Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 33. kolo

Slavia porazila Slovácko bezpečně 3:0 a nadále se drží ve hře o titul.

Po ostudě Sparty v Plzni bylo jasné, že Viktorii v neděli nepřeskočíme a že se Slováckem hrajeme jen o udržení naděje do posledních dvou kol. Úplně příjemná výchozí pozice do zápasu to nebyla a v první půli to bylo na týmu možná i lehce vidět. S Moravany se hrál koukatelný zápas, ale jen ve středu pole, šancí bylo na obou stranách dlouho naprosté minimum. Až vše rozčísl po chybném vyběhnutí Nguyena ve 29. minutě Plavšič svou impozantní střelou, která aspiruje na gól sezóny!

V této souvislosti bych zmínil, že všemu předcházela dlouhá rozehrávka za obranu. Zrovna o tom jsme se předtím bavili s quelharem, že mi přijde, že se tento prvek z naší hry oproti začátkům trenéra Trpišovského u nás vytratil. Že rozehráváme skoro striktně nakrátko, stopeři si často předávají míče až pak zatlačíme soupeře do jeho vápna, kde si ve zhuštěném prostoru moc nevíme rady. A že mi chybí průniková přihrávka nebo i prostý nákop na nabíhající hráče za obranu. Samozřejmě to tak nejde řešit pravidelně, protože při nepřesnostech nákopů se taky může stát, že jen odevzdáváte míče. Navíc to není účinné na zalezlého soupeře. Ale že by podle mě stálo za to takovou rozehrávku zařadit častěji. Už jen proto, aby si soupeř nemohl být jistý, jak rozehráváme. A bum, hned to přineslo úspěch. Ani to nemusel být geniální balón, brankář soupeře nám branku sám nabídl. Geniální každopádně bylo zakončení Plavšiče. Jak je jeho produktivita špatná, tak když už se trefil, tak to opravdu byla paráda!

Začátek druhé půle byl z naší strany rozpačitý a ve dvojšanci nás podržel Mandous. Závěrečnou půlhodinu pak Slovácko dost otevřelo hru, čehož se nám povedlo s přehledem využít. Radost mi udělala trefa Traorého, která přišla z rohu, tedy z disciplíny, která na jaře patřila mezi naše slabiny. Snad pomyslná první vlaštovka s tím, že se v létě pokusíme zvednout průměrnou výšku sestavy. Další dva rohy jsme nicméně rozehráli nakrátko a špatně. V závěru pěkným zakončením hlavou potvrdil naši přesvědčivou výhru Lingr. Ten potvrdil, že přesně tohle je jeho parketa. Naopak také ukázal, že ve vytváření šancí spoluhráčům to z jeho strany žádná sláva není, když mohl při brejku pohodlně přihrávat spoluhráči před poloprázdnou bránu, on ale míč předržel, takže dotyčný spoluhráč musel počkat na obránce, aby se nevystavil do ofsajdu...

Celkově tedy příjemný nedělní večer a přesvědčivé vítězství. Ani fotbal to nebyl vůbec špatný. Nešlo sice o hektickou přestřelku s mnoha góly i šancemi, ale oboustranně měla hra hlavu a patu. Vyzdvihnout bych chtěl hlavně počet faulů: po 4 na každé straně za celý zápas, což je na naši ligu skvělé číslo! Takže se víc hrál fotbal a méně válčilo a polehávalo na trávníku. Tak by to mělo vypadat a byl by to krok správným směrem pro český fotbal, pokud by nešlo jen o výjimku v závěru sezony. Včera to tak bylo asi i díky situaci v tabulce, kde má Slovácko jistou 4. příčku a i Slavia je v pozici, kdy místo na čele ztratila a vlastně už jen čeká, jestli náhodou Plzeň neztratí.

Každopádně naděje na titul stále trvá a podle mě se rozhodne už ve středu. Jestli Plzeň porazí Hradec, tak je hotovo. Baník je venku poloviční a v Plzni bude mít minimální šanci na body. Nás čeká nelehký zápas v Ostravě teď. Už jednou jsme tam ztratili, takže výhra nebude samozřejmostí. Ale to se nedá říct ani u zápasu Plzně v Boleslavi s Hradcem. Srdce slávisty věří až do konce, dokud existuje alespoň teoretická naděje! Mozek je ale skeptický a osobně nevěřím, že Plzeň s Hradcem zopakuje naše fiasko. Snad se budu mýlit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Podržel nás ve druhé půli dvojitým zákrokem proti nemalé šanci na vyrovnání a celkově působil jistým dojmem. Jestli nechceme opakovat letošní problémy v brance, tak by se měla situace v létě razantně vyřešit. Můj názor je, že bych vsadil na Mandouse, který měl mnohem lepší rok než Kolář, jako jedničku. Dvojku by měl zvládnout Stejskal a pokud by potvrdil současné výkony Markovič (nebo se nedařilo Mandousovi), tak o další rok později může být právě on vážným kandidátem do naší branky. Kolář by měl ztracenou výkonnost hledat jinde (pokud je vůbec možné se na ni po brutálním zákroku Roofea vrátit). Je to sice tvrdé, ale důvěry letos dostal víc než dost a vůbec ji nesplatil. A Slavia nemůže doplácet na jeden smutný hráčský příběh druhým rokem.

Ivan Schranz - 6 - Ve světle trenérova vyjádření, že hrál Schranz po týdnu s teplotami a bez tréninku, nakonec dávám šestku, byť s minusem. Záskok na beku nakonec dopadl dobře, i když nějaké výhrady bych měl. Dozadu to občas nebylo 100%, ale myslím si, že v tomto směru odvedl Schranz jako ofenzivní hráč své maximum. Dopředu se snažil, ale v první půli předem vypustil dvě situace u míčů směřujících do zámezí, které se podle mě daly uhrát.

Aiham Ousou - 6 - Jsem rád, že se vrátil do sestavy a stoperskou dvojici Kúdela - Ousou jsem kvitoval, protože je podle mě ta v současnosti nejlepší možná. Aiham měl na začátku dvě nepřesné rozehrávky, ale brzy se do zápasu dostal a odvedl nadstadardní výkon.

Ondřej Kúdela - 6 - Stoperská dvojice fungovala dobře. Kúdela je náš nejlepší rozehrávač, navíc mě potěšil i srdnatými hlavičkovými souboji, které nejednou vyhrál, s ohlavu vyšším Ciciliou

Oscar Dorley - 6 - Odehrál lehce nadprůměrný poločas a na levé straně se mi tentokrát líbil o trochu víc než Jurásek. Oba museli o půli střídat kvůli zdravotním problémům.

Yira Sor - 4 - Po skvělém evropském jaru se mu teď v lize moc nedaří. Ani na kraji zálohy to nebylo ono a několikrát u něj akce skončila. Ideálně si neplnil úkoly ani při presování. Určitě bych ale neřekl, že hrál vyloženě bídně, protože měl i pár lepších momentů a podle mě nic vědomě nevypouštěl, spíš měl někdy výpadky v taktice. Proto považuju Trpišovského fén i následnou kritiku na tiskovce (ne úplně přímo vyřčenou na jméno, ale každému bylo jasné, koho má trenér na mysli) za přehnanou zvlášť v porovnání s tím, jak kouč dlouhodobě přikrývá hrubky Koláře nebo jak minule proti Hradci zdaleka tak nesjel za horší výkon, který navíc měl přímý dopad na výsledek, Hovorku. Sor byl přitom už poněkolikáté nekompromisně stažený, ačkoliv nám z velké míry udělal skvělé evropské jaro on.

Tomáš Holeš - 6 - Zahrál dobře a podal nadprůměrný výkon. Nedá se ale říct, že by byl v rozhodující fázi ročníku po drobném zranění v nejlepší formě a že by podával výkony na úrovni nejlepšího hráče ligy, kterým byl po hlasování trenérů a novinářů ve Sportu vyhlášen. Zkrátka aktuálně hraje dobře a místo v sestavě si zaslouží, ale není tahounem ani rozdílovým hráčem, jak bych od něj asi nejenom já očekával.

Jakub Hromada - 6 - Nemám proti jeho výkonu větších námitek. Zahrál poctivě a do určité míry je motorem naší zálohy, ačkoliv u fanoušků to má těžší, protože jeho fotbal je spíš účelný než pěkný na pohled či výrazný v okolí vápna. Osobně jsem rád, že se na jaře vyvaroval občasných nesmyslně tvrdých zákroků, které občas hraničily až s vyloučením. Teď už příliš nemám obavy, že může kdykoliv do někoho nesmyslně zajet.

Srdjan Plavšič - 8 - Hráč zápasu. Vstřelil krásný a důležitý první a nakonec i vítězný gól. Těžký kop slabší nohou z rotace po zpracování si míče na prsou. Fakt paráda, klobouček! Druhý poločas pak zaskočil na místě levého beka a svou práci odvedl dobře. Připsal si i asistenci při centru na Lingra. Jen víc takto produktivních zápasů! Protože vedle zdraví právě produktivita zatím Plavšiče při angažmá u nás sráží.

David Jurásek - 5 - Tentokrát nebyl příliš výrazný a odehrál průměrný poločas. Nejspíš to bylo i vinou zdravotních problémů, protože o poločase kvůli vertigu střídal.

Stanislav Tecl - 6 - Ač si nadále trvám na tom, že se neměl ocitnout v pozici útočné jedničky pro ligu, tak musím říct, že na jaře hraje Tecl lépe, než bych očekával. I proti Slovácku podal poctivý výkon, kde nechyběly náběhy ani podržené míče zády k brance. Gól z toho sice nebyl, ale ani nejlepší útočníci ho nedávají vždy a jarní produktivitu nemá Standa špatnou.

Ibrahim Traoré - 7 - Po půli byl vyslán na plac a šlo o povedený tah. Traoré byl velmi výrazný a to nejenom v poli, ale i ve vápně soupeře. První hlavičku ještě neumístil nejpřesněji a Nguyen ho výborným zákrokem vychytal. U druhé se ale dokázal skvěle prosadit po rohovém kopu.

Ondřej Lingr - 6 - Dal branku na 3:0 po perfektním zpětném náběhu na centr i přesném zakončení. To je jeho parketa a je v tom výborný. Ale v poli nebo když má šanci vytvořit on to zdaleka tak slavné není. Vypovídající byla výše popsaná situace ze závěru zápasu, kdy mohl přihrávat před poloodkrytou branku spoluhráči, ale on koukal do země, míč předržel a spoluhráč se musel nechat doběhnout obranou, aby nebyl v ofsajdu. Z jasné situace tak nebylo nic.

Petr Ševčík - 6 - Po neustálém jarním pauzírování se opět dostává na hřiště. A nutno říct, že hned předvedl svou fotbalovou kvalitu, i když hrál více z křídla než obvykle.

Daniel Fila - 5 - Vysoký, technicky slušně vybavený i na svou výšku celkem pohyblivý hráč. Potud výborné dispozice. Nicméně opakuji, že mi u něj chybí tah na branku a touha po gólech. Vyloženě to potvrdil, když Ševčík pronikl do vápna a přihrál Filovi do lepší pozice. Útočník s čichem na góly by určitě vzal situaci na sebe a dost možná i proměnil. Fila o tom ale vůbec neuvažoval a už dopředu měl rozmyšlené, že z první vrátí Ševčíkovi. To se mu sice povedlo, ale samotný Ševčík byl v horší pozici a z úhlu gól nedal.

Taras Kačaraba není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

N3 - Neděle 08. 05. 2022 19:00

Fortuna liga - nadstavba, 2021/2022
3 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

29. Srdjan Plavšić
75. Ibrahim Traoré
84. Ondřej Lingr

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    levap     před 3 lety 09.05.2022 18:45 |  
    8 17

    Upřímně nechápu známku 6 pro S.Tecla, za mě max. 4. Podle mě nemá instinkty hrotového hráče. Jenom ve druhém poločase dostal 3 průnikové přihrávky a pokaždé se nechal předběhnout, nebo odstavit obráncem. Ani se nesnažil natlačit před něj. Netvrdím, že to byla nějaká vyložená šance, ale neudělal v podstatě vůbec nic. Navíc se mně nelíbí ani jeho napadání obrany při soupeřově rozehrávce, ve srovnání třeba s Kuchtou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      mig52     před 3 lety 09.05.2022 19:21 |  
      5 15

      Výborný koment k zápasu. Cením si hlavně jeho závěru věnovanému trenérovi, který podepisuji i s razítkem. Je mně to moc líto, ale náš dobrý trenér není k hráčům férový. Má své oblíbence i fackovací panáky. V hodnocení bych minimálně o stupeň snížil známku Teclovi. Zase zazdil tutovku, byť tentokrát to nevadilo, protože v případě gólu by byl varem zrušen pro ofsajd.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Marek3     před 3 lety 09.05.2022 19:28 |  
      3 7

      Souhlas. Minimalne 3 sance/ polosance a vubec nic. To je proste neodpustitelne a my se stale divime ze koukame Plzni na zada.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2022 19:30) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 09.05.2022 19:38 |  
      7 1

      Ty přihrávky ale nebyly přesné a vždy k nim měl obránce blíž. Když neudělá chybu, tak útočník nemá šanci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        levap     před 3 lety 09.05.2022 19:43 |  
        3 7

        Protože reaguje pozdě, určitě později než obránce. Nemá rychlost, tím myslím okamžitou, první 3 kroky. Přesný opak Sora.

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Alanor (admin)     před 3 lety 09.05.2022 19:51 |  
          6 1

          Tam by těžko měl šanci i Sor. Tecl reagoval včas, určitě ne později než obránce. Tam je to o přihrávce, Standa má náběhy velmi dobré. Problém je u něj se zakončením.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Marek3     před 3 lety 09.05.2022 19:58 |  
        3 0

        Ta Plavsicova my prisla perfektni, ale pouze o tom to neni. I ne uplne spickovy ofenzivni hraci skoruji ze situaci ktere bychom nenazvali golovejme. Utocnik by mel mit urcitou schopnost vytvorit si sanci svoji hrou, treba hrou jeden na jednoho. A to se Standovi proste nedari.

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Ivan     před 3 lety 09.05.2022 20:20 |  
          2 0

          Tady bych oponoval. Standa si svoje šance udělat často umí, jen je pak neproměňuje. Vzpomeň třeba ne předkolo (proti Legii? Nejsem si jist) kde si sám z ničeho udělal 2 tutovky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            Marek3     před 3 lety 09.05.2022 20:43 |  
            6 2

            Mas pravdu, bojovnosti a napadanim urcite. Ja se priznam ze pro nej mam fakt slabost. Jak vcera stridal tak sem si rikal, kurva proc tenhle kluk nemuze day 15 golu za sezonu a zavrit vsem zobak. Kdybych mohl mit jedno fotbalove prani tak by to bylo tohle. Kdyz vidim Tecla jak tam kazdy zapas necha dusi, jeho pokorne a pratelske chovani ke vsem spoluhracum a jeho smysl pro fair play tak si obcas rikam srat na goly. Ale bohuzel, utocnik je musi bud davat nebo alespon pripravovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      honza304     před 3 lety 10.05.2022 11:03 |  
      2 3

      Já mám podobný názor. Taky nechápu nasazení pomalého a neproduktivního Tecla na hrotu, když Sora nechá Trpišovský plácat se na lajně, kde dostal za první půlku jedinou přihruvku do náběhu. Tecl tam měl náběhy, ze kterých nic nebylo, připadalo mi, že se pohyboval v prostorech, kde nikomu nepřekážel, že by nějak presoval, to se mi taky nezdá. Naopak Sor nebyl využitý, nebyl jsem u toho, co dostal za pokyny, ale myslím si, že je´ho "nevýkon" jde za trenérem a spoluhráči. Připadalo mi, jako by ho tam nechtěli. Trpišovského myšlení v tomto směru vůbec nechápu. Rozehrávání mezi stopery a brankářem mi hodně vadilo, měli jsme minimálně průnikových a překvapivých přihrávek do nebo za nepřipravenou obranu. (Jak píše Alanor v komentáři) Vždycky čekáme, až se soupeř zformuje a pak si strkáme balón před naší brankou.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2022 11:05) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    soudce     před 3 lety 09.05.2022 18:50 |  
    1 2

    S Alanorovým hodnocení v podstatě zcela souhlasím. Možná Oscarovi bych známku o stupeň snížil, přišlo mi, že přesně nevěděl, co má hrát a v jeden okamžik se třeba ocitl úplně na opačné straně hřiště a pak se nestihl vrátit na svou pozici. Naštěstí to spoluhráči vyřešili za něj a žádná pohroma z toho nebyla. Naopak Srky by si zasloužil možná i vyšší známku, jeho gól byl mimořádný a vytrhl nám trn z paty, protože do té doby jsme pro Slovácko nebyli vůbec nebezpeční. Dá se tedy říci, že vlastně rozhodl zápas.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Taky     před 3 lety 09.05.2022 18:53 |  
    1 1

    Zajímalo by mě, koho tím myslel Trpišák, když se vyjádřil, že dva hráči zahráli velice mizerně...
    Sor a kdo? V iSpartu mají čtyřku Sor a Tecl, ale nemyslím si, že by měl k Teclovi až takové výhrady. Na "mé" straně odehráli první půlku Oscar s Juráskem a byli oba nevýrazní, ale vysloveně mizerní, to mi zase nepřišlo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      skalní     před 3 lety 10.05.2022 18:20 |  
      1 0

      Asi myslel Juráska, v nějakém rozhovoru zmínil, že naše křídla vůbec neudržela balon. Juráskovi se ale "motala hlava" a proto ho střídal.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2022 18:21) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Ivan     před 3 lety 09.05.2022 19:03 |  
    0 0

    Díky za hodnocení. Zápas jsem neviděl, tak jsem aspoň získal víc informací než je v sestřihu.

    Jsem speciálně rád za Srkiho, na jeho hru se dobře dívá a bohužel neměl čísla, ač si dobře vzpomínám na několik jeho přihrávek na jasnej gól který nepadl.

    Stejně jako kolegu by mě ale zajímal ten druhý špatný výkon. Vypadá to na Juráska z hodnocení, ale nečekal bych že by se Trpiš takhle obul do něj, zvlášť když měl zdravotní indispozice.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2022 19:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 09.05.2022 19:41 |  
      1 0

      Taky nevím, kdo má být ten druhý. Staženi byli ještě Oscar a Jurásek, ale u obou to bylo kvůli zdravotním problémům a ani jeden nehrál špatně. Tecla, kterému dali čtyřku ve Sportu se Sorem, by trenér takhle neshodil a ani si nemyslím, že by si to za včerejšek zasloužil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Sherudan     před 3 lety 09.05.2022 21:25 |  
        5 2

        Za mne byl naopak Tecl druhý nejhorší na hřišti z naší strany. Taky mi trochu vadí to neustálé hejtování na něj a klidně bych mu přál hattrik, ale objektivně hraje mizerně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      mig52     před 3 lety 10.05.2022 07:51 |  
      0 4

      Možná tím myslel Trpiš. sám sebe. :))))

  5. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.05.2022 19:29 |  
    14 1

    Dobrý podvečer ze šumavských strání s tím, že kávu už jsem měl Alanore ráno :-)).
    Ale jinak hodnocení je dle mého názoru odpovídající a i souhlasím s Tvým komentářem k zápasu. Za 1!!!
    Trošku se asi na nás ten "nahoře" zlobí a tak zase museli naši trenéři skládat sestavu podle stávajícího zdravotního stavu hráčů a to ještě hráli i kluci, kterým zrovna dvakrát dobře nebylo.
    Přesto se s tím poprali a myslím, že rozhodujícím momentem byl příchod Traorého (jen mě mrzí jeho debata se Zelinkou a zbytečná ŽK).
    I proto, že Plzeň dostala 3 body od Vrby na zlatém podnosu a "supermegatalent" se na tom podílel až úsměvně, tak to nebylo pro naše kluky vůbec lehké střetnutí. Určitě měli v hlavě to zakleté slovíčku "musíme...." a sami víte jak se s tímhle dělá jakákoliv činnost. O to víc si vítězství nad Slováckem cením.
    Ten zápas byl ukázkou toho, jak udělat zápas kvalitním z obou stran a to hlavně proto, že se hrál fotbal, faulů minimálně a hlavně žádné trapné válení na trávníku, zakopávání balonů a zdržování při jakémkoliv odkopu od brány.
    Ano, v první půli nám to moc nešlo a hledali jsme způsob, jakým se dostat do obrany soupeře. Slovácko hrálo dobře na 3 stopery a Tecl se v tom trochu "topil". Navíc mu "Jirka" :-)) moc nepomohl a tak přišla asi životní trefa Plavšiče. To asi pomohlo tomu, že se Slovácko rozjelo dopředu a trochu víc to otevřeli. Na začátku druhé půle jsme se asi 15 minut nemohli najít v systému, ale Ibra to vzal na sebe a začal to rozdávat. Chytil se pak i Ševčík a Lingr a tak jsme to překlopili v náš prospěch. Také i díky Mandousovi, který chytil jasný gól.
    Souhlasím i s hodnocením Kuby Hromady (dával myslím ten Tebou zmiňovaný pas za obranu). Jeho hra opravdu není nijak krásná, ale jeho pracovitost platila jak na Sadílka tak i na Havlíka a hodně pomohl i našemu Holešovi. A opravdu se tentokrát oprostil i od nějakých hrubých zákroků.
    Tecl je poctivý dříč, ale s útočníky jsme to na jaře prostě trochu podělali. A to je jeden z faktorů, který nám byl spočítán. I vzhledem k tomu, kde teď Kuchta hraje a v čem, tak to byla karma jako "bejk" a dobře nám tak.
    Lingr opět střídajícím "žolíkem" a světe div se, zase to vyšlo.
    A ještě jednoho našeho hráče vyzdvihnu a moc rád. Je to Ivan Schranz a má můj obdiv, protože na hřišti se úplně vyždímal za svůj klub. "Jirka" mu vůbec nepomohl a přesto to zvládnul až na tu jednu situaci, kdy z jeho strany šel centr do té šance Slovácka, ale jak jsem již napsal výše, Mandous velmi dobře zasáhl.
    Holeš byl určitě lepší než proti Plzni, ale bylo to hlavně tím, že se hrál fotbal a neokopávaná.
    Ousou i Kúdela to zvládli a pomohli udržet hlavně toho slováckého habána (toho bych rád viděl ve slováckém kroji:-)))
    Pořád věřím, že se ten PánBůh nakonec zlobit přestane a zhodnotí celoroční práci našich kluků, i když jak říká náš trenér, teď už to ve svých rukách nemáme. Přesto by bylo dobře makat a bojovat až do posledního hvizdu jak na Baníku, tak i pak doma se Spartou.
    Prostě bojujme a věřme všichni, to udělat můžeme a i snad musíme.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    P.S: Vrba skončil a tak mi ta ranní káva okolo deváté nakonec docela chutnala. Čím to asi bude. A to se panu
    Vrbovi vůbec nesměji. Vidět "Boříka" jak od první minuty řve na rozhodčího a marnost dalších jeho hráčů,
    to je opravdu martýrium. Tak asi tak. A vůbec mi ten zápas nějak tak zasmrádal......, a jako perlička na závěr
    byla situace, kdy rozhodčí Černý poprosil o dres Jindřicha Staňka. To už jsem se opravdu usmíval.


    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 09.05.2022 19:33 |  
      0 0

      Jindy bych, měl radost, ale dvakrát za rok, mě to ser..

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      hiker42     před 3 lety 09.05.2022 22:56 |  
      0 0

      Ta perlička na závěr se opravdu stala? :-) Řekni prosím, že ne :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 10.05.2022 12:40 |  
        2 1

        Bohužel, opravdu se stala.
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Taky     před 3 lety 10.05.2022 07:14 |  
      1 0

      Rozhodčí věděl, že Staněk proti slabému soupeři nepropotil dres, proto ten zájem... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Leksel     před 3 lety 10.05.2022 14:24 |  
      0 0

      Vážený Sokrate, Alanorovu hodnocení si dovolím dát i 10, 1 mi nepřipadá adekvátní. :-) Jinak ta žlutá Traorému je megazbytečná, on je těmi průpovídkami s rozhodčím proslulý, divím se klukům, že ho od Zelinky neodtáhli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 10.05.2022 18:21 |  
        2 2

        Vážený příteli Lekseli:-)).
        Myslím si, že adekvátnost či neadekvátnost našeho hodnocení v kontextu myšleného záměru, a tím je jednoznačně pochvala Alanora, nakonec vyzní úplně stejně.
        A Traorého někdo dokonce odtahoval od Zelinky, Zelinka mu dával i šanci odejít a je vidět, že mu říká "zmlkni", ale Ibra už byl blbě rozjetý a tak jí schytal a zcela zaslouženě.
        Jinak bych chtěl pouze lehce upozornit, že v Hradci má prý pískat Berka a v Ostravě máme u VAR našeho "oblíbence" Fraňka. Tak to se nám ten soudruh Podroužek v tom "Kudy běží zajíc" hodně seknul..... A pak že kdo to má pořešené:-((((
        To jen tak pro zajímavost.
        Tak pěkný večer
        Sokrates55

  6. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 09.05.2022 20:04 |  
    0 2

    Import,to není dobře před zápasem s Plzni

  7. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    mirda     před 3 lety 09.05.2022 22:04 |  
    7 9

    Kartáč pro Sora naprosto správně, jeho výkon tedy hrozný byl. Stejně tak Jurásek

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Akuls     před 3 lety 10.05.2022 09:16 |  
      17 9

      Nevyužít hráče s takovým potenciálem je spíš ostuda pro trenéra a spoluhráče. Mám velký strach, aby Sor nedopadl jako Musa, Sima či Krmenčík. JiT místo aby ze Sora udělal slávistického Vardyho, tak ho nutí bránit, pokud ho tedy vůbec postaví a ten kluk pak nemá čas na útočení a sílu na střílení gólů. Je smutné, že v dnešní Slavii není nikdo, kdo by mu dal kolmici do běhu či přihrávku za obranu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        honza304     před 3 lety 10.05.2022 11:08 |  
        8 5

        Přesně to si myslím taky, díky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Leksel     před 3 lety 10.05.2022 22:09 |  
        2 2

        Přesně tak, je to mrhání s jeho talentem, je to rozený útočník, kterej jen čeká na tu správnou přihrávku do běhu a už se řítí na bránu a protihráče nechává za sebou. Ještě by měl vyladit přehled okolo sebe, když spoluhráč je v mnohem výhodnější pozici, ale pokud nebude stavěn na hrot, tak to ani natrénovat nemůže. Je to jako by Lewandowskiho dávali na plnění defenzivních úkolů. Odejitý Musa je hvězdou Boavisty, my gólovýho útočníka potřebujeme jako sůl, my ho sice máme, ale jsme takový frajeři, že ho dáváme na jinou pozici a na hrot posíláme Standu paliče.

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          wimpy     před 3 lety 10.05.2022 22:11 |  
          2 0

          Tu rychlost může prodat právě při nábězích zezadu, na hrotu je ta možnost o dost menší.

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            Leksel     před 3 lety 10.05.2022 22:17 |  
            0 0

            Já jsem právě myslel, že by na tu svoji pozici doběhl i s balonem a cestou dal gól. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        lukas6novak     před 3 lety 11.05.2022 09:28 |  
        2 0

        S některýma hráčema souhlasím že se nich mohlo/mělo dostat víc a rád bych je viděl třeba 2 sezóny zářit u nás a pak odcházel jako hvězda. Ale zrovna z těch co si napsal je to u každýho uplně jinak
        1) Sima- co víc tam mohl Trpišovský udělat s ním? vylítnul jako hvězda a na jaře začal být problém zranění+ hlava nastavená na odchod a to že naskočil do áčka z béčka rovnou a za cca 8 měsíců měl u nás 39 zápasů a 16+7 co víc nebo jinak s ním šlo dělat?
        2) Musa - případ co mě dost mrzí a rád bych aby tady dal 2x za sebou 20+ gólů v lize a pak šel ven ale neřekl bych že to je obecně špatně s nim až tak jak se píše. Sice jsme ho nedokázali využít ale alespoň mu nezadrhli kariéru a hostováním jsme ho (nebo spíš on a jeho nový klub ale poslali jsem ho tam my) dokázali herně zvednout a zároveň zhodnotit a pořád si myslím že asi bude lepší ho takto bohužel pro některý poslat pryč se super zhodnocením než si ho nechat 2 sezóny tady a marně se to snažit skloubit s naším stylem
        3) Pořád čtu jak nejsme schopný těmto hráčům upravit styl tak aby jim to šlo. Ale pak se mělo říct kdy se to ještě vyplatí a kdy to je kontraproduktivní. Kolikrát se může stát že přijde hráč co se nehodí do stylu, ty mu ho upravíš podle něj a on ti bude zářit ale ze zbylých hráčů ti půjde třeba 6 z 9 herně dolů. Například Manchester United. Minulou sezónu skončili druhý a teď přišel Ronaldo který dal v lize 18 gólů ale tým šel herně dolů. Tam bude chyba i jinde a nechci to házet na Ronalda když patří k nejlepším hráčům united v sezóně ale ten styl hry se dost změnil oproti minulé sezóny kdy se kvůli Ronaldovi muselo dost upustit od presinku a upravit hru.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Edof     před 3 lety 09.05.2022 22:40 |  
    1 6

    Až na Filu souhlas. Tam bych dával horší čtyřku.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Petr9608     před 3 lety 10.05.2022 09:31 |  
    0 10

    Co když Daník zešílí a nabídne Jindrovi třeba 50 míčů měsíčně?

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Petr9608     před 3 lety 10.05.2022 19:35 |  
      0 0

      Pardon, ročně. Ale asi není důvod k apo scénářům.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Ivan     před 3 lety 10.05.2022 22:35 |  
        1 1

        Řekl bych že u nás nemá o moc míň. On by Spartu bral jedinně jako výzvu, což bych se nedivil, kdyby se tam jednou (znova) objevil. Tady přecejen dosáhl vrcholu a moc se posunout nemůže.

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Martin 58     před 3 lety 11.05.2022 10:38 |  
          1 0

          Jen blázen by tam šel, při znalosti tamních poměrů.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Monarchie     před 3 lety 10.05.2022 12:00 |  
    9 0

    Hodnocení souhlas. Co jsem velmi překvapený, jak si Šádek zařídil Berku. Kluci jsou rádi spolu nejen na plese, ale i na hřišti. Franěk v Ostravě u VARu.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Leksel     před 3 lety 10.05.2022 17:45 |  
    6 4

    Poslední dobou nerozumím, jakým způsobem hodnotí Trpiš utkání. Zrovna po našem "namachrovaném" přístupu k utkání s Hradcem a letargickém výkonu, mě jeho poklidné hodnocení zvedlo ze židle. Připadalo mi, že hodnotil úplně jiný zápas a přitom to byl právě zápas, ve kterém jsme "galantně" přepustili 1. místo Plzni. Opravdu to vypadá, že kritizuje a pojmenovává věci pravými slovy jen selektivně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Ivan     před 3 lety 10.05.2022 18:25 |  
      3 4

      Třeba si ještě nenašel svůj styl, přecejn se schyluje k jeho asi největšímu dosavadnímu neúspěchu, doteď se vše docela dařilo, tak je to pro něj nová situace. A z psychologického hlediska není asi jasné co je teď nejlepší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      mig52     před 3 lety 10.05.2022 21:15 |  
      2 6

      Jj., není to to, co bývalo. Změnil se.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    rybarmirek     před 3 lety 10.05.2022 19:45 |  
    6 3

    Na zisk letošního titulu můžeme zapomenout,zápas Plzně píská Berka!!!!!!Vím, že jsme si to prohráli sami už dříve,ale tohle je opravdu komedie.Plzen se sice díky betonari Bílkovi letos zlepšila hlavně v obraně, nicméně kdybych si dal záležet a našel pomoc sudích v její prospěch za celý ročník,asi bychom se všichni divili.