Aktuality z médií

Komentáře (160)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Alanor (admin)     před 3 lety 11.02.2022 11:24 |  
    19 9

    Já jsem pro. Lepší přiznat si hned teď, že se to prostě na podzim s Krmenčíkem posralo, když se upřednostnil před Musou a Škodou. Milan si své odehraje, navíc takového lídra mužstvo nutně potřebuje.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Ados     před 3 lety 11.02.2022 11:31 |  
      6 2

      Souhlas, ale ne za Filu.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Alanor (admin)     před 3 lety 11.02.2022 11:42 |  
        3 7

        Tak potřebuješ, aby na to Boleslav přistoupila a aby měl Škoda na hřišti prostor. Fila je logické řešení, protože si troufnu říct, že na hřišti bude přínos Škody během jara větší.

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 11:43 |  
          9 7

          Tak proč se ten fila kupoval?

          • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

            lubi34     před 3 lety 11.02.2022 16:00 |  
            3 1

            19 let, budoucnost kapíšto?

            • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

              kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 16:09 |  
              3 6

              Tohle není seznamka, napiš jinam.

              • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

                lubi34     před 3 lety 11.02.2022 16:21 |  
                6 3

                Myslíš že jsi vtipný? Poslední týdny jen rejpeš a stáváš se d......

                • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

                  kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 16:25 |  
                  3 6

                  Tohle si piš doma a ne stránkách fanoušku!

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      VanDel     před 3 lety 11.02.2022 11:34 |  
      11 3

      Ano, ale hned jim dát zpátky FIlu je hlopoust. Ten tu musí zůstat a pořádně zapadnout.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        rak (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 11:42 |  
        2 1

        Jo, ale jen tak bez ničeho sem Milan nepřijde.

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 11:43 |  
          4 4

          Třeba je zas volnejch 50 mega

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          VanDel     před 3 lety 11.02.2022 11:45 |  
          17 1

          Fila + 5 mega mi přijde jako nabídka člověka, který je dost v presu, neví kudy kam a zkouší všechno možné, co ho momentálně napadne.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 11:42 |  
      3 5

      Tak po bitvě je každej generál...a proč by to někdo přiznával, na to nemá nikdo koule

  2. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 11:34 |  
    29 4

    Pokud fanoušci ještě panice nepropadají, tak vedení klubu/trenérský tým ano.
    Dva měsíce usilujeme aktivně o Filu, kterého se nám až po začátku jarní části podařilo získat, abychom ho obratem poslali zpět do Boleslavi a dali ještě 5M Kč k tomu za Škodu? Se kterým jsme se dva roky zpátky rozloučili, jelikož nezapadal do dlouhodobé koncepce.
    Proč jsme tedy tak dlouho dávali veškerou pozornost na podepsání Fily, když jsme ho mohli klidně podepsat za měsíc, dva s platností od 1.7.2022 a nepřivedli Škodu začátkem kalendářního roku, aby byl s týmem v Portugalsku?

    Radši uvidím Škodu se rvát na hrotu v dresu Slavie než Krmenčíka, ale aktuální jednání klubu nechápu.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      rak (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 11:46 |  
      2 5

      Je to trochu bláznivé, ale nikdo není neomylný a ne vše vyjde. Lepší si to přiznat než trvat na omylu.
      U Krmenčíka mě nejvíc zarazilo, když se teď objevilo, že mu trenéři musí radit, kde se má ve vápně pohybovat a navíc je těch informací na něj moc. Tak nevím, jestli takového hráče potřebujeme. Já věřím, že se třeba poslední měsíce dost snaží. Ale to nestačí.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Karel13     před 3 lety 11.02.2022 13:52 |  
      5 0

      Ty věříš tomu JPP (jeden podroužek povídal)? Podle mého je to naprostý nesmysl. Jakýs takýs smysl by to dávalo pouze kdyby to bylo za Krmenčíka. Ale za Filu? To by vedení mohlo rovnou brát místo Fily Škodu a Filu si nechat na další přestupák (s předkupním právem asi i za menší peníze) ...

  3. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    japhy     před 3 lety 11.02.2022 11:35 |  
    5 4

    Docela valím bulvy. Znamenalo by to ale popření hodně z toho, co jsme od útočníků chtěli, zároveň mi to přijde jako Kopačka Krmenčíkovi.
    Jsem ovšem pro.

  4. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 11:40 |  
    10 4

    Dobrej galimatiáš..asi nový myšlení v bussinesu

  5. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    donford     před 3 lety 11.02.2022 11:45 |  
    6 3

    Ukazuje se, že za Kuchtu náhrada teď přímo ve Slavii není. Sotva jsme ho prodali, tak propadáme panice, protože náš útok pojednou skončil. Probudí se na Slovácku? Myslím si, že Krmenčík svou hrou není "válec" pro nás. Škoda je možné ligové řešení. S těmi centry od našich křídel, jež volně prolétávala nad sparťanským vápnem, by si poradil. Jak by to vypadalo na mezinárodním poli, to si moc představit nedovedu. Je to ale otázka skoro hamletovská, pustit na jaro Filu do Bolky, kde by si v případě přesunu Škody určitě dosyta zahrál a nebo ho zapracovávat po minutách, či desítkách minut do našeho mužstva?

  6. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    pehacko     před 3 lety 11.02.2022 11:51 |  
    12 3

    Prijde mi uplne zvracene, ze legendu pustime zadarmo pryc a pak ho budeme kupovat… jinak se rika, ze dvakrat nevstoupíš do stejne reky a nechci aby tu dohraval ci nedohraval jako treba standa vlcek ci dusan svento. Srdce rika te ano a mozek, ze je to uz veliky krok zpet. Nicmene horsi nez Krmencik rozhodne nebude.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 11:53 |  
      6 6

      To už zavání zoufalstvím...ať ty primádony začnou jezdit, vono se občas něco vyhraje..anebo je teda vyházet, když na to nemaj

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        pehacko     před 3 lety 11.02.2022 11:54 |  
        1 4

        Ty chces vyhazet primatory? Dvanactku?

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 11:56 |  
          1 2

          primadóny, to sou ty ploužiči cos viděl v tv...primátor 12 v akci za 11, dobrá volba!

          • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

            pehacko     před 3 lety 11.02.2022 11:58 |  
            1 1

            Primadona 12 takove pivo neznam

            • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

              kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 12:06 |  
              3 2

              To pijou jen ministři a já

  7. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Beran     před 3 lety 11.02.2022 11:55 |  
    4 2

    Pokud to je pravda, tak nad Krmelcem asi zlomili hůl.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 11:57 |  
      4 4

      Tak nás bolka pěkně podojí, ale to sou jardovo prachy, tak co...

  8. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Pedro50     před 3 lety 11.02.2022 11:56 |  
    3 3

    Dobrý, ale na hostování Krmelec

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      pehacko     před 3 lety 11.02.2022 11:59 |  
      5 4

      To neklapne… ten nez trefi do bolky, tak je po lize.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Beran     před 3 lety 11.02.2022 12:10 |  
        1 2

        Ani nemůže hrát za třetí tým v jedné sezoně

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          pehacko     před 3 lety 11.02.2022 12:13 |  
          4 2

          To je v pohode on tam ani tady nic nehral… to mu nemuzou pocitat!

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 12:43 |  
          2 0

          Vždyť hrál jen za Slavii.

  9. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    amon     před 3 lety 11.02.2022 12:24 |  
    19 2

    Prijde mi to jako uplnej nesmysl. Koupime za bambilion filu, abysme ho nechali bolce na jaro a privedeme hrace, ktereho jsme se zbavili ajeste k tomu vysolime 5mio azad a nekoncepcnost. Jestli se clanek ospartu stane realitou, pak je mozne, ze 2 let vyhrajeme cl. Neverim. Poprelo by to vsechno, co delal realizak za posledni roky. Klidne se vsadim s kymkoliv o predpoatne ispartu, ktere nemam :)

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      coffy     před 3 lety 11.02.2022 12:26 |  
      5 1

      Návrat Škody byl ve hře,ale nyní už není

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 13:39 |  
        0 7

        Milan by nám hodně pomohl a hlavně okamžitě, určitě víc než Krmelec ...


        Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 14:23) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Ondráš     před 3 lety 11.02.2022 12:46 |  
    7 2

    Tohle nemůže být pravda:D

  11. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Navyseals     před 3 lety 11.02.2022 12:56 |  
    13 2

    Tohle řešení není špatně. Špatně je, že to zjistilo až teď, že tomu kádru chybí určité typy hráčů.

  12. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Slávy syn     před 3 lety 11.02.2022 12:57 |  
    8 5

    A co kdybychom těch pět melounů poslali do Liberce, aby nám vyměnili Tecla za Alijagiče? Denis skórovat umí a Standa by mohl v Liberci tmelit kabinu nebo jiné prostory, které to potřebují. Dělám si prdel... nebo nedělám? Už nevím. Každopádně smích léčí.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 13:10 |  
      3 1

      Tmelu máme skutečně plno, mělo bychom to zůročit

  13. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    lantsmit     před 3 lety 11.02.2022 13:10 |  
    1 5

    Tohle mi uzrálo tak, že z toho ani nemám radost... I když aktuální spekulace o Škodákovi považuju za kachnu...

    Re: Pardubice - Slavia 0:5
    před 3 měsíci 08.11.2021 12:52 1 7 Přejít na komentář
    Předem prosím jen o věcnou diskusi na téma Krmelec... tzn. prosím, aby se jí zdrželi všichni ti, pro které se stal legendou jenom díky pokřiku "zkurvená Plzeň" a chováním ve vzájemným zápase s ní.... Já taky jeho hlavu pro účely téhle diskuse řešit nebudu. I když může mít na jeho výkonnost a tím i přínos pro nás velmi zásadní vliv. Budu se držet jenom jeho příspěvku na hřišti. Naprosto souhlasím s Jindrou, kterej říkal, že s jeho potenciálem už měl být dávno někde jinde (myšleno než byl, když k nám přišel z neúspěšného angažmá v Bruggách). Já sám jsem v něm ten obrovský potenciál taky vždycky viděl, a proto jsem rozuměl, že se chce Jindra a spol. pokusit za vcelku rozumné peníze (vzhledem k tomu potenciálu) "napravit dalšího hříšníka". Jako se jim to podařilo třeba zrovna s Kuchťákem. Nebo se o to podobně pokoušejí s Madsenem, počítám. Ačkoli to klidně může vyjít i tentokrát, vidím tady dost překážek, který se mi zdají dost obtížně překonatelný, na cestě ke znovuzrození Krmelce ve formě, v jaké byl cca pět let zpátky. Není pochyb o tom, že jeho drtívá síla je ve vápně. V tom je naprosto mimořádnej na místní poměry a je to dovednost doslova k nezaplacení. V ničem jiném nám ale nebude nikdy platný, ani pokud se do tý bývalý formy dostane, snad kromě sklepnutí tělem či nohou v postavení zády k bráně. Na to existují spolehlivý data a zkušenosti z jeho pozorování za celou jeho kariéru. Já osobně jsem si představoval jeho využití v tom vápně a sklepávání ideálně v součinnosti / ve dvojici s Kuchťákem. Případně by to mohlo jít i s Lingrem, jakmile Kuchťák odejde nebo si bude potřebovat odpočinout. Jako osamělý hrot v našem systému podle mě nemůže fungovat. Respektive může, ale v jeho současnym stavu pouze v zápasech proti "nekvalitě" jakou mají Pardubice, Bohemka apod., zvlášť za situace, kdy se jde do otevřené obrany. Koneckonců "do plnejch" se zatím nedokázal prosadit ani jednou. Až / jestli bude v bývalé formě, tak se sice může prosazovat i "do plnejch", ale jeho příspěvek podle mě těžko vyváží jeho nedostatky pro naší hru v ostatních činnostech, hlavně v obraně, presinku, mezihře a dokonce i v hlavičkových soubojích mimo vápno, ve kterých je i podle dat velmi slabej. Co se týká toho současnýho stavu, už jsem to psal jinde tady na fóru, přišel zanedbanej, nemá rychlost a obratnost alespoň takovou, jakou měl před lety a do jakých ho potřebujeme nutně dostat... S tím pak souvisí to, co tady výstižně pojmenoval pcitron, že není včas v soubojích, že není dobře v náběhu, resp. že je pořád v ofsajdu. Podle mě to je právě tím, že o těch svých aktuálních rychlostních nedostatcích ví, a proto musí být o to víc na té ofsajdové hraně, resp. spíše neustále za ní.... Protože v normálním správném postavení, jaké dokáže mít excelentně třeba právě Kuchťák, by se k balonu za obranou soupeře nedostal. Suma sumárum, při takovýhle nejistý prognóze, jestli ho vůbec dostaneme do optimálního stavu, že nám stejně nenahradí ze 100% Kuchťáka, ale bude pořád potřebovat k ruce nějakýho parťáka, nevím, jestli má smysl s ním dál intenzivně pracovat. Zvlášť za toho stávajícího aranžmá, který chápu tak, že ho buď neprobudíme a pak ho vrátíme zpátky, nebo když ho probudíme, tak budem muset platit cenu, jakou bude mít v tý době, tzn. ne tu levnější, na kterou zněla ta opce v případě postupu do LM. Přitom práce s ním, jak o ní píšu, ve smyslu jeho restartu, nás může stát spoustu důležitejch bodů, a to minimálně do zimy, než si s ním Houšťa pořádně zaběhá.

  14. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 13:11 |  
    1 7

    Troufnu si rict, že ve středu by Škoda dal 3 góly.. Těch centru bylo hodně.

  15. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Ondráš     před 3 lety 11.02.2022 13:28 |  
    4 9

    Jak teď vlastně vypadá Suchý? Ten by si svoje vzadu taky odehrál a ještě by v derby rozdal pár ran. Hlavně, že se tu tlemíte Rumunům za Dočkala a spol. Tohle by byla ta pověstná koncepční práce jako víno:) Já tomu nevěřím, to už by byl opravdový zmar realizáku.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      rak (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 13:47 |  
      2 1

      Suchý dobře nevypadá. Jarolím ho vcelku kritizuje. Škoďák je řešením problému - dobrý hlavičkář s dobrým výběrem místa. To se čekalo od Krmenčíka, ale ukázalo se, že to byl asi omyl. A nikdo takový široko daleko se nenabízí. Ono takových hráčů zase moc není. V reálu se to může ukázat jako nějaké docela dobré rychlé řešení. Pokud se to stane, tak by bylo zřejmé, že je s Krmenčíkem u nás konec. Škoďák v týmu nás určitě nenaštve a po Krmenčíkovi se nám také stýskat nebude. Uvidíme. Nezávidím teď realizáku, něco s tím dělat musí a jak správně řekl Köstl - čas nemáme.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 13:49) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    gr—pla     před 3 lety 11.02.2022 13:40 |  
    11 10

    Komedie. Pokud bylo nějaké pnutí mezi Krmenčíkem a Kuchtou, tak přivést Škodu je totální úlet.
    Hlavně že jsme se zbavili Musy a teď chceme vyčpělého veterána s aurou legendy, který bude jen dělat dusno v kabině.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.02.2022 13:46 |  
      3 2

      Škoda na ligu vyčpělý není, furt je to nadstandard. Navíc je to vůdce. Musa se v létě podělal, ale s tím se asi teď nic neudělá. Protože počítám, že kdyby byla možnost ho stáhnout z té Boavisty, jak se spekulovalo, tak je to první možnost ještě před Milanem.

  17. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Alanor (admin)     před 3 lety 11.02.2022 13:42 |  
    11 10

    Jak se tady ptáte, proč se kupoval Fila, tak proto že je to velký talent, který nás může v budoucnu táhnout. A je lepší ho získat, dokud je dostupný. Ale čistě teď pro jarní boj o titul by měl (podle mě) větší přínos Škoďák. Navíc by to nebylo ani špatné řešení pro Filu, pro kterého by se v Boleslavi otevřela na jaro základní sestava. Prohra by to byla hlavně pro Krmenčíka, ale já mu po těch dvou zápasech, kdy si není schopný ani ve vápně naběhnout na centr, nevěřím a teď se s tím ještě něco dá dělat.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 13:43) . Zobrazit původní komentář

  18. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    doors     před 3 lety 11.02.2022 13:43 |  
    6 2

    Podle mne je to volovina, protože to koncepčně nedává žádný smysl. Pokud by to snad byla pravda, tak by to ukazovalo na jedinou věc. Titul a tím spojená Liga Mistrů je tak důležitý, že musí ustoupit vše, i budovaná koncepce.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.02.2022 13:44 |  
      4 8

      Ustoupil by jen Krmenčík, který je stejně nekoncepční, jak se bohužel ukazuje.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        doors     před 3 lety 11.02.2022 13:49 |  
        6 2

        Dobře, stejně jen na hostování. Ale budeme mít 3 útočníky s malou perspektivou. Co podzim a kvalifikace pohárů. To se asi počítalo s Filou, to si ale těžko zvykne a zapracuje přes krátké léto. Jako mně to připadá jako trochu krok že zoufalství.

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          Alanor (admin)     před 3 lety 11.02.2022 13:52 |  
          2 3

          To jistý problém je. Ale furt je lepší řešit, kdo bude v útoku na kvalifikaci LM, než mít zapracovaného Filu a nemít titul a hrát jen o EL či EKL.

          Minimálně by měl být pořád zapracovaný Schranz jako běhavá varianta útočníka. Ten může začít a uvidí se, jak rychle se zapracují Fila a Alijagič.

          • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

            lantsmit     před 3 lety 11.02.2022 13:58 |  
            1 3

            Filu (popř. Linžu nebo jejich kombinaci) musíme připravit nejpozději na kvalifikaci o LM. Pokud nám chybí bojovníci a lídři, tak bychom je měli hledat na jiných místech v sestavě, ne na úkor "nalezení" dlouhodobého řešení na hrotu.

          • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

            doors     před 3 lety 11.02.2022 14:04 |  
            4 4

            U Schranze tedy stále váhám, on v tom útoku je sice běhavější než Krmenčík, ale přínos mi nepřijde taky nijak vysoký. Jen mne ještě zaráží, že se to neřešilo v zimě, prostě hold chyběly přípravné zápasy a ne že ne.

  19. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Vhoo (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 13:44 |  
    3 2

    Ještě Husbauera a Zmrhala a bude to zase válec.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      japhy     před 3 lety 11.02.2022 13:54 |  
      6 2

      No, momentálně bych Jaromíra místo Olího bral všema deseti. I když vím kulový, jak je teď na tom, ve vzpomínkách mi pořád válí :)

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      houston (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 13:54 |  
      7 6

      Ale Standa všechny mladé i ty postarší posily v sestavě přežije. Venku dávají v ligách góly stejně staří kluci, jako je Alijagič nebo Filo, ale my je budeme radši posílat po hostovačkách, protože na Slavii nemají úroveň. Ale my nemáme ani na Karvinou, přátelé...

  20. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    rybarmirek     před 3 lety 11.02.2022 13:52 |  
    19 1

    Přestaňte prosím číst ten debilni plátek Spart.Lezime jim už dlouho v žaludku.Vcera jsem se chtěl v klidu podívat na to středeční derby.Komentatory nemá cenu hodnotit,ale po tom faulu na Plavsice, kterému se nikdo nevěnoval,jsem to vypnul.Obavam se,že staré časy se vracejí.Budou s podporou rozhodčích vládnout a ještě si to v tisku obhájí.Je to dobytek,byl a vždycky bude! A nepanikarte,na milovanou Slavii budu chodit dokud mi to zdraví dovolí pořád! Já jsem nezapomněl,ani to jak nás vždy špinili hlavně před derby a jak se smáli když mohli dávat góly s 5m ofsajdu.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      doors     před 3 lety 11.02.2022 13:58 |  
      4 11

      Ve starých časech, které jsem aspoň zažil já, se především určovalo, co se smí a nesmí číst. Sport je bulvár jako vyšitý, nicméně ho budu ve volné chvíli číst dál a proč, protože můžu. Jestli tomu budu věřit nebo ne, je věc druhá a zase kupodivu to bude moje věc. Omlouvám se za možná příkry tón, ale v poslední době se obecně množí výzvy, co kdo kdo má. Navíc, o čem by jsme pak tady diskutovali že.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Malvin     před 3 lety 11.02.2022 14:11 |  
        9 1

        Každého věc jak bude podporovat majitele konkurenčního klubu.

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          doors     před 3 lety 11.02.2022 14:17 |  
          3 3

          To je pravda, taky mohu odhlásit odpad, protože AVE a jezdit s odpadem sám na nezávislou skládku...

  21. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    jiras_     před 3 lety 11.02.2022 13:52 |  
    9 7

    Docela bizár, ale ono by to zapadlo do dění na přestupovém trhu. Tvrdík vyhlašuje, jak koupíme jen mladé, to už děláme delší dobu. Ale pak je hned pošleme hostovat někam po lize, protože na Slavii v danou chvíli nemají. Tam jako nestárnou? Proč je teda nekoupíte o rok nebo dva později, až na to budou mít. Hraním za Boleslav nebo Olomouc jim cena už o moc nestoupne. Nakonec jsme v situaci, že soupiska bobtná, po lize běhá x slávistů a my zjišťujeme, že reálně máme úzký kádr. Útok nic, střed zálohy nic, levý bek nic. Stopeři čekají na koho, Hovorku po dvou letech kdy dál 10 zápasů, Kúdelu po půl roce s prognózou že se uvidí kdy?

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      gr—pla     před 3 lety 11.02.2022 14:35 |  
      5 13

      Populistů Tvrdíka nesmí brát člověk vážně. Ten už popřel sám sebe tolikrát, že to ani nemá cenu komentovat.

  22. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    (#58882)     před 3 lety 11.02.2022 13:59 |  
    4 13

    Vidím to tak,že Trpišovský přestal asi věřit tomu,co s dlouhodobějším výhledem dělá,nevěří svému mužstvu,které si sám vybírá ,staví a připravuje a nevěří ani mladým borečkům,o které Slavia tolik usilovala.Možná proto,že zas měli být jenom zapracováváni a ne jít rovnou na plac.Zklamali Samek,Sima nebo Zima,když začali dostávat pravidelně příležitost?Jenže příležitost dostali jenom proto,poněvadž už nikdo jiný nebyl k mání.Co teď ten Surovčík jako čtvrtý brankář do Jablonce,Kinský do II-ligy,ti nemohli na Kovářovo místo?

  23. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    japhy     před 3 lety 11.02.2022 14:08 |  
    17 1

    Jak už jsem jednou napsal - něco se nám tu rozbilo.
    Ale lidi! Tři roky Slavia funguje, přes dílčí přešlapy, jak dobře namazaný stroj. Přitom se filozofie klubu zase tak moc neměnila. A najednou se tu člověk dočte, že vlastně úplně všechno děláme celou dobu blbě - hostování, výběr hráčů, předržování hráčů nebo naopak jejich brzké prodeje, taktika, způsob hry...Se divím, že jsme už dávno nespadli.
    OK, dostali jsme se (už zase) do krizovky, zatím jsme se z každý dostali, tak počkejme, jak si s tím naše HQ poradí. A moc se mi tu nechce číst, jak na to vlastně nikdo nemá, když ti samí "dřeváci" v pohodě odkopali podzim.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      doors     před 3 lety 11.02.2022 14:14 |  
      5 3

      To tu až tak ne zaznívá. Jen si tu v poklidném pátečním odpoledni zkracujeme čas plodnou diskuzí, zda je to dobrý či špatný krok. Diskuze je to plodná, plná zajímavých nápadů, postřehů, invektiv. Prostě taková, jak se od zapalených fanouškou svého klubu čeká.

  24. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    damade     před 3 lety 11.02.2022 14:10 |  
    3 3

    Připomíná mi to léto 2020, kdy trenéři každej den chodili s nějakym novym šílenym jménem, co moc nezapadalo do koncepce (Stoch, Darida, Hrošovský, Pavelka atd) a vedení z nich prej bylo uplně na přášky. Ale Škoďák je prostě Škoďák. Je mu 36, ale hraje líp než Krmenčík a je to lídr. Uvidíme, já mám z toho smíšený pocity.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      damade     před 3 lety 11.02.2022 14:18 |  
      3 0

      Jedna věc co hraje pro angažma Škoďáka je, že neni náchylnej na zranění. V týhle sezóně byl v nominaci v podstatě vždycky, v Turecku taky. U starších hráčů tohle přitom většinou bývá problem, teď třeba u Ramose.

  25. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 14:25 |  
    3 0

    A jak vlastně ten Škoďák v tý Boleslavi hraje? Já ostatní kluby nijak zvlášť nesleduju. Ale myslím si, že je to nějaká kachna nebo snad Podroužkova provokace.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Qope     před 3 lety 11.02.2022 14:30 |  
      3 0

      Ma letos šest golu, mohlo jich být možná i 2x více (jak sám i říkal), dle šanci. Kdyby se to stalo a přišel by, oslabení by to u nás nebylo ...

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 14:38 |  
        1 1

        Tak snad už sedí ve vlaku.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      mig52     před 3 lety 11.02.2022 15:24 |  
      0 2

      Buď rád, jinak bys ho tu chtěl už v listopadu.:))))

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      o5aradecek     před 3 lety 11.02.2022 19:53 |  
      0 0

      Čísla má pořád slušná. Ve vápně je to pořád predátor.

  26. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 14:25 |  
    5 4

    Už je čas na paniku? Ještě ne?!? Až bude, tak mi řekněte.
    (Jinak Škoďák > Krmenčík)


    Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 14:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      pehacko     před 3 lety 11.02.2022 14:27 |  
      6 1

      Nestraš s Pánikem!!! Vole!!!

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 14:36 |  
        0 0

        Pardon, pardon... :)

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      SKEP     před 3 lety 11.02.2022 15:16 |  
      1 0

      Panika je výborná - Volná, Trnková, Manová, Mayerová, Pavlíková

  27. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Novi.sks     před 3 lety 11.02.2022 14:32 |  
    6 4

    Poslal bych jim výměnou Standu Tecla a byl neskutečně spokojenej :-)

    Každopádně Milan je přesně to, co nám při zranění Bořila a Kudyho chybí. Já jsem jenom rád, že se neudělala LM a nemuseli jsme Krmenčíka opravdu koupit... Jakživ jsem zájem o něj považoval za kardinální omyl a zatím se to (bohužel pro nás) potvrzuje.

    No, budu se zájmem sledovat, zda jde jen o kachnu, nebo se fakt něco stane.

  28. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Mikey     před 3 lety 11.02.2022 14:41 |  
    5 2

    Je lepší si připustit chybu teď, dokud s tím jde ještě něco dělat.
    Milan by nám určitě pomohl, jak v útoku tak v kabině, pořádnej lídr, který by to seřval na hřišti. Filovo hostování v MB také dává smysl, měl by tak umetenou cestu do základní sestavy, takže i pro něj +.
    Dávalo by to ale jasný vzkaz Krmencikovi, zklamal si, v létě si najdi jiný klub, který ti bude dávat mega měsíčně.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 14:53 |  
      4 2

      Třeba Škoďák srovná nejen mlaďochy, ale i Krmelce.

  29. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    kapitan.pisoar     před 3 lety 11.02.2022 14:49 |  
    4 3

    No ja to rikal hned, ze misto toho, aby tu strasilo Krmeno, jsme meli privezt Skodaka a ted to dopadne tak, ze prijde Skoda a Krmeno poslem za nej na hostovani :D

  30. Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    páček     před 3 lety 11.02.2022 14:50 |  
    6 5

    Zdá se že v té naší Slávince začínají nějak zmatkovat.

  31. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Lunaris     před 3 lety 11.02.2022 14:55 |  
    13 0

    Milan je lídr na hřišti i mimo hřiště, nicméně si nemyslím, že náš největší problém v posledních dvou mačích byl post útočníka. Tam vázla samotná výstavba hry od stoperů i od zálohy a naprosto marná snaha o jakoukoliv kombinaci v křídelních prostorách. A vůbec se tomu nedivím, vždyť to jsou opět jiní hráči. Kolik toho spolu na kraji sehráli Bah a Lingr? Plavšič a Olayinka? Střed se taky změnil, takže do těch trojúhelníků s křídelníky nechodí Stanciu, ale Ševčík nebo někdo jiný, kdo zrovna hraje podhrot. Prostě ty problémy se spoustou zranění nás pořád dohání, teď k tomu ještě odchod Stancia, který gólovou šanci uměl vytvořit. Bohužel jsme letos kvůli těm zraněním a prohranému derby neměli po podzimu žádný náskok a teď jsme pod větším tlakem. Časem si ta hra sedne, ale otázka je, jestli v té době budeme ještě ve hře o titul. Milan by pomohl všem těm mlaďochům a kabinu vzal do ruky, ale že by jeho příchod znamenal, že najednou budeme dávat každému čtyřku, si úplně nemyslím. Chce to od fanoušků více trpělivosti a připustit si, že letos to možná na nejvyšší metu nebude.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      mig52     před 3 lety 11.02.2022 15:19 |  
      5 7

      Lunare, náš problém je v tom, že nemáme na hřišti osobnosti, 2-3 bouráky, kteří by to srovnali a dle mne je jedno, z jakých postů. Duch Slavie tam teď není, proto by Škoďák sakra pomohl.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 15:20) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Lunaris     před 3 lety 11.02.2022 17:55 |  
        2 4

        Osobnosti, to je za mě takové klišé. Nějakou roli to hrát může, ale daleko podstatnější je, jestli hráči vědí jeden o druhém a co mají na hřišti dělat. Většinou jsou osobnosti prostě ti kvalitnější hráči nebo se jim tak aspoň říká.

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          obiwan     před 3 lety 11.02.2022 19:24 |  
          6 0

          Klišé to není, jsou to hráči, kteří dokáží ostatní vyburcovat, třeba i seřvat, ale tím, že do toho dají víc, než svůj talent...nasazení, odvahu, nadšení, bojovnost...nepříčetnost Hovorky, tvrdost Bořila, zabejčilost Provoda, neústupnost Kúdely, to je to co nám chybí, to jsou osobnosti! A tihle hráči by nenechali rudý beztrestně masakrovat Plavšiče! A když mluvíme o Milanovi, ano je to jeden z těch, co neuhnou a mají v sobě naše DNA z vítězných let.

          • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

            Lunaris     před 3 lety 11.02.2022 19:35 |  
            0 7

            Samá klišé.

            • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

              japhy     před 3 lety 11.02.2022 20:17 |  
              5 0

              I prd. Ano, když se daří, obejdeš se skoro i bez trenéra. Jakmile se přestane dařit, potřebuješ někoho se silnou hlavou, kterej se nebojí vlka nic a dokáže ostatní vyburcovat. Mnohokráte ověřeno.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        o5aradecek     před 3 lety 11.02.2022 19:48 |  
        3 0

        Svým způsobem máš pravdu, ale jaké osobnosti měla ve středu na hřišti sparta? Všemi vysmívaného Čelůstku?

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          japhy     před 3 lety 11.02.2022 20:23 |  
          2 0

          Jenže oni nikoho takovýho v tom zápase nepotřebovali. Hned od začátku vedli, nemuseli vymýšlet ani ň a jen čekali, jak se na nich rozbijeme.

          • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

            Leksel     před 3 lety 11.02.2022 20:32 |  
            0 0

            My jsme jim tu výhru nabídli na zlatým podnose, naším jediným fotbalistou byl Mandous, ostatní tam byli jen do počtu.

            • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

              japhy     před 3 lety 12.02.2022 12:12 |  
              0 0

              Ještě toho Plavčíka bych ocenil.

              • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

                Leksel     před 3 lety 12.02.2022 12:19 |  
                0 0

                Jo jasně, na něj jsem zapomněl, snažil se a ty svině rudý na něj udělali "výchovnej" hon.

  32. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    amon     před 3 lety 11.02.2022 14:57 |  
    30 2

    hlavně se všichni uklidněte. Mně tohle stejně přijde, jak kdyby nás všichni chtěli rozhodit. Ze zápasu s Karvinou mi málem vypadly oči z důlku a musel jsem okamžitě zrušit suchý únor. To co předváděl Ousu v derby, to bylo za hranou všeho, co předváděli největší dřeváci ve 4. třídě a stejně jsem v klidu. Máme nejlepší mančaft, nej trenára a pokud to bude trvat dýl, než si to sedne, přijdeme o titul, šanci hrát o CL a budeme hrát dva roky po sobě konferenční ligu, tak se z toho nepo... Nikoho to nebude trápit víc než JiT a on najde cestu jak z toho ven. Z kádru já bych vyřadil jen Traorého a ten Teclika. Krmelec má za sebou půlrok, kdy víc marodil a ted odehrál dva mače, kde nic nepředvedl, ale taky nedostal jediný! balon. Čert vem Karvinou, pohár o velký lejno. Jediný čeho bych se fakt nerad dožil, že začneme hysterčit, prodávat, nakupovat hráče při každém menším neúspěchu a pak budeme dekádu v řiti, jak jeden nejmenovaný klub. Koho někdy uslyším někoho zařvat Trpiš ven, tak ho roztrhnu osobně vejpůl

  33. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Jakob     před 3 lety 11.02.2022 15:04 |  
    5 5

    Já chci Škodaka!!!!!!!!

  34. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    daadyy     před 3 lety 11.02.2022 15:37 |  
    2 2

    Horší než Krmelec nebude :D Ale jinak mi to připadá takové celé nějaké zbrklé a nekoncepční. Jak kdyby se začínalo propadat panice. A to nikdy nevěstí nic dobrého.

  35. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Markus     před 3 lety 11.02.2022 15:37 |  
    13 2

    Škoďák je legedna a má můj absolutní respekt, ale jsem zásadně proti. Náš tým se potřebuje sehrát, lépe si rozumět na hřišti i mimo něj, najít se. Leda, že by šlo o nehrající pozici, to by bylo něco jiného, ale na hřišti by mi to nejen nedávalo smysl, ale bylo přímo kontraproduktivní.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 15:41 |  
      4 7

      Hlavně mimo něj, aby jim to klapalo, každou neděli fšici s rodinkama na oběd a vyprávět si historky s odchozených mačů.

  36. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Planda     před 3 lety 11.02.2022 15:41 |  
    2 14

    Návrat Škody je to nejlepší co by se stalo,pokaždé kdy se vracel z ciziny nejlepší hráč tak to mužstvu pomohlo na př.Baroš do Ostravy,Masopust do Dukly,Dočkal do Sparty.Ducha mužstva netvoří hráči co jsou v mužstvu krátce .

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      gr—pla     před 3 lety 11.02.2022 15:58 |  
      5 4

      Nějaké příklady týkající se návratu nejlepších hráčů do Slavie? Upřímně si myslím, že u nás to nikdy žádné terno nebylo.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        damade     před 3 lety 11.02.2022 17:05 |  
        3 2

        Deli

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      SKEP     před 3 lety 11.02.2022 16:33 |  
      0 0

      Když se Masopust vrátil do Dukly, tak jí pomohl, jako Vejvodův asistent.

  37. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Marek3     před 3 lety 11.02.2022 16:04 |  
    6 3

    Pokud opomenu Skodaka vudcovsky kvality tak bychom privedli jiz druheho utocnika se stejnou typologii jako Musa ktery je vsak milionkrat kvalitnejsi a fyzicky nadupany nez oba dohromady...


    Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 16:07) . Zobrazit původní komentář

  38. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    lassiter     před 3 lety 11.02.2022 16:08 |  
    4 0

    Nechal bych si i Filu a pustil to na ně Fila, Škoda, Krmenčík.

  39. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Kapitán     před 3 lety 11.02.2022 16:16 |  
    6 6

    tohle jen ukazuje, ze zaciname panikarit a ze jsme v pauze zasadne zaspali. Tenhle napad jde zcela zasadne proti nove vyhlasene strategii


    Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 16:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Qope     před 3 lety 11.02.2022 17:43 |  
      7 1

      A nebo jenom nekdo chce, abychom zacali panikařit a tak to píše ... :-)

  40. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    slavanda     před 3 lety 11.02.2022 16:25 |  
    4 10

    Klidně to může být majstrštyk. Milan nám pomůže (nejen na hřišti) a ještě uvolníme Filovi v Bolce místo. Jestli to má šanci klapnout musí vědět především realizák, předpokládám, že jsou s Milanem domluvení. Jaro s kapitánem nějak překleneme a od léta to postavíme na mladejch, klidně i s Milanem v zádech pokud se osvědčí...
    Tak doufám že to bude tahle varianta a nebudeme za kašpary. Že to je promyšlený. Nějakou logiku to dává.
    EDIT: Tak prej to vymysleli v Bolce. No, můj komentář to nemění, jen bych jim nedával těch mega;)


    Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 16:29) . Zobrazit původní komentář

  41. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    urs (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 16:28 |  
    8 9

    Někdo říká, že zmatkujeme, já tvrdím, že to je geniální tah! Milan Škoda, olé! :)

  42. Re: Živo v útoku Slavie

    lama     před 3 lety 11.02.2022 16:30 |  
    20 6

    To snad tady někteří nemyslíte s tím Milanem vážně. Tato alternativa vůbec nedává smysl. To by se mohl také vrátit Jarda Zmrhal, Pepa Hušbauer ...... .To by bylo kontraproduktivní, byl by to mílový krok zpět. Mně přijde, že se v tuto chvíli nepracuje koncepčně. My získáme hráče a dáme je na hostování, aby sevykopali, do budoucna je popřípadě dobře zpeněžit. To taky můžeme v tomto případě vykopat mistra ligy za několik let. Naše vrchnost by se měla vrátit na z oblaků na zem. Přivádět hráče na posty, které nás trápí, viz. Fila, Jurásek a ne honit Masopusta na pravém brku, na pravé a levé obraně, Plavšiče a Oskara na obraně když to jsou útočníci. Rozhodně bych dále nepočítal s Krmelcem, Teclem a Traore. Nošením nejhezčího dresu je momentálně hoden jen Mandous, ostatní musí hoooodně přidat.

    • Re: Živo v útoku Slavie

      daadyy     před 3 lety 11.02.2022 16:40 |  
      15 6

      Princ Jaromír by určitě nebyl horší než Olie v aktuální formě :)

  43. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Marek3     před 3 lety 11.02.2022 16:43 |  
    19 5

    Skodak vubec nedava smysl. Uzivam si uspechu jako kazdy slavista ale pokud nevyhrajeme letos ligu svet se nezbori. Muzeme zapracovat nase nove hrace a pripravit se na nove sezony. Jedine o co nestojim je dalsi ostudny a posrany vykon podobny minulemu. Rad se podivam na mlade kluky a jecjih vyvoj pokud se budou rvat za slavii. Zapracujte Juraska, Filu, privedte Danka at si to s Madsenem rozdaji o podhrot. Rozlucme se s hraci kteri uz nemusi citic tu pravou motivaci a odhodlani hrat za nas tym a nahradme je mladejma klukama kteri se nam vrati z hostovani. Musime snizit nase ambice pokud uz nemame prostredky doplnovat tym hotovejma hracema a za mne to je ok.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      pipe1980     před 3 lety 11.02.2022 17:23 |  
      3 5

      pokud nevyhrajeme letos ligu svet se nezbori

      no, ale víš určitě o tom, že příští rok už jde mistr od prvního předkola ligy mistrů, což v kombinaci s imbecidebilní nadstavbou znamená pro hráče asi dva dny dovolený a třídenní soustředění a ostatní hrajou jenom konfedebilní ligu?

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Marek3     před 3 lety 11.02.2022 18:01 |  
        3 1

        Diky za podrobnosti, uplne jasno sem vtom nemel. Za mne nase ambice musi byt umerne nasim financnim moznostem. Casy kdy jsme mohli relative a kvalitne doplnit klub z ligy Coufalama, Sevcikama, Masopustama, Kudelama , vsechno hraci Evropske urovne relative levne jsou asi pryc. Nase liga je prebrana nevidim tam az na toho Danka jakekoliv posily. V zahranicni us jsou asi nase moznosti dosti omezene a musim priznat ze stale nechapu jak jsme udelali Baha. Mimoradny krok na nase moznosti. Za mne konfederacni liga je v pohode dokud nebudeme financni silni na obcasne nakupy skutecnych posil v zahranicni na pozice ktere nemuzeme pokryt z Ceskych zdroju.

  44. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    jfunion     před 3 lety 11.02.2022 16:54 |  
    5 11

    Ano Škoda na ligu bez problému stačí, je schopen se golově prosadit nebo na sebe návázat minimálně 2 hráče,po ochodu Nica bych oslovil Stocha který by Karviný dal klidně dva fíky ze 20ceti metrů,což z momentální sestavy není nikdo schopen...

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      James     před 3 lety 11.02.2022 21:01 |  
      3 0

      A co ještě vzít Hušbauera a Jardu Zmrhala? Aspoň by se všichni sehráli na silvestrovské derby...

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Sherudan     před 3 lety 13.02.2022 18:07 |  
        0 0

        Taky James Dens by se hodil.

  45. Škoďák

    rak (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 17:15 |  
    7 3

    Je to pořád jen spekulace. I zpochybněná. Nebyl jsem ani proti Milanově odchodu a nepočítal s jeho návratem. Čím víc ale o tom dnes přemýšlím, tím více se mně to začíná líbit (snad kromě dalších peněz Bolce). Milan by nám mohl pomoci přesně v tom, co nám právě teď chybí - lídr i dominantní hlavičkář (uměl to i jako stoper), slávista, který má chuť nám pomoci, jak jsem se teď dočetl. Ohledně toho slávisty. Kdo jiný takový tam teď je? Standa. Tomu to ale úplně nejde na hřišti. Dává mně to smysl i na půl roku či na tento rok a nemyslím si, že by to bylo brzdou rozvoje dalších hráčů. Možná i naopak. Prostě ho potřebujeme. Čas se posunul, třeba by mu ani tolik nevadilo, že nehraje každý zápas devadesát minut.

  46. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Kulajs     před 3 lety 11.02.2022 17:18 |  
    7 4

    Tak hlavně klid a nohy v teple. Ještě vůbec není jasné, zda to bude. A když ano? Může to být poslední půl rok Legendy na hřišti, tak by to bylo fajn, když to bude v našem triku. Fila je investice do budoucna. Co by říkali všichni ti, kteří ten tah s možným příchodem Škody kritizují, kdyby nákup Fily a příchod Škody proběhly v jednom kroku a zároveň by bylo hned řečeno, že Fila ještě zůstává v MB? Asi by tu byly samé oslavné ódy, protože je to Legenda. Pomohla by v lize jak v útoku, tak i při bránění standartek, které nám nyní moc nejde. A až ukončí kariéru, tak se s ním podle nějaké dohody prý stejně počítá do vedení klubu.

  47. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Arya     před 3 lety 11.02.2022 17:35 |  
    12 4

    Přiznám se, že srdce chce, aby se Škoďák vrátil, ale rozum váhá.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      kostelnivlajka     před 3 lety 11.02.2022 17:45 |  
      2 5

      každá noha (hlava) při tý bídě dobrá...

  48. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    benny231     před 3 lety 11.02.2022 17:56 |  
    9 3

    Tohle nesežeru, to je kravina.

  49. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    ervin     před 3 lety 11.02.2022 18:09 |  
    4 5

    To jsem psal už když Milan odcházel z Turecka, na rok smlouvu a pak do realizáku , Krmenčíka nechat tam kde byl a ještě jsem to tady schytal. A hle je to tady.

  50. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    pehacko     před 3 lety 11.02.2022 18:19 |  
    4 4

    Ted jsem si precetl Žito v utoku Slavie a fakt se vylekal… nastesti jsem se jen blbe podival a po tehle zle predstave je vsechno ostatni uplne v klidu.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      o5aradecek     před 3 lety 11.02.2022 19:39 |  
      3 1

      Žito kdysi udělal mentální trénink Sigmě Olomouc a prohlásil, že do roka bude v LM. Co na tom, že příští sezónu sestoupila? :-)

  51. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 18:23 |  
    21 3

    Jestli chceme přivádět na poslední chvíli útočníka, tak v portugalské lize hraje za Boavistu nějaký Petar Musa, letos už 8 gólů, nevíte někdo náhodou, komu patří?

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Kulajs     před 3 lety 11.02.2022 19:37 |  
      3 1

      Jenže tam asi je platná smlouva o hostování a to, že nám klub neplatí, znamená ukončit smlouvu předčasně a to může být třeba předmětem sporu, který se tak rychle nedá vyřešit. Spekuluji ale.

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        Zababa     před 3 lety 11.02.2022 20:21 |  
        4 1

        Smlouvu podle všeho Boavista neplní. Takže vypovědět by teoreticky možná šla. Argument o najednou chybějícím lídrovi neberu. Introvert Stanciu ani v kabině dost specifický Kuchta to rozhodně nebyli.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      SirCohen     před 3 lety 14.02.2022 10:26 |  
      0 1

      Nekažme Musovi slibně rozjetou kariéru :D

  52. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    pipe1980     před 3 lety 11.02.2022 19:54 |  
    8 13

    Já vůbec nechápu, jak může někdo zpochybňovat, jako nesouhlasit s příchodem Milana Škody. Za prvé, fakt si někdo myslí, že Škoďák může hrát hůř a být míň platnej než Teclík, Schranz, nebo krmenčik? A hlavně, nezajímá, Legenda21, bůh, osobnost, vítěz, srdcař, smrt spartě

  53. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    dalislavista     před 3 lety 11.02.2022 20:21 |  
    4 3

    Jako a přijde na stopera nebo do útoku? Stoper by se na Slovácko hodil.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      pipe1980     před 3 lety 11.02.2022 20:52 |  
      2 2

      naopak, proti slovácku to bude takovej válec, že stopery netřeba

  54. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        před 3 lety 11.02.2022 20:38 |  
    2 10

    ....♫♪ Milan Škoda gól, Milan Škoda gól, Milan Škoda, to je šampión ♪♫ .... yes, snad to vyjde...jinak zřejmě Škoďák nebyl Nezmarův kůň a proto raději odešel...to by také vysvětlovalo názorový obrat...když se vrátí, tak to pro mě budou další vánoce...

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      pipe1980     před 3 lety 11.02.2022 20:51 |  
      6 1

      první a poslední větu podepisuju v plném rozsahu. a to mezi tím, co je to zase za konspiraci šílenou?

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

            před 3 lety 11.02.2022 20:59 |  
        1 4

        :D konspiraci....spíš moji domněnku, příště to slovíčko - zřejmě - CAPSLOCKNU...

  55. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Gordo     před 3 lety 11.02.2022 21:02 |  
    12 5

    Lidi neblázněte,legenda určitě,ale fotbalově to už má za sebou.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          před 3 lety 11.02.2022 21:20 |  
      7 11

      Naši ligu může hrát Škoďák s prstem v pr...do čtyřicítky...já už jsem třeba přetitulovanej a občasné zaváhání mě nechává klidným, i když uznávám, že prohra s Karvinou byla kolosální ostuda...už to bylo takové nudné, protože jsme poslední ročníky de facto vyhráli stylem start cíl...aspoň to bude zajímavé...chápu, že si tady mnozí přejou vést ligu o parník, ale potom se tam vytrácí to napětí...alespoň si budeme toho letošního titulu ještě více vážit...můžete panikařit, naříkat či kvičet, ale stejně ty vaše nářky ničemu nepomůžou a nikdo kompetentní je stejně nevyslyší....přirovnal bych to k bzučení bezvýznamných much vznášejících se nad kusem kravskýho hovna :D ....jestli zkrátka Trpiš na Škoďáka ukáže, tak se s tím holt budete muset smířit a třeba dáte Trpišovi za pravdu...navíc fotbal není jenom o trofejích, ale také o příbězích....moc mi bych si přál, aby Milan ještě oblékl slávistický dres a právě zde ukončil svou úspěšnou fotbalovou kariéru....

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      pipe1980     před 3 lety 11.02.2022 21:48 |  
      8 4

      fotbalově dal Škoďák za stejné období víc golů než Tecl a krmenčik dohromady

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      hajnej     před 3 lety 11.02.2022 21:54 |  
      9 2

      Přesně, je třeba nebláznit. Mě přijde, že jestli náhodou v neděli Chorý dá gól spartě, tak tady nemálo jedinců bude připouštět jeho možný příchod k nám. Klid, ono to půjde.

  56. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    rak (přítel SN)     před 3 lety 11.02.2022 22:06 |  
    4 7

    Tak isport to vypustil, hezky jsme si zaspekulovali, dali už dost přes přes stovku příspěvků a pak oni zase vzali trochu zpátečku, abychom se uklidnili, ale já jsem dospěl k tomu, že bych vůbec nebyl proti. Přesto, že bychom třeba působili až směšně.

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/409152/akce-skoda-ve-slavii-zatim-u-ledu-vznik-napadu-na-smenu-s-boleslavi.html

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      žbl68     před 3 lety 12.02.2022 12:11 |  
      3 2

      tak trochu by to bylo jako s M.Gándhím - nejdřív se mu zhluboka smáli, pak ho začali ppoommaalluu respektovat a nakonec se ho panicky báli ... :-)
      ale spekulace zajímavá ... P.S. co kdy kde vypustí prudce odborný bulvarrumunskejisport - je třeba 666x přesejt a pak brát s rezervou ...

    • Re: Legenda

      kedul     před 3 lety 12.02.2022 03:13 |  
      7 0

      Jo a kdybych věděl, kde to video sehnat, tak bych přidal úžasný lob ze čtyřiceti(?) metrů (kdysi) ve Zlíně(?). Nebo taky (nevzpomenu proti komu či kde to bylo) jednoduchá lest na váhavého a dezorientovaného stopera, jeho obehrání do výšky a stranou, přeběhnutí za míčem a nakonec halfvolej přímo do brány. Bylo by toho víc a nejen pozitivního. Například jednou v Edenu Milan na malém vápně v (do)běhu z jednoho(?) metru překopl odkrytou bránu a přitom možná stačilo jen nastavit tělo (hruď), případně hlavu. A kdo ví, kdyby nedělal nic, třeba by to tam odrazem od terénu zapadlo samo.
      Jinak celá "akce" údajného Milanova návratu, jak to pánové (Podroužek, Vacek, Špryňar) původně popsali, byla nejspíš jejich smyšlenkou (překroucením faktu). Totiž v pozdějším textu sdělují, že to (zatím) padlo a zároveň z jedné holé vedlejší věty jinak rozvinutého souvětí jejich druhého textu na toto téma je zřejmé, že ten nápad vlastně vzešel od vedení Boleslavi a Slavia ho (asi) po krátkém váhání zamítla (prý zatím). Tady je asi přání (prohra Slavie na Slovácku) autorů obou textů taky otcem myšlenky. Pravděpodobně to celé je či byla podobná manipulace s fakty od pánů redaktorů jako v nedávném případě údajně zamýšleného prodeje akciového podílu na SKS (Arabům) s možným důsledkem vyhazovu JT, jak s tím jako první přišel Podroužek. Jak to bylo doopravdy, v reakci později twittem zveřejnil JT sám.

        • Re: Legenda

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 12.02.2022 14:58 |  
          0 0

          A druhej den ho chtěl napodobit brácha Michal, ne? Kterému se to ale nepovedlo, dal to asi půlmetru vedle...

        • Re: Legenda

          kedul     před 3 lety 13.02.2022 00:43 |  
          0 0

          Jo, ve vzpomínkách je všechno větší než v realitě. Ale kopnul to s mazáckým přehledem i kumštem. Byla to paráda. Mimochodem ani ten druhý gól, jak ho popisuju výš, mi v paměti neutkvěl docela přesně. Zato v tom výběru je ale řazen hned jako druhý nejhezčí, tj, druhý od konce videa. Bylo to v Edenu proti Dukle a zamotali se do toho oba jejich stopeři. Dík za videotip.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2022 00:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Legenda

      pcitron     před 3 lety 15.02.2022 11:17 |  
      0 0

      Gól proti Sraltě evokuje nejslavnější Jágrův gól.

  57. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    žbl68     před 3 lety 12.02.2022 12:07 |  
    3 1

    proč ne ... nebude to brejkový tryskomyší rychlonožkový typ , ale buldog do vápna se hodí, jen škoda, že se vedle něj nebude moc dál učit i Fila (jestli platí šuškandy co se píšou) ...

  58. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Myšák     před 3 lety 12.02.2022 12:25 |  
    13 3

    Škodu miluji ! Ale všechno jednou končí,bohužel.

  59. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    brťas74     před 3 lety 12.02.2022 13:21 |  
    8 8

    Milan Škoda gól, Milan Škoda gól.....
    ...........

    ..já jsem pro:))!

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 12.02.2022 13:26 |  
      5 5

      Ja jednoznacne taky,stejne jednou prijde,tak proc ne uz ted ;)

      • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

        murena     před 3 lety 12.02.2022 14:36 |  
        4 0

        Nemám s tím problém, jen Filu nechat u nás.

        • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 12.02.2022 14:46 |  
          1 2

          To by se asi ale nelíbilo Kejdžejovi.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      ColinSKS     před 3 lety 13.02.2022 07:21 |  
      2 4

      ... milan škoda to je šampion .... celkem bych si přál tohle zas společně zakřičet.

  60. Škoďák

    japoko     před 3 lety 12.02.2022 19:07 |  
    5 12

    To má být ta léta vyhlašovaná koncepce? Pak tedy jó!

  61. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    Cross     před 3 lety 13.02.2022 01:25 |  
    15 9

    Sledoval jsem na podzim Škoďáka v několika zápasech, i proti nám. Myslím jediné co by mohl u nás hrát, je stoper. Pomohl by hlavou v obou šestnáctkách. Útočník rozhodně ne, to bylo pasé už před třemi roky. Pokud nejde rovnou o sabotáž Spartu, tak snad při našem realizáku rozum ráčí i v budoucnu zůstat.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      ColinSKS     před 3 lety 13.02.2022 07:20 |  
      4 12

      i kdyby nosil pití, byl by pro náš tým prospěšný.

  62. legendu z5

    ColinSKS     před 3 lety 13.02.2022 07:19 |  
    5 6

    bych si tedy přál. sice ve srovnání s MichalemK moc rozdílů nevidím co se týče sportovní stránky, ale byl byto impuls jako kjáva. ..... tomu věřím. hlava, to je oč tu běží a tu teď nemáme.

    • Re: legendu z5

      cunak     před 3 lety 14.02.2022 11:13 |  
      1 10

      Příteli, ty opravdu nevidíš moc rozdílů mezi legendou Slávie tohoto tisíciletí, fotbalistou, který tu prožil i ta nejhorší léta, a když bylo třeba, zaskočil i v obraně, a přivandrovalcem odkudsi, který zde nic nepředvedl kromě nesmyslného vulgárního pokřiku směrem ke svému bývalému chlebodárci?

      • Re: legendu z5

        kalex     před 3 lety 15.02.2022 12:40 |  
        1 0

        Sice si to měl odpustit, ale na druhou stranu jestli je pravda to, že mu posílali lidi z Plzně nebo jejich fanoušci úspěchu, tak se mu zase moc nedivím. Ale je fakt, že jsem od něj čekal fakt o dost víc. No má ještě 14 zápasů, aby přesvědčil.

  63. Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

    MVCVNYX     před 3 lety 15.02.2022 11:45 |  
    0 0

    Milan Škoda na svém instagramu potvrdil,že návrat byl ve hře. Ale vzhledem k aktuálnímu zranění,díky kterému bude x týdnů mimo hru,to už není aktuální.

    • Re: Živo v útoku Slavie! Ve hře může být návrat milovaného kapitána Škody

      Fačín     před 3 lety 16.02.2022 10:41 |  
      1 2

      Milane, velká Škoda, zasloužil by sis to a ještě bys nám výrazně pomohl, o tom nepochybuji!


      Komentář byl uživatelem upraven (16.02.2022 10:41) . Zobrazit původní komentář