Evropská konferenční liga

Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

Jen málokdy mohou jít slávisté do zápasu evropských poháru tak klidní jako zítra. Odveta 2. předkola Evropské konferenční ligy proti gibraltarskému celku St. Joseph´s by totiž měla být jen formalitou. V prvním zápase sešívaní zvítězili vysoko 4:0.

Gibraltarského soupeře jsme si představili v preview před prvním zápasem, zkusme tedy trochu zaspekulovat nad sestavou sešívaných. Zdravotní situace v kádru sešívaných je až nezvykle pozitivní a trenéři budou postrádat pouze dlouhodobě zraněné Bořila a Hovorku a vykartovaného Hromadu. Lehčí zdravotní problémy trápí pak Yiru Sora a ani on nebude zítra k dispozici. Další hráči potom chybí na soupisce pro toto předkolo – např. Petr Ševčík, Lukáš Masopust nebo Srdjan Plavšič. Podle slov trenéra Trpišovského dostane šanci celá řada hráčů, kteří v prvním zápase nenaskočili v základní jedenáctce. Nabízí se využití Lukáše Provoda nebo navrátilce Matěje Valenty. Příležitost by také mohli dostat někteří z mladíků. Poslední prověrka před startem domácí soutěže čeká slávisty zítra v 19 hodin. Přímý přenos nabídne stanice O2TV Sport. Výsledek zápasu můžete už teď odhadovat v naší Tipovačce.

 

Tip na sestavu: Mandous – Schranz, Kačaraba, Ousou, Jurásek – Valenta, Provod – Olayinka, Lingr, Jurečka - Fila

2. předkolo - Čtvrtek 28. 07. 2022 19:00

Evropská konferenční liga, 2022/2023
7 - 0
4 - 0
SK Slavia Praha
St. Joseph's FC
St. Joseph's FC

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    knl66 (přítel SN)     před 2 lety 27.07.2022 19:10 |  
    0 2

    Trochu se obávám, že bude poloprázdno... Dovolené, počasí, jasný výsledek, soupeř na úrovni třetí hanspaulky. Ale třeba se pletu a projeví se absťák po fotbale.
    Mimochodem jsem koukl na ofiko stránky: https://www.slavia.cz/article/19498 a schovala se tam jedna zajímavá informace: "Na třech místech stadionu se točí pivo pomocí technologie beerjet pro rychlejší odbavení fanoušků." Jen škoda, že neprozradili na kterých třech místech... :(

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      Pert     před 2 lety 27.07.2022 20:14 |  
      4 0

      Podle Ticketportalu je skoro vyprodáno :)

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        bongor     před 2 lety 27.07.2022 21:56 |  
        2 0

        1. zápas: St Joseph's - Slavia 4:0

        z ispartu-přání otcem myšlenky,Ale i to bychom obrátili,

        • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

          kalex     před 2 lety 28.07.2022 10:30 |  
          3 0

          Po prvním zápase u článku hodnocení hráčů Slavie ...podívejte se na známkování hráčů Sparty. Minimálně 3 dny si to nebyli schopni opravit. Prostě bulvár.

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        knl66 (přítel SN)     před 2 lety 27.07.2022 22:05 |  
        2 2

        Hm, možná jen polovina permicářů neuvolnila místa. Dneska jsem měl co dělat, abych udal dvě volné permice. Nikdo nechtěl... No, nakonec se povedlo, ale představoval jsem si to jinak.

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      houston (přítel SN)     před 2 lety 27.07.2022 22:00 |  
      0 0

      No vida, bude kulomet na pivo...

  2. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    p!erreCORE     před 2 lety 27.07.2022 21:26 |  
    4 3

    Čekal jsem do poslední chvíle.. co hodnocení hráčů, bude? :(


    Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2022 21:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      japhy     před 2 lety 28.07.2022 11:25 |  
      1 0

      Šak Alanor psal, že to ani nemělo cenu, tak se jen krátce vyjádřil v komentářích

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        p!erreCORE     před 2 lety 28.07.2022 17:24 |  
        0 0

        To jsem přehlíd, díky!

        Ale že by to nemělo cenu, nevim nevim.. jestli nemá cenu hodnotit zápas EKL, tak má vůbec cenu hodnotit zápasy se Zlínem, Teplicema apod.?


        Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2022 17:27) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

          japhy     před 2 lety 29.07.2022 08:40 |  
          0 0

          Hele, ruku na srdce, soupeř byl tak slabej, že by vypovídací hodnota byla opravdu slabá. A jak se říká - orel much nelapá :D

          • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

            p!erreCORE     před 2 lety 29.07.2022 17:25 |  
            0 0

            Ruku jsem dal, kam jsi řekl.. a vzpomněl si, že ani já jsem se v komentáři k zápasu nepouštěl do nějakého většího rozboru.. se stejným odůvodněním.. :)

  3. INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

    Bicanovský7     před 2 lety 27.07.2022 23:01 |  
    9 0

    Haifa dnes prokázala sílu v LM- věřím a doufám, že sílu (už brzy) proti řeckému soupeři prokáže také NAŠE SLAVIA!!!

    • Re: INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

      kalex     před 2 lety 28.07.2022 10:27 |  
      6 4

      Moc bych nejásal. Plzeň díky tomuto výsledku bude v případě postupu do čtvrtého předkola nasazená. No i tak doufám, že je sejme už tiraspol.

      • Re: INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

        slamacek (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 10:47 |  
        7 8

        a proc nam to ma neak vadit? Ziskaj aspon nejaky body do koeficientu, zalepej cast dluhu.. jako fandit jim nemusim, neprat muzu, ale je mi to nejak jedno. soustredit se musim pouze na nas a to abychom presli pres reky dal

      • Re: INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

        Myšák     před 2 lety 28.07.2022 13:27 |  
        4 4

        Proč nechceš vyšší národní koeficient?

        • Re: INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

          kalex     před 2 lety 28.07.2022 16:57 |  
          1 0

          Ale to jó, neříkám že ne. Ale byl bych fakt raději, kdyby ty body krom Slavie dělaly jiné týmy než tito. Což je na druhou stranu celkem obtížné při kvalitě naší ligy. To je zase na delší povídání, nicméně Svoboda moc dobře ví, že víc peněz ze všech těch vysílacích práv Slavii a Spartu nevytrhne, ale zbytku by to pomohlo dost.

      • Re: INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

        Jarda66     před 2 lety 28.07.2022 13:59 |  
        8 7

        Nějak tomu nerozumím.

        Na jednu stranu tu všichni nadávají, že ze 2. místa v lize hrajeme pouze o EKL místo LM.
        Na druhou stranu tu spousta lidí píše, jak doufá, že Plzeň nebo rudý co nejdřív z Evropy vyletěj.

        Já osobně v Evropě přeju i Plzni, Slovácku a dokonce i rudochům...

        Už jen proto, že je to výhodný i pro Slávii. Ať už pro pozdější start v předkolech v případě titulu a větší čas na přípravu, nebo případně, kdybychom měli trošku slabší sezónu jako posledně a nevyhráli titul, aby z toho byla kvalifikace LM. I když vím, že ta její nemistovská část je těžší, pořád je tam šance na LM.

        • Re: INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

          Myšák     před 2 lety 28.07.2022 14:24 |  
          3 5

          Kamaráde, mám na to úplně stejný názor! V pohárech fandím všem českým klubům, bez rozdílu. Musím ale přiznat, že Spartě a Plzni, se strašlivým skřípěním zubů! Jeden tým nemůže národní koeficient utáhnout i kdyby za něj hrálo 11 Ronaldů, nebo Bicanů.

        • Re: INSPIRUJME SE HAIFOU!!!

          kalex     před 2 lety 28.07.2022 16:48 |  
          2 0

          Jestli fandíš všem, tak ok, tvoje volba. Já neříkám, ať nehrají poháry. Ale nepřeju jim LM. Jednak by tam toho moc neuhráli a druhak asi nikdo z nás nechce, aby se zahojili a Šadek nám ukazoval fakáče. No a Sparta je kapitola sama pro sebe. Tu už jsme tu probírali horem spodem, zleva doprava. Těm nebudu fandit nikdy. Nikdy, ikdyby hráli o osud lidstva. Za všechny ty cinklé jara, kdy by se do LM za normálních okolností dostala bez předkol Slavia. A za suchý hajzl samozřejmě. Dokázal bych připustit ještě tu KL. Ale to je všechno.

  4. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    damade     před 2 lety 27.07.2022 23:34 |  
    13 3

    Strašně si užívám ten pocit, jak pujdu zejtra na fotbal uplně v klidu, dám si pivo a klobásu a budu sledovat totální sešívanou dominanci, zatimco si budou rudý doma u telky okusovat nehty, jelikož musej přivést venkovní výhru z nepříjemnýho prostředí, jinak to bude snad větší ostuda než ta Subotica. Dlouho jsem se takhle na fotbal netěšil!


    Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2022 23:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      kalex     před 2 lety 28.07.2022 10:24 |  
      1 0

      To si nemyslím. Překonat suboticu, to chce fištrón.

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      bongor     před 2 lety 28.07.2022 15:13 |  
      1 0

      Ti už maj těch ostud tolik,že je jedna navíc nemůže rozházet.

  5. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 06:02 |  
    1 0

    Navíc se bude hrát na trávě, ne na umělé.
    Dá se říci - dobrý přípravný zápas na sezonu - takže vyvarovat se zranění, při jakékoliv sestavě.

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 06:03 |  
      2 1

      A góly předehnat Plzeň, by neškodilo.

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 06:05 |  
        1 0

        Někde na internetu, zajisté přenos utkání bude.

  6. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    navzdyslavia     před 2 lety 28.07.2022 08:30 |  
    4 0

    Tak dneska nic než postup. Netipuji vysoký výsledek. Chce to v klidu postoupit, hlavně žádné zranění, šetřit hráče na Panathinaikos. Ať nastoupí i kluci z lavičky. Můj tip : 2:0 . Góly Ewerton , 18 a 52 min. Jsem zvědav na dnešní sestavu.

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 12:13 |  
      4 0

      Taky nečekám žádný bláznění, ale 2:0 je přeci jen málo.

  7. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    jfunion     před 2 lety 28.07.2022 09:20 |  
    4 15

    Ach jo komančové venku na veřejnoprávní Tv. čt sport a my doma na soukromé ,placené O2 tv??? Kdy už v tom někdo udělá pořádek???

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      chosejn     před 2 lety 28.07.2022 10:13 |  
      7 0

      ještě je možnost jít na stadion, lístky jsou

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      slamacek (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 10:40 |  
      6 5

      zvykej si, ze bude vse uz jen placene, budes mit pak lepsi zivot

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 11:09 |  
        4 8

        Veřejnoprávní ČT, by měla podporovat zájem mládeže o sport/fotbal.
        Takže by mělo být její povinností, vysílat zápasy nejen z evropských pohárů - povinností, programů má na to dost !

        • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

          wimpy     před 2 lety 28.07.2022 11:15 |  
          4 0

          Ovšem na to by musela z koncesionářských poplatků kupovat práva.

          • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

            Mijk     před 2 lety 28.07.2022 11:32 |  
            11 5

            Mě vždycky pobaví, že všichni mají jasno v tom, co všechno by měla ČT dělat, natáčet, vysílat (přestože to teda vůbec nesledujou) a zároveň mají jasno, že rozhodně nezvyšovat koncesionářský poplatky, nejlíp je úplně zrušit a pak se divěj, že se nemůžou dívat v televizi na fočus..

            • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

              wimpy     před 2 lety 28.07.2022 11:38 |  
              7 4

              Zcela upřímně nechápu, jak si může fanoušek, kterej nechodí na všechny zápasy doma a na všechny výjezdy, nepředplatit kanál, na kterém vysílaj komplet celou ligu?

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                necich     před 2 lety 28.07.2022 12:18 |  
                1 1

                Promiň, ale to mne zajímá, jak si mám předplatit kanál? Mám satelit...

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  wimpy     před 2 lety 28.07.2022 12:19 |  
                  1 1

                  Tak sorry, jsem netušil, že do Loun nevedou telefonní kabely.

                  • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                    necich     před 2 lety 28.07.2022 12:24 |  
                    4 1

                    Ale vedou, ale v tom případě musím platit tzv. celou nabídku TV a ne jen kanál. O to mi jde.

                    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                      wimpy     před 2 lety 28.07.2022 12:26 |  
                      6 0

                      No jistě. Já taky O2 zrovna nemusím, ale fakt, že vysílaj komplet českou fotbalovou ligu rozhodl. :-)

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                jfunion     před 2 lety 28.07.2022 16:00 |  
                0 1

                Je vidět že tomu moc nerozumíš! Proč je sparta dvakrát na čt sport zadarmo? Mimo jiné koupil jsem si O2tv. a okamžitě ligu přesunuli na O2tv sport,to mě nasralo,zloděje podporovat dál nebudu...

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  wimpy     před 2 lety 28.07.2022 16:30 |  
                  0 0

                  Je vidět, že tomu rozumím, koupil jsem si k O2 TV i sportovní kanály. :-)

                  • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                    jfunion     před 2 lety 28.07.2022 18:04 |  
                    0 1

                    Připrav si portmonku zanedlouho to přesunou na O2tv sport 2

                    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                      wimpy     před 2 lety 28.07.2022 18:42 |  
                      0 0

                      Všechny sporty O2 jsou v jednom balíčku.

            • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

              Pepino44     před 2 lety 28.07.2022 11:41 |  
              5 1

              Mne zase baví to, že musím platit poplatky ČT ač se na ni nedívám a pokud bych chtěl vidět fotbal, tak si musím zaplatit komerční televizi. Takže buď tak, nebo tak. A to jsem někde četl, že ČT přeprodala svoje práva komerční televizi na nějaké mistrovství světa.

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                wimpy     před 2 lety 28.07.2022 11:44 |  
                2 1

                Já taky musím přispívat na státní politiku zaměstnanosti, ačkoli jsem nebyl zaměstnanej třicet let.

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 12:12 |  
                  2 0

                  Ještě se tím chlub, příživníku!

                  • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                    wimpy     před 2 lety 28.07.2022 12:20 |  
                    0 1

                    V této formě vazalství dávám přednost duhému konci.

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 12:34 |  
                0 1

                A jsme u postavy generálního ředitele ČT.

            • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

              pinochet     před 2 lety 28.07.2022 13:49 |  
              2 6

              Úplně stejně jako nemáme žádný veřejnoprávní noviny, nepotřebujeme ani veřejnoprávní televizi nebo rozhlas. Příspěvky jim jsou vymožený formou státem podporované loupeže. Soukromé stanice je v poho nahradí.

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                MKCZ83     před 2 lety 28.07.2022 14:05 |  
                8 1

                Jasně, pak nepotřebujeme divadla, galerie, opery, a zbytek umění, které je všechno dotované. Budou se dělat pouze komerčně úspěšné věci (alá Troškovi filmy) a na zbytek umění (což mimo jiné ČT dělá, včetně dokumentů, pořadů pro děti) se vykašleme, protože ty peníze se využijou určitě mnohem líp na to, že se někde něco vybetonuje. Vlastně nepotřebujeme dotovat ani sport a mládež (včetně slávistické), ať si na to všichni vydělají sami...

                Taková CNN Prima je totiž extrémně kvalitní žurnalistika a publicistika :-D Britové jsou navíc se svojí BBC naprosto mimo a dělají to královsky špatně už od roku 1922.

                Klíčenku za originální, ale naprosto pitomý názor ;-)

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  houston (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 14:50 |  
                  1 0

                  Tys musel vidět seriál Jistě, pane ministře...

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  pinochet     před 2 lety 29.07.2022 19:41 |  
                  1 1

                  Zjisti si aktuální reálie, BBC je dneska placená stejně jako např. Netflix, kdo nechce, tak ji nemusí platit. Já bych si ČT2 klidně platil, ale zbytek fakt ne...

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                wimpy     před 2 lety 28.07.2022 14:17 |  
                2 1

                To je zjednodušenej názor, soukromé stanice je že zákona nahrazovat nemusejí. Já bych byl pro to, z poplatků financovat zpravodajství (ČT24) a zbytek pustit volně na trh.

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  pinochet     před 2 lety 29.07.2022 19:44 |  
                  0 1

                  Nemusej, proč by měly? Manipulativní žumpu jménem ČT24 ať si platí, kdo chce, já jí teda fakt nepotřebuju...

                  • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                    wimpy     před 2 lety 29.07.2022 20:13 |  
                    0 0

                    Vždyť píšu, že nemusej.
                    Tady jde o mylné pochopení problematiky, nejde o to, zda ty potřebuješ veřejnoprávní médium, ale aby vláda měla možnost tě informovat v případě krize, proto si platíš médium, které se ti nemusí líbit. A ty krize zvyšují kadenci, kupříkladu Covid, ať si o jeho řešení myslíme, co chceme ukázal, že veřejnoprávní médium prostě svoji existenci obhájí. Fakt, že se plete do podporování kultury, ale jen té, kterou někdo uzná za vhodné, že soutěží o diváckou popularitu, ačkoli k příjmům z reklam má i příjmy z poplatků, je samozřejmě hoden diskuze. Proto říkám, že kdyby ty poplatky šly jenom na zpravodajství, a to pak mělo úplně jinou úroveň (nemluvím o politickém zabarvení), já bych byl určitě pro.

                    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                      pinochet     před 2 lety 31.07.2022 18:33 |  
                      0 0

                      To jako, že by bez veřejnoprávního informování nikdo jiný neinformoval o covidu a dalších důležitých věcech? Tak to mi teda přijde jako naprostý nesmysl.

                      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                        wimpy     před 2 lety 31.07.2022 21:49 |  
                        0 0

                        Informaval, samozřejmě, ale ne ze zákona. A není páka, jak je donutit.

          • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

            Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 12:30 |  
            5 2

            Občas ČT kupuje kdejakou blbost i od kamarádíčků.
            Takže fotbal českých mužstev, v evropských pohárech by neměl být pro ni problém !
            Jen chtít.

            • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

              Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 12:31 |  
              2 1

              Ota Černý, se musí v hrobě otáčet, z toho, co se děje ve sportovním oddělení ČT.

            • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

              wimpy     před 2 lety 28.07.2022 12:31 |  
              5 6

              Oni tvrdí, že za ty prachy nakoupěj velké množství ostatních sportů, které tím popularizují. No a podle mně mají pravdu.

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                slaviator     před 2 lety 28.07.2022 12:50 |  
                3 0

                Podle mě taky. A to, co stojí třeba O2TV do mobilu/tabletu, tak nemá cenu řešit. Dneska je to jeden oběd v restauraci...

              • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 13:48 |  
                5 0

                Jako troufl bych si trochu oponovat v tom, že v době našeho zápasu proti St.Joseph nepůjde na ČT Sport žádný z malých sportů hodných popularizování, nýbrž zápas v tomtéž sportu v podání našeho největšího rivala... a bylo tomu tak i před týdnem...

                Já chápu, že nemůže vysílat oba zápasy, chápu i to, že zápas našeho rivala slibuje nějakou zápletku na rozdíl od toho našeho.... ale tak nějak bych od veřejnoprávní TV čekal, že bude alespoň tyhle dva rivaly střídat...

                A s těmi koncesionářskými poplatky.... ono to zní, jako by ČT neměla jiný příjem... ale i na ČT jsou reklamy - sice jimi nepřerušují své programy, ale přeci jenom bych řekl že reklamní blok v přestávce fotbalového zápasu by mohl na takový přenos minimálně přispět...

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  Leksel     před 2 lety 28.07.2022 14:07 |  
                  3 1

                  S tím vysíláním 2x Sparty taky nesouhlasím, je to nepřípustná preference jednoho celku, stejně bych psal, kdyby to byla 2x Slavie, i když tady bych nebyl tak horlivej. :-)
                  O tom šetření v ČT mluvil ředitel Dvořák, že je vysoká inflace, všude šly ceny nahoru, ale koncesionářský poplatky zůstaly stejný, přičemž vstupy se zvýšily. Takže na to musí reagovat třeba zrušením ČT3 a dalším ořezáváním nákladů. Je fakt, že energie vzrostly razantně a zejména elektřina je pro TV produkci zcela zásadní. Jinak se divím některým přenosům na ČT Sport, který často uvádí sporty, které zajímají jen úzký okruh diváků.vSamozrejme, že každý sport má právo být popularizován, ale mělo by to být v rámci nějaký sledovanosti a zájmu, takže fotbal, příp. hokej by měly hrát prim.

                  • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                    kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 14:18 |  
                    4 1

                    To je sice hezké, ale ČT je jediná TV společnost v téhle republice, která nějaké koncesionářské poplatky dostává.... ostatním televizním společnostem se vstupy zvýšily úplně stejně.... a nějak si poradit musí - nejspíše tedy zvýšením cen za reklamu a zvětšením reklamních bloků.... ČT nikdo nebrání taktéž zvednout ceny za reklamy, udělat větší reklamní bloky mezi jednotlivými pořady...
                    Například zrušení ČT3 mi přijde úplně mimo mísu - všechny pořady, které tam šly, už jsou natočené a v TV archívu, jejich "vstupy" jsou tedy minimální... a přitom právě tady by se daly mezi pořady zařadit reklamní spoty určené dříve narozeným, zvětšit čas reklamy na dvojnásobek - to by nikoho nezničilo - tak každý den od šesti ráno do dvou druhého dne nenaplánuji 27 pořadů typu Kojak, Abeceda a klub přátel dechovky, ale jenom dvacet...

                    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                      El Greco     před 2 lety 28.07.2022 14:36 |  
                      1 1

                      Promiň, ale argumentuje dlouze, ale bez znalosti věci. ČT má omezenou reklamu právě s argumentem, že "dyť máte poplatky" - přičemž poplatky mají správně sloužit na to, že ČT musí plnit nějakou, zákonem dannou funkci - má tedy nutně větší náklady a necítím na sledovanost.
                      Zároveň současná vláda deklarovala, že navzdory inflaci nezvýší už roky nenavýšené poplatky - je to cílené oslabování ČT a ta bude mít v budoucnosti ještě menší možnosti vysílat nákladné věci, jako např.fotbal.

                      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                        kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 14:46 |  
                        2 0

                        Tak se musí ČT snažit tohle uvažování vládních špiček změnit... minimálně tak, aby reklamou dokázala vykompenzovalo ztráty způsobené vyššími vstupy... čili vůbec není nutné zvyšovat poplatky, stačí kompenzovat reklamními časy...

                        Že plní nějakou funkci a jejím hlavním cílem nemá být sledovanost je v pořádku.... ovšem zrovna volba dnešního zápasu ukazuje spíše na opak, ne? jak jsem psal výše - náš zápas nabízí snadnou záležitost a 15-20 tisíc potenciálních diváků přímo v hledišti stadionu.... oproti tomu zápas rudochů v Norsku slibuje nejistý konec a větší divácký potenciál... takže tady se naopak na sledovanost cílí...

                        • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                          Kulajs     před 2 lety 28.07.2022 15:56 |  
                          1 1

                          Délka reklamy je dána zákonem:

                          "Čas vyhrazený reklamě v televizním vysílání provozovatele vysílání ze zákona na programech ČT2 a ČT4 nesmí přesáhnout 0,5 % denního vysílacího času na každém z těchto programů, přičemž vysílání reklam nesmí v době od 19.00 hodin do 22.00 hodin překročit 6 minut v průběhu jedné vysílací hodiny na žádném z těchto programů. Provozovatel vysílání ze zákona nesmí do vysílání na ostatních programech zařazovat reklamu s výjimkou reklamy zařazované do vysílání programu v přímém spojení s vysíláním kulturní či sportovní události, je-li vysílání takové reklamy nezbytnou podmínkou k získání práv k televiznímu vysílání sportovní či kulturní události. Je-li do vysílání provozovatele televizního vysílání ze zákona zařazována reklama podle věty druhé, nesmí čas vyhrazený takové reklamě přesáhnout 0,5 % denního vysílacího času, přičemž v době od 19.00 hodin do 22.00 hodin nesmí překročit 6 minut v průběhu jedné vysílací hodiny. Provozovatel televizního vysílání ze zákona nesmí do vysílání zařazovat teleshopping.

                          Reklama tedy není povolena na programech ČT1, ČT24, ČT:D a ČT art (s výjimkou reklamy, zařazované do vysílání v přímém spojení s kulturní či sportovní událostí, je-li vysílání takové reklamy nezbytnou podmínkou k získání vysílacích práv, naopak povolena je na programech ČT2 a ČT sport."

                          Bez změny zákona čas nelze změnit. Dovedete si představit, jak by na takovou změnu reagovala opozice, která by ČT nejraději zrušila? U nás se nyní platí za rádio a TV 180,-Kč a je stejný od roku 2008. Např. v Německu je to něco přes 18 EUR, tj. ca. 470 Kč a Bundesligu nevysílají.

                          • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                            kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 16:15 |  
                            1 0

                            Dovedu si představit, že zákon, který z nějakého důvodu přestal vyhovovat, lze změnit... a zvyšování ceny energií, které zasahují do fungování TV považuji za celkem legitimní důvod... není nutné všechno překopat, stačilo by půl procenta změnit na dvě procenta .... málo věcí by opravdu nešlo, kdyby se nechtělo.. :-)

                            • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                              Kulajs     před 2 lety 28.07.2022 16:56 |  
                              0 1

                              To je pravda. Ale Pávice a Japonec by zablokovali sněmovnu :-)

                • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                  wimpy     před 2 lety 28.07.2022 14:14 |  
                  0 1

                  Pravda je, že nějakej formát financování veřejného zdroje informací je žádoucí. Že ten stávající není moc šťastný, je jasné. Což je ovšem na jinou diskuzi. Jen jsem chtěl říct, že v tom stávajícím formátu by se ČT neměla pouštět do žádných bidwarů o populární přenosy a právě to financování povinnými poplatky by mělo být důvodem, proč nedělat úlitby sledovanosti.

                  • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                    kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 14:29 |  
                    3 0

                    S tím jednoznačně souhlasím... jenom mi to jako vysvětlení, když místo našeho zápasu jde zápas rudochů, přišlo poněkud nefér... kdyby místo toho šel zápas v Lakrosu, nemám problém... takhle mám pocit, že jde opět o tu sledovanost, protože náš zápas zajímá opravdu jenom Slávisty... z nichž patnáct-dvacet tisíc bude na stadionu, ostatním je jasné, že půjde jenom o skóre...

                    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                      wimpy     před 2 lety 28.07.2022 14:32 |  
                      0 1

                      Samozřejmě, to nesporuji. Pokud si vybavují, o práva na poháry se nějak podělili s tím, že ČT má jeden a nějaké právo predvýběru.

                      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                        kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 14:40 |  
                        0 0

                        To snad platí až od základních skupin... a to si nejsem jist, není-li řeč pouze o Lize mistrů... V předkolech se každý snaží jak umí... a snaží se do toho mluvit i sponzoři jednotlivých klubů, pro které je to šance být vidět v TV... mám dojem, že přenos z Gibraltaru šel hodně za tou manažerkou Mototechny...

                        • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

                          wimpy     před 2 lety 28.07.2022 14:42 |  
                          0 0

                          Taky mě štve, že KL je na Sport1 a já si musím od jednoho povidlového čerta půjčovat přístup na Vodafone. :-)

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      pf     před 2 lety 28.07.2022 11:16 |  
      3 2

      Při domácím utkání bys přenos nemusel řešit, ne? :)

  8. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    coogee     před 2 lety 28.07.2022 10:52 |  
    2 1

    Myslím, že dát jim 5 kousků je skoro povinnost.
    Ale zase bych nebyl příliš nadšený, pokud bychom jim dali nějaký enormní příděl. Ono je to dost často tak, že když dá tým v jednom zápase hodně gólů, tak už v tom dalším mu tam nepadne třeba ani jeden, a to i tehdy, když hraje s papírově slabším soupeřem.

  9. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    Seveřan     před 2 lety 28.07.2022 11:20 |  
    8 0

    Po obědě vyrážíme na stadión ve velké bandě fandit i z hořícího Ústeckého kraje.

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      PetCC     před 2 lety 28.07.2022 11:29 |  
      3 2

      Kdo chce zapalovat, musí sám hořet!

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      hamlo1 (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 13:43 |  
      6 0

      My jedeme ve tři z Jižních Čech, celá rodina, ten absťák je fakt ukrutnej

  10. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    Barci     před 2 lety 28.07.2022 13:34 |  
    2 0

    Zatím žádný další tip na sestavu?

    Můj tips ohledem na řečené na tiskovce : Mandous - Masopust, Kačaraba, Santos, Jurasek- Schranz, Provod, Tiehi, Ševčík, Ewerton - Fila

    Pošetřit opory, nechat zvyknout nnové hráče na eden, rozehrát po zranění...


    Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2022 13:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      mig52     před 2 lety 28.07.2022 13:44 |  
      0 4

      Z toho důvodu prošetřit i Santose a Ewertona.

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        kalex     před 2 lety 28.07.2022 17:02 |  
        1 0

        Zrovna tyto bych nešetřil. Je potřeba se pořádně sehrát.

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      lukas6novak     před 2 lety 28.07.2022 14:07 |  
      6 0

      Pokud se nepletu tak Ševčík a Masopust nejsou na soupisce pro toto předkolo takže hrát nemůžou

  11. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    tomslavista     před 2 lety 28.07.2022 13:38 |  
    5 0

    Postup máme jasný, tak se hlavně nikdo nezraní a nazkoušet si standardky.

  12. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    JirkaD     před 2 lety 28.07.2022 14:13 |  
    1 0

    Platí ještě to, že v předkolech prodává TV práva každý klub sám? A neprosazujeme dlouhodobě myšlenku prodávat co nejvýhodněji pro klub? Možná proto jsme na placené TV a ne veřejnoprávní.

    Patřilo pod diskusi o TV přenosu.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2022 14:14) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    Faris (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 14:48 |  
    0 0

    nevite někdo, jak je to s tím Panathinaikosem? podle rozpisu první zápas doma, to má ale i sparta, a to nejde. čeká se, jak dopadnou odvety a pak se teprve bude určovat pořadí zápasů? dík

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 15:10 |  
      0 0

      Obávám se, že se čeká... ale pouze na to, aby se případně přehodilo pořadatelství hůře postaveného celku - tudíž rudochům...

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        Faris (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 15:25 |  
        1 0

        ne naopak? já v to doufám, příští týden jsem na dovolené mimo ČR, tak nutně potřebuji, abychom hráli doma až druhý zápas:-)

        • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

          kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 15:32 |  
          2 0

          Už to někde zaznělo, že pokud se bude měnit pořadatelství, tak ne u nás.... ona ta logika je v tom, že "los má přednost"... a pokud jsou dva zápasy v jenom městě na jeden den, tak to není o tom, že by si ten lépe postavený vybíral, ale je striktně dáno, že si to musí změnit ten hůře postavený.... i kdyby to pro toho lépe postaveného bylo nevýhodné...

    • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

      kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 15:09 |  
      1 0

      Vpravo a vlevo.... tam jak jsou lavičky náhradníků.... čtvrtý rozhodčí nikdy křesílko neměl :-)

      • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

        Gino     před 2 lety 28.07.2022 15:17 |  
        0 0

        Dekuji :) Rikal jsem si, ze to je nejaky divny… :D

        • Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

          kjandourek (admin)     před 2 lety 28.07.2022 15:27 |  
          0 0

          Když u toho videa chvíli počkáš, tak uvidíš, jak se kamera pootočí :-)

  14. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    Edenjejenjeden     před 2 lety 28.07.2022 15:45 |  
    3 0

    No každopádně za pár desítek minut vyrážíme , a musím říct , že se těším jak malej kluk . Letos ta pauza byla už nějak dlouhá . Tak o postupu je jasno , ale hlavně at se nikdo proboha nezraní , i když si myslím , že hráči St. Joseph tak tvrdě jak doma hrát nebudou .

  15. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    polpik     před 2 lety 28.07.2022 15:50 |  
    1 0

    Já bych byl rád za pokoření našeho rekordu v počtu branek v evropských pohárech. Kurz na 7,5+ je krásný

  16. Re: Slavii čeká odveta proti St. Joseph´s

    Edenjejenjeden     před 2 lety 28.07.2022 17:37 |  
    1 0

    Sestava :
    Mandous
    Schranz - Tiéhi - Kacharaba - Jurásek
    Valenta - Provod
    Jurečka - Lingr - Olayinka
    Fila