Evropská konferenční liga

Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 10:56 |  
    20 1

    Už by s tím klub měl začít něco dělat. Na TS chodíme celá rodina od začátku, aktivně fandíme, ale co tam někteří fanoušci předvádí, to je síla. Bohužel některé věci jsou organizované tím tvrdým jádrem TS a pak to poškozuje celou TS. Zase další zápas, kdy bude problém se tam dostat. Navíc věřím, že to bude kvalifikace LM, takže velmi důležitý zápas. Jestli to za těch pár minut čmoudíků stálo? A ty dementi, kteří se prostě neumí udržet a musí něco házet na hřiště by měli dostat tak 5 let zákaz vstupu, ať mají dost času vychladnout a dospět. Nevím, proč za ně máme pořád trpět my ostatní.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      pcitron     před 3 lety 06.05.2022 11:10 |  
      15 1

      Tak, tak. Přitom "tvrdé jádro" je absolutní menšina TS, odhaduji maximálně stovka chytráků. Jednou jsem se po utkání rozhodl jim pomoci s uklízením. Borečci byli tak arogantní, že jsem se sebral a odešel.
      A ještě - Eden bez rozvěšených vlajek vypadá hrozně.... Všiml jsem si, že na východu a na jihu byli v průběhu zápasů s Plzní nad vchody roztahovány jakési "vlajkoplachty", avšak na jihu byli ihned staženy... Netuším, co to mělo znamenat...









      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 12:15 |  
        17 0

        Jo, jo. Eden bez vlajek je hodně smutný. Další "podařené dílo" těch hard core TS.

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        jipeslav (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 12:27 |  
        19 0

        Pokud Slávistovi někdo zakazuje vyvěsit slávistickou vlajku, tak ten, kdo to zakazuje, není Slávista, ale sparťanskej buran!

        Já si pamatuji nádheru, kdy na starý Eden chodili slávističtí vlajkonoši. Vlajky ke Slávii vždycky patřily.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      žbl68     před 3 lety 06.05.2022 11:19 |  
      3 1

      aby to "tvrdé" jádro nebylo za chvili v levelu toho spartanského ... čím méně varhánků na mozku, tím více bordelu ... :-(

  2. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    sicilianbrno     před 3 lety 06.05.2022 11:00 |  
    6 8

    Mně přijde, že ta uefa je na nas nejak vysazena ( čimž neomlouvam chovani nekterych na TS), neprijde mně že by za takove přečiny trestala i ostatni kluby.
    To jsem zvedavej co dostane Frankfurt za vbehnuti x tisic lidi na plochu hned po hvizdu .v tomto nastavenem duchu bych čekal zavřene hřište tak na 3,4 zapasy... Ale jsou to němci ne češi a to je rozdil ..

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      pcitron     před 3 lety 06.05.2022 11:05 |  
      2 1

      Ano, to srovnání trestů bude velmi zajímavé. Jinak chování aktérů včerejšího utkání ukázalo, že křupanství a buranství není výsadou pouze středo/východo evropanů.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      wimpy     před 3 lety 06.05.2022 11:16 |  
      2 0

      Já už si to tedy úplně nevybavuju, ale nebylo s Feyenoordem to pyro před zápasem?

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 12:18 |  
      6 1

      Frankfurt mě včera taky napadl. Koukal jsem na to ještě před ČT na RTL a hned při prvním rohu West Hamu toho hráče totálně zasypali kelímky, odpadky, atd.. Proti tomu je Slavia úplný dýchánek.

  3. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    cajzik     před 3 lety 06.05.2022 11:16 |  
    10 3

    dva poslední příklady pyra: chudák Taras se ještě kochá pyrem v první minutě s Feynordem a bohužel dostáváme gol a zápas s Plzní, kdy všichni doufáme v šatnáka, tlak, tak se všichni musí kochat tou krásou... krásné načasování, děkujeme TS :) ale vážně, za mě pyro ano, ale proč to nespojit třeba s děkovačkou ???

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Thane (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 12:01 |  
      3 15

      Ja nevim ale vy jste si nevsimli ze se pyro zacalo delat pred vykopem a na konci zapasu (polocasu)? Klidne verim tomu ze i po naky dohode s klubem kterymu se nelibilo prerusovani zapasu a nasledny tresty. A ze se to s tou plzni uplne nepovedlo? Tak si zase vzpomente kolikrat jste videli nastaveni delsi nez minuta v polocase.
      A vsem moralistum (a kokotum jako napriklad panu podrouzkovi) bych rad připomněl jaky pyro u nas delali v evrope hostujici fanousci. Tam to taky bylo po domluve s klubem ktery je sam zasoboval pyrem a pomahal jim v tom?

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 12:56 |  
        6 0

        Nicméně na konci poločasu/zápasu je potřeba počítat i s případným nastavením, to se v posledním zápase fakt nepovedlo, když se musela přerušit hra před koncem 1. poločasu.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Myšák     před 3 lety 07.05.2022 18:37 |  
      1 1

      Podle mne pyro na fotbal nepatří! Když půjdeš do kina a nějáký magor ti tam hodí dýmovnici, tak asi nebudeš skákat radostí. Je to strašná bezohlednost.

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        wimpy     před 3 lety 07.05.2022 19:02 |  
        2 1

        Nezvolils nejlepší příměr. Když půjdeš do kina a nějací magoři tam budou skandovat, taky nebudeš skákat radostí. Přesto na fotbale nejen že to neurazí, ale je to dokonce žádoucí.

  4. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    vojta66     před 3 lety 06.05.2022 11:54 |  
    26 1

    Chápu důležitost TS a jejího fandění a cením si lidí co jezdí na výjezdy. Léta jsem přispíval na jejich provoz, když vybírali na chorea atd při vstupu na stadion.
    Od té doby, co za mnou přišlo pár černokabátníků z TS s tím, že "není radno" vyvěšovat na vlastním stadionu vlajku (a přišli nejen za mnou) už moje sympatie a podpora TS ochladla na bod mrazu. Naopak pocit na "domácím" stadionu a atmosféru mi dokonale zhnusili.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 12:25 |  
      11 1

      No s těma vlajkama je to fakt hnus. Sami je soupeřům kradou, jak malí cikáni a pak se bojí, že na ně někdo použije "vlastní medicínu" a tak jsou připosraní a vymýšlejí neskutečné blbosti. Místo, aby je případně pomáhali ostatním chránit, tak je "preventivně" všem zakáží. Fakt hnus. To nás ta "týdenní sláva na internetu" po té "férovce" na dětském turnaji Baníku přišla hodně draho = stadion asi natrvalo bez vlajek.

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 12:54 |  
        2 1

        Vlajky na stadionu jsou, pokaždé nějaké vidím. V menší míře, ale jsou.

        • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

          Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 13:07 |  
          1 0

          V minimální míře. Kromě těch 2-3 před kotlem jich je na stadionu tak do 5 ks. Dříve byly všude...

          • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

            SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 13:13 |  
            1 2

            Ano, je to tak, dají se nyní spočítat na prstech jedné ruky. Ale nelze říct, že nejsou vůbec.

            • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

              Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 13:23 |  
              1 0

              :-) OK. Ale to už je jen slovíčkaření, ne...

              • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

                SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 13:34 |  
                2 5

                Já mám prostě rád věci uvedené na pravou míru :)

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Leksel     před 3 lety 06.05.2022 16:50 |  
      8 0

      Zabavovat vlastním fanouškům vlajky na svém stadionu to chce opravdu velkou inteligenci a logicky myšlení. Jak vidno, blbci jsou i u nás.

  5. Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    kedul     před 3 lety 06.05.2022 12:13 |  
    7 10

    Choreo skvělé, pyro zbytné a pro Slavii v důsledku škodlivé! Ovšem ty ucpané východy z TS, to je zásadní bezpečnostní problém (stačí si představit masovou paniku v případě úniku před jakýmkoliv nebezpečím), který zřejmě souvisí s přechody lidí mezi tribunami.
    Bohužel ten flastr od UEFA bude i silným (podvědomě podpůrným) argumentem pro trest od DK LFA za celkově ostudnou atmosféru nedělního zápasu proti Plzni. Je smutné, že se většina diváků na všech tribunách ještě na samém začátku nechává manipulovat stovkou hooligans ve spodních řadách uprostřed TS a vyprovokovat ke skandování, všichni vědí čeho. Bylo mi stydno i přesto, že v případě FKVP to vzhledem k monha okolnostem nebylo zcela bezdůvodné. Pánové, zamysleme se a pochopme, že nejsme pupkem F:L tím míň evropských soutěží. Chce to důstojný respekt k soupeřům i přes pocity ublížení! Dva nedávní v Evropě letos dokázali to, o čem my v novodobých dějinách můžeme jen snít: Feyenoord a Rangers budou hrát finále EKL respektive EL. Tomu prvnímu klubu to asi všichni upřímně přejeme, s tím druhým sice máme důvodný problém, ale respekt si to zaslouží. A nakonec i FKVP měl v nedávné minulosti nějaké pozoruhodné výsledky v evropských soutěžích.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 12:53 |  
      13 8

      Zkurvená Plzeň!

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      cepin     před 3 lety 06.05.2022 12:58 |  
      4 9

      Nebul, kedul. Ty Ludánku...

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        kedul     před 3 lety 06.05.2022 13:21 |  
        5 0

        No já myslím, že brečí hlavně strůjci toho problému, klteří to až na "čestné" výjimky "páchají" ukryti v davu a pak si naříkají, jak všichni kolem Slavii ubližují.

        • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

          cepin     před 3 lety 06.05.2022 14:28 |  
          2 3

          Já myslím, že ne. Hele, jsi fakt Luděk, anebo je to náhoda?

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      pehacko     před 3 lety 06.05.2022 13:16 |  
      8 7

      Uefa mafia nam dava nehorázné tresty vlastne za prd.. nijak nevybocujeme od ostatnich účastníků v poharech, ale proste od zapasu se surkisem to mame polepene a veze se to… diky tomu pak byla ta silena krivarna od gerard boys kdy si nas uefa opet namazala na chleba… a plzen je Zkurvena a kdybys na stadionu dobre poslouchal, tak bys slysel prvni skandovani z jejich kotlicku jude Slavia! Coz nikdo u nas neresi…

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        kedul     před 3 lety 06.05.2022 13:47 |  
        6 4

        A jak to chceš řešit, krom tohoto svého nářku? Nehrát evropské soutěže a logicky nemít ani výnosy z nich? Podobné je to s LFA. Prostě vedení Slavie musí trpělivě makat na dobrém jménu klubu, m.j. taky příkladem přesvědčovat ostatní, aby se to změnilo, tzn. tčeba i nedávat příležitost být v policejních záznamech diskreditujících odposlechů, musí příkladně působit na veřejné mínění doma i v Evropě. A samotní fanoušci mu v tom může pomáhat, anebo to taky svými akcemi opakovaně hatit.

        • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

          pehacko     před 3 lety 06.05.2022 13:51 |  
          6 4

          Cele příkladne působení vede jen k tomu, ze ti vsichni pak serou na hlavu. Nastavovat ne druhou tvar, ale uplne vsechny neni dobra cesta. Kdyz se neozves a nereknes co te sere, tak se to nikdy nezmeni… takze ja ted pisu, ze me sere, ze mi pises, ze brecim… protoze pouze konstatuji dej události. O placi nejradeji mluvi rude bukvice, kdyz se poukáže na cinknute sezony a vykony pavlinu jirku aspol.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      japhy     před 3 lety 06.05.2022 13:43 |  
      1 0

      Co si mám představit pod těmi uzavřenými únikovými východy?

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 13:53 |  
        3 0

        Stání na schodech... klasika.

        • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

          cepin     před 3 lety 06.05.2022 14:36 |  
          6 8

          Uzavřené únikové východy je něco jinýho než stání na schodech. Trvá asi 10 vteřin, než člověk zjistí, co a proč bylo sankcionováno. Stačí čistě po buransku googlit "UEFA disciplinary" https://disciplinary.uefa.com/0275-150de8d60aba-c05e10bf66a2-1000/. Ale chápu, je lepší se na to vysrat a rovnou mít na všechno názor. Pro neangličtináře dodám, že "blocking of public passageways" je ono stání na schodech, což je trest na úrovni teroru diktátorských režimů (prý kvůli požární bezpečnosti) a lze ho uplatnit prakticky vždy a na kohokoliv; a těch 15 je za "locked emergency gates", což by mě osobně zajímalo, protože to se můžete snažit, co vám budou síly stačit, ale tohle na TS vrahy nesvedete kdybyste se posrali. Pochybuju, že by kdokoliv z TS mohl být zodpovědný za LOCKED i kdyby si člověk pod EMERGENCY GATES představoval cokoliv.

          • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

            SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 15:15 |  
            6 1

            Chyba na mé straně, protože jsem na stání na schodech vysazený, když jdu s klobásou a pivem a celou cestu z koridoru až na sedačku se musím s někým pošťuchovat, abych vůbec prošel. Málokdo uhne sám od sebe. Ta chyba vznikla u mě převzetím špatného překladu. Na mou obranu, stání na schodech bylo sankcionováno taky:)

            A na závěr poznámka: i kritika se dá podat slušnou formou.


            Komentář byl uživatelem upraven (06.05.2022 15:18) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

              pcitron     před 3 lety 06.05.2022 22:57 |  
              3 0

              Na 106 člověku stoupajícímu s klobásou a pivem každý ochotně uhne a ještě k tomu přidá úsměv.:-) A to stoupám až do řady 23! Ergo - není sever jako Sever....

              • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

                SirCohen     před 3 lety 08.05.2022 21:56 |  
                0 0

                Já stoupám do podobné výše, ale mezi 107 a 108

            • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

              cepin     před 3 lety 08.05.2022 15:59 |  
              0 4

              Slušná forma je k hovnu ;). Navíc nejsem Sir, takže můžu :P

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        kedul     před 3 lety 06.05.2022 13:56 |  
        0 0

        Souvisle zaplněnou TS "HLAVA NA HLAVĚ" včetně stupňovitých koridorů mezi sektory a vstupních portálů k nim. Je to asi kvůli působivějšímu celoplošnému choreu TS, kam přecházejí diváci z jiných tribun.

        • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

          SirCohen     před 3 lety 06.05.2022 14:03 |  
          6 0

          Je to kvůli tomu, že na TS chce kvůli lepší atmosféře víc lidí, než je její kapacita a pořadatel tomu není schopen nebo ochoten zabránit.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      lucky-pilda     před 3 lety 06.05.2022 17:26 |  
      10 1

      Ra*gers si respekt nezaslouží, ani kdyby vyhráli LM. Je velká škoda, že jsme se zrovna nepotkali s lepší formou a nevyřadili Feyenoord a následně pak AS. Proti těmhle zoufalcům bychom měli hodně velkou šanci to vyhrát. A nebo radši ne. UEFA Mafia by tam zase třeba hodila nějakýho MMA rozhodčího, který by tu jejich přemotivovanou "hru" toleroval ...

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Leksel     před 3 lety 07.05.2022 13:58 |  
      5 0

      Po tom, co nám předvedli v zápase u nich, je pro mě Rangers na černý listině. Korunu tomu ještě dala UEFA, která přistoupila na rasistickou notu a bez důkazů odstavila Kúdelu na 10 zápasů. Ten klub mi źůstane odpornej, i kdyby vyhrál LM.

  6. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    Ragnarok     před 3 lety 06.05.2022 13:01 |  
    5 3

    Adekvátní trest, rovnatelný s L'OM a třeba se zas bude něco dělat s velmi úzkou skupinou v černých Ellesse a Napapijri bundách. Třeba zase budou mlátit normální fanoušky, vlajky už jim berou Obávám se, že tohle je konec průchodnosti stadionu a bude zavedena sektorizace. Ovšem k potvrzení adekvátnosti si počkám ne verdikt v případu Frankfurt.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      witty13     před 3 lety 07.05.2022 20:20 |  
      4 1

      To b muselo chtit vedeni. Neni nic jednodusiho nez si pozvat PCR a ty inteligenty nechat pozavirat. Pripadne to muze udelat i pozvana sekuritka. Mimo to, ze tito lide (pokud je to porad stejne jako v roce 2011) chodi na stadion predem, bez nejake kontroly listku nebo cehokoli jineho za ucelem tvorby chorea. O to smutnejsi jsou “dukladne kontroly” u vstupu, kdyz to pyro chodi uplne jinudy :-(. Jenze to by klub musel chtit. Ta sitiace na TS je produktem prace klubu, ktery neni schopen tenhle dobytek separovat od fanousku. Nove “jadro” nejaktivnejsich fans by se vytvorilo behem par zapasu.

  7. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    lukas6novak     před 3 lety 06.05.2022 13:54 |  
    5 3

    Byl jsem letos na všech domácích zápasech v evropě a řekl bych že některý hostující fans se předvedli hůř než my kdy bylo pyro během zápasu, dělobuchy (ty u nás nebyly ani jednou), házení kelímků a věcí na hráče co kope roh tam bylo několikrát ale nevšiml jsem si že by někomu zavřeli tribunu nebo zakázali výjezd. To házení kelímků na hřiště je hrozný fenomén který nechápu proč je vidět na více a více zápasech i v zahraničí. Ale musím říct že jsou lidi kterým to vadí a viděl jsem jak to někomu bylo už na stadionu důrazně vysvětleno že tohle ne což chválím. K pyru můžou být různý názory ale řekl bych že v tomto se TS docela dost posunula a snaží se to dělat tak aby to neovlivnilo zápas. takže buď před výkopem nebo ke konci. K blokaci schodů bych řekl že pokud bude na zápasy kde je 15k+ lidí průchozí stadion tak to je skoro neřešitelný.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      demokrat     před 3 lety 07.05.2022 07:14 |  
      0 4

      Souhlasim, ze tresty jsou dost diskriminacni. Napriklad pyrotechnika, kterou tady odpalilo Maccabi, byla vskutku nebezpecnejsi a clovek mel pocit, ze je nekde u Chersonu

  8. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    Martin Platil     před 3 lety 06.05.2022 14:25 |  
    3 3

    Bohužel segmentace východ západ je stále jasnější a chování některých fanoušků tomu nahrává. Jsem zvědavý, na kolik let zakáže UEFA vstup fanouškům Frankfurtu….. ale jsem překvapený, že nám nezavřeli i lavičku.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      coogee     před 3 lety 06.05.2022 17:02 |  
      7 0

      Bohužel nejen chování fanoušků. Přiznám se, že vůbec nechápu motivy pro chování některých členů realizačního týmu. Asi mi chybí některé informace?

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        mig52     před 3 lety 07.05.2022 11:57 |  
        2 7

        Jj., My tady dostáváme za pár ostřejších slov žluté a červené, prý to nepatří ke Slavii a naše lávka se chová jak žumpa. Plzeňská též, ale ta mne nezajímá. Nehledě na to, že protihráči se na hřišti titulují pohlavními orgány ve všech tvarech a pádech, prošpikovávají to pro zpestření prodejnými děvami a pohodička. A nás admini bičují a vyžadují dekórum. Pokrytectví nejhrubšího zrna. Jen mám obavu o Jandourka, co je s ním!?Asi se studem propadl pod krtčí chodby, protože jeho názory skočily na smetišti fotbalových dějin a teď se stydí za jejich dřívější prezentace.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      sicilianbrno     před 3 lety 06.05.2022 17:24 |  
      5 5

      Myslim si, že se bude silne přihližet k nemeckemu puvodu klubu...tem se stadiony proste neuzaviraji, videl bych to na velkou pokutu, kterou klub bude akceptovat a nic se zavirat nebude...bohužel ani uefa neměři všem stejnym metrem ...

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        witty13     před 3 lety 07.05.2022 20:25 |  
        4 2

        Zase neplacme. UEFA uplatnuje postupne zprisnovani trestu, takze za jeden prestupek, i kdyz jde o exces se vetsinou stadiony nezaviraji. Problemem Slavie je, ze mame problem kazdy domaci zapas, i kdyby jen ve forme “Uefa Mafia”. Takze testy se postupne zprisnuji a po urcite dobe se saha k zavreni casti hlediste nebo celeho stadionu. Pokud nemci nemeli celou sezonu jiny problem tak to bude pokuta a bububu. Pokud by to bylo podruhe/potreti, zavreli by jim tribuny jako nam.

  9. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    Harvey     před 3 lety 06.05.2022 17:48 |  
    5 2

    Normálně jdu na sever...a už jdu na jih! To nikde jinde na světě nezažiješ. Tedy pozor ještě bys to mohl zažít v dalším zápase, ovšem obráceně pokud na jihu uděláme pyro.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 18:00 |  
      0 0

      :)

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Tadeáš_Janků     před 3 lety 11.05.2022 21:01 |  
      0 0

      Hele, že si stěžujete na pyro... budiž. Ale můžete laskavě přestat s tím opakovaným nesmyslem, že na Západě se to neděje? Děje se doslova všude kromě ostrovů a Španělska.

  10. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    PrahaSlavia     před 3 lety 06.05.2022 19:23 |  
    13 0

    Jeste jim meli nechat uhradit usly zisk za prodane vstupenky. Jako ok, kdyz chci blbnout, mel bych to delat s vedomim, ze za to zaplatim. V tomhle pripade tvrde....nepochopim tohle, opravdu ne. Stejne tak nepochopim, ze tohle vedeni stale toleruje. Tak at tam dam 50 kamer, zakaz zakryvani obliceje a nazdar. Ty penize, co se zbytecne vyhazuji za pokuty, uzavery...mohli jit na mladez. HOSI DEKUJEM

  11. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    p!erreCORE     před 3 lety 06.05.2022 21:45 |  
    2 1

    toto by se mohlo dát do důležitých článků.. pořád dokola..

  12. Vedení Slavie se snaží

    Slávista 51     před 3 lety 07.05.2022 01:04 |  
    7 5

    vyrovnat se mužstvům Západní Evropy v mnohém - trávníkem počínaje, přes vybavení a zázemí kabin, atd.
    Jen v tomto případě zaostalo ! Náprava musí přijít co nejdříve a to i ve spolupráci s policií, justicí.

    • Re: Vedení Slavie se snaží

      pcitron     před 3 lety 07.05.2022 13:35 |  
      11 6

      V Rotterdamu házeli po našich klucích zapalovače ad. Žádný trest. UEFA mafia zkrátka má na středoevropské týmy přísnější metr...

  13. Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

    demokrat     před 3 lety 07.05.2022 07:03 |  
    4 19

    Mam na to trochu jiny nazor. Napriklad hazeni veci na hrace. Hazet po nekom neco nebezpecneho jako zapalovac nebo pyrotechniku je na kriminal. Ale pokud souper slavi vysmivacne v blizkosti domacich fanousku, je dle meho naprosto v poradku jej polit pivem ci hodit po nem zbytkem jidla, to je proste etiketa sportu a melo by to tak byt. Mimo fotbalu jsem hraval i tenis, kde je kultura prostredi diametralne jina. Ale i v tak kultivovanem prostredi je behem Davis Cupu v mnoha zemich tolerovano hazeni napr. rajcat po souperi, pokud ten se nechova dostatecne uctive (Argentina, Spanelsko, Chile …). To priblizovani sportu k divadlu se mi moc nelibi.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 07.05.2022 10:46 |  
      7 0

      Ano, házet po hráčích zeleninu je naprosto normální. Meloun, tykev nebo i obří kedlubna by jistě udělaly své. :-))

      • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

        SirCohen     před 3 lety 18.05.2022 14:50 |  
        0 0

        Ani taková hlávka zelí by nebyla úplně špatná...

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      SKEP     před 3 lety 07.05.2022 11:08 |  
      5 0

      Nemyslím si, že by pořadatelská služba při Laver cupu v O2 aréně tolerovala kultivované vrhání ovoce či zeleniny na unikátní černý dvorec.

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      witty13     před 3 lety 07.05.2022 20:22 |  
      4 1

      Uvedes prosim priklad, kdy se na urovni Davis Cupu tolerovalo hazeni zeleniny?

    • Re: Slavia sehraje příští evropský duel před částečně uzavřeným hledištěm

      Droosy     před 3 lety 07.05.2022 21:21 |  
      10 2

      Zeleninu na tebe asi házeli někde na turnaji v Horních Kotehulkach a trefili tě mrkví do kebule, viz tvé názory na fanouškovskou agresivitu

  14. Komentář

    Lunaris     před 3 lety 13.05.2022 17:00 |  
    3 9

    Spousta místních diskutujících by z fleku mohla v DK UEFA pracovat a rozdávat s horlivostí sobě vlastní ty tresty. Přitom se během pohárových zápasů už nedělá ani pyro a celá TS se chová naprosto v souladu s řády. Někteří by ale volali policii a zatýkali. Tleskám