Hráči Slavie

Slavii posílí David Douděra

První posilou Slavie v letním přestupním období je mladoboleslavské křídlo David Douděra. Ve Slavii podepsal tříletou smlouvu.

David Douděra (23) přichází podobně jako před několika měsíci David Jurásek a Daniel Fila z Mladé Boleslavi. Svou ligovou kariéru začal v Dukle Praha v sezóně 2017/18 a hned v té další se zařadil mezi hráče základní sestavy, při výhře Slavie na Julisce 5:1 vstřelil jedinou branku svého týmu. Dukla v této sezóně sestoupila do druhé ligy, Douděra tam však nezůstal dlouho a už v na začátku roku 2020 se stěhoval do Mladé Boleslavi a Douděra opět brzy začal hrát v základní sestavě. V sezóně 20/21 nastoupil do 31 zápasů na postu pravého obránce a připsal si dvě branky a tři asistence. V průběhu právě skončené sezóny se Douděra posunul z obrany na kraj zálohy a střelecky zazářil, dokázal vsítit 10 branek a připsal si další čtyři asistence. Přirozeně o něj začal být zájem z nejlepších českých klubů.

Douděra pochází ze slávistické rodiny, jeho mladší bratr Martin, rovněž pravý obránce či pravé křídlo, je kmenovým hráčem Slavie a jaro strávil na hostování ve Vlašimi. Jeho bratrancem je pak Lukáš Červ, rovněž kmenový hráč Slavie momentálně na hostování v Pardubicích. "Brácha ve Slavii hraje, táta tady trénoval kdysi U11, bratranec Lukáš Červ je tu taky. Takže když jsme zasedli v rodinném kruhu, vlastně všechno ke Slavii směřovalo. Je to splněný sen, už když jsem jel autem ke stadionu, měl jsem husí kůži. Těším se na spoluhráče, hlavně na Filouse s Jurasem, Schranzíka znám z Dukly. A samozřejmě také na fanoušky. Nemůžu se dočkat, až začne příprava," řekl pro oficiální web Douděra.

"David chytil na jaře skvělou formu, ale už dlouhodobě prokazuje v lize, že má všechny předpoklady pro to, aby se ve Slavii prosadil. Věříme, že se mu to povede a bude pro klub i díky své slávistické rodině velkou posilou," okomentoval přestup sportovní ředitel Jiří Bílek.

Příchod hráče schopného hrát na pravém obránci či pravém křídle je zřejmou reakcí klubu na očekávaný odchod Alexandera Baha do Benficy Lisabon.

Komentáře (124)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii posílí David Douděra

    carevitchando     před 3 lety 25.05.2022 19:43 |  
    14 0

    Tak Douděra, to ti povídám, tááákovouhle díru do světa uděláš, to je jasný!

  2. Re: Slavii posílí David Douděra

    p!erreCORE     před 3 lety 25.05.2022 19:46 |  
    13 1

    Za mně super posila!

    "Nemůžu se dočkat, až začne příprava," řekl pro oficiální web Douděra.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2022 19:49) . Zobrazit původní komentář

  3. David Douděra

    Edenjejenjeden     před 3 lety 25.05.2022 19:47 |  
    14 0

    Super rozhovor na SlaviaTV , vypadá , že to má v hlavě srovnaný . Tak vítej ve Slavii a at se daří ...:-)

  4. Re: Slavii posílí David Douděra

    Donald     před 3 lety 25.05.2022 20:00 |  
    3 29

    Zajímalo by mě, kdy a pokud vůbec přijde nějaká skutečná posila. Za ty poslední odchody, by to někoho chtělo.

  5. Re: Slavii posílí David Douděra

    KariJal     před 3 lety 25.05.2022 20:03 |  
    16 2

    musím konstatovat, že ten chlapec to má hodně v hlavě srovnané, na nic si nehraje a současně má celkem zdravé sebevědomí. upřímný rozhovor, snad to bude dobrá náhrada za Alexe Baha.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      kramle     před 3 lety 25.05.2022 20:45 |  
      8 1

      Jednoznačný souhlas i já si myslím, že volba p. Douděry je dobrý tah od realizačního týmu. Nicméně bych za sebe chtěl poděkovat p. Bahovi a popřát mu hodně úspěchů v Benfice. A doufám, že p. Douděra ho plně nahradí, ta pravá strana nutně potřebovala posílit, A snad už bude k dispozici i Masopust.

  6. Re: Slavii posílí David Douděra

    fredydj (přítel SN)     před 3 lety 25.05.2022 20:05 |  
    2 0

    prý má být součástí přestupu hostovačka Samka, neví o tom někdo víc?

  7. Re: Slavii posílí David Douděra

    Kábě     před 3 lety 25.05.2022 20:07 |  
    3 0

    Přestupní částka byla někde zmíněná? Přeci jen mu začínal poslední rok smlouvy, tak by to nemuselo být tolik...

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      MarekB98     před 3 lety 25.05.2022 20:53 |  
      3 2

      Mně vadí, že to Transfermarkt aktualizuje na další sezónu vždycky až po 30. červnu, takže tam teď pořád je, že hraje za Mladou Boleslav a asi to upraví až 1. července. Ale hodnotu má u svého jména 350 tisíc eur, tak bych si tipl něco kolem toho.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        Cygnus     před 3 lety 26.05.2022 09:38 |  
        0 1

        A Yira Sor má na Transfermarktu hodnotu 500 tis €, nebo-li 12,5 mil Kč... Vždyť ty jejich odhady přece nic neznamenají.


        Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2022 09:39) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          MarekB98     před 3 lety 26.05.2022 13:53 |  
          0 0

          Tak českou ligu teď celé jaro neaktualizovali, ale jinak bývají poměrně přesní.

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            Cygnus     před 3 lety 26.05.2022 14:56 |  
            1 1

            Marku, přesní v čím? Je o jen odhad. Ale vždy jde o poptávce a nabídce. Dobrý příklad je Zima. Nemyslím že u něho byla uvedená cena 20 mil Kč, když Slavie ho z B-čka Olomouce koupila.

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              MarekB98     před 3 lety 26.05.2022 21:23 |  
              0 0

              U Zimy jsem upřímně částku, když přišel do Slavie, neznal. Jinak tím slovem přesní jsem myslel přesnost v těch odhadech. Ano, pořád jsou to jen odhady, ale pokud si chceme udělat aspoň nějakou představu o ceně daného hráče, tak lepší zdroj snad neexistuje.

  8. Re: Slavii posílí David Douděra

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.05.2022 20:18 |  
    18 0

    Sympaťák. Vypadá, že má z přestupu radost. Tak vítej, chlapče a koukej makat! :-)

  9. Re: Slavii posílí David Douděra

    jiras     před 3 lety 25.05.2022 20:20 |  
    15 1

    Takže náhrada za Baha je, ale hlavně - nemusíme se starat o Mejdra. Je jedno, jestli chce radši do Sparty nebo jestli chtěl Hradec hrát o prachy, prostě už to na Slavii nikdo nemůže zkoušet.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      Dru Zeree     před 3 lety 25.05.2022 21:10 |  
      4 2

      No on bránit asi moc neumí, přichází spíše na křídlo.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        kjandourek (admin)     před 3 lety 25.05.2022 21:21 |  
        6 12

        Tak z mého pohledu taky moc nehrajeme na to, že krajní bek má primárně bránit... v našem provedení od hráče, který je ofiko postaven na kraj obrany očekáváme, že bude pilovat lajnu, mít asistence a góly... bránění je až druhotná věc... víceméně neofiko hrajeme 2-5-3.. :-)

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          hiker42     před 3 lety 25.05.2022 23:18 |  
          2 0

          Konecne to muzu prozradit: Kdyz utocime, hrajeme 2-1-6-1 :-))

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            kjandourek (admin)     před 3 lety 25.05.2022 23:31 |  
            10 4

            Ty jedničky bych ubral.... podle mého názoru při útoku hrajeme 2-8 .... obecně je tato taktika známá už od husitských vojsk pod názvem "Hrrr na ně!"

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              Lukavo     před 3 lety 26.05.2022 10:18 |  
              5 0

              Kdo brání, nevěří brankáři...

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2022 09:30 |  
      2 8

      Mejdr > Douděra, alespoň za mě. Snad se to pod naším realizákem změní:)

  10. Re: Slavii posílí David Douděra

    MarekB98     před 3 lety 25.05.2022 20:54 |  
    9 1

    Za mě kvalitní posila, sympatický rychlík, který si rozhodně nebude hrát na to, že je něco víc než tým. A je vhodný do moderního fotbalu, takže očekávám, že se časem prodá do zahraničí za slušnou sumu.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      bongor     před 3 lety 25.05.2022 21:05 |  
      20 0

      Já zase doufám,že u nás zůstane co nejdéle,reference má moc dobrý a je to Slávista ze slávistický rodiny.Co víc si přát.

  11. DD

    hiker42     před 3 lety 25.05.2022 21:18 |  
    16 0

    Univerzál na pravou stranu, z ligy asi to nejlepší, navíc sympaťák. Vítej chlapče.

    A první úkol přestupního období splněn.

  12. Re: Slavii posílí David Douděra

    Marek3     před 3 lety 25.05.2022 22:37 |  
    5 1

    Za mne Douder jasna volba na posileni prave strany. Na rozdil od jinych fanousku nepocitam se zahranicnim transferem na pozici praveho beka, ale nebyl bych proti angazovani Santose ktery by dale tuto pozici posilil a zvysil konkurenci i ve stredu obrany. Take sem doufal ze soucasti balicku z Boleslavi by mohl byt Ewerton, ale to bych chtel asi prilis.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      Ondráš     před 3 lety 25.05.2022 22:50 |  
      7 3

      Pořád s tou cizinou..Douděra je dobrá posila a jen náš, českej, slávistickej.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        MarekB98     před 3 lety 26.05.2022 13:55 |  
        3 0

        Bez zahraničních hráčů nemůže být tým dlouhodobě úspěšný. To je můj názor a v Evropě se to dlouhodobě prokazuje. Týmy, které jsou složené výhradně nebo skoro výhradně z hráčů domácí národnosti, v evropských pohárech obvykle končí velmi brzy.

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          Ondráš     před 3 lety 26.05.2022 19:03 |  
          1 2

          Máš pocit, že máme malé zastoupení např. Afriky? Já jsem naopak rád za každýho českýho kluka v kádru. Někdy to byl až smutnej pohled, když byli v základu třeba jen 2. Všeho s mírou.

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            MarekB98     před 3 lety 26.05.2022 21:20 |  
            2 0

            Promiň, nesouhlasím. Atlético Madrid má třeba v kádru jen 3 Španěly z 22 hráčů. Nechci porovnávat Slavii s Atléticem, ale světový trend je zkrátka takový, všechno je to mnohem více mezinárodní. Je mi tedy úplně jedno, jací hráči jaké národnosti budou ve Slavii. To, že je někdo Čech, by neměla být výhoda, pokud je cizinec kvalitnější. Tak to vidím já.

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              Ondráš     před 2 lety 27.05.2022 11:49 |  
              2 2

              Výrazný nesouhlas. Stojím si za tím, že minimálně na naší ligu je potřeba česká kostra a přirození lídři, kteří tvoří spirit týmu. Jinak ten kosmopolitní spolek každej seřeže, byť by byl fotbalově sebelepší.

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                MarekB98     před 2 lety 27.05.2022 12:44 |  
                0 0

                V pořádku, respektuji tvůj názor.

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                p!erreCORE     před 2 lety 27.05.2022 12:50 |  
                0 0

                Já souhlasím, že základ kabiny musí být český.. a čím víc, tím líp.. pokud ovšem budou naši hráči lepší než zahraniční..

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            Sedrousek     před 2 lety 27.05.2022 15:37 |  
            0 0

            Taky byly doby ze za Arsenal nenastoupil v zakladu ani jeden anglican. A jak jim to kopalo.

  13. Re: Slavii posílí David Douděra

    Harvey     před 3 lety 25.05.2022 22:49 |  
    8 2

    No až se rozběhnou Sor a Douděra, tak se soupeřovo obránci poserou.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      Taky     před 3 lety 26.05.2022 10:03 |  
      16 0

      Omluvám se, ale nedá mi to, tady se nabízí to hodit do rýmu, jako málo kde...

      Až se rozběhnou Sor s Douděrou
      soupeři se z toho poserou

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        SirCohen     před 3 lety 26.05.2022 10:45 |  
        11 0

        a na melodii "když se u nás chlapi poperou..."
        :D

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          záplata     před 3 lety 26.05.2022 14:16 |  
          7 0

          Hoši to jste zabili, já úplně slyším jak to zpívá celej Eden.

  14. nadějná posila

    Bicanovský7     před 3 lety 25.05.2022 23:10 |  
    7 2

    VĚŘÍM, ŽE SE PROSADÍ DO ZÁKLAD. SESTAVY! Nadějná posila! Dnes mi je docela líto Feynoordu, kt hrál fotbal, bohužel, proti zaparkovanému JOSEbusu, se golově neprosadil... Antifotbal v Mourinhově režii slaví další titul...

    • Re: nadějná posila

      koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2022 09:32 |  
      2 4

      Special one. Kdo jiný mohl vyhrát tu první trofej. Moc mu to přeju.

  15. Re: Slavii posílí David Douděra

    pinochet     před 3 lety 26.05.2022 00:49 |  
    10 6

    Vy všichni, kteří tady jásáte, jak je Douděra dobrou náhradou za Baha, viděli jste někdy Douděru na pravé obraně hrát? On je dopředu opravdu výborný, ale nestraší vás ani trochu, že Boleslav po základní části ze všech mužstev do 10. místa dostala nejvíc gólů? Já Bolesalav viděl hrát hodněkrát a varuju, Douděra dozadu náhradou za Baha určitě nebude. Troufnu si dokonce tvrdit, že tam nebude lepší než Masopust, který sice ligu proti týmům z druhé poloviny tabulky dával, ale v defenzivní činnosti se ke kvalitám Baha nebo dokonce Coufala ani jeden ani zdaleka nepřibližují...

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      lukas6novak     před 3 lety 26.05.2022 08:51 |  
      7 1

      No já teda doufám že přišel na křídlo a ne do obrany. A náhradu za Baha čekám ze zahraničí

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      Barlblog     před 3 lety 26.05.2022 09:02 |  
      4 0

      Předpokládám, že dorazí ještě hráč, který hraje vyloženě jako pravý obránce.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      EdCable     před 3 lety 26.05.2022 13:03 |  
      3 0

      Možná budeme více hrát 3-5-2 a Douděra bude vpravo v záloze.

  16. Re: Slavii posílí David Douděra

    Fačín     před 3 lety 26.05.2022 07:33 |  
    4 14

    Mám k tomu dvě poznámky. Zaprvé, trpaslizace kádru úspěšně pokračuje. Zadruhé, doufám, že to není jen půlsezonní kometa. Vždyť říct před půlrokem, že nás "posílí" jakýsi Douděra, tak si tu všichni klepeme na čelo (oprávněně).

    Jinak přeji hodně štěstí Davide, snad budeš opravdovou "posilou".

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      spravnej_jezedak     před 3 lety 26.05.2022 08:34 |  
      4 0

      Před půl rokem jsem si klepal na čelo, proč nekoupíme místo Juráska raději Douděru:-) A jak se Juras (zatím) povedl..

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      žbl68     před 3 lety 26.05.2022 14:33 |  
      1 0

      nelze brát výšku podle sebe .... :-) kdyby tomu bylo tak, byl by svět kolem mě plný trpaslíků a trpaslic (snad s 1 výjimkou) ....

  17. Re: Slavii posílí David Douděra

    damade     před 3 lety 26.05.2022 08:24 |  
    3 0

    Jednou, byť třeba v přípravě, ho chci vidět pilovat pravou lajnu s bráchou.
    Oni totiž vypadaj uplně stejně, oba jsou hrozně rychlí, oba univerzální, Martin byl minimálně na podzim stejně produktivní jako David. Noční můra pro každýho levýho beka a levý křídlo.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      SKEP     před 3 lety 26.05.2022 09:07 |  
      0 9

      Jestli ho chceš vidět s bráchou v přípravě, musel by odejít na hostování do Vlašimi. Trpišák přípravný zápasy moc nemusí. Asi aby nebyl čitelnej...

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        Ragnarok     před 3 lety 26.05.2022 09:25 |  
        7 12

        Je to tak. Trpišák si udělá modelový zápas a potom do toho skočí rovnýma nohama a zdrtí Karvinou a Spartu v poháru. Ale hlavně klid, je začátek, máme to ve svých rukou.

  18. Re: Slavii posílí David Douděra

    SKEP     před 3 lety 26.05.2022 08:42 |  
    3 12

    Nedávno jsme nakupovali posily v Liberci, poslední dobou zase v Ml. Boleslavi.
    Nemá Bílek tím směrem chalupu, třeba v Českém ráji?

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      gr—pla     před 3 lety 26.05.2022 10:06 |  
      3 16

      Těžko říct. Je i možné, že to je na doporučení Rogoze v rámci předávání zkušeností, po kterých Bílek dychtí a hltá je.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      žbl68     před 3 lety 26.05.2022 10:36 |  
      2 3

      prej si kupoval haciendu ve španělsku a nějakou kuću v HR ... :-) a manželka miluje historii Inků ... takže se těšme ....

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2022 11:12 |  
        2 2

        Španělsko budiž, něco se tu psalo. HK je jasnej, ale na co odkazuje ta historie Inků, to netuším. Jediné dvě postavy z incké historie, které jsem vyšťoural v mozku, jsou Pachacutec a Atahualpa a to fakt nevím, co by mohli mít společného se Slavií.

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          kjandourek (admin)     před 3 lety 26.05.2022 11:30 |  
          3 2

          Říše Inků se rozkládala na území dnešní Kolumbie, Ekvádoru, Peru, Bolívie, Chile a Argentiny.... zřejmě žbl touží po posile z Jižní Ameriky... :-)

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2022 12:11 |  
            3 1

            Tak to by mě opravdu nenapadlo. Děkuji za vysvětlení. :-)

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              žbl68     před 3 lety 26.05.2022 14:30 |  
              1 1

              Nobody is perfect :-)

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            SKEP     před 3 lety 26.05.2022 12:49 |  
            2 1

            Jhon Edison; kristovanoho!

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              žbl68     před 3 lety 26.05.2022 14:27 |  
              2 1

              správně je - Diego Maradona : - kristovaruko :-)

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            žbl68     před 3 lety 26.05.2022 14:30 |  
            1 4

            jsi moudrý, i když někdy letmo zpovykaný admin :-) ... hlavně v Peru a Chi Chi Chi le le le jsou diamanty .... skoro jak v mé oblíbené Nigerii ... :-)
            P.S. J.Amerika je ráj :-) ale to chce odchyt už ve 13 letech a pak 5 let aklimatizace v CZ :-)

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              kjandourek (admin)     před 3 lety 26.05.2022 14:51 |  
              5 1

              Každý admin musí být zpovykaný... protože mu nutně musí ta moc, kterou má nad osudy ostatních diskutujících, vlézt na mozek - to dá rozum, ne?

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                žbl68     před 3 lety 26.05.2022 15:28 |  
                2 0

                to byla pochvala :-)
                ono ukočírovat to stádo vezdejších prevétů chce určitou zpovykanost na třetí :-)
                P.S. apropos mozek .... rozum ..... ten zde ale nehledej .... pakliže ovšem nemyslíš - Rossum´s Universal Robots ...

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          žbl68     před 3 lety 26.05.2022 14:26 |  
          0 2

          šťouráš málo ... :-)

  19. Re: Slavii posílí David Douděra

    Taky     před 3 lety 26.05.2022 09:56 |  
    9 0

    Z toho rozhovoru s ním z něj čiší veliká natěšenost i na dřinu, to se mi líbí, těším se též!

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      Leksel     před 3 lety 26.05.2022 23:12 |  
      0 0

      A taky je mi sympatickej ten jeho slávistickej background.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        Taky     před 2 lety 27.05.2022 08:29 |  
        0 0

        Jojo, ale na Jakuba Prachaře zatím nemá, ten má Slavii ještě víc pod kůží, když má slávistické tetování na pozadí... :-)

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          Leksel     před 2 lety 27.05.2022 13:01 |  
          3 0

          To by se ale taky dalo vykládat, že má Slavii u prdele. :-)

  20. Re: Slavii posílí David Douděra

    žbl68     před 3 lety 26.05.2022 10:35 |  
    4 0

    paráda, bylo by super kdybybyli i s Červem v kádru A týmu :-) , neřku-li v širším základu ...

  21. Re: Slavii posílí David Douděra

    první rytíř     před 3 lety 26.05.2022 13:32 |  
    7 3

    Nejsem znalcem a tak Douděru neznám. Ptám se ale zda je to muž do základu (nikoliv perspektivně, ale hned). Protože zastávám názor, že perspektivních hráčů máme na rozdávání, co ale nemáme jsou okamžité výrazné posily, co mohou "z fleku nastoupit v základu a obohatit ho svojí kvalitou. Pokud takovou posilou Douděra je, potom v pořádku, v opačném případě jen rozšíří už beztak široký kádr!

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      žbl68     před 3 lety 26.05.2022 14:32 |  
      4 0

      Je.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      DF007     před 3 lety 26.05.2022 14:34 |  
      4 0

      To je velmi těžká otázka. Má myslím velmi slušné předpoklady zapadnout do systému JT. Je velmi rychlý, atletický. Ale opravdu nevím, na jaký post s ním počítáme. Dlouho hrál pravého obránce, kde čísla moc neměl. Po příchodu Hoftycha začal hrát v záloze a čísla neskutečně vyletěla.
      Technicky snad na tom také není úplně nejhůř.
      Pokud mám sdělit svůj předpoklad, tak pokud nepřivedeme nikoho dalšího na pravý kraj obrany, pak bude v základu.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      záplata     před 3 lety 26.05.2022 14:34 |  
      4 8

      Tak to je otázka do pranice, taky bych si tady rád přečetl nějaké názory lidí, kteří tomu trošku hoví, podle mého jich tady pár je. Zatím tady čtu jenom slastné hekání ale pořádně nevím nad čím.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        kjandourek (admin)     před 3 lety 26.05.2022 15:01 |  
        13 3

        Tak obecně - kdy se podíváme na střeleckou tabulku ligy, zjistíme, že 10 gólů za sezónu ho řadilo na deváté místo z celé ligy... a to se bavíme o hráči, který ligu začala jako krajní obránce a na konci sezóny hrál kraj zálohy.... to není málo branek - netřeba připomínat, že těch osm před ním jsou v první řadě útočníci... s čestnými výjimkami jako Everton, Lingr a Schranz... to je první dobrý počinek - hráč, který dává góly bude vždycky cenný...

        Druhá věc je, že se jedná o jednoho z nejrychlejších hráčů ligy, ne-li vůbec nejrychlejšího.... a navíc mladého, takže se bude ještě zlepšovat... dá se zobecnit, že když bude mít rychlý hráč technické nedostatky, dá se na tom pracovat... ale obráceně už moc ne - ze sebetechničtějšího hráče bez rychlosti už hráče do současného velkého fotbalu nevykřešeš...

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          žbl68     před 3 lety 26.05.2022 15:30 |  
          6 0

          když se zasním vidím reinkarnaci Dušana Šventa a Mateje Krajčíka :-) cca +- zhruba no ...

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          záplata     před 3 lety 26.05.2022 15:43 |  
          5 2

          Díky, tak takhle nějak si to čtení o posilách představuji, přijde nový hráč, tak se musí probrat jeho plusy, mínusy, očekávaný přínos pro Slávii, je to kometa, není to kometa atd.....atd. Tak kluci do toho, uvařil jsem si kafe a teď se v těch predikcích budu rochnit :), tohle a spekulace o přestupech na tý vokurkovce miluju. Tak ještě jednou, díky za čas a energii, kterou tomu budete věnovat. A hlavně, Slavia zpátky na trůn.

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          první rytíř     před 3 lety 26.05.2022 16:20 |  
          6 7

          Tak, že je rychlý je fajn, že dal 10 branek také, ale já se ptal, zda to je fotbalista, co může okamžitě naskočit do současného základního kádru Slavie a ne že bude jen jakousi náhradou. My nyní potřebujeme nastavit přestupovou politiku tak, že budeme kupovat málo hráčů, ale takových, co budou lepší těch, které máme! Možná se ale pletu...

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            kjandourek (admin)     před 3 lety 26.05.2022 18:21 |  
            7 3

            A co myslíš? Může naskočit do naší základní sestavy hráč, který byl schopen nastřílet za poslední sezónu 10 branek a patří mezi nejrychlejší v lize, nebo ne?

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              první rytíř     před 3 lety 26.05.2022 19:48 |  
              1 6

              Nevím...

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                kjandourek (admin)     před 3 lety 26.05.2022 23:51 |  
                2 0

                Tak podle toho, co jsem ti napsal, tam minimálně nějaké předpoklady jsou, ne?

                Zkusme to obráceně: U kolika hráčů sis byl jist, že mají hned na základ? Stanciu, Olayinka, Bah... a dál? I u Coufala byly určité pochybnosti... a to nemluvím třeba o Královi, kterého polovina fandů viděla spíše na hostovačku a on za půl roku odcházel za "raketu" :-)

                U každého hráče je risk, že se nakonec u nás neprosadí... z české ligy obzvlášť... :-)


                Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2022 23:52) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavii posílí David Douděra

          Akuls     před 3 lety 26.05.2022 23:03 |  
          6 3

          Zapomínáte, že skoro na všechny góly Davidovi Douděrovi (dále jen DD) v MB přihrál Matějovský a máme nyní v SKS hráče, který mu je schopný poskytnout obdobný servis? Navíc pokud odejde Bah, tak bude muset stejně hrát DD beka, Masopust či Schranz hrají beka z nouze a Masopust je navíc často zraněný a tak se DD do zakončení asi tak často jako na jaře v MB dostávat nebude. Spíš se nyní bude muset naučit lépe bránit a také centrovat po Krajčíkovsku či Coufalovsku. Také by měl tento rychlonožka nabrat trochu svalovou hmotu, to je pro úspěch obránce v soubojích nutným předpokladem.
          Jinak doporučuji se zítra mrknout od 20:00 na Nova Sport 1 na finále slovenské baráže o EKL mezi Dunajskou Stredou a Trenčínem. Za Trenčín totiž hraje s číslem 16 velmi zajímavý hráč a to sice kapitán týmu Jakub Kadák, ročník 2000, výška 177 cm, je velmi pohyblivý , skvěle kope standardky a snad je s 16ti góly i králem střelců slovenské ligy. Někde jsem četl, že o něj má mít SKS velký zájem o co by hrotového útočníka. Myslím, že to je ale omyl, jak jsem ho viděl v asi 10ti minutovým sestřihu ze semifinále baráže Žilina vs. Trenčín 0:2, tak je to spíš podhrot, skvěle kope rohy a další standardky. Domnívám se, že na podhrotu by nebyl o nic horší než hradecký Vlkanova, navíc je o 6 let mladší, 8 cm vyšší a počítám, že by byl možná i levnější. Moc se těším, že ho budu moci zítra vidět 90 minut ve velmi důležitém zápase.

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            kjandourek (admin)     před 3 lety 26.05.2022 23:11 |  
            1 0

            Pst... taky se ke mně dostalo, že se o tohoto hráče zajímáme.... ale proběhlo to jenom tiskem na Slovensku :-)

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            Cygnus     před 2 lety 27.05.2022 02:18 |  
            3 2

            Matějovský dal za celou sezónu 21/22 tři (3) přihrávky.

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            Fačín     před 2 lety 27.05.2022 07:49 |  
            1 13

            Slováky vážně ne, čísla ve slovenské lize mají relevanci asi jako použitej toaleťák. Navíc to jméno, Kaďák. Už slyším to fandění - "Kaďáku, do toho!" Nebo fanoušci soupeřů - "zajeď do toho Kaďáka!" Takovou ostudu si SKS nezaslouží.

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 27.05.2022 09:41 |  
              3 2

              Ále tak co, když za nás kdysi mohl hrát Kouřil nebo Šourek, případně za Kamerun Kunde a Onana, za Chorvatsko Prso a Šuker, toho Kaďáka bychom snad taky zkousli. :-)

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                Fačín     před 2 lety 27.05.2022 10:45 |  
                4 1

                Tak z tohohle výběru beru balkánskou cestu:)

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                Sherudan     před 2 lety 27.05.2022 22:22 |  
                0 0

                Ten Chorvat se jmenoval Dado Pršo, se Š, jen na jednom mistrovství z nějakých důvodů byla (všechna) jména na dresech bez hacku a carek. Podobně jako Šatan hrál NHL se jmenovkou SATAN.

                • Re: Slavii posílí David Douděra

                  Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 27.05.2022 22:38 |  
                  0 1

                  Já vím, že Pršo. I tu aféru se Satanem si pamatuju. Vatikán se dost bouřil.

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                Pedro50     před 2 lety 28.05.2022 12:04 |  
                0 0

                Milivoje Mrdak

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              Akuls     před 2 lety 27.05.2022 10:30 |  
              4 1

              Pán je buď veselá kopa a dělá mu radost prznít lidem jména, nebo by měl rychle zajít na oční. Pokud by platilo to druhé, tak hráč se jmenuje Jakub Kadák, žádné změkčené písmeno "Dé" ve jménu nemá. Pokud by však platilo to první, tak to bohužel žádnou radou sloužit nemohu. Některým lidem holt stačí k radosti hodně málo, ale budiž jim to přáno.

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                Fačín     před 2 lety 27.05.2022 10:43 |  
                2 4

                Ale pane Sluka, tak se hned tak nečertěte, prostě jsem měl při pátku chuť udělat nějakej hloupej vtípek na úrovni okresního přeboru....

                Ale zase vážně, slovenská liga opravdu nemůže být měřítko, máme s tím z poslední doby poměrně dost zkušeností, takže bych tam byl opravdu velmi, velmi opatrný. Občas nějaké zápasy zahlédnu v TV a je to fakt slabota, jediný, na co se tam dá koukat, jsou hezký nový stadiony.

                • Re: Slavii posílí David Douděra

                  Akuls     před 2 lety 27.05.2022 11:18 |  
                  3 3

                  Ale pane Níčaf vždyť já se nečertím, jen holt mám rád úplně jiný styl humoru. Navíc vidíte kam to pak vede, viz stejně hloupý navazující příspěvek Wulfstana a to ještě zapomněl na mého oblíbence Pepu Jebavého. A mimochodem o Kadáka se prý nezajímá jen Slavia a tak třeba v tomto případě výjimka potvrzuje pravidlo, že ze slovenské ligy posily raději nebrat.

                  • Re: Slavii posílí David Douděra

                    Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 27.05.2022 12:23 |  
                    1 0

                    Děkuji za uznání. Nikdo holt nemá všechny příspěvky moudré, ani ty. Snad kjandourek... K Pepovi Jebavému bych tedy ještě přidal Jiřího Grospiče, to je také hezké jméno.

                    • Re: Slavii posílí David Douděra

                      Akuls     před 2 lety 27.05.2022 13:36 |  
                      1 0

                      To spíš jméno našeho bývalého házenkáře a později funkconáře tzv. "Velké Slavie" Petra Píny bylo v Maďarsku stejně populární jako jméno německého sprintéra Manfreda Kokota v Československu. Ale raději se snad večer mrkneme na toho Kadaka, nebo pro nás ještě pošle doc. Chocholoušek.

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              Marcelo10     před 2 lety 27.05.2022 11:10 |  
              9 0

              Už běžte všichni do háje s tím, jak se tady nebere vážně Slovenská liga. Almási, Moses Simon, Bukari a další budiž příkaldem, že i tam, a proč taky ne, jsou skvělí hráči.

              • Re: Slavii posílí David Douděra

                Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 27.05.2022 12:28 |  
                2 0

                Taky si myslím, že to nebude tak hrozné. Asi všichni soudí podle van Kessela.

            • Re: Slavii posílí David Douděra

              Pedro50     před 2 lety 28.05.2022 12:03 |  
              1 0

              Už nepi

          • Re: Slavii posílí David Douděra

            cheechoo1     před 2 lety 27.05.2022 14:19 |  
            3 0

            Nenahrál mu na skoro všechny góly. Nenahrál mu ani na polovinu gólů. Nenahrál mu ani na třetinu gólů. Nahrál mu na 2, slovy dva góly.
            Proč si vymýšlíš?

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        Sedrousek     před 2 lety 27.05.2022 15:47 |  
        1 1

        Dekuji ze mne zminujes. Tak ja ti to teda osvetlim. Doudera posila bude a sve misto mu JiT najde na beku, protoze hracu kteri muzou nastoupit na kridle mame dost.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      pehacko     před 3 lety 26.05.2022 17:43 |  
      6 0

      Mladej, extra rychlej, malej, golovej… lepsi krajní zaloha nez bek. Rozhodne na to se prosadit ma. Jak nekdo psal, tak takovy Dusan Svento za mlada.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      MKCZ83     před 2 lety 27.05.2022 11:21 |  
      14 3

      My si fotbalistu, kterej bude mít jasnej základ nemůžeme moc dovolit. Nejde o to, že by na něj nebyly momentálně v kase peníze, ale dlouhodobě na takové hráče nejsou peníze. Můžeme přivést někoho, jako je třeba Kopic. Základ na pravým křídle v kádru mistra ligy, hráč, co má zkušenosti z pohárů, boje o titul apod. Ale bude nás něco stát, budeme mu muset dát raketu na plat a už ho nikdy neprodáme a je riziko, že u nás odehraje sezónu a pak půjde s výkonností dolů. Nebo si můžeme pořídit z ligy třeba Petrželu, nebo Pilaře... asi by oba hráli základ, pokud by byli zdraví.

      Ze zahraničí nikoho hotového nekoupíme, protože částka za přestup bude dražší, než za kolik jsme schopní prodávat stejně výkonné hráče, bude chtít nesmysl na plat a to ještě v případě, že bude do naší ligy vůbec chtít jít.

      Jediná cesta, jak lze fotbal v našich podmínkách dělat, je nacházet a přivádět hráče, kteří jsou na začátku křivky strmého vzestupu, protože si je můžeme dovolit, oni k nám nejspíš budou chtít, ale znamená to riziko, že prostě jenom vyletěli a potenciál nemají a holt to bude flop.

      Pokud na jednoho Zimu budeme mít Hellebranda, Berana a Malinského, tak je to pořád super, protože na Zimovi vyděláme, a na těch hráčích sice něco proděláme, ale není to zas tak hrozný a i kdyby to byly provary, tak hráč jako Zima ten risk pokryje.

      Nejsem příznivcem nákupů za každou cenu, osobně si myslím, že máme o něco víc pracovat s odchovanci v áčku, ale taky žiju v realitě a je mi jasný, že příchody Stancia nebo Olayinky už se dít nebudou (pokud nebudeme hrát každý druhý rok LM) a příchody hráčů jako Bah budou ojedinělým štěstím, který bude kompenzovaný příchody hráčů jako je (zatím) Madsen nebo Krmenčík.

      My do základu nutně nikoho přivádět nemusíme, protože naši konkurenti o klíčové hráče základu přijdou. Takže my se potřebujeme konsolidovat, rozšířit kádr, abychom zvýšili šanci, že z něj někdo vystřelí do formy a hlavně se připravili kvalitně po taktické a herní stránce, která byla to hlavní, co nás na jaře sráželo. My nemáme tolik problém s kvalitou hráčů, ale tím, že na jaře prostě nefungoval systém. V kádru nám nějaká typologie chybí (zejména kreativita na křídlech a ofenzivní záloze), ale problém bylo, že jsme neměli taktickou odpověď na hru soupeřů.

    • Re: Procházka k nominaci Šilhavého (bez Juráska- ale s Frýdkem)

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 27.05.2022 09:01 |  
      9 0

      Nejvíc pobavilo:
      "Signifikantní je také to, že Daniel Křetínský neposkytuje rozhovory o Spartě ani svým vlastním médiím, ale v poslední době tak činí jen v komfortním prostředí klubového webu sparta.cz. Proč? Aby mu tam někdo z redaktorů, jak říkal klasik Ivan Horník v legendárních odposleších, „nedělal nějaké p.čoviny“?"

    • Re: Procházka k nominaci Šilhavého (bez Juráska- ale s Frýdkem)

      Akuls     před 2 lety 27.05.2022 12:26 |  
      2 0

      Asi Juráska víc potřebuje Suchopárek v U-21 proti Anglii.

      • Re: Procházka k nominaci Šilhavého (bez Juráska- ale s Frýdkem)

        kjandourek (admin)     před 2 lety 27.05.2022 15:06 |  
        4 3

        Tak on tam celkem logicky argumentuje, že buď si řekneme, že prioritu má áčko v Lize národů a to by tedy mělo mít k dispozici ty nejlepší hráče - tedy i Juráska.... a nebo si řekneme, že důležitější je kvalifikace jedenadvacítky... ovšem v tom případě by s jedenadvacítkou měli jet i Hložek a Zima...

        • Re: Procházka k nominaci Šilhavého (bez Juráska- ale s Frýdkem)

          Akuls     před 2 lety 27.05.2022 16:10 |  
          4 0

          Ovšem Šilhavý má v nominací Zeleného, Matějů a i Havel mu může toho levého beka odkopat. To Suchopárek nemá kromě Juráska, který je dva roky pilíŕem U-21, na levého beka vlastně skoro nikoho. Buďme rádi, že to tak dopadlo, protože Slavia si chce Juráska po Anglii stáhnout, tedy že by už do Andory nejel.

          • Re: Procházka k nominaci Šilhavého (bez Juráska- ale s Frýdkem)

            kjandourek (admin)     před 2 lety 27.05.2022 16:16 |  
            1 3

            No oni spíš počítají s tím, že Juráska po Anglii stáhnou do áčka.... Zelený už pár pátků hraje stopera, Matějů i Havel jsou praváci, kteří toho beka "mohou" odehrát, aby se neřeklo... a mezi náhradníky je Novák, který na jaře nenastupoval ani v Turecku...

            • Re: Procházka k nominaci Šilhavého (bez Juráska- ale s Frýdkem)

              Akuls     před 2 lety 27.05.2022 16:52 |  
              1 0

              Tak toho se také obávám, ale Šilhavý má v nominaci na post stopera Brabce, Jemelku, Petráška a Zimu. Na pravého beka pak Coufala a Havla, na levého Matějů a Zeleného. Přitom Matějů a Havel mohou hrát oba kraje, takže Juráska snad mohou v Ačku zatím postrádat. Navíc on by se také potřeboval dát dohromady, vždyť už z MB přišel zraněný, u nás také v řadě zápasů chyběl a když náhodou hrál, tak měl nohy samý tejp.

  22. Re: Slavii posílí David Douděra

    Myšák     před 2 lety 28.05.2022 19:19 |  
    2 2

    Tak jsem přečetl všech 115 příspěvků a nic! Prosím vás, kolik ten Douděra měří?

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      butters     před 2 lety 28.05.2022 19:52 |  
      4 2

      Moc ne, když je trochu vyšší tráva, tak potřebuje periskop.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        Myšák     před 2 lety 29.05.2022 18:01 |  
        2 0

        Výborně! Bude to specialista pro boj ve vysoké trávě.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        žbl68     před 2 lety 30.05.2022 19:44 |  
        0 0

        co je pod 190 je malé ...

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      Harvey     před 2 lety 29.05.2022 00:32 |  
      5 0

      175, stejně jako Béřa.

  23. Re: Slavii posílí David Douděra

    Virgil1956     před 2 lety 31.05.2022 07:55 |  
    9 0

    Douděru jsem viděl párkrát na podzim na pravém bekovi a na jaře na pravém křídle. Myslím, že od některých novinářů přes různé odborníky v podcastech vznikla jakási fáma, že Douděra neumí bránit. Jenže spíš se mluvilo o tom, že je lepší dopředu než dozadu. Ale přesně toto se dá přece říct i o Bahovi a ještě více o Masopustovi. Řekl bych, že Douděrovo bránění je v podstatě stejné jako Bahovo, tedy důrazné, vzhledem k rychlosti je včas u protihráče, má výborný start na míč. Stejně jako Bah nebo dříve Coufal se zapojuje z pozice beka do útočení a stejně jako oni se dokáže rychle vrátit, má rychlost, i fyzický fond na jejich úrovni. Bojovností a zarputilostí se vyrovná Coufalovi a možná je o něco bojovnější než Bah. Ano, z pozice křídla dal více gólů a rozhodně by se tam mohl uplatnit i ve Slavii, ale říkat, že u nás nemůže hrát pravého beka nebo halfbeka, je nesmysl.

    • Re: Slavii posílí David Douděra

      Slavistat     před 2 lety 31.05.2022 12:32 |  
      1 2

      Nechci Ti kazit přesvědčení, že je to výtvor novinářů či "odborníků", ale on to několikrát zmínil sám Douděra v dlouhém a podrobném rozhovoru, že mu to řekl trenér Hoftych a že jeho bránění několikrát řešili při rozborech (většinou nepokryl prostor a dostávali z toho góly). A taky že předtím se jeho bránění nelíbilo trenérovi Weberovi, který ho posadil na lavici. A řekl, že se jeho pozice obránce zlepšila za Jarolíma, který hrál útočněji. a že on sám z toho, že mu dlohodobě vytýkají chyby bránění byl dost dole.
      Ale já jsem rád, že tu je, protože si myslím, že v některých zápasech může beka klidně hrát a když bude hrát vepředu, tak zas proti plno hráčům zálohy či křídla má i návyky bránit (a to lepší než valná většina z nich). Takže jeho příchod OK a snad prokáže technickou kvalitu a klid na kombinaci na malém prostoru, aby neztrácel míče a dobrý centr, pak bude vše OK.

      • Re: Slavii posílí David Douděra

        Virgil1956     před 2 lety 31.05.2022 12:54 |  
        3 0

        To nerozporuji, pouze jsem napsal, že Bah byl také lepší do útoku než do obrany, o Masopustovi ani nemluvě. A okénka a špatně bráněné prostory tam byly také. Určitě to i u nás řešil JiT při videorozborech :)