Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slavia zužuje kádr

Matěj Valenta odchází na půlroční hostování do Liberce, Daniel Fila pak na roční hostování do Teplic, Slavia jej může v zimě povolat zpět.

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zužuje kádr

    Fačín     před 2 lety 02.09.2022 12:16 |  
    9 56

    A, tak Fila je další oběť Standy Tecla...No už má solidní šňůru zářezů. Jen tak mimochodem, Fila nás stál 20-30 mega, to je solidní provar.

    No a Valenta, to je bohužel průměrný hráč, který na áčko Slavie nemá (a nejspíš mít ani nebude), to jsou další vyhozené peníze... A ještě bude v Liberci "překážet" Červovi...

    Jinak je samozřejmě dobře, že kádr stále zužujeme, ještě by to chtělo ty "nepotřebné" hráče spíš prodávat, než půjčovat (a nebo radši rovnou ani nekupovat - vždyť Filu jsme koupili před půlrokem a Valentu před 2 měsíci).

    • Re: Slavia zužuje kádr

      Tonda     před 2 lety 02.09.2022 12:34 |  
      22 1

      Fačíne,
      Ti hráči nejsou nikoho oběť. Dostali příležitost stejně jako ostatní hráči. Trenér vybral ty, kteří mají nejlepší formu a ostatním se našlo dobré ligové hostování. Nechápu nespokojenost. Pokud Fila nebo Valenta zatím nemají výkonnost, nebo by dostali kvůli šířce kádru minimum prostoru, potom je opravdu hostování správná volba.
      Tecl nikoho nevyštípal. Oba jsou mladí, a oba se budou zlepšovat. Je to pouze na nich zda se zlepší natolik, aby se dokázali prosadit do našeho áčka.
      Je potřeba vzít v potaz, že pokud by neodešli oni na hostovačku, museli by v rámci zúžení kádru odejít jiní. Kdo by místo nich měl odejít? Dáš jména?

      • Re: Slavia zužuje kádr

        Fačín     před 2 lety 02.09.2022 13:04 |  
        1 25

        "Nechápu nespokojenost." - ale já jsem nikde nespokojenost nevyjádřil, ono to tak vyznělo?

        "Dáš jména?" - Dám, ale asi se to nikomu líbit nebude. Já bych radši poslal pryč Tecla. Jenže o toho nikdo nestojí.

        • Re: Slavia zužuje kádr

          Cygnus     před 2 lety 02.09.2022 13:28 |  
          15 3

          Tak máte něco společného - o vás jak se zdá tady také (téměř) nikdo nestojí.

          • Re: Slavia zužuje kádr

            necich     před 2 lety 02.09.2022 13:45 |  
            5 2

            Hrubě nesouhlasím, Standa chtěnej je!!!!!!!! :)

            • Re: Slavia zužuje kádr

              Cygnus     před 2 lety 02.09.2022 13:51 |  
              4 0

              Máš pravdu, špatně jsem to formuloval :-)

          • Re: Slavia zužuje kádr

            obiwan     před 2 lety 02.09.2022 18:41 |  
            1 0

            Komu nestojí?:)))

      • Re: Slavia zužuje kádr

        mig52     před 2 lety 02.09.2022 14:06 |  
        1 9

        Toníku, asi máš recht, jen jsi v zájmu korektnosti bez jakýchkoliv narážek mohl dodat, že své hraje i jistá hierarchie hráčů. Což není nic zlého, protože si tu pozici museli něčím získat a zasloužit!


        Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2022 14:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia zužuje kádr

      Do_it     před 2 lety 02.09.2022 12:35 |  
      4 0

      Oba hraci z Boleslavle nas staly 53 milionu, chces tim rict ze jurasek je tedy stal 20?

      • Re: Slavia zužuje kádr

        Fačín     před 2 lety 02.09.2022 12:53 |  
        2 17

        No právě že nevím kolik stáli "jednotlivě", proto jsem napsal 20-30. Ostatně, on je to celkem detail, prostě to bylo hodně peněz. Nic proti tomu nemám, jen tedy moc nerozumím myšlenkovým pochodům zainteresovaných. Toho hráče chci, vyhlédl jsem si ho, jsem o něm přesvědče, dám za něj klidně hodně. Potud to chápu, ale dál už tápu. Pořádnou šanci nedostal a po půl roce jde pryč.

        Čímž nechci říct, že by mě Fila nějak uchvátil - když nastoupil, tak to žádná hitparáda nebyla, ale je mladej a potřebuje podporu a prostor. To u nás nedostal.

        • Re: Slavia zužuje kádr

          Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 02.09.2022 14:11 |  
          8 0

          Ani nedostane. Nejsme mateřská, aby se tu hráč vodil za ručičku. Buď se borec chytne ala Sor, Usor nebo pápá.

          • Re: Slavia zužuje kádr

            Fačín     před 2 lety 02.09.2022 14:16 |  
            5 8

            Dobrý, to je správnej přístup. Akorát pak teda nevím, jestli ho za kupovat za takový prachy, jestli mi jako rozumíš.

            • Re: Slavia zužuje kádr

              Tonda     před 2 lety 02.09.2022 14:36 |  
              6 0

              Tak ale každý hráč je jiný, kolikrát záleží i na náhodě jestli zapadne do týmu... My nevíme jistě jestli si např. Fila nesedl s nějakými důležitými hráči, což se nedá vyskautovat...

            • Re: Slavia zužuje kádr

              Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 02.09.2022 15:14 |  
              6 0

              Rozumím, ale nesouhlasím :) Kdybychom takových kupovali každé okno několik, a nechytili by se.. Ale i v cenové hladině příchodu Olieho s Nicem byl jeden Baluta... A z opačného pólu - Nemůžeme těch kluků za hubičku brát 30 každé okno, to by se teprve nadávalo jak skupujeme vše. Jak bychom se jich pak zbavili? Z nich taky nebude každý nový Sima nebo Usor. I ten Yira Sor stál podobně jako Fila. Stejná věkovka. A i v té Anglii máš přirážku za mladého anglána. Nám by se CZ kluk hodil, takže to ber i tak no :)

              • Re: Slavia zužuje kádr

                pcitron     před 2 lety 02.09.2022 18:49 |  
                1 12

                Baluta byl super plejer - že si nesedl s Tripšem je druhá věc.

                • Re: Slavia zužuje kádr

                  El Greco     před 2 lety 02.09.2022 19:21 |  
                  9 1

                  Hele, mně byl sympatickej, ale kde ten super plejer, dělá kariéru teď?
                  V Puskas Akademia.
                  Představa, že trenéři a vedení z nějakého rozmaru nevyužije super plemena, je vtipná.

                  • Re: Slavia zužuje kádr

                    pcitron     před 2 lety 03.09.2022 21:33 |  
                    1 3

                    Sancta simplicitat - případů, kdy trenéři doslova zničili kariéru nějakého hráče jsou mraky.... Baluta byl a je technicky velmi vybavený hráč, což dokázal i v sešívaném dresu.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      deny91     před 2 lety 02.09.2022 12:55 |  
      12 1

      Opět jsi potvrdil, že fotbalu nerozumíš, gratuluji.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      žbl68     před 2 lety 02.09.2022 13:02 |  
      12 1

      stan da je takový masový vrah mladých ... a ty podprůměrný trollík :-))) prý Valenta průměr ? viděl jsi ho někdy naživo ?
      Valenta bude za rok TOP a s Červem si ted rozhodně překážet nebudou ...

    • Re: Slavia zužuje kádr

      Sherudan     před 2 lety 02.09.2022 13:45 |  
      8 2

      TVL... Neplatí nakonec toho Tecla prádelna nebo smetiště, aby nám rozeštvával kádr a zákeřně likvidoval mladé talenty? Já o tom začínám být přesvědčený, když čtu tvé příspěvky. Dokonce si myslím, že po nocích tráví studně a možná i zastřelil Kennedyho.

  2. ...

    PetCC     před 2 lety 02.09.2022 12:30 |  
    10 3

    Letos za Slavii nastoupilo 28 hráčů do pole, je jasný, že se to musí zredukovat.
    Krifaluši a Šmiga budou v béčku, Plavšič by asi měl odejít, nevím, jestli by Icha neměl jít zase do Vlašimi.
    V tu chvíli bychom měli 22 hráčů, což je pořád docela dost.
    Teplice mi pro Filu přijdou dobrý, chtějí tam s mladýma pracovat a bude mít velký prostor, aby konečně hrál v každém zápase. To je pro něj to nejdůležitější.

    • Re: ...

      deny91     před 2 lety 02.09.2022 13:08 |  
      12 0

      Souhlasil bych až na Ichu. Tam si myslím, že s ním trenéři chtějí pracovat, protože dělá velké pokroky. A zároveň bude mít vytížení v Béčku nebo dokonce v některých zápasech Áčka viz Zlín nebo Pardubice. Jeho využití je pravděpodobnější tím víc, že právě Valenta odešel hostovat.

    • Re: ...

      kjandourek (admin)     před 2 lety 02.09.2022 13:51 |  
      20 2

      22 hráčů že je dost? Víceméně v každé z posledních sezón, kdy jsme byli na podzim v pohárech, jsme potřebovali hráčů třicet.... to není o tom, že by všichni vydrželi celou dobu zdraví a bez karetních trestů...

      • Re: ...

        PetCC     před 2 lety 02.09.2022 15:35 |  
        1 3

        Jak jsem napsal, letos jsme už využili 28 hráčů v poli. Což se těm třiceti silně blíží :-)
        Těch 22 zmiňovaných, to je bez hráčů z béčka, každý z nich by byl schopen odehrát všechny zápasy sezóny.
        Tolik hráčů plně připravených hráčů jsme v žádné sezóně neměli.
        Řekl bych, že ideální by bylo 18, plus k tomu 6 připravených mladých z béčka.

  3. Re: Slavia zužuje kádr

    Faltič     před 2 lety 02.09.2022 12:30 |  
    13 9

    Pro Filu dobře, že bude zase hrát, ale proč jsme za něj dali tolik aniž by dostal pořádnou šanci?

    • Re: Slavia zužuje kádr

      kjandourek (admin)     před 2 lety 02.09.2022 13:49 |  
      18 4

      Nedostal šanci? Šanci by nedostal, kdybychom ho lifrovali pryč okamžitě po nákupu.... byl u nás v tréninku šest měsíců, absolvoval s áčkem celou letní přípravu... to je dost dlouhá doba na to, aby přesvědčil celý trenérský štáb, že má na to, aby naskakoval do zápasů... a pokud je nepřesvědčil, nemá cenu tvrdit, že příležitost nedostal...

      • Re: Slavia zužuje kádr

        Faltič     před 2 lety 02.09.2022 13:58 |  
        2 18

        V kádru máme hráče,kteří trenéry přesvědčují v tréninku, ale v zápasech často vyhořeli, ale i tak hráli dale v základu a začalo se jim dařit až po delší době (Tecl).

        • Re: Slavia zužuje kádr

          kjandourek (admin)     před 2 lety 02.09.2022 14:01 |  
          12 1

          A teď si tedy představ, jak by mohli v zápasech vyhořet ti, kteří nepřesvědčují ani na tréninku... :-)

        • Re: Slavia zužuje kádr

          LH1969     před 2 lety 02.09.2022 14:32 |  
          8 3

          Když tady čtu tvoje reakce na S.Tecla tak mám dojem že něco udělal Tobě osobně a nebo jseš magor co sem chodí jen nasírat lidi

          • Re: Slavia zužuje kádr

            kjandourek (admin)     před 2 lety 02.09.2022 14:37 |  
            5 1

            Bacha, Faltič a Fačín mají jenom podobný nick :-)

            • Re: Slavia zužuje kádr

              Fačín     před 2 lety 02.09.2022 14:45 |  
              3 5

              A ani to není můj multinick a dokonce Faltiče ani neznám:) I když chápu, že to k tý myšlence může svádět.

            • Re: Slavia zužuje kádr

              Faltič     před 2 lety 02.09.2022 14:49 |  
              1 3

              Díky, už mi někdo psal, že jsem "magor", přitom Fačína ani neznám.

            • Re: Slavia zužuje kádr

              LH1969     před 2 lety 02.09.2022 17:17 |  
              4 2

              No Fačín je normální magor na něj nemá cenu ani reagovat ale díky za info

          • Re: Slavia zužuje kádr

            Faltič     před 2 lety 02.09.2022 14:50 |  
            1 9

            Rozklikni si můj profil a pak suď.

      • Re: Slavia zužuje kádr

        mig52     před 2 lety 02.09.2022 13:59 |  
        2 11

        Karle, a jsi přesvědčen o tom, že může v Teplicích přesvědčit? Minutáž tam asi dostane, toť jeho výhoda. Ale když jsem viděl tu Teplickou bídu, tak mám obavu, že si to tam nebude mít s kým dát. Takže to vidím na z bláta do louže. To Valenta je na tom líp, tam do dává smysl.


        Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2022 14:00) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia zužuje kádr

          kjandourek (admin)     před 2 lety 02.09.2022 14:11 |  
          20 1

          Já si myslím, že Teplice jsou pro něj ideální destinace... z několika důvodů:
          1. Nemají pořádného útočníka - Žák, Gning, Čerepkai, nikdo z nich není vysloveně ostřílený ligový útočník - odešel jim nejlepší střelec posledních dvou sezón Jakub Mareš, loni na jaře ho zastoupil Sejk, který už hostuje v Jablonci.
          2. Trenér Jarošík s nimi nechce hrát "zaparkovaný autobus", ale fotbal - že to na nás nestačilo je jedna věc, ale třeba Plzni vzali bod za remízu a mohli mít všechny tři, kdyby v poslední minutě proměnili penaltu.
          3. Křišťan v záloze - i tenhle kluk prošel Slavií, mohlo by jim to jít...
          4. to souvisí s prvním bodem - bude to na něm... u nás, ale i v Bolce a v Brně většinou střídal na konci zápasů... Třeba v Bolce odehrál dvacet zápasů, ale ani jednou 90 minut.... 5x základ a střídán plus mínus po hodině, 15x střídal, z toho tedy jednou ještě v první půli za stavu 0:3... To samé v Brně - jednou celý zápas, třikrát střídán plus mínus po hodině, 17x střídal na pár minut.... teď má konečně šanci poznat jaké to je nastupovat pravidelně v základu s pocitem, že to stojí na něm....

          • Re: Slavia zužuje kádr

            Seveřan     před 2 lety 02.09.2022 16:04 |  
            4 1

            Jasně! V Teplicích Filu pěkně zocelíme a vrátíme ho připraveného.
            Spolupráci na trase Slavia - Teplice zdar! Zdar! Zdar!

  4. Re: Slavia zužuje kádr

    žbl68     před 2 lety 02.09.2022 13:00 |  
    9 0

    souhlas , věřím,že se oba do roka a do dne vrátí :-)

  5. Re: Slavia zužuje kádr

    Gibi     před 2 lety 02.09.2022 14:57 |  
    15 0

    Hostování těchto hráčů dává smysl. Kádr máme na těchto postech hodně široký. Kluci jsou mladí a jestli na to mají, tak se do Slavie zase vrátí až budou atakovat základ. Takto nám aspoň pomůžou třeba obrat o body naše největší konkurenty v jiném dresu.

  6. Re: Slavia zužuje kádr

    MKCZ83     před 2 lety 02.09.2022 14:58 |  
    12 14

    No, u Valenty jsem čekal teda jiný průběh a to, že si ho na podzim necháme bez ohledu na cokoli, aby byl s týmem, realizák nad ním měl dohled a budeme ho využívat v pohárech. Ale asi nikdo moc nečekal s tím, že Icha tak vyroste. Asi to bylo v létě těžký rozhodování, nechat si ho s předkupním právem utéct jinam, nebo ho zkusit a doufat. Za mě měl zůstat a dostávat šance, aby byl s kádrem delší dobu a rozhodnout o jeho dalším osudu v zimě.

    Filovo hostování dává smysl jak výběrem týmu, tak jako reakce na to, že Tecl chytil formu. Jediné, co ale nechápu, proč jsme ho teda tolik v zimě chtěli a zaplatili za něj tolik peněz. Lpěli se ódy na jeho charakter, pracovitost, fotbalový talent. Chápu, že nemůže vyjít každý přestup, ale když je ten hráč pro nás naprosto ideální (např. ve srovnání s Čvančarou), tak proč se neprosadil? U mladého hráče, za kterýho dáme 30M nejde říct, že se někteří nepovedou. Za tyhle peníze by měli být tak proklepnutí, že jejich neprosazení by mělo být spíš o tom, že se zraní, nebo mají nějaké jiné problémy. Protože od té "kvantity" a doufání máme odchovance, kteří jsou de facto zadarmo. Protože potom nedává smysl vyhazovat za každýho mladíka v lize takový peníze a doufat, že se to třeba povede.

    A sice se to takhle srovnávat úplně nedá, ale místo Fily, Valenty, a hráčů do počtu jako Buren, Ekpai apod., jsme mohli za v podstatě stejnou zátěž pro rozpočet koupit jednoho hráče do základní sestavy.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      pcitron     před 2 lety 02.09.2022 18:46 |  
      2 9

      Naprostý souhlas s poslední větou. Obávám se, že nekoupení Vlkanovy nás bude hodně mrzet. Sice na něho v Bolce někteří okolo sedící "inteligenti" pořvávali "nikdo tě nechce, ty.....; nicméně jako v mnoha zápasech Hradce, které jsem sledoval, byl nejlepším hráčem na hřišti. Pro Plzeň velká posila..

      • Re: Slavia zužuje kádr

        Lunaris     před 2 lety 02.09.2022 19:13 |  
        4 2

        Nikdo tě nechce, ty kurvo nikdo tě nechce, nikdo tě neeeechceeee, ty kurvo nikdo tě nechce.

      • Re: Slavia zužuje kádr

        MKCZ83     před 2 lety 02.09.2022 21:36 |  
        1 5

        Tak Vlkanova by byl levnější než samotný Fila. Spíš jsme mohli mít (pokud bychom ho pochopitelně našli) evropsky konkurenceschopnýho pravýho beka.

        Ale i tak o Vlkanovovy zatím přesvědčený nejsem. On je podle mě ideální pro Plzeň, ale pro nás těžko říct. Uvidíme, jak bude hrát za Plzeň v Evropě... pokud tam bude podávat rozumný výkony, tak to chyba v přestupech byla. Ale já tam mám u něj trochu pochybnosti, jak bude schopný zvládat rychlej fotbal a presink na konstruktivnější stopery.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      weetek     před 2 lety 05.09.2022 12:13 |  
      3 2

      Souhlasím podobné se ostatně probíralo i u Madsena. Do jisté míry podobný případ: velmi mladý hráč, dlouhodobě skautovaný a při příchodu deklarovaný jako jednoznačně chtěný, s dobrou povahou a přístupem k práci. Navíc za přestupovou částku řekněme nemalou. Budu zvědabý, jestli se Filla nakonec prosadí. Madsen byl jednoznačně neúspěch.

  7. Re: Slavia zužuje kádr

    Vhoo (přítel SN)     před 2 lety 02.09.2022 15:00 |  
    14 31

    Když vyhodíte 30mega za hráče a po půl roce ho pošlete hostovat tak to pruser je. To se nedá okecat.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      dalislavista     před 2 lety 04.09.2022 10:32 |  
      1 2

      A proč? Nasál atmosféru v klubu a teď snad na hostování bude pravidelně hrát, což mu prospěje.

  8. Re: Slavia zužuje kádr

    hiker42     před 2 lety 02.09.2022 15:14 |  
    4 0

    Podle mě dobré řešení pro oba kluky i pro klub.

    Jen se chci zeptat - letos ještě není omezen počet hráčů na hostování v 1. lize? Protože jestli počítám dobře, tak máme na hostování:
    Liberec - Stejskal, Talovjerov, Prebsl, Valenta, Matoušek, van Buren
    Pardubice - Markovič, Vlček
    Boleslav - Ekpai
    Bohemka - Beran
    Teplice - Fila

    Tj. celkem 11 hráčů, další máme v nižších soutěžích.. Díky za zprávu/ odkaz.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      pehacko     před 2 lety 02.09.2022 19:01 |  
      1 1

      Letos jeste omezení neni, protoze to Facr zatim nezanesl do stanov, nebo pravidel nebo do ceho se tenhle požadavek uefa zanáší… proste na to facr pece


      Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2022 19:02) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia zužuje kádr

        hiker42     před 2 lety 02.09.2022 22:52 |  
        1 0

        To by to vysvětlovalo, já to hledal v přestupovým řádu (letmo, jen podle klíčovejch slov, přišlo mi to dost nečitelný), a nic..

  9. Bavič Fačín

    Cygnus     před 2 lety 02.09.2022 15:30 |  
    8 3

    Jedná věc se Fačínovi nedá upřít: člověk se s ním alespoň vždy zasměje. Jako kdysi u Jiřího1, který měl záhadné dvojče a vlastně byli s dvěma.

    S Fačínem se člověk nikdy nenudí. Netuším jen jestli Fačín to myslí vážně, anebo nás chce spíš rozveselit.

    • Re: Bavič Fačín

      Fačín     před 2 lety 02.09.2022 15:56 |  
      4 6

      No vidíš, co byste tu beze mě dělali..

      • Re: Bavič Fačín

        Sherudan     před 2 lety 02.09.2022 15:59 |  
        17 2

        Četli si příspěvky, které mají hlavu a patu.

  10. Re: Slavia zužuje kádr

    Alanor (admin)     před 2 lety 02.09.2022 15:47 |  
    26 0

    U obou je hostovačka logická. Trio Sor, Jurečka, Tecl je prostě lepší než Fila. A taktéž Valenta měl v nabitém středu zálohy nejslabší pozici. Oba jako mladí hráči potřebují hrát, hlavně Fila, který těch několik klíčových let nemá nikde stabilní místo na hřišti (což zmiňoval v rozhovoru Jarolím).

    Jinak teda taky nejsem úplně nadšen, že dáme 30 mega (ano, podle dostupných informací byl Fila dražší než D. Jurásek) za hráče, který se o půl roku později není schopen ani prosadit do kádru. Zvlášť když už jsme tu dopředu psali, že to je další do řady vysokých útočníků, kteří tady pod Trpišovským vesměs všichni vyhořeli. Ale pořád je mladý a ztracené peníze to zatím nejsou.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      Leksel     před 2 lety 02.09.2022 17:43 |  
      14 0

      Ještě bych k tomu triu přidal Schranze, na hrotu je nebezpecnej a to nemyslím "jen" tu jeho famózní adrenalinovou "vstupenku" do evropský skupiny.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      honza1947     před 2 lety 03.09.2022 00:26 |  
      7 0

      Jj. A že to v sobě má jsme viděli při gólu Provoda ve středu. Jen potřebuje hrát a ještě se chvíli zdokonalovat v 1. lize. A v Teplicích pro to jistě prostor mít bude. Po roce může být i u nás za hvězdu. Předpoklady pro to má.

  11. Re: Slavia zužuje kádr

    Ondráš     před 2 lety 02.09.2022 16:33 |  
    4 13

    Tak snad neplánujeme další posilování, za chvíli nebudeme mít ty hráče kam udávat.

  12. Re: Slavia zužuje kádr

    Lunaris     před 2 lety 02.09.2022 19:18 |  
    1 17

    U Fily je dobrý jeho nízký věk, takže i kdyby se ve Slavii už nikdy neobjevil, tak mu nějaká cenovka zůstane a Slavia neprodělá zas tolik. A třeba se v Teplicích ukáže a prodáme ho někam do Polska nebo Maďarska za víc než těch 30 míčů.
    K Valentovi už jsem se vyjádřil jinde, může to mít podobné kontury jako u toho Fily, ale v tomhle případě to vidím spíš na dalšího do konce smlouvy hostujícího hráče.
    Jediná klika je, že na rozdíl od sparty se hráčů, kteří se u nás neprosadí, dokážeme okamžitě zbavovat a oni tak nezabírají v áčku místo případným dalším posilám.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      kalex     před 2 lety 03.09.2022 13:45 |  
      6 0

      Jeden blábol vedle druhého a třešnička na konec. Mám to rozvést???

      • Re: Slavia zužuje kádr

        Lunaris     před 2 lety 03.09.2022 14:09 |  
        0 6

        Rozveď to, prosím.

    • Re: Slavia zužuje kádr

      kalex     před 2 lety 03.09.2022 15:23 |  
      7 1

      Fila má potenciál se prosadit. Já zprvu nechtěl, aby šel hostovat, ale asi je to ta nejlepší volba. Šancí dostane určitě dost. A to jsem dřív Jarošíka fakt nemusel, ale je mladý, progresivní a chce jít s dobou nebo ji i překročit, takže hrát nějakého zanďoura by byl sám proti sobě. Fila a i jiní nadějní mladíci pod ním můžou růst, kór je to reprezentat a dost možná se podívá na malé euro.
      Nevím, proč bychom ho měli prodávat někam do polska nebo maďarska a i kdyby, tak cenovka necenovka, nikdo by nám tu sumu nedal, pokud by se neprosadil u nás nebo v teplácích. Ale to je jen tak na okraj.
      Největší blábol byl, že na rozdíl od sparty nepotřebné hned někam udáme, aby nezabírali místo. To tu máme Ekpaie, dejme tomu Plavšiče, Takácse, Jugase, Balutu( ten byl +- za pořizovací cenu prodaný) a dlouho jsme se jich nemohli "zbavit". Ti hráči moc dobře věděli, proč se jim ze Slavie nechce a tak je klub musel platit do konce smlouvy. Jiný frajér byl Danny. Takže my se hráčů co se nám nehodí nezbavíme mávnutím kouzelného proutku.

      • Re: Slavia zužuje kádr

        Lunaris     před 2 lety 03.09.2022 18:33 |  
        1 3

        Ale ti hráči šli na hostování, tzn. že jsme si je nedrželi v áčku a nedávali jim pořád dokola minuty na hřišti. To není blábol, být u nás Minchev, tak už tu není, resp. ho minimálně neposíláme na hřiště. sparta ho pořád hraje.

      • Re: Slavia zužuje kádr

        Ivan     před 2 lety 03.09.2022 23:00 |  
        0 4

        Každý hráč je jiný a nejdou házet do jednoho pytle. Navíc se nikomu nepovede každý přestup tak se to musí vše brát v širším kontextu. Nadto nevíme detaily těch všech hostování, třeba nám ti hráči posloužili lépe než kdybychom je někde udali zadarmo.

        Ekpai byl zadarmo a předpokládám, že jeho hostování jsou součástmi transferů.

        Plavšič byl zadarmo a mně se i líbí, jen ho trenér nechce. Vloni byl člen kádru, takže zatím je brzo na vynášení soudů o zbavení.

        Takacs byl dobrej, jen byl prostě furt zraněnej (ale před příchodem k nám zraněnej nebýval) Myslím že jsme se ho nechtěli zbavovat, jen jsme ho chtěli někam šoupnout ať se rozehraje a pak bychom ho využívali (jako Hromadu)

        Jugas u nás byl rok stoper číslo 1, odehrál vše a kolem něj se točili hráči jako Kůdela, Deli, Ngadeu, Frydrych. Jen byl přivedenej pro Šilhavého a Trpiš radši jiné stopery...

        Baluta - tady naopak mi příjde jako blbost že jsme ho prodali za +- pořizovací cenu. Podle transfermarktu jsme ho prodali za čtvrtinu a opravdu nevěřím že by nám za něj dali maďaři přes 2 mega.



  13. Re: Slavia zužuje kádr

    Barci     před 2 lety 02.09.2022 21:50 |  
    1 5

    Že by se dělalo místo pro návrat legendy?

  14. Re: Slavia zužuje kádr

    Harvey     před 2 lety 02.09.2022 22:44 |  
    28 1

    Naprosto v pořádku. Jak jsme mohli vidět u Matěje Juráska, u talentovaných mladých hráčů může dojít k zaseknutí kariéry. Na půl roku, na rok. Matěje jsme poslali po výborných výkonech v béčku na hostování do nejslabšího celku ligy, Karviné, odkud k nám přišel, takže tam měl i rodinné zázemí a neodehrál skoro nic. Potom restart ve Vlašimi a dnes začíná válcovat ligu. Fila je trochu zaseknutý mezi fází, kdy může hrát první ligu za průměrný mančaft, ale ještě nemá na Slavii. Potřebuje hrát, ukázat že dokáže táhnout Teplice. Je mu 20, do peaku své kariéry bude vstupovat někdy za 3 roky. Mluvit o vyhozených penězích je předčasné a nesmyslné. Předpoklady být hvězdou ligy má obrovské.
    Matěj Valenta má výjimečně vyváženou defenzivní a ofenzivní hru. Takových střední záložníků je jako šafránu (Ševčík). Věřím, že mu realizační tým řekl, co musí zlepšit, aby to bylo ve Slavii na základ a "využili jsme" zranění v Libereckém kádru, takže to Matěj bude zlepšovat místo v béčku v tradičním celku první ligy.

  15. Re: Slavia zužuje kádr

    PetCC     před 2 lety 03.09.2022 15:34 |  
    5 0

    Valenta i Fila jsou v základech.