Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

Oslabená Slavia podlehla Legii na její půdě 1:2 a čeká ji jen nově vytvořená Konferenční liga.

V podstatě platí jen to, o čem jsem psal minulý týden. Jen už je bohužel jistotou, že skutečně budeme hrát Konferenční ligu. Z jedné strany to nepovažuji za žádnou velkou tragédii. Velký finanční rozdíl je jen v Lize mistrů a v jejím posledním předkole, zbylé rozdíly v bonusech jsou oproti tomu celkem marginální. Nakonec nám byla vylosována i velmi zajímavá skupina, takže když se nám podaří postoupit, tak větší ztráta prestiže nehrozí. Byť to samozřejmě bude vzhledem k soupeřům náročné. Z druhé strany je ale vypadnutí s Legií zklamáním. Letní předkola pohárů jsou jedinou věcí, která se Trpišovskému a spol. ve Slavii nedaří. Z pěti pokusů jsme uspěli jen jednou, přitom jsme byli čtyřikrát favoritem! To je prostě velmi špatná bilance.

I odveta proti Legii byla v "rytmu" našich předkol. Už ve 3. minutě přišla červená karta pro Holeše (udělená správně), což je samozřejmě zásadní moment pro celý zápas. A podobné výpadky či hrubé chyby nás v předkolech provázejí až příliš často. S Midtjyllandem a Ferencvárosem úplně zbytečné penalty, plus Kolářův kiks v Maďarsku. Teď červená karta hned v prvních minutách zápasu. A i v té Kluži jsme penaltu vyrobili, byť tam to aspoň bylo při šanci soupeře a naštěstí ji Kolář zneškodnil.

Zpátky ale k zápasu ve Varšavě. Naše oslabené mužstvo se semklo a odehrálo výbornou první půli, v jejímž závěru se fantasticky trefil Ekpai. Vše se lámalo na začátku druhé půle, kdy Tecl zazdil už svůj druhý samostatný nájezd. Za podobné konstelace je to jako dýka do zad, což se vzápětí potvrdilo. Legia nás přitlačila a vytěžila z toho dvě branky a otočení zápasu. Bohužel úplně nejsme tým, který by uměl zalézt do bloku jako třeba Ferencváros a nějaká okénka se v naší obraně vyskytla, byť musím pochválit pohotová zakončení Emreliho. Když pomineme další okolnosti jako zbytečnou první branku v Praze a červenou kartu včera, tak o postupu soupeře rozhodl rozdíl v útoku. Zatímco za nás hrál zoufale zakončující Tecl, tak Legia měla šutéra Emreliho. Zásadní rozdíl na zásadním postu, což spolu s chybami Koláře a Holeše znamenalo naše vyřazení. Ale za včerejšek týmu těžko něco vyčítat. Vyloučení bylo smolné a nechtěné a zbytek zápasu hráči odjezdili, i když to nakonec nestačilo. Sám jsem pak zvědav, jak se z toho tým oklepe. Feeyenord, Union i úřadující izraelský mistr Maccabi Haifa představují dostatečnou motivaci i výzvu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - V úvodu lehce zaváhal při odkopu, kdy měl radši poslat míč za půlku. Ale i při ztrátě by z toho nebylo nijak zásadnější ohrožení branky a nemůže to být omluva pro Holešovu červenou kartu. Jinak Kolář předvedl dobrý výkon. V první půli kryl jednu trochu náročnější střelu, ve druhé si pak připsal skvělý zákrok za stavu 1:1 proti hlavičce Lopese. Lepší šestka.

Alexander Bah - 5 - Nehrál špatně a zvládl se oklepat i po nepříjemné ráně do hlavy. U druhé inkasované branky zaspal a nedorazil roh rozehraný nakrátko.

Ondřej Kúdela - 6 - Drobné chybičky by se sice našly, ale jinak odvedl svůj kvalitní standard. U inkasovaných gólů těžko vinit stopery.

David Zima - 6 - Odehrál slušný zápas. Naše obrana musela v oslabení řešit poměrně dost situací, většinou ale obstála. U inkasovaných branek to bylo těžké. U té první bylo ve vápně přečíslení, u druhé to bylo skvěle sehráno a po centru se to už dalo bránit jen těžko.

Jan Bořil - 5 - Nepropadl ani více nezaujal. Průměr. Vyrovnávací trefa šla přes levou stranu, ale Bořil tam byl na dva protihráče sám.

Ubong Ekpai - 6 - Zápas odmakal a navíc se fantasticky trefil. Jeho bomba je už teď kandidátem na slávistickou trefu roku. Také měl ale ve hře až příliš nepřesností, na tom musí zapracovat.

Jakub Hromada - 4 - Průměrný výkon s minusem. Hromada sice je běhavý a bojovný, má ale také zbytečné ztráty. Známku si pak zhoršil i nesmyslnou červenou kartou po skončení zápasu.

Tomáš Holeš - 3 - Červená karta v prvních minutách je to nejhorší, co se může stát. Holeš nemá ještě nižší známku jen proto, že šlo o neúmyslný zákrok, kdy chtěl hrát míč a nevěděl, kde přesně se protihráč nachází. I tak to ale bylo zbytečné vyloučení v nevinné situaci ve středu hřiště.

Nicolae Stanciu - 5 - Nebyl to zápas pro něj, když místo nápaditého fotbalu musel hlavně pracovat směrem dozadu. To zvládl a utkání odjezdil, směrem dopředu ale víc neukázal.

Ivan Schranz - 5 - Také u něj platí, že podal poctivý výkon bez výraznějších momentů při útočné hře. Průměr.

Stanislav Tecl - 3 - Včera bohužel o prohře rozhodla Holešova červená a Teclovy zazděné šance. Já jsem Standovo místo v kádru obhajoval a obhajuji ho nadále, protože na třetího útočníka u nás se podle mě hodí. Bohužel když ve vyrovnaném a těžkém dvojzápase vypadnou první dvě volby a dojde na něj, tak máme problém. Jeho zakončení je totiž podprůměrné i na naší ligu a v Evropě je to samozřejmě jasná slabina. To se potvrdilo i v Polsku. Hlavně to v první půli bylo zoufalé, kdy bylo dost prostoru u bližší tyče, Tecl ale vůbec nezvedl oči od míče a jen narval brankáře přímo na terč do břicha. U druhé tutovky se alespoň podíval, ale nebyl dostatečně přesný a přízemní míč zvládl Boruc vyrazit. Špatná byla i jeho ztráta míče před vyrovnávací brankou. Takže sice odmakaná hodina s dobrou hrou v poli, ale jasně převažují negativa v podobě strašné koncovky i načatí akce u vyrovnání.

Ondřej Lingr - 4 - Hru svým střídáním nijak neoživil.

Abdallah Sima, Ibrahim Traoré, Peter Olayinka a Michael Krmenčík nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

playoff - Čtvrtek 26. 08. 2021 21:00

Evropská liga, 2021/2022
2 - 1
0 - 1
Legia Varšava
Legia Varšava

59. Emreli
70. Emreli

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Ubong Ekpai

Komentáře (139)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Karel13     před 3 lety 27.08.2021 16:44 |  
    12 1

    Jak dlouho hrál Holeš, že ho hodnotíš ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 3 lety 27.08.2021 16:45 |  
      9 12

      3 minuty a i tak zásadně ovlivnil zápas, což je důležitější měřítko než samotný čas.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Karel13     před 3 lety 27.08.2021 16:59 |  
        17 0

        Tady nejsi konsistentní, pokud si pamatuji, zásadně jsi odmítal hodnotit kohokoli, kdo hrál jen krátce. Jinak si myslím, že ne tak zanedbatelný podíl na té kartě měl Kolář, který opětovně nesmyslně nahrával Zimovi tak, že ten již byl nakonec rád, že se mu podařilo míč kopnout tak, jak ho kopl a Holeš se snažil v normálním souboji ho odehrát. Červená jasná, ale shodou blbých náhod, jak se tam ty nohy propletly. Ani jeden neměl možnost uhnout, nebo nohy zastavit v pohybu a mohlo to klidně dopadnout naopak

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          ervin     před 3 lety 27.08.2021 17:27 |  
          6 0

          Velmi dobře napsáno souhlas, opravdu se to blbě sešlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          Alanor (admin)     před 3 lety 27.08.2021 18:04 |  
          3 4

          Pamatuješ si špatně, už jsem několikrát hodnotil hráče za kratší úsek, když dal třeba branku apod.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    houston (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 16:49 |  
    4 3

    Víc než hodnocení je důležitá poznámka u nehodnocených - protože hráli příliš krátce. Proč asi ?

  3. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    damade     před 3 lety 27.08.2021 16:53 |  
    9 17

    Paradoxní je, že kdyby se Standa před tou druhou šancí rozhodl stát a nenapadat, tak se do tý šance vůbec nedostane a v tomhle hodnocení by třeba dostal vyšší známku. Takhle je de facto potrestanej za svou vlastní práci a bojovnost. Navíc si myslim, že to zakončení zas tak špatný nebylo, rozhodně jsem od něj viděl horší střely. Dal bych mu pětku. Se zbytkem docela souhlasim, jen bych dal Bahovi čtyřku a Kolářovi sedmičku.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Alexiinho     před 3 lety 27.08.2021 17:03 |  
    9 11

    Moje hodnocení: Ekpai 6; Koli, Bah, Kudy a Zima 5; Bořil, Stanciu, Schranz a Lingr 4; Hromada a Tecl 1.

    Z Bořilový strany byly oba centry, z nichž padl gól; Stanciu byl hodně neviditelnej, i když je nutno brát v potaz, že měl po Holešově vyloučení víc defenzivní práce; Schranze sem si během včerejšího zápasu vůbec nevšiml, to samý Lingr. Hromada a Standa škoda mluvit.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Marek3     před 3 lety 27.08.2021 17:13 |  
    8 2

    Standu mam rad, je vzor slusnosti, oddanosti klubu a sportovniho chovani. Ale pokud mame v tymu Simu, Olayinku, Schranze, Masopusta a Kuchtu s Krmelcem tak ho jako tretiho utocnika nepotrebujeme. Jakykoliv z prvne ctyr jmenovanych by to odmakal stejne a obcas i skoroval. Standovo nepromnenovani sanci je proste hrozne psychologicky ubijejici, specielne ve vcerejsim zapase kdy kluci hraji oslabeni. Ikdyz nutno priznat ze nebyl jediny. Podobne zklamani i s Lingrem a Hromadou. Kluci tam prijdou a ja nevidim nijaky naznak ze se perou o sve misto v zakladu a jsou pravidelne prumerni a to je bohuzel malo. Pak vidim Ekpaie ktery nehral prez rok ktery se snazi kazdy zapas zabojovat o sve misto v uzsim kadru. Klobouk dole pred nim.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Marek3     před 3 lety 27.08.2021 17:14 |  
    4 3

    Standu mam rad, je vzor slusnosti, oddanosti klubu a sportovniho chovani. Ale pokud mame v tymu Simu, Olayinku, Schranze, Masopusta a Kuchtu s Krmelcem tak ho jako tretiho utocnika nepotrebujeme. Jakykoliv z prvne ctyr jmenovanych by to odmakal stejne a obcas i skoroval. Standovo nepromnenovani sanci je proste hrozne psychologicky ubijejici, specielne ve vcerejsim zapase kdy kluci hraji oslabeni. Ikdyz nutno priznat ze nebyl jediny. Podobne zklamani i s Lingrem a Hromadou. Kluci tam prijdou a ja nevidim nijaky naznak ze se perou o sve misto v zakladu a jsou pravidelne prumerni a to je bohuzel malo. Pak vidim Ekpaie ktery nehral prez rok ktery se snazi kazdy zapas zabojovat o sve misto v uzsim kadru. Klobouk dole pred nim.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      wimpy     před 3 lety 27.08.2021 17:26 |  
      5 8

      Krmenčík by se za celej zápas třeba nepotkal s balonem. Olayinka spálil násobně jednodušší šanci, než měl Tecl. Schranz hrál a měl tudíž možnost ukázat, jak to s dostáváním se do šancí a jejím proměňováním má, Sima se ještě neprobral z letního spánku (možná ještě ze zimního) a nejvíc pobavil ten Masopust, klasickej zakončovatl. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Marek3     před 3 lety 27.08.2021 18:48 |  
        4 1

        Wimpy ten Maso ted zrovna moc nesedi - dva goly a dobra fazona :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          wimpy     před 3 lety 27.08.2021 19:47 |  
          1 0

          Dobrý, ale loni jsme se ani nenervovali, když šel několikrát sám na golmana, vždycky to zazdil, ještě nějakou pajdou. On umí doklepávat do prázdné nebo střílet z druhého sledu. Speciálně za zakončování mu tu dost lidí nadávalo.

          • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

            Marek3     před 3 lety 27.08.2021 20:10 |  
            2 1

            Jj, souhlas ale Maso se mi ted moc libi. Jinak to byla presne moje myslenka- ze by to ti kluci - Sima, Oli, Maso, Schranz- nezahrali hure. Naopak, Oli strelecky dobry loni, Sima take a Schranz slape v lize. Souhlasim ale ze Simu nechapu!! Takhle nepripraven kdyz hraje o angazma, to je neuveritelne.

            • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

              wimpy     před 3 lety 27.08.2021 20:13 |  
              3 0

              Masopust je výbornej fotbalista a kromě té jedné půlsezony má celkem stabilní formu. Mně se moc líbí. Jediná disciplína, ve které je naprosto hrůzostrašnej, jsou brejky sám na golmana. Mívá jak velmi špatná řešení, tak provedení. Taky to není jeho práce, proto jsem se ozval, když byl zmíněn mezi lidmi, kteří by to na hrotu odehráli lépe, než Tecl.

            • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

              bongor     před 3 lety 27.08.2021 22:22 |  
              1 2

              Jenže on mél hromady nabídek na přestup a taky to určitě nebude nějakej myslitel a to ho zbrzdilo,aspoň na čas.

              • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

                bongor     před 3 lety 27.08.2021 22:23 |  
                0 0

                To patřilo k Simovi.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Harvey     před 3 lety 27.08.2021 17:22 |  
    8 8

    Hromada - v nohách ligový zápas (narozdíl od soupeře, který si zápas odložil) a přesto se dokázal 60 minut úspěšně rvát s dvojnásobnou přesilou ve středu pole. A dostane o bodík víc než frajer co během 3 minut posere zápas. Hromadič a Stanciu jedni z nejlepších hráčů zápasu, škoda že na lavici nebyl nikdo, kdo by na jejich výkon navázal.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 17:31 |  
      6 2

      Hromada a Stanciu sice udelali v zapase spoustu prace, ale jak ukazal Kozel ve studiu, oba udelali obrovsky chyby pred obema goly, kdyz opustili svyho hrace, coz byl nanestesti vzdy Emreli. Nico sel branit vzduch pri prvnim golu, Hromada se na Emreliho pri standardce proste vykaslal.

      Nicmene asi byla chyba, ze na Emreliho po prichodu Pekharta uz nemohl hrat zadny ze stoperu osobku, jako predtim Zima. I kdyby Nico Emreliho navazal, nevim nevim, esli by dokazal golu zabranit... Hromada by s nim mel asi taky problemy. Rikal jsem si, esli po prichodu Pekharta neprijde Kacaraba...


      Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 17:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Harvey     před 3 lety 27.08.2021 18:07 |  
        6 8

        Souhlasím, ale Nico i Hromada byli od začátku zápasu jako na kolotoči. Ve středu pole nemáš kromě standardek na oddych ani vteřinu. Fyzické i mentální vyčerpání se pak odrazí i na tvých reakcích na náběhy soupeře. Emreli toho dobře využil.
        Prostě Alanor mi přijde, že vůbec nepochytil kontext zátěže, ve které Kuba Hromada musel ten zápas odehrát. To se projeví na všem i na kvalitě řešení a zbytečných ztrátách, které mu vyčítá. Přitom Hromada nemůže za to, že se Holeš nechal hloupě vyndat, Ševa se zranil a Madsen zatím nemá důvěru, aby hrál zápasy. Kuba se rval za Slavii, tak to má být. A že něco řekl sudímu? Roy Keane nebo Kahn by sudímu po takovém výkonu asi urazili palici. K těmhle hráčům to patří.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          martyni (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 18:14 |  
          2 0

          Jasny, meli to hodne tezky.. mozna meli jit ze hriste driv, mozna tam mel jit nekdo na toho Emreliho.. ale to uz ted je strasne snadny rict, kdyz vime, ze ty chyby pak prisly.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          wimpy     před 3 lety 27.08.2021 18:22 |  
          5 2

          Tady nesouhlasím, po zápase má prostě držet hubu. Může mlátit hlavou do dveří, ale vyjet na sudího je na téhle úrovni klukovina. Navíc si tedy nemyslím, že by to sudí nějak zazdil.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          Castlereagh     před 3 lety 27.08.2021 19:30 |  
          2 5

          No až na to ze hromada takhle blbě hraje vždycky

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Ivan     před 3 lety 27.08.2021 18:13 |  
        0 0

        Taky mi to tak přišlo, ale omluvil bych je tím, že neměli sílu, každopádně Trpiš v rozhovoru říkal, že ho měl mít Bah.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          martyni (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 18:18 |  
          2 1

          To rikal, jen nevim, esli byl na nej urcenej nebo jestli se treba nespletl. Kazdopadne Bah se chytil s jinym hracem a sel s nim do souboje, Nico nemel nikoho. Ale samozrejme, bylo to tezky, Bora mozna nemel vystoupit, to byla asi taky chyba.. holt jsme hrali celej zapas o deseti a uprimne receno, kolikrat se to muze podarit ho pak zvladnout..

          • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

            Ivan     před 3 lety 27.08.2021 18:25 |  
            0 0

            Těžko říct, když už trenér ukazuje prstem, tak snad aspoň ví jak to bylo, i když to na mě působilo jinal

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Castlereagh     před 3 lety 27.08.2021 18:47 |  
      0 6

      Jak to v tom studiu rozebíraji tak mě taky zarazí jak amatérsky branime ty standartni situace a to co se děje hned po nich…vždyť do oči bijící neprebirani hráčů je docela banální chyba, ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        PetCC     před 3 lety 27.08.2021 19:10 |  
        8 0

        Jo, jakoby nám tam pořád jeden hráč chyběl :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Karel13     před 3 lety 27.08.2021 20:16 |  
      0 3

      To ses díval na který zápas ...

  8. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 18:11 |  
    9 1

    Asi mam furt potrebu zduraznovat, ze zapas neprohral jeden kluk. Teclovi vycitas, ze ztratil mic pred prvnim golem, ale to byla spatna prihravka Hromady, kterej mu dal mic z nesmyslne na paty do mist, odkud pribihal souper. Nevim, co s tim mohl delat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      jose01     před 3 lety 27.08.2021 23:28 |  
      0 3

      to už jsem tu psal, my si nenahrajeme přesně dvakrát po sobě, před prvním gólem jsme měli několikrát balon na kopačkách a hned ho odevzdali. O zpracování míčů raději pomlčím, to je taky hrůza, my jsme možná běhaví, ale většinou běháme za balonem, kterej nám po zpracování odskočí 2m daleko

  9. JE TO ZA NÁMI

    Slávista 51     před 3 lety 27.08.2021 18:30 |  
    1 2

    soupeře do poháru známe a na ty je potřeba se připravit, pro obnovení kreditu SLAVIE.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Cross     před 3 lety 27.08.2021 18:37 |  
    9 2

    Proč to vlastně Holeš nehrál hlavou? Těch minel a zkratů je na mezinárodním poli už fakt moc. Co zápas to jobovka. Poslední dobrý (šťastný) zápas jsme odehráli na Arsenalu. By mě zajímalo co se dělo v létě se Simou, že přijel v tomto stavu a na place je Tecl? Byl prezentován jako vzor tréninkové poctivosti a učenlivosti...také máme hodně zraněných a zkoušíme prodat chromého Olejníka...Co se vůbec děje s mužstvem, že je v něm dříve nevídaná nekázeň? Myslím Trpiš je zlatej jak to kočíruje, ale někteří hráči nejspíš podlehli syndromu bohorovnosti a evidentně se z toho nemohou dostat. To jsou ty přihrávky v tísni ve vlastním vápně, kudrlinky a srandičky. Je to možná pro někoho překvapivé, ale fotbal se hraje na góly. To ještě nebylo zrušeno. Z hrušky dolů, nekomplikovat hru, makat a rvát se od píky!

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Castlereagh     před 3 lety 27.08.2021 18:40 |  
      3 5

      Taky nechápu. Tohle je přece na pokuty atd pokud nemakas s nejsi fit. Začalo se toho dít najednou hodně a odpovida za to Jindra atd. Taky si ale říkám co s tím Simou muže být - očividně není zranenej, taky na mě nepůsobí ze by neměl kondici…jako kdyby si na nej Jindra zased

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Akuls     před 3 lety 28.08.2021 00:48 |  
        3 1

        Já tomu také nerozumím, loni v době Covidu Sima "trénoval" v Taborsku jen někde na zahradě svého trenéra. Pak přišel do slávistického Béčka, absolvoval pár tréninků, rychle povýšil do Ačka, hned začal hrát v základní sestavě, střílet góly a JiT o něm prohlašoval, že je neunavitelný. Ano, na jaře měl nějaké zdravotní problémy, ale na hřišti nikdy nevypadal a ani nyní nevypadá, že je na tom špatně kondičně. Naopak vrací se a brání jako divej a v tom vidím hlavní problém, on tak plní taktické pokyny co se defenzivy týká, že mu nezbývá čas a prostor na ofenzivu a střílení gólů. A navíc když hráč nemá důvěru trenéra... Co si asi tak myslí, když zůstane na lavičče on, produktivní koncový hráč, který je použitelný na oba kraje i hrot v momentě, kdy z různých důvodů není k dispozici řada jeho ofenzivních spoluhráčů.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 00:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Slávista 51     před 3 lety 27.08.2021 18:46 |  
      4 2

      Jo, to " útočení " na vlastní bránu, by si měli odpustit/zapomenout na to. Psal jsem to už několikrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      mig52     před 3 lety 27.08.2021 19:13 |  
      3 3

      Sima mně také vrtá hlavou z důvodu, který jsi uvedl. Vzorňák, který se vrátil zdevastovaný jak ochlasta ze záchytky. Že by měl po náznacích pohádkových nabídek opravdu tak sešrotovanou hlavu, že přastal fungovat?

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        bongor     před 3 lety 27.08.2021 22:31 |  
        0 0

        Víš jak jsou ty africký holky divoký?Zkrátka daly Simičovi pořádně zabrat.Teď bude potřebovat dva měsíce,než se zase fyzicky srovná.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      wimpy     před 3 lety 27.08.2021 19:54 |  
      7 1

      Proč to Holeš nehrál hlavou? Děláš si srandu?

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Cross     před 3 lety 27.08.2021 23:36 |  
        0 3

        A Ty?

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          wimpy     před 3 lety 27.08.2021 23:44 |  
          4 0

          Bez invektiv, zkus si zajít na plácek, vzít si míč a kamaráda, ať si stoupne za tebe a když se rozběhneš, ať ten míč hodí přes tebe. A zkus ho trefit hlavou. Jednak už jen pokusit se o to je vyloženě nefotbalové snad vyjma útočníka, kterej líznutím těsně před golmanem chce trochu změnit směr, pak je to skoro nemožné a navíc máš-li před sebou protihráče, i vyložene nebezpečné. Takže ne, já si srandu nedělám.

          • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

            Cross     před 3 lety 28.08.2021 01:16 |  
            0 4

            Já to viděl jinak. Hlavičkovat se ta svíce dala. Asi bychom se měli zeptat Holeše.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Castlereagh     před 3 lety 27.08.2021 18:44 |  
    14 11

    Kdy se konečně zbavíme teclu, hromadu, van Burenu atd? Vždyť ti hraci na to jasně nemají a jenom se trápí. Máme v kádru 30 hráčů a jako útočník nám hraje TECL, kterej za poslední 2 sezóny dal 4 góly. Je to fajn kluk, stejně jako ostatní - ale na Slavií nemají. Jako kdyby Jindra ztratil soudnost. Teclovi nabídnou práci v realizaku anebo pověsit na krk pamětní medaili a poslat dal…

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Harvey     před 3 lety 27.08.2021 18:56 |  
      13 4

      Je vtipné jak při každém neúspěchu dojde lidem trpělivost s hráči širšího kádru, ale nikoliv s klíčovými hráči, na kterých má úspěch stát.
      Tecl včera hrál, protože jeden útočník onemocněl, druhý je zraněný a třetí musí zaskakovat na křídle místo Abdallaha Simy, který se vysral na fyzickou přípravu. Teď zkus vydedukovat, kdo z těchto čtyř uvedených hráčů mohl tomuto stavu předejít a na koho bys měl být správně naštvaný.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        mig52     před 3 lety 27.08.2021 19:08 |  
        10 6

        Tak Harvey, nechci dělat generála po bitvě, ale hroťáka měl v dané situaci hrát jednoznačně Schranz, místo něho někdo z lávky. (Třeba Houšťa na registračku někoho, kdo je na soupisce, ten by to ubĕhal) :)))))

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          Castlereagh     před 3 lety 27.08.2021 19:27 |  
          4 4

          Asi tak. Ze tecl neproměni šance je jasný už před zápasem, proč na hrotu nebyl schranz nebo sima nebo lingr nebo kdokoliv jinej…

  12. Holeš

    mig52     před 3 lety 27.08.2021 19:02 |  
    7 5

    Dobré hodnocení s dvěmi připomínkami. Patřím ke skupině, která zastává názor, že Holeš neměl být hodnocen. Jednak 3 minuty jsou nesmyslné, druhak to bylo nešťastně neúmyslné po špeku Zimy, kterého jako už několikrát v úvodu zápasu zbytečně do prekérní situace dostal Kolář. Přišel k tomu jako slepý k houslím a není to vůči němu fér !!! Ápropos, ví někdo, odkud vyhrabala Legie Emreliho a za kolik? Škoda, že ho neobjevil náš scautink, je to hodně zajímavý hráč. Dík za odpověď.

    • Re: Holeš

      Leksel     před 3 lety 27.08.2021 20:58 |  
      6 0

      Já bych Holeše snad úplně vyňal z hodnocení, přestože jeho brzké vyloučení nám velmi ublížilo. Hlavním důvodem podle mě je skutečnost, že se k tomu souboji a kontaktu přichomejtnul jak slepý k houslím a zejména to z jeho strany nebyl žádný zákeřný úmysl. Někdo by mohl namítat, že má mít přehled, kdo je v jeho okolí, ale takových situací, kdy se hráč srazí se soupeřem, který se u něj najednou objeví, je v zápase celá řada, jen ten kontakt není takto fatální. Holeš se snažil převzít a zpraacovat balón od Zimy a bohužel během svého zákroku se u něj zčistajasna objevil atakující protihráč a on už nestačil nohu nataženou instinktivně k míči odclonit od soupeřovy nohy, která se tam najednou objevila. Prostě bych to Holešovi nezazlíval, měl jen tu smůlu, že se vše sešlo zrovna tak nečekaně nešťastně.

    • Re: Holeš

      Dennis     před 3 lety 27.08.2021 22:15 |  
      0 0

      Přišel z Karabachu, a protože je u toho přestupu uvedeno Free Transfer, tak předpokládám, že to bylo zdarma po skončení smlouvy.

      • Re: Holeš

        mig52     před 3 lety 28.08.2021 07:13 |  
        0 4

        Hmmm, škoda že naše vedení.......

  13. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 19:03 |  
    7 7

    Stejné jako jsem Koláře zatím tihle sezónu kritizoval tak teď vy si zasloužil minimálně známku 7.
    Ano jednou se Zimou prekombinoval rozehravku.
    Ale měl 2 těžké zákroky, zejména ten v druhé půli byl excelentní. A několikrát výborně nacasovanym výběhem soupeři sebral tutovku. Včera to byl Kolář ve své kůži.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      jose01     před 3 lety 27.08.2021 23:37 |  
      1 3

      no úplně v pohodě není, ty jeho výběhy jsou takový zabrzděný a ten druhej gól si myslím že by skončil v bráně, ikdyby to nebylo tečovaný, ale to bych mu zas tak moc nevyčítal, a jít na původní centr tak to chytne

  14. ...

    PetCC     před 3 lety 27.08.2021 19:15 |  
    7 2

    Nebude mít Hromada trest i na reprezentaci, když je to červená za urážku?
    Jinak teda jeho budoucnost u nás moc růžově nevidím.
    Pořád byl tak na hraně výkonnosti a teď si k tomu přidá tohle.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    o-cab     před 3 lety 27.08.2021 19:21 |  
    3 9

    Kudela vcera rozhodne nebyl ve sve kuzi, napr. jeho hrubka v 64. kdy zachranoval Kolar 1v1 hlavicku. nepusobil jiste ani ve zbytku utkani, coz se ale da rict o cele obrane, kdy mi pozicne prislo uplne mimo nekolik hracu vcetne Baha a Hromady. 6 mi tedy prijde vysoke.

    Hromada je dalsi Trpisovskeho velky prehmat v predkolech. toto byl vylezene zapas pro Samka, kdy jsme potrebovali drzet balon a byt efektivni dopredu. jeho nedostatky pak v oslabeni vyradily ze hry Stancia a prvni gol jde za Hromadou ktery delal buh vi co aby za nej pred vapnem branil Nico. Hromada vypustil i ten navrat, ze ktereho padla hlavicka. fakt by me zajimalo za co dostal tu cervenou po zapase, ale pro nas dobre, aspon se zabydli Samek. Hromadu prodat, jeden dobry zapas za rok nestaci.

    kdyz uz jsme u trenera, tak rovnez nechapu, ze Krmencikovi da deset minut v zapase, kdy jsme o jednoho min, celime po vyrovnani tlaku a potrebujeme si ulevit a podrzet nahore balon. tomu proste nerozumim.

    Ekpai dal sice krasny gol, ale ze by mel na zaklad ve Slavii, tomu neverim. vcera byl schopny udelat serii tri chyb za sebou, jeho hra na balonu je jeste horsi nez Mickova.

    v cem s Alanorem zcela souhlasim, jsou ty predkola. toto leto je proste proklete, hlavne ta zraneni. dnes to dodelaly losy kdy nam daji o dve urovne nejtezsi skupinu a tem kurvam nadeli (opet diky nam a nasemu vyrazeni) neco, z ceho realne budou moct postupovat. nedivil bych se, kdybychom my nesli do jara a oni ano, to je nejhorsi. nicmene jsou tu teda dve veci:
    1) potrebujeme vic fotbalistu a potrebujeme, aby je trener uzitkoval, ne ze necha sedet Samka a bude hrat Hromadu, nebo bude pristupovat na prodej Stancia, to se uplne zblaznili. jak Legia tak Ferencvaros meli proste vic fotbalistu nez my. pak to dopada jak vcera Tecl.
    2) asi bych se castecne inspiroval Guardiolou, ktery minulou sezonu fyzickou pripravu City z nejake casti presunul do zari/rijna. v predkolech nejsme rozehrani a kdyz si vzpomenu treba na Midtylland tak jsme byli vylozene zavareni. kadr budujeme na to, aby se tocil, tak bychom neco takoveho meli zvladnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Marek3     před 3 lety 27.08.2021 20:05 |  
      8 0

      Samek je super ale myslim ze dal prednost Hromadovi aby pomahal zachytavat jejich rychle protiutoky. Ja byl spise prekvapen ze nebyl Ibra misto Hromady. Hromada se mi moc libil kdyz se vratil v zime ale od te doby uz je to takovy prumer. Nic moc do koncovky, rozehravky, a snad ani do obrany. Je to ale dric a necha na place dusi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        o-cab     před 3 lety 27.08.2021 20:42 |  
        1 2

        Holeš není zrovna pomalý a Ibra je rozhodně pomalejší než Hromada:) jinak souhlas

  16. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Qope     před 3 lety 27.08.2021 19:36 |  
    12 5

    Holeš 3 celkem udiví. Byl tam tak krátkou dobu a červená (jasná). Takže jediné možné hodnocení vidím známkou nejnižší - 1.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Lunaris     před 3 lety 27.08.2021 20:45 |  
      4 1

      Přesně tak, jednička nebo nula, jestli jde dát. Veni vidi zkurvil to.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        mig52     před 3 lety 28.08.2021 07:11 |  
        1 4

        Zkurvil by to, pokud by v tom byl úmysl přitvrdit, byla to možná nešikovnost, možná o tom hráči ani pořádně nevěděl. Kurvil to Tecl, v minulých zápasech Koli. Tecl jistě také neúmyslně, ale kde je brána a gólman věděl!

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          w8888     před 3 lety 28.08.2021 09:01 |  
          1 1

          Chudák Holeš loni v Dánsku neviděl míč a zavinil rozhodující penaltu. Teď zase neviděl protihráče. Dost smůly na jednoho člověka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Leksel     před 3 lety 27.08.2021 21:55 |  
      4 0

      Tak abychom byli konzistentní, jednotní a spravedliví, tak vzhledem k jeho 3minutovému působení na hřišti by měl spadat mezi hráče, kteří "nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce". I když v tomhle případě chápu, že za tu chvilku toho "stihnul" hodně. :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    cunak     před 3 lety 27.08.2021 20:23 |  
    12 5

    Pokud má být Tomáš Holeš hodnocen, když se nedotkl míče a po zásluze byl za ošklivý faul vyloučen, tak jefiná možná známka je 1.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Ivan     před 3 lety 27.08.2021 21:19 |  
      3 8

      Ale to nebyl žádný ošklivý faul.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        sadlos (přítel SN)     před 3 lety 28.08.2021 00:07 |  
        8 0

        neplet si osklivy faul s nechtenym faulem... faul to byl osklivy o zraneni, i kdyz nechteny...

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          Ivan     před 3 lety 28.08.2021 01:48 |  
          1 3

          Přišlápnutí kotníku v nulové rychlosti podle mě nic tak hrozného není, navíc na něj ani nedošlápl a nevěřím, že mohlo dojít k nějakému zranění, které by soupeře vyřadilo na déle než 2 týdny.

          Přirovnal bych to k červené Leverkusenu proti nám, ten mi přišel stejně ošklivý (a navíc úmyslný a taktický), tedy pokud tehdy byla červená, mohla být i teď, já bych ale obojí pustil se žlutou, tady možná i bez ní.

          • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

            o-cab     před 3 lety 28.08.2021 13:45 |  
            0 0

            od kdy je prostředek holeně kotník? já teda osobně nechápu že dokončil to došlápnutí když už věděl že je v hráči

  18. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Marek3     před 3 lety 27.08.2021 20:54 |  
    6 0

    Jak se vam jevi Ekpai? Mam pocit ze se zlepsuje zapas od zapasu. Krome golu ukazal i vysoke nasazeni, slusne braneni a hezkou akci jeden na jednoho. Na druhou stranu je nepresny a balon ho take moc neposloucha. To by se ale mohlo lepsit zapas od zapasu.

    A uz vubec nevim co s Lingrem. Nasi kluci se fakt tezko kritizuji - inteligentni, solidni a dobre vystupuji ale s Ondrou nevim. Nevim kam snim, nevim jake jsou jeho prednosti a hlavne nevim proc se nezlepsuje. Vim ze je jeste brzo ake nevim jestli to bude na slavii. Mam vzdy spise pocit ze snim lepime mezery v sestave. Samek se zatim jevi o mnoho lepe. Mozna kdyby hral pravidelne ale hostovani asi nedava smysl.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 21:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 22:17 |  
      8 0

      Ekpai mě překvapil fyzickou, silou v soubojich a taky tím, že může hrát beka.

      Lingr má výbornou střelu, je dravej a behavej. Ale přijde mi, že mu chybí přehled na hřišti, trvá mu dlouho, než se rozhodne co s míčem, drží ho dlouho. Možná by mohl být nejlepší na hrotu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      mig52     před 3 lety 28.08.2021 07:06 |  
      0 5

      Tak Ondra má jeden strašný handicap, který v jeho věku bude tezko odstraňovat. Při zpracování míče se ten od něj odráží v mnoha případech jako od betonové zdi, no. Jaké to má následky pro něj i tým, snad netřeba popisovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 10:36 |  
      1 1

      UboEkpai nám ještě ukáže ...... ta pumelice byla neuvěřitelná, sám jsem si říkal jak je možné, že síť vyrobená v polsku tohle může vydržet. . OndraLingr je jiný profil. myslím že to v noze má. JiT mu musí najít roli, ale pro mne je to hráč do širšího základu, zejména svým charakterem.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    bbslavia     před 3 lety 27.08.2021 21:14 |  
    7 3

    Dobrý večer,
    doufámže velká naštvanost a zklamání je už pryč.Je to jen sport a zábava.Myslím,že i kolega Sokrates si dopřál dobrou polskou kávu vyrobenou v Budapešti a těší se na další zápasy.Je třeba si vyhodnotit příčiny neúspěchu a neopakovat je.Nadávání,hulákání,pesimismus,ponižování hráčů nic nevyřeší.Hlavu vzhůru.Seběhlo se několik faktorů od vytíženosti hráčů,zranění,vykartování,účasti v reprezentacích,nedokonalá příprava a hlavně jsme podcenili kvalitu doplnění kádru.Jsem zastáncem investice do hráčů,kteří okamžitě zapadnou do základu a nahradí vykartované,zraněné hráče.Nejsem zastáncem kupovat hráče jen na rozšíření kádru.Prostě se mělo investovat,ať už je to plat Deliho,nákupy hráčů,kteří přinesou kvalitu do defenzivy a hlavně do finální fáze.Neměli jsme adekvátní náhrady a to trvá nadále.To se musí změnit.Jenom tak se můžeme příští rok pokusit znovu dostat do LM.Jak Ferencvároš,tak Legii jsme přehrávali,bohužel jsme byli slabí ve finální a předfinální fázi.Na držení míče,na počet střel se nehraje.Musíme k atletičnosti přidat kvalitní fotbalovost,lepší defenzívu celého mužstva a větší chytrost.Kdyby včera místo nás hrál o 10 Ferencvároš a vedl po poločase,tak s Legií neprohraje.V druhé půli jsme hráli pasivně a naivně.Výhru s Baníkem bych nepřeceňoval,protože v lize nemáme konkurenci a Baník málem vypadl v Hlučíně.Ke sportu patří úspěchy i neúspěchy.To je život.Máme dobrou skupinu v KL,je třeba to využít,doplnit chybějící peníze v rozpočtu prodejem 1-2 hráčů,vyhrát ligu a a už teď pracovat na vhodném doplnění kádru na léto,abychon nebyli ve stejné situaci.A hlavně mít více herních variant,soupeři naší hru přečetli a věděli,že hodně hrajeme přes brankáře.Tomu přizpůsobili taktiku.Je to velká škoda,ALE NENÍ TO KONEC SLÁVIE.HLAVU VZHŮRU.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      bongor     před 3 lety 27.08.2021 22:43 |  
      8 1

      Pořád jsme o třídu lepší,než před JiT a to jak výsledkově,tak hrou.Věřím,že za rok se dostaneme do ChL.Hlavně neplašit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        mig52     před 3 lety 28.08.2021 07:03 |  
        1 2

        No, to já také, byť pořád nemůžu při naši vizi přijít na to, jak se prokoušeme těmi předkoly.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        cunak     před 3 lety 28.08.2021 09:42 |  
        1 1

        Nebylo to náhodou tak, že v sezoně před příchodem JiT jsme do Evropské ligy postoupili? ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      mig52     před 3 lety 28.08.2021 07:00 |  
      1 3

      Bb, podtrhl bych tu fotbalovost, jak velmi dobře popsal v jednom hodnocení i Alanor kvůli vyvážení týmu a zmiňuješ ji i ty. No a samozřejmě i posily ihned do základu! Jistě, je to dražší, ale také se časem za víc prodá, nepřijde-li zdravotní problém. K čemu nám je stoper,který je tu týdny, ba už měsíce a vůbec nehraje! Doslova a do písmene! Ani ve Vlašimi, kde není na soupisce, ani v béčku, tam dostal snad štěk v jednom zápase, navíc ta soutěž při vší úctě není meřítkem připravenosti na ligu. To stačí, když se občas hraje na tréninku na dvě? Dle mne ne, tam není hráč pod takovým tlakem jako v ostrém zápase. Že si ho chystáme do budoucna? Jenže jednak pokud nepomohl v pohárech, je ta koncepce hodně nedokonalá a druhak, není ta příprava přehnaně dlouhá? Nakonec se možná zjistí, že na Slavii nemá!? Rozhodně volit takové hráče, kteří budou dříve zabudovatelní. To stoperské řešení se liknavostí nepovedlo, o problému na tomto postu věděl i ten, kdo se o Slavii zajímá jen okrajově. Aspoň, kdybychom si z toho vzali ponaučení do budoucnosti. Hráčů do středu hřiště máme pro tři týmy, někde chybí kvalitní zdvojení.

  20. Tecl

    JS (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 23:12 |  
    18 10

    Dokud se budeme neustále navzájem přesvědčovat nesmysly, že Tecl má místo v kádru, nemůžeme se divit, že budeme vylítávat z Evropy v předkolech.

    • Re: Tecl

      wimpy     před 3 lety 27.08.2021 23:15 |  
      3 5

      Tak když přivedeš někoho kalibru Lewandowského, konečně jednou podpoříš své tvrzení argumentem.

      • Re: Tecl

        JS (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 23:18 |  
        3 4

        Myslím, že stačí kluk, kterej umí trefit bránu. Třeba jako Kuchta. ;)

        • Re: Tecl

          wimpy     před 3 lety 27.08.2021 23:25 |  
          8 0

          Tak přišel tam Krmenčík, kterej možná umí trefit bránu, ale co je to platné, když se nedostane k míči? Mimochodem Standa v obou svých šancích bránu trefil, Buruc výborně zareagoval.

          • Re: Tecl

            Qope     před 3 lety 27.08.2021 23:43 |  
            4 0

            Tu druhou měl prostě dát, ať se na mě Standa nezlobí, ale to bylo 100%. Ta první, ok. Gólman to vyhodnotil super a dobre zasahl. Ale ta druhá šance. Ta nás stala postup.

            • Re: Tecl

              wimpy     před 3 lety 28.08.2021 00:05 |  
              1 0

              Při té druhé měl udělat ještě dva kroky a buď se nechat sestřelit nebo střílet z větší blízkosti. Placírka z vápna by pro golmana jeho kvalit neměla být problém. Ale on se bál, že je pomalej. Druhá možnost je zkusit ho ranou prostřelit. Ale podle mě tam tak nějak tušil, že to nedopadne.

              • Re: Tecl

                Qope     před 3 lety 28.08.2021 00:20 |  
                3 0

                Až dá zase fika v derby, vše odpuštěno:-))

                • Re: Tecl

                  La Tortuga     před 3 lety 28.08.2021 10:17 |  
                  0 3

                  Doufám ze tým už bude zdravotně Ok a tecl nebude na lavičce.

            • Re: Tecl

              Leksel     před 3 lety 28.08.2021 11:26 |  
              1 0

              Jo, u tý druhý šance jsem tam viděl už gól, chtěl ho obstřelit, ale reflexivně vystrčil nohu. Taky jsem si říkal, že jelikož ten brankář čekal nejdřív malou domů, když měl míč ještě na noze jeho spoluhráč, tak byl dost z brány, jak mu šel naproti, takže možná připadalo v úvahu ho obloučkem přelobovat. Kurňa, ale šance to byla jak prase, gól by nás nakopnul a Poláky srazil.


              Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 11:27) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Tecl

            Steevee     před 3 lety 29.08.2021 13:01 |  
            0 3

            Ještě k tématu Tecl. Když se řekne Tecl a zakončení, navždycky se mi jako první bude vybavovat moment z překdkola LM proti Dynamo K. Myslím ten předpenaltový. Tecl asi na sedmi metrech potřebuje snad čtyři doteky na to aby si srovnal balón a kopl ho do naprosto prázdné branky...

            https://www.youtube.com/watch?v=-ARJrDniJ4g

            Čas 2:02:

            • Re: Tecl

              wimpy     před 3 lety 29.08.2021 13:24 |  
              2 0

              Druhým dotekem ho měl pod kontrolou a pak ho sejmuli. :-)

              • Re: Tecl

                Steevee     před 3 lety 29.08.2021 18:23 |  
                0 0

                To fakt?:-) Do nohy ho to klepne dvakrát, třetím si to předkopává, zakončoval by čtvrtým. Ale to není podstatné. Zkus si to pustit, prosím rychlostí 0,25, ještě jednou a potom mi upřímně řekni, že to předkopnutí nebylo absolutně navíc..

                Ale jestli hájíme řešení téhle situace v Teclově provedení, kdy brankář leží úplně na druhé straně branky, obránci jsou 3 metry od něho a Tecl se chystá k zakončení ve chvíli, kdy brankář už je de facto na svém místě, obránce mu padá pod nohy a jenom hodně šťastně pro nás nezasahuje míč, tak v pořádku.

                • Re: Tecl

                  wimpy     před 3 lety 29.08.2021 18:58 |  
                  1 0

                  První holení nebo kolenem (možná dvojdotek) a druhou už si přistrčil na střelu. Navíc jestli bylo navíc, to je těžký, měl to pod sebou, přistrčil si to na střelu. Samozřejmě kdyby si to dokázal dát na střelu z prvního, bylo by to lepší, nicméně nevyřešil to zle.
                  Hele, já netvrdím, že je super střelec, takovej u nás není žádnej. Žádného zabijáka tam nemáme, ale nemůžu se zbavit dojmu, že Standa dostává deku hlavně proto, že se do těch šancí dostane a to, že je nepromění je pak víc vidět.

        • Re: Tecl

          Leksel     před 3 lety 27.08.2021 23:32 |  
          1 1

          Důležitá je ještě jedna věc a to kopnout to buď tak prudce nebo tak umístěně, že brankář nemá šanci to chytit.

      • Re: Tecl

        mig52     před 3 lety 28.08.2021 06:40 |  
        2 4

        Proč by jej měl vodit on, od toho jsou jiní. Stačil by ten borec z Legie, co nás zařízl, možná bude stačit i Krmenčík, až se dá dohromady.

        • Re: Tecl

          wimpy     před 3 lety 28.08.2021 06:53 |  
          2 1

          A možná nebude, ve čtvrtek se nepotkal s míčem. Kdyby hrál od začátku, nejspíš bychom vypadli stejně, jen bychom neměli ty šance.

    • Re: Tecl

      Ivan     před 3 lety 28.08.2021 00:23 |  
      2 1

      Standa to v sobě má, v posledních 2 sezonách má 48 zápasů a 8 gólů, do té doby 155 zápasů a 54 gólů a to hrával i z křídla, těžko říct proč šel s produktivitou tak dolů. Mimochodem, jeho celkové statistiky jsou asi o 1 gól na 100 zápasů horší, než Škoďákovy.

    • Re: Tecl

      mig52     před 3 lety 28.08.2021 06:37 |  
      2 4

      Už ani nejsem překvapen, kolik lidí tento evidentní axiom nechápe.

    • Re: Tecl

      pcitron     před 3 lety 28.08.2021 09:19 |  
      6 1

      "Lingr je zralej na hostování, Masopust byl dopředu opět impotentní. Stanciu by to kurva měl kopat někam jinam, než na prvního obránce, Stanciu hraje šíleně, Kolář ať táhne dopíče už konečně, Oskar neskutečně převyšuje Bořila, Krmelec je na krok línej tupec, dobře že odešel Jusuf, místo Bořila vezmeme Hanousk", etc, etc., etc. - to jenom pár posledních komentářů.

      Ty jsi etalon pozitivity - jsi rád, že máme Musu a že to Kuchta nandal Trpišovi.



      • Re: Tecl

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 28.08.2021 10:04 |  
        6 0

        Tyjo právě mě udivuje vždycky, kde se bere tolik nenávisti k těm, co nám udělali tolik radosti.. já jsem jim za to vdecnej a myslím si, že si zaslouží shovívavost a pochopení, když se něco nepovede. Zvlášť když vidíme, že nikdo nic nevypustil, že hrajeme pořád hezké fotbal, kterej má systém, logiku.. hold někteří si na tu radost z vítězství tak zvykli, že to berou tak, ze Slavie má povinnost tu radost, tu drogu, přinášet a když ne, tak se musí omluvit.

      • Re: Tecl

        ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 10:28 |  
        1 2

        moje nová paní, která je od rány by mu řekla -. tvl, bež to prd*le..
        to je advokátka s docenturou

        • Re: Tecl

          pcitron     před 3 lety 28.08.2021 20:56 |  
          0 0

          Tož hodně štěstí v novém vztahu Coline a nezapomeň na předmanželskou smlouvu:-)

    • Re: Tecl

      japoko     před 3 lety 28.08.2021 10:15 |  
      1 7

      No oproti třeba Lingrovi nebo Hromadovi je Tecl pořád hvězda!

    • Re: Tecl

      ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 10:25 |  
      2 2

      Standa je jako opotřebovaná guma v penálu. negumuje. na druhou stranu, koho místo něj měl JiT dát? HonzaKuchta s ledvinama, MajkKrmenčík po zranění, PetarMusa na cestě do Porta, snad jen IvanHrozný, ale ten hrál podhrot. Nebylo jiné volby.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    JohnyBeGOOD     před 3 lety 28.08.2021 00:07 |  
    6 4

    U Tecla nesouhlasím s tím, že první zakončení bylo zoufalé. Z obou tutovek bylo podle mě naopak to povedenější. Je třeba přihlédnout k tomu, že Tecl neměl rychlost a sotva se otočil s míčem, tak Boruc vyběhl ven z brány a výrazně mu zmenšil střelecký úhel. Kdyby byl o kousek dál, tak ho Standa nejspíš přehodí.
    Naopak to druhé zakončení měl Tecl vyřešit mnohem líp, Boruc zůstal na půl cesty z brány a těch řešení bylo hned několik. Mohl postupovat dál sám na bránu a jít do kličky (případně se nechat faulovat a vyrovnat počet hráčů), mohl to dloubnout a přehodit ho nebo to dát vpravo k tyči, o což se zřejmě snažil, ale míč dal příliš doprostřed.

    Jinak po bitvě je každý generál, ale byla chyba nenasadit dříve Simu, Olayinku a možná i Krmenčíka. Oba góly soupeře padly hlavou a dalo se očekávat, že jednou z mála našich šancí skórovat budou standardky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Ivan     před 3 lety 28.08.2021 00:17 |  
      5 2

      Přesně, já teda nechápu, že Standa v rozhovoru po zápase na otázku, jestli by to řešil jinak, odpověděl že ne, že by to řešil stejně (tu druhou šanci), tam mi právě to zakončení přišlo slabší a překvapilo by mě, kdyby si za tím Standa stál i po kouknutí na záznam.

      Ale chudák Standa, kdyby tu první situaci nezpracoval (za což bych se nezlobil, protože to byl sražený míč na něj a měl kolem sebe stopery, těžká situace) a druhou vypustil, čehož bychom si ani nevšimli, tak má slušnou 5-6, protože dobře presoval, sprintem se vracel i do vlastního vápna a kloudná nahrávka na něj za celý zápas nešla.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        mig52     před 3 lety 28.08.2021 06:36 |  
        2 8

        Chudák Standa, :))))), to máš recht, opravdu chudák. Dík za pobavení v tom slávistickofotbalovém smutku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        PetCC     před 3 lety 28.08.2021 11:08 |  
        0 0

        No pokud jde o řešení, tak první situaci měl řešit umístěnou střelou k přední tyči, místa tam bylo dost.
        Ale samozřejmě, možná Tecl není schopen reakčně tuhle situaci řešit, jednoduše po té otočce ten prostor není schopen okamžitě vnímat.
        A u té druhé bych řekl, že to řešil správně, ale netrefil to, jak by bylo třeba.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      wimpy     před 3 lety 28.08.2021 00:17 |  
      1 0

      Konečně rozumnej pohled. Dloubnout to, myslím, nemohl, nebo by to musel být sakra přesný dloubák, ale měl zkusit jít dál. Podle mě se bál, že je pomalej.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Dennis     před 3 lety 28.08.2021 00:20 |  
      3 2

      Při té první šanci se Boruc nestihl přesunout a na přední tyči měl díru jako vrata. Stačilo to tam šoupnout po zemi. Standa volil řešení, které by bývalo bylo ideální, kdyby byl brankář na místě, kde v tu chvíli měl být, tedy o něco blíže k tyči po pravé ruce.

      Ohledně té druhé šance souhlasím, že úplně nejlepší řešení by asi bylo zkusit jít do kličky, případný faul, červená a penalta na 0:2 by nám dávaly největší šanci na postup. Jenže to se lehce řekne, ale hůř udělá. :-) Myslím, že Standa nevolil úplně špatné řešení, stačilo míč malinko zvednout.

      Podle mě trenéři počítali i s eventualitou prodloužení. Kdyby tam dali Simu, Olayinku a Krmenčíka dřív, tak by hrozilo, že by nezvládli dohrát zápas až do konce. U Krmenčíka myslím někde zaznělo, že je to tak na max. 15 minut. Sima a Olayinka by asi taky nezvládli více než 60 minut.

      Já si teď spíš říkám, jestli jsme neměli vsadit s ohledem na naše oslabení a nepravděpodobnost dát další gól (při naší aktuální neproduktivitě) spíše na obranu a prostě to zkusit ubránit. Ferencváros by to tam asi ubránil, jak už tady někdo zmínil. Jenže to není moc náš styl. Dát tam třetího stopera Kacharabu, aby byl dobře pokrytý Pekhart i Emreli a nechat Legii, ať něco vymyslí. Oni stáli se třemi stopery na půlce a taky moc nevěděli, jak se do nás dostat...

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 28.08.2021 10:09 |  
        2 0

        Souhlas. Jako general po bitvě bych taky řek, že tam moh jít Kacaraba, pac bylo potřeba pokrýt Emreliho, když se druhej stoper staral o Pekharta. Střední záložních to nezvládli a měli to těžký. Tady výšek tah trenéra domácích a my na to nezareagovali. Nemyslím, že tam mwl jít Samek, jednak kvůli věku a jednak nevím, jak by to dal běžecky

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 28.08.2021 09:59 |  
      4 0

      Při tom prvním zakončení se nestihnu podívat na gólmana, kterej asi měl díru na přední tyci. Při druhým si myslím, že chyba byla v moc opatrný prvním doteku. Nemohl pak utéct dost obránci a střílel z pozice, kdy měl míč moc pod nohama, takže ho nemohl pořádně zvednout nebo zakončit razantneji. Je to smutný, pac jinak to byly od něj fantastický akce a dalo by se říct, že je fakt ve formě.. jenze či je to platný, no..

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      La Tortuga     před 3 lety 28.08.2021 10:15 |  
      5 3

      Já už bych to nerozebiral. Standa je proste útočník číslo 4 jeden z maskotu do kabiny. (Nemáme jich moc?)

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 10:20 |  
      0 4

      co chceš víc, jdeš sám na bránu, branař skoro leží a místo toho to jen poslat prostoru kde je z 90% všude volno, trefíš branaře do kopačky. tohle ne opravdu ne. chápu že kdyby to bylo z první a nebyl čas. pust si to, StaníkTecl bežel s míčem 3-4 vteřiny po tom kiksu. kouká kouká a pak to kopne jako já.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 10:21) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Láryfáry     před 3 lety 28.08.2021 08:33 |  
    4 3

    Alanore nechceš si doplnit vzdělání o Slavii, a opravit chyby v článku? Přičítat 4 nepodařené postupy do LM Trpišovskeho týmu je docela fail, ne? Navíc první nepostup přes Kyjev byl dost daný velkými chybami rozhodčích, a hlavně jsme nebyli žádný favorit! Přečti si článek na SN Představení Dynama Kyjev, kde se správně píše, že jediná možnost postoupit je, že nás Dynamo podcení,navíc Dynamo mělo daleko silnější kádr a nechybělo 13 let v řadě v Evropě, pro nás jako nezkušeneho novice šlo teprve o druhou Evropu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Boss82     před 3 lety 28.08.2021 10:34 |  
      5 2

      Přečti si to pořádně. Alanor píše o pěti pokusech v předkolech evropských pohárů, nejen LM, takže počítá i vyřazení od Legie Varšava z EL.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 10:40) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Láryfáry     před 3 lety 29.08.2021 09:52 |  
        0 0

        Ok, uznávám tu EL, ačkoliv brát jeden ročník jako dva nezdary na Trpišovskeho triko naráz se mi trochu příčí, ale fakticky OK, a co ty čtyři role favoritů?

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          Boss82     před 3 lety 30.08.2021 12:03 |  
          1 1

          To nejspíš myslí Alanor tak, že jsme byli favority proti Kluži, Midtjyllandu, Ferencvároši a Legii, přičemž jsme uspěli jen proti Kluži. S tím by se snad dalo souhlasit, ne?

  23. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 10:17 |  
    2 10

    alanore celkem souhlas až na TomaHoleše. 3 minuty na place hraju a hlavně koukám na balon a týpek mi dá nohu pod moji nohu, tohle nemůže být redka. jen papaláši rozhodli, že var na předkolech není. tohle nechápu. když už tak žlutá, protože po tom tyjátru borec běhal jako srnka. Hodnotím hodnocení, nikoli to že jsme prohráli, měli jsme postavit bus a bylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      PetCC     před 3 lety 28.08.2021 11:00 |  
      4 0

      Došlápnutí nad kotník stojné nohy plnou vahou, bohužel i pro tuto situaci, jasná červená je.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Morb     před 3 lety 28.08.2021 17:11 |  
      0 0

      V takovejhle případech se netrestá to, co se stalo, ale to, co se mohlo stát. Taky mu mohl uplně prošlápnout koleno. Navíc ta laňka 20 minut na to střídala.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Castlereagh     před 3 lety 29.08.2021 03:28 |  
      0 1

      Jak běhal jak srnka, vždyť musel střídat…jasná červená

  24. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Marek3     před 3 lety 28.08.2021 10:26 |  
    2 6

    Budu se opakovat ale mrzi me ze jsme neudelali v lete Danka. Myslim ze uz ma parametry na nas tym na podhrotu. Se zranenim Provoda- za mne nejdulezitejsi faktor naseho nezdaru- a posleze Sevcika nas stred proste neni na te nejvyssi urovni. Jakakoliv kombinace z Traore, Hromada, Holes uz postrada prvky klicove v nasi hre - primocarost, dynamiku, zakonceni (krome Holese) ikdyz bych rad poznamenal ze Ibra zahral velice nadstandardne, ale ma v Evrope limity. Pral bych si Holese na 6, Stanciu 8 a Danek podhrot. Seva je bohuzel zraneny casto a to uz se asi nezmeni. Samozrejme je problem s rychle rostoucim kadrem ktery se asi mel zacit resit o neco drive. Nevidim moc posun od Hellebranda, Takace, MVB, Lingra, Teclika, nebo Hromady, Dobre se zatim jevi Beran a mladici v Boleslavi. Vubec treba nechapu prichod Madsena ktery hrou pripomina Samka ale mohu se mylit. Za mne kadr potrebuje hodne zredukovat a stabilizovat a vyresit stoperskou dvojici aby se co nejdrive sehrali. Zimu bych za slusnou cenu pustil a nechal Kudelu s Kacarabou a novou posilou. Na ligu do zakladu Samek a sanci pro Mandouse. Stred zalohy byl pro nas vzdy klicovy a pokud chceme uspet v Evrope musime tam udelat urcite zmeny.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 10:31 |  
      8 2

      máme 3 pr*ele záložníků, dvě další na hostování. k čemu zas vodit nějaký danky, když máme svoje mladasy. tyhle názory " kup co jde" mne fakt vadí. sorry.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        novimex     před 3 lety 28.08.2021 12:58 |  
        2 4

        Které mlaďasy ? Vždyť v nominaci "21" není ani jeden slávista. Asi je někde něco špatně


        Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 12:58) . Zobrazit původní komentář

  25. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 28.08.2021 10:35 |  
    18 5

    Dobré dopoledne u kávy:-)).
    Hodnocení Alanora asi odpovídá hlavně našemu zklamání z prohry.
    Hráli jsme však o deseti, museli jsme hrát úplně jinak, než byla celá příprava a kluci to nijak neodevzdali a bojovali statečně.
    Začíná další etapa a to teď zápasem v Karviné a přípravou na pohár a v něm vylosované soupeře.
    Skupinu máme kvalitní a pro diváky i média velmi atraktivní.
    Opět musím zmínit reprezentaci a nominaci.
    Od médií, různých podcastů a i komentátorů Slavia dostává sodu a kritiku.
    Fajn. Tak proč tedy nehrají Ti vychvalovaní....... Polidar, Sáček, Vízner, Půlkrab, Chorý, Bucha, Brabec, Jánoš a další, kteří dle hodnocení Isportu dostávají takové pěkné známky.
    Proč ostatní kluby z ligy nenesou takovou porci zátěže v repre?
    Krásně se prořekl sparťanský asistent Loučka.... "protože nám to vyhovuje a máme čas 14 dní na přípravu":-((((
    To je tedy mazec.
    Kašlu na to.
    Dobrá, Slavia se s tím prostě popere a třeba se opět potvrdí, že "karma je zdarma".
    Nám se kvalifikace do pohárové Evropy nepovedla. Víme to a budeme to řešit.
    Rozhodně ale věřím tomu, že se kluci vydali správnou cestou a výhra s Baníkem ukázala, kdo do mužstva patří a dostane šanci. A v konfederačním poháru nás nečekají žádní nazdárkové.
    Proto jsem rád, že ten los a mužstva, která máme ve skupině budou další výzvou k práci a dobrému fotbalu.
    Někteří tady volají po tom, aby měl pan Trpišovský nějakou oponenci a protistranu. Ale to on má!!!
    Jak pan Köstl, tak i pan Houštecký si svoje řeknou a funguje to tak.
    A řeknou si to na rovinu a do očí a neběhají potajmu za Tvrdíkem. To dělají v jiném oddílu.
    Tak ať se v Karviné daří kluci. Budu držet palce. Já se těším na každý zápas Slavie:-))
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      wymaz     před 3 lety 28.08.2021 10:57 |  
      1 4

      Dobré ráno Sokrate,
      ano souhlasím se vším, pěkné shrnutí. Máte nějaké info k větě ,,Nám se kvalifikace do pohárové Evropy nepovedla. Víme to a budeme to řešit." To je asi jediné, co mě trápí. Několikátá, ne moc povedená kvalifikace, zde to opravdu chce zapracovat. Možná i někdo z redakce by se mohl zeptat realizačního týmu, jestli je v plánu nějaká změna, úprava popřípadě jaké varianty diskutují. Pokud někdo máte někdo zde nějaké nápady jak a co změnit, rád si je přečtu. Zajímalo by mě, jak to vidí ostatní, co by se dalo, mohlo změnit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        první rytíř     před 3 lety 28.08.2021 12:41 |  
        10 2

        Změnit přípravu se dá, ale to samo o sobě stačit nemůže. Zakopaný pes je v systému ligové soutěže, tedy v termínech, kdy i díky nikomu nepotřebné nadstavby, se hraje dlouhé jaro a na dovolené a hlavně přípravu na předkola, která začínají již koncem července, či začátkem srpna není čas! A to nemluvím ani o tom, že právě v tomto krátkém mezidobí se teprve rozjíždí přestupové období. Prostě bez revize ligové soutěže to na nějaké zlepšení nevidím. Přitom se to netýká jen Slavie, ale všech českých "pohárových týmů", které mají s předkoly veliké problémy.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          Slávista 51     před 3 lety 28.08.2021 13:19 |  
          3 5

          Psal jsem to zde již několikrát - 10mužstev v 1.lize ( na víc zde stejně nejsou peníze ) 3 nebo 4kolově. Méně mnohdy znamená více ( co do kvality ).

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          rakusan     před 3 lety 28.08.2021 14:49 |  
          3 0

          Samozřejmě, že svobodova nadstavba je fatální problém pro pohárové zástupce. Já bych doporučoval i hrát jaro-podzim s hlavní přípravou v zimě. A v kvaldách by byly týmy rozehrané.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

    Leksel     před 3 lety 28.08.2021 12:36 |  
    5 5

    Děkuji, že Holeš byl z hodnocení vyřazen, přestože se zcela nezaviněně shodou náhod vlastně zapsal do průběhu zápasu černým písmem, tak jeho 3 minuty na hřišti nelze objektivně a spravedlivě zhodnotit, byť byly pro nás fatální.

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      Harvey     před 3 lety 28.08.2021 13:27 |  
      6 10

      Podívej se na to znova. Tohle nebyla shoda náhod. Holeš tam šel neskutečně debilně. Podrážkou napřed se snažil zachytit míč, kterej směřoval od něj a nemohl ho mít. Úplně, ale naprosto zbytečnej nekoordinovanej a nevynucenej zákrok nebezpečnej vůči soupeři.

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        Leksel     před 3 lety 28.08.2021 14:18 |  
        9 1

        Jak blbě celá akce začala, tak taky podle toho skončila, Holeš se snažil zachytit míč a přitom ho najednou atakoval soupeř, věřím, že kdyby o něm věděl, nešel by tak humpolácky a neohrabaně po tom míči nataženou nohou proti hráči. Ono v tom zlomku vteřiny, kdy chci zpracovat přihrávku a v tom se tam objeví dotírající soupeř, tak stihnout zase nohu stáhnout nebo odklonit, není ani snad možný. Semlelo se to vše strašně rychle. Holeše v tomto konkrétním případě stále bráním, ptz to byla unikátní situace, kterou on nečekal.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          Harvey     před 3 lety 28.08.2021 15:14 |  
          2 8

          Ale to je všechno úplně jedno, že nechtěl nebo se to seběhlo rychle. Ten míč směřoval pryč od vápna, tudíž ho vůbec nemusel zachytávat, navíc naslepo šlapákem. Naprosto nevynucený zákrok. Navíc jako defenzivní záložník by měl mít ze všech hráčů nejlepší povědomí o tom, kde se nachází jeho protihráči. To je základní povinnost dobrého štítového záložníka, neustále skenovat hřiště.

          • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

            Leksel     před 3 lety 28.08.2021 17:38 |  
            4 0

            Ten míč jednak putoval od Zimy, ale i kdyby tam ten míč poslal kdokoli, tak je zcela přirozený, že ho chtěl Holeš získat, abysme ho měli pod kontrolou a mohli podniknout nějakou akci. Povědomí o tom, kde se pohybuje soupeř samozřejmě jistě má, ovšem v situaci, kdy od Zimy přichází dost těžký balón, tak má plné ruce a nohy s jeho zachycením a zpracováním, že opravdu není sto sledovat, zda se ho pokouší někdo presovat. Pokud by měl dle tebe neustále skenovat hřiště, aby měl dokonalý online přehled o pozici hráčů soupeře i v takto vypjaté a bleskové situaci, tak by musel mít na těle čidla jako robot. Celé to začalo dost nešťastnou přihrávkou Koláře na Zimu a Holeš se snažil míč získat aniž by věděl o atakujicim hráči. To je vše, já k tomu už víc nemám.

          • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

            ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 21:04 |  
            4 3

            takže co, měl si sednout na trávník až se balon přikutálí sám asi. tím by se vyhnul souboji který byl naprosto standartní, fotbal nehrají hadrové panenky. nohu mu tam dal protihráč a nešlo o žádný úmysl. klidně to mohlo skončit opačně. nesmyslná karta.

            • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

              wimpy     před 3 lety 28.08.2021 21:09 |  
              2 1

              Souhlasím až na tu nesmyslnou kartu. Hráč za sebe prostě zodpovídá a ta červená byla oprávněná.

            • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

              Karel13     před 3 lety 28.08.2021 21:10 |  
              2 1

              Souhlas až na tu "nesmyslnou" kartu. Ta byla, bohužel, jasná ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

      japoko     před 3 lety 28.08.2021 20:07 |  
      2 7

      Proč nezaviněne? Šel po vysokém míči uplně stejně blbě jako při ruce v LM loni v Dánsku!

      • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

        japoko     před 3 lety 28.08.2021 21:29 |  
        3 6

        Reálné vidění výkonu hráčů je zaklad objektivního hodnocení! Pokud to zde nechtějí někteří přiznat, stává se z toho pouze fraška!

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          wimpy     před 3 lety 28.08.2021 21:40 |  
          8 1

          Problém samozřejmě nastává v okamžiku, kdy někdo za objektivní uznává pouze to své vidění. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

            japoko     před 3 lety 28.08.2021 22:51 |  
            1 5

            Skutečně jsi pri obou akcích neviděl jeho, třeba častečnou, chybu?

            • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

              wimpy     před 3 lety 28.08.2021 22:54 |  
              7 1

              To je přesně chyba, kterou detekuješ po zpětném pohledu na zpomalené video. V tom Dánsku asi vůbec netušil, že se k němu míč může dostat, já dodnes nechápu, jak to Traore dokázal.

        • Re: Hodnocení slávistů - Legia - Slavia 2:1

          tobro     před 3 lety 28.08.2021 21:59 |  
          1 3

          Přesně tak.