Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #12

Slavia má za sebou nepovedený vstup do jarní části sezóny, dvě domácí porážky naštěstí částečně napravila výhrou na Slovácku a vrátila se tak do čela tabulky. Témata, která přinesly první dva týdny fotbalového jara rozebírají v dalším díle podcastu Mezi námi fanoušky quelhar a Vlajkonoš.

Domácí porážky s Karvinou a v derby po nepřesvědčivých výkonech jak do obrany tak do útoku přinesly na mysl fanoušků Slavie celou řadu podnětů a rozvířily také dění na přestupovém trhu. V první hodině podcastu tak probíráme především hru Slavie v těchto zápasech a hledáme důvody, proč se Slavii nedařilo téměř v žádných činnostech na hřišti. Nevyhnutelně nás tyto úvahy dovedly mimo jiné k postu hrotového útočníka, kde jsme se věnovali jak Michaela Krmenčíka tak Stanislava Tecla, ale také šokující návrat Milana Škody, který podle všeho zhatilo až jeho nešťastné zranění. Byl by návrat klubové legendy správným krokem a nebo se jedná o panickou reakci na nepřesvědčivý herní projev? A pomohl by vlastně Milan Škoda na hřišti tak, jak by to od něj fanoušci očekávali? V druhé části podcastu jsme se dostali k poněkud veselejšímu dění, a to výhře na hřišti Slovácka. V tomto zápase Slavia také nehýřila ofenzivními nápady, ale pečlivou defenzivou nepustila svého soupeře prakticky do jediné nebezpečné šance a využila chybu soupeře ke vstřelení vítezné branky. Jak bude sestava Slavie vypadat v dalších zápasech a jak vidíme šance proti tureckému Fenerbahce? I to se samozřejmě dozvíte. V poslední části podcastu jsme pak okomentovali mediální scénu a výroky z minulého týdne ohledně tendru na prodej TV práv a padly také odpovědi na několik všetečných dotazů, které narychlo nasbíral Vlajkonoš v několika hodinách před natáčením na Twitteru.

Obsah:

(00:00) Slavia - Karviná 0:1, Slavia - Sparta 0:2. Přestupy. Michael Krmenčík, Milan Škoda, Stanislav Tecl.
(1:00:15) Slovácko - Slavia 0:1, zápasy před námi
(1:29:30) Diskuze o fotbalových TV právech v Česku. Odpovědi na různá témata.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

    Láryfáry     před 3 lety 15.02.2022 11:56 |  
    3 6

    Kde je Tobro, když ho člověk potřebuje?!
    Prga!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

      mig52     před 3 lety 15.02.2022 12:11 |  
      1 5

      No, ty bláho, dobrá otázka! Snad kluka nepostihlo něco nemilého.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

    Ragnarok     před 3 lety 15.02.2022 14:10 |  
    6 2

    Mně se to líbilo, díky oběma aktérům. Docela mne zaráží, že slávistická obec je schopná říct, že jsme byli špatní/faulovali/pomohl nám rozhodčí, zatímco za řekou většinou pozoruji fanatiky, nebo korunované fanatiky jako Vacek.

  3. Ke Standovi

    MKCZ83     před 3 lety 15.02.2022 14:42 |  
    19 5

    Sympatie k hráčům chápu, ale proti Standovi to není často nesmyslný hejt... on na top ligový fotbal už výkonnostně prostě nemá, s problémy by měl na sestavu v průměrném ligovém týmu.

    Když se podíváme na jeho statistiky v této sezóně (z fortunaliga.cz), tak zjistíme, že:
    - z útočníků má nejhorší ukazatele gólů na zápas, bodů na zápas, střel
    - kromě toho má jen 4 nahrávky do šance
    - má z hráčů, co odehráli víc jak pět zápasů bezkonkurenčně nejhorší úspěšnost příhrávek (52 % - srovnej např. s Krmenčíkem, který má skoro 80 %)
    - má jednu z nejnižších úspěšností driblingů, ale to se dá u útočníka čekat (Krmenčík je na tom třeba ještě hůř)
    - vyhrál jenom třetinu vzdušných soubojů, stejně špatně je na tom z útočníků jenom Schranz) - tady ale nevím, jestli se počítají všechny, nebo jenom obranné.
    - získal jenom dva míče po presinku, Krmenčík za dvojnásobný počet zápasů jich získal 11.

    Standa prostě jenom běhá. Nemá herní přidanou hodnotu, nemá statistiky. Současné rozčarování je podle mě umocněno tím, že nastoupil do posledního zápase v základu jako první hroťák. V týmu, který bojuje o titul, a na jaře v evr. pohárech. Vedení můžeme důvěřovat, jak chceme, ale tohle je stav, kterej je mnohem víc alarmující než naše podzimní situace se stopery. Takže víc než hejt na Standu to je myslím rozčarování z toho, jak se pracovalo se změnami v kádru.

    Pokud to byla extrémní nouzovka na jeden zápas a příště budou hrát jiní, tak se to bude dát zpětně pochopit, ale jestli má tohle být systémové řešení našeho útoku, tak tedy nezbývá, než aby se začali modlit i ti, co to neumí :-)

    S ofenzivou, kterou by měl táhnout Standa, se o titul hrát nedá.

    • Re: Ke Standovi

      Boo_SKS     před 3 lety 15.02.2022 17:21 |  
      15 3

      Souhlas, taky mi prijde, ze ta kritika kritiku byla neopravnena.

      Myslim si ze oba dva vnimaji prinos Standy v kabine, kdy je mentorem mladych utocniku, dela fajn atmosferu a je to pohodar, kterymu nevadi pozice nahradnika, nedela problemy a kdyz nastoupi, tak tam necha vsechno. Ale prijde mi, ze tohle jim od nej bohate staci a uz nepozaduji, aby, kdyz to reknu blbe, hral dobre, byl vyrazny, daval goly a prihraval na ne, protoze jeho role je predevsim v kabine a na treninku.

      To se da na jednu stranu pochopit, jenze Standa u nas neni jako kustod, maser vedouci muzstva nebo treba clen sirsiho realizacniho kadru, kteri casto tu dobrou dusi tymu delaji za pakatel, ale jako pravoplatny clen A muzstva nejlepsi tymu v CR se zakladnim mesicnim platem kolem 500 tisic korun nebo vys zkratka cekam, ze bude platny i na hristi.

      A to on zkratka dlouhodobe jinak zvlast neni. Beha a bojuje prikladne, ale to je po odchodu golovych hracu a spatne forme ostatnich ofenzivnich hracu zkratka malo, kdyz to k nicemu neni. Mimochodem na Slovacku nekolikrat spatnou nahravkou ci spatnym vyhodnocenim situaci zabil nekolik velmi nadejnych brejku, vcetne toho, kdyz jsme sli 3 na 2 a nakonec jen odevzdali mic.

      A jeste k tomu, jak Vlajkonos vubec nechapal tu kritiku, protoze se nikdy nestalo, ze by nas potopil nekolik zapasu po sobe. Ja si to nevybavuju presne, coz je dost mozna dane i tim, ze Standa moc casto vice zapasu po sobe v zakladu nehraje, ale ono se staci jenom podivat na klicovy zapas ve Varsave, kdy jsme v deseti hrali skvele a vytvorili si 2 nebo 3 stoprocentni tutovky, ale Standa je vsechny zahodil, odmitnul zvysit na 0:2, coz by nas asi poslalo dal, a misto toho Legia otocila a my jsme prisli o nekolik desitek milionu korun.

      Ja treba mam Standu lidsky rad, je to velkej sympatak uznavam, ze pred tim zraneni hral tech nekolik mesicu vazne vyborne, nicmene ukazana plati a vsimnete si, ze s nim v zakladu jsme nastupovali uz do 3 predkol LM (Dynamo Kyjev, Midjtylland a Ferencvaros), pokazde jsme vypadli, Standa byl pokazde neviditelny (byt si pamatuju, ze mu chybne neuznali ten gol v Kyjeve po zavaru), my si nevytvorili moc sanci a nedali jsme moc golu. A o predkolu EL jsem mluvil.

      Na Standovi tedy opravdu nemuzeme stavet a na pohary nejspis fakt nema vykonnost, ale to neznamena, ze bychom od nej nemeli ocekavat adekvatni vykonnost alespon v lize. Porad se rika, jake jsou ve Slavii obrovske naroky a ja doufam, ze jsou kladeny na vsechny hrace. Nebo kdyby se zranili golmani, sel chytat Kovar a dostal blbe goly, tak nemuzeme rict, ze chytal spatne, protoze je to v prve rade bavic a ve druhe golman?

      Takze abych to shrnul. Ja se na Standu vubec nezlobim, vim, ze ma sve limity a beru to, ale to prece neznamena, ze nemuzu rict, ze se mi jeho vykon nelibil.

      • Re: Ke Standovi

        Dennis     před 3 lety 15.02.2022 18:03 |  
        10 0

        Ty jsi sem teď dlouho nepsal. Škoda... Taky bych od Standy ještě chtěl větší kvalitu, ale faktem je (když vezmeme jen nedělní zápas na Slovácku), že účel jeho nasazení splnilo v tom, že jsme přivezli tři body. Ale jak teď dál do následujících zápasů jsem také zvědavý a Standu na hrotu za optimální řešení také nepovažuji. Ale vsadil bych se, že ve čtvrtek v Istanbulu opět nastoupí od začátku. A ještě k té kritice. Je kritika a kritika. Nadávání a vulgarismy, které tu někteří předvádí, jsou úplně mimo.

        • Re: Ke Standovi

          Lantenac     před 3 lety 15.02.2022 20:30 |  
          3 0

          Problém je právě to, že zdejší přispěvatelé, kteří slušně argumentují a dokážou svůj kritický názor na Standu podložit třeba i daty, jsou tak nějak automaticky házeni do jednoho pytle s těmi vulgárními, co by ho vykopali z týmu. To mi přijde hrozně hloupý, jako by mohly existovat jen dvě názorové skupiny (Tecl výborný X Tecl ven).
          Jinak s tebou souhlasím (na Slovácku opravdu účel světil prostředky), ale nemyslím si, že v Istanbulu bude Standa v základu. Podle mě trenéři vymyslí nějakou taktiku jako na Unionu, zvlášť když nemáme ani jednoho pravého beka.

          • Re: Ke Standovi

            lukas6novak     před 3 lety 16.02.2022 08:46 |  
            3 0

            Tady přesně souhlasím že kdyby to rozvedli a líp usměrnili protože není kritika jako kritika. Souhlasím že na základ to není a dá se říct skoro všechny argumenty tady ve vláknu beru a podepsal bych je tak měli v něčem pravdu ale spíš to bylo směrovaný na špatnou sortu lidí. Kritika typu ať jde doprdele , nemá ve slavii co dělat bez nějaký konkrétní kritiky prostě neberu. Ale jedna věc mě strašně vadí a to že lidí to přehání a dal bych taky jednu krátkou statistiku
            21/22 - 688 minut a 2+0 (z toho v lize 347 minut a 2+0)
            20/21 - 1071 minut a 8+5 ( z toho v lize 707 minut a 4+4 a zkresluje to mol cup kde má 4 goly KV)
            19/20 - 1544 minut a 3+3 ( z toho v lize 1033 minut a 3+3)
            18/19 - 657 minut a 3+3 ( z toho v lize 443 minut a 3+3 pak přišlo dlouhé zranění)
            Data z Transfermarktu takže asistence můžou trochu zkreslit protože se tam počítá i vybojovaná penalta ( pokud je proměněná ) Tím chci ukázat že za 1) on nemá tak tragický čísla 2) Na druhou stranu na to jak relativně málo odehraje toho stihne zazdít dost (: 3) Už delší dobu je spíš třetí volba a a hraje spíš jen v nouzi takže je nesmysl ho kýmkoliv nahradit protože nikoho kdo bude mít tuhle roli nedokážem sehnat

      • Re: Ke Standovi

        MKCZ83     před 3 lety 15.02.2022 18:54 |  
        6 1

        Díky za komplexní odpověď, nebo spíše doplnění.

        Vidím to podobně, mimo jiné jsem se snažil v diskuzi pod zápasem na Slovácku ukázat, že my potřebujeme v sestavě ne nutně leadera ve smyslu křičet na hráče, hecovat je atd., ale leadera, který na sebe vezme zodpovědnost za výsledek. Standa možná z ostatních vymáčkne nějaké procento nasazení navíc, ale my potřebujeme spíše to, aby ostatní hráči věřili, že rozhodne zápas, jako to dělal Kuchta, nebo Nico. A i když se jim to nepovedlo, tak ta důvěra v jejich schopnosti (neplést s nasazením) zvyšovala výkon celého týmu.

        To nám chybí, a nasazování Standy nás v tomto neposune. Podle mě je lepší zkusit to vykřesat z hráčů jako je Lingr, Olayinka, Holeš, Ševčík, nebo nelámat hůl nad Krmenčíkem, Madsenem, Oscarem. Je možné, že z Oliho, Ševy Holeše v tomto rozdílový hráči nebudou, Krmenčík to nezvládne, Madsen s Lingrem to nestihnou, ale určitě tam je pořád větší šance, než že nás spasí hráči, jako je Standa.

        Já ho jako někteří jiní nechci vyhazovat ze Slavie, v kádru svoje místo podle všeho má, ale už ne v základu a ani na hřišti v situaci, kdy potřebujeme zlomit zápas.

        • Re: Ke Standovi

          1zippo1     před 3 lety 15.02.2022 21:20 |  
          3 1

          Naprosto se ztotožňuji s příspěvkem Boo i s Tvým.
          Podcast jsem zatím neslyšel, takže ani kritiku kritiky. Ale přece jsme svobodní lidé a můžeme všichni vyjádřit svůj názor na přínos jednotlivých hráčů, samozřejmě bez urážek kohokoliv.
          A argumenty vidíš i Jindra Standu chválil neberu. Já prostě ten fotbal viděl a mám na to svůj názor. Trpiše beru jako nejlepšího trenéra v ČR a přál bych si, aby zůstal co nejdýl. Naprosto upřímně. Ale jeho slova chvály na Standu mi přišla jako laciná náplast na to, že byl realizační tým bezradnej, tak tam plácnul Standu a ono to náhodou vyšlo. Stejně jako motivující Lingr u postranní čáry. Přišlo mi, že tito dva srdcaři vyhecovali leklé mužstvo. A není to snad práce realizačního týmu?
          Dál bych chtěl poukázat na to, že hrát se Slováckem nyní a před pauzou je sto a jedna. Velice si vážím a jsem šťastný ze tří bodů, ale s naším současným výkonem bychom na sklonku podzimu odjeli ze Slovácka s trojkou, nikoliv však bodů.
          A na závěr se chci podělit o to, co mě dnes nejvíc zarmoutilo. Wu-Chan si pořídil Nica jako dárek k roku vodního Tygra. To je přece směšné. My jsme se zbavili nejlepšího hráče ligy, špílmachra a oni si udělali radost. Musíme si uvědomit, že na jeho hře, pasech a fotbalové genialitě byly založeny i góly Kuchtiče a dalších. Tak teď Lingr zpoza lajny hecuje spoluhráče...
          Ve čtvrtek věřím...-)))

    • Re: Ke Standovi

      ezechiel     před 3 lety 15.02.2022 18:21 |  
      4 1

      tak je pravda, že Standa neprohrává zápasy. Není obránce ani brankář, aby na něm stála prohra. Hlavní jeho kritikou je, že on zápasy nevyhrává. Jako útočník nestřílí goly, nerozhoduje zápasy a z aposlední dvě sezony spíše fanouškovi utkví kolik toho zazdil, neproměnil a u kolika jeho zakončení si člověk trhal vlasy, než se radoval. A to je alfou a omegou, na něm stojí zakončení a rozhodování výher, a tam těžce zaostává.

    • Re: Ke Standovi

      Kapitán     před 3 lety 15.02.2022 19:25 |  
      5 1

      Velmi zajimave sepsane, statistiky hovori za vse a v kontrastu s vyjadrenim protagonistu to pusobi, ze jsou neobjektivni. O to smesneji pusobi jejich vyjadreni ve smyslu, ze je to proti Standovi od nekterych lidi osobni, coz je samozrejme naprosty nesmysl... spise to vypada, ze je to naopak,m tedy ze jsou pri jeho hodnoceni ovlivneni kladnym vztahem k nemu, tudiz postradaji nezaujaty pohled.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

    Kapitán     před 3 lety 15.02.2022 18:27 |  
    10 4

    u Plavsice jste zminili, ze tomu rozhodci prihlizel, ale uz jste nerekli,m ze tomu prihlizeli i jeho spoluhraci. To jak jsme ho v tom nechali bylo strasny. To by se v hokeji nikdy nestalo. Nerikam, ze jim meli dat do drzky, ale oni neudelali vubec nic. Kdybych byl na hristi tak Viznera sejmu. Meli zacit hrat stejne brutalne, meli se zamerit na hrace , kteri sli do Plavsice a meli vyvinout zasadni tlak na sudiho, aby to neprehlizel


    Komentář byl uživatelem upraven (15.02.2022 18:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

      MKCZ83     před 3 lety 15.02.2022 18:56 |  
      3 1

      Tohle je dvojsečný... přejedeš ho, dostaneš žlutou, nebo červenou a bude to ještě horší.

      Já tohle válečný pojetí fotbalu nechápu a neuznávám. Od toho je tam rozhodčí a i když je špatnej, tak mám holt hrát fotbal. Ve výsledku jim šlo nejen o to dát Plavšičovi co proto, ale i nás rozhodit. A jakmile jim na tohle naskočíš, tak se nesoustředíš na fotbal ale na to, jak jim naložit a to je cesta do pekla.

      Navíc v Evropě skoro vždycky jasně trestaná.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

        Kapitán     před 3 lety 15.02.2022 19:28 |  
        4 2

        Ja tim samozrejme nemyslim, ze by meli hrat zakerne jako Sparta, asi jsem to mel napsat lepe....meli ale zasadne pritvrdit. Meli proste reagovat a ne se otocit na druhy bok. Nejde o valecne pojeti, jde o tym, ktery je treba utuzovat, stat jeden za druhym...tenhle zapas totiz valkou byl a my jsme ho v tom nechali a to se ve valce nedela. Neni to dobre znameni


        Komentář byl uživatelem upraven (15.02.2022 19:28) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

          MKCZ83     před 3 lety 15.02.2022 20:15 |  
          8 1

          Tohle je sporný... sám Trpišovský říká, že se nemáme nechávat do takovýchto válek zatahovat, protože to našemu fotbalu nesedí. Hezký příklad byl zápas s Plzní, kdy jsme na jejich prasáckou hru a válku nepřistoupili, a snažili se hrát náš fotbal. Rozdíl mezi derby a tím zápasem byl ale v tom, že tam to řešil rozhodčí, resp. VAR, se Spartou ne.

          A díky našemu přístupu (snad kromě Krmenčíka, kterej si tu žáhu pak oslavama uhasil :-) ) jsme Plzni ukázali, kde je jejich místo a vyšli z toho se vztyčenou hlavou, grácií a nemuseli klesnout k tvrdé a agresivní hře.

          Podle mě je lepší se to ani neučit, resp. neučit se to používat, když si myslíme, že by to mohlo k něčemu být. Bázliví jsme nebyli, ze soubojů neuhýbali, tak proč si vytvářet návyky typu když to jde, tak soupeře sešrotovat. Navíc si myslím, že velká většina našich (zejména zahraničních - což o něčem vypovídá) hráčů k tomu nemá ani povahu, ani to moc nechápe. Je to myslím hezky vidět na Aihamovi, kterej vždycky naprosto upřímně nechápe, proč ho tak nesmyslně dohrávají.

          Můj názor je tu dost nepopulární, ale já nechci mít v týmu hráče typy Krejčí mladší, Wiesner a tím pádem ani Honzu Bořila. Do fotbalu, který chceme hrát, ani na evropskou scénu, se přístup a mentalita těchto hráčů nehodí. Tj. zákeřní a zbytečně tvrdí hráči, kteří si myslí, že když to soupeře bolí, nebo mu ublíží, že to je dobrý, že to je jejich výhra. Udělat to, co udělal Wiesner např. v PL, tak jednak by šel ven, ale i kdyby nešel, tak si myslím, že by si to s ním trenér vyřídil takovým způsobem, že by se bál na soupeře byť jen špatně podívat, nebo by prostě v týmu už ani nebyl. Jim to mohlo prohrát celej zápas. Věc, která byla z pohledu Sparty úplně zbytečná. Upřímně doufám, že si to s ním vyřídil i Vrba.

          A tohle je stav, do kterýho se chci dostat. Tj. aby to, co udělal Oscar proti Baníku nedělali naši hráči ani ve zkratu a už vůbec o tom nepřemýšleli jako o plánu. Stejně tak nechci, aby dělali zákroky stylem teď tomu dám pořádnou intenzitu, stejně dostanu přinejhorším žlutou a jeho to bude pořádně bolet.

          V českým sportovním prostředí jsem s tímhle přístupem dost divnej, když jsem hrál, tak jsem absolutně nechápal, proč mě chce někdo nakopat. Co z toho má? Má pak večer v posteli větší erekci, nebo si před zrcadlem řekne, že je pořádnej chlap? Já jsem byl na hřišti vždycky kvůli fotbalu, střílení nebo zabraňování gólům v rámci pravidel, protože mě ta hra baví, líbí se mi, a mám k ní respekt. Kvůli svýmu přístupu jsem nemohl dělat třeba ani box, protože mi nesedělo, že mám někoho poslat k zemi k tomu, abych vyhrál. Mně stačilo, že jsem našel mezeru v jeho obraně, a dostal se skrz ní, už jsem mu nemusel zlomit nos nebo mu způsobit otřes mozku :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

            mig52     před 3 lety 16.02.2022 07:33 |  
            2 3

            MKCZ, většinou s tebou souhlasím, ale s tím, že nechceš v týmu hráče typu Bóři, Krejčího ml. atd. ne. Bez důrazných hráčů a brousků nemáš šanci v Evropě uspět. I slušňáci se červenají, viz Holeš v Polsku. Navíc, tebe bavilo, jak nás iOdpady rozkopávaly na našem hřišti? Uvědomuji si, že mince má 2 strany, ale s Dušíny fakt úspěchů nepožneme!

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

              MKCZ83     před 3 lety 16.02.2022 10:09 |  
              1 1

              V evropských týmech takoví hráči nejsou, anebo fakt minimálně. Pochopitelně se tam najdou čůráčci typu Suarez, ale to je něco trochu jinýho, i když to rád nemám. Ale dokážu pochopit komplikovanou povahu člověka, který třeba neměl úplně fajn dětství nebo dospívání atd. a občas mu mrdne v palici. Stačí si vzít například Arsenal a kolik jim tvrdá, zákeřná, nebo úplně pitomá hra přinesla letos červených karet a ztrát bodů utkání, ve kterých vedli.

              Navíc tohle "zastrašování" tvrdou hrou funguje jenom na hráče, kteří to nemají sami v hlavě srovnané a jsou mentálně slabí a nechají se tím rozhodit. Nejlepší odpověď je stejně to, co udělal Krmenčík proti Plzni. Dát jim góla, vyhrát a pak se jim v klidu vysmát přímo do obličeje. To totiž bolí mnohonásobně víc, než když někoho sundáš skluzem. A pokud nejsi člověk, který by to chtěl dělat takto, tak ono stačí jenom přirozeně "dušínsky" oslavovat se spoluhráči vítězství a pak jít s úsměvem pogratulovat soupeři.

              Pokud soupeři nedáš na oplátku negativní emoce, na kterých se tihle hajzlíci chtějí nastartovat, nebo přiživovat, ale "oplácíš" jim pozitivníma emocema, nebo je ignoruješ, je to to nejlepší, co můžeš udělat. Soustředíš se totiž na sebe, na svoji hru, nenecháváš se vtahovat do něčeho, co ti není vlastní.

              Já měl kolikrát chuť někoho zrakvit, nebo mimo sport fyzicky seřezat, ale nikdy mi ty pocity v ničem nepomohly a pochopitelně pokud bych podle nich jednal, tak mám mnohem víc problémů. Co mi ale vždycky pomohlo bylo nadechnout se, usmát se, a jít z příma za tím, čeho chci dosáhnout. Obvykle se to těm zákeřným vrátilo a já vyhrál. A pokud ne, měl jsem z toho aspoň v pohodě pocit, protože vím, že jsem udělal všechno, co udělat šlo. Pokud jsem se uchýlil k eskalaci, oplácení, nikdy to nemělo efekt a když, tak krátkodobý, který nic neřešil. Jenom byli všichni naštvaní, ublížení apod.

              Ale není to cesta pro každýho a někdo holt vyskočí jako čertík z krabičky. Ale z doby, kdy jsem hrál, byli přesně tohle protihráči, který jsem si při "mindgames" namazal na chleba. Rozložil jsem je skrz jejich emoce natolik, že byli k nepotřebě, protože jejich jediná snaha byla mě zprasit, o hru se přestali starat.

  5. Standa

    mig52     před 3 lety 15.02.2022 18:49 |  
    10 11

    Pánové Quelhare a Vlajkonoši, ptáte se, proč ta kritika Standy, že absolutně nechápete? Co že provedl? Nic, jen nestřílí góly! A je zde skupina těch, kteří to po hroťaku prostě vyžadují, což není neoprávněný požadavek. Pokud vám toto vysvětlení nestačí, opakovaně si, prosím, přečtěte příspěvky ezechyela a Boo sks. Je to od nich popsáno seriózně a reálně! Stejně jako od ....83


    Komentář byl uživatelem upraven (15.02.2022 18:51) . Zobrazit původní komentář

  6. Standa

    rak (přítel SN)     před 3 lety 15.02.2022 19:28 |  
    10 10

    Naprosto souhlasím s oběma aktéry ohledně Standy. Také nechápu tu soustředěnou kritiku jednoho hráče. A nestačilo to v diskusi po zápase, ale musí to být i tady u podcastu. Mně už to přijde až trapné. Názory jsou různé, trenéři nejsou neomylní a hráči také podávají různé výkony, viz Ousou v posledních dvou zápasech. Myslím ale, že nikdo z nás nezná mužstvo tak dobře. Teď to vyhodnotili tak, že Standa pomůže a pak si ještě Jindra dovolil ho vyzdvihnout. To už asi na některé bylo moc. Výsledek zápasu to ale potvrdil. Ne všechnu důležitou práci fanoušci ocení (třeba Souček se někdy moc nepotkává s balónem, ale Moyes ví, jakou roli tam má a nechává ho tam, když nedávno nehrál, měli tam průchoďák). Nechal bych to na trenérech.
    Já se hlavně divím té potřebě vytahovat výhradně toto téma. Musí být vždy někdo vybrán jako otloukánek?
    Bohužel to zdaleka není je ve fotbale.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 11:44 |  
    8 3

    Díky za pěkný podcast, zvlášť za slova ke Standovi. Těžko nesu, jak si na něm lidi vylejvaji svou frustraci, tenhle rys fanouskovstvi je mi odpornej.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 11:50 |  
      3 0

      Tím nemyslím věcnou kritiku, tu samozřejmě beru, ale ty
      hystericky hejty, jakmile jednou nastoupí a dotkne se balónu.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.02.2022 11:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

        mig52     před 3 lety 16.02.2022 13:22 |  
        0 5

        ...nastoupí jednou .....:)))), neříkej mi, že při těch docela solidních mluvnických příspěvcích jsi propadal z matematiky.:)))))

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

          martyni (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 14:21 |  
          2 0

          Hele do pocetnich uloh jsem se prave nepoustel, protoze matematiku mam vazne slabou. Tedy nevim, kolikrat Standa nastoupil, za to vim jiste, ze staci jedna jeho ucast na hristi a hysterie proti nemu se spusti.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

      mig52     před 3 lety 16.02.2022 13:16 |  
      1 15

      No jen se z toho rysu fanouškovství neposer, pane servile. Až nás ti "zasloužilí" vtáhnou do pozic průměrů, pak nám ty duchaplné Dušínovské keci nepomůžou. S tvým názorem nemám problém, ani pokud stejný má většina, ale nenastiňuj mi, jaký bych měl mít i já, abych tu nebyl odporný! Omlouvám se, že jsem nenapsal odpornej, protože tento tvar je mně opravdu odpornej !!!!!


      Komentář byl uživatelem upraven (16.02.2022 13:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 14:19 |  
        7 0

        Clovece, trochu propadas panice! Muzu snad rict, co je mi protivny nebo odporny, ne? Jak by ses mel nebo nemel chovat, to ti ani naznakem nenastinuju, to si musis srovnat sam. Ostatne si nemyslim, ze zrovna ty jsi mel tady ty nejagresivnejsi hejty na Standu, ale nectu vsecko.


        Komentář byl uživatelem upraven (16.02.2022 14:22) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

          mig52     před 3 lety 17.02.2022 12:46 |  
          1 3

          Tak sorry, asi jsem to trochu přepískl.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #12

            martyni (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2022 14:08 |  
            0 0

            Ok, v pohode.

  8. Quelhar:

    mudrc     před 3 lety 16.02.2022 19:16 |  
    3 3

    Nerozumim vyjadreni:
    "Ondra Lingr taky si myslim, ze je muze byt typ na kterym to pak muze stat, ale taky tady neni zas az tak dlouho a porad je mladej." (Lingr u nas od 8/20, 23 let)
    A k Oscarovi: " hlavne, ja ti do toho skocim, Oskar je porad jeste mladej, ale zaroven uz je tady naky dva roky nebo vic a v zasade je to kandidat na prestup, driv nebo pozdeji" (Oskar u nas od 1/20, 23 let)
    Cili na Ondrovi ta hra jeste nemuze stat, protoze u nas jeste neni tak dlouho, ale Oskar je u nas o pul sezony dele a uz je to kandidat na prestup?
    Na kom by podle Quelhara mela teda ta hra stat?

    • Re: Quelhar:

      quelhar (admin)     před 3 lety 16.02.2022 19:23 |  
      2 5

      Nemám pocit, že by se obojí vylučovalo. Kandidáti na přestup jsou oba, Oscar ale zřejmě dřív než Lingr. Na krajním bekovi hra stát většinou nebude, pokud to není extrémní talent (což Oscar není). Po ofenzivním univerzálovi to fanoušek chtít může rozhodně více.

      • Re: Quelhar:

        mudrc     před 3 lety 17.02.2022 10:54 |  
        2 3

        Prilis ti nerozumi, resp tve teorii, ze na krajnim bekovi hra stat vetsinou nebude? Ale jdi ty. Nejvetsim prikladem at nechodime do zahranici budiz David Limbersky v Plzni, kterou doslova tahl nekolik sezon. U nas byl leta dulezitou postavou David Hubacek, pred nim jeste dulezitejsim krajnim hracem Matej Krajcik, Duklu i pozdeji Jablonec (lec tam jsem jej nemele tolik na ocich) tahl Vjaceslav Karaev, ten praktricky nestridal a chodilo se predevsim pres nej atd.
        A ke kandidatum na prestup, samozrejme, ze kandidaty na prestup jsou oba, vlastne cely kadr by se nekde uchytil. Nicmene financne zajimave byly v prosinci po zapase na Uninonu na stole jen dve. Jednim z nich byl Kuchta a druheho asi uhodnes, byl jim Bah. Zbytek nedaval smysl.
        Az v lednu prisel Nico, ale tam vidime my fanousci otaznik. Jenze co muze a nemuze ocekavat fanousek to je v nasem prostredi uplne jedno, fotbal se pro fanousky rozhodne nedela a to si muzem nechat mazat med kolem huby jak chceme.
        Nicmene zpatky na zacatek nasi debaty, kdy jsem nepochopil rozdil 1/2 roku mezi "neni tady prilis dlouho a je tu uz dva roky a je kandidat na prestup".
        Dekuju za nasi debatu a jinak perfektni rohovory s fanousky u mikrofonu.

        • Re: Quelhar:

          drdly     před 3 lety 18.02.2022 10:01 |  
          0 1

          Ano, levý bek je nejdůležitější pozice na place.

    • Re: Quelhar:

      lantsmit     před 3 lety 17.02.2022 10:03 |  
      0 4

      Na přestup jsou u nás kandidáti všichni. Jak z hlediska poptávky zvenku, tak z hlediska nabídky, tzn. ochoty hráčů a ve většině případů i klubu tu poptávku akceptovat. Už i Tvrdík si uvědomil, že nemůžeme hráče předržovat, resp. to, kde je naše místo v potravním řetězci. Ale určitě jsou to hráči střední generace, které to ven tolik netáhne (za předpokladu, že si i nadále udržíme relativně vysoký ekonomický standard, co se týká platu apod.) nebo za sebou mají zranění, pro která ten zájem zvenku neodpovídá jejich jinak vysoký sportovní úrovni (viz Ševa, Maso, Gadži, Pítr), na kterých bychom to stavět měli.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.02.2022 10:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Quelhar:

        mudrc     před 3 lety 17.02.2022 10:55 |  
        0 3

        Viz odpoved Quelharovi. Na prestup vsichni a zaroven vlastne jen 2 konrketni a zajimave nabidky, pricemz jedna vyslysena.

        • Re: Quelhar:

          lantsmit     před 3 lety 17.02.2022 12:44 |  
          0 3

          Myslel jsem to tak, že zajímavou (pro klub i hráče) může dostat každý hráč základní rotace, v závislosti na konkrétní potřebě daného zájemce. Tzn. že moc nemá smysl uvažovat, jestli dřív odejde Lingr nebo Oscar. Jinak má ta věc samozřejmě i ten aspekt, že Tvrdikovi žádný telefony s nabídkama na naše hráče v ceně 10 mil Eur + každodenně nedrnčej.