302. derby pražských S slibovalo napínavou podívanou. Oběma týmům šlo o hodně. Slavia potřebovala výhrou dorovnat Plzeň, velkou motivací také bylo na třetí pokus Spartu v této sezoně porazit (z tohoto pohledu by při dvou domácích zápasech byla i remíza zklamáním). Naopak Sparta potřebovala vyhrát, aby udržela reálnější šanci na mistrovský titul.
Zápas začal opatrně a hlavně v úvodu byl rozkouskovaný spoustou faulů, jak už je bohužel pro derby typické. Zkušený polský sudí Marciniak ale držel otěže zápasu pevně v rukou a nedopustil, aby se dění na trávníku zvrhlo ve válku. Po úvodu, kdy je každý namotivovaný a stíhá soupeře dostupovat a faulovat, se tak začal hrát docela dobrý fotbal, ve kterém hrála prim Slavia. První ale zahrozili hosté, když Slavia předvedla jedno z mála zaváhání v obraně. Neobsazený Haraslín ale ve vápně otálel se střelou tak dlouho, až ji zvládl Jurásek zablokovat. Pak už se zápas začal odvíjet podle předpokládaného scénáře - Slavia byla lepší a fotbalovější a pomalu začínala mít na hřišti převahu. Tu mohla přetavit v branku už po hlavičce Sora a ráně Juráska do tyče, Holec se ale protentokrát v brance překonal. Za aktivitu ale byli sešívaní po zásluze odměněni ještě před půlí, když z podobné akce jako předcházela Sorově hlavičce skóroval Lingr! Do šaten se tak šlo za zaslouženého vedení Slavie, která působila kompaktnějším a nebezpečnějším dojmem.
Spartě teklo do bot i z hlediska titulových ambic, takže po bouřce v kabině zkusila na začátku druhé půle nastoupit a zápas zdramatizovat. Nutno říct, že Slavia tím byla poněkud zaskočena a delší úsek hrála až přehnaně pasivně. Zhruba mezi 46.-70. minutou jsme sparťanům dopřávali až příliš prostoru při rozehrávce, kterou jsme nenapadali. Navíc jsme ani nepodrželi míč a spíš se snažili dávat dlouhé brejkové přihrávky za obranu na Sora, k vážnějším šancím to ale nevedlo. Je ale třeba říci, že ani při optické převaze se Sparta nedostala k výraznějšímu ohrožení Kolářovy branky a Slavia hrála dozadu velmi zodpovědně. V závěru nám pak ke klidnému dovedení zápasu k vítězství přispělo i střídání. Talovjerov oživil střed naší zálohy a Tecl přidal parádní nahrávku do samostatného úniku, který mazácky vyřešil Schranz! Branka na 2:0 Spartu zlomila a posledních deset minut už se dohrávalo v poklidu.
Slavia tak derby dotáhla ke kýžené výhře. A zaslouženě. Nebyl to sice jednoznačný zápas, ale červenobílí byli lepší na góly, šance i střely. Dá se tak říct, že se naplnily předzápasové předpoklady, kdy se Slavia po nevydařeném vstupu do jara zvedla a v posledních týdnech hrála viditelně lepší fotbal než Sparta. Ač to nemusí platit vždy v jednom konkrétním zápase, tak tentokrát fotbal logiku měl a potvrdila se podle mě celkově lepší práce sportovního úseku ve Slavii. Trenéři potvrdili svou extratřídu, když po špatném vstupu do jara mužstvo zvedli správnými a systematickými kroky. A jak jsem byl rozmrzelý z některých přestupů v létě, tak zima nám v tomto ohledu zatím vychází na výbornou. Jurásek se Sorem tu nejsou ani měsíc a už teď podávají výborné výkony. Přitom jim je oběma teprve 21 let. Z mého pohledu tedy skvělé přestupy, navíc s velkou perspektivou do budoucna. Tak klepu na dřevo, aby to nejen těmto dvěma šlo takhle dobře i dál a hlavně, aby Slavii přestala sužovat zranění. V tomto ohledu mě nadchnul návrat Hovorky, který po více než roční absenci odehrál celé derby a navíc výborně! Klobouk dolů!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 7 - V brance jsem ho nečekal, ale (nejen) tento tah trenérům vyšel. Kolář chytal na jaře podruhé a opět působil jistě. Práce tolik neměl, ale nepříjemnou rány Peška z úhlu a Panáka z voleje pokryl. Nohama hrál jistě a když se dostal do ožehavější situace tak správně nespekuloval a míče se raději včas zbavil.
Alexander Bah - 7 - Patřil k viditelnějším hráčům. Vyzdvihl bych jeho dva výborné centry z první půle. Zvlášť proto, že centrované míče dříve nepatřily k Bahově nejlepší disciplíně. Tentokrát ale skvěle našel Sora i Lingra. Jednou skvěle zasáhl Holec, podruhé už z toho byl gól.
Aiham Ousou - 6 - V prvních dvou derby shořel. Přišlo mi, že se v nich až přemotivoval a ve snaze předvést maximum volil těžká řešení, ve kterých kazil, což se pak projevilo na jeho sebevědomí a jen se dál nakupilo. Tentokrát si hleděl svého hlavně směrem dozadu, což je primírní funkcí obránce. Párkrát sice netakticky vystoupil, ale nebylo to nic strašného a větší ohrožení pro naši branku to nakonec neznamenalo. K solidnímu bránění pak Ousou přidal i nadstavbu v podobě tradičně slušné rozehrávky.
David Hovorka - 7 - Před zápasem jsem jeho postavení považoval za až přespříliš riskantní. Trenérům ale tento tah vyšel na výbornou a ukázalo se, že vědí co dělají, když Hovorku vidí denně na tréninku. David byl skutečně plně připraven na zvládnutí celého takto těžkého zápasu. Pár drobností by se našlo, ale celkově zvládl duel velice dobře. Ve čtení hry a vyhodnocování situací mi přišel o něco lepší než Ousou a také David přidal svou tradičně nadstandardní práci s míčem a rozehrávku. Lepší sedmička, v kontextu jeho zranění si ale zaslouží jasnou desítku.
David Jurásek - 8 - Jeho nasazení mě překvapilo, protože jsem nevěděl, že Oscar je mimo kvůli zranění. Ale z dosavadního působení Juráska ve Slavii se dá říct, že je za Oscara rovnocennou náhradou. A derby mu vyšlo přímo parádně! V první půli skvělým skluzem zablokoval největší šanci Sparty v zápase, navíc za stavu 0:0. Po celý zápas pak kmital na lajně a odvedl nadstandard dopředu i dozadu. Zvláště bych pak ocenil jeho velmi kvalitní centry, viz třeba ten před šancí Tecla. Je tu sice krátce a nechci dělat předčasné závěry, ale pokud bude takto pokračovat, tak před sebou může mít velmi zajímavou kariéru.
Ivan Schranz - 7 - Taková Schranzova klasika. V poli pravidelně patří spíše ke slabším hráčům Slavie (i když v derby si i v tomto směru své odvedl a zahrál dobře), jeho zásadním plusem je ale produktivita. To Ivan opět potvrdil. Branka na 2:0 v začátku dlouhého nastavení byla důležitá a Slavii definitivně uklidnila. Schranz šanci vyřešil výborně, když byl u míče včas a míč si kolem Holce hodil do ideální pozice pro zakončení do prázdné branky.
Tomáš Holeš - 7 - Získává na jistotě a předvádí to, co se od něj čeká. Tedy že bude jedním ze základních stavebních kamenů Slavie. V derby odvedl velmi platnou práci, kdy výrazně přispěl k vymazání Hložka a spol.
Ibrahim Traoré - 6 - V úvodu jara je ve výborné formě a hlavně proti Fenerbahce předvedl životní výkon (ač asi už nikdy nic nepřebije jeho vítěznou šmudlu proti Seville). Více mu ale sedí spíše pohárové zápasy než fyzický okopávací fotbal v lize. To se podle mě částečně potvrdilo i včera. Traoré měl problém při kontrole míče, když ho soupeři brzy a tvrdě dostupovali a těžko se dostával k nějaké nadstavbě. Své si ale odvedl a minimálně z hlediska pracovitosti podal stejně jako celý tým velmi dobrý výkon. Souhlasím i s trenérem, že týmu pomáhal emočním vtažením do děje. V tomto směru včera působil jako lídr a "kapitán bez pásky", ač to čistě fotbalově nebyl jeho nejvydařenější zápas.
Ondřej Lingr - 8 - Se Schranzem náš druhý zabiják. U Lingra to vyniká asi ještě více, protože střílí důležité a vítězné branky. Včera v derby to byl u prvního gólu vyloženě jeho moment. Odpoutání se od obránce, výborný náběh a hlavně perfektní zakončení v ne úplně jednoduché pozici. Umím si představit, že leckterý náš hráč, který je s míčem technicky lepší, by do toho šel nohou a vysoko přestřelil. Ondra ale ve finále volí správné řešení a v tom je jeho síla. Ve vápně je tuzemskou špičkou.
Peter Olayinka - 7 - Kvalitní výkon, pro mě někde mezi šestkou a sedmičkou. Je pravda, že extra viditelné a nebezpečné akce Olayinka neměl, já bych ale ocenil jeho snahu v naší hluché pasáži ve druhé půli. Peter patřil k málu hráčům, kteří v té době chtěli hrát a byli schopni podržet míč.
Yira Sor - 6 - Jeho nasazení pro mě bylo trochu překvapivé, ale správné. V útoku teď máme slabší konkurenci a Sor by nám tak mohl vytrhnout trochu trn z paty. V derby sice nezářil tak jako s Fenerbahce, ale Čvančaru či Hložka na druhé straně jednoznačně zastínil. Měl spoustu náběhů a obranu Sparty vydatně zaměstnával. Jen škoda, že se nedokázal gólově prosadit. Pár zajímavých šancí měl a když už se mu zakončení vyvedlo, tak skvěle zakročil Holec.
Maksym Talovjerov - 6 - Jak už jsem zmínil v úvodu, tak nám jeho nasazení pomohlo. Traoré už přeci jen vypadal unaveně a vytočeně. Talovjerov pak kromě svěžích sil přinesl i sílu v hlavičkových soubojích. Nevyhrál sice všechny, ale Sparta se pak v těchto těžkých soubojích prosazovala hůře a její optická převaha se otupila.
Stanislav Tecl - 7 - Takové střídání si nechám líbit a přesně takto bych si Teclovu roli v týmu ideálně představoval. Sor se vydal a Tecl ho nahradil více než dobře. V první šanci ho Holec vychytal, ale prostoru pro zakončení tam měl Standa málo. Jeho hlavním momentem byl ale lahůdkový míč na Schranze, po kterém padla důležitá pojišťovací branka. Skvěle sehraná akce!
Jakub Hromada, Srdjan Plavšič a Daniel Fila nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (72)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
To známkování, se
Slávista 51 před 3 lety 07.03.2022 16:35 |moc nepovedlo.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
rybarmirek před 3 lety 07.03.2022 16:39 |Naprostý souhlas u všech hráčů.Vim,že se to nedělá,ale nestalo by za pokus hodnotit i trenérský tým?Asi je to blbost,ale včera by si zasloužili maximální známky!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 07.03.2022 17:14 |Do toho se mi nechce. Ono to ani nejde moc objektivně, když nevíš, jak je na tom kádr zdravotně. Přitom to hraje významnou roli u základní sestavy i střídání (viz Hromada, u kterého trenér řekl, že byl připraven jen takto na pár minut a se sebezapřením).
A hlavně trenéry bych hodnotil hlavně z dlouhodobého pohledu. Fungující koncepce mi přijde mnohem důležitější než konkrétní střídání v tom kterém zápase. A u nás to celkově funguje výborně. Už jsme prodali spoustu klíčových hráčů za velké peníze a stejně je dokážeme nahradit a výrazně neztrácet sílu. Za tím je ta skvělá práce, kdy víš, jak chceš hrát a už si do toho stahuješ s přestihem hráče a připravuješ si je na posty hvězd, které časem neudržíš.
Stejně tak oceňuji na trenérech reakce na dílčí neúspěchy. Třeba teď se nepovedl vstup do jara (předtím v létě kvalifikace pohárů), ale nehrozilo, že by se to úplně rozpadlo. Naopak trenéři provedou vhodné kroky (pragmatická taktika na Slovácku) a postupně ten tým zase dostanou do sedla.
Zkrátka mám pocit, že ve Slavii fotbal dělají lidé, kteří mu rozumí. Opravdoví odborníci, kteří jsou právem na svých místech. Někdy se něco nepovede, protože je to sport. Mohou být nepříznivé okolnosti (třeba repre a zranění) nebo můžeš udělat i nějakou chybu v úsudku (stavění Koláře na podzim), protože nikdo není neomylný. Ale celkově je to prostě top práce, kdy se to top zázemí daří v podstatě maximálně přetavit v top výsledky. Což není žádná samozřejmost, viz Sparta.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
rybarmirek před 3 lety 07.03.2022 17:43 |Moc ti děkuji za perfektní odpověď na moji zbytečnou otázku.Jsi borec,díky!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
ervin před 3 lety 07.03.2022 19:22 |Máš pravdu trenéry nechat na pokoji oni vždy nějak překvapí. Teď mě základem doslova šokovali ale výsledek hovoří za vše, klobouk dolů!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Mijk před 3 lety 08.03.2022 09:34 |Jako už po několikáté jsem to před zápasem viděl velký špatný a jako už po několikáté se ukázalo, že je dobře, že Slavii netrénuju já, ale Jindřich Trpišovský and his team :-) Tak ať nám tu ještě dlouho vydrží, tyhle roky jsou za odměnu..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
žbl68 před 3 lety 07.03.2022 17:22 |Jurásek - 9, Schranz,Olyi - 8 , Lingr - 9, Sor - 7 , Holeš - 8
:-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 07.03.2022 17:27 |Výhra v derby se počítá a výkon byl dobrý. Ale zas si nemyslím, že jsme zahráli tak kvalitně, aby se plošně zvedaly známky. Třeba podstatná část druhé půle dobrá nebyla. Rezignovali jsme na presink (viz Vitík, který se s míčem bez problému dostával až na půlku) a spíš jen udržovali - byť celkem s přehledem - těsné vedení, než abychom Spartu přehráli jako v první půli a dorazili. Výkon s Fenerbahce mi připadal ještě o "štok" vejš, i když tam naše skvělá hra nebyla až tak vyjádřena brankově, aby to odpovídalo dění na hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
žbl68 před 3 lety 07.03.2022 17:34 |jako byla tam hluchá místa to ano :-) ale jak píšeš udržovali s přehledem - kdyby to bylo po 2:0 a před 3:0 asi by jsi byl shovívavější :-) s Turkama byla troššššičku propustnější obrana, dle mě
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Leksel před 3 lety 07.03.2022 17:34 |A Trpiš 11!!!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
žbl68 před 3 lety 07.03.2022 17:39 |12 - pěkně vychlazenou :-)
jsem
žbl68 před 3 lety 07.03.2022 17:39 |zvědavý na změny proti rakušanům :-)
Přesné zhodnocení
lantsmit před 3 lety 07.03.2022 18:05 |S hodnocením naprostý souhlas, včetně správného pojmenování silných i slabých stránek u jednotlivých hráčů, resp. jejich projevů v tomhle konkrétním zápase.
Re: Přesné zhodnocení
mig52 před 3 lety 07.03.2022 18:15 |Jako vždycky od Alanora výborná práce.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Harvey před 3 lety 07.03.2022 18:12 |Béřa při vyhlašování muže zápasu: "Hlavně ať to není Jurásek, jinak mě klepne.." :DDD
Kovář: "Je to Jurásek..."
Tady je to ve 4:18
https://www.youtube.com/watch?v=kZ78fuNoqHg
Edit: A k Srkimu: "Máme tady jubilanta, který poprvé vyhrál derby i když ho hrál už asi šestnáctkrát..." :D
Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2022 18:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Béřa při vyhlašování muže zápasu: "Hlavně ať to není Jurásek, jinak mě klepne.." :DDD
Kovář: "Je to Jurásek..."
Tady je to ve 4:18
https://www.youtube.com/watch?v=kZ78fuNoqHg .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pehacko před 3 lety 07.03.2022 19:11 |To je tak krasny, az se mi derou slzy do oci… ta parta a ty frajeri co pri sobe drzi. Tohle nam vyhrava zapasy a tohle je nas nejvetsi poklad!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Leksel před 3 lety 07.03.2022 20:21 |Takovej anglickej humor na úrovni, to mi sedí.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Kulajs před 3 lety 08.03.2022 09:28 |Z Hovorkova obličeje při nástupu na hřiště je vidět to soustředění a napětí. O to větší pak po zápase jeho radost.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
první rytíř před 3 lety 07.03.2022 18:39 |Když Jurásek za 8, potom bych prosil dát 8 i pro Baha. Oba totiž rychlá sparťanská křídla vymazali...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Leksel před 3 lety 07.03.2022 20:28 |8 mám u obou už od včera bez dlouhýho přemýšlení, hráli skvěle.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Karel13 před 3 lety 07.03.2022 19:23 |Nechápu to neustálé opakování toho, že Jurásek střílel do tyče. Není to pravda, na tu tyč to vyškrábl brankář. Kdyby nezasáhl, pravděpodobně by rána šla také do tyče, ale v jiném úhlu od tyče do brány. To je sice spekulace, ale faktem je, že to byla střela na bránu, kterou brankář vytěsnil ...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
PetCC před 3 lety 07.03.2022 23:37 |Teda nevím, kde jsi byl, ale v sektrou 115 jsme všichni vyskočili a slavili gól, protože ta rána šla jasně do branky.
Ale brankář do toho trošku sáhnul a ten centimetr změny zřejmě stačil, aby to v bráně neskončilo.
Tomu nikdo nedokázal uvěřit, že to tam nezapadlo!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
p!erreCORE před 3 lety 07.03.2022 19:27 |Už jsem zde zmiňoval, že post krajního beka mám nejraději. Jsou to prostě frajeři! :) Proto jsem si všímal Juráska. Já ho vůbec ale vůbec neznal a podle milého jména to na mně působilo, jakože to bude nějakej střízlík. Překvapilo mně, že je to docela chlap, solidně rychlej, neúnavnej, skvěle centruje a asi i dobře střílí, bojuje, poměr útok/obrana ideální.. prostě super moderní obránce, jaký mám rád. Už teď je vidět, že to byl super kauf.
A poznámka k Bahovi, podle mně takhle, Alanore, centruje odnepaměti :)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
mig52 před 3 lety 07.03.2022 20:04 |Bez ironie či popichování. Jsi asi nesledoval "21" v klasifikačních zápasech? Dle mne byl nejlepším hráčem týmu právě z důvodů, kterés popsal a moc jsem si ho přál do Slavie jako parťáka k Boroví. Jsem rád, že se tak stalo.
Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2022 20:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Bez ironie či popichování. Jsi asi nesledoval "21" v klasifikačních zápasech? Dle mne byl nejlepším hráčem týmu a moc jsem si ho přál do Slavie jako parťáka k Boroví. Jsem rád, že se tak stalo..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
p!erreCORE před 3 lety 07.03.2022 20:28 |nesledoval :)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 3 lety 07.03.2022 20:38 |Spart nezklamal:
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/410391/ligove-znamkovani-bah-kralem-derby-vynikli-golmani-i-cadu.html
Re: hodnocení
zeleznik2 před 3 lety 07.03.2022 20:41 |Dal jsem všem hráčům 8 a Ondrovi Ligrovi 9.
NO, TAK JSEM ZVĚDAV, JAK
Slávista 51 před 3 lety 07.03.2022 20:53 |se bude rozcházet toto hodnocení,
s hodnocením fanoušků.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Marek3 před 3 lety 07.03.2022 21:36 |Klicovy moment na jare - Holes na stopera a hra ze zabezpecene obrany proti Slovacku. Vybojovane tri body a potom uz jsme se chytili. S veskerym respektem k Hromada (je to vynikajici, skoro rovnocenny zaskok za Holese) tak moc doufam ze si nepujde Holes vlete plnit sny. Fakt nevim kym bychom ho nahradili. Uz se tesim na Provoda a doufam ze se vrati ve slusny forme. Dost mi chybi hlavne pri absenci Sevcika. Toho kluka je mi taky lito, co ten toho promarodi a pak se nemuze dostat do poradne formy.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
PetCC před 3 lety 07.03.2022 23:55 |Tak chystají Talovjerova, přepoklady má.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Marcelo10 před 3 lety 08.03.2022 09:46 |To si právě nejsem jistý. Já osobně (ale kdo já jsem) ho v záloze nevidím. Má tam běžecký limity..ale uvidíme :)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Martin 58 před 3 lety 08.03.2022 10:30 |To si, vzhledem k tomu, že jsem dělal v dávné minulosti dělal atletiku, vůbec nemyslím, ba právě naopak. Když se na něho dívám v předzápasovém rozcvičování, vidím v něm skvěle atleticky vybaveného běžce. Zatím chodí do zápasu na minuty a podobně jako třeba Yuri Sor trpí částečně a logicky jistou fotbalovou trémou, že se extrémně snaží odvést pro tým maximum a v takovém případě často netrefíte správně míč a zanedbáte trochu nevědomky postavení apod. Jsem přesvědčen, tak jako jsem byl při příchodu Tarase do Slavie, že Maksym budou v budoucnu součástí nové kostry týmu. Ostatně všimli jste si, že naše mistrovské kádry z prvních let jsou už spíše vzpomínkou, a že i hráči jako například Ševa, Kudy nebo Maso, postupně ztrácejí v neúprosném boji s vlastními těly dříve neotřesitelné pozice, a že naše multi-kulti Slavie s rozpětím východ, sever a rovník, na rozdíl od rasově vyčistěné bílé Sparty, která si myslí, že s "domácím" kádrem opanuje český fotbal, kráčí opět vstříc, v rámci finančních možností, tomu nejmodernějšímu evropskému fotbalu s novici typu Oscar, Bah, Jurásek, Sor aj?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Eluin (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 11:50 |Ano, dobrý postřeh.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Mijk před 3 lety 08.03.2022 12:30 |Prosím, prosím, já jsem si toho taky všimnul :-) Vzpomínám si, že při poslechu některého ze Zajíců můj oblíbený terč, Mr. Podroužek hovořil o tom, kterak předržujeme hráče a že by bylo potřeba občerstvit tu základní sestavu, že hráčí stárnou a stagnují.. No, a když se teď podívám do sestavy, tak ono se to vlastně úplně v tichosti stalo.. Odešel Stanciu, zranění Bořila ukázalo kvality Juráska, Lingr roste zápas od zápasu.. Ten tým se výrazně obměnil, okysličil a zdá se, že snad ještě do větší kvality než byl..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Slavistat před 3 lety 08.03.2022 17:17 |Taky si myslím, že Maxim bude mít s jeho postavou určité pohybové limity na středního defenzivního záložníka (a to i v obratnosti a rychlosti práce s míčem). Na druhou stranu mu může "vycvičení" na tom postu dát rychlejší práci s míčem a lepší rozehrávku, se kterou by se mohl za rok vrátit na stopera a tam třeba bude "světovej", podobně jako Deli.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
PetCC před 3 lety 07.03.2022 23:54 |Když slyším a čtu komentáře k zápasu, tak mě překvapuje, že nikdo nepochopil skvěle nastavenou taktiku, i když už plynula ze sestavy.
Jednoduše řečeno, Spartu jsme nesměli pustit kombinovat u našeho vápna, tan jsou nejlepší v lize a taky těch pár chvil, co se tam dostali, bylo silně nebezpečných.
Zároveň jsme je nesměli nechat dělat rychlé protiútoky, i tam by hodně hrozili.
Takže jsme jasně postavili taktiku na okamžitém přechodu do útoku dlouhými přihrávkamio za jejich obranu. V tom byl Sor fantastickej, protože klidně pětimetrovou ztrátu dohnal a nutil obránce hrát do autu.
Proto se i hodili Kolář s Hovorkou, protože oba dokážou rychle a přesně přihrávat přes půlku hřiště.
Kolář znovu ukázal, že na jeho velepřesnou rozehrávku nikdo nemá.
A kdybych měl napsat hlavní osobnost zápasu, tak to byl Olayinka.
Naprosto nezdolný, nic nevypustil, byl silný v soubojích a honil soupeř po celém hřišti, během pár sekund z jednoho kraje na druhý, takže jim nedovolil žádnou kloudnou rozehrávku. Skvělej vůdce týmu!
Trenéři přesně ví, čeho je Sparta schopná a postavili taktiku i sestavu tak, aby seke svým přednostem nedokázala dostat. Jsem zvědav co v Plzni, protože podobní taktika Zlína jim skoro k úspěchu vedla, stačilo zvládnout jeden z těch rychlých protiútoků na 2:0, to už asi neotočili.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Martin 58 před 3 lety 08.03.2022 07:13 |Velký souhlas s hodnocením Petera Olayinky. Jeho nikdy nekončící pohyb na hřišti je radost sledovat. V závěrečné desetiminutovce odvracel při centech 3 míče z vlastního vápna, dvakrát hlavou. Všimnul jsem si na tomto fóru, že bývá často nedoceňován, ale do našeho systému je přímo ulitý.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Slávista 51 před 3 lety 08.03.2022 08:53 |Oproti těm dvěma zápasům na jaře v lize, velké zlepšení.
PTAL JSEM SE DOBŘE !
Slávista 51 před 3 lety 08.03.2022 06:29 |Hodnocení hráčů fanoušky, je výrazně lepší, než od toho " odborníka ".
Čím pak to asi je ?
Re: PTAL JSEM SE DOBŘE !
knl66 (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 08:32 |Ale vždyť ti nic nebrání napsat hodnocení svoje! Klidně rozdej svoje známky, napiš k tomu hodnocení a zdůvodnění a vyraz s kůží na trh. Myslím, že si Alanor taky občas rád odpočine.
Takhle jen okopáváš kotníky.
Re: PTAL JSEM SE DOBŘE !
Leksel před 3 lety 08.03.2022 09:14 |Je to hodnocení jednoho člověka, se kterým můžu nebo nemusím souhlasit. Každý to vidí jinak, takže ta jízlivá výcitka není na místě.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
lassiter před 3 lety 08.03.2022 08:56 |Alex přestal padat a celkem mu to svědčí :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
bramburek (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 13:39 |teď padá Padaslín... a stačí když tři metry kolem něj Alex proběhne :-)
hodnocení odpovídá
sicilianbrno před 3 lety 08.03.2022 09:39 |Hodnocení vcelku odpovídá, výkon skvělý takticky jako tým.
Nevíte, jak to máme s nominovanýma stoperama na evropské soutěže na jaro? Jestli tam máme připsaného i Hovorku, připadně Kúdelu nebo jsme se tam vinou dlouhého zranění raději nenapsali?
Nechce se mě to hledat, tak díky za odpověd.
Re: hodnocení odpovídá
kjandourek (admin) před 3 lety 08.03.2022 09:52 |Kúdela se zranil až po odevzdání soupisek, takže ten tam je... Hovorka ne, teď v zimě jsme připsali Talovjerova.
Re: hodnocení odpovídá
butters před 3 lety 08.03.2022 10:40 |Tady je celá naše soupiska pro poháry:
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/clubs/52498--slavia-praha/squad/
Já jsem zvědavý, kdo nastoupí vedle Ousoua, pokud nebude schopný hrát Kúdela. Jestli dostane důvěru Talovierov, nebo Jindra vsadí na "jistotu" s Holešem.
Re: hodnocení odpovídá
bramburek (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 13:41 |Kudy tam přece bejt musí, když střídal v závěru zápasu proti Fenerbahce...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 10:56 |Dobré dopoledne ze slunečné Šumavy a u dobré kávy.
Tím jsou splněny podmínky a mohu tak dát k dobru i pár svých postřehů.
Předně jsem měl z tohoto derby trochu "bobky", abychom nebyli až moc nabuzení.
Skvělá práce realizačního týmu a asi i příprava bohudíky vedla k tomu, že jsme byli nahecovaní tak akorát přesně, aby to pomohlo hře i celému týmu.
Kluci šli do utkání odhodlaně a s vírou ve vlastní schopnosti. Pomohla také vzájemná pomoc a zajišťování po celém hřišti.
Pomohla i přítomnost Koláře a Hovorky, když ten kosočtverec (Kolář - Ousou - Hovorka - Holeš) splnil svůj účel bezezbytku. Velmi dobře se k tomu připojil Jurásek a Bah, a tak naše defenziva vymazala jejich útok. Ani Hložek, ani Čvančara si necvrnkli. Pešek jen chvilkama a Haraslín........ to je tedy filmová třída prvního stupně.
Rudá záloha byla zrušena naší pohyblivou a aktivní středovou řadou, kdy se Olayinka i Schranz rychle přesouvali a doplňovali Traorého a dopředu velmi dobře pracujícího Sora a Lingra.
Tím, že naši kluci tlačili při rozehrávce na Hancka, tak musel rozehrávat Vitík a tomu to přeci jen tolik ještě při jeho mládí nejde. Tím se vymazal i Pavelka s Krejčím.
Prostě naši trenéři to zmákli a připravili taktiku velmi dobře.
Klukům se to na hřišti povedlo dobře splnit a proto i to vítězství je zasloužené.
Hodnocení je od Alanora velmi dobré a souhlasím i s jeho postřehy.
Přesto musím vyzdvihnout dva naše kluky.
Prvním je David Hovorka. Nebudu to nijak dál komentovat, Prostě jsem i slzu upustil a moc mu držím palce, aby mu to vydrželo. Za mě fakt klobouček.
Druhým je další David a to Jurásek. Páni, to byl parádní výkon.
Ale jinak díky všem klukům.
Ještě bych chtěl upozornit na velmi dobrý výkon sparťana Vitíka. Ten jediný snese nějaké měřítko a ten kluk bude dobrej.
Pořád chci věřit, že se Talovjerov naučí to, co po něm naši trenéři chtějí. Rozumím, v "Budějkách" hrál stopera a teď je to něco úplně jiného. Ale nějak mi to zatím úplně nesedí (tady to asi vidím trochu jinak než Alanor).
Ale rád se budu mýlit.
Rozhodčí byl přísný a byla to rovina.
Jsem rád, že neskočil na filmování Haraslína před první brankou Slávie. Bah běžel přímočaře, neměnil směr a jeho dráhu běhu přetnul právě Haraslín. Naběhnul si do Baha a pak si zakopl svou nohou sám o sebe.
To samé neodpískal našemu Sorovi při jednom z jeho taky nafilmovaném pádu.
Ocenil bych i vyjádření Hancka po zápase, kdy sám potvrdil, že si podvrkl kotník sám a nikdo ho nefauloval.
Bylo plno a atmosféru to mělo.
Na transparent "Poslušně hlásím - smrt Spartě" bylo řečeno spoustu protichůdných názorů.
Na toto téma už jsem před mnoha léty měl rozhovor i se "Strašákem" a prostě smrt nikomu nebudu nijak adresovat.
Je to stejná krávovina, jako "JUDE SLAVIE".
Zapálené sedačky a doslova zdevastované záchody od bezmozků "AVE Odpady Sparta s.r.o.", o tom ať napíše samostatnou kapitolu pan Šprynar ze Sportu. Ta mi v tom jeho dnešním moralizování chyběla :-(((.
Věřím, že do čtvrtka se někdo z marodů zahojí a pomůže nám v pohárovém utkání proti LASK Linec.
Také bude zase plný Eden a to je v této době moc dobře.
Podpořme naše kluky.
Zaslouží si to.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 08.03.2022 13:00 |K tomu nápisu...
Nechápu ty odsudky jako že se jedná o "vyzývání k fyzické likvidaci skupiny osob.." nikdo přece nekřičí "smrt sparťanům", my si přejeme, aby se nedařilo jedné konkrétní akciové společnosti a to až tak, aby došla k úpadku.... Bude společnost spokojenější, když budeme křičet: "Krach, bankrot, likvidaci a exekuci akciové společnosti ACS!"?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Dennis před 3 lety 08.03.2022 13:20 |Protože se to všem "novinářům" náramně hodí do jejich narativů, např. že všichni fanoušci jsou primitivové a chuligáni, nebo že Slavia je největší zlo českého fotbalu a dělá všechno špatně nebo do toho obecného, že fotbal je sport barbarů a hlupáků, zatímco kulturu hledejme jinde (typicky v divadle).
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
SKEP před 3 lety 08.03.2022 14:41 |Matně si vzpomínám, že vyspělá socialistická společnost respektovala pokřik "zrušte Spartu!"
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
rak (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 14:54 |Mně osobně se to také moc nelíbí. Každému myslícímu člověku by snad mohlo být jasné, že to není výzva ke smrti sparťanům, ale i tak. Já bych to ještě bral ve smyslu "zničit Spartu na hřišti, být vždy lepší v soutěžích" a brát to tak obrazně i lze. Zničení klubu už snad ne, zmizel by hlavní rival, derby. O to ani nestojím. Kromě tohoto pokřiku je ale jeden letitý a podle mně daleko horší, v principu už mířící na sparťana jako takového. Každý ho určitě zná. Podle mně je to hnus.
Jinak na derby jsme nemohli a dvě místa na permice jsme uvolnili. Doufám, že místa někdo využil. To z toho, že bylo vyprodáno není až tak úplně jasné. Tak jsem si to užil naplno přes Internet. Souhlasím s hodnocením hráčů i vyzdvižením perfektní taktiky eliminující Spartu. Jak říkal Jindra, byl to více fotbal než v minulých derby, což nám vždy vyhovuje. Jinak by to ale s těmi fauly mohlo být pořád lepší. Viděl jsem kus zápasu Liverpool-West Ham a dost se mně to líbilo. Všichni chtěli ve všech situacích hlavně hrát a ne jít především do soupeře.
Myslím, že faulů bylo minimum. Marciniak odpískal v zápase Inter-Liverpool snad ani ne polovinu faulů než v derby. V tom je pořád naše liga špatná.
Teď už se těším na čtvrtek, kdy snad opět chybět nebudu. Hlavně jít dál, do čtvrtfinále.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
habroš před 3 lety 09.03.2022 16:01 |No jestli ten menší počet faulů v Premier League nebude dán tím, že hráči dávají míč od nohy daleko dřív než hráči v naší lize. Potom samozřejmě soupeř nemá šanci faulovat. A pokud jo, tak barevně. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Leksel před 3 lety 08.03.2022 15:15 |Jakkoli chápu v nadsázce obsah nápisu nebo zvolání, tak slovo smrt je pro mě tak silné, že se ho snažím užívat pokud možno co nejméně. Nemám problém přát opravdovou smrt zákeřnému vrahovi nebo válečnému zločinci, ale v "běžné" řeči se mu, pokud mohu, vyhýbám. Znovu opakuji, že významu toho spojení se Spartu zcela rozumím s tím, že to není míněno v pravém slova významu smrti, ale obrazné vyjádření neúspěchu.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 15:47 |Děkuji za Vaše disputace.
Asi jsem s názorem nejblíže příteli Lekselovi :-)).
Proto jsem napsal, že smrt nikomu nikdy nebudu adresovat.
Tím chci říci, že tento pokřik nebo transparent přetrpím, ale klidně se bez něj obejdu.
Toť vše.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 08.03.2022 15:55 |Já to mám podobně - Smrt Spartě nekřičím - prostě na chvíli zmlknu... ale nepřijde mi, že by kolem toho mělo být takové haló... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
rakusan před 3 lety 08.03.2022 22:08 |To máš pravdu, souhlasím. Ale my jsme noblesní klub a neměli bychom těm mediálním kokotům dávat takhle levnou munici. Měli jsme tak fakt napsat SMRK, bylo by to navíc vtipné. Ještě k hodnocení. Mně se tedy neskutečně navíc líbil Olí. Co ten se tam nalítal a nahecoval.
Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 22:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To máš pravdu, souhlasím. Ale my jsme noblesní klub a neměli bychom těm mediálním kokotům dávat takhle levnou munici. Měli jsme tak fakt napsat SMRK, bylo by to navíc vtipné..
Skrýt původní komentář
hodnocení slávistů
Myšák před 3 lety 08.03.2022 11:06 |S hodnocením za mne naprostá spokojenost.Toto derby by se dalo nazvat :"Slávistický sen"!!! Už jsem to tady jednou psal,když hrají hymnu,nebo dá Slavia gol,slzím.Jak Ivan utekl rudochům,tekly mi slzy jako hrachy a řval jsem jak raněný tapír. Proč nemohou být všichni lidé šťastní ? Proč to vždycky někdo musí kazit ? Já vím,jsou to dětinské otázky.Už jsem starý dědek,tak mi to odpusťte.A teď krásné turecké přísloví : I vůl se někdy může dostat do paláce,ale nikdy z něj nebude král a paláce se stane stodola.
Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 11:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S hodnocením za mne naprostá spokojenost.Toto derby by se dalo nazvat :"Slávistický sen"!!! Už jsem to tady jednou psal,když hrají hymnu,nebo dá Slavia gol,slzím.Jak Ivan utekl rudochům,tekly mi slzy jako hrachy a řval jsem jak raněný tapír. Proč nemohou být všichni lidé šťastní ? Proč to vždycky někdo musí kazit ? Já vím,jsou to dětinské otázky.Už jsem starý dědek,tak mi to odpusťte.A teď krásné turecké přísloví : I vůl se někdy může dostat do paláce,ale nikdy z něj nebude král a paláce se stane stodola..
Skrýt původní komentář
Re: hodnocení slávistů
p!erreCORE před 3 lety 08.03.2022 16:32 |Ty vole, dědku! :) Já taky občas brečím, myslím, že jsem dost citlivý kluk.. ale při fotbale fakt jen při Seville (a při finále EURO 96, když dostal Kouba ten gól ruka-tyč-branka.. ale to mi bylo jedenáct let a babička mi tehdy musela udělat biftek, aby mně uklidnila :) Jsem rád, že je na světě pár takových jako ty.. a přísloví je super, díky za něj!
Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 16:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ty vole, dědku! :) Já taky občas brečím, myslím, že jsem dost citlivý kluk.. ale při fotbale fakt jen při Seville.. jsem rád, že je na světě pár takových jako ty.. a přísloví je super, díky za něj!.
Skrýt původní komentář
Re: hodnocení slávistů
wimpy před 3 lety 08.03.2022 16:33 |Co Šachťar nebo Sheriff? :-)
Re: hodnocení slávistů
p!erreCORE před 3 lety 08.03.2022 16:46 |Já v pubertě brečel kvůli jinejm věcem než fotbalu :)
https://1gr.cz/imgs/fotbal/000822_mar_SLAVIA2_V.jpg
a deset let na to sem byl už tak tvrdej, že nechtěj vědět, kvůli čemu sem brečel tehdy..
https://d16-a.sdn.cz/d_16/c_img_QM_Z/kFRCWp.jpeg?fl=cro ,87,0,525,393%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75
takže ne, neplakal jsem..
Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 16:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já v pubertě brečel kvůli jinejm věcem než fotbalu :)
https://1gr.cz/imgs/fotbal/000822_mar_SLAVIA2_V.jpg
a deset let na to sem byl už tak tvrdej, že nechtěj vědět, kvůli čemu sem brečel tehdy..
https://d16-a.sdn.cz/d_16/c_img_QM_Z/kFRCWp.jpeg?fl=cro ,87,0,525,393%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75
takže ne, neplakal jsem...
Skrýt původní komentář
Re: hodnocení slávistů
p!erreCORE před 3 lety 08.03.2022 16:51 |https://www.sport.cz/clanek/fotbal-liga-mistru-sen-slavie-o-lize-mistru-se-rozplynul-tiraspol-srovnal-v-93-minute-154305
Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 16:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
https://d16-a.sdn.cz/d_16/c_img_QM_Z/kFRCWp.jpeg?fl=cro ,87,0,525,393%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75.
Skrýt původní komentář
Re: hodnocení slávistů
p!erreCORE před 3 lety 08.03.2022 16:57 |sorry, že sem to tady zaje*bal, nějak nefunguje vkládání odkazů, teda nějakejch.. resp. teda funguje, ale podivně se to rozloží a znefunkční.. chtěl jsem sem dát na wimpyho podnět nějaký fotky z těch zápasů, u druhýho se mi to nepovedlo.. takže kolik, že je těch příspěvků denně? a když mi to někdo smaže, můžu začít nanovo?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Betynka58 před 3 lety 08.03.2022 14:33 |Docela se divím, že to tu ještě nikdo nezmínil, ale zarazilo mne, že naši kluci měli v zápase dvakrát více faulů než sparťani. Takový nepoměr zvlášť v neprospěch vítězného mužstva je skutečně nebývalý. Zajímalo by mne, čím si to vysvětlujete?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 08.03.2022 15:23 |My máme obecně hodně faulů kvůli presinku, který je někdy až příliš agresivní. Ale v zásadě tím až tolik neztrácíš. Buď vybojuješ míč v super prostoru, nebo fauluješ a soupeř stejně musí rozehrávat od začátku.
Pak k tomu počtu faulů přispělo i těsné vedení, které byla maximální snaha udržet. Ale dělali jsme relativně "chytré" fauly v bezpečném prostoru. Nebezpečnou pozici měla Sparta jen v první půli, kdy Hancko napálil zeď.
Takže obecně těch faulů máme na můj vkus i v Evropě dost. Ale je to asi daň za to nasazení hráčů při našem fyzicky náročném stylu. Nehrajeme ve stylu "ať to soupeře bolí" a drsných faulů máme minimum (často se o ně postará Hromada, když neodhadne situaci).
Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 15:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
My máme obecně hodně faulů kvůli presinku, který je někdy až příliš agresivní. Ale v zásadě tím až tolik neztrácíš. Buď vybojuješ míč v super prostoru, nebo fauluješ a soupeř stejně musí rozehrávat od začátku.
Pak k tomu počtu faulů přispělo i těsné vedení, které byla maximální snaha udržet. Ale dělali jsme relativně "chytré" fauly v bezpečném prostoru. Nebezpečnou pozici měla Sparta jen v první půli, kdy Hancko napálil zeď..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Dennis před 3 lety 08.03.2022 15:42 |Plus ještě bych doplnil fauly po ztrátě míče. V našem pojetí hry, když máme některé hráče hodně vysoko a přijdeme o míč, tak je lepší takticky faulovat a přerušit hru, než riskovat kontr do našeho otevřeného postavení. Zkrátka přerušíme hru, když máme pocit, že jsme mimo pozice a máme rozhozenou defenzívu. Dává nám to čas se srovnat.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
lukas6novak před 3 lety 09.03.2022 06:57 |+ velký faktor je i to jak některý hráči rádi padají a přihrávají situace ( například Haraslín). U nás ševčík, Traore, olayinka kolikrát. A u Sparty když řeba Hložek, jsou hráči na který by bylo mnohem víc faulů kdyby chodili ochotně k zemi a nechtěli některé situace ustát. Já si vybavuji z derby třeba Holeše kterýho Pavelka během 5s 3x fauloval ale první 2 zákroky ustál a až třetí ho poslal na zem a byl písknut.
Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2022 06:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
+ velký faktor je i to jak některý hráči rádi padají a přihrávají situace ( například Haraslín). U nás ševčík, Traore, olayinka kolikrát. A.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
mig52 před 3 lety 09.03.2022 10:54 |Jj., v zásadě máš pravdu. Ale pak bychom si neměli stěžovat, že byla hra rozkouskovaná, soubojová, což nám prý nevyhovovalo, když k tomu přispíváme vlastním přičiněním, no.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
mig52 před 3 lety 09.03.2022 10:43 |Alanore, souhlas s výjimkou prvního odstavce. Třeba Bruckner vždycky tvrdil, že faul při presinku je hrubá chyba, protože jim přerušíš tlak na soupeře, vykoupíš ho z něj, znemožníš mu tím třeba špatně rozehrát či jen vymanit se z něj odkopem nazdařbůh a tím s velkou pravděpodobností znovu se míče zmocnit aj.. Navíc se může obrana soupeře, která se v dané chvíli nemusela nacházet v komfortní situaci, v pohodě zformovat, oddechnout a rozehrát standardní situaci. A s těmito argumenty je těžko nesouhlasit. Vím, že i jeho svěřenci vzpomínali, že jim za fauly při presinku dával slušnou čočku.
Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2022 10:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Alanore, souhlas s výjimkou prvního odstavce. Bruckner vždycky tvrdil, že faul při presinku je hrubá chyba, protože jim přerušíš tlak na soupeře, vykoupíš ho z něj, znemožníš mu tím špatně rozehrát či jen vymanit se z něj odkopem nazdařbůh a tím s velkou pravděpodobností znovu se míče zmocnit. Navíc se může obrana soupeře, která se v dané chvíli nemusela nacházet v komfortní situaci, v pohodě zformovat, oddechnout a rozehrát standardní. A s těmito argumenty je těžko nesouhlasit. Vím, že i jeho svěřenci vzpomínali, že jim za fauly při presinku dával slušnou čočku..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 09.03.2022 12:58 |Já s tím souhlasím, že faulovat není ideální a těch faulů je moc. Ale vidím velký rozdíl oproti dnešnímu fotbalu a tomu před 15-20 lety, o kterém hovořil Bruckner. Tehdy tolik možností k presinku nebylo, protože brankáři mnohem častěji vykopávali dlouhé míče na půlku. A když už se ti podařilo soupeře zatlačit, tak si o tu pozici přijít nechtěl. Teď bych viděl rozdíl v tom, že se mnohem častěji hraje odzadu. A tam už soupeř stejně obranu zformovanou má, takže při faulu se toho vlastně tolik nezmění a můžeš začít znovu. Zatímco za éry Brucknera by to po faulu soupeř mnohem pravděpodobněji nakopl dopředu a bylo by po presinku.
Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2022 12:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já s tím souhlasím, že faulovat není ideální a těch faulů je moc. Ale vidím velký rozdíl oproti dnešnímu fotbalu a tom před 15-20 lety, o kterém hovořil Bruckner. Tehdy tolik možností k presinku nebylo, protože brankáři mnohem častěji vykopávali dlouhé míče na půlku. A když už se ti podařilo soupeře zatlačit, tak si o tu pozici přijít nechtěl. Teď bych viděl rozdíl v tom, že se mnohem častěji hraje odzadu. A tam už soupeř stejně obranu zformovanou má, takže při faulu se toho vlastně tolik nezmění a můžeš začít znovu. Zatímco za éry Brucknera by to po faulu soupeř mnohem pravděpodobněji nakopl dopředu a bylo by po presinku..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 09.03.2022 13:20 |Přidal bych tenhle postřeh:
https://twitter.com/SedrickDobi/status/1501526888237387780
Oni si lidé často neuvědomují, jak s efotbal změnil ... i za relativně krátkou dobu - 10 let není tolik...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 08.03.2022 17:39 |Tentokrát nemám s hodnocením v podstatě žádný problém, po dlouhé době abych pravdu řekl. Ještě se vyjádřím k tomu choreu, samozřejmě mě zlobí vyblitky v ispartu a jejich debilní snaze furt hledat něco špatného na Slavii, když to není výkon, tak se prostě něco musí najít kdyby čert na koze jezdil. Nicméně by se mě tam líbilo místo smrt chátře, třeba smrk chátře, což já s oblibou používám, si myslím že by se ukázala chytrost nasich fans i ve smyslu toho Švejka, proti jejich věčnému Jude.