Aktuality z médií

Komentáře (74)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    kostelnivlajka     před 3 lety 08.12.2021 09:24 |  
    8 2

    Eden! Konečně!!

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      Alky (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 09:51 |  
      4 3

      Prý Tipsport. To snad ne. Ten už je skoro všude. Koupíš lístek na Slavii a skončíš v Liberci.

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      Slávista 51     před 3 lety 08.12.2021 11:59 |  
      1 2

      Jo, tak by to mělo být !
      Třeba se časem dočkáme.

  2. Tipsport

    James     před 3 lety 08.12.2021 10:19 |  
    11 3

    Já teď úplně nenavidím tu reklamu na Tipsport ,jak tam sedí ten dauňák Krejčí ml. na gauči. Před tím tam byl v reklamně Bořek Flusalů . To byl taky hnus . Teď už vsázím jen na Fortuně ,abych nepotporoval tenhle hnus . Nakonec to snad budu muset přehodnotit , někdy je osud nevyzpytatelný .

    • Re: Tipsport

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 11:26 |  
      3 0

      Pokud stadión ponese název Tipsport, tak pochybuji, že by Slavia měla být v reklamách Tipsportu. Ať už ten originální dres v reklamách Tipsportu anebo že by Provod nahradil krejčího. Stadión nespadá pod Slavii. Jsou to dva subjekty, které spojuje stejný vlastník.

      • Re: Tipsport

        dalislavista     před 3 lety 08.12.2021 15:00 |  
        0 0

        Ale ta jejichvýmluva, že tam nemůže být náš celý dres, protože nemají práva, to bude asi blbost, ne? To je něco tak hnusného, že dát jim souhlas s naším dresem (jestli je to vůbec potřeba), by mělo být i v našem zájmu ( aby nám tam neprznili dres). A zároveň, aby tam nebyl v tom dresu ten neandrtálec, co tam donedávna byl.

        • Re: Tipsport

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 16:03 |  
          0 0

          To máš stejné jako kdybys prodával třeba půllitry s logem Slavie. Vyrobit si je pro vlastní účely můžeš, ale nemůžeš na tom vydělávat.

    • Re: Tipsport

      p!erreCORE     před 3 lety 08.12.2021 14:21 |  
      3 0

      neválej se v tom vápně byla ale dobrá hláška.. i když to byl asi cement, protože podle mně dělal beton

  3. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    Mikey     před 3 lety 08.12.2021 10:32 |  
    8 0

    Neříkal Tvrdík, že to je velká mezinárodní společnost?

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 10:56 |  
      4 0

      Říkal, ale asi to s nimi nakonec nedopadlo a zájemců bylo víc ...

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      gr—pla     před 3 lety 08.12.2021 15:54 |  
      9 13

      Tvrdík toho už napovídal…

  4. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    Borgetti     před 3 lety 08.12.2021 11:17 |  
    8 0

    Proč tedy neberou náš B tým do Tipsport ligy? Nechápu. Jasně, pro ně to je jen B tým, ale kvůli nám slávistům by se ten Tipsport Cup sledoval mnohem více.

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 11:32 |  
      6 0

      Taky mne tím naštvali, ale že je to B tým, tak tím to asi nebude, protože Béčko rudých do Tipsport ligy pozvali ... Asi jim vadí, že náš B tým hraje "jen" třetí ligu ?

  5. Tipsport

    Cross     před 3 lety 08.12.2021 13:43 |  
    14 0

    Reklamy Tipsportu jsou odporné. Kdo víc sleduje fotbal, musí ty uřvané stupidní kousky absolvovat i mnohosetkrát ročně. Ta vyzývavá a nepředstíraně debilitní podstata těch spotů Je k nevydržení.

  6. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    p!erreCORE     před 3 lety 08.12.2021 14:19 |  
    11 3

    https://www.sport.cz/clanek/komercni-clanky-nabita-nedele-na-tv-tipsport-v-akci-slavia-bolka-i-severocesi-2746291

    clanek sem necet, ani vas nemusi zajimat. jde mi o ten obrazek, tu reklamu tipsportu.. uz to takhle delaj ty prasivci nekolik let s těma dresama..hnus a hnus! a pojmenovat po nich stadion je hnus a hnus! věřím, že ty peníze by nabídnul i někdo jinej. tohle koušu těžko

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      mudrc     před 3 lety 08.12.2021 14:48 |  
      0 13

      plerreCORE arena!
      Hod do placu vic a je to tvoje. Muze nam byt burt, jak se jmenuje Eden, dulezite budou vzdycky penize.

      • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

        Papol     před 3 lety 08.12.2021 19:57 |  
        10 0

        Ty jsi fakt hlupoň. Vždycky to bude EDEN, ať se bude nazývat stadion jak chce, ale mezi fanoušky Slavie, vždy EDEN

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      Lunaris     před 3 lety 08.12.2021 17:16 |  
      3 7

      Řešíš blbosti.

      • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

        p!erreCORE     před 3 lety 08.12.2021 17:23 |  
        6 2

        Já si právě nejsem úplně jistej, jestli je blbost, když se nám někdo několik let pravidelně vysmívá a znevažuje, byť "jen" takovouhle formou.. a pak po něm pojmenujeme stadion?

        • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

          Lunaris     před 3 lety 08.12.2021 17:41 |  
          1 7

          Řešíš blbosti.

          • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

            p!erreCORE     před 3 lety 08.12.2021 17:59 |  
            3 3

            peníze nesmrděj, viď?

            • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 21:18 |  
              5 0

              Přesně tak, peníze nesmrděj.
              A ať se to bude jmenovat jak chce, stejně se budeme kamaráda ptát: "Jdeš na Slavii, jdeš na příští fotbal, jdeš v neděli do Edenu?" Nikdo z nás neřekne: "V neděli jdu do Tipsport Areny", to řeknou možná jen televizní komentátoři.

  7. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    damade     před 3 lety 08.12.2021 18:10 |  
    1 8

    Tipsport je lepší než Sinobo. Ale proč se to prostě nemuže jmenovat Eden?

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      gr—pla     před 3 lety 08.12.2021 18:15 |  
      15 1

      Protože peníze?

  8. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    SKSKali     před 3 lety 08.12.2021 18:19 |  
    8 2

    Zvykl jsem si na Sinobo, docela se mi to líbilo a i na stadionu to docela pěkně vypadalo.
    By mě zajímalo, co se stalo s tou velkou zahraniční firmou, když to Tvrdík v rozhovorech pokládal za hotovou věc s tím, že sama společnost přišla s nabídkou.
    Tipsport aréna je hrozný, nemám rád název árena u fotbalových stadiónů. Navíc tím, že Tipsport sponzoruje víc klubů a stejný název má hokejová hala v Holešovicích, tak to zní tuctově. Mně se libí, že jinak hledáme nové, v Česku neokoukané sponzory a tím jsme i originální.
    Navíc, jedním z našich hlavních sponzorů je Fortuna, takže je to i docela paradoxní situace.

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      Papol     před 3 lety 08.12.2021 19:54 |  
      7 0

      Nikdy jsem si nezvykl na Sinobo aréna či stadion. Vždy to bude EDEN, a ten je fakt jenom jeden, a to SLAVIA

  9. Stadion

    hajnej     před 3 lety 08.12.2021 19:14 |  
    7 1

    Stejně to bude jednou stadion Pepi Bicana, tohle je jen přechodný stav. To bude oficiální, jinak je to pořád EDEN!

    • Re: Stadion

      Pepibican     před 3 lety 08.12.2021 21:57 |  
      8 0

      Už aby to bylo, já jsem ready.

      • Re: Stadion

        Pepino44     před 3 lety 09.12.2021 09:31 |  
        3 0

        No, ještě aby byl ready taky Ivan.

        • Re: Stadion

          Ivan     před 3 lety 10.12.2021 12:30 |  
          0 1

          není problém

      • Re: Stadion

        necich     před 3 lety 09.12.2021 17:08 |  
        1 1

        Ty ano, ale tvůj synek je vocas...:)

        • Re: Stadion

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 17:52 |  
          0 0

          Ufff, to mi přišlo od tebe strašně sprosté, než jsem se podíval na nick toho, komu to adresuješ. Bylo mi divné, že ty, starosta a možná budoucí pre(miér/zident) by ses snížil k urážení něčích dětí. ;-)

          • Re: Stadion

            necich     před 3 lety 09.12.2021 19:06 |  
            0 0

            Tak to jsem rád, jen jsem si nevšiml reakce Pepina, kteý reagoval v podobném duchu.. Takže to nevyznělo tak jak jsem si myslel..:)

            • Re: Stadion

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 19:35 |  
              0 0

              Tak Pepino jsem si myslel, že mluví o Schranzovi. :-)

  10. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    o5aradecek     před 3 lety 08.12.2021 20:46 |  
    10 0

    Pokud z toho klub finančně profituje, je mi to víceméně jedno. Hlavně, když to není Šampon a kondicionér v jednom Aréna, jako v Simpsonech nebo Generali Česká pojišťovna Aréna, jako na spartě... :-))

    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 22:29 |  
      1 5

      Stadión nespadá pod klub. Takže to nemá na chod klubu žádný význam.

      • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

        deny91     před 3 lety 08.12.2021 22:45 |  
        0 0

        A pod koho spadá?

        • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 23:03 |  
          1 9

          Má stejného majitele jako Slavia, ale to je tak vše, co Slavii a fotbalový stadión spojuje, když to přeženu. Lobkowicz pokud se nepletu taky stále spadá pod Citic a Slavia z toho nemá žádné peníze.

          • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

            deny91     před 3 lety 08.12.2021 23:07 |  
            1 0

            Chceš mi tedy tvrdit, že příjmy z ticketingu a reklamy na stadionu nejde do rozpočtu SKS?

            • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.12.2021 23:36 |  
              3 3

              Ticketing anebo reklamy jsou snad něco jiného než název stadiónu. Myslíš si, že nájem McDonaldu jde do kasy Slavie, těžko... to jde podniku Stadion Eden, a.s. tak jako název stadiónu.

              • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 09:03 |  
                5 1

                Zkusíme to jinak, ju? McDonald má prodejny po celém světě a lidi by k němu chodili, i kdyby v Edenu v nájmu nebyl - na tom se snad shodneme...
                Ale myslíš, že by Tipsport měl zájem o to, aby stadion nesl jeho jméno, kdyby tam nehrála Slavia? Asi ne, že? Proč by to dělal? Kdyby tam kopala Admira, nebo Střížkov ČFL, byla by to reklama dost k prdu....
                Každému jde o to, že oficiální název stadionu několikrát zopakují všichni komentátoři zápasů evropských pohárů... Když jsme hráli proti Ferencvárosi, Legii, Feyenoordu, Unionu i Haifě, vždycky šel přenos minimálně do země našeho soupeře a od komentátora zaznělo: "Zdravíme Vás ze Sinobo Stadium..." a co teprve, když jsme hráli proti Barceloně, Interu, či Dortmundu - to šel přenos do celého světa...
                Apropó Sinobo ... opravdu si myslíš, že nápis Sinobo Arena je tam proto, že Sinobo dalo prachy vlastníkovi stadionu - tj. Citicu? Že si ty prachy přesunuli v Číně a Slavia jako taková z toho neměla nic? To je asi taky nesmysl, že?

                • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                  Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 10:03 |  
                  3 3

                  Moc ti nerozumím, abych se přiznal.
                  Já píšu o tom, že to jsou odděleny subjekty, takže Slavii jako klubu je jedno, kolik za tu reklamu Tipsport anebo kdokoliv jiný zaplatí a jestli vůbec někdo za název platí. Ty tady řešíš marketing Tipsportu.
                  Co se týče zápasů v LM, EL, EKL, tak žádný stadión se neprezentuje sponzorem. Je to proti pravidlům. Sinobo Stadium je v EKL nazýváno jako Eden Arena. Níže máš odkaz z oficiálních stránek EKL z domácího zápasu Slavie s Unionem. Všichni tedy zdraví z Eden Areny.
                  https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/match/2033274--slavia-praha-vs-union-berlin/
                  Sinobo nepřesunula za reklamu peníze Citicu Group dokonce ani Citicu Europe, ale Stadionu Arena, a.s. Takže nesmysl to není, ale je to fakt.

                  • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 10:38 |  
                    1 2

                    Znovu se zeptám: Kdyby tam nehrála Slavia, ale "horní dolní" - měla by jakákoliv společnost zájem na tom, aby se dostala do názvu stadionu? Asi ne, co?

                    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 10:56 |  
                      2 4

                      Proč se stále točíš u marketingu? Když já jsem o tom nenapsal ani slovo.
                      Je to největší venkovní stadión v ČR. Nehraje tam jen Slavia ale taky reprezentace. Konají se tam různé akce... Opravdu celou hodnotu nedělá zhruba 25 domácích zápasů Slavie za rok.
                      Když ale vytrvale žádáš o odpověď, tak já odpovídám, že by měla. I kdyby se tam hrála třetí liga, tak stále je to největší venkovní stadión v ČR, kde se nehraje pouze klubový fotbal.

                      Promiň, ale to je prostě stupidní otázka. Naprosto. Jako kdybych se tě zeptal, zda existuje podnik, který by byla ochoten sponzorovat tým z nižších pater (třeba divize) anebo nějaký méně populární sport. Vždycky se dá najít protistrana. Jasně že ten podnik ti nedá za sponzoring 20M Kč/rok, protože by to bylo pro protistranu nerentabilní, ale dá ti třeba několik set tisíc či nižší jednotky miliónů Kč.

                      • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 10:57 |  
                        2 0

                        To znamená, že z toho Slavia bude něco mít, že?

                        • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 11:00 |  
                          1 5

                          Ne.

                          • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                            kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 11:04 |  
                            2 0

                            Tak nic... :-)

                            • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 11:21 |  
                              0 4

                              Tak se mi to zkus vysvětlit. Dostala by peníze dle tebe jen Slavia anebo i hotel Iris, McD, KB, fanshop a pár dalších podniků, které v Edenu sídlí a vytváří hodnotu?
                              Kdyby se Nákupní centrum Eden přejmenovalo na NC Dáme Jídlo, tak by všechny podniky, které jsou v současnosti v nájmu NC Eden, by dostaly nějaké peníze za změnu názvu NC?

                              • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 12:10 |  
                                3 1

                                A myslíš, že hotel Iris, McDonald, či KB někdy dosáhnou toho, že by od nich do celého světa šel přímý přenos?

                                Zkusíme to jinak... představ si, že si McDonald domluví sponzoring s Tipsportem za to, že svou prodejnu v Edenu přejmenuje na "Tipsport/McDonald prodejna"... do provozovny umístí reklamy Tipsportu, na fasádu místo strohého McDonald přibude i Tipsport... všude se objeví reklama "navštivte naší Tipsport McDonald provozovnu ve Vršovicích!"

                                Co myslíš? Bude peníze od Tipsortu inkasovat McDonald, kterému vlastně nepatří ani kachlička, ani sloupek, na kterém by mohla být reklama, o té fasádě ani nemluvě.... nebo majitel stadionu?

                                Tohle je podobné - jednání s firmou, jejíž jméno bude v názvu Stadionu vede SKS - o ní tu jde, s ní chce sponzor spojit jméno a nabízí za to peníze...
                                Přestože jsou tam v nájmu

                                • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                  ocetnik     před 3 lety 09.12.2021 13:55 |  
                                  5 0

                                  Karle, stadion vlastní EDEN Arena a.s. a fotbal je SK Slavia Praha - fotbal, a.s., dvě různé společnosti, vzájemně propojené, ve výsledku je fotbal jen nájemce.

                                  Takže pokud na stadionu bude třeba "Karel Hubáček - řeznictví", tak fotbal z toho nemá vůbec nic.

                                  Na druhou stranu jsou to dvě propojené společnosti tak určitě se dají dělat nějaké přesuny/slevy apod.

                                  Finále toho celého je, že v rámci celé skupiny to určitě zlepší účetnictví celé skupině v ČR.

                                  • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                    kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 14:11 |  
                                    0 3

                                    Já to chápu

                                    Ale stejně předpokládám, že sponzor primárně chce, aby se po něm jmenoval stadion, na kterém hraje SK Slavia Praha.... a smlouva bude mezi firmou SK Slavia Praha - fotbal a.s. a sponzorem - ať už to bude Tipsort, nebo někdo jiný..

                                    A nájemce firma SK Slavia Praha - fotbal, a.s. dojde za pronajímatelem - firmou EDEN Arena a.s. a domluví se s ní, že v rámci svého nájmu by chtěla, aby nahoře na stadionu byl nápis ten a ten ... a jestli za to ten pronajímatel něco chce...

                                    Protože - co si budeme povídat - kdyby KB, nebo McDonald odešli, tak to pro sponzora uvedeného na vrcholku stadionu nic neznamená... ale kdyby se Slavia rozhodla, že odteď bude hrát na Strahově, tak on už nebude mít důvod, aby se po něm jmenoval stadion, na kterém si jednou za čas zahraje repre...

                                    V normálním světě, se nějak dohodnou nájemce s pronajímatelem... u nás je to o tom, že by si k jednacímu stolu museli sednout Tvrdík s Tvrdíkem, nebo se pletu?

                                    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                      ocetnik     před 3 lety 09.12.2021 14:20 |  
                                      3 0

                                      jasně mohla by to být jedna z možností, že Slavia fotbal bude mít v pronájmu část fasády a střechy a v rámci podnájemní smlouvy tam umístí sponzora. Ale to bych si fakt reálně nemyslel. Dokázal bych vymyslet plno jiných věcí jak ty peníze dostat do fotbalu.

                                      • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                        kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 14:40 |  
                                        0 4

                                        Tak hlavně obě tyhle firmy mají za předsedu představenstva pana Tvrdíka... čili nevidím důvod, proč by to mělo být tak, že Slavia z těch peněz neuvidí ani korunu...

                                        • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 14:52 |  
                                          2 1

                                          Tvrdík je předseda i Pivovaru Lobkowicz Group, a.s.

                                          Díky Davide.

                                          • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                            kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 15:28 |  
                                            2 1

                                            A pivovar si sehnal nějakého sponzora, který mu zaplatí za to, že bude mít reklamu na budově, která Lobkowitzovi nepatří?

                                            Opravdu mi přijde, že se motáš v šíleném bludu...

                                            • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                                              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 16:15 |  
                                              2 3

                                              Myslel jsem, že to bude mít nějaký smysl, ale když už ani David nepomohl... Zbývá snad jedině Tvrdík anebo Konrád, ale takové konexe zase nemám.
                                              Třeba budeš na zimní TK, jako zástupce SN a vzpomeneš si na dnešní diskuzi a zeptáš se, zda z nového názvu stadiónu bude mít nějaký profit klub.

                  • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                    wimpy     před 3 lety 09.12.2021 16:19 |  
                    0 0

                    Otázka, na kterou ale neznáme odpověď je, do jaké míry je vlastnictví klubu a stadionu stejným majitelem odděleno formálně, kvůli jakési účetní výhodě, nebo fakticky.

                    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                      deny91     před 3 lety 09.12.2021 18:04 |  
                      2 0

                      Pro faktické oddělení není žádný relevantní důvod. Asi těžko bude Tipsport partnerem společnosti Eden Arena. Bude partnerem SK Slavia Praha a to se promítne do změny názvu stadionu. Ta faktická provázanost je z toho tedy zřejmá nehledě na to, jak je to rozděleno na papíře.

                      • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                        wimpy     před 3 lety 09.12.2021 18:49 |  
                        1 0

                        Souhlasím, zní to logicky a je to nanejvýš pravděpodobné. Tedy až na to, že de jure je smouva podepsána určitě mezi Tipsportem a vlastníkem stadionu, na něj také bude znít faktura.

              • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                deny91     před 3 lety 09.12.2021 13:25 |  
                0 0

                Ty nechápeš, že název stadionu podle sponzora je reklama? :D

                • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                  Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 13:53 |  
                  0 2

                  Myslel jsem, že píšeš o reklamě na trávníku/světelné tabuli. Zkrátka to co vidíš, když si sedneš na sedačku v Edenu. To jde Slavii.
                  Pokud jsi ale myslel nápis Sinobo Stadium, tak z této reklamy samozřejmě nemá Slavia nic. To je příjem pro podnik podniku Eden Arena, a.s.

                  • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                    deny91     před 3 lety 09.12.2021 15:29 |  
                    3 2

                    Tyjo, škoda že to neví lidi z vedení Slavie. Zbytečně by do toho neinvestovali svůj čas a úsilí a mohli se věnovat něčemu, z čeho by Slavie jako klub profitovala. Nevíš, proč se teda vedení tak snaží, když z toho nic Slavie mít nebude?
                    A samozřejmě Číňani to tak určitě dělají, že fungování stadionu a klubu striktně oddělují, že? Že vlastně ze zisků stadionu do klubu nic nejde? Sice do klubu sami posílají stamilionové injekce a klub sponzorují, ale zisky z reklamy na stadionu v podobě třeba názvu? To ne, to si nechají pro sebe a do rozpočtu Slavie to nepůjde, jsou to přece 2 oddělené společnosti! Příteli, uvažuj trochu...

                    • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 16:04 |  
                      0 3

                      Aha, takže když bude Slavia zisková, jen tak ty peníze pošle sesterské firmě, která bude ve ztrátě. Aha, už to chápu! Děkuji.

                      Proč investují svůj čas? Protože nesedí jen na jedné židli, ale mají těch ''židli'' více, proto se starají i o podnik Eden aréna a.s. Pro klub samotný je dobře, že podnik vlastnící stadión na kterém Slavia hraje je rentabilní.

                      • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                        deny91     před 3 lety 09.12.2021 17:56 |  
                        4 1

                        Ty děláš, že nechápeš, že je očividně jiný vztah mezi firmou SKS a s ní spojeným stadionem, než mezi SKS a třeba pivovarem Lobkowicz. Zatímco první dva spolu fungují provázaně a v návaznosti na sobě, Slavie s jinými firmami nemá nic společného kromě toho vlastnictví stejným CITICem. Tak děláš ze sebe blbého nebo co?

                        Zkusím to naposledy a ještě jinak: Ten Tipsport bude partnerem společnosti Eden Arena, nebo týmu SK Slavia Praha? Hádej. Pak zjistíš, komu půjdou peníze vyplývající z toho partnerství.

                        • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                          Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 09.12.2021 20:31 |  
                          3 2

                          Bude partnerem společnosti Stadion Eden a.s.

                          • Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

                            deny91     před 3 lety 09.12.2021 20:47 |  
                            4 1

                            Už to vidím, jak vydají tiskovou zprávu:
                            "Společnost Tipsport oznamuje, že se stává hrdým partnerem společnosti Stadion Eden a.s. Těšíme se na spolupráci s tímto významným partnerem."

  11. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    ColinSKS     před 3 lety 09.12.2021 07:42 |  
    3 7

    já jsem trochu zklamaný. když si vzpomenu, co má bída a další na dresech .... Mrzí mne, že nevyšel nějaký globálnější sponzor na jméno stadionu. Je jasné, že tohle je dobrý produkt na marketing ale divím se, že po něm neskočil někdo jiný. Zdá se že sázkaři težce prohrávají :-D . Hlavně že to není třeba AAA Auto Arena.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.12.2021 07:43) . Zobrazit původní komentář

  12. Eden

    hiker42     před 3 lety 09.12.2021 08:45 |  
    18 1

    Nikdy jsem nebyl v Sinobo areně, nikdy nepůjdu do Tipsport arény. Chodil jsem a dá-li Bůh, chodit budu, do EDENU.

    • Re: Eden

      kjandourek (admin)     před 3 lety 09.12.2021 09:08 |  
      11 6

      Tak on ten název není pro fanoušky... My si mezi sebou můžeme stadionu říkat jak chceme... Ale oficiální název zazní pravidelně při TV přenosech... při tiskovkách... a to je pro sponzora důležité hlavně při mezistátních zápasech.... Německý komentátor při zápase Evropské ligy neřekne Grüße aus Eden, ale Grüße aus xxx stadium... To samé při zápasech reprezentace....

      O tuhle prezentaci sponzora jde - ne o to, že by si fanoušci byli povinni doma manželce říkat, že jdou na zápas do Tipsport Arény :-)

      • Re: Eden

        hiker42     před 3 lety 09.12.2021 10:01 |  
        8 0

        Manželka chodí občas se mnou, samozžřejmě do Edenu :)

        • Re: Eden

          pehacko     před 3 lety 09.12.2021 12:02 |  
          5 0

          Karlova Jo?

          • Re: Eden

            hiker42     před 3 lety 09.12.2021 12:53 |  
            0 0

            Jsi NeznaBoh.

  13. Re: Sinobo Stadium? Už ne. Domov Slavie ještě před Vánoci změní jméno

    Dru Zeree     před 3 lety 09.12.2021 09:46 |  
    4 0

    Tak JT píše, že kandidátů je více a ještě se bude hlasovat.