sestava: M. Kozáčik - L. Došek, R. Bejbl, A. Petrouš, T. Hrdlička (40. M. Latka) - K. Piták, R. Dostálek, M. Zachariáš (69. M. Müller), M. Lukeš (75. P. Fořt) - E. Adauto da Silva, P. Kuka
góly: Kuka z pen.
lavička: R. černý, M. Otočka, D. Kalivoda, T. Došek
Na Strahov dnes přijelo vedoucí mužstvo první ligy - Baník Ostrava. Na jaře jsme mu zde uštědřili sedmigólovou nadílku, ale v podobný výsledek mohl doufat jen blázen. Letos hosté mají skvělou formu a bohužel dokázali, že reprezentační přestávka jim nijak neuškodila.
Slavia nastoupila poprvé bez prodaného Skácela, jehož místo zaujal pravonohý Lukeš. Do základní sestavy se opět dostal Adauto, na místo zraněného Gedeona se postavil opět Zachariáš.
Obraz hry byl vcelku očekávaný - Slavia se snažila útočit a Baník hrál na brejky. Ovšem to, že se to hostům bude až tolik dařit, to očekávané z naší strany rozhodně nebylo. Slavia se do šancí sice dostávala, ale velmi velmi těžko. Po několika minutách bylo jasné, že to dnes bude velmi težké utkání. Ostrava hrála jednoduše a sešívané přehrávala. To se projevilo ve 33. minutě, kdy po rohovém kopu šli hosté zaslouženě do vedení. Ještě do přestávky se ovšem podařilo snížit po akci Adauta a faulu na Dostálka. Kopala se penalta, kterou proměnil kapitán Kuka. Ještě o několik minut byl střídán levý obránce Hrdlička, na jeho místo se přesunul Zachariáš, jehož místo zaujmul Latka. Poločas tedy 1:1.
Ve druhé půli začala hrát Slavia o něco lepší fotbal a snad se ani divák u televize nemusel nudit. Bohužel jsme opět nezvládli standardní situaci v 70. minutě, kdy se k odraženému míči dostal hráč v modrém dresu, z hranice vápna vypálil a střelu bohužel tečoval Heinz. Míč do branky poté spíše doskákal, gólman nestačil zareagovat - 1:2.
Sešívaní se poté stále snažili alespoň o vyrovnání, ale když už se dostali do zakončení, tak míče spolehlivě chytal hostující gólman. Naopak na druhé straně několikrát silně hořelo. Jen se štěstím jsme neinkasovali další branky. Průměrným výkonem se nedá vyhrát nad Baníkem, snad příště.
Info ze Sportovních novin: I bez zraněného reprezentanta Gedeona začala Slavia útočněji, hostující celek však hned od prvních minut jasně ukázal, že přijel ve zcela jiné formě než při jarním souboji, kdy si ze Strahova odvezl sedmibrankový debakl. Ostravští působili velice kompaktním dojmem, hráli jistě v obraně, důrazně ve středu hřiště a vepředu čekala na svou šanci dvojice útočníků Heinz, Varadi.
První střelu vyslal na branku Ostravy její bývalý hráč Lukeš, ale Laštůvka si s ní bezpečně poradil, Piták z dálky namířil vedle. Hosté zahrozili poprvé z hlavy Bystroně po rohu, střela však šla vedle, ale ve 33. minutě jim již stejná standardní situace vyšla perfektně. Látal našel přesně nabíhajícího Pospěcha, proti jeho tvrdé ráně hlavou neměl Kozáčik šanci a po 213 minutách skončila jeho prvoligová neprůstřelnost. Vzápětí mohli hosté zvýšit. Na osamoceného Petrouše se řítil Heinz, míč dal nabíhajícímu Varadimu, ale ten šanci promarnil, když Kozáčik nadvakrát jeho střelu - podruhé až na brankové čáře - zastavil.
Hosté hráli nadále uvolněně, přesně kombinovali, ale domácí si přece jen vytvořili tlak. Jeho výsledkem však byla jen střela Adauta vedle a ránu Lukeše zblokovali ostravští obránci na roh. Až v poslední minutě zamotal obranu hostů Adauto, přihrál nabíhajícímu Dostálkovi, kterého však nedovoleně rukou zastavil Pospěch a Kuka chladnokrevně z penalty vyrovnal.
Kvalitní fotbal viděli diváci i po změně stran. Na střelu čížka nad odpověděli domácí rychlou akcí dvojice Piták - Adauto, ale Laštůvka skvěle po střele bez přípravy z kopačky brazilského hráče zachránil.
Po hodině unikl Adauto Bolfovi, ale míč se mu v rozhodujícím momentě zamotal mezi nohy. Podobně zabránil před Heinzem v poslední chvíli L. Došek, ale štěstí se přiklonilo na stranu hostů. Po rohu střílel z dvaceti metrů Varadi, Heinz ránu tečoval a míč skončil za zády bezmocného Kozáčika. Pro ostravského hráče to byla již šestá trefa do černého a potvrdil tím vedení svého mužstva v ligové tabulce. Nic na tom nezměnil ani závěrečný tlak domácích, při němž bez přípravy pálil Piták, ale jen do náruče hostujícího brankáře.
Slavia - Ostrava 1:2
Slavia nám dnes přinesla další zklamání v řadě. Zaslouženě prohrála s výborně hrající Ostravou a Strahov po dlouhé době padl...
Komentáře (22)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 15.09.2003 21:40 |Těžko se mi hodnotí po další porážce. Zvláště když Sparta nabídla Slavii opět možnost odskočit. Výborný výkon Adauto a Lukáš Došek!! Pár hráčů ještě odvedlo průměrný výkon. Ale zbytek? Kdeže loňské sněhy jsou... Většina z vás zde kritizuje Tomáše Doška a já se jej již po několikáté zastanu. Tomáš Došek góly dával i připravoval, loni byl náš nejlepší střelec. Je rychlý a bojovný. Při vší úctě k Pavlu Kukovi si myslím, že by šanci měl dostat on a Fořt. Kuka by naopak měl nahradit pana Lešku, který udělal víc než hodně kopaců za léta ve Slavii. Ideálně bych viděl útočné duo Adauto - Fořt, podporované staženějším Doškem (záloha/útok). K tomu tříčlenná záloha Gedeon (Dostálek) - Piták - Lukeš. Nakonec čtyřčlenná obrana Zachariáš - Bejbl - Petrouš - Lukáš Došek. Chcete si udržet diváky? Zaberte aspoň v poháru!
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 16.09.2003 12:28 |A co ta pentle, ta byla nebo ne ?
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 16.09.2003 16:24 |Já teda nevim, asi jsem byl na jinym zápase, ale Došek byl nejslabší na hřiští, první gol jednoznančně přes něj a jasko obvykle v poslední době nebyl schopen přihrát na 2 metry. Doškové podle mě už nemaji ve Slávii co dělat, výkonostně jdou spíš dolů. Michal
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 17.09.2003 13:43 |Já taky nevím, ale Došek byl jediný, který dokázal míč zatáhnout až k vápnu a kupodivu i dost slušně nacentrovat. Např. Lukeš všechno zbrzdil a musel si míč přehazovat z levé na pravou...
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 18.09.2003 16:06 |k vapnu zatahnul, ale utok tim skoncil, protoze centr sel do haje. Co se tyce Lukese, tak s tebou souhlasim
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 16.09.2003 16:42 |Vážení přátelé. Zvykněme si, že jsme tam, kde jsme byli před 2 roky. Tehdy jsme mohli pozorovat bezradnou pomalou zálohu, hrající bez nápadu, která nebyla schopna zásobit útok jediným kloudným míčem. Po ostré kritice tehdy vedení koupilo Pitáka, Skácela a Vachouška. Po příchodu těchto hráčů ožili i Dostálek s Gedeonem. Najednou tu bylo jiné mužstvo. Hrálo dobře dopředu, takže se skryla i dlouhodobá bolest Slávie - obrana. Na jaře již odešla forma Vachouškovi s Dostálkem, prapor ale ještě drželi Skácel s Gedeonem. A nyní? Skácel je pryč, Gedeon zraněný. Dostálek již před 2 roky jasně ukázal, že on sám není schopný mužstvo vést, že hraje, jen když má v záloze dobré spoluhráče. Nyní to jen znovu potvrzuje. A čekat, že všechno na levé straně zálohy spasí pravák Lukeš, který je po zranění a ještě si zvyká v novém mužstvu? To může jen fantasta. Ono se také špatně zapadá do mužstva, kterému to vůbec nejde. Takže co nám nabízí dnešní Slávie. Tradičně nejistou obranu, kde stopeři kupí chyby a krajní obránci v ofenzivě příliš nevynikají (kdo si vzpomene, kdy Lukáš Došek přesně odcentroval nebo přihrál na půli soupeře?) Záloha je bez š?ávy, bez nápadu, útok se trápí. Jediný Adauto umí dnes vystřelit nebo překvapivě přihrát a to je na "kandidáta titulu asi trochu málo. Já si bohužel myslím, že Slavia hrála proti Ostravě na své současné možnosti dobře. Prostě hráči opět nejsou. Zvykejme si zase na boj o klidný střed. A´T žije koncepční práce vedení.
Re: Slavia - Ostrava 1:2
vizzir před 21 lety 16.09.2003 17:33 |nemyslim si,ze jsme na urovni pred 2 lety..prece jen prisli novi hraci..Fort,Latka,Lukes..nemuzeme prece cekat,ze se hned chyti a ze budou tahnout muzstvo..odchod Skacela bude velmi znat,ale za to si muze Slavia sama svoji nemohoucnosti vstrelit ve Vigu aspon 1 gol..asi nejdulezitejsi hrac na hristi,Gedeon,je zraneny,coz se take musi nejak projevit..chce to proste jen trochu trpelivosti,nez se novi hraci vice sehraji a nez zase Adauto nalezne svou jarni formu..jinak si myslim,ze prichod M.Beranka bylo to nejlepsi,co mohlo Slavii potkat..a to ze se momentalne nedari..nedari se cas od casu kazdemu tymu..tak zvedneme hlavy a misto neustaleho nadavani zacneme fandit!!!!
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 16.09.2003 19:19 |Kdyz budeme porad cekat a budeme v polovine tabulky nikam se nedostanem. Prodame Gedona , Adauta aj. Myslim si , ze mame stavet na tech , ktere Slavie vychovala a jsou s ni srostli . Ti prichozi maji se Slavii spolecny jen dres , ale srdce ne. A at se na mne nikdo nezlobi , ale p. Beranek . at dela radeji asistenta u narodaku . Na vedeni Slavie nema.
Re: Slavia - Ostrava 1:2
vizzir před 21 lety 17.09.2003 15:11 |A koho jinyho by jsi ke Slavii pral?me opravdu lepsi trener ted nenapada..
Re: Slavia - Ostrava 1:2
Richi (admin) před 21 lety 17.09.2003 22:32 |Travnik by mohl byt jeho nastupce ....
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 18.09.2003 00:32 |Nemyslíš to vážně,že jo.......
Re: Slavia - Ostrava 1:2
Richi (admin) před 21 lety 18.09.2003 10:49 |Nerikam, ze by mel odejit Beranek, ale az jednou odejde, tak si myslim, ze prave Travnik je jeden z moznych, ktery by zde mohl pokracovat. Me nikdo jiny nenapada a privadet do Slavie stejne obliceje neni nejlepsi ....
Re: Slavia - Ostrava 1:2
vizzir před 21 lety 18.09.2003 16:13 |a co se ti na Berankovi nelibi?Mne neprijde jako spatny trener,urcite s Brucknerem a Haskem nejlepsi u nas..obcas mozna az moc uprednostuje mladi,ale nekdy to zase neni na skodu..
Re: Slavia - Ostrava 1:2
Richi (admin) před 21 lety 18.09.2003 21:49 |A kdo rika, ze se mi Beranek nelibi? Ja jen rikam, ze Travnik muze byt jeho nahrada, vzdyt sam Beranek tvrdil, ze ma ambice trenovat v zahranici a nemuzeme si myslet, ze ve Slavii bude vecne, jednou odejde a az se tak stane, tak jednim z moznych nastupcu je Travnik, ktery toho urcite od Beranka pobral.
Re: Slavia - Ostrava 1:2
vizzir před 21 lety 19.09.2003 08:34 |s tim zahranicim mas naprostou pravdu,ale aby to nedopadlo tak,ze si Beranek vezme Travnika sebou...a co potom..Pesiceho uz snad ani ne..
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 18.09.2003 08:59 |Podle mě to v trenérovi není, ten zápas za hráče na hřišti neodehraje. Faktem je, že za Vachouška a Skácela momentálně náhrada není, Dostálkovi se nedaří, Hrdličkovi v poslední době taky ne a navíc si myslím, že některým "to slavistické srdíčko" chybí. Myslím, že by si měli hráči sednout a situaci v klidu rozebrat. Do dalšího zápasu jsou 2 dny - měli by se "nabudit" a v Příbrami zvítězit. Fotbal snad hrát nezapomněli!!! .
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 17.09.2003 09:28 |přichod Beránka byl tehdy opravdu dobrej napad, ovsem okamzite mu meli zakazat reprezentaci. Nemuze sedet na dvou zidlich a nechat Slavii 2 tydny trenovat atletickym trenerem. To se pak nemuzeme divit, jak zapas s Ostravou dopadl
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 17.09.2003 15:35 |Před 2 lety také přišli noví hráči. Naprosto bez systému, bez koncepce, stejně jako teď. Prostě jen tak někoho koupíme. A věříme, že to vyjde. Připadá mi to, že ekonomická situace je špatná. Naše vedení tedy nutně potřebovalo, aby mužstvo postoupilo do Ligy Mistrů. A tak začalo věřit, že se tak stane. Alternativa pro případ, že nepostoupíme, jaksi chyběla.
Pro mě znamená koncepčně pracovat, že když např. vím, že prodám Skácela, tak si na jeho místo někoho připravuji. Alespoň půl roku dopředu. Pošlu ho na hostování, pomalu nechávám hrát v méně důležitých zápasech... Letos se v průběhu letní přípravy prodali všichni, kdo uměli do míče kopnout levou nohou. Údajný supertalent Hottek odešel do Viktorky, Sedláčka jsme poslali pryč... Jakoby vedení snilo, že prostě postoupit do LM musíme, takže prodávat nebudeme. A k tomu že se nikdo nezraní. Nepostoupili jsme a tak prodáváme. K tomu přišlo zranění a jsme tam, kde jsme.
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 17.09.2003 19:49 |Je pravda, že Slavia teď pyká za to, že brala postup do LM jako samozřejmost. Přitom jsme museli zvládnout dvě předkola a ještě jsme věděli, že nebudeme nasazení a že nás pravděpodobně čeká soupeř z ïtalské, francouzské anglické, neměcké, řecké či nakonec té španělské ligy.
Brát postup při této konstelaci jako samozřejmost, navíc s černým, Zachariášem a především s útočnou dvojicí Adauto - Kuka, je opravdu SCI-FI. Ale byli tací, kteří na to upozorňovali.
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 18.09.2003 08:46 |Hrajme fotbal a nekecejme na sparte to berou jinak , proto jsou pořád lepší.
Re: Slavia - Ostrava 1:2
(host) před 21 lety 18.09.2003 13:42 |I když Celta Vigo byl silný soupeř, zápas na Strahově ukázal, že Slavia fotbal hrát umí a že se postoupit mohlo a mělo! Hráči by ovšem v prvním zápase museli hrát tak jako na Strahově - a byli jsme zřejmě v LM! To se nestalo a vypadá to tak jako několik posledních let.
Re: Slavia - Ostrava 1:2
Richi (admin) před 21 lety 18.09.2003 21:52 |Asistent Jirkal na besedě řekl na rovinu, že krajní obránci Lukáš Došek a Tomáš Hrdlička v současné době nemají formu a že to je problém Slavie, čímž trpí naše hra. A navíc řekl, že se nedaří útočník, nemají tak velké sebevědomí. To jsou tedy místa, která nás trápí.