zase kromě toho určitého "jedu" vůči Tvrdíkovi tam nepíšou zase nic špatného....popravdě pokud by nás chtěl koupit další silný subjekt, asi bych proti nebyl. Ale podobné články jsou už takový vánoční folklór ze strany isportu, bych neřešil :-)
To zas ano, s tím bych taky souhlasil, silný investor se hodí, záleží jaké by měl úmysly, já moc lidem z Arabského světa nevěřím, ale to je moje smůla...ale za mě Jarda prostě do vedení patří...ale tak známe ty tajné zdroje Sportu..Proč neřeší co bude s jejich Spartou, a jo vlastně, vždyť to jsou Křéťovi média....
A já bych se obával, že při výměně tří členů představenstva včetně Tvrdíka by zmizela kontunuita nastavených procesů a směřování. Aby jsme se nezačali plácat v hledání nové strategie.
Já tedy mám tady raději Číňany než Araby, když už není nějaký jiný investor. S Araby mám tedy menší zkušenost než s Číňany, ale ohledně důvěryhodnosti jsou na tom podle mně podstatně hůř.
Z toho "článku" "stříká" zlomyslnost. Vacek a spol. musí denně adorovat Křetinského, protože kdyby přestal tuto svou "hračku" financovat, tak se ti nýmandi neuživí ani v Mateřídoušce.
to má být zemětřesení? pokud by k tomu došlo, řekl bych diiverzifikace závislosti na majiteli a zbavit se JT by mohl je totální idiot při tom vlivu, který má všude možně.
Oni to potřebujou komunikovt jako senzaci a ideálně průser, přece nebudou psát v tomhle případě pozitivně. To by udělali jen kdyby šlo o prodej Sparty, jaká je to šance dotáhnout Slavii. U Slavie to je ale průser a odhad špatných zítřků. Nesmysl, dělaj to takhle pořád a vydávaj tyhle články se železnou pravidelností, kdy se Slavii nejvíc daří. Je to nic jinýho než voser tyhle klepy vídat, o utažení kohoutů a podobných blbostech, který už Tvrdík 10000x vysvětloval.
Souhlas, tento mediální druh obvykle kdesi zachytí nějaký námět, který patrně ani nijak zvlášť u dalších zdrojů neověřuje a hned na to píše vlastní příběh. V tomto případě zřejmě funguje i silnější autorova motivace vzhledem k vydavateli.
Ano, nechte nám komplet vedení. Strategie nastavena, práce se udělalo neskutečně, tak by to dost mrzelo. Navíc JT je náš jediný člověk silný v zákulisí. Ať má minulost jakoukoliv, tak pro Slavii naprosto nenahraditelný.
Souhlas, tento mediální druh obvykle kdesi zachytí nějaký námět, který patrně ani nijak zvlášť u dalších zdrojů neověřuje a hned na to píše vlastní příběh. V tomto případě zřejmě funguje i silnější autorova motivace vzhledem k vydavateli.
Naprostý souhlas, ale je třeba vzít v potaz, že pokud přijde významný investor tak bude chtít mít bezesporu své lidi v představenstvu a DR. Takže někdo ze současných členů půjde z kola ven.
Otázkou by bylo nakolik by chtěli mít kontrolní vliv a nakolik řídící. Můžou mít své lidi v dozorčé radě a současné vedení ponechat. Nebo můžou mít své lidi "formálně" v představenstvu, ale klub dál budou reálně řídit stejní manažeři a představensrvo bude mít více kontrolní-zastřešující funkci, případně nějaká rozumná kombinace. Po tom, co současné vedení a především Tvrdík dokázali by byli blázni, kdyby se jich/ho zbavovali.
Vstup bohatýho akcionáře, který by navíc výrazně omezil vliv číňanů, by byla dobrá zpráva. Vystrčení Tvrdíka ne, ale to mi příjde spíš jako predikce, než nějaká relevantní informace. Myslim si ale, že to celý neni pravda. Kdyby se taková velká věc fakt děla, tak o tom nepíše Blesk.
Mně by popravdě nepřekvapilo, kdyby to byla pravda. Investor se hledal už dříve, hodil do toho vidle covid. I teď je jasné, že CITIC nechce do klubu lít spoustu peněz a spíš si ho chce udržet v dobré kondici, aby neupadal. To je za mě v pořádku a pokud se podaří přivést dalšího solidního spolumajitele, tak jen dobře. Navíc pokud by to byl úplný výmysl, žekal bych od Tvrdíka jednoznačné dementi, jak jsme nakonec od něj zvyklí. Tady odepsal velmi smířlivě a prodej nepopřel (pokud je ta citace teda pravdivá a opravdu jeho, u Blesku nikdy nevíš).
Tak nějak si ale neumím představit Slavii bez JT, abych se přiznal... Udělal toho tolik, teď se rozjíždí výstavba akademie, nová sportovní strategie, spolupráce s kluby... Celkově teď lidem ve vedení opravdu věřím, že Slavii vedou správným směrem. Až se přiznám, že mi je z toho trochu těžko, že by neměl JT zůstat. Možná to není čistě racionální myšlení, ale prostě mi je z té představy nějak smutno. S JT jsem ohledně Slavie takový klidnější, protože pro ni dělá první poslední a tento klub miluje. Snad zůstane součástí vedení i v případě příchodu investora ať už toho zmiňovaného, nebo jiného. Asi ne jako předseda představenstva, ale člen určitě. Uvidíme.
Nicméně Slavie je podle mého ve své současné kondici a se svým vybudovaným renomé velmi lákavá nevěsta pro mnoho solidních zájemců, tak věřím, že budoucnost patří nám :)
Taky mě to vlastně trochu šokovalo, protože on všechen svůj čas věnuje Slavii, za což není placený. TO je neuvěřitelné. Samozřejmě je placený od CITICu za jeho zastupování v ČR, ale žil jsem v domnění, že za práci ve Slavii, která mu bere nejvíc času, je placen také. Za mě naprosto bezprecedentní šéf a nevím, jestli se to ještě někdy bude opakovat. Miluje klub celým srdcem, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Ale jak se říká, ma každém šprochu, pravdy trochu. Že hledáme dalšího investora je jasný, že Čína z projektu fotbal v Evropě couvá taky. No a s tím Tvrdíkem, to je už jen čistá spekulace a přání v Ispartu.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Ježiš,to by bylo tak krásný,každej rok ťytul do Bubenče,ještě zapomněli,že místo Jardy bude hlavní postavou Medujed,kterej je teď na školení poctivosti v Turině a v představenstvu bych viděl Berbra s Popletou.Tvrdíkovi bych zakázal všechny funkce,provinění,sebral 3 tituly sraltě s plísní.Musí zase začít normalizace,žejo soudruzi?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
CITIC vlastní ve Slavii cca 99,2%. Zbytek drží drobní akcionáři.
U Sparty se uvádí jako majitel Křetínský, ale občas problesknou zprávy, že sám Křetínský drží jen pár procent, informace se pohybují od 5 do 25 procent. Něco drží J&T, něco drží jakési kyperské firmy, nikdo neví nic bližšího Takže jakási diverzifikace majitelů by možná nebyla na škodu, není to sázka na jednu kartu.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Žádný strom neroste do nebe… az jednou Danecek pujde do kytek… tak rudym uz nepomuze vubec nic. Bude to jen prestarlej gay klub v pronajmu na strahove.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Sice by to potěšilo, ale nemyslím si, že by šla Sparta do prdele tak jako my v dobách temna. Nicméně ti nebudou hrát prim ještě hodně dlouho. Minimálně do konce Křéti. A tomu hračku nikdo nevezme. :()
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
A chceš opravdu příklad, kdy se našel někdo, kdo z trosek se slavnou značkou dal do kupy hegemona posledních let?
Stačí si vzít správné lidi a samozřejmě mít nějaký budget.
Sparta značka je. Ať se mi to líbí nebo ne.
Ale ani snad ten nejblbější číňan někde na hranici s Mongolskem si nebude myslet, že se na to kluci jen tak vyserou a prodají pod cenou.
Stejně tak i tu Spartu by od toho blba nekupoval nějaký nýmand za odchodné a nechal si tam těch iks debilů v čele s tomáškem.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
CSAPLÁRŮV GLOSÁŘ: Slavia mě nebaví. Když je zápas vyrovnaný, rozhodčí jí pomůže nebo rovnou soupeře zařízne!
Takže to není jen nějaké sólíčko Blesku,ale organizovaná pomlouvačná akce!Ta Slavia si dovolila moc,ukončila padesátiletou dominanci klubu,který to měl dané usnesením ÚV.To se musí okamžitě potrestat!
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
No teda, ani Josef Csaplár nezná aktuální pravidla FIFA!? Nehledě na to, že si pan svérázný glosátor ve svém "spravedlivém roztrpčení" patrně nestačil všimnout, že Sigma vlastně kromě taktické a fyzicky náročné "destrukce" hry nic jiného nepředvedla a tudíž jen těžko mohla bodovat.
Pokud je na té zprávě pravdivá aspoň podstata prodeje polovičního podílu akcií klubu, pak by mě zajímalo, jak to dopadlo s tou už loni před sezonou avizovanou fuzí akciovek klubu a stadionu v jednu společnost. Pan Tvrdík tehdy na předsezonní tiskovce řekl, že to dostal od CITICu za úkol se splněním zhruba do půl roku,
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Už ten nadpis je pochybný a vzhledem k tomu, že Luda a Podri nemají jasno, která firma, tak předpokládám Qatar Petroleum.
Jo ten článek s Csaplárem, to je už účelovka. Asi chce trénovat Spartu.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Ty vlhké sny buzen z ispartu jsou cim dal tim vic zabavne… jaky maji o nas a o naseho jardu tvrdika strach. Je hezke, ze nam jardu zavidi a pritom maji prece ultra mega galakticky veleuspesneho manazera tomase rosickeho s celou rodinou!!! Ze Slavia resi prichod movitého spolumajitele se resi uz dele a take noveho sponzora co bude jeho jmeno v názvu stadionu… to sam jarda uz priznal. Ispart opet jen ukazal svou stranickou tvar a v rukou v mokrem nocniku pise článek o konci nekoho, kdo prisel, videl a nekolikrat rudym nakopal úspěchy sks zadek!!!
O tom clanku si muzeme myslet co chceme, kazopadne to, ze ve Slavii neni neco v poradku dokazuje fakt, ze klub nezverejnuje ucetni uzaverky. Dost to pripomina dobu okolo Rosena a spol. A protoze vsichni vime, kam az takova situacie muze zajit, bylo by dobre, kdyby se pan Ocetnik v pristim rozhovoru s panem Tvrdikem na toto tema trochu pobavil. Zdravi dejf
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Já v tom žádnou urážku nevidím. Jen názor. Že isport a další media nemají Slávii v lásce je zřejmé. Chápu, že jim možná vadí dominance, ale nepamatuji se, že by se objevovaly články proti Spartě v době, kdy dominovala ona.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Zajímavé je klasicky i takové to podtextové vyznění takových článků.
Zatímco v “zdroj blízký klubu” článcích o Slavii lítaji slova jako konec, padák pro Tvrdíka, zemětřesení, v Edenu bude horko, tak například článek o vlivu koupě WHU Křetínským pomalu v každém odstavci důkladně uklidňuje - na Spartu by nemělo mít vliv, oba kluby mohou těžit nebo dokonce hlavně Sparta, není důvod si dělat obavy :)
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
O urovni deniku Sport se zde vubec nemusime bavit. To, ze maji jeho redaktori v popisu prace permanentni utoky proti Slavii je vec znama a vzhledem k majetkovym strukturam vcelku pochopitelna. To co zminuji ja, nejsou ale zadne spekulace. SK Slavia Praha jako spolecnost, zverejnila svoji posledni ucetni zaverku za obdobi 1.7.2018- 30.6.2019. Vykaz zisku a ztrat, prehled o financnich tocich se v minulosti ti ruzni Rosenove, Rebickove pred verejnosti take snazili zatajit a jak to vse dopadlo, tak na to si vsichni jiste dobre vzpominame.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Tak to jsi bud velmi mlad, nebo mas prachbidnou pamet.
Zde nejcitovanejsi + nejnenavidejdi (paradoxne) DS byl na Letne i Strahove blokovan az cely spor byl vyresen sjednocenim pod jednu strechu. Ale to se zdejsimu foru nehodi do kramu, co? Jenom na nas si zasednul svet.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Podle mě je to z 95 % blábol, 5 % si nechávám na statistickou chybu.
Ikdyby měl vstoupit do klubu investor, s největší pravděpodobností to nebude v poměru 50/50, a to ani kdyby měl možnost v čase dokoupit zbytek.
Konec Tvrdíka je vlhkej sen sparťanů, ergo Blesku. Tvrdíka by si každý příčetný majitel jako šéfa klubu nechal, a zejm. je to nesmysl v přechodném období od vstupu nového investora do plného ovládnutí klubu.
Podle mě se ve skutečnosti něco velkého děje ve Spartě, tipuju, že Křetínský se chystá prodat část podílu nebo něco podobného..
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Někde jsem slyšel nebo četl, že údajně v rámci vylepšení svého image má zájem o 49% akcií Sparty Talibán s palestinským investorem v zádech. Zdroj této informace si nepřeje být jmenován ...
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Zase se jednou ukázalo, jaký jsme to závistivý a nepřejícný národ. Už jsme prostě dlouho na vrcholu a na vrcholu fouká. A vůbec teď nebrečím, jen konstatuji fakt. Dnešní články Czsaplara, či jak se ten blázen jmenuje a nebo Ispartu budiž důkazem...
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Tradiční vánoční pokus nás rozhodit. Křetínského média štěkají a Karavana jede dál. Zemětřesení je ve Spartě. Už asi 16 let...Prosím, udržujme si od toho jejich hemžení odstup. (:-)))
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Komentáře (80)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
George (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 05:14 |To ten deník sport nikdy nepřestane? https://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/406120/zemetreseni-ve-slavii-cinane-pry-chteji-prodat-pulku-klubu-odstreli-tvrdika.html
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
Max1 před 3 lety 07.12.2021 06:14 |zase kromě toho určitého "jedu" vůči Tvrdíkovi tam nepíšou zase nic špatného....popravdě pokud by nás chtěl koupit další silný subjekt, asi bych proti nebyl. Ale podobné články jsou už takový vánoční folklór ze strany isportu, bych neřešil :-)
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
George (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 06:34 |To zas ano, s tím bych taky souhlasil, silný investor se hodí, záleží jaké by měl úmysly, já moc lidem z Arabského světa nevěřím, ale to je moje smůla...ale za mě Jarda prostě do vedení patří...ale tak známe ty tajné zdroje Sportu..Proč neřeší co bude s jejich Spartou, a jo vlastně, vždyť to jsou Křéťovi média....
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
Max1 před 3 lety 07.12.2021 06:47 |osobně by mě paradoxně vadila ta španělská půlka popravdě....arabové jsou náturou dost pracovitý a obchodníci, což se o španělech říct fakt nedá :-)
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
fajtik před 3 lety 07.12.2021 07:17 |A já bych se obával, že při výměně tří členů představenstva včetně Tvrdíka by zmizela kontunuita nastavených procesů a směřování. Aby jsme se nezačali plácat v hledání nové strategie.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
marcocruz (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 09:13 |No ale všichni víme jak dopadla Malaga ne?
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
rak (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 12:56 |Já tedy mám tady raději Číňany než Araby, když už není nějaký jiný investor. S Araby mám tedy menší zkušenost než s Číňany, ale ohledně důvěryhodnosti jsou na tom podle mně podstatně hůř.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
pcitron před 3 lety 07.12.2021 08:17 |Z toho "článku" "stříká" zlomyslnost. Vacek a spol. musí denně adorovat Křetinského, protože kdyby přestal tuto svou "hračku" financovat, tak se ti nýmandi neuživí ani v Mateřídoušce.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
Arya před 3 lety 07.12.2021 08:46 |celý článek má silné bulvární vyznění...proste jedna baba povídala :D
prostě ubožáci,no
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
bongor před 3 lety 07.12.2021 10:53 |Spíš než ubožáci jsou to hajzlíci!Když to nejde na hřišti,musí to jít politicky.AŤ žije KSČ,ať žije Sovětský Svaz!
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:54 |Cože, už zase Latka mlátí manželku?
Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2021 23:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Cože, už zase Latka zmlátil manželku?.
Skrýt původní komentář
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
ColinSKS před 3 lety 07.12.2021 08:40 |https://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/406120/zemetreseni-ve-slavii-cinane-pry-chteji-prodat-pulku-klubu-odstreli-tvrdika.html?fbclid=IwAR2czzPdhF3mpK2abQm0tzf_g1zm2JsX_BjNHTiCT71GBNiWrjZ8oyf4aHw
to má být zemětřesení? pokud by k tomu došlo, řekl bych diiverzifikace závislosti na majiteli a zbavit se JT by mohl je totální idiot při tom vlivu, který má všude možně.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
marcocruz (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 09:11 |Oni to potřebujou komunikovt jako senzaci a ideálně průser, přece nebudou psát v tomhle případě pozitivně. To by udělali jen kdyby šlo o prodej Sparty, jaká je to šance dotáhnout Slavii. U Slavie to je ale průser a odhad špatných zítřků. Nesmysl, dělaj to takhle pořád a vydávaj tyhle články se železnou pravidelností, kdy se Slavii nejvíc daří. Je to nic jinýho než voser tyhle klepy vídat, o utažení kohoutů a podobných blbostech, který už Tvrdík 10000x vysvětloval.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
kedul před 3 lety 07.12.2021 09:45 |Souhlas, tento mediální druh obvykle kdesi zachytí nějaký námět, který patrně ani nijak zvlášť u dalších zdrojů neověřuje a hned na to píše vlastní příběh. V tomto případě zřejmě funguje i silnější autorova motivace vzhledem k vydavateli.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
Dru Zeree před 3 lety 07.12.2021 08:42 |No byla by to dobrá zpráva, nový bohatý investor by nás mohl posunout dál :). Ale JT nám nechte
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
Ados před 3 lety 07.12.2021 08:55 |Ano, nechte nám komplet vedení. Strategie nastavena, práce se udělalo neskutečně, tak by to dost mrzelo. Navíc JT je náš jediný člověk silný v zákulisí. Ať má minulost jakoukoliv, tak pro Slavii naprosto nenahraditelný.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
kedul před 3 lety 07.12.2021 09:42 |Souhlas, tento mediální druh obvykle kdesi zachytí nějaký námět, který patrně ani nijak zvlášť u dalších zdrojů neověřuje a hned na to píše vlastní příběh. V tomto případě zřejmě funguje i silnější autorova motivace vzhledem k vydavateli.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
kedul před 3 lety 07.12.2021 09:47 |Sorry, že jsem původně tento příspěvek špatně zařadil. Patřilo to výš.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
necich před 3 lety 07.12.2021 11:06 |Naprostý souhlas, ale je třeba vzít v potaz, že pokud přijde významný investor tak bude chtít mít bezesporu své lidi v představenstvu a DR. Takže někdo ze současných členů půjde z kola ven.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 13:55 |Otázkou by bylo nakolik by chtěli mít kontrolní vliv a nakolik řídící. Můžou mít své lidi v dozorčé radě a současné vedení ponechat. Nebo můžou mít své lidi "formálně" v představenstvu, ale klub dál budou reálně řídit stejní manažeři a představensrvo bude mít více kontrolní-zastřešující funkci, případně nějaká rozumná kombinace. Po tom, co současné vedení a především Tvrdík dokázali by byli blázni, kdyby se jich/ho zbavovali.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
damade před 3 lety 07.12.2021 09:20 |Vstup bohatýho akcionáře, který by navíc výrazně omezil vliv číňanů, by byla dobrá zpráva. Vystrčení Tvrdíka ne, ale to mi příjde spíš jako predikce, než nějaká relevantní informace. Myslim si ale, že to celý neni pravda. Kdyby se taková velká věc fakt děla, tak o tom nepíše Blesk.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:21 |jak se projevuje ten "vliv Číňanů"?
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
rakusan před 3 lety 07.12.2021 10:35 |Vždyť to možná Tvrdík připouští podle článku a odpovídá, že nepředpokládá, že by byl nahrazen. Já myslím, že v pohodě.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
deny91 před 3 lety 07.12.2021 09:54 |Mně by popravdě nepřekvapilo, kdyby to byla pravda. Investor se hledal už dříve, hodil do toho vidle covid. I teď je jasné, že CITIC nechce do klubu lít spoustu peněz a spíš si ho chce udržet v dobré kondici, aby neupadal. To je za mě v pořádku a pokud se podaří přivést dalšího solidního spolumajitele, tak jen dobře. Navíc pokud by to byl úplný výmysl, žekal bych od Tvrdíka jednoznačné dementi, jak jsme nakonec od něj zvyklí. Tady odepsal velmi smířlivě a prodej nepopřel (pokud je ta citace teda pravdivá a opravdu jeho, u Blesku nikdy nevíš).
Tak nějak si ale neumím představit Slavii bez JT, abych se přiznal... Udělal toho tolik, teď se rozjíždí výstavba akademie, nová sportovní strategie, spolupráce s kluby... Celkově teď lidem ve vedení opravdu věřím, že Slavii vedou správným směrem. Až se přiznám, že mi je z toho trochu těžko, že by neměl JT zůstat. Možná to není čistě racionální myšlení, ale prostě mi je z té představy nějak smutno. S JT jsem ohledně Slavie takový klidnější, protože pro ni dělá první poslední a tento klub miluje. Snad zůstane součástí vedení i v případě příchodu investora ať už toho zmiňovaného, nebo jiného. Asi ne jako předseda představenstva, ale člen určitě. Uvidíme.
Nicméně Slavie je podle mého ve své současné kondici a se svým vybudovaným renomé velmi lákavá nevěsta pro mnoho solidních zájemců, tak věřím, že budoucnost patří nám :)
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:46 |Naprostý souhlas. Já se jen divám, že předsedu představenstva dělá zadarmo jako čestnou funkci. Toho bychom měli vyvažovat zlatem.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
necich před 3 lety 07.12.2021 11:01 |Zase klid, má velmi dobře placené fce u CITIC. JT není samaritán. Ten fotbal ho očividně velmi baví.
Re: Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021
deny91 před 3 lety 07.12.2021 11:36 |Taky mě to vlastně trochu šokovalo, protože on všechen svůj čas věnuje Slavii, za což není placený. TO je neuvěřitelné. Samozřejmě je placený od CITICu za jeho zastupování v ČR, ale žil jsem v domnění, že za práci ve Slavii, která mu bere nejvíc času, je placen také. Za mě naprosto bezprecedentní šéf a nevím, jestli se to ještě někdy bude opakovat. Miluje klub celým srdcem, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Alky (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:17 |Ono bude o víkendu derby? Už zas?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Alanor (admin) před 3 lety 07.12.2021 10:21 |Je to Blesk, věrohodnost mizivá. :)
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
hajnej před 3 lety 07.12.2021 10:31 |Ale jak se říká, ma každém šprochu, pravdy trochu. Že hledáme dalšího investora je jasný, že Čína z projektu fotbal v Evropě couvá taky. No a s tím Tvrdíkem, to je už jen čistá spekulace a přání v Ispartu.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
rakusan před 3 lety 07.12.2021 10:36 |Asi tak.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
bongor před 3 lety 07.12.2021 11:07 |Ježiš,to by bylo tak krásný,každej rok ťytul do Bubenče,ještě zapomněli,že místo Jardy bude hlavní postavou Medujed,kterej je teď na školení poctivosti v Turině a v představenstvu bych viděl Berbra s Popletou.Tvrdíkovi bych zakázal všechny funkce,provinění,sebral 3 tituly sraltě s plísní.Musí zase začít normalizace,žejo soudruzi?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
kostelnivlajka před 3 lety 07.12.2021 10:25 |Už se těším až budu v představenstvu, první poletí zrádci a vlezdoprdelisti
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:46 |A kteří to jsou?
Bílek, Tvrdík, Syrovátka, Vrba, Konrád...?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 12:16 |Vrba v představenstvu není a je tam Bůzek, jinak dobrý, máš to za jedna mínus :-)
https://www.slavia.cz/zobraz.asp?t=klub-vedeni-klubu
Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2021 12:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vrba v představenstvu není a je tam Bůzek.
https://www.slavia.cz/zobraz.asp?t=klub-vedeni-klubu .
Skrýt původní komentář
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 12:30 |Vydrž, po obědě si pro tu jedničku zajdu se žákajdou :)
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
mig52 před 3 lety 07.12.2021 11:00 |Vlajka, byť kostelní, patří na TS, ne do představenstva! A pozor, aby tě neukradli !!!
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Pepino44 před 3 lety 07.12.2021 12:50 |Dej si pozor, aby si tam pro Tebe nedošlo akční komando v černém, Ty nevíš, že vlajky mohou být jenom na TS ?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:30 |CITIC vlastní ve Slavii cca 99,2%. Zbytek drží drobní akcionáři.
U Sparty se uvádí jako majitel Křetínský, ale občas problesknou zprávy, že sám Křetínský drží jen pár procent, informace se pohybují od 5 do 25 procent. Něco drží J&T, něco drží jakési kyperské firmy, nikdo neví nic bližšího Takže jakási diverzifikace majitelů by možná nebyla na škodu, není to sázka na jednu kartu.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
necich před 3 lety 07.12.2021 10:58 |Jenže u Sparty je to všechno jedno hnízdo. I ty kyperské firmy jsou ovládány DK či JT.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
pehacko před 3 lety 07.12.2021 12:07 |Žádný strom neroste do nebe… az jednou Danecek pujde do kytek… tak rudym uz nepomuze vubec nic. Bude to jen prestarlej gay klub v pronajmu na strahove.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
kalex před 3 lety 07.12.2021 13:04 |Sice by to potěšilo, ale nemyslím si, že by šla Sparta do prdele tak jako my v dobách temna. Nicméně ti nebudou hrát prim ještě hodně dlouho. Minimálně do konce Křéti. A tomu hračku nikdo nevezme. :()
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 13:50 |No kdyby odešel Křetínský, tak se jim to finančně zhroutí, jak domeček z karet. Kdo by každý rok sanoval stovky miliónů?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
kalex před 3 lety 07.12.2021 16:04 |A chceš opravdu příklad, kdy se našel někdo, kdo z trosek se slavnou značkou dal do kupy hegemona posledních let?
Stačí si vzít správné lidi a samozřejmě mít nějaký budget.
Sparta značka je. Ať se mi to líbí nebo ne.
Ale ani snad ten nejblbější číňan někde na hranici s Mongolskem si nebude myslet, že se na to kluci jen tak vyserou a prodají pod cenou.
Stejně tak i tu Spartu by od toho blba nekupoval nějaký nýmand za odchodné a nechal si tam těch iks debilů v čele s tomáškem.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
jose01 před 3 lety 07.12.2021 12:28 |diverzifikace, tady to jak na dýchánku moderních manažerů, to pro to nemáme český slovo sakra?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 12:38 |Taky nemám rád anglicismy a cizí slova. Ale tady je to docela těžké: rozmanitost, pestrost, rozmělnění?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
deny91 před 3 lety 07.12.2021 14:12 |Trochu jsi zaspal dobu, už nežijeme v 19. století a národním obrozením.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
jose01 před 3 lety 07.12.2021 15:30 |možná jo, ale kdejakej hňup používá každý druhý slovo anglický, ale kde napsat mně/mě netuší a je schopnej napsat i vYdět, což je smutný nezdá se ti?
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
deny91 před 3 lety 07.12.2021 23:16 |Tobě fakt přijde, že lidé, kteří umí správně používat termíny z cizích jazyků, neumí rozlišovat mezi mně/mě a mezi y/i?
Jarda Tvrdík
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:38 |je absolutně nedotknutelný! Nikdy ho nedáme!
To je zase článek o hovnu...
Re: Jarda Tvrdík
žbl68 před 3 lety 07.12.2021 13:10 |blesk anály kanály - joo to se rýmuje ... :-) nečíst nekupovat ...
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 10:50 |Vyměnit JT? Jen blázen!
Veni - Vidi - Vici. Přišel - viděl - zvítězil.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
mig52 před 3 lety 07.12.2021 10:56 |Jdeme JT bránit vlastními těly!!!
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
bongor před 3 lety 07.12.2021 11:09 |A to právě soudruhy tak sere!
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
bongor před 3 lety 07.12.2021 11:27 |CSAPLÁRŮV GLOSÁŘ: Slavia mě nebaví. Když je zápas vyrovnaný, rozhodčí jí pomůže nebo rovnou soupeře zařízne!
Takže to není jen nějaké sólíčko Blesku,ale organizovaná pomlouvačná akce!Ta Slavia si dovolila moc,ukončila padesátiletou dominanci klubu,který to měl dané usnesením ÚV.To se musí okamžitě potrestat!
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
kedul před 3 lety 07.12.2021 11:50 |No teda, ani Josef Csaplár nezná aktuální pravidla FIFA!? Nehledě na to, že si pan svérázný glosátor ve svém "spravedlivém roztrpčení" patrně nestačil všimnout, že Sigma vlastně kromě taktické a fyzicky náročné "destrukce" hry nic jiného nepředvedla a tudíž jen těžko mohla bodovat.
Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2021 11:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No teda, ani Josef Csaplár nezná aktuální pravidla FIFA!?.
Skrýt původní komentář
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
pehacko před 3 lety 07.12.2021 12:00 |Presne… sanci nula. Fauly na dve penalty a kopala se jen jedna. Takhle hrat Slavia, tak nas ty stejny “odborníci” roznesou v zubech.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Harvey před 3 lety 07.12.2021 11:44 |Dost bylo chudoby. Konečně majitel, který přivede Kazengu LuaLua!
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
kedul před 3 lety 07.12.2021 11:47 |Pokud je na té zprávě pravdivá aspoň podstata prodeje polovičního podílu akcií klubu, pak by mě zajímalo, jak to dopadlo s tou už loni před sezonou avizovanou fuzí akciovek klubu a stadionu v jednu společnost. Pan Tvrdík tehdy na předsezonní tiskovce řekl, že to dostal od CITICu za úkol se splněním zhruba do půl roku,
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Monarchie před 3 lety 07.12.2021 11:50 |Už ten nadpis je pochybný a vzhledem k tomu, že Luda a Podri nemají jasno, která firma, tak předpokládám Qatar Petroleum.
Jo ten článek s Csaplárem, to je už účelovka. Asi chce trénovat Spartu.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
pehacko před 3 lety 07.12.2021 11:59 |Ty vlhké sny buzen z ispartu jsou cim dal tim vic zabavne… jaky maji o nas a o naseho jardu tvrdika strach. Je hezke, ze nam jardu zavidi a pritom maji prece ultra mega galakticky veleuspesneho manazera tomase rosickeho s celou rodinou!!! Ze Slavia resi prichod movitého spolumajitele se resi uz dele a take noveho sponzora co bude jeho jmeno v názvu stadionu… to sam jarda uz priznal. Ispart opet jen ukazal svou stranickou tvar a v rukou v mokrem nocniku pise článek o konci nekoho, kdo prisel, videl a nekolikrat rudym nakopal úspěchy sks zadek!!!
I kdyby to byla pravda, tak je to
Slávista 51 před 3 lety 07.12.2021 12:27 |pro Slavii i Tvrdíka vlastně vyznamenání, že se zajímají takoví investoři.
Ať si pisálkové, mluvící hlavy, kecaj co chtěj, závistivci !
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
dejva před 3 lety 07.12.2021 12:34 |O tom clanku si muzeme myslet co chceme, kazopadne to, ze ve Slavii neni neco v poradku dokazuje fakt, ze klub nezverejnuje ucetni uzaverky. Dost to pripomina dobu okolo Rosena a spol. A protoze vsichni vime, kam az takova situacie muze zajit, bylo by dobre, kdyby se pan Ocetnik v pristim rozhovoru s panem Tvrdikem na toto tema trochu pobavil. Zdravi dejf
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
kalex před 3 lety 07.12.2021 12:37 |Tebe rozhodí pičovina z plesku? Tak to jsi slabý jedinec.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
dejva před 3 lety 07.12.2021 12:38 |byla doba, kde jsme se tu vzajemne neurazeli, ale naopak spolu diskutovali...
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
rak (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 12:50 |Já v tom žádnou urážku nevidím. Jen názor. Že isport a další media nemají Slávii v lásce je zřejmé. Chápu, že jim možná vadí dominance, ale nepamatuji se, že by se objevovaly články proti Spartě v době, kdy dominovala ona.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Krystof před 3 lety 07.12.2021 15:07 |Zajímavé je klasicky i takové to podtextové vyznění takových článků.
Zatímco v “zdroj blízký klubu” článcích o Slavii lítaji slova jako konec, padák pro Tvrdíka, zemětřesení, v Edenu bude horko, tak například článek o vlivu koupě WHU Křetínským pomalu v každém odstavci důkladně uklidňuje - na Spartu by nemělo mít vliv, oba kluby mohou těžit nebo dokonce hlavně Sparta, není důvod si dělat obavy :)
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
dejva před 3 lety 07.12.2021 18:48 |O urovni deniku Sport se zde vubec nemusime bavit. To, ze maji jeho redaktori v popisu prace permanentni utoky proti Slavii je vec znama a vzhledem k majetkovym strukturam vcelku pochopitelna. To co zminuji ja, nejsou ale zadne spekulace. SK Slavia Praha jako spolecnost, zverejnila svoji posledni ucetni zaverku za obdobi 1.7.2018- 30.6.2019. Vykaz zisku a ztrat, prehled o financnich tocich se v minulosti ti ruzni Rosenove, Rebickove pred verejnosti take snazili zatajit a jak to vse dopadlo, tak na to si vsichni jiste dobre vzpominame.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
mudrc před 3 lety 07.12.2021 21:37 |Tak to jsi bud velmi mlad, nebo mas prachbidnou pamet.
Zde nejcitovanejsi + nejnenavidejdi (paradoxne) DS byl na Letne i Strahove blokovan az cely spor byl vyresen sjednocenim pod jednu strechu. Ale to se zdejsimu foru nehodi do kramu, co? Jenom na nas si zasednul svet.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
brťas74 před 3 lety 07.12.2021 12:58 |Časy se mění,ale SLAVIA JE VĚČNÁ.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
hiker42 před 3 lety 07.12.2021 13:01 |Podle mě je to z 95 % blábol, 5 % si nechávám na statistickou chybu.
Ikdyby měl vstoupit do klubu investor, s největší pravděpodobností to nebude v poměru 50/50, a to ani kdyby měl možnost v čase dokoupit zbytek.
Konec Tvrdíka je vlhkej sen sparťanů, ergo Blesku. Tvrdíka by si každý příčetný majitel jako šéfa klubu nechal, a zejm. je to nesmysl v přechodném období od vstupu nového investora do plného ovládnutí klubu.
Podle mě se ve skutečnosti něco velkého děje ve Spartě, tipuju, že Křetínský se chystá prodat část podílu nebo něco podobného..
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Karel13 před 3 lety 07.12.2021 14:36 |Někde jsem slyšel nebo četl, že údajně v rámci vylepšení svého image má zájem o 49% akcií Sparty Talibán s palestinským investorem v zádech. Zdroj této informace si nepřeje být jmenován ...
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
knl66 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 17:45 |No, to by si teda to image fakt vylepšil... :-D
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 13:03 |50:50 nedává smysl,kdo při hlasování bude mít konečný slovo
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
žbl68 před 3 lety 07.12.2021 13:09 |články blesku jsou jako vaření s vlekařem Jurou .... když nemáte pepř dejte tam cukr, nebo ocet... eventlich čokoládu ...
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
koocze před 3 lety 07.12.2021 13:23 |Citic nevlastní celých 100% akcií, pokud by tedy prodal 50% z celkového objemu, nový vlastník by se stal majoritním vlastníkem.
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 07.12.2021 13:58 |Tak to jo
Jupí
Mimoň před 3 lety 07.12.2021 13:40 |Zase se jednou ukázalo, jaký jsme to závistivý a nepřejícný národ. Už jsme prostě dlouho na vrcholu a na vrcholu fouká. A vůbec teď nebrečím, jen konstatuji fakt. Dnešní články Czsaplara, či jak se ten blázen jmenuje a nebo Ispartu budiž důkazem...
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
Cross před 3 lety 07.12.2021 15:23 |Tradiční vánoční pokus nás rozhodit. Křetínského média štěkají a Karavana jede dál. Zemětřesení je ve Spartě. Už asi 16 let...Prosím, udržujme si od toho jejich hemžení odstup. (:-)))
Re: Zemětřesení ve Slavii: Číňané prý chtějí prodat půlku klubu. Odstřelí Tvrdíka?
p!erreCORE před 3 lety 07.12.2021 15:57 |https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-jina-liga-slavia-jednala-o-prodeji-s-byvalym-reditelem-realu-madrid-cina-rekla-ne-182825
tady je to vyvrácený
Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2021 16:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-jina-liga-slavia-jednala-o-prodeji-s-byvalym-reditelem-realu-madrid-cina-rekla-ne-182825
tady je to vyvrácený, že mohlo ale neklaplo.
Skrýt původní komentář