Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #17

Poslední podcast SN Mezi námi fanoušky v sezóně 21/22 hodnotí závěr ligy a problémy Slavie skrz celou sezónu. quelhar, Vlajkonoš a Cuba Cubicula dále probírají možné změny v kádru a v závěru také přístup různých entit k fotbalovým fanouškům.

Slavii se nadstavba nevydařila. Vyhrála jediný zápas proti Slovácku, o výhru proti Plzni přišla v nastaveném čase. Na hřišti Baníku nedokázala udržet vedení a využít oslabení soupeře a na závěr prohrála domácí derby. V úvodu jsme tak probrali, jestli problémem Slavie byla právě jen nadstavba a nebo se nepovedla sezóna jako celek. Zamysleli jsme se nad tím, jak by závěrečné zápasy mohly vypadat, kdyby Slavia vedení nad Plzní udržela a zda by byla schopná v takovém případě titul získat. Věnovali jsme se problémům se standardními situacemi, obrovskému množství červených karet a neschopnosti se prosadit proti oslabenému či jinak dobře bránícímu soupeři. Tím jsme se dostali k absenci jistých typů hráčů a v druhé části podcastu tak probrali nejprve očekávané a možné odchody a následně také možné posily, o kterých se spekuluje v médiích. V poslední části podcastu Vlajkonoš zavedl řeč na přístup domácích klubů k hostujícím fanouškům a obecně přístup veřejnosti k fotbalovým fanouškům. Popsal zážitky z výjezdu do Ostravy a povzdechli jsme si, že dění související s fotbalovými fanoušky média nezajímá, ačkoli jsou právě fanoušci jediným konzumentem fotbalového obsahu.

Obsah:

(00:00) Závěr sezóny - druhé místo. Prohrané derby. Příčiny neúspěchu. Byla problém nadstavba nebo celá sezóna?
(49:35) Změny v kádru. Bah, Olayinka, Sor, Ousou. Traoré a Kúdela. Možné posily.
(1:45:25) Náhled veřejnosti na fanoušky, klubů na fanoušky hostů. Zážitky z výjezdu do Ostravy.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Kapitán     před 3 lety 18.05.2022 07:35 |  
    2 1

    diky za podcast

  2. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Ragnarok     před 3 lety 18.05.2022 07:45 |  
    2 0

    Plne souhlasim s Vlajkonosem. Neni to vsak problem jen v cesku. Treba od Villarealu uz na pohary nekupuju listky do sektoru hostu. Tam se chovala policie hrozne. Navic ten cas, kdy je fanousek po zapasu uveznen v sektoru. V Cesku Jablonec, Liberec, Pribram naprosto v pohode. A Dukla.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    DF007     před 3 lety 18.05.2022 10:13 |  
    4 1

    Jen podotknu na pravého beka máme i Honzu Bořila, když vlevo máme dva (Oscar, Jurásek). Samozřejmě nevím jaké má zdraví.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      SirCohen     před 3 lety 18.05.2022 15:05 |  
      2 0

      podlomené

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 19.05.2022 08:45 |  
      3 1

      bojím se, že s Bořilem už bych moc nepočítal

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Jeronymo     před 3 lety 18.05.2022 14:05 |  
    3 3

    Pánové, díky za podcast. Na konci minulého dílu sem si při loučení říkal, jaká asi bude nálada, až vyjde další po sezoně...No bohužel titul nevyšel, i když jsem v něj věřil i po zápase s Plzní.
    Když jsem při zápase s Plzní viděl při rohu ke konci zápasu výškové rozdíly ve vápně, tak je zázrak, že nás po rohu nevytrestali i oni. Ono to tak asi bude ve většině ligových zápasů. Rohy na krátko, jak se ukázalo, pro nás nejsou dobrá cesta, co s tím?
    Tento týden jsem vzpomínal na minulé tituly a našel fotku po zápasu v Ostravě, kdy to byl srdcař vedle srdcaře. Deli, Bořil, Coufal, Souček, Škoda, Zmrhal.Tyhle kluci nám hrozně chybí, nikoho takového v tom kádru moc nevidím. Je to takové nijaké, stává se z toho jen tým žoldáků. Hrozně bych si přál, aby začali dostávat šanci naši mladí. Samek na podzim byl platným hráčem a na jaře hrát přestal, nerozumím.
    Možná bych v přípravě dal šanci Maxovi na stoperu, proč ne, třeba se chytne. Věřil jsem návratu Provoda, ale zdravíčko ještě asi plně neslouží, tak snad na podzim bude moct hrát v plné zátěži.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      SirCohen     před 3 lety 18.05.2022 15:06 |  
      8 7

      Zmrhal... když tu byl, byl často hromosvodem špatné nálady fanoušků:) Ale já na něj vzpomínám rád, až odejde Peter, Zmrhy by se hodil;)

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

        cunak     před 3 lety 18.05.2022 15:14 |  
        4 4

        Určitě by se hodil. Hned teď. On by derby neodchodil.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      kjandourek (admin)     před 3 lety 18.05.2022 16:05 |  
      2 0

      jenom tak mimochodem, všimli jste si, že poslední góly v Edenu jsme dali po rohu? Traoré přímo, ale branky Lingra proti Slovácku a i Ševčíka proti rudochům padly po rozehrání rohového kopu nakrátko...

  5. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    cunak     před 3 lety 18.05.2022 14:58 |  
    5 2

    V tom čtvrtfinále nehrála Praha s Rotterdamem, ale Slavia s Feyenordem.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Taky     před 3 lety 18.05.2022 15:41 |  
    0 0

    Rekordní hromada hromad, GRATULUJU ! :-)

  7. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Taky     před 3 lety 18.05.2022 15:47 |  
    5 1

    Souhlasím: "Vlašim je naše béčko, takže naše béčko je céčko..." :-)

  8. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    demokrat     před 3 lety 18.05.2022 19:55 |  
    3 8

    Predne moc dekuji panum. Nevim, jak casto nekde vystupuji, ale pusobi uvolnene a je to prijemny poslech.
    Rad bych se omluvil vsem fandum, kteri jezdi na vyjezdy za svoji slepotu. Ja jezdim jen parkrat za rok a az diky Vam jsem si dnes uvedomil, jak strasne podminky pro lidi v sektoru hosti jsou. Dale pasaz, kde se kritizuji media o jednostranem vykreslovani fanousku je perfektni a je v tom velika pravda. Ten kdo ma Twitter necht spamuje touto pasazi vsechny Podrouzky a spol.
    Nesouhlas jen s tim, ze tahle predkola jsou pro nas strasne moc dulezita. Myslim, ze tato predkola jsou naopak nejmene dulezita oproti tem v letech predeslych. Pokud vyletime hned ze zacatku, nemusi to byt vubec spatne. Mohli bychom zuzit kadr, soustredit se jen na ligu a Mol cup. Financne by to vyslo na stejno nebo jen lehce hure.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      rak (přítel SN)     před 3 lety 19.05.2022 00:16 |  
      5 2

      Vůbec nesouhlasím. Já si zápasy v Evropě užívám daleko víc než ligu. Pár mužstev, které chtějí hrát fotbal, v lize je, ale pro řadu je často hlavní jít po soupeři, zvlášť, když je silnější, nenechat ho hrát, a nedá se na to koukat. Poslední zápasy s Plzní byly spíše hnusem. Pro mně je liga v poslední době hlavně nástrojem k tomu dostat se do Evropy. Letos to nebude jednoduché, ale podzim bez pohárů by mně vadil daleko víc než ztracený titul. Titulů už jsme v posledních letech získali několik. V Evropě jsou výzvy téměř nekonečné. Pořád je možné se zlepšovat, jít dál. Teď by bylo snem dostat se do finále a hrát ho doma. Je to utopie, ale menší než třeba postup někam do čtvrtfinále v Lize mistrů. A už se ta šance téměř nikdy nemůže opakovat. Jiná finále tady nikdy nebudou. Možná mě tyto naivní představy přejdou už v létě, ale sezóna bez zápasů v Evropě by mě nebavila.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.05.2022 00:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      Ragnarok     před 3 lety 19.05.2022 08:34 |  
      11 1

      To je šílený nápad. Cena tvých hráčů při neúčasti v základní skupině okamžitě letí dolů, můžeš zapomenout na prodeje a můžeš zapomenout, že někoho přivedeš z Dánska, Švédska, pro Afričany a Jihoameričany jseš out (myslí pro ten 2. sled). Příjem z pohárů od UEFA by byl pryč, ale to není vše. Pryč by byly bonusy od sponzorů a zájem mezinárodních sponzorů. Ztráta z prodeje vstupenek a hospitality. Soustředit se na ligu a MOL Cup je naprosto šílený nápad. Ta předkola a fokus na ně je letos naprosto vitální.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 19.05.2022 08:42 |  
        5 0

        přesně tak, plus doplním, že taky potřebujeme nahrávat koeficient a roční výpadek tomu taky moc nepomůže.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

          demokrat     před 3 lety 19.05.2022 14:01 |  
          0 4

          Možná bych raději vyměnil snížený koeficient za snížení počtu účastníku v lize a trvání na vyšším standardu zázemí klubů.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

        demokrat     před 3 lety 19.05.2022 13:59 |  
        0 3

        Mám opačný názor, který zkusím opřít o argumenty, to neznamená, že Tvůj názor nebude lepší.
        Přivést teď někoho z ciziny bude podle mě složité a fakt, zda budeme hrát EKl nebo nebudeme, na to nebude mít vliv. Pokud bude mít hráč možnost jít hrát jinam i třeba za menší peníze, ale s vidinou odměn v LM nebo EL, tak k nám těžko půjde a to se nebavím, pokud by to byla nabídka z lepší ligy. Prostě v tomhle přestupáku bych nepočítal, že přivedeme někoho typu Bah.
        Cena našich hráčů určitě příští sezónu nepůjde nahoru nikterak závratně, i kdybychom se dostali do jara EKL. Je to nejméně sledovaná soutěž pro druhořadé týmy. Tak to bylo i prezentováno před prvním ročníku představiteli UEFY. Aby si mohli kopnout poháry i borci z Albánie, Gibraltaru atd.
        Ohledně financí by to byla zajímavá výpočetní debata. Na jedné straně Bonusy od Uefy, ticketing, bonusy od sponzorů a na straně druhé náklady na mzdy hráčů, které kvůli pohárům potřebuješ, bonusy do kabiny, náklady na výjezdy (údajně jsou předkola dost ztrátová) a také přestupní částky za hráče, které bys nemusel do sezóny potřebovat.
        Mezinárodní sponzoři už i tak musí být nasraní, jak jsme to celé letos zpatlali. A vůbec bych se nedivil, kdyby si ťukali na čelo, že vsadili na špatného koně.
        Soustředit se tak na ligu a MOL Cup s maximálním focusem a EKL se prostě uvidí, nemusí být nutně konec světa.
        Na závěr jen řeknu, že by mne to mrzelo velmi, jelikož chodit na poháry mě baví více než na ligu, ale bylo to takové zamyšlení, že pokud poháry nebudou, naše situace se dle mého výrazněji nezhorší.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

          Ragnarok     před 3 lety 20.05.2022 10:59 |  
          5 0

          Já tomu rozumím, ale fakt to takhle nefunguje. Buď se snažíš růst, nebo zahyneš. Slavia bez skupinové fáze pohárů mi připadá strašně smutná. Slavia má prostě vyšší ambice, vyšší význam, jako reprezentant Prahy a tradice českého fotbalu prostě musí čeřit evropské vody. Nesmí se na nás zapomenout, musíme budovat naší značku, nejlépe tím, že vyřadíme soupeře, kteří si nás pak už budou pamatovat.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

            demokrat     před 3 lety 20.05.2022 17:26 |  
            0 3

            Dávám Ti plus a někdy zase podiskutujem.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      MKCZ83     před 3 lety 19.05.2022 12:22 |  
      3 1

      Zúžit kádr znamená, že až ho budeme potřebovat zase široký, tak to bude třeba dva přestupáky trvat. My potřebujeme hrát poháry, už jenom proto, aby co nejvíc hráčů sbíralo rozumné herní minuty. Ne tak, a by z toho byl kolotoč na matějský, jako na jaře, ale mít kádr se 14 použitelnými hráči do rotace a zbytek mít jako stafáž by byla pro klub, který aspiruje na postavení hegemona sebevražda.

      Naopak, za mě je nutné podřídit postupu do pohárů na začátku sezóny vše a klidně odsunout ligu na druhou kolej. Protože proč hrajeme letos kvaldu jenom EKL? Protože máme tragický národní koeficient a pokud my nebudeme hrát poháry, bude ještě tragičtější, čili jakékoli zaváhání v lize se pak projeví na tom, že vždy budeme hrát jenom EKL.

  9. Odporní RANGERS...

    Bicanovský7     před 3 lety 18.05.2022 22:25 |  
    12 1

    Neuvěřitelné, co (NEJEN DNES) rozhodčí tolerují "modré bandě"... Jasná červená= nic... Jasná penalta= nic... a co jsme s nimi zažili MY... na TO SVINSTVO opravdu nikdy nezapomeneme... HNUS! UEFA MAFIA...

    • Re: Odporní RANGERS...

      Gordo     před 3 lety 18.05.2022 23:22 |  
      11 0

      Strašná pakáž ty Skotové,

  10. Liga není přebraná

    MKCZ83     před 3 lety 19.05.2022 11:20 |  
    3 2

    Když jste mluvili o tom, že je liga přebraná, tak mě hned napadlo dost jmen, který by byly okamžité posily, anebo mladí hráči na hraně základní sestavy...

    Vlkanova, Sadílek, Kalvach by u nás hráli základ. Zrovna Sadílka bych bral všema deseti. Obsáhne hodně prostoru, je dobrej do soubojů, ale umí dávat i průnikové přihrávky, má famózní auty, který jsou v podstatě jako přímák nebo roh a je na tom dobře běžecky. Kalvach by byl plnohodnotná náhrada za Holeše... a nebyl by podle mě ani extrémně drahej. Má rok do konce smlouvy a Šádek se topí v dluzích. Dát za takového hráče 1,5M EUR je myslím úplně v cajku, protože by to byl hráč přímo do základní sestavy. A o Vlkanovi se už ve spojitosti s námi dávno mluví.

    Na stopera můžeme koupit Jemelku, hráč se zkušenostma ze zahraničí, nebojí se hrát nohama.

    Ano, jsou to hráče kolem 25. až 28. roku, ale tím pádem jsou na nebo těsně pod vrcholem svojí výkonnosti a my zkušenost a okamžitou výkonnost potřebujeme. Protože kupovat neustále jenom mladé nemůžeme, protože pak skončíme jako Sparta, která má sice talentu plno, ale jenom talent to neuhraje a potřebují mít kvalitní osu týmu ze střední generace, která ty mladé potáhne a podrží. A to nám chybí, nebo ti hráči jsou často zranění.

    • Re: Liga není přebraná

      Quentin     před 3 lety 19.05.2022 11:42 |  
      3 0

      Souhlas, ale toho Jemelku jsi nemusel. Co nam dal v Olo gol rukou, tak tady moc siroky fanklub nema. Pry je taky rudej, ale to trochu upozaduju. Meli jsme Nica a Husbyho, ted Hovorku a Plavsice, vyhledove treba Mejdra a Pulkraba, chudak srdcar Rehak... :-)

      • Re: Liga není přebraná

        MKCZ83     před 3 lety 19.05.2022 12:18 |  
        3 3

        Já tuhle nenávist proti spartě nejedu... resp. ji nechápu. Chápu reakce vůči hráčům jako Krejčí, Wiesner, Čvančara, Dočkal, kteří se na hřišti a někteří i mimo něj chovají jako naprostí kreténi. Ale nenávidět někoho ze sparty jenom proto, že je od tama... Starší sparťanské generace si o to říkaly, ale proč si zanášet emoce nenávistí proti někomu, co mi nic neudělal :-)

        A spoustě těch domnělých "sparťánů" to má podle mě podobně. Mají k tomu klubu třeba nějaký sentiment, ale je jim to pak šumák, protože je pro ně mnohem důležitější fotbal jako hra a úspěch a výdělek. Těch pár fanatických ignorantů je pak jenom výjimka potvrzující pravidlo.

        My v našich řadách máme taky pár hráčů a teď i členů realizáku, co se chová jako idioti, čili o to víc bychom měli mít pochopení pro úlety jiných :-)

    • Re: Liga není přebraná

      Fačín     před 3 lety 19.05.2022 12:22 |  
      5 1

      Skoro bych i souhlasil, až na toho Jemelku, to byl doufám jen špatný pokus o vtip...

    • Re: Liga není přebraná

      kondorr     před 3 lety 20.05.2022 09:44 |  
      2 0

      Na stopra potřebujem kvalitu a ne průměr jako je Jemelka ale nejvíc se musim smát když v podcastu slyšim že když prodáme Sora tak v pohodě protože pro naší ligu neni dobrej protože je moc rychlej a proti betonu nehraje dobře ale on se do těch šancí dostává akorát mu to tolik nesedlo jako v pohárech jako kdyby rychlost byla na škodu i proti autobusu.

      • Re: Liga není přebraná

        MKCZ83     před 3 lety 20.05.2022 16:07 |  
        1 0

        Jenže my nepotřebujeme hráče, kterýmu je 21 a bude se další rok, nebo rok a půl vyhrávat. My potřebujeme stopera se slušnou rozehrávkou, který je schopný naskočit a být hned přínosem. Kúdela na to už fyzicky nemá, nemyslím si, že vydrží, pokud u nás zůstane, soustředění a nezraní se. Hovorka má mezery v rozehrávce, na levým stoperovi se snaží hrát levou nohou a lítá mu to všude možně. Ousou má problémy se sebevědomím, musí hrát furt, aby ho nabral, nebo na sobě musí mentálně pracovat. Kačaraba je ok, ale musí bejt zdravej. Talovjerov zatím hraje šestku a je otázka, co ty jeho hlavičky, protože někdy je to teda příšerný a to má skoro 2 metry. Jemelka by byl super jako záskok, pokud se vrátíme k dvojici Kačaraba - Ousou a jenom s mladejma to prostě, zejména vzadu, hrát nemůžeme.

        Co se týče prodeje Sora, resp. toho, že to někomu nevadí, tak za mě je to ne na zvednuté obočí, ale já se tomu upřímně fakt divím. Volá se potom, že nám chybí kreativita, útočná kvalita a chceme se jen tak za lepší peníze vzdát toho nejkvalitnějšího, co dopředu máme... A Sor je schopný hrát proti komukoli, jeho prvních pár metrů je tak famózních, že stačí malá chyba nebo nevhodné postavení stoperů a on je hned za nima.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Jeronymo     před 3 lety 19.05.2022 13:44 |  
    6 0

    Při poslechu poslední části jsem se zamyslel, co by se v Edenu z pohledu komfortu dalo na našem stadionu zlepšit. Vůbec by mi nevadilo, kdyby v chladnějších měsících, kdy se v ČR hraje většina zápasů tekla třeba na záchodech i teplá voda. Ono kolikrát při těch mrazech si ty ruce popravdě ani neumeju já prase, protože bych o ruce asi přišel. Na každém zápase mi nejdou mobilní data před zápasem a o přestávce, třeba by se dalo zlepšit support v této oblasti, kdy se chce člověk podívat na internet, když se mu zrovna nechce třeba stát fronta na klobnu. V Bouli maj wifi pro fans, ale chápu, že v těch jejich počtech je to jednodušší udržet při životě.
    Průchozí Eden je snad naprostý základ ke spokojenosti zákazníka. Na občerstvení u nás ani nenadávám, když mám hlad tak si to prostě dám, protože prostě nic jiného není už od otevření Edenu pořád stejné. Raději na fotbal již nasycený.
    Klidně by v průběhu prvního poločasu mohly na záchodech trošku uklidit hajzlbáby a doplnit papíry na utření rukou, nebo rovnou nainstalovat nějaké pořádné fukary.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      Jeronymo     před 3 lety 19.05.2022 14:23 |  
      6 0

      Co třeba permanentkářům zasílat po uplynulé sezoně dotazník ohledně služeb pro fanoušky na stadionu a sbírat podněty na zlepšení. Co třeba na záchodech udělat druhé dveře a jedny používat na vstup a druhý na opuštění toalet. Nějaké soutěže pro fanoušky, které je více vtáhnou do děje. Teď tam běhaj akorát fortuna hostesky, ale sakra aspoň nějaká aktivita směrem k fanouškům, aby to nebylo úplně mrtvé. Rozdávaj každý rok nějaké náramky, malé drobnosti pozornosti, to by to opravdu naši pokladnu takové drobnosti stáli půl rozpočtu nebo co.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      houston (přítel SN)     před 3 lety 19.05.2022 19:59 |  
      1 0

      Máš pravdu, před zápasem je lepší se zajít najíst přes ulici. Bohužel. K fotbalu odjakživa patří klobása, dobrá klobása...

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      SKEP     před 3 lety 19.05.2022 20:11 |  
      1 0

      Specialistou na doprovodný program je J. Vrba. Když na toto téma onehdy přišla řeč, prohlásil směrem k fanouškům: "a kolotoče před stadion byste nechtěli?"

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      asanin     před 3 lety 20.05.2022 12:40 |  
      8 0

      V Boleslavi mají speciální WiFi (Aruba), která je koncipovaná právě na hromadné akce... Tahle WiFi ti pokryje v klidu koncerty s koncentrací několika desítek tisíc lidí... (samozřejmě čím více očekáváš lidí, tím více Arub tam musíš dát)... Není to ani drahé... V MB to mají dokonce udělané od místního providera zdarma...

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

        Jeronymo     před 3 lety 20.05.2022 14:21 |  
        1 0

        To je zajímavé, děkuji za informaci. Chodíme na fotbal celá rodina a někomu to jede bez problémů a to máme stejného operátora, tak by mě celkem zajímalo jak to vnímáte.
        Na twiteru jsem před pár měsíců dozadu zaznamenal, že na střeše hlavní tribuny nějaký poskytovatel instaloval nějaké zlepšováky na tenhle problém, ale nejde to pořád stejně, tak nevím, jestli to někdo zapomněl zapnout :)))
        Pro nějakého operátora by to byla skvělá služba a výborná reklama, že konečně někdo něco dělá pro lidi, no tak snad časem.


        Komentář byl uživatelem upraven (20.05.2022 14:28) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

          Michal86     před 3 lety 20.05.2022 14:32 |  
          0 0

          Před instalací internetového "zesilovače" jsem s wifi na stadionu měl velké potíže. Po instalaci vždy úplně v pohodě.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

          Dennis     před 3 lety 20.05.2022 15:02 |  
          2 0

          Před zápasem to ještě jede, ale během zápasu a o přestávce už vůbec. Nenačte se to. Takže bych něco podobného jako v Boleslavi velmi uvítal. A souhlasím vlastně i se všemi ostatními nápady, jsou to všechno realizovatelné věci a dlouhodobě mě mrzí, že se tomuto nikdo nevěnuje, resp. tyhle věci se neposouvají tak rychle, jak by mohly. Nerozumím třeba tomu, proč na permanentkáře nechodí po sezoně dotazník, e-maily na nás mají, posílají nám různé informace, ale co by se mohlo zlepšit, to nikoho bohužel moc nezajímá.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

      Michal86     před 3 lety 20.05.2022 14:48 |  
      4 0

      Tu teplou vodou, alespoň v zimě a vůbec zlepšený servis na záchodech bych taky uvítal.
      Občerstvení je za mě vcelku ok, jinak by se mi líbilo nějaké opravdu ostré jídlo a třeba tematické menu podle soupeře v evropských pohárech, ale to je už hodně velké snění .
      Pokračovat ve výzdobě koridoru a okolí stadionu je podle mě základ a umístil bych do koridoru televize, nejen ke sledování zápasu během čekaní ve frontě na pivo, ale i předzápasové info (Sestavy, pokyny k choreografii,...).
      Jakožto milovník show mě velice baví entrée se zhasnutými světly a použití světelných efektů před nástupem hráčů, takže bych tento efekt dle technických možností zdokonaloval a více využíval.

  12. Pohled na podkast poněkud z vnějšku

    Peťánek826     před 3 lety 19.05.2022 20:46 |  
    12 1

    Dobrý den Slávisté,
    děkuji za podcast, vždy si ho rád poslechnu. S jeho náplní někdy souhlasím, někdy ne. Co člověk, to názor. Můj dnešní příspěvek není o náplni, ale o pohledu z vnějšku.

    1) podcast jsem si nejdříve pouštěl na tabletu, kde jsem měl problém se zvukem. Quelhara a Vlajkonoše jsem slyšel velmi hlasitě, Cubu Cubiculu jsem neslyšel skoro vůbec. Na PC to bylo to samé. Nevadí to tolik, protože když něco mám rád, tak rád odpouštím.

    2) Nyní přijde to, proč píši svůj příspěvek.
    Velmi se mi nelíbilo vystupování Vlajkonoše, které nebylo poprvé. Jsem již postarší (spíše starý), proto asi tak posuzuji.
    Vlajkonoš podle mého mínění vystupuje stylem "uvanmenšou" (schválně to tak píši), já jsem tady největší king, všem zúčastněným mohu skákat do řeči kdy chci a jak chci, sám si budu určovat jakým směrem podcast bude směřovat. Prostě chování a vystupování rozmazleného děcka nebo hulváta, čímž samozřejmě nemusí být.
    Párkrát jsem litoval Cubu Cubiculu, jenž něco chtěl říct a rozvinout svou myšlenku, ale místo toho tam "jen stál s otevřenou hubou", protože byl přerušen Vlajkonošem. Škoda! Jeho názor na to co chtěl prezentovat, mě zajímal.

    Přeji Vám krásné dny, vždyť ta pohárová středa byla nádherná.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    jirek     před 3 lety 21.05.2022 19:54 |  
    5 1

    Zdravím pánové,
    díky za podcast, je to super i když občas nesouhlasím, tak rozhodně vítám takovouto výměnu názorů a informací. Co hodnotím jednoznačně záporně je znělka, to bych změnil :).
    Ale proč píšu je téma zvednuté Vlajkonošem, kulturnost prostředí a z toho plynoucí pohled na fanoušky. Jednoznačně podporuji vznik nějakého delšího zasvěceného rozboru, který snad probudí zainteresované. Bude to boj, ale je třeba ho vybojovat. Celé je to myslím o tom, co se dá shrnout do konceptu "nulové tolerance", se kterým mimochodem slavil velký úspěch starosta New Yorku Guliani a podařilo se mu tam snížit i zločinnost. Ale celé je to o tom, že člověka překvapivě hodně a překvapivě rychle formuje prostředí v kterém se nachází. Jinými slovy, budou-li vyvoněné záchody a zázemí, bude-li se vynucovat dodržování pořádku (např. zákazu kouření) a zpočátku třeba i nákladně napravovat škody vandalů, aby bylo vždy vše a všude čisté a v pořádku, povede to překvapivě rychle a účinně k tomu, že se všichni (valná většina) bude ostýchat chovat jako dobytek. A exot, který to poruší bude exemplárně potrestán, což povede k dalšímu umravnění i toho zbytku "vandalů".
    To že by to měly prvoplánově prosazovat a chlubit se tím kluby je nabíledni, dokud to oni dělat nebudou nebo se tomu budou spíše vysmívat (viz zkušenost na Baníku), tak se s tím samozřejmě nehne. Budu nadšen půjde-li Slavia příkladem.
    A na závěr jedna zkušenost ze světa. Svojí manželku již nikdy na fotbal nedostanu a to jsem jí vzal na Camp Nou. I tam byly podmínky otřesné (v porovnání s Baníkem asi tak o 50% lepší), což jsem vážně nečekal. Do sektoru hostí už nikdy!¨

    Hodně úspěchů ve vašem dalším snažení!

  14. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    rak (přítel SN)     před 3 lety 21.05.2022 21:19 |  
    5 0

    Ještě k těm podmínkám na stadionech, i pro hostující fanoušky. Chování k nim asi je často od pořadatelů hnusné, ale trochu mám pro to pochopení, když člověk vidí, jak nám sparťani třeba totálně zdevastovali hajzly, ničí sedačky. K takovým asi nelze být milý. Mělo by se rozlišovat, ale ne vždy to je jednoduché.

    K tomu bych ale měl připomínku. Na východní tribuně už jsou umyvadla zdevastovaná i bez zásahu sparťanů a jim podobných. Minimálně každý druhý kohoutek nefunguje a u mýdla je to ještě horší. Tedy námět na léto. Toto by se mělo dát do pořádku v první řadě. Je to tam čím dál horší.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Kornovo     před 3 lety 21.05.2022 23:31 |  
    1 0

    perfektni podcast panove. ta posledni cast je uplny humus, jsem znechuceny. jak v tom muzeme pomoct? neco se prece stat musi.

  16. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    lantsmit     před 3 lety 23.05.2022 10:17 |  
    2 2

    Díky za informaci / potvrzení, jak moc Kuchtič v kabině chybí, přes některý ty svoje "věci", co měl a asi vždycky bude mít.

  17. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    Dennis     před 2 lety 24.05.2022 09:12 |  
    4 0

    Ten popis toho, co se dělo v Ostravě v sektoru hostí, resp. celého toho výjezdu, to je výživný poslouchání. Pak tam vezmi děti... Já vůbec nechápu, jak je tohle v roce 2022 možný. Je to ostuda všech, kteří tam byli velmi trefně vyjmenováni (FAČR, LFA, klubů, médií atd.), ale ze všeho nejvíc těch klubů, které tohle dopustí, a LFA, že to vůbec neřeší (jako vlastně nic, viz trávníky, ochrana zdraví hráčů apod.). Hodně bych si přál, aby podmínky v sektoru hostů na našem stadionu byly důstojné a tenhle popis na nás neseděl.

  18. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #17

    slamacek (přítel SN)     před 2 lety 24.05.2022 22:35 |  
    4 0

    Vlajkonosi dejte podnet na prosetreni krasjke hygienicke stanici a do kopiie dat nadrizeny spravni organ, natacet a dokazovat. Navstevnik ma take sva prava, krom tedy povinosti respektovat navstevni rad...