Co se týče první půle, tak všichni viděli, že to z naší strany byla tragédie. Vstup ještě ušel, ale po necelých deseti minutách začalo jít všechno do kopru. Naši hráči se nedokázali vyrovnat s důraznou a tvrdou hrou Feyenoordu a sami přitom kazili rozehrávku už v okolí vlastního vápna. Hra se nám rozpadla a po 25 minutách jsme prohrávali zcela zaslouženě 0:2. Myslím si, že lépe měli reagovat i sami hráči. Chtělo to přidat na důrazu a v panice, kdy se vše bortilo, také radši zjednodušit rozehrávku, než opakovaně chybovat v podobných situacích. Velkou část viny ale nesou trenéři už postavením Tecla do útoku a Masopusta na levého beka.
Tecl na tuto úroveň prostě nestačí a jeho nasazování na úkor Krmenčíka (Kuchta jako útočná jednička je za mě ok) je absurdní. Prostě jako kdybyste nechali mercedes v garáži, abyste si ho neušpinili, a do závodu vyrazili se sympatickou, ale pomalou škodovkou. Nasazení Masopusta, který má problémy s bráněním, na Feyenoord a ještě přes nohu pak byl výstřel úplně vedle. Chápu rozložení sil mezi hráče před derby, ale tohle nebyl ten případ. Když se šetřil Kuchta a zraněný Bořil, tak měli hrát zmiňovaný Krmenčík a na levém beku normálně Oscar.
Reakce v podobě tří střídání přišla v poločase, i to ale už bylo pozdě. Domácí se sice zatáhli a začali být pasivní, ale vzadu nezmatkovali zdaleka tolik jako v první půli Slavia, takže i přes naší převahu po změně stran jsme až tolik velkých možností neměli a na vyrovnání to nakonec nestačilo. I tak bych ale všem chtěl poděkovat, že to nezabalili a ve druhé půli udělali maximum. Nepovedená pasáž se stát může, je ale dobře, že zůstala válečnická mentalita i přes nepříznivé skóre. A prohra na Feyenoordu se za žádnou katastrofu považovat nedá. Žádnému slávistovi se sice na prvních pětačtyřicet minut nedívalo dobře, ale je třeba přiznat, že domácí mají silný tým a hráli dobře. Skupinu máme pořád rozehranou slušně a věřím, že porážku Feyenoordu doma vrátíme. Odveta je ale zatím vzdálená a hlavní bude podat dobrý výkon ve víkendovém derby, které přeci jen považuji za důležitější než čtvrteční klání!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 6 - Potvrdil dosavadní spolehlivost a nedopustil výsledkově ještě horší vstup do zápasu. První gól neviděl a míč byl i celkem dobře umístění. Dal se chytat? Pokud ano, tak by to byl top zákrok na evropské úrovni, takže těžko něco vyčítat. U druhé branky pak šance nebyla. U pokusů, kde měl šanci, zasáhl spolehlivě.
Alexander Bah - 4 - Působil hodně měkkým dojmem, což při nastaveném volném metru rozhodčího nemělo šanci na úspěch. Před první brankou ztratil míč. Podle mě to faul byl, ale když sudí předtím dvakrát pustil podobný zákrok právě na Baha, tak nelze potřetí spoléhat, že si hodím míč do dvou hráčů, spadnu a odpíská se faul. Jinak to byl takový slabší průměr, podobně jako u celé Slavie.
Aiham Ousou - 5 - Zatím se jeví jako příjemné překvapení, v Rotterdamu to ale v určitých chvílích bylo i pro něj velké sousto, když obraně záloha moc nepomáhala. Těžký zápas ale relativně zvládl a na evropský standard to stačilo.
Tomáš Holeš - 6 - Podobně jako Ousou, i druhý stoper Holeš měl občas problémy. Ale to vyplývalo z naší špatné hry. Vyčítám mu tak jen nepovedený odkop před první inkasovanou brankou. To prostě musí letět z nebezpečného okolí vápna. Ve druhé půli to napravil výbornou hlavičkou po standardce, kterou nám dal naději.
Lukáš Masopust - 3 - Postavení Masopusta na levého beka se vůbec nepovedlo a těžko hledám racionální vysvětlení, co od toho mohl kdo čekat. Masopust hořel, chyboval v rozehrávce a byl nedůrazný u druhé branky, která jde zejména na jeho vrub. Když už dostal ve druhém poločase míč do šance, tak si ho ukopl. Trojka je ještě milosrdná známka.
Ubong Ekpai - 4 - Pokud si dobře pamatuji, tak asi první podprůměrný Ekpaiův výkon ve Slavii. Od začátku působil zbytečně podrážděně, místo aby se radši soustředil na vlastní hru. Ostatně na poctivé práci měl postavený dosavadní překvapivý úspěch v Edenu. Manýry v podobě většího hádání s rozhodčím by si měl odpustit.
Ibrahim Traoré - 4 - Střed zálohy byl nedůrazný a nepřesný. Traoré do toho zapadl a i když se po půli zlepšil stejně jako celý tým, tak to nakonec na lepší známku nestačilo.
Petr Ševčík - 5 - Za první poločas ze zálohy těžko někoho chválit. Ve druhé půli Ševčík nejenom přidal, ale zároveň se i blýskl pěkným centrem na branku Holeše.
Nicolae Stanciu - 4 - Špatný výkon. Stanciu se nevyrovnal s důraznou hrou domácích a navíc byl i nepřesný ve hře s míčem. Jeho stažení bylo i s ohledem na derby logickým krokem.
Oscar Dorley - 4 - Masopust na levém beku hořel, ale moc mu nepomohl ani Oscar. Ve druhé půli se nakonec do obrany stáhl on a bylo to lepší, samozřejmě i díky pasivnějšímu přístupu Feyenoordu.
Stanislav Tecl - 3 - Těžko hledat nějaká pozitiva. Nižší známku nemá jen proto, že by nebylo fér hodit porážku na útočníka. Víc to bylo o naší neschopnosti při rozehrávce a nedůrazu. Tecl nicméně ničemu nepomohl a na hřišti byl téměř zbytečný. Stojím si za tím, že na tuhle úroveň nemá. Když mu zápas vyjde, tak práci odvede, ale rozdílový není. A když mu to nejde jako včera, tak je slabinou.
Jan Kuchta - 6 - Můžeme se bavit o efektu "Csaplárovy pasti", ale velký podíl na změně obrazu hry po půli mělo podle mě střídání útočníků. Zatímco Tecl by nulový, tak Kuchta byl od začátku na hřišti cítit. Jak důrazem, tak hladovostí a fotbalovostí. Dostal se do dvou zakončení z úhlu, ale z nich se dal dát gól jen obtížně. Lepší šestka.
Ondřej Lingr - 5 - I on naši hru rozhýbal, výraznějších momentů ale mnoho neměl. Takže za mě evropský standard a tudíž pětka.
Srdjan Plavšič - 5 - Snažil se a těžko mu jako střídajícímu hráči, který byl u lepší půle, něco více vyčítat. Ale ač je brzy na větší soudy, tak jsem z jeho dosavadního angažmá tady zklamaný. Je často zraněný, což je i smůla, ale hlavně je zoufale neefektivní. To vyniklo, když rozehrával závěrečný roh a nepřekopl prvního bránícího hráče na přední tyči. Asi to je předčasné a příliš tvrdé, ale zatím mám pocit, že jeho přetáhnutím jsme akorát posílili Spartu, která má mnohem dravějšího a přímočařejšího Peška, zatímco nám zbyl skleněný futsalista, který drbe hru mimo vápno. Srdjane, přesvědč mě, že se mýlím!
Ivan Schranz - 5 - Herně nezářil, do šance se ale opět dostal. Ani ji neřešil špatně, ale bohužel míč byl zblokován obráncem na roh.
Michael Krmenčík není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (63)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
4everSKS1892 před 3 lety 01.10.2021 21:47 |za mě si Ševčík rozhodně 5tku nezaslouží, byl pomalý chyboval v rozehrávce, míč mu několikrát spíše překážel a utíkal. Po zranění je třetinový. Celkově bych očekával od Ševčíka Stancia Holeše Masopusta a Tecla, že ten tým potáhnou nahoru a budou oporou pro ty méně zkušene a mladé jako například Ousou Ekpai Oscar Bah zvláště v Evropských pohárech. Ale přijde mi, že spíše ti mladí a méně zkušení jsou vetšími oporami než ti zkušenější a starší ..
Zastavím se u Masopusta a Tecla. Je mi líto, že to musím napsat, ale tihle dva jsou úplně mimo a to nejen v EKL ale dlouhodobě i v lize. Chápu, že Masopust hrál na levým beku čili na pozizi, která není jeho a nesedí mu, ale už nechápu to, že není schopen zvládnou základní dovednosti ... vyskočit na hlavičku viz. golová situace, dále není schopen zpracovat balón, PŘESNĚ přihrát balón, přejít 1 na 1 je pro něj na téhle úrovni absolutně nemožná věc a to patří k docela rychlým hráčům. Dále nerozumím tomu, proč Tecl který je pomalý, slabý, neproduktivní, líný prostě dlouhodobě bez formy hraje v takovém zápase. Hrajeme pořád na jednoho útočníka a na lavičce máme TŘI útočníky, kteří jsou nejlepšími střelci v lize a dokazují to i letos hlavně Kuchta a Schranz. Šetříme hráče na derby v zápase, který ale pro nás JE důležitý, protože zápasy v Evropě pro nás byly jsou a budou nesmírně důležitý zvláště v dnešní době, kdy se hodí každý halíř. Navíc v takovýchto zápasech se mohou hráči zhodnotit a poté třeba dobře prodat, tak proč hraje Tecl a Masopust, kteří jsou neprodejní a nemají na tuto úroveň je mi záhadou. Ti kluci jsou super sympaťáci, ale tohle je fotbal a ne soutěž Mrs. Sympatie, tudíž by měli hrát hráči s nejlepší formou a hrači, kteří jsou ochotni tam nechat duši, což takový Kuchta je.
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2021 21:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
za mě si Ševčík rozhodně 5tku nezaslouží, byl pomalý chyboval v rozehrávce, míč mu několikrát spíše překážel a utíkal. Po zranění je třetinový. Celkově bych očekával od Ševčíka Stancia Holeše Masopusta a Tecla, že ten tým potáhnou nahoru a budou oporou pro ty méně zkušene a mladé jako například Ousou Ekpai Oscar Bah zvláště v Evropských pohárech. Ale přijde mi, že spíše ti mladí a méně zkušení jsou vetšími oporami než ti zkušenější a starší ..
Zastavím se u Masopusta a Tecla. Je mi líto, že to musím napsat ale tihle dva jsou úplně mimo a to nejen v EKL ale dlouhodobě i v lize. Chápu, že Masopust hrál na levým beku, čili na pozizi, která není jeho a nesedí mu, ale už nechápu to, že není schopen zvládnou základní dovednosti ... vyskočit na hlavičku viz. golová situace, dále není schopen zpracovat balón, PŘESNĚ přihrát balón, přejít 1 na 1 je pro něj na téhle úrovni absolutně nemožná věc a to patří k docela rychlým hráčům. Dále nerozumím tomu proč Tecl, který je pomalý, slabý, neproduktivní, líný prostě dlouhodobě bez formy hraje v takovém zápase. Hrajeme pořád na jednoho útočníka a na lavičce máme TŘI útočníky, kteří jsou nejlepšími střelci v lize a dokazují to i letos hlavně Kuchta a Schranz. Šetříme hráče na derby v zápase, který ale pro nás JE důležitý, protože zápasy v Evropě pro nás byly jsou a budou nesmírně důležitý zvláště v dnešní době, kdy se hodí každý halíř. Navíc v takovýchto zápasech se mohou hráči zhodnotit a poté třeba dobře prodat, tak proč hraje Tecl a Masopust, kteří jsou neprodejní a nemají na tuto úroveň je mi záhadou. Ti kluci jsou super sympaťáci ale tohle je fotbal a ne soutěž Mrs. Sympatie, tudíž by měli hrát hráči s nejlepší formou a hrači, kteří jsou ochotni tam nechat duši, což takový Kuchta je..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
knl66 (přítel SN) před 3 lety 01.10.2021 21:59 |Myslíš, že Krmenčík je mercedes, kterého jsme ani nevytáhli z garáže, jo? No, tak tohle přirovnání už jsem někde slyšel. Fakt nevím, kam zařadit Krmenčíka. Těšil jsem se na něj jako kdysi na Yusufa, zatím stejné zklamání. Jasně, dá se říci, že jsme ho zatím nepostavili do žádného zápasu, který by mu vyhovoval, ale... Nebí to možná jeho vina, ale třeba trenéři zatím neviděli zápas, ve kterém by se chytil. Trochu rozporuplný nákup (resp. hostování).
V té celkové bídě v průměru zaujali Mandous, Ousou, Ševčík, Holeš, Kuchta. Kdo obzvlášť propadl? - Tecl (opět), Ekpai, Masopust. Ostatní tak nějak nevím... Na Stancia byli výborně připravení, snad ještě víc než na nás na všechny.
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2021 22:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Myslíš, že Krmenčík je mercedes, kterého jsme ani nevytáhli z garáže, jo? No, tak tohle přirovnání už jsem někde slyšel. Fakt nevím, kam zařadit Krmenčíka. Těšil jsem se na něj jako kdysi na Yusufa, zatím stejné zklamání. Jasně, dá se říci, že jsme ho zatím nepostavili do žádného zápasu, který by mu vyhovoval, ale... Nebí to možná jeho vina, ale třeba trenéři zatím neviděli zápas, ve kterém by se chytil. Trochu rozporuplný nákup (resp. hostování).
V té celkové bídě v průměru zaujali Mandous, Ousou, Ševčík, Holeš, Kuchta. Kdo obzvlášť propadl? - Tecl (opět), Ekpai, Masopust. Ostatní tak nějak nevím... .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
Alanor (admin) před 3 lety 01.10.2021 22:07 |Proti klokanovi 1+2 za poločas, povedené střídání i proti Unionu. Co víc čekat od těchto krátkých "štěků"? A stejně pak koukáme po xté letos na Standu.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
knl66 (přítel SN) před 3 lety 01.10.2021 22:19 |To hostování taky určitě není za hubičku. Minimálně za část platu. A tak ho platíme vlastně zač? Aby dal penaltu Bohemce? Víme, jak ho využít, proti komu ho nasadit?
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
bongor před 3 lety 02.10.2021 08:42 |O té "zaslouženosti" skore 0-2 si myslím svoje.Rozhodně druhý gól byl podle mě zcela neregulerní,díky faulu zezadu těsně před přihrávkou na něj.Jasně,každej si potřebujeme přivydělat.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
o-cab před 3 lety 02.10.2021 10:13 |já si stále myslím, že Bauguel by byl pro nás posila daleko lepší a daleko levnější
Standa Tecl
Kactus před 3 lety 01.10.2021 22:51 |S tím Standou souhlasím, včera bylo jasně vidět, že je mimo. Možná někde v mol cupu by mohl hrát, ale stejně až jako útočník č. 4. ani bych ho do ligy na střídání nebral.
Re: Standa Tecl
pcitron před 3 lety 02.10.2021 00:00 |JiT vyhlásil konkurz na útočníka, zkus se přihlásit.
Re: Standa Tecl
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 00:32 |Krmenčík přicházel na posledních 15 minut proti unavené obraně a nepředvedl vůbec nic. Přitom byl i líný udělat ty dva, tři rychlé kroky navíc a trochu ty soupeře pressovat. Přitom ví, že za chvíli je konec zápasu a oproti svým spoluhráčům a protihráčům nemá za sebou v nohách kilometry.
Jaký rozdíl oproti příchodu Kuchty, kterého bylo celé hřiště.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
JohnyBeGOOD před 3 lety 01.10.2021 22:53 |Bah za mě 5, ten rozdíl mezi ním a Masopustem byl větší. Mimochodem vybojoval standartku, po které dal Holeš gól. A "zoufale neefektivní" Plavšič nahrál Schranzovi do tutovky, takže klidně mohl mít za 45min asistenci. Ještě je velmi brzo ho odepisovat.
RE:
tobro před 3 lety 01.10.2021 23:53 |- standardku -
https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/standardni-situace
Situace, na jejíž poznání a řešení je člověk do určité míry předem připraven; platí to (pochopitelně) i ve sportu...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Vlajka prezidenta České republiky nebo také standarta prezidenta České republiky je podle zákona č. 3/1993 Sb., o státních symbolech České republiky, oficiálním státním symbolem České republiky."
Re: RE:
pcitron před 3 lety 01.10.2021 23:58 |Grami nazis jsou často horší Kamarů. Zdaleka neovládáš češtinu jako Karolína Světla nebo Jan Čep a nikdo to neřeší.
Re: RE:
tobro před 3 lety 02.10.2021 00:03 |- grammar nazi -
Re: RE:
knl66 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 00:08 |Neser.
Snad jde o obsah, nikoli o formu.
Víme, co tím chtěl básník říci? - Víme? Ano? Tak je jedno, jak to napsal.
Tak servus kaiser!
Re: RE:
tobro před 3 lety 02.10.2021 00:15 |Hm. Co je to forma nebo obsah evidentně netušíš, ale urážet druhé (jako někteří jiní zde) Ti jde dobře. Co mi to jen připomíná, někde jsem to už viděl.. ;-)
Dodatek: Normálně to nedělám a k již proběhlým diskusím se nevracím, ale co se poslední dobou děje na tomhle fóru?!! Přirovnávat na SN slávistu ke Kamarovi.., no, to je teda síla.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2021 15:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hm. Co je to forma nebo obsah evidentně netušíš, ale urážet druhé (jako někteří jiní zde) Ti jde dobře.
Co mi to jen připomíná, někde jsem to už viděl.. ;-).
Skrýt původní komentář
Re: RE:
knl66 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 00:57 |Máš pocit, že můj příspěvek Tě uráží? Pak se omlouvám, to jsem v plánu neměl. Nevím, co Ti to připomíná a nevím, kdes to viděl. Jen zkrátka a dobře si myslím, že na podobných fórech jak je SN se nemusíme opravovat z hlediska češtinářských pravidel. Jsem tady kvůli fotbalu a rád si přečtu, jak to vidí ostatní. A mrzelo by mne, kdyby sem ostatní se zajímavými postřehy o fotbalu sem přestali přispívat jen proto, že budou mít obavy, aby z nich někdo nedělal blbce kvůli pravopisu. Myslím, že tady - zkrátka a dobře - jde především o fotbal, nikoli o jiné věci.
* Na fotbalovém fóru: standardka = standartka.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2021 00:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Máš pocit, že můj příspěvek Tě uráží? Pak se omlouvám, to jsem v plánu neměl. Nevím, co Ti to připomíná a nevím, kdes to viděl. Jen zkrátka a dobře si myslím, že na podobných fórech jak je SN se nemusíme opravovat z hlediska češtinářských pravidel. Jsem tady kvůli fotbalu a rád si přečtu, jak to vidí ostatní. A mrzelo by mne, kdyby sem ostatní se zajímavými postřehy o fotbalu sem přestali přispívat jen proto, že budou mít obavy, aby z nich někdo nedělal blbce kvůli pravopisu. Myslím, že tady - zkrátka a dobře - jde především o fotbal, nikoli o jiné věci..
Skrýt původní komentář
Re: RE:
bongor před 3 lety 02.10.2021 08:51 |Když si přečtu noviny,jakékoliv,tak tam kolikrát vidím takové hrubky,že by se za ně styděl i žák třetí třídy základní školy.Kluci,co sem přispívají si skutečně nezaslouží,aby se jim někdo smál,nejsou to žádní spisovatelé,ale slávisti,fandové našeho nejlepšího mužstva,kteří tím mnohokrát žijí. Víc mě vadí,když z nějakého příspěvku cítím rudý osten,to mě nasere.
Re: RE:
knl66 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 01:20 |Mimochodem, když už jsme u toho, nemělo by být "forma, nebo obsah"? Jedno, nebo druhé, ne? :)
Re: Psaní čárky před spojkami nebo, či.
tobro před 3 lety 02.10.2021 01:49 |Pomocí spojky nebo vyjadřujeme volbu mezi dvěma eventualitami. Podstatné je, že eventuality jsou libovolně zaměnitelné a je lhostejno, která z nich bude platit, které dáme přednost (v konečném důsledku mohou nastat i obě!). V takovýchto případech se čárka před nebo neklade. Více zde: https://prirucka.ujc.cas.cz/?id=155
Re: Psaní čárky před spojkami nebo, či.
knl66 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 02:06 |Jsme na fotbalovém fóru a navíc mimo rubriku OT... Tak Ti holt dám za pravdu, v téhle diskusi už nebudu pokračovat. Ty máš pravdu, já mám klid. A všechny nás tady ominusuj... Dobrou.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2021 02:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Když už se tady - na fotbalovém fóru a navíc mimo rubriku OT - budeme bavit o čárkách, pak bychom se měli pobavit, zda máme na mysli "jedno, nebo druhé" (význam vylučovací), popřípadě "jedno nebo druhé" (význam slučovací)". No, bylo by to na delší povídání... Tak Ti dám za pravdu a všechny v tomhle vlákně nás tady ominusuj... Nehodlám tohle téma tady dál rozvíjet, Ty máš pravdu a já mám klid. Přeji Ti dobrou noc. .
Skrýt původní komentář
Re: Psaní čárky před spojkami nebo, či.
gazza před 3 lety 02.10.2021 06:41 |Mas ho zrejme maleho .Komlex ?
Re: Psaní čárky před spojkami nebo, či.
bongor před 3 lety 02.10.2021 08:52 |To ty bys ho musel mít pod deset centimetrů.Komplex!!
Re: RE:
gazza před 3 lety 02.10.2021 06:39 |debile
Re: RE:
pcitron před 3 lety 02.10.2021 00:19 |Pravdu díš - společný názor stvrdí kolo mandlovic!
Re: RE:
pcitron před 3 lety 02.10.2021 00:18 |di do vole prdele, emile starejsráči:-) Mimochodem: zajímavá "barokní čeština": "Jiří Kuběna. Z mého orloje." Naprostý antagonismus v podobě strohé, stylisticky vytříbené češtiny: Pavel Švanda: Paměť esejisty.
PS: zklamal jsi mě, jdeš s davem, jako ta příznačná ovce. To si říkáš fanoušek protiproudu? VIVAT Standa Tecl!!!!
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
benny231 před 3 lety 02.10.2021 10:29 |Souhlasím s tebou. Bah byl výrazně lepší Masopusta.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
pcitron před 3 lety 01.10.2021 23:37 |"Tecl na tuto úroveň prostě nestačí a jeho nasazování na úkor Krmenčíka (Kuchta jako útočná jednička je za mě ok) je absurdní. Prostě jako kdybyste nechali mercedes v garáži, abyste si ho neušpinili, a do závodu vyrazili se sympatickou, ale pomalou škodovkou. "
Vedení čekáme. JiT je totální lůsr, nějaké tří tituly a úspěchy na mezinárodní scéně nás nezajímají. Na post trenéra chceme mercedes Alanora namísto pomalé škodovky současného trenérského štábu.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
wimpy před 3 lety 02.10.2021 00:00 |Nic proti Krmenčíkovi, ale tu první půli se míč dopředu nedostával a to by byl každej útočník holotnej, speciálně Krmenčík se v těhle zápasech klidně nepotká s míčem.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
pcitron před 3 lety 02.10.2021 00:07 |Ale o to přeci vůbec nejde. Avšak davová psychóza mě opravdu děsí. Tys do meruny čutal na relativně vysoké úrovni, takže víš, o co jde. Bez ironie - jak jsem na tento server chodil dříve rád kvůli lidem, kteří se o fotbale i SKS (politice) dokázali bavit s určitým nadhledem, tak dnes mám pocit, že jde o server jakýchsi novodobých jakobínů. Pohříchu mám pocit, že tito jakobínové hráli fotbal tak možná na plajstejšnu. Osobně se považuji za neznalce fotbalu, ale i ta okresní úroveň mě naučila pokoře a soudnosti.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
wimpy před 3 lety 02.10.2021 00:15 |Nojo, je to jeho názor a jsou to fanouškovské stránky. Musím říct, že jsem si o dvou hráčích myslel, že už na tuto úroveň nebudou stačit a oba mě kvalitou hry velmi mile překvapili, to je Tecl a Traore.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
pcitron před 3 lety 02.10.2021 00:38 |Obdivuji Tvůj nadhled. Možná trochu více vnímám rozdíl v názoru gazzy (příklad, nic proti němu nemám) a admina. Inu dobrá dehonestujme zde na tomto fóru své hráče, borce, kteří za klub kopou nejen nohama, ale i "srdcem" spoustu let.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
wimpy před 3 lety 02.10.2021 00:54 |Já ta bodová hodnocení vůbec moc nemusím, přijde mi v podstatě nefér hodnotit hráče na odlišných postech a když nevíme, jaké měli pokyny. Taky bych ten zápas musel vidět naživo z dobrého místa a pak si tak třikrát pustit záznam, kdybych se měl snažit o objektivitu.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
gazza před 3 lety 02.10.2021 06:46 |DEkuji vam
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
gazza před 3 lety 02.10.2021 06:44 |To nepis !Nebo zdejsi Tecl fan club gang Te ukamenuje!
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
o-cab před 3 lety 02.10.2021 10:16 |omg mlč
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
Arya před 3 lety 02.10.2021 12:13 |Spousta lidí by měla vzít v úvahu, co se zítra hraje za mač. A vzhledem k tomu, že liga má prioritu, tak snahu o šetření Krmenčíka a Kuchty chápu.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
Harvey před 3 lety 01.10.2021 23:46 |Tecl nic nepředvedl (navíc ve chvíli, kdy celý tým hrál snad nejhůře co pamatuji) a dostal trojku. Schranz nic nepředvedl, k tomu neproměnil klíčovou tutovku, hrál ve chvíli, kdy tým hrál mnohem lépe, míče se dostávali mnohem výše, navíc i Feyenoord ubral z tempa a dostal o dva stupně lepší známku? Já bych s tím i souhlasil, protože já považuji za pozitivum i to, že se do té tutovky Schranzík dostal, ale ty jsi Alanore hodnocením Tecla proti Legii i mnohokrát dříve ustanovil precedent, že neproměněná šance je pro útočníka mínus. Tak zkus prosím nehodnotit podle jmen jo? Jsem přesvědčenej, že kdyby si včera Tecl a Schranz vyměnili své výkony, tak Tecl dostane stejně za 3 a Schranz za 5.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
pcitron před 3 lety 02.10.2021 00:43 |Genau so. Ale to je marný. Nic proti Ivanovi, avšak včera byl opravdu chvílemi tragický ....
Koukám,
Slávista 51 před 3 lety 01.10.2021 23:57 |po bitvě samej generál.
A teď do mě.
Re: Koukám,
knl66 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 01:07 |Proč? Protože jsme v rubrice "Hodnocení slavistů po zápase?"
Re: Koukám,
Ragnarok před 3 lety 02.10.2021 14:45 |Tecl a Masopust na levem beku byli masivne kritizováni již před zapasem. Samozřejmě, že tyto kritiky byly negovany tím, že "Standa vám ukaze". No, neukázal.
Psát, že si to Standa zaslouží, že je oddany atp. je už taková póza, aby byl člověk naoko pozitivní, podporující. Standa je ale za svou činnost placen lépe, než by hráč jeho kvalit dostal v jakémkoli klubu sveta. S tou oddanosti bych to neprehanel. U většiny začíná a končí penězi, jak se ukázalo při naší krizi oddanost věřím tak Skodovi, Souckovi, Zmrhalovi, Borilovi...
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
Cross před 3 lety 02.10.2021 01:27 |Když se dívám na ty neustálé změny a pokusy v sestavě, naposledy tedy v Rotterdamu, tak těch experimentů se mi zdá letos už docela dost. Všichni se všema a hlavně pokaždé jinak. Se děsím, že nastoupí na derby pes Dučaj. Ten by se tam tam totiž typologicky mohl hodit, tak proč ho nezkusit postavit do základu, že…
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2021 01:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Když se dívám na ty neustálé změny a pokusy v sestavě, naposledy tedy v Rotterdamu, tak těch experimentů se mi zdá letos už docela dost. Všichni se všema a hlavně pokaždé jinak. Se děsím, že nastoupí na derby pes Dučaj. Ten by se tam tam totiž topologicky mohl hodit, tak proč ho nezkusit postavit do základu, že….
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
amon před 3 lety 02.10.2021 07:46 |Alanore, s tim Plavsicem 100% souhlas! Lip bych to nenapsal. Malem jsem explodoval u toho rohu v nastaveni, kam bezel i Mandous a on to napali na jejich prvniho beka. Vic jak polovina jeho akci, bylo otoceni se k vlastni brane. Z tech stridajicich hracu jednoznacne nejhorsi. Asi ne nehodou RB otalela se smlouvou. To, co hraje tenhle “sklenenka” zvladne v pohode nejaky nas junior, kde je aspon nejaky potencial.
hodnocení hráčů
Srdcar114 před 3 lety 02.10.2021 08:02 |Alanore ve všem s tebou souhlasím.Postavení Standy Tecla na hrot a Lukáše Masousta na levého beka,to byl omyl. Hráče bych známkoval stejně jako ty.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
Divizni (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 09:04 |K hodnocení jsem se dostal až dnes a je opět dle mého gusta. Jako bych to psal sám, takže za mě super. U Plavšiče stále doufám, že se trenéři trefili. Vídal jsem ho hlavně v zápasech s námi a měl tam dobré věci. Hezký den všem.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
o-cab před 3 lety 02.10.2021 10:10 |naprostý souhlas, chtěl jsem napsat, že bychom po tomhle zápase měli přidat i známku pro trenérský štáb, protože ten Trpišovského bojkot pohárů mě tuto sezónu neskutečně sere, že mu to vyšlo proti Unionu byl spíš zázrak, ale Alanor to popsal dobře.
jediné, kde bych oponoval, je Kuchta. ten mohl dostat klidně i 8. naprosto elitní výkon. u Plavšiče je na soudy skutečně brzy podle mě.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
jfunion před 3 lety 02.10.2021 10:11 |Škoda že ještě v sobotu není vyhodnocená tipovačka...
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
Arya před 3 lety 02.10.2021 12:09 |To tě ten získaný půlbod tak žere? (:
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
Marek3 před 3 lety 02.10.2021 10:11 |Casto to nedelam ale budu hodne kriticky. Masopust je muj velky oblibenec ale jeho forma po zraneni je naprosto tragicka a nezvlada ani zakladni fotbalove schopnosti jako prihravka na par metru nebo prebirani mice. On i v minulosti mel formu hodne kolisavou ale takhle spatny nikdy nebyl. Tecl (muj symbol slavie, oddanosti, inteligence a sportovniho ducha) tragicky a obavam se ze uz slavii nema co dat. Bah zatim Coufala nenahradil ani zdaleka, stejne nepresvedcivy jsou i tak Schranz, Plavsic nebo Ekpai kteri se ani nepriblizili nasim Evropskym kridlum Olayinky a Sima. Oscar bez formy a take uz nejsem presvedcen kde v sestave ( a jestli vubec) se prosadi. Traore zacal podzim slusne ale bohuzel uz se zase dostava do (pod)prumeru. Golman a stoperi respekt zato jake podavaji vykony v soucasne situaci. Vubec nam nevyslo prestupove obdobi kde jsme opet uprednostnili kvantitu na ukor kvality. Mam pocit ze uspesne tymy (v predkolech) naseho formatu se posili o 2-3 rozdilove hrace narozdil od naseho rozsirovani kadru. Asi jediny rozdilovy hrac z leta sedi na lavici misto Standy ktery uz nas roky presvedcuje ze v top forme uz nezahraje. Mam pocit ze se nam v tymu hromadi prumernost - Traore, Tecl, Hromada, Lingr, Masopust, Ekpai, Plavsic (tady jeste doufam) - a ze je zapotrebi tym trochu pozmenit i za cenu zapracovani mladych hracu jako Visinsky, Alijagic, Cerv. Take jsem trochu zklaman z vedeni poharovych zapasu v tomto rocniku kde snad nebyl zapas kde bych rekl ze tym byl dobre pripraven a podal presvedcivy vykon 90 min. Asi by se ctvrtecni vykon dal hodit na vynucene zmeny v tymu, nebo na 'one off' prokaucovany zapas jak naznacil trener, ale ja se domnivam ze duvody jsou letos hlubsi a musi byt peclive analyzovany. Omlouvam se predem za kritiku ale takovy je muj pocit ze soucasne sezony.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
mig52 před 3 lety 02.10.2021 12:31 |No Masopusta navíc tím postem tentokrát dobře potopil JiT!!! Kravina na kvadrát. Někdy to svými originálními nápady přehání. Možná brzy bude na stoperu Lingr, Kuchta si střihne pravého beka a Krmenčíka prubne na DZ. Vůbec bych se tomu nedivil.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
mig52 před 3 lety 02.10.2021 12:32 |No Masopusta navíc tím postem tentokrát dobře potopil JiT!!! Kravina na kvadrát. Někdy to svými originálními nápady přehání. Možná brzy bude na stoperu Lingr, Kuchta si střihne pravého beka a Krmenčíka prubne na DZ. Vůbec bych se tomu nedivil.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
knl66 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 13:18 |A to jsme byli vykulení a nechápali jsme, když Koubek dal Škoďáka21 na stopera... :))
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
cvočkař Danda před 3 lety 02.10.2021 10:37 |Plně souhlasim s Alanorem,jen Masovi bych dal 2 bylo mi ho až líto jak v tom plaval.Jak mám náš realizák rad tak to ve čtvrtek vůbec nezvládli.Nevadi a neděli vzhůru na rudochy.S úctou k Vám všem zdraví Danda cvockár.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2021 10:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Plně souhlasim s Alanorem,jen nádobí bych dal 2 bylo mi ho až líto jak v tom plaval.Jak mám náš realizák rad tak to ve čtvrtek vůbec nezvládli.Nevadi a neděli vzhůru na rudochy.S úctou k Vám všem zdraví Danda cvockár..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
benny231 před 3 lety 02.10.2021 11:06 |Díky Alanore, opět krásně napsáno.
Snad jenBah měl dostat víc, byl výrazně lepší než Masopust.
Příměr Mercedes škodovka trochu víc nadsazený, více by odpovídal rozdíl mezi starším a novějším modelem stejně značky.
Od Plavšiče i Krmenčíka jsme si asi všichni slibovali více. Snad ješté naše očekávání naplní..
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
mig52 před 3 lety 02.10.2021 12:17 |Benny, a kdy se měl Krmenčík ukázat, když věčně leští lávku a naskakuje jen v závěrech některých zápasů?
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
benny231 před 3 lety 02.10.2021 13:10 |Tím jsem se uklidnoval stejně jako ty. On hrál ale poslední dobou i ve Velvarech od začátku, na Bohemce poločas.Celkově ta minutáž už narostla,, Pořád mu ale věřím, hodně jsem si od něj sliboval.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
knl66 (přítel SN) před 3 lety 02.10.2021 13:14 |No, nejspíš na tréninku, ne? A ještě v těch několika minutách, které dostanou na hřišti :) Kde jinde by se měli náhradníci trenérovi ukázat?
Krmenčík dostal ve Slavii celkem 215 minut a dal gól jen z penalty klokanům. Co třeba předvedl za 90 minut ve Velvarech (hodnocení 4)? Vybavuješ si nějakou jeho úžasnou akci, která nás zdvihla ze sedadel a zařvali jsme: "Ááááách!"? Z Tvého pohledu: kde se měl trenérovi ukázat třeba takový Madsen? Vždyť dostal jen 72´, tak kde se vlastně měl ukázat (Velvary: hodnocení 3)?
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2021 13:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, nejspíš na tréninku, ne? A ještě v těch několika minutách, které dostanou na hřišti :) Kde jinde by se měli náhradníci trenérovi ukázat?
Krmenčík dostal ve Slavii celkem 215 minut a dal gól jen z penalty klokanům. Co třeba předvedl za 90 minut ve Velvarech (hodnocení 4)? Z Tvého pohledu: kde se měl trenérovi ukázat třeba takový Madsen? Vždyť dostal jen 72´, tak kde se vlastně měl ukázat (Velvary: hodnocení 3)?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
obiwan před 3 lety 03.10.2021 08:38 |Nevím, jak to vypadalo v televizi, ale já ve Velvarech byl...Krmenčík dostal pár přihrávek, které ho přeletěly o dva metry, nebo ho daleko minuly. A hrál stejně dobře, jako celý tým. A pokud hledáš něco, co se mu povedlo, tak třebas klokanem skvělá přihrávka z první Schranzovi do běhu...to jen, co mě napadlo v první vteřině, v tom zápase měl dvě nahrávky...
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
iwanowicz před 3 lety 02.10.2021 15:11 |Za co se tu adoruje Mandous, ze dostal nadprumernou znamku? Stoperi se boji si to s nim dat a vysachovat tak presing, organizace obrany slusne receno vazne. S Bohemkou dostal sedmicku, to bylo celkem usmevny, kdyz dostal gol na blizsi tyc a nekolikrat vykopl mic do autu, za to by tu Kolar dostal sodu. Kolarovi se tu za vykon, kdy hral dokonale nohama, mel dva jisty zakroky a vychytal nulu davala bezne petka s tim, ze nemel moc prace.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
o5aradecek před 3 lety 03.10.2021 08:48 |Jano?
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
iwanowicz před 3 lety 03.10.2021 16:13 |Alesi?
Mustr od dnešní Bohemky
Slávista 51 před 3 lety 02.10.2021 17:27 |by měla použít zítra Slavia - 2góly během 2minut.
Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 2:1
o5aradecek před 3 lety 03.10.2021 08:40 |S hodnocením souhlas. Neříkám to rád, z úcty k Ondrovi, ale Aleš mi přijde v brance mnohem pohyblivější. Určitě bych ho stavěl dál!