Takže snaha řešit to ze strany klubu byla, ale Šilhavý si to stejně udělal, jak chtěl... Příště prostě hráče po zranění neuvolnit. Pokud není s realizákem repre možná dohoda, tak jiné řešení nevidím. Šest týdnů mimo to je do konce sezony...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Šilhavého jsem se před baráží zastal, že bych ho ani v případě předpokládaného neúspěchu v ní neodvolával. Že své mouchy má, ale celkově je to kvalitní trenér a hlavně není dostupná lepší náhrada.
Ale tohle jeho přetěžování hráčů v nevýznamných zápasech je naprostá idiocie. Teď oddělal Masopusta, kdy se mu to povede u Součka (který by ostatně výdech pro získání ideální formy potřeboval tuto sezonu jako sůl)?
Sám Šilhavý si pod sebou podřezává větev.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Krásně napsané.Plzen nepustila Hejdu a Staňka o poločase stáhli.Chudak Masopust musel hrát i ve druhém poločase v zápase o ......Šilhavka mne zklamal.Je vidět stále vliv zákulisí, bohužel.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
A úplně stejně si ohlídala hráče i Sralta. Proč najednou nehrál superdupermegaintergalaktický nadtalent? Tady se mohl předvést, jo pardon, na posledních 10 minut tam šel, aby byla čárka. Vlastně hošík je přece nejvytíženější hráč Sparty..
O IQ37, pro nějž to byl ideální zápas, ani nemluve. Sice bylo fajn, že na tu tlamu člověk nemusel koukat, ale proč byl nominovaný? Aby ve Švédsku vyhrál 3 hlavičky?
Pešek taky raději o půlce dolů...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Šilhavý mě strašně zklamal. Zacházení s Masem, kterej končil v křečích minulej zápas, a Součkem, kterej je přetíženej dlouhodobě, bylo naprosto bezohledný.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Mne tedy nezklamal vůbec, protože se takhle chová dlouhodobě, jako slon v porcelánu ... Ta jeho pověst, že je to až moc slušný trenér už hodně dávno neplatí a už když byl tehdy odvolán od mužstva Slavie, tak byl dotčený a uražený (ale je opatrný, tak se ovládal) a co si opravdu myslí, vlastně napsal až v následném rozhovoru jeho syn, který tehdy trénoval ve III.lize a tolik agresivity, sprostoty a uraženosti jsem dlouho v jednom rozhovoru neviděl ... Nebo teď nedávno po dohrání skupiny, Šilhavý nesplnil cíl a když to zmínil Fousek, vlastně jeho hlavní nadřízený, tak ho Šilhavý začal agresivně napadat v médiích ... Kdo si tohle dovolí ... Ale on teď vlastně dostane "trafiku" v cizině, tak uvidíme jestli to tam v cizím prostředí zvládne ...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Tak ten rozhovor se synem jsem nečetl. No je fakt, že jeho reakce po kritice Fouska byla napováženou. No zřejmě skončí, ale jestli mají v záloze Haška, asi to nebude žádná hitparáda moderního fotbalu. Jako mě je to jedno, hlavně aby nerakvil naše hráče..
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Je to už dávno, ten rozhovor byl krátce potom, co jsme tehdy jeho tátu odvolali, ale byla to síla ... Jinak bude celkem sranda, až plíseň v neděli proti nám nasadí v repre zraněnou dvojici - Staněk, Havel ...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Jak Šilhavého respektuji za jeho trenérské ligové úspěchy a fotbalovou kariéru, tak udělat ze sebe čůráka a pohřbít svou kariéru v jednom přípravném zápase, to chce kumšt.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Šilhavý je ještěr. Tělocvikář. To prostě není progresivní trenér, který přemýšlí o všem do hloubky. Je to slušná verze tělocvikáře Rady. Tělocvikář se může zdát jako urážka, ale řekněte mi... jak můžu Šilhavého, Radu a podobné nazývat stejným titulem jako Jindru? Vždyť je to úplně jiná dimenze.
Původní komentář: Šilhavý je ještěr. Tělocvkiář. To prostě není progresivní trenér, který přemýšlí o všem do hloubky. Je to slušná verze telocvikáře rady. Tělocvikář se může zdát jako urážka, ale řekněte mi... jak můžu Šilhavého, Radu a podobné nazývat stejným titulem jako Jindru? Vždyť je to úplně jiná dimenze. Šilhavý by to měl vysvětlit.. Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Totální alibismus. Na Masově pozici měl hezky celý zápas odehrát v podstatě odpočatý Pešek, a to proto, že je to křídelní hráč a ten v moderním fotbalu musí umět setsakramentsky vypomáhat v obraně. Nedokáže-li to, tak tam nepatří anebo patří do Sparty, kde se to může. Vytváření jakýchsi pozic tzv. podhrotů pro Toaletňáky ve chvíli, kdy experimentuju se tříčlennou obranou nemůže vést k ničemu dobrému.
Šilhavý je pro mě, odpusťte mi to, sráč. Pominu-li Masopusta, tak měl k zcela jisté radosti Moyese, poslat do Londýna Součka a ne operovat s tím, že chtěl hrát. Program a vytížení West Hamu jsou prakticky stejné jako ve Slavii. A křiklounek Krejčí měl dokazovat na jeho místě, že na to má. Proč tam jinak byl?
A ještě přidrzle tvrdit, že Slavii vyšli vstříc nenasazením Holeše, to je opravdu superalibiistický silný kafe.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Slavia to napsala ještě hodně slušně, reprezentace zaslouží strašlivou smrt v plamenech. To je relikt z doby, kdy hráči ještě nechodili tolik do ciziny, jako třeba, když se hrálo v Roubaix, aby si poměřili pindíky s Anglií. Pak to měli zrušit.
Původní komentář: Slavia to napsala ještě hodně slušně, reprezentace zaslouží strašlivou smrt v plamenech. To je relikt z doby, kdy hráči ještě nechodili tolik do ciziny, jako třeba, když se hrálo v Roubaix. Pak to měli zrušit.. Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Nechce se mi věřit, že by dohoda byla jen ohledně Holeše. Strašáci ze Sparty hráli daleko méně a přátelák měl Šilhavka na vyzkoušení nových hráčů, nikoliv uštvat Masa. Koukal jsem včera na Poláky, tam by jeho zanďour dopadl velmi špatně.
Dobré odpoledne přeji Vám všem.
Po včerejším utkání s Walesem a hlavně po zranění Masopusta jsem byl doslova neskutečně nas.....ný.
Nechápu doteď, proč nehrál Krejčí, proč byl nasazen megatalent na pouhých 10 minut.
To, že Pešek je bohužel z formy, to je asi čí vina.
On (Šilhavý) ví, že Masopust je po zranění, naši trenéři ho opatrně rozehrávají po poločasech a proti Švédům to odjezdil až do 75 minuty na plný pecky.
Můžeme za to, že on si tam nominuje nekopy typu Matějů, Pekharta nebo Havla (bohužel se zranil taky a nepřeji mu to). Proč na ten zbytečný přátelák nejel Hejda, Chorý, Kopic, Kalvach, Wiesner, Sáček, Pavelka, Lischka, Mihálik, Skalák, Valenta a jiní ligisté?
Vždyť národní trenéři byli od pátku až do neděle s nároďákem v Praze. Mohli po těchto dalších hráčích sáhnou........
Golman Plzně Staněk bude v pořádku. To už je potvrzené.
Havel by kvůli ČK proti nám stejně nehrál.
Souhlasím s vyjádřením našeho vedení a jsou mi úplně u zadku zítřejší vyjádření našich "přejícíh" novinářů.
Náš klub dodal do reprezentací 16 hráčů (dle mých informací, mohu se mýlit). To je nejvíc.
Masopust nám bude chybět. Proti Walesu byl docela dobrý. Teď si ho můžeme zase 6 neděl kurýrovat.
Tak s úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Chápu sice naše pohnutky, ale proč pořád brečíme? Pro hráče je reprezentace sen, strop, cíl, prostě TOP. I když je to bezvýznamnej pouťák, ty hráči mají šanci se zviditelnit, upevnit svojí pozici v hierarchii reprezentace. Navíc i pro nás jako klub je to potvrzení toho, že to děláme dobře. Riziko zranění existuje vždycky, ostatně kluci můžou třeba uklouznout ve vaně... Takže sice chápu naše rozhořčení nad zraněním dalšího hráče, ale tohle brečení do novin mi přijde nedůstojný, měli bysme to vzít jako chlapi - stalo se, snad bude Lukáš brzo v pořádku a do tý doby si holt musíme poradit bez něho. Zas jen dáváme munici medmrdkám, aby nás pomlouvali, jak jsme ubrečenej klub.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Zviditelnit se v poutaku s beckem walesu, to je dobrej vtip, ze nas hrac hraje v poutaku je potvrzeni toho, ze to delame dobre, dalsi for a s tou vanou jsem se uz chechtal a to stojim v zacpe nasranej, protoze mam 30 minut spozdeni, dekuji za vtipny prispevek
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
To není o zakazování repre. Ale máš borce, co se sotva vykurýroval, a v klubu mu postupně dáváš zátěž. Hraje se klíčový zápas v repre, tak ho tam pustíš a on to odjezdí 75 minut až do křečí. A ty ho pak necháš hrát po pár dnech přes hodinu ve zkurvenym přáteláku, kde vůbec o nic nejde, dokud si zranění neobnoví, protože na takovou zátěž prostě není připravený.
Šilhavý je normální debil v tomto (stejně jako Rada, který tvrdí, jak reprezentanti musí zvládnout 2 zápasy týdně na plný pecky celý podzim bez rotace a pak se diví, že to tak fyziologicky nejde a je na sestup), stejně jako u Součka.
Původní komentář: To není o zakazování repre. Ale máš borce, co se sotva vykurýroval, a v klubu mu postupně dáváš zátěž. Hraje se klíčový zápas v repre, tak ho tam pustíš a on to odjezdí 75 minut až do křečí. A ty ho pak necháš hrát přes hodinu ve zkurvenym přáteláku, kde vůbec o nic nejde, dokud si zranění neobnoví, protože na takovou zátěž prostě není připravený. Šilhavý je normální debil v tomto (stejně jako Rada, který tvrdí, jak reprezentanti musí zvládnout 2 zápasy týdně na plný pecky celý podzim bez rotace a pak se diví, že to tak fyziologicky nejde a je na sestup), stejně jako u Součka.. Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Že hráči nemají rozum a chtějí hrát i tyhle pouťáky, je jasné. Jedinej rozumnej je ten hokejista z New Jersey, který jim na to hodil boba, za což ho noviny samozřejmě tvrdě natřely.
Že zviditelnění hráče, upevnění pozice v hierarchii a potvrzení toho, že to děláme dobře, jsou jen abstraktní berličky, za které si Slavia nic nekoupí, je taky jasné. To jsou bláboly fanoušků repre, které v reálu neuspějí. Na přestup se hráči sledují dlouhodobě a podle datové analýzy. Nějaký vydařený zápas v repre je jen sekundární faktor pro možný přestup hráče, tzn. že je to fakticky o ničem.
Brečení má dle mého za cíl rozvířit veřejnou diskuzi a o to více upozornit repre, aby její zástupci v budoucnu aspoň trochu mysleli. Kdyby jim Slavia napsala dopis, aniž by se to dostalo ven, nikdo by se nad tím do budoucna nepozastavil.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Já bych neřekl, že by to byla jeho ublíženecká reakce, já to vnímám jako jeho absolutní necit pro hru, prostě ho beru, že má takovej dřevorubeckej přístup.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Reprezentovat je nesmírná čest, ale musí to mít pravidla. Reálně hrozí, že pohár budeme hrát s dorostenci. Svoboda z toho duelu v Plzni dělá dobrou bramboračku, když všude už oznámil na 27. kolo rozhodčí, jen na šlágr kola nikoliv.
www.fortunaliga.cz, delegace
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Mě ještě teda zaráží to vyjádření reprezentace ohledně Holeše, že teda jako na žádost Slavie ho šetřili a nenastoupil. To jako tvl kdyby Slavia nežádala, tak ho Šilhavý nasadí do základu? Do tohoto úplně zbytečnýho zápasu, kde není potřeba zkoušet ani Holeše, ani Vaclíka, ani Součka, ani Masopusta a ani třeba Brabce (i když ten aspoň už po xtý ukázal, že je fakt marnej, hráč bez předností). Fakt naprosto postavený na hlavu.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Proč to okecáváme??? Šilhavý a spol jsou čúráci, srabi a hajzlové. Ať to umí, či ne. Ale oni to neumí, se podívejte do ksichtů těch asistentů. Já bych je vymetl, jenže, jakou kvalitu za tyto pány? Hašek toho dosáhl mnohem míń!!! Řešil bych to jako v hokeji, ale Gulu ne.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Myšpulín Šilhavka má smlouvu, tuším, do června. V červnu končí smlouva Horejšovi. Proč se už v předstihu nemůže vyhlásit, že nástupcem bude Horejš? Všichni budou vědět, na čem jsou, nemusíme to honit na poslední chvíli.
Původní komentář: Myšpulín Šilhavka má smlou, tuším, do června. V červnu končí smlouva Horejšovi. Proč se už v předstihu nemůže vyhlásit, že nástupcem bude Horejš? Všichni budou vědět, na čem jsou, nemusíme to honit na poslední chvíli.. Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Asi máš pravdu, emoce ze mne stříkají ještĕ teď. Jsem nakrklý i na Masa, že aspoň o půlce neřekl, že stačilo. Stydím se, ale to je zatím jediné, co s tím dokážu udělat. Na omluvu zatím nemám koule, no.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ano, chyba se stala. Na straně Šilhavého (myslím si, že si teď nejvíc drbe hlavu), Masa a asi i Slávie. A hlavně UEFA mafia, která nutí hráče hrát takovéto zbytečné zápasy. Ať už si o trenérovi reprezentace myslíme cokoli, není na místě ho takto urážet - ale to snad už teď víme všichni :) .
Původní komentář: Ano, chyba se stala. Na straně Šilhavého (myslím si, že si teď sebe hlavu), Masa a asi i Slávie. A hlavně UEFA mafia, která nutí hráče hrát takovéto zbytečné zápasy. Ať už si o trenérovi reprezentace myslíme cokoli, není na místě ho takto urážet - ale to snad už teď víme všichni :) .. Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Pořád jsem to ještě nevydejchal, takhle amatérsky nám zrakvit univerzála na prakticky tři pozice ve zbytečném zápasu o ničem, to mě fakt sejří... Můžeme mít kvůli tomu problémy v lize i v EKL. Masopust byl alternativa na pravého beka, na křídlo i na levého beka.
Na soupisce pro poháry není Jurásek, Plavšič dostane trest za redku. Takže na beky máme jen Baha a Oscara. U druhého jmenovaného je s otazníkem, jestli už je zdravý.
V lize máme až do konce na zbylých 9 zápasů na pravého beka jenom Baha. Jestli se zraní nebo dostane karty, budeme tam muset využít nějaké hodně nouzové řešení (Schranz, Holeš).
Celkem, pokud bychom šli až do finále EKL, je to 14 zápasů, které bude muset odehrát Bah. Místo rotace dvou hráčů za současného využití i na křídle teď máme jednoho pravého beka až do konce ligy a přišli jsme o alternativu na levého beka do Evropy. Do závěru sezony je to nepříjemné oslabení.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
kurva snad i ten Masopust mohl říci, že už nemůže třeba v poločase nebo že je lehce zraněn před utkáním. To s nim náš realizák nekomunikuje, aby mu to nakázal? Myslím, že za Tvrdíka ve funkci by se to nestalo.
Souhlasím kromě titulku. Přece Maso není nesvéprávný, kdyby nechtěl, nehraje. Stejnětak Slavia jako zaměstnavatel to mohla Masovi zakázat. Kdyby hrál, tak si říkáme že je fajn, že se nám tam rozehraje. Aby Maso hrál, musí se sejít 3 souhlasy - on, repre, Slavia, všichni s jeho nasazením souhlasili, tohle brečení je směšné.
přesně tak, prostě pokecám s hráčem, vysvětlím mu, že ho v tréninku tadyhle píchne a že teda nemůže hrát.
Nebo zvednu telefon a řeknu na rovinu trenérovi nebo manažerovi repre, hele max poločas nebo nic.
A ne, že budu se založenýma rukama čekat jestli teda to vyjde nebo ne. Tomu štěstíčku se taky musí jít trochu naproti.
Dokonce bych si tipnu, že nějaké podobné rozhovory před tím zápasem proběhly jen ne z našeho klubu. Jinak nevím, proč seděl Krejčí nebo Hložek a schválně jestli se do neděle vyléčí Havel...
Masopust i vedení nároďáku měly být ze strany Slavie instruováni, jak se má hráč na srazu chovat a kolik může odehrát. Pokud bylo svoleno k víc než jednomu poločasu, je chyba na naší straně. Pokud ne, kopnout Šilhavýho do prdele !
Původní komentář: Masopust i vedení nároďáku měly být ze strany Slavie instruováni, jak se má hráč na srazu chovat a kolik může odehrát. Pokud bylo svoleno k víc než jednomu poločasu. Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Přesně tak, jelikož klub ho platí, nikoliv repre. Až ho bude platit repre a on si bude hrát pouťáky za Slavii, protože je to pro něj hrozná čest nosit sešívaný dres, tak ať si tam trhá svaly, jak chce. Dokud ho ale bude platit klub, tak repre i hráč musí zohlednit zájmy klubu, ne na ně kašlat. Masopust jako zkušený hráč už by taky měl lépe vyhodnotit situaci a klidně říct, že hrát nebude, o realizačním týmu repre ani nemluvím. Sám Maso si možná teď drbe hlavu.
Slavia je neuvěřitelně vstřícná, když vezmeme v úvahu, budu se bohužel opakovat, že jí pitomé ME stálo se solidní pravděpodobností minimálně 5 miliónů euro za play off LM a Bořila na celou sezónu. Neuvěřitelně vstřícná. Mohla by řvát daleko víc.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Kdyby si Slavia opravdu přála, aby Šilhavý Masopusta v 2. zápase pošetřil, stejně tak jako Holeše, tak jim asi vyhověl, i když se chtěl s nároďákem určitě rozloučit s co nejlepším výsledkem. Nicméně Masopusta potřeboval, ten sám hrát chtěl, protože po zranění potřebuje herní praxi, cítil se po zranění fit, lékař nároďáku i Slavie MUDr. Petr Krejčí, také nic nenamítal a tak hrál i v druhém zápase. Pokud vím, tak v zimě Masopust laboroval s lýtkovým svalem a teď je to natažené tříslo, nejde tedy o obnovené zranění, a to se mu klidně mohlo stát třeba i na tréninku na Slavii. V poslední době se tam zranili Oscar, Krmenčík, Jurásek ...
Je to holt smůla a blbé navíc je, že na repre srazu Slovenska neodehrál Schranz ani minutu, dokonce se proti Norsku a Finsku nedostal ani na lavičku (nemoc, zranění?). Bah proti Holandsku skončil už v poločase v turbanu, s tržnou ránou na hlavě, a v druhém zápase už nenastoupil. Ševčík prý na Plzeň stále nebude, tak jsem moc zvědav, jak se JiT podaří tu naši pravou stranu v neděli v Plzní vyřešit. Ještě že alespoň Olayinka se Sorem nebyli nominování na baráž s Ghanou, tam asi šlo skoro o život a zklamání z nepostupu na MS muselo být a asi i stále je, veliké.
Původní komentář: Kdyby si Slavia opravdu přála, aby Šilhavý Masopusta v 2. zápase pošetřil, stejně tak jako Holeše, tak jim asi vyhověl, i když se chtěl s nároďákem určitě rozloučit s co nejlepším výsledkem. Nicméně Masopusta potřeboval, ten sám hrát chtěl, protože po zranění potřebuje herní praxi, cítil se po zranění fit, lékař nároďáku i Slavie MUDr. Petr Krejčí, také nic nenamítal a tak hrál i v druhém zápase. Pokud vím, tak v zimě Masopust laboroval s lýtkovým svalem a teď je to natažené tříslo, nejde tedy o obnovené zranění, a to se mu klidně mohlo stát třeba i na tréninku na Slavii. V poslední době se tam zranili Oscar, Krmenčík, Jurásek ...
Je to holt smůla a blbé navíc je, že na repre srazu Slovenska neodehrál Schranz ani minutu, dokonce se proti Norsku a Finsku nedostal ani na lavičku (nemoc, zranění?). Bah proti Holandsku skončil už v poločase v turbanu, s tržnou ránou na hlavě, a v druhém zápase už nenastoupil. Ševčík prý na Plzeň stále nebude, tak jsem moc zvědav, jak se JiT podaří tu naši pravou stranu v neděli v Plzní vyřešit. Ještě že alespoň Olayinka se Sorem nebyli nominování na baráž se Senegalem, tam asi šlo o život a zklamání z nepostupu na MS muselo být a asi i stále je, veliké.
. Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Masopust samozřejmě ve Walesu hrát neměl.Jen připomenu,že Šilhavý převzal Slavii 28.srpna 2016 po porážce v Plzni a pod jeho vedením Slavia už v sezoně neprohrála a získala mistrovský titul.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Dobré odpoledne přeji Vám všem.
Vedení Slávie udělalo to, co mělo udělat.
Důrazně a slušně upozornit na problém a popsat řešení při příštím vystoupení reprezentace, kdy bude hrán zase nějaký "pouťák".
Jen pro připomenutí, přesně takhle podobně v minulé, roce "vycucal" Šilhavý v sérii tří zápasů Provoda a jak to dopadlo, to víme všichni.
Dál už bych to neřešil.
Masopusta teď čeká léčení a nepomůže nám. A to je prostě realita.
Náš trenér se s tím určitě popasuje a kluci, co budou hrát, tak Ti určitě také:-)).
Zvedli jsme prostě hlas na obranu svých hráčů a to není žádné fňukání.
Čeká nás velmi důležitý zápas a věřím našim klukům, že se na tento zápas připraví poctivě.
Pozdravuji našeho "šéfa" Jaroslava Tvrdíka.
Bojujte kluci i za něj.
Sokrates55
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Zasněžené ráno ze Šumavy.
Nikdy jsem nevěřil, že by se připravovali nepoctivě příteli.
A protože opakem opaku je opak, myslím si tedy pravý opak.
Buď zdráv příteli Mudrci a snad Tě má odpověď skonale neuspokojila:-)).
Sokrates55
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Takze Masopust je out do konce sezony. Plno se toho napsalo, kdo co a jak mel rici, jak mel nekdo stanovit hranice apod, ale zodpovednost nese pouze realizak, ktery o nominaci rozhodl. Nemuze clovek o necem rozhodovat a pak se zbavit zodpovednosti a hodit to na hrace, on chtel hrat. Bohuzel, hodne hracu jsou trochu jako mali kluci, ti by hrali kazdy zapas do padnuti, pak musi prijit nekdo rozumny a rici, hele das pulku, pak si odpocines. Suk take hazarduje se svym zdravim.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Žádnej hráč nemůže rozhodovat, jestli bude hrát, ani v klubu, ani v repre. Ani Suk, ani Messi. Takhle fotbal nemůže fungovat, tím spíš, pokud je to především byznys, jako to je dnes
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
No nebyl bych tak radikální, i Trpišovský několikrát říkal, že se ptal v určitých situacích hráčů, zdali chtějí nastoupit nebo ne. V repre to mohlo být podobné...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Taky už se v tom i ve Slavii poučili, teď Masa nebo třeba Gadziho sledujou a odměřujou na lékárnickejch vahách každou jejich minutu. Repre je v tomhle 10 let za náma, totální amaterismus
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Pamatuju se, jak někdy přibližně před čtvrt stoletím přišli v AC Milán s převratnou technologií, která monitorovala hráče a připravovala limity jejich optimálního zatížení. A že jim to přineslo snížení zranění hráčů snad na desetinu, což je samozřejmě obrovskej finanční přínos. Čekal bych, že dneska budeme mnohem dál. Ovšem taky je pravda, že je dál i fotbal, je v něm mnohem více soubojů v rychlosti.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Šilhavka se chce u nároďáku udržet, tak potřeboval vítězství… na druhou stranu, pokud by si Masopust o poločase řekl o střídání, nejspíš by ho stáhl. Chybî mi zde právě Masopustovo vyjádření/svědectví. Ten nejvíc ví jak to bylo.
Původní komentář: Šilhavka se chce u nároďáku udržet, tak potřeboval vítězství… na druhou stranu, pokud by si Masopust o poločase řekl o střídání, nejspíš by ho stáhl. Chybî mi zde právě Masopustobo vyjádření/svědectví. Ten nejvíc ví jak to bylo. . Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Hráč je hlavou v zápase, speciálně typ Masa, v dobrém smyslu doslova blázen, co se týká zaujetí pro hru, touhy vyhrát. Absolutně to není jeho úkol, hlásit se o střídání, s výjimkou toho, pokud by byl vyřízenej nebo cejtil, že ho někde píchá. V opačném případě se spoléhá na týmy odborníků kolem sebe, realizák Slavie i repre, který spolu komunikovaly, lékaři, fyzio. Problém je, že v repre vládne kromě amaterismu i totální neodpovědnost za případné zranění hráče, včetně zaviněnýho (z nedbalosti),. Tady jsme si Masa půjčili a vracíme vám ho zničenýho do konce sezony, je nám to líto a přejeme vám hodně sportovních úspěchů v lize i Evropě. Podle Podryho, kterej přitom repre v tomhle nesmyslně hájí, bylo přání Slavie, aby Maso, pokud by musel v tom pouťáku nastoupit, hrál maximálně poločas. Usměvavej Franco ale potřeboval k udržení fleku vyhrát, což by zřejmě podle svých představ proti druholigovejm chasníkům z Walesu bez Masa nedokázal, a tak ho tam navzdory domluvě se Slavií nechal. Následek tohohle porušení známe, kdyby šel Maso o půli dolů, byl by cajk. Protože nešel, je zničenej. Příčinná souvislost mezi jednáním neodpovědnejch diletantů z repre a Masovým zraněním je jasná, ale vzniklou újmu nám ani Masovi prostě nikdo nenahradí...
Původní komentář: Hráč je hlavou v zápase, speciálně typ Masa, v dobrém smyslu doslova blázen, co se týká zaujetí pro hru, touhu vyhrát. Absolutně to není jeho úkol, hladit se o střídání, s výjimkou toho, pokud by byl vyřízenej nebo cejtil, že ho někde píchá. V opačném případě se spoléhá na týmy odborníků kolem sebe, realizák Slavie i repre, který spolu komunikovaly, lékaři, fyzio. Problém je, že v repre vládne kromě amaterismu i totální neodpovědnost za případné zranění hráče , včetně takovéhoto z nedbalosti zaviněného. Tady jsme si Masa půjčili a vracíme vám ho zničenýho do konce sezony, je nám to líto a přejeme vám hodně sportovních úspěchů do konce sezóny. Podle Podryho, kterej přitom repre v tomhle nesmyslně hájí, bylo přání Slavie, aby Maso, pokud by musel v tom pouťáku nastoupit, aby hrál maximálně poločas. Usměvavej Franco ale potřeboval k udržení fleku vyhrát, což by zřejmě podle svých představ proti druholigovejm chasníkům z Walesu bez Masa nedokázal, a tak ho tam navzdory domluvě se Slavii nechal. Následek tohohle porušení známe, kdyby šel Maso o půli dolů, byl by cajk, protože nešel, je zničenej. Příčinná souvislost mezi jednáním neodpovědnejch diletantů a Masovým zraněním je jasná, ale vzniklou újmu nám ani Masovi nikdo nenahradí... . Skrýt původní komentář
Komentáře (77)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Dennis před 3 lety 30.03.2022 13:47 |Takže snaha řešit to ze strany klubu byla, ale Šilhavý si to stejně udělal, jak chtěl... Příště prostě hráče po zranění neuvolnit. Pokud není s realizákem repre možná dohoda, tak jiné řešení nevidím. Šest týdnů mimo to je do konce sezony...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Alanor (admin) před 3 lety 30.03.2022 13:47 |Šilhavého jsem se před baráží zastal, že bych ho ani v případě předpokládaného neúspěchu v ní neodvolával. Že své mouchy má, ale celkově je to kvalitní trenér a hlavně není dostupná lepší náhrada.
Ale tohle jeho přetěžování hráčů v nevýznamných zápasech je naprostá idiocie. Teď oddělal Masopusta, kdy se mu to povede u Součka (který by ostatně výdech pro získání ideální formy potřeboval tuto sezonu jako sůl)?
Sám Šilhavý si pod sebou podřezává větev.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
první rytíř před 3 lety 30.03.2022 13:49 |Někteří lidí (viz realizák národního týmu) prostě nemyslí! Anebo, nedej bože, myslí v zájmu jiných.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
rybarmirek před 3 lety 30.03.2022 14:20 |Krásně napsané.Plzen nepustila Hejdu a Staňka o poločase stáhli.Chudak Masopust musel hrát i ve druhém poločase v zápase o ......Šilhavka mne zklamal.Je vidět stále vliv zákulisí, bohužel.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ados před 3 lety 30.03.2022 14:31 |Jak to myslíš s tím zákulisím? Jako, že v Plzni řekli Šilhavýmu, aby utavil Masopusta?
Tohle celé je jen vina trenéra, který zaspal dobu. Jsem rád, že skončil u nás a skončí i v repre. Chybět mi rozhodně nebude.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
SirCohen před 3 lety 30.03.2022 14:46 |Ne, jen si pohlídali své hráče.
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-reprezentace-pechacek-havel-se-zranil-do-walesu-neleti-3242929
Hroznej "pech".
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2022 14:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ne, jen si pohlídali své hráče..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
fleder před 3 lety 30.03.2022 15:21 |A úplně stejně si ohlídala hráče i Sralta. Proč najednou nehrál superdupermegaintergalaktický nadtalent? Tady se mohl předvést, jo pardon, na posledních 10 minut tam šel, aby byla čárka. Vlastně hošík je přece nejvytíženější hráč Sparty..
O IQ37, pro nějž to byl ideální zápas, ani nemluve. Sice bylo fajn, že na tu tlamu člověk nemusel koukat, ale proč byl nominovaný? Aby ve Švédsku vyhrál 3 hlavičky?
Pešek taky raději o půlce dolů...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
SirCohen před 3 lety 30.03.2022 15:23 |Přesně.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
martyni (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 14:34 |Šilhavý mě strašně zklamal. Zacházení s Masem, kterej končil v křečích minulej zápas, a Součkem, kterej je přetíženej dlouhodobě, bylo naprosto bezohledný.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 14:58 |Mne tedy nezklamal vůbec, protože se takhle chová dlouhodobě, jako slon v porcelánu ... Ta jeho pověst, že je to až moc slušný trenér už hodně dávno neplatí a už když byl tehdy odvolán od mužstva Slavie, tak byl dotčený a uražený (ale je opatrný, tak se ovládal) a co si opravdu myslí, vlastně napsal až v následném rozhovoru jeho syn, který tehdy trénoval ve III.lize a tolik agresivity, sprostoty a uraženosti jsem dlouho v jednom rozhovoru neviděl ... Nebo teď nedávno po dohrání skupiny, Šilhavý nesplnil cíl a když to zmínil Fousek, vlastně jeho hlavní nadřízený, tak ho Šilhavý začal agresivně napadat v médiích ... Kdo si tohle dovolí ... Ale on teď vlastně dostane "trafiku" v cizině, tak uvidíme jestli to tam v cizím prostředí zvládne ...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
martyni (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 16:03 |Tak ten rozhovor se synem jsem nečetl. No je fakt, že jeho reakce po kritice Fouska byla napováženou. No zřejmě skončí, ale jestli mají v záloze Haška, asi to nebude žádná hitparáda moderního fotbalu. Jako mě je to jedno, hlavně aby nerakvil naše hráče..
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 16:17 |Je to už dávno, ten rozhovor byl krátce potom, co jsme tehdy jeho tátu odvolali, ale byla to síla ... Jinak bude celkem sranda, až plíseň v neděli proti nám nasadí v repre zraněnou dvojici - Staněk, Havel ...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
SKEP před 3 lety 30.03.2022 18:40 |Šilhavý jun. snad tehdy vedl v ČFL Cábelíky
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 18:43 |Mám pocit, že jo, ale hledat se mi to už nechce :)
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
knl66 (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 19:07 |Myslíš tenhle rozhovor se Šilhavým jr.? Tam se tématu dotkli jen jednou otázkou.
https://www.efotbal.cz/clanek-188124-Syn-kouce-Silhaveho-se-ujal-tymu-z-CFL-I-ja-si-budu-zakladat-na-pokore-respektu-a-charakteru.html
Tady si samozřejmě stěžuje Šilhavý sr. v prosinci 2017 před zápasem s Astanou. Podobně ublíženě jako dnes.
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-liga-silhavy-nalijme-si-cisteho-vina-zpochybnovani-me-pozice-zevnitr-slavie-mi-neprijde-fer-941074
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 19:18 |Ne ne, co si tak vzpomínám, tak to byl rozhovor snad v nějakých regionálních novinách ...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 14:39 |Tak prý se i plísní zranil brankář Staněk (plus na tréninku repre ještě Havel), no, uvidíme v neděli, jestli je Šádek ještě za pár dní "zázračně" neuzdraví ...
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-reprezentace-slavia-s-plzni-biji-na-poplach-prisly-v-cardiffu-o-opory-pro-nedelni-slagr-3248986#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&dop_req_id=RhYWcBnS0wL-202203301228&dop_id=3248986&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Jinak kvituji naše vedení, že se rázně ozvali, jen houšť ...
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-masopust-sest-tydnu-mimo-slavia-se-ostre-oprela-do-reprezentace-3249958#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&dop_req_id=RhYWcBnS0wL-202203301228&dop_id=3249958&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2022 14:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak prý se i plísní zranil brankář Staněk (plus na tréninku repre ještě Havel), no, uvidíme v neděli, jestli je Šádek ještě za pár dní "zázračně" neuzdraví ...
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-reprezentace-slavia-s-plzni-biji-na-poplach-prisly-v-cardiffu-o-opory-pro-nedelni-slagr-3248986#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&dop_req_id=RhYWcBnS0wL-202203301228&dop_id=3248986&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz .
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
chosejn před 3 lety 30.03.2022 15:10 |Masa je hrozna skoda, ale hlavne, ze je v poradku Holes
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Harvey před 3 lety 30.03.2022 15:11 |Jak Šilhavého respektuji za jeho trenérské ligové úspěchy a fotbalovou kariéru, tak udělat ze sebe čůráka a pohřbít svou kariéru v jednom přípravném zápase, to chce kumšt.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Kapitán před 3 lety 30.03.2022 15:24 |Šilhavý je ještěr. Tělocvikář. To prostě není progresivní trenér, který přemýšlí o všem do hloubky. Je to slušná verze tělocvikáře Rady. Tělocvikář se může zdát jako urážka, ale řekněte mi... jak můžu Šilhavého, Radu a podobné nazývat stejným titulem jako Jindru? Vždyť je to úplně jiná dimenze.
Šilhavý ďluží Slavii vysvětlení a omluvu
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2022 15:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Šilhavý je ještěr. Tělocvkiář. To prostě není progresivní trenér, který přemýšlí o všem do hloubky. Je to slušná verze telocvikáře rady. Tělocvikář se může zdát jako urážka, ale řekněte mi... jak můžu Šilhavého, Radu a podobné nazývat stejným titulem jako Jindru? Vždyť je to úplně jiná dimenze. Šilhavý by to měl vysvětlit..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
SirCohen před 3 lety 30.03.2022 15:30 |https://repre.fotbal.cz/reakce-vedeni-reprezentace-na-vyjadreni-sk-slavia-praha/a16132
Klauni
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Sherudan před 3 lety 30.03.2022 15:38 |Na takový zápas mohli klidně donominovat Sáčka s Hanouskem.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Martin 58 před 3 lety 30.03.2022 17:57 |Totální alibismus. Na Masově pozici měl hezky celý zápas odehrát v podstatě odpočatý Pešek, a to proto, že je to křídelní hráč a ten v moderním fotbalu musí umět setsakramentsky vypomáhat v obraně. Nedokáže-li to, tak tam nepatří anebo patří do Sparty, kde se to může. Vytváření jakýchsi pozic tzv. podhrotů pro Toaletňáky ve chvíli, kdy experimentuju se tříčlennou obranou nemůže vést k ničemu dobrému.
Šilhavý je pro mě, odpusťte mi to, sráč. Pominu-li Masopusta, tak měl k zcela jisté radosti Moyese, poslat do Londýna Součka a ne operovat s tím, že chtěl hrát. Program a vytížení West Hamu jsou prakticky stejné jako ve Slavii. A křiklounek Krejčí měl dokazovat na jeho místě, že na to má. Proč tam jinak byl?
A ještě přidrzle tvrdit, že Slavii vyšli vstříc nenasazením Holeše, to je opravdu superalibiistický silný kafe.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
wymaz před 3 lety 30.03.2022 15:37 |Příště bych nominované omluvil pro nemoc, lepší nehrát 1 utkání po srazu, než být mimo 6 týdnů.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Lunaris před 3 lety 30.03.2022 15:39 |Slavia to napsala ještě hodně slušně, reprezentace zaslouží strašlivou smrt v plamenech. To je relikt z doby, kdy hráči ještě nechodili tolik do ciziny, jako třeba, když se hrálo v Roubaix, aby si poměřili pindíky s Anglií. Pak to měli zrušit.
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2022 15:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Slavia to napsala ještě hodně slušně, reprezentace zaslouží strašlivou smrt v plamenech. To je relikt z doby, kdy hráči ještě nechodili tolik do ciziny, jako třeba, když se hrálo v Roubaix. Pak to měli zrušit..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Monarchie před 3 lety 30.03.2022 15:46 |Nechce se mi věřit, že by dohoda byla jen ohledně Holeše. Strašáci ze Sparty hráli daleko méně a přátelák měl Šilhavka na vyzkoušení nových hráčů, nikoliv uštvat Masa. Koukal jsem včera na Poláky, tam by jeho zanďour dopadl velmi špatně.
Defenestrace na Strahově/v Asociaci, to
Slávista 51 před 3 lety 30.03.2022 15:53 |je potřeba co nejdříve !
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 15:58 |Dobré odpoledne přeji Vám všem.
Po včerejším utkání s Walesem a hlavně po zranění Masopusta jsem byl doslova neskutečně nas.....ný.
Nechápu doteď, proč nehrál Krejčí, proč byl nasazen megatalent na pouhých 10 minut.
To, že Pešek je bohužel z formy, to je asi čí vina.
On (Šilhavý) ví, že Masopust je po zranění, naši trenéři ho opatrně rozehrávají po poločasech a proti Švédům to odjezdil až do 75 minuty na plný pecky.
Můžeme za to, že on si tam nominuje nekopy typu Matějů, Pekharta nebo Havla (bohužel se zranil taky a nepřeji mu to). Proč na ten zbytečný přátelák nejel Hejda, Chorý, Kopic, Kalvach, Wiesner, Sáček, Pavelka, Lischka, Mihálik, Skalák, Valenta a jiní ligisté?
Vždyť národní trenéři byli od pátku až do neděle s nároďákem v Praze. Mohli po těchto dalších hráčích sáhnou........
Golman Plzně Staněk bude v pořádku. To už je potvrzené.
Havel by kvůli ČK proti nám stejně nehrál.
Souhlasím s vyjádřením našeho vedení a jsou mi úplně u zadku zítřejší vyjádření našich "přejícíh" novinářů.
Náš klub dodal do reprezentací 16 hráčů (dle mých informací, mohu se mýlit). To je nejvíc.
Masopust nám bude chybět. Proti Walesu byl docela dobrý. Teď si ho můžeme zase 6 neděl kurýrovat.
Tak s úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 17:16 |Havel hrát může,dostal 1 zápas
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 18:53 |Díky za info.
Tak tedy nastoupí asi oba, co?
Sokrates55
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Fačín před 3 lety 30.03.2022 16:17 |Chápu sice naše pohnutky, ale proč pořád brečíme? Pro hráče je reprezentace sen, strop, cíl, prostě TOP. I když je to bezvýznamnej pouťák, ty hráči mají šanci se zviditelnit, upevnit svojí pozici v hierarchii reprezentace. Navíc i pro nás jako klub je to potvrzení toho, že to děláme dobře. Riziko zranění existuje vždycky, ostatně kluci můžou třeba uklouznout ve vaně... Takže sice chápu naše rozhořčení nad zraněním dalšího hráče, ale tohle brečení do novin mi přijde nedůstojný, měli bysme to vzít jako chlapi - stalo se, snad bude Lukáš brzo v pořádku a do tý doby si holt musíme poradit bez něho. Zas jen dáváme munici medmrdkám, aby nás pomlouvali, jak jsme ubrečenej klub.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Harvey před 3 lety 30.03.2022 16:22 |Souhlas Fačíne, nebrečet, naopak na druhém beku měl odehrát 90 minut Honza Bořil. Je ostuda, že jsme ho neuvolnili.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Snivec před 3 lety 30.03.2022 16:38 |Zviditelnit se v poutaku s beckem walesu, to je dobrej vtip, ze nas hrac hraje v poutaku je potvrzeni toho, ze to delame dobre, dalsi for a s tou vanou jsem se uz chechtal a to stojim v zacpe nasranej, protoze mam 30 minut spozdeni, dekuji za vtipny prispevek
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Alanor (admin) před 3 lety 30.03.2022 17:22 |To není o zakazování repre. Ale máš borce, co se sotva vykurýroval, a v klubu mu postupně dáváš zátěž. Hraje se klíčový zápas v repre, tak ho tam pustíš a on to odjezdí 75 minut až do křečí. A ty ho pak necháš hrát po pár dnech přes hodinu ve zkurvenym přáteláku, kde vůbec o nic nejde, dokud si zranění neobnoví, protože na takovou zátěž prostě není připravený.
Šilhavý je normální debil v tomto (stejně jako Rada, který tvrdí, jak reprezentanti musí zvládnout 2 zápasy týdně na plný pecky celý podzim bez rotace a pak se diví, že to tak fyziologicky nejde a je na sestup), stejně jako u Součka.
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2022 17:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To není o zakazování repre. Ale máš borce, co se sotva vykurýroval, a v klubu mu postupně dáváš zátěž. Hraje se klíčový zápas v repre, tak ho tam pustíš a on to odjezdí 75 minut až do křečí. A ty ho pak necháš hrát přes hodinu ve zkurvenym přáteláku, kde vůbec o nic nejde, dokud si zranění neobnoví, protože na takovou zátěž prostě není připravený. Šilhavý je normální debil v tomto (stejně jako Rada, který tvrdí, jak reprezentanti musí zvládnout 2 zápasy týdně na plný pecky celý podzim bez rotace a pak se diví, že to tak fyziologicky nejde a je na sestup), stejně jako u Součka..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
knl66 (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 18:49 |Že ses ho ještě před několika málo dny zastával... Vidím, žes oči vymyl živou vodou a prohlédl...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Lunaris před 3 lety 30.03.2022 17:22 |Že hráči nemají rozum a chtějí hrát i tyhle pouťáky, je jasné. Jedinej rozumnej je ten hokejista z New Jersey, který jim na to hodil boba, za což ho noviny samozřejmě tvrdě natřely.
Že zviditelnění hráče, upevnění pozice v hierarchii a potvrzení toho, že to děláme dobře, jsou jen abstraktní berličky, za které si Slavia nic nekoupí, je taky jasné. To jsou bláboly fanoušků repre, které v reálu neuspějí. Na přestup se hráči sledují dlouhodobě a podle datové analýzy. Nějaký vydařený zápas v repre je jen sekundární faktor pro možný přestup hráče, tzn. že je to fakticky o ničem.
Brečení má dle mého za cíl rozvířit veřejnou diskuzi a o to více upozornit repre, aby její zástupci v budoucnu aspoň trochu mysleli. Kdyby jim Slavia napsala dopis, aniž by se to dostalo ven, nikdo by se nad tím do budoucna nepozastavil.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
carevitchando před 3 lety 30.03.2022 17:11 |Tady už se Šilhavého nemůže zastávat ani necich...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
zeleznik2 před 3 lety 30.03.2022 17:24 |Jednoduchá věc nepouštět hráče na takové zápasy. Píšu to stále..
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
dejvidovic před 3 lety 30.03.2022 17:40 |Silhavy je bud uplnej hlupak, anebo to dela schvalne, protoze je porad ublizenej svym odchodem.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Leksel před 3 lety 30.03.2022 21:22 |Já bych neřekl, že by to byla jeho ublíženecká reakce, já to vnímám jako jeho absolutní necit pro hru, prostě ho beru, že má takovej dřevorubeckej přístup.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Monarchie před 3 lety 30.03.2022 17:45 |Reprezentovat je nesmírná čest, ale musí to mít pravidla. Reálně hrozí, že pohár budeme hrát s dorostenci. Svoboda z toho duelu v Plzni dělá dobrou bramboračku, když všude už oznámil na 27. kolo rozhodčí, jen na šlágr kola nikoliv.
www.fortunaliga.cz, delegace
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
novimex před 3 lety 30.03.2022 17:51 |Přijede některé Poleno
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Max1 před 3 lety 30.03.2022 18:09 |nechci se zastávat tydýta ale sudí jdou mimo něj a LFA, každopádně to mají pískat zase poláci....
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
marcocruz (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 18:31 |Mě ještě teda zaráží to vyjádření reprezentace ohledně Holeše, že teda jako na žádost Slavie ho šetřili a nenastoupil. To jako tvl kdyby Slavia nežádala, tak ho Šilhavý nasadí do základu? Do tohoto úplně zbytečnýho zápasu, kde není potřeba zkoušet ani Holeše, ani Vaclíka, ani Součka, ani Masopusta a ani třeba Brabce (i když ten aspoň už po xtý ukázal, že je fakt marnej, hráč bez předností). Fakt naprosto postavený na hlavu.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 18:40 |O tom vůbec nepochybuj, že by Holiho jinak postavil ...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
mig52 před 3 lety 30.03.2022 18:40 |Proč to okecáváme??? Šilhavý a spol jsou čúráci, srabi a hajzlové. Ať to umí, či ne. Ale oni to neumí, se podívejte do ksichtů těch asistentů. Já bych je vymetl, jenže, jakou kvalitu za tyto pány? Hašek toho dosáhl mnohem míń!!! Řešil bych to jako v hokeji, ale Gulu ne.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
knl66 (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 18:47 |Myšpulín Šilhavka má smlouvu, tuším, do června. V červnu končí smlouva Horejšovi. Proč se už v předstihu nemůže vyhlásit, že nástupcem bude Horejš? Všichni budou vědět, na čem jsou, nemusíme to honit na poslední chvíli.
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2022 18:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Myšpulín Šilhavka má smlou, tuším, do června. V červnu končí smlouva Horejšovi. Proč se už v předstihu nemůže vyhlásit, že nástupcem bude Horejš? Všichni budou vědět, na čem jsou, nemusíme to honit na poslední chvíli..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
cunak před 3 lety 31.03.2022 05:05 |Nazývat takto velkého slávistů a trenéra, co pro náš klub ziskal titul, je snad trochu přes čáru. Ban tu rozdáváte za mnohem menší věci...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
mig52 před 3 lety 31.03.2022 08:57 |Asi máš pravdu, emoce ze mne stříkají ještĕ teď. Jsem nakrklý i na Masa, že aspoň o půlce neřekl, že stačilo. Stydím se, ale to je zatím jediné, co s tím dokážu udělat. Na omluvu zatím nemám koule, no.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
cunak před 3 lety 31.03.2022 17:02 |Ano, chyba se stala. Na straně Šilhavého (myslím si, že si teď nejvíc drbe hlavu), Masa a asi i Slávie. A hlavně UEFA mafia, která nutí hráče hrát takovéto zbytečné zápasy. Ať už si o trenérovi reprezentace myslíme cokoli, není na místě ho takto urážet - ale to snad už teď víme všichni :) .
Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2022 18:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano, chyba se stala. Na straně Šilhavého (myslím si, že si teď sebe hlavu), Masa a asi i Slávie. A hlavně UEFA mafia, která nutí hráče hrát takovéto zbytečné zápasy. Ať už si o trenérovi reprezentace myslíme cokoli, není na místě ho takto urážet - ale to snad už teď víme všichni :) ..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
wymaz před 3 lety 30.03.2022 18:50 |Za mě nastal čas ne bojkotovat reprezentaci, ale jít na utkání a sdělit svůj názor na trenéra a realizační tým přímo na stadioně. U Bílka to zabralo.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Dennis před 3 lety 30.03.2022 18:56 |Pořád jsem to ještě nevydejchal, takhle amatérsky nám zrakvit univerzála na prakticky tři pozice ve zbytečném zápasu o ničem, to mě fakt sejří... Můžeme mít kvůli tomu problémy v lize i v EKL. Masopust byl alternativa na pravého beka, na křídlo i na levého beka.
Na soupisce pro poháry není Jurásek, Plavšič dostane trest za redku. Takže na beky máme jen Baha a Oscara. U druhého jmenovaného je s otazníkem, jestli už je zdravý.
V lize máme až do konce na zbylých 9 zápasů na pravého beka jenom Baha. Jestli se zraní nebo dostane karty, budeme tam muset využít nějaké hodně nouzové řešení (Schranz, Holeš).
Celkem, pokud bychom šli až do finále EKL, je to 14 zápasů, které bude muset odehrát Bah. Místo rotace dvou hráčů za současného využití i na křídle teď máme jednoho pravého beka až do konce ligy a přišli jsme o alternativu na levého beka do Evropy. Do závěru sezony je to nepříjemné oslabení.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
kalex před 3 lety 30.03.2022 23:58 |Tak jdeme na to!!! Jestli chceme, tak musíme!!!
Se vším souhlas, ale
rakusan před 3 lety 30.03.2022 19:23 |kurva snad i ten Masopust mohl říci, že už nemůže třeba v poločase nebo že je lehce zraněn před utkáním. To s nim náš realizák nekomunikuje, aby mu to nakázal? Myslím, že za Tvrdíka ve funkci by se to nestalo.
Re: Se vším souhlas, ale
Ivan před 3 lety 30.03.2022 21:55 |Souhlasím kromě titulku. Přece Maso není nesvéprávný, kdyby nechtěl, nehraje. Stejnětak Slavia jako zaměstnavatel to mohla Masovi zakázat. Kdyby hrál, tak si říkáme že je fajn, že se nám tam rozehraje. Aby Maso hrál, musí se sejít 3 souhlasy - on, repre, Slavia, všichni s jeho nasazením souhlasili, tohle brečení je směšné.
Re: Se vším souhlas, ale
dalislavista před 3 lety 31.03.2022 08:34 |Akorát se prý dohodl max.polocas.
Re: Se vším souhlas, ale
Steve2924 (přítel SN) před 3 lety 31.03.2022 17:09 |přesně tak, prostě pokecám s hráčem, vysvětlím mu, že ho v tréninku tadyhle píchne a že teda nemůže hrát.
Nebo zvednu telefon a řeknu na rovinu trenérovi nebo manažerovi repre, hele max poločas nebo nic.
A ne, že budu se založenýma rukama čekat jestli teda to vyjde nebo ne. Tomu štěstíčku se taky musí jít trochu naproti.
Dokonce bych si tipnu, že nějaké podobné rozhovory před tím zápasem proběhly jen ne z našeho klubu. Jinak nevím, proč seděl Krejčí nebo Hložek a schválně jestli se do neděle vyléčí Havel...
Re: Se vším souhlas, ale
rakusan před 3 lety 31.03.2022 18:12 |vyléčí...samozřejmě, resp. asi ani nemá z čeho
Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
houston (přítel SN) před 3 lety 30.03.2022 22:23 |Masopust i vedení nároďáku měly být ze strany Slavie instruováni, jak se má hráč na srazu chovat a kolik může odehrát. Pokud bylo svoleno k víc než jednomu poločasu, je chyba na naší straně. Pokud ne, kopnout Šilhavýho do prdele !
Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2022 22:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Masopust i vedení nároďáku měly být ze strany Slavie instruováni, jak se má hráč na srazu chovat a kolik může odehrát. Pokud bylo svoleno k víc než jednomu poločasu.
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
kalex před 3 lety 30.03.2022 23:49 |Stalo se. Toto jde za Slavii minimálně,
Ale on se má chovat na repre srazu jak mu bude klub diktovat? Jako fakt?
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Lunaris před 3 lety 31.03.2022 00:07 |Přesně tak, jelikož klub ho platí, nikoliv repre. Až ho bude platit repre a on si bude hrát pouťáky za Slavii, protože je to pro něj hrozná čest nosit sešívaný dres, tak ať si tam trhá svaly, jak chce. Dokud ho ale bude platit klub, tak repre i hráč musí zohlednit zájmy klubu, ne na ně kašlat. Masopust jako zkušený hráč už by taky měl lépe vyhodnotit situaci a klidně říct, že hrát nebude, o realizačním týmu repre ani nemluvím. Sám Maso si možná teď drbe hlavu.
Slavia je neuvěřitelně vstřícná, když vezmeme v úvahu, budu se bohužel opakovat, že jí pitomé ME stálo se solidní pravděpodobností minimálně 5 miliónů euro za play off LM a Bořila na celou sezónu. Neuvěřitelně vstřícná. Mohla by řvát daleko víc.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
houston (přítel SN) před 3 lety 31.03.2022 12:38 |OK,tak jsem to myslel i já. Ale v poslední větě máš chybu. Místo mohla jsi měl napsat měla.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Lunaris před 3 lety 31.03.2022 14:21 |Ano, chtěl jsem to doplnit, taky mě napadlo, že by to takto vyznělo lépe.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Akuls před 3 lety 31.03.2022 12:29 |Kdyby si Slavia opravdu přála, aby Šilhavý Masopusta v 2. zápase pošetřil, stejně tak jako Holeše, tak jim asi vyhověl, i když se chtěl s nároďákem určitě rozloučit s co nejlepším výsledkem. Nicméně Masopusta potřeboval, ten sám hrát chtěl, protože po zranění potřebuje herní praxi, cítil se po zranění fit, lékař nároďáku i Slavie MUDr. Petr Krejčí, také nic nenamítal a tak hrál i v druhém zápase. Pokud vím, tak v zimě Masopust laboroval s lýtkovým svalem a teď je to natažené tříslo, nejde tedy o obnovené zranění, a to se mu klidně mohlo stát třeba i na tréninku na Slavii. V poslední době se tam zranili Oscar, Krmenčík, Jurásek ...
Je to holt smůla a blbé navíc je, že na repre srazu Slovenska neodehrál Schranz ani minutu, dokonce se proti Norsku a Finsku nedostal ani na lavičku (nemoc, zranění?). Bah proti Holandsku skončil už v poločase v turbanu, s tržnou ránou na hlavě, a v druhém zápase už nenastoupil. Ševčík prý na Plzeň stále nebude, tak jsem moc zvědav, jak se JiT podaří tu naši pravou stranu v neděli v Plzní vyřešit. Ještě že alespoň Olayinka se Sorem nebyli nominování na baráž s Ghanou, tam asi šlo skoro o život a zklamání z nepostupu na MS muselo být a asi i stále je, veliké.
Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2022 15:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kdyby si Slavia opravdu přála, aby Šilhavý Masopusta v 2. zápase pošetřil, stejně tak jako Holeše, tak jim asi vyhověl, i když se chtěl s nároďákem určitě rozloučit s co nejlepším výsledkem. Nicméně Masopusta potřeboval, ten sám hrát chtěl, protože po zranění potřebuje herní praxi, cítil se po zranění fit, lékař nároďáku i Slavie MUDr. Petr Krejčí, také nic nenamítal a tak hrál i v druhém zápase. Pokud vím, tak v zimě Masopust laboroval s lýtkovým svalem a teď je to natažené tříslo, nejde tedy o obnovené zranění, a to se mu klidně mohlo stát třeba i na tréninku na Slavii. V poslední době se tam zranili Oscar, Krmenčík, Jurásek ...
Je to holt smůla a blbé navíc je, že na repre srazu Slovenska neodehrál Schranz ani minutu, dokonce se proti Norsku a Finsku nedostal ani na lavičku (nemoc, zranění?). Bah proti Holandsku skončil už v poločase v turbanu, s tržnou ránou na hlavě, a v druhém zápase už nenastoupil. Ševčík prý na Plzeň stále nebude, tak jsem moc zvědav, jak se JiT podaří tu naši pravou stranu v neděli v Plzní vyřešit. Ještě že alespoň Olayinka se Sorem nebyli nominování na baráž se Senegalem, tam asi šlo o život a zklamání z nepostupu na MS muselo být a asi i stále je, veliké.
.
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Srdcar114 před 3 lety 31.03.2022 13:00 |Masopust samozřejmě ve Walesu hrát neměl.Jen připomenu,že Šilhavý převzal Slavii 28.srpna 2016 po porážce v Plzni a pod jeho vedením Slavia už v sezoně neprohrála a získala mistrovský titul.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 31.03.2022 15:17 |Dobré odpoledne přeji Vám všem.
Vedení Slávie udělalo to, co mělo udělat.
Důrazně a slušně upozornit na problém a popsat řešení při příštím vystoupení reprezentace, kdy bude hrán zase nějaký "pouťák".
Jen pro připomenutí, přesně takhle podobně v minulé, roce "vycucal" Šilhavý v sérii tří zápasů Provoda a jak to dopadlo, to víme všichni.
Dál už bych to neřešil.
Masopusta teď čeká léčení a nepomůže nám. A to je prostě realita.
Náš trenér se s tím určitě popasuje a kluci, co budou hrát, tak Ti určitě také:-)).
Zvedli jsme prostě hlas na obranu svých hráčů a to není žádné fňukání.
Čeká nás velmi důležitý zápas a věřím našim klukům, že se na tento zápas připraví poctivě.
Pozdravuji našeho "šéfa" Jaroslava Tvrdíka.
Bojujte kluci i za něj.
Sokrates55
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
mudrc před 3 lety 31.03.2022 20:06 |Priteli Sokrate 55, verils kdy nasim klukum, ze se na zapas nepripavuji poctive?
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
mudrc před 3 lety 31.03.2022 20:07 |Priteli Sokrate 55, verils kdy nasim klukum, ze se na zapas nepripavuji poctive?
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 01.04.2022 09:17 |Zasněžené ráno ze Šumavy.
Nikdy jsem nevěřil, že by se připravovali nepoctivě příteli.
A protože opakem opaku je opak, myslím si tedy pravý opak.
Buď zdráv příteli Mudrci a snad Tě má odpověď skonale neuspokojila:-)).
Sokrates55
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
p!erreCORE před 3 lety 31.03.2022 21:25 |A je to venku :(
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/411648/rana-pro-slavii-masopust-v-teto-sezone-dohral-prozradil-trpisovsky.html
Tady primo od Jindry
https://m.youtube.com/watch?v=3LqZwBygY_w
Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2022 21:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A je to venku :(
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/411648/rana-pro-slavii-masopust-v-teto-sezone-dohral-prozradil-trpisovsky.html .
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Snivec před 3 lety 31.03.2022 21:38 |Takze Masopust je out do konce sezony. Plno se toho napsalo, kdo co a jak mel rici, jak mel nekdo stanovit hranice apod, ale zodpovednost nese pouze realizak, ktery o nominaci rozhodl. Nemuze clovek o necem rozhodovat a pak se zbavit zodpovednosti a hodit to na hrace, on chtel hrat. Bohuzel, hodne hracu jsou trochu jako mali kluci, ti by hrali kazdy zapas do padnuti, pak musi prijit nekdo rozumny a rici, hele das pulku, pak si odpocines. Suk take hazarduje se svym zdravim.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
lantsmit před 3 lety 31.03.2022 21:42 |Žádnej hráč nemůže rozhodovat, jestli bude hrát, ani v klubu, ani v repre. Ani Suk, ani Messi. Takhle fotbal nemůže fungovat, tím spíš, pokud je to především byznys, jako to je dnes
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
wimpy před 3 lety 31.03.2022 22:11 |No nebyl bych tak radikální, i Trpišovský několikrát říkal, že se ptal v určitých situacích hráčů, zdali chtějí nastoupit nebo ne. V repre to mohlo být podobné...
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
lantsmit před 3 lety 31.03.2022 22:19 |Taky už se v tom i ve Slavii poučili, teď Masa nebo třeba Gadziho sledujou a odměřujou na lékárnickejch vahách každou jejich minutu. Repre je v tomhle 10 let za náma, totální amaterismus
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
wimpy před 3 lety 31.03.2022 23:07 |Pamatuju se, jak někdy přibližně před čtvrt stoletím přišli v AC Milán s převratnou technologií, která monitorovala hráče a připravovala limity jejich optimálního zatížení. A že jim to přineslo snížení zranění hráčů snad na desetinu, což je samozřejmě obrovskej finanční přínos. Čekal bych, že dneska budeme mnohem dál. Ovšem taky je pravda, že je dál i fotbal, je v něm mnohem více soubojů v rychlosti.
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
Cross před 3 lety 01.04.2022 02:39 |Šilhavka se chce u nároďáku udržet, tak potřeboval vítězství… na druhou stranu, pokud by si Masopust o poločase řekl o střídání, nejspíš by ho stáhl. Chybî mi zde právě Masopustovo vyjádření/svědectví. Ten nejvíc ví jak to bylo.
Komentář byl uživatelem upraven (01.04.2022 02:39) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Šilhavka se chce u nároďáku udržet, tak potřeboval vítězství… na druhou stranu, pokud by si Masopust o poločase řekl o střídání, nejspíš by ho stáhl. Chybî mi zde právě Masopustobo vyjádření/svědectví. Ten nejvíc ví jak to bylo. .
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření klubu k vytěžování hráčů v reprezentaci
lantsmit před 3 lety 01.04.2022 07:30 |Hráč je hlavou v zápase, speciálně typ Masa, v dobrém smyslu doslova blázen, co se týká zaujetí pro hru, touhy vyhrát. Absolutně to není jeho úkol, hlásit se o střídání, s výjimkou toho, pokud by byl vyřízenej nebo cejtil, že ho někde píchá. V opačném případě se spoléhá na týmy odborníků kolem sebe, realizák Slavie i repre, který spolu komunikovaly, lékaři, fyzio. Problém je, že v repre vládne kromě amaterismu i totální neodpovědnost za případné zranění hráče, včetně zaviněnýho (z nedbalosti),. Tady jsme si Masa půjčili a vracíme vám ho zničenýho do konce sezony, je nám to líto a přejeme vám hodně sportovních úspěchů v lize i Evropě. Podle Podryho, kterej přitom repre v tomhle nesmyslně hájí, bylo přání Slavie, aby Maso, pokud by musel v tom pouťáku nastoupit, hrál maximálně poločas. Usměvavej Franco ale potřeboval k udržení fleku vyhrát, což by zřejmě podle svých představ proti druholigovejm chasníkům z Walesu bez Masa nedokázal, a tak ho tam navzdory domluvě se Slavií nechal. Následek tohohle porušení známe, kdyby šel Maso o půli dolů, byl by cajk. Protože nešel, je zničenej. Příčinná souvislost mezi jednáním neodpovědnejch diletantů z repre a Masovým zraněním je jasná, ale vzniklou újmu nám ani Masovi prostě nikdo nenahradí...
Komentář byl uživatelem upraven (01.04.2022 07:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hráč je hlavou v zápase, speciálně typ Masa, v dobrém smyslu doslova blázen, co se týká zaujetí pro hru, touhu vyhrát. Absolutně to není jeho úkol, hladit se o střídání, s výjimkou toho, pokud by byl vyřízenej nebo cejtil, že ho někde píchá. V opačném případě se spoléhá na týmy odborníků kolem sebe, realizák Slavie i repre, který spolu komunikovaly, lékaři, fyzio. Problém je, že v repre vládne kromě amaterismu i totální neodpovědnost za případné zranění hráče , včetně takovéhoto z nedbalosti zaviněného. Tady jsme si Masa půjčili a vracíme vám ho zničenýho do konce sezony, je nám to líto a přejeme vám hodně sportovních úspěchů do konce sezóny. Podle Podryho, kterej přitom repre v tomhle nesmyslně hájí, bylo přání Slavie, aby Maso, pokud by musel v tom pouťáku nastoupit, aby hrál maximálně poločas. Usměvavej Franco ale potřeboval k udržení fleku vyhrát, což by zřejmě podle svých představ proti druholigovejm chasníkům z Walesu bez Masa nedokázal, a tak ho tam navzdory domluvě se Slavii nechal. Následek tohohle porušení známe, kdyby šel Maso o půli dolů, byl by cajk, protože nešel, je zničenej. Příčinná souvislost mezi jednáním neodpovědnejch diletantů a Masovým zraněním je jasná, ale vzniklou újmu nám ani Masovi nikdo nenahradí... .
Skrýt původní komentář