Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii transferovým ternem
Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii transferovým ternem.
Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii transferovým ternem.
Komentáře (63)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
SirCohen před 3 lety 21.09.2021 12:35 |Musím říct, že Schranz a Ekpai byly přestupy, od kterých jsem nevěděl co čekat, ale opět se ukázalo, že Jindra ví co dělá.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
MKCZ83 před 3 lety 21.09.2021 14:15 |Tak u Schranze se předpokládalo, že bude dobrou posilou. Očekávání mírně předčil, to se mu musí nechat. Tam byl spíš "problém" v tom, že jsme pustili univerzálního stopera, zrovna když ten post byl pro nás kvůli trestu Kúdely a nemožnosti přivést kvalitního prověřeného stopera problematický. To byla podle mě ta hlavní otázka, jestli stojí ztráta Zeleného, který se slušně rozehrál, za příchod Schranze. Zpětně viděno to za to asi stálo, ačkoli si myslím, že i Zelený by se nám od začátku sezóny velmi hodil. Ale vedení si asi myslelo, že přijde Šerif a nikdo nemohl vědět, kolik stoperů se nám zraní.
Ekpai je ovšem jiná, protože u toho se fakt nevědělo (podle mě to ani trenéři nemohli vědět), jak na tom bude a mohl to být příchod, který by si u nás kopnul maximálně v prvních kolech nár. poháru. Pro mě je extrémně překvapující, že hráč, o jehož mentalitě se objevovaly zprávy, že nemusí být ideální a v podstatě 3 roky pořádně nehrál, je takhle extrémně dobře fyzicky připravený. Tohle nemohl nabrat celé během naší přípravy, on musel přijít už slušně fyzicky připravený. Jindra ho ale asi zná líp, než média :-)
Obecně příchody letos byly pro budoucnost super, ale vůbec se nepovedly stran předkol LM a EL. Ty důležité příchody byli reprezentanti, kteří nebyli připravení a Plavšič se nepříjemně zranil. Takže je škoda, že nám nepomohli v předkolech, ale do zbytku sezóny budou k nezaplacení.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Virgil1956 před 3 lety 21.09.2021 14:37 |Myslím, že si trenérský štáb vyhodnotil, že Zelený není hráčem pro nás (stejně jako by nebyl třeba pro Spartu), svoje si odehraje v týmu, ve kterém není tak velký tlak. A i tam si myslím, že je nadhodnocený novináři i fanoušky, těch chyb a nedorazů od něj je v každém zápase hodně, třeba teď na Spartě se nechal obejít Haraslínem jako školák, udělat to u nás, tak mu to dáme pěkně sežrat :)
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 21.09.2021 16:38 |Tak obecně jsme všechny příchody letos dělali s výhledem do budoucna... plán byl, že pro předkola z kádru nikdo neodejde, což se taky stalo... čistě teoreticky jsme správně chtěli, aby předkola odehrál z loňska sehraný kádr a tomu se po nějakém tom postupu pustilo žilou - všichni hráči, co přicházeli na pozice, kde jsme očekávali, že budou nabídky a někdo by mohl odejít...
Holt do toho hodilo vidle ME... jako dělalo se, co se dalo, Plavšič i Ekpai zvládli celou přípravu, teoreticky byli schopni naskočit za dva krajní hráče, ale to bylo vše...
U Zeleného si myslím, že je rozdíl hrát stopera v Jablonci a u nás - možná ani ne v tom tlaku, kteří tu zmiňují jiní, ale spíše kvůli tomu, že my při našem stylu hry potřebujeme na této pozici nejenom "psa obranáře", ale i hodně kreativního hráče...
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
MKCZ83 před 3 lety 21.09.2021 18:00 |Co píšeš, je všechno pravda, jenom to, že do toho hodí ME vidle se vědělo minimálně půl sezóny dopředu. A tomu šlo přizpůsobit přestupovou politiku, protože bylo jasné, že stávající kádr nebude v top formě. Sám JiT to jasně přiznal. Jestli se tohle udělalo vědomě s tím, že to holt riskneme, tak je to za mě ok. Pokud z toho ale bylo vedení překvapeno, tak se to podle mě hodně podcenilo. Ale to je jiná debata, která se tu vedla už několikrát :-)
Jarda na to možná v hlavě nemá. Možná nám dal Pelta (resp. Rada) ultimátum, že Schranze jenom za Zeleného, anebo pořádnej ranec grošů. Takže to nemělo moc jiné řešení. Zrovna kreativita je u Jardy myslím celkem ok. Jako krajní bek nebyl jenom brusič lajny sem a tam, ale nohama umí a hru taky jakž takž četl... jinak by ho JiT nikdy do středu pole nepostavil. Jestli nebyla hlava jediný důvod, tak možná nemá tak dobrou poziční hru... Jablonec moc nakoukaný nemám, ale co jsem viděl, přišlo mi, že si to někdy špatně obsazuje. V soubojích je ale podle mě skvělej.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 21.09.2021 20:16 |Mě by docela zajímalo, jak by sis to přizpůsobení přestupové politiky představoval?
Jako že koupíme pět, šest hráčů, kteří okamžitě z fleku dokáží nahradit reprezentanty, aby přitom oni sami reprezentanty nebyli? I to jsme zkusili: Plavšić a Ekpai jsou hráči, kteří už byli prověřeni ligou a prošli celým přípravným cyklem... u Schranze nebylo jisté, že pojede na EURO, podobně jsme do zveřejnění nominace neměli jistotu, že pojede třeba Ševčík, nebo Hromada.... Na post stopera jsme měli připraveného Syniana, že nevyšel byl holt problém - Ousou je evidentně dobře vyskautovaný... na místo Bořila jsme měli Oscara - s tím, že si přiveze Covid se taky nedalo moc počítat nedalo....
Jako ono se to krásně říká, ale my jsme do předkol šli s tím, že soupisku vybíráme z balíku 33 hráčů - tam nebylo jediné číslo od Kolářovy jedničky do Musovy třiatřicíctky volné... poslední volnou dvaadvacítku si vzal Krmelec...
Já si opravdu myslím, že se o moc víc udělat nedalo... brát ze sentimentu hráče, kteří pro Slavii v minulosti hodně znamenali, ale teď už končí kariéru by nebylo dobré a moc dalších hráčů na trhu nebylo... Hráče si skautujeme dlouhodobě dopředu - ostatně proto jsme měli kam sáhnout, když nevyšel Synian a nezůstali jsme úplně bez náhrady.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 21.09.2021 23:39 |Pro fanoušky možná ale ne pro klub… fakt si nemyslím, že realizační tým sledoval napjatě TK, kdo všechno bude na ME.
Udělat šlo, a to ty hráče přivést stejně brzo jako loni. Letos příchody byly opožděné. Pochopit se to dá u Krmenčíka, ale zbytek šel jednoznačně dotáhnout dřív.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
sasky před 3 lety 22.09.2021 08:47 |No jednoznačně dotáhnout dřív. Pelta není žádnej nazdárek, který by kývl na první nabídku. Plavšic přišel hned, Ekpai taky. Ousou asi těžko mohl přijít dřív, když se dlouho jednalo s Molde o Sinyanovi. Prostě na přestupu se musejí shodnout tři strany (resp. dvě v případě volných hráčů), jediné, čím to můžeš případně urychlit je, že ať už klub nebo hráče brutálně přeplatíš. A to si Slavia nemůže a podle mě ani (správně) nechce dovolit. Teď to neber osobně, ale občas mám pocit, že si tady někteří představují, že to je jak ve FM, hráč má nějakou cenu, tu zaplatíš a je tvůj. Ale ta jednání jsou podstatně složitější. Vem si třeba, jak JT na poslední chvíli našponoval cenu za Suka. Taky z toho mohlo nakrásně na poslední chvíli sejít jenom proto, že jedna ze stran na poslední chvíli změnila podmínky. A tohle se děje pořád. Není to nákup rohlíků na krámě. Jinak pěkný den :)
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 22.09.2021 09:40 |Loni 4-1-1 (není zahrnut Tijani), letos 3-2-1 (není zahrnut Kinský).
(před kondičním soustředění - před herním - během ligy)
Loni začala pro nás kvalifikace LM o tři týdny později než letos, i přesto jsme měli de facto hotový kádr před kondičním soustředění. Letos jsme si s příchody dali načas.
Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2021 11:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Loni 4-1-1 (není zahrnut Tijani), letos 2-3-1 (není zahrnut Kinský).
(před kondičním soustředění - před herním - během ligy)
Loni začala pro nás kvalifikace LM o tři týdny později než letos, i přesto jsme měli de facto hotový kádr před kondičním soustředění. Letos jsme si s příchody dali načas..
Skrýt původní komentář
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 22.09.2021 10:14 |Tak Tijany přišel loni v létě jenom tak, že se uplatnila opce... a pak šel hostovat do Liberce...
Jinak když si uvědomíš, že loni jsme podepsali volného Karafiáta, z Liberce přišli Beran (a zůstal tam na hostování), Kuchta a Malínský, z Karviné Lingr a potom jsme si s Bolkou vyměnili brankářské trojky... vyjde ti, že jsme jednali pouze s českými kluby....
Oproti tomu letos jsme podepsali jako volné hráče Ekpaie a Plavšiće... Schranz z Jablonce byl také podepsaný před kondičním soustředěním (že se ho nezúčastnil bylo dáno EUREm - nikoliv pozdním podpisem).... a o Madsenovi, Ousouovi (předtím Synianovi) a Krmenčíkovi jsme museli jednat se zahraničními kluby - tam je ta domluva vždycky složitější...
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 23.09.2021 12:49 |Přepsáno na 3-2-1, moje chyba.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
sasky před 3 lety 22.09.2021 12:22 |Ale ty to vidíš jenom z pohledu Slavie. JAsně, ideální případ je, že na konci ligy, nejpozději před začátkem přípravy je 100% jasno o kádru. Jenže ouha. Ony kluby obvykle vyčkávají, než někoho koupí / prodají. Jasně, když budeme chtít Hufa z Pardubic, tak se dá čekat, že na něj lepší nabídka než ze Slavie nepřijde, tak tam se to dá realizovat celkem rychle. Ale ze/do zahraničí se obvykle hodně čeká, co udělají velké kluby a jak se to dotkne druhosledových klubů (např. posun WestHam -> ManU a následně tedy WestHam doplňuje ze Slavie atd.) Čekalo se na konec EURA, až se trh vůbec rozhýbe. Do toho situace ohledně covidu, kdy si kluby dávají větší pozor. Však i Messi šel do PSG až bůhvíkdy, když krachla možnost Barcelona. Jasně, pro nás to je průšvih kvůli kvaldě pohárů, ale je to realita situace Slavie na přestupovém trhu. V minulém příspěvku jsem psal, že na dohodu musí být 3, ale ono je to spíš 4 - zapomněl jsem na agenta, s tím se taky musíš domluvit na provizi. Každopádně, když porovnám naše posily a změny v ostatních kádrech, tak je to nebe a dudy. Sparta si konečně koupila za ranec Hancka, který tedy žádný zázrak není (a podržela Štětinu :D ), teď dotáhli nějakého Haraslína, o kterém snad nikdy nikdo neslyšel. Plzeň počítá jenom odchody. No, ať na to koukám zleva nebo zprava, tak pořád náš management odvádí vynikající práci.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 23.09.2021 12:47 |To jako funguje v Česku ten trh odlišně než v zahraničí? Ano, určité bariéry tam jsou a mohou přestup trošku pozdržet (smlouvy v angličtině, možná jsou ty smlouvy ve více jazykových provedeních (pro kluby, hráče, agenta), odlišné termíny přestupů, apod.), ale ve výsledku je to všude stejné.
Do toho druhého, třetího sledu můžeme brát nás, ale ne Häcken či LASK Linz. Nejde tam brát ani Krmenčíka, který sice byl kmenovým hráčem Brugg, což je rozhodně destinace druhého sledu, ale neprosadil se tam. Rozdíl by byl, kdyby se tam prosadil a byl o něj zájem, což je stejný případ jako u Madsena. Tam se rovněž nedal očekávat zájem z lepších lig. Ousou hostoval ve druhé švédské lize, tedy ani v tomto případě nelze počítat s tím, že by nám ho přebral nějaký top klub a Häcken vyčkával, zda nedostanou lepší nabídku. Teď se vracím k tomu, co jsem psal na začátku. Proč by Häcken měl čekat s dalšími nabídkami na Ousoua a Pardubice kývnout na první nabídku? Vždyť měl povedenou sezónu...
My jsme přece letos nekoupili žádného z hráčů v cizině, na kterém by ten daný klub stál. Což je z hlediska vyjednávání rozhodně výhoda pro nás.
Mě nezajímá sparta nebo plzeň, sice to tady furt někteří dokola řeší, aby si přihřáli polívčičku a mohli si plivnout. Já se do těch diskuzí zapojuji minimálně a to z důvodu, že mi tam chybí cokoliv objektivního. Jde mi jen o Slavii, nic víc. Že my jsme posílili lépe než oni? To mě fakt nezajímá, spíše mě zajímá, zda nešly některé kroky udělat jinak, lépe.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 23.09.2021 13:45 |Opravdu nechápeš ty zásadní rozdíly?
Tady v Čechách se všichni navzájem znají.. majitelé, sportovní ředitelé, finanční ředitelé, vrcholní představitelé klubů se navzájem potkávají na různých valných hromadách, trenéři spolu často studovali ...
Loni jsme brali hráče z Liberce, Karviné a Olomouce.... tam už vždycky víš za kým jít, s kým se bavit o ceně, s kým o sportovní stránce věci, trenéři si mezi sebou řeknou, jaký ten kluk je, majitelé mají mezi sebou nějak obchodní vztahy, zvláště když od toho klubu bereš pravidelně - oni vědí že platíme včas a v plné výši, nepotřebují žádné záruky.... Víš, že se máš napřed bavit s tímhle, potom s táhletím, víš, že když ten obchod vázne, protože se cuká trenér, tak to můžeš pošťouchnout přes majitele.... Většinou znáš i manažera vybraného hráče, máš s ním nějaké vztahy přes už uzavřené obchody, případně máš některé jeho hráče ve svém týmu, takže se s ním můžeš na rovinu pobavit, jestli opravdu mají na něj i jinou nabídku...
O Hackenu, či Linci nevíš nic... nemáš s těmi lidmi zkušenosti, nepoznáš na první dobrou, kdy blufují o ceně a kdy ne, manažera toho hráče vidíš poprvé v životě...
A pořád je to o tom, že Madsen zatím nevypadá, že by mu týden, či dva navíc v klubu nějak výrazně pomohly... a Ousou přišel hned, jakmile bylo jasné, že nepřijde Synian
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
sasky před 3 lety 24.09.2021 10:46 |Jazykové mutace smluv jsou to poslední, co by přestupy zdržovalo (relativně vůči vyjednávací taktice jednotlivých účastníků). Ve výsledku není jednání stejné vůbec v ničem. To je jako kdybys řekl, že je stejné jednat s Čechem nebo Arabem.
My jsme v nejlepším případě třetí sled, i horší kluby PL, možná i championship budou pro drtivou většinu (a zejména zahraničních) hráčů vždy zajímavější destinace. Kažopádně to nijak nesouvisí s Hackenem a Lincem. Hacken, Linz, Ousou i Madsen mohli sami chtít vyčkávat, jestli nepřijde laso třeba z Belgie, Holandska, Německa. Ale jak napsal níže Karel - Ousou se udělal v momentě, kdy skončila jednání o Sinyanovi.
To, že jsme posílili lépe než konkurence je ale přeci rozhodující. Dobře, letos kvalifikace nevyšly, vždycky se dá udělat něco o trochu lépe, ale vůbec si nemyslím, že pokud by přišli hráči o nějaký ten den dříve, tak jsme nyní o jednu nebo dokonce dvě soutěže výš. Ale to, že posilujeme lépe než konkurence je důležité pro průběh ligy a kvalifikaci příští rok.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 24.09.2021 17:51 |S druhým sledem jsem to přehnal, ale třetí sled je za mě ok. Za 5 sezón jsme prodali rovnou do jedné z TOP 5 lig 7 hráčů a Musu jsme tam poslali hostovat.
Jasně že mohli čekat, ale to by snad mohl i Huf. I on by mohl preferovat Holandsko před Slavii a nikdo by mu to nemohl zazlívat. V tom právě nevidím žádný rozdíl, jestli je hráč z české ligy nebo zahraniční.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
mudrc před 3 lety 23.09.2021 18:12 |O Haraslinovi, ze nikdy nikdo neslysel? Ze o nej moc stal Trpisovsky cca dva roky dozadu, o tom jsem tady tehdy psal. Nicmene Haraslin logicky uprednostnil Italii. Velmi dobry hrac, nemam pochyb, ze by z nej Trpis udelal hvezdu ligy.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 22.09.2021 09:07 |Přivést dřív? Koho? Schranz, Plavšič a Ekpai byli hotovi v červnu - Ivan byl stejně na Euru, Srdjan a Ubong absolvovali celou přípravu.... Mandous byl taky na Euru, o Kinského tu asi nejde, ten byl vysloveně posilou do béčka, Krmenčíka jsi sám zmínil.... takže z letních osil může být řeč jenom o Madsenovi a Ousouovi - Mads ještě pořádně nenaskočil, takže u něj by pomohlo maximálně kdyby přišel už loni... a Ousou byl dotažen v okamžiku, kdy bylo jasné, že holt přestupová priorita nevyjde...
Takže opravdu nevím, o kom je řeč, že se mohl dotáhnout dřív.... a že by nám to tedy pomohlo v předkolech...
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
cunak před 3 lety 22.09.2021 07:43 |Ona se hlavní chyba pro toto přestupní období stala už dávno. Když jsme kupovali a dali smlouvu dočasné hvězdičce Malínskému. A před tím Pokornému, Horovi,... A teď musíme platit jejich vysoké platy bez jakéhokoli užitku pro tým. A proto musíme prodávat hráče, které lze zrovna výhodně prodat bez ohledu na budování týmu (Zima).
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
sasky před 3 lety 22.09.2021 08:51 |Tak on nikdo, ani Jindra, holt nemá křišťálovou kouli, aby trefil každý přestup. Jeho bilance je výrazně pozitivní. A zrovna Malínský se nám teď hodil jako protiplnění za Schranze. A nestál nás "nic", resp. v případě uplatnění opce bude bilance podle mě nulová. Pokorného Jindra znal z Liberce, asi od něj čekal víc. A Hora byl tuším jen na hostovačku v době, kdy jsme měli nějaké problémy s křídly a nebyl ještě skauting. Ale to je jedno, jde hlavně o to, že chyby se děly, dějí a budou dít. Tomu nejde stoprocentně zabránit. Jestli na každého Horu a Pokorného bude jeden nebo dva Simové, Provodové, Staciové, Zimové, tak jsme pořád výrazně v plusu.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 22.09.2021 09:10 |Copak Hora... ten nás stál takovejch peněz... byl u nás na hostování od září do prosince... celé tři platy! Víceméně jenom kvůli němu jsme museli prodat Zimu, Simu... možná, že i Součka s Coufalem jsme museli střelit jenom proto, abychom si mohli dovolit tříměsíční hostování Hory...
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
MKCZ83 před 3 lety 22.09.2021 09:15 |Když vyhlásím, že chci do LM, protože je to cíl pro první polovinu sezóny a půl roku dopředu vím, že nebudu mít de facto soustředění a pak měsíc dopředu vím, že mám kádr v totálních troskách, tak buď kecám s tím cílem, anebo jsem pro splnění toho cíle skoro nic neudělal, protože přestupák byl na rozšíření kádru s kvalitativním posílením v druhé části sezóny, až se hráči chytnou. Pokud by se řeklo, že kádr je po EURO a bez přípravy v problematické situaci, a úspěchem by bylo dostat se do EL přes play-off LM, cílem dostat se do EL, tak pochopím, že se nedělají přestupy směrem k LM a prostě se řeší budoucnost klubu. Ale pokud s velkou pompou vyhlásím útok na LM, nastavím tím očekávání, ale nic pro to přímo neudělám, a pak to řeším vymlouváním se na složitou situaci s kádrem, tak si lžu do kapsy.
A to je ten problém. Musíš vnímat vše v kontextu a ten kontext byl, že hlavním cílem je postup do LM. Pokud věříme slovům prezidenta klubu na oficiální předsezónní TK. Pokud tenhle kontext nebereš v potaz, tak jsou přestupy ok.
Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2021 09:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Když vyhlásím, že chci do LM, protože je to cíl pro první polovinu sezóny a půl roku dopředu vím, že nebudu mít de facto soustředění a pak měsíc dopředu vím, že mám kádr v totálních troskách, tak buď kecám s tím cílem, anebo jsem pro splnění toho cíle skoro nic neudělal, protože přestupák byl na rozšíření kádru s kvalitativním posílením v druhé části sezóny, až se hráči chytnou. Pokud by se řeklo, že kádr je po EURO a bez přípravy v problematické situaci, a úspěchem by bylo dostat se do EL přes play-off LM, cílem dostat se do EL, tak pochopím, že se nedělají přestupy směrem k LM a prostě se řeší budoucnost klubu. Ale pokud s velkou pompou vyhlásím útok na LM, nastavím tím očekávání, ale nic pro to přímo neudělám, a pak to řeším vymlouváním se na složitou situaci s kádrem, tak si lžu do kapsy.
A to je ten problém. Musíš vnímat vše v kontextu a ten kontext byl, že hlavním cílem je postup do LM. Pokud věříme slovům prezidenta klubu na oficiální předsezónní TK. Pokud tenhle kontext vezmeš, tak jsou přestupy ok. .
Skrýt původní komentář
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 22.09.2021 09:34 |1. nikdo neměl zkušenosti s touhle situací - ono se krásně říká z tepla domova, že jsme věděli, kdy bude Euro a věděli, kolik tam bude hráčů.... jenomže to bylo takhle za současného vedení poprvé... Na MS 2018 jsme nebyli, předchozí EURO bylo v roce 2016 a měli jsme na něm jediného hráče - Milana Škodu.... tzn. nikdo netušil, jak moc budou naši hráči vytíženi a v jakém stavu se vrátí... celkem normálně se předpokládalo, že reprezentanti si během šampionátu udrží nějakou kondici a herně se s týmem nemusí sehrávat ...
2. Jak by sis představoval "přestupy směrem k LM?" jako, že půjdeme po světových jménech? Že jako když byli volní Messi a Ronaldo... To je přece nesmysl... naopak se pro ten cíl udělalo všechno - udržel se pohromadě kádr z loňska a šlo se po hráčích, které mohli okamžitě pomoci - Schranz, Plavšič, Ekpai, Krmenčík - to všechno byli prověření hráči... Stejně tak ten Synian... jako "nákup do budoucna" byli bráni Madsen, Ousou a Kinský... a tedy paradoxně i Mandous, byť je z nich nejstarší... u něho se prostě plánuje že to v zimě vezme po Kolim...
3. očekávání a řeči na TK... opravdu by sis neťukal na čelo, kdyby Tvrdík prohlásil, že jsme spokojeni s tím, že máme zajištěný podzim v nějaké základní skupině a do předkol si žádný cíl postupu nedáváme? To je přece hovadina - pokaždé chceme postoupit do základní skupiny soutěže, do které jsme nasazeni... a je naprosto normální, že to je cíl....
4. Nikdo se na nic nevymlouvá, nikdo si nelže do kapsy - To já jako fanoušek tu situaci chápu a na nikoho se proto nezlobím.... vedení samo o sobě už v rozhovorech s Tvrdíkem avizovalo, že pro ně je tahle situace nová, analyzuje si ji a do příště se to pokusí vymyslet jinak...
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
MKCZ83 před 3 lety 22.09.2021 10:22 |Jenže rozdíl mezi výborným management a dostatečným management je ten, že výborný management je schopný předvídat a proaktivně reagovat. Dostatečný management se hlavně reaktivně přizpůsobuje a snaží se chyby neopakovat. Když se prezentujeme jako středoevroský velkoklub, tak bych čekal, že chceme mít výborné řízení klubu. Nemám rád ex-post racionalizaci a vymlouvání se. Tvrdík dělá většinu své práce dobře, ale má holt jednu špatnou vlastnost. Jak se česky expresivně říká, má moc velkou hubu a ačkoli jeho zkušenosti z politiky se nám v lecčems hodí, jeho návyky z politiky už tolik ne. Nejvyšší představitel klubu svými výroky nastavuje očekávání nejen z vnějšku, ale i z vnitřku. Jeho prohlášení na TK nebyl jediný takový přešlap... Očekávání hrají velkou roli při posuzování reputace klubu. Máme nové partnery, počítám, že eToro hlavně proto, abychom byli v LM a EL. Pokud jim tohle Tvrdík prodal a pak toho nedosáhl, tak nás to může poškodit. Zbytečně jsme si na sebe vytvořili tlak a tím pádem bude mnohem potřebnější dostat do LM příští rok. Jinak na co je mezinárodním sponzorům klub, který je pořádně vidět jenom na trhu, který čítá 10M lidí.
Já osobně si přestupy směrem k LM nepředstavuji nijak, protože podle mě LM nemůže být náš cíl. Pokud ano, budeme trvale neúspěšní a trvale nebudeme cíl splňovat. Dávat si cíl, kterého nejsem schopný dosáhnout (jak dlouhodobě tak jednorázově - postoupili jsme tam jednou jedinkrát a to docela po haluzi) je bláznovství. Pokud je to jenom mediální věc, tak je to zbytečné, pokud je to myšleno vážně, vytváří to atmosféru zklamání v celé organizaci a to taky naprosto zbytečně. Protože když je to cíl, nějaké překonávání rekordů apod., čímž se prezentujeme, je nepodstatné, protože to jediné zůstává - v podzimní sezóně 2021 jsme nesplnili cíl, který jsme si stanovili a to, že jsme v EKL je tudíž zásadní neúspěch. A ne, nejde to umlouvat tím, že vlastně na EKL oproti EL vlastně vyděláme, a dalších pár racionalizačních důvodů. V tomhle jsme podle mě naprosto oprávněně schytávali sodu v médiích. Co Tvrdík zasel, to jsme sklidili. A budeme se muset hodně snažit, abychom to v této sezóně napravili. Zaslepení fanoušci to nevidí, protože jakákoli kritika zvenčí je brána jako útok, ale klub musí zajímat i jiní stakeholdeři, než fanoušci, protože klub se potřebuje prodávat. A pro ty ostatní skupiny jsme po předkolech tak trochu velkohubý klub, který propadl.
Abych to shrnul, já nevidím problém v tom, co a jak klub dělá na přestupovém trhu, já vidím problém v naprosto nerealistickému očekávání ohledně toho, čeho můžeme dosáhnout. Ano, přejeme si, nebo sníme o tom, být v LM, ale reálně to je pro nás v kontextu české ligy, složení kádru z reprezentantů a termínové listiny v podstatě velmi těžko dosažitelná věc, která se nám možná občas povede, ale určitě se nám nebude dařit opakovaně. To bychom museli mít buď kádr s třikrát tak vyšší cenovkou, anebo by se muselo změnit velké množství věcí okolo (termínovka, repre, soustředění atd.).
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
kjandourek (admin) před 3 lety 22.09.2021 10:36 |Podle mého názoru je naprosto v pořádku říct, že náš cíl je postup do LM.. když už jsme se probojovali do nějaké soutěže, tak už musíme chtít v ní uspět.... nemůžeme se tvářit jako že ta soutěž je na nás moc, že na ní nemáme podmínky, ani finance... To by nám ta samá média, která se teď pošklebují, že jsme nedosáhli cíle, omlátila o hlavu, že nemáme ambice a že jsme tedy měli své místo přenechat někomu ambicióznějšímu...
Já souhlasím s tím, že je to těžko dosažitelné a nemusí se nám to dařit opakovaně, ale pořád musíme mít jako cíl se tam dostat..... Kdyby to byla brnkačka, tak to není žádný cíl...
To už je zase jenom o slovíčkaření, jestli to máme nazývat cílem, nebo snem, ale to jde jenom o terminus technicus.. ostatně teď už se Tvrdík tedy poučil a funguje dle Tebe, když vyhlásil jako cíl minimálně druhé místo a prohlásil, že EKL odsuneme trochu na druhou kolej, ne?
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
MKCZ83 před 3 lety 22.09.2021 10:47 |Poučení je zatím slovní :-) Já dám spíš na činy. Takže jsem zvědavý, jak se to vyvine. V kontrapresink podcastu byla teď hezká pasáž o úspěších a neúspěších klubů a jak se to má brát a hodnotit. Já souzním s tím, že úspěch se má hodnotit za delší časové období a ve sportu logicky nelze vyhrávat a být úspěšný pořád. A tomu se mají přizpůsobit cíle... ostatně pokud by nechtěl být Tvrdík líbivý, tak by jen tak nekuňkal to, že finanční cíl je EKL a sportovní LM... ono ve skutečnosti ten cíl pro klub je ta EKL, protože finance jsou to, co je nejdůležitější. Jenže on buď nemá odvahu, nebo je to prostě moc velkej politik na to, aby přišel a prostě řekl, že musíme bejt pořád na zemi, nestavět si vzdušný zámky a bejt rádi, že hrajeme každý rok evropské poháry, protože řada klubů v Evropě toho není schopná. A že díky postavení v lize máme nějakou šanci na LM, o trochu větší šanci na EL a jistotu EKL. Mám prostě raději lidi, jako třeba Hoftych, kteří nekličkují, ale mluví napřímo a jasně. Protože potom kolem toho nevznikají mediální a fanouškovské spekulace, které si začnou žít svým životem a klubu to pak zpětně škodí, protože veřejné mínění a PR je hodně důležitá věc. Já si nemyslím, že je to slovíčkaření. Nebo minimálně není pro širší veřejnost. Nám to může bejt z části jedno, protože nás zajímá hlavně to, co se děje na hřišti, ale klub je obchodní společnost a tu musí zajímat i spousta jinejch věcí.
Já si myslím, že bychom měli být při prezentaci pokornější. Máme naštěstí pokorného trenéra, ale nemáme pokorného ředitele. Jeden střízlivě uvažující člověk kvůli tomu nejspíš už z management odešel (Nezmar) a já bych nerad, aby kvůli tomu vznikalo v klubu pnutí. A uznat musíš i ty, že část výkonů týmů je negativně ovlivněná tlakem na něj (ať už od vedení, tak od veřejnosti) a v předkolech nám to opakovaně neprospělo.
Když to zlehčím, některé činy už se dějí, repre jsme začali řešit tím, že si necháme hráče zranit v lize, aby na repre nemuseli :-)
Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2021 10:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Poučení je zatím slovní :-) Já dám spíš na činy. Takže jsem zvědavý, jak se to vyvine. V kontrapresink podcastu byla teď hezká pasáž o úspěších a neúspěších klubů a jak se to má brát a hodnotit. Já souzním s tím, že úspěch se má hodnotit za delší časové období a ve sportu logicky nelze vyhrávat a být úspěšný pořád. A tomu se mají přizpůsobit cíle... ostatně pokud by nechtěl být Tvrdík líbivý, tak by jen tak nekuňkal to, že finanční cíl je EKL a sportovní LM... ono ve skutečnosti ten cíl pro klub je ta EKL, protože finance jsou to, co je nejdůležitější. Jenže on buď nemá odvahu, nebo je to prostě moc velkej politik na to, aby přišel a prostě řekl, že musíme bejt pořád na zemi, nestavět si vzdušný zámky a bejt rádi, že hrajeme každý rok evropské poháry, protože řada klubů v Evropě toho není schopná. A že díky postavení v lize máme nějakou šanci na LM, o trochu větší šanci na EL a jistotu EKL. Mám prostě raději lidi, jako třeba Hoftych, kteří nekličkují, ale mluví napřímo a jasně. Protože potom kolem toho nevznikají mediální a fanouškovské spekulace, které si začnou žít svým životem a klubu to pak zpětně škodí, protože veřejné mínění a PR je hodně důležitá věc. Já si nemyslím, že je to slovíčkaření. Nebo minimálně není pro širší veřejnost. Nám to může bejt z části jedno, protože nás zajímá hlavně to, co se děje na hřišti, ale klub je obchodní společnost a tu musí zajímat i spousta jinejch věcí.
Máme pokorného trenéra, ale nemáme pokorného ředitele. Jeden střízlivě uvažující člověk kvůli tomu nejspíš už z management odešel (Nezmar) a já bych nerad, aby kvůli tomu vznikalo v klubu pnutí.
Když to zlehčím, některé činy už se dějí, repre jsme začali řešit tím, že si necháme hráče zranit v lize, aby na repre nemuseli :-).
Skrýt původní komentář
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
japhy před 3 lety 22.09.2021 10:13 |Ty jsi snovej. Tak napiš, jak se to mělo zařídit, abychom do LM jistě postoupili, určitě tě laso z SKS nemine :)
A už vidím, jak by fans byli nadšeni z tvého :"Kádr je po EURO a bez přípravy v problémech, takže na LM sereme." Zase bys byl první v řadě a řval, co to je za debily.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
MKCZ83 před 3 lety 22.09.2021 10:35 |A proč by se na to mělo srát? Stačilo říct, že nejsme v optimální situaci, což každej viděl, a že postup bude velmi těžký a příště budeme muset vzniklou situaci řešit jinak, protože mít předsezónní soustředění, na kterým je asi 9 hráčů A týmu a to ještě spíš druhého sledu, je fatální problém. Všechno tohle se vědělo před TK. Jenom ta slova přišla měsíc po TK, až když jsme spadli z obláčku.
Z výrazu a rozpoložení JiT na té TK jsem vyčetl, že tam buď nechce být, nebo se blbě vyspal, nebo s tím, o čem se tam mluvilo, nesouhlasí. Už po TK byly v médiích komentáře, že cíl v podobě LM je přestřelený. Takže to nebylo tak, že to nikdo nemohl vidět, nemohl to nikdo předvídat.
Upřímně, kroky a rozhodnutí, která se v létě na začátku sezóny udělala (předzápasová, zápasová), ideální nebyla, realizák chvílema nevěděl, co dělat a dělal to na náhodu. Tým byl pod tlakem... podle mě část tohoto by se eliminovala, pokud by neměli za cíl postoupit do LM. Co se děje pod velkým tlakem jsme viděli minulý rok s Mydtlitydli a ono se to letos v podstatě opakovalo jako přes kopírák, akorát ne s jedním soupeřem, ale dvěma. Společný jmenovatel je podle mě tlak na tým z managementu. A co má v takové chvíli udělat management? Odebrat ten tlak z týmu a přenést ho na sebe, i za cenu toho, že jim někdo vmete do tváře to, že nejsou příliš ambiciózní. Od médií a fanoušků dostanou sodu vždycky, protože na všem se najde něco ke kritizování. Ale nemá to být tak, že management říká líbivé věci pro vlastníka a veřejnost, a organizace pak tím trpí. Má to být naopak.
Z logiky mých příspěvků plyne, že mně nevadí, když nebudeme vyhlašovat útok na LM a nebudeme to brát jako cíl. Naopak, já budu rád, že si nebudeme hrát na něco, kým nejsme... s tím mají dlouhodobou zkušenost na spartě, tak ať si na tohle hrají tam. Pro nás je reálný cíl postup do zákl. skupiny EL. EKL je taky ok. LM je skoro nedosažitelný cíl a tým z české ligy tu soutěž prostě opakovaně hrát nebude. Už jenom proto, že situace ve střední Evropě se mění a země okolo nás se fotbalově zlepšují mnohem rychleji, než ČR, nemluvě o tom, že tam roste i ekonomická úroveň a Polsko je mnohonásobně větší trh, než my, čili nás podle mě v kvalitě ligového fotbalu velmi brzy převálcuje.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
japhy před 3 lety 22.09.2021 11:05 |Může být, to s tím tlakem.
Stejně si ale nemyslím, že by to všechno zavinilo přeskočení balonu Kolářovu nohu, Holešovu červenou a tak. A znovu zopakuji, že jsme byli ve všech 4 zápasech lepší, jen prostě ne v topu, abychom to přetavili v postup. Takže i přes tlak jsme odehráli dobré zápasy, které se ale vždycky někde posrali, no. Shit happens.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
MKCZ83 před 3 lety 22.09.2021 11:28 |A já právě na náhody nevěřím. Věřím na pravděpodobnost, kterou ovlivňuje hodně faktorů. A tlak a psychické rozpoložení je jedním z těch faktorů. Nervozita, svázanost očekáváními, přehnané ambice, to všechno ovlivňuje psychiku, kvůli které pak hráči dělají častěji chyby. Loňské play-off LM a letošní předkola byly o tomto. Stačí srovnat, jak jsme hráli v druhé půli proti klokanům, jaký hlad, odhodlání a silná mentalita byla na kádru vidět. A pak, jak jsme vypadali proti Fradi a Legii. To není smůla. Ne všechno to bylo dané tím, co JT na tiskovce řekl letos a jak to vypadalo s cíli pro LM i minulý rok, ale zanedbatelný faktor to prostě není. Respektive je to to jediné, co se opakuje a zároveň se s tím opakují naše v něčem až strašidelné výkony ve stylu "tohle ale přece není naše Slavia". Takže za mě to prostě tým negativně ovlivňuje a je to chyba.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
fps před 3 lety 22.09.2021 09:55 |přesně tak, že bude Schranz dobry i u nás se dalo čekat, ale on je ještě lepši než se dalo čekat, jediný problém byla ta výměna za Zeleného, nevím kdo mohl odrazovat JiT od přestupu Schranz , to se mi moc nezdá, tohle je spíš ňáký novinářky výmysl
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
ColinSKS před 3 lety 22.09.2021 09:53 |u hráčů typu Ekpai musíš vycítit to co chtějí - důvěru, šanci se ukázat a pak se rázem hrají o 200% jinak. Když takového hráče šoupneš ve vší úctě do Budějek, tak jakou má šanci se ukázat v evropě? nula. Toto je vše zatím, tihle kluci, co možná pocházejí z chudých poměrů se snaží co nejvíc se "prodat" a k tomu potřebují vehicle - a tím je SKS. Moc mu fandím, je to dříč a přeju mu, aby se mu splnilo, po čem touží. Ale musí makat a nezklamat. To je taky někdy problém těchto hráčů, že jejich zápal může trochu pohasnout.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
ricci78 před 3 lety 21.09.2021 12:59 |Schranz je momentálně jasně nejgolovější hráč ligy a Ekpai prostě potřebuje důvěru trenera zatím, že byl zadarmo tak skvělý.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Ivan před 3 lety 21.09.2021 13:39 |No jasně nejgólovější.. Prakticky za stejný čas na hřišti jako Hála dal stejně gólů :-)
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Taky před 3 lety 21.09.2021 14:56 |Tipoval jsem Schranze na krále střelců loni, při těch závěrečných "dostizích", ale bohužel se zranil. Ale možná by byl dražší, nebo by šel ven, takže vlastně ideální, Kuchta dělenej z loňska a Schranz bude králem letos a bez Hložka! :-)
Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
Slávista 51 před 3 lety 21.09.2021 16:02 |ví, co dělá.
Jen s tím nechodí hned k pisálkům ! Což je jenom dobře.
Jenom aby nám ho netahali k reprezentaci 21.
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
knl66 (přítel SN) před 3 lety 21.09.2021 16:07 |K reprezentaci "U 21"???
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
Slávista 51 před 3 lety 21.09.2021 16:13 |jo
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
knl66 (přítel SN) před 3 lety 21.09.2021 17:04 |Asi nerozumím. Schranzovi je 28 a hraje za seniorskou reprezentaci SK.
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
kjandourek (admin) před 3 lety 21.09.2021 17:43 |On asi myslí Trpišovského :-)
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
Slávista 51 před 3 lety 21.09.2021 17:49 |zajisté
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
MKCZ83 před 3 lety 21.09.2021 18:03 |On se totiž tak trošku zbláznil, nebo mi uniká nějaká hodně hluboká ironie.
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
knl66 (přítel SN) před 3 lety 21.09.2021 18:13 |On totiž ten úvodní příspěvek vyznívá tak, že by nám Schranze do té 21 taky mohli tahat novináři. Takové valaaké zmätené.
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
kjandourek (admin) před 3 lety 21.09.2021 19:54 |Ono je potřeba číst to i s tím nadpisem příspěvku.... taky mi to chvilku trvalo :-)
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
knl66 (přítel SN) před 3 lety 21.09.2021 20:34 |Hlavně už se příště nebudu pouštět do nějakých větších akcí... Že já jsem se do tohohle rozhovoru pouštěl, vždyť jsem to neměl zapotřebí... Mám toho za sebou dneska celkem dost a tohle už je na mě moc.
Text: " Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a ví co dělá. Jen s tím nechodí hned k pisálkům ! Což je jenom dobře. Jenom aby nám ho netahali k reprezentaci 21" je momentálně pro pochopení nad mé síly. Asi si vezmu nějakej den dovolené, zajdu si na Křemešník, dám si tam pivo, poslechnu si ptáky v lese, napiju se ze studánky, trochu si odfrknu a třeba to pak konečně pochopím.
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2021 20:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hlavně už se příště nebudu pouštět jednak do nějakých větších akcí... Že já jsem se do tohohle rozhovoru pouštěl, vždyť jsem to neměl zapotřebí... Mám toho za sebou dneska celkem dost a tohle už je na mě moc. Už si přijdu jak v soukolí sedmi kriminalistických otázek - Kdo? Co? Kdy? Kde? Jak? Čím? Proč?
Text: " Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a ví co dělá. Jen s tím nechodí hned k pisálkům ! Což je jenom dobře. Jenom aby nám ho netahali k reprezentaci 21" je momentálně pro pochopení nad mé síly. Asi si vezmu nějakej den dovolené, zajdu si na Křemešník, dám si tam pivo, poslechnu si ptáky v lese, napiju se ze studánky, trochu si odfrknu a třeba to pak konečně pochopím. .
Skrýt původní komentář
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
kjandourek (admin) před 3 lety 21.09.2021 21:24 |Dej si mandlovici... pochopíš i teorii relativity... ;-)
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
knl66 (přítel SN) před 3 lety 21.09.2021 21:33 |:)) A pochopím pak i ženskou logiku? ;) Mám tu medovou slivovici - Billa, akce za 199. No nech jim to tam za tu cenu! Poslouží, když tu nemám mandlovici!
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
pehacko před 3 lety 22.09.2021 03:03 |Mandlovice je pro deti… vcera jsem dal na zapiti dalsiho kola rozvodu tri tuplaky sv. Norberta nejake patnáctky a tak me to uzemnilo, ze ani panaku nebylo treba. Pravda je, ze jsem to vypil za necelou hodinu… ted jsem se probral a čumím do stropu a nejde spat…
Ps: to pochopit nejde… muzes s tim jen souhlasit a nebo nesouhlasit
Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2021 03:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mandlovice je pro deti… vcera jsem dal na zapiti dalsiho kola rozvodu tri tuplaky sv. Norberta nejake patnáctky a tak me to uzemnilo, ze ani panaku nebylo treba. Pravda je, ze jsem to vypil za necelou hodinu… ted jsem se probral a čumím do stropu a nejde spat… .
Skrýt původní komentář
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
žbl68 před 3 lety 22.09.2021 11:57 |sv.norbert je národní poklad :-) (Y)
P.S. souhlas s tím co jsi napsal, jsou z jiné planety no ...
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
žbl68 před 3 lety 22.09.2021 11:55 |víš na ženskou logiku by člověk musel denně pozřít cisternu, pak by snad pochopil i venušanky ... :-(
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
wimpy před 3 lety 22.09.2021 12:07 |Jestli pochopíš generátor náhodných čísel, pochopiš i ženskou logiku. :-)
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
žbl68 před 3 lety 22.09.2021 11:54 |:-DDDDDDD
nebo oskerušovici 8-)
Re: Berme to tak, že JT se svým týmem spolupracovníků má přehled a
Slávista 51 před 3 lety 22.09.2021 07:09 |Ale pánové
Berme to tak, že JT
Takže to k té 21, musí být o JT
IvanHrozný
ColinSKS před 3 lety 22.09.2021 09:48 |je zabiják. s HonzouKuchtou coby útočníkem co ví kde být na posledních 5 metrech a MajkemKrmenčíkem, což je buldok se vším všudy máme naprosto senzační ofenzívu, podpořenou famozní zálohou a skvělými golmany. Jen ti stopeři - na ta zranění máme fakt smůlu a nepamatuji si něco podobného. Ale jsme SKS, takže si poradíme. SKS4ever
Re: IvanHrozný
japhy před 3 lety 22.09.2021 10:17 |Pane, určitě nejste žádný hlupák, pročpak ale ta jména píšete jak Tatar???
Re: IvanHrozný
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 23.09.2021 08:25 |On si colins občas vymyslí nějakou hovadinu, což je naprosto v pořádku a dělá to asi každý, ale on má takový zvláštní dar - nepoznat kdy to přestává být legrační a začíná to být trapné a otravné. :-)
Re: IvanHrozný
japhy před 3 lety 23.09.2021 11:05 |U těch jmen to je votravný na první dobrou, páč to se prostě nedá číst. To se vždycky zadrhnu a musím se u jména zastavit, abych to rozklíčoval.
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
žbl68 před 3 lety 22.09.2021 11:53 |Ivan "Hrozný" je rodilý "killer" a půjde jednou za velký peníz dál :-) ted však je zde a je to moc dobře (Y) .... vůbec ty posily a koncepce "atsiříkiakdochcecochce" :-) maji hlavu i patu - nikoliv Achilleovu ... škoda jen,že neklapla ta skandinávská posila nastopera - ale to je život .... JTVCD by měl ve slavii zůstat ještě pár párů let ... (Y)
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
Dennis před 3 lety 22.09.2021 12:22 |Schranzovi je 28 let, takže bych s tím velkým penízem brzdil. Doufám, že tuhle a příští sezónu bude dávat góly za nás, ale pak mu bude 30...
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
žbl68 před 3 lety 22.09.2021 12:25 |ano, sorry někdy ruka rychlejší hlavy, no :-)
myslel jsem "velký peníz" s ohledem na věk :-) žádný druhý suk či alex :-) ..... ale pokud se ted v r. 2021, 2022, 2023 x krát vrátí jeho kupní cena (tituly, poháry) tak proč ne :-) před koncem může jít dál a výš - zabezpečit se :-)
Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2021 12:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
ano, myslel jsem velký peníz s ohledem na věk :-) žádný druhý suk či alex :-) ..... .
Skrýt původní komentář
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
deny91 před 3 lety 23.09.2021 18:28 |Taky bych se přimlouval, abys nekomolil jména hráčů. Přijde mi to strašně pubertální a infantilní, což mi k tobě nějak nepasuje. Předpokládám, že ti přece není 12 :)
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
žbl68 před 3 lety 24.09.2021 11:48 |co ty víš kolik mi je :-DDD a k Ivanovi jako kladivu na čarodějnice - tedy obránce to hrozný prostě sedí ... tečka.
přímluva se nepřijímá - když tu okolo vidím mnohem "horší" žblebty v diskuzích nad kterými si zde kdekdo chrochtá tak tohle je prkotina. howgh... infantilní je tu každý pátý příspěvek :-)
Re: Zrazovali ho, Trpišovský si přesto svou prosadil. Teď je Schranz pro Slavii trans
deny91 před 3 lety 25.09.2021 16:00 |Sorry, to mělo být na Colina a když jsem četl tvůj příspěvek, tak jsem si tě podle toho s ním spletl.