Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

Slavia zaznamenala první ztrátu bodů v ligovém ročníku 21/22, když remizovala v Karviné 3:3.

Dělba bodů to byla dle obrazu hry spravedlivá, i když mě mrzí, že jsme těžce získané vedení v závěru neudrželi. Slavia teď není v pohodě a počet zraněných je nejvyšší, co za dlouhou dobu pamatuji. Z tohoto pohledu reprezentační přestávku vítám a snad se dáme alespoň trochu dohromady. Navzdory včerejší remíze beru bilanci 4-1-0 v lize jako velmi dobrou vzhledem k tomu, že vstup do sezony je jinak z naší strany kostrbatý a problematický.

V Karviné to byl velmi zajímavý zápas, ale spíše z hlediska zápletky a nasazení, než-li z pohledu fotbalovosti. Nepřispěl k tomu ani nedůstojný terén (jak asi bude vypadat v zimě?), ani nepřesný sudí Julínek, který toleroval přehnanou agresivitu domácích. Je až s podivem, že domácí dohráli v plném počtu, jelikož předvedli tři oranžové zákroky, z nichž dva byly hned v úvodu zápasu. O úmyslu svědčí i několik nepotrestaných ataků na brankáře Koláře, který nakonec zápas musel dohrát se zlomeným žebrem. Pochybný výkon u Julínka však těžko překvapí, jde o "berbrovce", který s píšťalkou nekouzlil poprvé. Tentokrát bych v tom tedy nehledal úmysl, ale neschopnost. Ostatně výtky měla i karvinská strana, když sudí celkem podivně k nastavenému metru zastavil rodící se šance po diskutabilních faulech na Kačarabu (shodou okolností pak Slavia dala gól na 1:1) a ve druhé půli na Oscara. Pro mě jde tedy o špatně nastavený metr v lize, který by měl šéf rozhodčích Příhoda v zájmu ochrany zdraví hráčů rychle korigovat. Ostatně o víkendu se bez červené obešly i ostré fauly Michala Škody na Panáka či nesportovní zákroky Chorého... Evropa v tomto směru kráčí úplně jinou cestou. Pouští se sice hra tělem, ale ostré a nebezpečné skluzy jsou naopak trestány přísně. Čeští rozhodčí si trend z Eura vysvětlili po svém a pouští v podstatě vše a z fotbalu je pak spíše řezničina a holomajzna.

Co se týká samotného fotbalu, tak skóre vypadá zajímavěji než zápas samotný. Je třeba říct, že si obě mužstva pomohla dvěma rohy a že tedy kdovíjak nadstandardní počet fotbalových akcí k vidění nebyl. Nám jednoznačně pomohlo určení Samka jako exekutora, na druhé straně je pak s podivem, jak laxně jsme si při bránění standardek počínali. Dovolím si i jistou kritiku trenéra Trpišovského, kterého jsem mimochodem považoval za naprostou špičku, ještě než se proslavil ve Slavii (aby mi nebylo vyčítáno, že vidím jen to špatné). Tak tedy, zařazení Holeše na stopera nefunguje a včerejšek to jen potvrdil. Tyhle zběsilé tahy mi trochu začínají připomínat horší časy Jarolímovy éry. Vím, že dvojice Kačaraba - Zima moc nefungovala, ale s Holešem to nebylo lepší a navíc jsme si tím rozhodili i místo beka a střed zálohy (tam tedy alespoň velmi dobře naskočil Traoré). Za mě by bylo logičtější nechat stopery na svých postech a na beka dát Holeše, pro kterého jde o známý post, na němž v lize patřil ke špičce. Zkritizovat musím i "bianco šek", který trenéři vystavili brankáři Kolářovi. Ten zřejmě může udělat chyb kolik chce a nikdy nebude posazen. Sázku na něj po kiksu v prvním zápase s Legií jsem ještě přijal, teď ale znovu chyboval u první inkasované branky. Tím bych řekl, že přetekl nejen pohár, ale pořádně velký hrnec a Ondra by si měl i vzhledem ke zranění žeber odpočinout a do branky pustit Mandouse. Toho bych přes pauzu připravil na to, že blok do další pauzy odjede jako jednička týmu. Další držení nejistého Koláře v brance za každou cenu, jakkoli ho uznávám a jakkoli tu toho hodně dokázal, by přes únosnou míru zavánělo nesoudností a protežováním oblíbence. Nikdo nemůže mít místo jisté a Kolář teď nemá výkonnost na naši jedničku ani náhodou!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Další podprůměrný výkon a myslím, že je už pět minut po dvanácté, kdy měl být Kolář alespoň dočasně usazen na lavičku náhradníků. První gól se dal chytat a náš brankář neměl dobré postavení. U dalších dvou to bylo těžké, ale faktem je, že obraně s centry při standardkách skoro nepomáhá. V první půli si alespoň připsal jeden středně těžký zákrok, když vykryl prostor u bližší tyče.

Aiham Ousou - 4 - Debutovat na jiném postu je sakra těžké a není se co divit, že to Ousou nezvládl optimálně. Nezačal sice špatně, ale po žluté kartě šel jeho výkon dolů a měl problémy. Stažen byl údajně ze zdravotních důvodů, ale myslím si, že i kdyby je neměl, tak by poločasová změna byla namístě.

Ondřej Kúdela - 5 - Zahrál ok, ale celkově mi obrana nepřišla moc jistá, zvláště při standardních situacích, takže si myslím, že průměrná známka stačí. Osudný se nakonec stal Kúdelovi drn a po zranění kolene musel střídat. Naštěstí nejde o nic vážného a do pár týdnů by měl být zpět.

Taras Kačaraba - 6 - Jak už jsem psal, tak mi obrana celkově přišla nejistá a nedůrazná. Kačaraba byl její součástí, zároveň z ní byl ale aspoň nejvýraznější. Ve druhé půli zvládl na poslední chvíli zblokovat šanci, v závěru té první se výborně gólově prosadil hlavou po rohovém kopu.

Oscar Dorley - 5 - Dopředu patřil k lepším hráčům, vzadu mě ale několikrát namíchl. Měl by být schopen si uvědomit, v jakém prostoru a jaké situaci se vyplatí za každou cenu být konstruktivní a kdy radši míč odpálit. Z jeho laxnosti totiž vznikl roh před gólem na 2:2, kdy měl spoustu času poslat míč dopředu, on to ale v těžké pozici šmrdlal tak dlouho, až z toho byl zmiňovaný roh.

Ubong Ekpai - 6 - Dobrý výkon a pro mě náš nejlepší hráč hned po Samkovi. Ekpai se zatím pravidelně zlepšuje a je to přesně ten typ hráče, s kterým trenér Trpišovský rád pracuje. S podceňovanými a fyzicky nadupanými hráči dokáže až zázraky. Tak daleko sice Ubong není, ale už nyní příjemně překvapuje, když přicházel jako posila, co má za sebou špatné roky a od které nikdo moc nečeká. U gólu na 1:1 si výborně naběhl a situaci řešil s přehledem přihrávkou před prázdnou branku. Jen škoda zaváhání při bránění rohu v závěru zápasu. Šest plus.

Tomáš Holeš - 5 - Je vidět, že po Euru je oproti jaru v poloviční formě. Ve středu zálohy nehrál špatně a alespoň zajišťoval potřebný servis pro viditelnějšího Samka, na stoperu to pak od něj bylo tradičně slabší a už bych ho tam nedával, pokud je jiná rozumná možnost. Horší pětka.

Daniel Samek - 8 - Zaskvěl se proti Baníku a výborný výkon zvládl potvrdit i v Karviné. První branku připravil fantastickou kolmicí, další dvě pak padly po jeho rozích. Podle mě byla chyba ho stahovat a dávat tam Hromadu. Sice chápu, že jsme vsadili na čerstvého defenzivnějšího hráče, ale zároveň jsme ztratili nebezpečnost směrem dopředu a inkasovaný gól, co visel ve vzduchu, také přišel. Osobně bych se při současné formě nebál na Samka vsadit víc.

Ondřej Lingr - 5 - Kdyby měl takové výkony jako včera za standard, tak bych s tím byl v pohodě. Lingr sice nijak nezářil, ale zápas poctivě odjezdil a nějakou platnost pro tým měl. Dobrá hlavička po rohu vedla k brance Traorého. Lepší pětka.

Ivan Schranz - 6 - V poli je průměrný, čuch na góly má ale skvělý. Opět byl ve správný čas na správném místě a vede ligovou tabulku střelců. Škoda, že neuspěl i v šanci ve druhé půli, ale tam to nebyla snadná pozice a pálil hodně mimo.

Stanislav Tecl - 4 - Nepříliš výrazný výkon. K nominaci do reprezentace mu gratuluji, ale nemyslím si, že by tam se svou špatnou koncovkou patřil.

David Zima - 4 - Jeho postavení na pravého beka nepovažuji za šťastné řešení. Zima se snažil, ale není to jeho post. Víc bych od něj čekal i při standardkách soupeře.

Ibrahim Traoré - 6 - V úvodní pasáži sezony patří k menšině, která je ve formě. Potvrdil to i v Karviné, kde vstřelil branku na 3:2. Jaká škoda, že nebyla vítězná.

Jakub Hromada, Michael Krmenčík a Mads Emil Madsen nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

6. kolo - Neděle 29. 08. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
3 - 3
1 - 2
MFK Karviná
MFK Karviná

27. Papadopulos; 56. Svoboda; 90. Zych

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

35. Ivan Schranz
45. Taras Kačaraba
56. Ibrahim Traoré

Komentáře (189)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    mpik     před 3 lety 30.08.2021 15:34 |  
    2 12

    Kačaraba měl podíl na prvním inkasovaném gólu, takže vstřeleným gólem to dal na průměrnou známku 5. Ibra jen 6 ? Za mě nejlepší hráč v poli. Lepší než Samek. A Tecl tragédie...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Marek3     před 3 lety 30.08.2021 15:43 |  
      12 1

      Nemyslim ze Kacaraba udelal u prvniho golu chybu. Rekl bych chytatelna strela.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        damade     před 3 lety 30.08.2021 15:45 |  
        2 12

        Nebyl dostatečně důraznej a nechal ho vystřelit. Kolář to asi chytit měl, ale to Kačarabu neomlouvá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Marek3     před 3 lety 30.08.2021 15:57 |  
          1 0

          Mozna, ale ve vapne uz musis byt stim durazem opatrny jak nam ostatne predvedl Kacaraba s Madarem. Je fakt ze Papadopulas je celkem dobry a zkuseny utocnik a vyresil to chladnokrevne. Tohle me ale fakt sere, ten kluk ma jednu polosanci a vyresi to paradne a u nas fakt potrebujeme dvacet lozenek na gol.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        o-cab     před 3 lety 30.08.2021 22:55 |  
        0 0

        Kačaraba rozhodne bránil špatně - v jednu chvíli a to už ve vápně od Papadopoulose odskočil snad na 3m. a jako ve vápně se nebrání vedle hráče, to sorry. Papadopoulos není Messi. tohle bylo laxní a špatný a to píšu jako někdo kdo ho tu od prvních kol nový sezóny obhajuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      fleder     před 3 lety 30.08.2021 15:56 |  
      5 0

      Kačaraba měl podíl...ano, měl, střela šla péřes něj a bránil hráče, ale jestli to byla jeho chyba, za mne to těžko říct. Pokud bych bral vysvětlení ve studiu O2 (fotbal jsem nehrál a trenér nejsem), tak mi přišlo logické. Bránící hráč v této situaci nemá chodit úplně natěsto, protože pak si ho útočící hráč obhodí kličkou a jde sám na golmana...obránce si musí hlídat i tuhle situaci. A ve studiu měli 2 bývalé ligysty, ti by měli vědět. Přijde mi to logické a správné vysvětlení, také je třeba přiznat, že to Papadopoulos trefil fakt dobře, přesně a střela 2x skočila...čímž neříkám, že to Kolář nemohl chytit..podle mě to chytit šlo při rychlejší reakci.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    kerim1969     před 3 lety 30.08.2021 15:39 |  
    3 2

    Tecl v repre formě

  3. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    SirCohen     před 3 lety 30.08.2021 15:45 |  
    1 0

    Tak během repre pauzy to dát do kupy a pak už zase starý dobrý sešívaný válec!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Sherudan     před 3 lety 30.08.2021 15:50 |  
      2 1

      A třeba Standa v repre tak zazáří, že ho hned koupí nějaký top tým... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        novimex     před 3 lety 30.08.2021 16:27 |  
        3 4

        Kéžby

  4. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Dennis     před 3 lety 30.08.2021 15:47 |  
    12 0

    Velmi přesné i slovní hodnocení. Holeše už bych na stopera také nedával. Rozhodčí katastrofa, u nás se píská úplně jinak než v Evropě, což vnímám jako velký problém. To samé neustálé ohýbání VARu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Harvey     před 3 lety 30.08.2021 15:58 |  
    11 17

    O tom, že Standa při vyrovnávacím gólu na 1:1 vytáhl stopera Šindeláře až k půlce a tím vytvořil díru jak vrata v Karvinské obraně, to budeme dělat že jsme neviděli. Prostě čtyřka vole. Gól, kterej mu vzala jen čistá smůla, kterou nemohl ovlivnit, ten taky k výkonu nepřičteme. Tohle pro mě prostě není hodnocení herního výkonu, je to hodnocení produktivity.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Steevee     před 3 lety 30.08.2021 16:02 |  
    14 0

    Hodnocení super, jenom ještě ke Kolářovi. Mně u něho (a to dlouhodobě) přijde nejstrašidelnější součást jeho hry ta neschopnost jít tak nějak "po brankářsku" rychle na zem pod nohy útočníka. Jasně, každý má nějaké styl, ale to, jak chce Kolář všechno "vystát", mi přijde hrozný.

    Samostatná kapitola jsou potom jeho (opět subjektivně, ale za mě tedy naprosto evidentní) obavy z vysokých balónů, kde jako by se bál jít do souboje dostat ránu. To, jak před třetím gólem má vteřinu na to, aby sebou jakkoliv plácnul na zem směrem k zakončujícímu hráči a on narovnaný jako prkno zůstane stát na čáře a otáčí se hlavoou od balónu...ok, byl zraněný, ale tohle se nestalo zdaleka poprvé.

    Suma sumárum, že sám před Arsenalem říkal, jak je mentálně v pohodě a není poznamenaný, to je sice pěkné, ale reálně to tak vůbec nevypadá. Těžko říct, co s tím, ale tohle prostě vůbec není dobrý...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      SirCohen     před 3 lety 30.08.2021 16:04 |  
      3 12

      Před třetím gólem mu zlomili žebro. Bych tě rád viděl, jak sebou v takovým stavu mlátíš o zem... To by zvládl leda Schmeichel v korzetu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Steevee     před 3 lety 30.08.2021 16:06 |  
        16 3

        Pevně věřím, že ti sem nebudu muset posílat video odkaz na 10 stejných situací bez zlomeného žebra...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          SirCohen     před 3 lety 30.08.2021 16:07 |  
          4 14

          Říkáš 10, já se vsadím, že budeš mít těžkou práci poslat 5.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Steevee     před 3 lety 30.08.2021 16:10 |  
            13 4

            Nebudu tady slovíčkařit. Myslím, že Koláře nesledujeme druhý den a že každý soudný člověk ví, že tuhle tendenci dlouhodobě prostě má.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              popin     před 3 lety 30.08.2021 16:44 |  
              16 4

              Naprostý souhlas. Opakuje se to jako přes kopírák a to i před zraněním na Rangers. On se v těch situacích chová úplně "nebrankářsky", zůstane stát, někdy scvakne nohy k sobě, někdy dokonce odvrátí hlavu, ruce u těla.
              Drtivá většina ( i slabých brankářů) v situaci, kdy vědí, že na střelu z blízkosti nebudou moci reagovat, udělá pár kroků dopředu a naslepo se rozplácnou proti předpokládané střele, rozhodí ruce i nohy. I za cenu toho, že to koupí do palice. Kolář má zřejmě nějaký blok.
              O vybíhání a ovládání malého vápna není třeba vůbec psát. Těžký podprůměr.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                o-cab     před 3 lety 30.08.2021 22:57 |  
                1 0

                no zrovna na Legii jsem začal věřit že se toho zbavil, tam to ze vzduchu sbíral všechno krásně

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      benny231     před 3 lety 30.08.2021 18:19 |  
      3 1

      Vidím to stejně.
      Někdy to vyznívá až tak křečovitě, jako by se bál míče.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    VitK     před 3 lety 30.08.2021 16:14 |  
    10 10

    Přátelé,

    dovolím si nesouhlasit s hodnocením 2 hráčů, kteří jsou jinak za své výkony zatím právem a často kritizováni.

    O. Kolář za první gól nemohl. Střela sice vypadala na první pohled chytatelně, ale Papadopulos ji skvěle ukryl mezi nohy Kačaraby. Na to se reaguje strašně těžko. A nemohl za to ani Taras. Prostě to Papadopulos udělal parádně. A za třetí gól už nemohl vůbec. Se zlomeným žebrem se špatně vybíhá. Možná jsme měli jít raději do 10 a po druhém zákroku na Ondru střídat. Ale to je spíš věc trenérů.

    A naším nejhorším hráčem na 4 nebyl ani Standa Tecl. Na rozdíl od zápasu ve Varšavě, kde jde vyřazení za ním a za Holešem, včera nic špatně neudělal. Při prvním gólu naopak velice pomohl.

    A ještě k rozhodčímu Julínkovi. Naprostá hrůza. Nechat vlastně nepotrestané 2 jasně červené likvidační zákroky v prvních 10 minutách, to už je opravdu síla. A fantastická byla reakce "odborníků" ve studiu, kteří jej za jeho příšerný výkon ještě chválili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      buran     před 3 lety 30.08.2021 16:28 |  
      0 8

      Konečně někdo kdo to popsal opravdu přesně!! Je tak snadné po horším výkonu na někoho nakydat špínu!! Nic proti Mandousovi ,ale mám pocit až nastoupí ještě rádi si vzpomeneme na Koláře nebo Vágnera!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      w8888     před 3 lety 30.08.2021 16:53 |  
      7 13

      Ano, pravda, Standa včera nic špatného neudělal. Ani nemohl, on na hřišti neudělal vůbec nic. Naprosto zbytečný člověk, pro kterého je i známka 1 nadhodnocením.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      mats     před 3 lety 30.08.2021 19:22 |  
      1 1

      S tím, co píšeš ke Kolářovi a gólům, které dostal, bych si jakožto bývalý gólman (byť na o dost nižší úrovni ;-) ) dovolil souhlasit. Poslední dobou si tu u čtení ohlasů na jeho výkony po některých zápasech vzpomenu na jeden z mančaftů, kde jsem chytal, kdy mi v podstatě po každym zápase někdo, kdo v brance v životě nestál, vysvětloval, jak bych měl chytat úplně jinak. A když za mnou po třech vychytaných nulách za sebou přišli v šatně kluci z obrany s tím "Hele, ty voe, gólů sice moc nedostáváš, ale chytáš fakt divně" usoudil jsem, že bude lepší jít chytat jinam. ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      dubas     před 3 lety 30.08.2021 19:25 |  
      7 1

      Já bych dal Kolářovi trojku, protože mohl i za góly, co dostala Karviná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 18:59 |  
      0 0

      A já si naopak myslím, že za ten třetí gól může, protože není soudný. K čemu je v bráně brankář, který má problém se vůbec nadechnout... Je tam úplně k ničemu. Kdyby tam šel místo něho chytat Krmenčík a dohrávali bychom v 10, určitě by to nedopadlo hůř. Aspoň by se Krmenčík pokusil něco s balónem udělat a ne se v bráně bát, že dostane znovu ránu.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Cross     před 3 lety 30.08.2021 16:17 |  
    14 16

    Alanor to popsal dobře. Hlavní problém - možná ještě více, než on - vidím v celkovém stavu týmu. Opakované minely nejsou náhoda. Znepokojuje mě, že někteří hráči evidentně hledají kde tesař nechal díru. Nesoustředí se, jsou rozptylováni a mužstvo ztrácí kompaktnost. Kuchta by bral druholigové Stoke…Cucák Zima honem honem do spodku italské ligy, Sima rychle Brighton, zahraniční kluby dopředu rozhodují kdo bude v Karviné hrát… vytírají si s námi zadek. Spočítali si, že po pohárovém kolapsu máme hluboko do kapsy, a zametají s námi jako kdysi. O přestupech zase začínají rozhodovat hráči a jejich agenti, nikoli klub. Takže hurá do týmů, které v Evropě neznamenají - a nebudou znamenat - nic. A uvidíme ještě za kolik… bude to alespoň za cenovku na Transfermarktu? Po tomhle létě spíš možná za polovic.

    Tipuji, že tohle přestupní obdobî z nás zase udělá balkánské tajtrlíky, kteří prodávají v tísni, kvalitní medvědî kůže za zrcátka… je to nechutné a pro mě - jako Slávistu - nesnesitelné. A na začátku toho všeho nevidím Euro, ale tolerování nejprve bohorovnosti, a nyní i současné výkonnosti Koláře. Každý to vidí. Trenérský tým ztrácí autoritu. A mančaft se klíží. Toto především musíme zastavit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 30.08.2021 16:23 |  
      10 4

      To reptání nad přestupy mi přijde mimo. Co je divného, že se ostatní snaží kupovat co nejlevněji? Vždyť nemusíme prodávat, když nesouhlasíme. A hráče bych fakt z ničeho neosočoval, do toho člověk nevidí. Proč by Sima nebo Zima neměli chtít přestoupit do top soutěží, pokud jim dá Slavia zelenou?

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Cross     před 3 lety 30.08.2021 16:36 |  
        7 3

        Klíčová Tvá věta je, “vždyť nemusíme prodávat, když nesouhlasíme”. Bohužel je nepravdivá. Pokud Alanore podnikáš, anebo jsi alespoň někdy hrál “monopoly”, víš, jak snadno se dostaneš ke zdi. Z kategorie “tajtrlík” se v praxi hrabeš roky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        hiker42     před 3 lety 30.08.2021 16:39 |  
        10 7

        Protože tím Tvrdík rezignuje na jeho pravidlo nejméně 2 odkroucených sezon v SKS. U Simy by to dávalo smysl, pokud by přestup byl za ze strany Jar. Tvrdíka tolikrát omílaných alespoň 20 mil. EUR, ale pokud budeme nejtalentovanější hráče prodávat pod cenou (u obou se spekuluje o ceně kolem 8 M EUR), jaký to dává signál dovnitř klubu hráčům, trenérům, a ven klubu fanouškům?

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Alanor (admin)     před 3 lety 30.08.2021 16:45 |  
          13 1

          Mít nějaká striktní pravidla není správné řešení. Každý přestup je třeba řešit individuálně. A hlavně netuším, v jakých relacích tady lidé žijí, zvlášť po covidu. Tady si každý druhý myslí, že budeme prodávat tu za miliardu, tu za půl. 200 mega mi v českých reáliích přijde jako významná suma. Ne něco, nad čím by se měl ohrnovat nos.

          A jaký to má dávat signál? Že jsme zdravý a fungující klub. Velký sportovní a ekonomický úspěch se letos nedostavil, tak je třeba i někoho prodat, abychom měli vyrovnaný rozpočet.


          Komentář byl uživatelem upraven (30.08.2021 16:48) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            hiker42     před 3 lety 30.08.2021 17:09 |  
            10 3

            Alanore, jsem poslední, kdo by nad 200 miliony Kč pro klub ohrnoval nos, jde o kontext, kdy p. Tvrdík (letos v zimě, na jaře, již v době probíhající koronavirové krize) opakovaně hovořil o tom, že na Simu měl nabídku za 10 M EUR, ale neprodá ho pod 20 M EUR, ideálně za 25-30 M EUR. To není dobrý signál pro budoucí kupující, pokud po takovýchto veřejných prohlášeních, prodá 3x levněji..

            Pokud jde o dobu mezi koupí a prodejem, opět, já jen reprodukuji pravidlo Jar. Tvrdíka, kterým argumentoval např. při neprodeji Coufala po roce u nás do BL (aby se Alex Král následně prodal po půl roce, tedy money first..) Mě taky přijde rozumné každý přestup posuzovat individuálně a nebýt striktní, ostatně takto jsem tu argumentoval vždy, nicméně to pravidlo tu je, nastavil ho Tvrdík, a výjimky z něj měly být při extrémně výhodných nabídkách na hráče (viz Král), což mi ani u Simy, ani u Zimy, pokud mají být prodejní ceny kolem 200 mil. Kč, nic tak úžasného nepřijde, vezmeme-li v potaz, za jaké ceny prodává např. Dinamo Zagreb apod.

            Tohle vnímám jako chybu klubu (původně se měl prodat Sima za úplně jinou částku, za 200 M Kč + měl odejít Olayinka, peníze měly být využity na akademii v Africe apod.). Nyní to vypadá, že jde o výprodeje na poslední chvíli na provoz klubu, nikoli investice..

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Alanor (admin)     před 3 lety 30.08.2021 17:39 |  
              10 1

              Jenže tehdy měl každý růžové brýle, ale jarní a teď podzimní realita je u Simy úplně jiná. Prodat ho za 250M je podle mě v současné situaci super. Kdybychom ho drželi déle, tak se obávám, že by cena jen klesala.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Monarchie     před 3 lety 30.08.2021 18:21 |  
                4 4

                Sima a Zima jsou drahokamy. Měli bychom vykopat LM a až potom prodat. Ten tým není v dobrém rozpoložení, zraněno je 14 lidí a budeme prodávat hráče s takovým potenciálem okolo 200 mio Kč? Co budeme dělat v zimě. Neznám jejich smlouvy do kdy mají ve Slavii podepsáno, ale tohle je výprodej za každou cenu. Křéťa drží Hložka a Karabce za každou cenu, jsou v daleko horších číslech, ale Paska si nedovolí přijít s 200 mio za Hložka a to Sima je daleko lepší player.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Tomastu     před 3 lety 30.08.2021 19:04 |  
                  2 0

                  On by i přišel, kdyby to někdo dal. To jsou přesně ty řeči v novinách. Hložek je hvězdička v zápasech s Opavou, Brnem atd. ve velkých zápasech úplně marný a s každým dalším rokem jeho cena tak maximálně stagnuje, rozhodně neroste. U něj se uvidí co předvede v EL. Co se týče Simy tak ty peníze jsou za mě plus mínus ok, to že se povedl Suk neznamená že to rak bude každý přestup a Sima má pořád spoustu nedostatků a upřímně moc nevěřím že se v Anglii prosadí, rozhodně ne hned jako Suk. No a Zima? Ona ta cena by mohla být větší kdyby hrál jako loni, což ovšem ani zdaleka nehraje a když prodáváš jako tým co nepřešel ani přes Maďary ani přes Poláky nemůžeš si moc vyskakovat.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Cross     před 3 lety 30.08.2021 22:41 |  
                  1 3

                  Tyhle přestupy, to je vynucená šumařina. Takhle obchodovali černošští náčelníci. Loď s otroky za pytel korálků. Tohle není Slavia.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    wimpy     před 3 lety 30.08.2021 22:48 |  
                    1 1

                    Já nevím, co s tím pořád všichni máte. Na téhle úrovni se tenhle byznyst takhle dělá pořád, buď vykopou peníze z pohárů nebo se musí někdo prodat. Není to luxusní, ale jinak to asi nejde.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                hiker42     před 3 lety 30.08.2021 18:27 |  
                2 7

                Tak Zima prodán za 6 M EUR, TM hodnota 7,5 M EUR, výprodej talentů pod cenou začíná! To je peklo.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  novimex     před 3 lety 30.08.2021 19:13 |  
                  0 3

                  To není výprodej talentů, ale nutnost po nepostupu do LM a EL. Prostě rozpočtová čísla jsou neúprostná. Podívejte se na Plíseň, tak je už "vymalováno"

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    hiker42     před 3 lety 30.08.2021 19:29 |  
                    5 1

                    No, nutnost po nepostupu do EL to nebude, když i j1t to komentoval slovy, že na KL ekonomicky neproděláme, a víceméně jsou příjmy za KL o nějakých 15 % nižší než EL. Přikláněl bych se spíš k tvé první variantě, tedy že je to reakce na nepostup do ChL, což by ale znamenalo, že máme rozpočet (aspoň zčásti) na účast v ChL, to už jsme jednou měli, viz Tiraspol.. Nebo se nepočítá s žádnou podporou z Číny, což je v zásadě dobře, být soběstačný, ovšem té podle mě není dobré dosahovat prodejem "rodinného stříbra" - v tomto případě Zimy, resp. prodávat pod cenou Simu (když o očekávané transferové částce 500 - 750 mil. Kč dřívě opakovaně informoval Jar. Tvrdík).

                    Nechme se překvapit, co ještě tento přestupák přinese, pak se k tomu určitě vyjádří vedení, a pak se dá soudit..

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Cross     před 3 lety 30.08.2021 22:35 |  
                    2 1

                    Nutnost… aby bylo na platy těch co selhali… začarovaný kruh.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Cross     před 3 lety 30.08.2021 22:31 |  
                4 1

                Já růžové brýle rozhodně neměl a nemám. Alanore, mluv za sebe. Ale vidím zde přímou linku: bohorovnost - trapné kiksy - porážky v Evropě - vynucené prodeje v době, kdy hráči nejsou ve formě, nebo dokonce zranění. Říkat, že “v současné situaci” je cena dobrá, pěkně ilustruje momentální trapas. Prodávat v nejhorším možném okamžiku, to je neprofesionalita, a možná zoufalství.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            jose01     před 3 lety 30.08.2021 19:37 |  
            2 2

            já nevím no, já tady četl hromadu vyjádření, že se v rozpočtu s penězma za LM nepočítá-respektive nepostup rozpočet nijak neohrozí, teď tu čtu že musíme prodávat, že se úspěch v Evropě nedostavil. to nám někdo z vedení lže?

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            mig52     před 3 lety 30.08.2021 21:12 |  
            1 1

            S první větou souhlas, ale uznej, že JT tehdy zase rychleji mluvil než myslel. O té dvouleté lhůtě se tak skutečně vyjádřil a teď popírá sám sebe. Mnozí si to pak vysvětlují, že klub na tom není tak dobře, jak minule popisoval. Navíc ticho po pěšině s akademií....

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              jose01     před 3 lety 30.08.2021 21:59 |  
              1 1

              no hele poslední co jsem ohledně akademie zaslechl, tak bylo cca před rokem, že pokud bychom v ní měli peníze a neměli je schovaný, tak už slávie nebyla. asi to mastíme z ruky do huby

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          o-cab     před 3 lety 30.08.2021 22:59 |  
          1 1

          Tvrdík nemá pravidla, pouze moc mluví

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 19:09 |  
          0 0

          Nechápu, že se někdo furt těch dvou let drží. Fakt nehraje roli, jak dlouho je ten hráč v klubu. Neprodáváme hráče za zásluhy. Prodej hráčů určuje poptávka po hráčích a ne délka působení v klubu.
          Pochopím to u sparťanů, kteří z toho mají radost, ale nevěřím tomu, že to Tvrdík myslel kdykoliv vážně. Pouze psal v emocích, kdy se rozsypala kostra týmu během jednoho přestupového období.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Marek3     před 3 lety 30.08.2021 16:35 |  
    2 3

    Vcera se take ukazala dulezitost Nica pro nasi hru. Kreativita, dchopnost mnenit tempo hry a podrzet balon nam strasne chybela k tomu abychom dominovali a nebo alespon dohrali zapas ve vetsim klidu. Bez Nica a Sevcika se tohle bohuzel nedari ikdyz samozrejme klobouk dolu pred Samkem a i Ibrou. Lingr neni nahrada za Nica ale za vcerejsek sem ho kritizoval trochu prisne. Prumer si odehral. Nicmene absence nahrady za Nica a Sevcika je pro nas kriticka a budeme tim poznamenani i v budoucnosti pokud tento problem nevyresime (na Madsena to zatim nevypada).

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      gazza     před 3 lety 31.08.2021 10:57 |  
      1 1

      Nica mám rád ,ale konečně někdo dává přesné centry a kope rohy .Nicovi končí většinou na prvním obránci soupeře.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 30.08.2021 17:20 |  
    4 0

    „Zranění Ondřeje Kúdely naštěstí není vážné, k tréninku by se měl vrátit zhruba do tří týdnů,“ uvedla Slavia na sociálních sítích.

    Čtyřiatřicetiletý stoper si pochroumal kotník, kvůli čemuž musel vystřídat ještě před uplynutím prvního poločasu. Poté chodil o berlích.

    Gólman Kolář si z Karviné odvezl zlomené žebro, což je následek tvrdé srážky se soupeřovým fotbalistou Kacperem Zychem ze závěru utkání.
    Délku jeho absence klub nezveřejnil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      jose01     před 3 lety 30.08.2021 18:59 |  
      4 4

      tady souhlasím s tím, že jsme si ve vápně měli sjednat pořádek, věřte že hrát včera za nás magor Řepka, tak do Koláře nikdo nechodí

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        bongor     před 3 lety 30.08.2021 20:36 |  
        7 0

        On by stačil Ngadeu,ten by ani nemusel faulovat,jen by se zle podíval.Ale je fakt,že jsme moc hodní,potřebujeme pár
        ranařů.Oni v NHL nejsou žádný blbci,vědí proč si drží bitkaře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          jose01     před 3 lety 30.08.2021 21:52 |  
          0 1

          přesně toho jsem myslel, proti němu hrát bolelo ale hrál čistě, silnej, stehna jak Růžičková. Ti naši zákrsci jsou akorát otloukánci

  11. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 30.08.2021 17:31 |  
    6 7

    Předně je ostuda, nevyhrát v zápase, kdy se třikrát vede, byť v nekompletní sestavě. Sundejte si pásku z očí a přestaňme, tvrdit, jak široký a kvalitní kádr máme. Měli jsme 28 fotbalistů, teď máme 12 - 13 marodů. K tomu Zima a Sima na odchodu. Opravdu nevím, s kým nastoupíme na Slovácko a pak na Union.. Zápas v Karviné totožný jako v Příbrami, neudržíme vedení do konce. Soupeř dal gól po naší chybě z brejku a dva ze standardních situací. Opravdu nevím, jak probíhají naše tréninky, když děláme takové žákovské chyby. Hodnocení podobné jen u Tecla s Kolářem jsem váhal, zda dát 3 nebo 4.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      coogee     před 3 lety 30.08.2021 17:37 |  
      5 1

      Nechci Tě chytat za slovo, ale kdybychom 3x vedli, asi bychom neprohráli! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      pehacko     před 3 lety 30.08.2021 18:13 |  
      2 0

      Vedlo se dvakrát

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 10:52 |  
      1 0

      Jenom si to trošku shrneme, ju?
      Od zápasu v Příbrami (18.kolo minulé sezóny) do utkání v Karviné Slavia odehrála na domácí scéně dvacet ligových zápasů a tři pohárové... s bilancí devatenáct výher a čtyři plichty....
      z těch devatenácti výher jich bylo osm o gól.... (Na Slovácku 3:2, s Ostravou 2:1, v Liberci 1:0, se Zlínem 1:2, v Olomouci 1:0, Budějovice 2:1, ve Zlíně 1:0... a pohárové finále v Plzni 1:0)

      A s výjimkou domácího utkání s Ostravou, kde měl v závěru Baník šanci na vyrovnání, jsme pokaždé psali, že si červenobílí výhru zkušeně pohlídali.... soupeře nepustili do tlaku ani k náznaku nějaké šance...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      pehacko     před 3 lety 30.08.2021 18:13 |  
      8 0

      Šmejd má stopku ale nám to prostě body nevrátí…

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bongor     před 3 lety 30.08.2021 20:39 |  
      3 1

      To se to rejžuje,žejo soudruhu Julínku?

  12. Zima

    Steevee     před 3 lety 30.08.2021 18:10 |  
    9 9

    Pořád jsem čekal, jestli přijdou prodeje, ale Zimu, kterej stojí podle TM minimálně 200 mega, střelit Turínu za 150...jestli ono to s tou naší finanční kondicí není trošku jinak, než nám JT říká. Pochopil bych zbavení se velkých smluv s tím, že se ještěněco vydělá, viz. Olayinka nebo Nico. Ale při našem obranném lazaretu poslat Zimu pryč za 150. No dobře....

    • Re: Zima

      Akuls     před 3 lety 30.08.2021 18:17 |  
      2 5

      A to ještě na přestupové částce bude určitě slušným procentem participovat Olomouc. Snad tam neskončí jen na lavičce jako Zmrhal. Zajímavé je, že jde do Itálie. Od toho jeho poloćasového vystoupení v tom přáteláku (0:4) šel Zima s formou dost dolů.

      • Re: Zima

        mig52     před 3 lety 30.08.2021 21:00 |  
        0 1

        Nebude. Olmík ho měl údajně původně prodat za 20 míčů + %. To prý naše vedení odmítlo s tím, že připlatí (10 navíc) a případný dalši prodej bude jen pro nás. Olmíci uznali,že jdeme i do jistého rizika a nakonec na to kývli. Jak jsem koupil, tak prodávám.

        • Re: Zima

          Akuls     před 3 lety 30.08.2021 23:16 |  
          0 0

          Možná máte pravdu, pamatuji se, že jsme za něj tehdy dali Olomouci opravdu těch 30 mil. Kč, ačkoliv měl v lize odkopaných pár minut a všichni se tomu hodně divili, zvlášť když za skoro reprezentanta Jemelku chtěla tehdy Olomouc po tuším Kajratu Almaty jen 20 mil. Kč. No a když prodala Olomouc Zimu tak dobře, tak nakonec Jemelku k jeho velké nelibosti tehdy nikam nepustila.
          Doufám ale, že SKS si do smluv u Simy i Zimy nějaké to procento z dalšího prodeje dá. Když může Havlobrod za svého malého 10ti letého rodáka Součka zinkasovat od SKS 10 % z jeho prodeje do WHU, tak proč ne Slavia od Brightonu či Torina.

          • Re: Zima

            kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 10:37 |  
            0 0

            S tím Jemelkou jsem to tehdy pochopil tak, že Olomouc chtěla to přestupní období prodat jednoho stopera... my jsme tudíž museli nabídnout vyšší částku než Almaty za Jemelku...

            • Re: Zima

              Akuls     před 3 lety 31.08.2021 11:34 |  
              0 0

              Já taky, ale možná by tehdy stačilo Olomouci místo 30ti, třeba "jen" 25 míčů. V každém případě Slavia Zimu evidentně hodně chtěla a věděla proč, ale stejně podle mého šla do velkého rizika, které naštěstí vyšlo, Zima se chytil a JiT s kol. si určitě oddechl.

    • Re: Zima

      Marek3     před 3 lety 30.08.2021 18:19 |  
      10 1

      Se vsim respektem k Zimovi, na jeho soucasnou formu je tato castka vynikajici a priznejme si ze asi i za Simu je slusna. V tomto svetle se ale jevi rozhodnuti neinvestovat extra 500tis Euro do Sheriffa trochu kratkozrake. Po vypadnuti z LM a EL a defenzivni tragedii v Karvine se stale obavam jake dalsi dusledky to bude mit.

      • Re: Zima

        jose01     před 3 lety 30.08.2021 18:56 |  
        1 8

        150 mil? není to málo Antone Pavloviči?

      • Re: Zima

        Cross     před 3 lety 30.08.2021 22:06 |  
        3 5

        Jenom blb prodává, když produkt není v nejlepším stavu. Anebo rychle rychle prodává zoufalec, který je bez peněz… pokus prodat chromého Olejníka, a Simu se Zimou, když je Trpišovský ani nestaví, je znakem zoufalství. Sàm Trpišovský nedávno říkal, že prodávat teď Simu je špatně. .

      • Re: Zima

        o-cab     před 3 lety 30.08.2021 23:04 |  
        0 0

        Sheriff je od zimy zdarma

      • Re: Zima

        koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:48 |  
        0 1

        Klasika :) opět pojďme ospravedlnit / opodstatnit a pochválit jednání našeho vedení.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 30.08.2021 18:20 |  
    13 5

    Julínek neudělil 3 CK, stalo nás to 2 body a Kolare. To prostě muselo být cílený. Od Krulice pochvala, dva zápasy si odpočine a pak suchej hajzl na derby.

    Asi bychom potřebovali posílit i v zákulisí.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Kapitán     před 3 lety 30.08.2021 18:28 |  
    12 6

    je nestastne, ze je to kvuli zraneni, ale mam velkou radost, ze v brane konecne nebude Kolar. Verim, ze mu pauza prospeje a vrati se silnejsi


    Komentář byl uživatelem upraven (30.08.2021 18:28) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Akuls     před 3 lety 30.08.2021 18:45 |  
    9 8

    Slovní hodnocení i známky v pořádku. Jen u Samka se mi zdá ta 8ka přece jen trochu vysoká. Ano má skvělou kopací techniku, přehled ve hře, skvělou průnikovou přihrávkou zařídil první gól, výborně kopnutými rohy se podílel i na dvou dalších vstřelených brankách. Nicméně střed pole Slavii v zápase i díky Samkovi úplně nepatřil. Ani v držení míče jsme nebyli nijak dominantní. Samek je už v 17ti letech výborný s balóném, ale zatím má rezervy v rychlosti, v bránění, nevyhrává zatím skoro žádný souboj o balón, nestřílí, nehraje hlavou a potřebuje zvýšit důraz ve hře. Rozhodně včera nebyl o 25% lepší než Alanorovi "šestkaři". Takže asi by zatím mohla bohatě stačit 7ka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Marek3     před 3 lety 30.08.2021 18:53 |  
      6 2

      Mas ve vsech poznatcich pravdu ale v podstate mel tri asistence na gol. Ja bych se 8 nebal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Leksel     před 3 lety 30.08.2021 18:55 |  
      7 0

      S názorem na Samka se s tebou shoduju, já osobně u něj mám uź odvčera 7. Každopádně se jeví jako velký talent, ten "jeho" první gól byla fotbalová VŠ, skutečná nádhera.

  16. Takže výprodej začal.

    Slávista 51     před 3 lety 30.08.2021 18:56 |  
    0 9

    Kdo všechno to bude ?

    • Re: Takže výprodej začal.

      Slávista 51     před 3 lety 30.08.2021 19:27 |  
      0 8

      Zima do Itálie, Sima do Anglie

  17. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Marek3     před 3 lety 30.08.2021 18:57 |  
    8 0

    Trosku pozitivneji : Schranz zatim vyborny prestup! Ve hre je celkem nevyrazny ikdyz hraje s prehledem a vyborny dozadu. Neni to ten typicky kridelni hrac co utika souperum u lajny ale tlaci se hodne do vapna. Ted aby se ukazal Plavec a Mandous.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Leksel     před 3 lety 30.08.2021 19:53 |  
      2 0

      Tak teď jsi mě dost vylekal, já myslel, že Schranz nečekaně někam přestoupil a ty máš na mysli ten jeho přestup k nám. Fakt mě to rozhodilo, právě Schranze mám rád pro jeho dravost, cit pro kombinaci i dobrý zakončení. Uff :-)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Eskaes     před 3 lety 30.08.2021 21:21 |  
    2 1

    Jsem ze Samka nadšený, asi jako vy všichni ale... určitě tušíme, že tahle pohádka nebude na dlouho. Chci říct, že aby byl skutečnou posilou ve fyzicky náročném Trpišově týmu, je ještě příliš mladý. Být mu o 4-5 let víc, tak jásám, takhle se o něj budu spíš bát, aby mu hvězdnou kariéru nezničilo nějako zranění z přetížení nebo ze střetu s nějakým dospělým vidlákem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      MKCZ83     před 3 lety 30.08.2021 21:49 |  
      7 15

      Tak oni ho můžou zničit i trenéři. JiT nevypadá,že by měl cit a pochopení pro technicky založené a hrající hráče. Nica málem podle mě zlomil, kdy mu trvalo víc než půl sezóny, kdy začal jakž takž být schopný hrát a být prospěšný pro tým.

      Při představě toho, že by se něco takového dělo s drahými posíláme v předních klubech PL, BL a spol. tak by se každý divil.

      Naší trenéři neumí využívat přednosti hráčů a postavit na tom taktiku. Místo toho ty hráče cpou do situací a způsoby hry, který je v souladu s jejich filozofií. Což mělo úspěchy, ale jakmile ti vhodni hráči začnou docházet, tak najednou hrajeme špatně.

      Tak snad nebudou chtít udělat ze Samka Holese nebo Suka, ale budou se snažit jeho přednosti využít ve prospěch týmu. Jeho standardky jsou po dlouhé době k něčemu, doteď to byla velká bída. Stejně tak jeho schopnost kombinovat na málem prostoru... jakmile si to včera byl schopný dát třeba s Oscarem byla radost se na to dívat. Jenže s bezcema typu holes nebo lingr si nic nevykombinuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Steevee     před 3 lety 30.08.2021 22:09 |  
        14 2

        "Naši trenéři neumí využívat přednosti hráčů..."

        Jako četl jsem na náš realizák za poslední dva nebo tři týdny hodně h*ven, ale tohle vede. Gratuluju.

        Já se vůbec divím, že je někdo platí. Nemají cit, neumí využívat silné stránky hráčů, já bych jim zabalil skříňky!:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          MKCZ83     před 3 lety 31.08.2021 10:18 |  
          2 8

          Takže v téhle sezóně se nestává, ze hrají hráči mimo své posty, i když máme na lavičce hráče přesně na ten post, anebo jsme se neobtezovali nikoho přivést. V zápasech nebo částech zápasů hrají hráči, kteří nabehaji spoustu kilometrů male nepodrží míč, i když je to potřeba. Trenér raději staví nedolecene hráče, i když má zdravé na lavičce. A to vše jen proto, ze není schopný nebo ochotný změnit taktiku tak, aby vyhovovala konkrétní situaci hráčského kádru.

          A určitě, tahle sezóna je zatím veleúspěšná, takže všichni dělají svoji práci naprosto skvěle.

          Napiš mi, v čem nemám pravdu, kolik hráčů, co jsme přivedli, hrálo na místě a stylem, kterým hráli v předchozím tymu. A pak se zamysli,kolik hráčů musel JiT předělat (a ze muto trvalo mnohdy i rok), I když si je přivedl sám a hlavně kolik hráčů nepredelal a oni museli odejít, nebo si u nás v klidu dohráli královskou smlouvu.

          Nemluvě o tolika zraněných, kteří jsou z části důsledkem extrémního tréninku a zátěže, na kterou nejsou stavení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Steevee     před 3 lety 31.08.2021 13:34 |  
            3 0

            Jo takhle. Oni nehrajou hráči na svých postech a to je ten problém. Všímavost bude tvoje silná stránka.

            No. Tak jediný štěstí, že když Trpišák přeškoloval Krále ze stopera na DZ, když vydupal univerzála z Holeše nebo Masopusta nebo když Provoda posunul z levé strany doprostřed, tak sis na to, že nehrají na svých místech, jistě taky stěžoval:-) Já vím. Nestěžoval. To jsi držel hubu, protože to vycházelo. Najednou není pár výsledků a už každej mudrlant ví, že to Trpiš udělal špatně.

            Jo, prosím tě. Že jsme od začátku předkol měli de facto 90% loňské jarní pohárové sestavy víc nebo míň (minimálně na nějakou dobu) nepoužitelnou, to sis ale všiml, že jo?

  19. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    eomer (přítel SN)     před 3 lety 30.08.2021 22:55 |  
    9 3

    No mně by spíš zajímalo co dál. Jak to budeme hrát fakticky s jedním stoperem. Pokud vezmu zraněné na začátku a teď , tak situace je spíš horší. Za KJ jsme měli trvale 6-9 hráčů mimo, ale tohle je nade všechny meze a to je rehabilitační program úplně někde jinde. Malovat si, že uhrajeme nějaké body v KL resp. postoupíme do jara je za této konstelace utopie. Než si to sedne je min měsíc pryč. Při nevýhře ligy budeme startovat max v KL a bude dost těžké projít za rok do pohárů = příští rok bez pohárů ??! Také počítám s Nicovým odchodem v zimě a stejně tak s PO. Nebo-li stavíme znovu nový tým. Za mě Je absolutně nutné vyhrát ligu a okamžitě sehnat hotového stopera,

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Marek3     před 3 lety 30.08.2021 23:28 |  
      1 1

      Tak ja stale doufam v prestup. Na ligu ok- az se vrati Sevcik, Maso, Kuchta, Olayinka, Bora, Bah tak budeme ligu mlyt i bez stoperu. Souhlas ale v poharech kde jsme se uz presvedcili ze uroven stoperu musi byt vyssi. Ja doufam ze uz Jarda jede do Norska pro Sheriffa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      SirCohen     před 3 lety 31.08.2021 08:33 |  
      5 3

      Přesně, sezona je v prd... A koukám, že už nejen sezona, ale minimálně celá další 5letka či dekáda!

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:50 |  
        1 3

        To už je taky trapný

  20. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    o-cab     před 3 lety 30.08.2021 23:11 |  
    8 2

    zmínka je už u Ekpaie ale škoda že tu není hodnocení Hromady protože ten co tam udělal u vyrovnání na 3:3... chci tím říct, že stavět Holeše na stopera znamená oslabit tým na dvou pozicích, což už jsem psal u zápasů EL jako velkou Trpišovského chybu. nevím proč ji dělá ještě dnes. stejně jako ten ostych se Samkem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 31.08.2021 01:52 |  
      1 1

      jak Kubu Hromadu mám rád, tak tohle jsem opravdu u profifotbalisty nepochopil. jediné co snad je podcenění situace jako že už je konec a co se může stát. S TomHolešem taky souhlasím, je to oslabení dvou postů dát jej na stopera. Zas koho tam dát, Ousou byl dost šílený, nervozita a šel o půlce dolů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      japoko     před 3 lety 31.08.2021 10:54 |  
      4 1

      Hromada - jedno ze zklamáni podzimu!

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:30 |  
        5 2

        Teprve podzimu? Už jste zapomněli, kdo zapříčinil ten vyrovnávací gól na Arsenalu? Hromada nemá ve Slavii už co dělat rozhodně déle, než jen tuto sezonu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:38 |  
          0 0

          Vyrovnávací gól na Arsenalu? Nemám zrovna sloní paměť, ale něco mi napovídá, že tam jsme prohrávali a vyrovnali Holešem až někdy úplně ke konci zápasu. Se závěrem souhlas.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:39 |  
            0 2

            *sorry, chtěl jsem napsat obdrženým :) Dík za připomínku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          padre     před 3 lety 31.08.2021 12:58 |  
          0 0

          Vyrovnávací gól "zavinil" Holeš!!! A byla to naprostá euforie!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          japoko     před 3 lety 31.08.2021 13:18 |  
          1 2

          To zcela jistě, stejně jako Buren! Ale u Hromady jsem naivně nějaký progres očekával!

  21. pročetl jsem si komentáře

    ColinSKS     před 3 lety 31.08.2021 02:09 |  
    7 2

    a divím se. z mého naprosto laického pohledu vedení vsadilo na CHL a ponechalo si kádr co nejširší. logický krok. pak se nepovedlo postoupit a nevyšla ani EL. Tak je logický krok č. 2 kádr zůžit, peníze nerostou na stromě a hráči nehrají zadarmo. Sima/Zima se zraní a neprodáme je ani za 5 korun. Někdy sázka povede, někdy ne. mě se toho nepovedlo sakra dost a taky si říkám, kdybych cobych jakbych atd ...... Na stoperu budeme muset asi trochu improvizovat, to je fakt, ale jinak máme celkem solidní bázi hráčů, jak v kádru tak na hostováních.

    • Re: pročetl jsem si komentáře

      o-cab     před 3 lety 31.08.2021 09:03 |  
      4 3

      dost nad tím přemýšlím a samozřejmě to je vždy sázka a riziko. nicméně klub stále dělá rozpočet na úrovni EL/KL, což Tvrdík mnohokrát opakoval, a tím pádem pokud je šance prodat hráče za něco co se tomu ročnímu rozpočtu blíží, ať už v případě Koláře nebo Simy, tak je kardinální chyba to neudělat. neexistuje hráč, který má pro klub větší hodnotu než 400m CZK jak si vedení myslelo. byla šílenost si něco takového myslet a teď počítáme ztráty. 300m za Simu není úplný průser, jenom zklamání, ale Kolář už nevidím že by kdy šel někam za víc než teď Zima, u toho to byl úplný nesmysl už tehdy.

      • Re: pročetl jsem si komentáře

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 11:47 |  
        1 0

        Ony by ty částky nebyly zase takový nesmysl, kdyby a) se postoupilo do LM a tam jsme zahráli pár dobrých zápasů; b) kdyby si Sima držel výkonnost; c) kdyby do toho nehodil vidle celej Covid 19.
        No, ale je fakt, že kdyby byly... ryby... atd. Takhle, v současné době, je to asi maximum jak za Zimu, tak Simu. Vypadá to, že peníze potřebujeme.

        • Re: pročetl jsem si komentáře

          o-cab     před 3 lety 31.08.2021 12:02 |  
          1 2

          o tom já nemluvím - právě že ty částky byly reálné. já kritizuju Tvrdíkovo šílenství odmítnout 400m za Koláře a 500m za Simu protože to se jinak než šílenstvím nazvat nedá. to je téměř roční rozpočet klubu a za to prostě žádný hráč nestojí.

          a i kdybychom to nebrali plošně tak individuálně - 400m za gólmana už do český ligy nabídka nikdy nepřijde a 500m za teenagera, který takto rychle vystřelí se rovněž neodmítá, teď vidíme co s ním udělalo pár měsíců bez formy a disciplíny.

          • Re: pročetl jsem si komentáře

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:28 |  
            1 0

            Tak je fakt, že ceny se odvíjí v čase a v závislosti na mnoha faktorech. Tenkrát to po LM a dvou čtvrtfinále EL vypadalo, že fakt lepší nabídka přijde. Teď už jsme jen generálové po bitvě :)

            • Re: pročetl jsem si komentáře

              o-cab     před 3 lety 31.08.2021 12:49 |  
              0 0

              s tím já nesouhlasím. kdy naposledy přišla nabídka na brankáře z české ligy byť za symbolických 100m?

              400m odmítnout je prostě arogance a šílenství. za to přestupujou gólmani do PL z bohatších a větších klubů než jsme my.


              Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 12:52) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 09:01 |  
    10 9

    Přeji Vám všem pěkný den.
    Sice tady máme na Šumavě "pošmourno", ale dobrá káva to jistí:-))).
    Hodnocení Alanora je přísné a je to i vzhledem k vývoji zápasu a i jeho výsledku pochopitelné.
    Známky tak beru.
    Sice někde bych možná viděl něco jinak, ale to je v podstatě marginální rozdíl.
    Ondra Kolář teď má období složitější. Ani jednou ještě nehrál víc jak dva zápasy se stejnou obranou.
    To je asi také jeden z důvodů jeho někdy nejistých reakcí a nepodařených řešení. Je to škoda, ale asi by potřeboval opravdu pauzu. Teď ji bude bohužel mít. Byl to od toho mladého Poláka faul loktem jako prase.
    Jenomže já vidím problém především v záloze!!!!
    Naše záloha byla vlastně vždycky zdrojem síly a neustálého tlaku dopředu.
    Byla to taková intezita, že záloha soupeře se tak nedostávala do podpory útoku a na naší obranu tak nebyl žádný enormní tlak. Proto byla naše obrana dobrá, mohla rozehrávat a Ondra Kolář neměl tolik práce.
    Ševčík, Provod, Stanciu, Masopust, Holeš, Traoré a i Oscar a krajní obránci byli v roli "halvbeků" a náš soupeř nevěděl kam dřív skočit, navíc jsme na tom byli fyzicky tak, že nám soupeř okolo 65 minuty fyzicky "odpochodoval".
    A teď máme zálohu, která spolu nikdy pořádně nehrála, proto taky chybí ten kolotoč, co naši kluci dovedli udělat.
    Musíme mít trpělivost a počkat, až se nám někteří marodi vrátí.
    Pokud se nám uzdraví Ševčík, Plavšič, Masopust a bude už v pořádku Kuchta, Bah a také Ondra Kúdela, tak se to dostane zase do obrátek.
    Trenéři mají ode dneška možnost 14 dní kluky připravit a dát tomu to, co kluci potřebují, tak máme možnost se dostat i do herní pohody.
    Nejsem slepý a vidím, co nás trápí.
    Vidím, že Madsen nebude žádný "kauf", to se nepovedlo.
    Vidím, že Ousou je podobný příběh.
    A jak se říká......"z ho..vna bič neupleteš".
    Naopak, máme z vlastních zdrojů Samka a tam naopak vidím, že v tom klukovi něco je. Tak toho kluka hlavně dobře pohlídat, ať nám herně roste. Je to tak trochu "můj druhý Luboš Kubík".
    Povedl se Schranz a s Oscarem tam začíná dobrá (a teď se za to slovo omlouvám) participace:-)).
    Myslím si, že teď bude mít i možnost se ukázat Mandous.
    Zápas v Karviné byl také posouzen panem Příhodou.
    Prosím Vás jak dlouho bude třeba ještě koukat na to, jak si nás jakýsi Pechanec stále maže na chleba.
    A Julínek???
    Jestli takový rozhodčí nepozná ani ze tří metrů, že se jedná o ČK, tak jde pískat na nádraží a toho Pechance ať vezme s sebou.
    Navíc, pokud si pozorně prohlédnete situaci před druhou brankou Karviné, tak Křapka tam v tom souboji zahrál rukou......
    Ale to už je teď pryč.
    Odchází nám Zima a Sima.
    Přeji jim oběma sportovní štěstí a ať hlavně neleští lavičku.
    Slávii mám rád a lidi co pro ni dělají a makají od nevidím do nevidím taky.
    Přirovnal bych to jako k sňatku.
    Zdá se by mít naprosto úchylné!!!! abych si dobrovolně vybral za partnera někoho, na koho pak budu nadávat a "lejt" kýble špíny. Kdo je pak větší pokrytec a srab?
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Monarchie     před 3 lety 31.08.2021 09:34 |  
      5 1

      Byl jsem od toho kousek, Křapka navíc držel za dres a Santos dle mého názoru fauloval Tarase. Ty tresty jsou strašně nízké, vezměte si, že Pechanec dostane za 3 týdny pískat Spartu a je vysmátý. Na to, jak mladé mužstvo má Karviná, 8 hráčů ročník 2000 a více, tak nás doslova zamordovali.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Slávista 51     před 3 lety 31.08.2021 10:12 |  
      5 4

      Kolář by nebyl v pohodě ani za stále stejnou obranou, bohužel. Ten problém je jinde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 11:30 |  
        1 1

        A kde? Díky za odpověď.
        Sokrates55

  23. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Srdcar114     před 3 lety 31.08.2021 10:22 |  
    4 2

    Dnes prý Zima podepsal smlouvu v Itálii,odchází další stoper.Máme jich teď neskutečně málo,navíc budeme zase často hrát neděle čtvrtek neděle. Je nutné co nejdříve přivést nového stopera. S hodnocením hráčů,celého zápasu i rozhodčího souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      SirCohen     před 3 lety 31.08.2021 10:55 |  
      1 10

      Kúdela, Kačaraba, Ousou, Tijani, Takács, Hovorka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Alanor (admin)     před 3 lety 31.08.2021 11:20 |  
        8 1

        Hovorku a Tijaniho si rovnou škrtni. Pochybuji, že se na podzim reálně objeví na hřiště. U obou navíc velký otazník i směrem do budoucna.

        Takács - na ligu má, ale těžší zápasy plus Evropa je s otazníkem. S ještě větším otazníkem je pak jeho zdravotní stav.
        Ousou - kupoval se jako hráč pro budoucnost, jeho současná kvalita je s velkým otazníkem
        Kačaraba - mám k němu sice výhrady, ale vypadá to, že v naší situaci ještě bude zlatý
        Další variantou jsou Holeš, který podle mě na stoperu dobrý není, oslabí se tím střed a navíc je vykartovaný na alespoň 1 zápas v KL. Bořila tam snad už nikoho nenapadne dávat.

        Takže mi z toho vychází, že sázíme na to, že se Kúdela brzy uzdraví a že bude fit. Jinak je to velký risk jak vzhledem k boji o 1. místo (kde by případně ještě bylo jaro na nápravu), tak vzhledem k postupu do jara v Evropě.

        P. S. S prodejem Zimy souhlasím. Nabídka je ok, jde do špičkové ligy, odehrál tu rok a třičtvrtě, peníze zřejmě potřebujeme a nejsem přesvědčen o tom, že by jeho cena dál musela stoupat.


        Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 11:21) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Alanor (admin)     před 3 lety 31.08.2021 11:23 |  
          2 0

          A ještě mi tam chybí resumé, jak to řešit. Buď by měli být trenéři přesvědčeni o Ousouovi, že má kvalitu a když bude muset naskočit, tak nevyhoří, nebo by se měl ještě někdo přivést.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Marek3     před 3 lety 31.08.2021 11:30 |  
            2 0

            Alespon ten mlady Ukrajinec z Budejek. Proti spine hral dobre a je perspektivni.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 11:42 |  
              0 0

              Talovierov? Minulou sezónu byl tady docela často zmiňován, letos to nějak opadlo.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Marek3     před 3 lety 31.08.2021 12:07 |  
                0 0

                Jj, dekuji.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Monarchie     před 3 lety 31.08.2021 11:48 |  
            5 6

            Prodej Zimy je absolutní nesmysl, jak to tu někdo psal, jen lepíme díru na platy průměru. A potom kupovat další průměr?
            Alanore moc si vážím Vašich příspěvků, ale ten briliant se měl leštit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          o-cab     před 3 lety 31.08.2021 11:32 |  
          4 1

          to že Tvrdík u Mádla píše něco o Tijanim je známka zoufalství. se vším souhlas.

          myslím ale, že to není tak černé - Kúdela Kačaraba je velice silná dvojice. od zimy se může zdarma podepsat Sheriff. hlavně se nesmí nikdo zranit.


          Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 11:33) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:00 |  
        7 2

        Máme jediného spolehlivého kvalitního stopera a to je Kúdela. Ten je ale teď cca měsíc mimo hru, pak bude dohánět tréninkové i zápasové manko.

        Kačaraba - ještě před pár týdny na odstřel. Pak z nouze ponechán. Zlepšuje se. Snad to bude mít stoupající tendenci a stabilitu.

        Ousuou - velká neznámá. V Karviné tedy zatím nic moc. Zatím nemám ten pocit, že to bude stoper, na kterém bude tíha těžkých zápasů s Feeyenordem nebo Unionem... Rád se ale nechám překvapit.

        Hovorka, Tijani - po zraněních. Otázka, kdy se dostanou do nějaké dobré formy.

        Takács - tady žádná sláva. Navíc dost často laboruje se zdravím.

        Takže shrnutí - prodat Zimu za 150 mil. Kč je dobrý prodej, ale nemyslím si, že je to vhodně načasovné. Aktuálně máme na nejbližší zápasy jednoho stopera, kterého jsme se chtěli ještě před měsícem zbavit (Kačaraba) a jednoho nevyzkoušeného cizince (Ousou). To mě klidem tedy moc nenaplňuje. Osobně bych s prodejem Zimy ještě počkal. Je hodně mladý a nemyslím si, že aktuálně je na vrcholu jeho výkonnosti a formy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 12:40 |  
          1 1

          jenomže ono nejde jenom o výdělek... tady nejsme na burze, abychom si řekli, že s prodejem akcií pomerančů počkáme ještě dvě minuty.......
          Tady jde i o to, že nabídka z Itálie (potažmo Anglie, a řekněme ještě Německo a Španělsko) je něco, co zamotá hlavu i tomu hráči... zdaleka ne každý je na tom jako Suk, který klidně vydržel nejít do Fioremtiny, či Bergama a počkal si na tu Premier League....

          Je to i vzkaz těm dalším: když půjdete do Slavie a chytnete se, můžete být za dva roky v TOP lize... Hráčská kariéra je krátká a zdaleka ne každý ji chce prožít celou v naší lize - i kdyby to mělo být v tom nejlepším klubu.... takřka každý hráč sní o tom, že se dostane do nějaké TOP ligy - my těm nejlepším musíme ukázat, že jim to dokážeme splnit...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          SirCohen     před 3 lety 31.08.2021 13:46 |  
          1 1

          To psal Tvrdík a já mu věřím :)

  24. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    gazza     před 3 lety 31.08.2021 10:54 |  
    2 5

    Hodnocení za 1 !

  25. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    gazza     před 3 lety 31.08.2021 11:03 |  
    5 18

    Začíná se ukazovat jak kurev... moooc nám chybí Nezmar.Doplňování kádru naprosto chaotické.Kupujeme průměrné a podprůměrné hráče !Sakra kolik se jich zde vystřídalo ?!Vždyť to je možná světový rekord!Člověk si již ty hráče ani nepamatuje .Začíná v tom být pořádný bordel!!!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      o-cab     před 3 lety 31.08.2021 11:29 |  
      5 3

      nesmysl, Nezmar je strašně přeceňovaná postava, kvalita přestupů šla od jeho odchodu nahoru stejně jako čistota v klubu

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        kapitan.pisoar     před 3 lety 31.08.2021 14:35 |  
        1 6

        Nezmar hlavne usiloval o dlouhodobe vyrovnany rozpocet a stabilni kadr, tak aby jsme nemuseli podavat hrace hluboko pod cenou, jen proto, ze jsme nepostoupili do poharu, tak jako to delame ted…

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 15:21 |  
          0 0

          Co se týká Nezmara, myslím, že jsme tehdy příliš podléhali svým dojmům a pocitům. Kdo z nás tady vidí do chodu klubu? Vyrovnaný rozpočet nebyl Nezmarovou starostí, byl toliko sportovním ředitelem. Povýšil teprve po "odchodu" Kroba, o který se sám přičinil, když na něj chodil žalovat. Nicméně finanční ředitel byl a je pořád někdo jiný. Taky ho bylo nejspíš dost často dost...
          A prodávat pod cenou? Máme teď na ty dva nějakou jinou, vyšší, nabídku?


          Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 15:22) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          damade     před 3 lety 31.08.2021 19:09 |  
          1 0

          "Prodávání hráčů pod cenou" je obecně šíleně pitomost. Kdyby na Zimu byla nějaká lepší nabídka, než ta od Turína, tak jí příjmeme a do Turína nejde. Jenže ta největší nabídka byla od Turína a tudíž jde do Turína. Tohle je jeho cena.


          Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 19:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 11:40 |  
      2 1

      Kdežto za Nezmara, co nákup, to trefa do černého, co?!?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:04 |  
      10 1

      Nesmysl. I za Nezmara se dělaly slabší nákupy. Navíc zrovna tohle přestupové období mi přijde jako dobré posílení. Bohužel sešlo se několik faktorů (Euro, únava, zranění, Covid omezení, smůla), které lze jen těžko ovlivnit.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 12:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:34 |  
        1 1

        Přesně tak: EURO, prakticky žádné soustředění, prapodivná příprava, krátké volno.
        Jestli tady bude covid i v příštím roce, stálo by za to změnit místo soustředění a místo striktního Rakouska jet třeba do volnějšího Maďarska.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 12:34 |  
      5 2

      Jasně, třeba Vantruba, Pokorný, Baluta, či Matoušek, to byly kaufy jako hrom

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Dobi     před 3 lety 31.08.2021 13:28 |  
        4 1

        Příteli,
        tenhle kousek diskuse mi dokazuje, že moje rozhodnutí se, pokud možno, nevyjadřovat k hráčům, bylo správné. Jen opět zdůrazňuji tragičnost toho zranění Kúdely a opět připomínám, že první výtky proti Kolymu se objevily po brutálním faulu té skotské poloopice. Jako kluk jsem jezdil 10 let s rodiči do Doks k Mácháči. V sousedství bydlela babka, kterou lehounce porazilo auto. Nikdo si nedovede přestavit tu její fobii, když se na konci dlouhé přehledé ulice objevilo auto (to byl přelom 50. a 60.let)...Člověk to vše drží v podvědomí a Kolyho plně chápu. Je to tragédie. Jsem zvědav, jestli ten skorovrah přijede na toaLetnou......

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Akuls     před 3 lety 31.08.2021 16:35 |  
        1 2

        Pro každý klub je kvalitní sportovní ředitel požehnáním. Nesmí ho ovšem dělat dálkově z Liberce, současně přitom studovat VŠ a ještě dávat každý kvartál výpověď.
        Třeba v Bayernu Mnichov vzpomínají dodnes na období, kdy dělal Juppu Heynckesovi oponenta a supervizora z pozice sportovního ředitele Matthias Sammer. Tehdy se oba postarali o obrovský progres klubu a hlavně o to, že po zisku několika titulů klub ve svém vývoji neustrnul a hlavné nepodlehl sebeuspokojení.
        Ano ti 4 hráči přišli za Nezmara, ale pokud vím, tak Pokorného s Kúdelou si na Tvrdíkovi doslova vydupal JiT, protože nějak nevěřil Delimu s MNN (cizinci - jazyková bariéra - špatná komunikace se spoluhráči - strach z jejich odchodu). Balutu Slavii vnutil analytik Dobiáš, protože měl skvělá čísla a měl to být další kauf z Rumunska a la MNN. Slavia asi chtěla mít svého Stancia a taky alternaci k Hušbauerovi. Počítám, že kdyby to bylo jen na JiT a Nezmarovi, tak by do Slavie nikdy nepřišel. Vantruba, obrovský brankářský talent, který asi nepadl trenérovi brankářů Štěpánovi Kolářovi do oka a neustálá neperspektivní hostování ho úplně odrovnala. A konečně Matoušek, dobře si pamatuji, že ač jste o jeho existenci neměl ani páru, ačkoliv to byl nejlepší hráč a střelec druhé ligy a toužily po něm všechny prvoligové kluby, tak po druholigovém zápase Příbram vs. Bohemians, z kterého jste viděl 45ti sekundový šot v BBS, jste tady prohlásil, že to je nový Milan Baroš!!! Řada členů zdejší komunity tvrdila, že to je dokonce český Kylian Mbappé. Bohužel až na vítězný gól v Kodani to ve Slavii zatím nepotvrdil. Vinu na tom asi má i jeho malá sebedůvěra a z toho plynoucí neustálá hostování a pak opakující se problémy se zadním stehenním svalem. Tehdy se ale hlavně furiantsky zachoval JT, který nechtěl aby Matoušek skončil v ACS a akceptoval Starkův požadavek a Matouška za 40 mil. Kč do SKS koupil a všichni jsme mu tleskali. Myslím, že JiT ani Nezmar neměli šanci mu v tom zabránit i kdy chtěli, ale počítám, že určitě nechtěli, Matouška chtěl do týmu každý trenér u nás. Mám pocit, že právě vysokou částku, kterou Slavia Příbrami zaplatila a i vysoký plat, který ve Slavii jistě dostal, Matoušek psychicky neunesl. Je to něco podobného jako se už kdysi přihodilo za trenéra Cipra Švancarovi, který dnes přiznává, že to tehdy nezvládl hlavně v hlavě, kterou měl po příchodu do Prahy a do Slavie v oblacích.


        Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 17:26) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Dennis     před 3 lety 31.08.2021 17:28 |  
          2 2

          Uz to zaznělo minimálně 20x, nevím, proč tady tuhle lež pořád někdo znovu a znovu opakujete. Matoušek nestál 40 milionů!

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Akuls     před 3 lety 31.08.2021 19:16 |  
            0 1

            A kolik tedy? Ve sdělovacích prostředcích se při přestupu uváděla tato částka a potom znovu, když se psalo, že se Matoušek z velké části zaplatil, když Slavii zajistil svým gólem v Kodani postup do jarních bojů v E.L.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 01.09.2021 09:22 |  
              1 0

              Několikrát už tu bylo psáno, že Matoušek v základu stál asi polovinu... zbytek byly dohodnuté bonusy, které nebyly naplněny...

              Ale ono to samozřejmě ve sdělovacích prostředcích znělo více bombasticky, když se to k tomu hned na začátku připočítalo: "Cena se může vyšplhat až na 40 milionů!" zní lépe, než: "Slavia teď zaplatila dvacet a dál se uvidí."

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Akuls     před 3 lety 01.09.2021 09:53 |  
                0 0

                To mi tedy uniklo, děkuji za informaci. Tak to mají nyní nervy Starka i Matoušek. Hráč by určitě své rodné Příbrami ty bonusy zajistil a pan majitel by potřeboval, aby se Matoušek hodně rychle zmátořil a byl to znovu ten česky Mbappé. Slavia by v tom případě určitě ráda těch 20 mil. doplatila.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 01.09.2021 09:26 |  
          0 0

          Já jsem tím chtěl jenom říci, že každý sportovní ředitel někdy udělá nákup, který se úplně nepovede... Důvody mohou být různé - od opravdu špatného odhadu, po nepředvídatelné varianty se zraněním, nebo i mimofotbalovými problémy...

          Vzpomeňme si třeba, jak byl vedle Nico, když jeho žena potratila - kdyby se něco podobného stalo nové posile, která by se z toho už nevzpamatovala, nebo by chtěla okamžitě pryč, protože y ten nepříjemný zážitek měla spojený s naším městem a už by tu nevěřila žádnému doktorovi...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Akuls     před 3 lety 01.09.2021 10:35 |  
            0 0

            Nezdá se mi, že by nákup posil šel jen za sportovním ředitelem. Podle mne to je kolektivní dílo a nakonec to schvaluje Boss JT a někdy možná i matjitel. JT si asi občas udělá radost a koupí hráče, o kterého třeba trenéři a sportovní ŕeditel až tak nestojí (Švento) a nebo chce současně i poškádlit konkurenci (van Kessel, Matoušek, Hellebrand, Stanciu, Plavšić).
            Při posilování týmu má v každém klubu sportovní ředitel určitě hodně důležité místo, možná má někde i právo veta, ale podle mne by měl především plnit roli oponenta a supervizora. JiT sice říká, že vše (sestavu, taktiku, změny v kádru atd.) probírá s asistenty a trenéry brankářů, že mají různé názory, ale vždy dojdou ke společnému konsenzu, ale zároveň také několikrát řekl, že jsou blázni či dokonce šílenci a že jsou všichni naladění na stejnou notu. Proto si myslím, že takový náš respektovaný a konstruktivní Mattias Sammer, který by měl určitý odstup a nadhled, by JiT s kol. i celé Slavii hodně pomohl. Číňané, JT, JŠ, JiT s kol. i Nezmar se postarali během 5ti let o obrovský progres klubu, ale nyní je třeba, po úžasných sezónách nepodlehnout sebeuspokojení a nezačít stagnoval. Paradoxně nám k tomu možná pomohou i ty trochu smolné porážky od Ferencvárose a Legie. K tomu abychom se stali středoevropským či východoevropským hegemonem nám toho totiž ještě hodně chybí a navíc ani jinde nespí, dokonce i na druhém břehu Vltavy.


            Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2021 10:41) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 01.09.2021 10:56 |  
              1 0

              Dobrá tak řekněme, že každý kolektiv trenérů, sportovních ředitelů a majitelů udělá někdy přestup, který úplně nevyjde.... namátkou si vzpomínám na borce jménem Bebé, který zazářil na MS bezdomovců a za velké peníze ho koupil sir Alex Fergusson do Manchesteru United...

              Tedy i tento stratég ve spolupráci se skautským oddělením ManU udělal přestupovou botu... a že v jeho době byly United hegemonem celé Evropy... :-)

              https://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/zahranicni-souteze/bezdomovec-ktereho-koupili-united-byl-zajicem-v-pytli_179823.html?showTab=diskutovane

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Akuls     před 3 lety 01.09.2021 12:13 |  
                0 0

                No to určitě, ale přece jen ta čtyři Vámi uvedená jména se mi nezdají jako úplně vhodný příklad. To že to u nich nakonec výkonostně a tím pádem ani finančně nedopadlo, či asi nedopadne, je věc jiná. Navíc pochybuji, že má ve Slavii sportovní ředitel u posil právo veta. Možná, že je Nezmar ani nechtěl, ale dovedu si představit důvody proč tyto hráče Slavia chtěla. Vantruba a Matoušek mladí, talentovaní, Pokorný už zkušený hráč, kterého dobře znali z Liberce a který si zahrál za Monpellier i Ligue 1 a Baluta, hvězda University Craiova a rumunský reprezentant.
                U Pokorného a Matouška jejich kariéru ovlivnilo chatrné zdraví. Vantruba nedostal příležitost a tak jen u Baluty se asi dalo předpokládat, že mu soubojová Kaprliga nebude vyhovovat a že ho bránění ani důrazu, při jeho fyzické muskulatuře, ani JiT nenaučí. Pokud vím tak ani v Puskas Akademii pevné místo v základní sestavě nemá.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 01.09.2021 12:23 |  
                  1 0

                  Tím pádem se klidně můžeme obloukem k tomu prvním příspěvku na který jsme reagoval.....

                  Větou, že je sportovní ředitel "možná ani nechtěl", můžeme zpochybnit každý nepovedený přestup i v současnosti....
                  A to nemluvím o tom, že si tím pádem můžeme i položit i otázku, jestli nám opravdu tak chybí bývalý sportovní ředitel, kterému sem tedy přicházeli hráči, které možná ani nechtěl... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:36 |  
      5 14

      Na přestupy měl nejlepší čuch Uhrin. Upřímně bych ho do funkce sportovního ředitele angažoval radši, než Bílka, kterej byl ještě před dvěma lety Trpišův podřízený a je tam spíš jako že „se všema jsem kamarád“. Otázka je, nakolik jsou vůbec Trpiš, Kostl a spol. schopni unést jiný názor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Steevee     před 3 lety 31.08.2021 13:25 |  
        1 0

        To je vtip?:-) Uhrinova práce byl Ngadeu. Ze kterého mimochodem Kastrol nedokázal dostat zdaleka to, co v Ngadeuovi bylo. A dál?

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Akuls     před 3 lety 31.08.2021 17:04 |  
          0 0

          Pavlenka, Holík, Frydrych, MNN, Bořil, Bílek, Hušbauer, Barák, Švento, van Buren, Mešanovič, Mingazov, Ščuk, Mihalík, van Kessel (toho ale nechtěl, koupil mu ho Tvrdík, aby nešel do Sparty).

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Steevee     před 3 lety 31.08.2021 20:31 |  
            0 2

            Tak to jsem nevěděl, že Kastrol byl generální sportovní manažer, jenom ukazoval na hráče a ti přicházeli. Ještě bych prosil připomenout výsledky a hru, kterou s tímhle kádrem předváděl. Děkuji...

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Akuls     před 3 lety 31.08.2021 21:31 |  
              1 1

              A proč pak? JS přece nechce aby šel trénovat, on jen tvrdí, že DUML má čuch na výběr posil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 01.09.2021 09:29 |  
        0 0

        Takže si zopakujeme nějaká jména, ju? Jaroslav Mihalík, Gino van Kessel, Jasmin Ščuk, Libor Holík, Ruslan Mingazov.... a teď dejme na váhu jednoho Ngadeua a budeme zkoumat, jestli to převáží :-)

  26. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    bbslavia     před 3 lety 31.08.2021 12:03 |  
    6 17

    Dobrý den,rozpočet Slávie počítá s příjmy z LM,tak je nastavený.Je třeba si nalít čistého vína.Ani postup do EL by nepřinesl výrazně vyšší příjmy.Prodej Zimy a Simy je logický finančí krok.Problém vidím v tom,že nedoplňujeme kádr kvalitou,pouze kvantitou.Otázka je,koho budeme prodávat v dalších letech,okruh potenciálních hráčů za vysokou cenu se tenčí.Další problém vidím v tom,že utržené peníze půjdou na provozní náklady,hlavně platy.Investice do kvalitních posil a vybudování mládežnické akademie z toho nebude profitovat.Těšit nás může výkon mladého Samka,ve Vlašimi se rozehrává Višinský.Bohužel Hellebrand s Beranem zatím za očekáváním,snad se to zlepší.Potřebujeme doplnit kádr o kvalitu,hlavně aspoň jedoho dobrého stopera a jednoho hráče do zálohy.Nejděme cestou Plzně při doplńování kádru,kdy kupovali hráče,kterým skončila smlouva.Nechtěli investovat do kvality a mládeže,teď se jim to vrací.Snad se podaří návrat některých marodů a projeví se to ve hře po reprezentační pauze.Ale trvám na tom,že musíme investovat,jinak přijdou horší časy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      o-cab     před 3 lety 31.08.2021 12:16 |  
      7 4

      má cenu číst dál než za první větu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 12:33 |  
        7 4

        Nemá... hrozný blábol...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          bbslavia     před 3 lety 31.08.2021 12:38 |  
          7 14

          Slávia musí prodávat,aby naplnila díru v rozpočtu.To není blábol,ale realita,kterou nikdo nechce vidět nebo číst.A doplnění kádru o hráče typu Madsen,Oasu nepřinese žádný progres.To je snad každému jasné.A že nepřijdou žádné posily,které by přinesly kvalitu na postech,kde nás tlačí bota,to je snad taky jasné.Víc objektivity.Nebo snad víte o nových hráčích,kteří přijdou za peníze z přestupů Simy a Zimy.Pokud ano,nechám se rád překvapit.Nevěřím tomu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 13:21 |  
            9 3

            Nezlob se na mě, ale to je nesmysl na nesmysl....

            1. loni jsme skončili dle výroční zprávy v plusu - bez LM i bez prodejů - loni nikdo neodešel, tak proč bychom najednou měli lepit díry v rozpočtu? To je realita, kterou nějak v panice odmítáš vidět...

            2. Už nějakou dobu doplňujeme kádr o hráče, které tréninkem a nasazením zlepšujeme... už trojice Ševčík, Masopust, Král nepřicházela s tím, že jsou okamžitě lepší než hráči základu - dostali se tam během prvního půlroku svého angažmá... tak to jde rok, co rok - Oscar, Holeš, Provod, Lingr... každý z nich přicházel jako rozšíření kádru a backup pro hráče základu, který posléze odešel... Zima přicházel s tím, že zkusíme zapracovat dvacetiletého kluka se dvěma starty v lize... a výsledek je že odchází za 150 mega... Sima byl kometa loňského roku - nikdo ho neznal v okamžiku příchodu - stejně jako neznáme ty, kteří přišli letos...

            3. letos se cíleně dopředu kupovali a podepisovali hráči na posty, kde se očekávalo, že budeme prodávat - Plavšić, Schranz a Ekpai na kraje zálohy, Ousou na stopera a Madsen do středu zálohy... Nevidím jediný důvod, proč by s ekdokoliv z nich nemohl vyšvihnout podobně jako Sima...

            4. teď už samozřejmě nikdo nepřijde - (možná nějaká zajímavá hostovačka na poslední den, jako když přede dvěma roky přišli Provod, Takács a Zima) kádr byl dostatečně rozšířen před předkoly - teď už je medvěd naporcován (ví se, kolik kdo dostane za účasti v Evropských pohárech) a jede se dál - podobně jako loni touhle dobou....

            To co píšeš, mi psali kolegové loni: "Ten kádr děsně oslabil, už tam nejsou fotbalisti.... Hušbauer a Stoch to byli hráči, koho zajímá nějaký Zima, Sima, nebo Lingr..." a já jim říkal: Vydržte do jara - sezóna se vždycky hodnotí až na konci..."

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              bramburek (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 14:31 |  
              0 0

              před dvěma roky v poslední den to byl Hora, ne Zima... Zima přišel až pak v zimě...

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 14:38 |  
                0 0

                Máš pravdu - myslím Hora, píšu Zima :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              bbslavia     před 3 lety 31.08.2021 14:40 |  
              6 9

              Nezlob se na mě,ale je vidět,že jsi viděl fotbal jen televize.Loni jsme získali bonus přes 150 mega z 4.předkola LM a další velké peníze z postupu do čtvrtfinále EL.To letos nebude ani náhodou-viz nutné prodeje Zimy a Simy.Doplnění kádru jsme mohli poznat v zápasech s Ferencvárošem a Legií.Pokud jsi viděl hráče jako Ousu a Madsona před příáchodem do Slávie,tak nemůžeš očekávat zvýšení kvality kádru,to samo Kačaraba.Vždyť místo toho hraje Samek v záloze a Holeš v obraně.Asi tak.prostě kvalita kádru jde rapidně dolů a vidí to každý.Kdybychom nebyli v rozpočtu závislí na penězích z LM,tak už dávno máme mládežnickou akademii a každý rok investujeme peníze do 2 kvalitních hráčů.Chtěl bych mít Tvůj optimismus,ale realita je jiná.Prostě prachy jdou do spotřeby, ne do investic a to se nám vymstí.Platit průměrné hráče královsky je nesmysl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 15:23 |  
                7 0

                nezlob se na mě, ale pořád píšeš jeden nesmysl za druhým...

                Jak můžeš vědět, že nikam nepostoupíme? Máš křišťálovou kouli?

                Jak vidí každý, že kvalita kádru jde dolů? Kvalita kádru je proměnlivá podobně jako forma hráčů... ty jsi věděl, jak před příchodem k nám hráli hráči jako Zima, Sima, Lingr, či Provod? netvrď mi, žes byl přesvědčen o tom, že se takhle vypracují... A co třeba Kuchta - tipoval bys před loňskou sezónou, že bude králem střelců? Kúdelu tady po jeho prvním půlroce kdekdo vyhazoval a teď je z něj lídr týmu.... Nikdo netušil, že Holeš nakonec nahradí Součka, o Bahovi nikdo z nás nevěděl, ani když se SønderjyskE vypadnul s Plzní z EL... atak bychom mohli pokračovat.... Pouze Stanciu a Olayinka přicházeli už s určitým jménem, jinak vždycky hráče zhodnotíme a pustíme dál - to je normální koloběh, jaký zažívá drtivá většina klubů.... a to i těch nejlepších - Dortmundu takhle pravidelně odcházejí hráči jako Lewandovski, nebo Goetze...

                Letos přišli Schranz, který už teď vede tabulku střelců, velice dobře se do sestavy zapracoval Ekpai, který ideálně využil toho, že je Sima a Olayinka mimo hru... ostatní mohou mít pomalejší rozjezd - podobně jako ho měl třeba Provod....

                Ukrajina hrála na ME... ve čtvrfinále vypadla s Anglií.... a její trenér teď povolal Kačarabu.... Co myslíš? Ví o tom fotbale víc on, nebo Ty? Máš dojem, že se Tě měl zeptat? Že bys mu jako poradil?

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  bbslavia     před 3 lety 31.08.2021 16:03 |  
                  2 8

                  Provoda jsem znal už ze Sokolova,to mě nepřekvapilo,Simu stačilo vidět pár zápasů v Táboře a bylo jasné,že má výjimečné vlastnosti.Ne náhodou se prosadil v EL a je o něho zájem.Obávám se,že Madson,Ousu a spol to nesplňují ani náhodou.Ale nemá smysl se přít.Každý přejeme Slávii úspěch,ale máme jen jiné priority a jiné hodnocení.Podzim nám napoví a obávám se,že v KL proti Rotrdamu a Unionu to nebude jednoduché a postup ze skupiny bude těžký.Spíš očekávám při současném stavu nepostup.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 16:18 |  
                    7 0

                    Jo tak to jo... a kvůli Madsenovi jsi viděl všechny zápasy Lince v minulé sezóně... a jenom proto, žes tušil příchod Ousoua Tě viděli v Götterborgu, že? Tyhle pohádky povídej někomu jinému...

                    Jistě že to bude těžké - každá konfrontace s Evropou je těžká... těžké to bylo i loni, kdy jsme měli ve skupině zástupce Bundesligy a francouzské ligy - teď Nice nahradil mezinárodně ostřílený Feyenoord...

                    Ono se není co divit - Konferenční liga není tvořena no-name týmy.... polovina celků, které v ní jsou, by v loňském systému hrála Evropskou ligu - to si lidé často neuvědomují ....

                    Očekávat, nebo neočekávat postup mi přijde arogantní a namyšlené - je to kontaktní a kolektivní sport, nikdy v něm nelze něco očekávat....

                    To lze ve výrobě, nebo ve sportech, kde stačí změřit, kdo vyskočil, či hodil dál, nebo běžel rychleji.... Tam člověk ví, jaký výkon v tom těle dříme a na co může stačit....

                    Ale v kolektivních sportech hraje roli tolik faktorů, že zaručit lze pouze snahu, nikoliv výsledek... to kdyby si lidé uvědomili, bylo by na těchto stránkách lépe...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Krystof     před 3 lety 31.08.2021 16:35 |  
                    7 0

                    To je celkem zajímavé a chtěl bych mít také takové oko na hráče, že ze 3 letních přáteláčků Táborska proti Vlašimi či Žižkovu poznám takovou hvězdu jako je Sima či v Sokolově budoucí hvězdu Slavie a reprezentace Provoda a zároveň je mi jasné, že Madsen, který má 3 zápasy ve skupině EL, kde se podílel na remíze 3:3 s Tottenhamem či vstřelil gól Razgradu při výhře 3:1, na Evropu naopak nemá :)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                      bbslavia     před 3 lety 31.08.2021 19:26 |  
                      1 7

                      Asi jsi špatně četl můj komentář.Viděl jsem hrát Provoda v Sokolově,protože to mám blízko několikrát a bylo mi jasné,že má potenciál se prosadit,to samé Sima.Madsena jsem viděl přes televizi několikrát a podobný potenciál nevidím.To samé Kačaraba a Oasu.Vše ukáží další zápasy a roky.Prostě já vidím kvalitu jinak než Ty.Někomu stačí,že někdo přijde,někomu stačí,že hráč přijde levně.Mám prostě jiný názor.Podobně přemýšleli v Plzni,když prodávali Daridu,Jiráčka,Krmenčíka a dělali levné nákupy.Výsledek Plzně vidíme všichni.Paclík v zoufalství nabízel hráčům za postup do KL přes Sofii jeden mega na hlavu.Ani to nepomohlo.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 20:47 |  
                        6 0

                        Jo jasně,... podle zápasů v Sokolově jsi poznal, že Provod bude vězdou ligy.... tohle povídej někomu jinýmu.... pominu tedy, že Paclík už Plzeň nevlastní, takže opravdu nevěřím tomu, že by někomu nabízel mega na hlavu.... spíš si tak říkám, že to o Tvém fotbalovém přehledu něco vypovídá...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                          Dennis     před 3 lety 01.09.2021 10:03 |  
                          1 0

                          :-))

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 20:49 |  
                0 0

                Pravda - Coufal... za Součka jsme dostali první splátku a další bude letos, tam žádný rozdíl nebude...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Karel13     před 3 lety 31.08.2021 14:50 |  
            4 0

            Klobouk dolů za ty vědomosti. Ale jen tak mimochodem - kdes byl před měsícem ? ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:38 |  
        9 13

        Má; velká pravda je v tom, že prodáváme Zimu a Simu proto, abysme měli na platy Tecla, Kováře, Hromady, Takácse a dalších. To je podle mě hrozná chyba. Tyhle prachy by měly být znovu investovány do čehokoliv, co přinese další zhodnocení – sportovní i finanční. A to u těchto hráčů nehrozí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 12:43 |  
          7 6

          Já už ani nemám sílu ty Tvoje nesmysly vyvracet Kubo.... Mám Tě rád, ale nejradši bych tě poslal někam, kde slunce nesvítí...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:45 |  
            11 7

            Jo? A co je na tom za nesmysl? Platíme obrovský prachy hráčům, kteří pro nás mají přínos spekulativní, minimální... Třeba Tecl byl před příchodem Krmenčíka nejlépe placený útočník v mužstvu. WTF

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 13:31 |  
              10 3

              Platíme hráčům peníze, za jaké by v některých méně úspěšných klubech ani nevstali z postele... nebo si snad myslíš, že Deli šel do Adana Demirsporu za menšími penězi? a podažuješ tenhle turecký klub za úspěšnější a lépe vedený než je Slavia?

              Podle toho, co píšeš, tak jsi snad každý den v kabině, chodíš s klukama do hospod, sedíš na každé poradě vedení, koukáš Trpišovskému přes rameno, když se baví s Köstlem... a ještě máš pravidelné měsíční uzávěrky účetnictví, ne?

              A nebo jenom tak kecáš, dáváš na dojmy, které si vytváříš na základě toho, že nesnášíš Tvrdíka, nelíbí se ti spojení s Čínou a tak potřebuješ nějaké náboje, aby to všechno bylo co nejčernější....

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 13:38 |  
                9 9

                Na to Ti řeknu jediný: Platíme hráčům takový prachy, o jakejch si můžou kdekoliv! v Česku jenom zdát. A kdyby hrál Tecl za nějakej Zlín nebo Olomouc, kam už nějakej pátek výkonnostně patří, tak by teprve čuměl, za co by musel vstávat z postele.

                Ne, fakt v tom není osobní nenávist. Je v tom prostě starost o to, že nedokážeme nahrazovat kvalitu v kádru a utržené prostředky rozmělňujeme za kvantitu, která neodpovídá ani náhodou odejivším hráčům. Natož aby někdo konečně pohnul se stavbou akademie a zajistil i tu středně a dlouhodobou budoucnost klubu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 13:44 |  
                  9 4

                  Za to Ty bys tu akademii postavil lusknutím prstů, že? Pivo by bylo zadarmo a fotbal každej den - jenom kdyby někdo prozřel a konečně Tě nechal něco vést :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 12:50 |  
          4 0

          Spoléhám na JT, který se několikrát vyjádřil, že rozpočet klubu není založený na postupu do LM. Že ale máme v kádru pár hráčů, u kterých není jasné, k čemu je vlastně máme, to je ale taky fakt (Kovář, MvB).

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            bbslavia     před 3 lety 31.08.2021 13:10 |  
            4 7

            Rozpočet klubu je založený na příjmech z LM,jinak by se neprodávali hráči jako Zima a Sima.J.Tvrdík je bývalý politik a podle toho musíš brát jeho vyjádření.Sima se mohl prodat na jaře po tažení EL za dvojnásobnou cenu,ale tehdy jsme peníze nepotřebovali.Teď je potřebujeme jako sůl.A investice do akademie a hráčů s přidanou hodnou je v nedohlednu.To mě mrzí.To že se nadstandartně platí průměrní hráči,kteří často vůbec nehrají,je ekonomická věc klubu.Ale na ty platy se musí vydělat.Naplnit rozpočet přes 600 mega není v českých podmínkách legrace.Mám obavy,že začne narůstat průměr v kádru a kvalita se začne vytrácet.Přál bych si pravý opak.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 13:21 |  
              6 0

              A proč by se neprodávali? Vždyť jeden jde do PL, druhý do Serie A! Raději bys prodával do nějakých Tatarsporů a Tramtariasporů? Ty peníze zase tak malé nejsou. A platí, že každou sezónu musíš kádr trochu okysličit, někoho pustit. Ještě nedávno jsme tady kritizovali, že nikoho neprodáváme.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Karel13     před 3 lety 31.08.2021 14:46 |  
              2 1

              Prohlásil ekonomický ředitel ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Karel13     před 3 lety 31.08.2021 14:45 |  
          2 0

          Prohlásil člen představenstva ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Marek3     před 3 lety 31.08.2021 15:10 |  
          2 0

          Je tam spousta hracu kteri uz slavii moc nedaji a nebudou se zlepsovat. Radeji bych to zaplnil mladiky - Beran, Visinsky, Cerv, Samek, Alijagic, Danek...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      damade     před 3 lety 31.08.2021 17:15 |  
      1 0

      Bah a Oscar mužou jednou odejít za 10, Provod klidně za 15, potenciál maj i Plavšič se Schranzem, Samek muže být za pár let klidně rekordní transfer z český ligy, na hostování máme dva talentovaný špílmachry, v kádru dva talenty v podobě Madsena a Ousoua a v juniorce nám běha útočník, na kterýho posílá nabídky AC Milan. Koho budem v příštích letech za větší prachy prodávat podle mě fakt neni těžká otázka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 17:24 |  
        2 0

        Talent Madsen? Vždyť se narodil 01/1998, takže je mu 23,5 roku! To už by měl z kolonky "talent" vystoupit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Krystof     před 3 lety 31.08.2021 17:40 |  
          2 0

          Talent by se mu určitě říkat nemuselo, nicméně kolegovi výše šlo asi spíše o jeho potenciál a ten je stále velmi dobrý.
          Je prakticky ve věku Provoda, když k nám přišel. Ovšem Provod k nám šel po 7 ligových zápasech v kariéře. Madsen má za sebou sezónu jak v Dánsku, tak v Rakousku a dokonce i 3 starty s jedním gólem v EL. Abychom ho mohli hodnotit, bude potřeba dát mu více prostoru a času, viz. Provod, do kterého by první půlrok asi také nikdo neřekl, jak dobrý může být.

  27. Sokrates 55

    Slávista 51     před 3 lety 31.08.2021 13:03 |  
    4 1

    Ne kde, ale kdy. Od zranění ve Skotsku není ve své kůži, měl mít delší přestávku. Slavie by to přežila.

    • Re: Sokrates 55

      Betynka58     před 3 lety 31.08.2021 18:08 |  
      1 0

      V nové sezóně opravdu ve své kůži není, ale pamatuji si, že v závěru sezony loňské po tom zranění byl rozhodně v nejlepší formě z celého ročníku.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 13:36 |  
    1 0

    Možná vzít na hostovačku s opicí toho Talovierova z Budějic...?

  29. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 31.08.2021 13:45 |  
    8 3

    Nechci bejt zlej ani jedovatej,ale mozna,ze to Kolarovo zraneni je takovej zasah vyssi moci ..kdyz ho neposadi treneri,posadi ho zraneni. Samozrejme,ze mu zraneni nepreju,ale preju mu odpocinek..a kdyz to neslo jinak,mozna dobre,ze se to stalo takhle. Uvidime,co z toho vzejde a jak Mandous chytne sanci za pacesy. Casu na to bude mit dost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 3 lety 31.08.2021 14:39 |  
      2 4

      A nebo taky Ti, co Koláře vyhazovali, budou vykřikovat "Zlatej Kolář"....

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        p!erreCORE     před 3 lety 31.08.2021 15:28 |  
        0 0

        Anebo

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mig52     před 3 lety 01.09.2021 21:40 |  
        1 5

        Karle, nejsi Kolářův bratranec nebo ti dal nenávratný obnos peněz? Nebo jsi byl ve škole protekční fracek, kterému brali spolužáci hračky? Tvé hájení Koliho začíná zavánĕt trapným vlezdořiťovstvím. Kolář je dospělý chlap a jistě o to nestojí. Z tvých příspěvků je cítit, jak si přeješ, aby Mamdous vyhořel.


        Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2021 21:43) . Zobrazit původní komentář

  30. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    MKCZ83     před 3 lety 31.08.2021 22:42 |  
    3 9

    Jenže polovina těch preskoleni je náhoda, nebo znouzecnost. Ne nějaká promyšlená strategie. Když koupíš pravého beka jako náhradu za asi 30 Mega, nebo kolik Holeš stál, a on sedí na tribuně, musíš z něj neco udělat, jinak dostaneš ceres od vedení. Přijde Ti efektivní, jak ho geniálně cpe JiT nastopera? A proto, aby mohl dát levaka Zimu na pravyho beka :) to je naprosto geniální tah!!! Provoda kupoval JiT jako křídlo a víc jak půl roku ho tam hrál. Pak se mu zranil Ševčík, tak ho tam musel nacpat, protože neměl nikoho jinyho. Oscara, kterýho myslím ještě vedl v Liberci kupoval do středu, aby pak z něj pod tlakem musel udělat levý křídlo, pak pravý, pak beka... Tohle není za mě genialita, ale improvizace, která naštěstí vyšla. Pak tu máme zástup hráčů, u kterých to nevyšlo a JiT je odepsal.

    Já tu některé věci kritizuji už od jara, za některé zase chválím.

    To, že budeme mít mimo velkou část kádru na začátku sezóny vědělo vedeni a trenéři půl roku dopředu, co byla známá terminovka a to, kdy se bude hrát EURO. Situaci s Kudelou věděli pár měsíců dopředu. Závislost na Kolarovi a absenci jakékoli náhrady tu máme více jak rok. Taky nereseno. Tohle všechno těžce podcenili, takže kritiku si za to zaslouží.

    Příště min budovatelsky nekritickeho nadšení a více argumentů ;)