Očekávaný šlágr se v podstatě rozhodl po minutě hry, kdy Slavia předvedla další nevídaný zkrat po výkopu soupeřova brankáře. Masopust s Kačarabou situaci vypustili, i tak měl ale míč s přehledem uhrát Eduardo Santos. Ať už situaci podcenil, nebo ne, tak trkl míč jen slabě za sebe do vápna, prohrál souboj s Mosquerou, který se následně zřítil k zemi, i když můžeme polemizovat, nakolik to bylo vinou Santose a nakolik simulací plzeňského hráče. Každopádně sudí Hocek Santose vyloučil a odpískal penaltu, kterou bez problémů proměnil Chorý. Jestli ještě žila šance na bodový zisk, tak se rozplynula v 21. minutě, kdy jsme stejně jako v jarním duelu na témže místě neuhlídali rohový kop. Do zápasu nás mohl vrátit ještě Olayinka, ale vyloženou šancí pohrdl. A tak Plzeň ještě zvýšila skóre a pohodlně dokráčela k výhře 3:0.
Jak vidím klíčovou situaci z 2. minuty? Předně tak, že Santos neměl vůbec nastoupit v základní sestavě. Podobných chyb předvedl za podzim už několik a teď navíc nastoupil po odmlce způsobené zraněním. Navíc jen na lavičce zůstal náš dosud nejlepší bek Ousou. Je sice hezké, že trenér tento tah po zápase vysvětloval výškovými souboji s Chorým, ale přijde mi to jako překombinovávání detailů při naprostém přehlížení toho zásadního - Santos hraje mizerně. V takovém zápase a při této formě prostě neměl na hřišti co dělat a troufnu si říct, že 9 z 10 slávistů by ani ve snu nenapadlo ho stavět. Trenér udělat nečekaný tah, který bohužel nevyšel tím nejhorším způsobem. Celé se to nedá označit jinak než jako obrovská trenérská chyba. A pomyslnou střelbu do vlastní nohy v nejtěžším podzimním ligovém zápase skutečně nepotřebujete. Nehledě na to, že jak se v přestupním období podařilo část problémů kádru Slavie vyřešit, tak post stopera se opakovaně podcenil. Trio Ousou, Eduardo Santos a Kačaraba je v boji o titul zřejmou slabinou a vůbec tomu nepomáhá ani neustálé točení stoperské dvojice ze strany trenérů.
Druhou věcí je rozhodnutí sudího v kontextu probíhajícího ročníku. Santosova snaha sáhnout po unikajícím Mosquerovi vypadala skutečně "blbě", ale intenzita byla minimální. Šlo tak o moment z šedé zóny, který se písknout dal, ale také se mohl přejít. VAR by podle mě měl mlčet v obou případech. Každopádně tento rok platí, že jakékoliv rozhodnutí z "šedé zóny" je učiněno ve prospěch Plzně. Dostáváme se tak do situace, kdy Hejdovo mnohem razantnější přidržení ve vápně v minulém kole penaltou není, ale Santosovo ano. Jestli chce toto komise do nekončena přikrývat, tak nastal čas vyvolat snahu o její odvolání. Rozhodčí musí mít jasné instrukce ve stylu, jestli "měkké" penalty chceme, nebo ne. A ne že je chceme pro Plzeň, ale nikoliv proti ní. Aby byl obraz současného rozhodování úplný, tak je třeba připomenout i několik zásadních chyb v neprospěch pražských S, tedy papírově jediných konkurentů Viktorie v boji o titul. Z celé situace mám velmi špatný pocit a dá se říct, že se nám plíživě vrátila éra Damkové a Tulingera, kdy hrála Plzeň zcela samozřejmě z kopce. Příhodovi se situace vymyká a pokud razantně nezakročí, tak je na největších českých klubech, aby nenechaly ligou manipulovat. Do podivného metru posledních kol přesně zapadlo i počínání asistenta v Plzni, který viděl neexistující ofsajd v gólovce Slavie (VAR by gól zřejmě uznal, kdyby Olayinka proměnil, ale Slavia byla obrána o roh) a pak přehlédl několika metrový ofsajd u gólu Vlkanovy, který odvolal VAR. Směšné.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 4 - Mandousova výkonnost v dosavadní sezoně není tragická, nicméně není ani nijak zvlášť dobrá a Aleš nám oporou není. Zvlášť to vyniklo ve srovnání s plzeňským Staňkem. Ten vychytal v tutovce Olayinku, zatímco Mandous u inkasované třetí branky nemůže mít čisté svědomí. Za mě měl špatné postavení, kdy byl až příliš vysoko z branky, a na střelu zpoza vápna tak nedokázal dostatečně rychle zareagovat.
Lukáš Masopust - 4 - Svůj podíl na dění ze začátku zápasu má i Masopust, když nezachytil náběh Mosquery. Ve zbytku zápasu se snažil, ale bez většího efektu.
Eduardo Santos - 1 - Beru, že nebyl zajištěn, ale podobnou situaci prostě musí uhrát. Zvlášť při své postavě. I kdyby měl při hlavičce odehrát míč a zbourat Mosqueru. Santos místo toho míč zahrál liknavě a do souboje se zapojil pozdě a nevhodně ve vápně, kdy už byl protihráč před ním. Bylo to zásadní a v průběhu podzimu již několikáté zásadní podcenění situace ze strany Santose. Za sebe můžu říct, že jeho krátký pobyt na hřišti v Plzni považuji za nejhorší výkon za dobu mého hodnocení.
Taras Kačaraba - 4 - I v deseti se dá odehrát dobrý a urputný zápas. Obrana Slavie tak ale vůbec nevypadala. Plzeň měla navrch a snadno přidala ještě další dva góly.
David Jurásek - 5 - Snažil se, ostatně jako celý tým. U Juráska to alespoň mělo nějaký efekt a patřil k našim lepším hráčům. Škoda, že ve druhé půli nezakončoval mnohem razantněji ze zajímavé pozice.
David Douděra - 4 - Nevýrazný výkon jako u celé oslabené Slavie.
Christ Tiéhi - 4 - Herně patřil spíš mezi lepší, ale třeba ve druhé půli taky naprosto vypustil svého hráče v pokutovém území, za což dostal od spoluhráčů patřičně za uši.
Petr Ševčík - 4 - V první půli dal výborný balón za obranu na Tecla. To ale bylo z jeho strany víceméně vše výraznější.
Ondřej Lingr - 4 - Nesmylsně dojel z míčem až do zámezí, z čehož byl roh před gólem na 2:0. Z mého pohledu je mnohem platnější jako střídající hráč do unavené obrany.
Peter Olayinka - 5 - Na hřišti byl z našich s Juráskem cítit asi nejvíc. Škoda, že neproměnil vyloženou šanci v první půli. Jinou šanci dostat se alespoň částečně zpět do zápasu jsme už neměli.
Stanislav Tecl - 4 - Dobře vyslal do šance Olayinku, víc toho ale nepředvedl. Hlavně v oslabení bych čekal, že se budeme mnohem častěji pokoušet o brejky na Tecla. Snaha o nátlakový fotbal nevedla za těchto okolností vůbec nikam.
Oscar Dorley - 4 - Dobře našel ve střelecké pozici Juráska. Jinak ale zapadl do našeho podprůměrného výkonu.
Moses Usor - 4 - Když přišel na hřiště, tak sice ještě byl čas, ale Slavia byla víceméně odevzdaná. Na cestu jsme pak dostali ještě jednu branku.
Ewerton a Václav Jurečka nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (61)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
denydzlSKS před 2 lety 20.09.2022 20:37 |Nedejboze, aby JT postavil místo Santose Ousoua a my prohráli gólem ze standardky po gole Choryho. To by to JT schytal za to, ze nemá sebereflexi a ma pocit neomylnosti a nereaguje na tradiční problémy..:)
Ne, jako jasný. Postavil chybujícího Santose, kterej to provařil.. proti tomu se bohužel nedá rict ani popel, to uznávám. Jen je mi jasný, ze jak to schytává za nasazení Santose, tak by to schytal k za jeho nenasazeni..
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
kalex před 2 lety 20.09.2022 21:04 |Jenže on ty chyby dělá opakovaně. Měl se udělat i jiný stoper, aby zvýšil tlak na ostatní.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
denydzlSKS před 2 lety 20.09.2022 21:50 |Vůbec netvrdím, ze nechyboval. Ale zas nesouhlasím s tím, ze jeho postavení nemělo logiku. Mělo.
O jakýkoliv logice pochybuju v případě bránění Choryho Ševčíkem, nebo v nasazeni Plavsice v Rakowu na úkor DJ. Tenhle tahům nerozumím i kdyz se o to snažím.
Další drtivá většina voleb našich trenérů logiku většinou dává, kdyz se je člověk snaží pochopit..včetně nasazení Santose.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
mig52 před 2 lety 20.09.2022 23:10 |Včetně snaha dělat z Maxyma DZ......
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
SKSKali před 2 lety 21.09.2022 07:07 |To vynechání Juráska v Rakowe myslim vysvětloval po zápase tak, že David je super obránce, který má ale ještě nedostatky, na kterých pracujou. To beru. Ale tím spíš nechápu, proč místo super obránce s nějakým nedostatkama tam šel hráč, který bránit neumí skoro vůbec a neustojí souboje.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Ragnarok před 2 lety 21.09.2022 13:21 |Měl se udělat Jemelka, protože má levou nohu, z dostupných variant byl nejlevnější a Plzeň by bez něj byla slabší.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
butters před 2 lety 21.09.2022 14:43 |Byl by pro nás Jemelka po fotbalové stránce přínosem? Možná ano.
Byla by bez něj Plzeň slabší? Na 99 % ano.
Pak je tu druhá stránka: chceme mít v týmu hráče, který Slavii nesnáší, byl hrdý na to, že nám dal gól rukou a pravděpodobně si v životě x-krát s chutí zaskandoval oblíbený pokřik sparťanů začínající slabikou "ju..."?
Každý tu hranici má jinde. Já jsem rád, že tady Jemelka není a ani nemyslím, že by jeho vliv byl tak zásadní, aby nám výrazněji navyšoval šanci na titul v souboji s Plzní. Víc rozdílový mi v tomhle směru přijde Vlkanova, ale ani jeho bych tady nechtěl. Problém je hlavně v tom, že oni dva (+ např. i Bucha) jsou top posily pro Plzeň, ale u nás bych radši viděl lepší hráče - které se bohužel nepovedlo přivést...
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
kalex před 2 lety 21.09.2022 19:29 |Hlavně mít tu takové charaktery, tak jsme na stejné úrovni jako ta posraná plzeň.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Slavistat před 2 lety 21.09.2022 20:14 |Vždyť loni přivedli Krmenčíka, proti tomu je Jemelka milej inteligentní kluk :o).
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Slavistat před 2 lety 21.09.2022 20:19 |To je docela dobré, s těmi hráči co nechceš, ale nakonec lepší nepřišli - to je takové pořekadlo o vrabci v hrsti a holubu na střeše :o))
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
butters před 2 lety 22.09.2022 11:26 |Vím, že to zní divně :-) Ale trochu to rozvedu - kádr máme dostatečně široký a v přestupovém období by mělo být cílem doplňovat ho pouze kvalitou, ne kvantitou. Vlastně podle rčení "nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci". Nemá smysl kupovat hráče jen proto, aby ho nemohla koupit Plzeň nebo sparta - takhle jsme kupovali třeba Matouška, Berana, Hellebranda. Ano, na stoperu to teď působí, že se v létě situace podcenila, ale upřímně, máme tady 3 ligou dostatečně prověřené stopery + v případě nutnosti Holeše, který na té pozici taky hraje dobře. Takže to, že realizák usoudil, že tahle sestava nám pro ten do 3 měsíců nahuštěný podzim stačí, chápu. A směrem k zimnímu přestupáku si to vyhodnotí sami a předpokládám, že pokud usoudí, že potřebujeme stopera do základu, tak na něm pracují už teď.
Zajímalo by mě, jestli pořád řešíme Sinyana. Pro JiT to byl vysněný stoper, v zimě mu končí smlouva, bohužel kvůli zranění nehrál od loňského listopadu.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
o-cab před 2 lety 23.09.2022 13:34 |ne
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
kupik před 2 lety 20.09.2022 20:59 |Dobrý večer,přátelé
tak zatím žádný komentář čili asi budu na bedně....No co k tomu všemu říci slušně.Patrně trenérský přehmat či nedohmat,patrně nesoustředěnost a nulová koncentrace na začátek zápasu,patrně špatný vyhodnocení situace,pokolikáté už?Ale já bych osobně viděl problém už před zápasem.Co se asi musí honit v hlavách trenérskýho seskupení a u samotných hráčů když se dozví,že na utkání podzimu je nominován jasnej zařezávač?Ať si každej říká co chce,ale s psychikou to určitým způsobem zamává.K tomu se přidá absence Ivana a Tomáše.Samozřejmě,u tak profi mančaftu jako je Slávie by se to nemělo rapidně projevit,ale ruku na srdce,kolikrát vás v životě i nenápadná malichernost dokázala rozhodit a celej den byl potom v prd...A navíc rozkaz zněl jasně...
Nechci polemizovat o měkký či tvrdý pentli,nevim co bychom říkali bejt to opačně,ale to se v naší lize jen tak nestává.
Na každej pád v Evropě bylo jasně vidno jak se tato situace posuzuje a píská, jak potom vypadá hra a výsledek našeho soupeře.Nechci řešit příchody novejch stoperů,pracujme s tím co máme.Ale každopádně nemůžu vykousnout a rozdejchat to,co sudí a to všichni,předvedli a co musí pociťovat samotní hráči a trenéři.Není třeba plakat nad rozlitým mlíkem,ale ta kára se do kopce tlačí velice těžko.Fotbal hrát umíme,koukáme se na to s pýchou a radostí,ale bohužel někdy není tato hra dokonalá,neboť je v režii někoho jinýho....
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Hilf před 2 lety 20.09.2022 22:33 |Souhlas s Kupíkem. Fotbal jsem viděl celý. I rozhovory Bílka, Chorýho a Hocka. Jasný, zaměřit se na Santose, ono se tam něco najde, co se dá písknout. Hocek na to úplně čekal. Holt má Šádek dlouhý prsty. Jenom mě napadá, že jsme si mohli nechat Maxima a na defenzivního záložníka předělat Santose, když nám tedy chybí výška.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
mig52 před 2 lety 20.09.2022 23:08 |Hocek na to čekal...... ! Sakra, proč jsme mu dali takovou šanci a to už ve 2.minutě? Snad máme už něco odehráno i v Evropě a nejsme žádní nazdárci. Chce to nejdříve zamést si prach před vlastním prahem a pak řešit arbitry.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
mig52 před 2 lety 20.09.2022 23:04 |Píšeš, že nemá cenu plakat nad rozlitým mlékem, ale mně se zdá, že jsi těch slz vyronil docela dost.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Steevee před 2 lety 20.09.2022 21:02 |Tohle známkování je extrémně těžké a poprvé můžu s klidem říct, že já bych to dělat nechtěl. Je složité tvrdit to, že jsme vlastně nic nepředvedli. Jsme v období, kdy už pravidelně Plzeň úplně extra nepřehráváme v jedenácti. Takže čekat (od první minuty absolutně mentálně zpražení) zázrak o desíti, to by byla bláhovost.
Každopádně já mám svůj velký problém s Usorem na lavičce. Ale to už je u nás takový kolorit. Nejsem žádnej zástupce lobotomů "Trpišovský ven". Ale začínám mít pocit, že JT chce v průběhu jednoho zápasu hrát minimálně dva další. Ne-li tři. Nějak to rozehrát, nějak pokračovat a nějak to dorazit. Já neříkám, že nemáme mít plán B, když se věci nebudou vyvíjet tak, jak budeme potřebovat. Ale od toho jsou "Solsjkaerové". Ne van Nistelrooy.
A já mám svoje silné pochybnosti o tom, že tak, jak to v tomhle ohledu praktikuje JT, se dneska fotbal na té nejvyšší úrovni strategicky hraje. Ano, bylo poměrně dlouhé období, kdy nám tohle vycházelo. Ale to je dávno (!) pryč a Jindřich od toho neupouští. A nevím jak vy, ale já jsem si nevšiml, že by všichni ti Haalandové, De Bruyneové, Salahové a spol. (relativně pravidelně) začínali z lavičky, protože "do unavené obrany to potom rozhodnou".
To nejlepší patří na hřiště a já jsem ze srdce přesvědčený, že na hřiště v Plzni nešlo od první minuty 11 v danou chvíli nejlepších dostupných možností.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
denydzlSKS před 2 lety 20.09.2022 21:28 |Kazdej to má nějak. Jsou trenéři, co víceméně nerotuji(třeba Mourinho) a hrají s tím co považuji za nejlepší, dokud ti hráči nejsou zranění a nebo vykartovaní.
Pak je třeba Trpisovsky, kterej nad tím přemýšlí tak, jak si popsal..
Máme tu teď JT, tak žijme s tím, ze rotuje sestavou..
Kdyz budeme vyhrávat, můžeme o tom mlčet, když budeme prohravat, můžeme o tom diskutovat:)
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Leksel před 2 lety 20.09.2022 21:04 |Pokud se výkon Santose nezapočítává do týmové známky, tak je hodnocení neobjektivní a neodpovídající realitě. Hrál krátce, ale "stačil" udělat velkej průser, kterým zásadně ovlivnil průběh zápasu.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Honza_K1 (přítel SN) před 2 lety 20.09.2022 21:29 |Nepopulární úvaha: Pokud má kondici, je na čase zkusit Kolare v bráně?
Něco musíme změnit a přijde mi, že rozdíl je poslední dvě sezóny v bráně.
Staněk caruje a Plzeň drží neuvěřitelnými zákroky, Mandous chytá dobře, ale rozdilovy zákroky nemá, ve sparte mají s gólmany problém. To tak nějak koresponduje s tím, co se týmům děje v klíčových zápasech.
Za mě říkám, že bych to zkusil. Naposledy :p
Pardon, mělo jít do samostatného vlákna..
Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2022 21:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nepopulární úvaha: Pokud má kondici, je na čase zkusit Kolare v bráně?
Něco musíme změnit a přijde mi, že rozdíl je poslední dvě sezóny v bráně.
Staněk caruje a Plzeň drží neuvěřitelnými zákroky, Mandous chytá dobře, ale rozdilovy zákroky nemá, ve sparte mají s gólmany problém. To tak nějak koresponduje s tím, co se týmům děje v klíčových zápasech.
Za mě říkám, že bych to zkusil. Naposledy :p
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Dennis před 2 lety 20.09.2022 22:45 |Alanor pěkně vše vystihl v tom posledním odstavci. Podle mě taky není náhodou, že sporné či jak se teď s oblibou říká hraniční situace jsou většinou posouzeny v neprospěch největších konkurentů prádelníků, zatímco v jejich případě jsou vždy posouzeny ve prospěch týmu z Plzně. Ale už toho bylo docela dost a nejde to dělat pořád takhle okatě, takže si myslím, že s v příštím zápase přijde za příznivého stavu pro prádelnu nějaký ten zářez proti nim, aby se neřeklo, že jim se to nestává.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
bongor před 2 lety 21.09.2022 08:08 |Je to skutečně trapnej stav,co tady vidíme v této nové kaprlize.Já se teda našim klukům vůbec nedivím,že do toho nešli naplno ,po tom divadýlku z první minuty.Tam jim muselo být jasný,že to zákulisí jim nepovolí ani bod a tak je jejich hlavy prostě nepustily.Tentokrát to bylo opravdu brutální představení,všechno se vrací do berbrovskýho stavu,ale ta drzost hlavních aktérů je snad ještě větší,než tomu bylo za náčelníka.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
IJS před 2 lety 20.09.2022 23:21 |Zdravím, hodnotit výkony jednotlivců po takovémto zápase, to je skutečně problém! Abych řekl pravdu - mě se zdáli všichni špatní. Neříkám, že se nesnažili bojovat a s výsledkem něco udělat, ale bylo to takové, skoro bych řekl, že už od 1. minuty věděli, že je zápas prohraný a už se s tím moc udělat nedá. To se fakt hraje hodně špatně, když se připravuješ na soupeře, u které víš že je problém ho porazit a vůbec mu dát gól a nejednou jsi na začátku utkání v deseti a prohráváš 1:0... Když vynechám Santose, kdo zahrál lépe a kdo hůře? Všem bych dal 4.
Vím, že to sem nepatří, ale někteří hráči Plzně mě hodně překvapili! Když vidím zákroky Staňka, kdy jde do balónu s brutální silou i sebevědomím, tak to je rozdílový hráč Plzně číslo 1. Další kdo mě překvapil byl Chorý, které jsem měl zaškatulkovaného jako hráče, který dělá čest svému jménu, ale teď udrží skoro všechny míče, rozehraje zády k brance a ve vzduchu budí takový respekt, že Jindra pošle do základní sestavy zoufalce Santose! Ale to jsem odbočil..
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
KubíkT před 2 lety 21.09.2022 09:04 |Neříká se mi to snadno, ale Plzeň je v tuto chvíli silnější a konsolidovanější než my. Je v laufu. Navíc jí hraje do ruky i to, že Šádek, který neskutečně ničí fotbal v Česku, má ošéfované zákulisí. Ale to měla Plzeň i předtím, a přesto jsme získali tři tituly v řadě. Nezbývá než se poučit z chyb, tvrdě pracovat, a třeba na jaře už to může být všechno jinak. Ani Plzeň nemůže všechno vyhrávat a přijde na ni útlum. Sezóna je dlouhá a nic není ztraceno. Kluci bojujte za Slavii a za nás všechny, kdo vám fandí a těší se na každý zápas! A Santose bych postavil hned, jak to půjde znovu, nedivil bych se kdyby to byl brzy nejlepší stoper ligy. Kdo by si to myslel po prvních zápasech Míši Ngadeu.
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2022 09:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Neříká se mi to snadno, ale Plzeň je v tuto chvíli silnější a konsolidovanější než my. Je v laufu. Navíc jí hraje do ruky i to, že Šádek, který neskutečně ničí fotbal v Česku, má ošéfované zákulisí. Ale to měla Plzeň i předtím, a přesto jsme získali tři tituly v řadě. Nezbývá než se poučit z chyb, tvrdě pracovat, a třeba na jaře už to může být všechno jinak. Ani Plzeň nemůže všechno vyhrávat a přijde na ni útlum. Sezóna je dlouhá a nic není ztraceno. Kluci bojujte za Slavii a za nás všechny, kdo vám fandí a těší se na každý zápas!.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
_karlik_ před 2 lety 21.09.2022 15:23 |"Ale to měla Plzeň i předtím, a přesto jsme získali tři tituly v řadě." tohle je, kubíku, pravda. ovšem je tu jedno "ale": tehdejší slavia tu nakloněnou rovinu dokázala svým extra kádrem zvládnout. ten ovšem nyní (v té kvalitě, co tehdy) nemáme a proto potřebujeme rovinu. teď (snad dočasně) hrát kopce nezvládáme.
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2022 15:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
"Ale to měla Plzeň i předtím, a přesto jsme získali tři tituly v řadě." tohle je, kubíku, pravda. ovšem je tu jedno "ale": tehdejší slavia tu nakloněnou rovinu dokázala svým extra kádrem zvládnout. ten ovšem nyní (v té kvalitě, co tehdy) nemáme a proto potřebujeme rovinu. teď (snad dočasně) kopce nezvládáme..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
KubíkT před 2 lety 21.09.2022 18:32 |Ano, s tím souhlasím, jak jsem psal, v tuto chvíli je Plzeň, byť se mi to těžce píše, asi o něco silnější, a nejspíš by nás porazila i bez té penalty a červené. Ale neřekl bych, že o moc. A ve fotbale, ve sportu obecně, se Ti může něco rychle zvrtnout, a najednou začne tahat za slabší konec. Slavii bych rozhodně nepodceňoval, i když v tuto chvíli je Plzeň nejspíš favorit tohoto ročníku ligy. Ale to jsme byli minulý rok my také. A dlouho jsme to byť s klopýtáním potvrzovali. Liga je dlouhá a nic není ztraceno.
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2022 18:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano, s tím souhlasím, jak jsem psal, v tuto chvíli je Plzeň, byť se mi to těžce píše, asi o něco silnější, a nejspíš by nás porazila i bez té penalty a červené. Ale neřekl bych, že o moc. A ve fotbale, ve sportu obecně, se Ti může něco rychle zvrtnout, a najednou začne tahat za slabší konec. Slavii bych rozhodně nepodceňoval, i když v tuto chvíli je Plzeň nejspíš favorit tohoto ročníku ligy. Ale to jsme byli minulý rok my také..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Tomastu před 2 lety 27.09.2022 21:52 |A nebo taky prostě Slavia nezaplatila jak se píše a Plzeň jo, tak přichází trest od rozhodcovské mafie. To že skončil Berbr vůbec nic nezmění , když v mafii skončí jeden capo, prostě ho nahradí nový.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Divizni (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 09:08 |Vztek se mnou cloumá ještě dnes. Když se ale nad posledními dvěma zápasy s Plzní zamyslím, tak Šádek (rozhodně ne hráči na hřišti) nás za 2 minuty (rozuměj poslední minuta minule, první teď) dokázal připravit možná o dva tituly. O jeden jistě. Není to na druhou stranu frajer (myšleno ironicky)? A jestli mám chtít vědět, co si Plzeňáci myslí o téhle pentli, tak ať mi také poví něco o zákroku Hejdy z minulého kola. Jinak nechápal jsem to v pondělí ve Spartu a nechápu to ani dnes. Opravdu se dá objektivně zhodnotit výkon hráče po jedné odehrané minutě? A proč v tom případě nehodnotíme hráče, co nastoupí v devadesáté? Hezký den všem.
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2022 09:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vztek se mnou cloumá ještě dnes. Když se ale nad posledními dvěma zápasy s Plzní zamyslím, tak Šádek (rozhodně ne hráči na hřišti) nás za 2 minuty (rozuměj poslední minuta minule, první teď) dokázal připravit možná o dva tituly. O jeden jistě. Není to na druhou stranu frajer (myšleno ironicky)? A jestli mám chtít vědět, co si Plzeňáci myslí o téhle pentli, tak ať mi také poví něco o zákroku Hejdy z minulého kola. Jinak nechápal jsem to v pondělí ve Spartu a nechápu to ani dnes. Opravdu se dá objektivně zhodnotit výkon hráče po jedné odehrané minutě? A proč v tom případě nehodnotíme hráče, co nastoupí v devadesáté?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
mig52 před 2 lety 21.09.2022 11:00 |V tomto zápase nás v první minutě o titul připravil Šádek? Ntvl., on byl na hřišti a udělal nás??? Chlapci, co je moc, je příliš.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Divizni (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 16:53 |Myslím si, že on rozhoduje v Plzni komu a kam půjdou peníze. Jestli se mýlím, tak to ovlivnil někdo jiný. Hráči na hřišti určitě ne!!!!
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 09:26 |Dobré ráno přeji Vám všem.
Kávu mám dobrou, pouťový koláč k tomu, jen ta prohra v Plzni naší Slavie mě mrzí...... :-((.
S hodnocením se asi moc neztotožním, protože vnímám daleko víc na misce vah, že jsme hráli o deseti a to od úplného začátku. Na všech se podepsalo podvědomí, že sice chceme bojovat, ale ono to asi proti 11 protihráčům nepůjde snadno . A tím spíš se víc za stavu 2:0 pro soupeře střádala obava, aby to nebyl ještě horší klepec. Proto hodnocení hráčů v kontextu výše uvedeného už nechci nějak dál pitvat. Už i tak mě to bolí dost.
Standa Tecl má pravdu v jedné věci. Už po třetí za sebou jsme vstoupili do zápasu špatně a nekoncentrovaní.
Jestli ono těch rozborů a videí a dalších pitvání soupeře není až moc.
Spíš bych to viděl na kvalitnější nastavení našich vlastních hlav na sebe samé. Začít od sebe.
Čím lepší budu mít sám sebe, tím líp se mi bude hrát.
Muzikant taky nejprve zkontroluje a naladí svůj nástroj tak, aby pak mohl zahrát dobrý part.
Vlastně všechno tak probíhá.
Ale teď si tady hledám nějaké berličky, aby mě přestala žrát ta prohra.
Takže se spíš dívám dopředu a věřím, že se dáme do kupy.
Teď se teprve uvidí, jak na tom jsme po všech stránkách.
Jo, šijou do nás ze všech stran a je vidět, jak moc vadíme ........:-((
Budu doufat, že pan Tvrdík už je natolik po nemoci silný, že se nedá a naši Slavii provede přes ten "šá+ber hnus" a moře "hraničních příhodových situací"....... :-((
"Levius laedit quidquid praevidimus ante" - Caton
Méně nás ohrozí to, co předvídáme.
Věřím, že kluci neztratí víru a chuť se poprat o každý bod.
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2022 09:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré ráno přeji Vám všem.
Kávu mám dobrou, pouťový koláč k tomu, jen ta prohra v Plzni naší Slavia mě mrzí...... :-((.
S hodnocením se asi moc neztotožním, protože vnímám daleko víc na misce vah, že jsme hráli o deseti a to od úplného začátku. Na všech se podepsalo podvědomí, že sice chceme bojovat, ale ono to asi proti 11 protihráčům nepůjde snadno . A tím spíš se víc za stavu 2:0 pro soupeře střádala obava, aby to nebyl ještě horší klepec. Proto hodnocení hráčů v kontextu výše uvedeného už nechci nějak dál pitvat. Už i tak mě to bolí dost.
Standa Tecl má pravdu v jedné věci. Už po třetí za sebou jsme vstoupili do zápasu špatně a nekoncentrovaní.
Jestli ono těch rozborů a videí a dalších pitvání soupeře není až moc.
Spíš bych to viděl na kvalitnější nastavení našich vlastních hlav na sebe samé. Začít od sebe.
Čím lepší budu mít sám sebe, tím líp se mi bude hrát.
Muzikant taky nejprve zkontroluje a naladí svůj nástroj tak, aby pak mohl zahrát dobrý part.
Vlastně všechno tak probíhá.
Ale teď si tady hledám nějaké berličky, aby mě přestala žrát ta prohra.
Takže se spíš dívám dopředu a věřím, že se dáme do kupy.
Teď se teprve uvidí, jak na tom jsme po všech stránkách.
Jo, šijou do nás ze všech stran a je vidět, jak moc vadíme ........
Budu doufat, že pan Tvrdík už je natolik po nemoci silný, že se nedá a naši Slavii provede přes ten "šáberhnus" a moře "hraničních situací"....... :-((
"Levius laedit quidquid praevidimus ante" - Caton
Méně nás ohrozí to, co předvídáme.
Věřím, že kluci neztratí víru a chuť se poprat o každý bod.
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
mig52 před 2 lety 21.09.2022 10:55 |Sokrate, děkuji za příspěvek, výstižný citát a hlavně ten odstavec, kde píšeš o tom, zda těch rozborů a videí a pitvání není až moc. Jeeee!!!!! Alespoň i dle mého názoru. Prostě videa otupují a hráče to časem krká, i když to nepřiznají a vlastně těžko mohou. Ale víc bych s nimi pohyboval po hřišti než v učebně. To bych nechal na déšť. :)) Zdravím do Jižních Čech.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
_karlik_ před 2 lety 21.09.2022 15:31 |migu, také bych chtěl někdy sedět vedle vás v kabině, když trenér s hráči sledují video. mohl byste mne tam alespoň jednou propašovat, abych i já jako vy viděl, že čeho je moc, toho je příliš...
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
davy před 2 lety 21.09.2022 12:35 |Osobně si myslím, že právě tato prohra rozhodne v náš prospěch. Důvod: plzeňští teď budou nosit svoje frňáky až příliš nahoru a v konečném důsledku budou bohorovnější než sto Santosů. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
JohnyBeGOOD před 2 lety 21.09.2022 10:12 |Je třeba říct, že tenhle zápas jsme částečně prohráli už na jaře v nezvládnuté nadstavbě.
Místo toho, aby Plzeň musela projít přes 3 předkola v EKL a dostala za to v lepším případě "almužnu", která by tak tak stačila na pokrytí dluhů, tak jsme jim pomohli se dostat do LM a defakto je nejenom zachránili, ale ještě jim dali finanční boost.
Nehledě na to, že moc nevěřím, že by Plzeň přešla přes Panathinaikos nebo Rakow.
V tom případě by byly nyní na suchu, nepřišlo by asi 10 posil (Sýkora, Jemelka, Vlkanova, Kliment, Bassey,...) a naopak by někdo z opor (Staněk, Kalvach, Bucha) musel odejít.
Možná by se drželi stále nahoře v tabulce, ale byli by mnohem slabší a finanční potíže by dolehly na celkovou náladu v klubu i kabině.
Tento zápas začal tak, jak ten minulý skončil. Penaltou Plzně. Narozdíl od vymyšlené penalty po simulaci Trusy, lze tady diskutovat jestli to byla penalta nebo ne.
Za mě byla třeba nejjasnější hned ta první nařízená penalta v nadstavbě za faul Staňka na Tecla, kterou pak VAR odvolal a naopak písknutý "faul" na Trusu už VAR nepochopitelně nepřezkoumával.
Když si vezmu, že ta nasimulovaná penalta rozhodla o titulu, pomohla Plzni k půl miliardě a udržela je ve špičce ligy na několik let dopředu, tak je mi špatně.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Divizni (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 10:39 |Mě nevadí, že má Plzeň peníze. Naopak, máme v lize alespoň 3 kvalitní zápasy navíc. Horší pro mě je, jakým způsobem ji sudí k tomu titulu vždy dotlačí. To by se mělo řešit. Hezký den všem.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
amon před 2 lety 21.09.2022 20:59 |Pravdu díš. Tu pecku v nastavení jsem dodnes nerozdýchal. To byl výsměch fotbalu- fotbalová vražda. Nikdy to nepochopím, jak tohle mohl někdo písknout v nastavení nejdůležitějšího mače. Vzpomínám si, jak naši říkali, že rozhodčí už měl píšťalku v puse a byl rozhodnutý písknout cokoliv.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
žbl68 před 2 lety 21.09.2022 10:32 |1 - Santos - souhlas , ale rozhodně to nebyl nejhorší výkon v posledních letech .... napadají mě namátkou jen ultraexoti :-((( typu Dosoudil, Eschmann, Škutka, Koubský, Nitrianský,Trapp, Tamas ... (ale zase nevím jak dlouho hodnotíš milý admine...)
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
mig52 před 2 lety 21.09.2022 10:43 |No, a teď nám v rámci férovosti vypiš konkrétně zápasy a minutáže, kdy Dosoudil, Eschman, Škutka a další tebou jmenovaní předváděli takové "pochoutky". Jistě, občas je dělali, ale když tak argumentuješ, dej si práci s jejich konkrétními úlety!
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
žbl68 před 2 lety 21.09.2022 11:49 |nedám :-), rozhodně nebudu férovej, skleroza je v pokročilém stavu, ale tihle hráči byli pro Slavii hoooodně úkrok vedle, kdo zažil ví,kdo ne nepochopí ... dodneška mě to budí ze sna, i když nejvetší noční můra je Doneck a prohraná derby v 80. a 90.letech ... + zářezy od rozhodčích ... howgh :-)
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
mig52 před 2 lety 21.09.2022 13:35 |S tímto nemám problém souhlasit, ten předchozí příspěvek mi připadal jako střelba od pasu, byť jsem věděl, cos tím chtěl říci.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
žbl68 před 2 lety 21.09.2022 15:04 |ok , rozumím, jestli jsi také zažil víš, že to bylo prudce sadomasochistické období ..... za mě osobně byl TOP Dosoudil, při každém zákroku jsem trnul ... :-( faul,čk, nebo gol ? ale na druhou stranu to zranění co ho skončilo by člověk nepřál absolutně nikomu ...
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
wimpy před 2 lety 21.09.2022 15:11 |Pamatuješ Kratochvíla?
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
žbl68 před 2 lety 21.09.2022 15:39 |ty jo zhluboka se stydím až na malíčku a jdu se pomodlit .... on byl prim,dosoudil dvojka .... jak jsem mohl zapomenout ... :-( ale Kratochvil se tolik nečervenal ...
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
o5aradecek před 2 lety 21.09.2022 19:32 |Anebo Studíka?
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
žbl68 před 2 lety 22.09.2022 12:08 |studík byl "jen"nekopa :-)
.
japhy před 2 lety 21.09.2022 11:01 |Chválím podle mě přesné vypíchnutí momentu, že Jindra kvůli jedinému detailu přehlíží celek, tedy že Santos (speciálně v kombinaci s Masopustem) pravidelně kiksuje. Dál pak přesný popis ohledně sudích.
Nezdá se mi ale celkové hodnocení, hrát celej zápas v 10, a HLAVNĚ celou dobu za nepříznivého stavu, je fuška.
1 pro Santose je prostě nefér, důvody jsou snad zřejmý.
Nechci se v tom znova babrat, ale vážně mi není jasný, jak mohl Kačaraba zajistit Santose.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
japhy před 2 lety 21.09.2022 11:07 |A dumám nad návratem Koláře do kisny. Když ho tam loni na sílu cpali, ačkoliv byl Mandous velice dobrej, přišlo mi to jako blbost. Naopak jsem ocenil, že letošek byl jasně danej a nevymýšleli už vymyšlené.
Teď bych ale možná byl pro, jestli tomu tedy něco nebrání (neforma, flákání tréninku...). Mandous nechytá nijak zázračně a jako impuls, no, proč ne.
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Slávista 51 před 2 lety 21.09.2022 11:20 |Kolář zatím nezhubnul.
Hodnocení slávistů - 9. kolo.
Myšák před 2 lety 21.09.2022 14:49 |Alanor to podle mne zhodnotil velice dobře. Štve mne, že jsme prohráli, ale ještě víc mne štve, jak jsme prohráli! A přímo mne s..e, že se nikdy nedozvíme, jak by to dopadlo na "férovku".
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo.
honza1947 před 2 lety 22.09.2022 10:06 |No, pokud by to bylo skutečně na férovku, tak předpokládám, že by to byla poněkud jiná "olympiáda".
Komise rozhodčích
Mike před 2 lety 21.09.2022 18:57 |Už vydala komise rozhodčích stanovisko k zápasu? Nebo zkoumají, zda měl Santos dostat červenou kartu za zmaření brankové příležitosti bez snahy hrát míč, nebo za surovou hru, po které se Mosquera tak zřítil na zem ?
Komise rozhodčích
jschr před 2 lety 21.09.2022 19:04 |Komise rozhodčích: Ve 2. minutě utkání rozhodčí správně nařídil pokutový kop pro domácí družstvo za držení soupeře za rameno a udělil hostujícímu hráči červenou kartu za zmaření zjevné brankové možnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2022 19:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ve 2. minutě utkání rozhodčí správně nařídil pokutový kop pro domácí družstvo za držení soupeře za rameno a udělil hostujícímu hráči červenou kartu za zmaření zjevné brankové možnosti..
Skrýt původní komentář
Re: Komise rozhodčích
vršek před 2 lety 21.09.2022 19:42 |No, samozřejmě, přesně jak to viděl bystrozraký, skvělý rozhodčí Hocek - hned a bez přemýšlení na hřišti.
Opět doklad současného hnusu, který sledujeme v podání komise rozhodčích. Jak dospěli k držení za rameno? To si museli ten zákrok pustit zřejmě ve zpomaleném a rozfázovaném pohybu. No, pokud bylo zpomalení dostatečné pak se divím, že nevyhodnotili ono držení jako bezohledný zákrok, kdy hrozilo vážné zranění protihráče....
No, Náš trenér by zasloužil také potrestat a měl by opakoval trenérskou kvalifikaci, pokud nezná současná pravidla pro posuzování penaltových a "červených" zákroků.
Sakra, je to síla - Hejda si vyskočí na protihráče, oběma rukama jej přitlačí na malém vápně k zemi - ale zřejmě to dle rozhodčích nebylo držení ale přitlačení, a tom se v pravidlech nepíše....
Ať žije rovnost a spravedlnost a pryč se slávistickou nenávistí!
Re: Komise rozhodčích
honza1947 před 2 lety 22.09.2022 10:03 |Podepisuji, a to i Tvůj předešlý článek z času 19:29, naprosto bez výhrad. Nabízí se zde známá hláška: "Je to hnus velebnosti".
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
vršek před 2 lety 21.09.2022 19:29 |Neustále se zde probírá penalta a vyloučení. Je jasné, že to byla především Santosova chyba. Přesto tvrdím, že to, jak rozhodčí vyhodnotil onen souboj a navíc Santose vyloučil, odpovídá již naprosto nestoudnému rozhodování ve prospěch Plzně. Už nejen "připískávání"- otáčení vhazování či rohových kopů, pískání faulů před vápny ale už jde o úyslné a zcela nepokryté rozhodování i v těch nejdůležitějších momentech zápasů a prostorech hřiště.
Zaráží mne, jak se vůbec neřeší druhý gól Plzně. Lingr "vyrobí" roh po jasném přistrčení zezadu Mosquerou. Následuje centr do vápna, kde Chorý předskakuje jednoho z našich hráčů (snad Ševčík?), který po kontaktu s ním padá a zůstává po celou dobu akce bez hnutí ležet v malém vápně, a to i v době , kdy se už plzeňští radují. Jak je možné, že nikdo z našich hráčů nereaguje? Jak je možné, že nikdo neřeší k čemu v té chvíli ve vápně došlo? Jsem přesvědčen o tom, že Chorý musel "trefit" svou pravou rukou, kterou si dělal prostor, našeho bránícího hráče do obličeje... původně jsem si myslel, že se naši hráči srazili, ale z jediného opakovaného záběru tohoto souboje, padá náš hráč po střetu s Chorým. Proč nikdo neřeší co se tam odehrálo?
Píšu sem dlouhodobě o potřebě ozvat se. Nebo lépe, ozývat se po jasných a neustále více se opakujících chybách v náš neprospěch. Zřejmě z neustálé obavy z "ubrečenosti" se Slavia nevymezila proti barážovému zářezu s Plzní, který posvětil titul - kopnutí do Juráskava ramene bylo zcela jasné, penalta na Trusu jen nechutnou prasečinou. Pro mne nepochopitelné a nepřijatelné. Výsledkem je "rovina" v nedělním zápase, a to nejen nařízená penalta (ve srovnání s Hejdovým 100% penaltovým faulem v Olomouci je zcela jednoznačné kdo "řídí český fotbal"). Příkladem toho kdo je "pánem" nad rozhodčími je posouzení ofsajdových situací, kdy jednou letí praporek vzhůru při neexistujícím prohřešku zatímco podruhé se nechá dohrát dvoumetrový ofsajd. A "otočený" , zcela jasný faul Kalvacha na Usora v závěru zápasu jen dokládá to, že na hřišti jsou dva nerovnoprávní soupeři, neboť tak je to "stanoveno nahoře". Hnus. Pokud už konečně naše vedení nenajde způsob jak se začít bránit budeme mít stále větší problémy.
Naše neochota bránit se nebo se alespoň ozvat (viz trenéři Kozel a Jílek) proti této špíně je pro mne znovu a znovu nepochopitelná, a hlavně tím vlastně ve výsledku jen potvrzujeme, že se vlastně nic nestalo! V současné chvíli už si hráči Plzně mohou dělat na hřišti za dohledu rozhodčích, VARu a Příhody co chtějí, a ještě jsou za tento způsob "hry" chváleni jako nejlepší tým,
Je třeba se ozvat!
Přečtěte si dnešní glosu Vízka ve Sportu. Tam je to, o čem zde dlouho píši. Ještě v pondělí se Vízek obával ozvat. Penaltu by nepískal, ale "podržel" jej Venca Kotal, který to viděl stejně. Sám by se tedy neozval, ale když je někdo další tak "jdu do toho také",,,,
To už jsme opravdu tak slabí či připosraní, že za nás musí popisovat to, co se odehrálo jiní?
Náš David Ocetník však potvrdí to, co je pro mne nepochopitelné - v jeho očích bylo v Plzni nechutné chování pořadatelů zápasu (jistě), ale zápas jsme si prohráli sami. O rozhodčích nic...? To je právě to, kam nás dostaly obavy, že nás budou nazývat "uplakánky". Porovnejte oči fanouška p. Ocetníka s očima fanouška plzeňského p. Koviho. "Kdyby nebylo loktu do soupeře kopali bychom jasnou penaltu i na Barceloně". No, kupodivu rozhodčí ten loket jaksi podivně vyhodnotili jako faul Mosquery. Plzeňská objektivita! Hnus.
Je ještě jeden opravdu velký problém. Nevím proč naši hráči nereagují na hřišti dvojí metr rozhodčích v našich zápasech. Jediní dva hráči se v současnosti alespoň viditelně rozčílí pokud cítí, že rozhodčí otočil situaci v náš neprospěch či nepíská rovinu ( je lhostejné zda mají v dané chvíli pravdu či ne) jde o to, že VŠICHNI naši soupeři tak činí v podstatě v každé situaci, kdy nejen cítí příkoří, ale i ve chvílích, kdy je třeba "tlačit" na rozhodčího. U nás jsou těmi jedinými Olayinka a Traoré. Naši trenéři zřejmě nechtějí, aby se hráči pouštěli do diskusí s rozhodčími, ale jsou situace, kdy je zcela nezbytné se na hřišti ozvat. V současnosti není náš tým tak kvalitní, aby byl schopen se s nepřízní rozhodčích vypořádat herní kvalitou. Navíc styl hry, který bylo možné praktikovat před dvěma lety, se současným kádrem nelze hrát. Hrajeme naprosto riskantním stylem, bez zásadních prvků zajištění v obrané fázi hry a sami se tak dostáváme do složitých situací, které v případě kvalitnějších soupeřů vedou k chaosu na hřišti.
Špína na hřišti je pak jednoznačně doložena popisem událostí ve sdělovacích prostředcích. Zcela jasný penaltový zákrok Hejdy je předložen divákům k posouzení, aby se ve výsledku - bez ostychu posoudil jako zcela běžný fotbalový souboj v mezích fotbalových pravidel. Všimněte si, jakým způsobem jsou v přenosech i záznamech na obou TV stanicích dokumentovány a "pitvány" sporné momenty v našich zápasech. Dnes už ani nepadají "bláboly" typu, že "prokazatelný" záběr se nenašel. On se přímo přejde mlčením, a ona situace se v zápase vlastně nestala...
Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo
Mike před 2 lety 21.09.2022 21:07 |Komentář skvěle napsaný, jenom jsem ale stále nepřišel na to, z jakého důvodu ti rozhodčí Plzni stále pomáhají ? Nějaký vliv setrvačnosti z minulosti, snaha se zavděčit, Adolf na ně něco ví... Nějak tomu nerozumím. Na druhé straně Spartu totálně opravdu nenávidím, asi 100 x více než zkurvenou Plzeň, nicméně v současnosti jsem s nimi co se týká posuzování třeba penalt a nepenalt na stejné lodi, viz asi 3 neodpískané penaltu pro Spartu v minulých kolech, které konstatovala i komise rozhodčích. Ono se Plzni hraje dobře, ti hráči vědí, že jim rozhodčí neublíží, ba naopak, a tímto jejich výkon samozřejmě stoupá i po psychické stránce, víc si dovolí, přitlačí v soubojích, faulujou , protože vědí, že napomínáni pravděpodobně nebudou. Pak i výkon a sebevědomí je na vysoké úrovni.
Poslední poznámka
Pedro50 před 2 lety 22.09.2022 10:09 |Že je Plzeň banda zmrdů je bez debat, že jim rozhodčí tlačí káru je taky jasný, ale kurva toto všechno víme tak proč nejsme schopni ty dva zápasy zvládnout tak abychom jim nedali nejmenší příležitost? Santos ale i gól z rohu kde prostě nemůže Choryho bránit Ševčík a když už ho brání nemůže když ho strejchne rukou spadnout a věřit že bude Hocek pískat atd.
Re: Poslední poznámka
Ontko před 2 lety 22.09.2022 12:21 |I přes to, že bych nebyl asi tak expresivní jako ty :-) musím říct, že si to ve 3 větách shrnul přesně. Přesně o tom to je. To, že rozhodčí penaltu písknout nemusel je jasný, ale taky je jasný, že mohl, páč kontakt tam byl (za rameno a ne ,že ne) a on si vybral tu druhou možnost. Ale přesně tohle jsme věděli dopředu, pokud k této situaci dojde (zvlášť u letce Mosquery), jak se rozhodčí rozhodne. A nám se to stane v 1. minutě. Vzhledem k tomu, že je to už minimálně 3 Santosova hrubka v průběhu měsíce si začínám myslet, že ten chlapec není z nejbystřejších... Zřejmě nechápe, co se po něm chce a co má dělat. Nebo to jinak neumí a pak zase nechápu já, proč byl takovou prioritou nákupu. Zbytek zápasu nekomentuji, hráli jsme v 10 a byl to nerovný boj. Plíseň si to dobře ošéfovala na hřišti a zřejmě i mimo hřiště.
Re: Poslední poznámka
honza1947 před 2 lety 22.09.2022 15:18 |Nedá mi to, abych nereagoval. Ano, není pochyb o tom, že Santos tomu plzeňskému komediantovi sáhl na záda, resp. na rameno, ale nezatáhl ho. V situaci, kdy se Mosquera před Santose na kontakt natlačil ani Santos nemohl jinak. To byla naprosto přirozená reakce, které ten gauner Hocek evidentně využil ke splnění zadání, které bez pochyby měl. Smutné je, že ta údajně očištěná komise rozhodčích takovouto gauneřinu přikreje, aniž se zabývala tím, že Mosquera, když se rval před Santose, fauloval mnohem jedoznačněji. Rohu před 2. gólem rovněž předcházel naprosto jasný faul Mosquery, bohužel ze strany rozhodčího i slovutné komise bez povšimnutí, o VARu nemluvě. Aby se neřeklo tak rozhodčím vytkli odpískání ofsajdu při neproměněné šanci Olayinky. Zde je nutno ocenit postřeh Staňka. Těch připískávání a otočených faulů, autů atd. ve prospěch Plzně bylo ale podstatně více. Zkrátka "je to hnus velebnosti". Bohužel odsouzení hodné je i chování některých dutých hlav v našem kotli. Nucení k zouvání bot v zimě a dešti před zápasem, ani jednání rozhodčích takové chování neospravedlňuje.
Re: Poslední poznámka
Edenjejenjeden před 2 lety 22.09.2022 17:00 |S tou komisí souhlas , tahle penalta prý byla odpískaná správně . Budiž , ale proč v tom případě nebyl stejne rozhodčím vyhodnocen zákrok na Tecla v Jablonci ? A stejná komise konstatovala , že správně . Bud obě penalty ano , nebo obě penalty ne ....