Chance liga

Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

Neděle, 19 hodin. To už páté ligové kolo v řadě znamená jediné –zápas Slavie. Tentokrát se sešívaní představí na půdě olomoucké Sigmy, průběžně 12. týmu tabulky.

Hanáci do letošního ročníku nevstoupili zrovna ideálně. Po přesvědčivé výhře v prvním kole proti Baníku čekali na další vítězství dlouhých 6 kol, ale ani od té doby to není žádná sláva. Za zmínku stojí, že z dosavadních čtyřech domácích zápasů v lize dokázala Sigma vybojovat jediný bod, a je tak v tomto ohledu spolu s Českými Budějovicemi nejslabší z celé soutěže. Na Andrův stadion v posledních letech s oblibou jezdili pro body také slávisté. Poslední porážku zde sešívaní zaznamenali v roce 2015, kdy padli 0:2 (a o rok dříve to bylo dokonce 1:5). Od té doby samé výhry a remízy. Svěřenci trenéra Jílka budou chtít tuto nepříznivou bilanci určitě vylepšit. Pomoct by jim k tomu mohl útočník Mojmír Chytil, se čtyřmi góly nejlepší střelec týmu. Jeho jméno se před několika měsíci skloňovalo v souvislosti se zájmem ze strany Slavie, takže určitě bude mít motivaci se ukázat. Mezi další stálice Olomouce patří zkušení Vít Beneš a Radim Breite nebo talentovaní Antonín Růsek a Ondřej Zmrzlý.

Slávisté sice jdou do zítřejšího zápasu jako favorité, ale pomalu se dostávají pod tlak médií i fanoušků. Smolná prohra s Kluží zkomplikovala situaci v Evropské konferenční lize a vzhledem ke stabilním výkonům soupeřů není prostor na podobné ztráty ani v domácí ligové soutěži. Svěřenci trenéra Trpišovského by rádi přerušili nepříjemnou „tradici“ nedobrých venkovních výkonů, která se (s několika málo výjimkami) táhne už od začátku sezóny. K dispozici nebudou dlouhodobí marodi Hovorka, Bořil, Santos, Schranz, Mandous a Holeš, nejistá je pak situace kolem Masopusta a Lingra. Na větší porci minut by už naopak mohl být připraven Yira Sor. Bude to on, kdo dodá Slavii potřebný klid ve venkovních utkáních? A pustí ho vůbec Standa Tecl na hřiště? A kdo dostane přednost v nabitém středu zálohy? To vše se dozvíme již zítra v 19 hodin, na kdy je naplánován výkop zápasu. Přímým přenosem ho odvysílá stanice O2TV Sport. Výsledek můžete odhadovat v naší tipovačce.

Tip na sestavu: Kolář – Douděra, Ousou, Kačaraba, David Jurásek – Tiéhi, Hromada – Matěj Jurásek, Ševčík, Olayinka – Tecl

Kurzy: 5 – 4,2 – 1,66

11. - Neděle 09. 10. 2022 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
2 - 0
1 - 0
SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

19. Sláma
54. Chytil

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    kostelnivlajka     před 2 lety 08.10.2022 21:12 |  
    3 10

    Nasadíme vše, co máme k prodeji a snad se někdo prodá....

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Slávista 51     před 2 lety 08.10.2022 22:45 |  
      2 1

      Prodat by to co umí, měli na hřišti, i když nejsou/nebudou na prodej.

  2. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    mig52     před 2 lety 09.10.2022 03:14 |  
    0 4

    Oscar je zraněný?

  3. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Harvey     před 2 lety 09.10.2022 06:58 |  
    4 0

    Proti Kluži jsem se nachcípal, nezbývá mi než žádat tři body jako kompenzaci.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      pehacko     před 2 lety 09.10.2022 09:22 |  
      3 1

      Nemas chodit na cizi detske listky!

      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

        Harvey     před 2 lety 09.10.2022 14:56 |  
        0 2

        Cizí dětské lístky jsem neměl a ta částka taky nesouhlasí! Admini červenou pro hovado za pomluvy!

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Jarda55     před 2 lety 09.10.2022 10:34 |  
      2 0

      Já taky, Jarda55

  4. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Ragnarok     před 2 lety 09.10.2022 07:05 |  
    12 0

    Sparta i Plzeň nám nastavili jasně zrcadlo. Musíme vyhrát. Jakkoliv.

  5. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Droosy     před 2 lety 09.10.2022 09:03 |  
    0 5

    Na livesportu píšou, že Santos nebude hrát z rozhodnutí trenéra. Znamená to, že byl oficiálně přeřazen do béčka?

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      kostelnivlajka     před 2 lety 09.10.2022 11:51 |  
      1 2

      C

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 13:12 |  
      1 0

      Livesport neber jako bernou minci. Předpokládají to dle slov Trpišovského, který mluvil o tom, že je na tom kondičně špatně apod.

  6. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Swordsman     před 2 lety 09.10.2022 09:36 |  
    1 0

    Neví prosím někdo, jak je to dnes se vstupenkama na místě v Olomouci? Jestli je už hostující sektor vyprodaný nebo bude i doprodej na místě? Díky

  7. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Alfabet     před 2 lety 09.10.2022 09:52 |  
    1 1

    Jurečka?

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      rak (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 10:15 |  
      9 0

      Ano. Je také třeba vzít do úvahy důležitý zápas v Kluži. Dnes by určitě měli hrát Hromada a Jurečka, kteří tam hrát nemohou. Olayinku bych nechal odpočívat. Tecl by hrát mohl, klidně s Jurečkou. Kluž není pro něj dobrý soupeř. Byl úplně marný. Na část zápasu Lingr, snad už bude moci. Toho bych dal i v Kluži. Sice proti jejich vysokým hráčům toho moc neuhlavičkuje, na druhou stranu má docela čich na místo, když tam míč propadne. Už tak dal několik gólů. Už si nepamatuji, na kterém kraji hrál Santos v Plzni, ale zkusil bych ho v Kluži s Kačarabou i Ousouem, snad není tak rozhozený (mohl by zítra hrát v Olomouci za béčko). Optimálně místo Douděry, který dozadu není moc dobrý. Sice každý z nich je schopen dělat minely, ale zase tu výšku tam budeme enormně potřebovat. Nevím, jak na tom je Masopust.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2022 10:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

        Dennis     před 2 lety 09.10.2022 10:45 |  
        9 0

        Souhlas se vším. Plus bych dneska využil Oscara. V Olomouci je dobré hřiště, bude mu to sedět. Klidně bych dal Juráska a Oscara za sebou na levou stranu. Je škoda takového hráče nevyužít.

  8. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Dennis     před 2 lety 09.10.2022 10:12 |  
    11 2

    Jsem zjistil, že sudí Klíma, který nás dneska píská, je z Přerova. Fakt Příhodu nechápu. Po těch kiksech v lize kolo co kolo na nás v Olomouci nasadí rozhodčího skoro z Olomouce a k videu posadí Fraňka. Si ty problémy dělá dost sám. Pokud za nitky netahá někdo další a fakt tyhle nominace vymýšlí Příhoda, tak je bohužel skutečně dost neschopný a nemá tam co dělat.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Lukavo     před 2 lety 09.10.2022 11:02 |  
      1 3

      Příhoda má málo peněz v rozpočtu a tak šetří na cesťáku

      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

        Dennis     před 2 lety 09.10.2022 11:55 |  
        2 0

        Klíma údajně bydlí v Praze, z Přerova jen pochází. Takže na cesťáku nic nešetří.

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          Myšák     před 2 lety 09.10.2022 12:16 |  
          1 2

          Většinou Moraváci bydli v Praze, jako můj táta.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      rakusan     před 2 lety 09.10.2022 11:28 |  
      2 0

      To je tedy fakt zvláštní. Na druhou stranu se mi zrovna tento rozhodčí docela líbí, dlouhodobě. Považuju jej za jednoho z nejlepších. Doufám, že to dnes potvrdí.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      KurdtK     před 2 lety 09.10.2022 11:59 |  
      9 2

      Příhoda už je jen figurka, za nitky tahá jeho přímý nadřízený Šádek.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      pehacko     před 2 lety 09.10.2022 12:21 |  
      6 2

      Jak pisi dole. Prihoda je figurka a Kašpárek ktereho ridi sadek a on dela presne to, co dostane nařízeno. Obcas ve sve blbosti, neudela presne co se ma… pak dostane od mafiana do drzky

      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

        mig52     před 2 lety 09.10.2022 12:28 |  
        1 3

        Což není tolik politování hodné jako skutečnost, že, mu JT vyjádřil nebetyčnou důvěru!!!

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 14:28 |  
      3 1

      Nevím, kde jsi to našel, ale bude to omyl, sudí Tomáš Klíma je z Prahy ...
      https://www.transfermarkt.com/gambrinus-liga/schiedsrichter/wettbewerb/TS1

      P.S.
      Tím ovšem netvrdím, že to v Olomouci bude nějaká velká výhoda, v Praze je klubů a klidně může být fanoušek „jiného“ klubu, ale určitě lepší varianta než kdyby byl z Přerova … Podle mne bude dnes hlavní problém VAR a ten zmetek Příhoda …


      Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2022 14:33) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 16:10 |  
          0 0

          Takže bydliště Praha, ale pochází z Přerova, tak to není moc dobrý, když ještě přičtu toho Fraňka ... Dennisi, dobrá práce ... Ale s tímhle bohužel nic nenaděláme, klíčové je to bydliště a podle toho je každý zaregistrovaný na FAČR, ale je to tedy dost zákeřná nominace (Olomouc a Přerov) a nemyslím si, že je to jen náhoda, bohužel …


          Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2022 16:53) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

            Dennis     před 2 lety 09.10.2022 17:04 |  
            2 0

            Třeba bude vše ok, Klíma teď měl pár solidních zápasů, já jen nechápu Příhodu. Tady se každé kolo řeší průser rozhodčích, Slavia si stěžuje na řízení zápasů, na Letné si stěžují na řízení zápasů. Liberec, Ostrava taky. A přijde zápas Slavie v Olomouci a ty tam pošleš rodáka z regionu a k videu mu posadíš Fraňka. Tak to si prostě už na ty vidle nabíháš sám...

            • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

              Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 17:44 |  
              0 0

              Přesně tak a i toho sudího staví do těžší a složitější situace než by musel, kdyby tam dal někoho přespolního, já nevím, třeba sudího z Karlových Varů ... Ale asi jsme jen naivní a kdybychom viděli výpisy hovorů mafiána a Kruly (a hlavně slyšeli), tak se všichni budeme hodně divit ...


              Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2022 17:45) . Zobrazit původní komentář

  9. Slavii čeká ligový zápas v Olomouci.

    Myšák     před 2 lety 09.10.2022 12:12 |  
    4 4

    Já jsem tipnul 0 : 2 oba Standa. Gott mit uns!

  10. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    OldZbysek     před 2 lety 09.10.2022 12:27 |  
    8 3

    Nejsme zrovna v komfortní situaci v poháru ani v lize. Co by pomohlo?
    Sportovní psycholog by našemu týmu určitě prospěl. Vítěze dělá hlava!
    Je to hodně o psychice, penalty, proměňování šancí, vyrovnávat se s agresivní surovou hrou a nepřízní rozhodčích. Samozřejmě i brankářům především Kolimu, ale i Santosovi.
    Co také využít zkušeností našich legend, kdyby si připravili ukázkové tréninkové hodiny např. Honza Suchopárek se zaměřením hlavně na obranou fázi? Kubík, Šmíca, Kuka na efektivitu v útočné fázi a standardky? Bylo by to určitě nejen pro zpestření tréninků. Poměrně mladý a málo zkušený tým se má učit od mistrů jako profesoři, když přednášejí medikům.
    Luboš Kubík je můj nejoblíbenější hráč. Vedení míče, rozehrávka, kopací technika, standardky, střelba. Sice žádný běžec, ale geniální fotbalista. Takový konstruktivní nám teď chybí.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      kondorr     před 2 lety 09.10.2022 14:51 |  
      1 2

      V tom tě žádnej chocholoušek nepomůže. A nedovedu si předsatavit že Šmíca příde na trénink a bude tam vyučovat.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      wimpy     před 2 lety 09.10.2022 14:57 |  
      1 4

      Kubík byl konstruktivní stoper a Kuka by mohl efektivitu v zakončování vyučovat leda parodicky. :-)

      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 15:18 |  
        5 0

        Tak Luboš Kubík byl hlavně skvělý halv a špílmachr s geniální levačkou, jediné, co mu chybělo, byla rychlost, ale tu hravě nahrazoval skvělým fotbalovým myšlením a čtením hry ... Potom ke konci kariéry stopera samozřejmě hrál a výborně ...

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          kjandourek (admin)     před 2 lety 09.10.2022 15:44 |  
          3 1

          No.... Rok 1984 a úžasná obranná čtyřka Sokol - Kubík - Jeslínek - Beránek...

          • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

            Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 15:56 |  
            2 0

            Dobře, ale já mluvím o schopnostech a talentu, stoperů najdeš celkem dost, ale opravdových špílmachrů je jako šafránu ... A musejí hrát ve středu zálohy, protože lajna je v té kreativitě trochu omezuje a v tomhle měl Kubík smůlu, když přišel do Fiorentiny, protože hráli 4-3-3 a všechno se točilo okolo Brazilce Dungy a ten prostě musel hrát ve středu zálohy, takže Kubu dali na levého halva, on si svoje samozřejmě odehrál, ale moc tím nevyužili jeho talent a kreativitu …


            Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2022 16:03) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

              wimpy     před 2 lety 09.10.2022 16:01 |  
              2 4

              Ovšem ofenzivní byl zhruba jako Kůdela.

              • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 16:22 |  
                5 0

                Myslíš, že Ondra Kúdela dal za svou kariéru víc jak 90 soutěžních gólů jako Luboš Kubík ? Navíc špílmachr hlavně tvoří hru, ale Kubík dal strašně branek svou skvělou levačkou, ale pamatuju, že byl i výborný hlavičkář.
                https://cs.wikipedia.org/wiki/Lubo%C5%A1_Kub%C3%ADk

                • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                  wimpy     před 2 lety 09.10.2022 16:45 |  
                  1 0

                  Pravda, to zase asi ne. :-)
                  V každém případě byl Luboš obránce či defenzivní záložník. V USA dokonce vyhlášen nejlepším obráncem ligy. Ano, měl skvělé přímáky, střely z vápna i hlavu. Pamatuju si, že byl první, koho jsem viděl řešit stahovačkama problémy ve vlastním malém vápně. Ten útočník z dua K+K byl Knoflíček. :-)

                  • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 16:48 |  
                    3 0

                    Souhlas, jen bych vypustil to slovo defenzivní :)

                    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                      wimpy     před 2 lety 09.10.2022 16:56 |  
                      2 2

                      To je o tom stylu hry, Luboš určitě velkej fotbal začal hrát v systému 4-3-3 a později 4-4-2, kdy tedy jeden střední záložník hrál víc vpředu a druhej vzadu. On býval, díky svejm schopnostem, to tzv libero a pohyboval se vlastně kde chtěl. :-)
                      Jeho hlavním úkolem bylo bránit a tvořit hru zezadu, góly byly nadstavbou, asi jako u Součka. Ale vlastně tu efektivitu by vyučovat mohl, neb když už se do zakončení dostal, tak to smrdělo. :-)

                • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                  Edenjejenjeden     před 2 lety 09.10.2022 16:45 |  
                  5 0

                  Nezapomenutelný byl zápas v B. Bystrici , výhra 7:0 , Kubík dal pět golů , Knoflíček zbylé dva :-)

                  • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                    wimpy     před 2 lety 09.10.2022 16:58 |  
                    4 0

                    Pamatuju i 0:5 na Petržalce, Kubík 2, Knoflíček 3. Můj první výjezd na Slovensko. :-)

                    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 17:26 |  
                      2 0

                      Tak tehdy jsme měli v základu repre jen dva hráče a jinak většina od bídy, ale byly tam tři perly, právě naši dva kluci - Kubík s Knoflíčkem a pak Tomáš Skuhravý, takový druhý hlavičkář se zatím nenarodil … Sranda je, že ke konci kariéry byl Skuhravý na tréninku Slavie a měl zájem, ale Cipro ho tehdy nevzal, že by už ze zdravotních důvodů nevydržel celý zápas … Podle mne, hrubá chyba, dát ho tam jen na posledních 20 minut a pak by stačilo jen centrovat do vápna …

                      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

                        wimpy     před 2 lety 09.10.2022 18:14 |  
                        0 0

                        Skuhravýho si pamatuju, když mu bylo osmnáct na na Santiago Barnebau vyřadil Real Madrid.
                        Od bídy jsem tehdy obdivoval jiného hráče, Jirka Němec, toho na svém postu překonal až Souček.

  11. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 13:14 |  
    4 0

    "Když máte zranění, bolí vás a musíte jít hrát, pak se to obnovuje, až to praskne a je z toho půlrok. Novináři z toho vždy udělají bublinu, že je to druhej Rosickej. Ale ono je to jinak: Musíš jít hrát, teď tě potřebujeme na Evropskou ligu! Potom se to nakupí, noha nevydrží."

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/petr-sevcik-sk-slavia-praha-rozhovor.A221008_687050_fotbal_pls

    Nemá někdo iDnes Premium?

  12. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 13:24 |  
    7 1

    Tak snad večer uvidíme jeden centr za druhým a ne sterilní víření kolem vápna.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Harvey     před 2 lety 09.10.2022 15:02 |  
      6 3

      Jakožto vířivý adventista sedmého dne mi víření kolem vápna nevadí, ba je naopak plně v souladu s mou vírou. Viz. první list Korintský: "Vír, naděje a láska" a největší z těch tří je vír.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Leksel     před 2 lety 09.10.2022 16:14 |  
      4 0

      Já skousnu i sterilní víření, ze kterého co 5 minut vystřelí projektil přímo na komoru.

      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 17:25 |  
        0 0

        To už by ale nebylo sterilní. :-)

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          Leksel     před 2 lety 09.10.2022 17:33 |  
          0 0

          Ale bylo, 5 minut sterility vždy přerušeno fatálně infekčním smrtícím projektilem. A za 5 minut znova a znova...

          • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 18:50 |  
            0 0

            Dobrá, to beru. Je to sice jako kdybys řekl, že sterilní žena každých 5 let otěhotní, ale budiž, příroda je nevyzpytatelná. :-)

            Hlavně 3 body, nějak si nemůžeme dovolit ztratit.

            • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

              Arya     před 2 lety 09.10.2022 18:53 |  
              0 0

              Leksel asi myslel uspávání hadů.

    • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

      Arya     před 2 lety 09.10.2022 17:18 |  
      3 3

      podávat se budou olomoucké syrečky :))

      • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

        pehacko     před 2 lety 09.10.2022 18:04 |  
        0 0

        Na to moc nejsem… od dob co kamarad vypravel, ze se chystal na sex s peknou holkou a pod postevackem ji pri lizacce nasel Olomoucký syrecek… od te doby si na to vzdycky vzpomenu a je mi zle. Takze hermelin a jen po deseti pivech, kdyz mam resetovanou pamet!!!

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          necich     před 2 lety 09.10.2022 18:22 |  
          1 1

          Tys fakt čůro...:)

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          dm52     před 2 lety 09.10.2022 18:40 |  
          0 0

          Kdyby si na tu lízačku vzal rohlík, nebo kus chleba, tak by to zvládnul v pohodě.

          • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

            pehacko     před 2 lety 09.10.2022 18:42 |  
            0 0

            On ma bezlepkovou dietu… tak byl uplne v prdeli. Tam to pry slo celkem dobre

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 18:52 |  
          0 0

          Syrečky mám rád, cunnilingus taky, takže pro mě by to byly dvě mouchy jednou ranou.

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          Arya     před 2 lety 09.10.2022 18:53 |  
          2 0

          Některé věci vědět nepotřebujeme...

        • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 09.10.2022 19:02 |  
          0 0

          Hele, ještě mě tak napadlo; Olomoucký syreček má tvar válce o průměru bajvoko 5 cm a výšce 1 cm. Troufnu si tvrdit, že žena s tak velkým poštěváčkem, aby se jí pod něj vešel syreček neexistuje. Nebyl to spíš chlap, zřejmě černoch a ten domnělý poštěváček spíš pořádné bígo?

          • Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

            pehacko     před 2 lety 09.10.2022 19:07 |  
            0 0

            Ty mas strasne hnusne představy… a mozna i prani. Styd se!!!

  13. Re: Slavii čeká ligový zápas v Olomouci

    Kontrapunkt     před 2 lety 09.10.2022 18:01 |  
    1 2

    Zveřejnění sestavy už má minutu zpoždění, vedení čekáme!