Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Komentáře (158)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Taky     před 2 lety 22.09.2022 18:48 |  
    3 0

    Pozor, spoileruju!
    Neposlouchejte to při řízení!!!
    Ten kašel chápu, ale málem jsem boural...

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      ocetnik     před 2 lety 22.09.2022 19:28 |  
      7 0

      Omlouvám se za svou indispozici :D

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        pehacko     před 2 lety 22.09.2022 19:37 |  
        3 1

        Hlavne jestli si nenakazil pana sefa! Doufam, ze si kaslal bokem!!!

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          ocetnik     před 2 lety 22.09.2022 19:41 |  
          6 0

          právě jsem to směroval na mikrofon aby to nešlo na něj

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            pehacko     před 2 lety 22.09.2022 19:44 |  
            3 3

            Tak to si spravny slavista s veliky S a nase zničené usi za to stoji! Dekujeme ti!

            Ps: sedis kousek ode me, ale jako velke celebritě si te nikdy nedovolím pozvat na pivo, snad jednou tu odvahu najdu… jsem strasne nesměly.


            Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2022 19:45) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              ocetnik     před 2 lety 22.09.2022 19:47 |  
              1 1

              já fakt nejsem žádná celebrita. Příště přijď potřást pravicí.

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                pehacko     před 2 lety 22.09.2022 19:53 |  
                4 3

                Z meho pohledu celebrita si… velika. Nikdo nedokaze vest rozhovory tak zajimave, vecne a bez vlezdoprdelismu. V dnesni dobe skoro zazrak. Jak uz jsem kdysi napsal… proste smekam!

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                kjandourek (admin)     před 2 lety 22.09.2022 19:58 |  
                2 4

                Mám to podobně... už jsem Vás naživo viděl mockrát - na béčku, na předzápasových tiskovkách a tak podobně... a vždycky sklopím oči a říkám si: "támhle jde celerita" :-)

                • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                  pehacko     před 2 lety 22.09.2022 20:00 |  
                  2 2

                  Ty radsi cti whatsapp… ale z meho pohledu si taky celebrita! Vzdycky kdyz mi nahodou nahrajes na gol

                • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                  ocetnik     před 2 lety 22.09.2022 20:28 |  
                  4 2

                  1. tykačka!
                  2. Taky přijď potřást pravicí :D

                  • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                    pehacko     před 2 lety 22.09.2022 20:35 |  
                    4 1

                    Bacha on ti prinese ale cukrovi

                    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                      kjandourek (admin)     před 2 lety 22.09.2022 20:58 |  
                      1 4

                      Ještě tenhle Váš průser tu vytahuj :-D

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Taky     před 2 lety 23.09.2022 06:15 |  
        0 0

        V pohodě, právě se vylízávám z podobného...
        Díky za skvělej díl

  2. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Droosy     před 2 lety 22.09.2022 19:09 |  
    1 4

    Takže Santos do béčka a jsme na 2 stoperech.......

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Droosy     před 2 lety 22.09.2022 19:16 |  
      3 4

      takže 3 stopeři - Holeš se stane full-time stoperem

  3. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Damon     před 2 lety 22.09.2022 20:10 |  
    2 49

    Pokec bez obsahu, všechno je vlastně růžový, Áda je borec a na výročí se možná taky vykašleme... Sorry ale za mě tentokrát hodně zbytečný.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2022 20:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Do_it     před 2 lety 22.09.2022 20:12 |  
      18 0

      vysvetlil tam hromadu veci o cem se tady spalo a spekulovalo furt dokola, co jeste?

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      slamacek (přítel SN)     před 2 lety 22.09.2022 20:26 |  
      7 0

      a jaka jsou dle tebe zajimava temata na probrani?

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      torn     před 2 lety 22.09.2022 21:46 |  
      8 0

      Já chápu, že tě nezajímá veškerý obsah. Tak se podívej na dolní lištu, a najdi si specifické téma. Tvůj komentář není fakticky pravdivý.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      El Greco     před 2 lety 22.09.2022 22:36 |  
      11 0

      V tvým případě palec dolů nestačí, tak slovy: vzhledem k tomu, kolik pitomých příspěvků si sem napsal, je skoro úplně vyloučený, že to zlomí a nebudeš za pitomce. Na psaní se vyprdni a dál nadávej u televize, to ti možná jde.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Damon     před 2 lety 23.09.2022 10:14 |  
        2 6

        A nepleteš si mě s někým, člověče? Za 6 let od registrace jsem sem napsal slovy sedm komentů včetně tohoto, tak se uklidni. Pouze jsem vyjádřil nespokojenost s obsahem a vedením rozhovoru, protože jsem se nic nového nedozvěděl a rozhovor nebyl podle mě vůbec konfrontační. To se snad ještě smí, ne? I když chápu, že tobě soudruhu se to asi nelíbí a veškerou kritiku bys nejraději umlčel. A mimochodem z gauče nadávám jen výjimečně, protože já narozdíl od některých chodím do Edenu pravidelně.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          slamacek (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 11:35 |  
          2 0

          tak znovu. A jaka jsou dle tebe zajimava temata na probrani? dekuju

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          knl66 (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 13:30 |  
          6 0

          Konfrontační rozhovory ať si vede Vacek, Podroužek, nebo Tomek... I když zrovna tihle by tu konfrontaci zvolili jen směrem k nám. "Konfrontaci" jsme názorně viděli v nedávném rozhovoru Vacek-Rosický.
          Od kolegy Ocetníka očekávám přátelský rozhovor fanouška s fanouškem. Jen ten druhý je toho času předsedou. Kdysi jsem s tím měl taky problém, podobně jako Ty. Ale pak jsem si časem uvědomil, že tenhle styl přátelského, příjemného rozhovoru DO-JT je mi mnohem bližší než nějaké "investigativní" rejpání.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          El Greco     před 2 lety 23.09.2022 17:48 |  
          2 0

          Máš pravdu, spletl jsem se omlouvám.
          Nedávno tu měl výlevy někdo s podobným nickem. Promiň.

  4. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    p!erreCORE     před 2 lety 22.09.2022 21:47 |  
    24 0

    Rozhovory s panem Tvrdíkem patří k tomu nejlepšímu v sezoně. Díky za to!

  5. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    lantsmit     před 2 lety 22.09.2022 22:18 |  
    2 3

    “Naše sportovní politika, její vedeni, v otázce stoperů selhala. Trenéři už mluvili s Tomášem Holešem, který se stane minimálně pro celou letošní sezonu napevno stoperem, možná na této pozici zůstane natrvalo.”

  6. ...

    PetCC     před 2 lety 22.09.2022 22:31 |  
    3 2

    Tak pan Tvrdík je o přesnější diagnóze vcelku tajnosnubný, ale z toho co řekl by to mohla být štítná žláza.
    Ono vlastně bylo dlouhodobě vidět, že to není úplně v pořádku.
    Jo, jelikož posledních pár let mám taky větší zdravotní potíže, tak jsem zkrátka zvědavej :-)

    • Re: ...

      Cross     před 2 lety 23.09.2022 02:28 |  
      0 3

      Nechť už nejsou dohady a spekulace: byla to rakovina hrtanu.

    • Re: ...

      Cygnus     před 2 lety 23.09.2022 10:54 |  
      8 2

      Vůbec, absolutně vůbec nemám zapotřebí aby p. Tvrdík nám předložil svoji zdravotní dokumentaci. Trochu soukromí bychom snad mohli respektovat. Podstatné a nejdůležitější je, že p. Tvrdík se nám zpět vrátil.

      Neznám jiný klub ať už u nás či v zahraničí, kde prezident klubu by měl takový otevřený přístup a informoval fandy o transferové politice, proč něco nevyšlo podle plánu, o plánech do budoucnosti, o celkovém dění v klubu, přičemž odpovídá na všechny kladené otázky, ať už příjemné co nikoliv. Ale také mluví o věcech které Slavii překračují, a o snaze Slavie jak tyto problémy řešit na úrovni ligy.

      Hodnotit úspěšnost trenéra by se mělo vždy za určité období. Ne po sezoně kdy jsme jednou končili druzí i kvůli okolností mimo nás a na které jsme neměli vliv (ne-penalta Plzně v posledních vteřinách, ztráta 3 bodů - zlomené žebro Ondry v Karviné a vyrovnání na 3-3, 2 body - krásný volný kop T. Holeše proti Baníku který končil na břevnu a ne 10 cm níž, 2 body, celkem 7 bodů).

      Že jsme ale (opět) dosáhli 1/4 finále evropského poháru a byli krůček od 1/2 finále, na to mnozí zapomněli. Je přece samozřejmé že Slavie hraje již 6 let za sebou Evropu...

      Co se týká mne je spojení JT a JiT to nejlepší co Slavii vůbec mohlo potkat. Bohužel si to teprve časem mnozí (možna) uvědomí.

      Jindřichovi Trpišovskému konci k 30.6.2023 jeho pětiletá smlouva. Udržet si našeho trenéra a jeho štáb bude největší priorita pro Slavii. Já se tedy modlím za to aby tato spolupráce pokračovala na dalších pět let. Určitě teď už probíhají kontakty s J. Müllerem - a pevně věřím že obě strany si jsou vědomé že se navzájem perfektně doplňují. Že úspěch Slavie je úspěch JiT a vice versa.

      A pane Tvrdíku a Davide, díky za tyto rozhovory. Vždy se mimořádně těším.







      Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2022 11:00) . Zobrazit původní komentář

      • Re: ...

        lantsmit     před 2 lety 23.09.2022 12:31 |  
        1 3

        Záleží jenom na Slavii, zda nyní účinná smlouva s JiT skončí v roce '23 nebo až '25, viz dále:

        20. srpna 2020: Na čtvrteční tiskové konferenci klub prostřednictvím šéfa Jaroslava Tvrdíka oficiálně oznámil, že úspěšný kouč se svými spolupracovníky bude pokračovat v Edenu. Jde na české poměry o výjimečně dlouhý kontrakt - uzavřel tříletou smlouvu s dvouletou oboustrannou opcí.

        Tvrdík: „Jindřich Trpišovský je v současnosti bezkonkurenčně nejlepším trenérem v Česku. Byť jde o smlouvu tři plus dva, já ji beru jako pětiletou. Jindra je nejen trenér, ale i úspěšný manažer velké firmy a jeden ze symbolů klubu,“ uvedl předseda představenstva Jaroslav Tvrdík. „Dlouhodobé smlouvy jsou v Česku neobvyklé, ale inspirujeme se velkými kluby jako třeba Liverpoolem s Jürgenem Kloppem,“ dodal.

        https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/383015/trpisovsky-je-nas-klopp-rekl-tvrdik-kouc-dostal-extra-dlouhou-smlouvu.html

        • Re: ...

          Cygnus     před 2 lety 23.09.2022 14:36 |  
          1 0

          Máš pravdu Lantsmite. JiT má smlouvu 3+2. Tato opce umožňuje pokračování smlouvy bez toho že obě strany musí do opět sednout u stolu a projednávat podmínky další spolupráce, které jsou již pevně dané.

          Vidím tam jen jedno "ale". Ani jedná strana nemůže tu druhou donutit nadále spolu pokračovat v spolupráci. Je to možnost, opce, ne povinnost. Určitě bude ve smlouvě, kterou Slavie a J. Müller tolik měsíců připravovali, zmíněna možnost odstupného. Nerovná se to zrušení kontraktu, jen o předem dohodnutou částku odškodnění v případě nezájmu jedné či druhé strany.

          A to mne nenechává už tak klidného. Věřím že Slavie bude chtít pokračovat, doufám jen že JiT si nebude chtít po 5,5 letech dobít baterie a vzít si oddechový čas. Anebo zkusit něco nového. Zájem ze strany zahraničí bude dost velký, bylo tomu jak jsem pochopil na konci každé sezóny.

          Smlouva s opcí může být dle pravidel Dispute Resolution Chamber FIFy a CAS na maximum 5 let, zájem o využití opce se běžně musí oznámit do konce března dané sezóny. Do té doby nebudu moc klidný.

          • Re: ...

            lantsmit     před 2 lety 23.09.2022 15:20 |  
            0 2

            Smlouvu jsem nečetl, ale opce znamená právo jedný strany a v případě jeho uplatnění vznik povinnost druhé strany být i nadále, po dobu dalších dvou let vázána. Proto sám Tvrdik smlouvu komentuje tak, že je v podstatě na pět let

            • Re: ...

              Cygnus     před 2 lety 23.09.2022 15:33 |  
              1 0

              "Povinnost" je strašně relativní. Smlouvu jsem samozřejmě také neviděl, ale moc bych se divil kdyby buď jedná či druhá strana neměla možnost se opce zbavit vyplacením odstupného.

    • Re: ...

      bbslavia     před 2 lety 23.09.2022 12:43 |  
      2 1

      Dobrý den,
      respektujte soukromí pacienta, s fotbalem to nemá nic společného.Mě diagnóza nezajímá, vím, jak těžké období to bylo pro rodinu.Čmuchalství přenechte bulváru.

    • Re: ...

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 13:35 |  
      1 0

      Existuje šedesát devět typů rakoviny. A víš, který je ten nejhorší? - Ten, který máš Ty sám.
      (Jeden z vtípků na téma "raka". Když jsem měl holou hlavu a slyšel ho poprvé, smál jsem se mu snad dvě minuty.)

  7. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Dennis     před 2 lety 22.09.2022 23:00 |  
    13 0

    Bylo to fajn, spousta zajímavých informací jako vždy. Hodně si těchto setkání a otevřenosti našeho šéfa směrem k fanouškům cením.

    Ke stoperům. Trochu mě překvapila tak silná veřejná kritika Santose. Tohle myslím mohli pořešit spíš interně. Pozdvihnul jsem obočí při tvrzení, že zranění Davida Hovorky byl šok. Jakkoli mu to vůbec nepřeju, nedalo se přece spoléhat na jeho zdraví. S těmi stopery ze severu jsme prostě měli smůlu, jak to JT popisoval, tak snaha někoho z nich získat tam nesporně byla velká. Spíše nám nepřály okolnosti.

    Mládežnická akademie super, hrozně se těším, až to bude hotové, bude to velký posun, ale doufám, že nějak dořeší, kde bude hrát béčko. Situace, kdy pochopitelně nechceme držet všechny současné areály, stavíme jeden úplně nový, ale béčko tam nemůže hrát, ideální prostě není.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      mig52     před 2 lety 23.09.2022 05:53 |  
      3 3

      No, s Hovim to byla velká naivita. Mně se jí nechce věřit, přece po takovém zranění nemohli spoléhat, že bude hned lídrem. Zavání mi to alibismem ve spojení se skutečností, že se žádného stopera přivést nepodařilo.Provod se z toho úplně nevylízal dodnes. Byť je s podivem, že u zranění, jehož délka činívá asi 9 měsíců ( vím, že je to individuální) není ještĕ stoprocentně zpět. Říkám si, zda zlaté české ručičky by pro kolena našich hráčů nebyly lepší, než ty německé, ale to jen pro okraj, vím, že je to spekulativní.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2022 05:58) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Ivan     před 2 lety 23.09.2022 02:32 |  
    6 8

    Díky, dobrý rozhovor. Jen na Santose byl trochu moc tvrdej... Ono je to hlavně těžký v tom souboji, když Moskera evidentně použije ruce a vytvoří si tím výhodu, Santos mu to "oplatí stejnou mincí", ale to už je faul. Hráči se musí přizpůsobit rozhodčímu a když na jednu stranu pustí práci rukou a na druhou ji o sekundu později pískne, tak je to prostě minimálně nemilé. Pokud rozhodčí pouští hru, tak jsi hloupej když se na to neadaptuješ a necháš soupeře aby si tak beztrestně získával výhodu.

    Podle mě to penalta není (tím spíš v kontextu třeba nás v Jablonci, nebo Olomouce s Plzní, Sparty s Ostravou), ale bylo to trošku šedá zóna, rozhodčí si ji obhájí, ok. Rozhodně si ale nemyslím že je na místě se takhle do něj veřejně "obouvat" z pozice šéfa klubu.

    Já nevím jestli jste hráli fotbal, ale když si pomáháš rukama, tak není těžké se před někoho dostat i když jsi pomalejší a přesně to Moskera udělal. Kdyby ho Santos nechal jít a on skóroval, tak si pak říkáme že to Santos udělal špatně, že když teda vidí že rozhodčí pouští hru rukama, tak se měl taky chytit.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 04:59 |  
      15 0

      Myslím že Santos tam měl víc vroubků či jak to nazvat a tohle byl jen vrchol. Kdyby se mu to stálo poprvé ,tak by se to takhle určitě neřešilo o tom jsem přesvědčen.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      slamacek (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 11:33 |  
      1 0

      Ivane tohle "prerazeni" neni o jedne minele. Je to opakovana nekoncentrovanost. Jestli je pravdou, ze hrace trenerskz stab specialne upozornoval na co si davat pozor, coz v pripade mosquery by melo byt automaticke, tak jeho pocinani je mozna prirozenym reflexem, ale soucasne zcela spatnym a plynoucim z nesoustredeni.
      Druha vec je pak posouzeni sudim, ale to je uz jina kapitola.

  9. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Harvey     před 2 lety 23.09.2022 05:25 |  
    10 2

    Radši uvidím v áčku Křičfalušiho než Santose. Radši mladickou nezkušenost než laxnost a nulovou obětavost. A v zimě tipuji stažení Prebsla z hostovačky.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Taky     před 2 lety 23.09.2022 08:54 |  
      3 0

      Trdík v tom rozhovoru řekl, že Holeš je na stálo zařazen mezi stopery, minimálně do konce této sezóny, možná napořád. Prostě stoper číslo 1, alias Kudy ll. :-)
      A druhého stopera budou hrát Ousou, od kterého si klub hodně slibuje a bude ho chtít dobře zpeněžit a Kačaraba.
      Takže Prebsl, kterej potřebuje pravidelně hrát, by u nás leštil lavičku. Takže asi ten Křifaluši, kterej může pendlovat mezi ačkem, béčkem.


  10. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Lord     před 2 lety 23.09.2022 07:29 |  
    7 3

    Upřímně jediný z čeho nemám radost je přeřazení Holeše na stopera. Ten hráč má obrovskej přínos ve středu pole. Přijde mi to škoda

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      krumicek     před 2 lety 23.09.2022 08:05 |  
      12 0


      Jenže my máme obrovský průser na stoperu, takže nemáme jinou možnost. I za tu cenu, že střed pole se oslabí, protože já už fakt nechci trnout při každém dlouhém nákopu na naši polovinu.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Taky     před 2 lety 23.09.2022 08:15 |  
        9 1

        Líbí se mi Tiehi, může dát na šestce týmu i něco víc než Holeš směrem dopředu. A Holeš bude ze stopera užitečnej velmi, Kudy ll.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Taky     před 2 lety 23.09.2022 08:09 |  
      2 1

      Chápu, taky nemám radost a určitě to bylo pro realizák velice těžké rozhodnutí, ale je to správné rozhodnutí v této kritické situaci.
      A když si člověk projde letošní zápasy, kdy Holeš hrál, tak většinu jich stejně na stoperovi dohrával, ať z důvodu karet stoperů, zranění stoperů, nebo z taktických důvodů, abychom mohli dát někoho do ofenzivy...
      Jinak můj tip (ne přání) je, že se Santos nevzpamatuje a bude to největší provar v nové éře. Snad to nebude mít špatnej vliv i na Ewertona!

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        hiker42     před 2 lety 23.09.2022 21:13 |  
        1 0

        Santos nikdy nebude největší provar v této éře. Třeba Baluta představuje čistou ztrátu za přestup 50 mil. Kč + plat.

        Já si naopak myslím, že se Eda kousne a za rok bude na stoperu naše jednička :-)

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      denydzlSKS     před 2 lety 23.09.2022 11:59 |  
      3 0

      Občas není život tak snadný, aby se rozhodovalo mezi dobrou a špatnou možností. Občas se musí volit mezi špatnou a velmi špatnou. A to je bohužel stav se stoperama a Holešem.

  11. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Kapitán     před 2 lety 23.09.2022 07:38 |  
    3 8

    vubec nechapu, proc pred sezonou nechali odejit Maxima...ted nemame stopery a pujde tam Holes.. tezce nezvladnuta situace.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Ragnarok     před 2 lety 23.09.2022 12:51 |  
      5 4

      To co předvedl Talovierov v zápase s Feyenoordem k Traoremu bylo za mě něco neskutečného - totálně netýmové jednání, jaké jsem od hráče Slavie dlouho neviděl. Narostl mu hřebínek, ale výkonnost nebyla. Když jí ukáže, tak na stopera. Na DM nemá návyky.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        wimpy     před 2 lety 23.09.2022 12:55 |  
        1 1

        Jak můžeš něco takového posuzovat z tribuny? Jsou hráči, kteří během zápasu neustále ventilují emoce, to i směrem ke spoluhráčům a většinou jsou považováni za burcující elementy v týmu a bráni pozitivněji, než tzv. rybí krev. Důležité je jediné, aby to tím výbuchem na hřišti skončilo a netahalo se to do kabiny.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          Ragnarok     před 2 lety 23.09.2022 15:50 |  
          3 1

          Za mne to fakt vyslalo signál, že není členem toho kolektivu, necití se tak a nectí toho ducha, kterého jsme viděli v Totální sezoně a dalších materiálech. Za tohle bych spoluhráči vyčinil. Navíc Traoreho beru jako někoho, kdo má v týmu autoritu.

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            wimpy     před 2 lety 23.09.2022 15:52 |  
            2 0

            Jasně, že to přepískl, ale jestli si to vyříkali a skončilo to tím, tak bych to proti němu furt nevytahoval.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        cunak     před 2 lety 23.09.2022 15:53 |  
        0 5

        Ano. A z toho důvodu by Talovjerov už nikdy neměl za Slávii hrát.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Rooney     před 2 lety 23.09.2022 23:23 |  
        4 0

        Myslíš tu situaci, ve který byl sám Ibra dost silně namočen a pak za to seřval Maxe??? Já tu jeho reakci celkem chápu... A hlavně je to situace, která se mezi fanoušky hrozně nafoukla, skoro bych se vsadil, že oni 2 to dál vůbec neřešili. Prostě emoce v zápase, nic víc, nic míň...

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          El Greco     před 2 lety 24.09.2022 10:01 |  
          1 1

          Jo tuhle situaci myslí a furt omílá. Ibra se tenkrát pro něj klasicky na něco vyflák a ještě to chtěl takovým tím "mazáckým stylem" hodit na Maxe a ten se nedal - byla to nepříjemná situace, ale Maxim udělal správně, že se nenechal - "mazáctví" a pocit, že "no, co, mě nějaké zobák..." do Slavie nepatří.
          Jestli něčí chování bylo na pováženou, bylo to Ibrovo. Vyvozovat, že Max ukázal špatně charakter, je kokotina.

  12. V zimě Červ???

    Taky     před 2 lety 23.09.2022 09:25 |  
    0 1

    Jelikož se Holeš přeřazuje z DZ na stopera, možná se tím otevřela možnost pro Červa od zimní pauzy...
    Odchovanci olé!


    Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2022 09:28) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 09:37 |  
    25 2

    Dobré ráno přeji ze zamlžených šumavských koutů a pochopitelně u dobré kávy včetně dobrého koláče.
    Poslechl jsem si celý rozhovor a ještě jsem si znovu zopakoval některé pasáže.
    Nejprve bych popřál našemu šéfovi :-))) Jaroslavu Tvrdíkovi ať v boji s nemocí vytrvá a moc mu přeji co nejvíce zdraví a držím palce.
    Rozhovor mě ubezpečil o tom, že je náš nejvyšší šéf zpět a Slavia je jeho priorita.
    Pokud jste a pěvně věřím , že ano, dobře poslouchali, musíte cítit, že nám pan Tvrdík posílá víc než nějaké názory a rozbory na položené otázky.
    Z jeho rozhovoru je cítit, že pro něj je prioritou opravdu to, aby tady bylo ve fotbale opravdu rovné prostředí.
    Sám tomu jde naproti, i když se to některým z Vás nelíbí.
    Tím mám na mysli třeba i jeho jednání se Spartou a dalšími kluby, že musí být dodržovány standardy rovnosti rozhodování rozhodčích. Možná, že je v tom i kalkul, že tak trochu pošimral ego těm na druhém břehu, ale ono to má logiku.
    Navíc, pokud je pravda to, co Tvrdík říkal o tom, že v Plzni byli v ochrance Plzně i ultras Plzně, pak nemám co dodat.
    Točvolant Lžimberský v TIKI TAKA tvrdil něco o moči v kelímkách a Tvrdík to jednoznačně popřel. Pokud Lžimberský věrohodně neprokáže svá tvrzení, tak ať se se radši stáhne do hajzlu.
    A o Šádkovi to řekl naprosto přesně a jasně. A nezastává se ani těch našich šílenců, kteří ničili sedačky.
    Jsem také rád, že bez jakýchkoliv obezliček přiznal selhání s uvedenými hráči a jejich příchody a otevřeně řekl, že se ten problém bude řešit doplněním Tomáše Holeše do stoperské linie.
    O to víc je asi dobře, že máme do zálohy Tiehiho, Traorého, Ševčíka, Provod se snad také rozehraje a ještě je tam Ewerton a další. Tady bych asi zapřemýšlel a začal si vychovávat např. Prebsla nebo Kričfalušiho.
    Ale to je na trenérech a jak řekl p. Tvrdík, do toho jim mluvit nechce.
    Ale s tím Santosem, tomu rozumím a chápu ho. I ten pohovor, který s ním osobně bude mít.
    Tak nějak si asi Santos myslel, že to bude "karneval jako někde na Cocopabáně" a místo toho je to zatím průser.
    Takže asi bouchly saze a bude po karnevalu:-(((.
    Chvilku jsem také skřípal zuby u toho vyjádření podpory Příhodovi, ale pak jsem opět pochopil, že někdy méně znamená více. Jeho (p. Tvrdíka) snaha o regulérnost ligy a aby se zpět nedostali Královcové, Prohskeové, Pechancové a další, to je asi primární. Ale dobře poukázal i na ty rozdíly v posuzování podobných situacích. Šádek chce rozpoutat rozkol pomocí "Chřestýše" i ve vedení FAČR a Fousek teď neví kam se sebou.
    A tady by měla opět zahromovat Fevoluce a V. Šmicer!!! To přeci i ten Vláďa musí vidět....
    Dle zákulisních informací je Čupr na Šádka neskutečně naštvanej (Šádek si omotal Svobodu okolo prstu a růžence), a protože pan Tvrdík umí jednat i s Křetínským, tak je tu na stole konečně "ofsajdová lajna".
    A to je dobře. Ať je to pro všechny stejné.
    Tak se mějte všichni co nejlépe a věřme, že se po pauze naši kluci dají do formy a budou makat naplno.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      houston (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 11:00 |  
      8 0

      Závěry z dialogu p. Ocetníka a i. Tvrdíka jsou nezvykle ostrý, ale reakce na současnou dobu a skutky posledních let nesnesou odkladu. Sama skutečnost, že nejvyšší orgán profifotbalu vedou podrazáci s prokázanými podvodnými skutky je těžko k uvěření. To je místo pro osloveného Čupra, aby Křetínský začal konat, blba Tydýta se zbavil a tím dost oslabil Šádkovu pozici v LFA i ČFA. Vždyť ti na druhým břehu jsou pitomci, kteří si stěžují na silnou pozici Plzně a sami jí přes Tydýta nabíjí střelivo. Tady se musí začít. A čekat, že se z Točvolanta stane slušňák je nesmysl a ty bys ve svém věku v to neměl ani doufat. Já na něj oproti tobě musím občas koukat i naživo. Chodím totiž na fotbal do Domažlic a on tam hraje. Mám to do Vonďákova kousek, bydlím v Českým lese, ale nejsem Chod.
      Santos se, jak věřím, po provětráni v béčku vrátí a ještě to na jaře Plzni může vrátit i s úrokem. Ale bez červený ! A stav naší obrany je, jak se diplomaticky říká, opravdu nekonformní. Já bych ho nazval tragédií. A tím, že díru ucpeme Holešem, sice pomůžeme zadku, ale zároveň oslabíme střed, protože Provod ještě není v loňským laufu. Pro lidi okolo JiT těžký rozhodování.
      Nakonec se připojuju k přání všech věrných slávistů, aby se šéf dal zdravotně do kupy a dál kormidloval naší Slávii zrádnýma vodama špinavýho českýho fotbalu a vyvedl nás z nich do vod čistších a i těch mezinárodních.
      A teď si jdu číst Staré pověsti slávistické... Zdar našemu konání !

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        japhy     před 2 lety 23.09.2022 11:33 |  
        3 0

        Jsem v klidu. Zanedlouho seknou Bílka, čímž ukážou, jaký to jsou kabrňáci a nebojí se tnout i do velkých ryb a všechno bude sluníčkový :)
        Holeš vzadu může být problém pro střed, ale je vlastně jedinej, kdo může zalátat díru ve stoperech. A jak říkal Gandalf - "když je někdo jediný..." Navíc ve středu nějaké alternativy jsou a myslím, že by tohle mohla být velká chvíle pro Hromadu. Tomu jsem sice na chuť moc nepřišel, on ale nejčastěji nastupoval, pro mě nepochopitelně, na SZ. Jen by to chtělo míň faulů od něj. Konkurencí mu můžou být Traoré a Tiéhy. Traoré má ovšem opět svojí podzimní neformu a byť o Tiéhym vedení mluví jako o čistokrevném DZ, a proto do něj pumpují ofenzivu, mě teda přijde ofenzivní ažaž a jeho přepínání dozadu je celkem laxní.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.09.2022 13:04 |  
          3 0

          Gandalf? neříkal to náhodou doktor Skružný panu Pávkovi?

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            houston (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 13:32 |  
            1 0

            Yes, byls rychlejší...

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            japhy     před 2 lety 23.09.2022 14:13 |  
            0 0

            Jasně, že řekl.
            Já to mám ale spojený s jednou scénou v LOTR, ale jak tak pátrám, nenalézám. Tvl, mi neříkejte, že to budu muset zkouknout celý :D

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              kjandourek (admin)     před 2 lety 23.09.2022 14:47 |  
              1 0

              A tak my ti věříme, že tu větu Jackson od Menzela opsal... :-)

              Každopádně já pořád vidím tu hřbitovní zeď a Rudolfa Hrušínského, Jana Hartla se zalepeným okem a nasranýho Labudu: Řekl jsem do žní... je po žních :-)

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        ocetnik     před 2 lety 23.09.2022 12:19 |  
        2 0

        Červenobílé listy do každé rodiny!

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          houston (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 12:33 |  
          2 0

          Máš recht, předsedo ! Díky za tvojí práci.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        WarszawskiMuranow     před 2 lety 23.09.2022 12:46 |  
        0 0

        Hostouň? Vidis já myslel ještě nedávno ze Váš Sokol hraje ČFL.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          houston (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 13:40 |  
          0 0

          Já jsem z druhého Houstonu. V týhle Hostouni jsem, bohužel, doposud nikdy nebyl, ale když hrají 3.ligu ve Vonďákově, tak jim fandím. U nás hraje občas freundschaftspiel jejich béčko a hrají u nás dva kluci od nich.

  14. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    amon     před 2 lety 23.09.2022 12:30 |  
    4 0

    Z rozhovoru s JT potěšilo, když naprosto přesně pojmenoval prozatímní vystoupení Santose. Stál nás body v Plzni, na Slovácku, málem s Jabloncem, redka s Pana a celý podzim je spíše přítěží. Chce mluvit společně s Bílkem a Santosem mluvit o tom, z čeho jeho chyby pramení a jeho dalším působení. Moc se mi líbilo, když řekl, že si dokáže jen težko představit jeho návrat do A-týmu, pokud by nepředvedl např. 3 celá utkání v B-týmu na 110%. Přesně tak bych to udělal i já. On neměl zápas, kde by něco nepodělal. Naše Béčko hraje podobně, dostáváme spoustu gólů, tak at se ukáže tam. Já si nemyslím, že je to u Santose laxnost, ale on na to prostě nemá (nemá hlavu). Na Slovácku podělal zápas podobně (nesmyslná hlavička- námaz v 5.min.) a další mač v základu redka a pencle ve 2.min. Dostal už strašně moc šancí a zatím nás to stálo spoustu bodů.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Ragnarok     před 2 lety 23.09.2022 13:02 |  
      2 0

      Na Santose v béčku půjdu. Zajímá mne totiž, zda tam bude totálně vyčnívat. Podle mne bude. Hráče jeho kvalit se srovnanou hlavou by tam nemělo zaskočit vůbec nic a měl by ve dvojce řádit.
      Je otázka, jak to bere. To, co předvedl se Zlínem, Panathinaikosem, Plzní jsou docela kaňky. Nejhorší varianta by byla ho někam odvelet za odvoz a za dva roky sledovat, jak ho Sparta prodává za 6 milionů EUR do Nizozemí.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        wimpy     před 2 lety 23.09.2022 13:08 |  
        7 0

        Santos má očividně problémy s podceňováním situací. Pokud se do něj podaří vtlouct, že musí i do zdánlivě jednoduchých situací "vlítnout", tak to půjde. problém je, že se po něm asi chtělo, aby situace řešil fotbalově a to je trochu v protikladu.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.09.2022 13:22 |  
          14 0

          Souhlasím - podle mého názoru to není nekoncentrovanost. On se snaží každou situaci odehrát fotbalově... každý druhý stoper by míč odmázl, nebo odehrál do autu, aby dal mužstvu čas se vrátit do obranného postavení, zatímco on se snaží balón si pokrýt, získat ho a rozehrát... což - když se povede - vypadá super a dává to mužstvu bonus v podobě toho, že má balón pod kontrolou... Vzpomeňme si, jak jsme velebili Deliho, když zesměšňoval soupeře....
          Průser je, že Santos ještě zdaleka nemá Deliho jistotu... a hlavně i soupeři jsou o parník jinde než byli za Simona - jdou do toho jinak, důrazněji, "vychcaněji"...
          On prostě musí vybalancovat to, kdy je zisk míče (a jeho rozehrání do klidu) jistota... a kdy je to riziko, které nemá smysl podstupovat.... Na tohle měl třeba Kúdela v hlavě computer - ten nikdy nešel do neúnosného rizika... ale to se holt nabírá léty a zkušenostmi...

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            japhy     před 2 lety 23.09.2022 14:17 |  
            1 0

            Přesně jsem si vzpomněl na Deliho a jak jsem se tu s někým kdysi dohadoval, když dotyčný tvrdil, jak jsou ty Deliho frajeřinky jednoduchý.

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            Lunaris     před 2 lety 23.09.2022 17:49 |  
            0 0

            Vybavuju si situaci, kdy Kudela šel do rizika, chtěl hrát fotbalově, ztratil míč a dostali jsme gól. Od té doby složitý míč pálil do zámezí a neriskoval. Se svou sloní pamětí na fotbal by sis to možná mohl i pamatovat, já to přesně nevím.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      mig52     před 2 lety 23.09.2022 13:57 |  
      0 5

      Nj., ale teď budeme mít stopery dva. Trochu málo, do zbytku podzimu, to jednak. Druhak, p. Tvrdík také jasně řekl, že Holeš bude jednoznačně hrát stopera a žádná další alternace na DZ. Takže přece jen budeme mít 3 stopery. Jenže jsem zvědavý, co bude s Holešem, když se Jindřich rozhodne pro dvojici Kačaraba-Ousou! To bude Holeš na lávce? Zdá se mi, že je to ne trochu, ale docela dost ode zdi ke zdi. A to se mi nezdá jako šťastné řešení.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2022 13:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        japhy     před 2 lety 23.09.2022 14:18 |  
        1 0

        Myslíš, jako že se pro tuhle dvojici rozhodne dlouhodobě nebo jen při rotaci?

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          mig52     před 2 lety 23.09.2022 16:07 |  
          0 1

          Spíš při rotaci, ale těch zápasů může být dost. Doufám, že do toho nebude zasahovat zranění hráčů či vykartování.

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            japhy     před 2 lety 24.09.2022 13:50 |  
            0 0

            Tak to pak vůbec nechápu, proč tě to trápí. Když bude sedět kvůli rotaci, tak bude prostě odpočívat. I kdyby zůstal na DZ, tak rozhodně neodehraje všechny zápasy.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        El Greco     před 2 lety 23.09.2022 16:57 |  
        2 0

        No to je jednoduchý, když nastoupí Aiham s Tarasem, což teda pro ligový průměráky musí stačit, tak si Holeš odpočine, nebo může být zase na 6. JT myslel těžký zápasy - nebo jinak řečeno, Tomáš bude v zásadě braný jako stoper ale jen kdyby si trenéři nevyhodnotili, že Aiham s Tarasem stačí. Však stačili už xkrát.

  15. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Ragnarok     před 2 lety 23.09.2022 12:54 |  
    5 4

    Tvrdík mluví dobře a diplomaticky. Proto si nás Šádek bezskurpulózně maže, kde může. Dva kluby se začaly chovat jako korporace, což do moderního fotbalu patří, a ten třetí dál jede mafiánský 90'. Doufám, že skončí v bankrotu a zas to bude jojo klub.
    Do čela ligy patří kluby s fanoušky a ty jsou u nás 4, dejme tomu 5, když započtu rodinný klub.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Pedro50     před 2 lety 23.09.2022 17:52 |  
      7 3

      Říká se pan Tvrdík nebo Jarda

  16. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Ados     před 2 lety 23.09.2022 15:19 |  
    7 0

    Díky Davide, že děláte rozhovory s JT. Opět jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací.

    Rád bych se pozastavil nad plochou za východní tribunou, kde trénuje A tým a mládež. Pevně věřím, že tento prostor zůstane nadále v majetku klubu. Ideálně bych si představoval, že zde vznikne nové mini tréninkové centrum, např. se třemi hřišti převážně pro A tým. Logisticky by to dávalo smysl. Chápu, že jsou to zase peníze, ale ten prostor je takový rozháraný a Slavia by si zasloužila mít kvalitní tréninkové plochy. Takže Šeberov mládež a časem B a u stadionu využití pro Áčko.

    Když došlo na toto téma, tak byl pan Tvrdík celkem tajemný, tak jsem zvědav, jak to tam dopadne.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      ocetnik     před 2 lety 23.09.2022 19:14 |  
      3 0

      Tajemný ani nebyl. Ale těch proměnných tam tam je hodně. A čeká se na rozuzlení. Ty hřiště má fotbal v pronájmu a není důvod si myslet, že je nadále mít nebude.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Ados     před 2 lety 23.09.2022 20:58 |  
        1 0

        V pronájmu u spolku Slavie jejímž předsedou je Jiří Vrba?

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          ocetnik     před 2 lety 23.09.2022 21:23 |  
          3 0

          přesně tak

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            Ados     před 2 lety 23.09.2022 23:48 |  
            0 0

            Jasný, ale rekonstrukce umělky půjde za fotbalem, i když to není v jeho vlastnictví? To mi nedává moc smysl, ale hlavní je, že tam zůstane sportoviště a nevyrostou tam byty nebo kancelářskou prostory. To by byla ohromná škoda.

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              ocetnik     před 2 lety 24.09.2022 07:53 |  
              3 0

              Celá "SK SLAVIA PRAHA, spolek", funguje na principu vlastnictví areálu, který se pronajímá jednotlivým členům. Tedy spolek vlastní skoro vše a jednotlivé oddíly si pronajmou pozemek na kterém postaví sportoviště. Výjimkou je tuším jen bazén, který provozuje spolek přímo.
              Z mého pohledu je to správně. Pokud zanikne nějaký sport, pak pozemek vlastní stále spolek a při vzniku nového sportu může pozemek dále využít. Tím je zajištěna kontinuita slávistických sportů.
              Ono by se krásně mohlo stát, že za pár let by tady nebyl jediný slávistický sport.

              Na druhou stranu to má samozřejmě mnoho úskalí. Oddíly mají problém si vzít třeba úvěr, protože nemohou dát pozemek do zástavy a podobně. '

              Nicméně jak jsem psal. Za mě je správné, že vše má spolek.

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                Ados     před 2 lety 24.09.2022 13:10 |  
                1 0

                To já taky, snad to nevyznělo opačně. Díky za dovysvětlení situace.

  17. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 23.09.2022 15:24 |  
    20 0

    Za mě opět skvělý rozhovor. To je prostě radost, mít takového šéfa. Samozřejmě jsem lidsky velmi rád, že boj nad rakovinou vyhrál. Ale i z profesionálního pohledu, nedá mi to nevšimnout si, že trochu slabší sešup Slavie přesně kopíruje jeho onemocnění a čas, kdy se Slavii nemohl naplno věnovat. Z dalších komentářů naprosto souhlasím s tím, že tým máme dobrý a je to hodně o psychice. Je potřeba srovnat tu hlavu a rozjede se to. Offside čára = super. Je jasné, že mafiáni v čele ji nechtějí, aby se to dalo ohýbat. Takhle už nebudou mít snad žádnou výmluvu. Obecně situaci kolem rozhodnčích popsal velice přesně. To samé boj o lepší příjmy z TV práv = super. A pak se mi moc líbí, že se za nic neschovává a když jsme něco podělali, tak to přizná a nevymlouvá se. Za mě fakt skvělý rozhovor a hned mám lepší náladu. A větší optimismus. :-)

  18. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Pedro50     před 2 lety 23.09.2022 17:49 |  
    8 0

    Jarda je bůh!

  19. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Lunaris     před 2 lety 23.09.2022 17:54 |  
    10 11

    Zatím jsem ten rozhovor neposlouchal, ale jestli bylo zranění Hovorky pro lidi v klubu šok, jak je uvedeno v jednom článku, kde je výtah z tohoto rozhovoru, tak fakt už nechápu, co ve Slavii s prominutím hulej. Psal jsem to tu několikrát při jeho předchozích zraněních, že to absolutně není hráč, se kterým by Slavia měla počítat. Bohužel se mu to zranění musí stát počtvrté, aby si v klubu dali konečně dva a dva dohromady. nic proti Hovorkovi, lidsky je to strašné, že mu kariéru drtí tato hnusná zranění, ale ve Slavii se asi zbláznili, když ho chtěli mít jako stopera č. 1 s jeho anamnézou. Neuvěřitelné.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      necich     před 2 lety 23.09.2022 18:55 |  
      7 6

      Tak ty máš rovněž slusnej matros. :)

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Lunaris     před 2 lety 23.09.2022 20:30 |  
        3 3

        V čem konkrétně nesouhlasíš?
        Napsal lančmít níže: "Naše sportovní politika, její vedeni, v otázce stoperů selhala. Trenéři už mluvili s Tomášem Holešem, který se stane minimálně pro celou letošní sezonu napevno stoperem, možná na této pozici zůstane natrvalo”,
        Přeřazení Holeše trvale na stopera je v mých očích správné, nicméně v kalkulacích Slavie neplánované a vynucené opatření, které je důsledkem chybného vyhodnocení zdravotního stavu stopera Hovorky a možností jeho dalšího působení ve Slavii. Sportovní politika v otázce stoperů selhala, jak se píše v té citaci. Parafrázovat to můžu i tak, že nevím, co ve Slavii hulí, že tato sportovní politika takto selhala.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2022 20:31) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          necich     před 2 lety 23.09.2022 20:49 |  
          6 5

          Už jen odvolávat se na landsmida je ukázka slušně zhulenosti. : )

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            Lunaris     před 2 lety 23.09.2022 23:04 |  
            2 4

            Odvolávám se jen na tu citaci, kterou sem dal, jež je, předpokládám, J. Tvrdíka.

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              lantsmit     před 2 lety 23.09.2022 23:29 |  
              3 6

              Tys eště nepochopil pravidla místní moštárny? Jarda to říkat může, páč je za ním kus práce. Zato my ne, třebaže na stejný problémy slušně poukazujeme dřív. Leda pokud bychom to po Jardovi převzali, jak to na mě onehdá zkoušel kolega kjandourek.

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                Cygnus     před 2 lety 24.09.2022 03:20 |  
                10 1

                "Tys eště nepochopil pravidla místní moštárny? Jarda to říkat může, páč je za ním kus práce. Zato my ne, třebaže na stejný problémy slušně poukazujeme dřív."

                Tak co konkrétně říká "Jarda" (pro mne stále p. Tvrdík). Důkladně vysvětlil jaké byly priority Slavie co se týká obsazení postu stoperů tím, že absolutní priorita byl Santos, kterého jsme také získali. Pozastavuje se nad zraněním Hovorky v souvislosti s odchodem Kúdely. Dále říká že jsme měli zájem o získání jednoho z třech možných zahraničních posil, a vysvětluje proč tyto posily nakonec nevyšly. Zcela objektivně dodává že naše sportovní politika v otázce získání vyhledaných posil na místo stopera selhala. To je slovo odpovědného manažera, který bez vykrucování bere odpovědnost na sebe a jeho tým.

                A teď se najednou máme dočíst že na "stejné problémy 'my' (ať už to je vedle tebe kdokoliv) jsme slušně poukazovali dřív". Nevím jestli si teď děláš srandu nebo máš nás tady za imbecily.

                Takže pojďme se podívat co ty, Lantsmite, si tady psal 'dřív' (SN 16.5.2022)
                https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/15102-Hodnoceni-slavistu-35-kolo#komentar-833142

                "Takže si shrňme situaci se stopery (...)
                Není na místě (...) vhodné poděkování a rozloučení (Kúdela) a trpělivá práce s těmi, kteří už v minulosti dokázali odehrát špičkové zápasy a vysoce pravděpodobně pouze vinou zranění momentálně nepředvádějí žádné zázračné výkony? Můj pohled na stopery je takový, že do budoucna lze stavět na Hovorkovi a Kačarabovi jako na stoperech 1.-2., Ousouvi jako na stoperovi 3.-4 s jeho případným využíváním na beku, kde má zajímavé především fyzické, ale i fotbalové předpoklady s tím, že ty jeho blbý ztráty nebudou na křídle bolet tolik jako uprostřed. K tomu je potřeba přivést někoho perspektivního (Tijany, Prebsl, někdo jiný), kdo se může v relativně krátkém čase vytáhnout na pozici 1.-2., v případě zranění či odchodu někoho z dvojice Hovorka, Taras."

                S trojici Hovorkou, Kačarabou, Ousouem u tebe tehdy panovala spokojenost, jako perspektivního hráče jsme dovedli Santose.

                Po té co se opět zranil David Hovorka, jsi pokračoval: (SN 22.6.2022)
                https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/15154-David-Hovorka-podstoupil-operaci-Ceka-ho-dalsi-pauza#komentar-842160

                "potom, co nám nečekaně vypadl stoper č. 1... ( = Hovorka) (...) porovnávám přínos mnou navrhovaný varianty s Holešem s variantou, že bude na stoperu hrát Santos s Ousouem nebo s Tarasem, nebo všichni tři, pokud bychom přecházeli na tříobráncovej systém".

                Takže opět jsi byl spokojený tím, že máme k dispozici Santose - Kačarabu - Ousoua a k tomu ještě případně Holeše jako náhradu za Hovorku.

                Nějak mi uniká že bys tehdy, koncem června, 'slušně poukazoval' na možné problémy na pozici stopera. Že bys tehdy poukazoval na to, že naše sportovní politika v otázce stoperů selhala. Zbytečně teď děláš ze sebe s prominutím blbce.


                • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                  lantsmit     před 2 lety 24.09.2022 04:30 |  
                  1 10

                  Už jsem tady několikrát psal, že nebudu diskutovat s lidma, co si nedovedou pomoct a musí v každém příspěvku přecházet do roviny osobních urážek.

                  K věci, s Tebou naposledy, bude lepší, když mě budeš ignorovat.

                  Ty společně s kjandourkem doslova plísníte každého za kritiku, byť sebeslušnější, podloženou věcnou argumentací. Pak přijde jednou za půl roku Tvrdík, vystřelí s podobnou kritikou do vlastních řad, a ty píšeš příspěvky o tom, jak fantastickej je to boss.

                  Já na ta témata, o kterých teď mluvil Tvrdik, napsal daleko víc komentářů. V nich třeba opakovaně to, ze situace se stopery je zanedbaná už minimálně rok. Dál jsem v nich opakovaně psal, že nakonec ta situace skončí tak, že stoper č. 1 bude Holeš. Taky jsem opakovaně psal, že je Ousou stejně nespolehlivej jako ostatní stopeři, že když udělá v zapasu chybu, tak v hlavě “hoří” po celej jeho zbytek.

                  Kdybych tohle opakoval neustále, tak dostanu ceres, kterej dostávám i tak, že jedu tuhle kritiku pořád dokola.

                  Tak napíšu pár příspěvků, ve kterých hodnotím tu už nastalou situaci u stoperů, ve smyslu, co s tím teď můžeme dělat. Když jsme nepřivedli dalšího stopera (Hiena), jak jsem od začátku rovněž předvídal, že se to nemůže povést, se stejnými důvody, jaké teď prezentoval Tvrdik. Což všechno samozřejmě navazuje na ty moje příspěvky předchozí.

                  No a ty si tyhle příspěvky vybereš a snažíš se v nich najít moji spokojenost se situací na stoperu. Na toho perspektivního, o kterým píšu, si účelově dosadíš Santose, kterého já ale nepřivedl. To je práce Tebou obhajovaného Bílka, za kterou teď od Tvrdíka sklidil zcela zaslouženou kritiku.

                  Takže suma sumárum, já jsem slyšel z úst Tvrdíka hodně z toho, co jsme tady společně s par dalšími kolegy psali dlouhodobě a nesmyslně jsme za to byli minusováni. Ale v klidu, já těm minusum rozumim, to jsou totiž právě ta pravidla místní Moštárny.

                  No a Ty? Ty můžeš dál twistovat tak jednoznačný věci, jakou je Jindrova smlouva na 3 + 2 = 5 (i podle mistra Tvrdíka).

                  • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                    Cygnus     před 2 lety 24.09.2022 08:06 |  
                    11 0

                    Dávám odkaz na tvoje 2 příspěvky, ve kterým se jasně a jednoznačně vyjadřuješ k situaci stoperům a jak ty bys to řešil. Jeden odkaz je před zraněním Davida Hovorky, druhý ihned po jeho zraněním. Oba příspěvky jsou navíc ještě z doby, kdy přestupové období ještě ani nezačalo.

                    Chápu že máš zapotřebí dělat za sebe pana důležitého, ale bohužel pro tebe
                    (a) mám dobrou paměť a (b) měl bys počítat s tím že tvé výroky se dají velmi snadně zpětně dohledat.

                    Kdybys řekl 'mýlil jsem se', zachoval bys alespoň chlapskou tvář. P. Tvrdík to na rozdíl od tebe umí. Vím že kolegové v minulosti varovali že snažit se s tebou diskutovat vede jen k dalšímu trollování z tvé strany. Když už jsi ale byl přistižen u takové evidentní lži, nešlo jinak reagovat.


                    Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 08:07) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                  mig52     před 2 lety 24.09.2022 07:14 |  
                  2 2

                  Jenže to nenápadné pozastavení se nad zraněním Hovorky s rolí , jakou mu chtěli dát, je fakt úplně mimo, to probúh přiznej. Provod není dodnes stoprocentně fit, nehraje celá utkání. To mi chceš říct, že Hovorka, pokud by jej nepotkalo další zranění, by hrál vkuse, a nebyl by nasazován jen v případě potřebné rotace? A klíčový stoper, na kterém stojí obrana a stopérská dvojice, by snad měl být na place s největší minutáží.!!!


                  Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 07:15) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                    Cygnus     před 2 lety 24.09.2022 07:36 |  
                    6 0

                    Migu, ja reagoval na tvrzení Lantsmite 'že on dlouhodobě a slušně přece poukazoval na problematiku stoperů'. Cituji ho, dávám odkaz. A kde umí číst tomu je jasné že evidentně si vymýšlí. Buď si vůněc není vědom toho, co tvrdil před 3 měsíci, anebo kecá. Spíš oboje.

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              necich     před 2 lety 24.09.2022 08:24 |  
              2 0

              Odvolávej se tedy příště na autora citace, v tomto případě na JT a nikoli na tlachala jako je ladsmit. :)

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                Lunaris     před 2 lety 24.09.2022 12:33 |  
                0 3

                Předpokládám, že lidi umí číst stejně jako já, a tedy chápou, že to byla citace J. Tvrdíka. Z příspěvku lančmíta je to jasně patrné. Pokud ho teda nemáš bloknutého. Já nikoho neblokuji a lančmít, byť s ním někdy nesouhlasím, např. v pohledu na Jířího Bílka, tak on se aspoň snaží svoje názory nějak vysvětlit, na rozdíl od jiných. :)

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            mig52     před 2 lety 24.09.2022 07:04 |  
            3 3

            Pohledem tvých očí asi také šleháš solidním "bičem". Obhajuješ neobhajitelné. Na stoperu s takovým zdravotním stavem, ať se jmenuje jakkoliv, můžeš počítat do kádru, ale ne počítat s ním jako se zákl.kamenem stoperů a obrany. To jsi fakt mimo.


            Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 07:05) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              necich     před 2 lety 24.09.2022 08:20 |  
              1 3

              Tak ty musíš být sjetej imrvere a to i nyní. Kde něco takového píšu?

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              lantsmit     před 2 lety 24.09.2022 08:22 |  
              1 2

              Byl před sezonou považován za stopera č. 1 (výkonnostně) a bylo to tak v pořádku, což nijak nezpochybnil ani Tvrdík. Ani já jsem jeho další vážné zranění na druhé noze nikomu nevyčítal. Co Tvrdík i já vyčítáme, bylo, že se v téhle situaci absolutně nepovedl Santos a nepřivedl další stoper (ani jeden ze tří Hien, Sinyan, Ugbu, jak ty důvody u nich Tvrdík popsal). Takhle Tvrdík vysvětlil, v čem to selhání sportovní politiky vedení spatřuje on sám.


              Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 08:23) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                lantsmit     před 2 lety 24.09.2022 08:37 |  
                1 3

                Ještě k tomu, co jsem psal nebo nepsal:

                “Díky za tohle potvrzení, za mě naprosto logický, podle toho, co vidíme na trávníku a slyšíme z úst JiT, a to dlouhodobě (ve vztahu ke Gadžimu). Bohužel po něm zbude vzadu kráter, kterej bude ohromně těžký zacelit. Ačkoli s tím tady drtivá většina přispěvatelů nebude souhlasit. Můj tip a zároveň přání je, aby se na stoperu natrvalo usadil Holeš jako novej šéf obrany a zároveň třeba i ten kapitán, jak se s obojím počítalo u Gadžiho. Řešení na pozici šest vidím jako relativně lehčí úkol, ale raději už nebudu zdejší milovníky líbivých fotbalistů (jak to včera krásně použil JiT, při prezentaci vlastností Santose) provokovat...” https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/15154-David-Hovorka-podstoupil-operaci-Ceka-ho-dalsi-pauza#komentar-842113

                • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                  lantsmit     před 2 lety 24.09.2022 09:44 |  
                  1 3

                  To bylo 24.6, po zranění Gadziho, dva měsíce před koncem přestupního období.

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 24.09.2022 12:15 |  
            0 0

            Nenávidím výraz "dobře ty", ale dobře ty! :-)

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        mig52     před 2 lety 24.09.2022 06:57 |  
        4 6

        Necichu, Lunaris to napsal trochu tvrdě, ale mohl bys napsat, v čem neměl z hlediska reality pravdu? No, zřejmě si ve Slavii nešlehají, ale není nutno snad vysvětlovat, že to bylo myšleno obrazně. Slavia je profesionální klub na evropské úrovni, ne pivní parta pouličního charakteru. Měla by tedy pracovat v realitě a na vysoké odbornosti. A stavět stopérskou dvojici na takto těžkými zraněními sužovaného hráče, je fakt úlet. Tím nechci vůbec říci, že se nemělo s Hovim počítat, to ano, mohl hrát v základu ostošest. Ale před soutěžemi si říct, Hovorka bude lídrem stoperů, jak to z vyjádření p. Tvrdíka vyznělo, a i proto možná netlačili v příchodu kvalitního stopera na pilu, to je prostě velká chyba, protože nikdo nemohl vědět, jak se budou věci vyvíjet. Podívej na Provoda, dodnes není zcela fit, a klasická doba devíti měsíců léčení je asi už dávno pryč, byť u těchto zranění je to hodně individuální. A právě proto se nemělo tak přesvědčivě stavět obranu na Hovorkovi. Chraň bůh, to není nic proti němu, naopak, má můj obrovský respekt, to by se týkalo každého hráče. A tvrdit, že to tak není, je lhaní si do vlastní kapsy. Ale to už je problém každého z nás.

  20. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Filda14     před 2 lety 23.09.2022 17:58 |  
    0 0

    Bylo to zajímavé. Jen mi v současné situaci chybí informace o tom, jak je na tom Béřa. Nevíte někdo?

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      ocetnik     před 2 lety 23.09.2022 19:12 |  
      4 0

      Twitter:

      Berova individualni rehabilitace jde zatim podle planu. Bojuje! On i klub veri, ze se na travnik jeste vrati. Jeste ho ceka v listopadu jeden maly zakrok, s tymem az od ledna pristiho roku.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Taky     před 2 lety 23.09.2022 20:57 |  
        1 0

        Díky za info.
        Nejdřív jsem to přijal do hořka, původně měl hrát už na konci podzimu, ale pořád je šance, tak tedy snad na jaře! Pomohl by, je to srdcař.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2022 21:13) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          záplata     před 2 lety 23.09.2022 21:40 |  
          4 2

          Obávám se, že Béřa nám už asi nepomůže, ale hodil by se, to jo, válečník, vítěznej tip, to je to, co mně v dnešním kádru trošku chybí, ten by na hřišti srovnal všechny naše kluky, ten by žádnej salámismus nestrpěl, a i toho Moskyta by si na hřišti našel.

  21. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    mig52     před 2 lety 24.09.2022 06:34 |  
    10 2

    Za mne kromĕ podání informací (potěšily zprávy o akademii, snad to bude klapat dál) mělo vystoupení p. Tvrdíka ještĕ jeden, možná klíčový oznam. Nazval bych ho Křéťova kabela, díl druhý. Chtěl jednoznačně ukázat na to, že rozhodčí nestačí. Ať už úmyslně nebo to neumí. Naznačoval, že "A" je správně, protože hraniční situace jdou za jednou stranou. A vše v takové míře, že se to stává neúnosným. Nejde jen o hlavní, ale i pomezní a hlavně Var kašpary. Prostě to narval do veřejnosti, zajímající se o fotbal a je celkem jedno, zda s ním souhlasí či nikoliv. Tady budou rozhodovat i osobní sympatie. Ale hlavně, před takovým vyjádřením nemohou zainteresovaní ani písálci strčit hlavu do písku. A jak už psal Sokrates, při slovech o Příhodovi jsem musel silně zpevnit žaludek, ale uznal jsem, že diplomaticky to byl skvělý tah. Tak jsem moc zvědavý, jaký bude vývoj stran těchto věcí. Sledujme, kdo s ním bude souhlasit a kdo se bude stavět na zadní. Možná se pár lidí i klubů pěkně odkope. Tož to jsem chtěl v sobotním ránu dostat ze sebe.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 06:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 24.09.2022 08:53 |  
      1 1

      Zdravím Tě a zdá se mi, že se nám vracíš do fazóny :-)). Dostal si to ze sebe docela hezky:-)).
      Tož vítaj...
      Sokrates55

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        mig52     před 2 lety 24.09.2022 10:10 |  
        0 2

        :))), díky za přivítání

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Lunaris     před 2 lety 24.09.2022 12:27 |  
      1 1

      Není to tak dlouho, co jsem tu psal, že zhruba dva nebo tři roky zpátky se sparta veřejně ohradila vůči tomu, že jí řežou rozhodčí a od té doby měla celkem klid. Volal jsem po tom, aby se veřejně ozvala i Slavia, protože pak to má teprve tu správnou sílu. Když něco řekneš někde někomu interně, aniž bys na něj měl nějaké kloudné páky a fakticky si jen stěžuješ, tak to nemá ten dopad, jako když to uveřejníš. Takže jsem rád, že s tím J. Tvrdík vyšel takhle veřejně. Je potřeba věci pojmenovávat jasně. Myslím, že plzeň má natolik kvalitní kádr a trenéra, že nemají zapotřebí, aby se hráli z kopce. Proti těmto praktikám je nutné se řádně vymezit.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 12:36) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    rybarmirek     před 2 lety 24.09.2022 07:37 |  
    4 3

    Zdravím,pana Tvrdíka mám rád,společně s panem Šimanem vlastně Slavii zachránil.Možna ale zapomíná na minulost ,jak se nám bolševik posmíval a všude křičeli ,,věčně druzí ap.''.Ja bych se Spartou vůbec nezaobíral a už vůbec ne kolik měla mít bodů,třeba na to mám špatný názor,pan Tvrdík je skvělý diplomat,tak asi ví co dělá.Jinak rozhovor opravdu dobrý a udělá vystihující nynější situaci.Jinak jak řekl David Ocetnik, hlavně zdraví,to je na prvním místě!

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      Lunaris     před 2 lety 24.09.2022 12:23 |  
      5 1

      Samozřejmě, fanoušci nezapomínají, nicméně je potřeba hledět dopředu, zejména když jsi zástupce představenstva Slavie. Za rovinu ze strany rozhodčích je třeba se spojit třeba i se spartou a sami nebudeme mít zdaleka takovou sílu. Když budou obě S mluvit jedním hlasem, už je to síla, se kterou se musí počítat.

  23. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    Martin Platil     před 2 lety 24.09.2022 07:58 |  
    5 16

    Škoda, že pan Tvrdík nebyl stejně rezolutní u zeťáka, jako je u Santose. Kolář nás stál postup do Ligy Mistrů i Evropské ligy a pak jeho dávání mu šanci v lize, které nás také stálo spoustu bodů, nervů a peněz.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      ocetnik     před 2 lety 24.09.2022 10:10 |  
      8 2

      Asi by jsi se divil. :D Ale jak říkal v rozhovoru, trenérům do toho nemluví. Ani u Santose ani u jiného.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 10:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 24.09.2022 11:04 |  
        14 0

        Zdravím Davide a přeji dobré dopoledne.
        Jen bych doplnil otázkou.
        Proč by nejvyšší šéf fotbalové Slavie nemohl říci kritiku na hráče svého mužstva, pokud nepodávájí dobré výkony a sdělil to i trenérovi včetně výtky??? Jen ať to dělá!!! A má na to právo.
        Podle mých informací byl i ke Kolářovi kritický a nechtěl, aby šel tak brzy po zranění do branky.
        I náš trenér potřebuje mít oponenta a kdo jiný než pan Tvrdík by to měl být.
        Ano, hodně z Vás řekne, že pan Tvrdík fotbalu nerozumí tak odborně a pod.
        To je jedno, on zodpovídá za celou Slavii a proto ať si klidně vyříká s trenéry i s hráči to, co mu vadí.
        Vždyť to je to, co to posune dál. A i Slavii.
        Navíc v tom rozhovoru vyznělo také, že trenér má jeho absolutní důvěru.
        Tak dobrou chuť k obědu přeji.
        Sokrates55

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          mig52     před 2 lety 24.09.2022 16:40 |  
          1 2

          Podpis a razítko.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          ocetnik     před 2 lety 26.09.2022 10:52 |  
          0 0

          Plně souhlasím, Jaroslav má plné právo říct jakoukoli kritiku na kteréhokoli hráče. Nikdy jsem netvrdil opak :D

          Jen jsem reagoval na to, "že nekritizoval Koláře".

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 26.09.2022 10:59 |  
            1 0

            Já to také tak pochopil a v kontextu výše uvedeného to bylo myšleno k příteli Martinu Platilovi.
            Sokrates55

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 24.09.2022 12:11 |  
        3 2

        Takový rétor a celebrita a nejžhavější kandidát na post tiskového mluvčího, až s tím jednou Býček sekne a napíše "jsi se". :-)

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 24.09.2022 13:35 |  
          1 1

          Tušil jsem Vlku, že to napíšeš:-)) a tak jsem Ti nechtěl "fušovat" do řemesla.
          Sokrates55

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 24.09.2022 13:56 |  
            0 2

            Nedalo mi to, no... Sice jsem chtěl, až jednou přijedu do Edenu, společně s kjandourkem a peháčkem pana Ocetníka navštívit a požádat o fotku a autogram a to teď už nemohu, protože bych hned dostal z každé strany jednu, ale nemůžu si pomoci, ta hyperkorektnost mě strašně dráždí. :-)

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

              ocetnik     před 2 lety 26.09.2022 10:50 |  
              2 1

              Jen přijď ale samozřejmě v češtině mám občas mezery. Nicméně mám lehkou obhajobu https://ibb.co/StNJWLy

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

                Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 26.09.2022 10:56 |  
                4 0

                Tolik obhajoby snad ani Davide nemuselo být.
                Nikdo nejsme bez chyb a i od Vlka je to myšleno v nadsázce :-)).
                To hlavní je, že to bylo další velmi dobré povídání a informace "přímo od pramene".
                A za to Davide moc děkuji.
                A to je to, oč tu běží:-)).
                S úctou
                Sokrates55

  24. Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

    torn     před 2 lety 24.09.2022 12:59 |  
    7 1

    Ještě k části, kde se pan Tvrdík věnoval Příhodovi. Píšu na foru, že Příhodu rozhodně nepodporuji. Jde o úplně odlišnou situaci, než když něco podobného prohlásí předseda.
    Já jsem s jeho řešením nadmíru spokojen. Příhoda je omlouván tím, že má k dispozici málo zkušených a nezkorumpovaných rozhodčí. Také se vymlouval na tlak na jeho osobu ze strany FAČR. První argument je úplně mimo, jelikož chyby nedopadají na kluby rovnoměrně. A také výroky komise, jenž lidem vadí asi nejvíce, jsou naprosto nekonzistentní.

    To pan Tvrdík v rozhovoru zdůraznil. Vyřkl, že komise používá při zdůvodnění jakoby jiná pravidla. Adresoval i 2. argument. Řekl, že Příhodu podporuje. Jestli Příhoda cítí tlak k navrácení odsouzených rozhodčí, osobně zeptá lidí, jenž za to mohou být zodpovědní. Tudíž Příhodu podporuje, a já v tom zároveň slyšel, že Slavia se pokusí Příhodovi vytvořit ideální podmínky pro fungování (sleduje ale jeho kroky). A nejen to, sami jsme na FAČR relativně slabí. Tak získal podporu sparty. Ta je samotná neschopná, ale vliv má.

    Podle mě rozhodčí spartu asi trochu poškozují, ale je to daleko od nějakých brutálních zářezů. Zaprvé neodpískání penalty není zas až taková brutální chyba. Zadruhé tu penaltu na Čvančaru jsem viděl a pokud by byla odpískána, byl bych nerad. Předtím tomu totiž předcházela jednoznačná simulace, a toto mi přišlo jako vzájemné pošťuchování.

    Sparta si všimla, že už se k ní nechovají tak ohleduplně, jako dříve. Čupr je podle mě součástí toho spíš neschopného než toho špatného na spartě. A JT za ním přišel, aby uzavřel dohodu. Která má sloužit pro snížení nerovného metru rozhodčích. Kvůli tomu také zdůrazňuje chyby v jejich neprospěch.
    Podle mého názoru jde o velmi chytrý a zároveň morálně přijatelný tah.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      pehacko     před 2 lety 24.09.2022 13:26 |  
      5 4

      Asi mas pravdu, protoze kdyz to cele rikal, tak jsem hrube nesouhlasil a rikal si, ze tohle snad neni mozny. Ale ono samotny prd dokazeme… a spojit se s bolsevikem proti pradelne je idealni reseni. Tedy bylo by, kdyby tydyt nebyl davno s sadkem domluveny. Takze my budeme rudym lizat rany z nejakeho zmareneho suchého hajzlu, kdy jim sudi nepisknul penaltu za simulaci simulanta cvancary a na oplatku dostaneme jen dalsi zarez.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        torn     před 2 lety 24.09.2022 13:44 |  
        3 0

        Kvůli tomu šel JT za tím neschopným křídlem sparty. Rosický nebo Čupr samozřejmě tydýta podporovali, ale podle mého názoru už zjistili, že pokud jej budou podporovat, tak jejich šance na titul je ještě nižší, než normálně.
        Když jsem slyšel Čupra povídat o právech na ligu, tak jsem měl pocit, že jen podporuje svého tydýta. To, že se s JT sešel, může znamenat, že mu něco konečně došlo.
        Je chytré se spojit s tím možná trochu omezeným, ale aspoň trochu poctivým.

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

      záplata     před 2 lety 24.09.2022 13:57 |  
      3 6

      Já za sebe můžu říct, že z nějakýho spolčování s Xindlem rozhodně radost nemám, pokud se dohodli, že zaplatěj tu čáru, tak OK ale všechno ostatní co předseda o nich řekl je prostě navíc, to tam nemělo bejt. Však on nás Xindl zase vyškolí z ferplej, jen co bude mít příležitost. Aby náš předseda podkuřoval takový verbeži, to pro mně není přijatelné. A ty body taky neseděj, zapomněl přičíst body který naopak získali s pomocí rozhodčích. Fuj tajbl.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        záplata     před 2 lety 24.09.2022 14:09 |  
        1 0

        V takovejch Teplicích se jim to určitě dobře poslouchalo, například. Co se má co starat o jejich body, sral bych na ně z vysoka.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

        krumicek     před 2 lety 24.09.2022 15:42 |  
        10 0

        Tak já myslím, že Tvrdíka vůbec netrápí, že sparta přišla kvůli rozhodčím o nějaký body, naopak. Z jeho strany to vidím jako čistý pragmatismus, prostě pokud chce bojovat proti proplzeňskému pískání, tak takhle to má větší váhu ("Vidíte, vždyť oni už řežou i spartu!"). Kdyby jen řekl, že sudí pomáhají Plzni nebo že chybovali v náš neprospěch, tak všichni nad tím akorát mávnou rukou a řeknou, že Slávisti zase brečej...

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem 9/2022

          _karlik_     před 2 lety 26.09.2022 16:35 |  
          0 0

          taky si myslím, že ty zářezy popelářů záměrně zveličil a vypíchl, aby je dostal tam, kde je potřebuje mít. holt, účel světí prostředky (že, ignáci?)

  25. Změna termínů zápasů???

    Taky     před 2 lety 26.09.2022 12:21 |  
    3 0

    Kdy tedy mají na LFA v plánu divákům oznámit tu změnu, že se bude hrát i v prosinci a naopak, se nebude hrát v lednu? Mám koupenou permici a nechci přijít o domácí zápasy a taky plánuju v nehracích víkendech s partou lidí jezdit na hory atd.
    A výjezďáci to mají ještě komplikovanější s plánováním.
    Já vím: "Promiňte ženy, promiňte rodiny..." :-)

    • Re: Změna termínů zápasů???

      wimpy     před 2 lety 26.09.2022 12:42 |  
      4 0

      Počkej, to jako fakt? Že se měsíc nebude hrát v listopadu kvůli MS, pak se odehraje pár zápasů v prosinci a pak daj zimní pauzu? To je snad i na LFA moc blbý...

      • Re: Změna termínů zápasů???

        Kulajs     před 2 lety 26.09.2022 16:22 |  
        0 0

        Už to podle Tydýta padlo.

      • Re: Změna termínů zápasů???

        Snivec     před 2 lety 26.09.2022 19:44 |  
        0 0

        Tohle zni hodne blbe, ale ten navrh mel byt snad trochu jiny, hrat az do cca 10. prosince a pak nezacinat 30.ledna, ale o 3 tydny pozdeji. Pak ale zjistili, ze to neni takova uspora na energiich, vetsina klubu o to nemela zajem, protoze stejne temer nikdo netopi a nevytapi travnik :)

        • Re: Změna termínů zápasů???

          wimpy     před 2 lety 26.09.2022 19:48 |  
          2 0

          Loni se hrálo ještě 18.12., ale letos nesměj kvůli MS v Kataru, jestli to dobře chápu.

  26. Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    vršek     před 2 lety 27.09.2022 11:52 |  
    6 12

    Je to cca dva roky když "odcházel" ze Slavie Milan Škoda - v době kdy mu chybělo tuším 8 gólů do 100, kdy se tvrdilo, že není perspektivní, a je za zenitem, kdy se tvrdilo, že chce odejít do zahraničí, a že se nehodí do koncepce.... Že tomu tak nebylo v mnoha ohledech doložil Milan Škoda svými výkony v průměrném klubu turecké ligy. S chybějícím koncovým útočníkem jsme si "poradili"... (no, prý nebýt zranění mohl prý být letos opět náš)
    To, co však tehdy vadilo a vadí dodnes mně je to, jakým způsobem, a v jaké chvíli musel ze Slavie odejít - mohl jako kapitán oslavit titul, mohl vstřelit 100 ligový gól před našimi zraky a to, že neměl žádný dohodnutý přestup do zahraničí dosvědčil i průběh jeho přestupu do Turecka...
    Ale to, co se odehrálo před touto, a zřejmě už na konci minulé sezóny s Ondřejem Kúdelou je opět zcela nepochopitelný a navíc zásadní "přešlap" vedení Slavie. To, že Kúdela byl ze Slavie "odejit" jsem slyšel již před cca dvěma měsíci - no, jedna paní povídala... To, že tomu tak bylo jsem se pak doslechl od jiné osoby, a stále jsem tomu nemohl uvěřit... Že tomu tak skutečně bylo jsme se tedy nyní dozvěděli od hráče samotného v rozhovoru pro Sport - nechtěl ze Slavie odejít, chtěl v ní ukončit kariéru, vytvořil si ke klubu ohromný vztah, podobně jako Škoda i on z počátku zažil chvíle, kdy se jeho kariera ve Slavii nijak nerozvíjela, přesto oba zůstali, a stali se pro náš tým nepostradatelnými!
    Zřejmě pouze můj názor! Názor fotbalového laika a fanouška.
    Naše vedení opět rozhodlo o konci kariery tohoto hráče ve Slavii. Nepotřebný a neperspektivní....
    U Škody chyba jak po herní stránce, tak nechutné ve vztahu k jeho charakteru a slavistickému srdci!!!
    U Kúdeli k tomu však je třeba doplnit ještě další aspekt.
    Proč máme v současné chvíli jen tři stopery? Proč chybí hráč, který by dirigoval naši obranou fázi a zároveň byl uznávanou "personou" na hřišti. Myslím si, že by výkony Ousua, Kačaraby i Santose vypadaly zcela jinak po boku našeho "bývalého" kapitána. Je snadné říct, že už není perspektivní, že se přestupy stoperů "zašmodrchaly".... Ale proč nemohl v takové chvíli Kúdela zůstat v kádru. No, pravda je, že jednoho neperspektivního hráče - "srdcaře do kabiny" už platíme cca tři roky - no, jistě si zase jeden zápas v sezóně zachytá.
    Oba tyto "přešlapy" slavistického vedení jsou nejen chybami a neslušným chováním vůči našim největším oporám, ale u Kúdeli nás podle mého připravili o titul loňský (zápas s Hradcem zřejmě rozhodl) a letos, jak se ukazuje bude zisk titulu naprosto neskutečnou dřinou,,,,
    A ještě na závěr - jak chceme bez zkušených, vynikajících hráčů a bez významných úspěchů vychovávat z oněch vytipovaných mladých a nadějných hráčů ony hráče vynikající. Takové, které pak s velkým profitem zpeněžíme???


    Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2022 12:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      kjandourek (admin)     před 2 lety 27.09.2022 13:32 |  
      9 6

      Kromě toho, že s tím cos napsal nesouhlasím, bych chtěl poprosit o jedno: Kúdela je rodu mužského a skloňuje se podle vzoru předseda.... bez Kúdely jako bez předsedy! Opravdu Tě to i na konci slova nemlátí do očí?

      A to tedy pominu fakt, že v žádném ze vzorů, které pro mužský rod máme, se ve druhém pádě i nevyskytuje (bez pána, hradu, stroje, muže, předsedy a soudce)

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        Vhoo (přítel SN)     před 2 lety 27.09.2022 13:43 |  
        3 2

        Zpět k věci. Opravdu si někdo ještě myslí že mít tři stopery je v pohodě a že odchod Ondřeje nebyla blbost ?

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 2 lety 27.09.2022 13:55 |  
          5 5

          Ano, já si myslím, že mít tři klasické stopery a dva hráče, co tam zahrají v nouzi nejvyšší je normální stav, se kterým jsme odkopali všechny předchozí sezóny ....

          Můžeme se bavit o tom, že jsme si mohli nechat Kúdelu a nekupovat Santose, ale v kontextu toho, že Ondra promarodil 3/4 předchozí sezóny, zatímco Santos vypadal jako železný muž s perspektivou a nižším platem, to v červnu nevypadalo jako úplný nesmysl....

          • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            Vhoo (přítel SN)     před 2 lety 27.09.2022 14:05 |  
            5 6

            Mít tři stopery ( z toho ani jeden navíc není jasná jednička ) vypadalo už v červnu jako naprostý nesmysl. Proto jsme tak všichni vyhlíželi stopera. Stahovat tam teď vynikajícího záložníka Holese je znouzectnost a chyba protože bude chybět v záloze. Fandím Jindřichovi ale každý děláme chyby a tohle chyba byla a je to celkem evidentní. Pokud jsme vše vsadili na Santose nechť hraje Santos . Pokud byl vytipován jako posila číslo jedna a je momentálně v béčku opět je to chyba sportovního úseku. Když tu můžeme mít Borila a Kováře nechápu proč tu nemohl zůstat sezónu Kudela. Co by jsme teď za něj všichni dali.

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

              lantsmit     před 2 lety 27.09.2022 15:02 |  
              6 4

              Ano, byla to chyba - že nemáme dostatek KVALITNÍCH / SPOLEHLIVÝCH stoperů - jednoznačně to potvrdil Tvrdík v posledních Hovorech.. Není třeba o tom dále polemizovat. Pokud jsme kdy v minulosti hráli na dva-tři stopery + další dva na záskok, tak ti stabilní byli KVALITATIVNĚ / SPOLEHLIVOSTNĚ zcela jinde než ta dnešní trojice. To je hlavní problém dneška.

              V Hienovi jsme proto evidentně hledali nového stopera č. 1. Když nevyšel, tak u těch dalších v pořadí (zraněný Sinyan a ještě Ugbu), resp. při zvažování, zda hledat dál poté, co ani jeden z těch tří nevyšel, podle mě převládl názor, že než mít k těm našim třem dostatečně neprověřenejm nějakýho čtvrtýho (podobně neprověřenýho), tak to radši vyřešíme Holešem - v téhle pozici už naopak prověřeným dostatečně.

              • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

                mig52     před 2 lety 27.09.2022 17:20 |  
                2 5

                S tou kvalitou stoperů máš, bohužel, pravdu. A tím nechci naše trio kritizovat nebo nedej bože, dehonestovat, neee. Pouze konstatuji. Ono ale sehnat bouráky, jakými byli Simon, Míša a Ondra není lehké a názoru jednoho z nás, že nynější trio je na jejich úrovni jsem se jen pousmál.

            • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

              mig52     před 2 lety 27.09.2022 17:13 |  
              3 9

              Vhoo, popsals to reálně, ale to se tady mnohým nebude líbit, zvláště těm, co kopou ve stejném dresu jako Kjandourek.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        Dennis     před 2 lety 27.09.2022 16:52 |  
        2 0

        Není to tento případ, ale i se na konci ve druhém pádě vyskytuje. Máme i podvzory rikša a paňáca a tam ve druhém pádě to i na konci je. Abych si vypůjčil nějaké známé reálné jméno, tak např. Nohavica.
        Viz zde: https://prirucka.ujc.cas.cz/?id=222


        Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2022 16:53) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          Slavistat     před 2 lety 28.09.2022 23:00 |  
          0 0

          No jo, ale tyhle vzory jsou pro to, že c a š je měkká souhláska po které se píše měkké i, tak se na to musely udělat podvzory.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 2 lety 27.09.2022 17:09 |  
        8 7

        Karle, pravopisně máš pravdu. Ale, přispívají zde naši fans, kteří Slavii milují a nemusí mít lingvistické vzdělání či cítění jako ty, čímž nechci říct, že bratr vršek k nim patří. Kolikrát stačí psát z mobilu a naskočí ti tam to, cos nenapsal. Myslím, že kantorské poučování by nemělo být smyslem a cílem našich debat. Ale asi to vidíš jinak, v pohodě.

        • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          wimpy     před 2 lety 28.09.2022 23:38 |  
          1 1

          Kdysi jsme na oficiálkách jebali za češtinu kluka, ze kterého se nakonec vyklubal v Praze studující Srb. A to dělal opravdu jen pár chyb, ale zase takové, které tahaly za oči.

      • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        Taky     před 2 lety 29.09.2022 14:34 |  
        2 0

        Bejvávalo, teď je to: ten Kedel, ta Kúdela a to Montenegro :-)

    • Re: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      rybarmirek     před 2 lety 27.09.2022 16:52 |  
      2 2

      Zdravím,všechno co se zde píše,je víceméně pravda a různost názoru je pochopitelná,musím jen zmínit jednu zásadní věc!Vedení udělalo chyby,ale kdo je nedělá,já nikdy nikomu nelezu někam,ale tohle je třeba respektovat,ale poučit se !!!!Vedení a hlavně Jindra ,to ví.Milan Škoda i Ondra Kudela,obou je mi strašně líto,ale po bitvě je každý generál.