Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

    kedul     před 3 lety 04.10.2021 10:00 |  
    15 3

    Typická Filípkova šablona. Svému chlebodárci slouží dobře. Není to nijak brutální atak, ale jako pokaždé tendenční nakládání s citacemi (případně fakty) ano. Samozřejmě všechny jeho texty neznám, ale nevybavuju si, že by se někdy svým kritickým pohledem podobně zaměřil na vedení ACS.

  2. Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 04.10.2021 10:42 |  
    9 7

    Po odchodu Nezmara by bylo optimalni posilit v zakulusi.

    Vcera nechutne osetreny. To ze dohral Pavelka je nechutny. Nas elitni sudi...

    https://streamable.com/acs9jn

  3. Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

    Borgetti     před 3 lety 04.10.2021 12:41 |  
    5 16

    Celkem mě děsí to financování. Číňan nejspíš utáhl kohoutky pořádně.

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      wimpy     před 3 lety 04.10.2021 12:53 |  
      15 1

      Utažené kohoutky od Číňanů jsou už takovej evergreen. Přitom Tvrdík několikrát jasně řekl, že po vstupní investici je rozpočet Slavie koncipovanej tak, že si na něj vyděláváme sami, Číňan prachy neposílá. A že by to tedy udělal, kdyby to bylo nutné, ale dosud nebylo. A že je ani nevytahuje. Takže jak by takové utahování kohoutků mělo vypadat?

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        Borgetti     před 3 lety 04.10.2021 15:32 |  
        5 4

        To je pravda, ale potom ať po nás Číňani nechtějí, abychom byli trvale přední středoevropský klub. Já a všichni slávisti bychom byli rádi, kdybychom jim byli, ale s tim finančním rozpočtem to nejde nařizovat. Máme být do 2.místa co jsem slyšel naposled od pana Tvrdíka a pamatujete jak dříve mluvil o tom, že na české scéně máme dominovat a být takový hegemon? Ale každopádně pro práci realizačního týmu je lepší cíl do 2.místa...

        • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

          ColinSKS     před 3 lety 05.10.2021 06:12 |  
          1 5

          takže ty bys chtěl něco jako bezednou kreditku .... máš ponětí o řízení? s tím souvisí odpovědnost. SKS není jako erbé, kde si všichni řeknou "dan to stejně přikreje" a kašlou na to, aby se snažili. uvědom si ten rozdíl, ok?

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        kedul     před 3 lety 04.10.2021 15:50 |  
        3 1

        No mohlo by být i hůř, než je tzv. "utahování kohoutků", a to by bylo odsávání výnosů z prodeje hráćů, což se možná (kdo ví) v minulých desetiletích ve Slavii (ne)dělo(?). Pokud budeme věřit Jaroslavu Tvrdíkovi, pak z jeho několika vyjádření v posledním jednom či dvou letech jasně vyplývá: "Slavia je (a do budoucna taky musí být) finančně soběstačná a nikomu nic nedluží (do budoucna ani dlužit nemůže). Tedy ani vlastnímu většinovému akcionáři, který ji už několik sezon nijak nedotuje." Podle Tvrdíka byla výjimkou situace loni v nejhlubší covidové krizi, ve které Slavia od akcionáře přijala půjčku, kterou ale (nejspíš) po sezoně zase vrátila. Dokonce, pokud jsem vyjádření pana Tvrdíka dobře pochopil, Slavia snad v posledních dvou letech hospodařila s přebytkem 150 milionů ročně. Jinak naprosto chápu (mám stejný názor), že vedení musí přemýšlet i jednat tak, aby v duchu výše uvedeného snižovalo náklady na provoz klubu ve prospěch investic do jeho životaschopné budoucnosti.


        Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2021 15:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      jkbrzck     před 3 lety 04.10.2021 16:29 |  
      6 1

      Fotbal je byznys a každé podnikání má být ziskové. Je jen dobře, pokud jsou ty kohoutky uzavřeny a náš klub si musí na svoji činnost vydělat bez berliček od majitele. Nemůžeme fungovat jako hračka svého majitele. V případě ČLR by totiž byly legitimní dotazy k čemu takovou hračku vlastně má.

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      ColinSKS     před 3 lety 05.10.2021 06:09 |  
      0 1

      tvl, měl jsi někdy nějakou firmu? to za tebou chodil ceo s nastavenou dlaní a řikal, nejde to nejde přisyp zrní? to myslíš vážně?

  4. Fotbalová akademie by měla mít přednost

    Slávista 51     před 3 lety 04.10.2021 13:26 |  
    3 2

    A ten stadion na 36 000, by rozhodně nevadil.
    Třeba i navzdory fotbalovému svazu.

    • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

      Slávista 51     před 3 lety 04.10.2021 13:29 |  
      5 2

      A to, že liga potřebuje nižší počet mužstev i bez nadstavby,
      je nutnost ke zlepšení kvality fotbalu v ČR.

      • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

        žbl68     před 3 lety 05.10.2021 11:55 |  
        0 2

        ideál - 1.liga - 12,
        1x přímý postup/sestup, 2x baráž - 14. a 15./ 2. a 3. ...

        2. liga a další - 16 ...

    • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

      kedul     před 3 lety 04.10.2021 16:01 |  
      13 4

      Kapacita stadionu třicetšest tisíc pro klub s průměrnou návštěvou (optimisticky) patnáct tisíc je ekonomický nesmysl a hazard. Jako pravidelný návštěvník bych nechtěl sedávat v hledišti v naprosté většině zápasů sotva ve třetině naplněném.

      • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

        Dennis     před 3 lety 04.10.2021 16:32 |  
        3 0

        Ale tak to je přece jeden z úkolů vedení a marketingu dostat na stadion více diváků (a tím získat ještě více peněz ze vstupného). Myslím, že v posledních letech se pro to dělá relativně hodně, ať už na hřišti nebo i mimo hřiště. Ale pořád je tam ještě obrovský prostor pro zlepšení a tím i pro daleko větší návštěvy. A to říkám jako laik, nejsem markeťák, ale tvrdím, že na stadion je možné dostat daleko víc lidí.

        • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

          Cross     před 3 lety 04.10.2021 17:46 |  
          2 8

          Tak letos zatím neplníme výkonostnî cíle, první, druhý i třetí…?a někdy i předvádíme, že je nám divák tak nějak u zádele. Viz například posledních 20 minut s Hradcem…

        • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

          bongor     před 3 lety 07.10.2021 13:00 |  
          0 0

          Ono by se taky dalo to další patro při zápasech ,kde by se čekalo málo diváků jakoby aspoň opticky zrušovat.
          Zažili jsme něco podobného v Enschede.Tam přes týden bylo otevřené jen přízemí a v patře byl bordel.Na pátek a sobotu,kdy chodilo o mnoho víc lidí, se ten strop přízemí zvednul a to patro se taky obsadilo divákama.

      • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

        Slávista 51     před 3 lety 04.10.2021 17:25 |  
        11 3

        Nynější fotbalové stadiony jsou občas využívány i na jiné aktivity.
        A na derby by byl stadion plný, u pár dalších soupeřů by bylo přes 20 000.
        Lepší větší stadion, než malý.

        • Re: Fotbalová akademie by měla mít přednost

          Slávista 51     před 3 lety 04.10.2021 17:26 |  
          1 2

          Samozřejmě by musela Slavia mít takové výsledky, jako v posledních 3letech.
          Stadion natruc Spartě !

  5. Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

    Ados     před 3 lety 04.10.2021 13:29 |  
    8 1

    1) Limit nákupů
    To zase Jarda něco řekl a realita bude zcela jiná. A pak mu to všichni pisálkové omlátěj o hlavu. Myšlenka je sice fajn, ale když bude v lize hráč ve věku 25 a bude hrát dobře, tak ho necháme konkurenci? Může to být hlavní filozofie klubu a jsem s tím naprosto ok, ale sem tam prostě nějaký přestup 23+ udělat budeme muset.

    2) Liga s koncem dřív
    Pro nás stěžejní věc. Jestliže jsme po (ne)prodělané letní přípravě poloviční (letos to zatím platí), tak snad se mu podaří prosadit dřívejší konec. Nebo je potřeba se přizpůsobit a najít jinou šablonu pro získání kondice.

    3) Sima
    Super kauf a vůbec mi nechybí

    4) Akademie
    Z článku jsem pochopil, že Šeberov staví novou školu a chtějí s námi spolupracovat. Ale není jasné, zda pozemky budou patřit Slavii nebo tam budeme v pronájmu. Jestli bude platit varianta pronájmu, tak se trochu obávám, jak ta akademie bude vypadat.

    5) Národní stadion v Edenu
    Chtěl bych vidět nějaký model, jak by stadion vypadal s kapacitou 35 tis. Vůbec by mi to nevadilo, protože by se musel vyřešit spor o pozemky, kde má stát parkovací dům. Stadion by po mnoha letech mohl být dostaven dle původních plánů.

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      wimpy     před 3 lety 04.10.2021 13:32 |  
      11 0

      Bod dvě, letošní nadstavba bude poslední. V ní totiž vybojujeme titul a Svobodovi praskne Pelta.

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      mig52     před 3 lety 04.10.2021 14:20 |  
      2 5

      Ten bod 4 by mne také zajímal. Zda pozemky budeme moci odkoupit či bychom byli v pronájmu je sakra rozdíl. Pronájem, to by se asi ani nedalo považovat za naši Akademii.

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 00:36 |  
        3 0

        A "sparťanská" akademie na Strahově je tedy Sparty? Je sparťanská, nebo ne? No, není jejich, mají ji v pronájmu. Takže vlastně není Sparty a proto se to nedá považovat za sparťanskou akademii... :))

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      kedul     před 3 lety 04.10.2021 16:05 |  
      5 5

      Souhlas, Tvrdík moc (nadneseně) mluví, občas i planě slibuje a pak je terčem všeobecných posměšků.

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 00:30 |  
        7 0

        Kdežto Čupr a Rosický mluví jako knihy a tak z nich prdel máme jenom my tady. Že nám teď pár let koukají do zádele? No, hlavně, že v každém článku nebo v diskusi se objeví výrazzy jako Luftjarda, Číňani, rozhazování z cizího, ČSA, letadla, aerolinky a podobně. Co nám "planě slíbil" a nesplnil?
        A že nás chce informovat o dění v klubu? - Kurwa, co bychom za to dali před pár lety dali, kdyby někdo pustil nějaké info!!! Jestli se do něj budeme pouštět i my, fandové Slavie, tak můžem skončit jak ti z druhého břehu - jsou rádi, že Čupr jednou za dva roky udělá rozhovor a bývalý geniální záložník jednou za sezónu tiskovku.

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        mis3     před 3 lety 05.10.2021 08:23 |  
        0 0

        Proč je pro někoho nepochopitelné, že je rozdíl mezi strategií a exekucí, která často přináší poučení pro změnu strategie. To si jako představuješ, že se udělá strategie a pak podle ní pojedeme děj se co děj. Mě naopak přijde podezřelý, když TR na druhém břehu tvrdí že jedou podle plánu a my za jeho působení získali mistrovský hattrick. Nikdo nemá křišťálovou kouli.

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        bongor     před 3 lety 07.10.2021 13:08 |  
        0 0

        Jenže ty rudý nuly by se mu vysmívaly i kdyby neříkal nic.Prostě ta nenávist je velká.Jediný čemu rozuměj je,když dostávaj na prdel.Že jednou po pěti letech vyhráli a ještě k tomu všelijak,z toho teď budou žít,než dostanou na jaře bůra.Ale musíme hodně posílit v zákulisí,jinak to s nima je problém.Augiáš má pořád sílu.

  6. Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

    benny231     před 3 lety 04.10.2021 14:55 |  
    4 3

    To bude zase keců až se koupí hráč nad 23 let. Stačilo říct, že se klub bude snažit nakupovat zejména mladší hráče.
    Co se týče národního stadionu, pokud se vůbec někdo toho dožijem a bude to z erárních peněz, tak si to rudoši ohlídaj. Letná jim rezne jak liška a erární peníze umí pořešit...

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      Ondráš     před 3 lety 04.10.2021 17:55 |  
      7 3

      Na národní stadion mrdám, ale větší kapacita Edenu by mě neurazila. Je to celkem ostuda v porovnání s Albánií, Slovenskem, Maďarskem a dalšími fotbalovými velmocemi.

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        Slávista 51     před 3 lety 04.10.2021 18:21 |  
        0 6

        vlastně ano,
        ostuda

      • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

        necich     před 3 lety 05.10.2021 12:45 |  
        3 4

        Nedávno se tady řešilo, že přišlo na zápas 12000 diváků, na pohár snad 15000, k čemu stadion na 30 či 35 tis. ? Na Albánii a spol. mrdám...:)

        • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

          Ondráš     před 3 lety 05.10.2021 13:58 |  
          4 0

          35 je zbytečný, ale nemít ani trapných 20 sedících opravdu není hodno středoevropského gigantu:) Tak 25 bych si představoval, což už má kdejakej "venkovskej" vandrák. Taky to splňuje podmínku třeba pro finále EL a zároveň to není megalomanský. Projekt na to tuším byl a vypadal dobře.

          • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

            necich     před 3 lety 05.10.2021 14:20 |  
            1 0

            Zvyšovat kapacitu o 5 tis. by byl asi nesmysl, dle JT mají zpracováno 30 - 35 tis. za něco do miliardy což v dnešních cenách už bude asi výrazně více... Buďme rádi za to co máme, děkujme těm minulým dobrodruhům, kdyby se do toho tehdy nedali tak nemáme nic...

            • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

              Ondráš     před 3 lety 05.10.2021 14:38 |  
              1 0

              Já bych to hnal o štok vejš, dokud je politická vůle:) A pivo zadarmo každýmu návštěvníkovi, ať nechrtím!

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      houston (přítel SN)     před 3 lety 08.10.2021 15:46 |  
      0 2

      Není to radostnej pohled, když nejvýš z našich je na 51. místě kluk, co mu tzv. ještě hoří vajgl na peróně... Nejenom tři tituly, ale i tahle tabulka ukazuje práci vedení v posledních bohatších letech. Hódně málo !

  7. Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

    mig52     před 3 lety 05.10.2021 05:00 |  
    11 12

    Tak jsem si přečetl ještě jednou rozhovor s JT a ten názor na přestupovou politiku považuji za stejný nesmysl, jako před časem říkat, že KAŽDÝ přišedší hráč musí počítat s tím, že u nás odkope minimálně 2 roky nebo že nemusíme posilovat na stoperech, když máme takové hráče, jako D. Hovorku, kterého čekala v době výroku ještě několika měsíční terapie. Jsem zvědavý, co nastane, když se Trpišovskému budou líbit 2-3 hráči ve věku okolo 26 let, cenově dostupní či zdarma? To mu do toho Tvrdík hodí vidly a řekne ne ??!! Mohlo by se totiž lehce stát, že nastala-li by taková situace opakovaně a tedy proti vizi JiT, tak by to mohl být důvod sbalit kufry i se svým týmem a jít o dům dál. Výběr na nové bydlení by měl jistě velký, nabídky by se docela hrnuly. JT poradí světový agent a on to chce zavádět v českém klubu. Pokud to dodrží, se může stát, že za 2 roky budeme hledět rudochům na záda jako v minulých sezónach oni nám. Časem by nám zmizeli z týmu hráči střední a starší věkové kategorie a bez nich tým, bojující o trofeje, nevybuduješ. Prostě to považuji za typický Jardův úlet, kdy časem zjistí, jaký je to nesmysl. Anebo naše finance nejsou tak růžové, jak sděloval v jiném rozhovoru a nevidí jinou možnost, o čemž by mohl napovídat hektický prodej Zimy.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2021 06:53) . Zobrazit původní komentář

    • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

      ColinSKS     před 3 lety 05.10.2021 06:05 |  
      3 9

      to je nesmysl co píšeš. já to naopak beru jako skvělou myšlenku investovat do 10i start-upů a z nich trefit 4 které vystřelíš za 5x tolik co tě všech 10 stálo. určitě tam budou výjimky, ale jako basic concept se mi to moc líbí. a vytřít si s erbéčkama p*del stran národního stadionu, to by byl majstrštyk. i za cenu to, že já si osobně myslím, že do edenu na zvýšenou kapacitu stejně víc lidí nedostanem.

      • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

        mig52     před 3 lety 05.10.2021 06:57 |  
        1 7

        No snílek jsi teda docela velký. Nemáš tam ještĕ nějakou další, rád se po ránu pobavím.

        • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

          ColinSKS     před 3 lety 05.10.2021 10:08 |  
          2 7

          přečti se svoje příspěvky, pobavíš se jako já.

          • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

            mig52     před 3 lety 05.10.2021 17:06 |  
            1 4

            Kde chybí argumenty....

    • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

      MKCZ83     před 3 lety 05.10.2021 07:59 |  
      5 2

      A koho jsme byli schopni prodat za poslední rok za nějaké rozumné peníze? Mladé hráče, protože ty starší buď nikdo nechtěl, anebo za ně nabízel almuznu. Spartě se na záda dívat nebudeme, protože oni se takhle chovají už dlouho, ačkoli to dogmaticky nedělají. Kupují mladé hráče a snaží se zapracovat mladé hráče z akademie.

      Ekonomicky ani nic jiného nedává smysl, protože mezi mladým a starším hráčem je mimo jiné i rozdíl např. 6 až 8 mega za rok na platu (bez bonusů).

      Druhá věc pochopitelně jet, že mladé talentované hráče chce kazdej, takže pokud nechceme fakt dovezt náklaďák mladých hráčů za pár supu, probrat je a doufat, že se nějaký z nich chytne, bude to mít vliv na herní kvalitu týmu. Ale nákupy typu Stanciu nebo Olayinka a jejich královské platy už se opakovat nebudou, leda bychom každý rok prodali hráče z akademie za 15 až 25 mega a hráli ob rok LM.

      • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

        krumicek     před 3 lety 05.10.2021 08:40 |  
        7 0

        Jenže ty mladý jsme mohli slušně prodat i díky tomu, že se jednak učili od starejch (viz Zima - Kúdela), jednak proto, že se ukázali v pohárech, kde se zase bez těch starejch neobejdeš, popř. se tam bez nich třeba ani nedostaneš...

        • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

          MKCZ83     před 3 lety 05.10.2021 09:33 |  
          2 3

          To já nepopírám... těžko taky brát Tvrdíka jako někoho, kdo říká věci, na které je možné se ve 100 % spolehnout. Současně ale čekám, že za hráče 23+ budeme platit minimum, nebo je budeme chtít brát po smlouvě, nebo vyměňovat za hráče pod smlouvou. Takto jsme v podstatě realizovali letní přestupák, výjimka je Krmelec, kde jde ale o opci.

          Ziskový fotbal v podmínkách ČR ani jinak prostě nejde dělat. Pokud bychom chtěli např. koupit Schranze, tak bychom za něj museli dát tak odhadem 30 mega, plus by si jeho agent řekl i kvůli ceně třeba o 800k na plat. S bonusama to je za 3 letou smlouvu klidně i 70 mega s tím, že toho hráče už nikam neprodáš, čili si u nás dojede smlouvu a odejde zadara, nebo mu tu smlouvou za podobný nebo ještě lepší peníze musíš prodloužit. Za 70 mega už koupíš slušnýho mladýho hráče, u kterýho je hodně pravděpodobný, že tu výkonnost prostě mít bude, a že nejde o kometu, akorát ho po těch 2/3 letech můžeš za 150 nebo 200 prodat. Takže odvede sportovní služby a ještě na něm 80 mega vyděláš.

          V týmu reálně potřebuješ tak 3 nebo 4 opravdu zkušený hráče, který držej lajnu, zbytek může být mix mladých (18 až 20) až středně starých hráčů (22 až 24). Cena za to je pochopitelně větší riziko na výkyvy formy (ale ty má i zkušenej Maso) a menší mentální vyspělost.

          Ale mít nabušený kádr zkušených reprezentantů je prostě drahá věc, která navíc znamená, že během repre pauzy můžeš zavřít krám, protože nikdo v týmu nezbude a nemůžeš trénovat.

      • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

        Slavistat     před 3 lety 05.10.2021 11:42 |  
        3 3

        A koho jsme z těch mladejch prodali za zázračný peníze? Souček už nebyl mladej (25 let), Zima šel za stejně jako starej Coufal a tak za dobré peníze šel Král (to bylo před koronavirem a z naší strany hodně povedený přestup - teď šel po dvou letech z Ruska jen o 20% dráž do Anglie) a Sima (a ten ostatně asi na poslední chvíli a celkově jeho příběh byla náhoda, která se málokdy zopakuje). Za dobré peníze šel např. Zmrhal i Ngadeu a to nebyli mladí hráči. Jasně obecně se za mladší hráče platí víc, protože je tam perspektiva růstu a berou míň než hráči v nejlepších letech, ale bez těch starších hráčů v týmu to nejde, nejsou výsledky atd., prostě musíš mít i zkušené hráče od kterých se učí a kteří určují hru.

        • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

          MKCZ83     před 3 lety 05.10.2021 14:31 |  
          2 3

          Tak jestli si myslíš, že z české ligy budou chodit pravidelně každý rok hráči za víc jak 10M EURO, tak jde o velmi silnou naivitu. Když se nám povede takového hráče prodat jednou ročně, nebo dva hráče v takovémto součtu se zajímavými procenty z dalšího přestupu, bude to naprosto bezprecedentní úspěch. Z české ligy odešly za víc jak 10M EURO zatím asi 3 hráči za celou její historii. Můžeme se bavit o inflaci atd., ale i tak jich v současných cenách nebude víc jak 10.

          Když se podíváme na posledních 5 let, tak např. sedmý nejdražší odchod byl P. Schick za 4M EURO. Ten prý naprosto "strašlivý" obchod Zimy, byl pátý nejvyšší transfer za posledních 5 let... když bychom se podívali na všechny odchody z naší ligy, tak je to osmý nejvyšší transfer z české ligy. A to Zima stál cca 6M EURO. Takže jakákoli částka kolem 6M EURO je top prodej v celé historii české ligy a cokoli, co se blíží 10M EURO je naprostá bomba.

          Pokud by si tu místní sluníčková úderka nemalovala vzdušný zámky, tak by se to možná pochopilo a nastavila se očekávání na skutečnou situaci. Dám příklad - transfer Baha za částku 6 až 8 M by bylo další super terno. Jenže místní fanoušci, kteří asi v životě nemuseli dávat dohromady jakýkoli firemní rozpočet si asi myslí, že ho musíme prodat minimálně za 12 M.

          • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

            Slavistat     před 3 lety 05.10.2021 15:16 |  
            2 0

            Mluvíš o něčem jiném než jsem psal já (vůz a koza). Já po tobě chtěl vědět, jaké mladé jsme tak dobře prodali, když jsme vlastně dobře prodali kluky jak mladé, tak ve středním věku, tak i starší hráče (29 let) a to jsem ti chtěl sdělit = že ne jen mladé hráče. Nikde jsem nepsal o očekáváních různých desítek milionů E a naopak prodeje za 6 mil.E uvádím jako velmi dobré prodeje (viz Zima, Coufal) a jako dobré peníze beru i 4 mega za Zmrhala a Ngadeua. Tak nevím proč píšeš co si myslím, když nevíš co si myslím a ani si pořádně nepřečteš co jsem napsal.

      • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

        mig52     před 3 lety 05.10.2021 17:01 |  
        0 5

        Já se jen obávám, že s touto vizí půjdeme kádrovĕ i výkonnostně dolů, toť vše.

        • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

          MKCZ83     před 3 lety 06.10.2021 09:57 |  
          3 1

          Tak to se stane podle mě tak, jako tak. Záchrana může přijít v situaci, pokud bychom letos vyhráli titul a dostali se do LM. Ale rozpočet na úrovni 600M bez LM prostě v ČR bez dotování majitele neutáhneme, respektive může to nějak vyjít, když každý rok prodáme hráče za 10M EURO a do toho dojdeme docela daleko v EL nebo EKL. Jenže problém financí z EL a EKL je ten, že s nimi ve finančním plánování můžeš počítat v podstatě skoro na konci sezóny, kdy víš, kam až jsi postoupil. U LM máš jistotu na konci srpna, takže můžeš ještě v letním a pak i v zimním přestupáku nakoupit a hráče pomalu zapracovat na další sezónu a ne to dělat na rychlo během letního přestupáku, kdy je obvykle už kvůli předkolům pozdě.

          Udržovat rozpočet vyšší než půl miliardy bez občasné LM je velký risk, který může celkem jednoduše dopadnout tak, jako to dopadlo v Plzni, která musí hledat nového majitele/investora, aby bylo na jaře na výplaty. A tím, jak bude pro české kluby ještě těžší se do LM dostat, připadá v úvahu v podstatě jediná cesta a to je pravidelný prodej hráčů s tím, že když se ti v některé sezóně zadaří postoupit daleko v EL, tak jednu sezónu nemusíš tolik prodávat, anebo si prodeji vytvořit dostatečný finanční polštář na to, abys mohl mít jednu sezónu velmi neúspěšnou.

          Takže myslet si, že budeme mít tak drahý a tak nabušený kádr napořád, je bohužel naivní. Jediné, co nám hraje do not je to, že sparta, bude muset stavět stadion, čili nemůže ve velkém investovat do kádru a musí se spoléhat zásadně na svoji akademii. Nějaké "drobné" v rámci provozu klubu Křéťa zatáhne, ale stavbu stadionu jen tak z drobných na svačinu nezacáluje. A i když by i tak šlo o malou část jeho majetku, už by to byla fakt hodně drahá hračka. Takže naštěstí toho, že si na sebe musíme vydělávat, nemůže sparta využít, protože si na sebe musí taky začít vydělávat.

          • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

            mig52     před 3 lety 06.10.2021 14:43 |  
            0 3

            Tak já jsem předpokládal, že po té, co jsme se využitím skvělých podmínek dostali na jakousi úroveň, tak že se ji budeme snažit udržet a postupně ještě zlepšovat. Je jasné, že takovým tempem by to už nešlo, ale v upevňování pozice a v dalším mírném progresu budeme pokračovat.

            • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

              MKCZ83     před 3 lety 06.10.2021 15:08 |  
              1 2

              Upevňovat není co, když nedokážeme vydělat dostatek peněz, abychom mohli udržet výdaje alespoň na současné úrovni. Od nástupu nových majitelů jsme snížili rozpočet skoro na polovinu... ačkoli jde spíš o spekulace, protože účetnictví za poslední dva roky není dostupné, v sezóně 18/19 jsme měli rozpočet 1 mld., 19/20 se tuším v médiích spekulovalo o rozpočtu kolem 1,2 mld, teď bychom měli být někde na úrovni 600 mil. Takže teď to děláme za polovinu toho, co nás vystřelilo nahoru. Jsem teď nejspíš efektivnější, ale i tak si těžko budeme schopní dovolit nakupovat rozdílové hráče. Musíme totiž především platit ty, které tu už máme. Nebudou vysoké prodeje a odměny z LM/EL, nebudou nákupy.

              • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                mig52     před 3 lety 06.10.2021 18:46 |  
                1 4

                Tak neříkám, že bychom se měli zadlužit jak Barca, ale vyklidit těžce získané pozice proto, že majitel není ochoten pustit chlup, zvláště po těch patáliích se zraněními, se mi zdá přinejmenším zvláštní. Vím, že se tu mluvilo o soběstačnosti, ale v této situaci by to píchnout chtělo.


                Komentář byl uživatelem upraven (06.10.2021 18:52) . Zobrazit původní komentář

                • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                  MKCZ83     před 3 lety 06.10.2021 20:08 |  
                  0 0

                  Tak asi každému fanouškovi by se líbilo, aby majitel posílal prachy, protože z cizího krev neteče :-D Pokud ale fanoušci chtějí posily a úspěchy, ať je každý zápas plnej dům, neztěžují si na ceny vstupenek, nebo neremcají, že nemůžou koukat na Slavii zadarmo v TV, ale zaplatí si O2, nebo něco jiného (pro příště bude vyšší vyjednávací pozice na cenu práv) apod. To je taky způsob, jak navýšit klubový rozpočet.

                • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 13:29 |  
                  1 1

                  "Majitel není ochoten pustit chlup..." Bavíme se o tom majiteli, co koupil Slavii v době, kdy jí hrozila insolvence, proplul veškerým martyriem s odkupem stadionu a poplatil dluhy a průsery všech předchozích vedení?

                  Jako je opravdu tak divné, že když nás dostal svými investicemi na nějakou úroveň, tak vzkázal: "Teď ukažte, že se na téhle úrovni dokážete udržet sami bez větších finančních injekcí..."?

              • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 09:22 |  
                0 0

                Mohl bys mi prozradit, jak se nám za rok povedlo snížit rozpočet na polovinu? Největší položky jsou ve výplatách hráčů a zaměstnanců a bonusy pro hráče, které v sezóně 18/19 převyšovaly 700M Kč. Kde jsme tedy osekali rozpočet, že teď máme pracovat s 600M Kč?

                • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 11:52 |  
                  1 1

                  Odchody hráčů, kteří měli nejvyšší smlouvy a v nich i nejvyšší bonusy? Tedy tolik kritizované puštění Hušbauera a Škody?

                  • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 13:03 |  
                    1 0

                    Dobře, ti dva odešli. Někdo je ale přece nahradil.
                    Kolik mohl mít Hušbauer se Škodou v součtu? Řekněme 3M Kč/měsíc. Za ně jsme museli někoho přivést, ti ale určitě nebudou hrát za 50 nebo 100 tisíc (to i ten Daněk z Olomouce bere víc...), ale třeba za 400-600 tisíc. A to se ještě pravděpodobně brzdím. Takže za měsíc ušetříme 2M Kč. Za rok to dělá 24M Kč. Je to dost a přitom málo.
                    Je nereálné, abychom za rok jen tak snížili náklady na polovinu. To fakt dva hráči nevyřeší, a i přesto nejlépe placeného hráče Stanciua máme stále v kádru. I kdyby Škoda s Hušbauerem dohromady vyšli na 200M Kč/rok, tak stejně je potřeba dalších 400M Kč někde snížit. Největší položka jsou osobní náklady, ale sáhnout všem na peníze a snížit je o desítky procent? No tak to by tu nezůstal nikdo...
                    Ono hostování Krmenčíka taky nebude žádná sranda. To nejspíše bude převyšovat i mzdu Škody. Pro Bruggy to tenkrát byl nejdražší příchod v historii klubu. Vždyť Deli měl pobírat v Bruggách 2,7M Kč/měsíc.

                    • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                      kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 13:25 |  
                      0 0

                      Tak jdeš krok po krůčku - pouštíš hráče, kteří berou nejvíce a postupně je nahrazuješ mladými hráči, kteří si neřeknou takový balík... Provod, Lingr, Zima, Sima, Oscar, Ousou - ti si určitě při příchodu řekli méně než měl Milan, jemuž JT, coby tehdy klíčovému hráči kompenzoval zatrhnuté odchody do Číny a Turecka, či kam to měl namířeno, když ho tahali z letadla... a ta smlouva už dolů nešla i když přestal být klíčovým hráčem mužstva a polovinu zápasů proseděl na lavičce...

                      Hráči, kteří tu něco odvedli si potom zvýšení platu už vyjednají přes své agenty při prodlužování smlouvy - podobně jako třeba Souček půl roku před svým odchodem...

                      To je jedna věc... a druhá je ta, že tahle čísla si kdekdo cucá z prstu - nikdo z nás tady neví, jak to opravdu je... to má pod palcem finanční ředitel - tuším že se jmenuje Konrád ... :-)

                      • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 14:01 |  
                        0 1

                        Čísla si zjistíš ve výsledovce. Jasně, neuvidíš tam kdo kolik bere, ale určitou představu ti to dá.
                        U těch mladíku souhlasím, jasně že nebudou brát tolik, ale zase tam je počáteční investice, která často není nízká. Ono tedy dost záleží na úhlu pohledu.
                        Další věcí je, že máme pod smlouvou mnohem více hráčů než pár sezón nazpátek. Sice ty hráče nevidíš v dresu Slavie, ale furt tam část peněz ze Slavie plyne a většinou to jsou hráči bez možnosti, že by si ve Slavii zahráli. Ale mají tak lukrativní smlouvu, že jsou ochotni dvě, tři sezóny jen hostovat a pak si jako volný hráč najít nové angažmá.

                        • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                          kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 16:05 |  
                          0 0

                          No tak zjistíš - zjistíš ofiko čísla - jak moc jsou pravdivá a co všechno do nich je započteno také úplně ne... teoreticky třeba Sparta byla snad minulou sezónu v plusu.... ovšem když se podíváme do detailu, vidíme, že nebýt toho, že si majitel prodal pozemek sám sobě....

                          V příspěvku, na který reaguješ, autor doslovně píše, že se v případě posledních dvou sezón jedná o spekulace médií...

                          Nevím, jestli teď máme pod smlouvou více hráčů - naopak mám dojem, že letos někteří hráči z tohoto systému naopak odpadli: smlouva skončila Jugasovi, který přišel ještě za Šilhavého a předpokládám, že měl pořádnou, když jsme ho přetahovali Spartě, podobně i Pokornému a ten zase přicházel z Francie, takže asi i tady byla částka na jeho výplatnici vysoká.... nevím, jestli jsme v sezóně 2018/19 ještě neměli nějaké závazky vůči té trojici Danny, Rotaň, Altintop ... pryč je i Baluta, který coby zahraniční hráč přišedší v roce 2018 mohl mít vyšší smlouvu než současní hráči...

                          • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 16:57 |  
                            1 1

                            V příloze se dočteš, co všechno pod danou položku spadá.
                            Já nepotřebuji řešit spartu a už vůbec ne výnosy, které jsou mi jedno. Jde o snížení nákladů o polovinu. Ne o navýšení výnosů.
                            O jaký článek jde? Tady se nějak nechytám...
                            Jugas přicházel v době, kdy jsme přiváděli hráče zpravidla do 1M €. Ty žně začaly později, takže si nemyslím, že by měl Jugas do smrti vyděláno. Pokorný přicházel po půlroční stagnaci (bez herního zápasu). Nemyslím si, že byl úplně v pozici si říkat o nadstandardní plat (v porovnání se spoluhráči Slavie). U zahraniční trojice můžeme jen spekulovat, ale vybavuji si, že Danny nechtěl žádné peníze s rozvázáním smlouvy.
                            Někteří odpadnou, jiní zase přibudou. Které máme v týmu, za Slavii si nekopnou, ale jsou neprodejní.

                • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

                  MKCZ83     před 3 lety 07.10.2021 18:43 |  
                  0 0

                  Tak náš rozpočet je "nafukovací" podle toho, do jakého evr. poháru se dostaneme. V něčem máš pravdu, já to už nechtěl rozvádět, ale když např. v LM vyděláme 600M, velká část z toho klubem jenom proteče (bonusy pro hráče, realizák, plnění bonusů za příchozí hráče do jejich mateřských klubů).

                  Jestli máme v současné době 600M, 700M, nebo 800M nikdo moc neví, už nevím, jestli to byla analýza z médií, nebo to rovnou říkal někde Tvrdík. Stejně tak nikdo neví, kolik to bylo v sezóně 19/20, protože výroční zpráva není k dispozici, tady jsem čerpal ze spekulací z médií, respektive svojí možná děravé paměti. Pokud se Ti nelíbí polovina, tak 2/3 to podle mě budou. Ten pokles je daný mnohem nižšími nákupy a nižšími platy hráčům. Tam se podle mě klidně 150M ušetřit mohlo. A kde se šetřilo dál nevím, protože to se do tisku nedostane.

    • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

      mis3     před 3 lety 05.10.2021 08:24 |  
      6 2

      Strategie není dogma. Je to tak nepochopitelné?

      • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

        dalislavista     před 3 lety 05.10.2021 11:57 |  
        4 0

        To není, pak ale budeme poslouchat od "chytráků", že přeci JT říkal do 22 let, a že zase lhal...
        Já to chápu taky, že je to myšleno jako snaha max. do 22 let, ale není to možné po úvaze nedodržet, třeba v nouzi o stopera bych klidně vzal někoho kolem 30, s tím nemám problém.

        • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

          mig52     před 3 lety 07.10.2021 07:32 |  
          0 8

          Navíc umíme počítat do 25i. Koupíme 22i letého talenta, abychom ho dostali na nějakou úroveň a pak ho prodali a ekonomicky tak vydělali na mladém hráči, kteří jsou finančně nejzajímavější. Jenže ten proces trvá přibližně 3 roky ( půlroční Trpišovského přijímač, další půlrok, než se začne zabydlovat v áčku, další než se stane členem zákl.sestavy, 1-2 roky, než na sebe upozorní potenciální zájemce) bude mu 25 a to už přece spadá do kategorie hráč středního věku!!! Tak jakápak vize finančně profitovat na prodeji mladých borců?!

          • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 14:29 |  
            4 4

            25i, 22i? Co to znamená? Že by nová modifikace onoho češtinářského paskvilu 25ti, 22ti, případně 25-ti, 22-ti? Všechno jsou to naprosté nesmysly. "počítat do pětadvaceti" se píše "počítat do 25" a "dvaadvacetiletý talent" se píše "22letý talent". Já vím, že to tu není o češtině, ale o fotbale, ale i tak bychom neměli s češtinou zacházet jako s řeznickým nožem nebo lopatou.


            Komentář byl uživatelem upraven (07.10.2021 16:41) . Zobrazit původní komentář

            • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

              mig52     před 3 lety 08.10.2021 12:25 |  
              0 5

              Chci od tebe fotbalový, ne češtinářský koment, jazykozpytče :))), na ten ti s× ru :)))

      • Tvrdíkovy plányRe: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stad

        mig52     před 3 lety 05.10.2021 16:58 |  
        0 11

        Jen si fandi, mnozí to rádi čtou. Uvidíme, jak pomůže JT při trablech Bořila, myšleno v přestupáku.

  8. Nová strategie 22

    houston (přítel SN)     před 3 lety 08.10.2021 16:15 |  
    4 6

    Nechci brát Tvrdíka za slovo a myslet si, že už nepřijde nikdo nad 22 let, ale ruku na srdce, pánové. Představte si, že je vám okolo dvaceti, fotbal umíte, zápasy Slavie jste si vytáhli z YT a viděli ji hrát proti Seville, Leicestru, Dortmundu a Barceloně i Interu a říkáte si, že by nebylo marný to u nich zkusit, když náhodou o mě projeví zájem. Ale pak si pustíte zápasy z český ligy a například i ten poslední z neděle. A musí se vám zježit vlasy a postavit všechny chlupy, když vidíte to maso, nad kterým se rozhodčí usmívá, a z konečný statistiky si přečtete, že bylo 40 faulů, víc než deset karet, atd. Bude se vám ještě pak sem do Česka chtít, když nakonec vám agent ještě přeloží, že nějaký hlavní funkcionář přes rozhodčí řekne, že jemu se to líbilo, a že to sudí zvládl na velmi dobrou ? A to samé, že napsali sportovní novináři do médií ? Pánové, já jsem se už rozhodl. Kamkoli, jenom ne sem...

    • Re: Nová strategie 22

      houston (přítel SN)     před 3 lety 08.10.2021 23:07 |  
      4 8

      Prosím mísunáře o vyjádření, v čem se mnou nesouhlasí. Jinak je to blbec bez názoru.

  9. Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

    gazza     před 3 lety 12.10.2021 11:27 |  
    1 6

    https://sportyzive.cz/fotbal/zmena-strategie-prazske-slavie-sef-klubu-tvrdik-promluvil-o-budoucich-prestupech-a-spekulacich/ Přestávám tomu rozumět on to chce hrát s dvacetiletými afričany,nebo co? Nevím ,ale zdá se mě ,že Tvrdík zmatkuje a létá ode zdi ke zdi.Ten odchod Nezmara se začíná projevovat.Napřed tvrdil ,že se do nákupu hráčů apod. neplete,ale opak bude pravdou.

    • Re: Tvrdíkovy plány: limit u nákupů, liga s koncem dřív i Národní stadion v Edenu

      mig52     před 3 lety 14.10.2021 13:04 |  
      1 4

      Asi s těmi Afričany. Vecheta ze Slovácka nás odmítl, podepsal dlouhodobě doma, proč by šel šmahem ruky do Vlašimi, když může pravidelně sbírat minuty v lize?! A podobně to bude s dalšími talenty z ligy, pokud někoho získáme, tak z nižších soutěží. Oni si ti kluci také všimli, že s mladými se ve Slavii nijak výjimečně nepracuje. Zima a Lingr byli výjimkou. Někteří šli na hostování, klub si s odůvodněním, že by nemohli dostávat šanci na hřišti, s nimi moc práce, aby rozvíjel jejich talent, nedal. A to ti kluci ví, budou mít obavu, aby nedopadli stejně, takže se k nám nepohrnou.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.10.2021 15:41) . Zobrazit původní komentář