Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Slavia si díky drtivé koncovce poradila v mrazivém začátku jara s Jabloncem a dostala se do čela ligové tabulky.

Slavia měla velmi dobrý start do zápasu, kdy jasně diktovala tempo hry. Z převahy vytěžila ale jen jednu branku z rohového kopu, protože druhá těsně neplatila kvůli ofsajdu. Další nadějné možnosti pak zůstaly nevyužity. Jablonec se pak do zápasu dostal a nebezpečnými brejky hrozil hlavně Jovovič. Tomu se nakonec podařilo výstavní trefou vyrovnat během dlouhého nastavení.

Slavia reagovala dvojím střídáním v poločase, které odnesla pravá strana. Právě její personální složení podle mě trenér Trpišovský moc netrefil. Schranz je na beku vyloženě nouzovou variantou a ostrý zápas hrál po dlouhé pauze. Jurečka je pak lepší v útoku než na křídle a trochu mě mrzí, že opět dostal přednost v útoku Tecl při takto silné konkurenci, byť si jsem vědom toho, že se mu proti Jablonci, kde dříve také působil, v posledních zápasech dařilo. Navíc byl Jurečka stažen i při dvou vstřelených brankách po standardních situacích (ačkoliv ta druhá pro minimální ofsajd nakonec neplatila), což je pro psychiku hodně těžké.

Každopádně Jablonec hru vyrovnal a kousal až do příchodu žolíka Van Burena po hodině hry. Mick pak potvrdil skvělou formu z Liberci i své skvělé vstupy do rozjetých zápasů z lavičky a během pár minut brankou a asistencí duel rozhodl. Jablonec pak v závěru odpadl, a slávisté si tak mohli užít ještě dvě vstřelené branky a jasnou výhru 5:1.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Práce mnoho neměl. U branky podle mě neměl ideální postavení, ale ani tak bych mu ji nevyčítal, protože Jovovič zakončil výborně, ačkoliv o úplný "vingl" nešlo. Kolář pak skvěle vychytal samostatný nájezd, i když se dodatečně mával ofsajd.

Ivan Schranz - 4 - Pro pozici krajního obránce je nouzovou variantou. Jeho bránění je prostě slabší, což vyniklo proti nejlepšímu hráči soupeře Jovovičovi. Schranz nestíhal a stažení bylo logickým krokem.

Aiham Ousou - 6 - Oba stopeři nepodali úplně bezchybný výkon, nicméně je oba nakonec hodnotím mírně pozitivně - šestkou s minusem. Ousou se jednou nebezpečně ukopl ve vlastním vápně, v závěru pak dobře doplňoval útok, nicméně sebevědomí výkon je od něj třeba hlavně za vypjatého stavu.

Eduardo Santos - 6 - Platí pro něj to, co pro Ousoua. Mírně nadprůměrný výkon. Zápas v podstatě zvládl, připsal si jednu větší chybu, když váhal s rozehrávkou, míč napálil jen do protihráče a pod tlakem pak hlavičkoval jen soupeři do brejku. Naštěstí se ale jednalo o ofsajd. Horší šestka.

David Jurásek - 7 - Nebyl to úplně top výkon, ale v součtu si nakonec David výrazněji nadprůměrnou známku zaslouží. Útok podporoval výborně, ač dvakrát v koncovce neuspěl. Nicméně jsem v takové situaci shovívavější u krajního obránce než u útočníka. Výborným míčem přes půl hřiště pak (spolu s chybujícím stoperem Králem) připravil pátou trefu pro svého jmenovce.

Václav Jurečka - 6 - Typickým křídelníkem není a ve hře to bylo vidět. Nicméně oceňuji, že byl ve vápně produktivní a dvakrát si ve vápně výborně našel místo a dostal míč do sítě, ačkoliv druhý gól pro ofsajd neplatil. Střídání pro něj bylo poměrně kruté - já bych spíš volil variantu s Jurečkou na hrotu a s Matějem Juráskem na křídle, a to nejlépe od začátku.

Jakub Hromada - 6 - V první půli mi přišlo, že jsme ve středu měli několikrát díru a Jablonec hrozil z brejků. Celkově ale podal Hromada nadstandardní výkon a přispěl k přehrání soupeře. Lepší šestka.

Petr Ševčík - 6 - Předvedl tradiční nadstandard. Nicméně k viditelnějším hráčům tentokrát nepatřil.

Ondřej Lingr - 7 - Velmi dobrý výkon. Na své poměry hrál podle mě v poli nadstandardně a měl několik povedených akcí už mimo vápno. Jednu branku pak chladnokrevně vstřelil. Jedinou kaňkou bylo nepovedené zakončení hlavou v gólové pozici v první půli.

Peter Olayinka - 6 - Myslím, že jasně ukázal, že se o jeho přístup nemusí fanoušci vůbec obávat. Zápas tradičně odmakal, dobře posunul míč před trefou na 4:1.

Stanislav Tecl - 5 - Herně se mi líbil. Pěkným centrem našel v šanci Lingra, dvakrát se dobře dral do zakončení ve vápně. Nicméně zakončení tomu bohužel tradičně chybělo. Ve druhé půli se pak vytrácel.

David Douděra - 6 - Určitě nám pomohl, že nahradil na kraji obrany Schranze. David sice nepatřil k nejvýraznějším hráčům, ale druhý poločas odjezdil a podílel se na jeho ovládnutí v poměru 4:0.

Matěj Jurásek - 8 - Výborný výkon, i když je třeba říct, že zazářil až za rozhodnutého stavu. Dvakrát ale vyřešil gólovku s přehledem a dal dvě branky. Ještě předtím zbytečně padal ve vápně v souboji, který se podle mě dal ustát.

Mick van Buren - 9 - Přišel, viděl, zvítězil. Během pár minut rozhodl těžký zápas. První branku vstřelil po parádní střele, na druhou pak perfektně nahrál Lingrovi. A bylo hotovo. Mick pak ještě založil akci před gólem na 4:1.

Lukáš Provod a Ewerton nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

17. - Neděle 29. 01. 2023 15:00

Fortuna liga, 2022/2023
5 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
FK Jablonec
FK Jablonec

45. Jovović

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    SKEP     před rokem 01.02.2023 19:22 |  
    7 32

    Pod Schranzovu podprůměrnou známku 4 se výrazně podepsal trenér Trpišovský, který při absenci rychlíka Malinského podlehl iluzi, že Horynův výběr bude na naší polovině hřiště bezzubý až sterilní. Toto koučovo fatální strategické selhání odnesl poločasovým stažením ofenzívně laděný moderní back Ivan. Trpišák nedocenil schopnosti tandemu Jovovič - Šulc, který na naší pravé straně několikrát nebezpečně vystrčil růžky. Nicméně Jovovičova branka padla sice z výstavní, ale zejména velice utéšené rány, Dokáže -li autor tento náhodný kop někdy zopakovat, tak nejdříve za uherský rok a to ještě na tréninku.

    Největší chyby se však Trpišák nedopustil před utkáním postavením Schranze, nýbrž až o poločase jeho vystřídáním. Trpišák a jeho početný štáb museli po skončení 1. půle zřetelně vidět, že se Jovovič do kabin šourá rozbitý jak cikánské hračky a je velký předpoklad, že se po změně stran na trávník nevrátí. Jsem přesvědčen, že s vyčerpaným Šulcem a novicem Pleštilem by si Ivan v defenzivě hravě poradil, dopřál by si útočné choutky a jeho výkon gradoval. V hodnocení by snadno překonal pětibodového Standu a ke střídání mohlo dojít až v okně v 61. minutě. Tím, že Trpišák o pauze zpanikařil a Ivana ukvapeně tzv. vyndal, mu zbytečně zkazil nedělní večer a oslavu posunu do čela tabulky. Věřím, že se vnímavý Trpišák z tohoto přehmatu poučí a v sobotu na staronovém stadionu Arne Košťála budeme svědky jeho brilantní taktické připravenosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      ervin     před rokem 01.02.2023 19:58 |  
      21 0

      Myslím že Trpiš si vzal z tvého rozboru vše pozitivní, stydí se a v Pardubicích určitě zjedná nápravu!

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        SKEP     před rokem 01.02.2023 20:42 |  
        4 25

        Několik sezón jsem stabilně hrál 3. ligu (Hanspaulskou), takže si dovolím tvrdit, že fotbalu rozumím a neostýchám se nazvat přehmaty trenérského štábu pravými jmény. Tak snad Trpišák Pardubice, oslabené o půlku obrany nepodcení a na Teslu ušije perfektní taktiku, za kterou ho po utkání pochválím podobně jak to pravidelně činí kolega Sokrates.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Hojik     před rokem 02.02.2023 08:53 |  
          8 0

          Není třeba trpět přehnanou skromností,že? Doufám,že své znalosti ukážete i v praxi a možná budete trenérská hvězda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          žbl68     před rokem 02.02.2023 09:45 |  
          1 0

          hanspaulka to je skoro jak bundesliga :-) Pro Pernikoff to bude pouť a snad bude Slavia schovívavá a nedá jim půltucet (4 budou stačit :-) ) a na konci ligy nespadnou (na rozdíl např. od Budějic,Teplic, Jabkonce nebo eventlich Zlína...)

          P.S. myslím, že si po tomto příspěvku vyrostl o 2,10cm :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            kjandourek (admin)     před rokem 02.02.2023 10:12 |  
            8 3

            Zaplať pánbůh, že se nedostal do nejvyšší hanspaulské soutěže, to by už měl pocit že posnídal šalamounův exkrement...

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              žbl68     před rokem 02.02.2023 11:16 |  
              2 0

              a nevešel by se do dveří - když by vyrost ze 155,9cm na 193,1cm měl by pak zásadní problem :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Sedrousek     před rokem 02.02.2023 12:35 |  
          2 0

          A neni nahodou handspaulka ve srovnani s velkym fotbalem to same jako v atletice maraton a sprint na 100m?
          100 jsem parkrat bezel pri telocviku, takze jsem v atletice dobrej a maraton tudiz taky urcite ubehnu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            kjandourek (admin)     před rokem 02.02.2023 12:59 |  
            1 1

            Copak že bys ho uběhnul, ale podle téhle logiky bys ho mohl analyzovat... mohl bys ukazovat, jaké chyby udělal ten, co ho neuběhl pod dvě hodiny... A všichni by kývali hlavou, jako že jsi ten nejpovolanější :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          kalex     před rokem 02.02.2023 14:33 |  
          0 1

          Malá kopaná je trochu jiný sport.
          Podle tvých komentářů u tohoto článku ti buď někdo nachcal do piva nebo ojel starou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        mig52     před rokem 02.02.2023 09:20 |  
        1 4

        Jak slaďoučké

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 01.02.2023 20:03 |  
      22 2

      Pravá strana byla tentokrát divná. Z Tecla jsem taky v rozpacích. Ale střídání za mě bylo ok. Douděra měl hrát od začátku, je lepší bek než Ivan. Stejně tak M. Jurásek je lepší kraj než Jurečka.

      Ale trefit sestavu prostě není vždycky lehké, zvlášť při tak našlapané soupisce. Spíš bych ohledně trenéra vyzdvihl, že celkově byl mančaft velmi dobře připravený a že naše hra dlouhodobě snese přísná měřítka. V českém fotbale je to fakt výjimečná záležitost.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2023 20:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        žbl68     před rokem 02.02.2023 09:48 |  
        4 0

        na 1.kolo po pauze lepší dobrý čili 2 :-) IS bek není ... čekám,že proti Pardubkám budou změny a vyzkoušení dalších jiných variant sestavy ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Harvey     před rokem 01.02.2023 22:10 |  
      8 0

      Myslím, že Ivan toho měl po první půlce taky dost a těžko by byl prostor pro nějaké gradování v jeho výkonu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 01.02.2023 22:30 |  
      16 5

      Hlavně je potřeba přestat dělat ze Schranze beka, když je absolutní nouze, dá se to pochopit. Jestliže ale existují jiné možnosti, což pro tento zápas byly, tak je nesmysl ho tam dávat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Harvey     před rokem 01.02.2023 22:56 |  
        9 11

        Za mě naopak je třeba ze Schranze dělat beka. Jelikož u nás nemá pevné místo v sestavě, je potřeba pracovat na jeho univerzálnosti, aby mohl dostávat co nejvíce prostoru na hřišti a pomohl týmu tam, kde je zrovna třeba. Proti Jabkám předvedl Schranz špatný výkon, ale zároveň to trenérům ukázalo na čem s ním pracovat a kde má v tuhle chvíli limity. Univerzální hráč je v kádru k nezaplacení, viz. Kimmich.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 08:56 |  
          2 4

          Tady vůbec nejde o jeden poločas proti Jablonci…
          Ono jde vždycky o to, aby vynikly ty dovednosti, které má lepší než jiní, proč sem vůbec přišel a co nejvíce zakryly ty atributy, v čem není silný. Když před Schranze dáš Jurečku, který chodí dovnitř (zcela logicky, když to je útočník a ne křídlo), tak na Schranze zbývá v ofenzívě roztahovat hru. Takže Schranz bude mít co dělat, aby nebyl jen kritizovaný, protože mu daná role nemůže být vlastní, jak směrem dopředu, tak dozadu.
          Když už ho nechceme nechávat hrát na jeho primární pozici, tak bych radši viděl Schranze na levé straně zálohy, kterou máme nejhůře pokrytou s výhledem nejen na nadcházející půlrok. Jelikož by pod sebou měl D. Juráska/Oscara, tak by mohl zase vynikat v tom, kde je nejsilnější - vápno soupeře.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            kjandourek (admin)     před rokem 02.02.2023 10:10 |  
            3 3

            Všiml sis, že nejlepší výkon podal Schranz v zápase s Rakówem...? Tam střídal pravého beka Douděru, nejprve měl před sebou Usora, kterému přihrál na gól a v prodloužení se před ním točili Lingr s Provodem, čili všechno právě hráči, kteří chodí dovnitř....

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 12:46 |  
              2 1

              Což bylo způsobeno tím, že jsme nehráli ve rozestavení 4-5-1, ale v 3-5-2, kde Douděra a následně Schranz byli na křídle. Proto se Schranz v tom zápase dostával do vápna a zavíral zadní tyč, z čehož pramenily obě branky. To si teď nemůže dovolit, protože by propadla pravá strana.
              Jinak s tebou souhlasím, Usor byl jeden z útočníků a Lingr s Provodem operovali ve středu pole společně s Traorém.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                kjandourek (admin)     před rokem 02.02.2023 12:57 |  
                1 3

                Zápas začala sestava: Mandous – Douděra, Ousou, Santos, Jurásek D. – Ševčík, Holeš – Masopust, Traoré, Usor - Tecl

                a končila sestava: Mandous – Schranz, Ousou, Santos, Oscar – Tiéhi, Holeš – Lingr, Traoré, Provod - Olayinka ....

                Já tam nevidím 3-5-2 - nevidím tam tři stopery - pokud mi chceš tvrdit, že se mezi stopery zatahoval Holeš, tak to se i teď proti Jablonci střídavě mezi stopery objevovali Hromada a Ševčík....
                U nás beci mají primárně ofenzivní úkoly od nástupu JiT bez ohledu na to, kolik stoperů hraje... na tři stopery jsme hrávali většinou tak, že tím třetím stoperem se stával pravý bek - a to buď proti Seville, kde tam nastoupil Kúdela (vedle Deliho a Ngadeua)... a nebo ve druhé půlce podzimu, když tuhle dvojroli plnil Masopust...

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  Radek097 (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 13:21 |  
                  2 3

                  Masopust byl 3. stoperem, Usor na hrotu s Teclem.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    kjandourek (admin)     před rokem 02.02.2023 13:39 |  
                    0 1

                    Masopusta střídal Lingr ve stejnou minutu v jakou Douděru střídal Schranz (a Olayinka Tecla, abychom byli přesní).... Nechceš mi doufám tvrdit, že po tomto našem prvním střídání v zápase tedy Schranz hrál křídlo a třetím stoperem byl Lingr, že?

                    https://www.slavia.cz/match/4899

                    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                      Radek097 (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 13:43 |  
                      1 3

                      Ve 12:46 jsem napsal toto: Jinak s tebou souhlasím, Usor byl jeden z útočníků a Lingr s Provodem operovali ve středu pole společně s Traorém.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                        kjandourek (admin)     před rokem 02.02.2023 14:14 |  
                        1 1

                        Ale to se pořád točíme na tom, že v tomto zápase, který Schranz rozhodl asistencí na gól znamenající prodloužení a rozhodující brankou v posledních vteřinách, hrál Ivan pravého beka - a to regulérního pravého beka - nikdo to za ním nehlídal, nebyli za ním tři stopeři....

                        Dá se argumentovat tím, že v okamžiku jeho nástupu na hřiště už Raków rezignoval na jakýkoliv útok, ale s takovými soupeři se budeme potkávat i v lize... takže i pro tento případ je Ivan vhodným adeptem na tento post...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                          mig52     před rokem 02.02.2023 15:18 |  
                          1 3

                          Ty to tady točíš na tom, že Ivanovi na tomto postu vyšel právě tento zápas. Jistě, našly by se i další. Ale většina zápasů, kdy hrál na tomto postu ukázala, že to není jeho šálek kávy. Jako poctivec to odmakal, ale toto není pro řešení ve Slavii.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                          Radek097 (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 15:18 |  
                          1 2

                          V tomto se neshodneme. :-)
                          To, že soupeř rezignuje za stavu, který je posílá do penalt, kde se může stát cokoliv, ještě přece neznamená, že necháš 2 hráče vzadu a 8 jich bude vepředu. Furt to byl postup pro oba týmy stejně vzdálený (když jsme v odvetě vedli 1:0).
                          Vždyť ten Schranz často byl druhý nejvýš postavený hráč mužstva, protože jsme chtěli využili jeho přednosti - kvalitní hráč do vápna soupeře. Kdyby měl před sebou regulérní křídlo, ač stahující se dovnitř, jak jsi psal, tak by ho alespoň zastupovalo směrem dozadu, jenže tomu tak nebylo. Pravou stranu jsme měli “volnější”, protože po odchodu stopera Masopusta se na pozici 3. stopera stáhl Holeš. Takže toho rozestavení jsme se drželi po celý zápas.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                            kjandourek (admin)     před rokem 02.02.2023 15:34 |  
                            0 1

                            Tak to se neshodneme.... Já vidím že Schranz v první řadě není hráčem na hrot do pozice osamoceného hráče - i v Jablonci hrával ve dvojici s Doležalem, kdy právě Doležal hrál to kladivo do vápna, případně hráče, který dlouhý balón prodlouží, nebo usměrní.....
                            jeden můj kamarád, rodilý Jablonečák mi vytýkal, že jim bereme hráče, kterého nedokážeme použít, protože my hrajeme něco úplně jiného....
                            A tenhle jeho názor se jenom potvrzuje tím, že Ivana málokdy použijeme jako hrotového hráče a když už, tak v zápase, kde se předpokládá, že nebudeme v tlaku (V Berlíně) jinak ho stavíme ze strany - odtamtud je nebezpečný, protože se dostává k zakončení hlídaný soupeřovým krajním hráčem, zatímco stopeři, což bývají lepší hlavičkáři si automaticky hledají hrotového hráče a podhrota.....

                            To je celé... a protože v systému, který hrajeme, dochází nejenom k časté rotaci ofenzivních hráčů (pravý záložník - podhrot - levý záložník), ale i k rotování krajních hráčů mezi sebou, je potřeba, aby krajní záložník zvládal v zápase povinnosti beka a naopak... tak, jako se to naučil Olayinka, který byl schopen dohrát na beku zápas v EL po zranění a odstoupení pravého beka, tak i Ivan do sebe tohle dostává a je tam platný...

                            Co se Rakówa týče, nic z toho, co píšeš, jsem tam neviděl: Holeš hrál klasické DZ jako vždy - stejně jako to teď hrál Hromada... Když byl mezi stopery, tak prostě proto, že to bylo potřeba a vyžadovala to situace... Schranz hrál normálně pravého beka s tím, že měl za úkol přečíslovat soupeře na své straně a zavírat zadní tyč stejně jako to hraje Douděra, jako to hrával Coufal i Masopust.... a taky to dvakrát takhle zavřel...

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          mig52     před rokem 02.02.2023 09:14 |  
          1 4

          V jeho věku pracovat na jeho univerzálnosti....:)))??!!...

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Fačín     před rokem 02.02.2023 09:58 |  
          18 5

          Pevné místo v sestavě nemá pouze kvůli Trpišovského rozmařilosti, který neustále cpe do útoku Tecla a zároveň má potřebu hráče předělávat na něco, co jim není vlastní. Schranz je ofenzivní hráč, jeho místo je na hrotu, max. na kraji záložní řady, určitě ne na beku. Tam je schopen to v nouzi odehrát, ale v žádném případě by to neměla být první varianta.

          Zrovna s Jabloncem to klidně mohlo být tak, na hrotu Jurečka, na pravém křídle Schranz, na pravém beku Douděra. Všichni tři by hráli na svých primárních postech a možnosti střídání by byly prakticky úplně stejné.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            rfslavia     před rokem 03.02.2023 16:01 |  
            1 2

            presne tak

            snad jsem na omylu, ale myslim, ze Schranz dlouhodobe v sestave nema pevny misto a v lete pude pryc
            pritom kdyz k nam prisel, tak hral v utoku bud na kridle nebo na hrotu a sypal tam jednu za druhou jak v jablonci
            nevim co se stalo

  2. Ševčík

    Cross     před rokem 01.02.2023 20:48 |  
    18 8

    Petr Ševčík za šest? Působí elegantně, ale - jako většinou - ani tentokrát se nedostal ke střele a v rozehrávce často hledal spoluhráče na straně, anebo dokonce za sebou. Na Chelsea dal dva krásné kusy a od tè doby, zdá se mi, směřuje odnikud nikam.

    • Re: Ševčík

      Ivan     před rokem 01.02.2023 21:40 |  
      0 2

      k chelsea; Tehdy mě překvapil, protože to pro mě byl náhradník (a snad i křídlo) a své kvality (pro mě) předvedl až později.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    dm52     před rokem 01.02.2023 22:40 |  
    19 1

    Tvl, tady jsou zase moudra. Jestli on by ten Trpišák neměl vrátit licenci?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      SKEP     před rokem 01.02.2023 23:01 |  
      7 21

      Snad Trpišáka jako držitele nejvyšší licence napadne v Pardubicích nahradit na postu pravého backa Ivana Christosem. Úplně se to nabízí - Christos je podle videosestřihů dynamický hráč s mimořádnou technikou, výborným nákopem, dobrou orientaci v prostoru, skvělým krytím miče, konstruktivní rozehrávkou a těžištěm ještě nižším než Plavšič. Ideální krajní obránce, jehož je do středu pole škoda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Kulajs     před rokem 02.02.2023 09:16 |  
        3 3

        To je ale nesmysl. Christos by měl být něco jako Nico a dát ho na kraj obrany může navrhnout jen někdo, kdo chce mrhat jeho talentem. Navíc ještě nemá natrénováno, protože tam liga skončila na podzim a od 13.11.2022 nehrál.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Fačín     před rokem 02.02.2023 09:59 |  
          3 1

          Dyť to byla ironie:))

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 11:24 |  
        8 3

        Nejseš ty nakonec Ragnarokův brácha (otec, strejda, teta...)? Tolik kyselosti se jen tak nevidí.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    IJS     před rokem 02.02.2023 00:18 |  
    4 18

    K hodnocení bych měl tentokrát výhrady. Oba stopeři hráli přinejlepším průměrně ( 5 ) a při skutečnosti, že proti nim hrál Ikaunas a další, se moc nevytáhli. Předvedli několik chyb. Ve druhé půli dokonce opět prohraná hlavička za obranu. Myslím, že kdyby proti nim hráli lepší útočnici, tak by asi byl problém... Mě opět líbil Hromada a v závěru i Ševčík a u nich 6 odpovídá. Naopak v první půlce byl Oli nejhorší hráč na hřišti. Ten neměl jediný balón. Ve druhé se zlepšil , ale hlavně v defenzivě. Maximálně za 5. Hodnocení Matěje Juráska je takové rozporuplné. Ano, jsme všichni rádi jak se mu daří, ale je třeba vidět, že obě branky padly za rozhodnutého stavu a s velkým přispěním, před zápasem vychvalovaného, Krále. Matěj si nasadil laťku hodně vysoko a bude na něho velké očekávání....

  5. První zápas sezony / 5:1

    Slávista 51     před rokem 02.02.2023 06:43 |  
    2 2

    A vono je snad všechno špatně, koukám - hodnocením počínaje !

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    rybarmirek     před rokem 02.02.2023 06:51 |  
    6 1

    Zdravím,hodnocení dobré,jen malá poznámka.Domnivam se, že Schranz po těžkém zranění dostal možnost zahrát si v domácím prostředí jako odměnu,to je moje domněnka.Trpisovsky ani jeho štáb,nejsou blbci.Jen jsem opravdu nečekal střídání Jurečky,to byla chyba a doufám, že to nezanechá na panu Ing. následky psychické,jinak se vším souhlas.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Monarchie     před rokem 02.02.2023 08:26 |  
    8 1

    Vedeme ligu, průměr branek máme 4,5 na zápas, asi Jindro průměr je malý.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    SirCohen     před rokem 02.02.2023 09:37 |  
    7 0

    Hezky se na to kouká, základní 11 dobrá, střídající hráči takové kvality, že by klidně mohli hrát od začátku. A to se na hřiště ani nedostali Ogbu a talent Zafeiris. Škoda, že hrajeme už jen 2 soutěže. Hlavně ať všem vydrží zdraví a stoupá forma.

    Příště Mick na hrot rovnou od začátku!

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      iwanowicz     před rokem 03.02.2023 15:47 |  
      1 0

      Taky se na hriste nedostal Oscar, coz mi uprime hlava nebere, ze takovej player neni v zakladu, kdyz je zdravej. Kvalita na lavicce je neskutecna.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    žbl68     před rokem 02.02.2023 09:39 |  
    1 1

    ok,snad jen Hromada-7, Lingr-8, M.Jurásek-9, MvB-10,9999 .....

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 10:23 |  
    46 8

    Dobré ráno přeji všem a opět při dobré kávě.
    Předně si dovolím připomenout, že to byl první ostrý zápas po 77 dnech přestávky a po vydatné přípravě.
    Pana trenéra Trpišovského budu nazývat tak jak se jmenuje, protože si to zaslouží.
    Nevím z jakého důvodu je zde nazýván Trpišákem a podobně!!! :-(((
    Trenér Trpišovský postavil první základní sestavu jako nějaký model, který budeme postupně doplňovat a vyměňovat jednotlivými hráči tak, aby co nejdříve dosáhl na optimální základ. Pak bylo a bude možné měnit tento základ dle vývoje každého dalšího zápasu a doplňovat základ o hráče, kteří popřípadě vývoj zápasu svými schopnostmi pozitivně ovlivní.
    Pokud jste někteří z Vás neposlouchali jeho rozhovor na závěr soustředění v Algarve a neposlouchali jeho názory na tiskovce před zahájením sezóny, tak pak sem píšete s prominutím doslova zlomyslné bláboly. A proč???
    Já tomu moc nerozumím. Pokud je kritika oprávněná a věcná, souhlasím. Pokud je k ní důvod, souhlasím.
    Hrál jsem také fotbal, dokonce 1. B třídu (to je na úrovni asi tak francouzské 3 Bretoňské ligy:-))...) a tak fotbalu také rozumím....... omlouvám se za tu ironii, ale některé příspěvky jsou opravdu smutné.
    Trenér určitě žádné iluzi nepodlehl, měl nějaké záměry a je normální, že některé se povedou a některé se musí prostě změnit a korigovat. A pan trenér Trpišovský ze sebe nedělá žádného neomylného mistra.
    I když na rozdíl od nás, co jsme hráli ty naše "ligy", on za sebou nějaké poháry a tituly má....!!!
    Celý tým, včetně těch, kteří byli střídáni, žil spolu celý zápas a kluci na lavici si fandili a povzbuzovali se navzájem.
    Zápas se nám povedlo otočit i díky změnám v sestavě. Ty změny učinil trenér Trpišovský a povedly se.
    Zápas se díky tomu otočil do docela pěkných otáček a povedlo se nám to hned v prvním jarním zápase. Nám se to povedlo.
    Na rozdíl od jiných mužstev, která také vstřelila první branku, ale pak jejich hra postupně padala do průměru a místo stoupající a gradující hry, šla jejich hra do kopru. My jsme vyhráli nakonec velmi přesvědčivě!!!!!
    U hodnocení hráčů bych pouze asi rozporoval známku u Jakuba Hromady(7), Ševčík ve druhé půli šel také nahoru,
    Stopeři souhlas, a Kolář taky.
    Také souhlasím, že Ivan Schranz je spíš hráč do ofenzivy a i pro něho se najde post, kde bude platnější.
    V útoku byl Jurečka platný víc než Tecl a oba pak trumfnul svým výkonem Buren a Jurásek M. David Jurásek šel postupně s výkonem nahoru a Ondra Lingr taky.
    Olayinka dobrý průměr.
    Beru ten zápas jako výchozí ukázku hráčů a jejich výkonnosti a první zápas na jaře něco naznačil.
    Určitě zápas bude rozebrán do všech detailů a hlavně si asi společně trenéři i hráči ukážou na všechny nedostatky a chyby. A budou společně makat, aby se hra zlepšovala a gradovala.
    Fyzicky jsme na to doufám dobře, alespoň tak na mě hráči působili.
    V Pardubicích se na nás "štelujou" moc a moc a tak buďme ve střehu a připravme se na to. Nebude to zápas zadarmo a budu rád za 3 body.
    Jsem šťastný, že jsme vyhráli a klukům i trenérům ještě jednou děkuji.
    Někdy snad ani žádný citát netřeba. Rozum však ano.
    S úctou k Vám
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (02.02.2023 10:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 02.02.2023 10:30 |  
      17 2

      Hezký den Sokrate,

      toho Trpišáka bych nevnímal negativně. Pokud si dobře pamatuji z jeho biografie, tak ho tam takto označovali i jeho spolupracovníci. Je to prostě jeho přezdívka a když to napíše nějaký slávista, tak spíš ve familiárním kontextu, že je trenér jedním z nás sešívaných.

      Jinak jaro začalo skvěle, ztrátu obou rivalů a hlavně domácí prohru Plzně jsem nečekal. Jen tak dál. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        mig52     před rokem 02.02.2023 13:06 |  
        4 9

        Je to tak, s tím oslovením ve fotbalovém a sportovním prostředí vůbec. Rozhodně to zní líp, než oslovení "pan trenér Trpišovský". Promiň Sokrate, jinak tvé příspěvky čtu moc rád.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        rak (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 16:48 |  
        2 3

        Je to tak. Já si to pamatuji od trenéra Koubka, když ještě chodil do TV. Tak mu snad ani jinak neřekl. Netřeba to vnímat negativně. Snad to tedy nevnímá tak ani on. Sám nazývá hráče také různě a často zkreslenými příjmeními.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      žbl68     před rokem 02.02.2023 11:35 |  
      6 3

      zdravím kolego socratesi (familierní sokčo vynechám - kamziky jsme spolu na gross rachel nepásli ... :-) ..)
      stran té dobré brasilské kávy - prozradíš zdroj ? a neříkej mi že to je Jihlavanka :-DDD
      JTVCD bych neřešil - hlavně at ho nenazývají Tréňou ...
      ted k tvým postřehům - zásadní je především - ostrý zápas po 77 dnech přestávky a po vydatné přípravě....
      jak píšeš postavil základ a ted bude tvořit upravovat měnit atd ... jako když stavíš RD ... osobně čekám proti pardubkám min. 4 změny,spíš 5 ... pilovat diamant směrem k zápasům s TOP6, derby, mači s Plží a nadstavbě ...
      bláboly, žblebty, plky a kydy byly jsou a budou ... CZ je národ trenérů (politiků, finančníků, ekologů atd ...) - neřešit nepátrat ony se ty příspěvky samy dostanou tam kam patří :-)
      jak píšeš - Zápas se nám povedlo otočit i díky změnám v sestavě - to je groo a důležité - a poučit se z toho na další těžší zápasy
      Kuba H. těší , že to vypadá na přenesení formy z konce podzimu...
      Ivan S. patří dopředu a na kraj
      a TOTO TESAT !!! - V útoku byl Jurečka platný víc než Tecl a oba pak trumfnul svým výkonem Buren a Jurásek M. + Ondra Lingr taky.
      Ted příjdečas i na další plejery ...
      jak jsem psal v Pcích to bude velká pouť a sami se neporazí ... navíc bude vyprodáno i když ta kapacita to je asi for od města a klubu .... 2x taková měla být .... ale šetří kde nemají , to už je ted jedno (perníkový kocourkov to je) ....
      Rozum nade vše ... :-) - R.U.R. ...


      Komentář byl uživatelem upraven (02.02.2023 14:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        mig52     před rokem 02.02.2023 13:01 |  
        0 7

        Můj tip. V Pardubicích (a možná i jinde) všecky porazí 30 cm sněhu. Bude se odkládat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Slávista 51     před rokem 02.02.2023 16:39 |  
          2 0

          Pardubice jsou nížina u Labe a novej stadion k tomu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      kopanáfotbal     před rokem 02.02.2023 11:36 |  
      6 3

      Dobrý den Sokrate,
      Taky nemám rád komolení jmen, ale u sportovců je to několik desetiletí normální věc a ty
      pak jdou s člověkem až do smr...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      dm52     před rokem 02.02.2023 12:40 |  
      18 8

      Pokud jste někteří z Vás neposlouchali jeho rozhovor na závěr soustředění v Algarve a neposlouchali jeho názory na tiskovce před zahájením sezóny, tak pak sem píšete s prominutím doslova zlomyslné bláboly. A proč???
      Milý Sokrate, stále existují lidé, kteří mají silné puzení a touhu komentovat úplně všechno. Tito lidé se vcitili do postavy brouka Pytlíka, který, jak je známo, všechno ví, všechno zná a všude byl dvakrát.
      Doufám, ze Tě tito lidé moc neotráví a zůstaneš pravidelným přispěvatelem. Jinak by se to tady za chvíli asi nedalo číst.
      Přeji hezký den a hodně radosti ze Slávie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 02.02.2023 14:43 |  
        12 2

        Moc Vám všem děkuji za disputaci.
        Jsem prostě nějak nastavený.
        Budu vnímat, že to každý má nějak jinak a respektuji to. A nechtěl bych, aby to mé vyjádření bylo bráno tak, že tady chci vychovávat ve stylu publikací Jiřího Stanislava Guth Jarkovského o společenském chování:-)).
        Slavia mi prostě udělala radost a věřím, že i v Pardubicích se o vítězství popereme na plný pecky:-))
        A káva je z Papua - Nová Guinea a to z provincie Irian Jaya Barat :-)).
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          žbl68     před rokem 03.02.2023 10:13 |  
          4 1

          v pohodě, jsme tu snad všichni (nebo alespoň z 96% :-) ...) rozumní myslící lidé používající mozkovou kůru s mnoha varhánky, nejsme letenští co si je žehli a vyhlazují ... :-)
          dík za tip ja jsem hodně kafovej rád experimentuji s kafem z celého světa (snad jen s vyjímkou cibetkového :))) ... ) a tohle zkusím :--)
          snad perníkoff do zítřka nezachumelí .... zatím "jen" mokrý odchov ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 03.02.2023 10:35 |  
            6 0

            Děkuji za povídání příteli.
            Také věřím, že se zítra zápas snad odehraje v pohodě a nebude nějaká kalamita.
            Snad i ten vítr nebude tolik foukat.
            Kluci se určitě nabudí a dobře nachystají.
            Navíc ten stadion bude zaplněný, tak bude i atmosféra doufám fotbalová:-)).
            A káva ať chutná:-)). Od svého přítele, velkého slávisty, který sem také přispívá, jsem dostal v krásném obalu kávu "Frolíkova káva Prezident" . Ta je také moc dobrá.
            Tak s úctou i kůrou mozkovou:-))
            Sokrates55


            Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2023 10:36) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Wulfstan (přítel SN)     před rokem 03.02.2023 11:01 |  
              2 1

              Sokrate, jakožto velikého znalce kávy se Tě chci zeptat. Piješ, či aspoň ochutnals kávu zelenou? Já jsem si ji v poslední době docela oblíbil. Ono to chuťově nemá s nám známou černou kávou nic společného, ale zase je to prý zdravější, obsahuje to mnohem víc kofeinu (který se pražením zničí) a údajně to také potlačuje pocit hladu, což je pro mě důležité. :-) Třeba je to jen nějaká módní vlna, která se přežene, ale třeba se to na trhu usadí podobně jako zelený čaj, který dřív u nás také nebyl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                žbl68     před rokem 03.02.2023 11:59 |  
                1 1

                tak to by mětaké osobně velice ale velice interesovalo ....
                P.S. je krásné když se najde společné vznosné až povznášející diskuzní téma - jako např. káva :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 03.02.2023 12:40 |  
                  7 0

                  Zdravím Vás kluci slávističtí.
                  Jen se přiznám, že se za žádného znalce nepovažuji a mám prostě ten svůj šálek zrnkové kávy rád.
                  Zelenou kávu jsem nepil, takže ji zkusím a pak se ozvu radši v off topic, abychom nedostali, že to sem, k hodnocení hráčů, nepatří.
                  Mě spíš jde o tu krásnou vůni čerstvě najemno umleté kávy a ten klídek u ní.:-))
                  No a Slavia k tomu neodmyslitelně patří taky.
                  Tak s úctou k Vám
                  Sokrates55


                  Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2023 12:40) . Zobrazit původní komentář

  11. VAR

    Mike     před rokem 02.02.2023 14:10 |  
    12 1

    Stačilo málo, pravděpodobně bychom vůbec se nebavili o Mickovi a Matěji Juráskovi. Drobnosti občas rozhodují o vývoji utkání a i výhledu na další kola. Takže ta myšlenka. Pokud by VAR u druhého gólu Jurečky potvrdil regulérnost /podle mě osfajd na 99%, ale jen díky tomu, že se situace odehrála na čáře malého vápna, která v tu chvíli posloužila jako kalibrační čára/, tak by vývoj utkání směřoval asi k vyhranému poločasu, po přestávce by se utkání nějakým způsobem dohrávalo, v 70 .minutě by došlo k vystřídání 3 hráčů třeba za stavu 3-0, a Mick s Matějem by třeba náskok navýšili, ale tyto branky by nic neřešily. A třeba by příště nastoupila stejná vítězná sestava. Vzhledem ke skutečnému vývoji a přičiněním střídajících hráčů na vítězném vývoji zápasu od stavu 1-1 se už musí myslet i na variantu, že tito hráči nastoupí v Pardubicích v základní sestavě. Ale on Jindra umí překvapit, tak to necháme na něm.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Myšák     před rokem 03.02.2023 14:36 |  
    3 0

    Čekal jsem, že ten začátek bude mnohem horší, hoši mne velmi příjemně překvapili. Myslím, že velmi důležitou roli tu hraje zdravá konkurence, a to je dobře!

  13. Tecl...

    dauby     před rokem 03.02.2023 21:16 |  
    2 7

    Kdyby zítra do Slavie přestoupil Messi nebo Haaland, byli by na lavičce, protože v útoku by samozřejmě hrál Tecl. Na plac by se Messi dostal v 70. minutě, dal by gól či dva, Trpiš by ho pochválil, jakým je skvělým žolikem a příští týden by byl v základu zase Standa. Jenže kterýkoliv náš současný útočník je lepší než Tecl. Mick Van Buren a Matěj Jurásek prostě musí hrát od začátku, Tecl patří v nejlepším případě na lavičku a utopit Schranze na pravém beku je taky téměř trenérský zločin. Střídající hráči to naštěstí rozhodli velmi rychle a bravurně, to ale nic nemění na tom, že náš trenérský štáb staví raději i nadále své oblíbence bez ohledu na jejich formu a jindy se nám to vymstí. Ostatně Talovierova, který hrál v Liberci skvěle, Trpiš opět v přípravě stavěl na post defenzivního záložníka, kde mu to nejde, a pak ho poslal za odměnu na hostování. To nevymyslíš.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2023 21:19) . Zobrazit původní komentář