Aktuality z médií

Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušky Slavie

Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušky Slavie

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 10:53 |  
    5 1

    Hezkej článek.

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      witty13     před 3 lety 22.10.2021 11:14 |  
      8 5

      No nevim, opomina to dulezite, to ze dle Coufala nejdrive Slavia porusila svuj slib k nemu. Jako ja ho za to ze si prestup vytrucoval nechci placat po zadech, ale kdyz prectes tu zpoved celou, zasadis ji do kontextu, neprijde mi to jako takova zrada. Plus myslim si ze je hodne mylna predstava, ze se Vlada chtel zviditelnot. On je proste jen takovej, co na srdci, to na jazyku, nehleda vymluvy a fraze, rika i nepohodlne veci, kdyz je citi. Takove lidi mam rad. Ze zrovna to nepohodlne je proti Slavii? Samozrejme ze to porad castecne mrzi. Ale mrzi i pristup klubu k hracum.

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        Ivan     před 3 lety 22.10.2021 14:45 |  
        2 2

        Jaká zrada? To že jsme ho po necelém roce nepustili do Německa? Nebo to že jsme ho nechtěli pustit za almužnu do Anglie?

        • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

          witty13     před 3 lety 22.10.2021 14:55 |  
          3 4

          180 milionu za hrace ve veku 27, kterej zasadni prulom ve vykonnosti udelal cca v 25? Tj almuzna? Za extremni talent v podobe Simy jsme dostali kolik nakonec? 200 - 250? Za utocneho hrace, ve veku okolo 20, tedy nejzhavejsi zbozi na trhu. Proboha lidi. Vy si vazne myslize ze budeme kazde prestupove obdobi prodavat hrace za stamiliony? Jestli v zime a pristi rok v lete udelame jeden prestup 150 milionu +, bude to extra uspech. Aktualne v nasem kadru neni nikdo s takovouto cenou. Kolar si ji srazil sam svymi kiksy, aktualne bych se nebal rict, ze jsme schopni ho prodat tak za 3-4 miliony euro. Kdo dal? Stanciu? Mozna Olayinka? Kuchta, pokud nasazi 20 golu v lize a zacne davat goly v EKL, ne ze z malyho vapna to da mimo… cena za Coufala byla pro Slavii luxusni. Pro west ham nizka, ale pro nas klub luxusni

          • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

            Ivan     před 3 lety 22.10.2021 15:02 |  
            3 3

            Ale další věc je, jestli ho chceme prodat. Nedostali jsme za něj nic závratného. Porovnávat to se Simou je něco jiného, protože ten je napůl invalida. Podle mě šel pod cenou. Ta dohoda asi nebyla "budeš tu 2 roky a pak tě pustíme ven za jakoukoli cenu", musí odejít za adekvátní cenu, což on sám v tom rozhovoru říkal, že to asi nebyla nabídka v té hladině za kterou by šel.

            • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

              witty13     před 3 lety 22.10.2021 15:06 |  
              1 3

              A kolik je dle tebe adekvatni cena za hrace ve veku 27 let, jez hraje v repre cca rok a pul, do te doby byl v ramci ceske ligy prumerny, mozna lehce nadprumerny. Zkusenosti s mezinarodnim fotbalem take vyhradne dva posledni roky. Pozice krajni bek, pripadne krajni hrac do 3-5-2.

              • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                Ivan     před 3 lety 22.10.2021 17:43 |  
                1 2

                O to nejde kolik to je podle mě. Když Cuf sám říkal, že "věděl že ho Slavie nepustí", tedy ústní dohoda zřejmě nebyla "až příjde (nic moc) nabídka, tak můžeš jít". Já se celkově vyjadřuju v tomto vlákně k "Slavia porusila svuj slib k nemu", čemuž se mi nechce věřit.

                Mimo to bych se držel dál od Kisela, každou chvíli prosákne nějaké info, že se nechová jak by měl a nevím jestli je potřeba říci hráči 2 dny před klíčovým zápasem, že možný půjde pryč.

                • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                  witty13     před 3 lety 22.10.2021 19:22 |  
                  1 2

                  Coufal tam primo pise ze po zamitnuti predposledni nabidky reagoval : “ Cože, dyť jste mi to pred chvili slibili”. Tolik k poruseneme slibu Slavie…

                • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                  witty13     před 3 lety 22.10.2021 19:24 |  
                  0 1

                  Vyse pises te dle tebe nejde o adekvtani cenu, ze jsme ho meli pustit za adekvatni cenu. Tak se ptam, za kolik by musel jit, abys to povazoval z adekvatni. Ty, ne Slavia. Zajima me, kolik by klub musel dostat aby to fanousek jaky ty povazoval z adekvatni

                  • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 22:12 |  
                    0 1

                    Co si myslí fanoušek je úplně jedno. V celé debatě je fanouškovský odhad ceny hráče úplně na prdlajs. Na našich odhadech a názorech vůbec nesejde.

            • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

              MKCZ83     před 3 lety 22.10.2021 15:23 |  
              3 2

              A co tu budeš dělat s hráčem, kterej se smířil, že už se dál v kariéře nebude posouvat, opustí ho hlad a časem i poctivá práce. Pokud nemáš před sebou výzvy, nebudeš růst a dřív či později začneš stagnovat. Vztah, ve kterém máš všechno jisté, a na tom vztahu aktivně nepracuješ, je odsouzený k záhubě. Oba se začnou dříve či později koukat někam jinam. Ve sportu tohle všechno platí dvojnásobně, navíc máš jen velmi krátké "okno", ve kterém můžeš něco dokázat. Já nechci v týmu hráče, kteří se spokojí s tím, že česká liga je jejich strop, a chtějí si to nějak odkopat. Protože pak v ČR nejlepší prostě nebudeme.

          • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

            MKCZ83     před 3 lety 22.10.2021 15:20 |  
            2 2

            Přesně... sice možná jeho cena neodpovídala jeho momentální důležitosti pro tým, ale za takovou cenu by kupce neměl. A nikdo nemůže dneska říct, že se Cuf díky PL neposunul herně ještě o úroveň výš, než jak hrál u nás. Tak to prostě je... větší konkurence, několikanásobně větší počet zápasů, ve kterých hráč roste... v české lize je polovina zápasů vnímaná stylem "nějak to odehrát a hlavně se nezranit".

          • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

            Cross     před 3 lety 22.10.2021 18:56 |  
            0 5

            Hele Witty13, že Ty máš “negerskou”mentalitu…? Před bruselským svazem (nebo West Ham United) ruce až na zem… Z indiána bys sluhu neudělal.
            Witty, pamatuj si, my jsme Slávie. Slavný a sebevědomý klub. Měli jsme 8 hráčů ve finále MS1934. Pět hráčů ve finále ME 1996. A i proto myslíme jinak.


            Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 19:17) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

              witty13     před 3 lety 22.10.2021 19:20 |  
              1 3

              Dekujeme za hodnotny prispevek a posilame klicenku.

          • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

            wimpy     před 3 lety 22.10.2021 19:03 |  
            0 0

            S ohledem následného koupili hráče schopného ihned naskočit do základu.

            • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

              witty13     před 3 lety 22.10.2021 19:38 |  
              0 0

              Po bitve je kazdy general, samozrejme nelze hodnotit takto zpetne. Kazdy tym obcas udela takovou bombu. Treba i my se Simou.

              • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                wimpy     před 3 lety 22.10.2021 19:48 |  
                1 0

                Souhlas, jen že Coufal nebyl neprověřenej, hrál sice jen českou ligu, ale měl hodně startů v pohárech, kde podával dobré výkony. Mně to taky málo nepřijde, ale fakt je, že z belgické nebo třeba dánské ligy by asi šel dráž.

                • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                  witty13     před 3 lety 22.10.2021 19:54 |  
                  0 0

                  To mas samozrejme pravdu. I kdyz prece jen mel vyssi vek. Ale az dosahnem jmena belgicke ci danske ligy, muzeme to srovnavat. Ted jsme vychodni evropa, a ta cesta, kterou jsme tezce budovali, tak bude mozna po letosnim propadaku (snad to kluci jeste odvrati) zase zapomenuta…

                  • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                    wimpy     před 3 lety 22.10.2021 20:03 |  
                    1 0

                    Tak jinak, z Dinama Záhřeb by šel taky dráž a to doufám, že jména chorvatské ligy nedosáhneme nikdy. :-)
                    Co chtěj právě autoři nespokojených příspěvků říct, že to je právě věcí klubu vydobýt si pozici. A do toho vydobývání právě hodil vidle Coufal s agentem.

                    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                      witty13     před 3 lety 22.10.2021 20:10 |  
                      1 0

                      No nevim nevim v tom veku, takovy Rahmani sel v sezone 18/19 za 2 mil. € ze Zahrebu do Hellas Verona, a rok na to z Helladu do Neapole za 14… ono neco jineho je mladik (do cca 22-23 let) a neco jineho hrac, ltereho uz nezpenezos dalsim prestupem (Coufal).
                      Edit : v dobe odchodu ze zahrebu 25 let


                      Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 20:11) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                        wimpy     před 3 lety 22.10.2021 20:16 |  
                        0 0

                        Tak v PL už nejsou kluby ekonomicky nastavené jako přestupní stanice, tam to tak neberou. Jde samozřejmě ještě o délku platné smlouvy a tu měl Coufal podepsanou krátce před přestupem, nevím, jak to měl Rahmani.

                        • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                          witty13     před 3 lety 22.10.2021 20:23 |  
                          0 0

                          O smlouve Rahmaniho samozrejme nevime, ale i kdyby mel na rok, myslis ze prodlouzeni na pet let by znamenalo treba zdrazeni o 5 milionu eur, aby to bylo ekvivalentni tem 180 milionum? Ja kdyz to vemu kolem a kolem, tak to byla velmi dobra cena za kterou bychom dnes meli problem prodat temer kohokoli jineho z kadru. Samozrejme zahreb strili sve mladiky po roce nebo po dvou za 10 a vic milonu euro, ale za to muzou i uspechy balkanskych reprezentaci, tech mladeznickych i dospelych.


                          Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 20:24) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

                        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 21:25 |  
                        0 0

                        Jenže ono je důležité, zda tam jsou nějaké bonusy anebo ne.
                        Z krátkodobého hlediska je vyjednat smlouvu na 4M € výhodnější, i pro fanoušky to vypadá lépe a hlavně méně riskantní, než například 2M € + 30 % z dalšího přestupu a ještě nějaké bonusy za starty, góly, asistence, čistá konta a ještě třeba úspěch klubu v lize. Pak ze 2M € máš klidně 8M €...

  2. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    jiras_     před 3 lety 22.10.2021 11:50 |  
    4 7

    To je zase bouře ve sklenici vody. Pár cíťů si pobrečí že někdo "nečekaně" chce jen to nejlepší pro sebe a je z toho aféra. Přitom většině je to úplně u řitě. Snad jediné, co mě nějak vždycky děsí, jsou ty kecy o návratu, popř. po pozici po konci kariéry. Jak kdybychom byli zaopatřovací ústav.

  3. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    houston (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 12:18 |  
    8 4

    No nic se teď neděje, ale už nikdy nebude na úrovni jako Tomáš Souček i Deli, ale patří do kategorie s Ngadeum. Proto neuznávám nějaké tzv. srdcařství. Na to ať si hrají v rudý bídě, mě stačí, když za nás budou hrát profíci, kteří u nás odvedou co nejlepší výkon a lepším týmům než jsme my se ukazují v tom nejlepším světle. Pak ať jdou klidně výš ! A já je budu mít radši než kecaly, co ukazují srdce a hvězdu na dlani a pak nám předvedou to, co někteří včera.
    PS : Nezasnil se po přečtení toho rozhovoru náhodou Kuchta ?...

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      Ivan     před 3 lety 22.10.2021 14:27 |  
      2 2

      já srdcařství uznávám. Teď sice jsem pro, ať hrají ti žoldáci jako Cuf, ale za tuhle éru posledních 5 let budu vzpomínat spíš na Frydrycha a Tecla (a pak samozřejmě Škoďák, Suk, atd.), než na Coufala, který se pro mě zařadil po bok Pavlenky a za Míšu.

      A asi jsem nepochopil co myslíš, protože prvně rozlišíš kategorie Suk a Uličník, ale pak řekneš že to neuznáváš.

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        houston (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 20:45 |  
        0 1

        Mě šlo o styl odchodu z klubu. Ngadeu utekl, Coufal si ho vyvzdoroval.

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        houston (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 20:46 |  
        0 1

        Mě šlo o styl odchodu z klubu. Ngadeu utekl, Coufal si ho vyvzdoroval.

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        kapitan.pisoar     před 3 lety 24.10.2021 19:09 |  
        1 2

        No na Tecla nás tu bude asi vzpomínat víc, ale z uplně jiných důvodů :D Přínos Tecla pro Slavii, se s Cufem nedá srovnat ani z rychlíku...

        • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

          Ivan     před 3 lety 25.10.2021 21:12 |  
          3 0

          S tímto přístupem byl Přéma naprosto bytečný hráč, přesto bych se nedivil, kdyby byl ve skutečnosti jeden z podstatných strůjců úspěchu. Fotbal není jenom o tom, co vidíš na hřišti.

  4. JE FANOUŠEK a fanoušek klubu SLAVIA

    Slávista 51     před 3 lety 22.10.2021 12:44 |  
    7 4

    Upřímnost se dnes ( už delší dobu ) nenosí - bohužel.
    Za dobrotu na žebrotu, co !
    SLAVIA bude ještě dlouho " jenom " přestupním mužstvem - někdy s větším ziskem, někdy s menším. Uvidíme, co budeme slýchat o Simovi, v porovnání s tím, co slyšíme ( i vidíme ) o Coufalovi.

  5. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    Cross     před 3 lety 22.10.2021 12:47 |  
    5 15

    Mno, Coufy asi chtěl redaktorûm naznačit jak je chytrej. Ve skutečnosti on není chytrej. Dokonce ani upřímnej není. Je hloupej. Naskočil do zlaceného kočáru a opilej penězi teď na nás ukazuje dlouhý nos.

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      MKCZ83     před 3 lety 22.10.2021 14:26 |  
      5 8

      Máchat termíny jako zlacený kočár, opilej penězi může dělat jenom ten, co má kvůli prachům vlastní mindrák a dívá se na všechno okolo sebe takovouhle optikou.

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      kapitan.pisoar     před 3 lety 24.10.2021 19:10 |  
      0 3

      Ty seš tak hloupej Bárto, až je mi tě někdy líto...

  6. "Ha ha"

    MKCZ83     před 3 lety 22.10.2021 14:25 |  
    8 9

    Slavii fandím 30 let a Cuf mě ani nerozzuřil, ani nezklamal. Já mu jeho kariéru a posun přeju a naopak jsem v tomhle kritický k těm v klubu, kvůli kterým si musel takhle postavit hlavu. Pro mě není klub o organizaci jako takové, ale o lidech a jejich příbězích, které v klubu a kolem něj vytváří. A Cufův příběh je něco, na co budu vzpomínat dlouho potom, co mi nějaký zápas s Mydlitydli vyvane z paměti.

    • Re: "Ha ha"

      mig52     před 3 lety 23.10.2021 09:59 |  
      1 4

      Je z dědiny, klekat jistě umí, ať se má. Nějaký návrat naštěstí nepřipadá v úvahu, ten se bude na západě držet, dokud bude chodit jako náš prezident. A pokud tam nezůstane nastálo, tak na fotbalový důchod ho nebude skoro nikdo u nás chtít. Je tu x příkladů, že navrátilci díru nedělají ani v naší sice soubojové, ale fotbalově čajíčkové lize. Žel, i Gebre a Suchý to potvrzují.

  7. Souhlas

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 15:41 |  
    2 5

    Souhlas s článkem. Hezky a trefně shrnuto

  8. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 18:23 |  
    7 7

    To je zase blitka mě nerozzuřil, přece jenom něco tady odvedl a dva roky vojny si odslouzil. Na rozdíl od Baráka Pavlenky a dalších kterým se pomohlo tam kde jsou, vím namítne se, že neměl výstupní dodatek. Navíc neodešel do Německa možná to těžce kousal, ale neodešel. V jeho dvacetiosmi letech to byl asi poslední vlak do PL. No abych ho jenom nebránil, tak hlavně že to vykecal teď nesvědčí o jeho velké inteligenci, což u kopaček není nic neobvyklého. Mohl to nechat na nějaké paměti. Způsob vynucovaní taky není úplně košer, navíc dává návod dalším podobným hráčům. No holt každý není Suk.

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      wimpy     před 3 lety 22.10.2021 18:27 |  
      8 7

      Přiznám se, že moc nemusím ten argument "něco tady odkopal". Zadarmo to nedělal, že?

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 19:38 |  
        3 1

        Určitě on to i říká, já to spíš beru jako srovnání s jinými ty to taky zadarmo nedělali. Pro mně to prostě není na to abych byl rozzuřený. Nasranej jsem byl více na jiné hráče. Tady bych řekl mluviti stříbro mlčeti zlato.


        Komentář byl uživatelem upraven (22.10.2021 19:39) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

          wimpy     před 3 lety 22.10.2021 19:44 |  
          6 2

          Taky nejsem rozzuřenej, ale dobře to fakt nevypadá. Samozřejmě, pro něj to byla poslední šance na PL, ale Slavia není nějaká manufaktura na plnění snů jednotlivců.
          Cením to, že přiznal, že se choval jako blbec.

          • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

            mig52     před 3 lety 23.10.2021 09:51 |  
            0 1

            Také čekám, kdy náčelník tu manufakturu stopne.

          • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

            vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 23.10.2021 14:43 |  
            0 0

            Tak že to mělo zůstat doma o tom žádná.

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        mig52     před 3 lety 23.10.2021 09:49 |  
        0 3

        Razítko a podpis. Asi už zapomněl, jak se hrabal z Bílovce. Anebo možná pravý opak.

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      Ivan     před 3 lety 22.10.2021 21:44 |  
      3 3

      Návod pro další - přesně tak, ale nejen pro hráče, ale i pro kluby. Když si Cuf "vytrucoval" přestup do WHu, tak si ho třeba vytrucují i ostatní za nízké částky. (porovnejme s Konatém)

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      cunak     před 3 lety 23.10.2021 05:27 |  
      3 3

      K Barákovi a Pavelkovi bych přidal Zimu, Luftnera a hlavně Krále - to byl odchovanec a zdrhl 2 krát.

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        Ivan     před 3 lety 23.10.2021 14:27 |  
        0 0

        Ne, Coufal s Pavlenkou jsou na "vrcholu", ostatní jsou až daleko za nimi. Proti Královi bych nic neřekl. To, že odešel poprvé se ukázalo být jako dobré řešení pro všechny strany (Slavia, Král, Teplice) a druhý odchod jsme chtěli, protože šel za raketu, alespoň takhle to bylo prezentováno. Ano, mohl zůstat a nejspíš by to pro něj bylo (ze sportovního hlediska) lepší, ale takhle je do konce života zajištěnej (tady se mohl třeba zranit a konec). Naopak kdyby řekl, že nechce do Ruska, tak by to bylo pochopitelné, ale asi by to bylo i proti Slavii.

  9. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    ColinSKS     před 3 lety 23.10.2021 07:03 |  
    8 7

    je to velké zklamání. Ať už to bylo jak chtělo, mělo to zůstat za dveřmi. WHU mají zas o pár fanoušků méně

    • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

      mig52     před 3 lety 23.10.2021 09:47 |  
      6 5

      Řekl bych, že o hodně. Nevadí mi, že byl trochu žumpa, každopádně to mělo zůstat v kabině!!! Rozumu náš exhibicionista moc nepobral.

      • Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

        benny231     před 3 lety 28.10.2021 21:44 |  
        0 2

        Myslel jsem si, že je chytřejší...

  10. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    Ragnarok     před 3 lety 23.10.2021 09:40 |  
    6 8

    Exhibicionista. Slušný člověk, kteremu Slavia zajistila kariéru a sama mu vyplatila statisíce EUR, by držel hubu a do smrti klubu děkoval. Místo toho teď poděla celou komunitu a to, jak mu klub a fanoušci leželi v srdci.
    Ale v klidu by vzal nějaký post za 2-3 kila až skončí kariéru, třeba dalšího maskota, zatím máme dva a jejich vliv je vysoký, tým je motivován a hraje s velkým nábojem.
    Misto Tecla s Kovarem bychom mohli mít 4 elitní fyzioterapeuty a 4 kouče na kondici, pilates, posilování core, protahování, balanční cviceni, což by vedlo k lepším výsledků, menšímu počtu zranění. Místo toho máme Tecla, který není optimálně kondice připraven a nosí pře ytecnou hmotu, což je i případ Krmenčíka, Stanciu. Úplně zmizela ta připravenost.
    A výmluvy na léto jsou ubohost, Francouzi, Italové a Angličani hrajou pořád perfektně. Jsou ve výborné kondici. Protože jsou profesionálové. Zaprvé se připravují sami, za druhé mají v klubu lepší plochy a více koucu na individuální přípravu.

  11. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    Kapitán     před 3 lety 23.10.2021 12:55 |  
    7 5

    Fascinuje me kolik fanousku k tomu pristupuje jako 16ti lete kikiny co maji hrace za modly, jejich plakaty v pokojicku a klub je jim tak trochu fuk. Nedivaji se na to optikou klubu, ktery mel s hracem uzavreny platny smluvni vztah, ale jako fanousci hrace, pro ktere je dany hrac dulezitejsi nez klub a jeho duvody a motivace nadrazuji nad klub.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.10.2021 17:28) . Zobrazit původní komentář

  12. Vlada nebude nejchytrejsi

    Snivec     před 3 lety 23.10.2021 21:05 |  
    6 2

    nejsem fanousek fotbalistu ale klubu Slavie Praha. Hracum preji at se jim dari, ale nesleduji jejich dalsi pusobeni a nestava se ze me fanousek jejich noveho klubu. Nektery hrac se u me zapise vice, ale porad je na prvnim miste klub. Vlada byl spartan a daval to casto najevo. Kdyz se rozhodoval pro dalsi angazma, dal prednost Slavii pred spartou, protoze pro nej byla na prvnim miste kariera a ve Slavii mel lepsi vyhlidky. Presto me zpusob jeho odchodu trochu prekvapil, nektere detaily si mel nechat pro sebe. Vlada nebude asi z nejchytrejsich. Chapu, ze hraci jsou profesionalove, fotbal je jejich zivobyti a ve sve profesi chteji dosahnout toho nejlepsiho. Na druhou stranu odsuzuji, kdyz si chce hrac vydupat za kazdou cenu prestup i pres nedodrzeni platne smlouvy. Vlada by mel byt vdecny Slavii, kdyby sel do sparty a snazil se sebevice, bude maximalne cekat na to Turecko.

  13. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    Ragnarok     před 3 lety 24.10.2021 12:32 |  
    9 5

    Pokud mě nepustí, tak do odvety s Midtjyllandem nenastoupím. To mi stačí a pořád to ve mě rezonuje. Ten sebestredny egoista rozeslal kabinu a připravil Slavii o účast v Lize mistrů. Je to normální podrazak. Tohle mu nemělo projít.

  14. Re: Upřímnost, o niž nikdo nestál. Coufal ve snaze zaujmout zbytečně rozzuřil fanoušk

    kapitan.pisoar     před 3 lety 24.10.2021 18:57 |  
    2 9

    Parádní rozhovor a výstižný popis české, nejen fotbalové reality a povahy. Ty které rozhovor rozzuřil jsou někde na úrovni toho fanouška Liberce o kterém Cuf mluvil...