Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

B tým: Slavia - Příbram 0:4

B tým nestačil v domácím utkání na Příbram a prohrál vysoko 0:4.

Reportáž ze zápasu k dispozici na oficiálním webu Slavie zde.

8. kolo - Neděle 11. 09. 2022 10:15

Fortuna národní liga, 2022/2023
0 - 4
0 - 3
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

14. Surmaj
21. Surmaj
37. Surmaj
90. Anih

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

    Kábě     před 2 lety 11.09.2022 18:36 |  
    8 4

    Obávám se, že béčko čekají v této sezónně velké potíže s udržením druhé nejvyšší soutěže. V posledních letech byl vždy ve FNL alespoň jeden tým horší než zbytek ligy, letos je to ale extrémně našlapané a není tam někdo, o kom by se dalo říct, že je jasný kandidát na sestup. A když se na to podíváme objektivně, tak nejslabší kádr má náš B tým. Teď při absenci Michala Švece je jasně vidět, že chybí někdo zkušený, kdo by kluky na hřišti uklidnil a kdo by byl osobností, která by ty mladé hráče posouvala dál. A ke všemu nyní proběhlo zeštíhlení kádru áčka a Valenta, Icha a Fila odešli hostovat do ligy, tudíž béčku už minimálně na podzim nepomůžou. Dneska byli v obraně 3 kluci narození v roce 2004 a jeden dokonce 2005 a bylo to prostě vidět... ti hráči sice získávají zkušenosti s dospělým a profesionálním fotbalem, ale nemyslím si, že je budou nějak posouvat takové příděly, jako jsme mohli vidět dnes nebo třeba v Třinci.

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      witty13     před 2 lety 11.09.2022 21:41 |  
      7 0

      Myslim si ze sportovni usek ve spolupraci s ackem bude becko doplnovat co to pujde, a hlvne i kluci se kazdym zapasem otrlavaji. A druha vec, taky se muze stat ze nikdo dalsi nebude mit na licenci. Vzhledem k tomu co se deje s energiěa atd, je to dost dobre mozne

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      kjandourek (admin)     před 2 lety 12.09.2022 10:48 |  
      6 0

      Tam je bohužel krásně vidět, jak jsou výkony mladých nevyrovnané... hráči, kteří se mi líbili proti Varnsdorfu, teď hráli o level hůře - obecně všichni v tomhle zápase měli dost problém s přesností, Kričfaluši se nechal až příliš snadno obcházet, Labík ten se vysloveně trápil (jednou nedokázal ani pořádně hodit aut).. Niklovy střelecké pokusy končily v ochranné síti, někdy i za ní, Šmiga ten snad každé řešení udělal obráceně, než by měl - když si měl jít proti míči, rozeběhl se dopředu, když přišel dlouhý pas, cukl si proti ... a naopak se mi tentokrát docela líbil Hunal, který sice váží 60 kg i s postelí, ale docela si troufal na souboje tělem nejenom se Surmajem, což je tedy děsný golem, ale posléze i se zkušeným Wágnerem...

      Já bych tedy nestahoval kalhoty - on ten výsledek sice vypadá děsivě, ale v poli to byl víceméně vyrovnaný zápas... děsivý rozdíl byl na posledních třiceti metrech od branky, kde každý brejk příbramských hrozil gólem, zatímco naši mladíci se obranou soupeře prokousávali těžko a to ať už do uzavřené obrany, nebo špatným řešením brejků... zatímco soupeři nás trestali za ztráty míče okolo půlící čáry... osobně si myslím, že i tohle jim něco dá... a to nemluvím o tom, že mladíci se sehrávají a lepší každým zápasem - loni na podzim to v ČFL taky nebyla žádná velká hitparáda, na postup to rozhodně nevypadalo, a najednou na jaře to bylo o něčem jiném...

      • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

        Kábě     před 2 lety 12.09.2022 12:19 |  
        7 1

        Já jsem tím příspěvkem spíš reagoval na některé komentáře zde či na Twitteru, kde se lidi pozastavovali nad tím, že se béčku příliš nedaří. S tím srovnáním s loňským pomalejším rozjezdem v ČFL úplně nesouhlasím. Ten tým měl sílu a ČFL je oproti druhé lize slaboučká. Když se v profesionální soutěži nepovede začátek, může to být pro daný tým nakonec fatální. Stojím si za tím, že ten kádr je teď příliš mladý a očekávám, že v zimě bude o něco posílen, někdo zkušenější tam je prostě potřeba...

        • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

          kjandourek (admin)     před 2 lety 12.09.2022 14:36 |  
          5 1

          Podle mého názoru to není cesta - buď nám budou z dorostu proudit hráči, kteří budou mít na druhou ligu a potom je v pořádku tým ve druhé lize mít složený z nich a nebo je v pořádku hrát ČFL... nemyslím si, že má smysl tým posílit zkušenými hráči, jejichž stropem je druhá liga a hrát to s nimi s tím, že mladých se bude do hry dostávat méně - na to, aby nám někde hráli mladíci, kteří mají na druhou ligu, ale není jich celé mužstvo, jsme si pořídili Vlašim...

          • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

            houston (přítel SN)     před 2 lety 12.09.2022 15:20 |  
            5 2

            Tebou naznačená cesta k dospělému fotbalu je dobrá, ale mohou mít ti 18, 19 letí kluci kvalitu na to, aby mohli hrát druhou nejvyšší soutěž ? Moc jim fandím, ale za mě ne...

            • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

              slamacek (přítel SN)     před 2 lety 12.09.2022 16:02 |  
              3 3

              kdyz jinde mohou takovy kluci tahnout ligova muzstva, tak je spis otazkou, proc u nas nejsme schopni vychovat hrace, kteri by mohli hrat aspon 2. ligu

              • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                denydzlSKS     před 2 lety 12.09.2022 20:27 |  
                1 0

                To jsou ale mladí jednotlivci mezi ostrilenyma klukama, kteří táhnou ligová mužstva. Není to deset mladíků vedle sebe.
                Takový Brněnský Ševčík táhne prvoligové Brno, ale věřím, ze kdyby kolem sebe měl další sedmnácti až dvacetiletý spoluhráče, tak by toho moc neutáhl ani v druhé lize..
                Věřím, ze třeba Valenta s Ichou dokážou hrát kvalitně první ligu, ale na druhou stranu si klidně tipnu, ze v druhé lize vedle těch dorostenců by tak kvalitně nehráli..
                Otázka je, jestli chceme mít třináct nacriletych kluků okopanych z druhy ligy s většinou porážek nebo rádsi pět šest kvalitních juniorů, hrajících po boku zkušených harcovniků, ale s vítěznou mentalitou už z becka..

                • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                  záplata     před 2 lety 12.09.2022 21:04 |  
                  1 0

                  Jo, jo, mám hodně podobný názor, asi nechceme vychovat třináct bořičů a odkopávačů bez velkýho fotbalovýho sebevědomí. Práce s mladejma, to je velká věda, otázkou je, jakou cestou se vydat.

                  • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                    denydzlSKS     před 2 lety 12.09.2022 22:48 |  
                    2 0

                    Taky nemam úplně vyhraněný názor. Na všem něco je. Obecně bych se nebál rict, ze není důležitý v mládeži vytvářet vítězný tým, ale hlavně kvalitní individuality. Do acka totiž nikdy nepůjde cely ročník, ale maximálně jednotlivec.
                    Ale otázka je, jestli bude jedna silná individualita mít dobrou mentalitu na áčko a jestli u sebe projeví všechny klady když bude v průměrným týmu..

                • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                  slamacek (přítel SN)     před 2 lety 12.09.2022 22:43 |  
                  2 0

                  Myslim ze model se Svecem, je dobry a ted kdyz tam neni, tak zde vyuzit nejake hrace mene vyuzite hrace z A tymu. to se brzy muze stat. Treba uz v repre pauze, jestli se tedy hraje druha liga

            • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

              kjandourek (admin)     před 2 lety 12.09.2022 16:54 |  
              5 1

              No o tom to právě je.... Co chceme od "béčka"... nemyslím si že prioritou béčka by mělo být za každou cenu hrát o soutěž níže než áčko.... z mého pohledu by béčko mělo sloužit primárně jako přechod od dorostu do dospělého fotbalu... čili by mělo hrát takovou soutěž, aby na ní měli kvalitu osmnácti, devatenáctiletí kluci, co nám přicházejí z dorostu... loňské béčko s takovým kádrem postoupilo, tak tu druhou ligu hraje - zasloužilo si to.... ale nemyslím si, že by bylo správné ten tým napumpovat staršími, zkušenějšími borci, kteří by s těmi mladými vytvořili mix a hráli klidný střed tabulky, nebo dokonce její vršek.... Proč bychom ty posily měli nakupovat a platit? Na to jsme si pořídili Vlašim...

              Vidím to tak, že buď nám z dorostu poleze trvale taková kvalita, že budeme schopni z těch hráčů hned sestavit celý tým na druhou ligu.... nebo nám z dorostu poleze každý rok jeden, dva, tři hráči, kteří by na druhou ligu měli a ty bude lepší upíchnout ve Vlašimi a béčko plné mladých mít v ČFL - s občasným postupem, když se urodí dobrá generace a případným pádem, když se zase ukáže, že mají výkyvy...

              To je jenom o úhlu pohledu... :-)

              • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                záplata     před 2 lety 12.09.2022 20:52 |  
                5 0

                Tedy já nejsem odborník, ale vždycky se říkalo, že mladí hráči jdou výkonnostně nahoru vedle starších hráčů, Nevím no, ale když vyleze na hřiště v podstatě starší dorost, tak ti kluci se začnou bát, že zase dostanou nářez, nedovolej si nic fotbalovýho, aby něco nezmrvili, tak asi fotbalově moc neporostou. Pak by pro ně byla opravdu lepší ČFL, ale my snad chceme primárně vychovávat hráče pro ,,A" a na to je asi ČFL málo. Pak se to řeší hostovačkama a to taky není to pravý vořechový. Potom babo raď, holt si s tím musí sport. úsek nějak poradit.

                • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                  kjandourek (admin)     před 2 lety 13.09.2022 09:49 |  
                  1 0

                  Ale oni ti naši kluci právě fotbaloví jsou... s míčem je každý z nich nadprůměrný... z mého - laického - pohledujim chybí rychlost myšlení a rozhodovacího procesu.... hrají na víc doteků, než by bylo potřeba, čímž většinou prováhají ten moment, kdy je potřeba poslat míč dál... Dále tam jsou časté ztráty míče tím, že posílají míč na spoluhráče, ale nevšimnou si, že tu jejich akci už čte hráč soupeře - takže je z toho špek, či nepřesnost - ona to tedy není nepřesnost v pravém slova smyslu - on ten míč pošle přesně tam, kam chtěl, ale nevidí soupeře, který na tom místě rychleji...

                  A zrovna tohle jsou věci, v nichž by se měli rychle zlepšovat....

                  Samozřejmě z toho jsou dvě, či tři cesty ven:

                  1. přivedeme pět a více kvalitních zkušených druholigistů ... v každém týmu druhé ligy je pár zajímavých hráčů - mně nadchnul Kušej z Prostějova, neskutečně silný byl teď ten Surmaj... a třeba taková Dukla má víceméně ligový kádr: Havelka, Matějka, Buchvaldek, Huf... ti všichni hráli nedávno první ligu a vypadali v ní zajímavě... jenomže při téhle cestě se holt na hřiště dostane méně našich odchovanců - když si vezmeme, že kádr béčka by mělo tvořit nějakých 18 hráčů (nehrají se žádné anglické týdny), tak by ti zkušení, o které mají mladí opřít tvořili třetinu kádru a většinou by hráli základ - takže bychom z ročníku pořádně dostali do hry jenom pět - deset borců... A tohle jsme stvořili ve Vlašimi - tam je (byl) relativně slušný a zkušený kádr a my jsme tam poslali sedm hráčů, aby se vedle zkušených vyhráli... kdybychom to samé udělali v béčku, ta máme dva takovéhle týmy...

                  2. naopak nechat mladé ať si poradí... s tím, že každý rok na začátku přípravy vezmeme hráče, které máme k dispozici... ti nejlepší půjdou hostovat do ligy, případně na přestup do ligy se zpětným odkupem, jako Červ, Křišťan, Prebsl, Vlček, či Markovič, druhá garnitura do Vlašimi... a ten zbytek se musí poprat se soutěží, jakou zrovna béčko hraje... když to bude na druhou ligu, budou hrát druhou, když to bude na ČFL, budou hrát špičku ČFL

                  3. Přivést maximálně dva s tím, že teď nastupuje jako starší a zkušený Švec a když se zraní, tak tam není nikdo... to by byla zlatá střední cesta... ti by pomohli udržet druhou ligu a do jejich role by postupně dorůstali hráči z béčka, které bychom si drželi i po dvacátém roku věku, i kdybychom viděli, že to na víc než na druhou ligu není....


                  Z mého pohledu je béčko ve druhé lize fajn, ale není to taková nutnost, abychom do toho kádru vedle odchovanců pumpovali druholigové hráče... když už staršího hráče, který by klukům měl pomoci, tak maximálně dva a se vztahem ke klubu, jako je Michal Švec... ovšem uznávám, že nevím, kde je vzít a také to, že zranění právě toho nejzkušenějšího je potom problém, což bylo vidět právě v posledním zápase, kdy jsme neměli k dispozici snad nikoho nad dvacet let...

                  Upřímně by mi přišlo nejlepší, kdyby béčko mohlo hrát druhou ligu bez možnosti sestupu... ale to chápu, že není administrativně možné :-)

                  • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                    El Greco     před 2 lety 13.09.2022 20:57 |  
                    1 0

                    Já vás rozsoudím: oba máte pravdu.

                    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

                      kjandourek (admin)     před 2 lety 13.09.2022 21:24 |  
                      1 0

                      :-)

                      To bude tím, že to není hádka, ale regulérní a pohodová výměna názorů... každý napíše, co má na srdci... každý se dozví, jak to vidí někdo jiný... a každý si z toho může něco odnést... :-)

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      slamacek (přítel SN)     před 2 lety 12.09.2022 15:58 |  
      6 2

      A když se na to podíváme objektivně, tak nejslabší kádr má náš B tým - na to jsi prisel jak? kolikrat si ty kluky videl hrat? Dle mne jen vykrik do tmy. Necekam,, ze vyhraji hosi 2. ligu, ale stred tabulky je realny a hosi se budou postupne zlepsovat

      • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

        Kábě     před 2 lety 12.09.2022 16:45 |  
        3 1

        Viděl jsem je zatím v každém letošním zápase :) a druhou ligu sleduju dlouhodobě, takže si to troufnu porovnávat.

        • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

          slamacek (přítel SN)     před 2 lety 12.09.2022 22:40 |  
          2 1

          tak to ja tedy takovy odbornik nejsem, ale ze zapasu co jsem videl, tak bych to co uvadis nepodepsal. Ja jim verim

  2. Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

    eye     před 2 lety 11.09.2022 19:20 |  
    6 1

    Jen tak na okraj: podle mě se jedná o první hattrick romského hráče v české profesionální soutěži, navíc čistý.
    Na začátku devadesátek pálil v ČFL za Neratovice Josef Gabčo; teď si už nepamatuju, jestli se dostal výš, možná jen na pár zápasů.
    Jinak pár startů v 1. lize měl i Martin Horváth (1982), bratr zpěváka Vlasty Horvátha. Zemřel tragicky v r. 2016.

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      Ragnarok     před 2 lety 11.09.2022 22:42 |  
      5 0

      Dobrý postřeh, Gabčo byl démon. Vždycky když člověk četl pondělní střelce, nebo střelce v Gólu. Na zápasy chodila celá jeho rodina.

      • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

        kalex     před 2 lety 12.09.2022 10:34 |  
        1 0

        Hafo národa?

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      Martin Krob     před 2 lety 12.09.2022 13:10 |  
      5 0

      Josef Gabčo byl mmch včera v Počernicích na zápase. On i Surmaj jsou z Neratovic, dobře se znají.

      • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

        eye     před 2 lety 12.09.2022 13:47 |  
        2 0

        Aha, díky za zajímavou informaci.

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.09.2022 15:49 |  
      0 0

      A Milan Baroš nikdy nedal? :-)

  3. Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

    Wolfmur     před 2 lety 12.09.2022 12:26 |  
    3 0

    Může někdo říct jak herně vypadal ve druhém poločase střídající Singhateh?

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      Kábě     před 2 lety 12.09.2022 13:06 |  
      0 0

      Zapadl do průměru, nebyl skoro vidět. Ale měl to samozřejmě hrozně těžké, za takového stavu byl celý tým psychicky dole...

    • Re: B tým: Slavia - Příbram 0:4

      kjandourek (admin)     před 2 lety 13.09.2022 09:23 |  
      1 0

      Já bych řekl, že se "nepouštěl do větších akcí" ... bylo na něm vidět, že to s míčem umí - dokázal si o něj říct, pokrýt ho, ustát souboj... a předat dál .... v tom byl dobrý, ovšem nic nevymýšlel - jeden dva doteky a balón pryč, klidně dozadu, do klidu... ze začátku míče vůbec neztrácel, ale ani se nepokusil nic vytvořit, ke konci zkusil dvě tři samostatné akce, ovšem přes v pohodě hrající soupeře nepřešel....