Slavia se rozjela a hlavně v Evropě jsou její zápasy pastvou pro oči. Nemalou zásluhu na tom mají i soupeři, kteří nám svou snahou hrát otevřený fotbal hlavně dopředu vyloženě sedli. Přitom od Lince jsem očekával na základě rozhovoru s trenérem Trpišovským jiný fotbal. Čekal jsem tým vycházející z obrany, který bude spoléhat hlavně na souboje a nakopávání. Nakonec to ale bylo úplně jinak, hlavně tedy s tím "obranným" pojetím. LASK naopak nastoupil s mimořádně vytaženou obranou, kdy brankář Schlager hrál skoro libera a výrazně v tomto směru připomínal Koláře.
Riskantní a ofenzivní schéma je jistě chvályhodné, nicméně proti Slavii se Sorem to byla sebevražda. Až si říkám, jestli hostující trenér vůbec viděl zápasy s Fenerbahce. Ale zpět ke Slavii a právě Sorovi. Včerejší zápas (i ten s Fenerbahce) názorně ukázal, jak klíčový je post útočníka a jak výrazně vám pomůže, když tam máte rozdílového borce. Sor nám do značné míry udělal postup přes Turky a po včerejšku můžeme říct, že jsme zejména díky němu razantně nakročili do čtvrtfinále. Přitom třeba ve středu zálohy jsme měli hodně improvizované složení a ani jsme si nehráli na nějaké větší držení míče. Když to šlo, poslal se míč na Sora za obranu nebo do strany, kde zářil na levém beku Plavšič.
Soupeř při své naivní taktice neměl nárok a i výsledkově to nakonec vyšlo lépe než s Fenerbahce, kdy jsme byli na šance podobně dominantní. Výsledek se ale přeci jen nerodil úplně lehce. Po poločasovém vedení 2:0 přišlo několik vyložených šancí na rozhodnutí zápasu. Všemi jsme ovšem pohrdli a z ojedinělé akce inkasovali na 2:1. To byla po průběhu, kdy by zápasu odpovídalo spíše skóre 4:0, studená sprcha. Zvlášť když se zhruba 10 minut zdálo, že se bude spíše Linec tlačit za vyrovnáním než my za zvýšením náskoku. Naštěstí jsme slabší chvíli ustáli a konec opět patřil nám. V závěru se přeci jen štěstí při odrazu míče či zakončení naklonilo konečně k nám a dvěma brankami jsme do značné míry vykročili za postupem. Konečný výsledek 4:1 nakonec odráží výraznou převahu Slavie na hřišti mnohem více a je naprosto zasloužený.
Teď je třeba nepodlehnout uspokojení. V Liberci to na tamním "bramborovém poli" nebude nic snadného a obávám se, že podobně pohledný zápas jako včera bude utopií. Odveta v Rakousku pak bude formalitou, pokud k ní jako k formalitě nepřistoupíme.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 6 - V první půli dobře pomohl obraně s úvodním rohem. Pak měl práce jen málo. Gólová střela Baliče byla umístěná a chytat se dala těžko. Nejvíce mi zatrnulo při Mandousově "námazu" právě za stavu 2:1, ale vše jsme nakonec zvládli. Jinak si ale nohama vedl velmi dobře a nebál se ani několika riskantnějších rozehrávek.
Alexander Bah - 7 - Připsal si asistenci na gól Sora, důležitý podíl měl i na brance Olayinky. Celkově předvedl moderní a vyspělý výkon. Jen si myslím, že měl trefit odkrytou branku za stavu 2:0. Nebylo to zvlášť daleko a Bah orazítkoval jen tyč.
Aiham Ousou - 8 - Výborný výkon, přesně takhle si představuji moderního stopera. Vzadu byl důrazný, dobře četl hru, v rozehrávce se nebál a byl konstruktivní. Dost možná nejlepší výkon Ousoua ve Slavii. Lepší osmička.
Tomáš Holeš - 7 - Také velmi kvalitní výkon. Holeš už toho na stoperu odehrál relativně dost a je vidět, že je na ten post zvyklý a hraje tam spolehlivě. Ousou mi ale přišel v tomto zápase výraznější, Tomášovi dávám lepší sedmičku.
Srdjan Plavšič - 8 - Se Sorem a Ousouem patřil mezi top 3 hráče v zápase. Byl velmi aktivní a na levé straně využíval velkých mezer v obraně LASKu. Jen škoda, že jeho pobídek nedokázali spoluhráči i vinou špatného zakončení využít. Pokud ale bude podávat podobné výkony, tak body zákonitě přijít musí.
Adam Pudil - 5 - Velmi odvážný tah se zařazením debutantů v necelých 17 letech. Obě dvojčata ale svůj part zvládla. Adam měl nejlepší moment hlavně v úvodu před první brankou, kdy načal celou akci. Pak se přeci jen ukazovalo, že na tak vysokou úroveň ještě plnohodnotně nestačí a patřil mezi slabší. To ale nemá být kritika. Naopak vzhledem k věku svůj úkol splnil a dal možnost oddychnout zraněným hráčům.
Ibrahim Traoré - 7 - Na souhře bylo přeci jen vidět, že střed zálohy hraje v improvizovaném složení. Své si ale odvedl, hlavně co se týče soubojovosti. Traoré pak ještě přidal velmi důležitý gól v závěru utkání.
Maksym Talovjerov - 6 - Nelehkou premiéru v základu zvládl dobře. Úplné zázraky se čekat nedaly vzhledem k tomu, že tam Talovjerov začíná a že hrál třeba s Madsenem, který také do základu nepatří. Ale své si Maksym odvedl - v hlavičkových soubojích byl silný a ukázal velké nasazení.
Mads Emil Madsen - 6 - Občas měla záloha zbytečné ztráty, ale vzhledem k okolnostem to celkově bylo dobré. Nejlepším Madsenovým momentem byla asistence na druhý gól Sora.
Peter Olayinka - 7 - Poctivý výkon. Ráz zápasu, který se hrál často nahoru a dolů, mu svědčil. Ve finální třetině hřiště ale měl rezervy v podobě zvoleného řešení či při práci s míčem. Chvíli to i vypadalo, že bude nešťastníkem duelu, když sám napálil břevno a poté nešikovně namazal na gól Baličovi. Nakonec ale dobrým výkonem strhl čísla na svou stranu, když dal zásadní gól na 3:1.
Yira Sor - 9 - S obranou soupeře si se svou rychlostí dělal, co se mu zachtělo. Co se týče soubojů s brankářem Schlagerem, tak to bylo už jen tak napůl. Dvakrát sice zakončil výborně, ale šancí měl, že mohl mít gólů klidně dvakrát tolik. I tak byl ale nejlepším hráčem zápasu, který k našemu vítězství přispěl naprosto zásadně.
Miloš Pudil - 5 - Platí pro něj to, co u bráchy. Herně to na tento level ještě úplně není, ale své si odvedl, nepropadl a umožnil zbytku kádru výdech v náročném programu. Škoda, že neproměnil šanci, párkrát také spadl ještě před samotným soubojem. Naopak předvedl několik poctivých návratů do obrany.
Daniel Samek - 6 - Ve stínu debutantů Pudilů se na něj trochu zapomíná, ale i Samkovi je čerstvě 18 let. Klobouk dolů tedy před našimi mládežníky. Akademie konečně začíná produkovat první velmi zajímavé hráče a snad bude v tomto směru ještě lépe. Dan zvládl svých 35 minut dobře a přispěl ke skvělému výsledku.
Stanislav Tecl - 6 - Nejdřív byl ten rozdíl mezi ním a Sorem velký, protože po vystřídání se nemohl dobrých 10 minut vůbec dostat do hry. Nebyl vidět ani v nábězích, ani při udržení míče zády k bráně. Naštěstí ale hluchou pasáž překonal tým i samotný Tecl. V závěru nakonec přispěl k brance Traorého, i když v tom byl i kus štěstí po odraženém míči od brankáře.
Lukáš Masopust není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (57)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
mig52 před 3 lety 11.03.2022 16:08 |Hodnocení velmi dobré jako náš včerejší výsledek, i prognóza na Libe.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2022 16:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hodnocení velmi dobré jako nás včerejší výsledek, i prognóza na Libe..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Ivan před 3 lety 11.03.2022 16:12 |Tohle se těžko hodnotí, já jsem s naším středem moc spokojený nebyl, protože tam nebylo moc kombinace, ale my jsme zase chtěli hrát na nákopy, tak to není přímo jejich chyba, až na Talovjerova, který toho slepě odkopával určitě víc než bylo třeba.
Pudilové mi splývají, ale známku 5 chápu jako motivační. Já bych je nejradši nehodnotil, ale ten rozdíl mezi jimi a zbytkem týmu mi přišel propastný.
Lepší než Sor mi přišel Plavšič který byl opravdu výborný ve všech aspketech hry. Naopak kdyby to nebyl Sor, ale Standa kdo promáchl tu krásnou přihrávku, tak je to hlavní téma zápasu :-) Ale to je drobnost, oba byli výborní, ale Srki o chloupek výš, u mě 9 a 10.
Taky bych o něco víc vyzdvihl Olího, hodně si dovolovat a často jsme se z ničeho dostali do pološance. U toho gólu samozřejmě chyboval, ale na druhou stranu to pořád nebyla nějaké přímé ohrožení brány. Balon měl soupeř nějakejch 8 metrů za vápnem mezi 4 našimi hráči. Navíc tam mohl Aiam bránit aktivněji než stát 5 metrů od hráče a nechat si ho připravit balón. Takže gól po jednoznačné chybě Olího, ale na druhou stranu to není nabídnutý gól a takovou situaci bychom obvykle ubránili bez zásadního ohrožení branky.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 11.03.2022 16:45 |Olayinkovi svědčí ta kapitánská páska, s ní se mnohem více zajímá o hru samotnou a neřeší kraviny. Stejně tak je schopen zcela oprávněně zjebat Traorého.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Ragnarok před 3 lety 11.03.2022 16:41 |Predikce na další dva zápasy nemá chybu. Nedá se než souhlasit. Liberec na nás většinou nestříhal trávník, teď tam žádný nemá, tak je to vlastně jedno. Klobása u jejich fanshopu je skvělá. Zase to bude invaze a benzínky komplet obsazené PČR od Počernic po Liberec.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
bramburek (přítel SN) před 3 lety 11.03.2022 16:45 |Holeš jen za 7? Dyť hrál včera naprosto precizně, nedovolili jim s Aihamem téměř žádnou šanci, a odehrál ten zápas snad bez jediný chyby... z Tomáše se stal v současnosti základní stavební kámen naší sestavy, a je velmi důležitej pro organizaci a výstavbu celý hry...
Bahovi bych dal taky víc... dvě asistence na góly, nastřelená tyč, celej zápas odjezdil nahoru dolu, a stíhal se i výborně vracet do obrany, a vypomáhat tam za mlaďase, kterýho měl na svý straně, což pro něj nebylo nic jednoduchýho...
A do třetice Traoré - ten teď na jaře chytil fazonu jak blázen... už jsem si taky myslel, že to někde dosedí na tribuně, a pak se zapojí do práce v klubu v jiný pozici, jak bylo avizováno... ale Ibra nám všem vytřel zrak, jak je ještě platnej na hřišti... obsáhne obrovskej prostor na place, fotbalově mu to teď fakt sedí, a góly proti Fenerbahce i včera jsou jen třešničkou na dortu...
Ousou, Sor skvělý... a Plavšič taktéž, to byla nádhera ho včera sledovat... strašně už mu přeju gól, za to jak parádně hraje a maká, si ho moc zaslouží...
ještě drobný rejpnutí do těch ubožáků od Krkovičky... jak razí tu svojí bílou spartu... jj jen tak dál chlapci, hrajete jedno krásný, velký lejno... zatímco nám přinášejí naši tmavší kluci (Olí, Sor, Oskárek, Traoré, Bah, Ousou) tu přidanou hodnotu, herní prvky, a odlišnou typologii, kterou evropský hráči zas nemaj, a maj zas jiný přednosti... prostě nejlepší je, to mít správně namixovaný, což Jindra se svým týmem umí dokonale... a teď nás tyhle kluci, kor v evropských pohárech, vyloženě táhnou a jsou to zápasy pro ně jak dělaný... včerejšek hovoří za vše...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Alanor (admin) před 3 lety 11.03.2022 17:21 |Kluci, s tím Holešem asi máte pravdu, že jsem ho podhodnotil. Ousoův výborný výkon mě nejspíš uchvátil natolik, že jsem nedocenil méně nápadnou, ale stejně důležitou precizní práci Tomáše.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2022 17:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kluci, s tím Holešem asi máte pravdu, že jsem ho podhodnotil. Ousoův výborný mě nejspíš uchvátil natolik, že jsem nedocenil méně nápadnou, ale stejně důležitou precizní práci Tomáše. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Martin 58 před 3 lety 12.03.2022 09:26 |Mám pro to, Alanore, plné pochopení. Po shlédnutí live a dnes ze záznamu, není v televizi vůbec vidět soustředění Ousoa a jeho perfektní pohybové řešení při protiútocích soupeře, jednoduše proto, že TV záběr zabírá tak třetinu hřiště a z hlediště je vidět nesrovnatelně víc, tím spíš, že v TV se musí trochu dbát na show a režisér neustále odbíhá střihem do záběrů na hráče zblízka a my mezitím vlastně nevidíme, co se na hřišti děje. Nicméně skvělý výkon Holeše jsem zaznamenal taky.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 12.03.2022 11:55 |Holeš nám vyrostl v šéfa, osobnost. Taras i Aiham k tomu maji predpoklady, ale nejsou tu tak dlouho. Aihamovi k tomu výkonu dle mne i pomohlo právě to ze mel vedle sebe lídra.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
bongor před 3 lety 11.03.2022 19:32 |Píšeš to hezky,ale co se týče,Bubenče,zbytečně komplikuješ situaci.Tam stačí klasika:Uměj hovno!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
houston (přítel SN) před 3 lety 11.03.2022 16:47 |Koukám jako blázen, ale v iSportu je vyšší hodnocení, než jak kluky ohodnotil Alanor. Nebývale zhodnotili dobrý výkon.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Harvey před 3 lety 11.03.2022 16:50 |Adam Pudil - měl podíl na obou prvních brankách Slavie. Po mizerných prvních dvou minutách z naší strany to byl právě Adam, který z jedničky sklepnul Bahovi, který měl před sebou dálnici. Po krátké výměně mezi Sorem a Bahem z toho byl první gól Slavie. U druhého gólu to byl právě Adam, který podstoupil hlavičkový souboj, míč se odrazil k Madsenovi, který ho poslal za obranu Sorovi.
Jako sorry Alanore, 16 let, debut, 45 minut, podíl na dvou brankách, hrál na silnější straně LASKu v obrovsky přehuštěném prostoru a poradil si výborně. Z toho taky těžili Olí a Srki na druhé straně, kteří měli volnej revír.
Hodnocení 5? To si podej ruku s Vacínem a jeho hodnocením Sora v derby.
Standa Tecl - na hřišti pouhých 20 minut. Přišel ve chvíli, kdy byl celý mančaft v útlumu po inkasované brance. Stihnul být u obou branek. U první to byl centr na něj, který byl zblokován a míč se dostal k Olímu. U druhé to byl Standův centr, který brankář poslal na hlavu Ibry. A nakonec ještě vyslal Masíčka do 1v1 na golmana. ZA DVACET MINUT ALANORE! Tvoje hodnocení naprosto koresponduje s tím, jak jsi působil v "Mezi námi fanoušky". Máš spoustu zajímavých myšlenek, ale 90 % z toho Ti Karel a Oja jednoduchou argumentací naprosto rozstřelili. A tak působí i Tvoje hodnocení. Mimo.
Edit: Ne Karel pochopitelně, ale quelhar :)
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2022 16:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Adam Pudil - měl podíl na obou prvních brankách Slavie. Po mizerných prvních dvou minutách z naší strany to byl právě Adam, který z jedničky sklepnul Bahovi, který měl před sebou dálnici. Po krátké výměně mezi Sorem a Bahem z toho byl první gól Slavie. U druhého gólu to byl právě Adam, který podstoupil hlavičkový souboj, míč se odrazil k Madsenovi, který ho poslal za obranu Sorovi.
Jako sorry Alanore, 16 let, debut, 45 minut, podíl na dvou brankách, hrál na silnější straně LASKu v obrovsky přehuštěném prostoru a poradil si výborně. Z toho taky těžili Olí a Srki na druhé straně, kteří měli volnej revír.
Hodnocení 5? To si podej ruku s Vacínem a jeho hodnocením Sora v derby.
Standa Tecl - na hřišti pouhých 20 minut. Přišel ve chvíli, kdy byl celý mančaft v útlumu po inkasované brance. Stihnul být u obou branek. U první to byl centr na něj, který byl zblokován a míč se dostal k Olímu. U druhé to byl Standův centr, který brankář poslal na hlavu Ibry. A nakonec ještě vyslal Masíčka do 1v1 na golmana. ZA DVACET MINUT ALANORE! Tvoje hodnocení naprosto koresponduje s tím, jak jsi působil v "Mezi námi fanoušky". Máš spoustu zajímavých myšlenek, ale 90 % z toho Ti Karel a Oja jednoduchou argumentací naprosto rozstřelili. A tak působí i Tvoje hodnocení. Mimo..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Alanor (admin) před 3 lety 11.03.2022 17:14 |Vidím, že se začínáš pasovat do role místního Brouka Pytlíka, který nejlépe rozumí všemu od práva po fotbal.
U obou Pudilů bylo vidět, že herně na tuto úroveň ještě nemají. Dobré momenty měli, ostatně podíl na první brance u Adama jsem zmiňoval. Nemyslím si, že u druhé měl zásadnější roli.
Útlum byl podle mě do značné míry zapříčiněn Teclovým střídáním, který byl 10 minut úplně mimo hru. Nenabíhal, ani se nedostával do soubojů. Pak se do toho dostal a měl důležitý podíl na Traorého brance, byť s nemalou porcí štěstí . Ale dávat mu za zásluhu, že obránci zblokovali centr na něj na Olayinku, to už mi přijde jako snaha podpořit svůj názor za každou cenu.
Stejně jako tvé vyjádření k podcastu. Myslím, že spousta argumentů tam ode mě byla relevantních, stejně jako své argumenty měl i Oja. O nějakém snadném rozstřelení si jen necháváš zdát, alespoň dle ohlasů, které na podcast byly a které jsem dostal. Ostatně i s tím quelharem jsi mimo. Pokud vím, jeho názor na Tecla je zhruba uprostřed mezi mým a Ojovým.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2022 17:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vidím, že se začínáš pasovat do role místního Brouka Pytlíka, který nejlépe rozumí všemu od práva po fotbal.
U obou Pudilů bylo vidět, že herně na tuto úroveň ještě nemají. Dobré momenty měli, ostatně podíl na první brance u Adama jsem zmiňoval. Nemyslím si, že u druhé měl zásadnější roli.
Útlum byl podle mě do značné míry zapříčiněn Teclovým střídáním, který byl 10 minut úplně mimo hru. Nenabíhal, ani se nedostával do soubojů. Pak se do toho dostal a měl důležitý podíl na Traorého brance. Ale dávat mu za zásluhu, že obránci zblokovali centr na něj na Olayinku, to už mi přijde jako snaha podpořit svůj názor za každou cenu.
Stejně jako tvé vyjádření k podcastu. Myslím, že spousta argumentů tam ode mě byla relevantních, stejně jako své argumenty měl i Oja. O nějakém snadném rozstřelení si jen necháváš zdát, alespoň dle ohlasů, které na podcast byly a které jsem dostal. Ostatně i s tím quelharem jsi mimo. Pokud vím, jeho názor na Tecla je zhruba uprostřed mezi mým a Ojovým..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Harvey před 3 lety 11.03.2022 18:13 |Tohle fakt nemá smysl. Frajer podstoupí vítěznej souboj před finální gólovou přihrávkou, ale jeho role není zásadní. Tým dostane gól, celýmu mančaftu spadne viditelně sebevědomí a začne se strachovat o do té doby jasnej výsledek, ale může za to nově příchozí Tecl.
Čekal bych, že po několika letech pod Trpišákem, kde zápas co zápas vysvětluje své tahy a kroky, tak člověk co píše pravidelně hodnocení pro SN bude mít trochu komplexnější náhled na fotbal. Hmm, nemá.
A podcast? Jeď si svůj narativ dál, to byl z hlediska blábolů na jedné straně a rozumu na straně druhé zatím nejlegendárnější díl :) Já nic nepsal, protože to bylo tak jednostranné, že mě Tě bylo líto. Ale tady jsem se musel ozvat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Lantenac před 3 lety 11.03.2022 18:25 |No a vidíš, já si spíš myslím, že smysl to nemá s diskutujícími, který jiný názor než ten svůj považuje za "bláboly" a sám se považuje za někoho, kdo všude byl a od všeho má dvoje klíče.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
mig52 před 3 lety 12.03.2022 04:48 |Víš co, podtrhňeme to a sečtĕme. Karel tu nabízel místo admina, vem to! Myslím, že někteří by tu slávistického Vacka přivítali. Vím, žes napsal, že bys to nemohl dělat, ale já bych tu pověstnou flintu do žita neházel. Podívej, kam až to Vacoun dotáhl. A D. Ocetník věčně do ispartu odpady věčně psát sloupky také nebude.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Maeden (přítel SN) před 3 lety 12.03.2022 12:03 |Tecl byl u tretiho golu, to je pravda, byl tam, kde ma utocnik byt. Cili nula, stejne jako nelze davat golmanovi lepsi znamku, protoze byl pri strele v brane.
U ctvrteho mohl mit asistenci, ale posral to, dal SPATNY centr a jen stastnou nahodou z toho byl gol.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
chrobak před 3 lety 12.03.2022 13:50 |Podle mě nebyly slabší chvilky po příchodu Tecla, ale už dost před jeho příchodem.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
bongor před 3 lety 11.03.2022 19:35 |Jen z něj nedělej Botoxe,nebo za chvíli půjde do Mordoru!To jsou naši kluci,Slávisti,žádná práškárna z králíkárny.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
mig52 před 3 lety 12.03.2022 04:40 |Harvey, díky za krásné pobavení. Odložil jsem povídky Šimka a Grossmanna. Je zajímavé, jaké hráče si vybereš ke své analýze s tím, že je škoda, že ji neuděláš u všech. To by byl trhák. Nejvíce se ti to povedlo s odborníkem Ojou v podcastu. Nejste z rodiny? To jeho tvrzení, že si nedovede představit, že by do pohárového zápasu mohl vést ofenzívu po trháku s Hradcem někdo jiný než Tecl dokazuje, že jeho a nejspíš i tvoje představivost sahá po kotník právě narozeného mloka. Je prostě vidět, že k fotbalu Oja zřejmě zběhl z atletiky jako zdatný čtvrtkař či středopolař. A srovnávat jeho názory s Alanorovými, to nemá cenu komentovat, to je jako s tou představivostí. Přesto měj pěknou sobotu.
Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2022 04:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Harvey, díky za krásné pobavení. Odložil jsem povídky Šimka a Grossmanna. Je zajímavé, jaké hráče si vybereš ke své analýze s tím, že je škoda, že ji neuděláš u všech. To by byl trhák. Nejvíce se ti to povedlo s odborníkem Ojou v podcastu. Nejste z rodiny? To jeho tvrzení, že si nedovede představit, že by do pohárového zápasu mohl vést ofenzívu po trháku s Hradcem někdo jiný než Tecl dokazuje, že jeho a nejspíš i tvoje představivost sahá po kotní právě narozeného mloka. Je prostě vidět, že k fotbalu Oja zřejmě zběhl z atletiky jako zdatný čtvrtkař či středopolař. A srovnávat jeho názory s Alanorovými, to nemá cenu komentovat, to je jako s tou představivostí. Přesto měj pěknou sobotu..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Fačín před 3 lety 13.03.2022 10:38 |Ty si opravdu mimo... Pudilové sice fajn, že dostali šanci, snažili se, potenciál v nich určitě je, ale na hřišti byli reálně nejslabší.
A Tecl? Jeho opět zahozený brejk, kdy jeho nepřesnou střelu vyrazil golman naštěstí k Traorému, který správně dohrál situaci. Jinak se nepotkal s balonem, nenabíhal (je pomalý a líný) a ani nepresoval.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 11.03.2022 16:56 |Minimálně Holeš je podceněný, to je holý fakt.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
žbl68 před 3 lety 11.03.2022 17:11 |Pudilové min.6, Holeš - 8, Sor - 9,6 , Bah - 8, Madsen - 7 ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
bongor před 3 lety 11.03.2022 19:35 |Jířa za 10!!!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
žbl68 před 3 lety 13.03.2022 17:36 |jen tupani s tím nemůžou souhlasit :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
soudce před 3 lety 11.03.2022 17:31 |Za mě jednoznačně mužem zápasu Aiham, perfektně četl hru a několikrát na poslední chvíli utnul šanci soupeře, která hrozila brankou, určitě 9. I Holešovi bych přidal na 8. Naopak na 8 bych známku snížil Sorovi, protože poměr tutovek u něj byl bohužel 60% neproměněných. Trochu vrásek mi pak přidělal výkon Maxima, u něhož je vidět, že s ním bude potřeba ještě mnoho pracovat a pak Mandy, který podle mě vůbec nebyl ve své kůži a postrádal svou obvyklou jistotu a tím nemyslím gól, s nímž opravdu nemohl nic udělat. Snad na něj negativně nedopadá návrat Koliho.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
bongor před 3 lety 11.03.2022 19:36 |soudce mrkev!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
soudce před 3 lety 12.03.2022 09:56 |Poněkud infantilní, spíš napiš s čím z toho, co jsem napsal nesouhlasíš, abychom mohli o tom případně diskutovat.
Super zapas
Marek3 před 3 lety 11.03.2022 17:32 |Super zapas, Jen mi sere ze takovou formu nikdy nemame v srpnu na kvalifikace.
Re: Super zapas
Martin 58 před 3 lety 12.03.2022 09:17 |Já si myslím, že Slavie mění jasně přestupovou strategii, kdy dominantním přestupovým obdobím bude to zimní, právě proto, aby před nejdůležitějším obdobím roku, kdy se hraje o velké peníze a jméno, byla konsolidovaná a sehraná. Touto optikou vnímám i odchody Kuchty a Stanciua. Předpokládám, že v létě nedojde k velkým pohybům v kádru, ale, že hráči jako Jurásek, Talovierov, Madsen, Sor a jiní budou plně adaptovaní na náš styl se schopností odvádět pro něj 100% nového maxima, ke kterému je realizační tým dotáhne.
Re: Super zapas
Marek3 před 3 lety 12.03.2022 09:48 |V lete budeme muset vyresit post utocnika a pokud budou nejake odchody tak take reagovat na ne. Jestli treba Bah, Oli, Masopust, Oscar. Nevim ale neco se asi prodavat bude a je to tak spravne.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Lunaris před 3 lety 11.03.2022 19:07 |Jak se běžně nepouštím do polemiky se známkami, tak zde Bah 10, Holeš 10, Ousou 10 a Plavšič 10. Holeš byl naprosto dominantní, byl úplně všude, a Bah bránil celou stranu za dva hráče.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
mig52 před 3 lety 11.03.2022 19:17 |Tak to bychom museli takto rozprášit Real :))))
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Lunaris před 3 lety 11.03.2022 19:27 |To přijde, ale upřímně, mně se výkon obranné čtyřky opravdu líbil, to mělo evropské parametry.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
pehacko před 3 lety 11.03.2022 19:29 |Taky mi prijde, ze hodnoceni je podhodnocene… par hracum to fakt sedlo, teda vlastne skoro vsem
Chlape, seš nějakej šetřílek,
Slávista 51 před 3 lety 11.03.2022 19:30 |s těma bodama.
Co ti kdo udělal ?
Re: Chlape, seš nějakej šetřílek,
dm52 před 3 lety 12.03.2022 08:56 |https://cs.m.wiktionary.org/wiki/bod S body je správně.
Re: Chlape, seš nějakej šetřílek,
Slávista 51 před 3 lety 12.03.2022 10:48 |Já jsem vidlák, žádnej estét.
Přesně, jak jsem psal.
Slávista 51 před 3 lety 12.03.2022 05:11 |Fandové s body nešetřili !
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Srdcar114 před 3 lety 12.03.2022 07:27 |Sor i Plavšič byli výborní. Když jsem viděl hrát Sora,vzpomněl jsem si na Simu.Plavšič toho moc u rudochů neodehrál,je na něm vidět,že je ve Slavii moc rád.Najednou máme tři levé obránce.Holeš a Ousou hráli také výborně.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
kupik před 3 lety 12.03.2022 07:47 |Dobré ráno Slávisti,
nepíšu nijak často a ani si netroufám bodově polemizovat.Ale to neznamená,že bych neuměl hráče oznámkovat nebo jinak ohodnotit.Tím prvním,koho bych dal na pomyslný stupínek nejvyšší je Tomáš Holeš.Troufám si tvrdit,že v současné době to je snad nejlepší hráč co běhá na našich stadionech.Sleduju ho už delší dobu,tak jako kdysi O.Kúdelu,a mám dojem,že tento borec dojde v kariéře hodně daleko.Jestliže se v minulosti říkalo,že Cuf má fyzičku jako "kráva",tak Tomáš ji má jako "bejk".A není to jenom o jeho fyzické vyspělosti,ale i o mentální přípravě a vpravení se do zápasu.Ten kluk hraje naprosto s přehledem úplně všude a nemá problém snad s ničím.Výběr místa,rozehrávka,vidění spohráčů atd.Naprosto skvělé řešení i složitých situací a vždy v klidu a s elegancí.A všimněte si,když je faulován,a to dost často a velmi hrubě,nemáchá rukama,nehádá se sudím,neplive a běží na svojí pozici.Jaký to rozdíl třeba s LK37,který je prasácký při každém zákroku,je-li faulován on,tak naříká,nadává,strká do rozhodčího,chová se zkrátka jako spratek,rozdíl je zde nasnadě očividný.Prostě nemůžu si pomoci,ale T.Holeš je opravdu klenot,a jsem přesvědčen,že ho čeká zářná kariéra.Druhou poznámkou bych se rád zastavil u trenérského štábu.Komplet u všech.Nikoho zde nebudu jmenovat,pracují všichni parádně a s erudicí,o tom netřeba pochybovat.Pravda,někdy se chybička či hrubka vloudí,ale nelze nevidět,v jakém psychickém módu hráči makají,jak se vyjadřují,jaká zde panuje atmosféra.To je zásluhou celého realizáku a všichni dokazují,že své práci rozumí a že je to baví.A nás fanoušky taky,a to je vlastně celá podstata toho fotbalu.Sám se jako neudělá...
Přeju hezký den.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Lunaris před 3 lety 12.03.2022 08:32 |Holeš už u nás dohraje, za chvíli mu bude 29 let. I když je teda pravda, že takové angažmá ve Slavii znamená, že to v kariéře dotáhl daleko. Nohy má jako Dórské sloupy, se nedivím, že nerozhazuje rukama, zákroky soupeřů nejspíš ani necítí. Ale vážně, po špatném startu do sezóny (jebat repre) se opět dostal do fantastické formy, je z něj velký tahoun a jistota pro spoluhráče i trenéry.
Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2022 08:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Holeš už u nás dohraje, za chvíli mu bude 29 let. I když je teda pravda, že takové angažmá ve Slavii znamená, že to v kariéře dotáhl daleko. Nohy má jako
Dórské sloupy, se nedivím, že nerozhazuje rukama, zákroky soupeřů nejspíš ani necítí. Ale vážně, po špatném startu do sezóny (jebat repre) se opět dostal do fantastické formy, je z něj velký tahoun a jistota pro spoluhráče i trenéry..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Slávista 51 před 3 lety 12.03.2022 08:41 |Asi dohraje. V současné době je to už čest, hrát za Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Slávista 51 před 3 lety 12.03.2022 08:39 |Jo, tihle " nosiči vody/dělníci na hřišti ", bývají často přehlíženi.
Bohužel.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
bramburek (přítel SN) před 3 lety 12.03.2022 10:56 |Souhlas… a jen jedna malá poznámečka - žádný LK37, ale dycynky IQ37… to si vyprošuju…
hodnocení slávistů
Myšák před 3 lety 12.03.2022 09:04 |Dámo a pánové ! (Nevím,kolik dam v této anketě figuruje,já vím jenom o jedné,ať mi to ostatní prominou.) Byla to prostě paráda !!! S Alanorem bych nesouhlasil v případě Holeše,ale před chvílí to sám Alanor uznal.Dobře tedy vyřízeno.Mne těší,jak jsme se zlepšili v rozehrávce.To co dříve tam někdy kluci předváděli,tak na mne šly mdloby a poléval mne studený pot.Když se Slavii daří,tak svět je hned krásněší.Ať žije naše milovaná SLAVIA !!!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
p!erreCORE před 3 lety 12.03.2022 11:48 |Zajímavost: jen velmi nahrubo jsem spočítal počet známek v hodnocení a dostal jsem se k číslu 3000+/-
na to, že sem pravidelně píše asi tak 100 lidí, je to pro mně překvapivý zjištění.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 12.03.2022 16:40 |Mohl bych se zeptat, jak ses k číslu cca 3 000 dostal, když hlasovalo 193 lidí?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
p!erreCORE před 3 lety 12.03.2022 17:08 |Sto devadesát tři přesně. A přiznám se, jak jsem k tomu došel, matematika, analytické myšlení, logika apod. nikdy nebyly mé silné stránky: říkal jsem 3000 +/- velmi nahrubo, mohly to být dva, stejně tak čtyři tisíce. Odhadl jsem to snadno, dal jsem si tu práci a sčítal jsem okýnko po okýnku stylem 10 20 50 50 10 20 atp., když jsem viděl třeba 78 zaokrouhlil jsem jednou na 100, podruhý na 50. apod.,To znamená, že jsem počet hodnotících vynásobil počtem hodnocených hráčů. Teď když jsem si to přepočítal, vyšlo mi 2702, takže jsem se tak nesek.
Třeba to někoho pobavilo :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
wimpy před 3 lety 12.03.2022 17:29 |Neděláš Vrbovi analýzy? :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
pipe1980 před 3 lety 12.03.2022 15:50 |Já nebudu polemizovat o úrovni známek, to všichni vidíme. Jen bych se rád pozastavil nad tématem z jiného pohledu. A sice z toho, že mě fascinuje, že se divíte. Alanor je v 9/10 pzápasů naprosto nesmyslně kritickej. V podstatě vždycky jsou Alanorem hodnocení hráči známkovaní tak, že si říkám, že jsme asi koukali na jiný zápas, že Alanor viděl zápas kde jsme dostali trojku
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Cygnus před 3 lety 12.03.2022 16:19 |Co ti brání, pipe 1980, abys sám tady hodnotil hráče s odůvodněním proč komu dáváš kolik bodů? Bodování je subjektivní záležitost, Alanor nikdy netvrdil že je neomylný odborník. Nemusím vždy souhlasit s Alanorem, ale děkuji mu za možnost tady rozvíjet další diskuzi.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Slávista 51 před 3 lety 12.03.2022 18:01 |Většinou nesouhlasím.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Cygnus před 3 lety 12.03.2022 18:27 |Což je tvé svaté právo. Já třeba bych dal u Alexe Baha vyšší známku než 7 - než mu brát za zlé že z 30 metrů trefil "jen" tyč, bych ocenil jeho skvělou reakci. Ale stejně jak Alanor má právo na svůj názor a jde jako první na trh s kůži, má každý z nás právo na vlastní pohled věci.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
pipe1980 před 3 lety 12.03.2022 18:24 |Zcela zjevně, vám uniká podstata příspěvku, zmíněná v první větě.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 12.03.2022 16:41 |Stejně jak tento komentář sem můžeš napsat i jednotlivá hodnocení k hráčům včetně známek.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
chrobak před 3 lety 12.03.2022 19:51 |Píšeš všichni vidíme, ale uvádíš jen svůj názor, který nesdílí všichni. Napříkld já naopak většinou souhlasím, ale nenapadlo by mě napsat, že všichni souhlasíme. Je nesmysl to hrotit, stačí třeba napsat, proč a v čem se lišíš. A celková kritičnost je věc nastavené laťky. Psát tu články jako, že jsme hráli jako nadlidi, na to jsou experti jinde a přenechme jim to.
Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2022 19:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Píšeš všichni vidíme, ale uvádíš jen svůj názor, který nesdílí všichni. Napříkld já naopak většinou souhlasím, ale nenapadlo by mě napsat, že všichni douhlasíme. Je nesmysl to hrotit, stačí třeba napsat, proč a v čem se lišíš. A celková kritičnost je věc nastavené laťky. Psát tu články jako, že jsme hráli jako nadlidi, na to jsou experti jinde a přenechme jim to. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - LASK Linec 4:1
Monarchie před 3 lety 12.03.2022 19:12 |Ten Jiřík, to je kauf. Chachaři to nemohou snášet, co on předvádí v Evropě. Zařadí trojku a má metr náskok.
Stopeři hráli skvěle a levá strana, to byla ,,Oda na radost,,. V Liberci měli zasadit brambory a radši to odehrát v Ústí nebo v Teplicích.