Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

Júsuf Hilál odchází na roční hostování do Liberce, Mick van Buren také na roční hostování do Českých Budějovic. U Micka van Burena Slavia oznámila rovněž možnost si hráče v zimní přestávce stáhnout zpět.

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

    carevitchando     před 3 lety 08.09.2021 18:27 |  
    13 2

    Júsuf byl všechno možné, jen ne hráč pro Slavii, chybět mi nebude.

    • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

      Ivan     před 3 lety 08.09.2021 18:43 |  
      3 3

      To já bych docela rád věděl proč se neprosadil.

      • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

        Zofreee     před 3 lety 08.09.2021 19:48 |  
        5 0

        Možná byl na vině jeho pohyb a bránění. Moc toho neoběhal. Nevím jaká byla jeho tréninková morálka.

        • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

          Ivan     před 3 lety 08.09.2021 20:05 |  
          2 2

          No právě, že to nebylo ono jsme viděli všichni, i když v Liberci byl fakt dobrej a co jsem viděl tak snad neprohrál hlavu. Zajímalo by mě, kde byl problém, "pohyb a bránění" přece jde naučit do nějaké míry.

          • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

            kjandourek (admin)     před 3 lety 09.09.2021 09:04 |  
            7 1

            Podle mého názoru dynamika.... ne každý hráč zapadne do každého herního stylu... Jusuf má výšku, hlavu, techniku - když ho postavím na hrot v týmu, který si drží své pozice, nebudu ho nutit moc pressovat a postavím hru na tom, že si o něj budou beci pomáhat dlouhými balóny, tak může být velice platný....

            Bohužel pro něj, náš herní systém je založený na neustálé rotaci hráčů a on se do něj nehodí... ostatně loni Tomáš Syrovátka v nějakém rozhovoru pro fanoušky (tuším, že pro Areu 114) prohlásil, že podle posledních zkušeností se budeme zaměřovat hlavně na dynamické hráče...

            Osobně si myslím, že Jusufa jsme brali se záměrem, abychom měli variabilnější útok... abychom mohli změnit styl hry ... buď ho tedy použít ho ve fázích zápasu, kdy potřebujeme hru zjednodušit dlouhými nakopávanými balóny - čili na konci zápasu když doháníme výsledek a není čas na přípravnou kombinaci ... nebo do vápna v zápasech, kdy se očekává jednoznačná převaha a my nepotřebujeme všechny hráče k tomu, abychom jí v poli získali...

            Bohužel se zdá, že ta nekompatibilita je tam větší - hru na nakopávané míče neumíme, ten tým je nastaven na ten běhavý styl hry a neumí lusknutím prstů přejít na jiný... a ani v naší lize nezískáváme převahu tak snadno, aby bylo možné jednu "součástku" vypustit z napadání a rotace ofenzivních postů...

            Takhle to tedy vnímám já :-)

            • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 09.09.2021 15:41 |  
              1 0

              Může být, že máš pravdu. Na stranu druhou, když jsme Jusufa několikrát nasadili, nevedlo to k úspěchu. Vůbec si nevzpomínám, kdy, resp. zda vůbec dal za nás branku.
              Spíše to v některých obdobích vypadalo, že přes angažmá Jusufa sháníme movitého sponzora v arabských zemích kolem Perského zálivu. (Osobně bych s tím teda problém neměl, je to všude na světě...)

              • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                kjandourek (admin)     před 3 lety 09.09.2021 16:12 |  
                1 0

                Tak dvakrát proměnil penaltu a v Liberci předvedl docela parádní trestňák...

                Jako on hlavně v té Bohemce vypadal docela dobře, takže jsme chápal jeho nákup, bohužel se ukázalo, že při vší snaze ho nedokážeme připravit tak, aby on byl něco platný našemu hernímu stylu... a nebo dočasně uzpůsobit náš herní styl tak, aby on v něm byl něco platný... Myslím si, že ta myšlenka nalákat na něj (jako na prvního hráče z Bahrajnu v LM) movitého sponzora z jeho oblasti přišla až posléze :-)

                • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                  Jachym     před 3 lety 09.09.2021 16:44 |  
                  1 0

                  Aby se někomu přizpůsoboval tým, muselo by se jednat o zcela mimořádného a rozdílového hráče, a takovým Júsuf při vší úctě ani zdaleka není.

                  • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 10.09.2021 11:42 |  
                    0 0

                    jestli to takhle vyznělo, tak jsem to napsal úplně blbě :-)

                    Myslel jsem to tak, že jsme chtěli být variabilnější a mít k dispozici ještě minimálně jeden herní styl, který bychom používali v určitých zápasech, nebo jenom v určitých fázích běžného zápasu... a do toho stylu jsme si vybrali hráče, který by do něj sednul, jenomže se ukázalo, že to není tak snadné přepnout a chtít po hráčích, kteří hrají nějak, aby najednou "lusknutím prstů" přešli na něco jiného, tudíž i Jusuf vypadá, že tam vůbec nepatří...

            • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

              MKCZ83     před 3 lety 09.09.2021 17:52 |  
              0 1

              Mně přijde, že se o to (viditelně) trenérský tým ani moc nesnažil. Zatím to nebylo (až do letošních předkol) potřeba, čili jim to lze těžko vyčítat, ale to, že neumíme změnit styl, i když je to opravdu potřeba, je prostě fakt. Umíme reagovat na nějaká specifika hry soupeře v rámci našeho běhavého atletického odzadu kombinačního stylu, ale jakmile něco podobného hraje soupeř proti nám, nebo mají rychlé stopery, nejsme schopní přejít na jiný systém... ať už na centrované míče dopředu, anebo snahu prosadit se ze standardních situací, nebo bránění v hlubším bloku se zaměřením se na rychlé brejky.

              Samozřejmě, není moc mužstev a trenérů, které to takto umí měnit, ale nás to letos stálo nejspíš postup do LM. A letošní příchody a odchody naznačují, že budeme ještě více čitelnější, než před tím. V lize nám na to obvykle stačí individuální kvalita jednotlivých hráčů, čili i když už všichni náš systém přečetli, holt máme tak kvalitní hráče oproti zbytku ligy, že obvykle proti nám stejně neuspějí, ale jakmile se proti nám objeví lepší individuální kvalita a rozumná taktika v Evropě, máme s tím problém.

              Takže podle mě je škoda, že nemáme v týmu vysokého hrota s výbornou hlavou a hrou tělem... i ten Krmelec je spíš pohyblivej útočník, i když na hrotu se rvát umí.

              • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                kjandourek (admin)     před 3 lety 10.09.2021 11:59 |  
                1 0

                Tak ono je to celkem obecně ve fotbalovém světě běžné - přijdeš s něčím novým, s něčím, co ti přinese úspěch.... jenomže konkurence nespí, každý takový počin způsobí, že ostatní začnou tu novinku kopírovat a zároveň vymýšlet, jak ten styl eliminovat... a dřív nebo později na něco přijdou... Bylo to tak v minulosti mnohokrát....

                V osmdesátých letech někoho napadlo místo tří útočníků rozdělených na pravé křídlo, středního útočníka a levé křídlo, kteří si držel své posty celý zápas, použít dva hroťáky, kteří si budou variabilně měnit místa... zbylým hráče doplnili střed, ovládli střed hřiště a byli úspěšní... když takhle začal hrát každý, přišla reakce v podobě změny v obraně - už nebyli potřeba dva krajní beci, kteří dřív bránili křídla a předstoper... postavili se dva pohyblivější předstopeři, kteří dostali na triko ty dva útočníky soupeře a krajní beci se posunuli do zálohy ...

                netuším, kdo první přišel se čtyřmi beky v lajně, ale jakmile zvládl eliminovat nevýhody systému v podobě nulového zajištění vzadu a obrátil ve výhodu možnost lépe soupeře vystavovat do ofsajdu a hlavně zapojit do útoku o hráče víc, měl konkurenční výhodu, o kterou zase přišel, když na to začali hrát všichni... Už na MS 1998 hráli všichni semifinalisté na čtyři beky v lajně, ze čtvrtfinalistů hráli na stopera jenom Němci...

                U nás s tím nejprve Hřebík pohořel - ve Slavii ho po sezóně, kdy dostal na Baníku bůra a nakonec skončil třetí Cipro vyrazil a vrátili jsme se ke hře se stoperem... Ve Spartě dostal v prvním zápase trojku v Blšanech a byl vyhozen na jaře, během něhož získal titul Liberec.... Ale v průběhu té sezóny docela potrápili Real a už u toho systému zůstali, zatímco my na něj přecházeli až o dva roky později s Beránkem...

                Když to vezmu do detailů, tak K.Jarolím posunul DZ dozadu, krajní halvy blíž do středu, kde se středním záložníkem ovládli střed hřiště a na kraji vytvořili dálnici pro beky, čehož využíval hlavně Matěj Krajčík

                Potom Vrba v Plzni posunul těžiště hry - zdvojil post defenzivního záložníka a na tyhle místa místo "psů obranářů" nasadil nejkreativnější hráče týmu, což mělo za následek, že ti tvořili hru - ta se točila okolo nich a všichni před nimi už byli vlastně útočníci ...

                A teď Trpišovský tomu přidal větší rotaci hráčů vepředu, pressing a rozehrávku s gólmanem, čímž dochází k přečíslení v poli a díky tomu většímu držení míče.... zatím je to ještě pro nás ta konkurenční výhoda, ale i ligové týmy už přicházejí na to, jak to eliminovat, případně napodobit (protože narvat do hráčů fyzičku není tak těžké) - už se mluví o tom, že brankáře musíme vychovávat k tomu, aby s míčem hráli tak dobře jako hrč v poli... a pressing Karviné v posledním zápase byl hodně podobný tomu, co jsme dokázali hrát my třeba v Miláně, nebo na Dortmundu...

                Tak to prostě je.... Uvidíme, co se objeví příště, kdo dokáže přijít s něčím novým... a kdo to dokáže co nejrychleji vstřebat a okopírovat... :-)

                • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                  wimpy     před 3 lety 10.09.2021 12:04 |  
                  0 0

                  Na stopery vedle sebe začali hrát angláni v druhé půlce osmdesátých let, koukali jsme na to tehdy na to hodně nedůvěřivě. :-)

                  • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 10.09.2021 12:21 |  
                    0 0

                    Už takhle brzo? No vidíš to, to jsem ani nezaznamenal... já si jenom pamatuji, že na tom MS 1998 už takhle hráli ze čtvrtfinalistů jenom Němci a ty dostali od Chorvatů potupnou trojku... a u nás takhle hrál snad jenom jeden, nebo dva kluby... Hřebík byl za idiota, když to zkoušel hrát s Kozlem a Adamem Petroušem uprostřed a Lerchem a Labantem na krajích... :-)

                    • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                      wimpy     před 3 lety 10.09.2021 12:33 |  
                      0 0

                      Vždycky, když jsme to na nižší úrovni zkusili, dopadli jsme tragicky. :-)
                      Svého času tak hrála i Belgie s Geretsem a byla hodně úspěšná díky obraně. Tehdy se ale tvrdilo, že si tohle může dovolit jen brilantně sehraná čtveřice zkušených borců.

  2. Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

    hiker42     před 3 lety 08.09.2021 20:35 |  
    7 0

    Chybí mu rychlost a obětavost. Přišel s velkými očekávání od vedení, odchází potichu. Přitom je to sympaťák, ale přiznejme si, pro hru Slavie žádný velký přínos neměl.

  3. Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

    p!erreCORE     před 3 lety 08.09.2021 20:50 |  
    16 2

    Mickovi preju jen to nejlepsi! Myslim,ze bude spokojenej. Maji ho tam radi :)

    https://www.efotbal.cz/clanek-223855-V-Dynamu-jsou-stastni-za-Van-Burena-V-jihoceske-kabine-se-ukazal-jako-skvely-clovek-a-vyborny-hrac.html

    U Jusufa skoda slov. Pro mne od zacatku zbytecnej hrac.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.09.2021 20:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

      Leksel     před 3 lety 08.09.2021 21:36 |  
      8 0

      Já sám mám Jihočechy obecně rád. Upřímný, srdečný a ochotný lidi.

      • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 08.09.2021 22:48 |  
        3 0

        Viď! :)

        • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.09.2021 08:16 |  
          5 0

          Dobré ráno přeji.
          Jsem se chtěl s tím poděkováním připojit.
          A Mick je opravdu v Budějkách oblíbený.
          Sokrates55 zdraví ze šumavského kraje.


          Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2021 08:32) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

            Leksel     před 3 lety 09.09.2021 12:32 |  
            1 0

            Šumava a zejména Chodsko je pro mě srdeční záležitost, pochází odtud matka a máme tam rozvětvené příbuzenstvo. Jako kluk jsem tam jezdíval na prázdniny, ze kterých jsem pak odjížděl vlakem plačky, že něco krásného končí. Tak dobrácký a sympatický lidi se nevidí. Právě Jihočeši jsou jim svým naturelem i řečí nejblíž.

          • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

            Jachym     před 3 lety 09.09.2021 16:41 |  
            1 0

            Nikoli v Budějkách, Sokrate, ale v Budějcích! To by sis měl ze svého působení ve městě Budvaru pamatovat:-))

            • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

              Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.09.2021 17:33 |  
              1 0

              Omlouvám se příteli:-))
              Já jsem z Práchně, ale máš pravdu. Takže Budějce..:-)).
              Sokrates55

            • Re: :-)

              tobro     před 3 lety 10.09.2021 11:50 |  
              1 1

              "Jihočesky": Budějice; jela do Budějc,,,
              "Fotbalově": Budějky; přestoupil do Budějek...¨
              ;-)

              • Re: :-)

                Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 10.09.2021 14:32 |  
                0 0

                Díky Tobro:-).
                Dyť víš...... ale zasmál jsem se.
                Jo a ten mínus není ode mě. Já mínusy ze zásady ńedávám.
                Sokrates55

                • Re: :-)

                  tobro     před 3 lety 10.09.2021 15:23 |  
                  0 1

                  Taková drobná podpora šumavského kafaře.. ;-)

      • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

        fps     před 3 lety 09.09.2021 08:57 |  
        0 4

        taky jsem je míval rád, než se tam objevil Sivok

        • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

          Leksel     před 3 lety 09.09.2021 12:21 |  
          2 0

          Prosím tě, jeden blbec to prohlášení nemůže nabourat, je to jen klasická výjimka potvrzující pravidlo.

          • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

            padre     před 3 lety 09.09.2021 13:58 |  
            0 0

            ... Franta tataráček ...

            • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

              Leksel     před 3 lety 09.09.2021 18:05 |  
              1 0

              To jsou furt jen jednotky proti stovkám tisíc těch "správných pravých" Jihočechů.

              • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                padre     před 3 lety 09.09.2021 19:33 |  
                1 0

                Karel Čurda od Třeboně...

  4. No, pořád lepší když budou hrát,

    Slávista 51     před 3 lety 08.09.2021 21:12 |  
    3 1

    než aby seděli na lavičce.

  5. Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

    jiras_     před 3 lety 09.09.2021 08:12 |  
    8 6

    2 měsíce zpět s MvB prodloužíme smlouvu, dokonce o 2 roky, a teď jde na hostování. Moc smysl to nedává.

    • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

      kjandourek (admin)     před 3 lety 09.09.2021 08:44 |  
      9 5

      Tak zjevně se za ty dva měsíce něco změnilo, ne? Počítali jsme s odchodem Simy a Olayinky - ve finále Olayinka neodešel... dále se podařilo dotáhnout příchod Krmenčíka, což dlouho nebylo úplně jisté....

      To by tady bylo řečí, kdybychom teď zjistili že na kraje máme jenom Plavšiće, Ekpaie a Schranze... a v útoku při zranění Kuchty musí Tecl odehrát všechny zápasy...

      • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

        jiras_     před 3 lety 09.09.2021 10:14 |  
        6 5

        To se bavíme o kvantitě. Kvalitativně na Slavii MvB prostě nemá, bohužel. Proto se toulá po hostováních. Časově to taky není úplně košer - o obou přestupech Afričanů se jednalo, počítalo se s nimi a přitom MvB měl jít do Bratislavy, padlo to z jejich strany. Až po cca 10 dnech padl přestup PO do Kodaně. I kdyby se odchod PO udál, tak MvB nic neřeší. Aspoň tedy pokud se chceme pohybovat dopředu a ne se zhoršovat.

        • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

          kjandourek (admin)     před 3 lety 09.09.2021 10:29 |  
          10 6

          Já myslím, že řeší.... jako backup na křídlo i hrot, hráč, který neremcá, že si zahraje jednou za měsíc a přitom zase má kvalitu na to, abychom i s ním v základu zvládli zápasy v Bolce, či s Plzní - tedy když vyberu ty, ve kterých opravdu nastoupil na jaře...

          Jako já na jednu stranu chápu, že by fandové chtěli extrémní kvalitu i u třetí, či čtvrté alternativy na konkrétní post, ale to vždy nejde.... tým potřebuje i hráče, kteří nebudou první, či druhou volbou do sestavy... náhradníky, kteří svou roli zvládnou psychicky a nerozloží tým špatnou reakcí... to je složitá alchymie kolektivních sportů, která nejde vždy vyčíslit větou: "ten na to nemá!"

          • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

            dalislavista     před 3 lety 09.09.2021 18:43 |  
            3 1

            S tím souhlasím, MvB neremcá, když nehraje, to každý neumí, viz Kuchta, když mu přivedli konkurenci v Krmenčíkovi. Snad už to Kuchta vydýchal a bude spolupracovat, jako v béčku s Krmenčíkem.
            MvB byl jako náhrada pro střídání dobrej, většinou to i rozhýbal. Ale když hrál stabilně v ČB, byl ještě lepší. Přeju mu, ať se mu tam daří!

          • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

            jiras_     před 3 lety 10.09.2021 13:50 |  
            1 3

            Hele to je prostě trochu nelogické - MvB byl záloha zálohy, která tu na jaře byla jen kvůli zdravotnímu stavu obou jmenovaných Afričanů, na podzim nebyl potřeba a to bylo více zápasů. Počítali jsme s jejich odchodem a přišly náhrady vlastně ještě před samotným prodejem obou (reálně nakonec jeden). Na dvě místa Masopust, Plavšič, Ekpai, Schranz, samo o sobě postačující, ok, Ekpai byl (je?) s otazníkem, do toho v případě potřeby Oscar nebo Lingr, i bez Olayinky 6 lepších hráčů. Do útoku také 3 hráči + Schranz před MvB. Netvrď mi, že 4. volbou nemůže být někdo z béčka nebo juniorky, pravděpodobnost potřeby minimální. Nic proti MvB osobně, Sevillu mu nikdo nezapomene, ale prostě melancholie je moc drahá sranda.

            • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

              kjandourek (admin)     před 3 lety 10.09.2021 16:58 |  
              3 1

              řeknu to jinak: MvB nastoupil na jaře 7x v základní sestavě v lize a jednou v poháru (na hřišti v Olomouci).. Do toho pětkrát střídal... fakt ti přijde, že to je porce, kterou by mohl odehrát kdejaký hráč z béčka?

              • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

                mig52     před 3 lety 11.09.2021 07:47 |  
                0 5

                Z béčka nevím, ale ze Slavie mohl. Nevšiml jsem si , že by ve zmíněných zápasech MvB nějak bodoval či odvedl mimořádný výkon. Těch pár minut by se kousl třeba nějaký hráč z dorostu.

    • Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

      mig52     před 3 lety 11.09.2021 07:39 |  
      1 7

      Že těch přehmatových korálků na šňůrce bylo. Jen namátkou Malinský, Hora aj. Jasně, v těch příchodech a odchodech se občas sekneš, všechno netrefíš, ale tyto absurdity nejsou hodny Slavie. Navíc nás to stojí těžké peníze, on dobře věděl třeba Jugas, proč nechat doběhnout kontrakt dokonce, a pak nemáme dostatek financí třeba na super stopera.

  6. Jusuf Hilál

    Cross     před 3 lety 09.09.2021 15:32 |  
    4 4

    Byl jsem v Milàně na Interu a Jusuf šel v závěru strhující podívané na plac. V televizi to prý tolik vidět nebylo, ale pro mě zdaleka tak stresující nebyl vyrovnávací gól Interu, nýbrž Jusúfovo popocházení po každé naší ztrátě míče. Ten chlap u nás nic svého špatného nezapomněl a nic nového se nenaučil…

    • Re: Jusuf Hilál

      kjandourek (admin)     před 3 lety 09.09.2021 15:39 |  
      5 9

      Tak zápas na Interu byl na podzim 2019 a to u nás byl od 1.7. asi tři měsíce... Způsob jakým se procházel na Interu nic nevypovídá o tom, jestli se nic nového nenaučil do současnosti...

  7. Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

    zeleznik2     před 3 lety 09.09.2021 17:55 |  
    3 0

    Za mě ok

  8. Re: Júsuf Hilál a Mick van Buren odcházejí na hostování.

    gazza     před 3 lety 11.09.2021 22:06 |  
    1 3

    Jusuf konečně . Jinak Mick dobrá volba pro něj.Zahraje si a Budějice celkem sympatický tým.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.09.2021 22:09) . Zobrazit původní komentář