Fanoušci Slavie

Tribuna Sever chce diváky na stadionech

Tribuna Sever otevírá debatu na téma návratu diváků na fotbalové stadiony a vyzývá vedení klubu k větší aktivitě v tomto směru.

Komentáře (51)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    lubi34     před 3 lety 30.01.2022 12:40 |  
    11 2

    Podpis razítko. Vedení čekáme!!!

  2. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    pehacko     před 3 lety 30.01.2022 12:45 |  
    14 2

    Je to na hlavu, ze na otevřeny stadion nechteji pustit lidi… proste tohle je svinstvo a kdyz se neozveme, tak nas na fotbal jen tak nepusti.

  3. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    Ragnarok     před 3 lety 30.01.2022 13:15 |  
    12 4

    Super iniciativa, díky.

  4. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    gazza     před 3 lety 30.01.2022 13:18 |  
    9 13

    Nyní ať se Tvrdík ukáže!Očkovací centrum proti chřipce ,aby byl in si prosadil .Jsem zvědavý .Liga i pohár se blíží a fanoušci budou potřeba.V anglii,španělsku a itálii plné stadiony.

  5. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 30.01.2022 13:35 |  
    25 2

    Je to hezké, ale pokud se nezatlačí také politicky tak nevím. Vůbec už nechápu, že i když jsem tisíckrát očkovaný proč tam nemohu být s tisíci jinými fandy, kteří jsou na tom stejně. Navíc když se denně potkávám se spoustou spoluobčanů třeba v dopravě či v obchodech. No kdyby bylo po mém tak bych to zrušil jako třeba Anglii nebo v Dánsku. Když je epidemie chripky tak také nejsou zavřené stadiony. Prostě ať už jdou s tím do prdele.

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      Zofreee     před 3 lety 30.01.2022 19:35 |  
      12 10

      Přesně tak! A navíc bych přestal rozdělovat lidi na očko a neočko, nedává to smysl, když obě skupiny se mohou nakazit a obě tu virózu přenáší. Howgh!

      • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

        Sapfa     před 3 lety 31.01.2022 07:53 |  
        13 8

        Hele mne je to celjem fuk. Ja uz bych taky rozvolnil a dej se vule Bozi. Ale tohle zjednodusene videni me vytaci porad. Napsat, ze bys nerozdeloval ocko a neocko lidi, kdyz to vsichni prenasi, je to same, jako bys napsal, ze nevidis rozdil mezi Slavii a Bohemkou, oba kluby jsou z Vrsovic, oba hraji ligu a oba maji sanci ji vyhrat. Tim chci rict, ze mnozstvi viru v tele, delka infekcnosti a mnozstvi vylucovaneho viru, je u obou skupin dramaticky rozdilna a z toho vyplyvaji ruzne veci.

        • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

          Zofreee     před 3 lety 31.01.2022 10:02 |  
          3 5

          Věc názoru, i u mnohých odborníků jsou názory jsou různé. Ale pokud jsem třikrát očkovaný, přece se nebudu bát někoho neočkovaného. Pokud ovšem nejsem v rizikové skupině, to pak budu i tak opatrný a nebudu vyhledávat "masové akce". I když se v nákupním středisku vlastně také všichni potkáváme.

          • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

            SirCohen     před 3 lety 31.01.2022 12:42 |  
            3 4

            No vidíš a já myslel, že se to dá změřit a přesně zjistit, jaké jsou v těchto aspektech mezi oběma skupinami rozdíly a ono ne, ona je to věc NÁZORU.

            • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

              Zofreee     před 3 lety 31.01.2022 17:20 |  
              0 0

              Ano, vypadá to tak. Proto píšu, že se o to přou i odborníci. Z mainstreamu se o tom ale příliš nedovíme. Já odborník samozřejmě nejsem, jen se snažím poslouchat názory i z "druhého břehu", samozřejmě ne Vltavy! Nejsem antivax, jen se v některých opatřeních snažím hledat logiku.

              • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

                SirCohen     před 3 lety 01.02.2022 09:22 |  
                0 3

                Jen doufám, že druhý břeh neznamená ve tvém případě Šmucler, Pollert nebo Landa :)

                • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

                  Fačín     před 3 lety 01.02.2022 11:56 |  
                  3 2

                  Tak zrovna páni doktoři Šmucler, Pollert nebo třeba Hnízdil mají velmi správné názory na celý covidfašismus. Hlavně jsou schopni i jiného pohledu, než jen striktně medicínského a vidí ty problémy, které se nám kvůli lockdownům a restrikcím nahromadily - ať už ekonomické nebo třeba sociální. Na rozdíl od zvěstovatelů mrazáků v ulicích typu Kubka, Hořejšího nebo největšího komika Flégra.

  6. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    Fačín     před 3 lety 30.01.2022 13:41 |  
    14 6

    Plně podporuji toto prohlášení, a nebál bych se být i příkřejší, neřku-li radikálnější!

  7. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    Martin Platil     před 3 lety 30.01.2022 13:52 |  
    0 29

    Je otázka, jestli to Slavii i tak trochu nevyhovuje - peníze za permice má a nemusí řešit pořadatelskou službu a další okolnosti spojené s otevřením stadionu pro diváky.

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      Max1     před 3 lety 30.01.2022 14:17 |  
      4 1

      pořadatelská služba tam musí být tak jako tak (když méně lidí) a nevěřím, že by to Slavia řešila vždy na zápas extra, minimálně na ligu tam bude dlouhodobá smlouva na všechny zápasy ligy za peníze předem, takže ten náklad tam bude stejný jako na plný stadion. Občerstvení ano tam se ušetří ale nevěřím tonu....plný stadion je náš 12-tý hráč a vedení to ví moc dobře a v zápase s Turkem to může být alfa a omega postupu.

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      pf     před 3 lety 30.01.2022 18:13 |  
      20 2

      Mě zklamalo dnešní uzavření tribun na generálku. Chtěl jsem vyrazit hráče podpořit, zároveň jsem byl zvědavý na hru po zimní přestávce, ale patrně bylo mnohem pohodlnější vše svalit na epidemiologickou situace a diváky nepouštět vůbec. Přijde mi smutné, že klub nepustil ani těch možných 1000 diváků, patrně o nás na tribunách nestojí. Vítám ten apel TS, nebaví mě sledovat fotbal v televizi po sadě očkování, když ta opatření evidentně nedávají logiku a je na čase se aktivně ozvat.

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      mis3     před 3 lety 31.01.2022 15:05 |  
      3 1

      Nejste bráchové s tím kryplem? Jak tohle někdo může říct?

  8. Pfizer a ti druzí

    Cross     před 3 lety 31.01.2022 00:38 |  
    14 14

    V minulých dnech měli v MFD přetištěný rozhovor s - jak napsali - židem Bourlou, To je ředitel Pfizeru. Říkal tam, že vakcína na Omicron bude v dubnu a pak bude další, prý univerzální, covid vakcína na další mutace. Lidi, kteří chtějí tu paniku už odpískat, označil Bourla za zločince. Na vakcínách podle předběžné info loni Pfizer vydělal v přepočtu přes 700 miliard korun. Zároveň podmínky, za jakých nakupovala experimentální vakcíny od Pfizera EU, jsou tajné. Píše se na webech, že cena ve druhem pololetí stoupla a je tam vÿslovně zmíněno, že Pfizer nenese za nic žádnou zodpovědnost. Já nemyslím, že by to farma firmy, politici, novináři, a epidemiologové jenom tak chtěli ukončit. Všichni tihle z toho humbuku něco mají. Peníze, pozornost, reklamu, slávu.
    Každý národ mà tolik svobody kolik si vybojuje a zaslouží. Tak to bylo, je a bude. A platí to i pro fotbal.

    • Re: Pfizer a ti druzí

      mig52     před 3 lety 31.01.2022 06:28 |  
      16 6

      Crossi, nemám takové informace, abych dokázal vyjádřit jednoznačný názor ohledně ekonomických věcí stran epidemie. Ale vím, že pokud někdo vymyslí něco mimořádného, mimořádně na tom i vydělá. A já bych se za ty peníze nestyděl. Skuz zjistit, kolik vydělali ti, kteří vymysleli internet a podobné chuťovky na soc. sítích, kolik vydělávají ti, kteří přijdou s epochálními vynálezy v kterékoli oblasti společnosti? My jsme miniatury, ale také chceme za odvedenou práci zaplatit. A že se vedou názory, že tyto firmy situace zneužívají? Žel, máme jen dvě možnosti. Zvážit účinnost přípravku a jeho cenu a pak koupit či nekoupit. To jednak. A druhak, pokud vidím, kolik na tom dotyční vydělávají, můžu si jen říct, proč jsem neudělal ( proč jsme neudělali) víc proto, abychom patřili k těm vyvoleným? Abychom lépe studovali a dokázeli se podílet na tomto vývoji, či se prosadit v jeho následném ekonomickém prodeji a mít z něj tučný profit. Přece nebudu závidět těm, co to dokázali? Tím nechci říct, že právě ty jim závidíš, myslím to obecně. Podívejme se, kolik miliard vydělávají jistí na zbrojení. Jistě, to, o čem píšu, je věc názoru, já ho mám takový a rozumím tomu, že mnozí ho budou mít úplně jiný. Tohle je tak třaskavé téma, že jednota názoru snad není ani možná. Měj se. Mig

      • Re: Pfizer a ti druzí

        Cross     před 3 lety 31.01.2022 14:33 |  
        7 2

        Migu, pro mě případ Pfizeru byl jen odpichem k širší úvaze na téma “Máme tolik svobody (a tolik diváků na stadionech) kolik si zasloužíme.

        Z mého pohledu to věčné píchání Pfizerem a Modernou na celkové situaci moc nezměnilo, to spíš, než vakcíny, nové léky a zkušenosti. Nakažených je víc, než loni, zemřelých s covidem méně. Nejvíc mně vadí ta divná a nelogická rozhodnutí, jež nemají smysl, ale vyhlašují a drží se u nás dál. Například jde o diskriminaci nenaočkovaných, od momentu kdy celý národ mohl sledovat jak třikrát naočkovaný premiér mluví s třikrát naočkovaným prezidentem - přes plexisklo. Dále nesmyslné očkování mladých a dokonce sportovců, kteří mají imunitu tak silnou, že jim očkovacî látka spíše škodí - viz starší čîsla z Izraele, kde už v květnu řešili 300 mladých mužů do třiceti let, se zánětem srdečního svalu, nebo nově zpráva ze semináře amerického kongresu, z níž vyplývají data o prudkém, i tisíceprocentním, nárůstu některých nemocí v americké armádě, za poslední rok.
        Když blbec (v tomto případě epidemiolog, politik, novinář) udělá chybu, vždycky pak tvrdí, že to byla jeho povinnost.

        • Re: Pfizer a ti druzí

          kjandourek (admin)     před 3 lety 31.01.2022 14:38 |  
          5 13

          je zvláštní, že lidé, kteří mají po očkování zdravotní problémy, se jako na potvoru vždycky objeví na druhém konci světa, nebo alespoň tak daleko, aby ověření té informace bylo víceméně nemožné...

          zatímco úmrtí na Covid je většinou za rohem a u konkrétního člověka, které opravdu člověk zná...

          • Re: Pfizer a ti druzí

            Nosorozec     před 3 lety 31.01.2022 17:48 |  
            9 3

            Já to mám přesně naopak. Všichni lidi co znám, prodělali covid bez problémů, naopak lidí, kteří měli problémy po očkování, je v mém okolí víc než dost.

            • Re: Pfizer a ti druzí

              obiwan     před 3 lety 31.01.2022 22:19 |  
              1 3

              Z mých 25 očkovaných kolegyň a kolegů měl jediný den dva dny s teplotou, z mé široké rodiny jen moje žena po třetí dávce den v posteli. Mé kolegyni zemřel právník na covid, dvě zaměstnankyně byly dva týdny ve špitále, další musela skončit úplně, protože po covidu je totálně vyčerpaná...každý asi žijeme v jiné bublině...

              • Re: Pfizer a ti druzí

                Nosorozec     před 3 lety 01.02.2022 01:58 |  
                2 1

                U mě v práci jedna kolegyně skončila po třetí dávce v nemocnici, další kolega na týden skoro ochrnul na nohy, kámoš který léta nebyl nemocný po očkování třikrát během čtvrt roku marodil. A sestry kamarádka zemřela na krevní sraženinu dva týdny po očkování.
                Očkování je dobrý pro starý a nemocný lidi, ale mladym a zdravým bych ho nenutil.

            • Re: Pfizer a ti druzí

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 10:38 |  
              3 0

              Mám to úplně stejně jako ty. Když už někdo měl pozitivní test na covid, spravil to paralen a horký čaj. Na větší či menší problémy po očkování si stěžuje lidí hodně.

  9. jako původní zastánce opatření

    ColinSKS     před 3 lety 31.01.2022 08:54 |  
    5 6

    si myslím, že by bylo nejlepší vše otevřít. máme sice 50 000 nakažených (většina si toho ani nevšimne) denně, ale anglie a irsko to už pochopili, stejně jako v americe. Respirátory jsou nanic, protože to každý nosí 2 měsíce, než se mu utrhne šňůrka. když jsem koukal na AO finále, Austrálie taková přísná v opatřeních a plný stadion. bez roušek. klidně se 3 vakcínami ale OTEVŘÍT!!!!

    • Re: jako původní zastánce opatření

      Max1     před 3 lety 31.01.2022 10:09 |  
      5 5

      málo kdy (spočítal bych to prstech jedné ruky a se 3 prsty :-D ) souhlasím, ale tady jo. Problém je, že když se vše otevře jen pro očkované, tak Pitomio, Rajchl, Klaus ml. a spol., se potentují. Včera jsem šel do opery a na Václaváku zase prděli svoje moudra.

      • Re: jako původní zastánce opatření

        ColinSKS     před 3 lety 31.01.2022 10:19 |  
        0 8

        já s tebou třeba souhlasím relativně často. a to nejsem zaměstnanec pily :-D

    • Re: jako původní zastánce opatření

      pf     před 3 lety 31.01.2022 11:33 |  
      10 2

      Já se včera díval na přenos MS v cyklokrose ze Spojených států, podél trati narváno a neřešili už ani respirátory, kéž by si naši politici vzali konečně inspiraci...

      • Re: jako původní zastánce opatření

        SirCohen     před 3 lety 31.01.2022 12:44 |  
        2 4

        Jako by se u nás respirátory nějak řešily... ještě když se na fočus mohlo, byly v hledišti povinné. Kolik lidí je mělo? :)

        • Re: jako původní zastánce opatření

          pf     před 3 lety 31.01.2022 13:59 |  
          2 1

          Když jsme se v prosinci dostali na utkání se sníženou kapacitou, tak už pořadatelská služba pečlivě upozorňovala, ať máme nasazené respirátory. Je to ale zástupný problém, mnohem podstatnější je neomezená účast diváků na sportovních utkáních v zahraničí. Přijde mi vrcholně zaostalé, že u nás to stále představuje nepřekonatelnou bariéru a nic se kolem toho neděje.

      • Re: jako původní zastánce opatření

        pcitron     před 3 lety 31.01.2022 13:30 |  
        1 2

        Ale jinak celkem nuda. Sleduji tuto událost každý rok cca od roku 1980. Ti dva suveréni hodně chyběli.

        • Re: jako původní zastánce opatření

          pf     před 3 lety 31.01.2022 14:02 |  
          4 2

          Mě tentokrát zaujal spíš ten společenský kontext, protože u nás by se to jelo bez diváků:))

    • Re: jako původní zastánce opatření

      Qope     před 3 lety 31.01.2022 17:57 |  
      3 6

      Plný stafion bez rousek? Na jake finále jsi v Austrálii koukal? Většina roušky. A nebojím se napsat, že velká většina a naprostá. Zase nemusíme šířit dezinformace, když chceme na stadion ...


      Komentář byl uživatelem upraven (31.01.2022 17:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: jako původní zastánce opatření

        ColinSKS     před 3 lety 01.02.2022 05:09 |  
        1 5

        na finále medveděv nadal. roušky mělo tak maximálně 30% lidí. stačí se podívat na ten match

  10. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    Nosorozec     před 3 lety 31.01.2022 13:40 |  
    11 9

    Jsem pro úplné otevření všeho. Chceme naplno žít a ne jenom přežívat! A jsme ochotni za to nést i případné následky. Raději svobodu a riziko, než omezování svobody pro větší bezpečí.

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      SirCohen     před 3 lety 31.01.2022 14:04 |  
      4 5

      Já jsem si zkusil úplně otevřít okna v pracovně, ale vydržel jsem to jen chvíli, byla mi zima a foukalo sem. Takže zas zavřeno, ach jo :(

      • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

        Zofreee     před 3 lety 31.01.2022 17:26 |  
        2 1

        Správně, také bych nic neotevíral, vždyť už jsme si na to tak zvykli...

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      Qope     před 3 lety 31.01.2022 18:04 |  
      5 8

      Ty, co mají pozastavene operace (třeba koleno, kyčel) kvůli tomu, že byli plne nemocnice, ty ti jiste dají palec hore. Jasný, chceš si užívat života, pomyslel jsi na možné následky? Pamet krátká, jak v nemocnicích padali na hubu? Můj názor je, ze na stadiony venkovní bych v pohodě očkované pouštěl bez omezení, ale napsat, ze klidně chceš raději nést následky a užívat si, no... to je trochu, dle mého, nefér vůči těm, který kvůli tomu budou možná více omezení, než daný nakažený...


      Komentář byl uživatelem upraven (31.01.2022 18:08) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

        Nosorozec     před 3 lety 31.01.2022 18:17 |  
        6 3

        Omikron není Alfa ani Delta. Nemocnice zatěžuje minimálně.

        • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

          Qope     před 3 lety 31.01.2022 19:02 |  
          3 8

          A Omicronem to končí? Hele já k tomu své napsal, i ohledně lidí na stadionech. Jen trochu empaticky jsem si vzpomněl na ty, který si poslední rok "uzivaji" kvůli té hnusné činske chřipce - treba zdravotníky a mebo lidí čekající na operace...

          • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

            Nosorozec     před 3 lety 31.01.2022 19:12 |  
            7 5

            Kubku, jsi to ty? :D

            • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

              Qope     před 3 lety 31.01.2022 19:29 |  
              6 5

              Co třeba někdo, kdo má v rodině člověka, který má takové zkušenosti? Sranda, vid. Bav se na můj účet, když to dělá dobře, nebudu bránit...

              • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

                Nosorozec     před 3 lety 31.01.2022 19:57 |  
                6 3

                Pokud někdo z tvých blízkých čeká na operaci, tak mu držím palce, ať přijde co nejdřív na řadu. Můj táta, který mě vzal v dětství poprvé na Slavii, také čeká na operaci tříselné kýly, protože ten zákrok prostě vyhodnotili jako neakutní.
                Ale odpověz si taky na otázku, jak dlouho ještě chceš, aby pokračovalo období, kdy musí člověk skoro všude nosit hadr na hubě a kde si musí nechat každých devět měsíců píchat vakcínu, po který je mu týden blbě, aby mohl vůbec fungovat ve veřejným životě. Já chci co nejdřív zpátky období, který tu bylo do roku 2019. Pouhých třicet let svobody mi přijde málo, abych se jí takhle snadno vzdal.

              • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

                obiwan     před 3 lety 31.01.2022 22:25 |  
                4 1

                Já taky nemohl kvůli covidu na operaci, kterou bych fakt uvítal, byť nejde o život, ale o zlepšení zdravotního stavu...je mi líto těch lidí na covidáriích...jsou ve skafandru celej den a někdo se může podělat z toho, že si ji musí dát, když jde do obchodu:-(

      • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

        Fačín     před 3 lety 01.02.2022 12:00 |  
        3 4

        V nemocnicích opravdu "na hubu nepadali". Měli prostě jen víc práce. A za to můžou poděkovat především svým kolegům, vzletně nazývaným "praktičtí lékaři", kteří místo snahy o skutečnou léčbu nemocných ordinovali "po telefonu" a pacienti pak končili v nemocnicích. Takže ať si pánové zdravotníci zametou především před vlastním prahem.

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      obiwan     před 3 lety 31.01.2022 22:28 |  
      5 6

      Potíž je v tom, že ne všichni chtějí a můžou nést následky, ať to stojí, co to stojí, tohle je děsně sobeckej postoj, nezlob se...

      • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

        Nosorozec     před 3 lety 01.02.2022 01:55 |  
        6 4

        Ti, co se bojí, můžou chodit dál v respirátorech, nebo se vyhýbat větším akcím. Ostatní ať nechají žít normální život.

  11. politika

    Snivec     před 3 lety 31.01.2022 15:21 |  
    4 1

    samozrejme ty opatreni nemaji zadnou logiku pro venkovni stadiony, podminky na fotbalovem stadion a v uzavrenem prostoru jako je napr divadlo jsou uplne rozdilne, je to vse politika, muselo by se zalobovat, ale politik se bude bat, ze kdyz povoli otevrene stadiony, pak prijdou treba hokejisti, pak divadla a pak by musel otevrit vse, k cemu se proste nyni neodvazi. Chce to proste zatlacit na politiky, chtit od nich nahradu ze vstupneho, ale zatim jsem nezaregistroval temer zadnou aktivitu nebo to bylo dost slabe. Zatlacit musi kluby prostrednictvim asociace.


    Komentář byl uživatelem upraven (31.01.2022 15:52) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

    Zofreee     před 3 lety 31.01.2022 17:35 |  
    7 1

    Nevím, jak v jiných firmách, ale nás spousta bezpříznakových jedinců musí do karantény, zatímco my, s bolestí v krku, rýmou, kašlem, patrně nakažení jiným typem viru, na který se netestuje, musíme makat i za tyto naše kolegy.
    Něco je asi špatně..

    • Re: Tribuna Sever chce diváky na stadionech

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 31.01.2022 20:08 |  
      4 0

      Těch nelogických věcí je tolik, že nemá cenu se tim už zabejvat… já myslim že 2-3 týdny, a uvolní to všechno…