Evropská konferenční liga

O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

Potřetí během čtyř let stojí Slavia na prahu semifinále evropského poháru. V cestě ji stojí nizozemský Feyenoord Rotterdam, z jehož půdy si sešívaní odvezli nadějnou remízu 3:3. Jakákoliv výhra posune červenobílé dál, remíza pak znamená prodloužení.

Slavii čeká mimořádně náročných 90 (nebo 120?) minut. Feyenoord v předchozích vzájemných střetnutích ukázal svou sílu a šance na postup se v tuto chvíli zdají být vyrovnané. Holandský tým jsme si detailně představili v předchozím článku, resp. článcích, tak na tomto místě jen stručně zrekapitulujeme novinky, které se udály od posledního vzájemného zápasu. Feyenoord ve víkendovém ligovém zápase proti týmu Heracles vyhrál vysoko 4:1, ale narozdíl od Slavie trenér Slot nepošetřil v podstatě žádné hráče a Holanďani nastoupili v plné sestavě. Kvůli zranění střídal záložník Guus Til, nejproduktivnější hráč holandského týmu, a budeme s napětím očekávat, zda bude na zítřejší zápas připraven. Feyenoordu patří v nizozemské lize průběžné třetí místo se ztrátou 11 bodů na první Ajax.

To Slavia naopak během víkendového zápasu šetřila své hráče ve velkém. Může si to také dovolit – celá řada důležitých členů kádru nefiguruje na evropské soupisce a sešívaní tak v podstatě disponují dvěma vyrovnanými kádry. Dá se očekávat, že zítřejší sestava bude velmi podobná té z minulého týdne, na několika místech ale pořád existují otazníky. Pojďme si je projít jeden po druhém. Ondřej Kolář si v prvním čtvrtfinále nevybral nejlepší den, i tak ale nadále s Alešem Mandousem tvoří vyrovnanou dvojici, přičemž může nastoupit kdokoliv z nich. Do možné rotace ve středu obrany se vrací Aiham Ousou, který si odpykal disciplinární trest, dá se ale spíše čekat, že opět dostane důvěru odpočatá dvojice Kúdela-Kačaraba. Poněkud složitější se zdá být situace ve středu hřiště. Na pozici klasického středního záložníka připadá v úvahu pět variant, přičemž jen Ibrahim Traoré (který minule nastoupil pod hrotem) se zdá být stoprocentně fit. Petr Ševčík není kondičně připravený zvládnout celý zápas, Maksym Talovjerov se potýká s nemocí, Tomáš Holeš si z posledního zápasu odnesl lehké zranění (kvůli kterému vynechal i předzápasový trénink) a Daniel Samek je dlouhodobě mimo hru (nutno dodat, že Jakub Hromada a Lukáš Provod jsou mimo evropskou soupisku). Na místě pod hrotem se nabízí nasadit někoho z dvojice Ondřej Ling-Srdjan Plavšič. Všichni slávisté pak určitě doufají, že na hrotu nastoupí Yira Sor, který se také potýká s lehkými zdravotními trably. Potěšující zprávou naopak je, že oproti minulému zápasu budou mít slávisté o něco více alternativ na lavičce náhradníků.

Co říci závěrem? Eden je beznadějně vyprodaný a Slavie hraje jeden z největších zápasů sezóny. Autor článku pevně doufá, že společně zítra vytvoříme pekelnou atmosféru, která dotlačí sešívané k postupu. Ti, na které se nedostalo se vstupenkou, mohou zápas sledovat v přímém přenosu stanice ČT Sport. Výkop je naplánován na 21. hodinu.

Ať žije Slavie!

Tip na sestavu: Kolář – Bah, Kúdela, Kačaraba, Oscar – Talovjerov, Traoré – Schranz, Lingr, Olayinka – Sor

Kurzy: 2,73 – 3,7 – 2,47

čtvrtfinále - Čtvrtek 14. 04. 2022 21:00

Evropská konferenční liga, 2021/2022
1 - 3
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Ibrahim Traoré

Feyenoord Rotterdam
Feyenoord Rotterdam

2. Dessers
59. Dessers
78. Sinisterra

Komentáře (122)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 13.04.2022 22:30 |  
    8 1

    Trpiš: "Pokud dojde na penaltový rozstřel, tak jsem v kabině řekl, že odejdu a pak mi to přijdou říct, jak to dopadlo. Lepší jeden šok, než deset" :)

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Leksel     před 3 lety 13.04.2022 23:23 |  
      5 0

      Plně ho chápu, já tyhle infarktový situace taky moc nemusím. :-)

  2. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 13.04.2022 22:41 |  
    5 0

    Trenér Feyenoordu Arne Slot: "Jde o to hrát dominantně, útočně, ale Slavia hraje trochu jinak doma než venku. Je to výborně taktický připravený tým, rádi bychom je porazili, ale nebude to nic jednoduchého. Ten tým se nikdy nevzdává, hrají týmově i útočníci umí velice dobře bránit"
    Holandští novináři se zeptali trenéra, jestli bude v příští sezoně trénovat Ajax. "To jsou zvláštní dotazy, ted jsem tady s Feyenoordem a chci postoupit do semifinále"
    Další dotaz z Nizozemska se trenéra Slota zeptal, zda je Slavia opravdu tak dobrá. Není to přece Real Madrid...Trenér Slot si trval na svém. "Je těžké je porazit. Takticky hrají skvěle, nevzdávají se"

  3. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Ondráš     před 3 lety 13.04.2022 22:47 |  
    5 0

    Velkej zápas, velkej!
    Pokud by to klaplo, zařadím ke svým top emočním zážitkům s SKS (Sevilla - Ajax - Řím). Ale Řím byl pro mě stejně nejvíc: od naprosté deprese k nirváně. K tomu devadesátky a krásných 17..kuwa to byla doba, nic nebylo problém:D

  4. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Lunaris     před 3 lety 13.04.2022 23:07 |  
    3 6

    Po dnešní tiskovce je 100%, že nastoupí Kolář.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Leksel     před 3 lety 13.04.2022 23:19 |  
      13 0

      Tak to mě po tom jeho výkonu u nich celkem překvapuje, zvlášť když Mandous proti Pardubicím předvedl jistý výkon, ale Trpiš jistě ví, co dělá a taky si říkám, že každý zápas je originál a může vypadat úplně jinak.

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        mig52     před 3 lety 14.04.2022 09:00 |  
        3 17

        Njn., prý má lepší rozehrávku. JiT je na tuto kategorii až chorobně zaměřen. Proto mne to už nepřekvapuje. Takže zápas si budu nahrávat, na sledování Koláře v přímém přenosu, bez ironie a rýpání, už nemám nervy. Držte palce!


        Komentář byl uživatelem upraven (14.04.2022 09:01) . Zobrazit původní komentář

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          Cygnus     před 3 lety 14.04.2022 10:21 |  
          13 1

          Tak to má být... Když hraje Tecl se už nekoukáš, teď máme k tomu ještě Koláře. Ještě chvíli, a budeš mít 11 oblíbenců kvůli kterým už nebudeš koukat na Slavii. A tedy bude klid :-)

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 11:40 |  
            9 0

            Podle mého názoru by se neměl koukat dokud nás trénuje Trpišovský... ten člověk ho vždycky zklame... :-)

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              mig52     před 3 lety 14.04.2022 12:12 |  
              0 5

              Jsem rád, že podle tvého názoru..... On i Zeman má názory...:)))

              • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

                wimpy     před 3 lety 14.04.2022 12:13 |  
                0 0

                Ale toho zjebal Mourinho.

                • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 12:18 |  
                  0 0

                  A Mourek nemá názory?

                  • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

                    wimpy     před 3 lety 14.04.2022 12:19 |  
                    0 0

                    Určitě. Dokonce i úspěchy. :-)

                    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

                      kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 12:20 |  
                      0 0

                      Ten má vlastně všechno :D

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            Arya     před 3 lety 14.04.2022 12:04 |  
            8 1

            Hezky se tu vybarvuje mentální nastavení některých jedinců. Místo aby Kolimu přáli, aby se mu zápas povedl, tak budou brblat a nadávat.

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              necich     před 3 lety 14.04.2022 12:17 |  
              1 0

              Tak zase to je vin-vin nastavení. Když se mu bude dařit tak budou říkat, že mu to přejí a v opačném případě budou tvrdit, že to přeci říkali a bylo to jasné od začátku...

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 12:17 |  
              8 0

              To je taková klasika.... oni jsou přece zákazníci... kdysi si objednali výhru... a ti lumpové jim jí nedodali.... tak je za to budou až do smrti hanět... :-)

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            mig52     před 3 lety 14.04.2022 12:10 |  
            1 1

            Jj., mám to tuplované, ale s jakous takous jistotou, že mne to neklepne v přímém přenosu a záznam nějak zvládnu.:)

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 12:22 |  
              4 0

              Ani záznam bych - být tebou - nedával.... nech si o tom vyprávět... to bude nejjistější ;-)

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            p!erreCORE     před 3 lety 14.04.2022 14:28 |  
            1 0

            no, máme dost širokej kádr, takže to ještě chvíli potrvá :)

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      pinochet     před 3 lety 14.04.2022 00:19 |  
      7 12

      Jestli to zase podělá, tak by měl jít někam na hostování...

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        novimex     před 3 lety 14.04.2022 11:32 |  
        3 7

        Ale kdo si ho vezme ?

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 13:32 |  
          0 0

          Vlašim, nebo Vyškov.... a my si zpátky vytáhneme Vágnera, nebo Kinského...

  5. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Edenjejenjeden     před 3 lety 14.04.2022 07:39 |  
    27 0

    Jinak včera byl na treninku Slavie osobně přítomen i Jaroslav Tvrdík ..... tak snad se vše vyvíjí dobře

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 14.04.2022 14:56 |  
      4 0

      To je dobře. A snad mu večer chlapci udělají radost. Tedy nejen jemu, nám všem.

  6. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Harvey     před 3 lety 14.04.2022 08:09 |  
    12 6

    Jsem rád, že Trpiš a spol. mají o golmanovi jasno a nenechávají se ovlivnit tlakem slávistické veřejnosti. Koli i Mandous jsou vyrovnaní brankáři, ať hraje ten komu ten zápas víc sedne a o kom jsou přesvědčení, že nás spíše posune do semifinále.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      bongor     před 3 lety 14.04.2022 08:58 |  
      6 0

      V Seznamu onanuje Tvaroh nad Nelsonem.Raduje se ,jakou formu nabral zrovna před zápasy se Slavií.Je to takovej
      Hložek z Anglie,hostuje ve Feynordu, a už od jeho patnácti let nad ním všichni slintají.Doufám,že to dneska nepotvrdí
      a ty naše"kamarády" nasere.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Marek3     před 3 lety 14.04.2022 10:07 |  
      6 10

      Bohuzel si musime priznat ze golmani nejsou nasi nejsilnejsi strankou tak jako Kolar pred zranenim kdy jsem ho mel mezi peti top golmany svata. Stale si obcas pustim zapas na Barce kde tak zazaril. Ty casy jsou bohuzel pryc a podle mne v poslednich zapasech obou brankaru ( Holandsko Vs Pardubice) byl Mandous jasne presvedcivejsi a letos prokazuje vetsi stabilitu formy a spolehlivost. Mam take pocit ze Kolar by nemusel unest dalsi tlak v dulezitem zapase potom co zasadnim spusobem ovlivnil zapasy v nasi kvalifikaci a jeho zarazeni by vyslalo spatny signal Mandousovi ktery by si dnesni zapas zaslouzil.

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        necich     před 3 lety 14.04.2022 10:56 |  
        8 3

        Blbost, žádnej špatnej signál. Stačí si přečíst pár rozhovorů s Trpišem nebo nedávno otištěný dvojrozhovor s Kolim a Mandym... Jedna z mnoho výhod JiT a jeho týmu je, že umějí komunikovat s hráči a dokážou jim vysvětlit a de facto vnutit jejich úlohu v mužstvu. Oba golmani jsou bráni jako vyrovnaní a chytají dle typologie a způsobu hry soupeře. Dle rozhovorů s JiT šel do brány Koli, když byl karetně ohrožen Mandous, jak zachytal v derby víme všichni. To, že má nadváhu, bojí se skákat a podobné hovadiny jak tady někdo psal jsou nesmysly. To by ho trenéři do brány vůbec nepostavili..

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        p!erreCORE     před 3 lety 14.04.2022 14:54 |  
        4 0

        před tvojí větu, cituju: "jeho zarazeni by vyslalo spatny signal Mandousovi ktery by si dnesni zapas zaslouzil." bych dal: "v případě, že by se mu dnešní zápas nepovedl, tak v dalším zápase"

        pak bych vypíchl, že hráči v poli jsou letos opravdu víc vidět v lepším světle než gólmani, ale dodal bych, že Mandous až asi na ten Linec čape jak pánbu a co žeru nejvíc je, jak v každém druhém zápase hasí situaci ještě než k ní vůbec dojde a vyběhne si klidně na půlku.. je za mně narozdíl od Koliho ztělesněním jistoty a co se týče rozehrávky, tak za Ondou nezaostává o mnoho, pokud vůbec. Nemám Ondrovi nic za zlé, nakonec ani toho lachtana, ale Mandy by podle mně dneska měl stát v brance. Ale asi to bude Koli a já mu moc přeju, ať je to jeho životní zápas, vyhrajem dva nula po gólech Ondry Kúdely na konci prvního poločasu hlavou z rohu, který založí Koli přesnou přihrávkou přes celé hřiště, Tomáše Holeše v poločase druhém bombou z dálky, a třetí po sólu Péti Ševčíka, Koli chytí pentli a mnohé navíc a bude dobře.

        Jsem fakt šíleně nervózní a kdyby jste měl někdo náhodou dva nebo čtyři lístky navíc, tak si je stejně nekoupím protože nemám prachy. Vy, kteří budete v Edenu, povzbuzujte prosím i za mně, když to udělá každej, bude vás tam dvakrát tolik, na to moje matika stačí.

        tipovačka: 3:1 (1:0) Kúdela, Holeš, Ševčík

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          Myšák     před 3 lety 14.04.2022 15:39 |  
          0 0

          Taky jsem tipoval 3 : 1 Schranz, Sor, Sor, trefíme se???

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      dm52     před 3 lety 14.04.2022 10:30 |  
      0 1

      Je to tip na sestavu od autora článku. Uvidíme, na kolik se bude shodovat se sestavou na hřišti.

  7. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    profesor     před 3 lety 14.04.2022 08:54 |  
    17 22

    Nechápu nasazení Koláře. Po zranění ve Skotsku už na Slávii nemá a chápu, že ho chce Tvrdík prodat, ale ta doba je nenávratně pryč. Mandous jednou chyboval v Linci, Kolář chybuje v každém důležitém zápase. Přibral na váze a je líný skočit po míči, který míří do sítě a jeho rozehrávka už také za nic nestojí.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      SKEP     před 3 lety 14.04.2022 09:08 |  
      14 2

      Jo a taky chodí pozdě spát, poslední dobou navíc strašně chlastá..!

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 09:12 |  
        16 3

        A nepouští sednout starší lidi v MHD!

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          dm52     před 3 lety 14.04.2022 10:29 |  
          3 1

          A nezdraví v baráku sousedy!

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          sicilianbrno     před 3 lety 14.04.2022 10:43 |  
          0 0

          Pokud maji na sobě vlajku sparty tak v pořadku :-) .

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          bongor     před 3 lety 14.04.2022 11:07 |  
          0 0

          Máš pravdu,mě zrovna tuhle nepustil v tramvaji!

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 11:22 |  
            0 0

            Fakt? Já to myslel tak, že MHD vůbec nejezdí.... tudíž ani pouštět nemůže... ale nikoho nezajímá, proč... prostě nepouští... :-)

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            kalex     před 3 lety 14.04.2022 14:54 |  
            0 0

            To nejezdí do Brna?

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        samyeto     před 3 lety 14.04.2022 10:20 |  
        11 11

        vždyť až na tu rozehrávku má pravdu.to nestačí ty předkola a ten zápas na Feeynordu? Vždyť tam to bylo šílený jak u toho prvního gólu jen stál a zíral a ten třetí to se jen tak nevidí na takový úrovni. Mandouse odepsali po jednom nepovedeném utkání

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          necich     před 3 lety 14.04.2022 10:59 |  
          2 1

          Co si představuješ pod slovem "odepsali"?

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 14.04.2022 14:53 |  
        1 1

        A trhá mouchám křidýlka a močí v kostele do kropenky. :-)

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          Myšák     před 3 lety 14.04.2022 15:45 |  
          1 0

          A za zády se mi drze směje do očí!

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Lunaris     před 3 lety 14.04.2022 10:11 |  
      10 6

      Rozehrávka je podle mě možná i lepší, resp. v ní je Kolář zodpovědnější. Kila navíc jsou spekulace, kterou nemáme podloženu empirickými daty, pokud to tedy nemáš přímo od zdroje. Líný skočit po míči je taková zbytečná invektiva, nicméně souhlasím s tím, že na čáře je lepší Mandous, kdy u Koláře nevíš, co čekat. Trpišák ovšem od tohoto zápasu očekává náběhy hráčů Feyenoordu za naší obranu, v jejichž likvidaci bude Kolář skutečně lepší, Trpišák taktéž očekává, že si Kolář bude lépe rozumět s Kúdelou a bude umět lépe rozdávat míče do stran. To může být úspěšná taktika nebo nemusí. Každopádně to ukazuje na to, že Trpišovský není posera a věří tomu, že tyhle Kolářovy přednosti budou rozhodující. Kdybych já trénoval, tak tam dám Mandouse, protože ho vidím jako lepšího na čáře proti střelám na bránu, což bude podle mě právě ta situace, která bude rozhodovat o našem bytí a nebytí, a zároveň je Mandous taky schopný pomoci s rozehrávkou. Nicméně já nejsem žádný trenér a nemám za sebou ty úspěchy, co má Trpišák. Každopádně ale platí, že jakýkoliv případný Kolářův kiks půjde plně za trenérem. A pokud takový kiks nastane, tak bych trenéra být novinářem na TK pořádně griloval. Na druhou stranu nelze pominout, že kromě toho gólu na Feyenoordu měl Kolář teď několik zápasů, kdy byl jistotou.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.04.2022 10:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        Marek3     před 3 lety 14.04.2022 10:30 |  
        5 11

        Tak stejne rozhodnuti udelal trener nekokikrat uz v minulosti a ukazali se jako naprosto spatne.

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          Lunaris     před 3 lety 14.04.2022 10:41 |  
          13 0

          Pamatuji několik zápasů, po nichž Trpiš uznal, že netrefil sestavu. Podstatnější ale je, že pod ním máme 7 trofejí (včetně jednoho ČS Superpoháru) a že se pod ním zlepšují hráči, které se nám zároveň za dříve neslýchané peníze daří prodávat za hranice. My tady můžeme psát, že má po povedeném zápase s ČB dát do brány znovu Mandouse, ale ve finále těch 7 trofejí z něj dělá nejlepšího trenéra široko daleko. Pokud on věří, že Kolář se do tohohle zápasu typologicky hodí víc, tak s ním nemusím souhlasit, ale ten jeho názor nejde nerespektovat. Navíc ve světle toho, že měl na většinu sezóny zraněných několik opor základní sestavy a stejně zase vede ligu a je ve čtvrtfinále evropského poháru. Jo, když se po zápase ukáže, že tam Kolář jít neměl, tak tady s chutí napíšu, že jsem to říkal. :) Těším se večer na atmosféru, ta bude určitě parádní.

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 11:34 |  
          13 2

          A dokázal bys jmenovat konkrétní zápasy? Já si totiž spíše pamatuji zápasy, před kterými jsem nad sestavou kroutil hlavou.... a ve finále čuměl jak z jara, protože se jeho tahy ukázaly naprosto geniální....:

          Genk - bez Hušbauera v základu vedle sebe Král Traoré a Souček - na první pohled zbytečně defenzivní záloha... výhra 4:1...
          Sevilla venku - bez útočníka, na hrotu Masopust pod ním Zmrhal a Stoch - takhle přece nemůžeme dát gól... plichta 2:2
          Sevilla - místo vykartovaného Coufala na pravém beku Kúdela - úplný nesmysl, vždyť to iks let nehrál... ve finále se hrálo na tři stopery a přišel famózní obrat v prodloužení....

          a takhle bychom mohli pokračovat... krátké hřiště v Barceloně, zařazení Škody do základu v Dortmundu, vytažení Simy v utkání s Nice, sázka na Zimu v Leicesteru, Schranz na hrotu v Berlíně, teď na jaře Sor, který v Baníku střídal a vždy na kraj zálohy... všechno nečekaná rozhodnutí, která se ve finále ukázala jako správná...

          a teď mi proti nim zkus postavit ta špatná...

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        bongor     před 3 lety 14.04.2022 11:11 |  
        2 0

        No jo,jenže kdybys nás trénoval Ty,tak nejsme ve čtvrtfinále.I když člověk nikdy neví,ještě jsme Tě nevyzkoušeli.

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          mig52     před 3 lety 14.04.2022 12:04 |  
          1 6

          A jak to můžeš s jistotou tvrdit?

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      necich     před 3 lety 14.04.2022 10:41 |  
      7 4

      To je fakt blábol..

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      novimex     před 3 lety 14.04.2022 11:35 |  
      3 15

      Má lepší hru nohama a to je ve fotbale nejdůležitější. Že dělá minely, které stojí Slavii miliony, to je vedlejší

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Karel13     před 3 lety 14.04.2022 12:26 |  
      1 0

      My hrajeme od asi 13 hodin, že znáš sestavu. Pokud vím ta se oznamuje zhruba hodinu před zápasem. Tak blbě nepindej ... (Ledaže ses splet, protože jsi to chtěl poslat Holanďanům, aby je zmátl) ...

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 12:35 |  
        9 0

        jenom bych upozornil - v Evropě je to hodinu a půl před zápasem :-)

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          Taky     před 3 lety 14.04.2022 15:15 |  
          0 1

          Je to tak, v 19:30 se nám fanouškům udělá trochu jasněji, jestli máme šanci postoupit a jak toho chce realizák docílit.
          Obávám se větší marodky, než se zatím přiznala...

  8. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Miklos     před 3 lety 14.04.2022 09:11 |  
    5 2

    S Jirkou a Holim postup. Bez nich težko :/

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Ondráš     před 3 lety 14.04.2022 09:38 |  
      9 0

      Velký problém by byl Holeš, to je náš dlouhodobě nejlepší hráč.

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        Miklos     před 3 lety 14.04.2022 10:54 |  
        9 0

        Souhlasím, ale i Jirka je kličový. On svou rychlostí na offside linii nutí aoupeře přizpůsobovat obranu a to otvírá volné prostory. Plus je schopen dát gol v podstatě sám když dostane správnou přihrávku za obranu.

  9. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    JohnyBeGOOD     před 3 lety 14.04.2022 10:24 |  
    1 0

    Kdybyste měli někdo lístek navíc, tak dejte vědět.

  10. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    miro     před 3 lety 14.04.2022 10:57 |  
    1 1

    S Jirkou jo,s Tomášem bohužel ne. Mandy v bráně. Kluci to s naší podporou dají.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      bongor     před 3 lety 14.04.2022 11:13 |  
      1 0

      Ty víš něco víc o stavu našich zraněných?

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 11:52 |  
        1 1

        Asi ví, ja taky někde četl, že Holeš je mimo...

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          dalislavista     před 3 lety 14.04.2022 12:41 |  
          2 0

          Je to tak, jak píše.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 11:51 |  
      0 2

      Dají nějaký goaly, jo? A někdo od vás (nás) jim nahraje...??

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 11:53 |  
      6 6

      Hlavně do brány Mandous, nehodlám zas trnou při každým šouráku...

  11. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 11:50 |  
    0 5

    Mám dva k nule, po půli a dva k nule ke konci, goaly soros a ten novej od f, teď nevím jméno...

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Ondráš     před 3 lety 14.04.2022 12:09 |  
      3 0

      Nedovedu si představit, že by nám nedali gól:)

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        necich     před 3 lety 14.04.2022 12:21 |  
        0 1

        Koli bude jako Čínská zeď...

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          dalislavista     před 3 lety 14.04.2022 12:41 |  
          1 0

          Nebude

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          dejvidovic     před 3 lety 14.04.2022 12:45 |  
          1 1

          Mandy

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            necich     před 3 lety 14.04.2022 15:41 |  
            1 0

            Klidně Mandy, jeden z nich tam určitě bude a bude jako Čínská zeď. Na tom trvám.. :)

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      wimpy     před 3 lety 14.04.2022 12:15 |  
      0 1

      Ten novej od F není na soupisce pro poháry, přestoupil pozdě.

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 13:39 |  
        0 1

        Dík za info, měním tedy na někoho koho znám, ale koho??

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          wimpy     před 3 lety 14.04.2022 13:41 |  
          1 0

          Zkus někoho staršího, od T třeba. :-)

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 13:43 |  
            0 1

            Jo tátu? na toho jsem taky myslel, ale ukopnout se může jenom jednou ročně v tak důležitým mači, dám nějakýho beka, třeba ....? K

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              wimpy     před 3 lety 14.04.2022 13:45 |  
              1 1

              Pak jedině James Dens.

              • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

                kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 13:47 |  
                0 1

                K taky není, nebo co, dám ho tam, to jsou jistý body do tipovačky...a hůrá dopředu za hovadem!

  12. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Juventus turin     před 3 lety 14.04.2022 12:21 |  
    4 0

    Slavia dotoho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 14.04.2022 12:24 |  
      1 0

      Píše tifossi Juventusu Turín ;)

  13. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Miklos     před 3 lety 14.04.2022 12:24 |  
    15 0

    Já osobně krotím optimizmus. Budeme potřebovat zahrát na 120% a štěstí na naší straně. V Holandsku mohlo být po zápase po 30 minutách. Útočně je Feyenoord lepší než Arsenal a všichni víme jak to s nima doma dopadlo. Budu klukům držet palce a doufám že na hřišti nechají vše.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Ondráš     před 3 lety 14.04.2022 12:57 |  
      8 0

      Já tady ani žádnej velkej optimismus nevidím. Feyenoord je pořád favorit, těm je jedno, jestli hrajou venku. Ale těším se hodně, v hledišti to musí být peklo a děj se vůle boží.

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        kalex     před 3 lety 14.04.2022 14:22 |  
        0 0

        Ajax byl taky vždycky favorit.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 13:10 |  
      5 1

      Tak oni na hřišti nechají vše každopádně.... já budu doufat, že to bude stačit na postup....

      Ten relativní optimismus obecně bych řekl, že vyvěrá z toho, že to nemůže dopadnout špatně - čtvrtfinále je už úspěch sám o sobě, vyřazení dvou soupeřů ve vyřazovací části je dost dlouhá cesta soutěží... takže buď to bude jeden z velkých večerů, na který se bude vzpomínat podobně, jako na vyřazení AS před šestadvaceti lety... no a nebo klukům poděkujeme za Fenerbahce a Linec ... a budeme se těšit na další jízdu v příští sezóně :-)

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        Miklos     před 3 lety 14.04.2022 13:47 |  
        1 1

        No já to právě vidím jako šanci co už se nemusí opakovat..

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 14:06 |  
          8 1

          Proč by neměla? Je to třetí čtvrtfinále za čtyři roky... není to ojedinělá jízda, ke které by nám vrchovatou měrou dopomáhalo štěstí - já tedy naopak věřím tomu, že i v dalších sezónách budeme v pohárech hrát minimálně do dubna... Zatím nic nenasvědčuje tomu, že by to tak být nemělo...

          Daří se nám během přestupních období přivádět ty nejzajímavější hráče, relativně rychle se zapracovávají do sestavy... daří se nám prodávat hráče za slušné peníze a rychle je nahrazovat.... funguje spolupráce s Vlašimí, rozjíždí se spolupráce s Evianem, skauting v Africe ... Chápu, že nic z toho nám nezaručí postup do čtvrtfinále každý rok, ale minimálně je to pořád na dobré cestě stvořit ze Slavie takovou továrnu na fotbal, kde zažijeme více postupů než vypadnutí... a to díky kvalitě a ne díky štěstí..

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            Miklos     před 3 lety 14.04.2022 14:14 |  
            1 4

            Ale toto je jediné čtvrtfinale s hratelným soupeřem, ano je to az 3. Evropská soutěž. Je pravda že za rok v ní můžeme skončit zase. Ať už přímo nebo přes UEFA Cup.

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 14:22 |  
              5 1

              Ale nikde není psáno, že za rok, či za dva nebudeme mít ještě hratelnějšího soupeře... případně že nebudeme schopni vyřazovat ještě lepší celky :-)

              Sevilla se v okamžiku losu taky zdála nehratelná... několikanásobný vítěz EL... vždyť do zápasu s námi vyhrála EL pětkrát... a pošesté hned v další sezóně :-)

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      Lord_Edmund     před 3 lety 14.04.2022 13:28 |  
      1 0

      Před prvním zápasem byl favoritem Feynoord, teď je to vzhledem k prvnímu zápasu a výhodě domácího prostředí 50 /50. postoupíme na penalty, takže připravte se na dlouhý večer :-))

  14. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Boo_SKS     před 3 lety 14.04.2022 13:01 |  
    1 0

    Ahoj, nemate nekdo, prosim, listek navic? Idealne na tribunu sever, ale klidne i kamkoliv jinam? Pokud ano, tak mi, prosim, napiste SZ. Diky.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      JohnyBeGOOD     před 3 lety 14.04.2022 13:27 |  
      1 0

      Taky sháním, ale už je asi příliš pozdě.

  15. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    slavistou50let     před 3 lety 14.04.2022 13:03 |  
    6 17

    Talovjerov - to je průser.

  16. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    daadyy     před 3 lety 14.04.2022 13:14 |  
    5 0

    Snad bude na stadionu přímo pekelná atmosféra, která požene hráče - spolu s geniálními trenérskými tahy - k historickému postupu do dalšího kola.. Každý hráč i fanoušek do toho musí dát 120%. Slavia do toho!!

  17. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Fačín     před 3 lety 14.04.2022 13:17 |  
    16 3

    Ideální zápas na rozestavení se 3 stopery (resp. "ideální" vzhledem k naší superúzké pohárové soupisce). Vrací se Ousou, takže může doplnit Kačarabu s Kúdelou. Halfbeci Bah a Dorley. Uprostřed Holeš, Traoré, Plavšič. V útoku Sor a Lingr. Zbyde i solidní lavička Schranz, Talovierov, Madsen, Olayinka (ale ten by asi mohl být místo Dorleye).

    Přál bych si v brance Mandouse, vím, že jsem "konzerva", ale pro mě je důležitější, aby golman dobře chytal, než aby rozehrával.

  18. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Miklos     před 3 lety 14.04.2022 14:18 |  
    4 0

    Tipsport kurz na postup Slavie 1.96 : Feyenoord 1.85. Bude to řežba..

  19. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Fido22     před 3 lety 14.04.2022 14:24 |  
    16 0

    Cítím v kostech, že to dneska Slavii vyjde a večer, v noci budeme moc moc šťastní.
    Nezávidím Kolářovi ani Mandousovi ten tlak, který musí oba snášet.
    Chyba se tady brankářům neodpouští, zvlášť Koláře už někteří definitně a sprostě odepsali.
    Pojďme dnes fandit všichni a hlasitě. I ti, co jsou jindy studení čumáci, odhoďte stud a masku, ... dnes musíme kluky hnát jako o život. Z každého rozhovoru s hráčem, trenérem, bývalým hráčem (Suchopárek, Kuka) je zřejmé, jak moc se všichni na podporu fanoušků těší a spoléhají.
    Slavia do toho!!!
    Celý Eden fandí s námi!

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 15:12 |  
      2 2

      Ty seš divoká, skamá seš?

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        Fido22     před 3 lety 14.04.2022 17:45 |  
        1 0

        Z Vinohrad. Přijedu 22kou ...

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 17:46 |  
          1 1

          Tak jo, domluveno

  20. TAK SNAD VŠICHNI HRÁČI, CO SE DOSTANOU NA HŘIŠTĚ,

    Slávista 51     před 3 lety 14.04.2022 14:30 |  
    0 2

    vědí o co jde a podle toho se to projeví na jejich výkonu ( potit krev, jezdit po prdeli ).
    A my jim budeme držet palce a přát i trochu štěstí.

  21. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 14.04.2022 14:59 |  
    4 0

    Ale kdyby to skončilo třeba 1:1 (0:0, 2:2) a vypadli jsme na penalty, asi bych byl trochu nasranej, že to blbý pravidlo o těch gólech venku zrušili. :-)

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      kjandourek (admin)     před 3 lety 14.04.2022 15:06 |  
      5 1

      Ono se nikdy nedá říct, že by se ten zápas vyvíjel stejně, kdyby to zatracený pravidlo platilo.... kdyby to pravidlo platilo a byl pět minut před koncem stav 2:2, tak bude Feyenoord šturmovat za dalším gólem a hrát na maximální riziko, zatímco v současné době by stav 2:2 mohl znamenat opatrnou hru z obou stran, protože nikdo nebude chtít otevřít obranu a nabídnout soupeři brejk...

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 15:16 |  
      1 1

      Mandy by byl jako Vaniak, byl bych v klidu..před desítkama

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 14.04.2022 15:22 |  
        1 2

        Čekáš, že se Kolář zraní a bude střídanej, jo? :-D

        • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

          kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 15:24 |  
          3 2

          Čekám, že bude chytat od záčátku lepší...

          • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 14.04.2022 15:30 |  
            5 0

            Já bych asi taky dal Mandouse, ale uznávám, že Jindřich tomu asi rozumí víc. Já nedokážu ani vytrénovat svýho pejska, by neštěkal když někdo přijde domů.

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 15:36 |  
              0 1

              To ani snad prý nejde..(dcerka učí na cvičáku psí mimina)..to je vítání, hlídání...jediný čeho jsme dosáhli, že neštěkala, ale zas byla tak rozdováděná, že se začala dusit

            • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

              kalex     před 3 lety 14.04.2022 19:57 |  
              0 0

              Tak to nejsi hoden být vůdce vlčí smečky.

    • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

      bongor     před 3 lety 14.04.2022 17:27 |  
      1 1

      To byla kravina,rušit to.Tenkrát to zaváděli,aby podpořili útočnou hru,aby se hosti nevěnovali jen úporné obraně.
      Z téhle změny má radost tak Betonárka Plíseň s.r.o.

      • Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

        bongor     před 3 lety 14.04.2022 17:29 |  
        0 0

        To bylo na Wulfa.

  22. Odveta

    lubi34     před 3 lety 14.04.2022 15:21 |  
    8 0

    Byl jsem v Rotterdamu a UŽIL si to. Tohle je třetí čtvrtfinále za čtyři roky a jak se říká do třetice všeho dobrého, takže kluci dejte do toho totálně vše. Budu křičet, řvát, fandit at poté můžeme slavit a Praha prožije pekelnou noc a je červenobílá. SKS NAVŽDY

  23. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    p!erreCORE     před 3 lety 14.04.2022 15:59 |  
    2 0

    můj sázkařský tip na dnešek: střídající hráč, vč. prodloužení, dá banána. kurz 3. na to, že to může bejt skoro kdokoli a z obou mužstev a ten hráč může hrát klidně přes sto minut mi to přijde dobrý. já osobně to dal kvůli Šévovi, ten se vsadit nedá, jinak bych byl osobnější..

  24. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    johnynz     před 3 lety 14.04.2022 16:00 |  
    5 0

    Sazka má kurz na to, že pan Fofr Sor dá dva góly kurz 15, a pak že pečený holubi nelítaj sami do huby!! Ten je dneska tak vyškolí až z toho vyhrajem 3:2 ;)

  25. 0 semifinále Slavia - Faynoord

    Myšák     před 3 lety 14.04.2022 16:17 |  
    5 0

    Ať je to kolik chce, to je mi jedno, ale ať je Praha dnes v noci červenobílá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: 0 semifinále Slavia - Faynoord

      pethead (přítel SN)     před 3 lety 14.04.2022 16:27 |  
      3 0

      Nechci být hnidopich, ale to bude tak jako tak... :))

    • Re: 0 semifinále Slavia - Faynoord

      kostelnivlajka     před 3 lety 14.04.2022 16:32 |  
      4 10

      Praha mi je ukradená...

      • Re: 0 semifinále Slavia - Faynoord

        žbl68     před 3 lety 14.04.2022 18:25 |  
        1 1

        no tak i ten tvůj Mírov no :-)

  26. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    d0p3     před 3 lety 14.04.2022 17:17 |  
    0 5

    Ahoj všem. Nemate někdo 2 lístky vedle sebe na prodej? Jsme náhodou v praze a rad bych byl na stadionu. Klidně prodej před stadionem. Díky

  27. Re: O semifinále EKL doma proti Feyenoordu Rotterdam

    Sedrousek     před 3 lety 14.04.2022 17:32 |  
    7 0

    Takovy tym nebudeme porazet pravidelne, ale jednou za cas je porazit muzeme (musime) . A vedi to i v Holandsku. Dnes bude magicky vecer a holandskejm fanouskum poradne zhorkne nase pivo.

  28. Volný lístek

    Krysař     před 3 lety 14.04.2022 18:57 |  
    1 0

    Ahoj, tak mě nakonec zrovna dnes dohnal covid. :( Nabízím proto svůj lístek na TS.