Aktuality z médií

„Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak její náskok ztenčil

„Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak její náskok ztenčil z 16 bodů na osm

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    witty13     před 3 lety 19.01.2022 09:56 |  
    23 0

    Prekvapive velmi dobra a pritom strucna Prochazkova analyza situace. Jeho pohled trosku narovnava urcitou medialni honicku, ktera pusobila tak, ze jediny provinenym v cele kauze byla Slavia.

    Na me to cele pusobi tak, ze Berbr vyhrozoval a snazil se skodit jak mohl, ovsem sportovni sila Slavie byla i tak vetsi. Takze nejake jeho pozadavky na miliony byly bezpredmetne, vzhledem k tomu ze jeho pomoc nebyla zasadnim duvodem pro zisk titulu. I u Prochazky ale zustava tlak na roli Nezmara - tady to vypada, ze bud mu byla udelena role obetniho beranka, nebo v tom vice mene nejakym zpusobem jel. Priznam se, ze tady nejsem schopne si vytvorit nazor, vzdycky jsem ho respektoval, a naprosto chapal nektere jeho vytky k ekonomoce klubu, ale pokud to byl opravdu takovy “šíbr” je mi z toho celkem smutno, protože to není Slavisticka cesta.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.01.2022 09:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      SKEP     před 3 lety 19.01.2022 10:21 |  
      3 4

      Jak nedávná historie ukázala, model "obětní beránek" u soudního přelíčení slavil mimořádný úspěch. Za vše nesl vinu jedinec, klub aféru ustál (byť s pokutou a nepatrným bodovým odečtem). Lze předpokládat, že podobnou obhajobu nyníuplatní i Vyšehrad ( my nic, to Rogoz). V případě Slavie by vše šlo za Nezmarem. Je to kruté, nicméně když tito a jim podobní lidé nastupovali do funkcí, museli s podobným scénářem kalkulovat. Každý klub (čest výjimkám) má svého Ivánka.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        witty13     před 3 lety 19.01.2022 11:20 |  
        6 0

        Rad bych se dozil doby, kdy moralka bude vic nez penize, nebo alespon na stejne urovni. Pokud se dnes otevrene bavime, ze kazdy klub ma sveho Ivanka, je to ukazka jak bidne na tom moralne jsme.

        • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

          Vhoo (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 11:52 |  
          4 0

          O tom psal už tuším Kosmas . Chvíli to ještě potrvá

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Leksel     před 3 lety 19.01.2022 11:16 |  
      7 1

      Mě Nezmar zklamal už jen tím, že když mu Berbr řekl o milion, aby cesta za titulem byla bezproblémová, že na to vůbec kývnul, že se na to zeptá dál. Vidle mu do toho hodil až Tvrdík, kterej se odmítl o něčem takovým vůbec bavit. Nikdy bych nevěřil, že Nezmar by o možnosti úplatku Berbrovi mohl vůbec uvažovat. To je pro mě obrovská skvrna na jeho renomé neslučitelná se Slavií.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        Mijk     před 3 lety 19.01.2022 11:53 |  
        9 0

        Já myslím, žes to špatně navnímal, jak se teď moderně říká.. Dlouhá léta se ví (kluci z nižších soutěží potvrdí), že se platí "jízdné", minimálně od divize, spíš už daleko níže.. Poplatek za to, že tě nikdo nebude poškozovat, žádné pomáhání. Slavia prý za dob Řebíčka platit jízdné odmítla (Řebíček prý nepochopil, proč by měl někomu platit nějaké peníze za takovouhle "službu"), jak to probíhalo dál, víme.. Berbr ten systém zjevně posunul dál - mě třeba přijde jako úplně největší úlet, že platili rozhodčí (!) za to aby pískali (viz odposlech té rozhodčí, v civilu policistiky(!!!).. Takže to, že chtěl Berbr nějaké peníze mohla být klidně konstrukce komplet z jeho hlavy - neřezali jsme vás (jízdné - zřejmě zaplaceno), vyhráli jste titul, to máme milion za ochranu a koukejte zaplatit.. Když pominu, že citování částí z policejních odposlechů je celé drobet na poblití (vždycky si představuju, jak by bylo mě, kdyby se moje špinavé prádlo pralo na veřejnosti je mi z toho ouzko), tak se všichni, kdo k tomu mají blíže, shodují na tom, že s vyjímkou tří ligových klubů jsou v tom namočení úplně všichni.. Mimo to je komické, že se teď všichni křižují "von si volal s Berbrem" - proboha, ten chlap byl de iure druhá nejvyšší figura českého fotbalu, de facto capo di tutti di capi, jak by mu proboha mohly kluby nevolat, nekomunikovat s ním? Jakože on nám přijde nemorální, my pana místopředsedu kontaktovat nebudeme?

        • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

          Leksel     před 3 lety 19.01.2022 14:45 |  
          2 0

          Ja chápu, že se platí už od nejnižších soutěží, ale v případě Slavie v roce 2020:by to byla cesta do pekel. Bylo jasný, že dřív nebo později ty Berbrovy mafiánský praktiky prasknou a pak se bude veřejně prát špinavý prádlo, příp. odebírání titulů. Prostě od Berbra bych se držel dál i za cenu, že nás budou rozhodčí řezat. To by nemohlo trvat věčně, ostatně jak jsme to teď mohli vidět na odposleších.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        mis3     před 3 lety 19.01.2022 13:16 |  
        11 0

        Mě Nezmar zklamal tím jak se vyjadřoval o hráčích. Ten zbytek už je pak potvrzení jeho charakteru.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      MKCZ83     před 3 lety 19.01.2022 15:31 |  
      2 1

      Nutno podotknout, že Nezmar už bafuňařil v Liberci, kde to Karl řídí celkem pevnou rukou (mimo jiné Nezmara donutil/přemluvil, aby kandidoval za zemanovce nebo podobnou lůzu). A u Karla by mě pragmatismus směrem k Berbrovi nepřekvapil, čili by mě nepřekvapilo, pokud Nezmar prostě slyšel, že dělat sportovního ředitele = dělat kšefty s Berbrem.

      A Nezmar do toho prostě zahučel, nebo se mu začalo líbit, že to pak je celé jednodušší a přišel s tím do Slavie. Pokud o tom JT věděl, trpěl to a pak od toho dal ruce pryč, nebo to rovnou zkusil zarazit se nejspíš nedozvíme. Nezmar ale těžko mohl vycouvat z už vytvořených vazeb atd., čili to hrál nějak na obě strany.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 09:02 |  
      0 1

      S názorem výše uvedeným souhlasím, ale obávám se, že hlavně v LFA nemáme silné slovo - tam by mohli zazlobit a spojit se s post berbrovci, či jeho pohrobky ... To by nebylo dobré, nicméně cesta/necesta peněz je hodně silná oproti křetínského kabele a krulově a berbrově suchém hajzlu v Liberci, kde bylo vidět vše v plné nahotě ... Když k tomu přidám zájem Křetínského o WHU a o strahovský stadion, jde vše do jiného směru, což sice nám může být jedno. Avšak ne každá špína se umyje sama. To pisálkové - teda nám známí vědí taky. Tady bych dával bacha a hledal máslo na jejich palici. Takový Mádl podezřele mlčí, čert ví proč, když do odposlechů nakoukl a zabublá něco opřehlédnutí, když z toho žije svých pět minut slávy. Možná tuším, že jde i o to, zda nejde o jeho minuty v závěru zápasu ... tzv. "křížek po funuse je pro investigativce rychlá smrt, zato příležitost pro propagandisty a ti jsou schopní všeho. jednoduše řečeno: i řeka špíny má své břehy ... včetně diváků a pisálků!


      Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2022 09:02) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    pehacko     před 3 lety 19.01.2022 11:59 |  
    18 1

    Tenhle článek je konecne bez podsouváni jakýkoliv spekulaci a bez ohýbání reality. Spina je Berbr a cely system a JT nechtel platit jízdné… tak nas krasne fiknul za potlesku pradelny a bolsevika. Nezmar proste slibil jízdné jako platil v Liberci a u Tvrdika narazil… hotovo a tecka

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      witty13     před 3 lety 19.01.2022 12:03 |  
      16 0

      Ono i z tech ostatnich je jasne, ze “Tydyt” je nekompetentni trouba, o kterem si to povidaji vsichni z fotbaloveho prostredi, a ze “Ada” s Berbrem konzultoval temer vse. A stejne jsou tito lide na svych zidlich. Realne jsou to jediny, na ktere neco maji. Jak Sadek, tak Svoboda by meli samo skoncit a nikdy vic se o pozice ve fotbale nezajimat. To ze Sparta sama nezatlacila na Tydyta aby zmizel je jen ukazka upadku celkove kultury tady u nas.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        pehacko     před 3 lety 19.01.2022 12:13 |  
        13 1

        Dulezita jsou fakta a Berbra Slavia nevolila a Tvrdik se snazil proti nemu bojovat a tyhle podle hry nebrat… nakonec byl “umravnen” sadkem s kretenskym… ze proti nemu nema bojovat. Srarta a plzen berbra volila a těžila z jeho přízně… ted co bylo proti nam v rudych novinach bylo klasicke kriceni zloděje chytte zloděje. Mozna je to i msta za to, ze Slavia v tom narozdil od nich nejela…

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        kalex     před 3 lety 19.01.2022 23:28 |  
        1 0

        Sparta a kultura? To bylo tak v první republice?

  3. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    houston (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 12:29 |  
    11 0

    Já to vidím stejně, jako to je s tzv. pomocí při přijímačkách. Nic se nemusí dělat, jen se řekne, že buď a nebo. Vyberou se peníze od studenta a pokud projde, tak je všechno OK a prachy jsou za pomoc doma. Pokud neproleze, tak se řekne Bohužel a peníze se s omluvou vrátí. A podobně to asi dělal Berbr a Nezmar mu na to skočil. A když chtěl peníze za tu tzv. pomoc, Tvrdík mu řekl túdle ! To je můj pohled na naše potíže, co nám způsobil Nezmar.

  4. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 12:37 |  
    25 0

    Vse je potreba dat do souvislosti. Milion jsme nrzaplatili a rozhodci nam tedy opravdu nepomahali. Viz derby v tom roce, kdy nam sudi odvolal penaltu a nevyloucil hrace sparte.

    Naopak si vzpomente na suchej hajzl Kruly a jak pak bylo finale poharu odpiskano. To bylo strasidelny.

    A nic. Totalni embargo isportu. Vemte si, jak grilovali Nezmara. Kolegy Kruly se proste zeptat nesmi.

    Nebo kauza AVE sparta. Ispart, takova moralni autorita zurnalistiky a ze si vlastne Kretinsky hrace do sparty kupuju na ukor toxickeho odpadu v Caslavi, to se rovnez neresi.

    Prachy holt redaktorum nesmrdej.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      kjandourek (admin)     před 3 lety 19.01.2022 12:48 |  
      18 3

      Tak dá se předpokládat, že toxický odpad v Čáslavi vydělává i na prémie redaktorům Sportu...

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 09:25 |  
        0 1

        Správně Karle, ale i prachy na nákup podílu ve WHU, což by v anglii neznělo asi nejlíp! Na celý konglomerát zvaný EPH by se chtělo podívat podrobně ekonomicky, hlavně na jeho dluhovou pozici a vůči komu. Ostatně když byl Křetínský kdysi v JaT na Slovensku, tak si nahrabal - prý - sjednáním úvěrů mimo SR a ČR- a nyní to může být spíše tzv. Achillova pata i v návaznosti na "upřesnění" majetkových poměrů, což v případě hotelu na Letné může být i problém. I v této souvislosti dostává případ Nezmar asi i jinou barvu .... ve spartě to nejspíše bublá a dost nepříjemně, k tomu Hancko na cestě do Anglie a pak bude co???? Čupr prý rád prodává a na nákupy moc není k tomu jako ředitel má "na hrbu" kumulovanou ztrátu v rozvaze s nejasností její úhrady z hospodaření klubu či majitele ...ať se ukáže, říkám já, když mají materiálu habaděj, jak tvrdí. Zatím jen nechají řečnit Rosického o útoku na titul, když reálně asi je to jinak - spíše jejich béčko bude komplikovat boj o postup a tam mohou být i zajímavé peníze, zatím mimo odposlechy kauzy Berbr. Brňáci bývali chápaví stran větrů, co vanou nebo vanuly či odvanuly, už teď nějaké tamtamy bijí, nikoliv na poplach, ale leccos může být jinak, když ne Berbr, tak možná někdo jiný /nový/ a tak. A nakonec ještě toto: pokud zveřejnění odposlechů splnilo účel, a zdroje pisálků jsou vyčerpány, soudy ještě daleko, tak se může udát dost věcí. Sledoval bych hlavně některé předražené či podseknuté přestupní částky, neboť prachy do fotbalu vždy sloužily hlavně jako pračka peněz, a nemuselo vždy jít o peníze špinavé, jen bly potřeba někudy prohnat. To se ví moc dobře a taky pro nás: tohle prostě číňan nepotřeboval a pokud měl choutky, už má jiné starosti, snad hrátky kolem Nica vše utnou, neb i ze Sparty zmizel tak ňák po anglicku do míst, kde hraje roli bakšiš a roli nikoliv zanedbatelnou ... holt časy se mění zpívával Dylan, tuším že i jiní ... snad Mádlové, Podroužci taky pochopí, někdy snad a pokud nejde o vyložené tupce.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2022 09:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      pehacko     před 3 lety 19.01.2022 12:59 |  
      17 1

      Proste ruda chátra… nove logo, ale stare praktiky! Vzdycky to budou ty nejvetsi svine…

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Harvey     před 3 lety 19.01.2022 13:10 |  
      3 20

      Nemáš pravdu.
      Doslova na iSportu ohledně suchého hajzlu dělali s Královcem rozhovor:
      https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/388297/kralovec-o-hovoru-s-berbrem-ja-to-pochopil-tak-ze-mam-piskat-co-vidim.html
      Opravdu tam žádný embargo na Krulu není:
      https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/396881/sudi-kralovec-konci-velke-zapasy-i-pletky-s-berbrem-jak-se-loucil.html
      ...
      Jasně, že se griloval Nezmar a ne suchej hajzl, když tou dobou byla zpráva o suchém hajzlu už dobrej půlrok stará. Novináři píšou o aktuálních věcech. Bohužel slávisté v tom vidí spiknutí. Je mi trapně.
      ...
      A neviděl jsem, že by rozhovor s Krulou ohledně suchého hajzlu byl v jakémkoliv médiu. Ani na seznamzprávách, ani na efotbalu. Takže si z toho logicky člověk vyvodí, že Krula prostě rozhovor poskytovat nechtěl. Ale ne, je to spiknutí, v iSportu se Kruly zeptat nesmí :D

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        bramburek (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 14:27 |  
        13 1

        jo tak tobě je trapně... no tak to máš blbý... mně je zase trapně a doslova na blití ze šmejdských kreatur jako Tydýt, Šádek a spol.

        a ty opravdu nevidíš ten rozdíl, že zaměstnanci Křeténa tam daj o suchým hajzlu jeden rozhovor s Královcem, kde chudinka vypráví, jak on nic nevěděl a neudělal... a nás s radostí natíraj dennodenně desítkama článků... je to neuvěřitelnej xindl, a jestli to nevidíš, tak zřejmě trpíš slepotou...

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        Tonda     před 3 lety 19.01.2022 14:54 |  
        10 1

        Hele ty rudá Podrážko, co sem lezeš?

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        Mijk     před 3 lety 19.01.2022 15:13 |  
        14 0

        Já s tebou částečně souhlasím, že jsme vůči Sportu a Podroužkovi napružení dopředu a ne úplně soudní - otázku, zda to není vzhledem k jejich dlouhodobé "kvalitě" informování o nás oprávněné, teď nechám stranou. O Krulovi a "suchém hajzlu" psali, fajn.. A teď bych tě poprosil, bez nějaké ironie, jak si má člověk vysvětlit, že přebírají komplet info z efotbalu do Procházky, z jednoho článku u něj udělají tři, v každém z nich je zmíněn "možný úplatek Slavie" - který mimochodem není z odposlechu, ale pouze z poznámky ve spisu.. A článek, dokonce vícero článků z efotbalu, kde jsou konkrétní odposlechy Svobody, Šádka, Rogoze a Berbra ohledně jasného ovlivnění konce loňské sezony jsou jediné, které nepřebrali, není o nich ani čárka.. Pak se těžko divit, že je má část lidí za Křetínského slouhy, kteří publikují pouze, co se hodí.. Procházka natřel nás, natřel Plzeň, padni komu padni, beru.. Tohle je těžký chucpe, sorryjako..

        • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

          tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 09:47 |  
          0 0

          re: "Mijk" mi mluví z duše a taky jeho zmínka o Slavii jako poznámce vyšetřovatele je výstižná, zásadní a důležitá. A čekám na soud, zda to tam takhle zazní, neboť to je spíše sebevražda vyšetřovatele v přímém přenosu a to se obhájci Románka na tom sichr vyřádí a třeba se vše bude vyvíjet jinak, pak teprve může začít to pravé tóčo! Čágo belo šílenci!


          Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2022 09:48) . Zobrazit původní komentář

          • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

            tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 10:09 |  
            0 0

            Dodatek: pokud se zveřejněním či s předáním odposlechů na FAČR souhlasili obvinění a jejich obhájci, tak je to jejich majstrštyk, a pozor, aby se nám třeba souhrou náhod Románek nevrátil dveřmi, když přežil defenestraci od nynějších protagonistů, pisálků! Ti totiž hrají výlučně na sebe a svoji slávu, přičemž si dávají dost bacha a tuší, že Tvrdík je jiný kalibr než Krula, a nějací sudí a hlavně sedí na balíku peněz a umí s touto pozicí zacházet, byť jen jako služebník. Přičemž zdá se, že i umí prachy pro klub vydělat, což je hodně silný kalibr! Smrádek prostě jen tak nevyvane a taky jde o to, komu máslo na hlavě zůstane ... Slavie to nebude, buďme v klidu. I řízení o odebrání titulů by mělo pak reflektovat i všechny soutěže, nejsme totiž v Itálii, jak možná někteří sní! Slavie není taky případ Juventus ... Tam jde bohužel o podezření i z praní špinavých peněz dle směrnic EU a to je jiný kalibr. Zmíněný náš případ Matoušek je taky o něčem jiném! Prachy z Číny naštěstí EU moc nezajímají a mají obavy spíše, aby nekončily jinde než v českém fotbale. kapíto??

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 16:23 |  
        13 0

        Ne, ty nemas pravdu. Ocekaval bych rozhovor kdyz ne s Krulou, tak s Kretinskym, proc takoveho cloveka zamestnava.

        Otazky typu, co asi na auchej hajzl a toxicky odpad budou rikat v Anglii apod.

        Ale s tebou je fakt kazfa diskuse marna

        • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

          tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 10:15 |  
          0 0

          re: "Honza K1" - myslím, že právě Anglii by ten suchej hajzl a odpad u Čáslavi asi zajímal dost silně, proto i ispart hází jakousi zpátečku a bude si dávat bacha a roupy ke Slavii bude muset potlačit!

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        pf     před 3 lety 20.01.2022 19:44 |  
        6 1

        Reportéři sportu se měli věnovat skandálnímu finále poháru velmi podrobně, když to bylo aktuální... Ani tehdy nebylo potřeba znát zákulisní kontext o suchým hajzlu v podání pana kruly, aby si člověk připadal trapně a bylo mu při sledování toho zápasu nevolno. Místo toho vycházeli oslavné články o tom, jak sparta konečně získala pod genitálním rosou trofej:)))

        Věřím, že si dáš tu práci jako v případě zmíněných článku a dáš odkaz na tehdejší report ze skandálního finále. Snad tam bude aspoň zmínka o tom, že frýdek může být rád, že za šlápnutí na malínského obdržel jen žlutou kartu:))))


        Komentář byl uživatelem upraven (20.01.2022 19:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

          tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 10:21 |  
          0 0

          re "pf" - správně i třeba ve spojitosti s vyloučením Oskara a následných komentářů. Situace - dva fauly, dva rozhodčí a 3 prdele novinářů k tomu - rezumé známe, že? Po stejně faulujícím Frýdkovi neštěkl pes, jen kamsi zmizel ani nevím kam!

  5. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    brťas74     před 3 lety 19.01.2022 13:09 |  
    5 0

    Berbr je č...k nanánananánana.

  6. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    Alanor (admin)     před 3 lety 19.01.2022 13:59 |  
    27 0

    Tohle sedí. Rozhodčí proti nám nešli, ale nijak jsme zvýhodněni oproti konkurentům nebyli, viz to zmíněné domácí derby, kde nás zařízli. A myslím, že stejné kolo naopak Plzeň dost skandálně tlačili. Tuším proti Baníku. Bylo to hodně rozmázlé tady i v tisku, když se to takhle sešlo. Zapadá do toho i to, jak se Berbr angažoval v Evropě i to, že jsme proti němu jako jediní otevřeně vystupovali. Za Listkiewicze se to dalo ještě uhrát jen na hřišti, po volbách ale bylo jasné, že vést otevřenou válku by nás stálo sportovní úspěchy navzdory tomu, že na hřiště jsme byli nejlepší.

    A velmi souhlasím i s tím závěrem, kde Sport nepochopitelně nepitvá tu mnohem více prokázanou ostudu, kdy se domlouval postup Brna a nepostup Dukly. Ale mám přímo od bývalého redaktora Sportu, že LFA je spřátelená a nekritizovatelná. Je tam očividný zájem od Křetínského, aby Svoboda zůstal v jejím čele.

    Ani vlastně moc nevím, co tím vším Křetínský sleduje. Snaží se paktovat s Plzní, která ho stejně vždycky ojebala. To samý LFA, kterou sice vede navenek Svoboda. Ale to je spíš neschopný "tydýt" a tvář navenek, reálně to ale nejvíc stejně slouží k mocenským účelům místopředsedy Šádka, což je zdaleka největší křivák v českém fotbale (včetně Pelty, který už to má ale taky za pár jako Berbr).

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      houston (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 18:34 |  
      1 0

      Omluva. Blblo mi ukládání.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.01.2022 18:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      houston (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 18:34 |  
      4 0

      Tlačenka Brna je ve světle vztahu jeho majitele s Šádkem naprosto jasná ! A že tento podrazák je hlavním hybatelem LFA a ne ten sparťanskej Tydýt, to je taky jasný.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 20:16 |  
      0 0

      Výborně napsáno, podepisuji. A proč se bída dala dohromady se Šádkem ? Podle mne byl tím hlavním důvodem Berbr, oni věděli, že s ním je plíseň jedna ruka a chtěli z toho taky trochu těžit a zároveň jít tou snadnější cestou, tím hlavním proudem (není to poprvé, viz. soudruh Obrhel za socialismu) a zároveň ještě získali spojence proti Slavii …

  7. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    kedul     před 3 lety 19.01.2022 14:33 |  
    18 0

    Stručně to lze vyjádřit: Slávistický hattrick navzdory Berbrovi!

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Slávista 51     před 3 lety 19.01.2022 14:45 |  
      8 2

      A proto podle mnohých, především médií, si však za to zasloužíme trest - odebrání titulů a vyhození do .ligy.
      Takhle si tu žijem.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        Lord_Edmund     před 3 lety 19.01.2022 15:18 |  
        4 1

        hele v D. řádu (četl jsem jen ten nový paskvil co je vyvěšen na svazových stránkách) není ani slovo o odebrání titulu, proč se to stále v diskuzích zmiňuje? Pokuty, odebrání bodů, přeřazení do nižších soutěžích o titulu jsem nic nikde nevyčetl.

        • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

          Slávista 51     před 3 lety 19.01.2022 15:46 |  
          3 3

          Já nepíšu o žádném řádu.
          Píšu o tom, jak se do Slavie naváželi pisálkové, kecálkové a fandové některých klubů !

          • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

            Lord_Edmund     před 3 lety 19.01.2022 15:56 |  
            5 1

            Fandy jiných klubů není třeba vůbec řešit. Používají stejně jako my více emoce, než rozum. No a třeba Czsaplár je rekulérní blázen, který po Slavii jde, protože ví, že je to teď v kurzu a jeho "odborné" názory nikoho nezajímají.

            • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

              Slávista 51     před 3 lety 19.01.2022 16:33 |  
              1 3

              Ty si nikdy neslyšel, nečetl, co v médiích bylo o Slavii ?
              Jak za to máslo na hlavě/uplácení, musí být potrestána !

              • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

                tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 10:31 |  
                0 0

                k slavista 51 - je otázkou zda odebrání titulu - jen jednoho je trestem a koho osobně, zde snad Nezmara jako t. č. subalterního manažera a Tvrdík, coby "statutár" to řekl jasně ... Kdoví, a doufejme, že snad nejsou ještě další odposlechy jiné a jinde. Možná šlo o "taktický" výtah/výcuc jen pro FAČR jako poškozeného, k tomu "navíc" s poznámkou vyšetřovatele, což má k důkazu hodně daleko!!


                Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2022 10:32) . Zobrazit původní komentář

  8. Tvrdík vs Berbr

    pcitron     před 3 lety 19.01.2022 14:45 |  
    6 1

    Z našeho pohledu nejzásadnější z celého článku je explicitní tvrzení, že se Tvrdík Berbrovi vědomě a dlouhodobě vyhýbal. Jestli měl info od Hamáčka nebo někoho jiného je irelevantní.

    • Re: Tvrdík vs Berbr

      kedul     před 3 lety 19.01.2022 16:28 |  
      7 0

      Nemyslím si, že by Tvrdík měl avizo na odposlechy. Totiž nedává mi smysl, že by před nimi nevaroval minimálně Jirku Bílka (za kterým, zdá se. nadále pevně stojí), když už by jim "předhodil" Jana Nezmara. Ale tu poslední část souvětí dodávám jen jako silnou nadsázku. Totiž, jakkoliv Jaroslav Tvrdík politicky není můj oblíbenec, nepochybuju, že by ani to nedopustil hlavně kvůli Slavii.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.01.2022 16:30) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    utrzeny_ze_retezu     před 3 lety 19.01.2022 17:20 |  
    13 0

    Pořád čtu jak bylo zvykem platit "jízdné" a až Slavia nechtěla (přitom je to ale prezentováno zcela opačně), ale kdo komu před tím to jízdné platil se asi ani náznakem nesmíme dozvědět...

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      kedul     před 3 lety 21.01.2022 02:15 |  
      2 0

      Spíš výpalné, tak se přeci nazývají vyděračské praktiky mafiánů. A pokud jde o to, kdo ze zvyku poslušně platil, o tom by krom Berbra možná mohl něco vědět třeba Jan Nezmar už ze svého dřívějšího angažmá. Soudím tak z jeho vlastního výroku, že "České fotbalové prostředí je dlouhodobě nezdravé a proto jsem z něj odešel". Zhruba tak lze parfrázovat jeho mediální reakci na aktuálně zveřejňované policejní odposlechy.

  10. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    Cross     před 3 lety 19.01.2022 17:58 |  
    6 3

    Už je to hodně nastavovaná kaše. I ty nejhorší policejní dohady jsou jen policejní dohady. Z takových by se v Bartolomějské mohla postavit nová Petřínská rozhledna. Slavii proto nikdo ani nekontaktoval, nežádal o vysvětlení. Nemělo by to smysl. Tak to musel i v Nezmarově případě (pokuď ne už rovnou kriminalista) vyhodnotit nejpozději státní zástupce. Takže ty vybrané plky policajti zkusili dát do médií, abychom my spekulovali o Slavii za ně. A to mi vadí nejvíc. Když nemají o něčem dost důkazů, tak buď trestný čin nenastal, anebo se oni málo snažili. Tyhle úniky do médií ze spisů jsou ovšem protiprávní v každém případě a inspekce by to mela vyšetřovat a trestat. Protože kdo si myslí, že z jeho 2-3 letého odposloucháváni nevznikne pěkný sestříhaný seriál pro všechny okolo, pro kamarády, pro rodiče, pro děti i pro manželku, tak ať hodí kamenem. Rozesrat touto cestou lze i rodinu a manželství, natož fotbalový klub. Takže děkujeme.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      MKCZ83     před 3 lety 19.01.2022 18:22 |  
      6 2

      Policie spis nepustila, ten pustil někdo z FAČRu, nebo obhájce Berbra, nebo někdo takovej, komu se to hodilo, nebo za to něco od médií dostal. Protože k tomu spisu má už nějakou dobu přístup spousta lidí ze zákona. Tj. obžalovaní a dotčení.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 10:45 |  
      0 0

      ad Cross: míříš správně. Možná je i ve hře tvrdší obvinění - viz naznačené výpalné, tedy spíše vydírání, což je jiný level, který nemá s účastí FAČR jako poškozeného nic společného a taky důkazní situace je pro tento účel jiná, ostatně asi tohle mohl Tvrdík tušit/nebo vědět/ to už je jedno! Bohužel vše se můžeme jen dohadovat a to je tak všechno! Řečeno s Cimrmanem a v jeho hájemství ...

  11. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    SKEP     před 3 lety 19.01.2022 18:17 |  
    3 25

    Kámoš, kterej do toho vidí říkal, že prej Berbr žádá od klubů tučné držhubné, jinak že bude u soudu zpívat a všechny neplatiče pošle na lavici obžalovaných. Slavia proto musela prodat Kuchtu, Sparta Karlsona a Plzeň zrušila zahraniční soustředění.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      MKCZ83     před 3 lety 19.01.2022 18:20 |  
      7 0

      A tys požil co?

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        kalex     před 3 lety 19.01.2022 23:11 |  
        1 0

        30 roků v hladomorně.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      houston (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 18:36 |  
      6 0

      Jo, takže kluby budou z ofiko peněz z kasy sypat Berbrovi do korýtka... Kde sedíš a kolik jich máš ?

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        SKEP     před 3 lety 19.01.2022 19:49 |  
        0 6

        Každý sekretář dobře ví, že k černým penězům potřebuje o to víc těch oficiálních.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        damade     před 3 lety 20.01.2022 01:04 |  
        1 0

        Vždyť to je naprosto jasnej vtip

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 19.01.2022 19:20 |  
      6 0

      A teď ještě tu O Budulínkovi, ta je taky hezká…

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      záplata     před 3 lety 19.01.2022 21:05 |  
      4 0

      Nojo, můj kámoš, kterej do toho vidí, říkal, že Slávie, AVE a Plzeň na Berbra poslali vostrý hochy a ty mu pohrozili, že když nebude držet hubu tak mu namažou kliku u baráku psím hovnem, posprejujou plot a na všechny rohy vylepjej plakát, že je kluk eanej. A když je jó nasere, tak mu na kapotu u auta vyrejou hřebíkem švába. A to je pravda pravdoucí.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      záplata     před 3 lety 19.01.2022 21:06 |  
      10 0

      Nojo, můj kámoš, kterej do toho vidí, říkal, že Slávie, AVE a Plzeň na Berbra poslali vostrý hochy a ty mu pohrozili, že když nebude držet hubu tak mu namažou kliku u baráku psím hovnem, posprejujou plot a na všechny rohy vylepjej plakát, že je kluk eanej. A když je jó nasere, tak mu na kapotu u auta vyrejou hřebíkem švába. A to je pravda pravdoucí.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        záplata     před 3 lety 19.01.2022 21:09 |  
        2 0

        Jejda, dvakrát.

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        kalex     před 3 lety 19.01.2022 23:09 |  
        5 0

        Znám borce, co zná borce, co mu jeho brácha hodí ve sprše mýdlo. A teď ať se zkusí posrat :()

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 10:52 |  
        0 1

        viz "záplata": Když už , tak už se píše vylepí a né vylepjej. Jsi u dědiců řečnického a LITERÁRNÍHO spolku nikolv v rudém, či jenom narůžovělém plátku!


        Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2022 10:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 20.01.2022 07:55 |  
      9 0

      :-))) Tak větší nesmysl už jsem dlouho neslyšel...

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Sherudan     před 3 lety 21.01.2022 16:05 |  
      3 0

      Jj... A proti chemtrails zaručeně pomáhá odpařovat ocet.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      tomblesk     před 3 lety 29.01.2022 10:47 |  
      1 1

      viz SKEP - asi máš po hodně mokrém snu na zateplené Letné!

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Fačín     před 3 lety 01.02.2022 12:02 |  
      0 1

      První věta je klidně možná a reálná, ale s druhou částí nesouhlasím, tolik Berbr chtít nemůže.

  12. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    japhy     před 3 lety 19.01.2022 20:29 |  
    16 0

    Suchej hajzl vs. Sport.
    Jelikož live mi redaktoři Sportu připadaj jako lidi, nedělá mi problém sledovat Zajíce, a to dokonce i s Vackem na palubě. Nemusím s nima vždy souhlasit, ale pro to to nesleduju.
    No, a někdy 4 epizody zpět se těm odposlechům věnovali, Podroužek byl spravedlivě vytočenej, co má co Bílek o půli shánět Rogoze a nadávat na sudího. OK, pak mu ale Ondřej lehce připomněl Suchej hajzl, tak jsem čekal, co na to milej Podroužek. Ten snad ani nezpomalil a všechno smetl ze stolu, že Sparta potom Krulu uklidila někam na Strahov a víc to neřešil.
    Tak tady máte pohled Sportu na Suchej hajzl, doufám, že si to pamatuju dobře. Už jsem se třepal, jak mu v tom Ondra vymáchá čumák, jako že náš Nezmar už u nás dokonce vůbec není nebo něco podobnýho, ale leda prd.

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      SKEP     před 3 lety 19.01.2022 21:26 |  
      2 4

      Kdo si z odposlechů nemusí dělat těžkou hlavu je hradní kancléř Mynář. Slovácko sa nesúdí!

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      pehacko     před 3 lety 20.01.2022 00:35 |  
      13 2

      To je prave nejvetsi problem, ze suchy hajzl a berbra dlouho u moci drzel i denik spart, ktery jako hlavni sportovni noviny stranický spravne a dle zadani ty prave hnusarny kryjí a naopak hazi spinu co to jde na nas… protoze kdo je největším nepřítelem proletaru z toaltene? Prece Slavia co nechtela platit zavedené jízdné z kapr lize

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 20.01.2022 03:24 |  
        5 0

        Hele, já neříkám, že nemáš pravdu. Ale mám dojem, že dokonce i iSpart v jednu dobu proti Berbrovi dost jel. Tenkrát otiskoval i výpovědi a vzpomínky několika rozhodčích, se kterými se pak Berbr (marně a neúspěšně) soudil. Kdoví, kdy a proč nastala ta změna...?

      • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

        Boss82     před 3 lety 30.01.2022 18:45 |  
        0 10

        Ale hovno, Sport šel vždy proti Berbrovi hodně ostře, tak tady zase nemel kraviny.

        • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

          lubi34     před 3 lety 31.01.2022 19:20 |  
          3 0

          Křetínského kabelou ta ostrost skončila

    • Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

      Mijk     před 3 lety 20.01.2022 08:16 |  
      21 0

      Největší trapas je ta Podroužkova mentální gymnastika, kde vysvětluje, proč nepsali o Svobodovi a Šádkovi tím, že tyhle přepisy komunikací z odposlechů jsou eticky na hraně a je tam spousta spekulací, do kterých se oni nechtějí pouštět.. Mě by zajímalo, jestli to jemu samotnýmu fakt není blbý a nepřipadá si jako idiot, když si takhle sere do huby.. U mě skončil a může si psát a povídat kde chce co chce..

  13. Re: „Vy o ten titul ještě přijdete,“ vyhrožoval Berbr Slavii. Během čtyř kol se pak j

    ColinSKS     před 3 lety 21.01.2022 14:30 |  
    7 5

    JT s berbrklikou solidně vyjebal. v mých očích přidal 50% k tak kosmickému hodnocení, které na něj mám. A to je na 200% nejlepší šéf, kterého kdy SKS měla. Jen je mi trochu líto, že na tom twitteru se upozadil, bylo to prima ta komunikace a vazba s fanoušky. na druhou stranu, kdo by si chtěl nechat dobrovolně pod každým příspěvkem nadávat. já tedy ne. stačí mi to tady :-D


    Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 14:31) . Zobrazit původní komentář