej lajnu, Lingr do kombinace moc není a střed je takovej prázdnej. Jo, krajní beci si máknou. Zvládnou to? ?? A máme za ně náhradu? Ne.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Betynka58     před rokem 07.03.2023 13:27 |  
    5 0

    Tak se mi zdá, že Ogbu nezadržitelně míří na pozici suverénní stoperské jedničky. Musím přiznat, že ten kluk se mi moc líbí, řekl bych, že je spolehlivější než zbylí stopeři dohromady. Je tady měsíc i s cestou, takže by mu člověk nějakou tu chybu i odpustil, ale zatím snad ve všech zápasech patřil k tomu lepšímu, co v slávistických dresech po trávníku běhalo. Až se ještě víc otrká a troufne si i víc podporovat útok, tak může za pár let jít ven za pěknej balík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      IJS     před rokem 08.03.2023 00:45 |  
      8 0

      Mě přijde přinejmenším zvláštní, že Ogbu a ni Zafi neprošli přípravou v Portugalsku a trenér po jejich příchodu říkal, že dlouho nehráli a že si "postupně" musí zlepšit fyzičku a pak budou "postupně" zařazování do sestavy. Najednou uběhlo 6 kol a tito dva hráči jsou nejběhavější a nejvíce rozehraní, než zbytek týmu, který ladil na ligu v Portugalsku! Jestli by nestálo za to jednou vyměnit Portugalsko za Krkonoše...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Slavistat     před rokem 09.03.2023 00:51 |  
        0 0

        I s běžkama :o))

  29. Přerod SKS na velkou firmu se nedaří.

    kobo (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 14:12 |  
    21 1

    Bohužel se u Slavie již delší dobu děje to, co vidím u velkých korporátních firem. Neustále narůstá počet lidí, kteří se na chodu firmy podílí, a kteří se snaží dokazovat, že pávě oni jsou pro chod firmy důležití. Výsledkem je nutnost zcela jiného řízení než u menších kolektivů. Místa “rádců” či v managementu má slíbeno spousta dalších, jen namátkou Bořil, Tecl, Škoda, Traoré atd. Nejde to do nekonečna...
    Málokterá firma zvládne přerod na velkou. Snad proběhne další firemní faze – optimalizace – dřív, než bude pozdě.

    • Re: Přerod SKS na velkou firmu se nedaří.

      žbl68     před rokem 08.03.2023 10:08 |  
      1 1

      ano, chtělo by to se zamyslet, jestli už včera nebylo nezbytné přejít na level bonsai ...

  30. Polemika do pléna

    Mike     před rokem 07.03.2023 15:19 |  
    16 0

    Co když hráči prostě na to herně nemají, narážejí na své individuální limity, a proto nedokáží válcovat zbytek ligy o 10 bodů ? A sebelepší trenér to z nich prostě nevytříská, i kdyby to byl Guardiola. Každý máme limity v každé činnosti, oni jsou sice královsky placení, ale prostě ten posun už udělat třeba nejde ? Nevím, fotbal jsem na vyšší úrovni nikdy nehrál, ale nevidím rozdíl na pravém beku u Douděry, Havla nebo třeba Reinberka. Když tam pilovali lajnu Coufal a Bah, tak si každý řekl, že nemají v lize konkurenci a měl pravdu. Dnes na více postech máme hráče srovnatelné se zbytkem ligy. Logicky tak nemůžeme rozdávat příděly na potkání. Sice vykupujeme dobré hráče z osotaních týmů, ale ten, kdo zářil v Boleslavi, tak nemusí být hvězda u nás. Prostě se srovnáváme na rozdíl od minulých let herně a personálně se širší špičkou ligy.

    • Re: Polemika do pléna

      Ados     před rokem 07.03.2023 15:51 |  
      5 2

      Tvrdím už delší dobu, že jsme nedokázali nahradit odchozí kvalitu a spíš ji nahradili kvantitou. Dnes máme v týmu hráče, kteří by si dříve u nás ani neškrtli (Douděra, Hronek, Tecl, Kacharaba, atd.). Rozumím tomu, že daní za úspěch je odchod těch nejlepších a trefit posily, aby je nahradili je těžké a v některých případech se to i povedlo (Zima, Bah).

      Ale jako jeden z největších problémů vidím naší hru. Jsem přesvědčen, že i s horší kvalitou se dá pořád hrát slušný fotbal. Ale my jsme úplně upustili od toho v čem jsme byli úspěšní. Jestliže už jsme byli pro soupeře čitelní, tak musí JiT přijít s něčím novým a zas to nakopnout. Máme problém s týmy, kteří zalezou a hrajou tvrdě. OK, tak pojďme posílit o vysoké hráče do vápna a pojďme tam posílat centry. Ale my stále hrajeme tu naší překulovanou po vápno a pak nic. Hráči se točí a nikdo neví na čem je. Jindra mi přijde bezradný, ale ten kádr si vytvořil sám. Teď musí ukázat, že je to TOP trenér.

    • Re: Polemika do pléna

      Slávista 51     před rokem 07.03.2023 16:08 |  
      1 1

      STAČÍ VYHRÁT LIGU
      o 1bod - bude to špatně ?
      Samozřejmě i pohár.

      • Re: Polemika do pléna

        Ados     před rokem 07.03.2023 16:28 |  
        6 0

        Samozřejmě, že to špatně nebude. Byl by to titul, ale já z nás prostě necítím, že si pro ten titul jdeme. Jak už jsem psal, bude důležité udělat z následujících dvou kol 6 bodů. Pak bude repre pauza, tak se snad vše uklidní, trenéři si odpočinou a nakopneme motory do ligového finiše.

      • Re: Polemika do pléna

        _karlik_     před rokem 08.03.2023 13:41 |  
        1 1

        no, pokud bychom do nadstavby šli z třetího místa, mohli bychom, bojím se, na titul zapomenout. ztrácet teď body s týmy jako teplice či čb je fakt velký luxus.

    • Re: Polemika do pléna

      japhy     před rokem 07.03.2023 22:18 |  
      0 0

      Jo, to může vysvětlit, že ligu neválcujeme o deset bodů, ale ne poslední dva zápasy venku.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 15:44 |  
    8 0

    Snad poprvé jsem dával menší známky než hodnotitel.Trochu mě ovlivnilo i to jak se vymlouvame na terén, plus divení se nad tím , že soupeři proti nám nechají na hřišti vše atd. Tak snad na to musíme být zvyklý, mě spíš přišlo hlavně v první půlce, že hráči si myslí, že se Budějovice porazí sami u některých mě přijde že nevědí úplně co to je bojovat za Slavii, kterou jsou mimochodem na české poměry královský placení.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    vršek     před rokem 07.03.2023 16:43 |  
    5 2

    Souhlasím s tím, že gól jde za Ousuem. Zcela jednoznačně. Jeho postavení i reakce v momentě nákopu Hory je zcela nepochopitelné a byla by to chyba, za kterou by ho "seřval" i trenér v žácích. Byla to jeho chyba, která vlastně rozhodla zápas, navíc ve chvílích, kdy jsme konečně začali hrát fotbal. Já bych jen přidal k Vašemu hodnocení jeho výkonů i to, že je to právě on, který svými opakovanými excesy, kdy vyváží balony ve chvílích, kdy není zajištěn a svým otálením s rozehrávkou před vápnem soupeře vlastně založí protiútok soupeře do naší zcela otevřené obrany. Možná, že při bránění tolik chyb jako Santos neudělal, ale je to právě on, který svým opakovaným riskantním pojetím naši obranu rozvrací. Navíc si myslím, že pokud by Santos nebyl již podruhé "označen" za hlavního viníka problémů naší obrany měl by náš tým při jeho "ukáznění" na hřišti po delší době výborného hlavičkáře... kterými bohužel Ousou a zřejmě ani Ogbu nejsou...
    S čím však zásadně nesouhlasím je totožné bodové ohodnocení výkonu Olayinky s Ousuem. Je to jen v podstatě jen Olayinka, který ve všech zatím odehraných zápasech podává dobré výkony. I ten v Budějovicích byl minimálně když ne dobrý tedy průměrný, a myslím, že srovnatelný s výkonem Van Burena. Ano přihrávka Van Burenovi se nevydařila (co by za takovou dal Douděra...). Byl to on, který se jako jediný dostal do vyložené šance po skvělé, a bohužel, asi jediné naší výborné akci - Zaiferis, Van Buren, Olayinka. Bohužel jen tvrdé zakončení do brankáře po výborně načasovaném náběhu (kolik hráčů by si ofsajd nepohlídalo...) Byl to Olayinka , který v jednom ze závarů jen těsně přestřelil. O co více si zasloužil Van Buren 5- i on v momentě kdy mohl "srovnat" a z lehčí pozice jen slabě vystřelil do brankáře.
    Myslím si že Vašem hodnocení měl i on patřit mezi "pětkaře".

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před rokem 07.03.2023 19:08 |  
      1 7

      Můžeš mít pravdu, ale patřím k těm, kteří zastávají názor, že se střela dala chytit. Samozřejmě tím nechci říct, že se akci nedalo zabránit dřív. Dalo.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 19:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      japhy     před rokem 07.03.2023 22:56 |  
      2 0

      Sice si pořád nemyslím, že by to byla tak šílená chyba, leč se klidně nechám od trenérských kapacit přesvědčit.
      A i když to tedy připustíme, pořád by to byla snad jediná pořádná šance pro soupeře. Což snad nemůže být problém. Alespoň ne takový, že by přebil to zásadní, totiž téměř nula zakončení.

  33. Oli

    SKEP     před rokem 07.03.2023 18:36 |  
    2 3

    V 67. minutě po rohu ČB Adediran v našem vápně knockoutoval Ševčíka. Koli rozehrál dlouhým nákopem na půlku domácích. První hlavičkový souboj podstoupil D. Jurásek vítězně. V následném souboji ovšem propadl Oli, jehož zaváhání mohl napravit Zafeiris. Ten se bohužel k odraženému míči nedostal a Hora měl čas poslat nákop do prostoru, kde cítil nabíhajícího Adedirana. Ten zakončil neuvěřitelně a neopakovatelně přesně, Koli byl bezmocný. Branka nepadla po hrubé individuální chybě, ani vinou špatného postavení obrany, pouze vyplynula ze hry a z do jisté míry náhodného zakončení. Chceme-li přesto ukázat prstem na konkrétního viníka, nebude to Ousou, ale Oli, který prohrál jednoduchou druhou hlavu. Tu první Jurásek zvládl, tu třeti, už složitou, Zafeiris nikoli.

    • Re: Oli

      IJS     před rokem 08.03.2023 00:54 |  
      1 1

      Velmi přesný rozbor! V době kdy hrají 3 stopeři na 3 útočníky a v podstatě na půlce a bez zajištění, je každý nákop za obranu nebezpečný. Útočník nemusí být žádná hvězda. Stačí rychlost a má na to cca 40 m, aby byl v šanci!

    • Re: Oli

      Tacit     před rokem 09.03.2023 14:35 |  
      2 0

      Takže od začátku situace:
      “Koli rozehrál dlouhým nákopem …”
      Otázka: Musel? A pokolikáté to tak v zápase bylo. Měl to tak uloženo? Pokolikáté to tak v zápase udělal s tím, že jsme pak dokázali ten míč skutečně získat ani ne z 25%. Postupná rozehrávka, která nás v minulosti zdobila a zakládala úspěšné útoky, tak to už patří minulosti? Teď už budeme hrát na nákopy, abychom se míče alibisticky zbavili, jako to praktikují slabší mužstva?
      Branka asi skutečně nepadla po individuální chybě, spíš díky hernímu systému, který Slávii rozhodně nezdobí.

      • Re: Oli

        SKEP     před rokem 09.03.2023 15:00 |  
        0 0

        Když Koli rozehrával PVK vlevo se mu nabízel Holeš a zprostředka si zbíhal Ševčík. Ale napravo Ousou evidentně hrát nechtěl a pohybem si o přihrávku neřekl. Koli vyhodnotil, že není na koho bezpečně rozehrát a zvolil dlouhý nákop. Celá ta nepovedená akce nesla známky špatné komunikace. Ještě doplním původní rozbor o Ševčíkově dílu viny, z jehož prostoru neatakovaný Hora vyslal do sóla autora branky

        • Re: Oli

          Tacit     před rokem 09.03.2023 17:50 |  
          3 0

          Teď jsem si tu 67. minutu znovu pustil.
          No, na levé straně asi 15m od Koláře stál volný Holeš, před ním minimálně 20 m dopředu vlevo volno na postup, s další možností rozehrání po čáře volnému Juráskovi. ALE Koli to vyhodnotil, že musí nakopávat!! A pak už to šlo všechno směrem ke ztrátě míče …
          Vypadá to, že se z toho nakopávání stává herní systém. Až na to, že ty míče (i kdyby byly přesné) dost často nezískáme, nebo je odrážíme k soupeři.