Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská konferenční liga

Slavia vyzve doma Sivasspor

Slavia se chystá k poslednímu zápasu základní skupiny Evropské konferenční ligy a dost možná i k poslednímu zápasu v probíhajícím ročníku této soutěže. Soupeřem jí bude turecký Sivasspor.

Sešívaní bohužel nemají postup ve vlastních rukou – nutně potřebují získat více bodů než Kluž v paralelně hraném zápase proti Ballkani. Sivasspor je pak ve skupině G jediným jistým postupujícím a nic by na tom nezměnila ani případná prohra se Slavií. Turecký tým totiž minulý týden zvládl klíčové domácí utkání s Kluží, kdy zvítězil pohodlně 3:0. V domácí soutěži se jim daří o poznání hůře a po 12 kolech jim patří průběžné 15. místo. Našeho dnešního soupeře jsme si podrobně představili v článku před prvním zápasem, pojďme se tedy v rychlosti zaměřit na Slavii.

Sešívaní dohrávají podzim s torzem kádru a jinak tomu nebude ani proti Sivassporu. Chybět budou zranění Hovorka, Bořil, Provod, Ševčík, Traoré, Mandous, Schranz, Holeš, na soupisce pak nefigurují Hromada s Jurečkou. Aby toho nebylo málo, tak karetní trest nepustí do hry Usora. I tak ale půjdou slávisté do zápasu jako velcí favorité – na jejich straně je domácí prostředí i obrovská motivace v podobě teoretické šance na postup. Dá se očekávat, že trenéři pošlou do hry podobnou sestavu jako minulý týden proti Ballkani. Horší už to bude s možnostmi oživení zápasu na lavičce náhradníků. Tam nejspíš budou pouze tři hráči starší 20 let – a to včetně Eduarda Santose, který v tuto chvíli stojí na pomezí prvního týmu a rezervy. Můžeme tedy doufat, že se podaří zápas rozhodnout co nejrychleji a bude prostor pro vyzkoušení některých mladých hráčů. Všechno to vypukne již dnes v 18:45 před vyprodaným Edenem, případně pak na obrazovkách stanice ČT Sport.

Tip na sestavu: Kolář – Masopust, Ousou, Kačaraba, D. Jurásek – Tiéhi, Oscar – Douděra, Lingr, Olayinka – Tecl

Kurzy: 1,31 – 5,4 – 9,6

6. - Čtvrtek 03. 11. 2022 18:45

Evropská konferenční liga, 2022/2023
1 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

65. vlastní branka

Sivasspor
Sivasspor

28. Gradel (pen.)

Komentáře (74)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Ondráš     před 2 lety 03.11.2022 09:00 |  
    9 2

    Já to mám tak, že pokud náhodou nějakou haluzí postoupíme, tak zapomínám na všechnu tu hrůzu, co jsme v této skupině předváděli. Postup u mě maže vše, zbytek sere pes.
    Pokud ale tu blamáž dotáhneme do hořkého konce, tak velmi výrazně zvednu obočí!
    Jinak teda plnej dům na Sivasspor, kdo z vás to má přátelé?:) Krásná práce!

  2. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    rak (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 09:09 |  
    4 1

    Bohužel nemůžeme jít dva, jak jsme plánovali. Nabízím tedy jeden lístek na východní tribunu nahoru, místo velmi dobré. Rád bych za proporční cenu z balíčku. Případní zájemci, prosím, přes soukromé zprávy zde. Optimálně bych to poslal do mailu.

    K zápasu. Vypadá to, že teď i Jindrovi naplno došlo, v jaké jsme situaci. Nejhorší scénář by byl, kdyby Kluž ztratila a my ztratili stejně. Vítězství obou je ale jen o málo lepší. Pro mně to vypadnutí teď bude velkým zklamáním. Sen o možném finále doma by byl definitivně pryč a už se nikdy nebude opakovat. Už jsme byli nad propastí s Rakowem a teď už tam skoro padáme. Zavařili jsme si to sami. Zápas v Turecku se snad nedal nevyhrát, podle průběhu a ještě s penaltou, a přece se nám to podařilo. Gólu doma s Kluží se dalo také těžko věřit, když se dva naši hráči nechali obehrát u rohového praporku. Nicméně, naděje vždy umírá poslední a s tím tam jdu.

  3. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    JohnyPine (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 09:34 |  
    2 14

    Nabidnu kontroverzni nazor. Podle me bude idealni scenar porazit Sivasspor a nepostoupit ze skupiny. Budeme mit 2 body a zaroven nebudeme tristit sily na jarni boj o titul, jako to uz kazdorocne ma Plzen. Letos to je proste slabsi sezona a dost pravdepodobne bychom vypadli s dalsim souperem. Chce to v pauze poradne posilit o stopery, utocnika a kreativniho zaloznika. Bez toho muzeme tezko pomyslet na navrat do role hegemona ceskeho fotbalu.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      SLAVIESTA     před 2 lety 03.11.2022 10:34 |  
      3 2

      Utěšovat se tím, že vypadneme a nebudeme tříštit síly, je dle mně úplná blbost. Naším cílem je přeci dostat se do pohárů a v nich postoupit co nejdál. Soustředit se jen na hru a úspěch na našem zkorumpovaném, do základu prohnilém fotbalovém dvorečku, který kromě nás samých nikoho nezajímá, je úplně špatně!
      Vypadneme-li dnes, je to velký neúspěch. který je třeba řešit nikoli jen ruky mávnutím. Loni jsme neúspěch převrátili v úspěch (p. Tvrdík), letos by už to tak snadno nešlo. Ale fotbalový bůh je nevypočitatelný a někdy i milostivý, tak třeba nám bude dnes nakloněn a všechno bude jinak. Amen.

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        JohnyPine (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 10:43 |  
        3 2

        Ja bych samozrejme chtel hrat pohary dal a jit treba az do finale, ale se soucasnym kadrem bychom stejne daleko nedosli. Kdyz dvakrat rupneme s Kluzi a sotva prejdeme pres Rakow, tak je to proste jasny signal klesajici kvality. Kdyby majitele zainvestovali do opor tak, jako kdysi, kdyz se v jednom prestupovem obdobi privedl Baluta(60M), Olayinka(80M) a Stanciu(100M), pak bych veril, ze zvladneme obe fronty. Jak pohar, tak domaci souboj o titul s Plzni. Takhle budu ale radsi, kdyz nasi prioritou bude uspech v lize.

        • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

          kjandourek (admin)     před 2 lety 03.11.2022 11:31 |  
          4 1

          jenom bych upozornil, že Baluta a Olayinka přišli v jeden rok (a Baluta přes tu cenu zase tak velkou zásluhu na úspěších neměl).... a Stanciu přišel až o rok později s tím, že - jak následně vyplynulo z odposlechů - Slavia si na jeho nákup půjčila u Švýcarské banky a JT intervenoval na FAČR, aby peníze, které přes něj UEFA posílala nám za ročník, kdy jsme postoupili do čtvrtfinále EL, nepřeváděli na náš účet, ale rovnou té bance, abychom o den dva zmenšili úroky z prodlení....

          Trochu mě fascinuje ta neustálá představa, že majitel je tu od toho, aby každý rok sáhl do kešeně a nakoupil posily.... Já si myslím, že přesně takhle by to fungovat nemělo.....


          Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2022 11:32) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Snivec     před 2 lety 03.11.2022 09:50 |  
    12 2

    Ja jsem s nepostupem smiren. Neverim, ze to Kluz doma neuhraje. Na zapas se tesim a vlastne muzu byt dnes pouze mile prekvapen.
    Pokud to nakonec nedopadne a skutecne hrat EKL na jare nebudeme, tak to je velky neuspech. Omlouvat si to tim, ze nebudeme aspon tristit sily v lize je nesmysl. My pohary hrat musime, musime byt videt v evrope, musi byt videt nasi hraci.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Sníža     před 2 lety 03.11.2022 10:38 |  
      11 0

      Ano naprosto souhlasím. Pokud nepostoupíme bude to velká škoda nejen pro nás, ale i pro český fotbal. Vzhledem jak lehká skupina to byla je případný nepostup neúspěch, který vede k tomu že bychom neviděli žádného zvučného soupeře, kterého by si fanoušci zasloužili a navíc klesne hodnota hráčů. Dneska musíme věřit a doufat v malý fotbalový zázrak.

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Karel13     před 2 lety 03.11.2022 12:20 |  
        1 0

        Proč ne zázrak. Zázraky už v této skupině byly. Třeba pro Kluž výhra u nás. Nebo pro Sivas 3:0 nad Kluží ...

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 12:46 |  
        3 1

        No nepostoupit z této skupina by nebyla jen škoda, ale především obrovská ostuda. Jinak, co se týká naděje na postup. Bojím se, že teď už se to bude nahánět těžko. Třeba kurzy sázkovek mluví dost jasně ve prospěch vítězství nás i Kluže. Což je sice "papírově" nejpravděpodobnější, ale v této skupině je možné všechno, vč. rozhodnutí v posledních minutách. Tak se necháme překvapit a věřím, že to nakonec dobře dopadne.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      rak (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 10:40 |  
      7 0

      Já vůbec nechápu ty argumenty, že je snad lepší vypadnout a soustředit se na ligu. Za mnoho let jsem si moc titulů neužil. Nejvíc snad ten s Ciprem a Pešicem po, tuším, 49 letech, ale i další s Jarolímem, Šilhavým a zejména s Jindrou. Takže přece jen několik ano. Jestli bude v této sezóně další nebo ne, tak už mně to tak strašně nebere. V Evropě ale máme spoustu výzev, které těžko někdy skončí. Dostali jsme se do skupiny LM, ale dál ne. V EL i EKL do čtvrtfinále. Je toho spousta k překonávání a cokoli z toho bude dobré. Čili pro mě je teď domácí soutěž důležitá spíše z hlediska pozice pro evropské poháry. To neznamená, že bych na ligu nechodil. Jdu jak můžu, ale přece jen nejraději na ty evropské zápasy. Jsem rád, že je dnes plný dům, i když jsme v nedobré situaci.

  5. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    žbl68     před 2 lety 03.11.2022 09:57 |  
    4 0

    zázraky se (snad) dějí ( i mimo filmové plátno ...) tak uvidíme každopadně výhra je povinnost ...

  6. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Pepibican     před 2 lety 03.11.2022 10:06 |  
    3 3

    Dnes bychom měli vyhrát, o tom žádná, ale rumun si to doma pohlídá, byla by to senzace kdyby s těma Ballkanicema uhráli něco jiného než plné 3 body. Bohužel nás postup stál hned první zápas v Turecku a neproměněný mečbol v poslední minutě za 3 body v podobě penalty Provoda. V ten moment to tak nevypadalo, spousta toho byla k odehrání ještě, ale mít ty 2 body navíc z prvního špílu, nebylo dnes již co k řešení.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Ondráš     před 2 lety 03.11.2022 10:16 |  
      7 4

      V této gipsy skupině jsme toho posrali tolik, že ta penalta je to nejmenší:)

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Pepibican     před 2 lety 03.11.2022 10:35 |  
        3 2

        Naopak, dnes bychom měli o 2 body více a jen bychom se smáli a užívali si oslav 130 let Slavie.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      wimpy     před 2 lety 03.11.2022 10:32 |  
      4 1

      Nechci vzbuzovat naděje, ale pro mě by bylo spíš překvapení, kdyby Kluž nějak snadno zvítězila. Ballkani mi přišlo o dost lepší, než Kluž i Sivasspor.

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Ragnarok     před 2 lety 03.11.2022 10:41 |  
        6 1

        Hele ne. Oni vůbec neměli zmáknuté bránění a takticky byli hodně nevyspělí a naivní. Fotbalově šikovní, ale Petrescu si je povodí. Ta kvalita v tom, že neustále držíš rozestavení a každý hráč je non-stop koncentrovaný a plní, co má, je u nich velmi nízká. Je to vidět na všech úrovních, třeba herní plán Benfiky a vyspělost jejích hráčů je úžasná. Hráče tam dávají jak figurky do systému.

        • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

          wimpy     před 2 lety 03.11.2022 10:51 |  
          3 0

          Proti Kluži jsme v tom dvojzápase měli snad padesát střel. Hlavně mi přijde, že Kluž i Sivas hrají pěší fotbal osmdesátých let, ktežto Ballkani měli slušnej pohyb a presovali. Ale je zbatečný o tom debatovat, nedá se na tom nic změnit, večer uvidíme. Já si taky nohu za krk nedám, když nepostoupíme, i když bych v létě vsadil barák na to, že z téhle skupiny nepostoupit nejde.

          • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

            Ragnarok     před 2 lety 03.11.2022 11:02 |  
            3 2

            Sivaspor jo, ale u Cluje, hlavně doma, si vzpomeň, že kdykoli jsme šli do rychlosti, tak neměli problém to chytit. V Edenu třeba napravo hrál skvěle Manea (kdybych fandil Kluži, vadilo by mi, že hraje v suchym triku, je tak talentovaný a rychlý, že na to hřeší a nejede na svůj limit), třeba ve srovnání se Spartou to byl naprosto jiný level, ten starý Portugalec tam také tahal skvěle. Ta pomalost středu je poplatná tomu, že tam mají obrovské hráče a spoléhají na něco jiného než běhání. Je to jiný styl, ale třeba v naší lize by fungoval lépe než ten náš.

  7. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    donford     před 2 lety 03.11.2022 10:19 |  
    10 4

    Neházel bych vše na neproměněnou desítku Provodem. Měli jsme především v obou zápasech porazit Kluž. To měla být samozřejmost a povinnost. Nestalo se tak, a proto jen velký fotbalový zázrak nám může zachránit postup. Jinak mi včera velkou radost dělali Bah s Musou. A když dnes Palička v MF pod názvem článku Vysvědčení netěší. Český fotbal nestačí. hořekuje nad zoufalou úrovní našeho fotbalu, především Plzně v LM, je nutno si pravdivě říct, že naši kluci by tam dle dosavadních výsledků v Konferenční lize dopadli ještě hůř. Naše mužstvo bohužel není na oné úrovni, kdy jsme v Barceloně hráli 0:0 a remízu na Interu 1:1 jsme považovali spíš za neúspěch.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      SirCohen     před 2 lety 03.11.2022 10:29 |  
      4 2

      Naprostý souhlas, dva provary s Kluží jsou důvod pravděpodobného nepostupu. Do poslední chvíle budu věřit, že se třeba od nich štěstí odkloní, ale jako další zde jsem už s nepostupem vlastně vnitřně smířen. Fandit ale budu, snad ze svého místa na TS, nebo aspoň někde poblíž :)

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Mijk     před 2 lety 03.11.2022 12:08 |  
      11 3

      Já úplně nechápu, kde se zrodilo, že by druhý tým české ligy měl dvakrát zbouchat vítěze rumunské ligy.. Mě by třeba hrozně zajímalo, jak by si Plzeň vedla, pokud by se s Kluží potkala v kvalifikaci LM. Celá tahle mentalita mi přijde na hlavu postavená - naše liga není příliš kvalitní, tomu odpovídají výsledky českých týmů v pohárech dlouhodobě a my se budeme hrozně divit, že nevyklepeme mistra Rumunska.. Nevím, no..

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Ondráš     před 2 lety 03.11.2022 12:47 |  
        2 1

        2x zbouchat ani nebylo potřeba. Ale neskromně jsem si aspoň na jeden bodík za domácí plichtu myslel:)

        • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

          Mijk     před 2 lety 03.11.2022 13:12 |  
          4 0

          Reaguji na příspěvek, kde se píše, že porazit dvakrát Kluž je povinnost. To mi přijde jako blábol.. Že stačilo uhrát bodík a bavím se jinak, je jasná.. Zároveň mi přijde jako úlet se klepat o postup ze čtyřčlenné skupiny se ziskem deseti bodů, to bych řekl, že není úplně normální..

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        wimpy     před 2 lety 03.11.2022 12:53 |  
        4 1

        Asi proto je Česká liga v Evropě čtrnáctá, zatímco Rumunská pětadvacátá, k čemuž jsme navíc přispěli těmi darovanými body my.

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 13:02 |  
        1 0

        Jen pro dokreslení, rumunská liga je dle koeficientu 2 příčky (1,25 bodu) nad slovenskou ligou... Nemluvě o tom, že Cluj navíc letos nemá zrovna oslnivou formu ani v EKL, ani v domácí lize...

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        lantsmit     před 2 lety 03.11.2022 13:10 |  
        1 4

        když nebudeme přijímat jako nepřekonatelnou překážku, že hrajeme jenom tu naší nekvalitní ligu, tak jak jsme na to "nebrali ohledy" před rokem a půl a směrem dál, řekněme do období ke Genku, tak to určité překvapení nebo nesplnění role favorita je. Ústup z vydobytých pozic, jakkoli tomu chceme říkat.

        Ale kdo neměl v tom posledním období hlavu v písku, tak už tak překvapenej být nemohl.

        Otázkou tedy zůstává, jestli už jsme definitivně v kategorii Plzeň a spol. a na tu dominanci v naší lize i Evropě proti soupeřům úrovně Kluže máme zapomenout, resp. nesrovnávat se s ní.

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Alanor (admin)     před 2 lety 03.11.2022 13:39 |  
        4 0

        Rumunská liga šla za poslední roky znatelně dolů. Dřív si tam vítěz zahrál i LM (teď už neligové Otelul Galati, Unirea Urziczeni, předtím Steaua) a týmy z dalších příček byli schopni i něco uhrát (třeba teď už neligová Ploješť přejela Plzeň).

        Kluž si výkonnost ještě jako jediná celkem drží, ale taky je propad znát. Když jsme s ní hráli o LM, tak vyřadili Celtic. Letos vypadli s Pjunikem, loni byli za Jabloncem ve skupině. FCSB jde dolů ještě víc kvůli bláznovi Becalimu. Třetí silnější klub Craiova, odkud přišel Baluta nebo Vatajelu do Sparty, je dlouhodobě v Evropě nulová.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2022 13:42) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        SLAVIESTA     před 2 lety 03.11.2022 16:31 |  
        1 1

        A že mistr Rumunska to je někdo! (při vší úctě)

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Karel13     před 2 lety 03.11.2022 12:13 |  
      3 6

      Ale pokud vyhrajeme a Kluž taky, tak skutečně nepostoupíme kvůli špatně kopnuté a neproměněné penaltě Provodem, což je zásadní a jediný fakt. To, že jsme měli a mohli získat body s Kluží jsou dohady. Nezískali, hráli jsme blbě. Ale neproměněná penalta nelze okecat ...

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Ragnarok     před 2 lety 03.11.2022 13:29 |  
        1 1

        Neproměněná penalta je one-off věc, která se může stát komukoli, dva zápasy s Kluží jsou něco jiného a hlavně něco, na co jsme měli myslet a přizpůsobit tomu naši hru.

  8. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Ragnarok     před 2 lety 03.11.2022 10:35 |  
    10 3

    Trošičku mne překvapuje ten pohled, že jsme měli dát Cluj, že to je jednoduchý soupeř - u fanoušků a novinářů.
    Ten tým vyhrál 5x za sebou rumunskou ligu, kde čelí pořád našlapané Steaue, která má v kádru opravdu kvalitní hráče. Ani Cluj nezaostává, je tam několik velmi dobrých hráčů, kvalitní trenér. V UEFA rankingu také nemají koeficient nějakého zoufalého klubu. 4x za sebou hrají skupinu pohárů, kam se vždy dostali kvalifikací, v sezoně 19/20 postoupili z velmi silné skupiny. Několik hráčů bych od nich bral.
    Sivaspor také nejsou žádní kašpárci. Mají velký budget a je tam dost hráčů, kteří před nedávnem stáli přes 10 mil. EUR, za některé to někdo i zaplatil.
    Postup bude zázrak, že by tým jako Cluj neporazil Balkani se vůbec nedovedu představit. Ale pokud získáme 10 bodů, tak to rozhodně nebude ostuda, ale spíš nezvládnutí 1 zápasu s Kluží na remízu, což se při jejich kvalitě stát může.
    Jaro bez pohárů mrzí, v příští sezoně to chce znovu a lépe, ideálně z pozice vítěze ligy, nebo alespoň poháru.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      martyni (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 10:48 |  
      11 1

      Jasne, mně spíš překvapuje, jak slabe výkony Kluz ve skupině podává. A Balkani nejsou vůbec špatní a celkem bych veril, že to nevypusti. Nejsem velkej optimista, ale nepovažuju za nemožný, že to dneska klapne.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 12:51 |  
      4 1

      No já myslím, že tak horké to zase není. Podle tvého popsisu máme stejně silnou skupinu, jak Plzeň... :-)

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Ragnarok     před 2 lety 03.11.2022 13:25 |  
        1 2

        To píšu kde, že máme stejně silnou skupinu? Můj popis zcela reálně a fakticky popisuje to, jak ta skupina vypadala, k Plzni se nijak nevztahuje a k její skupině také ne.

        Kluž má nejvyšší koeficient z 2. koše, pro nás na evropské scéně rovnocený soupeř. NJie šel z Lyonu do Spurs za 14 milionů EUR, Musa šel z CSKA do Leicesteru za 20 milionů EUR, Saba je velmi kvalitní hráč, podobně Goutas.
        10 bodů v tomhle ohledu není ostuda a jak jsem psal. Problém je v remíze, kterou jsme neuhráli s Kluží a uhrát jsme ji mohli a měli.

  9. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    p!erreCORE     před 2 lety 03.11.2022 10:47 |  
    4 2

    Dnes mám poprvé strach a obavy.. proto, že to nemáme ve svých nohách. O to větší bude radost z postupu.

  10. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Ross     před 2 lety 03.11.2022 11:59 |  
    7 2

    Šance na náš postup určitě je pokud my náš zápas zvládneme za 3 body. Kluž je z formy a dvakrát teď prohrála se Sivassem a v lize.Navíc ty Balkani jsou nepříjemní,první jejich zápas skončil remízou tak si myslím že skončí i ten druhý zápas remízou už jen proto že Kluž není žádné ofenzivní mužstvo,spiš jen umí úporně bránit ale dopředu nic moc.

  11. Šedesát

    Harvey     před 2 lety 03.11.2022 12:32 |  
    11 2

    Každej tým si někdy musí vybrat smůlu. V podobě mnoha zranění, špatné formy více hráčů či štěstí na hřišti. Nás potkalo všechno najednou. Přes 60 střel bez vstřeleného gólu včetně několika tyčí, naprostej unikát. Minulou sezónu mě kluci zklamali tím závěrem ligy, myslím že mohli udělat mnohem víc. Tuhle sezonu jsem na ně zatím hrdej, jak těžkou situaci zvládají.

    • Re: Šedesát

      Alanor (admin)     před 2 lety 03.11.2022 13:47 |  
      7 0

      Je takový počet zranění druhou sezonu za sebou jen smůla? Je dlouhodobě špatné zakončení proti autobusu jen smůla (letos na jaře Karviná+Liberec+2xPlzeň=10 bodů pryč, což nás stálo ten zmiňovaný titul spíš než ostuda s Hradcem)?

      • Re: Šedesát

        Miklos     před 2 lety 03.11.2022 13:57 |  
        4 0

        Nemáme na autobus hráče do vápna. Někoho 1.9m s instinktem na goly jako ma Lingr.

      • Re: Šedesát

        Harvey     před 2 lety 03.11.2022 15:10 |  
        2 0

        Jak oznámil Jaroslav Tvrdík na svém twitteru, v reakci na marodku jsme změnili spolupracující ordinaci. Zda a z jaké části je rozsáhlá marodka výsledkem smůly či šlo některým věcem předejít nevím já, ani ty. Mě jako fanouška uklidňuje, že vedení pracuje na zlepšení.
        Troufnu si říct, že autobus proti nám hraje tak 70 % ligových mužstev, přesto jsme vždy nejproduktivnější tým ligy. Proti Liberci se nehrálo na trávě, proti Plzni jsme myslím dvakrát vedli, tam jsme přišli o body kvůli nekoncentrovanosti v obraně (když pominu blbečka z Polska).

        • Re: Šedesát

          Alanor (admin)     před 2 lety 03.11.2022 15:49 |  
          3 0

          S tou nekoncentrovaností v obraně s Plzní souhlas. Ta, a hlavně stopeři, jsou naším problémem už druhou sezonu od zranění Kúdely. Samo o sobě vypovídá, že druhým rokem to stojí na (z evropského pohledu) velmi průměrné stoperské dvojici Ousou (ten je aspoň celkem mladý) - Kačaraba. I když paradoxně na jaře s Plzní z nich hrál jen Ousou první zápas.

          Změna lékařského týmu asi neuškodí, ale z velké většiny těžko předejde přičině. Spíš jen může zlepšit následky v podobě přesné diagnózy a odpovídající péče.

          Jestli jde o smůlu s jistotou neví nikdo zvnější, ale s vysokou četností zraněných i prodlužující se dobou, se kterou se to děje, šance na náhodu klesají. Viz Sparta, viz Wengerův Arsenal. Tam to sice taky nikdo jistě nevěděl, ale asi jen velmi naivní člověk by věřil na náhodu.

          Je taky podstatný rozdíl, jestli v lize vstřelíme první branku. Pokud ji vstřelí soupeř, tak velmi často hraje už vyloženě zezadu. Jindy z obrany také vychází, ale ne tak urputně s reálnou nadějí na bodový zisk. Naši hráči pak dle mého názoru také tyto náročné situace příliš nedávají psychicky, kdy spíš šance zahazují.


          Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2022 15:53) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Šedesát

          Alanor (admin)     před 2 lety 03.11.2022 16:05 |  
          3 0

          Ještě jsem ale zapomněl dodat, že z té převahy jsme měli určitě vytěžit víc. V Plzni jsme měli nevídané držení míče snad 80 %. Ale šancí moc ne a gól nakonec jen jediný, což žádná jistota výhry není, zvlášť při naši obraně. Doma jsme si pak šance vytvářeli vůbec, i když jsme museli vyhrát. Gól jsme nakonec dali jen z hodně šťastné (myšleno, že VAr na ni vůbec upozorňovat nemusel) penalty. Že ten polský dement pak "kompenzoval" nesmyslem na druhé straně je věc druhá.

  12. Slavia vyzve doma Sivasspor.

    Myšák     před 2 lety 03.11.2022 12:50 |  
    4 1

    Věřím v postup. Když neporazíme Turka, tak tam nemáme co dělat! V kartách mi vyšlo, že nepostoupíme, nezoufejte také mi vyšlo, že Plzeň porazí Barcelonu. Tak že nezoufejte, věřte klukům a tomu, že se štěstí k tobě obrátí ó lide slávistický k tobě obrátí........

  13. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    japhy     před 2 lety 03.11.2022 13:13 |  
    1 0

    Stejně je ftipný, jak jsme se ještě docela nedávno bavili nad tím, že trefit sestavu je u Jindry skoro nemožný. A šup, teď můžeme max. spekulovat, jestli někam postaví Sora a to je asi tak všechno. Matěj je sci-fi a Olayinka posledních dní má formu, takže Ewerton má smůlu.
    Nebo Jindra z absťáku po rotaci zase vymyslí nějakou "šílenost"? :)

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      mig52     před 2 lety 03.11.2022 13:45 |  
      7 1

      Čeče, když jsi nakousl Oliho. Už tu neměl být, asi by z přestupu profitoval, stejně jako klub. Ale když vidím, jak hraje, jak dře, boduje góly i přihrávkami, rozhoduje zápasy + jeho osobitý styl.... . Sice do kombinace moc není, občas to zadrbe, ale ostatními věcmi to nadmíru vynahradí. Bude mi po kámovi smutno, jestli odejde. A pokud by nepřestoupil, budu rád.

  14. Výhru!

    weetek     před 2 lety 03.11.2022 13:44 |  
    6 6

    Taky se obávám, že Cluj si to doma zřejmě pohlídá. O tom, co bude potom, se můžeme pobavit, až to dnes večer nastane (a ano, nepostup bude OBŘÍ ostuda, z mnoha důvodů, a ne, opravdu to nebude kvůli "smůle", jak už jsem tu taky četl). Do té doby si snad užijeme dobře odehraný zápas - jasná výhra by byla paradoxně jediným domácím zápasem, který by fanouškům udělal radost. Prohra s Kluží byla ostudná, výhra nad Ballkani svým průběhem řadu fanoušků (včetně mě) spíš vytočila. Tak snad to tentokrát bude kvalitní výkon a jasné vítězství. Ten plný dům by si to na předpokládaný závěr evropské pohárové scény zasloužil.

  15. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    coogee     před 2 lety 03.11.2022 13:47 |  
    2 1

    Přiznám se, že jsem víc nervní než před spartou, ale tak nějak intuitivně cítím, že Kluž Ballkani neporazí. O naší výhře nepochybuji, ta prostě přijde.
    Problém je ale v tom, že skoro pokaždé, když jsem byl přesvědčený o tom, že to nějak musí dopadnout, stal se přesný opak.
    Tak doufám, že právě dnes to bude výjimkupotvrzující případ!

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Myšák     před 2 lety 03.11.2022 14:16 |  
      5 0

      O naší výhře moc nepochybuji, ale ten druhý zápas, prosím fotbalový bože pomoz!!!

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        coogee     před 2 lety 03.11.2022 14:42 |  
        5 0

        Kdybychom dali Kluži aspoň jeden gól, nemuseli jsme teď škemrat o pomoc u Nejvyššího, že?!

        • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

          pipe1980     před 2 lety 03.11.2022 16:47 |  
          1 4

          Kdyby za nás hráli Halaand a Iniesta, tak vyhrajem ligu mistrů

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      slavistou50let     před 2 lety 03.11.2022 18:09 |  
      1 1

      Já to intuitivně vidím, že Kluž je jasná výhra.

  16. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Miklos     před 2 lety 03.11.2022 13:55 |  
    6 2

    Příjde mi úsměvné jak někteří tvrdí že je postup 50 na 50. Bohužel je třeba souběh dvou událostí: že my vyhrajem 70% a že Kluž nevyhraje řekněme 50% ( nebudu řešit naší remízu a jejich prohru to je statistická anomálie). Pak jsou šance 0.7 × 0.5 tudiž max tak 35% na postup při optimistickém přístupu a řekněme že 5% je ta naše remíza s postupem a cwlková šance je tak 40% max podle mě. Budou to nervy. Realistycky spíš kolem 25%.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Alanor (admin)     před 2 lety 03.11.2022 14:13 |  
      9 1

      Realisticky to tak bohužel je. Já jsem přesvědčený, že dnes vyhrajeme. Moc ale nevěřím, že Kluž doma ztratí se soupeřem, který hraje jen o čest (+samozřejmě nějaké peníze). Ale naděje umírá poslední, třeba Kluži nebude sedět role favorita, kdy musí hrát hlavně sama. Každopádně s postupem nepočítám a vypadnutí pro nikoho realisticky smýšlejícího dnes šokem nebude (i když před skupinou jsme to všichni viděli jinak). V takové situaci je myslím rozumnější to mít nastaveno, že člověk může být jen příjemně překvapen nepravděpodobným souběhem okolností.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2022 14:15) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Lunaris     před 2 lety 03.11.2022 14:35 |  
    7 0

    Turek dneska dostane větší nářez než u Vídně. Cítím to v kostech.
    Co se týče postupu a nepostupu, už jsem tu dřív avizoval, že to má dvě roviny. Když budeme hrát jen ligu, hráči si snad snáze doléčí bolesti a přes týden budou moci pracovat více na herních věcech. Na druhou stranu ale bude větší tlak na užší kádr v přestupovém okně a ze zahraničí se sem nikdo nepohrne, pokud mu budeme nabízet jen českou ligu. Tak vysoký plat nikomu nedáme, aby se spokojil jen s ČR ligou. Lepší by bylo samozřejmě postoupit. Ballkani šanci má, dobře presují, mají rychlé brejky, Kluž proti nim takový beton nebude moci hrát.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      pipe1980     před 2 lety 03.11.2022 16:42 |  
      0 1

      Já si nemyslím, že pro případné příchozí zahraniční hráče bude hrát nějak extra velkou roli pokud vypadneme. Neříkám že to nehraje žádnou roli, ale myslím že i úplnej trouba se podívá na klub, respektive na to jak si klub vede v delším časovém období. A uvidí za šest let, dvě druhá místa v lize, čtyři první místa v lize, z toho dvakrát o parník a loni první místo po základní části a extrémně podělanou nadstavbu. A v evropě opakované úspěchy, a spoustu zvládnutých zápasů proti (pro cizince) mnohem známějším klubům.

  18. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    DF007     před 2 lety 03.11.2022 14:43 |  
    0 6

    Dnes očekávám remízu Kluže s Balkani, ale bohužel také naši se Sivassporem. Co to znamená, víme všichni.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      pipe1980     před 2 lety 03.11.2022 16:31 |  
      2 1

      To znamená, že jsi předposranej

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        DF007     před 2 lety 03.11.2022 18:30 |  
        1 0

        Ne, to znamená, že moje tipy už dlouho nevychází, tak jsem to zkusil

  19. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 03.11.2022 15:11 |  
    3 0

    Koukal jsem do křišťálové koule - my vyhrajeme 3:0, Ballkani povedou v Kluži 0:1. Kluž 5 minut před koncem vyrovná a pak... nevím, koule mi vyklouzla a rozbila se, tak snad to už tak zůstane. :-)

  20. Na modlení jsem nedal, přesto věřím,

    Slávista 51     před 2 lety 03.11.2022 15:23 |  
    9 0

    že Slavia postoupí.
    No a když ne, tak se svět nezboří a trenéra odvolávat nebudeme.
    Bude čas se poučit z chyb a připravit se na jaro i další sezonu, v to počítám i MOL CUP.

  21. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    záplata     před 2 lety 03.11.2022 15:28 |  
    13 0

    Já dnes počítám s postupem z prvního fleku, vy malověrní. Pánbůh nás má určitě rád. A když ne, tak se taky neposeru ale nejvíc by mně bavilo, jak by se zase všem nepřejícím protáhly držky.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Slávista 51     před 2 lety 03.11.2022 15:53 |  
      2 0

      Tak jest - to bychom si to doopravdy užívali !

  22. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    pehacko     před 2 lety 03.11.2022 15:29 |  
    1 3

    Sivaspor nastoupi s nahradnikama o nic jim nejde a budou se setrit na ligu. Prvni zapas je Slavia prehravala, nez se psychicky sama sesypala… to dnes nehrozi. To sesypani… přehrávat je tusim budeme a jestli dame rychle gola, tak dostanou klepec. Pokud budeme pálit sance, tak to budou opet nervy. Sestava se nam na konci podzimu celkem ustálila a na výkonech je to znat. Ze mame na jistých postech problem vime, ale tak nejak to týmové dokazeme ukopat. Na zapas se tesim a i kdyby postup nevysel, tak se svet nezboří!

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      kjandourek (admin)     před 2 lety 03.11.2022 15:53 |  
      5 2

      To si tak úplně nemyslím.... Když vyhrajeme a Kluž ne, tak vyhrajeme skupinu.... Sivasspor bude na vzájemné zápasy druhý a tím pádem bude muset do předkola play-off EKL, kde mu nalosují jeden z třetích týmů EL....
      Sivassporští sice mají jistý postup, ale k výhře ve skupině a jistotě osmifinále potřebují bod....

      • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

        Harvey     před 2 lety 03.11.2022 17:03 |  
        0 2

        Teda, netušil jsem, že existuje něco jako předkolo play-off EKL.

        • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

          kjandourek (admin)     před 2 lety 03.11.2022 19:36 |  
          1 0

          Vždyť jsme ho loni hráli.... ;-)

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      pipe1980     před 2 lety 03.11.2022 18:39 |  
      0 1

      Jedinej komu o nic nejde je ballkani

  23. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    damade     před 2 lety 03.11.2022 17:10 |  
    4 0

    S nepostupem jsem víceméně smířenej. Posrali jsme si to v Kluži a Sivassporu. Dnes si prostě pojďme užít fotbal a vyhrát.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      Slávista 51     před 2 lety 03.11.2022 17:14 |  
      0 0

      I tak to lze vzít.

    • Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

      necich     před 2 lety 03.11.2022 17:41 |  
      2 0

      Ne, posrali jsme si to doma s Kluží..

  24. Re: Slavia vyzve doma Sivasspor

    damade     před 2 lety 03.11.2022 19:34 |  
    1 0

    Jedinej zajímavej moment od nás bylo to, co tam na konci poločasu udělali Kolář s Tiehim. Vlastně ani nevim, jak bych to nazval. Totální bizár.