Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

První zimní posilou Petr Hronek

Řady Slavie rozšíří ofenzivní záložník Bohemians Petr Hronek (29 let), v Edenu podepsal smlouvu do roku 2025. Opačným směrem míří Jan Matoušek, který bude v Bohemians hostovat do léta, kdy mu ve Slavii vyprší smlouva.

Petr Hronek je odchovancem Sparty, za její A tým však nikdy nenastoupil. Ligový debut si odbyl ve 4. kole sezóny 2013/14 v dresu Jablonce, to bylo ale pro tuto sezónu vše. Pak z Jablonce hostoval ve Vlašimi a posléze v Příbrami. Tam si připsal druhý ligový start a opět to byl jediný záchvěv za celou sezónu 2014/15. V létě 2015 odešel zadarmo z Jablonce do Vlašimi na přestup, ale už další zimu šel zase o soutěž výše, na hostování do Jihlavy, kde se propracoval do základní sestavy, odehrál 14 zápasů a vstřelil v nich šest branek. Další sezónu odehrál v dresu Jihlavy prakticky celou, ale vstřelil jen čtyři branky a další podzim se ze sestavy Jihlavy pomalu vytratil, načež v zimě následoval přestup do Zlína. Po sezóně a půl ve Zlíně pak přestoupil do Bohemians, kde začal být klíčovým mužem ofenzivy klokanů, hrál prakticky všechno a od sezóny 2019/20 do té letošní nasbíral postupně 5+1 bod, 4+5 bodů, 7+2 bodů a v probíhající sezóně má bilanci 2+3.

Slavia v Hronkovi získává zkušeného, ligou protřelého hráče, pro nějž bude angažmá v sešívaném dresu vrcholem kariéry. Je málo pravděpodobné, že by i při výborných výkonech byl atraktivní pro zahraniční kluby. Pokud však bude zdravý, při častých zraněních dalších slávistických záložníků může dostat dost prostoru se ukázat. Hronek je kromě celkové kvality v ofenzivě pověstný svými dlouhými auty, což může přinést Slavii nový způsob ohrožení soupeřovy branky. Vzhledem k tomu, že mu v létě končila smlouva, jsou náklady Slavie na jeho získání zcela jistě nízké.

„Cítím velkou radost. Je mi 29 let a musím říct, že jsem asi úplně nečekal, že o mě bude mít takový klub zájem. O to víc si toho cením, o to víc jsem šťastnější,“ řekl pro oficiální web Slavie Petr Hronek. Sportovní ředitel Jiří Bílek pak tamtéž dodal: „Petr je zkušený ligový hráč, který zejména v Bohemce předváděl nadstandardní výkony. Dlouhodobě patří mezi hráče, které sledujeme, a věříme, že vhodně doplní svým herním projevem náš kádr. A bude rovněž posilou pro jádro zkušených hráčů v kabině. Proto jsme rádi využili možnosti získat ho za výhodných podmínek pro Slavii. Přeji mu, ať se mu v sešívaném dresu daří.“

Svůj komentář webu slavia.cz poskytl také Jindřich Trpišovský: „Petr je skvěle fyzicky vybavený a připravený hráč, který pracuje na velkém prostoru. Je neskutečně platný v presinku, nešetří krokem, je hodně soubojový, nevadí mu fyzická hra. Má i určité X faktory, jako jsou jeho vynikající dlouhé auty nebo doplnění pokutového území, kde má výbornou útočnou hlavu. V poslední době je na vrcholu své výkonnosti, vypracoval se v jednoho z nejlepších hráčů svého týmu. Je to český hráč, který se, myslím, hodí do našeho stylu. Díky tomu, že mu v létě končila smlouva, to bylo výhodné i z ekonomického hlediska. Jsme rádi, že se to povedlo a získáváme hráče, který se umí obětovat pro tým, nerad prohrává a má schopnosti, které týmu pomůžou k cílům v budování mužstva, které momentálně probíhá.“

Komentáře (129)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Arya     před rokem 09.12.2022 20:50 |  
    32 2

    Tak ať se ti u nás daří, Petře!

  2. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Novi.sks     před rokem 09.12.2022 21:05 |  
    27 3

    S tím, že nás teď na jaře čekají jen české soutěže, kde o to víc potřebujeme uspět, tak jde asi o ideální posilu. Doufám že se mu bude dařit a odkope u nás nelepší léta své kariéry. Vítej v tom nejlepším klubu a hodně štěstí! :-)

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Hesmir (přítel SN)     před rokem 12.12.2022 09:26 |  
      3 0

      "Jen české soutěže". Doplním, že v předkolech de facto hrajeme s týmy typu "české soutěžě". A taková byla i podzimní EKL. Je fajn mít tu borce, co prohrají se ctí na Stamford Bridge, a uhrají bod na San Siro a Camp Nou. Ale holt musíme mít i dříče, co ten zbytek roku budou zdraví a nepodcení Legii...

  3. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    jose01     před rokem 09.12.2022 21:40 |  
    7 43

    Tak už zase nekupujeme jen někoho do 22 let, kdo se dá prodat? Se v tom už trochu ztrácím

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      dalislavista     před rokem 09.12.2022 22:20 |  
      31 2

      Co nechápeš? Kupovat chceme primárně mladé, což neznamená, že když je něčím výhodný nákup staršího hráče, nemůžeme ho koupit.
      To se přece nevylučuje.
      Hronek byl výhodný cenou a nabízí možnosti na změnu způsobu hry v určitých ohledech (dlouhé auty, presink).


      Komentář byl uživatelem upraven (09.12.2022 22:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      utrzeny_ze_retezu     před rokem 09.12.2022 22:21 |  
      28 3

      v poho, ztrať se úplně ;-)

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        necich     před rokem 10.12.2022 07:47 |  
        3 2

        :)

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        jose01     před rokem 10.12.2022 17:40 |  
        3 6

        Ty si zase chytni řetazu

  4. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    bbslavia     před rokem 09.12.2022 22:25 |  
    8 32

    Dobrý večer,
    přeji Petru Hronkovi úspěšné angažmá ve Slávii.Zaráží mě, že už neplatí rozhodnutí představenstva klubu kupovat hráče do 22 let.A čekal bych spíše posílení na postech, kde máme dlouhodobě velké problémy.Trochu se obávám, že jdeme stále stejnou cestou, když někdo má trochu lepší podzim nebo jaro, hned ho koupíme.A nabízené platové podmínky 600000 měsíčně mi připomíná platové bláznovství jako u jiných hráčů-viz Plavšič.Jenom mírně nadprůměrní ligoví hráči nezlepší kvalitu hry.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      torn     před rokem 09.12.2022 22:35 |  
      9 3

      Jeho plat neznám, k tomu se nemohu vyjádřit. Nicméně tento hráč podává kvalitní výkon delší dobu.
      Ve středu hřiště nemáme zas až tak moc hráčů, alespoň ne zdravých.
      Proč by výrok o hráčích do 22 let neměl platit? Asi jsme slyšeli jinou verzi.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Cygnus     před rokem 09.12.2022 23:37 |  
      11 0

      600 tis? Zdroj?

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      dalislavista     před rokem 10.12.2022 11:55 |  
      11 1

      Nikdy se neřeklo, že se bude kupovat jen do 22 let. Uprednostňujeme to, ale když je výhodná koupě ( končící smlouva nebo nás tam tlačí bota) tak se přesně takovéhle nákupy dělat můžou a taky budou.
      Nechápu, že to tady pořád někdo vytahuje, i když se jasně řeklo, že ty mladé budeme upřednostňovat, ale nevylučují se i starší, v něčem nám výhodní, hráči.
      Kdyby se udělal zpátky Niko, vadil by také???


      Komentář byl uživatelem upraven (10.12.2022 11:57) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Ragnarok     před rokem 09.12.2022 22:49 |  
    8 46

    Pro Bohemians, Hronka, agenta skvely obchod. Gratuluji, takhle pred vanoci si vsichni udelali hezky. Jen si rikam, ze se Hronek podcenuje. Mel si rict o milion mesicne. 600 tisic je na nej malo, v PSG by mel mnohem vic. Doufam, ze se vrati Ekpai a udelame utocnou trojku Hronek, Tecl, Ekpai. Pro vsechny typologie zapasu idealni. Rozhodne lepsi prichod Hronka, nez Pecha, Kaloce, Sevcika ci Tomice.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Divizni (přítel SN)     před rokem 11.12.2022 04:08 |  
      2 3

      souhlasím s tebou. nenapadá mě nikdo, koho by měl z naší sestavy vyřadit. asi se musíme připravit na jinou dobu, než na kterou jsme byli zvyklí, posledních pár let.

  6. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Lagavulin16     před rokem 09.12.2022 23:09 |  
    29 4

    Hronek je přesně ten hráč, který na začátku dostane od široké obce fanoušků čočku, aby si je následně svými výkony zcela získal. Další ze série Coufal, Kúdela, Traoré :)

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Ragnarok     před rokem 10.12.2022 05:25 |  
      10 30

      Urciite, presne jako Alvir, Flo, Helebrand, prodlouzeni van Burena,Madsen,Malinsky, Karafiat, Ekpai a dalsi majstrstyky.

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        Pedro50     před rokem 10.12.2022 09:46 |  
        5 1

        To je fakt, Buren je úplný kopyto

  7. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 09.12.2022 23:18 |  
    20 1

    Myslím že Trpiš řekl vše proč ho kupujeme, není moc o čem diskutovat i když některí místní odborníci to patřičně zkritizují. Za mě daleko daleko případný menší provar, než je Matoušek který tam jde hostovat.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Ladislav (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 15:06 |  
      2 0

      To Matouškovo hostování je jen formalita, aby klokan ještě půl roku nemusel cálovat jeho plat resp. jeho podstatnou část ...

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 16:16 |  
        0 0

        To na věci nic nemění.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          Ladislav (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 16:39 |  
          0 0

          Jistě, to bylo jen upřesnění, oba jsou to přestupy, jen ten Matouškův je takhle odložený ...

  8. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    rak (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 01:28 |  
    5 1

    Věřím trenérům, že vědí, co dělají. Jen u toho bonusu dlouhých autů do vápna přemýšlím, kdo tam bude chodit hlavičkovat. Kačaraba, Ousou či Santos všechno nezvládnou a také to je určité riziko, kdyby tam šli dva stopeři. Tak snad Jurečka to bude schopen zužitkovat.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.12.2022 01:29) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Lunaris     před rokem 10.12.2022 01:28 |  
    7 20

    29 let? To už jsme mohli rovnou koupit wimpyho nebo Wulfstana.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      wimpy     před rokem 10.12.2022 10:42 |  
      16 0

      Problém je, že já už ani nedoběhnu tam, kam on hodí aut! :-)

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 12:14 |  
      13 0

      A já zas nedohodím míčem tam, kam doběhne wimpy.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Myšák     před rokem 12.12.2022 11:19 |  
      0 0

      Kolik měří? Není to trpaslík???

  10. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Snivec     před rokem 10.12.2022 08:02 |  
    13 1

    vzdy me zarazi, kolik je tady nechapavych odborniku, kteri neumi vstrebat tak zrejmou vec, proc prichazi tento hrac a ze se jeste nechaji nasrat ibleskem, to uz mi prijde az legracni :)

  11. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Pedro50     před rokem 10.12.2022 09:48 |  
    3 14

    Tak pokud máme na takovou smlouvu pro Hronka, tak nemám strach, že nezaplatíme Nica...

  12. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    torn     před rokem 10.12.2022 10:39 |  
    12 1

    Mohl bych se zeptat, kde všichni chodíte na ty informace o smlouvách? Přijde mi, že zjistit plat hráče nebude zrovna snadný úkol.
    Navíc mi přijde naštvání na vysoký plat fotbalisty jako dost nedůstojné přivítání.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Karel13     před rokem 10.12.2022 11:22 |  
      8 1

      Kam by chodili. Přece na nenáviděný a nečtený iSport ...

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        torn     před rokem 10.12.2022 11:48 |  
        1 1

        Aha. Tak to jo. Nevěřím, že by kdokoliv z isportu předvedl více novinářského úsilí než Mádl. A ten si při rozebírání našeho rozpočtu několikrát tipoval.
        Trpišovský má smlouvu, která je slušná, ale většinu jeho zisků tvoří bonusy za sportovní úspěchy. Usuzuji, že podobné smlouvy mají i hráči. Takže to, že za určitých okolností dostane 600 000 na měsíc je uvěřitelné.
        Dle mého názoru ale nejde o základní mzdu.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 11:37 |  
      3 3

      Byť vedení klokanů se ještě snažilo udržet Hronka v kádru nabídkou na dlouhodobou smlouvu s měsíčním platem 150 tisíc korun, nemělo s takovou sumou žádnou šanci uspět. Podle několika zdrojů redakce totiž bude záložník v Edenu pobírat čtyřnásobný plat, tedy 600 tisíc korun.
      https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/424203/slavia-ziskala-hronka-co-plat-naopak-v-dolicku-bude-hostovat-matousek.html

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        habroš     před rokem 10.12.2022 12:23 |  
        8 1

        Tož já nevím, ale já tam čtu "Podle několika zdrojů deníku Sport a webu iSport.cz bude záložník v Edenu pobírat měsíční odměnu v rozmezí mezi 200 – 250 tisíci korunami. Některé informace se shodovaly na mnohem vyšší částce, nicméně reálnější suma je na hodnotě čtvrt milionu korun brutto."
        Že by redaktůrek poopravil svůj odhad? :-)

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        Snivec     před rokem 10.12.2022 12:49 |  
        17 1

        Tahle castka byla od zacatku nesmysl a vymysl iblesku, ale lidi jsou nepoucitelni, budou to brat vazne a zbytecne se rozcilovat

  13. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Nosorozec     před rokem 10.12.2022 11:00 |  
    15 3

    Překvapuje mě, kolik lidí nad ním pochybuje. Vězte ale, že zlepšený výkony Bohemky v této sezoně jdou z velké části za ním. Uvidíte, jak bez něj Bohemka na jaře klesne tabulkou dolů.
    Vítej Petře ve Slavii a ať se ti u nás daří!

  14. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Monarchie     před rokem 10.12.2022 11:11 |  
    2 0

    Hřebíkova líheň, věřím, že Jindra ho chtěl. Ševčík, Vecheta jsou mladé pušky, nevyzkoušené. Kramář se mi docela líbil proti našemu béčku.

  15. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Karel1 (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 12:10 |  
    4 0

    Teď ještě najmout specialistu, který bude vymýšlet signály na ty jeho auty. Těch možností jak je využít je hodně. Něco se dá "opsat" od týmů, které mají podobného borce, ale určitě se dají vymyslet nějaká nová řešení a může jich být opravdu hodně. Cítím, že to bude naše velká zbraň. Petrovi se omlouvám, že se zaměřuji jen na ty jeho auty, ale věřím že i jinak bude platným hráčem.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      SKEP     před rokem 10.12.2022 12:21 |  
      3 2

      Chtěl bych vidět signál, kdy hodí přetaženej aut na zadní tyč

  16. ...

    PetCC     před rokem 10.12.2022 12:43 |  
    21 1

    Už jsem to sem psal mockrát, ale tedy ještě jednou.

    My nemůžeme hrát ligu jen s dvacetiletými supertalenty, které pak dobře prodáme.
    Ten tým potřebuje stabilní odolnou osu, hráče zkušené, kteří od nás nejspíš nikdy neodejdou za desítky milionů a zůstanou třeba pět let.

    Navíc zřejmě končí éra Traorého a Hronek by asi měl nastoupit na hřišti na jeho pozici.

    • Re: ...

      donford     před rokem 10.12.2022 14:20 |  
      13 0

      Hronek je zkušený hráč, který by neměl mít problémy s adaptací. A také nevidíme do jakého herního kontextu ho chce Trpišovský napasovat. Určitě má nějakou vizi s kým by hrál a jaké by měl úkoly. (kromě házení autů :-)) Také si myslím, že by mohl nahradit Traorého. A možná, že by o něco lépe než on, střílel a dával góly. I když ten gól proti Seville nevymažu nikdy z paměti.

  17. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Sváťa     před rokem 10.12.2022 13:17 |  
    0 25

    Ahoj mam dotaz ten Hronek je z bohemky strizkov nebo vrsovice?

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      eye     před rokem 10.12.2022 13:49 |  
      8 2

      Jediná pravá Bohemka byla ta Vejsadova. Už neexistuje.

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        donford     před rokem 10.12.2022 14:21 |  
        7 1

        Jedina pravá byla ta Pospíchalova. Ač slávista, na tu jsem se moc rád díval.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Sváťa     před rokem 10.12.2022 17:18 |  
      0 17

      Diky za odpoved onanisti palecku

  18. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    denydzlSKS     před rokem 10.12.2022 15:14 |  
    16 1

    Ale jo. Logiku to dává. Většina se shodneme, ze dlouhodobě skládáme tým na evropský poháry, kde nám to většinou fungovalo, ale v soubojovy domácí lize, se nam občas tahle skladba týmu vymstila.
    Všichni jsme požadovali na takový ty házenkářské zápasy plán B a Hronek je asi první vlastovka.
    Co se věku týče, kolikrát muže být 28-29ti lety borec pro klub víc koncepční(4-5let?!) než dvacetiletá kometa, která půjde ven za rok..

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      vlk30 (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 16:19 |  
      3 3

      Nebo která si u nás prakticky nekopne do balónu viz. právě ten Matoušek.

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        Vladko (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 19:30 |  
        4 2

        Matoušek si u nás prakticky kopl a dal i velmi důležitý gól. Pak se (si to) znečistil a rozhodl se jít na hostování. A už se z toho nevyhrabal.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          vlk30 (přítel SN)     před rokem 11.12.2022 08:24 |  
          1 0

          Ano jednou takže výjimka potvrzuje pravidlo :-)

  19. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    rybarmirek     před rokem 10.12.2022 15:45 |  
    7 1

    Zdravím přeju Petrovi v nejlepším klubu na světě hodně úspěchů a na rozdíl od některých zde přispívajících jsem spokojen s tím, že jde právě k nám!Je to poctivý borec,který nám pomůže!Vítej a ať se ti daří!

  20. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Alanor (admin)     před rokem 10.12.2022 15:56 |  
    30 1

    Nejdřív mě spekulace o jeho jménu překvapily, ale když jsem si zjistil víc informací, tak nejsem proti. Hvězda a základní stavební kámen týmu to nejspíš nebude, ale je to dříč, co se sem typologicky hodí a co je celkem produktivní. 29 let je za mě ok, střední generace se nám hodí a pro Hronka to bude kariérní vrchol, takže se sem určitě nepůjde vyprdět. Zajímavou novou variantou pak mohou být jeho dlouhé auty.

    Upřímně, na Ševčíkovo zdraví se spolehnout nedá. Otazníkem je i to, jak na tom bude po delších problémech Holeš. Takže Hronek by v kádru neměl být úplně navíc. Svým způsobem to může být i omlazení, pokud si přebere místo Ibry, což bych trochu očekával. A když to nevyjde, tak to vzhledem k přestupním podmínkám žádná katastrofa nebude.

    Petře, vítej a ať se daří!

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Qope     před rokem 10.12.2022 16:21 |  
      4 3

      Napadá mě jistá podobnost s angažováním Hory.

      Nečekám zázraky, věřím že budu mile překvapen :-)

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        pcitron     před rokem 10.12.2022 22:54 |  
        4 13

        Tak Hora byl alespoň "proklepnutý" hráč, však byl v sestavě již v ročníku 2010/2011. Tento přestup se skutečně jeví jako rezignace na vyšší ambice.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          wimpy     před rokem 11.12.2022 01:16 |  
          9 1

          To si děláš srandu? Za sebe tedy raději dříče do širšího kádru, než talenta, kterej angažmá u nás stráví po hostovačkách. Navíc dej na mě, ty jeho auty se nám budou občas hodit.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      IJS     před rokem 11.12.2022 16:23 |  
      0 0

      Můžeš mi, prosím, napsat na jaký post Hronek do Slavie přichází? Abych řekl pravdu, já Bohemku moc nesledoval, ale myslím, že hraje krajního halva. Tady pravého halva. Pokud by měl nahradit Traorého ( Holeše, Ševčíka ), tak to by měl hrát ve středu zálohy ( šestku ) a to asi není jeho post. Každopádně pravá strana chce posílit. Je tam pouze Lukáš Masopust, Usor a Douděra a ani jeden není z principu "rafan" a protože se začíná už v lednu a liga se asi bude hrát na hrozných terénech, tak očekávám Hronkův velký přínos!

  21. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    japhy     před rokem 10.12.2022 16:25 |  
    7 1

    Pár Pepíků se opět podivuje, že vůbec kupujeme někoho pod 22 let, pak se řeší plat, pár dalších blbostí, ale info, kam u nás s ním, lupou hledat. Čest výjimkám.
    Já ho bez většího hloubání vidím jak Alanor, tzn. náhrada kus za kus za Traorého. Nevím, jestli by zastal post Ševčíka (nyní Oscara), tam se bojím, že by to dopadlo, jako když tam hrával Hromada, takže záloha např. Hromada - Hronek - Lingr...no, nevím.
    Jo, a vlastně co Tiéhy? Nějak tu přebývá, zdá se mi.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Marek3     před rokem 10.12.2022 18:29 |  
      6 12

      My ale bohuzel nepotrebujeme NAHRADU za Traoreho ale potrebujeme nekoho na stejny post o dve tridy lepsiho...

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        lukas6novak     před rokem 12.12.2022 07:49 |  
        6 0

        tohle je nesmysl. Když se podívám na náš kádr tak bych řekl že pár měsíců zpět (nebo i teď pokud nebudeme brát zranění v potaz ale čistě skladbu kádru) tak základ v záloze měl být Holeš-Ševčík-Provod. Za Holeše je náhrada Hromada a k tomu přišel Tiehi. Vyšší pozici v záloze může alternovat Traore nebo Lingr a na konci tam musel hrát Oscar který je braný jako krajní bek. Což takto na papíře je dostatečný ale....
        1)Jestli chceš posilu o dvě třídy lepší než Hronek (klidně bych bral :D) tak by ale nepřišla na post Traoreho ale měla by přijít místo Ševčíka nebo Provoda a buď by jeden z nich odešel nebo se smířil s rolí náhradníka (a tomu nevěřím)
        2) V kádru jsou 4 hráči 30+. Traore (34), Tecl (32), Bořil (31), Mandous (30). S tím že Traore je očividně na kanci kariéry a je otázka jak dlouho bude platný na hřišti. U Bořila je velká otázka jak se vrátí. A následně z hráčů 28-29 je hrozba že si budou chtít zkusit nějaký angažmá venku (když by měli tu touhu a bylo by to za rozumný peníze tak bych je tu na sílu nedržel) což může být Holeš, Masopust atd. Tím chci říct že ač Hronek nebude třeba žádná hvězda tak je docela logický že se hledal nějaký zkušený hráč který pravděpodobně nebude mít touhu jít ven ale dokáže být alespoň na ligu takový 3-4 roky jistota nějakýho standartu

  22. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    cunak     před rokem 10.12.2022 16:39 |  
    7 26

    Průměr nestačí.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      vlk30 (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 21:09 |  
      8 2

      Minimálně u čochtana byl nadprůměr. Tudíž máš pravdu průměr nestačí.

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        cunak     před rokem 11.12.2022 21:18 |  
        1 5

        Nadprůměr u Krys z Botiče nestačí.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          Cygnus     před rokem 11.12.2022 22:00 |  
          4 2

          Milan Škoda ti nestačil?

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            Slavistat     před rokem 11.12.2022 23:43 |  
            2 4

            Škoda nebyl nadprůměr JEN v Bohemce, ale v celé lize.

            • Re: První zimní posilou Petr Hronek

              Cygnus     před rokem 12.12.2022 04:00 |  
              6 1

              Reagoval jsem na tvrzení Cunaka že "nadprůměr z Botiče" nestačí.

              Milan Škoda se stal nadprůměrný hráč a legendou až ve Slavií. V okamžiku kdy přešel z Bohemky k nám, měl bilanci 259 minut/bod (8.027:31). Není to špatné, ale také jen lehký nadprůměr.

              Ve Slavii se dostal na 137 minut/bod (17.608:128). Takže Škoda je pravý opak tvrzení že by 'nadprůměr' z Bohemky na Slavii nestačil.

              A kdo se podívá na cifry Petra Hronka v Bohémce, zjistí že jako záložník má bilanci 260 minut/bod (8.311:32). Tedy téměř na chlup stejné jako útočník Škodák ve Bohémce (259,71 oproti 258,93).

              Já věřím že Petr Hronek nás velmi mile překvapí. A doufám že kdyby Hronek zabloudil na SN, bude více nad věcí než Coufal, na kterého jak říkal zdejší kritika negativně působila. Je úžasné že řada kritiků se přiznává že nemají Hronka (jak oni sami odborně tvrdí) "nastudovaného", ale přesto předem zpochybňují jeho příchod k nám a jeho možný přínos pro mužstvo.


              • Re: První zimní posilou Petr Hronek

                cunak     před rokem 12.12.2022 05:58 |  
                4 4

                Přátelé, samozřejmě můžete mít pravdu. A pokud se tak ukáže, jsem připraven se vám i p.Hronkovi omluvit.
                Nicméně chtěl ve zkratce - možná zbytečně krátké - vyjádřit svůj postoj k příchodu tohoto hráče do Slávie. Domnívám se, že to bude další případ, kdy dvakrát nastoupí v základu na svém postu, pak třikrát na jiném, pak bude čtyřikrát střídat a pak pět let bloudit po hostováních, my ho budeme platit namísto toho, abychom přivedli skutečnou posilu. Podobných případů tu bylo dost, jmenovat snad nemusím.
                Jinak, abychom si rozuměli, proti p.Hronkovi naprosto nic nemám. Je to sympatický hráč (narozdíl od Malínského, Karafiáta...), jen si myslím, že není posilou pro Slávii.

              • Re: První zimní posilou Petr Hronek

                Slavistat     před rokem 13.12.2022 12:09 |  
                1 1

                Nemám problém, dal jsi hezkou statistiku,dík. Já si pamatuji, že měl v Bohemce tu sezónu než k nám šel dost dobrou. A on psal nadprůměr u krys z Botiče, takže jsem chtěl zmínit že nebyl nadprůměr jen v Bohemce, ale jak jsi sám potvrdil sice ne výrazný, ale nadprůměr z celé ligy.

  23. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    A.Lima     před rokem 10.12.2022 17:20 |  
    5 0

    Vítej a ať se ti daří. Jen ty nejlepší momenty ve Slavii přeji :)

  24. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Srdcar114     před rokem 10.12.2022 17:32 |  
    6 1

    Uvidíme,jestli se Holeš,Ševčík a Provod uzdraví.Pokud ano,pak to pro Petra Hronka nebude jednoduché.Proti jeho příchodu ale samozřejmě nejsem.Myslím,že i on toho pro Slavii udělá hodně.

  25. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Marek3     před rokem 10.12.2022 18:44 |  
    18 22

    Jeste si vzpominam jak se tady pred nekolika tydny zaslouzene mluvilo vice kriticky o nasem tymu a mnoha krocich v nasi prestupove politice. Vice, mene prevladal konsensus ze u nas zacina prevladat kvantita nad kvalitou a ze se to hodne projevuje na kvalite kadru a posleze na nasem hernim projevu. Take se zacinaly ozyvat rozumne hlasy ktere volaly po lepsim vyuziti hracu ktere nam jiz patri nebo nasich mladych talentum a k prestupum by se pristupovalo pouze v pripade hracu kteri by byli okamzite posilama. Misto toho privadime hrace ktery maximalne zapadne do rotace misto toho aby nas mancaft hned zkvalitnil. Za mne naprosto nepochopitelny prestup ala Karafiat, nebo Hora. Rad se Hronkovi samozrejme omluvim pokud se budu mylit, ale pro mne je to nadprumerny ligovy hrac s minimalnim potencialem pro zlepseni ktery zasadne nevylepsi zadnou z nasich slabsich stranek.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      SLAVIESTA     před rokem 10.12.2022 19:21 |  
      7 38

      Co si to člověče dovoluješ? Vždyť Ty snad kritizuješ?! To sem opravdu nepatří! Tak se vzpamatuj a připrav si nějaký nadšený příspěvek.

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 21:08 |  
        28 9

        Kritizovat přestup hráče, který u nás ještě nekopl do mičudy může jenom blbec.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          SLAVIESTA     před rokem 10.12.2022 21:32 |  
          8 14

          Vždyť mu to říkám, ale asi teprve smolí něco oslavného.

          P.S. Není stejná blbost oslavovat přestup hráče, který u nás do mičudy ještě nekopl a zatím žádnou velkou díru do světa neudělal? Samozřejmě mu přeji ať se mu daří, ale s oslavou si počkám.

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            vlk30 (přítel SN)     před rokem 10.12.2022 22:26 |  
            9 2

            Tak já nevím, ale žádný velký oslavy tady nepozoruji, prostě je to přestup jakých je spousta. Určitě když už tak s oslavami počkat. Btw Matoušek se dost oslavovali i já jsem byl hodně nadšen.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          mig52     před rokem 11.12.2022 07:49 |  
          10 24

          Jako myslíš Filu, Berana, Heloše, Ichu, Blechu...... a další a další a další??? .... :)))), :)))). To je rozesraných peněz v době krize, což?:((( Jen mně, prosím, neodpovídej dotazem, zda to platím, když se nad tím nasírán. To není jen o financích, ale sportovním rozvíjení klubu.

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            vlk30 (přítel SN)     před rokem 11.12.2022 08:38 |  
            7 5

            No vidíš a furt jsme na přestupech v plusu pokud umíš počítat je to součást našeho rozpočtu, takže musíme na přestupech vydělávat i když to bohužel někdy bolí a možná nás to stálo titul. Brečíš prostě na nesprávném hrobě :-)

            • Re: První zimní posilou Petr Hronek

              mig52     před rokem 12.12.2022 07:32 |  
              1 6

              Jen abychom na to, Vlku, nedojeli, což bych si sakra nepřál. Píšu to jen z obavy. Ono sponzorovat Ostravu osmisty tisíci měsíčně také za půlrok něco stojí s rizikem, že jej za raketu neprodáme. Snad nedojde na mé obavy....

              • Re: První zimní posilou Petr Hronek

                vlk30 (přítel SN)     před rokem 12.12.2022 08:54 |  
                4 0

                Podle už jsme na to dojeli neziskem titulu, když se prodal Nikoušek a slepičář. Prostě z těch přestupů musíme částečně žít a to se zatím daří. Samozřejmě ne vše se povede a provary jsou součástí prestupove politiky a myslím že je to tak u většiny klubů na světě. Já mám obavy o Slavii celý život tak že už jsem zvyklý.

              • Re: První zimní posilou Petr Hronek

                Hesmir (přítel SN)     před rokem 12.12.2022 09:46 |  
                6 1

                Sorry, že to shrnu za všechny ty co píšou Hronek 600tis. apod. Ale borci, už ste si dnes vzali tabletky na žlučník? Jste nějací žlučovití na ty prachy. Známej říká hezkou věc. Američan, když něco zjistí, tak má know-how. Tož já když něco objevím, tož mám hou-no. A to hovno my víme o platech našich hráčů.
                Proč nám leží v žaludku kolik komu platíme? Hraje tam dobře. No a však o to nám šlo, ne?

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      torn     před rokem 10.12.2022 20:00 |  
      30 4

      Provod je po zranění a ztratil kondici a formu. Traore je zraněný, bude se postupně zapojovat do hry. Ševčík zraněný.
      Holeš zraněný.
      Některá zranění se obnovila, jelikož hráči uspěchali návrat. Tudíž se asi budeme snažit je dostávat do nějaké větší námahy po delším čase než bylo v minulosti zvykem. Navíc nelze čekat, že budou hned ve formě.
      Máš pocit, že jsme v situaci, kdy můžeme opovrhovat hráčem jako je Hronek? Zvlášť když nebýt Hromady, což je další zde dlouhou dobu nedoceněný hráč, jsme ten podzim nemuseli zvládnout ve stejném stylu?

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        Divizni (přítel SN)     před rokem 11.12.2022 04:45 |  
        9 11

        V podstatě potvrzuješ můj názor, že nekupujeme posilu, ale náhradníka.

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        mig52     před rokem 11.12.2022 07:40 |  
        4 15

        Torne, bez rýpání!!! Jak je možné, že v profi klubu, hrajíci parádní zápasy i v LM, hráči úspěchají návrat??!! To je něco, co mne hodně irituje. To si jako hráč řekne, už jdu na to a sere na názory doktorů, terapeutů, masérů a jiných pracovníků, starajících se o těla hráčů? Pozor, neptám se tebe, jen prostřednictvím tvé osoby, se kterou se dá diskutovat, ale zainteresovaných!!! Už několikrát jsem si všiml, že hráč chtěl jít na hřiště..... Dle mne amatérismus non plus ultra.....

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          torn     před rokem 11.12.2022 16:27 |  
          4 0

          Já to mám tak, že když jsem v nemocný, nebo zraněný, tak se chci co nejdříve dostat do kondice a co nejdříve se pohybovat.
          Jsem si jist, že hráči to prožívají mnohem více než já. Cítí zodpovědnost za tým, chtějí se socializovat.
          Pokud tedy již mají povolený nějaký pohyb, je možné že jej přeženou.
          Já v tom tedy vidím více nezkušenost než amatérismus.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          wimpy     před rokem 11.12.2022 16:40 |  
          4 0

          Ačkoli je medicína brána jako exaktní věda, tak úplně vypočítatelná není.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          Hesmir (přítel SN)     před rokem 12.12.2022 09:49 |  
          3 1

          Zeptej se na druhém břehu Tomíka. I ten Koller přiznal, že BVB chtěla aby hráli. A je to stejný tam, u nás, i v Horní dolní, kde mají jediného slušného kopáče. NIKDE mimo současné City asi nemají tak vyrovnaný top kádr, aby hráči řekli "hele ještě měsíc počkáme".

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      mig52     před rokem 11.12.2022 07:30 |  
      2 11

      Máro, jsem rád, žes to napsal. Amen

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      mig52     před rokem 12.12.2022 07:27 |  
      1 6

      A ještě Malinský a další a další...

  26. Srdcař 114

    Slávista 51     před rokem 11.12.2022 07:37 |  
    11 2

    Takový hráč/Hronek - bude schopen nastoupit na jakémkoliv místě na hřišti, jako to dovede Ivan Schranz.

  27. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    sicilianbrno     před rokem 11.12.2022 16:26 |  
    5 3

    Tak přispěji taky svoji troškou do mlýna. Nikdy jsem se na něj nezaměřil detailně, ale co si z našich zápasů pamatuju, tak mě vždy přišel jako průměrný průměrnák, který by se nám do sestavy hodil tak v roce 2013, ale ne v současné technické slavii, kde pro něj misto v základu nevidim.
    Je to opravdu jen můj subjektivni názor, jinak vypadá jako sympaták.
    Proto se chcu zeptat, jestli ho má někdo skutečně nastudovanýho a prozradí:
    1- Jak je na tom technicky, což ve výčtu od Trpiše nezaznělo. Je to jen motorová myš bez techniky (něco na způsob Maxima na jeho nezvyklem postu DZ, kdy naši hru zpomaloval) nebo si s balonem rozumí a nebude mu vadit naše častá hra v rychlosti na jeden dotek.
    2- jaký je jeho primární post? Pod hrotem, mužeme ho využit jako šikovneho rozdělovače balónů ve stylu Ševčik, Provod nebo bude spíš příjemce jejich nahrávek a zastavovat protiutoky soupeře v jeho zárodku. Připadně mu neni cizi post na kraji.

    Uvidime časem, jestli jsem se v jeho úsudku mýlil (což budu raději) nebo mě jeho výkonost dá za pravdu. Vidím ho jako střidajiciho hráček proti zataženýmu autobusu na poslednich 20min skrz jeho dlouhé auty nebo doma proti snadnějšimu supeři.

    Diky za odpovědi.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      mig52     před rokem 12.12.2022 08:36 |  
      6 4

      Odpovědi na tvé otázky mne také zajímají. Nebudu hodnotit tento přestup, dokud ho neuvidím na hřišti. Jen jedna věc mne zaráží. A to skutečnost, že si neuvědomuji, že by si tu Hronka někdy někdo přál. Že by tento hráč někoho výrazně zaujal. A nevzpomínám si, že by se o něm někdy zmínilo naše vedení. Tak si kladu otázku, proč až teď?


      Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2022 08:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      vlk30 (přítel SN)     před rokem 12.12.2022 08:43 |  
      4 0

      Podobnou otázku jsem hodil na Twitter tady máš odpověd.
      Trenéři vědí, co dělají. Je to typ, který mají v oblibě, nadupaný bojovník. Výpomoc na 2-3 sezóny do soubojové kaprligy. Asi není čas zaučovat na jaře cestou za titulem a MOL cupem půl roku mladého z B a na hotového hráče zvenku zas nejsou $$$.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2022 08:45) . Zobrazit původní komentář

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        Hesmir (přítel SN)     před rokem 12.12.2022 09:53 |  
        5 0

        Doplním - hotový z venku byl pokus u Emila. Chtěli ho z Dánska, koupili z Linze. Mně se na place vždy líbil, takže jediné co mne napadá - neplnil pokyny? Nebyl slyšet? A stál nás mega + plat. A to bych si vsadil, že nás Hronek vyjde max. na polovinu...

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          pehacko     před rokem 12.12.2022 15:58 |  
          3 0

          Ja u Madsena videl to stejne jako u Samka… dobra technika, hlava nahore… ale pomalý pohyb, stale jedna rychlost, ne ze by nebehal, ale nebyla tam takova stava. Jen Samek nas nestal nic a Madsen mega ecek a jiste nadstandardní plat. Ted ani netusim jak se mu po odchodu dari…

  28. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Ragnarok     před rokem 11.12.2022 18:46 |  
    8 50

    Musím říct, že jsem zvážil všechna pro a proti a měním názor. Je dobré, že Hronek přišel. Je to ortodoxní Spartan, fanoušek letenskych od mala, je to produkt nejlepší akademie u nás a takových hráčů nikdy není dost.
    K Ježíšku ještě prodloužit Micka, Ubonga a Gadziho a bude to dokonale. Ještě bych výztužil útok Kubou Reznickem a solidně se ukazuje i Jindrisek a Bartek, třeba by je za 50 milionů dali.

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      necich     před rokem 11.12.2022 19:04 |  
      32 9

      Musels dlouho zvažovat, vyprodukovat takový howno nemůže být za krátkou dobu...:)

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        SLAVIESTA     před rokem 11.12.2022 19:14 |  
        5 28

        Věřím, že to tvoje bylo venku hned. O vtip ovšem nezavadilo, jen smrdí....

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          necich     před rokem 11.12.2022 19:30 |  
          8 7

          Máš pravdu a jsem za to rád..:)

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      torn     před rokem 11.12.2022 20:14 |  
      16 4

      Musím říct, že jsem zvážil všechna pro a proti a upravuji svůj názor. Ironie je pěkná a rád ji zde vidím.
      Ale je mnohem hezčí když je nástrojem humoru. Pokud ji chceš používat jako ventilaci své frustrace,
      je dobré mít nadhled a dobré zdroje informací. Jinak hrozí, že se při ní zesměšníš.
      Jako příklad uvedu tvůj předešlý příspěvek, kde čerpáš z nejvěrohodnějšího možného zdroje informaci o platu, která vůbec nezní podezřele.
      Jen je trochu škoda, že ji tam už nenajdeme. Vol CIBULKA.NET aby si zábránil CENZUŘE podobných INFORMACÍ.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.12.2022 21:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      vlk30 (přítel SN)     před rokem 12.12.2022 08:33 |  
      6 5

      Hele ještě není silvestr a i na ten to je hodně slabé.

  29. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Fačín     před rokem 12.12.2022 09:40 |  
    9 2

    + mírně nadstandardní hráč pro českou ligu
    + nejspíš nebyl úplně drahý
    + ofenzivní univerzál
    + solidní produktivita
    + dlouhé auty
    + pracovitost
    + vzhledem k věku už by nemusel utíkat nikam dál si "plnit sny"

    - možná nedostatečná kvalita pro boj o nejvyšší příčky a zápasy v Evropě
    - nezkušenost s vyhrocenými boji typu derby
    - nedovedu si představit, koho ze současného kádru by měl "posadit"
    - definitivní ztráta Matouška a prostředků utracených na jeho získání a placení
    - nepříliš "hvězdné" jméno

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      kjandourek (admin)     před rokem 12.12.2022 09:52 |  
      8 3

      Víceméně s tebou souhlasím, mel bych k tomu pár doplňujících poznámek:

      k plusům bych přidal zdravotní odolnost - ve svém věku měl pouze jedno zranění na podzim 2017 ... samozřejmě to nemusí nic znamenat - klidně to může být statistická předzvěst toho že se nějaké blíží... navíc nikdy pořádně nehrál anglické týdny... ale dal by se z toho udělat i závěr, že se umí o své tělo svědomitě starat... a že jeho herní styl nevede k častým soubojům, které by pravděpodobnost zranění zvyšovaly...

      K té nezkušenosti s vyhrocenými boji typu derby - nevím, jestli boj o záchranu není kolikrát psychicky náročnější - loni hrál s Bohemkou i baráž o 1. ligu... a debry si také zahrál - i když uznávám, že zápasy Bohemky s námi i rudochy nebývají tak na ostří nože...

      A Matouška jsme ztratili už dávno - bylo celkem jedno, jestli jeho smlouva u nás doběhne na hostování v Liberci, Jablonci, Příbrami, nebo Bohemce - to bych do spojitosti s Hronkem ani nedával - spíše naopak bych po pojal tak, že jsme alespoň nějak Matouška použili...

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        žbl68     před rokem 12.12.2022 18:36 |  
        3 1

        čéčé ty bys mohl koordinovaně komentovat předvolební debatu před volbama v lednu :-)
        jsi takový Světlan :-)
        jinak jsi mi sebral to co jsem měl na jazyku - otázky... za mě - snad zranění ani (ne)zkušenosti s Evropou nebudou na závadu a s Matym souhlas tam to zklamalo i mě čekal jsem od něj mnohem více ...

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      Alanor (admin)     před rokem 12.12.2022 09:53 |  
      16 2

      Myslím, že jsi to zhodnotil celkem reálně, ale pár připomínek mám.

      Jméno není důležité a je jen pozlátko, jde o výkony. Viz Altintop vs. Kúdela. A věřím, že v reálu může být Hronek platnější než Ewerton, který byl přitom pro fanoušky atraktivním jménem.

      Matoušek s Hronkem v podstatě nesouvisí. Že se jeho příchod nepovedl bylo jasné už dávno a po sezoně by tu stejně skončil.

      Co se týče "posazení", tak mně to vychází na Traorého, který na podzim vidět nebyl. Při plném zdraví kádru Hronek do základu alespoň podle předpokladů nebude, ale kdy jsme byli naplno zdraví? Velké problémy měli na podzim Ševčík, Provod i Holeš.

      Myslím, že Hronkovo angažmá bude dost o tom, jak se tu zvládne aklimatizovat. Je poprvé ve velkém klubu a zkušenosti s velkými zápasy a tlakem moc nemá. Na druhou stranu charakterové předpoklady i vyzrálý věk, aby se nepodělal, by měl mít. Pokud by si měl udržet nadstandardní výkony z Bohemians a ideálně by i díky lepším spoluhráčům ještě trochu přidal, tak tu uplatnění najde.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2022 09:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      pehacko     před rokem 12.12.2022 11:49 |  
      7 2

      Vetsinou tyhle rekneme noname prichody nakonec dopadnou skvele… nejsem z nej vubec nadseny a tak nam vsem muze jen vytrit zrak.

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        Alanor (admin)     před rokem 12.12.2022 13:03 |  
        8 3

        To bych takhle paušálně neříkal. Velké pochyby byly u Malínského, Karafiáta a Ekpaie a ani jeden se skoro vůbec neprosadil, i když nešlo o nákladné a nějak prodělečné přestupy. Dost fanouškům se nepozdávaly ani příchody Krmenčíka s Plavšičem, i když tady šlo už o hvězdná jména. Obecně bych si netroufl tvrdit, že skepse fandů bývá většinou mimo. V minulosti to leckdy odhadli dobře. I když jsou i opačné případy, kdy se lidé těšili na Santose s Ewertonem a oba byli zatím špatní. Samozřejmě pak čest třeba Kúdelovi, u kterého měl realizační tým skvělý odhad.

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          pehacko     před rokem 12.12.2022 15:48 |  
          5 2

          Tak zrovna Malinskeho vetsina chtela a byl to nakonec provar a moc nepredvedl. Za me Hronek je prichod na urovni hracu, kdyz pujdu hodne do minulosti, tak Dřížďal nebo Krajčík. Nic moc od toho necekas a vlastne nemas ani zadnou emoci a pak ti ten frajer vytre zrak. Vlastne me napada, ze posledni prestup z bohemky byl LEGENDA Milan Skoda… nikoho dalsiho si ted nevybavuji. Nejak s nima neobchodujeme… ted mi vyskocil jeste Jusuf a na toho se kazdy tesil a pak to bylo spise trapeni.


          Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2022 15:55) . Zobrazit původní komentář

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            žbl68     před rokem 12.12.2022 18:32 |  
            0 0

            tryskomyš Matej - jojo to byl kauf :-) kéž by

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            necich     před rokem 12.12.2022 19:20 |  
            0 1

            Mateje Krajčíka bych vynechal. Od toho se očekávalo, ale neprosadil se a šel tzv. do prdele na hostování.. Až následně se vrátil a byl tahounem za titulem. Což mu vyneslo angažmá snad v Taliánsku.. :)

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            pcitron     před rokem 13.12.2022 21:12 |  
            0 0

            Jusuf...

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      DF007     před rokem 13.12.2022 09:25 |  
      0 0

      Já jeho příchod vidím jako přípravu na odchod Olayinky. Celkem produktivní, pracovitý, atletický a se slušnou obrannou hrou. Oliemu končí v létě smlouva a vzhledem k tomu, že uř půl roku mu prý na stole leží návrh na prodloužení, tak zřejmě odejde. Za mě asi ne kvalitativně rovnocenná náhrada, ale typologicky pro ligu asi jo.

  30. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    žbl68     před rokem 12.12.2022 18:05 |  
    2 0

    ať se daří a kéž bude platným článkem :-)

  31. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    Betynka58     před rokem 12.12.2022 18:29 |  
    3 0

    V souvislosti s těmi jeho auty mne napadá otázka - platil by gól přímo z autoveho vhazování?

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      mig52     před rokem 12.12.2022 18:34 |  
      4 1

      Ne. Musel by míč tečovat kterýkoliv hráč. Pochopitelně ne rukou člen útočicího týmu.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2022 18:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      pehacko     před rokem 12.12.2022 20:19 |  
      0 0

      Jediny gol rukou ktery by platil by byl primo z vyhozu golmana, kdyby dokazal prehodit cele hriste!

      Teda mimo vsech podob vlastnich golu… vcetne z primo z autu


      Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2022 20:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        kjandourek (admin)     před rokem 13.12.2022 09:55 |  
        1 2

        Koukám, že to bude chtít trochu osvěty:

        https://rozhodci.fotbal.cz/ke-stazeni/p15

        Kdo by měl zájem, tady se dají stáhnout pravidla fotbalu.... a aby nemusel každý těžce hledat, tak pravidlo o autovém vhazování je na stránce 139... vysloveně se tam píše:

        Přímo z vhazování nemůže být dosaženo branky. Pokud se přímo z vhazování míč dostane
        ● do soupeřovy branky, nařídí rozhodčí kop od branky
        ● do vlastní branky, nařídí rozhodčí kop z rohu

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          pehacko     před rokem 13.12.2022 11:56 |  
          1 0

          Tak to budu chtit anulovat vysledky salovky za rok 2003… tam si nas obrance dal takhle gola a platil. A protoze salovka nezna vlastni gol a pise se vzdy nekomu tak po dlouhem zkoumání rozhodcich byl zapsán tomu, kdo poslal mic do autu a tim se nejvic podílel na brance

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        dalislavista     před rokem 13.12.2022 20:39 |  
        0 0

        Nemusí přehodit celé hřiště! Může si dát z výhozu vlastní gól. A to už jsme v historii párkrát viděli!


        Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2022 20:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zimní posilou Petr Hronek

      slaviator     před rokem 13.12.2022 08:49 |  
      0 0

      Vlastní ano

      • Re: První zimní posilou Petr Hronek

        kjandourek (admin)     před rokem 13.12.2022 09:48 |  
        2 2

        Představ si, že ani vlastní... není to úplně logické, ale když někdo hodí míč rovnou do vlastní branky a nikdo jej netečuje, kope soupeř rohový kop...

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          Akuls     před rokem 13.12.2022 11:07 |  
          1 0

          Kontrolní otázka, kdy ve fotbale platí gól vstřelený rukou?
          Upozorňuji, že správnou odpovědí není: “Když to soudce nevidí”.
          Omlouvám se, Pecháčko už to rozlouskl.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2022 11:10) . Zobrazit původní komentář

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            kjandourek (admin)     před rokem 13.12.2022 11:15 |  
            0 1

            Jojo, ale nevím, jestli bych dokázal na první dobrou odpovědět... obecně si nejsem jist, jestli to v pravidlech není jenom proto, že se při jejich tvorbě s možností, že by gólman přehodil celé hřiště vůbec nepočítalo :-)

            Obecně je pár zajímavých pravidel, které lidi na první nastartování vůbec nenapadnou - třeba že při výkopu od branky neplatí pravidlo o ofsajdu, podobně jako neplatí při autovém vhazování...

            • Re: První zimní posilou Petr Hronek

              pehacko     před rokem 13.12.2022 12:27 |  
              0 0

              Protoze odkop od brany je taky aut… ale z nej gol plati.

              • Re: První zimní posilou Petr Hronek

                kjandourek (admin)     před rokem 13.12.2022 12:40 |  
                0 0

                Přesně tak - patrně proto, že je to nohou...

          • Re: První zimní posilou Petr Hronek

            pehacko     před rokem 13.12.2022 12:05 |  
            0 0

            Je zajimave, ze na futsalu a v hanspaulce gol z vyhozu golmana neplati. Se mi jednou povedl dat a prd!

        • Re: První zimní posilou Petr Hronek

          mig52     před rokem 13.12.2022 13:50 |  
          3 2

          Betynka jistě mĕl na mysli využití Hronkových útočných autů, !!!, ale teoreticky máš recht. Karle, ty bys mĕl dělat šéfa rozhodčích. Všecko víš, co nevíš, vyšťouráš, ideál pro Slavii. :)))

  32. Re: První zimní posilou Petr Hronek

    kopanáfotbal     před rokem 21.12.2022 13:44 |  
    3 2

    Jindra Trpišovský dovede Hronka do repre.