Sešívaným se daří a konečně se projevuje dlouhá zimní příprava. Po fyzické dřině máme slabší první zápasy, zřejmě kvůli přetrvávajícím zbytkům únavy, poté ale pravidelně dochází k razantnímu zlepšení. A nejinak je tomu letos. Aktuálně má Slavia pět výher v řadě a i herně začíná vypadat velice dobře. Posledním korálkem na vítězné šňůře bylo vítězství 5:1 s Hradcem Králové v Mladé Boleslavi, kde mají votroci azyl.
Zápas byl rozhodnutý během úvodní půlhodinové smršti, po které svítilo na ukazatelích skóre 4:0. K tomu nám tentokrát svými kiksy vydatně asistoval soupeř. Zvláště brankář Fendrich neměl den a byl brzy vystřídán. Takové zápasy, kdy vám soupeř nabídne výhru na zlatém podnose a je brzy rozhodnuto, jsou v nabitém programu samozřejmě příjemné. A slávisté na takové "snadné" 3 body měli po urputných bitvách na Slovácku a s Bohemians a Karvinou i trochu nárok. Druhá půle už se tak z naší strany vyloženě dohrávala a nestála za moc, ale po čtvrtečním těžkém zápase s Fenerbahce to chápu a klukům s klidným srdcem promíjím.
Se zlepšující se hrou jsou tak naším nejpalčivějším tématem zranění. Včerejší zápas nedohráli Kačaraba s Hromadou a zvláště u prvního jmenovaného to nevypadá na brzký návrat v řádu dní, což je pro základní sestavu oslabení. Do derby se tak pravděpodobně půjde s dvojicí Ousou - Holeš. Možnou variantou je i nasazení Talovjerova, ale to se i vzhledem k včerejšímu upřednostnění první varianty nezdá pravděpodobné. Vyloučena asi není i účast Kúdely, ale moc nevěřím, že by po skoro půlroční absenci na tom byl zdravotně i herně tak dobře, aby naskočil rovnýma nohama bez rozehrání do derby.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 6 - Zápas odchytal v pohodě, s inkasovanou brankou mohl těžko něco dělat.
Lukáš Masopust - 7 - Jak jsem si stěžoval na zranění, tak jeho návrat do plného zápasového zatížení je naopak příjemnou zprávou. Masopust navíc zápas odehrál velmi slušně, když se blýskl zejména pěkně kopnutým přímým kopem, po kterém hlavou skóroval Tecl.
Aiham Ousou - 7 - Po slabším vstupu do jara u něj přišlo znatelné zlepšení. Snad se to potvrdí i příště a derby do třetice zvládne.
Taras Kačaraba - 7 - Zápas bohužel nedohrál kvůli zranění a střídal už ve 33. minutě. Do té doby to ale bylo z naší strany skvělé a vedli jsme už 4:0! Tarasovi přeji co nejrychlejší návrat na trávníky!
David Jurásek - 7 - Jeho zabudovávání do týmu zatím probíhá hladce. Zvládl první zápas a nyní i druhý, když si navíc dokonale přesnou přihrávkou připsal asistenci na Lingrův první gól.
Ondřej Lingr - 8 - Potvrzuje, že jeho předností je produktivita. U první branky to neměl těžké, ale vyzdvihl bych jeho náběh, kdy je na ideálním místě podobně jako proti Slovácku. Druhou branku pak vstřelil nekompromisním zakončením pod břevno. Má na kontě už 10 branek, což není vůbec málo vzhledem k tomu, že nehraje na hrotu a že nemá místo v základě sestavě vždy jisté.
Jakub Hromada - 7 - Až v 5. sezoně se dočkal první ligové branky za Slavii (rok ale strávil na hostování v Liberci, kde skóroval 2x)! Neočekávaný střelec brzy otevřel skóre utkání, když využil volného prostoru před vápnem a umístěnou střelou se trefil k tyči. Nechyběla ani menší porce štěstí v podobě terénu, na kterém se míč rozeskákal. Je ale škoda, že ve druhé půli musel kvůli špatnému došlápnutí střídat. Snad by ale nemělo jít o nic vážného.
Tomáš Holeš - 7 - Dostává se do formy a zápas zvládl velmi dobře. Ani ve druhé půli nemohl vypnout, protože byl na místě stopera víc pod tlakem.
Mads Emil Madsen - 7 - V ostrých zápasech ještě nedokáže plně prodat svou fotbalovost, ve které patří k nejzajímavějším hráčům v lize. Sice ještě nezářil tak jako v generálce s Baníkem, ale už teď to bylo od Madsena velmi slušné. Mihl se u několika branek - třeba u první šel do souboje a míč jsme tím šťastně získali, u závěrečné pak dobře nahrával Lingrovi.
Peter Olayinka - 7 - Už vypadá, že je ve své tradiční formě, která je na poměry ligy pochopitelně nadstandardní. Proti Hradci se zasloužil o třetí gól, když vybojoval míč na váhajícím Fendrichovi a správně ho předložil před odkrytou branku Teclovi.
Stanislav Tecl - 8 - Jak si myslím, že v útoku má Slavia slabinu, tak tentokrát je třeba říct, že nám Tecl pomohl nejen pracovitostí, ale i nadstavbou. První branka paradoxně začala jeho neudrženým míčem, který se ale povedlo získat zpět. U druhé branky pak dobře poslal míč do stany na Juráska. U třetí branky měl snadnou úlohu, kdy si kredit zaslouží hlavně Olayinka. Čtvrtý zásah, a svůj druhý, pak dal výborně hlavou po standardce. Snad to Standovi dodá sebevědomí do derby a dalších zápasů a nebude to jen ojedinělý zápas jako jeho hattrick proti Budějovicím minulou sezonu.
Maksym Talovjerov - 5 - Zápas odmakal, ale Slavia pak už přeci jen ubrala na tempu a na Talovjerovovi bylo vidět, že se s pozicí v záloze teprve sžívá.
Daniel Samek - 5 - Zapadl do udržovacího módu Slavie ve druhé půli. Těžko s tím ale také mohl sám něco dělat.
Oscar Dorley, Ivan Schranz a Daniel Fila nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (55)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
SirCohen před 3 lety 28.02.2022 14:20 |Všichni za 10 a Standa Tecl za 11!
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
martyni (přítel SN) před 3 lety 28.02.2022 14:48 |Madsen ma dve pekny druhy / treti asistence, kdy to dokazal zahrat pekne z prvni, ma fakt solidni prehled. Smula jsou zraneni. Hromada hral moc dobre a bez Tarase to muze bejt tezky, to aby se Holes rozdvojil. Ani se mi nechce vzpominat najednoho pitomce tady, kdo rikal, jak nechce Ukrajince na stopera, ze nejsou spolehlivy, nebo tak neco. Nastesti si nepamatuju, kdo to byl.. Taras je osobnost a bude nam dost chybet, nevim, zda je realny aby uz nastoupil Kudy nebo Hovorka, ale pocitam, ze do derby asi tezko.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
rakusan před 3 lety 28.02.2022 16:28 |No Kudy bude muset, Holiho potřebujeme v záloze.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Ivan před 3 lety 28.02.2022 19:06 |Pokud bude moct Kuba Hromada, tak bych klidně dal Holiho na stopera.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
rakusan před 3 lety 28.02.2022 22:38 |To je jasný, ale bohužel výron u Hromady se nevyléčí za týden.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
PetCC před 3 lety 28.02.2022 17:19 |Tak už je vidět, co v Madsenovi je.
Ta rozvaha a rozehrávka v okolí vápna je skvělá. Chybí mu ale rychlá reakce při převzetí míče, aby si ho dokázal okamžitě pokrýt. Pokud tohle zvládne vylepšit a přizpůsobí se našemi ligovému důrazu, tak to bude nadstandardní hráč.
Zatím ale je snadný cíl pro soupeře a musí mít za sebou zajištění.
Talovjerova vcelku známe, ale pro naší hru musí přijmout změnu myšlení. Nesmí míč zbytečně tahat, va Slavii to nemusí prorážet sám. Je třeba to zastavit, míč v klidu vrátit a nechat jít na druhé křídlo.
Ale když si ho vezme do parády Kúdela, tak se v tom určitě zlepší.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 01.03.2022 08:32 |emila jsem sledoval, na můj vkus je dost podsaditý a to limituje jeho rychlost. ale hru vnímá výborně ... něco jako horvát ....
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Paul67 před 3 lety 02.03.2022 13:36 |Emil je určitě na cestě k nadstandardu. Na čem by kromě toho co píšeš ještě mohl zamakat je o trochu lepší výběr místa v našem systému a odskakování od soupeře do nabídky v poslední třetině hřiště ( v tom mimo jiné byli výborní Kuchta a Nico ) , ale to myslím lze zlepšit relativně snáz a za pomoci trenérů.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
žbl68 před 3 lety 28.02.2022 17:34 |Jurásek, Hromada - 8, Max - 6 až 7 ...
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Harvey před 3 lety 28.02.2022 18:53 |Alanore možná by ses mohl vykašlat na číselné hodnocení, protože to ti opravdu dlouhodobě hrubě nejde. Slovní je většinou ok. Ale aby rozdíl mezi jednou asistencí versus dva vstřelené góly + podíl na dalších dvou brankách byl pouhý jeden bod v hodnocení je fakt mimo.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
mig52 před 3 lety 28.02.2022 19:30 |Přímluva pro Standu? Už jsi tím trapný.
Komentář byl uživatelem upraven (28.02.2022 19:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přímluva Standu. Už jsi tím trapný..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
rybka před 3 lety 28.02.2022 23:09 |Trapný jsou Tvoje komentáře na Standu.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Cygnus před 3 lety 28.02.2022 23:57 |Hele, já nejsem jen obyč letadlo, já jsem nadzvuková stíhačka ;)
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 28.02.2022 21:42 |Nic ti nebrání se pozápasového hodnocení ujmout. Klidně tady zveřejni to svoje, klidně si ho zdůvodni, můžeme debatovat pod tvým článkem a hodnocením.
Kačaraba
houston (přítel SN) před 3 lety 28.02.2022 19:05 |Už vyšla nějaká zpráva o zdraví Tarase ? Obchází nás neskutečná smůla...
Re: Kačaraba
Taky před 3 lety 28.02.2022 19:12 |Před derby se tuplem tutlá jak na tom kdo je. Ani toho Baha se nedozvíme dřív než hodinu před zápasem...
Re: Kačaraba
ColinSKS před 3 lety 01.03.2022 08:31 |JiT v rozhovoru řek, že to to jsou třísla. to je na týdny ...... určitě hrát nebude.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
zeleznik2 před 3 lety 28.02.2022 20:17 |Sedm osmiček za výborný výkon, ale i dvě jedničky hodnocené jako katastrofální, i to nabídlo uplynulé kolo nejvyšší fotbalové soutěže. Nejvyšší hodnocení si odneslo duo ze Slavie Stanislav Tecl, Ondřej Lingr, kteří přispěli k vítězství 5:1 nad Hradcem Králové dvěma trefami.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
LukySKS před 3 lety 28.02.2022 21:05 |Vím, že je to dotaz mimo téma. Ale nevíte někdo něco o Kuchtovi? Je ted v Moskvě?
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 28.02.2022 21:39 |Když víš, že je to dotaz mimo téma, proč to tedy nedáš do OT?
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
LukySKS před 3 lety 28.02.2022 22:05 |Sorry, jsem trochu ufon, co je OT? :)
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
PetCC před 3 lety 28.02.2022 22:14 |off-topic - tedy mimo téma
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 28.02.2022 22:21 |https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/14919-Clanek-pro-diskuzi-off-topic-unor-2022#comments
Nic ve zlém, ale jsi tady na SN registrován někdy před 18 lety a stále nevíš, co je OT? :) Konečně se dozvíš! :)
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
LukySKS před 3 lety 01.03.2022 19:05 |ty jo... před 18 lety... :-O, :(( Tak víš co, jsem starý a tyhle anglické zkratky tolik neznám... :)) No každopádně vidím, že tady se nic o Kuchtovi nedozvím...
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 01.03.2022 22:39 |Však v pohodě, nechtěl jsem se tě dotknout. Jestli se tak stalo, pak se omlouvám - promiň!
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 01.03.2022 08:30 |opečené telátko?
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 01.03.2022 08:29 |u aleše jsem dal za 5... přeci jen to postavení při golu bylo dost zmatečné. není to u něj zvykem. Standa za 7 .... makal, ale goly mu hradec předložil na talíři. není to měřítko. jinak asi ok. :)
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Myšák před 3 lety 01.03.2022 12:04 |Souhlasím,7 pro Standu,Hradec mu to opravdu usnadnil.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
PetCC před 3 lety 01.03.2022 09:45 |Už mě docela zaráží jedna věc, jak si všude o Lingrovi myslí, že je náhradník a že moc nehraje.
Ano, do začátků zápasu v naší lize používáme typově jiné hráče, ale Lingr má daleko lepší parametry do pohárových zápasů a spíš je preferován do nich.
Ovšem číselně patří do první jedenáctky Slavie a v letošní sezóně i mezi opory.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
žbl68 před 3 lety 01.03.2022 13:40 |souhlas ... Lingr letos ještě v EKL hodně zvedne svoji cenu :-)
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 01.03.2022 14:46 |Já jsem to myslel tak, že jsem chtěl pochválit jeho produktivitu. Má odehráno velmi lehce přes 50 % možných minut v lize a i tak má 10 branek. :)
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Myšák před 3 lety 01.03.2022 12:28 |S Alanorem souhlas,akorát Standa 7.Hradec jsme roznesli na kopytech,sám nám ktomu trochu pomohl.Tím nechci snižovat naší zásluhu,než se stačili rozkoukat,měli tam 2 fíky! Ale pořád se nemohu zbavit dojmu,jestli oba brankáři Hradce před zápasem nepožili ?
Komentář byl uživatelem upraven (01.03.2022 12:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S Alanorem souhlas,akotát Standa 7.Hradec jsme roznesli na kopytech,sám nám ktomu trochu pomohl.Tím nechci snižovat naší zásluhu,než se stačili rozkoukat,měli tam 2 fíky! Ale pořád se nemou zbavit dojmu,jestli oba brankáři Hradce před zápasem nepožili ?
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
soudce před 3 lety 01.03.2022 18:31 |Když se podívám na Alanorovo hodnocení je z něj jasně vidět, že je výrazně ovlivněno výší naší výhry. Já bych byl trochu umírněnější, protože nemůžeme zapomenout na to, že minimálně 3 góly nám věnovali brankáři soupeře a reálný obraz hry byl vidět v druhé půlce zápasu. Rozhodně bych dal nižší známky Masovi a Emilovi. Maso podle mě hodně hru zpomaloval, kdy na něm bylo znát, že se vrací po herní pauze. Emila, kterého považuji za technického hráče zase silně limitovala nízká kvalita hřiště. Naopak Lindžimu a Standovi bych známky ještě zvýšil. Ta akce před druhým gólem byla prostě lahůdková. Nakonec hodně sil Tarasovi a Maximovi. Jsme s vámi.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
o5aradecek před 3 lety 01.03.2022 20:07 |Na derby takhle?
Mandous - Masopust, Ousou, Holeš, Oscar - Hromada, Traore - Lingr, Plavšič, Olayinka - Sor
Vycházím z toho, že nebude Šéva, Taras a Bah a Kúdyho Jindra ještě neriskne. Naopak Plavšič a Hromada budou ok. Mně by se to takhle líbilo, je to dost podobné sestavě proti Fenerbahce a tam jsme hráli famózně.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Slávista 51 před 3 lety 01.03.2022 21:12 |Samozřejmě lze střídat 5hráčů a i ti musí být připraveni.
Na ty provokatérské simulanty !
Bude těžké držet nervy na uzdě.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
bongor před 3 lety 04.03.2022 15:43 |To je taky umění,věrohodně simulovat.a soudruzi jsou v tom skutečně výborný.Nějakej bodík je jim za to zaslouženou odměnou.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 08:18 |já bych risknul Maxiho na stopera a posun Toma na DZ. Moc nevěřím totiž že Kuba bude v oukeji, podvrtnutý kotník není prostě něco na týden.
Z mne : Aleš - Masox Aiham Maxi Jurásek - TomHoleš - Osci Srdjan OndraLingr Oli - Yirka
Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2022 08:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
já bych risknul Maxiho na stopera a posun Toma na DZ. Moc nevěřím totiž že Kuba bude v oukeji, podvrtnutý kotním je prostě něco na týden.
Z mne : Aleš - Masox Aiham Maxi Jurásek - TomHoleš - Osci Srdjan OndraLingr Oli - Yirka .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
o5aradecek před 3 lety 02.03.2022 10:04 |Hele, ty bolševiku, ty na mě radši vůbec nereaguj. Stačilo mockrát. Čau
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 13:31 |tak to nečti inženýre s vybraným slovníkem. vulgarity a nadávky, to je ti společně s dalším individuem zdejšího fora vlastní. nic jiného neumíte. demokrati :-D
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
o5aradecek před 3 lety 02.03.2022 15:29 |Chceš, abych sem dal cos mi napsal do SZ? Neudělám to, nejsem svině. Ale nech si kecy na koledu.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 15:37 |tobě ? dej to sem. protože jsem ti nenapsal nikdy nic :-D jsi bohapustý lhář. klidně ti svoje SZ vyfotím a zveřením, ani jedna k tobě. v SZ pouze pomáhám s lístkama. ... chudáku
Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2022 15:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
tobě ? dej to sem. protože jsem ti nenapsal nikdy nic :-D jsi bohapustý lhář. klidně ti svoje SZ vyfotím a zveřením, ani jedna k tombě. v SZ pouze pomáhám s lístkama. ... chudáku.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
o5aradecek před 3 lety 02.03.2022 15:46 |Nebudu to sem dávat, je to pravěk a nikdo tady není zvědavej, jak vyhrožuješ fyzickou likvidací jinému slávistovi. A moc dobře všichni víme, že seš tady už pod několikátým nickem a chodil jsi i žalovat na fóra sparťanů, že jsou na tebe slávisti zlí a lezl jsi jim tam do prdele. Všichni pamatujeme, hajzle jeden.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 15:53 |jsi srab, nic víc
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 15:54 |asi dvojitý nick od pana vlka, nemám pravdu? ty srabe?
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
o5aradecek před 3 lety 02.03.2022 15:58 |Ty seš srab. Každý, ať si udělá obrázek sám. Už na tebe nereaguju, Prazaku, slavo, Lukatome atd.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 15:59 |takže srab a navíc bez koulí. ..... díky za potvrzení.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 15:41 |uráží mne lži a to že mne urážíš. kdybys měl koule tak to zveřejníš . ale nemáš, protože není co. jsi fakt duševní chudák, jinak to nejde nazvat.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
o5aradecek před 3 lety 02.03.2022 10:05 |Nemluvě o tom, že našim klukům kurvíš permanentně jména, vole.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Pepino44 před 3 lety 03.03.2022 09:16 |Tak to, že klukům kurvíš jména stále a opakovaně je naprostá pravda. Chtěl jsem Ti to napsat již několikrát. Dáváš jim přezdívky nebo zkomoleniny, které mimo Tebe nikdo nepoužívá. Prostě aby to vypadalo, že jsi IN, že tomu rozumíš a že jsi seznámen s prostředím.
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
slavista23 před 3 lety 01.03.2022 22:57 |Ahoj te.
Tak pěkně už dlouho jsem se nenasmál:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) a musím se podělit.
Když tady za pár dní budeme mít kluky z tržnice :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
AC Sparta Praha. Tohle není stadion, ale vietnamská tržnice.
https://www.stream.cz/gebrian-plus-minus/ac-sparta-praha-tohle-neni-stadion-ale-vietnamska-trznice-64323224#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=fjeil4aF19b-202203010041&dop_id=15609337&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 08:22 |tvl ... to nemělo chybu ... jako SAPA
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
japhy před 3 lety 02.03.2022 09:15 |sparta za poslední rok nasbírala víc titulů, než za poslední desetiletku. Už ani nevim, jak je označovat.
RB Suchej hajzl AVE Sapa Praha. Myslím, že je to kompletní znění :)
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
ColinSKS před 3 lety 02.03.2022 13:29 |popeláři ze Sapy ... :-D
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
Karel13 před 3 lety 03.03.2022 11:27 |Momentálně prvních 19 příspěvků se týká Sparty, nějakých brebtů Colina a reakcí na něj. Co to má společného s hodnocením slávistických hráčů proti Hradci ...
Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo
žbl68 před 3 lety 03.03.2022 18:22 |podívej se do 3.desítky ... jinak souhlas řeší se tu kosočtverce 3 sester ...