Aktuality z médií

AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Gino     před 3 lety 15.11.2021 08:52 |  
    3 1

    Aby to nemusel každej rozklikávat, tak:
    "Ve čtvrtek 18. 11. 2021 proběhne další vysílání AREA 114 streamu. Vysílání začne ve 14:30 na Youtube kanálu AREA 114."

  2. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 08:57 |  
    9 0

    a) Jak se vyvíjí "causa" Řehák a obvinění z rasismu? Pokud se obvinění neprokáže, bude Slavia nebo p.Řehák iniciovat nějaké další kroky, ať už směrem k disciplinárce nebo k občanskoprávnímu soudu?
    b) je nějaký náznak, kdy by CAS mohla přistoupit k jednání ve věci "Kúdela"?
    c) Nějaký vývoj v soudním řízení s Hochtiefem?
    d) Rozšíří se televizní záběry z velkoplošných obrazovek i na obrazovky v koridorech?
    e) Nevím, zda následující otázka je na SKS, nebo provozovatele občerstvení: nechystá se nákup "velkokapacitního výčepu" na pivo - tzv. beerjet?
    https://www.youtube.com/watch?v=FspI40hmUKs&t=11s
    https://www.youtube.com/watch?v=1QTC6FwYq8k&t=13s


    Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2021 08:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Dennis     před 3 lety 15.11.2021 09:01 |  
      1 0

      a) myslím, že se v tom po kauze s Rangers nikdo nechce babrat.
      b) to tady někdo psal, že jednání má CAS na programu někdy v lednu.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        orias (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 15:56 |  
        3 0

        Někdo tu psal, že jednání CAS v kauze Kudela bude 21.1.

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          Dennis     před 3 lety 15.11.2021 21:26 |  
          0 0

          Jojo, díky za doplnění. proto mi přijde zbytečné se na to ptát JT, odpověď bude stejná a místo toho se může řešit něco jiného.

          • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 22:32 |  
            0 0

            Že těch otázek tady ale je, co? :)) By mě zajímalo, kolik jsme jich opravdu Davidu Ocetníkovi poslali... Aby bylo vůbec co řešit... :))

            • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

              Dennis     před 3 lety 16.11.2021 00:16 |  
              1 0

              Tak minule jsem mu poslal tři dotazy a nedostalo se ani na jeden z nich... :-)

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      mig52     před 3 lety 15.11.2021 12:01 |  
      2 3

      Zapomněls na dotaz stran (ne)posunu akademie!

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 12:11 |  
        2 0

        Nemůžu vyzobat všechny otázky sám, taky musí zbýt nějaké na ostatní diskutéry :)

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          Taky     před 3 lety 15.11.2021 18:01 |  
          1 0

          Díky kolego, nic jiného mě už totiž nenapadá...
          Takže, jak to vypadá s akademií? Jde vše podle plánů, nebo ŠeberOFF? ;-)

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        gazza     před 3 lety 15.11.2021 21:28 |  
        3 10

        Akademie?Tu jak vidím budujeme v Africe.V čele s naším tlumočníkem z kabiny Traorem.Proto dostal od Tvrdíka nový flek po skončení kariéry.Tvrdík v tom vidí byznys .Levně nakoupit a rychle draho prodat.Myslí ,že když vyšel Deli a haluz se Simou ,že to tak pojede.Největší talenty jdou tak jako tak do Anglie ,Francie atd.Místo aby jsme měli akademii a snažili se vychovat vlastní hráče.Proto musel odejít i Nezmar .Ten chtěl jít jinou cestou.Budujeme africkou Slavii. https://www.sport.cz/fotbal/ceska-1-liga/clanek/2899687-obrazem-sesivani-o-pauze-nespi-vydali-se-lovit-posily-do-afriky.

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 22:30 |  
          6 2

          Teda sorry, ale občas nevím, co si myslet... Jestli trolíš jen tak ze sportu a ze srandy, nebo to myslíš vážně.
          Z pár fotek někde na FB vytvoříš celý příběh, resp. ho převezmeš . Spíš to vypadá, že si chlapi zajeli na pár dnů na "pánskou jízdu" do Afriky a když zrovna nepařili, zastavili se na hřišti místního Slovanu Abidjan. A míchat do toho všeho Nezmara, to už je v tvém příspěvku jen taková otrávená třešeň na dortu...

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      pcitron     před 3 lety 15.11.2021 21:56 |  
      1 0

      Ve srovnání s jinými stadiony je výčep piva v Edenu ultrarychlá záležitost; což se naposledy projevilo při čekání na pivo v klokaní díře ( i když oproti Teplicím jsou klokaní výčepačky ještě tuze rychlé ženštiny).

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        wimpy     před 3 lety 15.11.2021 22:04 |  
        3 0

        Pít Krušovice na místě, kde mají takové hajzly, jako v Ďolíčku, je buď nezměrná odvaha nebo totální blbost! :-)

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          pcitron     před 3 lety 15.11.2021 22:48 |  
          0 2

          Je sice pravda, že schody byly během prvního poločasu naprosto ucpané a tudíž určité riziko hrozilo, kvalita piva však nebyla zase až tak špatná. Trpěl jsem více žízní než opačnou potřebou:-)

          • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 23:35 |  
            0 0

            Zřejmě stále mladík a prostata pořád dobrá! No, někdy bych si to s tebou vyměnil. :)

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 22:13 |  
        0 0

        Ten beerjet jsem dal tak trochu navíc - nepředpokládám, že prezident se bude zajímat o takové marginality, jako délka fronty na pivo. To bude pod jeho rozlišovací úroveň a ani se mu nemůžu divit.

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          pcitron     před 3 lety 15.11.2021 22:52 |  
          0 1

          SN blbnou, jsem v tom nevinně.


          Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2021 23:01) . Zobrazit původní komentář

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          pcitron     před 3 lety 15.11.2021 22:56 |  
          0 1

          .


          Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2021 23:00) . Zobrazit původní komentář

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          pcitron     před 3 lety 15.11.2021 22:59 |  
          0 1

          .


          Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2021 23:00) . Zobrazit původní komentář

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          pcitron     před 3 lety 15.11.2021 22:59 |  
          0 1

          Tak to zase prr! Starat by se měl, vždyť to je klíčový faktor spokojenosti zákazníka. Nechceš snad tvrdit, že na stadion chodíš kvůli fotbalu.

          K příspěvkům níže - ne, nechtěl jsem dohnat a předehnat Colina, ostatně leninské učení nemám rád od mládí. Ukládání komentářů ve "zpomalené" verzi SN - a že se s ní čtenář setkává pohříchu čím dále častěji - je zkrátka divné:-)


          Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2021 23:07) . Zobrazit původní komentář

          • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 23:04 |  
            0 0

            Ses nějak rozjel!! :) No, přiznám, že od všeho trochu... Trochu fotbalu, trochu klobásy, trochu atmosféry, trochu piva, trochu všelijakých emocí, trochu pokecu se sousedy, trochu pokecu s kamarády ve Waldesce...
            Ti nějak blbne připojení, ne? :)

            • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

              pcitron     před 3 lety 15.11.2021 23:08 |  
              0 1

              Blbne to jak sviňa:-)

              • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

                knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 23:20 |  
                0 0

                Jo, už to vidím níže/výše u Takyho... :(

  3. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Taky     před 3 lety 15.11.2021 18:17 |  
    1 4

    Ještě by mě zajímala Vlašim...
    Jelikož máme béčko až ve třetí lize a ty nejlepší juniory ve Vlašimi, tak není reálné, že by béčko postoupilo. A zároveň si do Vlašimi áčko nemůže sáhnout pro pomoc při velké marodce, tak jestli to není spíš špatný, než dobrý tah.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Harvey     před 3 lety 15.11.2021 20:34 |  
      11 0

      Na to myslím můžu odpovědět i já jako řadový fanoušek. Postup béčka by spíše nebyl reálný ani kdyby do Vlašimi nikdo neodešel, nemluvě o tom, že Ti nejlepší by ztratili další rok ve ČFL, místo aby hráli FNL. Jen samotný vzestup Alijagiće převažuje všechny nedostatky. Nemluvě o tom, že v béčku dostalo šanci hrát pravidelně dalších 5-6 mladších kluků, na které by při neexistenci spolupráce s Vlašimí nezbylo místo.
      Kolikrát jsme si za dobu co tady Jindra trénuje šáhli pro pomoc do béčka? Ani jednou! Ojediněle zvýšená marodka pro mě není argument, proč držet talentované kluky v ČFL a brzdit jim kariéru. Kluci z béčka by měli dostat šanci hrát za áčko kvůli kvalitě a výkonům, ne kvůli marodce.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        pcitron     před 3 lety 15.11.2021 21:44 |  
        2 2

        Nerozporuji co píšeš. Je však také pravda, že jiné prvoligové kluby už jdou nebo se chytají jít cestou béčka ve druhé nejvyšší soutěži. MSFL vede hanácká Slavia, Baník i Sigma již před sezónou deklarovali zájem o postup jejich B týmů do druhé ligy (v kuolárech zaznívá, že Hanácká Slavia bude rozumná:-)

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          gazza     před 3 lety 16.11.2021 02:22 |  
          0 3

          Hanácká Slavia bude rozumná .To si piš.

          • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

            gazza     před 3 lety 16.11.2021 02:34 |  
            0 4

            Bude rozumná tak ,že postoupí a bude tam kde by hanácká Slavia měla být .Na počet obyvatel je Kroměříž srovnatelná s Hradištěm .

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          deny91     před 3 lety 18.11.2021 23:38 |  
          0 0

          Tyhle kluby ale nemají kapacitu na to mít ve druhé lize "svůj" klub jako my.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Taky     před 3 lety 15.11.2021 23:11 |  
        1 2

        Vybavuju si, že to p. Trpišovský už někde během této sezóny zmiňoval, že je to problém, že máme minimálně na půl roku nepoužitelné odchovance, co jsou ve Vlašimi...
        Chtěl bych slyšet od J. Bílka, jak to plánuje dlouhodobě.
        Hráči z áčka, povětšinou reprezentanti svých zemí, se mají po zranění chodit rozehrát ve třetí lize?

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Taky     před 3 lety 15.11.2021 23:15 |  
        1 4

        Vybavuju si, že to p. Trpišovský už někde během této sezóny zmiňoval, že je to problém, že máme minimálně na půl roku nepoužitelné odchovance, co jsou ve Vlašimi...
        Chtěl bych slyšet od J. Bílka, jak to plánuje dlouhodobě.
        Hráči z áčka, povětšinou reprezentanti svých zemí, se mají po zranění chodit rozehrát ve třetí lize?

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Taky     před 3 lety 15.11.2021 23:18 |  
        1 3

        Vybavuju si, že to p. Trpišovský už někde během této sezóny zmiňoval, že je to problém, že máme minimálně na půl roku nepoužitelné odchovance, co jsou ve Vlašimi...
        Chtěl bych slyšet od J. Bílka, jak to plánuje dlouhodobě.
        Hráči z áčka, povětšinou reprezentanti svých zemí, se mají po zranění chodit rozehrát ve třetí lize?

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Taky     před 3 lety 15.11.2021 23:18 |  
        1 4

        Vybavuju si, že to p. Trpišovský už někde během této sezóny zmiňoval, že je to problém, že máme minimálně na půl roku nepoužitelné odchovance, co jsou ve Vlašimi...
        Chtěl bych slyšet od J. Bílka, jak to plánuje dlouhodobě.
        Hráči z áčka, povětšinou reprezentanti svých zemí, se mají po zranění chodit rozehrát ve třetí lize?

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Taky     před 3 lety 15.11.2021 23:18 |  
        1 4

        Vybavuju si, že to p. Trpišovský už někde během této sezóny zmiňoval, že je to problém, že máme minimálně na půl roku nepoužitelné odchovance, co jsou ve Vlašimi...
        Chtěl bych slyšet od J. Bílka, jak to plánuje dlouhodobě.
        Hráči z áčka, povětšinou reprezentanti svých zemí, se mají po zranění chodit rozehrát ve třetí lize?

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        spravnej_jezedak     před 3 lety 17.11.2021 08:42 |  
        1 0

        A neni tim duvodem, proc Jindra po hracich becka nesahl, ze ti nejlepsi jsou prave ve Vlasimi?

  4. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 23:19 |  
    1 3

    OK, přidám další otázky...
    a) Jak to bude s turnikety? Dostane se permicář z východní tribuny na stadion i přes turniket u (volného) vchodu č.1?
    b) Dříve jsme avizovali, že pozornost scoutingu bude upřena na Balkán (za časů Plíška). Jak se změnily priority (co do regionů) v poslední době? Skandinávie, Afrika...?
    *
    c) Neuvažuje slavná SK Slavia Praha o zřízení speciálního stánku s čajem (a prodejny čaje), jehož provozovatelem by v areálu Edenu byl známý čajíčkář "wimpy"? Samozřejmě, že by prodával jen čaj čínský... V zimě by zahřál, v létě osvěžil... (čaj, ne wimpy!)
    *
    d) Na pokec dorazí i sportovní ředitel JB a trenér JiT. Volové, vymyslete nějaké otázky na herní úsek. Já zase takový odborník nejsem a nechci se ztrapnit nějakou nejapnou otázkou typu, zda sháníme třeba dalšího stopera, co levý bek, jak dál s Krmenčíkem atd.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      pcitron     před 3 lety 15.11.2021 23:25 |  
      1 2

      Uvažuje sportovní úsek o návratu Băluțy? To by mohla být relevantní otázka:- )

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.11.2021 23:33 |  
        1 0

        Existuje ještě slavná "tabule posil" v čele s Trezeguetem?

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      carevitchando     před 3 lety 16.11.2021 07:49 |  
      1 2

      Já se rozhodně zeptám, jak je na tom kondičně Dens.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Ivan     před 3 lety 16.11.2021 13:17 |  
      2 0

      Viděl jsem Baha v posledním zápase jak centroval skoro z brankové čáry na druhé straně. Zajímalo by mě, jak dlouho mu trvá se vrátit na svou pozici.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        mig52     před 3 lety 18.11.2021 07:23 |  
        0 1

        Od tribuny sever mu to trvá o 8 vteřin dýl, pokecá totiž s fans v prvních řadách.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        kjandourek (admin)     před 3 lety 18.11.2021 12:13 |  
        0 1

        To záleží na tom, jestli z toho centru padne gól.... takové oslavy se protáhnout, takže to může několik vteřin trvat.... šest, i pět!

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Mr.Buřinka     před 3 lety 16.11.2021 16:20 |  
      0 0

      a) dobrý dotaz, to mě taky zajímá. Chodil jsem na Maddena, letos na Východ a na ty fronty si nějak nemůžu zvyknout.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      wimpy     před 3 lety 18.11.2021 14:59 |  
      0 0

      Bod c) bych nedoporučoval, díky mé inklinaci k taiwanským oolongům.

  5. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    hajnej     před 3 lety 16.11.2021 11:44 |  
    3 5

    Mě by zajímalo co je pravdy na tom, že nám angláni chtějí reklamovat Simu. ( zatajené zdravotní problémy )

  6. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Fačín     před 3 lety 18.11.2021 14:55 |  
    3 22

    Jsem velmi zklamán tlakem pana Tvrdíka na nošení respirátorů na stadionu. To není ani v žádném zákoně ani nařízení, zase budeme papežštější než papež. Kdybych to věděl tři měsíce zpátky, kdy jsem si kupoval lístky na Feyenoord, nekoupil bych si je a na stadion bych nešel. Asi budu muset mít neustále pivo u úst. Já osobně v roušce nemůžu dýchat a do půl hodiny omdlévám. Navíc už je jasně dokázáno, že jejich účinnost je jen velmi malá a naopak je jasně dokázáno, že je to velmi škodlivé z celkového pohledu zdraví jedince. A já si svoje zdraví ničit nechci, určitě ne kvůli jakémusi "symbolu" podvolení se nesmyslným opatřením.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Faris (přítel SN)     před 3 lety 18.11.2021 16:24 |  
      6 2

      Plha: ve školním řádu je psáno, žák musí být řádně upraven. Znamená to, že se musím každý den holit? Já když se holím, tak krvácím..
      zhruba tak na mne působí tvoje stížnost:-)

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.11.2021 16:31 |  
      7 3

      Účinnost roušky, resp. respirátoru je velmi malá a pro nositele je to dokonce škodlivé? Aha, proto ji při operacích má každý člen lékařského týmu, vč. sester a instrumentářek... Že je ti volové doktoři nosí, v klidu je přece můžou zahodit a pak hezky prskat a kašlat do otevřeného pacienta, ne?

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        wimpy     před 3 lety 18.11.2021 16:37 |  
        1 1

        Delší nošení roušky je samozřejmě pro dotyčného škodlivé, logicky vdechuje to, co předtím vydechl. Při těch operacích je to samozřejmě menší zlo, než možnej přenos infekce. Což se možná (fakt nevím) dá říct i o plné tribuně.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Fačín     před 3 lety 18.11.2021 17:50 |  
        2 10

        Pardon, ale to je hloupý argument, nejdu nikoho operovat....

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.11.2021 20:40 |  
          6 2

          Promiň, nebavíme se a priori o operacích, ale o účinnosti roušky a respirátoru. Ta operace byl jen příííklad!

          • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

            Fačín     před 3 lety 19.11.2021 06:58 |  
            3 10

            Ano, o účinnosti roušky byl nedávno jeden nádherný článek, myslím že na Novinkách. Bombastický titulek "Účinnost roušek potvrzena!", následovalo několik bezvýznamných odstavců o způsobu testování, počtu lidí apod. a v posledním odstavci jsem konečně narazil na to nejdůležitější číslo - rozdíl mezi lidmi nosícími roušku a nenosícími byl v případě nakažených krásných 9%. Takže já si kvůli tomuto vskutku obřímu rozdílu ničit vlastní zdraví opravdu nehodlám a veškerým místům, kde se toto vyžaduje, se snažím maximálně vyhýbat. Navíc je to pro mě symbol "porobenosti" a jako člověk nadevše uznávající svobodu jednotlivce to prostě odmítám.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      pf     před 3 lety 18.11.2021 16:34 |  
      4 0

      Kéž by vedení podobným stěžovatelům vyšlo vstříc a vrátilo vstupné, aby mohli v klidu sedět na gauči u televize. Klidně v respirátoru, ale hlavně osobně na stadionu. Zavřených stadiónů jsme si užili dost a měli bychom si vážit, že to utkání budeme moct vůbec sledovat naživo.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Fačín     před 3 lety 18.11.2021 17:54 |  
        2 6

        Tak zase aby to nebylo špatně pochopeno, já si možnosti chodit na stadion vážím, ostatně byl to taky jeden z hlavních důvodů, proč jsem se nechal očipovat. I když ten posun v lidském přemýšlení za tak krátkou dobu je strašný a děsivý. Tři roky zpátky by se ti každý vysmál, kdybys řekl, že se třeba nebude smět chodit na fotbal, nebo že se vydělí skupina "nepřizpůsobivých" lidí, kterým se zakáže chodit do hospody... Takže s tím "vážením" to mám tak napůl, ještě velmi nedávno to byla naprosto samozřejmá věc a je vlastně hrozný, že si takové věci musím "vážit".

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      mig52     před 3 lety 18.11.2021 17:07 |  
      4 4

      Jak dokážeš s tak chatrným zdravím sledovat hoďku a půl fotbal, mám o tebe strach, bys měl ležet na jipce, ne?

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Fačín     před 3 lety 18.11.2021 17:56 |  
        3 8

        Jak jsi přišel na mý chatrný zdraví? Jen se nerad dusím s hadrem na hubě, překvapivě mi to nedělá dobře, dýchat zpět svůj vydýchaný vzduch. A po pravdě se hodně divím, že s tím nemá stejný problém víc lidí (i když informace o zhoršené imunitě jako důsledku nošení roušek se dokonce objevila i v podplacených mainstreamových médiích, byť jen krátce a tzv."na okraj").

    • Re: tak tak

      tobro     před 3 lety 18.11.2021 17:23 |  
      0 9

      Profesionální závodník na horských kolech Kyle Warner říká, že 6 lidí z jeho skupiny, která podporuje lidi poškozené „vakcinací“, spáchalo za poslední měsíc sebevraždu. Nikdo je neposlouchá. Není za kým jít, není s kým mluvit. Všechno je cenzurované. Snažil se být ve skupině vůdcem, ale teď je také zlomený. .. Pokud jste součástí cenzury, která probíhá, jste zlo. https://twitter.com/FrankGrimes_Jr/status/1459026916808220677

      Celé video je s popisem v článku Gateway Pundit, na konci: „Devastující video: Vítěz národního titulu Mountain Bike Kyle Warner diagnostikován s perikardidou po vakcíně Pfizer – končí s kariérou“ - https://www.thegatewaypundit.com/2021/11/devastating-video-mountain-bike-national-title-winner-kyle-warner-diagnosed-pericarditis-taking-pfizer-vaccine-ending-career/

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      novimex     před 3 lety 18.11.2021 20:54 |  
      7 6

      Fačíne, musím konstatovat, že jsi velmi hloupý člověk

  7. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Fačín     před 3 lety 18.11.2021 15:17 |  
    0 25

    Ještě bych dodal, že mě mrzí, že se uchylujeme k alibismu. Neustále se vymlouváme (jak pan Tvrdík, tak pan Trpišovský) na tu špatný terén, tu těsný ofsajd, tady krátká příprava, tady covid...

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Harvey     před 3 lety 18.11.2021 16:17 |  
      20 5

      Prosimtě Fačíne drž hubu. Všechny argumenty uvedené v dnešní rozhovoru byly podložené fakty a komplexním vysvětlením včetně konkrétních kroků jak problémům příště předejít. Dostaneš rozhovor o délce celovečerního filmu se třemi nejdůležitějšími lidmi pro fungování Slavie, celý rozhovor je veden do neskutečné hloubky a ty pak tady vysereš takovouhle sračku. To není názor. To je sračka. Ostatně jako 99 % toho co napíšeš.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Fačín     před 3 lety 18.11.2021 18:03 |  
        6 12

        Chovej se slušně laskavě, nejsem zvědavej na tvý hysterický výlevy, internetovej drsňáku.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      mis3     před 3 lety 18.11.2021 16:36 |  
      8 0

      toto je naprosto chybná interpretace – oni naopak říkali, že se z těchto věcí snaží poučit.

  8. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    mis3     před 3 lety 18.11.2021 16:36 |  
    11 0

    Souhrn co jsem nezapomněl:
    proběhla analýza neúspěšného startu do sezóny – klub bude vyvíjet maximální úsilí, aby byl ideálně vyladěn na předkola příští rok, výrazně se inovuje zázemí pro regeneraci
    posily – Madsen, koupil se „levně“ vzhledem ke stavu ve kterém byl (fyzicky i herně zanedbaný) – když přišel byl jeden z nejhorších a ukazuje velký progres
    Ousou – počítalo se že se půjde rozehrát na hostování, ale přišel v TOP fyzičce a mentálním nastavením je taky TOP, proto uspěl
    Joao Felipe – poučení z neúspěchu, nyní je celý tým co se stará o aklimatizaci cizinců
    Vlašim a další spolupráce – z Vlašimi jsou všichni nadšení, minimálně dva hráči půjdou do zimní přípravy. o další je zájem v lize.
    Chystá se spolupráce s prvoligovými klubem – neřekli jaký
    Výrazně se posiluje skauting, přišel člověk, který přivedl do Česka Simu a Traorého, máme společnost pro datový skauting, která je exklusivně pro SKS, spolupráce s Evianem a mapování Afrického a Jihoamerického trhu
    Akademie běží podle plánu, cíl je mít do budoucna více odchovanců + dravé cizince. Máme už přes rok metodiku pro vývoj hráče.
    Nové turnikety v únoru
    Kauza Kúdela se nepohybuje.
    Kauza Mosquera – Plzeň nespolupracuje, studovaly se záznamy a Řehák ani během zápasu (kdy se to mělo stát) poblíž Mosquery nebyl - zřejmě si to vymyslel
    Konečně bude pořádná příprava – 20 dní v Portugalsku a zápasy s Hajdukem Split a Servett Ženeva.
    Posilování se neplánuje, spíše se bude posilovat návraty zraněných.
    Zranění: Kúdela a Hovorka od ledna. Provod v únoru. Tijany přišel z Liberce s přetrženým křížákem tzn. je na tom jako Hovorka – počítá se s hostováním na jaro.
    Hellebrand asi zůstane v Budějovicích na přestup (zaznělo tam něco o výměně – napadl mě ten Tolavierov)
    Finišuje se nový sponzor stadionu - zahraniční společnost

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      mig52     před 3 lety 18.11.2021 17:02 |  
      4 2

      Tak mně se nezdálo, že by zimní přestupák úplně odpískali, ale mně by bohatě stačilo, kdyby se zranění hráči stoprocentně uzdravili a nikdo další se do jarní části nezrakvil. To by bylo posílení jako hrom + bonus, že všichni vědí, jak to ve Slavii chodí.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      fleder     před 3 lety 18.11.2021 17:11 |  
      3 0

      Ad ta spolupráce s prvoligovým teamem. Troufnu si říct, že minimálně jeden z těch oslovených a můj favorit (pokud jsem dobře poslouchal, nejspíše jednali s více kluby) budou Budějovice, padla zmínka, že si rozumí s novým vedením, sportovním ředitelem, s trenérem mají podobný pohled, s Hellebrandem jsou velmi spokojení. To je za mne velmi silný náznak a pro mne favorit č.1, druhý si myslím, že by mohly být Pardubice. Z hlediska blízkosti by se pak nabízel i čochtan, ale tam je (velmi pravděpodobná) vzájemná animozita a vačnatci spolupracují, resp. berou mladé hráče ze sparty...i když našich hráčů pár v áčku je (Necid, Dostál atd)

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Kupsiiik     před 3 lety 18.11.2021 22:44 |  
        3 0

        Tím klubem by mělo být Dynamo České Budějovice, JT to byl v Budějcích dojednat při vzájemném zápase a to z důvodů, které jsi popsal ;-)

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      fleder     před 3 lety 18.11.2021 17:23 |  
      4 0

      A ještě koment ad posily. Podle JiT je jeho vysněná posila Sheriff Sinyan, asi to zkusíme znovu, Jindra naznačoval, že by mohl být velká priorita jako hráč na pozici stopera a hráče 6 a 8, že všude umí zahrát. V létě ale byl problém, že Molde nebylo vůbec jednoduché, ochotné k jednání a hlavně prý hráčův agent měl jiné představy o tom, kam by hráč přestoupil. Všichni pak ale zmínili, že místo toho je u nás Oussou, se kterým je obrovská spokojenost a pro Tvrdíka to je zcela ideální přestup z hlediska kvality hráče, ceny a budoucího potenciálu.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Fačín     před 3 lety 18.11.2021 18:09 |  
      5 5

      Jen dvě poznámky - klub, s nímž máme navázat hlubší spolupráci ohledně hostování hráčů, mi zcela jasně vychází na České Budějovice - byly chváleny v předchozím průběhu rozhovoru a bylo panem Tvrdíkem zmíněno, že je s jejich majitelem a ředitelem skoro v každodenním kontaktu.

      A velmi kvituji příchod pana Brožka (nebo Zbrožka? - teď si nejsem jistý) z Táborska, to je evidentně člověk, co má čich na hráče, dobrou jazykovou vybavenost, zkušenosti a kontakty. Ten by pro nás mohl být velmi platný.

      P.S. ještě vlastně třetí poznámka - doufám, že přejmenování stadionu dopadne dobře, že nebudeme něco jako "Generali Česká pojišťovna a.s. Aréna":)) Mě by teda úplně stačil "Eden", ale chápu, že v tom jsou peníze vlastně zadarmo, takže se s tím nějak smířím..

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Ivan     před 3 lety 18.11.2021 19:42 |  
        1 2

        Asi se budem jmenovat po sponzorovi, ale to nemusí být špatně, třeba to zasponzoruje znčka parfémů eden

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        padre     před 3 lety 18.11.2021 20:09 |  
        4 0

        Miloslav (Míla) Brožek - vrací se domů, jako kluk kopal ve Slavii, cca v 16 přestup směr Letná, myslím, že se tehdy objevil i v nějaké mládežnické repre. V dospělém fotbale přesně nevím, zda se někde prosadil, ale myslím, že v lize ne.

        Teď mu bude okolo 45, tj už dost a dost zkušeností, přitom spoustu pracovních let před sebou. Věřím, že má co přinést a že to bude fungovat. A držím palce!!

  9. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    wimpy     před 3 lety 18.11.2021 17:11 |  
    0 0

    Pardon, přesunul jsem do OT.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2021 17:11) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.11.2021 20:58 |  
    15 1

    No, ty wole, náš předseda JT, trenér JiT a sportovní ředitel mají rozhovor přes dvě hodiny se šéfem Odboru přátel... A tady na to není ani extra vlákno?!?!? Co by za to jiní fanoušci dali, kdyby se jim šéfové klubu takhle věnovali... a my nic, jo?!?
    Poslal jsem ocetnikovi asi 14 otázek, na řadu nepřišla víceméně ani jediná (asi byly přihlouplé či rovnou blbé), ale stejně jsem se dozvěděl spoustu nových věcí. A tady na SN ticho po pěšině?!?
    Myslete si o předsedovi, co chcete, ale Tvrdíka nám seslalo samo nebe. Jak před dvěma dny v deníku iSpart řekl i Chvalovský: "Tvrdík a Slavia? Veni, vidi, vici!" - Přišel, viděl, zvítězil!" Kurwa, kdy jsme se měli takhle jak prasata v žitě? Tituly, průběžné první místo v současné lize (při té herní krizi), každé jaro v Evropě...
    No, hlavně, že tady máme speciální vlákno k kdejakému pitomému článku z iSpartu...


    Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2021 21:33) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    deny91     před 3 lety 19.11.2021 00:18 |  
    19 1

    V rozhovoru zaznělo spoustu informací, neuvěřitelné, že vůbec někdo takhle komunikuje s fanoušky a my máme možnost nahlédnout do toho, jak funguje skauting, akademie, spolupráce s Vlašimí, jaká je transferová politika atd. To je prostě naprostý unikát v celé ČR a to mi nikdo nevymluví. A místo aby se někteří fanoušci pořádně nabažili předvánoční nadílky informací, tak tady budou pyskovat, co že se jim zas nelíbí. No tvl, mě asi odvezou. Někteří mezi námi jsou fakt nenapravitelní, to musí být diagnóza...

    Za mě co bych vypíchnul:
    Akademie - super, že vše pokračuje podle plánu, žádný zádrhel, politická podpora v Šeberově na radnici. Navíc konzultace s Legií Varšava, která nedávno otevřela krásnou novou akademii. Zásadní krok pro klub, za 2-3 roky bude posazen poslední z chybějících pilířů klubu, tohle už nikdo Tvrdíkovi nevezme stejně jako sjednocení klubu se stadionem.
    Zároveň je super, že B-tým bude trénovat hned vedle Áčka u stadionu, kde budou dvě vyhřívaná hřiště + nejnovější umělka. Naprostý luxus a skvělá provázanost mezi hvězdami z Á-týmu a největšími nadějemi v B-týmu.

    Vlašim - mnozí si neuvědomují, že náš model je ještě propracovanější než u konkurence (sparta). Tam sice mají B-tým ve FNL, ale z dorostu nemají žádný mezistupeň mezi U19 a 2. ligou. Naopak my máme největší talenty ve Vlašimi a k tomu B-tým, který průběžně adaptuje další várku talentů na dospělý fotbal (bez většího tlaku na výsledky jako ve FNL). Takže když si pak někoho stáhneme z Vlašimi nebo bude zájem z 1. ligy, okamžitě Vlašim doplníme dalšími kluky, co už hráli dospělý fotbal a mají solidní výkonnost (např. Toula? Douděra?). Máme to prostě o ten jeden mezistupeň propracovanější, navíc Vlašim nefunguje jako pouhé Béčko, ale jako profi tým s vlastní datovou analýzou, je to autonomní jednotka. Takže už se tam jede na maximum pro úspěch klubu, kluci se dostávají pod tlak, nejsou pořád v "mama hotelu" SKS. To jim jen pomůže. Za mě to je ideální a pozitiva značně převažují aspekt, že půl roku si nemůžeme ty kluky stáhnout. Aspoň mají klid se soustředit na sebe, výkon a růst a nebudou pořád pendlovat sem a tam mezi A a B. Za mě jen dobře. Pokud vyjde spolupráce s ČB a bude to úspěšně nastavená podobně jako s Vlašimí (nejen sportovně, ale právě i na úrovni majitelů a managementů), pak zase utečeme konkurenci o kousek dále ve výchově talentů. Pecka.

    Skauting - úžasné, jak se od příchodu JN a JiT rozvinul skoro od nuly. Přivedení p. Brožka z Táborska vnímám jako majstrštych! Velmi zkušený člověk s kontakty, rozhledem a jazykově vybavený. K tomu spousta vlastních skautů + soukromá analytická firma. Co víc si přát? Tady si dovolím tvrdit, že jsme na míle před konkurencí v ČR. Jsem rád, že také zazněla nejen Afrika, ale i Jižní Amerika, kde je spousta talentů, ale zatím je nikdo nedokázal do ČR přivést a úspěšně s nimi pracovat. Uvidíme, co z toho vypadne.

    Jirka Bílek - mám z něho skvělý pocit, nevím, jak vy. Podle mě se v tom našel a nejen projekt s Vlašimí mi říká, že to je člověk na správném místě. Jsem taky nadšen z vyladění koncepce pro rozvoj hráčů v akademii, která by měla výrazně pomoct rozvoji našich talentů. Podle mě nese také Bílkův podpis. Jsem rád, že Jirka není jen nějaká figurka po Nezmarovi, aby na tom postu někdo jakože byl. Je tam osobnost, inteligentní a rozvíjející se člověk vnímavý na nejnovější trendy a nároky fotbalu, který je slávista, má toho ve fotbale spoustu za sebou jako hráč, kapitán a také Nezmarův "učeň". Nicméně není pouhou Nezmarovou kopií či napodobeninou, ale má svůj vlastní trademark. Mám fakt radost.

    Posily - kvituji záměr přivádět mladší hráče. Je ideální mít systém na propracované zapracovávání mladých talentů z ČR i zahraničí s tím, že do sebe ještě víc dostanou klubovou identitu, hodnoty a herní styl. Některé následně prodáme za těžké peníze, jiní se stanou dlouholetými oporami Slavie jako Ševa, Bořa, Kudy a další. Naprosto správně se management klubu rozhodl na maximum vytěžit tu úžasnou schopnost JiT rozvíjet hráče. Troufnu si tvrdit, že na tom ještě vyděláme balík.
    K tomu je velmi moudré sem tam koupit nějakého "staršího" opravdu kvalitního hráče typu Bah nebo Sinyan. Snad to v zimě, vyjde, ten by byl opravdovou posilou, pokud o něj JiT tolik stojí podobně jako tehdy o Alexe. Trochu jsem doufal, že se k tomu SKS v zimě vrátí, tak mě potěšilo, že na něho nezapomněli. Uvidíme, jak dopadnou složitá jednání...
    Pak jsem zvědavý, kdo jsou ti mladí talenti z ligy, o které máme zájem. Odhaduji Daněk (za mě priorita), Talovierov a možná Čvančara. Hlavně Daňka bych si hodně přál, zvlášť pokud odejde třeba Olie, který už měl přestup dohodnutý.

    Na závěr bych si moc přál, ať zůstaneme po podzimu první (a nejlépe ještě navýšíme vedení), postoupíme v EKL (kéž bychom oplatili porážku už ve čtvrtek a udělali velký krok k postupu) a hlavně aby se nám na do zimy vyprázdnila marodka a proběhlo kompletní a kvalitní soustředění, které nám tolik chybí už skoro rok. Pak jsem přesvědčený, že bychom nejen měli být schopni opět udělat titul, ale mohli bychom udělat také zajímavý výsledek v EKL.

    Uvidíme, těším se už tento víkend. SKS! :-)

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 12:33 |  
      6 0

      Trenér Miloslal Brožek přicházející do Slavie z Táborska: "Jinak umím kromě češtiny ještě anglicky, španělsky, německy, francouzsky, vlámsky a rusky, protože studuji trenérskou profi licenci v Lotyšsku. A domluvím se pořád ještě indonésky"
      https://www.idnes.cz/fotbal/domaci-souteze/miloslav-brozek-taborsko-rozhovor.A200516_144308_fot_dsouteze_par

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Joe-L     před 3 lety 19.11.2021 14:03 |  
        10 0

        A sranda je, že pana Brožka jmenoval v Zajícovi v nadsázce Podroužek jako kandidáta na repre trenéra. Ten bude prskat jak sysel (nemyslím Horvátha, ale toho skutečnýho sysla z pole), že jsme jeho milovanýmu Táborsku sebrali trenéra.
        Jinak já mám z angažování pana Brožka obrovskou radost a je to podle mě další dílek do našeho puzzle. Dobře to ti naši kluci dělají. :-)

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 19:18 |  
          4 0

          Ve 25 letech ukončil profesionální fotbalovou kariéru, obnovil studium na vysoké škole a začal učit na základní škole, kde byl i zástupcem ředitelky. Přitom jezdil do Rakouska jako hrající fotbalový trenér. K tomu pracoval na recepci hotelu. Chvíli jsem měl 24hodinovou směnu v hotelu, v 6 hodin ráno jsem udělal inventuru, v 7 hodin jsem šel domů a od osmi jsem učil. Mladé tělo to zvládalo, moje dny byly naplněné skutečně na sto procent.
          Koho mi to jen připomíná ? Druhej Trpiš.

  12. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Lord_Edmund     před 3 lety 19.11.2021 07:36 |  
    5 1

    Krásně se to poslouchá. Pochvala pro všechny aktéry. Jen tou vstřícností k Rengers bych tak neplýtval .

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      ColinSKS     před 3 lety 19.11.2021 08:51 |  
      2 6

      naopak, je to taková facka těm chudákům. stejně jako v případě moskyta, tam plíseň nechce nic protože je jasné, že se nic nestalo, krom toho že PauloRehak moskytu nazvala hovadem (předem omluva ph)

  13. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Borgetti     před 3 lety 19.11.2021 08:15 |  
    4 0

    Moc se mi líbilo jak pan Tvrdík mluvil o Nezmarovi a Bílkovi. Že za Nezmara byl ten zlý, pač Nezmar chtěl prodávat levněji a tudíž i odsouhlasit nákupy dráž než Bílek a za Bílka je tedy ten hodný. Je vidět, že Bílek má asi více zkušeností z vyjednávání než Nezmar, jako hráč, ale nechtěl bych někomu křivdit, jen můj dojem.
    Prý měl Bílek za hráčské kariéry 3 agenty? Jak se ptal Ocetnik.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2021 08:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      PetCC     před 3 lety 19.11.2021 10:32 |  
      1 0

      Stačí, aby se Bílek zamračil a hned se každej lekne :-)

  14. JT

    ColinSKS     před 3 lety 19.11.2021 08:33 |  
    3 4

    je pro mne frajer, je vidět že v tom umí chodit. Říci že Rangers chceme nabídnout vstřícné gesto, je naprostá bomba. já myslel že to bude půlhodinový brífink ale 2 hodiny něco je fakt skvělé (když si to zkusím přepočítat kolik stojí hodina času každého jednoho). DavidOcetník sice není bůhvíjaký moderátor, ale skvěle to zvládnul, měl to přesně rozdělené na témata, žádný chaos, jasné otázky. Asi si to budu muset pustit ještě potřetí.

    • Re: JT

      ocetnik     před 3 lety 19.11.2021 12:01 |  
      7 0

      Jo moderátor rozhodně nejsem a nechci být. Ale snad to tolik nevadí :D

      • Re: JT

        kjandourek (admin)     před 3 lety 19.11.2021 12:24 |  
        11 0

        Já to vnímám právě naopak... to povídání s fanouškem, kterého zajímají stejné věci jako ostatní fanoušky to to celé velice "polidšťuje".... je to daleko lepší, než kdyby tam seděl profi moderátor, který se nepřeřekne a otázky chrlí se školenou výslovností... a přitom by na něm bylo vidět, že je mu odpověď vlastně putna - že je profík, tak dostal scénář s otázkami, na které se musí zeptat a tak se toho bez emocí drží...

        • Re: JT

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 13:27 |  
          8 0

          No, mně vadí spíš to, jak se "profíci" ptají často tendenčně. Už otázku formulují tak, že ti vkládají to jak máš odpovědět, nebo do ní vsouvají vlastní názor... Bohužel označení "profík" už pro mne není označení kvality a úrovně, ale čistě toho, koho to živí. David je v tomto ohledu fantastický a moc děkuji. Samozřejmě taky našemu vedení, protože to co se tu teď děje v našem klubu prostě jakoby nebylo z českého rybníčka...

      • Re: JT

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 12:38 |  
        3 1

        Moderátor nemoderátor, ovšem z té čtyřky jasně druhý nejlepší rétor. :-)

      • Re: JT

        Malvin     před 3 lety 23.11.2021 07:56 |  
        3 0

        Nejlepší pořád o Slávii. Kam se hrabou "profíci" že spartu či FFP nebo jiní.
        Z tohoto pořadu se opravdu dozvím, co mě na milovaném klubu zajímá.
        A novinářská chátra z tohoto bude dělat články měsíce.
        Super práce.

  15. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    ColinSKS     před 3 lety 19.11.2021 08:48 |  
    0 5

    trochu mne překvapilo, že soustředění bude na 3 týdny. jak ti chlapi to mohou vydržet? bez partnerek..

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      soudek82 (přítel SN)     před 3 lety 20.11.2021 14:37 |  
      1 0

      "znám člověka, který vydržel bez ženy...nelžu vám...14 dní....pak se tedy zbláznil,....ale vydržel!"

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      wimpy     před 3 lety 20.11.2021 14:41 |  
      3 0

      Tys nikdy nebyl na soustředění? Takové nabírání fyzičky pod Trpišovským, to bude účinnější, než brom do čaje.

  16. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 09:29 |  
    14 4

    Dobré ráno ze šumavských krajin přeji Vám všem.
    Při dobré kávě jsem si poslechl dnes ještě jednou celou debatu a chtěl bych moc poděkovat všem hostům a hlavně příteli Davidovi, že to celé připravil.
    Bylo to dobré dílo a díky všem třem hostům jsem se dozvěděl to, co jsem potřeboval.
    Teď se jen modlím (asi marně), aby celý tento pořad někteří naši "zruční novináři" nepřetavili zase v něco, kdy opět budou "číst mezi řádky". I když vlastně, co s tím nadělám:-((.
    Přál bych našim šéfům, aby ta vize, kterou představili v několika sférách, tak aby vyšla.
    Ať už akademie, tak zařízení stadionu včetně dalšího velkého sponzora.
    Vyhřívané další tréninkové hřiště a také novou umělou trávu s dalším tréninkovým hřištěm.
    Turnikety a nový název stadionu (doufám, že půjdeme směrem ke kořenům, viz přípravy na 130 výročí založení klubu s nejstarší historií).
    Moc bych přál našemu trenérovi návrat marodů, což asi budou opravdu ty největší posily a na rozdíl od jiných nad Davidem Hovorkou a ani Honzou Bořilem nechci předčasně lámat hůl. Ti kluci si naší víru a posílení zaslouží.
    Když si vezmu, jakou naprosto štvavou kampaň vyvolal Podroužek a spol. proti Honzovi po Euru, tak by ho měl každý den jeden slávista kopnout pořádně do zádele.
    Je dobře, a moc bych si přál, aby vyšlo zimní soustředění, což by asi také výrazně pomohlo.
    Prostě chci poděkovat a říct, chlapi držte se a s prominutím - serte - na všechny ty pisálky, co nám tak zoufale nepřejí.
    A ještě něco musím napsat a moc se za to omlouvám.....
    Poborský, jste neskutečně hnusný člověk a nemám Vás vůbec rád.
    To, co jste v úterý prohlásil před zápasem reprezentace, je něco nanejvýš podlého a sprostého, že i na mě to bylo moc.
    Pokud já bych byl panem Fouskem, tak za tohle prohlášení letíte na hodinu z kola ven.... Fuj.
    Sokrates55

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 15:27 |  
      0 0

      Co Poborský prohlásil? Studio jsem vůbec neviděl.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        deny91     před 3 lety 19.11.2021 15:44 |  
        0 0

        Taky vůbec nevím...

        • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 18:14 |  
          12 0

          Pan Poborský byl v předzápasovém studiu a při rozhovoru představen nejen jako bývalý úspěšný reprezentant (toto mu neupírám), ale také jako vedoucí oddělení pro mládežnické akademie FAČRu. Při otázce k sestavě reprezentace ČR v utkání s estonci za vydatného přikyvování reportéra Kozohorského ironicky konstatoval, že je pro něho zarážející opakovaná!!! neúčast zraněných hráčů jednoho pražského ligového celku. Schválně a vědomě tím navázal na názor hokejového experta Sýkory a redaktora isportu Podroužka, kteří zpochybňovali, zda jsou hráči Slávie opravdu zraněni. "Audiatur et altera pars" - ať je slyšena i druhá strana. Poborský moc dobře věděl, kam tím míří a použil toto i jako představitel FAČRu a Kozohorský blaženě pokyvoval. Zvláštní pak bylo, a to k dokreslení celé situace, když V. Coufal zpochybnil ve svém pozápasovém rozhovoru kvalitu trávníku na Letné a oba pánové Poborský a Kozohorský byli jako opaření.
          Poborský prostě neunesl, že Slavia byla proti jeho kandidatuře na šéfa FAČRu a tak do ní musí kdykoliv zajet.
          Krmenčík byl a stále je doslova naháněn, jak se zachoval k Plzni, která ho dostala do velkého fotbalu.
          Poborského Slavia také dostala do velkého fotbalu, on dělá to samé........ To vše mi od Poborského naštvalo.
          Tak asi tak.
          Sokrates55


          Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2021 18:20) . Zobrazit původní komentář

          • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 18:23 |  
            4 0

            Díky za osvětlení a vysvětlení.
            Ale určitě nemůžeme čekat, že se podobný mediální zájem, zda zranění hráči nastoupí hned v následujícím ligovém kole, strhne teď, když se jedná o Hložka a ještě jednoho hráče Sparty...

            • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

              Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 19:34 |  
              0 0

              Omlouvám se, včera to nějak haprovalo a tak jsem to dal dvakrát.
              Sokrates55


              Komentář byl uživatelem upraven (20.11.2021 06:14) . Zobrazit původní komentář

            • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

              Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 19:36 |  
              3 0

              Zdravím příteli.
              Trefil jste další hřebíček na hlavičku.
              A o to víc je to vyjádření pana Poborského zákeřnější.
              Tak zatím.
              Sokrates55

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      mudrc     před 3 lety 19.11.2021 19:39 |  
      2 2

      Ahoj priteli Sokrate55, s uctou, pokorou a respektem Te zdravim na Sumavu.
      Rozepsal jsi se hezky a rad s Tebou souhlasim, tedy az na pasaz tykajici se novinaru. Necti to, neplat to, jine cesty neni. Z nasich narku maji akorat tak prdel a zaplacene slozenky.
      A jeste snad k Poborskemu, tady si Tve kapky, co mu chces dat, opravdu nenajde, ale myslis-li sva slova vazne, posli par svych radku na poborsky@fotbal.cz

  17. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    kjandourek (admin)     před 3 lety 19.11.2021 12:42 |  
    14 1

    Vypíchnul bych z celého rozhovoru dvě věci, které mě potěšily:

    1. Plán na zapojování mládežníků a odchovanců nejenom do SKS, ale obecně do velkého fotbalu má pracovní název Slavia 2024.... To je krásný - já v tom mimo jiné vidím i fakt, že se náš trenérský štáb nikam nechystá, naopak plánuje další dlouhodobé kroky... pokud si vzpomínám, tak J.W.Madden u nás a Fergusson v ManU vydrželi 25 let... to je výzva :-)

    2. Doslova zaznělo, že Jirka Bílek je během jednání tak tvrdý, že si předseda klubu může dovolit "být za hodného".... tzn. ve finále přijít a nabídnout kompromis, poněkud ze strany SKS ustoupit... a taky zaznělo, že za Nezmara to tak nebylo... že Honza byl za hodného a naopak JT musel ke konci každého jednání být ten zlý a přitlačit na pilu...
    Pokud je to pravda, tak to tedy zcela bourá ty zaručené komentáře let minulých, jak JT rozhazuje plnými hrstmi a jak by za každého dal majlant .... a zodpovědný Nezmar ho musí brzdit... a jak tedy budeme bez Honzy v háji...
    To jenom tak na okraj, až zase někdo přijde se zaručenou informací, jak to u nás děláme blbě :-)

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      slavanda     před 3 lety 19.11.2021 13:48 |  
      2 7

      ad 2) No jestli on nás Nezmič tak trochu nedojil ve prospěch svých kamarádů...

  18. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 12:51 |  
    3 1

    Mě na tom nejvíc zaujalo, že je už zase třeba omlazovat kádr. Ono to fakt strašně letí... Třeba takovej Kúdela má možná lepší fyzičku než někteří třicátníci, ale do 40 určitě hrát nebude. Rozumím tomu plánu přivádět mlaďochy, kteří buď zazáří a zpeněží se, nebo zazáří míň a ve Slavii zestárnou a budou předávat zkušenosti novým mladým.

    Překvapilo mě, že ještě chceme zabojovat o toho Sinyana, myslel jsem, že je to odpískaný. A že Baha dlouho neudržíme, je asi jasný, ale snad ho prodáme aspoň za raketu.

    Celkově příjemný povídání, jen si nemůžu odpustit malou kritiku, směřující na Jindřicha. Toho "jakoby" tam bylo opravdu extrémně mnoho. Ale samozřejmě chápu, že od mluvení je Tvrdík, Jindrova práce je jiná a tu dělá dobře.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 19.11.2021 13:27 |  
      7 0

      Moc děkuji Davide, dobrá práce.:-))
      Sokrates55

  19. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    pehacko     před 3 lety 19.11.2021 13:58 |  
    7 0

    David jako vzdycky skvely a uvolněny a dokaze se zeptat na neprijemne otazky slusne a s gracii… to ne kazdy dovede. Myslim, ze to vsem čtyřem krasne uteklo… a ted bych se vsadil, ze ten tym co s nama bude v lize spolupracovat formou hostovani budou budejovice.

  20. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Ados     před 3 lety 19.11.2021 14:22 |  
    10 0

    Přiznám se, že jsem se na rozhovor těšil jak malé děcko na Ježíška. Děkuji Davide za krásný dárek, tohle musí potěšit každého fanouška SKS.

  21. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Snivec     před 3 lety 19.11.2021 17:27 |  
    16 0

    jsem si to musel stahnout do auta a poslechl pri dnesnim cestovani. je to uplna pecka, ze tri nejvyse postaveni v klubu si najdou cas na povidani pro fanousky, ktere trva pres dve hodiny
    velka pochvala Davidovi a vsem, kdo se na tom podileli


    Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2021 17:54) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Slavistat     před 3 lety 20.11.2021 00:21 |  
    0 0

    Velké díky panu Ocetníkovi za vedení rozhovoru a hlavně pánům Tvrdíkovi, Trpišovskému a Bílkovi za podrobné, dlouhé a trpělivé povídání o klubu, hráčích, záměrech a dalších tématech. Opravdu hodně zajímavých informací, to potěší. Tak všem (i sobě) přeji, ať se ty záměry podaří naplnit a uskutečnit a vyjdou, to by byla jízda! Super a držím palce. Jen jsem si všiml, že JiT přestoupil k jakobínům - tolikrát jakoby :o) Už jsem si myslel, že to už vyšlo z módy :o).

  23. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Slavistat     před 3 lety 20.11.2021 00:29 |  
    2 0

    Velké díky panu Ocetníkovi za vedení rozhovoru a hlavně pánům Tvrdíkovi, Trpišovskému a Bílkovi za podrobné, dlouhé a trpělivé povídání o klubu, hráčích, záměrech a dalších tématech. Opravdu hodně zajímavých informací, to potěší. Tak všem (i sobě) přeji, ať se ty záměry podaří naplnit a uskutečnit a vyjdou, to by byla jízda! Super a držím palce. Jen jsem si všiml, že JiT přestoupil k jakobínům - tolikrát jakoby :o) Už jsem si myslel, že to už vyšlo z módy :o).

  24. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    ocetnik     před 3 lety 20.11.2021 09:45 |  
    19 0

    Přátele, děkujeme za pozitivní ohlasy. Určitě je potřeba ale vyzdvihnout Jaroslava Tvrdíka, který k rozhovorům přistupuje velmi pozitivně a opravdu se snaží aby slávističtí fanoušci měli maximum možných informací. Bez něj by to opravdu nešlo. Aktuálně řešíme častější vysílání. Tak možná již brzy!

    Ať žije Slavia a Odbor přátel Slavie.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      mig52     před 3 lety 20.11.2021 11:31 |  
      6 1

      Parádní práce, navíc mně je tvůj styl moderování velmi sympatický. Jen tak dál.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 20.11.2021 19:20 |  
      5 0

      To je jasný, je skvělý, jak k tomu JT, JiT a JB přistoupili, ale díky také tobě, že jsi to zorganizoval a výborně moderoval. Je fajn, že se můžem dostat k takovýmhle informacím a nahlídnout do chodu klubu. Paráda!

  25. Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

    Fačín     před 3 lety 21.11.2021 11:36 |  
    0 11

    Ještě mi tam chyběl dotaz a odpověď na skutečnost, že jsme nevzali zpátky kapitána a legendu Milana Škodu, který stále ukazuje, že naše současné útočníky by s přehledem strčil do kapsy.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Ivan     před 3 lety 21.11.2021 13:01 |  
      1 2

      Souhlasím. Ne, že si myslím že by je s přehledem převyšoval, ale když už ho Tvrdík zmínil, tak by se mi líbilo se na něj zeptat, třeba jestli jsme ho oťukli, nebo jestli s ním máme plány po konci kariéry hráče, když by třeba mohl mít předpoklady pro skauta, nebo pro koordinátora v tom prvoligovém týmu jako Přéma.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      Láryfáry     před 3 lety 21.11.2021 14:58 |  
      3 0

      S přehledem strčil do kapsy :-)
      Škoďák dá gól každých 210 minut, bod (tzn. +asistence) každých 180 minut.
      Krmelec gól / 86 min, bod / 49 min (1. nejproduktivnější v lize).
      Kuchtič gól / 113 min, bod / 85 min (2. nejproduktivnější v lize).
      Nehejtuj, drž se faktů.

      • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

        Ivan     před 3 lety 21.11.2021 15:48 |  
        0 1

        A všichni 3 mají za sebou stejně kvalitní tým.

    • Re: AREA 114 stream s Jaroslavem Tvrdíkem, Jindřichem Trpišovským a Jiřím Bílkem

      pipe1980     před 3 lety 23.11.2021 00:59 |  
      2 1

      Ono to není takhle jednoduchý. Ono je to o tom, že po vzájemné diskusi se obě strany shodli na tom, že Milam si nezaslouží a ani Slavia Ani Milan nestojí o to, aby takovej velikán plnil v týmu malou a postupně stále menší roli. S nadsázkou řečeno, Milan je moc velká legenda aby pomáhal nosit branky. A větším dílem to bylo z Milanovi strany. A já ho chápu, proč by měl ve Slavii sedět na tribuně, když může bejt v boleslavi na hřišti. K tomu proč se o něm nemluvilo, nemluvilo se o něm proto, že i trenér i vedení mají k Milanovi tak upřímnej dobrej vztah, že nebudou mluvit o Milanovi bez Milana. A kdokoli kdo si myslí, že se Slavia s Milanem nebaví, je blázen a křivdí jak Milanovi tak Slavii. Milan je v pravidelném kontaktu s klubem i s jednotlivými hráči, trenéry a lidmi z vedení.