Aktuality z médií

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Slávista 51     před 2 lety 07.09.2022 15:32 |  
    3 1

    Bude mít možnost předvést, že má na Slavii i na případný přestup dál/výš.

  2. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    kedul     před 2 lety 07.09.2022 15:42 |  
    1 0

    Přestup nebo hostování? V prvním případě bez odstupného ale s převzetím zátěže jeho gáže ve sto procentech Baníkem, ve druhém pak za částečného podílu SKS na ní až do konce jeho kontraktu? Samozřejmě by taky sám Plavšič v zájmu návratu k pravidelné ativní kariéře mohl prostřednictvím svého agenta přistoupit na nižší kontrakt s Baníkem.

  3. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Alanor (admin)     před 2 lety 07.09.2022 15:46 |  
    8 90

    Pokud je to pravda, tak jsem jen rád a doufám, že už ho v sešívaném nikdy neuvidím. Na hřišti víceméně k ničemu, lidsky stejný odpad jako Kuchta.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      chrobak     před 2 lety 07.09.2022 16:01 |  
      11 1

      Je dobře, že se to vyřešilo. Ale s tím ostatním teda nevím. Na hřišti nic slavného, ale propad vzhledem k prostoru co měl zase ne. Lidsky ... Přestoupil k nám, ale o jeho jednáních se Spartou nic nevíme a zájem Sparty se nějak objevoval až když už byl v podstatě pryč.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        koudys2 (přítel SN)     před 2 lety 07.09.2022 16:05 |  
        10 0

        Ta poslední věta není tak úplně pravda. sparta ho chtěla podepsat již dříve, ale jen a pouze při sníženém platu. Pro nás to byl hráč "zadarmo", tak jsme mu tu gáži dát mohli.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        Alanor (admin)     před 2 lety 07.09.2022 16:08 |  
        4 35

        Mně jde o to jeho lhaní. Vše bylo domluvené a on s agentem vydávají prohlášení, jak se Slavií nejednají. Měl jim říct, že jdou pozdě/nabízejí málo a že už je domluvený jinde. Ještě z toho udělal na instagramu veřejné divadlo. Dno.


        Komentář byl uživatelem upraven (07.09.2022 16:13) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

          dalislavista     před 2 lety 07.09.2022 16:10 |  
          5 2

          No když bylo už dojednáno, tak měl pravdu, že nejednají (už), ne?

          • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

            Alanor (admin)     před 2 lety 07.09.2022 16:15 |  
            2 17

            Jen mě chytáš za slovo. Gluščevič se vyjadřoval v kontextu, že nic ujednaného není a že půjdou jednat na Spartu.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      PetCC     před 2 lety 07.09.2022 16:19 |  
      47 1

      Loni v k předkole s tím naprosto zdemolovaným kotníkem odehrál velký kus zápasu.
      Nemohl ani došlápnout, přesto šel jednou do sprintu a skoro i do šance a pořád i bránil.
      Za tohle ho nikdy nemůžu hodnotit špatně.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        fandaX     před 2 lety 08.09.2022 07:39 |  
        2 0

        Přesně tak, na to jsem si hned vzpomněl, když jsem četl tu přehnanou reakci alaonora. Vlastně vždycky když za nás hrál, tak makal, byť to třeba nebylo příliš efektivní.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Cygnus     před 2 lety 07.09.2022 16:47 |  
      40 1

      Zbytečně ostrá - a v mých očích smutná slova. Ty jsi nikdy nic špatného v životě neudělal? A protože předpokládám že jsi jen člověk a žádný Mr. Perfect, bych si nikdy nedovolil použít slova jako "lidský odpad". Navíc - přímo Slavii Plavšič nikdy neublížil. Choval se k ní slušně. Což se například o M. Ngadeu Ngadui nedá říct.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        Alanor (admin)     před 2 lety 07.09.2022 17:28 |  
        10 10

        Máš pravdu, že jsem to přehnal. Plavšič nikoho nezabil a nic neukradl. Ten odpad tedy beru zpět a omlouvám se.

        Stojím si ale za tím, že ve fotbale není nic horšího než vodit za nos svůj klub a pak podepsat největšímu rivalovi. Pokud tedy nebereme v potaz nelegální věci jako sázky, prodávání zápasů atd.

        • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

          Cygnus     před 2 lety 07.09.2022 19:20 |  
          9 2

          Máš můj velký plus, Alanore!

          Ale co se týká možného provinění Plavšiće, neumím posoudit. Jestli můžeme věřit Isportu, tak Plavšić nejpozději na začátku května 2021 podepsal smlouvu v Slavií. Sám Plavšić to popírá, a 3. května bylo v Sportu publikováno jeho prohlášení z Instagramu, kde říká:
          "Ahoj fanoušci, můžu říct, že se Slavií jsem smlouvu nepodepsal ani jsem s nimi nejednal o žádné nabídce".

          Podstatné je že říká že nic nepodepsal a že ani s Slavií nejednal o nabídce. Co se týká podpisu asi nelhal, co se týká jednání nevím. Netuším.

          To že se nakonec doopravdy objevil v Slavii ještě neznamená že by 3. května lhal o možném kontaktu s Slavii. Kdo to ví, ať vstane a předloží důkaz.

          Netuším jestli JiT v minulosti nenaznačil že Plavšić se mu zamlouvá jako hráč, a Sport z toho soudil že Plavšić k nám přejde, že dokonce už u nás podepsal. Nebylo by to poprvé že Sport si nějakou tu kauzu vymyslel. Jinak, když člověk bere v úvahu jak se Sparta a její plátek choval v případu Martina Haška ml., tak by mne ani nedivilo kdyby Plavšić z obavy doopravdy neřekl pravdu. Netuším jak bych se choval já osobně, kdybych ještě do 30. června, tedy 2 dlouhé měsíce, musel být v klubu kde lidské slušné chování neznají - viz tehdejší vyhazov Horvátha formou SMS'kou.

          A když už chceme doopravdy vzít Plavšiće za slovo že on osobně nejednal s Slavií, jak psal na Instagramu, tak to samozřejmě nemusí znamenat že jeho agent s námi nejednal, i s možným vědomí Plavšiće. Vím že jde o slovičkáření, ale bez toho že chci volit stranu pro či kontra, je tady tolik neznámých, že bych se zdráhal Plavšiće soudit, natož jeho postoj odsuzovat.

          • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

            MKCZ83     před 2 lety 07.09.2022 20:45 |  
            6 1

            Navíc, jestli jsem dneska slyšel dobře Podroužka, tak v podstatě řekl, že i když třeba sport napíše nějakou blbost/lež, tak se z toho ti, o nichž ta blbost je (tady že Baník mohl mít Usora, což lidi z Baníku popřeli a Kvasnica si trvá na svým) nemají hroutit a mají to ustát. Jestli to takhle myslel, tak nechápu, že si tohle někdo z "novin" dovolí vůbec říct... ok, když lžeme, tak to není náš problém, ale těch, co si to moc berou. WTF?! Takže to, co šlo ven ze sportu, může bejt taky všelijak jinak.

          • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

            fandaX     před 2 lety 08.09.2022 07:55 |  
            4 0

            Pro mě tedy ne. Vzal to částečně zpět až v teakci na to, jak ho za ta až nenávistná slova ostatní masivně kritizují. Já vlastně až dosud žádný příspěvek nenapsal, ale tohle mě fakt zvedlo ze židle, jak dehonestujícím způsobem se o hráči Slavie vyjádří admin mnou jinak tolik uznávaných SN.

            • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

              Cygnus     před 2 lety 08.09.2022 10:17 |  
              1 1

              Alanore dostal můj plus za omluvu. Ne každý diskutující umí uznat že přestřelil. Co se týká výčitky vůči Plavšićovi že 'zradil Spartu', mám jiný názor.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      donford     před 2 lety 07.09.2022 20:06 |  
      36 1

      Vyjadřovat se o hráči Slavie Plavšičovi na těchto stránkách jako o lidském odpadu, to je velmi, velmi nedůstojné příznivce Slavie. Sabotoval nějaké utkání? Prodal nějaké utkání? Vyjadřoval se o Slavii s despektem? Odbýval záměrně tréninky? Pokud ho Trpišovský stavěl či nestavěl, je to jeho věc. Cizinci to obyčejně nemívají v jiné zemi vždy nejlehčí. Nároky na ně jsou vyšší. Lehčí to zde měl našinec Kuchta. Že šel za většími penězi, to mu nemám za zlé. Jeho volba. Volil peníze před klubismem, před Slavii, kde na něho hráli ostatní, aby mohl střílet góly. Což se mu dařilo a byl zde herně v pohodě. Ale že si domluvil schůzku s nemocným Tvrdíkem, na kterou nepřišel možná také ze strachu a Tvrdík s Trpišovským marně čekali, to bylo velmi zbabělé a podlé.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      mig52     před 2 lety 07.09.2022 20:11 |  
      22 2

      alanore, ty sis snad po obědě musel něco šlehnout. Jindy mám tvé příspěvky rád, pro mne jsi byl jednoznačná adminská jednička, ale tohle je na jednoznačnou červenou. Jsem zvědavý na reakci redakce.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      looko     před 2 lety 07.09.2022 20:27 |  
      21 3

      Můj velký kamarád Sokrates, zde napsal, když Slávie onehdy prohrála nedůstojným způsobem, že to bolí jako zrada od přítele, nebo něco v tom smyslu......Alanore tohle co jsi napsal jako admin je pro mě osobně neskutečná zrada....SN mám nesmírně rád, žijí s nimi každý den, každou hodinu, neskutečně mě vadí vyjadřování některých osob tady a pak napíšeš tohle ty, zástupce SN.....prp mě jsi to DNO ty......

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Pedro50     před 2 lety 07.09.2022 21:59 |  
      7 1

      Ty to máš nějaký domotaný ne?

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      buran     před 2 lety 07.09.2022 22:50 |  
      13 2

      Mám dojem že tímhle vyjádřením sis to na SN lehce pos..l !!! Asi vycházíš z vyjádřeních a různých polopravd které nelze dokázat ,někdy lepší radši nepsat nic...

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 07.09.2022 23:08 |  
      13 2

      Jako admin bys asi neměl psát takovýhle peechoviny, ne?

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Leksel     před 2 lety 08.09.2022 00:41 |  
      7 1

      Jsi zcela v pořádku? Takhle hnusnej výrok je na červenou kartu, navíc od admina, strážce dodržování pravidel a slušné diskuse. Panečku to je překvapení, jak ses nám vybarvil. Rozčarování a velký zklamání, chudáku.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        žbl68     před 2 lety 08.09.2022 07:15 |  
        0 0

        i admini mají své dny :-) ale byly tu horší kauzy - ze Slavie pryč/návrat jinam .... které člověk zkousával hodně ale hodně dlouho .... Labant, Poborský, Berger, Dejmkové, atd ...

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      žbl68     před 2 lety 08.09.2022 07:08 |  
      3 0

      trochu jsi zpovykaný, ale to přejde :-)
      přišel viděl nepřesvědčil nehrál odešel tečka :-)
      o co hlučnější příchod o to tišší sublimace ... chybět nebude ...

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Divizni (přítel SN)     před 2 lety 08.09.2022 09:27 |  
      8 0

      ALANORE, TY V PŘÍSPĚVKU NEPOUŽÍT KUCHTU, MYSLÍM SI, ŽE SE K NÁM POD TVÝM JMÉNEM NABOURAL TOTÁLNÍ SPARŤAN! Hezký den všem.

  4. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    profesor     před 2 lety 07.09.2022 18:48 |  
    29 0

    No přečetl jsem si některé komentáře a napsat o Plavšičovi jako o lidském odpadu je trochu silná káva. Chápu, že někdo ho neměl rád a kritizoval ho, ale co je moc, tak to mi vadí. Já také např. nemusím Tecla, ale že bych o něm někdy napsal, že je to lidský odpad to teda nikdy. Popřejme atˇse mu tam daří a poděkujme mu za služby ve Slávii.

  5. Hodně štěstí

    MKCZ83     před 2 lety 07.09.2022 20:42 |  
    29 2

    Když nastoupil na hřiště, vždycky se pral (proti spartě jednou i doslova), snažil se odevzdat na hřišti maximum. Není důvod mu nepřát, věřím a doufám, že mu Baník sedne. My jsme ho podle mě neuměli využít. Fotbalista je to skvělej, jenom se mu podle mě musí najít vhodný místo v sestavě.

    To, že k nám přišel, není jeho chyba, ale těch, co ho vybrali, nabídli mu super smlouvu a podepsali ho.

    • Re: Hodně štěstí

      Mijk     před 2 lety 08.09.2022 09:50 |  
      3 0

      Neuměli ho využít na Spartě, neuměli jsme ho využít my.. Nevím, to už asi nebude náhoda.. Hezky se na něj kouká, ale myslím, že jeho zásadně špatný rozhodnutí bylo jít do Čech, protože ta naše soubojová liga s důrazem a nasazením pro hráče jeho konstituce a stylu opravdu, ale opravdu není.. Pochybuji, že bude v Ostravě dělat body, ale nic špatnýho mu nepřeju.. Jsem zvědav, jestli bude za deset dní na Letné opět beztrestně loven a jestli to opět redaktoři našeho jediného sportovního deníku odsoudí hromovým tichem..

      • Re: Hodně štěstí

        MKCZ83     před 2 lety 08.09.2022 10:53 |  
        2 2

        Body nejsou alfa a omega. Tým potřebuje i herní aspekt, který přichází v předfinální fázi. Plavšič je ideální právě do rozrušování středního bloku a hodí se na přecházení první linie presinku, případně druhé linie presinku. Z toho skoro nikdy nikdo nemá asistence, ani góly, ale bez takových hráčů se nikdy ke gólům a asistencím nedostaneš.

        Když je třeba na hřišti Oscar, tak tuhle rolí plní skoro bez chyby. Čili Oscar může hrát v klidu v základu, a nemusí mít skoro body. Pochopitelně je to fajn bonus, ale všichni v týmu prostě nemůžou být nastavení na to, že musí sbírat asistence a góly. V našich podmínkách pro to potřebuješ úplně jiný soubor dovedností. A i kvůli Oscarovi se u nás Plavšič neprosadil, protože Oscar je o třídu lepší v defenzivním 1 na 1 i schopnosti mít vhodné obranné postavení. Rozehrávka a schopnost dostat se přes první linii presinku a připravit si situaci na překonání druhé linie presinku je extrémně důležitá. Plavšič je schopný přejít 1 na 1, je technicky zdatný, čili nemá často problémy se zpracováním. Schopnost jedním dotykem přebrat míč a připravit si ho na nahrávku je právě důležitá při překonávání první linie presinku. Schopnost jít 1 na 1 pak pro překonání druhé linie.

        Ideální roli Plavšiče u nás bych viděl buď na podhrotu, který si bude seskakovat právě mezi první a druhou linii presinku, kdy je schopný převzít míč, otočit se s ním a případně překonat i druhou linii presinku a poslat míč do křídla. Z toho nikdy žádnou asistenci ani gól mít nebude, ale pokud by to dělal správně, vyřadí tím ve spolupráci se stoperem nebo krajním bekem při rozehrávce soupeřům presink a dostane nás do prostoru u vápna.

        Něco podobného hrál Nico, akorát ten často nepostupoval s míčem, ale volil delší přihrávku a místo toho, abychom hráli dlouhé míče od stoperů, jsme si pomohli právě překonáním první linie presinku a hráli dlouhý míč Nicem. Buď do křídla, nebo rovnou středem za obranu.

        Případně může hrát Plavšič do středu se posouvající křídlo, které bude plnit podobnou roli. Spolu s krajním bekem nebo defenzivním záložníkem se pokus překonat první linii presinku a pak pohybem do středu hřiště bude hledat řešení, jak překonat tu druhou linii.

        U Plavšiče je jedna hlavní slabina, že někdy míč předržuje. Ale to dělá spousta našich hráčů... například Ševčík, který tím akce dost zásadně zpomaluje.

  6. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 07.09.2022 20:58 |  
    33 0

    Dobrý večer přeji.
    To vyjádření o Plavšičovi mě od Tebe Alanore moc mrzí a vůbec se mi nelíbí.
    Každý můžeme mít slabší chvilku, ale tohle je opravdu přes čáru:-((((
    Sokrates55

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Slávista 51     před 2 lety 07.09.2022 23:46 |  
      5 4

      Aby si nedostal červenou kartu,
      takhle si dovolovat.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        žbl68     před 2 lety 08.09.2022 07:17 |  
        1 1

        černou a zamknout klávesnici na 666 dnů :-)

        • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

          Slávista 51     před 2 lety 08.09.2022 11:16 |  
          1 2

          NO,
          já jsem dostal červenou kartu na 14dní za to, že jsem se ozval proti některým zde, vzali to jako nekorektní po 2hodinách.
          Netušil jsem, že je to tady občas najednou tak cimprdlich na slovíčka/ sprostej jsem nebyl, i akurátní.

          • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

            žbl68     před 2 lety 08.09.2022 11:59 |  
            0 2

            neřešit, nepátrat, myslet si elementární vzorec o Ludolfově čísle a v klidu si uživat svůj bourbon whiskey a habanos v houpacím křesle s párem mulatek a výhledem na karibik 8-)
            P.S. jinak samozřejmě je to tu na p*** a samej z******* z*** a nemytá k**** :-)

            • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

              Slávista 51     před 2 lety 08.09.2022 14:04 |  
              1 1

              PÁR TAKOVEJCH SE OBJEVUJE VŠUDE,
              my s tím nic nenaděláme.

              • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

                žbl68     před 2 lety 08.09.2022 14:15 |  
                1 1

                ani nechceme :-DDDDDD
                jsou důležitější věci než pár 3,14tek :-) třeba dnes 3 body z Turecka :-)

            • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

              Peťánek826     před 2 lety 08.09.2022 15:44 |  
              2 0

              No teda kamaráde!!!
              Být v Karibiku, a pít tam bourbon whiskey, je jakoby jsi řekl, že v Česku je nejlepší pivo, a proto si kupuješ Arguse.
              V Karibiku je nejlepší něco od Oliverů (Opthimus, ...) nebo Destilerías Unidas S.A (Diplomático, ...), a jiné další.

              Upřímně řečeno, mně teda bourbon vůbec nesedí. Já radši plnohodnotnou whiskey. Ale pokud ti chutná, tak si klidně dej i jednu navíc. Dobrou chuť!

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      žbl68     před 2 lety 08.09.2022 07:17 |  
      2 1

      nobody is perfect :-)

  7. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Ragnarok     před 2 lety 07.09.2022 21:00 |  
    2 0

    Snad se tam konečně prosadí a bude zdravý. U nás toho bohužel moc neukazal. Kdyby to bylo na přestup, bylo by to super. Všichni by věděli na čem jsou.

  8. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Lunaris     před 2 lety 08.09.2022 06:38 |  
    5 1

    Upřímně, chtěl bych vidět, kolik lidí tady by v kabině sparty, když jde na trénink, přiznalo, že je od léta domluveno se Slavií. Pokud člověk není megasilná osobnost a nebojí se, že pak na tréninku přijde o nohy, tak to bude mít těžké se přiznat. Těžko tohle někomu zazlívat.

  9. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    žbl68     před 2 lety 08.09.2022 07:05 |  
    0 0

    v pořádku :-)

  10. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Fačín     před 2 lety 08.09.2022 07:56 |  
    11 6

    No tak hlavně že dostal smlouvu na tři roky, plat přes milion, pokusili jsme se ho nesmyslně předělat na beka a pak ho vyhnali... Opravdu koncepční práce.

  11. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Monarchie     před 2 lety 08.09.2022 07:58 |  
    4 0

    V Ostravě je velká komunita ze Srbska a Chorvatska. Vůbec bych se nedivil, že tam bude za hvězdu. Má štěstí, že už Šašinka, Potočný jsou pryč, protože Stodolní by byla jejich. Vzhledem ke stavu Baníku a tamní nálady, sice dnes slaví 100 let, tak mu to jen velmi prospěje.
    Bude to největší posila Baníku a Slavii to velmi prospěje.

  12. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Tonda     před 2 lety 08.09.2022 08:30 |  
    11 1

    Mám to asi takhle:
    1) Alanor přestřelil, ale myslím že není potřeba ho tady tak natírat... Navíc se pak omluvil, což mnoho lidí skrze své ego nedokáže.
    2) celý přestup byl špatně od samotného začátku - pořádně se neprosadil ani ve spartě
    3) lži při přestupu
    4) neprosadil se ani ve Slavii
    5) Matěj Jurásek za tu chvilku ukázal víc (tah na bránu, asistence, zakončení.
    6) údajně vysoký plat mohl v kabině vytvářet "vlny"

  13. :)

    japhy     před 2 lety 08.09.2022 08:54 |  
    6 0

    Alanor dostal po piče, nebo jak se moderně říká zpětnou vazbu, tak můžeme popojet, ne? :D

  14. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    Dennis     před 2 lety 08.09.2022 09:04 |  
    2 5

    Souhlas s Tondou, shrnul to velmi výstižně. Myslím, že ty reakce na Alanora jsou přehnané. Všichni se asi shodneme, že příchod Plavšiče se nepovedl, snad teď vyjde to hostování a podaří se ho pak někam prodat. Víc bych se k tomuto tématu nevracel, přijde mi zbytečné, aby nás rozděloval hráč, který tady nezanechal žádnou větší stopu. Pojďme radši věnovat pozornost dnešnímu zápasu, dneska hraje Slavia! Doufám, že Turkovi naložíme. :-)

  15. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    hiker42     před 2 lety 08.09.2022 09:28 |  
    6 12

    Štvou mě ty mravokárný až povýšencký poznámky k Alanorovu komentáři. Každej udělá chybu, jsme lidi, ne každej to umí jako Alanor bezprostředně uznat.

    Podstatné je, že Plavšič je pryč, protože tvůrce hry to nebyl, jako křídlo byl zoufale neproduktivní a jako obránce strašidelný papírák.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 08.09.2022 16:23 |  
      10 4

      Děkuji za napomenutí a Vaši mravokárnou a nepovýšeneckou poznámku:-(((.
      Jsem rád, že mám představu o mravní etice nastavenou trochu jinak než Vy.
      Sokrates55

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        Slávista 51     před 2 lety 08.09.2022 18:12 |  
        1 2

        1*

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        hiker42     před 2 lety 08.09.2022 19:12 |  
        2 3

        Nebylo to na Vás, Sokrate, ale budiž.

        Alanor už v 17:28 napsal, že to přehnal, že to bere zpět a že se omlouvá. Ani ten původní koment nezměnil.. Takže kdo si přečetl jak ten jeho původní koment, tak i ten s omluvou, a poté psal mravokárně, tak si podle mě přišel kopnout.

  16. Buďme soudní

    weetek     před 2 lety 08.09.2022 09:40 |  
    21 2

    Okomentuju nejdřív sportovní stránku. V současné situaci byl odchod asi nevyhnutelné řešení. Nevím, jestli Srkimu Baník sedne, je to mužstvo v rozkladu a bez kvality, vedené nervově labilním trenérem, který těžce neustává svůj setrvalý kariérní sešup - hození flašky do hlediště je samo o sobě hnus, tuhle ho navíc ukřivděně vytáhl v nějakém rozhovoru, kde se ho ptali na něco úplně jiného, očividně sám sebe moc nezvládá, natož ten tým. Srki nebude mít těžké dostat se do sestavy, bude mít ale hodně těžké s někým si to dát. Ostrava navíc vážně není Praha, takže po složitém období ve Slavii to nebudou na psychiku ani mimo stadion zrovna lázně. Pro restart kariéry dost složitá výchozí pozice. Z pohledu klubu cítím z celého průběhu i vyústění velkou pachuť. Jeho příchod i kauzu kolem něj jsem sledoval jen povrchně, netuším, kde je pravda kolem podpisu smlouvy. Malinko to na mě celé dělalo dojem, že jsme ho přivedli i trošku natruc spartě. Bral jsem to ale tak, že o něj JiT stojí a má s ním své plány, Pokud měl, nevyšly. Na hřišti přitom nic neošidil, když nastoupil, dařilo se mu střídavě, ale nikdy nechybělo nasazení. U pár hráčů tohle řadu sezón skoro stačí. Zda byl pokaždé stavěn na ten nejvhodnější post, kde by mohl naplno využít své přednosti, o tom přesvědčený nejsem. Byli jsme za poslední dobu svědky mnoha překvapivých trenérských tahů s hráči na nezvyklých postech, které nevedly k cíli, v tom je JiT někdy až nesoudný. Po přípravě, ve které si Plavčík prakticky nekopl, se v Rakowě pokusil udělat s ním další z těch veletočů, který ale nevyšel absolutně. A tímhle špatným trenérským tahem zřejmě Plavšič u nás skončil. Další z hráčů, jejichž potenciál nebyl naplno využit.

    No a teď ta stránka druhá. Žádný "lidský odpad" Plavšič opravdu není, to vyjádření musel Alanor psát v nějakém "změněném stavu" nebo nevím. Slavií prošlo i v posledních letech pár hráčů, jejichž morální vlastnosti jsou pro mě podstatně větším otazníkem. Takový Krmelec, pominu-li sportovní stránku jeho působení, která byla jeden velký provar a naprostý omyl, přicházel se silným podezřením, že nechal jeho autonehodu patrně pod vlivem vzít na sebe svou těhotnou ženu. Takhle si představuju lidský odpad. Jeho výstup při zápase s Plzní byla taky solidní ubohost. Jsem ze srdce rád, že ze Slavie táhl za tím báječným angažmá do Tramtárie. A ještě jednu věc zmíním, i když asi nepopulární a za nějaký ten mínus. Vláďa Coufal, náš milovanej Cuf, jeden z nejlepších hráčů poslední doby ve Slavii, se Sukem nám dělají v Londýně skvělou reklamu. A tenhle Cuf nedávno v "Bez frází" vysypal ze sebe při popisu období před přestupem do West Hamu věty jako: "Vůbec mě nezajímalo, že mám ve Slavii smlouvu. Přestup do West Hamu jsem měl v hlavě, proto jsem natruc šidil i tréninky. Jestli mi nedáte příslib, že budu moct odejít, nenastoupím do odvety proti Midtjyllandu." Ano, v určitém kontextu, ze kterého mimo jiné vyplývá, že ho to zpětně mrzí. Nebudu mu za to nadávat, natož do lidského odpadu. Pořád je to pro mě borec, dokázal toho spoustu, jak v našem dresu, tak teď v cizím. Je to pro mě ale stálá připomínka toho, že i ti největší srdcaři a bojovníci můžou Slavii zkusit docela tvrdě praštit pod pás. O žádné podpásovce od Plavšiče nevím, takže nadávat mu rozhodně nebudu.

    • Re: Buďme soudní

      Ivan     před 2 lety 09.09.2022 22:53 |  
      4 0

      Ve videu říká že jde za Vrbou, že se mu pod ním dařilo nejvíc, což je asi pravda. Ve středu hřiště asi bude hrát s Kaločem a Takacsem, což není tak marný. Až se uzdraví Almasi tak půjdou nahoru (do klidného středu aspoň :-))

      Nojo, pro mě tím třeba Cuf skončil a je to pro mě další Poborský, Luftner, Pavlenka, nebo Horváth který tu nějaké služby odvedl, tak dík a čus. Naopak Srkimu furt fandím :D

  17. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    MarekB98     před 2 lety 08.09.2022 14:00 |  
    3 3

    Alanor je úplně mimo, celou "kauzu" ohledně Plavšiče jsem podrobně sledoval a jsem si téměř stoprocentně jistý, že Plavšič nikomu nelhal. Některá ta vyjádření sice byla taková zvláštní, ale když nad tím člověk zapřemýšlel, tak si uvědomil, že Plavšič naprosto přesně ví, co říká. Lidský odpad to v žádném případě není, na mě právě naopak udělal dojem tím, že v celé té situaci vystupoval dost chytře. Jinak, angažmá ve Slavii se mu (zatím) nepovedlo, ale nejsem si úplně jistý, jestli je to přímo Plavšičova chyba. Fotbalové předpoklady má, ale nikdy se pro něj nenašlo ideální místo v sestavě. Škoda.

    • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

      Ivan     před 2 lety 09.09.2022 22:47 |  
      3 0

      Já spíš nechápu proč tu (v česku) furt je. On je skleněnej technik, což v řeznické lize není optimální a tak víc marodil než hrál.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        MarekB98     před 2 lety 10.09.2022 13:45 |  
        0 0

        Souhlasím.

      • Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 10.09.2022 13:59 |  
        0 0

        Protože o něj v zahraničí není dostatečný zájem? Technik, který předržuje balón a nemá čísla. Nedivím se, že o něj ten zájem není.
        Stanciu byl o parník dál, čísla měl a nakonec skončil v Číně a ne v nějaké top lize.

  18. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    JohnyBeGOOD     před 2 lety 08.09.2022 17:01 |  
    10 0

    Nikoho nenapadlo, že ten jeho Instagramový příspěvek mu nadiktovalo PR oddělení Sparty, aby uklidnilo fanoušky před důležitým koncem soutěže? Sparta mu nedokázala včas nabídnout prodloužení smlouvy, tak logicky jednal o angažmá jinde. Fotbal je jeho práce v první řadě a dělá to za peníze. Ve chvíli, kdy dostane nabídku z lepšího klubu a za více peněz, tak proč by byl loajální ke klubu, který si ho nijak zvlášť nevážil.

  19. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    SirCohen     před 2 lety 09.09.2022 09:11 |  
    0 1

    Smlouvu podepsat mohl až později a jednal jeho agent. Klidně se ten příchod mohl obejít bez lhaní, jen s troškou mlhy okolo. Ta je za dané situace pochopitelná.

    Nicméně to byl, stejně jako třeba Krmenčík, příchod s notně tázavě zdviženým obočím a červené kontrolky blikaly naplno. V obou případech to vyšlo - herní přínos se neodstavil ani u jednoho.

  20. Re: Last minut bomba pro Vrbu! Do Baníku míří křídelník Plavšič ze Slavie

    brťas74     před 2 lety 09.09.2022 19:18 |  
    3 0

    Hodně štěstí Srky.