Při hodnocení zápasu s Teplicemi platí v podstatě to stejné jako minule s Pardubicemi. Na jednu stranu byl výkon Slavie skvělý a pro fanoušky to byla výborná podívaná, na druhou byl soupeř mimořádně špatný. Podobně jako proti St. Joseph's tedy těžko hledat vyvážený pohled, který by náš výkon nepřeceněoval, ani nepodceňoval. Ostatně o naší formě bude nejvíce vypovídat už příští náročný zápas na půdě Slovácka.
Ač mi Teplice přišly naprosto příšerné jak po stránce obranné, tak útočné (a těžko bych hledal větší počet ještě horších soupeřů, které jsem v lize za zhruba 13 let viděl), tak se mi hra Slavie a zápas nadmíru líbil. Od začátku jsme byli aktivní, akce střídala akci a hlavně v křídelních prostorech jsme naprosto dominovali. Jestli mi něco chybělo, tak to byly z naší strany adresnější centry, kdy jsme se pravidelně dostávali do výborných pozic, ale přesný míč jsme dali spíše zřídka. I tak ale góly padaly a konečný výsledek 6:0 je drtivý. Přitom to paradoxně mohlo skončit klidně o 10 gólů. M. Jurásek smolně nastřelil tyč, Lingr spálil několik tutovek a rozhodčí odmával velmi sporný ofsajd při jedné trefě.
V Edenu to byl každopádně skvělý večer, který si fanoušci užívali plnými doušky. A i když je návštěva přes 11 tisíc ve středu objektivně dobrá, tak tvrdím, že může litovat každý slávista, který se na stadion nakonec nevypravil. Nelétejme ale hlavami nahoře. Teď se nám sice v Edenu v lize daří na výbornou (3 poslední zápasy při drtivém skóre 17:1!), ale je taky třeba říct, že za sebou máme 3 papírově nejlehčí zápasy z celého roku proti týmům, které se budou třást o ligovou příslušnost.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 5 - Tentokrát měl práce natolik málo, že těžko mohu udělit lepší než výchozí známku. Nebál bych se říct, že rozdíl mezi týmy byl natolik výrazný, že by Slavia udržela čisté konto i s leckterým divákem mezi třemi tyčemi. Každopádně nula se počítá.
Ivan Schranz - 6 - Za mě asi nejméně výrazný slávista ze základní sestavy, i když i Schranz hrál dobře a měl dobré momenty. Ale u finálních momentů tentokrát nebyl. Šest plus.
Taras Kačaraba - 8 - V Aténách byl výkonnostně na dně, od té doby ale válí. Proti slabým soupeřům v lize nabral sebevědomí a já věřím, že nadstandardní výkony pak zvládne předvést i v těžkých zápasech. Proti Teplicím byl Kačaraba skvělý, vyhrával souboje tělem i v rychlosti, navíc se účinně zapojoval do útočení. Povedenou hlavičkou zvýšil na 4:0 a skvělý byl i moment, kdy v plném sprintu doplnil brejk, i když na něj nakonec přihrávka nešla. Jen tak dál, Tarasi!
Eduardo Santos - 7 - I Santos hrál s velkým přehledem a bez problémů si plnil obranné povinnosti, k nimž navíc přidal útočnou nadstavbu. Tak výrazný jako gólový Kačaraba sice nebyl, ale zaujal třeba pěknou kličkou soupeři na půlce.
David Jurásek - 7 - Zahrál velmi dobře, i když podobně jako u Schranze to taky nebyl úplně jeho zápas a umí být produktivnější. Nakonec mi přišel o fous aktivnější a lepší než právě Ivan, takže mu dávám sedmičku s minusem.
Moses Usor - 8 - Jeho příchod vypadá jako terno. Mladík z Afriky po půl roce patří k nejproduktivnějším hráčům v lize a navíc je skvělý i v mezihře. Ve středu vstřelil krásnou branku na 5:0 a při zápase jsem quelharovi přiznal, že mi přijde jako ještě větší talent než Sima a Sor. Snad půjde jeho kariéra v blízké době jen vzhůru a nepřijde žádný výraznější zádrhel.
Tomáš Holeš - 8 - Jak byl za mě poslední půlrok trochu za (vysokým v důsledku jeho skvělých výkonů na jaře a v létě 2021) očekáváním a já jsem ho na začátku sezony začal trochu kritizovat za slabší přínos dopředu, tak tentokrát nemohu říct ani popel. Holeš asistoval na naši 3. a 4. branku a v případě obou nahrávek šlo o skvělý míč.
Petr Ševčík - 8 - I Ševčík byl tentokrát produktivní. Asistenci má sice jen jednu, ale jeho podpis nesou oba gólové rohy při důležitých prvních dvou brankách. Jinak hrál Ševčík v poli kvalitně a ve druhé půli si vybavuji jeden skutečně parádní míč přes většinu hřiště za obranu, který připomněl Stancia.
Ondřej Lingr - 8 - Má gól a asitenci a byl vidět. Mohl mít ale o dost víc, protože dvě šance ještě neproměnil. Když se mu pak tváří v tvář Muchovi zadařilo, tak se pískal kontroverzní ofsajd při předchozí přihrávce. Osm minus.
Matěj Jurásek - 8 - Herně byl skvělý. Obranu Teplic na své straně doslova větral. Líbí se mi jeho průraznost i rychlost, naopak bych mu ale vytkl až příliš zbrklé finální řešení, což sám hráč zmiňoval v pozápasovém rozhovoru. Když na tom zapracuje, tak z takového zápasu klidně může mít 2+2. Takhle se musel spokojit jen s jednou asistencí, která má nádech gólu, když míč mířící do sítě ještě nechtěně tečoval Tecl. Ještě předtím Jurásek výbornou ránou trefil tyč.
Stanislav Tecl - 8 - Zažívá mimořádné období. Takovou střeleckou fazónu ještě ve Slavii neměl. Po dvou skvělých ligových výkonech přidal další dvě branky, i když tentokrát na nich neměl až tak zásadní podíl jako třeba na třech brankách v Brně. Střelu Matěje Juráska mířící do sítě jen jemně tečoval, u své druhé branky pak dorážel míč bez problémů do odkryté branky. Naběhl si ale samozřejmě dobře.
Lukáš Provod - 7 - Odehrál jen 16 minut, ale na demolici Teplic se podílel brankou po krásné akci, kterou sám založil, takže si pěkné hodnocení zaslouží.
Ewerton, Ibrahim Traoré, Christ Tiéhi a Daniel Fila nejsou hodnoceni, protože během krátké doby na hřišti zápas významněji neovlivnili.
Komentáře (37)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
DF007 před 2 lety 02.09.2022 15:36 |Jen bych v textu opravil skóre z posledních tří zápasů, které máme 17:0
Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2022 15:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jen byl v textu opravil skóre z posledních tří zápasů, které máme 17:0.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Alanor (admin) před 2 lety 02.09.2022 15:41 |Já myslím, že z té věty vyplývá, že mluvím o ligových zápasech v Edenu. A se Zlínem to bylo 4:1. Brno bych do té sorty těch nejslabších klubů neřadil. Možná papírově kádrem. ale zatím mají nováčkovský elán a hrají velmi dobře.
Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2022 15:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já myslím, že z té věty vyplývá, že mluvím o ligových zápasech v Edenu. A se Zlínem to bylo 4:1..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Hesmir (přítel SN) před 2 lety 02.09.2022 17:10 |Jen bych podtknul, ze naše loňské ztráty byly právě s týmy ze spodku tabulky. Ja bych ocenil, ze (zatím a snad dlouhodobě) se tyto tymy snaží o fotbal a nikoliv rugby ci bojové sporty v kombinaci se zednickymi pracemi.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
slaviator před 2 lety 02.09.2022 16:03 |Mandous za 3, protože nechytil ani jednu střelu
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Hektor před 2 lety 02.09.2022 20:06 |Nech si ty srandičky, jak vidíš, tak 5 lidí to nepochopilo.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Myšák před 2 lety 02.09.2022 16:52 |Dobře, počkáme si na Slovácko! Ale jestli vyhrajeme 7 : 0, tak budem trochu jako Klabzubova jedenáctka a já můžu mít nos nahoře.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Steevee před 2 lety 02.09.2022 17:14 |Jenom malá technická k Usorovi. On to musí teď nejbližší týdny a měsíce hlavně "přežít" v hlavě. Myslím, že ten přechod z nigerijské "ulice" do Prahy (město, peníze, holky, nevím co...), kde on sám na hřišti musí cítit nejlíp, že je úplně jinde, je pro nás těžko představitelný. Jinak srovnání se Simou a "Jirkou" je skoro nefér. Protože Usor je na tom velice srovnatelně fyzicky, ale technicky a střelou o level(y) nad. Snad to není jenom fata morgana, protože jinak je Usor absolutně neuvěřitelný.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
JohnyBeGOOD před 2 lety 02.09.2022 18:23 |Tak Sima měl zase o dost lepší hlavu a byl i kvůli tomu nebezpečnější při standardkách a ve vápně. Sor má zase rychlost někde jinde a přišlo mi, že má obvykle i velmi dobrý výběr místa. Máš pravdu, že Usor je na tom z nich technicky nejlíp, ale každý z těch hráčů má svoje přednosti a těžko se to srovnává. Nakonec góly dávaly všichni nadprůměrně.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
MKCZ83 před 2 lety 03.09.2022 12:23 |Nemyslím si, že Usor je na tom jednoznačně technicky nejlíp. Hodně záleží, jak definuješ tu techniku. Oproti Sorovi má lepší pokrytí míče. Sor umí s míčem taky kousky. Tam, kde "musí" Usor a ostatní hráči udělat kličku, Sorovi stačí si posunout míč a udělat dva kroky, protože rychlostně a hlavně výbušností je úplně někde jinde.
https://www.youtube.com/watch?v=AaMm-DjXDxk zejména kousek v čase 1:43 vyřadil v podstatě dva hráče ze hry, donutil je faulovat (možná dokonce za žlutou) a technicky je to kvalitnější, než třeba Usorova zidanovka. Nebo celá jeho akce v 1:56 proti spartě. Tam si vymíchal asi 4 hráče.
Další přednost Sora je to, že umí a je ochotný dávat míč rychle od nohy a zrychlovat akce (nejen svojí rychlostí, ale viděním hry a posouváním míče). Usor rád přenáší časování akce a hry na sebe.
Srovnávají se špatně, ale Sor je podle mě mnohem komplexnější a kvalitnější hráč. Jen se uvidí, jak na tom bude zdravotně, protože ta jeho rychlost a i herní projev, kdy je ve střelách a všem takový hodně výbušný, může dost zatěžovat jeho svalový a pohybový aparát.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Lunaris před 2 lety 03.09.2022 13:05 |Tak vidím, že jsi sem už highlighty Sora šoupnul a já to výše dávám s křížkem po funuse. No, jsem rád, že si někdo uvědomuje, že Sor zdaleka není jen hráč typu hoď mu míč na hranu ofsajdu a on poběží. Je to neskutečnej hráč a jak píšeš, komplexnější než Usor. Ten zatím podle mě celkem často sóluje ve chvíli, kdyby pro vývoj útoku bylo daleko optimálnější dát rychlou nahrávku. Ale to se snad naučí.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
MKCZ83 před 2 lety 03.09.2022 13:57 |Media a zkratky v nich mají bohužel neskutečnou sílu. Je taky dobrý si všimnout, kolik těch akcí předvedl v lize, protože další blbost, která koluje, je to, že Sor není vhodný hráč pro ligu.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Cygnus před 2 lety 02.09.2022 18:29 |Moses Usor pochází z 36 Lion FC akademie, která sídlí v Lagosu. Lagos město má 14 mil obyvatel, daleko víc než celá Česká republika dohromady. Praha je tedy spíš taková malá dědina s porovnáním s Lagosem.
U Mosese podle mne nehrozí že peníze a holky by ho nakazily. Už jen fakt že v mladém věku se mu podařilo se vydat do vytoužené Evropy a fotbalové odborníky posadit na zadek jeho kvalitou, dokazuje jeho pevnou vůli a odhodlání uspět.
Má také patřičné vzory v klubu. Řekl bych že Peter Olayinka (od kterého Moses přebral i účes) je pro něj mentor a ikona kterou poslouchá naslepo. Ibra Traoré také zajisté dohlédne na to, aby sláva Usorovi nestoupila až moc so hlavy - a určitě si to pohlídá i JiT, Houšťa a spol. Navíc i kabina by nedovolila Mosesovi aby měl frňák až moc vzhůru.
Mám pocit že Usor žije fotbalem, on ten míč miluje a míč miluje jeho. A jsem si jistý že Moses si je velice dobře vědom toho, že teprve stojí na prahu své kariéry.
A že je už teď více profík než běžná mládež jeho věku. Pro to, aby se dostal na nynější úroveň, musel určitě dost obětovat. Alex Král a Hložek měli od svých 16 let kolem sebe celý tým expertů kteří je připravovali na pozdější kariéru. Moses Usor se o to určitě musel postarat sám.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Steevee před 2 lety 03.09.2022 03:29 |No počkej, tak bavime se předpokládám o životní úrovni na tom daným místě. Ne o počtu obyvatel hlavního města:-) Společnost, kde pracuju, má svoje aktivity v Africe, Uganda, Rwanda (okrajově i Nigérie). Nigérie obrovská, Uganda hodně velká. Ale můžu ti s klidem říct, že když sem jednou za rok někdo odtamtud pracovně přijede, tak je v Praze jak Alenka v říši divů. A zrovna Nigérie je peklo. Teroristi z Boko Haram, otresna bezpečnostní situace, životní úroveň fakt zoufalá. Tady si člověk typu Usora proste musí přijít jako na jiné planetě. Minimálně dočasně.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Cygnus před 2 lety 03.09.2022 08:37 |Steevee, reagoval jsem na tvá slova "město, peníze, holky". Samozřejmě že bezpečnostní situace je v Praze jiná než v Lagosu. To ale také platí pro ty, kteří navštívili například New York. Kdo má trochu rozumu a není sebevrah, asi stěží půjde o půl noci na pěší procházku po Bronxu. Idem ditto pro Paříž a některé předměstí. Dlouhé léta jsem pracoval a tedy žil v Jižní Africe. Praha je proti Johannesburgu dědina - a nemluvím jen o počtu obyvatel, ale z finančního hlediska, ekonomicky, atd. Stejně jako delegace o kterých píšeš že zírají když navštíví pohodlnou, útulnou Prahu, se běžný Slávista bude cítit ztracený v Joburgu. Je to jiný svět.
Moses Usor se podle mne neztratí v Praze. Ale hlavně si nemyslím že peníze a holky ho zničí. Má kolem sebe správné lidi, navíc krajany k kterým má respekt. Nezmění se podle mne k špatnému, neztratí se jako například Martin Fenin který přechod z Teplic do velkoměsta Frankfurtu nezvládl. Toho zničili peníze, náhlá sláva.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Steevee před 2 lety 03.09.2022 12:29 |Určitě věřím, že to zvládne a pokud by nějaké problémy byly, tak že má vedle sebe přesně jak píšeš ty správné lidi. Jenom jsem nastínil, ze Praha může mít pro ještě nedávno "chudého Afričana" mnoho lákadel:-) Jinak diky za reakci, at se daří.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
obiwan před 2 lety 03.09.2022 08:32 |Nesouhlasím, holky by ho nakazit mohly:)))
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Lunaris před 2 lety 02.09.2022 20:05 |Spíš to vidím tak, že se klasicky overhypuje hráč, který je zrovna nejvíc na očích. Sor i Sima předváděli nebo předvádí top výkony. Viděl jsi někdy Sora driblovat v plné rychlosti přes několik hráčů? Všichni tři tihle hráči mají parametry pro top fotbal, je to jen o zdraví a nastavení v hlavě.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Steevee před 2 lety 03.09.2022 03:34 |Upřímně? Ne. Sora jsem v plné rychlosti "driblovat" přes tři protihráče mockrát neviděl. Ano, dostat balón do prostoru, nebo si ho tam sám hodit. Ale na nějaké technické povodění si obran to fakt není. Koneckonců počet Sorových gólů mimo Evropu známe. Typologicky je do českých podmínek hodně omezený. To vůbec není případ Usora.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Lunaris před 2 lety 03.09.2022 12:52 |Podívej se na tyhle highlighty, jak si to tam technicky vodí, i zidanovku tam najdeš. Pak doporučuju akci v čase 4:40. Sor je vynikající driblér. Typologicky do českých podmínek je naprosto v pohodě.
https://www.youtube.com/watch?v=lXP4s9PAVyA
Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2022 12:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Podívej se na tyhle highlighty, jak si to tam technicky vodí, i zidanovku tam najdeš. Pak doporučuju akci v čase 4:40. Sor je vynikající driblér.
https://www.youtube.com/watch?v=lXP4s9PAVyA .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
tomblesk před 2 lety 04.09.2022 00:46 |Máš recht! Srovnávat se má, co jest srovnatelné a v zájmu dosažení správného efektu, nutno jest vyloučit subjektivní vlivy, které vše zkreslují, díky nedokonalosti nás lidí!. Snad se shodneme, že všichni 3 projevili v jistou chvíli svoji jedinečnost, což je vzácný jev sám o sobě a v případě akumulace 3 "případů" v krátkém časovém sledu na jednom místě k tomu, je samo o sobě velikou vzácností. A to se dá jen chránit, podporovat a pomáhat dalšímu rozvoji. Prostě jinak než individuálním přístupem to nepůjde. Jediné, čeho se lze oprávněně obávat je náhodný a neočekávaný vstup někoho na scénu ... Myslím, agenti, pisálkové a podobní, co dokáží poplést jim hlavu. Snad určitou nadějí může být právě ta nedokonalá znalost jazyka a prostředí. Držme všem palce a pěstujme tyto "sešívané" zázraky dneška, aspoň tak, jak se umíme starat o své zahrádky, sbírky známek a podobně!
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2022 00:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Máš recht! Srovnávat se má, co jest srovnatelné a v zájmu dosažení správného efektu, nutno jest vyloučit subjektivní vlivy, které vše zkreslují, díky nedokonalosti nás lidí!. Snad se shodneme, že všichni 3 projevili v jistou chvíli svoji jedinečnost, což je vzácný jev sám o sobě a v případě akumulace 3 "případů" v krátkém časovém sledu na jednom místě k tomu, je samo o sobě velikou vzácností. A to se dá jen chránit, podporovat a pomáhat dalšímu rozvoji. Prostě jinak než individuálním přístupem to nepůjde. Jediné, čeho se lze oprávněně obávat je náhodný a neočekávaný vstup někoho na scénu ... Myslím, agenti, pisálkové a podobní, co dokáží poplést jim hlavu. Snad určitou nadějí může být právě ta nedokonalá znalost jazyka a prostředí. Držme všem palce a pěstujme tyto "sešívané" zázraky dneška, aspoň tak jak se umíme starat o své zahrádky, sbírky známek a podobně!.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
vlk30 (přítel SN) před 2 lety 02.09.2022 17:45 |Hodnocení mám od šesti do osmi. Jinak jsem samozřejmě nadšen s výsledku či výsledků poslední doby, Jen bych řekl,že tepláky se na to tak trochu vydlábli, dle sestavy,kterou tam Jarošík poslal, bylo to jak ovce na porážku. Definitivně by se naše zlepšená forma měla ukázat teď na Slovácku, tam to bude těžká písemka, soudě z toho jak byl jejich trenér nasranej po prohře u estébáků.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
necich před 2 lety 02.09.2022 18:11 |No toto, Standa jenom za 8. Jsem hrubě nespokojen a tuto tipovačku tímto bojkotuji....
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Lunaris před 2 lety 02.09.2022 19:53 |Jeho výkony v předešlých ligových zápasech byly kvalitnější. Osma asi ok, osobně bych možná uvažoval i nad sedmou. Tecl nebyl tentokrát tolik cítit.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
necich před 2 lety 02.09.2022 20:11 |Ještě to tak, dát mu sedmu. To by byl vrchol neznalosti..
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Leksel před 2 lety 02.09.2022 20:14 |Já dal s čistým svědomím Teclovi a M. Juráskovi za 9.
Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2022 20:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já dal s čistým svědomím Teclovi a M. Jiráskovi za 9..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
necich před 2 lety 02.09.2022 20:35 |Fotbalový znalec se holt nezapře..
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
kjandourek (admin) před 2 lety 02.09.2022 19:10 |https://mobile.twitter.com/fortunaligacz/status/1565710988489461760
Tecl hráčem měsíce.... Neříkám nic... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
pehacko před 2 lety 02.09.2022 20:22 |Standa bude v repre jedničkou na post v utoku! Ma vic golu nez dohromady cuchta, schick a ultra mega talent vlozek
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Qope před 2 lety 03.09.2022 13:45 |Jo jo, ale jen se neboj, dneska má sparta doma Zlín a cuchta dá 2 goly a budou chvalozpěvy, minimálně od jednoho "novináře" ispartu ...
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 2 lety 02.09.2022 22:34 |Za takové výkony to nemám problém podepsat. Velká gratulace a ať mu střelecká forma vydrží. Ostatní parametry dlouhodobě má.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Ragnarok před 2 lety 02.09.2022 22:10 |Asi bych dal Teclovi, Usorovi a Juraskum o stupeň víc. Marně vypadali hráčů soupeře hlavně díky jejich dynamické hře.
Střelci
Mike před 2 lety 03.09.2022 00:15 |Pro zajímavost- sehráli jsme letos 12 soutěžních utkání , ve kterých jsme nastříleli již 41 gólů, a podílelo se na nich neuvěřitelných 17 hráčů. To je ohromná výhoda, soupeř neví, kdo zrovna gólově udeří. Jinak bilance je 12 - 9-1-2, se skóre 41- 7. O branky se tedy podělili- Tecl 6, Usor 6, Lingr 3, Schranz 3, Douděra 2, D. Jurásek 2, , Tiehi 2,Traore 2, Sor 2, Ewerton 2, Olayinka 2, Jurečka 2, Holeš 1, Kačaraba 1, Provod 1, Icha 1 a Fila 1, 2 branky byly vlastní soupeře.
Re: Střelci
Cygnus před 2 lety 03.09.2022 08:33 |Dobrá práce, Miku! Jak píšeš, soupeř neví kdo zrovna gólově udeří. Tak popisoval svoji vizi totálního fotbalu JiT, když před téměř 5 lety nastupoval do Slavie.
Re: Střelci
Leksel před 2 lety 03.09.2022 12:03 |V tomhle tempu čekám, kdy se tam objeví i Mandous.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Sedrousek před 2 lety 03.09.2022 11:40 |Omlouvam se,ze odskocim od tematu. Koukal jsem se do tipovacky a u zapasu Slavia-Rakow tam sviti vysledek 2:0. Nemel by se pocitat nahodou vysledek po 90ti minutach (1:0).
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
kjandourek (admin) před 2 lety 03.09.2022 15:25 |Neumíme úplně oddělit tipovačku od zápasu jako takového.... A zápas skončil 2:0....
Ovšem pro potřeby tipovačky jsme vyhodnotili po devadesáti minutách, takže ten, kdo tipoval 1:0, má body za správný výsledek....
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Lunaris před 2 lety 03.09.2022 12:44 |:)
https://mobile.twitter.com/fortunaligacz/status/1565991776833490944/photo/1