Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

Slavia zvládla nervy drásající odvetu s Rakówem a zajistila si podzim v evropských pohárech.

Rozložení sil v zápasu mě nepřekvapilo. Slavia oproti duelu v Polsku výrazně přidala. Nasazení bylo od všech hráčů maximální a o bojácnosti nemohla být řeč. Očekával jsem i to, že organizovaný Raków se z odvety nepodělá a nic nám neulehčí. Prvních 60 minut tak bylo o optické převaze Slavie, která ale nevedla k většímu ohrožení branky soupeře. Hosté byli takticky dobře připraveni, nepropadávali a nedali nám v nebezpečném prostoru ani metr zadarmo. Slavie si s tím tradičně neuměla příliš poradit. Ve vápně neměla ani dostatek síly, ani dostatek kreativity pro překonání houževnatého soupeře. Navíc Raków uměl i vystrčit růžky směrem dopředu a dalo se mluvit o štěstí, když jsme přežili jejich dvě stoprocentní šance. Lopez trefil tyč a Wdowiak - na rozdíl od Jurečky v Aténách - odkrytou branku z úhlu minul. Je tedy třeba říct, že za 150 minut hry jsme měli velké štěstí. V Polsku to klidně mohlo skončit o víc než branku a v Edenu mohl jít do vedení také soupeř. Jak byl ale Raków velmi kvalitní soupeř, tak v koncovce naštěstí silný nebyl.

V 62. minutě došlo ke zlomu, kdy se po krásné akci po ose Ševčík - Schranz - Usor Slavia trefila a za součtu skóre 2:2 se začínalo odznova. Zlom to nebyl ani tak v obrazu hry, protože Slavia tlačila i předtím, ale rozhodně v nebezpečnosti v pokutovém území. Tribuny bouřily, našim hráčům se vlila nová krev do žil a Raków začal se zvyšujícím se počtem střídání odpadávat. Sešívaní tak mohli rozhodnout ještě do konce základní hrací doby, ale za pomoci brankáře Kovačeviče i notného polehávání nakonec hosté přežili až do prodloužení. V něm měla Slavia přes pokračující tlak spíše už jen náznaky šancí a vypadalo to, že se schyluje k penaltám. Ovšem ve 120. minutě přišel táhlý centr Olayinky a Schranz se zorientoval nejlépe a míč umístil přesně k tyči! Gól na 2:0 znamenal postup do skupiny Konferenční ligy a euforie v Edenu byla v tu chvíli hmatatelná!

Jaké je tedy mé resumé čtvrtečního zápasu, potažmo dvojzápasu? Postup považuji za velmi cenný vzhledem k losu. Už Panathinaikos byl velmi náročný soupeř a troufnu si říct, že Raków byl v mých očích ještě o fous lepší. Ač si tento tým jméno teprve získává, tak předvedl skvělou organizaci, taktickou připravenost i výborného Lopeze směrem dopředu. Nebál bych se říct, že výkonem se Raków vyrovnal třeba Unionu Berlín a že byl lepší než Ferencváros či Legie z minulého roku. ale jak jsme tehdy měli s posledně zmíněnou dvojicí spíše smůlu, tak tentokrát stálo štěstí do značné míry při nás. Po 150 minutách dvojzápasu totiž mohlo být rozhodnuto ve prospěch Poláků. Když jsme však tento úsek přežili, tak je třeba říct, že v závěrečné hodině už jsme dominovali. I díky skvělé mentalitě a přístupu hráčů, pod kterými skutečně hořel trávník. Za to i za velmi těžký postup velké díky! Na druhou stranu stále vnímám značné nedostatky v naší hře do plné obrany. Je to upocené, bez nápadu a bez šancí. Dlouhodobě. Varovným prstem jsou také dva velmi slabé výkony na půdě soupeře. Nicméně vzhledem k relativně nově skládanému a mladému kádru jsem optimista a věřím, že se Slavia bude s postupujícím časem v sezoně jen lepšit. I z toho pohledu je dobře, že jsme zásadní kvalifikační období hned v jejím úvodu zvládli.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Podržel nás vychytáním Lopeze v gólové šanci. Kdybychom inkasovali jako první, tak se obávám, že bychom zápas otáčeli jen velmi obtížně. Celkově si Mandous vedl o poznání jistěji než v Polsku, a byl jsem tak s jeho výkonem spokojen.

Lukáš Masopust - 5 - Nastoupil na ne úplně tradičním postu krajního stopera. I když nezářil, tak zápas zvládl a podle mě to byla dobrá volba. Douděrovi se ulevilo při bránění a i Ousou se Santosem vypadali v rozestavení se třemi stopery lépe. Masopust se snažil i podporovat ofenzivu, ale při centrování příliš přesný nebyl. Lepší pětka.

Aiham Ousou - 7 - S jeho výkonem jsem velmi spokojen. Když bude hrát takto a vyvaruje se svých občasných kiksů, tak bude top stoperem v lize a vyloženě si řekne o pěkný přestup. Proti Rakówu byl Ousou jistý, důrazný i konstruktivní. Také hecoval spoluhráče a choval se jako lídr. Lepší sedmička.

Eduardo Santos - 6 - O jeho nejistých výkonech v úvodu sezony se psalo hodně. Jsem tak rád, že jej trenéři podrželi, i když si netroufnu říct, jestli bych na to koule našel i já. Každopádně to byla dobrá volba a Santos v klíčovém zápase předvedl nadprůměrný výkon. Výrazněji zaváhal v jediné situaci, kdy se nechal naivně obtočit po autu a byla z toho šance soupeře. Tam měl zvolit jednodušší řešení a soupeře prostě vystát. Jinak byl ale jistý, přesný a hrál dobře.

David Douděra - 5 - Vysunutí na halvbeka a jištění Masopustem mu prospělo a naše pravá strana působila dozadu mnohem jistěji než v Aténách, kde Douděra se Schranzem při bránění hořeli. Směrem dopředu podal David snaživý výkon, ale jen s malým efektem. Centry ani předfinální řešení od něj stále není příliš dobré. S jedinou výjimkou, kdy skvěle z první dával míč do vápna stejně jako při asistenci Lingrovi proti Pardubicím. To bylo skvělé, bohužel tentokrát spoluhráčům kousek k zakončení chyběl. Lepší pětka.

Tomáš Holeš - 6 - Odvedl svůj standard - poctivý a nadprůměrný výkon. Své si odvedl ve středu zálohy i na krajním stoperovi po vystřídání Masopusta. Na druhou stranu jsem viděl i zjevné nedostatky. Směrem dopředu není příliš nebezpečný a když se k tomu přidají Traoré a Ševčík, kteří také nejsou do plné obrany příliš kreativní, tak má Slavia problém. Směrem dozadu pak Holešovi v několika momentech chyběla rychlost. Quelhar podotkl, že mu Tomáš přijde v poslední době až příliš osvalený, což mi přišlo jako dobrý postřeh. Takže je otázka, jestli skutečně nepřibral na svalové hmotě, která by mu ubrala na rychlosti, podobně jako tomu kdysi bylo u Váchy ve Spartě.

Petr Ševčík - 6 - Právě od Ševčíka fanoušci a zřejmě i trenéři očekávali rozdílové věci v předfinální a finální části. Teď už je ale po mnoha zápasech zjevné, že jeho parketa to úplně není a Stanciovi nebo Hušbauerovi se v tomto směru nevyrovná. Stejné to bylo i ve čtvrtek. Tlak byl zřetelný, ale střed zálohy nebyl schopen vyprodukovat přihrávky, co by rozbily obranný val hostů. A při centrech ze strany jsme zase neměli ve vápně špičkového hlavičkáře. Nicméně Petrovi náleží kredit za výtečnou akci před klíčovým gólem na 1:0, kterým jsme se dostali zpět do hry. Šikovně si zpracoval těžký míč a hlavně ho perfektní dalekonosnou přihrávkou za obranu poslal na Schranze. Skvělé!

Ibrahim Traoré - 6 - Odedřel celý zápas a i když se nakonec výrazněji neprosadil, tak v poli podal nadprůměrný výkon.

David Jurásek - 6 - Směrem dozadu to zvládl bez problémů, více se ale od něj čekalo při podpoře útoku. Hlavně v první půli jsme hráli více po naší pravé straně, ale ve druhé půli se do toho Jurásek postupně dostal a podle mě byl o fous lepší než Douděra na druhé straně. Trenérovi ukázal, že s ním může počítat i pro tyto těžké zápasy a rozhodně nezklamal.

Moses Usor - 8 - Hrál na podhrotu, někdy byl při presování i v roli útočníka. A právě za napadání bych ho chtěl pochválit. Byl při něm cítit a vybojoval jím i ojedinělý náznak šance v první půli, kdy už nedokázal zblízka přehodit Kovačeviče. Ve druhé půli se pak blýskl úvodní trefou zápasu, která odšpuntovala naši nejlepší pasáž v dvojzápase a dovedla nás k postupu. Síť rozvlnil po výborné střele a jen tím potvrdil, že je v úvodu sezony naším nejlepším hráčem. Což je úžasné vzhledem k tomu, že přes třičtvrtě rokem hrál ještě doma v Africe a v áčku je nováčkem.

Stanislav Tecl - 4 - Svůj evropský stín nepřekročil a výrazněji se neprosadil. Přitom nezačal špatně a dvěma dobrými náběhy za obranu zatopil hostující obraně. Pak už ale byl pokryt a zaujal jen, když dvakrát simuloval ve vápně. Za to dávám palec dolů. Standa (a obecně každý hráč) by se měl snažit o zakončení a ne jít do vápna vyloženě s cílem sebou hodit na zem a pokusit se získat penaltu.

Ivan Schranz - 8 - Hrdina zápasu! Střídání obecně se trenérům povedlo, když si pošetřili tři silné a zkušenější hráče jako žolíky. Ti sice do hry nepřinesli nic nového, ale s novou energií zvýšili tlak Slavie a Raków mu nakonec podlehl. Schranz se navíc tradičně blýskl svou produktivitou, i když mě stejně tradičně hrou v poli výrazněji nezaujal a měl pár zbytečných ztrát a nedorozumění. Každopádně když už hráč není herně skvělý i produktivní jako zatím Usor, tak mnohem spíš preferuji produktivního Schranze před Plavšičem, na kterého se sice hezky kouká, ale čísla nemá. Ivan svou produktivitu ve čtvrtek jen potvrdil. U prvního gólu chytře přihrál Usorovi, u druhého se pak skvěle dostal k hlavičce a přesně zamířil k tyči.

Peter Olayinka - 7 - I jeho střídání naši hru oživilo a obraně soupeře dával na hrotu zabrat výrazně víc než Tecl, i když je třeba říct, že měl výhodu v podobě unavenějšího soupeře. Každopádně ji Olayinka zužitkoval na výbornou a přesným centrem asistoval u vítězného gólu Schranze.

Ondřej Lingr - 6 - Zápas odmakal a i jeho střídání se povedlo, i když nebyl u gólů jako Schranz a Olayinka. Do jedné šance se ale dostal, když si ve vápně výborně našel místo, nicméně Kovačevič ho neméně dobrým zákrokem vychytal.

Lukáš Provod - 7 - Z jeho rekonvalescence jsem dost roztrpčen. Čekal jsem, že v tuto dobu už bude Provod v plné síle a bude znovu naším tahounem. Místo toho znovu absentoval a zapojuje se na hřišti nanovo. Každopádně mě až překvapil, jak dobře se mu vzhledem k absenci vedlo. Vše řešil kvalitně a byl silný i ve vzdušných soubojích. Snad je to příslib světlých zítřků a jeho zdravotní trable konečně skončí.

Oscar Dorley - 5 - Méně výrazné střídání. Dostal žlutou kartu, tam ale taktickým faulem hasil chybu jiného, takže to mu určitě nevyčítám. Směrem dopředu ale mohl být při našem tlaku vidět více. Ve vápně se pokoušel o střelu z odraženého míče, ale moc váhal a poslal nakonec slabou ránu, která byla zblokována. Zrovna ve čtvrtek platilo, že by to od něj chtělo větší přímočarost a drajv.

Christ Tiéhi - 6 - Střídal vyčerpaného Ševčíka a byla to dobrá volba. Tiéhi na hřišti působil svěže a přispěl k udržení tlaku, z kterého nakonec padl postupový gól.

playoff - Čtvrtek 25. 08. 2022 19:00

Evropská konferenční liga, 2022/2023
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

62. Moses Usor
120. Ivan Schranz

Raków Czestochowa
Raków Czestochowa

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    Alanor (admin)     před 2 lety 27.08.2022 14:19 |  
    21 0

    Článek je už dost dlouhý, tak jsem v něm nezmínil fanoušky. To bych chtěl napravit tady "pod čarou". Za mě byla podpora tribun naprosto fantastická a nebál bych se říct, že i klíčová pro postup.

    Skoro bych řekl, že to patřilo k těm naprosto top zážitkům (asi se Sevillou, Fenerbahce a derby, které rozhodl Jarda Zmrhal a my jsme před ním rozdávali tištěné SN) za nějakých 12 let, co pravidelně chodím do Edenu. Osobně si takové zápasy užívám víc než ty největší ligové (derby, Plzeň), kdy je na mě až moc negativity proti soupeři na úkor povzbuzování Slavie.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2022 14:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

      Mikey     před 2 lety 27.08.2022 14:32 |  
      11 0

      Chybí ti u Oscara, že při jedné situaci zavřel skvěle zadní tyč a málem z toho byl postupový gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

      kalex     před 2 lety 27.08.2022 15:00 |  
      3 3

      Hele já nerozumím před jednotlivým hodnocení v tom článku těch 150 minut dvojzápasu a je to tam dvakrát. Tak dvojzápas trval celkem 210 minut přece. Ale třeba to fakt jen blbě chápu.
      Neber to prosím jako kritiku, tvých článků si vážím.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

        PahaAhma     před 2 lety 27.08.2022 15:14 |  
        3 0

        Obě zmínky o 150 minutách se očividně váží k 60. minutě domácího zápasu, do které měl soupeř více šancí ke skórování. Pak jsme dali góla my a došlo ke zlomu :).

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

          kalex     před 2 lety 27.08.2022 15:51 |  
          1 0

          Aha. Tak zo potom jó. Tímto se všem omlouvám a hlavně Alanorovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

        Myšák     před 2 lety 27.08.2022 15:21 |  
        1 2

        Kalexi, příteli, nehrabej se v pitomostech.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

          kalex     před 2 lety 27.08.2022 15:53 |  
          1 0

          Já to blbě pochopil. Omlouvám se.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

        Akuls     před 2 lety 27.08.2022 15:49 |  
        0 0

        90 + 60 = 150

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    Qope     před 2 lety 27.08.2022 15:03 |  
    8 2

    Nerad bych se za něco přimlouval, ovšem takovy zrovna Holes a Schranz klidně i hodnocení o jeden dva více, viděno na stadionu. Jejich výkony spolu s Olim, Usorem a Sevcikem nás v zápase posunuly dal...


    Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2022 15:06) . Zobrazit původní komentář

  3. Hodnocení slávistů - Slavia Raków

    Myšák     před 2 lety 27.08.2022 15:17 |  
    9 0

    Pro mne má tento postup obrovskou cenu. Mužstvo ví, že splnilo přání fanoušků, bude klidnější, nebude je nic stresovat a tížit. Oni svou povinnost splnili a ted se klidně mohou věnovat bojům v lize a ve skupině. Je to všechno hlavně o hlavě. Chtěl bych klukům poděkovat, za fantastický zážitek, kterého si nesmírně vážím v dnešní těžké době a na který do smrti nezapomenu!!!

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    rybarmirek     před 2 lety 27.08.2022 15:50 |  
    2 7

    Zdravím,hodnocení jako vždy velmi dobré.Sam musím přiznat, že po zhlédnutí opakování v televizi jsem musel konstatovat, že postup byl vydařený a měli jsme štěstí.Na tribuně jsem některé věci neviděl,třeba tu tyč a podobně.Atmosfera ale byla fantastická a hráčům určitě pomohla,ta rozhodující branka od Schránce a radost po ní,se nedá ani popsat.Opet jsem měl menší diskusi se starším pánem,celý zápas se hrabal v telefonu a potom se zastával Poláků ohledně zdržování a jal se hodnotit utkání,už jsem nevydržel a vystartoval a vše mu řekl!Ani jednou nezafandil,nezatleskal a pořád něco vysvětloval mladšímu chlapci nad ním,hrůza tohle vydržet.Klukum velký dík!!!!!!


    Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2022 15:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

      lassiter     před 2 lety 27.08.2022 19:07 |  
      1 2

      no podle popisu to musel být tady místní M83 :-)

  5. Holeš

    mig52     před 2 lety 27.08.2022 15:57 |  
    5 10

    Tak se mi to s tím osvalením Holeše nezdálo. Je fakt jako vzpĕrač a určitě to negativně ovlivňuje jeho rychlost, viz stínování útočníka při největší šanci soupeře, který to dal naštěstí do boční sítě, prostě klasický "polák". Holi vedle něho a pak za ním vypadal hodně težkopádně. Kondičáci by s ním měli rozumně zapracovat na jeho odlehčení.

    • Re: Holeš

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 27.08.2022 16:21 |  
      6 2

      Holeš taky? Já myslel, že jenom Tecl je nezdravě nařachanej. :-)

    • Re: Holeš

      Ragnarok     před 2 lety 27.08.2022 16:47 |  
      1 9

      Holeš to má ale ve svalové hmotě, kterou používá a jeho tělo nemá problém s těmi svaly dobře hospodařit a neviděl jsem ho na limitu, jako Tecla po každém presink. Že by mu 5-8 kg hlavně z hrudníku a hýždí pomohlo je jasné, ale má jedinou šanci to sundat po sezoně o dovolené. Jinak by to pro něj bylo těžké. Ale vyplatilo by se mu to. Fotbalistů s takovou hmotou na hrudníku, hyzdich a stehnech se ve špičkových klubech moc nevidí.
      Jak se říkám. Holiho to tolik nelimituje ačkoli hraje pozici, která je běžecký náročná. Určitě by měl jednodušší regeneraci. Narozdil od Tecla není tolik zkrácený na zadní straně dolních končetin.

      • Re: Holeš

        Ragnarok     před 2 lety 27.08.2022 16:53 |  
        0 11

        Ještě bych chtěl všem kritikům textu u příliš velké hmotě těchto hráčům říct, že aby to mohlo objektivně zhodnotit, musí jít do prvních rád a sami mi zkušenosti se sportem na úrovni, kde se posouvat alespoň k tomu, že dát půlmaraton pod 1:40, nebo nemáte problém dát 150 km na kole s průměrnou dejme tomu 32.

        • Re: Holeš

          Harvey     před 2 lety 27.08.2022 17:01 |  
          4 1

          lol

        • Re: Holeš

          torn     před 2 lety 27.08.2022 18:20 |  
          2 0

          To je zváštní. Já jsem měl pocit, že fotbal je úplně jiný sport než cyklistika nebo běh. Navíc nejde jen o svaly, ale i o to, jak moc jsou prokrvené.
          Máš zkušenosti s vrcholovým sportem? Ty tvoje nároky mi přijdou totiž dost odlišné. Já se považuji víc za cyklistu než za běžce. Přesto bych půlmaraton pod 1:40 měl zvládnout, ale 150 km na kole s průměrem 32 bych asi nedal. Je pravda, že jezdím primárně na MTB.

          • Re: Holeš

            mig52     před 2 lety 27.08.2022 20:01 |  
            1 3

            Tak je to i individuální. Někdo se narodí se svalovou hmotou jako býk, někdo jako špegetka. Tady se bavíme o vyposilovanych svalech, ale ono je celkem jedno, jestli se jedná o běh či cyklistiku, tu svalovou hmotu prostě (ne)taháš s sebou. Dám hraniční příklad, který možná není objektivní, ale podívej, jak to běhá africkým vytrvalcům. Jistě, těch důvodů, proč jsou tak dobří je víc, např. pohyb od malička ve velké nadmořské výšce, ale skutečnost, že jsou v nadsázce kost a kůže, hraje významnou roli, protože ta kila netahají.

            • Re: Holeš

              witty13     před 2 lety 27.08.2022 20:37 |  
              5 2

              Az bude Tomas behat maratony, urcite shodi. Ale ono zase jeho svaly ho delaji silnym v osobnich soubojich. Kdyz se zpevni, je ti jako narazit do skaly. A mimo to, zrovna Tomas je kluk se kterym se pravidelne vidam osobne, a neni nijak zvlast narachlej, nevim kde si vzal ten dojem. Urcite ne tak, aby ho to brzdilo.

              • Re: Holeš

                mig52     před 2 lety 28.08.2022 05:03 |  
                1 3

                Tak jasně, všecko má 2 strany mince. S výhodou osvalení pro souboje souhlas! Ale zase to poznamená výbušnost. Chce to vyváženost. Holeš je inteligentní ogar a jistě ví, co mu sedí a vyhovuje.

                • Re: Holeš

                  witty13     před 2 lety 28.08.2022 14:12 |  
                  1 0

                  Vis jaky osvaleni maj nejrychlejsi sprinteri? Jaky je idealni u hokejistu, kteri musi pracovat vyrazne vice vybusneji nez fotbaliste? Podle me varis z vody

                • Re: Holeš

                  torn     před 2 lety 28.08.2022 14:14 |  
                  3 0

                  Ne. Svaly jsou pro výbušnost právě dobré. Navíc výbušné svaly jsou právě ty více prokrvené, tzv červená svalová vlákna. Jestli chceš příkladu sportů, kde jsou tyto svaly výhodnější, jde například o sprint nebo MMA. Hodí se i ve fotbale. Jejich nevýhoda je, že spotřebovávají spoustu kyslíku.
                  Bílá svalová vlákna, tudíž ty méně prokrvená jsou naopak vhodná pro větší vytrvalost. Nejsou schopné tak rychle uvolnit veškerou energii.
                  U vytrvalostních běhů dominuje nižší množstvý méně prokrvených svalů. To ale neznamená, že je to ideál do všech sportů. Jakmile se v běhu objeví nějaké převýšení, tak už je častější větší množství méně prokrvených svalů.
                  To je nejspíše právě Holešův případ. Umožňuje to i trochu výbušnosti díky množství svalů. Nevýhoda je vyšší hmotnost.
                  U sportů kombinujících výbušnost a vytrvalost, jako například fotbal, je dobrá kombinace bílých a červených vláken.

                  • Re: Holeš

                    witty13     před 2 lety 29.08.2022 09:06 |  
                    1 0

                    Diky za jediny fundovany prispevek.

        • Re: Holeš

          witty13     před 2 lety 27.08.2022 20:41 |  
          7 0

          Na fotbale je krasne to, ze kazdy tyo hrace muze mit jine osvaleni. Narozdil treba od hokeje, kde jsou korby vitany vzdy. Kazdy fotbalista “beha” jinak. U nekoho je to o vytrvaleckem pokryti prostoru, u nekoho o sprintech. Dle pozice a herniho systemu. Hodnotit tedy fotbalisty podle kriterii na cyklistiku nebo vytrvalostni beh, tomu rikam majstrstych.

      • Re: Holeš

        mig52     před 2 lety 27.08.2022 18:04 |  
        3 4

        Tak i když taháš kg ve svalech, tak ztěžkneš. Podívej na silniční cyklisty, čím štíhlejší, tím výhodnější, zvláště v kopcích. Jistě, na dráze je to o něčem jiném, tam ta nabušená stehna jsou nezbytná.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    Ferguss     před 2 lety 27.08.2022 16:22 |  
    4 0

    Skoro si říkám, jestli bychom neměli na ten tříobráncový systém přejít kompletně, ne ho mít, jen jako překvapivou variantu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    Morb     před 2 lety 27.08.2022 17:05 |  
    19 0

    Jsem upřímně dost překvapenej z tý nízký známky pro Ševčíka. Ano, měl tam jednu hodně nebezpečnou ztrátu, ale byl to vlastně jen on, kdo se snažil v prvním poločase hrát fotbal. Chodil si pro míče až ke stoperům, dokázal zpracovat těžký balony. Navíc ta nádherná přihrávka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

      MKCZ83     před 2 lety 28.08.2022 10:57 |  
      0 3

      Bez dat typu wyscout a rozebrání situací, ve kterých měl Ševčík míč, je tohle těžké hodnotit. Protože část té neschopnosti dopředu může být nekvalitními náběhy a ne Ševčíkem. Ale taky to, že si dopředu nic pořádně 60 minut nevyrobíme, může jít za ním, protože je pomalý v přípravě přihrávky nebo driblingu.

      Mně přijde, že je z něj poslední dobou dispečer naší hry, ale buď to je na něj moc velkej tlak, nebo na to nemá technické dovednosti a zpomaluje hru. Buď mu trvá, než si připraví míč do vhodné pozice, nebo nezvládne vyřešit presink, nebo si nevěří, že míč dá. Rozdíl oproti Stanciovi byl právě v tom, že Stanciu situace řešil skoro okamžitě, nečekal, moc nepřemýšlel a nekoukal, ale měl v hlavě jasný plán, co chce udělat a snažil se to provést co nejdřív to šlo. Tohle Ševčíkovi chybí. Rozhodování má pomalé a někdy dost nepochopitelné (viz ta střela levačkou, kterou komentoval JiT a při zápase se po té akci hodně vztekal).

      Nekopa to rozhodně není, momentálně za něj nemáme jakoukoli rozumnou alternativu, ale on je prostě vhodnou ilustrací i toho, proč nám to často dopředu nejde.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    Kratass97     před 2 lety 27.08.2022 19:19 |  
    6 0

    Sem rád že konečně sevcik odehrál víc než 2 zápasy a je to vidět ten kluk je proste fotbalista a potřebujeme aby hrál pravidelně v něm to je bohužel on odehraje kolikrát cca 3 zápasy a zraní se tak doufám ze teď to bude držet… plus další je Provod a Ewerton tyhle kluky my potřebujeme.. co chvalim je střídání první poločas se mi vůbec nelíbil ať mám na jednu stranu Standu rad a vím že na nej nadavam a říkám ze na tyhle zápasy nemá tak v tomhle zápase jako makal ale nevim kdo nastavil taktiku že to budeme nakopávat… druhy poločas jak tam šel
    Schranz Lingr a olayinka který podle mě nemá takovou formu poslední dobou tak všichni 3 to rozhejbali a bylo to znát a střídání se velmi povedlo…
    Doufám že i trenéři jasně viděli že Schranz je jasně útočník nebo ofenzivní hráč a ne bek…
    Super chvalim a doufám že to teď pojede zítra 3 body musíme urvat!!! Ať žije slavie slávisti ❤️ Teď se to vše rozjede a ještě chvalim atmosféru takhle to má vypadat !

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

      Martin 58     před 2 lety 28.08.2022 08:44 |  
      0 0

      JiT to jasně zmínil, že to byla taktika s utaháním soupeře a následným dodáním čerstvých pohyblivých sil, a že jim to přesně vyšlo. Přinejmenšim na stadionu to opravdu vypadalo, že už někdy od šedesáté minuty ztrácel Raków energii a snažil se to dotáhnout k penaltám a doufal zároveň, že někde vyrobíme chybu a oni ji využijí.

  9. Santos

    pevek     před 2 lety 27.08.2022 19:50 |  
    10 0

    Ja teda chci rict, ze me se hodne libila hra Santose. Po tech nejistych vykonech byl dusledny, jisty a presny i dopredu. Az jsem se musel podivat do programu na cislo, jestli je to opravdu on, nebo jestli to neni nejaky prekvapivy tah. Pokladam postup pres Rakow za nejdulezitejsi vyhru posledni doby. Nemyslim ted ekonomicky, i kdyz i tam by nam asi nepostup taky zavaril, ale hlavne psychicky. Nam ta predkola nesla. Ono vyhecovat se na Sevillu nebo Leicester je jednodussi v tom, ze neni moc, co ztratit. Kdyz je date, tak jste kral, kdyz ne, tak to kazdy pochopi. Ale po vsech tech nepostupech z poslednich dob otacet prohrany zapas v Polsku nebylo jen tak, protoze ta propast byla fakt blizko. Doufam, ze nas to psychicky posili do dalsi poharove kampane.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    kjandourek (admin)     před 2 lety 27.08.2022 22:24 |  
    7 0

    Já bych jenom vypíchl pár věcí:

    1. Traoré má druhou asistenci u gólu Schranze.
    2. U prvního gólu bylo všechno dokonalé... oba dva doteky Ševčíka, i po jednom Schranze a Usora, ale i každý pohyb - každý krok při náběhu, každé natočení těla před kopem... prostě ten první gól patří do čítanek!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

      Martin 58     před 2 lety 28.08.2022 08:39 |  
      5 0

      Zcela jste při této skvostné akci absolutně špičkových parametrů zapomněli na Aihama, který akci začal táhlým pasem z vlastního vápna do kraje na Ševu, který tam předvedl krasoobrat a pak už to jen letělo - Schranz fantasticky z prvního doteku. Moses jakbysmet.
      U drobné kritiky Oscara "vygumoval" Alanor jeho skvělou hlavičku, kdy se doslova napresoval před soupeře a následně to skvěle vychytal u tyče gólman.
      Schranz je skvělý ve vápně, protože čím je blíž k bráně, tím více svého "KLUDu" nabývá a stává se pak spíše pro soupeře Ivanem Hrozným.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

        soudce     před 2 lety 28.08.2022 10:01 |  
        1 2

        Ano to máte pravdu, ale po hříchu to byl z mého pohledu jediný chvályhodný moment na čtvrtečním vystoupení Oskyho. Jinak tam měl tři nebezpečné ztráty míče, po nichž šel soupeř do brejku a co mi nejvíc vadilo, bylo to, že se vlastně jakoby schovával, opakovaně jsem zaregistroval, že v době, kdy měl Mandy rozehrát a hodilo by se to právě po levé straně, která byla v tu dobu volnější, tak utekl dopředu až za půlící čáru, čímž donutil Mandyho to nakopnout dopředu nebo využít rozehrávku na stranu druhou. Ale jinak to byla neskutečná euforie, která se mě drží ještě dnes.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    MKCZ83     před 2 lety 28.08.2022 10:52 |  
    3 3

    Holeš - on prý skoro vůbec neposiluje (zdroj: Footcast) a prostě mu svaly rostou... Já jsem podobný typ. Projdu kolem posilovny a naroste mi půl kila svalů. Přitom je nechci, protože na kolo a běhání jsou mi úplně k ničemu. Ale nic s tím nenadělám, protože cíleně hubnout svaly je pro tělo extrémně zatěžující a nezdravé.

    Oscar - přijde mi, že se svou přímočarostí pracuje. To, jak zavíral na hlavu ke konci zápasu tyč bylo od něj skoro až nevídané. Hodnocení je myslím příliš příkré.

    Traoré - větší kredit bych mu dal právě za to, že zvládl celých 120 minut a nevypadal ani na křeče. Asi toho nenaběhal tolik, jako Holeš, ale i ten na konci zápasu už odpadl.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

    p!erreCORE     před 2 lety 28.08.2022 18:03 |  
    4 0

    Když sem viděl tohle video a hlavně záběry ze šatny, je jasný, proč jsme to vyhráli.. a jsem moc rád, že se tahle videa točí!

    https://m.youtube.com/watch?v=YSQGwXqlGCM&list=RDCMUCPi3_GbTljPZ6b2Laiw-Z5g&index=1

    Po prvním zápase jsem se dožadoval někoho, kdo to po "messierovsku" vezme na sebe.. a v kabině se toho evidentně zhostil Oli.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2022 18:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Raków 2:0 po prodl.

      witty13     před 2 lety 29.08.2022 09:03 |  
      1 0

      Tady je videt jak dulezita je role Olieho, ale prekvapive take Aiham se prosazuje