Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Špatnou formu Slavie bohužel potvrdila zbytečná ztráta v Českých Budějovicích.

Začátek, který určil ráz celému zápasu, byl opět jako z nějaké tragikomedie. Olayinka ze dvou metrů překopne prázdnou branku, Ekpai hlavičkuje do břevna a hned vzápětí se domácí Budějovice dostanou dvakrát na naši půlku a jsou z toho dvě branky v Kolářově síti. Není to poprvé a není to náhoda. Nestálo by za to hrát s nesehranou obranou pár týdnů více zezadu a s větším zajištěním, abychom přečkali vlnu zranění? Těžké situace totiž Kačaraba ani Ousou neřeší dobře, o Kolářovi radši ani nemluvě. Takhle hrajeme pořád naivně, stejně a jsme za to trestáni. Po dvou direktech šel pak náš výkon rapidně dolů a o pauze bych si nevsadil, že zvládneme utkání byť jen dorovnat.

Nicméně stalo se. Vedle trojice střídání nám k tomu pomohla zejména podivná penalta. Těžko se vyznat v neustále se měnících pravidlech o ruce, ale pokud nebyla Ševčíkova nechtěně nastřelená, leč jasná ruka, prohřeškem proti pravidlům, tak je to pro mě nelogické a proti fotbalu. Sám jsem zvědav na verdikt komise rozhodčích, ale jiné vysvětlení, než že se nepískají ani takto očividné ruce, z nichž získá tým výhodu, nemám, protože VAR ten záběr musel jasně vidět. Sporný moment nám samozřejmě pomohl a v laufu jsme opařenému soupeři přidali hned druhou branku po krásné akci. Na spadnutí byl i gól třetí, ale podruhé v zápase zachránila domácí tyč. Poté ale naše dominantní pasáž skončila a o moc víc už jsme proti soupeři, který nakonec dohrával o deseti (Červená karta za mě udělena správně, i když se dá diskutovat, jestli neměl Lingr hlavu až příliš nízko. Při sporné výšce bych ale upřednostnil ochranu zdraví hráče, protože od domácího hráče to byl dost šílený zákrok), nesvedli. Za mě byl závěr připomínkou naší další dlouhodobé slabiny. V koncovkách zápasů máme problémy udržet těsné vedení, naopak remízový vývoj na svou stranu překlopit nedovedeme. Přitom včera k tomu byly ideální podmínky. Oslabený soupeř, my v laufu po návratu do téměř ztraceného zápasu. I tak byl závěr z naší strany naprosto sterilní, včetně mizerně zahraných rohových kopů. Jaký to rozdíl oproti Spartě a Plzni. Naši soupeři taky leckdy nehrají vůbec dobře, rozhodnutých zápasů v samotném závěru už ale mají několik.

Původně jsem chtěl ještě více rozebrat situaci okolo našeho brankáře Koláře, ale po vydání článku našeho čtenáře o-caba by to bylo nošením dříví do lesa, tak si přečtěte ten.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 2 - Týmu vůbec nepomohl a i když musel řešit poměrně málo situací, tak je všechny vyřešil špatně. Jeho podíl na gólech je diskutabilní. Zjevný kiks brankáře to nebyl, ale můj názor je, že Nita nebo Staněk by top zákrokem alespoň jeden chytili a podrželi svůj tým. U prvního gólu se Kolář ani neobtěžoval jít na zem, v podobné situaci na druhé straně naopak Vorel vychytal Kuchtu. U druhého gólu pak měl špatné postavení, kdy zůstal stát na půli cesty a nešel ani pro centr, ani nebyl připraven na čáře. Oblouček mu tak zapadl do branky podobně jako v nastaveném čase v Příbrami. Kromě toho ještě dvakrát katastrofálně vyběhl, kdy ani jednou míč nezastavil a zachránilo ho jen štěstí nebo zásah obrany. Vím, že mu do očí svítilo sluníčko, to ale na této úrovni nikoho nezajímá podobně jako drn v Budapešti.

Alexander Bah - 5 - Udržel si alespoň standard. Po jeho centru hlavičkoval do břevna Ekpai, další dva centry v dobré možnosti naopak poslal úplně nepřesně mimo. Průměr.

Aiham Ousou - 4 - Jistý potenciál v sešívaném předvedl, ale na základní sestavu v úspěšné Slavii to zatím není. To Ousou potvrdil nedůrazným bráněním skórujícího Havla při brance na 2:0.

Taras Kačaraba - 4 - Podobný případ jako Ousou. Nějaký potenciál má, přesvědčivý ale není. Dobré výkony střídají taktická propadnutí jako v Budějovicích. U první branky totiž nechal nepochopitelně mnoho prostoru Brandnerovi. Tam měl mnohem lépe přečíst hru, když se Oscar musel vytáhnout k hráči s míčem. Po brance se Kačaraba vztekal, začít by měl ale u sebe. Dojem mohl vylepšit při šanci za stavu 1:2, ale jeho střela byla zablokována.

Oscar Dorley - 6 - Asi náš nejlepší hráč v základní sestavě. Nedá se říct, že by zářil, ale uhrál nadstandard. Vzadu si své odvedl, vepředu pak jednou ještě v první půli po skvělém zpracování střílel vedle po odraženém míči z rohu. Ve druhém poločase pak po výborném náběhu skóroval do odkryté branky.

Ubong Ekpai - 4 - V úvodu si vybral smůlu. Nejdřív dobře centroval, ale Olayinka míč do sítě nedoklepl. Pak sám hlavičkoval do břevna. Chyboval u první inkasované branky, když zůstal za obrannou linií a zrušil ofsajd. Pak hrál špatně jako zbytek týmu.

Ibrahim Traoré - 3 - Dosud hrál na podzim dobře, ale poslední dva zápasy mu vůbec nevyšly a daly vzpomenout na jeho neslavné výkony před rokem. Proti Budějovicím byl Traoré nedůrazný a nepřesvědčivý. Slabý dopředu i dozadu.

Daniel Samek - 5 - Je až smutné, že po dvou inkasovaných brankách byl mladík Samek jediným, kdo nechal hlavu nahoře a nepřestal hrát. Jeho výkon tak snesl alespoň nějaké měřítko a hráč nezklamal.

Ivan Schranz - 3 - Podle mě byl na vystřídání spíše on nebo Olayinka než Ekpai. Podprůměrný a nevýrazný výkon.

Peter Olayinka - 4 - S přehledem proměnil penaltu, ale moc jiných plusů bych v jeho výkonu nenašel. Hned v 1. minutě zahodil vyloženou šanci a i po zbytek zápasu byl velmi nepřesný.

Michael Krmenčík - 4 - Dostal šanci od začátku, ale nepředvedl nic. Svůj špatný výkon jen podtrhl dvěma ochotnými pády. Je otázkou, kolik takových šancí ještě dostane před zimní pauzou, kdy by se při takovém stavu věcí nejspíš reálně jednalo o ukončení jeho hostování. Horší čtyřka.

Jan Kuchta - 7 - Výborným napadáním vybojoval penaltu. Přesným centrem pak nahrál na branku Oscara. Za to by si zasloužil i vyšší známku, bohužel ale pak další šance neproměnil. Hlavně ta tváří v tvář Vorlovi z mírného úhlu za stavu 2:2 se dala dát. Škoda. I tak naši hru rozhýbal.

Petr Ševčík - 6 - Hrál dobře a pomohl ke zlepšenému výkonu ve druhé půli. U něj je to ale spíše o zdraví než o kvalitě, kterou nepopiratelně má. Tak hlavně aby zvládl odehrát víc než měsíc v kuse.

Ondřej Lingr - 6 - Přinesl do hry svěží vítr a snahu. Fotbalově to nic zázračného nebylo, i tak jeho střídání hodnotím pozitivně.

Lukáš Masopust a Srdjan Plavšič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

12. kolo - Neděle 24. 10. 2021 16:00

Fortuna liga, 2021/2022
2 - 2
2 - 0
SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

10. Brandner
14. Havel

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

52. Peter Olayinka (pen)
58. Oscar Dorley

Komentáře (78)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Cross     před 3 lety 25.10.2021 16:51 |  
    2 4

    Nezdá se mi, že by na to naši hráči nějak kašlali. Přesto je herní projev divný. Klíčová Alanorova věta je, že hrajeme pořád “stejně”. A pak, že jsme dohrávali zápas “sterilně”.
    Všichni už nás mají přečtené. No a když se někdo odchýlí od schématu, jde na lávku. Bezmoc.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Ivan     před 3 lety 25.10.2021 17:16 |  
    7 0

    U mě je teda hráč zápasu Ševčík, s ním to bylo o něčem jiném, jinak těžko říct, to se těžko známkuje takový zápas, kde chvíli hrajem výborně a pak katastrofálně, takže jinou poznámku k hodnocení nemám.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Alanor (admin)     před 3 lety 25.10.2021 17:20 |  
    3 0

    https://rozhodci.fotbal.cz/subjekty/subjekt/371

    Doplním, že podle komise rozhodčích byla penalta i červená karta správně. Mně to přijde opravdu zvláštní, že gól po hraní rukou (i neúmyslném) být uznán nemůže, penalta odpískána ale ano.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      o-cab     před 3 lety 25.10.2021 17:29 |  
      0 0

      ja mel dojem ze se to menilo uz i s tou utocnou rukou:) co se bordelu v pravidlech tyce, tak ho krasne ilustruje patecni uktani Brightonu proti City - Brightonu byl uznan narok na penaltu, i kdyz ji v akci predchazel metrovy ofsajd, ktery tak vyhodnotil i VAR, ale protoze se mezitim jeste prelil mic sem tam tak ji odpiskali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Alanor (admin)     před 3 lety 25.10.2021 17:31 |  
        1 0

        Já měl za to, že se to měnilo v tom smyslu, že se nebudou vracet 10 vteřin, když tomu předcházela ruka, že to musí být bezprostřední. Fakt by mě zajímalo, kdyby Kuchta dal gól po té ruce Ševčíka, jestli by podle pravidel platil. Pokud ne, tak by to bylo absurdní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 18:27 |  
      4 0

      Pravidla o ruce jsou tak nesrozumitelná a měnící se každou chvíli... Ve hře rukou je jen a jen bordel. Ve studiu to vysvětlovali, že Ševčík nahrál soupeři, že nenahrál svým, takže prej cajk... No, prostě bordel.
      Červená za mě jasná.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2021 18:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        tomblesk     před 3 lety 26.10.2021 01:01 |  
        2 0

        Jistý druh výkladu: dle mně paradoxní i protichůdný: 1 - "hra" Ševčíka rukou by padala v úvahu, pokud by sám hráč docílil vstřelení branky, pak by nemohla být branka uznána.
        2 - "nastřelená" ruka není důvodem k přerušení hry samotné ... proto následující vývoj zakončený penaltovou situací, byl uznán jako správný a dle "pravidel".
        Těžko vyvodit z toho závěr. Snad jen to, že fotbal je paranoidní /včetně rozhodovacích aktérů a taky prostě a jednoduše, staré známé: nemá logiku a netřeba jí ani hledat ... "kde nic není" atd. Lze si jen vybrat: hra rukou nebo nastřelená ruka. nebo si hodit mincí, rozumem se to uchopit nedá!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 25.10.2021 22:48 |  
      0 3

      mě zas přijde divný, že hráč si nakopne ruku od těla, čímže změní celkově situaci a penalta to není. kdyby to byl útočník, tak se ruka píská. chaos.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    benny231     před 3 lety 25.10.2021 17:26 |  
    8 0

    2 pro Koláře je asi z milosti, jinak souhlasím. Oscar, Kuchta, Ševčík a Lingr zahráli slušně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      tomblesk     před 3 lety 26.10.2021 01:29 |  
      3 0

      Aniž bych chtěl nějak O. Koláře obhajovat, přidám jen poznámku. Mně připadá jako nedoléčený, případně jeho stav nesprávně klasifikovaný. I jen "lehký" otřes mozku, nese riziko neurologických komplikací! Mně připadá jako významná změna v jeho reakcích /špatný odhad trajektorie letu míče, případně špatný odhad vzdáleností plus snížení rychlosti reakce, opožděný postřeh atd. /podobně na tom po úrazu byl i P. Čech u něhož bylo později diagnostikována ještě i vada/porucha/ zraku/. Při druhém gólu vliv oslnění je spekulací, nicméně vliv to mohlo mít, avšak nereagování na let míče svědčí spíše o něčem jiném. Brankáři jsou ale cvičeni k reakci v každé situaci - tedy i v případě špatné prvotní reakce, pokus o nápravu atd., ale tam to vypadalo spíše, jako by byl mimo hru a dění kolem něj. I v Teplicích měl něco podobného - taky proti sluníčku /ze strany po rohu tuším, což je dvojnásob nepříjemné, periferie vidění je vyloučena. Toto téma je spíše pro kompetentní osoby - jisté nuance by měli přinést hlavně trenéři gólmanů, ti by měli si s Ondrou vše vyříkat a pokud je Mandous už aspoň trochu v pořádku, tak není důvod Ondru někam tlačit, neboť je v sázce jeho další kariéra, neřkuli zdraví obecně ... Jako kluk pamatuji F. Pláničku, kdy sám později přiznal, že po zlomenině ruky musel přijmout rozhodnutí o konci kariéry - říkal: "prostě jsem si jen uvědomil, že ta ruka už není, co bývala, a zdravá ruka pro brankáře je nutností". Přeji Ondrovi ještě hodně hezkých chvil ve sportu, byť s pauzou na doléčení - to je nezbytné!

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        benny231     před 3 lety 26.10.2021 11:50 |  
        1 0

        Souhlasím, také se mi zdá, že počátek všeho je ten neštastný zápas ve Skotsku. Něco to na Ondrovi zanechalo, nebo se přenastavilo v mozku. To že dochytal, bez tréningů, závěr sezony, bylo nutností.
        V okamžiku příchodu Mandouse se ale situace změnila, prostoru na to, aby ho dali do pořádku bylo dost. On byl ale nominován do všech zápasů, vyjma Velvar a období se zraněním žebra.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Harvey     před 3 lety 25.10.2021 18:56 |  
    5 1

    Souhlasím, že tentokrát byl nejhorší Kolář, ale hned v závěsu Tecl!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Ragnarok     před 3 lety 25.10.2021 19:26 |  
    8 7

    Špatně se to hodnotí a není to fér. Nemáme dost informací. Někteří hráči mohou utkání záměrně vypouštět, aby je klub někam pustil na přestup za menší přestupní částku, jak nám prozradil jeden insider.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    jose01     před 3 lety 25.10.2021 19:43 |  
    15 0

    tak se třeba letos dočkáme že nám brankář vychytá nějaký body. Nevím, na mě už od pohledu Kolář působí dosti divně. A některý jeho reakce jsou jak z ženskýho fotbalu. Myslím že se o hlavu celkem bojí a aby se vůbec ještě někdy dostal do původní formy. Jak psal hodnotitel, minimálně jeden gól by lepší brankář chytnul. Kdyby se u toho zákroku aspoň při snaze zabránit brance přerazil, ikdyž by to třeba nechytl. Ale on neudělá nic, vůbec nic....

  8. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    hamlo1 (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 20:09 |  
    2 7

    Nechci moc obhajovat Koláře, ale téměř celý první poločas toho asi moc neviděl. Nízké slunce mu svítilo přímo do očí Kdo byl na stadionu to snad potvrdí. Kdybychom vyhráli losování a začínali hrát po slunci, tak v pohodě vyhrajeme. Můj názor.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Droosy     před 3 lety 25.10.2021 20:28 |  
      4 1

      Takže to chce pro příště hlavně natrénovat los...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        hamlo1 (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 20:33 |  
        2 0

        Dobrej nápad

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ragnarok     před 3 lety 25.10.2021 21:00 |  
      6 1

      Kdyby jsme vyhráli na Ferencvarosi los, tak to přes drn skončilo jejich brankáři a jsme v LM, kde bychom porazili United.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 21:06 |  
        5 5

        Kdyby jsme, tak by jsme. Nebo by jsme taky neby jsme. Chudák češtin!

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 25.10.2021 22:46 |  
          0 3

          jo tohle je hrozný. původně jsem si myslel wulfe že s tím jen prudíš ale myslím že to není špatné a je to edukace. když tohle řekne ministr, tak si řeknu, že nemá ani střední školu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            p!erreCORE     před 3 lety 27.10.2021 11:05 |  
            0 1

            nene, tohlento je kryptofašistický a ne edukativní.. třeba mně vytáčí zejména neshoda podmětu s přísudkem, např. "děti bučeli na kamaru", ale neřeším to, jen za to dávám mínusy a doufám, že to dotyčným docvakne

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 22:19 |  
      3 0

      Dejme tomu, že neviděl ani jednou balón při obou obdržených brankách. Proč ale pak vybíhá na centry ze strany, které absolutně dvakrát mine. Kdyby si přece nebyl jistý, tak než vyběhnout někam na slepo je lepší zůstat na čáře...
      https://tv.isport.blesk.cz/video/7287460/ceske-budejovice-slavia-kolar-nezachytil-skovajsuv-centr-a-brandner-ho-malem-prehodil.html
      https://tv.isport.blesk.cz/video/7287476/ceske-budejovice-slavia-dalsi-velke-kolarovy-problemy-minul-skovajsuv-centr.html

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 23:05 |  
      3 0

      Zápas jsem neviděl, jen sestřih, takže se vyjádřím jen k našim inkasovaným gólům. První branka byla prudká rána a ta se těžko chytá, přesto to byl gól Koláře, že si protiřečím ? Vysvětlím, brankář má být při útoku soupeře na čáře a ne lítat na malém vápně, jak se to stalo, ona to ani nebyla vyložená šance a kdyby byl Kolář opravdu na čáře, tak by ji v pohodě měl, takže jeho hrubá chyba … Druhý gól byl stoperů resp. hráče, který měl Havla hlídat a že pak přeloboval brankáře, tak to už je jen jejich štěstí a náš pech, ale oni tomu štěstí šli naproti, protože to byl nacvičený signál … Jinak Kolář očividně není ve své kůži, při obou inkasovaných brankách se vztekal a nadával spoluhráčům, navíc v zápase zazmatkoval vícerokrát, proto bych ho ve středu nechal odpočinout a dal tam Mandouse …

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Dennis     před 3 lety 26.10.2021 00:02 |  
        4 0

        Já si myslím, že ve středu Mandous chytat bude. I proto, že k nám přišel právě z Olomouce a většinu hráčů velmi dobře zná a ví, co od nich může očekávat. S ohledem na tohle a aktuální viditelnou nejistotu Koláře by byla velká chyba, kdyby teď proti Sigmě nechytal Mandous. Zároveň pokud zachytá dobře, bych ho nechal chytat i proti Plzni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        tomblesk     před 3 lety 26.10.2021 01:41 |  
        0 0

        Ke všemu se i střelec přiznal, že to nakopl jinak než chtěl. Zdejší mluvou: nějak divně! A teď, babo raď ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 03:36 |  
          0 0

          Tomáš Pospíchal: "Fotbal nemá logiku"

  9. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    amon     před 3 lety 25.10.2021 20:28 |  
    9 5

    Včera jsem si říkal po 5min. dáme jim bůra, po 12min. to snad není možný, v 60min. to dáme a ten konec zas křeč. Vidět Traorého, kterýho mám vždy spojeného s neumětelstvím z Mydltjendu (ten odkop mě budil ze spaní, to se nevidí ani u žáků) jak to na něm má být postavené, s kapitánskou páskou, to si člověk říká, jak jsme strašně klesli. Nemá smysl vše rozebírat, vše už bylo napsáno, ale zaujala mě jedna věc a to Samkovo žvýkání žvýkačky.. jako náš nejlepší hráč, ale nezačíná nám 17letý borec blbnout? Je divný ho vidět, jak jde kopat roh, standardku a mele hubou jako kráva.. hrával jste někdo fotbal se žvýkačkou, dělá- val to někdo. Nebo hraje normálně se žvýkačkou? Žvýkání znám jen od borců z NHL

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ivan     před 3 lety 25.10.2021 20:49 |  
      0 1

      Já myslím že to žvýkání v NHL je chránič na zuby. Nevěřím tomu, že měl žvýkačky, třeba má nějaký pupínek v/u pusy a kousal si ho, to je v jeho věku běžné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Dennis     před 3 lety 25.10.2021 20:51 |  
        2 0

        Žvýkačku rozhodně měl, bylo to několikrát zřetelně vidět v detailním záběru. Napadá mě třeba Berkovec, ten myslím chytal taky se žvýkačkou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          amon     před 3 lety 25.10.2021 21:31 |  
          1 0

          u brankáře bych to ještě pochopil, ale u záložníka, kterej má věčně nakopnutou vrtuli to pochopit neumím..

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Markus     před 3 lety 25.10.2021 20:51 |  
      0 0

      Já bych do toho nezasahoval, třeba se k němu přesunul fotbalový démon, když je Cafu v důchodu :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 21:18 |  
      3 0

      Jo, taky jsem žvejkal při zápase. Ale ne obyčejnou žvejkačku, ale nikotinovou - nicorette 4 miligramy. Pomáhalo mi to a jestli ne, tak to bylo aspoň dobré placebo. Jen jsem se někdy bál, že si překousnu jazyk.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      mats     před 3 lety 25.10.2021 22:09 |  
      1 1

      Já jsem teda léta se žvejkačkou chytal. Ale, pravda, na o dost nižší úrovni. ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 25.10.2021 22:57 |  
        3 0

        Ahoj Martine! Zdravíme Martina Berkovce. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        wimpy     před 3 lety 26.10.2021 00:26 |  
        0 0

        Žvejkali hokejisti, ale při svejch čtyřiceti vteřinách na ledě je měli přilepený pod horním rtem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 25.10.2021 22:54 |  
      1 4

      já například se žvýkačkou řídím. zvyšuje to koncentraci a zmenšuje únavu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Boss82     před 3 lety 25.10.2021 23:57 |  
      1 13

      Co je špatnýho na žvýkačce, proboha?

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        wimpy     před 3 lety 26.10.2021 00:25 |  
        7 2

        To se ptáš vážně?

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Boss82     před 3 lety 26.10.2021 01:37 |  
          0 8

          Ano, to se ptám zcela vážně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            wimpy     před 3 lety 26.10.2021 01:42 |  
            12 0

            Celkem velký riziko, že ji vdechne. Kdybych nastoupil v dorostu se žvejkačkou, trenér mi jí vyrazí i se zubama. Tohle je hrozná zhovadilost.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              pehacko     před 3 lety 26.10.2021 12:21 |  
              2 0

              Nakonec berkovec by o te žvýkačce mohl vypravet… ze ho malem stala zivot

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Boss82     před 3 lety 26.10.2021 14:08 |  
              1 5

              Určitě není první ani poslední hráč, který se žvýkačkou hraje. A o případu, že by ji někdo vdechl, jsem ještě neslyšel.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                wimpy     před 3 lety 26.10.2021 15:35 |  
                3 1

                Jak píše péháčko, Berkovcovi protihráč zachránil život přímo na hřišti. Z logiky věci je to fakt nebezpečný. Jak říkám, hokejisté, ať už žvejkačku nebo žvýkací tabák, když šli do akce, schovávali pod horní ret. Ti ovšem v akci strávěj pár procent zápasu, většina je přerušení nebo seděj na střídačce. Ve fotbale je to vyloženě pitomost.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                p!erreCORE     před 3 lety 27.10.2021 10:13 |  
                1 0

                Já tvoje občas i kontroverzní názory rád, taky nás spojuje láska k Pepovi.. ale tady jsi úplně mimo. To, že neznáš případ nebo se do dokonce nestalo, neznamená, že to není nebezpečná krávovina.. je!

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Boss82     před 3 lety 29.10.2021 04:21 |  
                  0 2

                  Tento zvyk má spoustu sportovců. A najdi mi jeden jediný případ, kdy se sportovec žvýkačkou udusil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      p!erreCORE     před 3 lety 27.10.2021 10:04 |  
      0 0

      No je mu 17, kouřit nemůže, tak žvejká :)) Podle mně je dneska běžný dokonce monerní, že se žvýká tabák.. já bejt 4. rozhodčím, tak teda všem, co jdou na hřiště, kontroluju pusu :) mně tohle přijde šíleně nebezpečný a mělo by to bejt zakázaný!

  10. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    jose01     před 3 lety 25.10.2021 21:05 |  
    3 1

    pak nemá bejt pomalej, když jak víme chlap neumí dělat dvě věci zaráz-žvýkat a ještě běhat

  11. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 25.10.2021 22:53 |  
    3 2

    zatím to nemůžu rozdejchat v kombinaci s tím co předvedla bída a má 3 body z úúúplněě ničeho. mohli prohrát 3 :0 a nikdo by nepípl. Nitu bych bral hned.

  12. Co s Kolářem

    pinochet     před 3 lety 26.10.2021 00:20 |  
    9 0

    Tohle je hrozné dilema. Kolář se zranil, když skoro za postup Slavie obětoval život. Od té doby je přinejlepším kvalitativně poloviční gólman a eufemicky řečeno „nepodržel" Slavii v několika podzimních zápasech. Mandous vypadá daleko jistější a podobné chyby nedělá. Koláře je mi lidsky hrozně líto, ale fotbal je sport a byznys v jednom. Ani z jednoho z těchto hledisek by aktuálně Kolář neměl být jedničkou týmu. Nešťastné v daném směru je i jeho nové rodinné propojení s prezidentem klubu, které bude vždy vzbuzovat podezření, že jeho pozice v klubu není jenom díky jeho výkonům. Nezávidím JT rozhodování. Na jeho místě nejsem, ale kdybych byl, upřednostnil bych po nějaké době sportovní hledisko. Je otázkou, jestli ona dobu již nastala, nebo přijde po nějakém dalším případném Kolářově kiksu. Na kolik jich ještě bude trenér a vedení klubu čekat? Dle mého nemůže Kolář, i když je docela známý svým flegmatismem, takovýto tlak dlouhodobě ustát. Myslím, že ideálním řešením by mohlo být minimálně hostování v nějakém klubu v zahraničí, klidně i za málo peněz pro klub, Kolář si to za minulé zásluhy určitě zaslouží. Obávám se, že stejným způsobem jako doteď to prostě dál fungovat nemůže.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2021 00:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Co s Kolářem

      ColinSKS     před 3 lety 26.10.2021 00:35 |  
      3 3

      já si myslím že to tam je. v té hlavě. to podvědomí je strašně podceňovaná věc. a tím pádem ..... no Koli je jako auto bez dvou kol, které píchly.

    • Re: Co s Kolářem

      mig52     před 3 lety 26.10.2021 07:54 |  
      6 1

      Tak Koli určitě není upřednostňován kvůli rodinným vztahům. Takové bahno si vůbec nepřipouštím. Je to z důvodu nutného prodeje. Ale protože ideální čas jsme prošvihli, přešlapujeme v tom jak slon ve vejcích a děláme Koliho takřka neprodejným.

    • Re: Co s Kolářem

      pehacko     před 3 lety 26.10.2021 09:15 |  
      3 0

      Po navratu po zraneni odchytal cele jaro vyborne… az na pribram. Jinak nas drzel. Letos podelal LM… a pak dostal nalozeno v Karvine a to se s nim veze. Jindra ho tam ted drzi na silu proto, aby se chytil… je otazka zda je to dobre nebo ne. My si myslíme ze ne, ale kolikrat se ukazalo, ze nakonec pravda byla jinde… a je otazka v jake konstalaci je Mandous to tom co se mu stalo… nevidíme do toho co se vlastne deje a jen kritizujeme a urazime. Kdyz to vemu kol a kolem, tak Kolar letos podelal ferencvaros venku, karvinou a ted budejice… tam byl vazne tragicky. Ostatni zapasy odchytal v pohode na urovni Mandouse. Cekame od nej vic, protoze tu chytal fantasticky, do toho se musi zase dostat… kdyz ho ted Jindra posadi, tak ho to muze zlomit a konec. Je to cele tezka otazka a ja bych to rozhodovat nechtel, ale v tech Budejkach me stval silene. Ted s chladnou hlavou si ale rikam, ze za ty goly nemohl jen on a ze to oboje bylo skvele trefeno a kdyby takhle střílel i nekdo od nas, tak tam vyhrajeme 6:2

      • Re: Co s Kolářem

        japhy     před 3 lety 26.10.2021 09:51 |  
        1 0

        Příbram po zranění?

      • Re: Co s Kolářem

        Dennis     před 3 lety 26.10.2021 10:14 |  
        7 0

        Zapomněl jsi na gól v Teplicích a Legii doma - ten první gól šel taky za ním. Těch zápasů už bylo hodně, nikoho neurážím ani nevyhazuju, ale momentálně prostě Kolář není v pohodě a jeho nejistota se přenáší na tým. Stojí nás to bohužel výsledky. Trenéři prostě musí sáhnout ke změně a zítra by měl chytat Mandous. Nemůžeme si v současné situaci držet na sílu v týmu někoho, kdo je úplně z formy. Tím spíš na tak důležitém postu jako je brankář...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 26.10.2021 00:32 |  
    7 3

    poslední dnes, jdu spát, protože jsem unavenej. je jasný, že nebudeme válcovat ligu 20 let po sobě, ač bych si to přál. ale čekám od vedení, že se k tomu nějak postaví (vůbec nemyslím JiT a jeho tým) a zamyslí se, zda někteří hráči prostě na SKS MOMENTÁLNĚ nemají. Moje trojice, at se to komu líbí nebo ne - je Kolář, Traoré, Krmenčík. ,, Koli odchytal spoustu skvělých zápasů, ale teď jeho cena je na třetině toho co mohla být před rokem, je to hooodně špatný. Ibra je můj oblíbenec (tak jako MvB) ale fakticky mi přijde že tomu nedává všechno co by měl, i když kapitán. MajkKrmenčík - trpí ne-servisem, ale když jej srovnám s Kuchtičem, tak to je jako v duelu superstar. Nico je tak nějak na pomezí a proto ho neuvádím, nevím co se mu přihodilo v hlavě.
    Zamne kdybych to měl řešit jako naprostý lajk, tak nechám chytat Aleše, v zimě/létě přivedu golmana k němu (pohríchu Markovič ani Stejskal se nějak nejeví), investuji do Maxe z Budějek, Ibru pošlu do manažerský funkce, Samka dám na DZ, Krmenčíka vrátím Brugám, přivedu kreativního záložníka (nemám ani zla nápadu) a budu věřit, že LukiProvod se dá brzy do kupy. Nicovi zaplatím psychologa a umožním mu jeho vysněnou destinaci. Myslím že toho odvedl hodně ale přijde mi burn-out...... bohužel

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Mijk     před 3 lety 26.10.2021 08:56 |  
      3 1

      Nechat chytat Mandouse znamená, že můžeš totálně odstřelit Koláře.. Poté, co ho dvakrát na sílu přemluví, aby zůstal ho posadíš na lavičku. On není úplně jednoduchej člověk (prý), u něj to může mít za následek to, že se na to vysere úplně, tak to prý bylo i v Liberci.. Tím neříkám, že má zůstat v bráně, jen, že vůbec nevím jak to řešit.. Traoré zase zahrál celý podzim velmi dobře, Budějice byly snad první jeho slabší zápas.. Ono je taky problém v tom, že Samek není úplně top běžec a Traoré to za něj neoběhá.. Z Krmenčíka jsem dost rozpačitej, už tu chvíli je, servis má bídnej, ale od něj to je bohužel taky velká bída.. Modlím se za zdraví Ševčíka, Stancia, Holeše, Masopusta, Kúdely.. Ševčík byl naprosto klíčový, nebýt jeho příchodu, jeli jsem bez bodu.. Ousou i Kačaraba jsou podobní, ani jeden není dirigent s dobrou rozehrávkou, Kúdela strašně chybí. Zároveň ale není možný mít postavenou obranu na jednom hráči a bez něj bejt.. Víš kde.. Dostáváme hrozně moc gólů, musíme začít od obrany, bohužel.. A není to jen otázka stoperů, začíná to v záloze, Bořil taky chybí mnohem víc, než bych býval čekal..

  14. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Staršina     před 3 lety 26.10.2021 04:43 |  
    11 7

    Čtu příspěvky a snažím se pochopit. Stav švagra mně vysiluje. Jako opatrovník jsem prohrál i u Ústavního soudu. Jedete po hlavní a ze zadu vás srazí auto. Jste viník, protože se jako nesvéprávný nemůžete bránit. Možná proto dokáži hodnotit situace v jistém kontextu. Tady mi to přijde podobné. Učiním poslední pokus obhájení Slavie.
    Příprava. Všichni víme, že naše hra byla vždy založena na fyzičce. Neproběhla. Dokonce ani herní příprava. Covid. Noví hráči se nemají možnost přizpůsobit (např. Krmenčík , Plavčič). Reprezentanti potřebují dovolenou. Bohužel začátek sezóny je zásadní. V každém zápase přibývají zranění. Omlouvám se za nedohledání, ale myslím si, že ve všech zápasech jme měli a i dnes máme statistiky lepšího týmu. Jako jediný problém vidím první poločas v Holandsku. Bohužel nás potápí neproměnění šancí. Jen vypíchnu derby. Nesouhlasím s dehonestací. Do vyloučení jsme byli lepším týmem. Kdyby to Lingr trefil levou, nebo Ševovi do střely nevlezl Maso, tak jsme vedli. Ti z druhého břehu nás nepokořili a ostudně zdržovali. Na tom bych stavěl. V Budějkách zase gól vyrazil zády Kuchta. Je to prostě neuvěřitelný pech. To co se nám tři roky dařilo, tak nás opustilo. Upřímně. Opravdu nemám pocit, že jsme v totálních sračkách. Máme zraněnou osu týmu. Bohužel v Evropě nás do dohnalo. To jak si v lize stojíme považuji za uspokojivé. Opravdu věřím týmu a trenérům. To dáme.
    P.S. Moje poprava. Neviním Koláře za střelu k tyči z velkého vápna, šel proti. Co obrana ? Neviním Koláře za haluz protihráče do šibenice. To už nikdy nedá. Neviním ho, že proti slunci špatně reagoval.
    Závěrem. Myslím si, že by jsme se všichni měli uklidnit. Statistiky nejsou špatné.. Pak následuje po výhře...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      mig52     před 3 lety 26.10.2021 07:34 |  
      9 4

      Staršinko, s tou obhajobou nevím, nevím. Nemám potřebu se otírat o Slavii, fakt ji miluji, ale věci to nepochopitelné chválit nemohu. Ale jen krátce k tvým myškenkám. Si nemyslíš, že Real, Bayern a další kluby nemají hru založenou na fyzičce? Mají, jen v té jejich fotbalovosti je to samozřejmý standard, kterému nevěnují spešl pozornost. Vím, že tyto týmy porovnávat se Slavii není úplně ok, ale jistě cítíš, co tím chci říct. My vypichujeme naší běhavost, protože zastiňuje fotbalovost. Je to samozřejmě správně, když z toho umíme těžit, ale je těžko pak argumentovat tím, že nám chybel čas. Zranění - jsou v každém týmu, i rudoši jimi byli zahlceni, to jen pro objektivitu. Jistě, Plzeň jich bude mít míň, profituje z toho, že vyhučela z pohárů. Ale protože ta četnost zranění je u nás veliká, ptám se, zda některým typům ( svalovým) nejdeme nějakými systémovými chybami vstříc. Já bych nejvíc z tvého příspěvku podtrhl zahazování šancí, ale to je o naší nekvalitĕ, tedy zase náš problém. Závěrem, nepíšu takové poznatky s nadšením, ale nemůžu a neumím obhajovat, když trenér tvrdí, že nepotřebuje, aby hroťák dával branky, aby gólman neuměl vybíhat a zneškodňovat střely hlavou letící obloukem "hodinu" pod břevno a jenom otáčel hlavu s odůvodněním, že ho potřebuje kvůli hře nohama. Nemůžu obhajovat přehnané lpění na univerzálnosti a dělat z hroťáka křídlo, když má absenci v kombinačních schopnostech, když máme v týmu hráče, který už kopal snad na 7-8 postech. Sakra, doma přece každý máme svoji židli a na jinou si sedneme výjimečně, třeba když přijde návštěva. Nemůžu obhajovat, když na hřiště jdou nabušení hráči a ti fotbalovĕjší zůstanou na lávce, zvláště, když můžeme střídat 5 hráčů. Neumím obhajovat, když trenér posadí brankáře, který odvedl skvělou práci a dá do brány toho zjevně bez formy jen proto, že ho potřebujeme prodat, byť tady si nejsem vůbec jist, zda šlo o rozhodnutí trenéra,
      což by situaci v týmu dělalo ještě horší. Atd., atd. Jen z úcty a servility to fakt neumím. Asi proto, že mí rodiče i dědové mne učili dívat se pravdě do očí a nehledat výmluvy, ale řešit věci málo příjemné. Jistě, člověk se může mýlit, ale ty mýlky by neměly být na bázi protekce, upřednostňování, tvrdohlavosti, nepokory, arogance, nepoučitelnosti z nich. Tož tak, měj hezký den a tĕšme se, že ve středu Olmík dáme.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2021 07:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        necich     před 3 lety 26.10.2021 10:07 |  
        5 0

        Když jsme měli natrénováno tak jsme dokázali tzv. uběhat hráče Interu, Chelsea, Sevilly apod., dnes nepřeběháme ani hráče ČB. Proč asi?

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          mig52     před 3 lety 26.10.2021 10:25 |  
          0 3

          Odešla jistá kvalita (Suk a spol.) a u zůstavších mnohé dohnala dlouhodobá intenzita + klasická zranění.... . Kdoví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          MKCZ83     před 3 lety 26.10.2021 10:30 |  
          2 2

          To ano, ale nesmí se zapomínat, jaká za to je cena. Tou je podle mě dlouhodobé přetížení hráčů a z toho plynoucí zranění. Pokud by jen stačilo nabusit fyzičku, dělal by to každý, protože vhodný trénink ti nastaví kazdej druhej kondicak. JiT s tímhle není nijak originální ani převratný. A kromě přetížení je daň za maximální důraz na atleticnost snížení fotbalovosti. Jak v tréninku, tak při hře, protože únava snižuje jemnou motoriku, orientaci a myšlení.

          Ze začátku vše vypadalo skvěle, ja naší hře tleskal, ale začíná to vypadat čím dál tím tak, že zpětně viděno, systém JiT není dlouhodobě udržitelný. Stačí krátká příprava, nebo malá obměna kádru a zdravotní stav hráčů se začíná sypat, jak domeček z karet. Protože hrát a trénovat třeba 3 sezóny to, co on chce, nejde z pozice člena základní sestavy vydržet. Všichni, co tu jsou od začátku nebo skoro od začátku, prodelali vážné nebo chronické zranění, nebo se jejich pobyt na marodce stává častějším. Možná mě někdo lépe obeznámen se statistikami vyvede z omylu, ale podle mě to není normální.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            necich     před 3 lety 26.10.2021 12:05 |  
            2 0

            Možná máš pravdu, nedokážu posoudit. nemám trenérskou licenci ani nejsem odborník na fyzio. Jsem fanoušek, který chce vidět vyhrávat své barvy, pokud je to navíc po hezké hře tak super... Podobný zápřah, ne-li větší mají hráči v BL, PL a podobně. Na ta zranění se lze podívat i jinou optikou. Naši hráči jsou neustále okopáváni jako řepa. Proti nám se hraje maximálně agresivně a tvrdě, nekdy až záludně. Rozhodčí dostatečně hráče nechrání, viz. Sparta- MB.
            Fyzický styl, který Slavia praktikovala byl jedinou zbraní proti kvalitnějším soupeřům. Fotbalovostí nikdy nikoho nepřehrajeme, u nás se prostě tzv. fotbalisti nemohou rodit (až na velké výjimky), když od žáčků je primární výsledek. Hráči jsou od malička vedeni ke stylu, když jsi v tísni kopni míč na tribunu, simuluj, zdržuj, fauluj apod.
            Pokud bere špičkový hráč ve Slavii měsíčně co např. ředitel firmy za rok tak není o čem. Prostě musí žrát trávu a plivat krev. Je to i o tom, že holt nebudeme věčně první, je potřeba ten kádr stabilizovat, doplnit střípky do mozaiky o hráče, kteří ten fyzicky náročný styl vydrží a budou schopni ho praktikovat. Je to i šířce kádru, my máme bohužel půlku kádru mimo nebo bez formy.


            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              MKCZ83     před 3 lety 26.10.2021 14:12 |  
              4 1

              Já dlouhou dobu trénoval sám sebe... běh, triatlon, skyrunning, takže jsem v tom samouk, ale taky jsem zjistil, že to zas tak vysoká věda není. Navíc profi sportovci mají několikanásobně víc dat z tréninku, než jsem měl já.

              Srovnání s PL a BL vidím v tom, že se tam sice hraje o něco víc, ale podle mě se tam netrénuje tolik. To by i zahraniční trenéři nebyli v úžasu, kolik toho a v jaké intenzitě jsme schopní naběhat. Zápas je sice vysoká intenzita, ale jde jenom o 90 minut... když si sečteš dobu trvání tréninků za týden, je zápas spíš menší částí fyzického tréninku a zlomek celkového času věnovaného tréninku (včetně regenerace).

              V čem máš určitě pravdu je počet faulů a soubojů, které se absolvují u nás a v jiných ligách. Jenom my se toho účastníme taky, ještě minulý rok jsme měli často taktiku postavenou na tom, že když to vypadalo, že soupeř zvládne vykombinovat náš presing, pomohli jsme si faulem. Ale často je v jednom zápase v PL menší počet faulů, jak u nás za prvních 35 minut zápasu. Z toho logicky plyne, že riziko zranění způsobené protihráčem je mnohem větší.

              A potom v kombinaci s enormním fyzickým zatížením se ty věci podle mě nesčítají, ale násobí.

              Problém s doplňováním kádru je ale ten, že my si fyzicky nabušenýho, ale současně slušně šikovnýho fotbalistu nejsme schopní dovolit... protože kupujeme člověka, který má dva rozvinuté talenty. Takže si spíš vybíráme buď, anebo... buď máme atlety, kteří neumí (v nadsázce) kopnout do míče, anebo techničtější hráče, kteří ale v české lize trpí.

              Cesta z toho je podle mě jediná - jít holandským nebo belgickým směrem, naprosto změnit filozofii, a soustředit se od útlého věku na technický útočný fotbal nesvázaný taktikou s podporou kreativity a práce s míčem. Taktiku a další věci související s defenzivou jde do hráčů dostat mnohem později, ale obratnost, práci s míčem, fotbalové myšlení je nutné si osvojovat hned od začátku. Ve výsledku to pak bude bavit mnohem víc i ta děcka.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                mig52     před 3 lety 26.10.2021 15:40 |  
                1 1

                Razítko a podpis

  15. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Fačín     před 3 lety 26.10.2021 07:31 |  
    5 1

    Nevím jestli to někdo zaznamenal, ale to břevno v páté minutě trefil Olayinka, ne Ekpai.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      p!erreCORE     před 3 lety 27.10.2021 12:30 |  
      0 0

      :)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    sarenec     před 3 lety 26.10.2021 08:44 |  
    5 3

    Chtěl bych někdy slyšet,co říkal sparťan Vrba "podržel nás brankář". S Kolim to bohužel asi nebude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      necich     před 3 lety 26.10.2021 11:14 |  
      2 4

      Koli nás mnohokrát podržel, jeho výkony i po brutálním zranění byly velmi důležité i pro zisk titulu. Takže trochu respektu. Ano v současné formě, v současném rozpoložení není naší oporou.. Ovšem zdaleka nevíme proč nastupuje. Není to tak dlouho co se zde kritizovalo, že nechytá Mandaus, následně se ukázalo, že byl zraněný. Nyní pravděpodobně není zcela redy po psychické stránce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        mig52     před 3 lety 26.10.2021 15:34 |  
        3 3

        U mne Kolář respekt má. Poslední dobou šíleně chybuje a ten respekt ztrácí ti, kteří ho do brány cpou a to i přesto, že Mandous zachytal v době jeho zranění parádně a posadit ho by byla neúcta. Jenže protože zdaleka víme, proč chytá, odpouští se. Je snaha ho prodat a musí se nabízet.


        Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2021 15:35) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    sicilianbrno     před 3 lety 26.10.2021 09:13 |  
    3 3

    Ke Kolářovi, první branka jasná chyba, Mandous, Nita by na zem šli nebo by alespon nějaký pohyb udělali, Kolář nic...ale u druhého golu bych mu nic nevyčital, shledl jsem dohrano až ted, na centr jít určite nemohl, nebyl to žádný bochánek ale zahranej prudčí centr někam k penaltě, ani bych mu nevyčital, že nebyl uplně přišpendlenej na čáře, to nebejvá žádnej golman v techto situacích, hl. to ten budějovičák trefil tak jak nechtěl, tj obloučkem, takto by vědomně žádnej hráč nehlavičkoval, trouchám si tvrdit, že tohle by ani výše zmínění Mandous, Nita nechytili... za mě hodnocení 3.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Markus     před 3 lety 26.10.2021 09:40 |  
    2 0

    Je hloupé, jak moc zápasů jsme byli lepší, ale nedotáhli je do vítězství. Body nám nikdo nevrátí, nezbývá než se z těch zápasů poučit. Osobně je pro mě dost zásadní, že většinu z těch zápasů vnímám náš výkon jako lepší a problém vidím spíše v pár špatných individuálních výkonech, rozpad hry a vesměs absenci týmového ducha. To mi zní jako něco, co se dá rozumně řešit, zejména o zimní pauze. Tentokrát se neobejde bez bolestivých změn, ale nelze být v Áčku za zásluhy či slávu z jiných klubů, bude třeba najít odvahu si ten podzim vyhodnotit a bez milosti některé hráče vyřadit. Kde si myslíme, že je reálná šance na zlepšení hostování nebo Btým (což by nemělo být bráno jako ostuda, ale naopak místo, kde se hráči mohou dostat zpět do pohody a zaujmout znovu trenéry), zbytek musí pryč. Z těchto těžkých zápasů, zejména pak času co jsme byli "pod dekou", protože se něco stalo, se dá vzít určitě spoustu zajímavých informací pro trenéry, jak je kdo odolný, jak se dokáží hráči probudit, jak hecovat ostatní. Teď je to blbý, ale časem nám zrovna tahle zkušenost může hodně pomoci.

  19. .

    japhy     před 3 lety 26.10.2021 10:18 |  
    5 1

    Koláře jsem nikdy nezatracoval, v tomhle zápase ale udělal snad úplně všechno špatně, alespoň co se zásadnějších věcí týká:
    Jak už někdo poznamenal, u prvního gólu stál na naprosto debilním místě. Na účinné zmenšení úhlu moc daleko od hráče, přitom málo času na reakci. Navíc se při pohybu vpřed pozdě zastavil, takže split step pro reakci udělal pozdě, proto taky to nereagování na střelu - když byl ready na zákrok, už vlastně nebylo na co:)
    Nesmíme ale zapomínat na katastrofální počínání Kačaraby před tímto gólem. Měl půl dne na to dostoupit střelce, místo toho si umanutě držel prostor. A ti dva vedle něj taky hlídali vzduch, i když na gólu podíl neměli, nevím co v tom prostoru chtěli dělat.
    Druhej gól haluz, ale prostě nechceš vidět brankáře, jak zírá na nekonečně dlouho padající list bez toho, aby se aspoň zkusil tam dostat. A i tady byla příprava na zákrok opožděná.
    Prostě mu nefunguje hlava. Špatný timing, reakce, rozhodování se, vypadá to, jako by rok nehrál. Může to hned v dalším zápase zlomit, ale riskoval bych to, když jsem viděl tohle?

  20. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Dennis     před 3 lety 26.10.2021 12:03 |  
    6 0

    Pořád jsem hodně zklamaný z výsledku i hry předvedení zejména v prvním poločasu. Měli jsme ten zápas otočit a vyhrát ho. Šancí na to bylo dost, ale nekvalita jejich řešení je šílená. Jsou to ztracené body i v kontextu toho, že Budějovice měly mimo první dva stopery, proti nám hrál jejich aktuálně až třetí stoper a s ním dokonce hráč, který stopera normálně vůbec nehraje... Tady se jednoznačně měli naši ofenzivní hráči lépe prosadit a donutit budějovické hráče k více chybám.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Markus     před 3 lety 26.10.2021 15:26 |  
    2 0

    Zaujal mě Oscar v před chvilkou vydaném předzápasovém rozhovoru před Olomoucí. Hodně pokory, je si vědom že nehrajeme ideálně. Potěšilo mě to. Snad to takhle v celém týmu, jinak se k situaci ani přistoupit nedá.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 26.10.2021 18:34 |  
    3 3

    Alanore, ty jsi sice červený zákrok nezlehčil ani ho neomlouváš, ale už i jen tohle, cituji: "i když se dá diskutovat, jestli neměl Lingr hlavu až příliš nízko" je na pováženou.. za mně tedy, i kdyby měl Lingr hlavu na zemi a třeba v prdeli, tak kopnout ho do ní je za červenou vždy.. je to jen detail, ale mně to nadzvedlo..

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      japhy     před 3 lety 26.10.2021 21:15 |  
      1 0

      Když by ale tou hlavou na zemi chtěl hrát...Pokud se nepletu, pořád se píská nebezpečná hra proti vlastní osobě, právě v situacích, kdy chceš hrát hlavou v situaci, kdy je balon moc nízko. Asi sem Alanor mířil.