Na Jablonec se dá dívat dvojí optikou. Je to tým, co se loni sezonou protrápil a ani letos mu vstup do soutěže nevyšel. Zároveň má ale silnou soupisku, která by papírově měla bezpečně atakovat lepší půlku, ve které také Severočeši dlouhá léta hráli. Já jsem včerejší zápas vnímal spíš druhým pohledem a vzhledem k těžkému čtvrtečnímu utkání v Řecku ho považoval za náročný. Zkrátka takový, ze kterého by člověk bral tři body všemi deseti a náležitě si jich cenil. V Jablonci jsme nakonec skutečně vyhráli, přesto počítám, že paradoxně spokojených slávistů nebude až tolik a i trenér Trpišovský mluvil na tiskovce dost kriticky a byl v rozpacích z naší hry.
Úvod zápasu - když nepočítáme úplně první velkou šanci Jovoviče po zaváhání Kačaraby - nám totiž vyšel na jedničku. Co víc si přát, než vyloučení soupeř v 6. minutě a rovnou proměnění přímého kopu, který fantasticky trefil Usor. To máte zápas ložený jako Jeníčka a Mařenku na lopatě, jen je do té pece hodit. A zprvu to skutečně vypadalo, že nebudeme mít problémy. Oslabený soupeř byl rozhozený a náš tlak byl značný. Tecl ale bohužel ve velké šanci jen nechal vyniknout Hanuše, který lapil i několik dalších o něco méně nebezpečných pokusů. Pak se domácí srovnali a Slavia začala působit rozpačitě, ba až lehkovážně.
Doufal jsem, že trenéři hráče o přestávce srovnají, a po návratu z kabin to tak skutečně nějakou dobu vypadalo. Slavia zapnula a výsledkem byl kuriózní vlastenec domácích. Místo klidu ale přišlo brzké snížení po vymyšlené standardní situaci od sudího, který tak zřejmě kompenzoval některé své předchozí verdikty, po kterých se domácí rozčilovali (1) vyloučení, které ale bylo naprosto v pořádku, 2) posunutí rozehrání Usorova přímého kopu, kde se skutečně stala chyba, která Jablonec poškodila, 3) neodpískání penalty po Santosově ruce, kterou ale trefil odražený míč a podle mě sudí rozhodl opět v souladu s pravidly). Polidar to pak trefil perfektně a naše hra zase zabředla do rozpaků. Ty mohl a měl rozptýlit gól Traorého po šťastném odrazu, ale slávisté se nepoučili a po propadnutí D. Juráska a laxním bránění Santose to bylo zase jen o gól. A od toho nebyli domácí až tak daleko v samotném závěru, kdy Kratochvíl málem potrestal nesmyslně vyběhlého Mandouse. Zhruba metr nás ale naštěstí zachránil od ztráty, která by byla po průběhu doslova šokující.
Slavia tak v úvodu sezony není po herní stránce nijak zvlášť přesvědčivá a razantní zlepšení po zpackané nadstavbě se zatím nekoná. Trochu zklamání to je, protože vedení odvedlo dobrou práci a přivedlo v podstatě ty nejzajímavější hráče v lize, na které si trenéři ukázali. Na druhou stranu je ale třeba vnímat náročný program a z něj vyplývající rotaci sestavy. Stejně tak je třeba zmínit, že máme méně zkušený tým s méně stabilní osou než Plzeň. A že vzájemné sehrání se a následné zlepšení hry bude zřejmě pomalejší, než jak jsme jako fanoušci optimisticky doufali. A pak tu jsou i nepříjemná zranění, která se zase začínají kupit...
Každopádně tím chci říct, že o dominanci, kterou jsme nezřídka předváděli během období zlatého hattricku, podle mě zatím nemůže být řeč. Soupisku máme nabitou individualitami, zároveň ale chvíli potrvá, než se z ní vytvoří skutečný tým. Trenérům hodlám dát k sehrání čas (pokud tedy nebudou opakovat letité chyby jako v prvním kole s Hradcem), zároveň ale od Slavie čekám lepší výkony. Nicméně je třeba říct, že zatím nic nehoří. Teď se potřebujeme dostat do skupiny v Evropě a o titulu se stejně bude rozhodovat až později, kdy už snad budeme v lepším rozpoložení.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 4 - Hned v úvodu nás výborně podržel proti nájezdu Jovoviče. V nervozním závěru ale kupil chyby a působil velmi nejistě. Nejdřív vyběhl za vápno, aniž by zvládl odehrát míč, pak špatně vyběhl na centr, kdy míč vůbec nezasáhl, a v samotném konci pak byl v nesmyslném postavení za vápnem. Jen kousek chyběl k úplně zbytečnému gólu!
Lukáš Masopust - 5 - Odehrál větší porci minut po dlouhé době a zápas zvládl tak nějak průměrně. Výrazněji nevyčníval ani v dobrém, ani ve špatném slova smyslu. S přibývajícími minutami a zápasovou praxí by snad měla jít jeho výkonnost nahoru.
Taras Kačaraba - 5 - Hned v úvodu chyboval, když zahrál míč tělem jen k soupeři, vyřadil se tím ze hry a byla z toho velká šance Jovoviče. Pak už ale byl jeho výkon v pořádku a neměl větších problémů. Střídal po hodině hry kvůli nepříjemně vypadajícímu zranění a já Tarasovi přeji, aby byl co nejdřív zdravý a mohl hrát.
Eduardo Santos - 5 - Jeho začlenění ve Slavii zatím neprobíhá úplně snadno. V Plzni hrál se zkušenými spoluhráči a více z bloku, což je vždy jednodušší. Nyní má být klíčovou postavou ve vysoko postavené obraně, což zatím nezvládá tak dobře, jak bychom potřebovali. Individuální dispozice jsou u něj jasně patrné, zatím se ale špatně rozhoduje nebo je nedůsledný.
David Jurásek - 4 - Proti Zlínu zazářil, tentokrát mu zápas nevyšel. Jak je často na místě beka skvělý dopředu, tak tentokrát toho mnoho nepředvedl a navíc špatně vystoupil před brankou na 2:3. Za této situace neměl volit tak riskantní řešení a měl hráče radši vystát.
Moses Usor - 7 - Klíčová postava povedeného úvodu. Po jeho akci byl vyloučen Surzyn a sám Usor pak skvěle zahraným přímákem otevřel skóre. I ve zbytku poločasu byl aktivní, i když vykazoval známky zdravotních potíží. Snad bude připraven na zápas v Polsku. Právě on je totiž nejpříjemnějším překvapením dosavadního průběhu sezony.
Christ Tiéhi - 6 - Patřil k hráčům, kteří byli více vidět. Zahrál relativně slušně dopředu i dozadu. Škoda, že po dobrém uvolnění pálil v nadějné pozici jen doprostřed.
Petr Ševčík - 6 - Hraje dobře a v současnosti je jasnou volbou do základní sestavy. Už proto že patří mezi zkušenější a když nastoupí s Holešem, tak jsou více sehraní. Po jeho odchodu se naše hra zhoršila a závěr byl hodně nervozní.
Matěj Jurásek - 6 - Překvapivě dostal šanci v základní sestavě a nezklamal. Skoro bych řekl, že příjemně překvapil. Na hřišti byl cítit a patřil mezi výraznější hráče. Krásná byla jeho akce, kdy přešel přes dva protihráče, bohužel pak následovala z velmi dobré pozice jen rána doprostřed. Pro příště je lepší vystřelit klidně po zemi, ale hlavně umístěně. Z hranice vápna by při přesném pokusu neměl brankář šanci zasáhnout.
Ivan Schranz - 5 - Průměrný, spíše méně výrazný výkon. Myslel jsem, že střídal kvůli pošetření sil, ale prý šlo o zdravotní potíže.
Stanislav Tecl - 5 - Moc se mi nelíbí, že jsme koupili Filu za 30 milionů korun a zrovna v takovém zápase pak postavíme radši Tecla, který má jasné dlouholeté limity. Ale beru to, že šanci dostal M. Jurásek a pak šel nakonec do hry i Šmiga, takže asi trenéři nechtěli mít na hřišti příliš mnoho mladých hráčů. Tecl v zápase potvrdil své tradiční přednosti i slabiny. Pro mužstvo pracoval a před třetí brankou dobře podržel míč. Naopak opět selhal v šanci, kdy mohl a měl dávat na 2:0 z pozice na penaltě.
Daniel Šmiga - 5 - Střídal lepší momenty s horšími. Na to, že v lize začíná, to nebylo špatné, celkově jsou ale samozřejmě nároky ve Slavii vyšší. Jeho faul potrestal brankou Polidar, i když odpískání takového zákroku se vymykalo nastavenému metru. Měl pak jeden dobrý průnik po straně, při němž byl faulován. Ještě by potřeboval nabrat víc síly do osobních soubojů.
Ibrahim Traoré - 6 - Celkem povedené střídání. Traoré sice úplně nezazářil a až tak výrazný vliv, aby nedošlo k nervoznímu závěru, na naši hru neměl. Přesto vstřelil důležitou branku, která se nakonec ukázala jako vítězná.
Tomáš Holeš - 5 - Měl to těžké, když musel zaskočit za zraněného Kačarabu, navíc závěr se nám celkově nepovedl. Holeš si ale odvedl své, i když zásadnější vliv na hru neměl. Lepší pětka.
Jakub Hromada - 4 - Měl zajistit, aby obrana nepropadala a nenabídla soupeři šanci na návrat do zápasu. To se příliš nepovedlo a Hromada si zapsal i lacinější ztráty.
Peter Olayinka není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (49)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
MKCZ83 před 2 lety 15.08.2022 17:19 |M. Juráska bych pochválil víc. S Usorem byl jediný, kdo se snažil hrát tak, aby z toho něco bylo. Zbytek si to zase přehazoval často mezi sebou, zpomalovali přechod do útoku, o nějakou přímočarost moc nebyla řeč. Tihle dva mají ale nesporně snahu dostat se nebo vyrobit finální situaci. A s tím se pojí i ztráty míče.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Lunaris před 2 lety 15.08.2022 19:00 |Souhlas. Teda kromě toho, že Matěj Jurásek žádný míč neztratil. Vždycky, když ho měl, vyřešil to dobře. Nestíhal jsem úplně sledovat jeho hru bez míče, ale jakmile byl na míči, předváděl famózní věci. Až by člověk řekl netypické pro českého hráče. Kdyby měl ještě trochu víc rychlosti, tak bych si z něj sedl těžce na prdel za ten výkon. Podle mě tak na 8, nezkazil fakt snad nic. Že nedal gól z hranice vápna, nepočítám.
Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2022 19:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Souhlas. Teda kromě toho, že Matěj Jurásek žádný míč neztratil. Vždycky, když ho měl, vyřešil to dobře. Nestíhal jsem úplně sledovat jeho hru bez míče, ale jakmile byl na míči, předváděl famózní věci. Až by člověk řekl netypické pro českého hráče. Kdyby měl ještě trochu víc rychlosti, tak bych si z něj sedl těžce na prdel za ten výkon. Podle mě tak na 8, nezkazil fakt snad nic..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
MKCZ83 před 2 lety 15.08.2022 19:47 |Co si pamatuji, ztratil myslím míč hned zkraje zápasu a pak se hodně nakvap vracel na hráče, co ten míč získal, aby z toho nebyl průser. Pak nějaké další ztráty měl, ale často jsme z toho vyšli dobře tak, že odražený míč jsme měli zpátky.
Na to kolik mu je a kolik toho (ne)má za sebou nebojácný a dobrý výkon. Pokud bude takhle hrát dál a bude se zlepšovat, bude to s ním zábava :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 2 lety 16.08.2022 20:25 |Jak píše kolega MKCZ...zpočátku pár míčů ztratil a já měl obavu...myslím, že to byla nervozita, ale pak se do toho dostal a předváděl zajímavý věci...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
wimpy před 2 lety 17.08.2022 10:29 |Vyloženě mě fascinovalo, že to několikrát vypadalo, že ten míč zadrbal a najednou se s ním zase objevil u nohy. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 2 lety 17.08.2022 21:47 |No mně to právě připadalo, že to tak nějak zadrbal a nakonec vyběhl s míčem:-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
rybarmirek před 2 lety 15.08.2022 17:26 |Zdravím, hodnocení stručné a plně odpovídající dění na trávníku.Dnes jsem se ještě koukal na utkáni znovu a mohu potvrdit vše co je zde psáno.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
w8888 před 2 lety 15.08.2022 17:43 |Pro Tecla je i známka 1 příliš vysokým oceněním. Natož pětka...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Cygnus před 2 lety 15.08.2022 21:15 |Aneb inkvizice v plném proudu a slepý fanatismus na plné obrátky.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
donford před 2 lety 15.08.2022 23:07 |Zase kdosi, kdo dehonestuje celou Teclovu kariéru ve Slavii. Jak on hraje, všichni víme a jistě to daleko lépe vědí trenéři. Pokud ho postavili a dali mu přednost před Filou, který hrál za béčko, určitě vědí proč. Tecl už není gólový, ale asi (nejsem trenér) má jiné přednosti. Je rvavý, rozbíjí obranu, a je k neumdlení. Třeba to trenérovi právě proti Jablonci, nebo zejména proti Jablonci stačí. Nechme to na nich, ale hlavně hráče neurážejme. To si nikdo z nich a tedy ani Tecl za své dlouhé služby ve Slavii nezasluhuje. Nesouhlasíte s trenérem? Tak si to nechte od něj vyložit, zdůvodnit. Ale nehaňte Tecla. On sám sebe nestaví.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
w8888 před 2 lety 17.08.2022 10:23 |Nechápu, co je na mém názoru urážlivého. Je to pouhé konstatování faktu.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
wimpy před 2 lety 17.08.2022 10:28 |Jako že nevědomost hříchu nečiní?
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
starec před 2 lety 15.08.2022 17:53 |Mandouse bych se zastal, nevidím důvod proč by za aktuální situace na hřišti musel trčet u lajny. Mohlo dojít k tomu, jako v zápase několikrát, že vyběhnutím musí hasit míč propadlý za obrannou linii. Vinil bych spíš ty klauny, kteří řešili situaci u lajny tak nesmyslně, že málem nechali Kratochvíla vyniknout.
Nerad bych se někoho dotkl, ale jen trnu, aby se do brány nevrátil Kolář.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Virgil1956 před 2 lety 15.08.2022 18:17 |Přesně tak. Označit to za "nesmyslné" je přinejmenším zvláštní. 9 z 10 brankářů by v této situaci stálo takhle vysoko, stejně jako třeba ten, kterého dostal svým lobem na ME Schick. Nikdo to tomu brankáři nevyčítal, není to žádná chyba. Chyba byla v tom, že jsme přišli o míč ne v nějakém souboji, ale přesně jsme ho přihráli volnému protihráči (Santos), který měl dost času zamířit. Kdyby s tímhle měl golman "počítat", musel by být "pro jistotu" zalezlý v bráně od první do poslední minuty.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Alanor (admin) před 2 lety 15.08.2022 19:25 |V 90. minutě už je třeba hrát takticky. Normálně takhle brankář jistí stopery, kteří víc podporují útok, aby jim někdo neunikl. Ale v nastaveném čase už stopeři nikoho přečíslovat nepotřebují a náběh si pohlídají. To stejné je i rozehrávka. I když je to obecně dobrá strategie a praktikuješ ji po většinu zápasu, tak v nastavení už to nebudeš šmrdlat na krátko ve vlastním vápně. I Kolář v závěrech těžkých zápasů prostě míče odpaloval a nevymýšlel riskantní věci.
Hodnotitel/Alanor
Slávista 51 před 2 lety 15.08.2022 18:23 |Taky kupí chyby.
Re: Hodnotitel/Alanor
Taky před 2 lety 16.08.2022 07:32 |Já? Celej život... :-)
Re: Hodnotitel/Alanor
kalex před 2 lety 16.08.2022 08:51 |No Bóže, tak člověk se občas splete.
Re: Hodnotitel/Alanor
Borec09 (přítel SN) před 2 lety 16.08.2022 11:36 |Samozřejmě ti nikdo nebrání, aby jsi ho psal ty. Rádi potom tvoje hodnocení každý týden rozebereme.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 2 lety 15.08.2022 18:42 |Dobrý podvečer ze Šumavy s tím, že všechno má svůj čas a to asi ve všem:-)).
Ze zápasu a našeho výkonu nejsem nijak nadšen a souhlasím z hodnocením přítele Alanora.
Nakonec jsem se, po "vychladnutí mé hlavy" a shlédnutí některých pasáží, rozhodl sám sobě doporučit pohlédnout na celou "jabloneckou anabázi" v tom smyslu, že 3 body máme a víc už se v tom nebudu patlat.
Spoustu z Vás jste tu hodnotili většinou chyby naší hry a i jednotlivců (a bylo jich dost) tak věřím, že ani náš realizační tým není hluchý a slepý a bude určitě hledat zlepšení.
Z našich hráčů skutečně dle mého názoru byl spolehlivý Ševčík, bojovný a rychlý Usor, makající Thiehi a zajímavý výkon podal i M. Jurásek. Ostatní průměr a to dnes nestačí.
Santos se musí probrat a uvědomit si, že jeho úloha je daleko důležitější a zodpovědnější, než když byl v Karviné a nebo v Plzni. Už nemá vedle sebe Hejdu nebo Pernicu. Tady je asi problém i v tom, a říká to tady řada z Vás, že hledáme ještě jednoho stopera. Jenomže zatím mu nemáme moc co nabídnout. Proto se asi opravdu čeká, zda do EKL postoupíme a pak věřím, že se někdo přivede ( a doufám, že to nebude nějaké "ořezávátko").
Hromada určitě výrazně zlepšit (tohle určitě je schopen odehrát Valenta, Icha nebo Šmiga taky).
Ale jak říkám, nechám to na trenérech, oni kluky vidí vlastně pořád a nejsou to hlupáci.
My zde můžeme psát o tom, jak a co a kde, ale neznáme spoustu věcí, které jsou důležité, aby ten nebo onen hráč hrál, či byl na lávce.
To samé se týká našich polemik o zraněních, o měnění sestavy a kdo půjde na plac.
Určitě svou roli sehrává v tomto kontextu i to, že nám jde maximálně o možnost postupu do základní skupiny EKL a proto i ta nervozita a někdy i dost velké chyby u některých hráčů.
Zrovna tak jako Alanor tak v pokoře a trpělivosti očekávám, že pokud se nám povede do té základní skupiny EKL dojít (a tím chci zdůraznit, že nesmíme podcenit cokoliv a nic nemáme jisté!!!), hráči se uklidní a dostanou se určitě na vyšší level:-)).
I proto našim klukům vyjadřuji svou podporu a byť se jim v Jablonci spousta věcí nepovedla, tak se poučí a budou bojovat za naše červenobílé barvy důstojně.
Uznávám, že určitě zápas na Panathenaikosu nás stál obrovské množství sil. Nejen fyzických.
Pokud jsem pochopil správně vysvětlení Plzně, že si odkládají utkání s Brnem, protože by neměli potřebných 72 hodin mezi jednotlivými soutěžními zápasy podle soutěžního řádu naší Fortuna Ligy, tak tedy upozorňuji na to, že Slavia měla hrát až od 19 hodin v neděli a ne Sparta. Protože jsme hráli ve čtvrtek od 19:30 a nastoupili v Jablonci v neděli v 16:00. To je podle mých propočtu 67 hodin. Došlo tak jednoznačně k porušení soutěžního řádu. Možná, že tomu tak není a klidně mě opravte. Přesto si tento poznatek neodpustím zde zmínit.
Sparta, která se s prominutím po své tragickém účinkování v poháru, kdy do koeficientu opět přinese úplné prd, tak se fláká celý týden a ještě hraje od 19:00.
Výkony rozhodčích ani výkony Sparty nebo Plzně nebudu rozebírat.
Soustřeďme se na sebe a vycházejme z toho, zda jsme zápas odmakali na maximum a udělali vše pro dobrý výsledek a výhru. V Jablonci jsme tohle všechno určitě nesplnili.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2022 07:49) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobrý podvečer ze Šumavy s tím, že všechno má svůj čas a to asi ve všem:-)).
Ze zápasu a našeho výkonu nejsem nijak nadšen a souhlasím z hodnocením přítele Alanora.
Nakonec jsem se, po "vychladnutí mé hlavy" a shlédnutí některých pasáží, rozhodl sám sobě doporučit pohlédnout na celou "jabloneckou anabázi" v tom smyslu, že 3 body máme a víc už se v tom nebudu patlat.
Spoustu z Vás jste tu hodnotili většinou chyby naší hry a i jednotlivců (a bylo jich dost) tak věřím, že ani náš realizační tým není hluchý a slepý a bude určitě hledat zlepšení.
Z našich hráčů skutečně dle mého názoru byl spolehlivý Ševčík, bojovný a rychlý Usor, makající Thiehi a zajímavý výkon podal i M. Jurásek. Ostatní průměr a to dnes nestačí.
Santos se musí probrat a uvědomit si, že jeho úloha je daleko důležitější a zodpovědnější, než když byl v Karviné a nebo v Plzni. Už nemá vedle sebe Hejdu nebo Pernicu. Tady je asi problém i v tom, a říká to tady řada z Vás, že hledáme ještě jednoho stopera. Jenomže zatím mu nemáme moc co nabídnout. Proto se asi opravdu čeká, zda do EKL postoupíme a pak věřím, že se někdo přivede ( a doufám, že to nebude nějaké "ořezávátko").
Hromada určitě výrazně zlepšit (tohle určitě je schopen odehrát Valenta, Icha nebo Šmiga taky).
Ale jak říkám, nechám to na trenérech, oni kluky vidí vlastně pořád a nejsou to hlupáci.
My zde můžeme psát o tom, jak a co a kde, ale neznáme spoustu věcí, které jsou důležité, aby ten nebo onen hráč hrál, či byl na lávce.
To samé se týká našich polemik o zraněních, o měnění sestavy a kdo půjde na plac.
Určitě svou roli sehrává v tomto kontextu i to, že nám jde maximálně o možnost postupu do základní skupiny EKL a proto i ta nervozita a někdy i dost velké chyby u některých hráčů.
Zrovna tak jako Alanor tak v pokoře a trpělivosti očekávám, že pokud se nám povede do té základní skupiny EKL dojít (a tím chci zdůraznit, že nesmíme podcenit cokoliv a nic nemáme jisté!!!).
I proto našim klukům vyjadřuji svou podporu a byť se jim v Jablonci spousta věcí nepovedla, tak se poučí a budou bojovat za naše červenobílé barvy důstojně.
Uznávám, že určitě zápas na Panathenaikosu nás stál obrovské množství sil. Nejen fyzických.
Pokud jsem pochopil správně vysvětlení Plzně, že si odkládají utkání s Brnem, protože by neměli potřebných 72 hodin mezi jednotlivými soutěžními zápasy podle soutěžního řádu naší Fortuna Ligy, tak tedy upozorňuji na to, že Slavia měla hrát až od 19 hodin v neděli a ne Sparta. Protože jsme hráli ve čtvrtek od 19:30 a nastoupili v Jablonci v neděli v 16:00. To je podle mých propočtu 67 hodin. Došlo tak jednoznačně k porušení soutěžního řádu. Možná, že tomu tak není a klidně mě opravte. Přesto si tento poznatek neodpustím zde zmínit.
Sparta, která se s prominutím po své tragickém účinkování v poháru, kdy do koeficientu opět přinese úplné prd, tak se fláká celý týden a ještě hraje od 19:00.
Výkony rozhodčích ani výkony Sparty nebo Plzně nebudu rozebírat.
Soustřeďme se na sebe a vycházejme z toho, zda jsme zápas odmakali na maximum a udělali vše pro dobrý výsledek a výhru. V Jablonci jsme tohle všechno určitě nesplnili.
S úctou k Vám všem
Sokrates55.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Alanor (admin) před 2 lety 15.08.2022 19:27 |Zdravím i já, Sokrate. Ten zápas jsme si skutečně odložit mohli ze stejného důvodu jako Plzeň, ale chtěli jsme hrát. Žádná podpásovka nebo porušení soutěžního řádu v tom nebylo, bylo to čistě naše rozhodnutí.
Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2022 19:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zdravím i já, Sokrate. Ten zápas jsme si skutečně odložit mohli ze stejného důvodu jako Plzeň, ale chtěli jsme hrát. Žádné podpásovka nebo porušení soutěžního řádu v tom nebylo, bylo to čistě naše rozhodnutí..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 2 lety 15.08.2022 19:32 |Díky Alanore za doplnění a vysvětlení.
Už se v tom pitvat tedy nebudu :-)).
S úctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
_karlik_ před 2 lety 16.08.2022 13:27 |alanore, myslím si, že zápas se neměl odkládat. ale mělo se trvat na tom, že budeme hrát večer my a ne odpady z bubenče.
Hodnocení Santos
Jchali před 2 lety 15.08.2022 19:04 |U hodnocení Santose je uvedeno, že nevyvíjel dostatečný tlak na Chramostu, ale ve skutečnosti byl u něj Holeš a Santos vystupoval proti střele Šulce. Jinak souhlas, že to zatím není úplně ono, jelikož to až moc přehání se svojí bohorovností. Pokud to časem odstraní, tak věřím tomu, že bude skvělej stoper!
Re: Hodnocení Santos
Alanor (admin) před 2 lety 15.08.2022 19:29 |Pardon, opraveno.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
honzas před 2 lety 15.08.2022 20:58 |píšu sem vůbec poprvé přestože jsem fanouškem Slavie víc než 40 roků . Někdy jsem měl na hodnocení hráčů malinko jiný pohled , ale ne o moc . Po včerejším zápase ale nechápu známku pro Tecla - jeho by ubránil i můj dědeček a vychytala i moje babička .
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Cygnus před 2 lety 16.08.2022 09:59 |Jsem rád - a to bez ironie - že máš ještě tak čiperné prarodiče, kterým dle indicií které jsi tady dal musí být kolem 90 let.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
VanDel před 2 lety 16.08.2022 13:19 |I tak by na Tecla stačili.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Cygnus před 2 lety 16.08.2022 13:40 |Podívej se, já jsem bohužel ani jednoho dědu či babičku neznal, zemřeli před mým narozením. Takže můj příspěvek byl míněn upřímně. Jestli ty naopak mermomoci z sebe chceš dělat jelito, je čistě tvoje volba.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
VanDel před 2 lety 17.08.2022 08:25 |Ale já to také myslím zcela upřímně.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
wimpy před 2 lety 16.08.2022 13:51 |Tecl se zrovna brání docela těžko a to i v případě, že nemá zrovna formu. Jeho "prokletím" je fakt, že šance, do kterých se dostává, pravidelně zahazuje. Nejzajímavější je na tom fakt, že když se na ně pak dívám ve zpomaleném záběru, téměř vždy si říkám, že neudělal vlastně nic špatně. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Karel13 před 2 lety 16.08.2022 13:54 |Doufám, že sice poprvé, ale také naposledy. Takový blábol o hráči, který se podílel na všech třech našich gólech ...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
torn před 2 lety 16.08.2022 18:08 |A hodí se tvůj dědeček do našeho systému? Protože máme na jeho postu nedostatek.
Taras
rak (přítel SN) před 2 lety 15.08.2022 21:37 |Objevila se někde informace o stavu Tarase? Před pár dny ho tady sice více lidí vyhazovalo, přesto doufám, že nebude mimo dlouho. Nevypadal vůbec dobře.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Ivan před 2 lety 15.08.2022 22:29 |Jakožto člen fanklubu Standy Tecla ještě poukážu na to, že při druhém gólu se motal ve správném prostoru, čímž vyvinul tlak na defenzívu Jablek a srazili si to sami. Pak ještě jednou naservíroval Usorovi do ideálního prostoru.
Ale 5 zasloužená, včera mužem zápasu nebyl :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Staršina před 2 lety 15.08.2022 23:58 |Dobrý večer po odmlce. Tentokrát jsem měl prostor pročíst diskuzi k zápasu. Já tedy osobně nevidím takovou tu hrůzu a tragédii. Ano během zápasu jsem nadával, nebyl jsem spokojen, ale... Já osobně vidím, že se snažíme vybudovat dva týmy. Evropský a ligový s odlišnými možnostmi nasazení hráčů. Skloubit to není vůbec jednoduché. Do toho zranění. kdy nám v lize všichni nakopou. Nadáváme, když se nenasadí mladí. Když je nasadíme, tak se nám moc nelíbí nesouhra. Doporučuji pozápasový rozhovor s 18ctiletým Matějem Juráskem. Na jistý dotaz k zápasu upřímně odpoví , je to v prdeli. Pro mně naprosto famózní. To je pro mně důkaz, že je Slavia mentálně silná a nebojím se o její osud. Toto je potřeba nalít do hlavy Santose a snad můžeme slavit.
S hodnocením celkem souhlasím.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
ElvisPresley před 2 lety 15.08.2022 23:59 |Zeptám se povolanějších: Jaké je postavení Plavsice v kádru? Myslím, že by byl v tomto utkání platným hráčem.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
japoko před 2 lety 16.08.2022 22:29 |Postavení v pořádku, peníze choděj!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SirCohen před 2 lety 17.08.2022 09:53 |Z mého pohledu by bylo nejlepší, kdyby byl platným hráčem v úplně jiném týmu než u nás.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
damade před 2 lety 16.08.2022 01:51 |Mandousovo postavení na konci bylo uplně v pohodě. Takhle to po něm chtěj trenéři.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
martyni (přítel SN) před 2 lety 16.08.2022 08:59 |To bych si tak tipnul, ze to nebyla chyba. Nevim, esli se tady Alanor nepousti na tenkej led, mozna by k tomu umel rict vic nekdo, kdo rozumi golmanum. Rekl bych, ze vzhledem k tomu, ze jsme kombinovali hluboko na pulce soupere, mnohem vetsim nebezpecim byl brejk supere nez nesmyslnej nakop z vlastni pulky hriste. Takze logicky mel stat vejs, aby kdyztak mohl reagovat na nakop do brejku. To co udelal Kratochvil, to je ta nejnepravdepodobnejsi vec, co se mohla stat, a jeste takhle dobre. A samozrejme Santosova prihravka, no look pass do stredu hriste, to byl teda ulet.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Markus před 2 lety 16.08.2022 09:55 |Mám rád motorismus a vypůjčím si z něj dvě hlášky. Mario Andretti (mistr F1) kdysi prohlásil "Pokud si myslíte, že máte vše pod kontrolou, nejedete dost rychle.". Christian Horner nedávno přidal "Raději opravím rychlé auto než se snažit z pomalého auta udělat rychlé". Nejde o nic jiného než systém, jak hrajeme, náš tým je systém, auto je systém. Kdyby nám to nepřinášelo úspěchy, pochyboval bych, ale ty úspěchy pravidelně máme, není to náhoda, že dokážeme zaskočit silné týmy, to je stejné jako s tím autem, že dokáže zajet rychle. Jako diváka mě tohle navíc baví mnohem více a myslím, že tohle je dost silná priorita současného vedení Slavie, chtějí aby náš fotbal lidi bavil, tady i v Evropě. Nabízí se otázka, proč tedy tahle příhoda na konci zápasu, proč v určité fázi už nedojet na jistotu. Těžko ale zápase/závodě něco měnit, vše bylo nastaveno na nějaký styl a může to přinést více škody než užitku. Ještě jednou si vypůjčím něco od aut, od několikanásobného mistra republiky v rally, ten řekl, že nemá rád před začátkem rychlostní zkoušky moc velký náskok na soupeře a ve snaze jet na jistotu pak dělá větší a doslova hloupé a nepochopitelné chyby, protože nad tím moc přemýšlí. Takže si fakt myslím, že bysme si to svoje měli hrát za všech okolností a nesnažit se ty zápasy dohrávat nějak moc jinak, akorát tím hráčům zamotáme hlavu a těch chyb bude naopak více.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
MKCZ83 před 2 lety 17.08.2022 09:23 |Jo... je totiž mnohem větší pravděpodobnost, že po naší ztrátě přijde míč do volného prostoru za obránce, než že se dostane míč k někomu, kdo bude moct a i chtít střílet z půlky do odkryté branky a ještě to trefí.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Taky před 2 lety 16.08.2022 08:01 |Teclík se mi taky moc nelíbí a raději bych obrušoval Filu, ale tentokrát byl platnej u všech třech našich gólů...
U prvního hlavou vyslal Usora do brejku, pak ruka, červená, 1. gól.
U druhého se motal tak šikovně, že si naši fanoušci mysleli, že dal gól on a spustili oslavné Teclíksongs :-)
U třetího přihrál Ševčíkovi a ten Traorému, housle 3:1...
Kapitán...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
honza1947 před 2 lety 16.08.2022 18:53 |Fila s Valentou se obrušovali v sobotu za "B" v derby proti "B" Sparty, za které hráli také 2 hráči z áčka. Obrušovali se dobře, výsledek 4:2 v náš prospěch hovoří za vše.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Taky před 2 lety 17.08.2022 07:53 |Valenta i Fila hráli loni nejvyšší ligu, to už nejsou žádný béčka... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 2 lety 16.08.2022 20:08 |Jsem moc rád, že jsem nebyl jediný, kdo si toho taky všiml:-)
Hodnocení slávistů - 3. kolo.
Myšák před 2 lety 16.08.2022 16:11 |Nemá cenu se v tom pitvat, hlavní jsou 3 body. Ale teď, matko božská czenstochowská třes se! Přijede totiž SLAVIA!!!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo.
PahaAhma před 2 lety 16.08.2022 20:29 |V kontextu tvého příspěvku jsem vlastně rád, že nám nevyšly ty švédský posily! Jakožto milovník Sienkiewiczovy Potopy dobře vím, jak švéďáci pod Jasnou Górou dopadli - odtáhli s brekem domu. A Aiham? To je "Tatar", to se nepočítá :-)