Jedna věc je mikrofon a druhá věc je čtvrtej rozhodčí. Pokud to slyšel Mosquera, musel to logicky slyšet i on. A pokud to neslyšel čtvrtej rozhodčí, jehož práce je doslova reportovat hlavnímu rozhodčímu, co řvou lavičky, tak neni co řešit.
Samozřejme, že lže
Ale jakakoliv zaminka, byť je to naprosto nesmyslne tvrzeni bezMozk(er)a okamzite startuje pomluvnou kampan ve skotském tisku. Ti parchanti v daily record samozrejme taky lžou, že prej se Slavia zatím nevyjádřila.
Zasložil by přes držku debil.
A samozřejme by měl být potrestan I Plzní.
Původní komentář: Samozřejme, že lže
Ale jakakoliv zaminka, byť je to naprosto nesmyslne tvrzeni bezMozk(er)a okamzite startuje pomluvnou kampan ve skotském tisku. Ti parchanti v daily record samozrejme lžou, ze Slavia se zatím nevyjádřila.
Zasložil by přes držku parchant.
A samozřejme by měl být potrestan I Plzní.. Skrýt původní komentář
Zdravím Tě Marte.
Celá tahle pseudokauza má reálný základ v tom, kdo tahá za nitky v Plzni i nadále a proto mě praktiky Plzně ani moc nepřekvapují. Tohle divadlo, započaté panem Mosquerou má přeci jasný cíl......... Honem rychle ten náš velký průser s brutální hrou nějak rychle "zamáznout".
Tyhle praktiky byly používány jedním nacistickým ideologem a převzala je i naše smutně proslulá StB.
A protože mi určitě rozumíš, tak už to dál nemusím rozvádět.
Musel jsem se dnes zasmát komentáři páně Vízka.
To jeho vyjádření je přesně v těch intencích, které jsem uvedl výše.
O brutální hře Plzně se nebude vyjadřovat, ale Krmenčíkovi tyká a natírá ho jak plot.
Tak zatím zdravím do Liverpoolu a opatruj se:-)).
Sokrates55
Před pár měsíci byla ta celá situace v emocích, protože Ranchers se chovali jako totální zmrdi, zatímco Plzeň k tomu přistoupila docela korektně a profesionálně.
Nemám bohužel tak dobrou paměť, ale kolik dní se v médiích řešilo a kolik desítek znechucenych clanku tenkrát vyšlo, když proti nám odchovanec slavil gola?
Neděle byla skvělá připomínka toho, kdo všechno nás nenávidí a jak obrovský strach ze Slavie stále mají, přesto že si platí suchyho hajzla Krulu, přímého následovníka Hornika, Pelty a Košťála.
Nekupujte to, nečtěte to..
Jasně že vejpitek Němeček bleje hovna, za jeho času se tituly cinkaly. Někdo by mu to měl připomenout.
Asi tak. Já kdyz si vzpomenu na off topic Bosák & Táborský z YT, jak tam trefně popsali dění na hřišti, jak jsou hráči bez emocí, jiskry, náboje a že tam chybí Kisel, který uměl hráče seřvat, naburcovat. Jsem proto nejspíš za něj rád. Jsou potřeba emotivní hráči co dotoho dají vše a taky jsem strašně rád za Řeháka s Houšteckým co právě jsou hodně emotivní. Je to hodně potřeba, pač to jsou ty plusová procenta k výkonu.
Pokud si to správně pamatuju, ten trestnak byl za nefaul Gecova, vymyšlená situace. A když to tak čtu, tak Vácha to zas tak blbě neřekl, uznal, že ho Slávia vychovala a že v zápase hrála dobře. Zajímavý, já si ho pamatuju jako desnyho zmetka:-))
Je to tak - Vácha alespoň prohlásil, že Slavia je jako první holka, na kterou se nezapomíná... to Dočkal se mohl přetrhnout s tvrzením, že pro něj tedy SKS nikdy nic neznamenala...
Dorost Slavie, válcoval celou ligu a hráli tam Gecov, Dočkal, Suchý, Vácha, Necid a další, Standa Rožánek jim dělal vedoucího mužstva tuším a velmi dobře si pamatuji, jak Dočkal řval smrt Spartě a mnoho nepublikovatelných slov. Teď se bobánek chová jinak, protože má slíbeného managera ve Spartě. Nevíte někdo, jak dopadl soud ohledně Kudely? Jednu dobu p. Tvrdík dával informace, ale nějak to vyšumělo.
To naprosto nechutné obvinění od Mosqueru nemůže zůstat jen tak bez následků. Tohle by měla řešit disciplinárka. A buď napařit přísný trest Řehákovi, pokud to řekl a nebo přísný trest Mosquerovi, pokud to Řehák neřekl. Tohle si prostě nemůže hráč dovolit.
jsem stale otravenej z mizerneho fotbalu, nechutne medialni dohravky a celkove negativni atmosfery kolem Slavie, kterou vytvareji media
ani se mi to moc nechce komentovat, mam pouze jednu vec
moc nezvladame medialni obraz klubu, jednotlive drobne incidenty nahravaji nepratelskym mediim, kteri to vzdy s chuti rozmaznou
chapu, ze fotbal je o emocich a rozcilovat se nad denim na hristi je prirozene, ale nektere reakce asistentu smerem na tribuny (nemyslim zapas s plzni) nebo k souperove lavicce, rvani hracu zkurvena plzen apod, by si zamestnanci klubu meli odpustit, reprezentuji Slavii, klubu to nijak neprospiva, pouze davame naboje nepratelum
musí se ale začít u nás fanoušků. Asi stárnu, ale celý zápas bylo nejvíc slyšet "zkurvená plzeň" to je prostě ostudný. Vždycky jsem nás považoval za kultivovanější a lepší fanoušky, ale super choreo, atmoška a pak řvaní většinu zápasu "zkurvená plzeň". Přirovnávám to k inteligentnímu pokřiku "jude slavie". Jako vzít ženu a děti na takovýhle fotbal? Vzal jsem jednou šváru Anglána na TS (myslím, že to byl jen nějaký Ondrášovka cup a prohráli jsme snad po roce se Zlínem), ale byl tak unešený z atmosféry, že po Arsenalu druhý nejvíc sledovaný mančaft je Slávie.. jak já byl pyšný. Fanoušci, lavička, hráči a trochu to kultivovat. Měřítkem má být Evropa a ne Balkán, Turecko
Původní komentář: musí se ale začít u nás fanoušků. Asi stárnu, ale celý zápas bylo nejvíc slyšet "zkurvená plzeň" to je prostě ostudný. Vždycky jsem nás považoval za kultivovanější a lepší fanoušky, ale super choreo, atmoška a pak řvaní většinu zápasu "zkurvená plzeň". Přirovnávám to k inteligentnímu pokřiku "jude slavie". Jako vzít ženu a děti na takovýhle fotbal? Vzal jsem jednou šváru Anglána na TS (myslím, že to byl snad jen nějaký Ondrášovka cup a prohráli jsme snad po roce tuším, že Zlín to byl), ale byl tak unešený z atmosféry, že po Arsenalu druhý nejvíc sledovaný mančaft je Slávie.. jak já byl pyšný. Fanoušci, lavička, hráči a trochu to kultivovat. Měřítkem má být Evropa a ne Balkán, Turecko. Skrýt původní komentář
To myslíš dnešní Evropu?Jako UK ?To snad ne .Fanatici BLM ,LGBT a pod . ?Kde dnes máš problém jen něco naznačíš?Stačilo Euro v UK.Opravdu stačilo ani trest nedostali .Nebo dnešní Francii ,kde se na zápasech mezi sebou řežou Arabové ? Opravdu zlatý Balkán .Jinak mě stačí, kde směřuje dnešní levičácká USA .Žiji zde .Je to děs ,kde jde dnes západ .Jsem z toho vedle.
pokud to pojmeš celoplošně, tak ano, ale je to naivní jako MarxEngels myšlenky. Nadávky a pokřiky nějak vznikly a zkur*ená plzeň má nějaké v minulosti dané základy. Souhlasím s tím, že je to dost pejorativní, ale vystihuje to názor . Takže osobně s tím nemám žádný problém.
hele, není to tolik let, co jsem hráli tužku, Plzen hoblovala špici a poprvý do Edenu dorazila masa Plzeňáků a chovali se tam jak .... no a skončilo to jak? Někdo z našich youngsters jebnul dlažební kostkou do davu a prorazilo to lebku nějakým plzeňskýmu strýcovi (taťkovi).. zas to odsral ten co si to zasloužil nejmíň a bylo to úplně zbytečný ze všech stran.. Prostě už stárnu. Pokřik ZP ok, ale ne že to budeme řvát většinu zápasu celý stadion. A taky se mi nelíbí, že TS staví naše hráče do neřešitelných situací (Miňo, Krmelec)- jako zpívat chorály a pak tam jebnout něco, z čeho pak hráč bude mít problém je prostě hloupý. Arci nepřítele jsem měl vždy RB a nesnášel chachary, Plzeň jsem nikdy nebral pořádně vážně a jsou mi u ...
Mně osobně se ty expresivní hlášky včetně "Smrt Spartě!"' nelíbí, byť chápu jejich nadsázku. Na mě působí vulgárně a primitivně, což mi nepasuje k Slavii, kde očekávám určitou kultivovanost a úroveň projevu.
Tak já jsem s prohlášením klubu vcelku spokojen. Je to kultivované a vyjadřuje to naše smýšlení. Je to ale moc mírné. Slávia by přímo měla chtít vyšetření celého případu a to ne, červených karet, chování Krmenčíka, ale prohlášení Mosquery o rasistickém vyjádření asistenta trenéra, které vrhá špatné světlo nejenom na Slávii, ale na celý národ. Vždyť ve skotsku se píše v novinách, že ve Slávii se nadále projevuje rasismus. Proto žádám, aby představenstvo Slávie požadovalo důsledné vyšetření celé věci a případné exemplární potrestání viníka. Pokud se tak nestane, začne se takovéto chování šířit jako mor.
Úspěchy Slavie z posledních let leží v žaludku velkému množství lidí, kteří jsou spjati s Plzní a spartou. Podroužci plní zadání majitele a všemožně se snaží z mysli trenérů a hráčů Slavie dostat fotbal a namísto něho tam cpát myšlenky o tom, jak mluvit na střídačce během zápasu, jak jednat s hráči z jižních zemí apod. Kovaní rudoši typu Rajnoch si taky umí kopnout, prostor k tomu mají. Jediná útěcha je fakt, že svazu nevládne zadání plnící Poborský.
Mě skoro napadá, když čtu třeba glosář Mádla, že české kluby zkoukly Rangers, viděly v tom jistou šanci, jak na styl Slavie reagovat, a začaly aplikovat přístup co nejtvrdší hry za hranou, protože hráči jako Ševčík celkem logicky podvědomě mohou ubrat, pokud cítí ohrožení při každém míči a že třeba do Ševčíka jsou minimálně 3-4 ostré skluzy a to uprostřed hřiště za zápas. A věrně to aplikují skoro všichni. S přístupem rozhodčích, že na začátku budeme dávat šanci a odpouštět, to je vcelku dobrá taktika - jednak zastraší, jednak ublíží. Styl hry plný ostrých faulů se mi vůbec nelíbí. I Řepka hrál férověji.
Velký kámen mi spadl ze srdce, když jsem četl vyjádření Trpiše, že všichni hráči přečkali zápas s Plzní ve zdraví. Ani jsem tomu zejména po několika zákrocích na Ševčíka nechtěl uvěřit. Ten kluk perfektně rozehrává v poli, přenáší hru, a tak se na něj v každém zápase slétávají podráždění soupeři jako vosy na bonbon. Pořád si také říkám, že snad Holeš zítra večer nastoupí. Každý uzdravený hráč směrem do defenzivy je pro nás vítán. Kolem Kúdely se dost mlží a jeho absence se zvyšuje týden po týdnu, vzdor vyslovovaným nadějím.
Myslím, že Franěk byl prvním rozhodčím, který si vzal trend ochrany hráčů nastolovaný Příhodou skutečně k srdci. A ejhle! Hned tři vyloučení, na což nebyla Plzeň ani trochu po dlouhé roky zvyklá. První pro surovou, bezohlednou hru a další dva se jen sprostě mstili. Ve stylu když na tebe nemám, tak tě zrakvím. Moc, opravdu moc obdivuji naše kluky, že udrželi nervy na uzdě, že neopláceli, že hráli s noblesou. A tak to, když to nevyšlo s krvavou odplatou, zkouší Plzeň znovu, tentokrát přes velmi módní trend, přes rasismus. Snad žádné mužstvo v lize není tak různobarevné, jako je naše. A zrovna my, kteří naše kluky hýčkáme a obdivujeme bez výhrad k barvě pleti, budeme ti správní rasisti? Myslím, že zrovna kluci jako je Traoré, Olayinka, Oscar, Ekpai, Ousou, Bah ... by měli pozdvihnout také hlas na obranu realizáku Slavie. Jistě by to mělo svou váhu.
Ano Karle , to vedl. Ale taky vedl k rozvratu Slavie (likvidace brankáře, kterého jsme mohli prodat, nyní bude těžké i předání platu), likvidace Küdely, naprostá změna psychiky spousty lidí... A Rangers jsou pro svět morálními vítězi, nijak se jich to nedotklo. Kolář a Küdela (ten svojí blbostí), přišli o EURO, snížili svoji výkonnost, celý klub to poznamenalo, v Evropě od té doby vystupujeme s daleko menším sebevědomím. Ten los, který všichni tak slavili, nám byl čert dlužen.
To je uz jasne, ze to je strategie nekterych tymu. Na Sevcika koliky ve skluzu sly nekolikrat. Cilem je hrace zastrasit, nebo mu hru znechutit. Je smutne, kdyz pak troubove ve studiu resi, proc jsou zapasy o spicku pouze valkou, kdyz v jinych zapasech tvrdou hru chvali nebo pri obdrzene brance k ni nabadaji, ze ten obrany zakrok byl nedostatecny, mel byt tvrdsi i za cenu odpiskaneho faulu. Vsichni kteri fotbal komentuji, prispeli k tomu, co tady dnes mame. Nikoho jsem zatim nezazil, ze by se ohradil proti zakerne a tvrde hre. Samozrejme nejvetsi podil na tom maji rozhodci, kteri tu hru na zacatku pousti. To co jsme si tady udelali, tak to takove mame. Vsechny ty odborniky bych nakopal do prdele. Misto aby psali, ze pri zakrocich plzne se fotbal hrat neda, pisou o Krmencikovi.
Tak, tak. Viděl jsem utkání francouzské ligy mezi obhájcem z Lille a PSG, tedy jakási obdoba našeho zápasu s Plzní. Naprosto korektně vedené utkání, emoce samozřejmě byly, ale žádné zákeřné fauly s cílem zranit..
Když si Slavia dovolí v prohlášení napsat, že: "Při vyšetřování celé situace bohužel musíme vzít v potaz i nepřípustné chování hráče Jhona Mosquery v průběhu druhého poločasu, a to jak ve vztahu k surové a nebezpečné hře, kterou se prezentoval, tak k jeho zastavení u rozhodčího, kterému nepokrytě naznačoval, že zápas byl ze strany rozhodčích zkorumpován," tak to mají určitě podložené z videa a disciplinární komise LFA by měla okamžitě zahájit řízení s Mosquerou, buď, ať své jednání dokáže (což se nestane, protože je to nesmysl) nebo ho obvinit ze "Znevažování dobrého jména a regulérnosti Fortuna-ligy" a samozřejmě pak podle regulí potrestat.
Mosquera si navíc zavařil tím, že si před Fraňkem mnul mezi prstíky virtuální bankovky jako symbol Fraňkovy korupce. To by mu mohlo zavařit ještě víc. Takže, červená, nepodložené nařčení z rasismu Řeháka (nanejvýš asi tvrzení proti tvrzení, naštěstí se nejedná o tvrzení Rangers u UEFY), a korupční náznaky na Fraňka, když by se to hochovi vše sečetlo, no, nevím, nevím. To by možná vypadalo jako na hodně dlouhou dovolenou v Kolumbii.
Jasně, to jsem měl právě na mysli resp. Slavia to uvedla ve svém prohlášení a za to jsou veliké flastry - jak zastavení činnosti, tak veliká pokuta. Navíc sponzorům se takové jednání nemůže vůbec líbit a o to je pak větší tlak, aby se to exemplárně řešilo a potrestalo.
Ted je jen otazka zda neni lepší, kdyz takovy bezmozek za pradelnu hraje a vetsinou hraje hovno… nez kdyz dostane trest a treba za nej bude hrat nejaky fotbalista. On tehle jouda je vetsinou slabším článkem jejich sestavy.. ale ano i ja bych rad videl jeho exemplární trest a jeste vice protazenou jeho hnusnou drzku!!!
To by bylo hezké, ale obávám se, že nic nezahájí. Ono jde o to jaké má naše vyjádření relevanci. Podle mne bychom museli dát podnět k šetření, což nevím zda toto formálně splňuje.
Sleduju kolik hloupých pitomců mělo potřebu se o Slavii otřít, urazit, špinit rádobyvtipnými poznámkami, kterým se smějí jen oni nebo ještě větší volové než jsou oni sami. Nikdo z nich si nedovede představit, jak by se sami na hřišti zachovali, pokud by soupeř šel po jejich nohách se zřejmým úmyslem je zranit. Zjistili jsme kolik máme nepřátel a kolik z nich se nabaží jen zraněním našich kluků.
Vždycky pro mě západní Evropa a Severnî Amerika byly etalonem svobody a demokracie. To lehce narušila nejprve Kanada, když se tam začali za sociálními dávkami stěhovat čeští a slovenští Romové. Kanada tehdy pokrytecky zareagovala vízy a buzeracemi všech, a nemístným poučováním (ještě před dvaceti lety kradla Indiánûm děti a posílala je do nápravných koncentrákû), místo toho, aby jen normálně deportovala každého kdo se nechtěl vrátit z dovolené zpátky a žàdal o “politickÿ azyl”. Mezitím se odporně pokrytecký stal Západ jako takový, v čemž ovšem prim hraje Johnsonova Británie, kolébka “moderního”otrokářství. Co ti za posledních 500 let zotročili s zabili lidí, to nikdo nespočítá. Nakonec vymysleli i neštoviční deky. No a právě probíhající zelený náboženský koncil v Glasgow, to už je vrchol všeho. Sletí se tam neošlechta soukromými tryskàči, žerou za státní peníze uzené lososy, chlastají Whisky, blábolí nesmysly a celému světu pak radí jak mají omezit maso a jak mají krávy a ovce méně prdět. Glasgow, město opravdových sráčů.
Před Velkou francouzskou revolucí byly v Paříži různé politické kravály a když tehdejší královně řekli, je to proto, že není chleba, tak se Marie Antoinette zeptala “a proč ti lidi teda nejí koláče?”. Tak myslím dnes směřuje slavný a nadutý Západ tamtéž.
To přemotivované hovádko, co Bílek zapomněl stáhnout ze hřiště dřív, než přišla zákonitá druhá žlutá, si myslí, že by Řeháka zmlátil. No, myslím, že by se asi dost divil, kdyby došlo na věc.
Jinak jsem zvědavej, jak vysokou dostane pokutu za to šustěníčko na čtvrtého rozhodčího a jestli alespoň na oko bude pokuta i od Plzně...
Vyjádření našeho klubu i to Řehákovo je napsáno na jedničku, možná i s hvězdou!
Naše vyjádření je špičkové, nicméně vyžaduje určitou součinnost i fanoušků - neurážet soupeře různými pokřiku, no uvidíme...myslím, že toho moskyta zametou pod koberec a vůbec nebudou řešit, bohužel.
Původní komentář: Naše vyjádření je špičkové, nicméně vyžaduje určitou součinnost i fanoušků - neurážet soupeře různými pokřiku, no uvidíme.... Skrýt původní komentář
Komentáře (66)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
pehacko před 3 lety 02.11.2021 19:23 |Tomu rikam vyjadreni klubu na urovni… jsem hrdy na nas tym a vedeni!!! Slavna Slavia Praha je pro me celoživotní inspiraci
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
hajnej před 3 lety 02.11.2021 19:56 |No vidíš, to ses dopředu omlouval za večerní alkoholové příspěvky, zatím dobrý :-)
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
pehacko před 3 lety 02.11.2021 19:56 |Jestli ja bych naopak nemel chlastat!!!
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Rozumbrada před 3 lety 02.11.2021 20:12 |Je nemyslitelné, aby Řehák zdálky řval na Mosqueru, že je opice, a nikdo to neslyšel a žádný mikrofon to nezaznamenal.
Tohle už není ani tak o presumci neviny jako o jasných důkazech neviny.
Pokud to takhle půjde dál, tak příště snad nařknou Bicana.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
damade před 3 lety 02.11.2021 20:25 |Jedna věc je mikrofon a druhá věc je čtvrtej rozhodčí. Pokud to slyšel Mosquera, musel to logicky slyšet i on. A pokud to neslyšel čtvrtej rozhodčí, jehož práce je doslova reportovat hlavnímu rozhodčímu, co řvou lavičky, tak neni co řešit.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
kondorr před 3 lety 02.11.2021 21:40 |Hlavně sem zvědavej jak potrestaji Mosqueru za to že ukázal 4 rozhodčímu že zápas je zaplacenej jestli si vzpomínám tak Balutovi to neprošlo.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
mart před 3 lety 02.11.2021 23:01 |Samozřejme, že lže
Ale jakakoliv zaminka, byť je to naprosto nesmyslne tvrzeni bezMozk(er)a okamzite startuje pomluvnou kampan ve skotském tisku. Ti parchanti v daily record samozrejme taky lžou, že prej se Slavia zatím nevyjádřila.
Zasložil by přes držku debil.
A samozřejme by měl být potrestan I Plzní.
Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 23:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Samozřejme, že lže
Ale jakakoliv zaminka, byť je to naprosto nesmyslne tvrzeni bezMozk(er)a okamzite startuje pomluvnou kampan ve skotském tisku. Ti parchanti v daily record samozrejme lžou, ze Slavia se zatím nevyjádřila.
Zasložil by přes držku parchant.
A samozřejme by měl být potrestan I Plzní..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 03.11.2021 09:27 |Zdravím Tě Marte.
Celá tahle pseudokauza má reálný základ v tom, kdo tahá za nitky v Plzni i nadále a proto mě praktiky Plzně ani moc nepřekvapují. Tohle divadlo, započaté panem Mosquerou má přeci jasný cíl......... Honem rychle ten náš velký průser s brutální hrou nějak rychle "zamáznout".
Tyhle praktiky byly používány jedním nacistickým ideologem a převzala je i naše smutně proslulá StB.
A protože mi určitě rozumíš, tak už to dál nemusím rozvádět.
Musel jsem se dnes zasmát komentáři páně Vízka.
To jeho vyjádření je přesně v těch intencích, které jsem uvedl výše.
O brutální hře Plzně se nebude vyjadřovat, ale Krmenčíkovi tyká a natírá ho jak plot.
Tak zatím zdravím do Liverpoolu a opatruj se:-)).
Sokrates55
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 02.11.2021 20:14 |Před pár měsících by to bylo vyjádření v emocích. V tomto je obrovský posun.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
damade před 3 lety 02.11.2021 20:24 |Před pár měsíci byla ta celá situace v emocích, protože Ranchers se chovali jako totální zmrdi, zatímco Plzeň k tomu přistoupila docela korektně a profesionálně.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 02.11.2021 21:08 |I přesto se to mělo napsat zcela jinak. Nezapomeň, že je to oficiální vyjádření klubu a ne nějakého Pepy z Horní Dolní na Twitteru.
Ehm
Honza_K1 (přítel SN) před 3 lety 02.11.2021 20:28 |Nemám bohužel tak dobrou paměť, ale kolik dní se v médiích řešilo a kolik desítek znechucenych clanku tenkrát vyšlo, když proti nám odchovanec slavil gola?
https://www.fortunaliga.cz/clanek/2924-dat-gol-v-derby-je-krasny-pocit-usmival-se-byvaly-slavista-vacha
Neděle byla skvělá připomínka toho, kdo všechno nás nenávidí a jak obrovský strach ze Slavie stále mají, přesto že si platí suchyho hajzla Krulu, přímého následovníka Hornika, Pelty a Košťála.
Nekupujte to, nečtěte to..
Jasně že vejpitek Němeček bleje hovna, za jeho času se tituly cinkaly. Někdo by mu to měl připomenout.
Re: Ehm
pehacko před 3 lety 02.11.2021 20:33 |Dekuji ti, za tento prispevek… tady je videt nejvic ta zvrácenost te nenavisti vuci SKS.. o Krmencika tu vubec nejde!
Re: Ehm
rakusan před 3 lety 02.11.2021 22:59 |Naopak, já jsem od neděle jeho nadšený fanoušek.
Re: Ehm
Fačín před 3 lety 03.11.2021 14:29 |Mám to stejně. Je vidět, že mu záleží na jeho úspěchu u nás (a tím pádem na NAŠEM úspěchu).
Re: Ehm
Borgetti před 3 lety 03.11.2021 19:31 |Asi tak. Já kdyz si vzpomenu na off topic Bosák & Táborský z YT, jak tam trefně popsali dění na hřišti, jak jsou hráči bez emocí, jiskry, náboje a že tam chybí Kisel, který uměl hráče seřvat, naburcovat. Jsem proto nejspíš za něj rád. Jsou potřeba emotivní hráči co dotoho dají vše a taky jsem strašně rád za Řeháka s Houšteckým co právě jsou hodně emotivní. Je to hodně potřeba, pač to jsou ty plusová procenta k výkonu.
Re: Ehm
obiwan před 3 lety 03.11.2021 13:05 |Pokud si to správně pamatuju, ten trestnak byl za nefaul Gecova, vymyšlená situace. A když to tak čtu, tak Vácha to zas tak blbě neřekl, uznal, že ho Slávia vychovala a že v zápase hrála dobře. Zajímavý, já si ho pamatuju jako desnyho zmetka:-))
Re: Ehm
kjandourek (admin) před 3 lety 03.11.2021 14:07 |Je to tak - Vácha alespoň prohlásil, že Slavia je jako první holka, na kterou se nezapomíná... to Dočkal se mohl přetrhnout s tvrzením, že pro něj tedy SKS nikdy nic neznamenala...
Re: Ehm
Monarchie před 3 lety 03.11.2021 16:23 |Dorost Slavie, válcoval celou ligu a hráli tam Gecov, Dočkal, Suchý, Vácha, Necid a další, Standa Rožánek jim dělal vedoucího mužstva tuším a velmi dobře si pamatuji, jak Dočkal řval smrt Spartě a mnoho nepublikovatelných slov. Teď se bobánek chová jinak, protože má slíbeného managera ve Spartě. Nevíte někdo, jak dopadl soud ohledně Kudely? Jednu dobu p. Tvrdík dával informace, ale nějak to vyšumělo.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
kostelnivlajka před 3 lety 02.11.2021 20:33 |My jsme se ničeho protiprávního nedopustili. Stojíme za vyjádřením Pavla Řeháka!! Toť naše vyjádření k nařčení.
Příště tako přátelé, všechny ostatní bláboly jsou o ničem...
Mosqueru
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 02.11.2021 21:39 |To naprosto nechutné obvinění od Mosqueru nemůže zůstat jen tak bez následků. Tohle by měla řešit disciplinárka. A buď napařit přísný trest Řehákovi, pokud to řekl a nebo přísný trest Mosquerovi, pokud to Řehák neřekl. Tohle si prostě nemůže hráč dovolit.
Re: Mosqueru
rakusan před 3 lety 02.11.2021 23:00 |Znevažování "dobrého" jména fortuna-ligy. Teď poslouchám ve studiu Ujfalušiho, tak jenom ta jeho dikce je balzám na uši po tom němečkovi se šmícou.
Re: Mosqueru
sksjardab před 3 lety 02.11.2021 23:20 |a co říkal?
Re: Mosqueru
rakusan před 3 lety 02.11.2021 23:36 |Zase nic světoborného, ale příjemným hlasem a ne arogantně jako ten nafoukanec z letný. Oni tehdy nemít Ivánka kamaráda tak vyhráli leda hovno.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Snivec před 3 lety 02.11.2021 22:17 |jsem stale otravenej z mizerneho fotbalu, nechutne medialni dohravky a celkove negativni atmosfery kolem Slavie, kterou vytvareji media
ani se mi to moc nechce komentovat, mam pouze jednu vec
moc nezvladame medialni obraz klubu, jednotlive drobne incidenty nahravaji nepratelskym mediim, kteri to vzdy s chuti rozmaznou
chapu, ze fotbal je o emocich a rozcilovat se nad denim na hristi je prirozene, ale nektere reakce asistentu smerem na tribuny (nemyslim zapas s plzni) nebo k souperove lavicce, rvani hracu zkurvena plzen apod, by si zamestnanci klubu meli odpustit, reprezentuji Slavii, klubu to nijak neprospiva, pouze davame naboje nepratelum
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
amon před 3 lety 02.11.2021 22:36 |musí se ale začít u nás fanoušků. Asi stárnu, ale celý zápas bylo nejvíc slyšet "zkurvená plzeň" to je prostě ostudný. Vždycky jsem nás považoval za kultivovanější a lepší fanoušky, ale super choreo, atmoška a pak řvaní většinu zápasu "zkurvená plzeň". Přirovnávám to k inteligentnímu pokřiku "jude slavie". Jako vzít ženu a děti na takovýhle fotbal? Vzal jsem jednou šváru Anglána na TS (myslím, že to byl jen nějaký Ondrášovka cup a prohráli jsme snad po roce se Zlínem), ale byl tak unešený z atmosféry, že po Arsenalu druhý nejvíc sledovaný mančaft je Slávie.. jak já byl pyšný. Fanoušci, lavička, hráči a trochu to kultivovat. Měřítkem má být Evropa a ne Balkán, Turecko
Komentář byl uživatelem upraven (02.11.2021 22:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
musí se ale začít u nás fanoušků. Asi stárnu, ale celý zápas bylo nejvíc slyšet "zkurvená plzeň" to je prostě ostudný. Vždycky jsem nás považoval za kultivovanější a lepší fanoušky, ale super choreo, atmoška a pak řvaní většinu zápasu "zkurvená plzeň". Přirovnávám to k inteligentnímu pokřiku "jude slavie". Jako vzít ženu a děti na takovýhle fotbal? Vzal jsem jednou šváru Anglána na TS (myslím, že to byl snad jen nějaký Ondrášovka cup a prohráli jsme snad po roce tuším, že Zlín to byl), ale byl tak unešený z atmosféry, že po Arsenalu druhý nejvíc sledovaný mančaft je Slávie.. jak já byl pyšný. Fanoušci, lavička, hráči a trochu to kultivovat. Měřítkem má být Evropa a ne Balkán, Turecko.
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
rakusan před 3 lety 02.11.2021 23:02 |Já hlavně nesnáším ty dementní popěvky Kdo neskáče fandí spartě, to fakt nechci slyšet na Slávii.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
ColinSKS před 3 lety 03.11.2021 10:00 |proč?
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
rakusan před 3 lety 03.11.2021 20:48 |Protože jenom to slovo "sparta" mně sere a jde na nervy.
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2021 21:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Protože jenom to slova "sparta" mně sere a jde na nervy..
Skrýt původní komentář
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 03.11.2021 01:23 |Evropa? Třeba Skotsko? Tak to radši ten Balkán (ský sýr)
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
gazza před 3 lety 03.11.2021 02:08 |To myslíš dnešní Evropu?Jako UK ?To snad ne .Fanatici BLM ,LGBT a pod . ?Kde dnes máš problém jen něco naznačíš?Stačilo Euro v UK.Opravdu stačilo ani trest nedostali .Nebo dnešní Francii ,kde se na zápasech mezi sebou řežou Arabové ? Opravdu zlatý Balkán .Jinak mě stačí, kde směřuje dnešní levičácká USA .Žiji zde .Je to děs ,kde jde dnes západ .Jsem z toho vedle.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
ColinSKS před 3 lety 03.11.2021 09:40 |pokud to pojmeš celoplošně, tak ano, ale je to naivní jako MarxEngels myšlenky. Nadávky a pokřiky nějak vznikly a zkur*ená plzeň má nějaké v minulosti dané základy. Souhlasím s tím, že je to dost pejorativní, ale vystihuje to názor . Takže osobně s tím nemám žádný problém.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
amon před 3 lety 03.11.2021 14:43 |hele, není to tolik let, co jsem hráli tužku, Plzen hoblovala špici a poprvý do Edenu dorazila masa Plzeňáků a chovali se tam jak .... no a skončilo to jak? Někdo z našich youngsters jebnul dlažební kostkou do davu a prorazilo to lebku nějakým plzeňskýmu strýcovi (taťkovi).. zas to odsral ten co si to zasloužil nejmíň a bylo to úplně zbytečný ze všech stran.. Prostě už stárnu. Pokřik ZP ok, ale ne že to budeme řvát většinu zápasu celý stadion. A taky se mi nelíbí, že TS staví naše hráče do neřešitelných situací (Miňo, Krmelec)- jako zpívat chorály a pak tam jebnout něco, z čeho pak hráč bude mít problém je prostě hloupý. Arci nepřítele jsem měl vždy RB a nesnášel chachary, Plzeň jsem nikdy nebral pořádně vážně a jsou mi u ...
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Leksel před 3 lety 03.11.2021 16:09 |Mně osobně se ty expresivní hlášky včetně "Smrt Spartě!"' nelíbí, byť chápu jejich nadsázku. Na mě působí vulgárně a primitivně, což mi nepasuje k Slavii, kde očekávám určitou kultivovanost a úroveň projevu.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
ColinSKS před 3 lety 03.11.2021 10:00 |pokud se spustí hon na nás, tak o to sladší bude, když na konci utečeme z dostřelu. a v to, jsem 100% přesvědčen.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Pepino44 před 3 lety 03.11.2021 10:32 |Tak já jsem s prohlášením klubu vcelku spokojen. Je to kultivované a vyjadřuje to naše smýšlení. Je to ale moc mírné. Slávia by přímo měla chtít vyšetření celého případu a to ne, červených karet, chování Krmenčíka, ale prohlášení Mosquery o rasistickém vyjádření asistenta trenéra, které vrhá špatné světlo nejenom na Slávii, ale na celý národ. Vždyť ve skotsku se píše v novinách, že ve Slávii se nadále projevuje rasismus. Proto žádám, aby představenstvo Slávie požadovalo důsledné vyšetření celé věci a případné exemplární potrestání viníka. Pokud se tak nestane, začne se takovéto chování šířit jako mor.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
whiplash před 3 lety 03.11.2021 17:29 |....kostky jsou vrzeny, rekl bych....jsem opravdu zvedav, co se dal bude dit.......
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
rakusan před 3 lety 03.11.2021 21:03 |Já bohužel myslím, že už nic.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Lunaris před 3 lety 03.11.2021 13:19 |Úspěchy Slavie z posledních let leží v žaludku velkému množství lidí, kteří jsou spjati s Plzní a spartou. Podroužci plní zadání majitele a všemožně se snaží z mysli trenérů a hráčů Slavie dostat fotbal a namísto něho tam cpát myšlenky o tom, jak mluvit na střídačce během zápasu, jak jednat s hráči z jižních zemí apod. Kovaní rudoši typu Rajnoch si taky umí kopnout, prostor k tomu mají. Jediná útěcha je fakt, že svazu nevládne zadání plnící Poborský.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
rakusan před 3 lety 03.11.2021 21:02 |No ty vole, aspoň, že tak. S poborákem by to byla tragédie.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Ragnarok před 3 lety 03.11.2021 14:51 |Mě skoro napadá, když čtu třeba glosář Mádla, že české kluby zkoukly Rangers, viděly v tom jistou šanci, jak na styl Slavie reagovat, a začaly aplikovat přístup co nejtvrdší hry za hranou, protože hráči jako Ševčík celkem logicky podvědomě mohou ubrat, pokud cítí ohrožení při každém míči a že třeba do Ševčíka jsou minimálně 3-4 ostré skluzy a to uprostřed hřiště za zápas. A věrně to aplikují skoro všichni. S přístupem rozhodčích, že na začátku budeme dávat šanci a odpouštět, to je vcelku dobrá taktika - jednak zastraší, jednak ublíží. Styl hry plný ostrých faulů se mi vůbec nelíbí. I Řepka hrál férověji.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
donford před 3 lety 03.11.2021 15:12 |Velký kámen mi spadl ze srdce, když jsem četl vyjádření Trpiše, že všichni hráči přečkali zápas s Plzní ve zdraví. Ani jsem tomu zejména po několika zákrocích na Ševčíka nechtěl uvěřit. Ten kluk perfektně rozehrává v poli, přenáší hru, a tak se na něj v každém zápase slétávají podráždění soupeři jako vosy na bonbon. Pořád si také říkám, že snad Holeš zítra večer nastoupí. Každý uzdravený hráč směrem do defenzivy je pro nás vítán. Kolem Kúdely se dost mlží a jeho absence se zvyšuje týden po týdnu, vzdor vyslovovaným nadějím.
Myslím, že Franěk byl prvním rozhodčím, který si vzal trend ochrany hráčů nastolovaný Příhodou skutečně k srdci. A ejhle! Hned tři vyloučení, na což nebyla Plzeň ani trochu po dlouhé roky zvyklá. První pro surovou, bezohlednou hru a další dva se jen sprostě mstili. Ve stylu když na tebe nemám, tak tě zrakvím. Moc, opravdu moc obdivuji naše kluky, že udrželi nervy na uzdě, že neopláceli, že hráli s noblesou. A tak to, když to nevyšlo s krvavou odplatou, zkouší Plzeň znovu, tentokrát přes velmi módní trend, přes rasismus. Snad žádné mužstvo v lize není tak různobarevné, jako je naše. A zrovna my, kteří naše kluky hýčkáme a obdivujeme bez výhrad k barvě pleti, budeme ti správní rasisti? Myslím, že zrovna kluci jako je Traoré, Olayinka, Oscar, Ekpai, Ousou, Bah ... by měli pozdvihnout také hlas na obranu realizáku Slavie. Jistě by to mělo svou váhu.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Karel13 před 3 lety 03.11.2021 17:17 |Je to jasný rasismus. Jak si Slavia dovolila provokativně ustanovit v několika zápasech černého hráče (Traore) kapitánem ...
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
kjandourek (admin) před 3 lety 03.11.2021 15:39 |Já bych tedy jenom podotkl, že přístup Rangers vedl k prohře 0:2 a podobně se vedlo Plzni...
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
mig52 před 3 lety 03.11.2021 17:19 |Karle, vyznamenáváš. 100% pravda!
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Ragnarok před 3 lety 04.11.2021 09:38 |Ano Karle , to vedl. Ale taky vedl k rozvratu Slavie (likvidace brankáře, kterého jsme mohli prodat, nyní bude těžké i předání platu), likvidace Küdely, naprostá změna psychiky spousty lidí... A Rangers jsou pro svět morálními vítězi, nijak se jich to nedotklo. Kolář a Küdela (ten svojí blbostí), přišli o EURO, snížili svoji výkonnost, celý klub to poznamenalo, v Evropě od té doby vystupujeme s daleko menším sebevědomím. Ten los, který všichni tak slavili, nám byl čert dlužen.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
SirCohen před 3 lety 04.11.2021 10:09 |Smutné, ale musím souhlasit!
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
wimpy před 3 lety 04.11.2021 10:19 |Zase je to zkušenost. Doufam, že už neuslyším ta přání "na ostrovy".
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
SirCohen před 3 lety 04.11.2021 10:44 |Z toho už jsou snad všichni vyléčení.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
martyni (přítel SN) před 3 lety 03.11.2021 15:47 |Taky mě to napadlo. Jen teda pokud jde o Řepku, nejsem si jist, esli to není vzpomínkový optimismus.. :)
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Ivan před 3 lety 03.11.2021 16:56 |Řepka měl vždycky nohu nebo míč, to jo, ale že by dělal takovéto skluzy na půlce, bez šance hrát míč, to si nevzpomínám.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Ragnarok před 3 lety 04.11.2021 09:40 |Přijde, že Řepa trestal, ale ne podrážkami dopředu a na stojnou. Řepka není. Navíc jeho skluzy dost často řešily přes svou tvrdost míč.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Snivec před 3 lety 03.11.2021 16:40 |To je uz jasne, ze to je strategie nekterych tymu. Na Sevcika koliky ve skluzu sly nekolikrat. Cilem je hrace zastrasit, nebo mu hru znechutit. Je smutne, kdyz pak troubove ve studiu resi, proc jsou zapasy o spicku pouze valkou, kdyz v jinych zapasech tvrdou hru chvali nebo pri obdrzene brance k ni nabadaji, ze ten obrany zakrok byl nedostatecny, mel byt tvrdsi i za cenu odpiskaneho faulu. Vsichni kteri fotbal komentuji, prispeli k tomu, co tady dnes mame. Nikoho jsem zatim nezazil, ze by se ohradil proti zakerne a tvrde hre. Samozrejme nejvetsi podil na tom maji rozhodci, kteri tu hru na zacatku pousti. To co jsme si tady udelali, tak to takove mame. Vsechny ty odborniky bych nakopal do prdele. Misto aby psali, ze pri zakrocich plzne se fotbal hrat neda, pisou o Krmencikovi.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Malvin před 3 lety 03.11.2021 18:00 |Podepisuji v plném rozsahu.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
pcitron před 3 lety 04.11.2021 10:25 |Tak, tak. Viděl jsem utkání francouzské ligy mezi obhájcem z Lille a PSG, tedy jakási obdoba našeho zápasu s Plzní. Naprosto korektně vedené utkání, emoce samozřejmě byly, ale žádné zákeřné fauly s cílem zranit..
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 03.11.2021 16:01 |Když si Slavia dovolí v prohlášení napsat, že: "Při vyšetřování celé situace bohužel musíme vzít v potaz i nepřípustné chování hráče Jhona Mosquery v průběhu druhého poločasu, a to jak ve vztahu k surové a nebezpečné hře, kterou se prezentoval, tak k jeho zastavení u rozhodčího, kterému nepokrytě naznačoval, že zápas byl ze strany rozhodčích zkorumpován," tak to mají určitě podložené z videa a disciplinární komise LFA by měla okamžitě zahájit řízení s Mosquerou, buď, ať své jednání dokáže (což se nestane, protože je to nesmysl) nebo ho obvinit ze "Znevažování dobrého jména a regulérnosti Fortuna-ligy" a samozřejmě pak podle regulí potrestat.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
donford před 3 lety 03.11.2021 17:00 |Mosquera si navíc zavařil tím, že si před Fraňkem mnul mezi prstíky virtuální bankovky jako symbol Fraňkovy korupce. To by mu mohlo zavařit ještě víc. Takže, červená, nepodložené nařčení z rasismu Řeháka (nanejvýš asi tvrzení proti tvrzení, naštěstí se nejedná o tvrzení Rangers u UEFY), a korupční náznaky na Fraňka, když by se to hochovi vše sečetlo, no, nevím, nevím. To by možná vypadalo jako na hodně dlouhou dovolenou v Kolumbii.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 03.11.2021 17:59 |Jasně, to jsem měl právě na mysli resp. Slavia to uvedla ve svém prohlášení a za to jsou veliké flastry - jak zastavení činnosti, tak veliká pokuta. Navíc sponzorům se takové jednání nemůže vůbec líbit a o to je pak větší tlak, aby se to exemplárně řešilo a potrestalo.
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
pehacko před 3 lety 03.11.2021 19:37 |Ted je jen otazka zda neni lepší, kdyz takovy bezmozek za pradelnu hraje a vetsinou hraje hovno… nez kdyz dostane trest a treba za nej bude hrat nejaky fotbalista. On tehle jouda je vetsinou slabším článkem jejich sestavy.. ale ano i ja bych rad videl jeho exemplární trest a jeste vice protazenou jeho hnusnou drzku!!!
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
kjandourek (admin) před 3 lety 03.11.2021 18:09 |Jenom bych poopravil, že on si ta gesta o korupci střihnul před čtvrtým sudím, nikoliv přímo před Fraňkem...
Re: Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání
rakusan před 3 lety 03.11.2021 20:57 |To by bylo hezké, ale obávám se, že nic nezahájí. Ono jde o to jaké má naše vyjádření relevanci. Podle mne bychom museli dát podnět k šetření, což nevím zda toto formálně splňuje.
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2021 20:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To by bylo hezké, ale obávám se, že nic nezahájí..
Skrýt původní komentář
K reakcím na "Vyjádření SK Slavia Praha k nedělnímu utkání"
houston (přítel SN) před 3 lety 03.11.2021 18:15 |Sleduju kolik hloupých pitomců mělo potřebu se o Slavii otřít, urazit, špinit rádobyvtipnými poznámkami, kterým se smějí jen oni nebo ještě větší volové než jsou oni sami. Nikdo z nich si nedovede představit, jak by se sami na hřišti zachovali, pokud by soupeř šel po jejich nohách se zřejmým úmyslem je zranit. Zjistili jsme kolik máme nepřátel a kolik z nich se nabaží jen zraněním našich kluků.
Západ je zvrácenej
Cross před 3 lety 03.11.2021 18:22 |Vždycky pro mě západní Evropa a Severnî Amerika byly etalonem svobody a demokracie. To lehce narušila nejprve Kanada, když se tam začali za sociálními dávkami stěhovat čeští a slovenští Romové. Kanada tehdy pokrytecky zareagovala vízy a buzeracemi všech, a nemístným poučováním (ještě před dvaceti lety kradla Indiánûm děti a posílala je do nápravných koncentrákû), místo toho, aby jen normálně deportovala každého kdo se nechtěl vrátit z dovolené zpátky a žàdal o “politickÿ azyl”. Mezitím se odporně pokrytecký stal Západ jako takový, v čemž ovšem prim hraje Johnsonova Británie, kolébka “moderního”otrokářství. Co ti za posledních 500 let zotročili s zabili lidí, to nikdo nespočítá. Nakonec vymysleli i neštoviční deky. No a právě probíhající zelený náboženský koncil v Glasgow, to už je vrchol všeho. Sletí se tam neošlechta soukromými tryskàči, žerou za státní peníze uzené lososy, chlastají Whisky, blábolí nesmysly a celému světu pak radí jak mají omezit maso a jak mají krávy a ovce méně prdět. Glasgow, město opravdových sráčů.
Před Velkou francouzskou revolucí byly v Paříži různé politické kravály a když tehdejší královně řekli, je to proto, že není chleba, tak se Marie Antoinette zeptala “a proč ti lidi teda nejí koláče?”. Tak myslím dnes směřuje slavný a nadutý Západ tamtéž.
Re: Západ je zvrácenej
pcitron před 3 lety 04.11.2021 10:22 |Šéf toho obskurního summitu, Alok Sharma, je mistrem světa v množství zanechané uhlíkové stopy
https://www.thetimes.co.uk/article/alok-sharma-cop26-summit-glasgow-hk76svppk
https://www.theguardian.com/environment/2021/aug/06/cop26-president-alok-sharma-flew-to-30-countries-in-7-months
Bijec Kolumbijec
Taky před 3 lety 03.11.2021 19:05 |To přemotivované hovádko, co Bílek zapomněl stáhnout ze hřiště dřív, než přišla zákonitá druhá žlutá, si myslí, že by Řeháka zmlátil. No, myslím, že by se asi dost divil, kdyby došlo na věc.
Jinak jsem zvědavej, jak vysokou dostane pokutu za to šustěníčko na čtvrtého rozhodčího a jestli alespoň na oko bude pokuta i od Plzně...
Vyjádření našeho klubu i to Řehákovo je napsáno na jedničku, možná i s hvězdou!
Re: Bijec Kolumbijec
rakusan před 3 lety 03.11.2021 20:54 |Naše vyjádření je špičkové, nicméně vyžaduje určitou součinnost i fanoušků - neurážet soupeře různými pokřiku, no uvidíme...myslím, že toho moskyta zametou pod koberec a vůbec nebudou řešit, bohužel.
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2021 20:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Naše vyjádření je špičkové, nicméně vyžaduje určitou součinnost i fanoušků - neurážet soupeře různými pokřiku, no uvidíme....
Skrýt původní komentář