Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

Slavia se zbytečnou domácí porážkou s Kluží dostává ve skupině Konferenční ligy do problémů.

Větší rozbor zápasu ani není třeba, protože jsme takový průběh i výsledek nezažili za rok 2022 poprvé. Stát se to jednou, tak s tím nemám až takový problém a řeknu si, že šlo prostě o "zápas blbec". Ale my jsme takto prohráli s Karvinou, Libercem, Hradcem a teď i Kluží. Když nám tým, který umí dobře betonovat, vstřelí první gól, tak i přes výraznou převahu nedokážeme byť jen vyrovnat. Nevytrhli to ani Ewerton, který se po zranění rozehrává, ani Usor, který zase nemá aktuální formu. A vysokého útočníka nemá cenu řešit. Trenéři se snad absurdně zařekli, že touto nejjednodušší cestou při hře proti bloku nepůjdou. A i kdyby si to teď rozmysleli, tak se přestupy rozjedou až v zimě.

Zaplněné tribuny tak byly svědky dalšího trápení proti papírovému outsiderovi. Chyběla i trocha štěstí při dvou tyčích, obecně byla ale naše hra vzhledem k jednoznačné herní převaze až příliš sterilní. Pár střel pochytal jistý Scuffet a v jediné skutečně vypracované tutovce ze hry selhal Usor. Kluži tak k venkovní výhře stačila kromě urputné obrany jediná povedená útočná akce, kdy jsme podcenili situaci u rohového praporku a ve vápně zaspal Kačaraba. Jen se tím potvrdilo, že se na stopery nemůžeme 100% spolehnout, i když včerejší porážka jde podle mého názoru hlavně za sterilním útočným snažením.

Slavia se tak ve skupině dostává do problémů a přiznejme si, že nepostup by byl vzhledem ke slabé konkurenci velmi hořkou pilulkou. K vyřazení je zatím sice daleko a všechny týmy jsou se čtyřmi body na stejné startovní čáře, ale my za sebou máme už dva domácí zápasy. Klíčové tak podle mě budou dva následující zápasy, které hrajeme v Kluži a v Kosovu s Ballkani. Nejde o nic neřešitelného a Slavia bude i v těchto zápasech favoritem, nicméně je třeba mít na paměti, že zejména letošní venkovní zápasy v Evropě nestojí za moc. V Řecku, Polsku i Turecku to byly vesměs podprůměrné až bídné výkony. K postupu tak bude třeba překročit vlastní stín a konečně předvést kvalitní výkon v Evropě i na soupeřově půdě. A obecně se dá říct, že prozatimní působení ve skupině je z naší strany zklamáním. Slavia byla sice vždy aktivnějším týmem, bodově a hlavně výkonově to je ale za očekáváním.

Na závěr nemohu nezmínit tragický stav trávníku v Edenu, který nám zápas nijak neusnadnil. Jako laik si pokládám otázky, zda bylo nezbytně nutné měnit před sezonou do té doby velmi kvalitní trávník a jak je vůbec při možnostech Slavie a při předpokládané kvalitní práci trávníkářů možné, že je pažit v tak dezolátním stavu?

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Hned v úvodu zápasu zaváhal při rozehrávce a měl víc štěstí než rozumu, že jeho nepovedený odkop nezachytil soupeř. U inkasované branky je otázka, jestli nemohl při postavení útočníka pokrývat bližší tyč více, ale jako očividná chyba mi inkasovaný gól nepřišel. Ve zbytku zápasu působil jistě. Vybavuji si jeden dobře stažený centr a velmi dobrou snahu o rychlou rozehrávku ať už výhozem, nebo nákopem. Ne úplně vydařený výběh v závěru při hře vabank mu příliš nevyčítám.

David Douděra - 4 - Postrádal herní sebevědomí. Několikrát nakopl motory, doběhl k vápnu a tam se radši zastavil a míč vrátil zpátky dozadu. Na kličku či centr si moc netroufl. Výjimkou byl skvěle akrobaticky sklepnutý míč v první půli, to je ale na celý zápas málo.

Aiham Ousou - 4 - Příliš jistě nepůsobil. U první branky zazmatkoval a zbytečně seběhl k rohovému praporku, kde byl nakonec k ničemu. I když výrazněji nehořel, tak se nevyhnul ani nepřesnostem při rozehrávce.

Taras Kačaraba - 4 - Slavia se na něj spolehnout nemůže, což platí na stopery obecně. Nedá se říct, že by zápas nezvládl a měl výraznější potíže, ale výrazně podcenil jednu situaci a hned je z toho branka v naší síti. Tam prostě zaspal Kačaraba strašně a vůbec nezachytil náběh jediného hráče široko daleko.

David Jurásek - 6 - Potvrdil svou kvalitu, kdy patří k nejlepším slávistům dosavadní sezony. Byl velmi aktivní a do vápna poslal celou řadu dobrých centrů. Nicméně hlavičkář v pokutovém území nám v kádru schází.

Moses Usor - 4 - Snahu mu vytknout nemohu. Patřil k menšině, která nehrála alibisticky, bohužel se mu ale nedařilo. Navíc selhal ve vyložené šanci, kdy v ideální pozici trestuhodně napálil míč z první nad branku. V závěru pak ještě nesmyslně sáhl do míče, když měl Ševčík napřaženo na střelu.

Christ Tiéhi - 4 - Podle mě patřil k našim slabším hráčům. S míčem sice obecně špatný není, ale při obléhání soupeřova valu s ním pracoval až příliš pomalu a byl velmi nekreativní. V jeho hře byla i nejedna nepřesnost.

Petr Ševčík - 6 - Z velké části diktoval naši hru. Ideální to podle mě nebylo a čekal bych o něj mnohem větší snahu jít do driblinku či zakončení, ale kdyby nebylo jeho, tak Provod s Tiéhim by nebyli schopni vymyslet vůbec nic.

Lukáš Provod - 4 - Jen potvrdil, že je zatím po zranění polovičním hráčem. Vše mu trvá, nadstandardní kličku nebo přihrávku, co by měla oči, od něj nevidíte. Slabý výkon. Jediným plusem byla povedená střela při rychlém brejku, kterou ale bohužel trefil jen tyč.

Peter Olayinka - 5 - Patřil k našim lepším hráčům. Dvakrát se dostal do nebezpečného zakončení a pokaždé podle mě řešil situaci dobře. Jednou hlavičkoval po rohu, podruhé se dostal ke střele z nelehké pozice a trefil ji dobře. Když už ale nebyl u zakončení, tak v mezihře platný nebyl. Trvá mu, než dostane míč pod kontrolu, na což okolo vápna není čas.

Stanislav Tecl - 4 - V Evropě opět nestačil, ačkoliv soupeř nebyl nijak zvlášť kvalitní. Tecl vybojoval snad jen jednu nebezpečnější standardní situaci, jinak na hřišti nebyl cítit ani náběhy, ani v soubojích. Při jeho formě byl jeho výkon zklamáním, i když se mu v Evropě nedaří dlouhodobě. Horší čtyřka.

Ewerton - 5 - Po zranění není v pohodě, s týmem se navíc stále sžívá. Ale nemyslím si, že by při svém střídání zklamal. Chodil do kliček, byl schopen dostat obranu soupeře ve vápně do problémů. Ale finální přihrávka nebo střela mu opět chyběla.

Yira Sor - 4 - Bylo to o trochu lepší než u Tecla, ale mnoho toho nepředvedl ani Sor. Dobrý míč do běhu měl snad jediný a jinak to měl proti silným stoperům v přehuštěném vápně těžké.

Ibrahim Traoré - 4 - Jeho nasazení nám moc nepomohlo a dá se říct, že nebyl o moc lepší než Tiéhi. Jen jednou se Traoré dobře propracoval ke střele ze strany, jinak mu míče spíš odskakovaly a třeba v nastavení ho jednou soupeři odevzdal vyloženě lacině.

Oscar Dorley není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. - Čtvrtek 06. 10. 2022 21:00

Evropská konferenční liga, 2022/2023
0 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

CFR Kluž
CFR Kluž

45. Janga

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    hiker42     před 2 lety 07.10.2022 15:36 |  
    4 10

    Provod byl z našich jediný, který se nebál vzít balon a jít s ním naprostředek před vápno a vystřelit. Byla z toho jen tyč, ale tohle byl recept. Navíc byl hodně aktivní, byly na něj 3 hnusný fauly. Podle mě 6.

    Místo hry po křídlech jsme staticky obehrávali Kluž zleva doprava a nevyužívali rychlosti Douděry a Juráska, kteří povětšinou dostávali balony do stoje. Přesto měl Jurásek v první půli skvělou zpětnou? přihrávku po zemi, nevím kdo to spálil, jestli Tiehi, z TS jsem to neviděl. Jurásek 7, Douděra 5.

    Těším se na spupráci Usor - Sor příště.

    Po výhře, po prohře, vždycky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      koudys2 (přítel SN)     před 2 lety 08.10.2022 09:23 |  
      7 0

      Absolutně nesouhlasim. Když jsem viděl Provoda v Brně, říkal jsem si, že naše opora je zpět. Byl skvělej. Ale to co předvádí poslední zápasy, je prostě bída. Totálně mu chybí rychlost včetně práce s balónem. Teď ve čtvrtek předvedl pár fajn momentů, ale v celkovém kontextu to byla slabota .. bohužel.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    rak (přítel SN)     před 2 lety 07.10.2022 16:57 |  
    20 1

    Nepochopil jsem, proč nebyl na soupisku dán Jurečka. Byl sice zrovna zraněný, ale snad bylo zřejmé, že to nebude vážné. Typologicky totiž nemáme zdaleka nikoho podobného a zrovna včera by se proti vysokým hráčům Kluže hodil. Tecl neměl v tomto zápase absolutně nárok stejně jako Sor. Jedině Olayinka si něco uhrál. Pořád jsem z toho včerejška naštvaný, ale bude-li jakýkoli postup, tak na to rychle zapomenu. Pokud ne, tak bude zklamání až do jara. Jsem poslední, kdo by chtěl vyhazovat náš realizák, ale ta nechuť k vysokým útočníkům (Škoda, Musa apod.) by je měla přejít. Nelze na nich chtít všechno, ale právě do takových zápasů jako včera mohou být velmi užiteční.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      mig52     před 2 lety 07.10.2022 18:02 |  
      6 6

      Raku, máš recht. Bohužel. Přesně v takových zápasech nám chybí věžovitý habán bijec, na kterého bychom to nakopávali v poslední čtvrthodinĕ, když to předtím nešlo kombinačnĕ. Za podpory jednoho ze stoperů. Jenže takoví hráči nejsou v portfoliu našich trenérů a to je špatně. Ne proto, že to tvrdíme my dva, ale tuto myšlenku vyjádřilo doteď hafo fotbalových odborníků, kteří tomu rozumí. Jen náš trenérský tým to popírá. Mně to, jak tu už vyjádřilo pár diskutujících přede mnou, jako umíněná schválnost.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.10.2022 18:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        Chooze     před 2 lety 07.10.2022 23:12 |  
        2 7

        Bohužel Trpis má tvrdou palici a ten jak si něco umane tak z té cesty nesejde. Navíc teď když už má nějaké ego a když by mu to potom každý omlatil o hlavu. A to on jako génius přece nemůže potřebovat. Už mě v určitých věcech ale opravdu hodně s. re.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

          Myšák     před 2 lety 08.10.2022 10:26 |  
          0 1

          Já nevím, osobně ho neznám, hlavně neznám jeho povahu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 08.10.2022 11:25 |  
          5 2

          Tebe sere jeden člověk, ty všechny.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Pedro50     před 2 lety 08.10.2022 11:41 |  
      1 2

      Protože Standa to uhraje přece....

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    Lunaris     před 2 lety 07.10.2022 17:46 |  
    2 1

    Trávník se musel měnit kvůli koncertu Iron Maiden, jinak asi nic. Ewerton se mi nejdřív nelíbil, pak se lehce zlepšil. Dal bych mu taky max čtyřku.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    Sedrousek     před 2 lety 07.10.2022 18:21 |  
    6 5

    Hodnoceni je urcite ovlivneno vysledkem a proto maji vsichni hraci tak nizke znamky. Ale kdyz se podivame objektivne na vykony jednotlivych hracu, tak urcite nezahralo 9 hracu podprumerne.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Myšák     před 2 lety 08.10.2022 10:31 |  
      4 4

      Podprůměrně zahrálo celé mužstvo, sundej si růžové brýle!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        Sedrousek     před 2 lety 08.10.2022 11:07 |  
        1 0

        Ano ale 4 je podprumerna znamka.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    wimpy     před 2 lety 07.10.2022 18:25 |  
    4 0

    "Ne úplně vydařený výběh v závěru při hře vabank" je dobrej eufemizmus. :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    cvočkař Danda     před 2 lety 07.10.2022 19:17 |  
    5 4

    Provod v 2.min vyvezl balón až k vapnu a předložil ho do tutovky Juráskovi.Byl taky okopávání jako řepa.Určite lepší známka.Ibra se jednou prohackoval ke střele ve vápně, brankář to vyrazil nad břevno,taky min.5.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.10.2022 19:19) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    Slávista 51     před 2 lety 07.10.2022 20:48 |  
    1 1

    Kolik lidí asi tak hlasuje ?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Ivan     před 2 lety 07.10.2022 21:08 |  
      4 0

      Já třeba zpravidla nehlasuju protože neznám instrukce co hráči měli. Proto bych třeba hráči křivdil, kdyby podle mě moc (málo) střílel, nebo hrál moc dozadu a tak a přitom to mohl být rozkaz trenérů. Navíc bych zvládl ohodnotit třeba jen 5 hráčů, ale to nejde.

      No a ke hře... Pro mě to byl typický zápas proti betonu kde rozdíl mezi 0:1 a 6:0 je právě o tom kdo vstřelí první gól a včera jsme to štěstí neměli a jim zachytal golman.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Myšák     před 2 lety 08.10.2022 10:35 |  
      4 2

      Nevím, ale já jsem nedal nikomu lepší než 5.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    IJS     před 2 lety 07.10.2022 21:34 |  
    4 4

    Hodnocení je asi zatíženo zklamáním z výsledku, ale s rozbory jednotlivých hráčů souhlasím. Četl jsem v diskuzích snahu chválit Provoda, ale jak ho mám rád, tak s tím nemohu souhlasit. To že vede přes půl hřiště míč je spíš zdržováním tempa hry, protože než docválá k vápnu, tak soupeř je už v postavení a následuje nahrávka k lajně... Obecně se nám nedaří už druhou sezónu hrát proti "betonu". Ten můžeme rozbít buď střelbou z dálky ( střelce máme fakt zoufalé! ), centry na hlavičkáře ( typické bijce už dávno nemáme! ) a nebo rychlostí akcí. To se nám daří, když dáme první gól a soupeř otevře hru a Slavia se zklidní. Ovšem jakmile prohráváme 0:1 a soupeř začne betonovat, tak s naprostou pravidelností prohráváme!
    Ještě k jednotlivým hráčům. Pro mě byla hra Usora velkým zklamáním! Chtěl být všude a nebyl nikde a korunu tomu dal, když uhnul míč před střílejícím Ševčíkem... Spolupráce na pravé straně mezi Usorem a Douděrou byla mizerná! Douděra se bál jít do kličky, protože Usor byl někde ve středu zálohy a tak stále vracel míče zpět. Prostě Masopust chyběl! Nasazení Sora proti betonu byl jen zoufalý pokus udělat něco, nějakou změnu, ale dopadlo to podle očekávání. Sor ve vápně není Škoda ve vápně... Přitom každé naše ligové mužstvo má v kádru alespoň jednoho urostlého útočníka. Plzeň hned 2. Přitom je všem jasné, že budeme hrát daleko víc zápasu proti "autobusu" než na brejky! Tohle náš skauting hodně podcenil!
    Ještě ke kvalitě trávníku. Někdo tady napsal, že výměna výborného loňského trávníku byla nutná po letním koncertu. To co je dnes na ploše - je zarostlé pískoviště! Já jsem něco podobného ještě neviděl! A vůbec nejhorší je vědomí, že ten "trávník" v době vegetačního klidu neporoste a výměna bude možná až po sezóně a to nás čeká v květnu finále ELK! Ani si raději nepředstavuji, jak bude trávník vypadat po únorovém domácím zápase...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Ivan     před 2 lety 07.10.2022 22:05 |  
      3 0

      S trávníkem jsem optimističtější, máme vyhřívání a lampy, tak by snad mohl růst i v dlouhé zimní pauze.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 08.10.2022 09:14 |  
    16 5

    Dobré ráno přeji Vám všem. Káva dobrá, na Šumavě dnes bude hezky.
    Teď mi dáte asi všichni strašně za uši a picnete mě:-)).
    Já s tím hodnocením přítele Alanora mám mám docela problém a vůbec to takhle nevidím.
    Podle toho hodnocení jsme tedy zahráli podprůměrně?
    Ano, prohráli jsme a moc mě to mrzí (se...r..e).
    Měli jsme špatné a smůlovaté zakončení. 11 velkých příležitostí, 2 nastřelené tyče, a ten soupeř slovy 2 pološance, obě po naší chybě a z jedné byl hodně šťastný gól.
    Prostě jsme ten gól nedali a to je špatně.
    Ale nasázet pomalu všem 4 ???
    Prostě to vidím jinak a takhle to neberu.
    Nikdo z našich hráčů nic nevypustil. Všichni makali nadoraz.
    Nechci těm klukům na hřišti dělat advokáta, ale tohle hodnocení je Alanore tak trochu celé řekl bych až zbabělé.
    Víš co, zkus do toho hodnocení tedy napsat, jak jsme to proti Rumunům měli hrát.
    Já taky vím, že jsme měli hrát rychleji, přesněji, dát góly a nepustit "rumuna" do žádné šance a neudělat vzadu chybu.
    Zkus to popsat tak, jak to nevím........ :-)) Myslím to Alanore v dobrém.
    Ano, ta ztráta mě mrzí, a ano jsem také naštvaný. Ale neměl bych být pod tímto dojmem nespravedlivý.
    Například jsi dal Provodovi 4. A vůbec si neviděl, kolik na sebe vázal svou aktivitou hráčů soupeře tak, aby mohl Šéva brát pak balon ( a ten dostal 6). Lukáš šel do všech soubojů, dostal nejvíc přes párky. Dostal do šance Juráska, Olayinku, a dvakrát tam byl v šanci a nastřelil tyčku. A to do 60 minuty. Ano, držel balon někdy víc než bylo potřeba, ale kdo se mu nabízel? Dobře a rychle jen Jurásek a Peter, Standa byl tentokrát úplně mimo hru.
    Ano, bohužel ani sám Standa nebyl se sebou vůbec spokojen a hned při střídání byl na sebe neskutečně naštvanej a omlouval se trenérovi. U Standy tu 4 vidím dokonce jako moc.....:-)) Asi proto, že nechtěně dal tyčku:-))
    K zápasu patří i kulisa. Diváků plný dům a zrovna se to moc nepovedlo. To je také škoda.
    Jen chci poděkovat těm divákům, co při opakovaném fandění TS "jebem Spartu" je překřičeli úplně obyčejným, ale o to potřebnějším skandováním "Slavie do toho...".
    A na závěr.... Ještě teď jsem nepobral rozhodnutí UEFA, že doma nemůžeme hrát v domácích dresech....
    A také, že Rumuny píská Ital.......
    A protože se tady píše o fotbale, tak tím bych to ukončil.
    Mluvit o cílech je pěkná věc a hodně motivující, tomu rozumím.
    Vypadá to tak nějak vznešeně a neobyčejně.
    Jenomže za tím vším je úplně obyčejná každodenní dřina a nevznešená spousta opravených předešlých chyb.
    Tak si užijte víkend a třeba se nám v Olomouci povede ty chyby trochu opravit.
    Sokrates55



    Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2022 09:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Myšák     před 2 lety 08.10.2022 10:55 |  
      6 9

      Sokrate, velice si tě vážím pro tvé krásné a výztižné komentáře, které rád čtu, ale dnes s tebou hrubě nesouhlasím! Odvedli jsme podprůměrný výkon a klubům, jako je dnešní Kluž, bysme "čtyřku"měli dávat pořád.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        Pedro50     před 2 lety 08.10.2022 11:39 |  
        5 4

        Přesně tak, fotbal není krasobruslení a hraje se na góly. Pochvalu za převedenou hru můžeme akceptovat v LM na hřišti Dortmundu ale ne doma proti Kluži nebo jiným podobným mužstvům.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 08.10.2022 12:16 |  
        2 0

        Dobré poledne přeji příteli Myšáku.
        Díky za Tvůj názor a vážím si toho, že jsi mi to řekl slušně.
        Já čekal větší "dardu".... :-)).
        Jenom to ale stejně pořád vidím nějak jinak. A fakt nemám růžové brýle.
        Zdravím:-))
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

          Myšák     před 2 lety 08.10.2022 13:15 |  
          1 2

          Představ si, že bysme byli na světě všichni stejně chytří, stejně krásní, stejně pravdomluvní a všichni se stejným názorem na věc, to byla nuda! To by byl opravdový konec lidstva.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 11:30 |  
      2 1

      Děkuji za tento příspěvek. Můžu jen souhlasit s vaším pohledem na zápas.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2022 11:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Kulajs     před 2 lety 08.10.2022 12:00 |  
      2 0

      Na kdyby se nehraje. Ale kdyby Jurasek promenil v 2. minute nebo Standova paticka zapadla do branky, tak ho tu dnes budeme velebit. Holt se nestalo. Dvakrat rozhodlo v nas neprospech mozna 5 cm. Ale urcite to kluci odmakali a jeden retez chyb nas stal body.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      tomblesk     před 2 lety 08.10.2022 15:05 |  
      1 1

      I já mám pro tentokrát s hodnocením Alanora problém. Za hrubý nedostatek považuji, jak si nepovšiml, že Kluž na své půli hrála na slávisty "osobku" - fanoušci basketu vědí! A když se k některému Rumunovi přiblížil byť jediný balon následoval odkop, leckdy i na tribuny, nebo faul a simulace. V této konstelaci se dá hrát jediné: souboje jeden na jednoho. A při tom rozhodčím, jenž by měl pískat leda tak v kuchyni místo papiňáku, protože píšťalku z huby nevyndal ... je i tato rada k ničemu. Možná stejná zbraň jako oni - teda dlouhé nákopy, což je občas k nekoukání. Oni měli síly na běhání v poklusu, na delší sprinty by od nich byl asi pokoj - ale čert a bůh ví. A k tomu ty jejich hromotlucké postavy. Onen obdržený gól bych Ousouovi nedával za vinu, hasil, co nestihli jiní /nejdříve Douděra, pak i Kačaraba a nakonec i Kolář - ten měl vyrazit a v pádu hromotluka zmastit, byť i za cenu možné penalty/. Pokud bychom byli na place ještě i nyní, asi by gól Slavia nedala ... No nic, u nich máme šanci - nácvik brejků a hurá do nich!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      bbslavia     před 2 lety 08.10.2022 19:50 |  
      0 3

      Ahoj Sokrate,
      zdravím Tě na Šumavu.
      Vážím si Tě jako poctivého Slávistu,ale 11 velkých šancí jsem fakt neviděl.Můžeš mi je vyjmenovat?Buď jsi byl na jiném zápase nebo máš jiné hodnocení slova šance.Nic ve zlém.
      S úctou.

  10. Taras vs Ousou

    koudys2 (přítel SN)     před 2 lety 08.10.2022 09:30 |  
    5 3

    Pro mě trochu překvapivě mají Ousou s Tarasem stejnou známku. Ano, herně to bylo dost podobný a čtyřka je adekvátní. Ale ze 117 bylo krásně vidět, jak Kačaraba tu situaci při brance totálně podcenil a na střelce se v.sral. Proto bych mu dal o známku méně, aby ten zásadní rozdíl byl někde promítnut:)

    • Re: Taras vs Ousou

      El Greco     před 2 lety 08.10.2022 10:02 |  
      14 4

      Hodnocení je nesmyslně přísný a sorry - ten gól byl úplná náhoda, sled 5 mini chyb - Usorova zbytečná ztráta (mimochodem byl to on kdo byl nejhorší na hřišti a 5 střel, které si pamatuju byly 4 pánubohu do oken a jedna šouravka - zejména ta tutovka, to je daleko větší chyba, než jakou udělal kdo z obránců, nemluvě o jeho statické hře - ten kluk se potřebuje mentálné srovnat), následně se míč dostal k rohovém praporku, kde si nikdo (včetně Tebe) nemyslel, že se může něco stát - Aiham nechtěl jít do stejného souboje, co Douděra - celkem logicky, kdyby se z toho soupeř náhodně dostal, šel by sám na bránu, soupeř to nakopl na bránu a trefil dokonale spoluhráče - Taras měl být koncentrovanější, ale v kontextu situace nikdo nečekal, že vůbec může dojít k centru. A na ten souboj se nevyprdnul (musel se koukat i po možných jiných soupeřích - v tom smyslu kde byl v tu chvíli Tiehi?) - to je prostě fotbal, že ne všemu se dá zabránit.

      Tady všichni "kritičtí odbornici" ex post a bez kontextu situace hodnotí jednotlivý souboje.
      Dostali jsme jeden jediný gól, úplně náhoďák a ty bys dal Aihamovi 4 a Tarasovi o 2 míň, protože nevidíš,že hráli skvěle (a až na další 2 situace) nedali soupeři čuchnout a ještě zakládali útoky.
      Problém byl, že sme v tu dobu už 2:0 nevedli, ne že jsme dostali gól.
      Btw.pokud jde o chyby, tak třeba co před edl Traore v 78.minutě, kdy dvakrát nahrál do protiútoku - to byly hrubé chyby, nebo ty Usorovi střely a pohyb kolem vápna.)

      Co třeba

      • Re: Taras vs Ousou

        rak (přítel SN)     před 2 lety 08.10.2022 16:56 |  
        2 1

        Vidím to úplně stejně. Podle mně jediná vážnější chyba či série chyb v zápase. Bohužel s pro nás zásadním výsledkem. Jinak klasický zápas typu, že bychom do teď gól nedali.

  11. Fakt jsme byli tak slabí?

    Martin 58     před 2 lety 08.10.2022 10:07 |  
    9 4

    A jaké by bylo hodnocení při tomtéž výkonu, kdyby Scuffet nevytáhnul skvělou Olainkovu hlavičku a konečky ukazováčku a prostředníčku včetně hutné rukavice "vytlačil" přesnou Provodovu střelu na vnitřní tyč, pokud by Teclova teč neskončila na tyči, ale v bráně a pokud by Usor trefil bránu, jak jsme od něj zvyklí? A to jsem si dal po účasti na stadionu TV opáčko prvního poločasu. Vezmu-li v potaz, že Rumuni utkání hodnotí jako jejich nejlepší výkon letos na podzim, tak si myslím, že v hodnocení je spíše obsažena frustrace z porážky. Výkon týmu ani jednotlivců nebyl takový, aby se tu sázela jedna čtyřka za druhou!

    • Re: Fakt jsme byli tak slabí?

      Slávista 51     před 2 lety 08.10.2022 10:17 |  
      3 2

      U většiny by byly body o 3čísla výš + potlesk k tomu.

    • Re: Fakt jsme byli tak slabí?

      Myšák     před 2 lety 08.10.2022 11:01 |  
      4 10

      Kdyby babička měla koule, tak by to byl dědeček!

    • Re: Fakt jsme byli tak slabí?

      juras72     před 2 lety 08.10.2022 11:18 |  
      6 3

      Tohle hodnoceni vypada jako kdyby sme se nedostali na jejich pulku, pritom se hralo cely zapas na jednu branku!

      • Re: Fakt jsme byli tak slabí?

        Myšák     před 2 lety 08.10.2022 12:17 |  
        3 7

        A o tom to je! Hráli jsme na jednu branku a prohráli jsme, tak jaké může být asi hodnocení???

        • Re: Fakt jsme byli tak slabí?

          Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 12:26 |  
          3 2

          Ja měl za to že se hodnotí hráči a ne výsledek.

  12. Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    Myšák     před 2 lety 08.10.2022 10:22 |  
    0 3

    1* + paleček!

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 11:18 |  
    8 2

    Porovnejme hodnocení po zápase proti Liberci, a teď. V prvním případě převážně za 7 a více, ted 4. Nedává to vůbec logiku.

    Ale není to až tak podstatné. Alanor hodnotí podle toho jak on vnímá hru, a vím že je přitom upřímný. Jde ale o jeho individuální pohled na hru. Bez toho že může vědět jaké úkoly hráči měli. Bez důkladné analýzy silných a slabých stránek soupeře. Dává nám tady možnost rozjet diskusi, a za to jsem mu vděčný. Já jsem vděčný, protože je to velmi nevdečný úkol, který bych osobně nechtěl ob 3 dny plnit.

    Ale kdyby hodnotil zápas JiT či například Jarda Köstl, věřím že by přišli s jiným pohledem a hodnocením. Stejně jako když hodnotí kdokoliv z nás. Každý to vidíme dle svého vnímání hry. A co si budeme říkat, také podle své sympatie pro určité hráče. Můžu hodnotit útočníka podle toho jestli dá gól, ale můžu ho také hodnotit podle toho jak pracuje pro mužstvo a jak plní taktické pokyny.

    Kdo z nás věděl že Moses Usor měl jako úkol si hlídat svého muže? Že podle JiT je prvotní chyba která vedla k tomu gólu jeho selhání? Fotbal je týmová hra, podobná šachu. Každý má své úkoly a když někdo v tom řetězci pochybuje, ohromí to celé mužstvo.

    Alanor zmíňuje jako poslední věc stav trávníku. Podle mne se naopak celý zápas odvíjel právě podle toho, že naše běžná hra, založená na technickým fotbale s rychlými kombinacemi na takovém hřišti není možná. Kde při stříhání trávníku se dbá na milimetry a trávník se kropí aby míč co nejlépe seděl na noze a umožnil rychlou hru, je jasné že jsme byli, s kombinaci s betonováním soupeře, handicapování. Naše 'holky' hrály pro Reykjaviku oproti nám na perfektním hřišti. Myslím že tentokrát má Sport pravdu. Na normálním hřišti by Moses nepresřelil bránu o metry. A měli bychom ihned jiný vývoj zápasu.

    Takže ne, podle mne je hodnocení v porovnání se zápasem proti Liberci, kde soupeři chyběla půlka mužstva až moc ovlivněna emocemi, a chybí mi objektivní a racionální pohled na zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Myšák     před 2 lety 08.10.2022 12:09 |  
      2 9

      Proč ne? Naopak, v Liberci jsme hráli dobře, ve čtvrtek špatně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 12:13 |  
        2 0

        My jsme hráli v Liberci?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

          Myšák     před 2 lety 08.10.2022 12:22 |  
          2 3

          Omlouvám se, proti Liberci.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

            Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 12:32 |  
            6 0

            Ano, proti Liberci kterému chybělo 5 základních hráčů kteří tam jsou od nás na hostování. Takže proti oslabenému Liberci, proti kterému jsme od třicáté minuty nebyli schopní dát gól, přes veškerou naší snahu. Máš pocit že jsme se proti Kluži nesnažili?

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

              Myšák     před 2 lety 08.10.2022 13:01 |  
              2 5

              Kolik chybělo nám hráčů? Že by se nesnažili, to bych neřekl, spíš možná trochu podcenili

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

                Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 13:06 |  
                2 0

                Upřímně řečeno teď vůbec nechápu co máš na mysli. Ale nevadí, diverzita názorů neškodí. Musím se ale přidat k odpovědi, kterou ti poslal Sokrates.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

                  Myšák     před 2 lety 08.10.2022 13:24 |  
                  1 5

                  Kdyby jsme neměli tak obrovskou marodku vypadalo by všechno jinak!

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

                    Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 14:20 |  
                    3 2

                    A stále bohužel vůbec nechápu co máš na mysli. Takže vlastně říkáš že i přes naší velkou marodku jsme hráli na co máme. Snažili jsme se a já nebudu hráčům dávat nízké známky protože jsme nevyhráli. Že jsme měli smůlu je jiná věc.

                    Ty hodnotíš výsledek, já hráče. Dvě tyčky a hlavně šílený trávník, na kterým se technický fotbal nedá hrát. Hřiště vyhovovalo mužstvu, které hraje destruktivní fotbal. Kdyby naší odflákali zápas, budu první abych se ozval. Ale právě proto nemůžu souhlasit s hodnocením Alanora. Jak si Alanora vážím, tak podle mne občas se nechá až moc vést emocí. Viz 'lidský odpad' v případě Plavšić, viz poznámka o 'sabotáži' za které by měly padat hlavy v případě přestupu Mohameda Tijani do Plzně. Vím že to nemyslí špatně, ale hranice mezi fandění a fanatismem může být nebezpečně úzká.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

                      Myšák     před 2 lety 08.10.2022 14:58 |  
                      2 4

                      Tím jsem chtěl říci,že síly byly vlastně vyrovnány. Jim nesmí nastoupit pět hráčů, my máme velkou marodku, co je na tom tak nepochopitelného? Já zase nechápu, jak můžeš hodnotit výkony hráčů, a nehledět přitom na výsledek, vždyť to spolu úzce souvisí. Fanatismus je mi přímo odporný, máme prostě na věc každý jiný názor.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

                        Cygnus     před 2 lety 08.10.2022 15:20 |  
                        4 0

                        Usor, Sor, Oscar, Jurečka - Co by Liberec za naši lavičku dal.

                        Ale jinak Myšáku, uzavřeme to. Máme odlišnou představu o hodnocení hráčů. Kdybys byl fanda Plzně, tak bys evidentně dával všem vysoké známky za to, že se jim opakovaně daří vyhrát o jednu branku, i když většinu zápasu vyčkávají. Výsledek může souviset s hodnocením hráčů, ale ne automaticky, jak to vidíš ty.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        juras72     před 2 lety 08.10.2022 13:14 |  
        0 3

        Oba zápasy jsme hrály stejně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        Martin 58     před 2 lety 08.10.2022 13:35 |  
        7 3

        Všechny Vaše příspěvky zavánějí obsesí neboli posedlostí znevážit výkon mužstva kvůli tomu, že jednoduše prohrálo.
        Zápas s Libercem jsme hráli doma a ne v Liberci, oba mače jsem viděl napřímo a rozhodně si nemyslím, že bychom hráli diametrálně jinak a výkon v lize v druhém poločasu byl z těch čtyř půlek nejhorší, aspoň podle mě,

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

          Myšák     před 2 lety 08.10.2022 13:58 |  
          2 10

          Mužstvo když prohraje, tak většinou nepodá dobrý výkon. Myslíš, že bych reagoval stejně, kdybysme prohráli s Barcelonou?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

          japoko     před 2 lety 08.10.2022 15:28 |  
          0 9

          Ale mužstvo prohrálo, protože nic nehrálo! To je také obcese?

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    Arya     před 2 lety 08.10.2022 14:21 |  
    6 2

    Mně na celém utkání nejvíc vadí to, jak jsme byli několikrát tak blízko k tomu dát gol, ale buď to šlo do tyčky, nebo těsně vedle...sakra! Škoda toho Jurečkova zranění a nenapsání do soupisky pro EKL.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

    cvočkař Danda     před 2 lety 08.10.2022 14:48 |  
    6 0

    Socrates,moc si tě vážím,pro tvé vzdělání , nadhled a upřímné hodnocení.Mluviš mi od srdce,na Slavii chodím od roku 1966.Za tu dobu jsem zažil mnoho radosti,ale i smutku.Byl jsem na zapasu se synem, takže mne to štve o to víc ,6e jsme si nemohli zařvat goool.
    Zdravím tě na Šumavu cvočkar Danda











    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 08.10.2022 19:02 |  
      2 0

      Zdravím Vás příteli a děkuji za pozdrav.
      Jsem moc rád za to, jakou má Slavia historii a kolik má fandů.
      A prostě je to naše "srdeční záležitost".
      I proto !!! jsem tentokrát nemohl s tím hodnocením souhlasit a musel jsem se ozvat.
      A Slavii fandím také od malička. Máme to v rodině "už celé století"..... :-)).
      S úctou
      Sokrates55



    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

      Kulajs     před 2 lety 09.10.2022 14:37 |  
      4 0

      Poprvé jsme byl v Edenu někdy v roce 1956 s tátou na dřevěnce. Fotbal mě tehdy nějak nebavil a šel jsem tedy pod tribunu si hrát s klukama a už jsem nenašel cestu k tátovi. Musel ho vyvolávat hlasatel, aby si mne přišel vyzvednout.
      Být Slávistou je srdeční záležitost a hodně let to opravdu byl na srdce nápor,

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

        Cygnus     před 2 lety 09.10.2022 18:04 |  
        3 0

        A na takových Slavistech jako jsi ty, Cvočkař Danda, Sokrates a mnoho dalších zdejších věrných, se pozná ten pravý. V dobrých i špatných časech. Ne vždy jde vše podle toho jak by jsme si přáli. Ne vždy máme náš osud jen ve vlastních rukách.

        Myslím že právě proto naše 'starší' generace umí dostatečně relativovat. Když se hráči snaží tak umím přijmout i smulnou porážku. A také proto jsem i já měl problém s jejích bodovým odstřelem po čtvrtečním zápase.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2022 18:06) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

          Kulajs     před 2 lety 09.10.2022 18:07 |  
          2 0

          My, co pamatujeme Dynamo Praha a utkání v druhé lize, tak jsme vděční za současnou situaci.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

            Cygnus     před 2 lety 09.10.2022 18:23 |  
            1 0

            A právě proto jsem nemohl pochopit jak někteří, když nám pod Pastoorem hrozil sestup, psali že na Slavii v druhé lize by přestali chodit. Úspěch táhne a má mnoho otců, identifikovat se s porážkou je pro mnohé jak se zdá srovnatelné s osobním selháním. Přeji hezký večer a držme naším klukům palce.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

              Kulajs     před 2 lety 09.10.2022 21:17 |  
              1 0

              Tak ty palce nestačily. To je deka. Nedat gól z metru a to několikrát.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 0:1

                Cygnus     před 2 lety 09.10.2022 22:02 |  
                1 1

                Bohužel. Když se nedaří, tak se nedaří. Snaha byla, ale výsledek je nula. Chybí nám Tomáš Holeš - a podle mne Bah, který je přece více zkušený než Douděra, a který dával obraně větší jistotu. Stále věřím že duo Aiham - Taras na to mají.
                Na Tarasovi ale podle mne jde vidět psychická nevýhoda. Léta hrál za Shakhtar Donetsk, známých a možná rodinu tam bude mít dost. Samozřejmě že ho tato zoufalá situace musí poznamenat. A předpokládám že při dovolené v Ukrajině by ho čekal nástup do armády.

                Ztrácíme body - ale takový je život. Nastanou opět lepší časy. V lize ztráty ještě můžeme dohnat. Nesmíme ale selhat v poháru proti Dukle, to by byl největší průšvih.