A zákeřnej chcípák Pešek jak se prošel kolenem Plavšičovi po ledvinách?
Jinak to prase Wiesner bez debat jasná redka… za to bych dal Fraňkovi u Varu flastr jako kráva…
A Orlovi za to, jak tam nechal ty rudý, zamindrákovaný buzeranty celej zápas omlacovat a okopávat Plavšiče, místo aby chránil zdraví hráče, tak jakbysmet… to bylo vyloženě nechutný, ale co čekat od vylízaných kreténů…
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
V prumeru kazdy druhý derby nas riznou. Ja si nepamatuju jediny derby kromenty penalty pro nas v nastaveni, kdy by nam rozhodci pomohl. Pravidelne dostavame ck presto, ze souper ma zakroky na kriminal. Kdyz uz ck dostanou, odvola ji VAR.
K pobliti.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Orel byl včera mizerný, o tom žádná. Ale ta mantra, že nás každé derby řežou, mi vadí. Sám jsi zmínil (ne)penaltu po minifaulu na Mingazova v 94. minutě (pískal Franěk). Dále si velmi dobře pamatuji např. derby z podzimu 2018, kdy měl jít po 2. ŽK ven Ngadeu, ale nedostal ji. To samé Bořil v derby na podzim 2017. A dalo by se pokračovat. Rozhodčí prostě chybují na obě strany. Nyní jsme v situaci, kdy bychom měli především řešit příčiny našich slabých výkonů, než tu pořád nesmyslně brečet nad výkony rozhodčích.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Jednak souhlas, druhak, máme být schopni reagovat způsobem na hrubý pytel hrubou záplatu. Jestliže nemáme na hřišti frajera, který by do patřičných mezí uklidil Krejčího, tak je to náš problém !! Prostě hráče, který ho v souboji o balón přimázne tak, že on si pak mázne do trenek. I na to se nejen má, ale musí hledět při skládání týmu. Když to nerespektujeme, tak jsme rozkopávání a mnozí z nás tu pak slzí.
Původní komentář: Jednak souhlas, druhak, máme být schopni reagovat způsobem na hrubý pytel hrubou záplatu. Jestliže nemáme na hřišti frajera, který by do patřičných mezí uklidil Krejčího, tak je to náš problém !! Prostě hráče, který ho v souboji o balón přimázne tak, že si mázne do trenek. I na to se nejen má, ale musí hledět při skládání týmu. Když to nerespektujeme, tak jsme rozkopávání a mnozí z nás tu pak slzí.. Skrýt původní komentář
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
2017, 2018.. Když se budeme vracet takhle daleko, je fajn zmínit taky zdrcenýho Fraňka a derby 2019, nebo balón půl metru za lajnou.. A teď k meritu věci - kdy rozhodčí chyboval v náš prospěch v posledních, řekněme, pěti derby? Já si z hlavy vybavím tu středeční parádu Wiesnera (to je zcela zásadní ovlivnění průběhu zápasu), z toho předchozího derby nevyloučení Pavelky a Dočkala.. Jakých podobných rozhodnutí se sudí dopustil v náš prospěch, aby to chybování bylo na obě strany? Já netvrdím, že nás úmyslně řežou, já beru, že to prostě neumí, ale fakt to poslední dobou není tak, že chybují na obě strany.. Zásadní chyby jsou v náš neprospěch, špatně odpískaný ofsajd nebo neudělená žlutá v sedmdesáté minutě není zásadní ovlivnění zápasu. Neodpískaná penalta a neudělená žlutá/červená karta v první poločase je zásadní ovlivnění zápasu.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Tak asi od nás. Co jsem slyšel, může každý klub jednoho vetovat, není náhoda, že Plzeň i Sparta vetují Zelinku, který píská většinou celkem rovinu.
A já mám Berku v kolonce šmejd.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Příhoda to nedávno v jednom rozhovoru řekl, že Zelinku vetuje jak plíseň, tak i bída ... (no jo no, u Berbra to měl Zelinka všelijaký, protože mu nezobal z ruky a teď po něm jdou i Berbrovy pohrobci ...)
Tak jsem se mohl znova podívat na ten zákrok kripla s IQ37 na Plavšiče a opravil jsem si svůj původní názor - byl to úmysl. Zavedl bych pravidlo, že když zraníš, tak nehraješ tak dlouho, dokud se zraněný neuzdraví...
Ono je to stejne “krasne” provázané… my sijeme do tv prav tydyta s vackem a hned nas uplnou nahodou fikne sudi orel, kteremu šéfuje byvaly zaměstnanec rudych prihoda… Plavsic na marodce, rudy vysmaty od ucha k uchu a karavana jede dal. Ten nas fotbal je takova zumpa… skoro jako nas posledni vykon na hristi.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Já si pořád myslím, že z těch možností je Příhoda dobrý. Nakonec jsme ho podpořili. Kdyby tam byl kdokoli, tak jakmile by se začal častěji přiklánět na naši stranu, tak ho hned sundají. Nebuďme naivní.
Jinak ano, je to tak. Lze čekat, že náš útok na TV práva nezůstane bez odpovědi. Dotčení budou kolem sebe těžce kopat a bude to trochu válka. Je naprosto nutné, abychom nezůstali sami. Snad to tak tentokrát bude.
Bohužel, i když konkurenti, dva prohnilé týmy z čela tabulky stojí v takovýchto záležitostech vždy při sobě. V tomto nás podpořil Baník. To je dobře. I když zápasy s nimi bývají vyhrocené, je to klub, který si zaslouží být v popředí i v Evropě a je relativně silný. Je třeba těm dvěma týmům, které by zase nejraději ovládaly ligu vytvořit silnou protiváhu, aby to zase nedopadlo jako kdysi s Berbrem.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Nechci polemizovat o tom, že náš výkon nebyl optimální, ani o tom, že MOŽNÁ nám bylo kdysi pomoženo v případě Mingazova... co mě zarazilo již v průběhu přenosu - proč klíčové okamžiky neřešil VAR, ale proč ani na přání komentátorů/které nemusim/ ČT nenabídla opakování situací z více úhlů.
Byl VAR opravdu funkční? Nebyly dané situace natolik jasné, že by se tyto při zásahu VARu musely řešit jednoznačně, tj. ČK a v 1. případě penalta? Tudíž, nebyly staré dobré notičky oprášeny v plné síle?
Je to moje polemika a z našeho výkonu nejsem zdrcen, ale smutný samozřejmě ano.
O to víc věřím, že bude zase líp. Zvládli jsme mnohonásobně horší situace.
Slavia forever.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Radku, jen si dovolím připomenout, že tehdy expert TV Nova a velký bojovník za zavedení VAR do fotbalu, bývalý ligový rozhodčí Henn, po několikerém shlédnutí zákroku Karavajeva na Mingazova kategoricky prohlásil, že šlo o jasnou penaltu. Názor na tuto situaci se změnil až několik hodin po zápase a expert Henn už se pak nikdy na komentátoském místě neobjevil. Ano Mingazov to udělal tehdy vychytrale, kontakt tam ale byl a takových "Mingazovek" písknou rozhodčí každý víkend mraky.
No a o Fraňkovi je známo, že si s VARem moc nerozumí. Všichni si ještě pamatujeme, jak v sezóně 2018/2019 v derby se Spartou přesvědčil jako VAR, k údivu všech, sudího Hrubeše, aby zrušil penaltu za zákrok brankáře Nity na Hušbaura, protože prý nenašel patřičný záběr. A bylo toho tehdy ještě více, pokud se pamatuji např. nepotrestané jasné stažení Součka ve vyložené šanci Zahustelem.
Bosák s Brabcem zápas tentokrát komentovali slušně, i když je pravdou, že Bosák už by se měl věnovat raději jen golfu. Nicméně proti sparťanským klukům z O2TV Sport, včele s "populárním" Honzou Homolkou, je to pořád ještě hvězda. Dokonce to vypadá, že už i zjistil, že Stanciu bude Slavii chybét nejen co se gólů a asistencí týká.
No a ještě na obranu rozhodčích, v posledním derby hrubě chyboval sudí Berka, ale podle Příhody pískal výborně a až po velké kritice jeho výkonu fotbalovými experty nějaké chyby ve výkonu Berky přece jen našel i Příhoda, ale distanc Berka nedostal. Nyní bylo chyb možná i méně, chyboval hlavně VAR, sudí Orel navíc patří k těm nejslabším, tak to musel i Příhoda tušit, že jeho výkon za moc stát nebude. No a rozhodčí u VAR, i když to tam náhodou ovládají, musí být z toho jeleni, když jim Příhoda pořád klade na srdce, aby do zápasu vstupovali jen minimálně. Jo a kdyby Orel pískal úterní zápas WHU vs. Watford, tak by to určitě neskončilo na fauly 1: 4 a na žluté 1:0.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Pořád ve mě přetrvává ta pachuť z derby, že nás znovu seřezali, ale vylučují jenom naše hráče. Tento Orel rozhodně orlí zrak neprokázal. Příště už si to nesmíme nechat líbit a hlavně trvat na rozhodčím zvenku.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Bacek by normálně řešil zpětně Krejčího, Peška a Wiesnera. Tentokrát si myslím nic řešit nebude. Byl jen zraněn úmyslně hráč a hrubé ovlivněno utkání. A to není nic závažného. Hlavně, že Oscar okupoval titulky a stejně tak bezvyznamny zápas se Zlínem. Příhoda i Bacek by se měli stydět.
Komentáře (30)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
SirCohen před 3 lety 10.02.2022 15:18 |Šok!
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
KurdtK před 3 lety 10.02.2022 15:26 |Slabý? S VARem? Tohleto? Opravdu pouze "slabý"?
https://files.fm/u/ffzm7crnn?k=e8e28283
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
žbl68 před 3 lety 10.02.2022 15:31 |slabý a hnusný jak popátý vylouhovaný kafe ... :-(
hlavně Wiesner a Krejčí byli zralí na Mírov ...
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
slavistajiri před 3 lety 10.02.2022 15:45 |wiesner byl jasnej už na podzim. Krejčího bych se zastal. Ten to udělal zkušeně
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
žbl68 před 3 lety 10.02.2022 16:20 |dobrá - krejčí Valdice ... a nebo toaletářku do Edenu (případně domácí sluha k Řehákovi...)
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
bramburek (přítel SN) před 3 lety 10.02.2022 16:24 |A zákeřnej chcípák Pešek jak se prošel kolenem Plavšičovi po ledvinách?
Jinak to prase Wiesner bez debat jasná redka… za to bych dal Fraňkovi u Varu flastr jako kráva…
A Orlovi za to, jak tam nechal ty rudý, zamindrákovaný buzeranty celej zápas omlacovat a okopávat Plavšiče, místo aby chránil zdraví hráče, tak jakbysmet… to bylo vyloženě nechutný, ale co čekat od vylízaných kreténů…
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Juventus turin před 3 lety 10.02.2022 15:45 |Po zásluze, viděl to každý. Ať jdou k lopatě.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Pedro50 před 3 lety 10.02.2022 16:07 |Co by na to asi řekl pan Bořil nebo Látka kdyby byli na pláče? Teď mě že nás mancaft připadá jako pionýrský tábor
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Honza_K1 (přítel SN) před 3 lety 10.02.2022 17:57 |V prumeru kazdy druhý derby nas riznou. Ja si nepamatuju jediny derby kromenty penalty pro nas v nastaveni, kdy by nam rozhodci pomohl. Pravidelne dostavame ck presto, ze souper ma zakroky na kriminal. Kdyz uz ck dostanou, odvola ji VAR.
K pobliti.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Boss82 před 3 lety 10.02.2022 21:28 |Orel byl včera mizerný, o tom žádná. Ale ta mantra, že nás každé derby řežou, mi vadí. Sám jsi zmínil (ne)penaltu po minifaulu na Mingazova v 94. minutě (pískal Franěk). Dále si velmi dobře pamatuji např. derby z podzimu 2018, kdy měl jít po 2. ŽK ven Ngadeu, ale nedostal ji. To samé Bořil v derby na podzim 2017. A dalo by se pokračovat. Rozhodčí prostě chybují na obě strany. Nyní jsme v situaci, kdy bychom měli především řešit příčiny našich slabých výkonů, než tu pořád nesmyslně brečet nad výkony rozhodčích.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
mig52 před 3 lety 11.02.2022 05:48 |Jednak souhlas, druhak, máme být schopni reagovat způsobem na hrubý pytel hrubou záplatu. Jestliže nemáme na hřišti frajera, který by do patřičných mezí uklidil Krejčího, tak je to náš problém !! Prostě hráče, který ho v souboji o balón přimázne tak, že on si pak mázne do trenek. I na to se nejen má, ale musí hledět při skládání týmu. Když to nerespektujeme, tak jsme rozkopávání a mnozí z nás tu pak slzí.
Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 05:49) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jednak souhlas, druhak, máme být schopni reagovat způsobem na hrubý pytel hrubou záplatu. Jestliže nemáme na hřišti frajera, který by do patřičných mezí uklidil Krejčího, tak je to náš problém !! Prostě hráče, který ho v souboji o balón přimázne tak, že si mázne do trenek. I na to se nejen má, ale musí hledět při skládání týmu. Když to nerespektujeme, tak jsme rozkopávání a mnozí z nás tu pak slzí..
Skrýt původní komentář
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Mijk před 3 lety 11.02.2022 09:47 |2017, 2018.. Když se budeme vracet takhle daleko, je fajn zmínit taky zdrcenýho Fraňka a derby 2019, nebo balón půl metru za lajnou.. A teď k meritu věci - kdy rozhodčí chyboval v náš prospěch v posledních, řekněme, pěti derby? Já si z hlavy vybavím tu středeční parádu Wiesnera (to je zcela zásadní ovlivnění průběhu zápasu), z toho předchozího derby nevyloučení Pavelky a Dočkala.. Jakých podobných rozhodnutí se sudí dopustil v náš prospěch, aby to chybování bylo na obě strany? Já netvrdím, že nás úmyslně řežou, já beru, že to prostě neumí, ale fakt to poslední dobou není tak, že chybují na obě strany.. Zásadní chyby jsou v náš neprospěch, špatně odpískaný ofsajd nebo neudělená žlutá v sedmdesáté minutě není zásadní ovlivnění zápasu. Neodpískaná penalta a neudělená žlutá/červená karta v první poločase je zásadní ovlivnění zápasu.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
rak (přítel SN) před 3 lety 10.02.2022 18:16 |Příhoda, trochu víc a prý se k tomu komise vrátí na pravidelné pondělní schůzi.
Nejsou lidi. Berka a Zelinka mají veto. Od koho asi má Zelinka veto?
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-pohar-facr/409121/prihoda-o-delegaci-orla-z-sesti-sudich-nam-zbyl-jeden-kvalitu-nemame.html
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
lassiter před 3 lety 10.02.2022 19:36 |A od koho Berka?
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
dalislavista před 3 lety 11.02.2022 10:28 |Tak asi od nás. Co jsem slyšel, může každý klub jednoho vetovat, není náhoda, že Plzeň i Sparta vetují Zelinku, který píská většinou celkem rovinu.
A já mám Berku v kolonce šmejd.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
rak (přítel SN) před 3 lety 11.02.2022 10:56 |Je to tak. Vetujeme ho my.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 11.02.2022 01:28 |Příhoda to nedávno v jednom rozhovoru řekl, že Zelinku vetuje jak plíseň, tak i bída ... (no jo no, u Berbra to měl Zelinka všelijaký, protože mu nezobal z ruky a teď po něm jdou i Berbrovy pohrobci ...)
Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 01:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Příhoda to nedávno v jednom rozhovoru řekl, že Zelinku vetuje jak plíseň, tak i bída ....
Skrýt původní komentář
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
pehacko před 3 lety 11.02.2022 07:50 |To by tak hralo, aby se jednou hralo bez tlacenky… to by pak rudym prislo, ze je sudi strasne reze a to by bylo place.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
obiwan před 3 lety 12.02.2022 21:30 |Tak jsem se mohl znova podívat na ten zákrok kripla s IQ37 na Plavšiče a opravil jsem si svůj původní názor - byl to úmysl. Zavedl bych pravidlo, že když zraníš, tak nehraješ tak dlouho, dokud se zraněný neuzdraví...
Sudí z derby nebudou nasazováni. Pozdě !
houston (přítel SN) před 3 lety 10.02.2022 22:02 |Údajně by mohli pískat náš zápas s bídou Poláci...
Re: Sudí z derby nebudou nasazováni. Pozdě !
SKEP před 3 lety 11.02.2022 06:33 |Když rozhodčího Poláka, tak jedině Ivoše.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
pehacko před 3 lety 11.02.2022 08:23 |Ono je to stejne “krasne” provázané… my sijeme do tv prav tydyta s vackem a hned nas uplnou nahodou fikne sudi orel, kteremu šéfuje byvaly zaměstnanec rudych prihoda… Plavsic na marodce, rudy vysmaty od ucha k uchu a karavana jede dal. Ten nas fotbal je takova zumpa… skoro jako nas posledni vykon na hristi.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
rak (přítel SN) před 3 lety 11.02.2022 11:08 |Já si pořád myslím, že z těch možností je Příhoda dobrý. Nakonec jsme ho podpořili. Kdyby tam byl kdokoli, tak jakmile by se začal častěji přiklánět na naši stranu, tak ho hned sundají. Nebuďme naivní.
Jinak ano, je to tak. Lze čekat, že náš útok na TV práva nezůstane bez odpovědi. Dotčení budou kolem sebe těžce kopat a bude to trochu válka. Je naprosto nutné, abychom nezůstali sami. Snad to tak tentokrát bude.
Bohužel, i když konkurenti, dva prohnilé týmy z čela tabulky stojí v takovýchto záležitostech vždy při sobě. V tomto nás podpořil Baník. To je dobře. I když zápasy s nimi bývají vyhrocené, je to klub, který si zaslouží být v popředí i v Evropě a je relativně silný. Je třeba těm dvěma týmům, které by zase nejraději ovládaly ligu vytvořit silnou protiváhu, aby to zase nedopadlo jako kdysi s Berbrem.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Okdar před 3 lety 11.02.2022 09:37 |Nechci polemizovat o tom, že náš výkon nebyl optimální, ani o tom, že MOŽNÁ nám bylo kdysi pomoženo v případě Mingazova... co mě zarazilo již v průběhu přenosu - proč klíčové okamžiky neřešil VAR, ale proč ani na přání komentátorů/které nemusim/ ČT nenabídla opakování situací z více úhlů.
Byl VAR opravdu funkční? Nebyly dané situace natolik jasné, že by se tyto při zásahu VARu musely řešit jednoznačně, tj. ČK a v 1. případě penalta? Tudíž, nebyly staré dobré notičky oprášeny v plné síle?
Je to moje polemika a z našeho výkonu nejsem zdrcen, ale smutný samozřejmě ano.
O to víc věřím, že bude zase líp. Zvládli jsme mnohonásobně horší situace.
Slavia forever.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Slávista 51 před 3 lety 11.02.2022 10:04 |VAR i komentátoři + režie ČT, to jsou kapitoly sami o sobě.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Akuls před 3 lety 11.02.2022 12:51 |Radku, jen si dovolím připomenout, že tehdy expert TV Nova a velký bojovník za zavedení VAR do fotbalu, bývalý ligový rozhodčí Henn, po několikerém shlédnutí zákroku Karavajeva na Mingazova kategoricky prohlásil, že šlo o jasnou penaltu. Názor na tuto situaci se změnil až několik hodin po zápase a expert Henn už se pak nikdy na komentátoském místě neobjevil. Ano Mingazov to udělal tehdy vychytrale, kontakt tam ale byl a takových "Mingazovek" písknou rozhodčí každý víkend mraky.
No a o Fraňkovi je známo, že si s VARem moc nerozumí. Všichni si ještě pamatujeme, jak v sezóně 2018/2019 v derby se Spartou přesvědčil jako VAR, k údivu všech, sudího Hrubeše, aby zrušil penaltu za zákrok brankáře Nity na Hušbaura, protože prý nenašel patřičný záběr. A bylo toho tehdy ještě více, pokud se pamatuji např. nepotrestané jasné stažení Součka ve vyložené šanci Zahustelem.
Bosák s Brabcem zápas tentokrát komentovali slušně, i když je pravdou, že Bosák už by se měl věnovat raději jen golfu. Nicméně proti sparťanským klukům z O2TV Sport, včele s "populárním" Honzou Homolkou, je to pořád ještě hvězda. Dokonce to vypadá, že už i zjistil, že Stanciu bude Slavii chybét nejen co se gólů a asistencí týká.
No a ještě na obranu rozhodčích, v posledním derby hrubě chyboval sudí Berka, ale podle Příhody pískal výborně a až po velké kritice jeho výkonu fotbalovými experty nějaké chyby ve výkonu Berky přece jen našel i Příhoda, ale distanc Berka nedostal. Nyní bylo chyb možná i méně, chyboval hlavně VAR, sudí Orel navíc patří k těm nejslabším, tak to musel i Příhoda tušit, že jeho výkon za moc stát nebude. No a rozhodčí u VAR, i když to tam náhodou ovládají, musí být z toho jeleni, když jim Příhoda pořád klade na srdce, aby do zápasu vstupovali jen minimálně. Jo a kdyby Orel pískal úterní zápas WHU vs. Watford, tak by to určitě neskončilo na fauly 1: 4 a na žluté 1:0.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
rak (přítel SN) před 3 lety 11.02.2022 11:12 |https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-ondrej-skvor/409110/hon-na-plavsice-v-derby-daleko-za-hranou-sparta-by-ho-mela-resit.html
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
OldZbysek před 3 lety 12.02.2022 23:27 |Pořád ve mě přetrvává ta pachuť z derby, že nás znovu seřezali, ale vylučují jenom naše hráče. Tento Orel rozhodně orlí zrak neprokázal. Příště už si to nesmíme nechat líbit a hlavně trvat na rozhodčím zvenku.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Ragnarok před 3 lety 13.02.2022 11:47 |Bojím se, že příště do toho půjdeme agresivně jak magoři a rozhodčí zvenku si nás vychutna. Navíc rozhodčímu zvenku dají Franka s Orlem na VAR.
Re: Velmi slabý výkon, zlobí se komise na sudí z derby včetně VAR. Nebudou nasazováni
Ragnarok před 3 lety 13.02.2022 11:45 |Bacek by normálně řešil zpětně Krejčího, Peška a Wiesnera. Tentokrát si myslím nic řešit nebude. Byl jen zraněn úmyslně hráč a hrubé ovlivněno utkání. A to není nic závažného. Hlavně, že Oscar okupoval titulky a stejně tak bezvyznamny zápas se Zlínem. Příhoda i Bacek by se měli stydět.