Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská konferenční liga

Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

Krutý los základní skupiny Evropské konferenční ligy poslal Slavii do skupiny s Feyenoordem, Unionem Berlín a Maccabi Haifa, Slavia tak potká kluby hned ze dvou fotbalově vyspělých zemí.

Slavia byla při losu nasazená do prvního koše a nemohla tak narazit na velkokluby z Anglie a Itálie, hrozil jí však francouzský Rennes v druhém koši nebo německý Union Berlín ve třetím koši.

Slavia byla přiřazena do skupiny E a ze druhého koše jí byl nalosován Feyenoord Rotterdam, klub s vůbec nejvyšším koeficientem v druhém koši. A podobně to dopadlo ve třetím koši, kde Slavia dostala Union Berlín. Ze třetího koše dostala Slavia izraelský klub Maccabi Haifa.

Pořadí zápasů se určí během dnešního dne, nejpozději zítra ráno.

Komentáře (248)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los Evropské konferenční ligy

    pinochet     před 3 lety 27.08.2021 13:27 |  
    0 0

    Vysílají to někde?

  2. Re: Los Evropské konferenční ligy

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:29 |  
    1 0

    Takze Maccabi TA,Union a Nikosie.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:32 |  
      2 0

      Na Unionu bychom mohli alespon zviditelnit nase hrace

  3. Re: Los Evropské konferenční ligy

    Tonda     před 3 lety 27.08.2021 13:33 |  
    0 0

    Feyenoord (NED)
    Flora Tallinn (EST)
    Randers (DEN)

  4. Re: Los Evropské konferenční ligy

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:37 |  
    0 1

    Jsme favorite konferencni ligy ;) Nebo tam ma nejaky tym lepsi koeficient?

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      VanDel     před 3 lety 27.08.2021 13:44 |  
      3 1

      Jenom nějací nýmandi z AS Řím a Tottenhamu......

      • Re: Los Evropské konferenční ligy

        sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:46 |  
        1 0

        jsme az 4. ,jsem nejak prehledl tyhle 2 a pak Basilej(27.) je o 4 mista pred nama

      • Re: Los Evropské konferenční ligy

        sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:47 |  
        1 0

        A koukam,ze rudky jsou 112. tesne pred Jabloncem :)

      • Re: Los Evropské konferenční ligy

        žbl68     před 3 lety 27.08.2021 14:58 |  
        1 1

        sf roma a finále s koHUtama je sen :-)

  5. Re: Los Evropské konferenční ligy

    Ondráš     před 3 lety 27.08.2021 13:37 |  
    1 0

    Takže prosím ty Lincolny, Tallinn a ze druhýho ten Izrael a bude to dobré.

  6. Re: Los Evropské konferenční ligy

    benny231     před 3 lety 27.08.2021 13:37 |  
    3 0

    Očekávám
    Feyenoord , Slovan Bratislava ,Maccabi Haifa

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      carevitchando     před 3 lety 27.08.2021 14:08 |  
      1 0

      Skoro :-)

  7. Re: Los Evropské konferenční ligy

    Nosorozec     před 3 lety 27.08.2021 13:39 |  
    1 0

    Ten Nihat je oteklej jak Fenin :D

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 14:05 |  
      0 1

      hele, Fenina jsem viděl minulý týden v řeporyjích. běhal, což tedy po hříchu bylo vše, ale pohyboval se, měl pár navíc ale zas to nebyla na 1.A třídu taková divočina. byli tam jinší.

      • Re: Los Evropské konferenční ligy

        Nosorozec     před 3 lety 27.08.2021 14:14 |  
        1 0

        Tak v Reporyjich vedle starosty vypadá o něco min otekle :)

  8. Re: Los Evropské konferenční ligy

    Dru Zeree     před 3 lety 27.08.2021 13:39 |  
    0 1

    Hlavně nechci izraelský tým, jsou to hrozní simulanti.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      ezechiel     před 3 lety 27.08.2021 13:45 |  
      0 0

      Výjezd Tel Aviv v roce 2017 byl fantastický. Simulanti jsou kyprani.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      zeleznik2     před 3 lety 27.08.2021 14:01 |  
      0 0

      Už je tam..

  9. Re: Los Evropské konferenční ligy

    Nosorozec     před 3 lety 27.08.2021 13:45 |  
    0 0

    Ať už přestanou kecat a losujou

  10. Re: Los Evropské konferenční ligy

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:51 |  
    1 0

    Feyenoord, já to věděl. :-)

  11. Re: Los Evropské konferenční ligy

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:51 |  
    1 0

    tpc

  12. Re: Los

    zeleznik2     před 3 lety 27.08.2021 13:52 |  
    0 0

    Jdeme do E.

  13. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    VanDel     před 3 lety 27.08.2021 13:52 |  
    1 1

    Feyenoord........no, atraktivita tam je

  14. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:55 |  
    6 1

    No tywole, tak asi hned končíme. :-)

  15. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:55 |  
    2 0

    Olala :) Union super,ale ten Feynoord.. Budou super vyjezdy!

  16. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 13:56 |  
    0 1

    to je slušný, teď jen poznat kdo je kdo :-D

  17. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    SirCohen     před 3 lety 27.08.2021 13:56 |  
    0 0

    tvl, nemoh' nám vytáhnout ten Slovan, jelito?

  18. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:56 |  
    4 0

    tak tohle je mazec... no, aspoň budou kluci pořádně motivaný, než proti nějakým nazdárkům...

  19. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    Gino     před 3 lety 27.08.2021 13:56 |  
    3 0

    No.... tak z druhého i třetího koše to nejsilnější co tam bylo.... hmmm

  20. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    zeleznik2     před 3 lety 27.08.2021 13:56 |  
    3 0

    Teda nevím, jásat anebo se bát?

    • Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

      Nosorozec     před 3 lety 27.08.2021 14:00 |  
      2 0

      Dřív bych možná jásal, ale po vypadnutí s Ferencvarošem a Legií už hráčům na evropský scéně letos tolik nevěřím

  21. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    Paul67     před 3 lety 27.08.2021 13:57 |  
    2 3

    Zatím Group of the Death :-)

  22. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    butters     před 3 lety 27.08.2021 13:57 |  
    0 0

    Takže kvalitativně taková EL-skupina, ale postup (ideálně z 1. místa) musí být cíl.

  23. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord

    VanDel     před 3 lety 27.08.2021 13:57 |  
    3 1

    No potěš......koště

  24. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 13:57 |  
    3 1

    na výjezdy zatím dobrý, feyenord i union jsou ve walking distance

  25. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:57 |  
    8 0

    Tak prej asijska soutez :) Nase skupina traktivnejsi,nez nektere skupiny EL

  26. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    Qope     před 3 lety 27.08.2021 13:57 |  
    13 0

    Čekají nás krásne zapasy a slušné výzvy ...

  27. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    Dru Zeree     před 3 lety 27.08.2021 13:58 |  
    14 0

    jako atraktivita je asi nejvyšší, co jsme mohli mít :)

  28. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    butters     před 3 lety 27.08.2021 13:58 |  
    1 0

    A ze 4. koše by to chtělo ten Lincoln, ať má Standa šanci stát se králem střelců KL.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

      Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:00 |  
      4 0

      K nim přestupuje?

  29. tak to jde

    ehad     před 3 lety 27.08.2021 13:58 |  
    6 1

    Pekna skupina. Super.

  30. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    cheechoo1     před 3 lety 27.08.2021 13:58 |  
    3 0

    Paráda...Alespoň malá náplast na to zklamání.

  31. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    Nosorozec     před 3 lety 27.08.2021 13:58 |  
    4 8

    Dostali jsme předně ty tři soupeře který jsem nechtěl. Být to skupina EL, tak super, ale tady v tý kozí lize chci minimálně finále

    • Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:01 |  
      2 0

      Trochu pokory.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

      ehad     před 3 lety 27.08.2021 14:01 |  
      8 0

      Jasne. Ale lepsi je pripadne prohrat s temahle a ukazat se (tyhle zapasy sledovany budou), nez prohrat nekde v armenii/azerbajdzanu .... kde ta kvalita je taky, a navic sileny cestovani (no to Maccabi taky nic moc) ....

  32. Re:los

    zeleznik2     před 3 lety 27.08.2021 13:59 |  
    1 1

    Takže ještě Nikósie a je to nejsilnější skupina..Jablka Kluž a Alkmaar 0 bodů

  33. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    zeleznik2     před 3 lety 27.08.2021 14:00 |  
    0 1

    Tak Haifa super los..

  34. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    VanDel     před 3 lety 27.08.2021 14:01 |  
    1 4

    To je ale kretén ten nateklej Kahveci......no, z tohodle moc nadšený nejsem.

  35. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    wimpy     před 3 lety 27.08.2021 14:01 |  
    7 0

    Tak kde jsou ti irští pastevci?
    A navíc to tu skupinu chce vyhrát, neb jak jsem pochopil, druhej má vložený dvojzápas ze třetím z EL. Takže můžeme vypisovat další cíle. :-)

  36. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 14:01 |  
    5 2

    podle mne je to super los. kluci se ukáží v zápasech s dobrými týmy .... tedy až na macabi, ty jsem si nepřál.

  37. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    benny231     před 3 lety 27.08.2021 14:01 |  
    4 0

    Nejtěžší skupina

  38. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    zeleznik2     před 3 lety 27.08.2021 14:02 |  
    0 0

    Jablka Randers..

  39. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Steevee     před 3 lety 27.08.2021 14:02 |  
    11 1

    Jak může někdo říct, že tohle je špatnej los? Atraktivita de facto totožná, jako by to byla EL a ohýbat hřbet před nikým rozhodně nemusíme. Plus potenciálně minimálně dva krásné výjezdy Berlín, Rotterdam. Za mě super.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      ehad     před 3 lety 27.08.2021 14:04 |  
      8 0

      Presne tak, chteli jsme postoupit do LM nebo EL, tak tohle kvalitou EL odpovida .... proc se te skupiny bat, co bysme potom rikali na skupinu LM?

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 14:07 |  
        4 1

        jde jen o ty ušlý prachy, jinak je to v cajku.

  40. Los KL

    houston (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:02 |  
    10 0

    Zastánci KL mají super los. Dobrý soupeři na rozehrání před vyřazovačkou.

  41. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Lunaris     před 3 lety 27.08.2021 14:02 |  
    8 0

    Myslím, že los je perfektní, vstupenky se budou prodávat, covid chraň.

  42. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    mabr     před 3 lety 27.08.2021 14:03 |  
    8 0

    Berlín bude super výjezd :) Já jsem spokojenej.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Ondráš     před 3 lety 27.08.2021 14:07 |  
      1 1

      Žádnej výjezd nebude.

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 14:09 |  
        0 1

        pročpak by nebyl asi tak?

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          Ondráš     před 3 lety 27.08.2021 14:17 |  
          0 0

          Doma budeš.

  43. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    pf     před 3 lety 27.08.2021 14:03 |  
    5 0

    Nakonec máme velmi atraktivní skupinu. Těším se, soupeři na úrovni. Snad se nám podaří zapomenout na ten včerejší neúspěch.

  44. Re: Los Evropské konferenční ligy: Feyenoord, Union Berlín

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:03 |  
    6 1

    Super. Vsechno fotbalove zeme a blizko. Vliv na cenu hracu to bude mit naprosto zanadbatelbou oproti EL.

    Tesim se. Predstava takove skuoiny H...

    Postupne jdeme nahoru. Bude to krasny podzim. Ted hlavne neprohrat v nedeli.

    Btw, na rasisty na toaletny nakoupit drony :p

  45. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:04 |  
    4 1

    Za mě dobrý!

  46. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Novi.sks     před 3 lety 27.08.2021 14:05 |  
    4 0

    No, tak aspoň nás nečeká žádný tragický cestování... :-)

    Být to EL, tak tuhle skupinu bereme jako super los, ale takhle? No, nějací pastevci to zrovna nejsou... :D

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      žbl68     před 3 lety 27.08.2021 14:10 |  
      0 2

      naopak ti nej pastevci ... tedy 2x ,1x "teroristi" :-)

  47. Re: los

    zeleznik2     před 3 lety 27.08.2021 14:05 |  
    5 7

    Dva nejsilnější týmy ze druhého i třetího koše a na závěr Izrael, snad těžší to být nemohlo. Bída má nejlehčí skupinu a Jablka hratelné soupeře.

    • Re: los

      ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 14:08 |  
      2 2

      aco? hrát proti taškentu, kde se na to nebude nikdo dívat? jsem naopak štěstím bez sebe

    • Re: los

      žbl68     před 3 lety 27.08.2021 14:09 |  
      7 1

      koho zajímá Sparta ... :-)

      • Re: los

        bongor     před 3 lety 27.08.2021 14:22 |  
        2 1

        Zrovna zajímá našeho souseda.Ale ten je momentálně na léčení v Beřkovicích.

        • Re: los

          žbl68     před 3 lety 27.08.2021 14:24 |  
          0 1

          v beřkovicích nebo Bohnicích :-)

    • Re: los

      ehad     před 3 lety 27.08.2021 14:15 |  
      1 0

      Tak zavolej do Basileje, ti si to s nami urcite radi vymeni :-) ...

  48. Los

    wymaz     před 3 lety 27.08.2021 14:06 |  
    6 1

    Super los, super soupeři, za mě kvalitní na úrovni EL. Těším se na zápasy a věřím v dobré výkony všech našich kluků.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 14:06) . Zobrazit původní komentář

  49. super skupina

    Lord_Edmund     před 3 lety 27.08.2021 14:07 |  
    4 0

    skoro jak EL

  50. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    damade     před 3 lety 27.08.2021 14:07 |  
    21 0

    Krásná skupina. Těžká, atraktivní, ale rozhodně hratelná. Pro hráče a trenéry to určitě musí být velká motivace, že nepojedou hrát s nějakejma heslama od wifi.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:08 |  
      0 0

      :D

  51. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    žbl68     před 3 lety 27.08.2021 14:08 |  
    5 3

    ok až na ten mimoevropský tým :-( ... takže 5-1-0 a 90% na postup .... vše co bude méně není hodno jmena Slavie ...

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      žbl68     před 3 lety 27.08.2021 14:26 |  
      0 1

      zdravíme spoluobčany s IL pasem :-P

  52. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    AlexPastoor     před 3 lety 27.08.2021 14:08 |  
    3 6

    Velké zklamání, neatraktivní soupeři... za mě byl ideál Pjunik Jerevan, Tobol Kostanaj, Šachťar Karaganda.

    No nic, snad nás Standa Tecl dotáhne až do finále, ať žije Slavie!

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 14:10 |  
      0 2

      přidal bych žilinu, ale ta už vypadla :-D

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Alexiinho     před 3 lety 27.08.2021 14:13 |  
      0 1

      Dva týmy z jedné země nemůžou bejt ve stejné skupině! Myslel si tedy skupinu Slavia - Alaškert - Kairat Almaty - Karabach?

  53. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    bumkuncha     před 3 lety 27.08.2021 14:09 |  
    3 2

    super los s týmy, které s námi nebudou parkovat autobus... teď ještě Trpiš musí počkat jací hráči mu zůstanou v kádru...

  54. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:09 |  
    11 0

    tak já jsem rád, že máme těžší, atraktivnější soupeře... proti těm nám to jde stejně vždycky líp, než proti nějakým chudákům se zaparkovaným autobusem... je to lepší jak kvůli motivaci hráčů, tak atraktivitou pro fanoušky, tak i že na tyhle soupeře snad přijde, i po tom zklamání z předkol, plnej dům... a věřim že se daj hráči do kupy, a postoupíme do jara...

  55. ;-)

    ehad     před 3 lety 27.08.2021 14:09 |  
    4 0

    tak to nam ten los pekne zlepsil naladu ... :-D

  56. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Dobi     před 3 lety 27.08.2021 14:10 |  
    5 1

    No - věř a víra Tvá..... Nikdo není neporazitelný!!!
    Dovoluji si se odkázat na top EL, kde reaguji na dlouhou dnešní diskusi. Omluvou, přímluvou, vírou, že se vše urovná! Jako mezi přáteli, protože přáteli jsme díky Slavii. Možná, že někdy by mohlo platit to Dvakrát měř! Ale pokud se ujede, nechť je snahou sebereflexe, pochopení a schopnost se omluvit. Což činím i touto cestou, pokud jsem vyprovokoval špatné stránky diskusi. Věřte mi, prosím!!!! PŘÁTELÉ!

  57. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    hiker42     před 3 lety 27.08.2021 14:11 |  
    13 0

    Za mě spokojenost s atraktivitou a tím, že nemusíme do střední Asie, na druhou stranu, soupeři jsou na úrovni středně těžké skupiny EL. Tak uvidíme, každopádně na zápasy s Alaškertem / Kairatem by si za rok nikdo nevzdech, naopak zápasy s Feyenoordem a Unionem Berlín mohou být další úžasná představení SKS a následně krásné vzpomínky.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      ColinSKS     před 3 lety 27.08.2021 14:13 |  
      1 3

      přesně!

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        hiker42     před 3 lety 27.08.2021 14:16 |  
        2 0

        si žehlím včerejšek voe :))

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          ehad     před 3 lety 27.08.2021 14:17 |  
          0 0

          :-D

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          wimpy     před 3 lety 27.08.2021 14:18 |  
          2 0

          Odnesla to Basilej.

          • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

            hiker42     před 3 lety 27.08.2021 14:26 |  
            6 0

            Já jen doufám, že jedinej, kdo to nakonec odnese, bude bída, že budou mít na ovcomrdy plno a ne že jim to vyjde a budou mazat trest:)). A doufám, že Kamaru a Morelose nikdo na poslední chvíli nekoupí.. To bude prasárnička.. Taky se mentálně chystám na fandění bídě, a myslím, že poruším pravidlo, že tvrdej jen na letní dovče. To padne minimálně travarica :))

            • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

              Cross     před 3 lety 27.08.2021 16:22 |  
              3 1

              Křivák Kamara určitě nepřijede. Koupím si ale velkou píšťalku a ubytuju se pod okny hotelu kde budou chtít spát Rangers. Nezamhouří ani oko. Jejich vlastní medicínka jim asi nebude chutnat? (:-)))

  58. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Fallen (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:12 |  
    3 0

    Upřímnou soustrast do Basileje

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      sasky     před 3 lety 27.08.2021 14:17 |  
      7 0

      Tak ono až přijede před Vánoci Alkmaar do Jablonce, to bude taky sranda :)

  59. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    ezechiel     před 3 lety 27.08.2021 14:12 |  
    4 0

    Přeji si jedno, hlavně ať se může na výjezdy. Tenhle los stojí za to.

  60. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Ondráš     před 3 lety 27.08.2021 14:12 |  
    6 2

    Tak paradoxně skupina podstatně atraktivnější, než má ACS. Nicméně to zde často proklamované vítězství v KL dostává vážné trhliny:D Podtrženo, sečteno..vykurvenej los a žádnej Gibraltar.

  61. *

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:13 |  
    0 0

    navíc Feyenoord má taky červenobílý, sešívaný dresy... akorát jim tam chybí naše krásná hvězda

    • Re: *

      Dobi     před 3 lety 27.08.2021 14:17 |  
      1 0

      pŘESNĚ TAK. vŽDY JSEM MU PROTI aJAXU (TŘEBA) PROTO FANDIL!!!!

    • Re: *

      bongor     před 3 lety 27.08.2021 14:26 |  
      0 0

      A nosej černý trencle.

    • Re: *

      dalislavista     před 3 lety 27.08.2021 15:18 |  
      1 0

      Oni se prý inspirovali našimi dresy.

  62. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    mpik     před 3 lety 27.08.2021 14:15 |  
    7 4

    Je to těžká skupina, ale atraktivní a s dobrým cestováním. Skupina jak z EL. Za mě skvělé a nyní je potřeba konečně ukázat jak si herně stojíme. Ideálně bez hráčů, jako je Tecl, nebo Hromada. A pak to půjde!

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Mikey     před 3 lety 27.08.2021 14:18 |  
      0 0

      tak Hromada stejně dostane tak 2-3 zápasy stopku, pokud dostal červenou po zápase, tak to se musel předvést.

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        carevitchando     před 3 lety 27.08.2021 14:24 |  
        0 0

        Hromada musel někomu nafuckovat...jinak nevím.

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          PetCC     před 3 lety 27.08.2021 14:39 |  
          0 0

          Škoda.
          No jestli udělal nějakou blbost, tak to taky může znamenat, že se s ním přestane počítat.

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        dalislavista     před 3 lety 27.08.2021 15:16 |  
        0 0

        Slovní inzultace rozhodčího.

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          bramburek (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 15:46 |  
          1 0

          slovní inzultace... ntvl, to jsou termíny... asi mu taky něco pošeptal do ouška jako Kudy Kemrovi...

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      chosejn     před 3 lety 27.08.2021 14:23 |  
      1 0

      U Hromady se ti to asi splni, jestli dostal opravdu tu cervenou pri odchodu ze hriste, horsi, ze stopku dostane i Holes a budem muset improvizovat

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        PetCC     před 3 lety 27.08.2021 14:36 |  
        1 0

        Tak to může hrát Traoré nebo i Oscar.

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          Ontko     před 3 lety 27.08.2021 15:06 |  
          4 0

          Nebo Samek. Já bych tomu klukovi dal šanci. Kde jinde než v KL?

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Marek3     před 3 lety 27.08.2021 14:48 |  
      2 2

      Asi by se mohl ten tym trochu upravit no- MVB, Teclik, Traore, Hromada, Lingr, Takac- tam ta vykonnost na Evropu neni nebo se ti hraci uz neposouvaji. Pokud je potreba a moznost prodat tak i Olayinka, Zima, Sima, Kolar a dat sanci odchovancum nebo mladym klukum. Samek, Cerv, Danek, Conde a dalsi mladici by to trochu ozivili.

  63. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    brťas74     před 3 lety 27.08.2021 14:17 |  
    2 0

    Bude to těžké, ale půjde to.Rozhodně na postup ze skupiny máme.

  64. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Markus     před 3 lety 27.08.2021 14:20 |  
    2 0

    Moc pěkná skupina, tak jsme se neatraktivních soupeřů báli úplně zbytečně. Máme 3 týdny na přípravu, času dost to přeskládat.

  65. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:20 |  
    11 0

    Skupina Evropske ligy za penize Konfereční ligy. :-) Těžká, ale atraktivní. Já bych raději lehčí, ale nemá smysl si vybírat.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      PetCC     před 3 lety 27.08.2021 14:35 |  
      3 0

      Jak to tak vypadá, tak nám to jde spíš proti západním soupeřům, než těm z okolí :-)

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        žbl68     před 3 lety 27.08.2021 14:56 |  
        0 1

        takže nepodcenit nezápadní mimoevropskou exotiku ...

  66. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    asanin     před 3 lety 27.08.2021 14:21 |  
    5 0

    Velmi hezká skupina. Všechny týmy hratelné a z dobrých či přijatelných destinací... Doma můžeme porazit všechny a z venku také něco přivezeme... Navíc v této skupině není vyložený outsider, takže každý bude obírat o body každého... Vidím to optimisticky... Pokud k tomu přistoupíme se stejným zápalem, jako v EL minulý rok, tak nemám obavy...

  67. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    rak (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:22 |  
    4 1

    Problém bude v Rotterdamu, až budou domácí hrát ve svých dresech, abychom jim omylem nefandili :).
    Jinak tedy výhra v této skupině by byl dost úspěch.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      asanin     před 3 lety 27.08.2021 14:28 |  
      2 0

      Proč? Feyenoord je relativně dlouhou dobu daleko za Ajaxem a PSV... Spíše úroveň Alkmaaru, nebo Arnhemu... Union nováček v pohárech - navíc pro tyhle týmy z top lig jsou tyhle poháry většinou za trest a hraje tam dost náhradníků (to samozřejmě pro Union nemusí platit)... No a Macabi bude taková lepší Ber Sheeva - takže pokud to tam nepoděláme jako minulý rok, bude to ok...

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        wimpy     před 3 lety 27.08.2021 14:29 |  
        2 0

        Protože když si zápas v Reotterdamu pustíš, uvidíš sešívané dresy, ale hráče v nich nebudeš poznávat. :-)

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      bongor     před 3 lety 27.08.2021 14:30 |  
      6 1

      V Rotterdamu jsem půl roku hrál ,dancing Tabaris i bydlel v penzionu Ouverkerk.Hezký vzpomínky.

  68. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Ondráš     před 3 lety 27.08.2021 14:23 |  
    2 0

    Ale lístky půjdou na dračku, ne že ne.

  69. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    LukySKS     před 3 lety 27.08.2021 14:30 |  
    2 0

    Ahoj, prosím vás může mi někdo vysvětlit, jak Trpišovský myslel tu větu, že KL je ekonomický pro Slavii výhodnější nežli EL? Moc to nechápu

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      damade     před 3 lety 27.08.2021 14:32 |  
      5 1

      Asi kvůli prémiím, který by Slavia musela platit, kdybychom postoupili do EL

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        LukySKS     před 3 lety 27.08.2021 14:33 |  
        0 0

        aha...to by dávalo smysl

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Ondráš     před 3 lety 27.08.2021 14:33 |  
      2 1

      Teď už to asi není úplně aktuální:)

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      PetCC     před 3 lety 27.08.2021 14:33 |  
      4 0

      Větší pravděpodobnost slabšího soupeře a tím víc bodů a větší šance na postup.
      Statisticky to může vycházet, ale ono se to teprve uvidí.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Kapitán     před 3 lety 27.08.2021 14:37 |  
      1 16

      problem prave je, ze nemyslel. Rekl naprostou hovadinu a ja zacinam mit pocit, ze trochu ztratil soudnost.

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        wimpy     před 3 lety 27.08.2021 14:39 |  
        10 0

        Ale neřekl hovadinu. Nebudou vyplácet odměny, což je vyšší suma, než rozdíl mezi příjmy z EL a KL při srovnatelném výsledku. Mluvil jen a pouze o ekonomické, nikoli sportovní výhodnosti.

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          Lunaris     před 3 lety 27.08.2021 15:08 |  
          3 1

          Pokud to tak je, tak jsem upřímně rád, že jsme včera vyfičeli.

          • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

            wimpy     před 3 lety 27.08.2021 15:12 |  
            1 0

            No takhle bych to nestavěl, navíc ekonomická "výhodnost" asi nebude veliká. Sportovně je to podle mně srovnatelné, tedy při kvalitě skupiny, kterou jsme dostali.

            • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

              Lunaris     před 3 lety 27.08.2021 15:28 |  
              0 0

              Však právě z toho důvodu, že sportovně je to srovnatelné, tak jsem rád za každý milionek, který se ušetřil. V případě postupu dál se pak nůžky mezi EL a EKL rozevírají, ale z EL je teď dost těžké postoupit. Prostě mě ale teď ta Holešova red card vůbec nemrzí a těším se na zápasy, kdy na týmu nebude ležet tlak z nutnosti postoupit.

              • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

                butters     před 3 lety 27.08.2021 15:48 |  
                0 0

                Holešova redka nás může mrzet z toho pohledu, že bude chybět v minimálně 1 zápase skupiny, ale taky to klidně můžou být 3 zápasy. Hromada za pozápasové vyloučení (výlev proti rozhodčímu?) dostane určitě tak 3 zápasy a pokud jo, tak bych ho klidně z pohárové soupisky vynechal. V zápase(ch), kde bude chybět i Holeš, máme na střed zdravé (klepu na dřevo) Stanciua, Traoreho, Samka, Lingra a Madsena. Z toho mi jako nejlepší varianta vychází Stanciu, Samek, Traore, hlavně doufám, že se kádr trochu konsoliduje, nebude moc odchodů (ideálně kdyby šel za slušnou částku jen Sima, u kterého se s tím počítalo a náhrad za něj teoreticky máme dost) a vyprázdní se marodka.

                • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

                  rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:29 |  
                  0 0

                  Já nevím, ale aby se mu ty tresty odčítaly, tak asi musí být na soupisce.

                  • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

                    butters     před 3 lety 27.08.2021 22:21 |  
                    1 1

                    Asi jo, ale pokud dostane víc než 1 zápas (jakože na 99 % dostane), tak bych ho asi "obětoval". Na rozdíl od Kúdely není nenahraditelný a nevidím v něm ani nějakou oporu do budoucna, aby nám muselo záležet na tom, kdy si odsedí trest.

                    Navíc když si zkusím nastřelit soupisku, tak už takhle mi vychází 24 "jasných" jmen a my z nich musíme ještě 2 vyškrtnout:
                    Ondřej Kolář
                    Aleš Mandous
                    ------------
                    Alex Bah
                    Ondřej Kúdela
                    Taras Kačaraba
                    David Zima
                    Aiham Ousou
                    Oscar Dorley
                    Jan Bořil
                    ------------
                    Abdallah Sima
                    Lukáš Masopust
                    Ubong Ekpai
                    Ibrahim Traoré
                    Mads Emil Madsen
                    Tomáš Holeš
                    Petr Ševčík
                    Nicolae Stanciu
                    Ondřej Lingr
                    Peter Olayinka
                    Srdjan Plavšić
                    ------------
                    Jan Kuchta
                    Ivan Schranz
                    Michael Krmenčík
                    Stanislav Tecl
                    Chybí tam Provod nebo Hovorka, kteří by stejně nebyli k dispozici. Samek naštěstí může být na B-listu. A teď koho vyškrtnout? Asi 1 útočníka (logicky Tecl) a 1 křídlo, ale možná bude chtít JiT Tecla na soupisce za každou cenu a škrtne 2 lidi ze zálohy. Nezávidím mu to rozhodování. I když mám obavu, že to za něj vyřeší prodej 2-3 opor a pak třeba bude místo i pro Hromadu...

                • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

                  Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 17:48 |  
                  1 0

                  Holeš dostane 1 zápas, na to bych si klidně vsadil, protože to je na UEFA za tohle běžný standard a u Hromady bude záležet, co se přesně stalo, ale na kritiku jsou na UEFA hodně hákliví, tady bych odhadoval 2 nebo 3 zápasy ... (taky bude záležet, jestli se Kuba omluví, pak třeba dají menší trest)

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          Kapitán     před 3 lety 27.08.2021 15:41 |  
          7 11

          ...ale rekl hovadinu. Davat jako pozitivni argument po dalsim ostudnem nepostupu, ze se usetri na premiich je na Chocholouska. To chci fskt poslouchat od trenera! Ve vysledku je to ztrata, protoze dochazi k mensimu zhodnoceni hracu, ztrate prestize, vybere se mensi vstupne a asi i penize za tv prava budou mensi....ale hlavne nechci od trenera poslouchat argumenty o vyhodach nepostupu. To je od nej nesoudne.... a kecy o tom, ze je lepsi si sance vytvaret a nedavat, nez je vubec nemit. At radsi vysvetli, proc stavi neschopne hrace jako je Tecl

          • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

            wimpy     před 3 lety 27.08.2021 16:35 |  
            4 1

            K menšímu zhodnocení nedojde, to netvoří ani tak úroveň soutěže, jako úroveň soupeřů, a ta je s EL srovnatelná.
            Jinak jedna věc je, že to není hovadina (jednoduše proto, že je to pravda) a druhá, zda to měl říkat. Tady s tebou souhlasím, že trenér by měl hodnotit sportovní hledisko, ta ekonomická bych nechal jiným.
            Jinak samozřejmě schopnost útočníka dostat se do šance, i když ji následně nepromění, má hodnotu proti útočníkovi, kterej se do ní vůbec nedostane. Minimálně více zatěžuje defenzivu soupeře.

            • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

              kapitan.pisoar     před 3 lety 27.08.2021 17:52 |  
              0 5

              K mensimu zhodnoceni samozrejme dojde, to je vice nez jasne…

              • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

                wimpy     před 3 lety 27.08.2021 18:00 |  
                2 0

                A proč? Skauti budou sledovat, jak kdo zahrál z Feyenordem a Unionem a bude to mít podobnou váhu, jako kdyby hrál proti Ludogorci a Midtjylllandu v EL. Něco jiného by bylo, kdyby nám dnes nalosovali např. Floru Tallin a Muru.

  70. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    PetCC     před 3 lety 27.08.2021 14:31 |  
    1 2

    Před rozjetím předkol to vypadalo, že KL bude slaběji obsazená, ale díky hodně vyřazením nasazených týmů (bohužel i naším) jsou to dost zajímavé skupiny, často na úrovni EL.

  71. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Fačín     před 3 lety 27.08.2021 14:34 |  
    3 4

    No tak o moc těžší ta skupina být nemohla... Tak aspoň to budou zajímavý zápasy.

    Ale ten Lincoln jsem fakt chtěl, sakra....

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:27 |  
      0 3

      Nevím proč tě minusujou, máš zcela pravdu.

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        necich     před 3 lety 27.08.2021 19:27 |  
        0 3

        Že by třeba někdo nechtěl ten Lincoln? Už ty mínusy sem, mínusy tam jsou trapné..

  72. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    PetCC     před 3 lety 27.08.2021 14:40 |  
    0 0

    Jedna výhoda, na jaře jsem viděl většinu zápasů Unionu :-)

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      carfi-sks (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:45 |  
      0 0

      Tak podej report o týmu pro vedení :)

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        PetCC     před 3 lety 27.08.2021 19:30 |  
        1 0

        Mám ten dojem, že to mají taky docela nasledováno. Určitě si chtěli ověřit, jak se Musa dokáže zapojit.

  73. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 14:48 |  
    8 0

    Za mě naprosto dokonalý los! Atraktivní, ale hratelní soupeři. Navíc nebudeme svázáni rolí favorita, což nám dlouhodobě nejde. Těším se na výjezdy, snad to neposere covid.

  74. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    ervin     před 3 lety 27.08.2021 15:02 |  
    2 0

    Jsem nadmíru spokojen alespoň budeme moci dokázat že na to máme. Nějaký vybírání toho jo,toho ne je pase. Soupeři jsou daní tak jdeme na ně ! Hodně štěstí.

  75. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Ontko     před 3 lety 27.08.2021 15:04 |  
    1 0

    Los dobrý, akorát místo Maccabi jsem chtěl Pepu Hušbauera (Anorthosis). Zápasy atraktivní, chtěl bych napsat, že bychom měli vyhrát skupinu,ale bude to asi dost těžký... Každopádně čekám, že budeme hrát pohár i na jaře... Jak to bude ekonomicky se uvidí podle toho, kolik toho vyhrajeme. Ale je jasný, že příjem z pohárů letos bude asi nejslabší za poslední 4 roky... Nj, to je život, kdybychom pořád vyhrávali, tak bychom asi nehráli KL... Snad se dostaneme na podzim do formy a nakopeme jim zadky :-)
    Jinak ke včerejšku napíšu jen to, že mi v sestavě chyběl Samek (místo Hromady). Nebo mohl aspoň střídat... Škoda... A ke Standovi jen tolik, že ve svém věku už svůj stín nepřekročí. Bohužel. Mám ho rád, ale na tohle už nemá (myslím, že se u něj jedná o nějaký psychický blok)... Nechal bych ho na ligu, ale v pohárech by měl hrát Schranz, Krmelec a samozřejmě Kuchtič....

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      SirCohen     před 3 lety 27.08.2021 15:15 |  
      0 0

      Já chtěl ještě místo Berlína Slovan se Zmrhym. Ale jinak dobrá skupina :)

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:26 |  
      2 0

      Včera byl problém, že máme mnoho zraněných a ne zcela zdravých. Trpiš určitě kalkuloval s prodloužením a podle toho plánoval střídat. Ta červená ve 3.minutě byla těžko řešitelná. Standa to tak špatně zase neřešil, rozhodly centimetry a reflex toho brankáře, navíc mu na záda dýchali 2 poláci. To stává i lepším hráčům. Kdyby tyto šance většinově dával, tak zase nehraje tady (:-

  76. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 15:12 |  
    3 0

    Na dva výjezdy skvělé, na vydělávání dukátů o dost horší, alespoň druhý flek by to chtělo. Něco snad kapne za vstupenky. S potěšením jsem četl blitky medmrdek o tom jak je KL neatraktivní. Takova skupina smrti bych řekl.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 15:23 |  
      6 0

      Jo, jo. Spartanska jebka Novák z idnesu je od vcerejska v laufu a ted je zase za kaspara.

      "Nasazenou Slavii atraktivní los nečeká... "

  77. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Ados     před 3 lety 27.08.2021 15:22 |  
    4 12

    Na úvod bych chtěl říct, že je to obrovská ostuda propadnout z kvalifikace LM až do EKL. Nemá cenu se patlat, v čem byl problém, to je prostě na vedení a trenérech, aby to vyhodnotili a vyvodili důsledek. Zbyla na nás EKL a musíme to brát jako fakt a také jako štěstí, že tato soutěž vznikla, jinak bychom byli letos bez pohárů.

    I v EKL se dají vydělat slušné peníze a zároveň máme už jistých něco přes 100 milionů:
    75 000 000 = základní skupina (jistota příjmu)
    29 549 780 = desetiletý koeficient (jistota příjmu)
    12 770 000 = výhra ve skupině
    4 239 640 = remíza ve skupině
    15 974 000 = první místo ve skupině
    7 987 000 = druhé místo ve skupině

    Vzhledem k vylosované skupině by měl být cíl 1. – 2. místo. Když by to skutečně vyšlo, tak si určitě můžeme přijít na dalších minimálně 40 milionů. Suma sumárum za podzim v Evropě můžeme být na nějakých 140 – 150 milionech + příjem ze vstupného 15 – 20 milionů (očekávám zase nějaký balíček na všechny zápasy).

    Teď je otázka, jak je nastaven rozpočet klubu. Předpokládám, že se počítalo s postupem do EL. Takový neuskutečněný prodej Olayinky by zalepil díru.

    Z čeho mám největší obavu, že letos titul neuděláme. Tím pádem budeme i příští rok odkázáni na podobný příjem z Evropy a to by mohlo pro nás znamenat daleko větší problém, než je letošní nepostup do EL.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Lunaris     před 3 lety 27.08.2021 15:33 |  
      1 0

      Pokud neudělaš 4. předkolo LM, za něž je 120 milionů, tak jsi na podobném příjmu z pohárů, jaký píšeš. Jen postup do EL ti oproti EKL žádný velký balík nezaručí.

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 16:22 |  
        5 0

        Dle JT bylo počítáno v nejhorší variantě, která tedy nastala se ziskem 100 milionů z pohárů.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:21 |  
      8 1

      Nevím proč si myslíš, že neuděláme titul. Při pohledu na soupisku naší a sparty nemá pocit, že jsme na tom hůře. Naopak, nyní se na ten titul upneme ještě více, zatímco sparta bude exhibovat v EL.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 17:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        Ados     před 3 lety 27.08.2021 19:20 |  
        1 3

        Zkrátka z toho mám letos blbý pocit. Podívej jak jsme dopadli v předkolech. Tohle se může ovlivnit sezónu jako prase. Navíc naše soupiska asi dozná ještě změn.

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          PetCC     před 3 lety 27.08.2021 19:28 |  
          0 1

          Tak moje pocity jsou teď taky dost blbý.
          Ale loni jsme začátek sezóny měli taky dost podivnej a nakonec to šlo.
          Takže sice v nervozitě, ale věřím v kvalitní ročník.

          • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

            ehad     před 3 lety 27.08.2021 21:56 |  
            1 0

            Hodnotit minulou sezonu slovy "nakonec to slo" ... to mi prijde drobne bez respektu k souperum ... ;-)

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          rakusan     před 3 lety 27.08.2021 20:59 |  
          0 0

          Tak musíme věřit, že to zase dáme do kupy, i přes nějaké odchody. Zase se nám snad na jaře vrátí Hovorka a Provod, brzo snad už Šéva a Plavšič.

  78. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    pcitron     před 3 lety 27.08.2021 15:34 |  
    1 0

    Soupeři kvalitní i atraktivní, jsem spokojen. Moc bych se chtěl podívat na Union - fanoušci jsou pověstní, akce "Endlich dabei" byla krásným gestem.

  79. Toaletna

    pehacko     před 3 lety 27.08.2021 15:37 |  
    11 0

    Jako ja se tam snad po dlouhe dobe vydam si krasne zahucet na kamaru… nakonec to muze byt hezky uvolňující vecer. Plačící kamara a rudy zavreny stadion… po vcerejsku mam hned lepsi naladu! Jen netusim jak bych chtel, aby tenhle zapas dopadnul. Snad hromadnou rvacku a kontumaci pro oba tymy…

    • Re: Toaletna

      Ondráš     před 3 lety 27.08.2021 15:51 |  
      0 0

      Ale Čupřík tě potom už nikdy na Spartičku nepustí.

      • Re: Toaletna

        pehacko     před 3 lety 27.08.2021 16:26 |  
        2 0

        Jako to budu brecet snad vic nez kamara… kteremu se konecne splni sen a zazije poradny rasismus a nebude muset lhat

    • Re: Toaletna

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 15:54 |  
      9 1

      hlavně opravdu nevim, kterej z těhletěch dvou zkurv klubů nesnášim víc...

      • Re: Toaletna

        pehacko     před 3 lety 27.08.2021 17:05 |  
        2 0

        Myslel jsem si že ty zákeřně lháře co ve volném case sukaji ovce nenavidim nejvic… Ale představa že fandím spartě mi nahání tak husí kůži, že mám strach komu budu fandit

  80. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 15:54 |  
    14 0

    Kamarádi,já jsem si se Slavii už něco užil,a tak jsem šťastnej za každý zápas s evropským týmem ať se soutěž jmenuje jak chce. Los je atraktivní,fotbalové země,něco kápne z tel.práv,vstupné atd.Včera jsem byl.taky nasraný že to nevyšlo,ale konec světa to není a já se.na EKL těším. Jako při úspěších nepřipadá velikášstvi při nezdarech nepropadám skepsi.Nashle v Edenu.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Leksel     před 3 lety 27.08.2021 18:32 |  
      3 0

      Já kdybych to losování nesledoval naživo a pak bych viděl naši skupinu, tak bych si říkal, že nás museli omylem hodit do osudí pro EL. I podle komentů v diskusích je ta skupina hodnocena jako atraktivní a to i sparťanama. Určitě je lepší hrát s týmy, který preferujou hrát opravdu fotbal.

  81. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    weetek     před 3 lety 27.08.2021 15:57 |  
    3 4

    Asi se většinově shodujeme v tom, že navzdory zklamání z propadu do poháru třetí kategorie máme los nadmíru atraktivní. Bezpochyby ale i pořádně těžký. Předpokládám, že včerejší narážky ve smyslu "No tak holt musíme vyhrát KL." nebyly míněny vážně, za sebe si myslím, že budeme mít v momentálním rozpoložení a při předpokládaných pohybech v kádru směrem ven co dělat, abychom postoupili ze skupiny. Velké plus je, že se nám vyhnuli soupeři z východu, kde hrozilo únavné a nákladné cestování, tyhle mančafty navíc většinou mají svou kvalitu a pro jejich hráče je to velká šance na sebe upozornit na úkor favoritů, takže zvlášť doma jsou těžkými soupeři. Štve mě ta Haifa, jako milovník sportovních kuriozit jsem doufal v Lincoln. Kdy se nám příště natrefí soupeř z Gibraltaru?

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      butters     před 3 lety 27.08.2021 16:04 |  
      3 0

      Třeba je chytnem příští rok v 2. předkole LM, stačí "maličkost": obhájit znovu titul :-)

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      ehad     před 3 lety 27.08.2021 16:18 |  
      4 0

      V EL jsme dvakrat dosli az do cvrtfinale ... proc bychom v EKL nemohli dojit az do semifinale ... a pak uz muze zauradovat pani stestena ...

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Fačín     před 3 lety 29.08.2021 16:23 |  
      1 2

      "No tak holt musíme vyhrát KL."

      To naopak doufám, že je myšleno smrtelně vážně a i naše vedení by si to mělo vytyčit jako náhradní cíl.

  82. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Dobi     před 3 lety 27.08.2021 16:20 |  
    2 0

    Přátelé,
    dovolte mi, jako pamětníkovi, pár vzpomínek a faktů. Feyenoord jsme jako "sešívance" uznávali všichni. Ale k Unionu Berlin. Já mám v "NDR" řadu přátel a jezdil jsem tam. Samozřejmě mou jedničkou je Dynamo Drážďany. V NDR byla takováto situace: V tzv. Oberlize hrávaly 2 berlínské kluby: vojenský Vorwärts (ten pak přestěhovali do Frankfurtu nad Odrou) a Stasi-klub, hračka Ericha Mielkeho, Dynamo. Ve II.lize se krčl TSC Berli, později přejmenovaný na Union, který občas nakoukl do Oberligy. V (záp.) Berlíně to byla Hertha. Po sjedncení a až pár letech se objevil v BL Union, který se postupně zlepšoval, až předstihl Herthu. Ještě za NDR sídlil na východě východního Berína a jeho fanoušci byli postrachem HLEDIŤ. Zřejmě se tam dali nějak i finančně dali dohromady. Uvidíme. Oslovím kamarády, co o tom vědí, byť žijí mimo Berlín

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      carevitchando     před 3 lety 27.08.2021 17:30 |  
      0 0

      U Stasi byl i nedávno odstoupivší (no nedávno, 2009-10) člen dozorčí rady klubu. V důsledku toho měl Union problém s financemi a dost se o záchranu klubu postarali fanoušci. Ti jsou skvělí a fandí skoro až freneticky.

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        Dobi     před 3 lety 27.08.2021 18:09 |  
        0 0

        Díky za info o pozdějším dění... Jak jsem psal, měl asi nejsilnější fanouškovskou komunitu, která se postupně vytvořila, protože vojenský Vorwärts moc lidí nemuselo a k Dynamu tíhly opory režimu, tedy i Stasi. Hodně Berlíňanů pak fandilo někomu, odkud pocházeli nebo k tomu měli blízko - Cottbus, Drážďany apod. Lipsko mělo dva oblíbené kluby - Lok a Chemii, tam nebyl problém. A čest Berlína vždy zachraňovala komunita Unionu, občas problémová, ale vždy a všude se o nich vědělo. Takže asi to pokračuje. RB Lipsko (je to sice Red Bull, ale zvolili komický název Rasenballsport - trávníkový míčový sport....) je zcela umělý klub. Nevím, nakolik přirostl k srdci.... Takže Union je jediný klub BL s endéráckou historií, Drážďany se aspoň vrátily do II.BL... Docela jsem na ty duely zvědavý....

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          carevitchando     před 3 lety 27.08.2021 18:24 |  
          0 0

          Já se o kluby bývalé východoněmecké ligy zajímám taky, to je asi nějaká diagnóza :-) Erfurt, Cottbus, Jena, Magdeburg, ...Jejich osudy zejména po sjednocení Německa byly mnohdy jako přes kopírák.


          Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 18:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      PetCC     před 3 lety 27.08.2021 19:23 |  
      0 0

      Ty máš v cizině až podezřele mnoho přátel, kdo ví, co jsi tam dělal :-D

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        Dobi     před 3 lety 27.08.2021 20:38 |  
        2 0

        Já jsem po léta dělal externě průvodce CKM v němčině a srbochorvatštině. Mít ale skupinu ze Západu znamenalo podepsat StB. Tak jsem vodil jen Endéráky a Jugoše. Tak nebyl problém navázat styky. Navíc jsme s rekreačkou OP Slavie měli Freundschaft s Cottbusem a komunkace visela na mně... K tomu v rámci kursu celoživotní přáteltví s rodinou z Míšně. Takž asi tak...

  83. Los nebyl zcela objektivní

    rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:16 |  
    3 2

    No bohužel jsme doplatily na neobjektivní los, kdy týmy zařazovaly do skupin postupně od A do H. My jsme byly v první skupině druhé poloviny skupin (skupina E) a sem padaly automaticky týmy, které již měli tým ze své země ve skupinách A až D (aby měli rozdílný čas výkopu). A logicky země, které měly těch týmů víc byly fotbalově vyspělé, v tomto případě Německo a Nizozemí a tedy i když je vylosovali do některé ze skupin A - D, tak je stejně poslaly do naší skupiny E. Jsou to fakt kokoti, že neumí připravit ani objektivní losování. Skupina E bude vždy nejnabitější při tomto způsobu losu. CHL losovali správně, když po vytáhnutí týmu, losovaly ještě skupinu kam se zařadí. Tady to bylo fakt postavené na hlavu.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 17:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los nebyl zcela objektivní

      wimpy     před 3 lety 27.08.2021 17:19 |  
      3 0

      Doplatili nebo vydělali. :-)
      Ale jinak máš naprostou pravdu, bylo až komické, že nám vlastně jediného soupeře nevylosovali, všechny přidělili...

      • Re: Los nebyl zcela objektivní

        rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:37 |  
        0 0

        Jak se to vezme. Já si nestěžuji, jenom upozorňuji, že v tomto způsobu losování je vždy skupina E sběratelem týmů ze zemí, které mají více zástupců. A to není moc fér.

        • Re: Los nebyl zcela objektivní

          PetCC     před 3 lety 27.08.2021 19:21 |  
          0 0

          Zajímavá poznámka.
          Já losování nesledoval, takže to ani nevím.

    • Re: Los nebyl zcela objektivní

      Alexiinho     před 3 lety 27.08.2021 17:28 |  
      2 0

      Jako pochopil jsem, že k nám vzhledem k Alkmaaru spadnul Feyenoord, ale proč k nám pak spadl i Union, vždyť by v D skupině mohl klidně hrát? Žádný další německý tým ve skupinách A až D není, pokud teda UEFA nebere Rakousko a Německo jako jednu zemi :D trochu mě to zklamalo, přál sem si Slovan Bratislava, který by nám skutečně padnul, kdyby Union zůstal v Déčku :(

      • Re: Los nebyl zcela objektivní

        rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:40 |  
        0 0

        To máš pravdu, já to ani takto nekontroloval. Nevím proč ten Union šoupli k nám, když ho vylosovali asi jako třetí. Asi tedy opravdu kvůli Linzi, aby to mohli vysílat v TV za sebou v Německu/Rakousku. Je to docela na hlavu. Tak Wimpy to vysvětlil níže.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 17:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los nebyl zcela objektivní

        wimpy     před 3 lety 27.08.2021 17:41 |  
        3 0

        Měli to propojeno s EL, kvůli TV právům. Takže v červené zóně v EL byl někdo z Bundesligy. Je to tak, že když ti ze skupin A-D v EL i KL budou hrát od sedmi, ti z E-H budou hrát od devíti a naopak.

        • Re: Los nebyl zcela objektivní

          rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:44 |  
          0 0

          Díky za upřesnění. To tedy, ale ti kokoti mohli losovat ty skupiny E - H a ne to šoupnout automaticky do té první !

          • Re: Los nebyl zcela objektivní

            wimpy     před 3 lety 27.08.2021 17:50 |  
            4 1

            Ano, to mohli. Ale losoval to Albánec a Turek, tak to asi nechtěli dělat moc složitý... :-)

            Jinak ty úlitby TV celkem respektuju, protože na rozdíl od ČR tam z nich maj dost peněz. :-)


            Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 17:51) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Los nebyl zcela objektivní

              rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:54 |  
              0 1

              Tak chápu, že i toto bylo na turka s albáncem dost složitý. Buďme rádi, že s někým vůbec hrajeme (:-

        • Re: Los nebyl zcela objektivní

          Alexiinho     před 3 lety 27.08.2021 19:54 |  
          1 0

          Díky za odpověď, dává to smysl. :)

    • Re: Los nebyl zcela objektivní

      pehacko     před 3 lety 27.08.2021 17:53 |  
      6 0

      Ty vole stezovat si na los… to je novej level! Ne nadarmo rikal Ivanek, ze je treba nacvicit! A ted vazne! Los mame super… atraktivni souperi a proste budeme hrat zajimave zapasy a jestli chceme napravit dojem z predkol, tak je kurva musime vyhravat!!!

      • Re: Los nebyl zcela objektivní

        rakusan     před 3 lety 27.08.2021 17:56 |  
        4 1

        Jo souhlasím, nestěžuji si, jenom jsem poukázal, že to losovali trochu nestandardně na rozdíl od CHL. Ale jak mne doplnil Wimpy, losoval to turek a albánec, takže co můžeme chtít.

        • Re: Los nebyl zcela objektivní

          pehacko     před 3 lety 27.08.2021 18:01 |  
          4 0

          To muzeme byt radi, ze se nas míček neztratil a tim padem nehrajeme.

    • Re: Los nebyl zcela objektivní

      japoko     před 3 lety 27.08.2021 21:04 |  
      4 7

      Jasně, všichni kolem jsou kokoti, jen Slavia letadlo! Trend poslední doby zde na webu!

  84. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    wimpy     před 3 lety 27.08.2021 18:09 |  
    4 0

    Jinak ještě k té kvalitě KL, za mladých let mých a mnohých z vás se hrál PMEZ (pohár mistrů evropských zemí), Pohár UEFA a PVP (pohár vítězů pohárů). Největší prestiž měl samozřejmě PMEZ, ale nejtěžší byl Pohár UEFA, protože v něm byli druzí až čtvrtí ze všech fotbalově vyspělých zemí, čili mnohem větší šance narazit na těžkého soupeře. PVP byl takovej otloukánek, neb národní poháry leckdy vyhrávala mužstva z prostředku tabulky, případně nižších lig. U KL dostanou šanci kluby ze zemí s nízkým národním koeficientem, jejichž kvalita však může být dost nepříjemná. Taková Mura nebo Zoja Luhansk, vůbec netuším, co od nich čekat.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      pehacko     před 3 lety 27.08.2021 18:20 |  
      0 0

      Hodne dlouhou cestu a tapani, kde maji stadion

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Dobi     před 3 lety 27.08.2021 18:25 |  
      0 0

      Souhlas! Bylo to tak! PVP byl takový otlokánek. My to hráli snad jen první ročník po renesanci 1974, v Jeně. V obou zápasech spousta ztracených šancí. Došlo na penalty a v té loterii tehdy zklamal i Franta Veselý. Kde je dnes Jena???? Nebude to sranda, ale máme zajímavé a kvalitní soupeře! Takže doufejme, že nezklameme!

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        rakusan     před 3 lety 27.08.2021 21:03 |  
        0 1

        No jo Carl-Zeiss Jena, na tu taky vzpomínám, jo jo, bylo to 2x 2:0 a penalty a nepostup.

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          wimpy     před 3 lety 27.08.2021 21:44 |  
          1 0

          2x 1:0

          • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

            rakusan     před 3 lety 28.08.2021 13:03 |  
            0 0

            Díky za opravu, už si to taky přesně nepamatuji, taky zapomínám (:-

            • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

              wimpy     před 3 lety 28.08.2021 18:05 |  
              1 0

              Opravdu mě fascinuje, že si pamatuji, že jsem ten zápas v TV viděl, mé další rané zážitky se datují k euru 76. Ale pamatuju si jen ten střípek…

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        Akuls     před 3 lety 28.08.2021 01:11 |  
        0 0

        Nezklamal. Penalty tehdy proměnil D. Herda a Cipro, naopak zahodili Jebavý, Segmuller a P. Herda.
        F. Veselý, co nedal na Spartě penaltu Hradci Králové a prohrálo se v prvním zápase po návratu do ligy 0;1, na penalty nechodil. Ani v Bělehradě 1976, ve finále proti Německu, ho Ježek s Venglošem nepřemluvili.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      kostelnivlajka     před 3 lety 27.08.2021 21:34 |  
      2 2

      To je pravda pravdoucí, ale cos tím jako chtěl říci k současné situaci je mi záhadou

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        wimpy     před 3 lety 27.08.2021 21:42 |  
        2 0

        Že se historie opakuje, zase máme tři poháry a úspěch i v tom relativně nejhorším se cení. :-)

        • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

          kostelnivlajka     před 3 lety 27.08.2021 21:45 |  
          0 2

          Jo aha a my hrajem ten pohár vítězů poháru, nevyhrála to tenkrát dukla nějak v 60 letech?

          • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

            wimpy     před 3 lety 27.08.2021 22:23 |  
            2 0

            Dukla ne, Slovan Bratislava tuším 1969. Ve finále nějaká Barcelona.

  85. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Juventus turin     před 3 lety 27.08.2021 18:33 |  
    2 0

    Hin sa hukáže jak na tom jsme. Snad to budou dobré zápasy s výhrami pro Slavii

  86. Re: Los Evropské konferenční ligy

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 18:54 |  
    1 13

    Byli jsme pro losování nasazení v prvním koši, takže nejspíš jsme považováni v téhle EKL společnosti za jeden z nejlepších a nejúspěšnějších týmů, ne? V minulých sezónách jsme toho dokázali dost, tyhle soupeře bychom měli porážet skoro vždycky. Jenže teď zase zní ze Slavie alibistické řeči o silné skupině a jakési skupině smrti....

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      PetCC     před 3 lety 27.08.2021 19:19 |  
      0 0

      Takhle k tomu nejspíš přistupují poslední roky v Plzni.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      rakusan     před 3 lety 27.08.2021 21:00 |  
      3 0

      Tak samozřejmě tím koeficientem jsme jakoby favoritem, ale Feyenoord silný je a zástupce BL jistě taky. Ale bude to aspoň zajímavé a máme možnost upoutat německý a holandský trh.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      kostelnivlajka     před 3 lety 27.08.2021 21:32 |  
      3 5

      Co je skupina smrti nevím, ale když postoupíme budu to považovat za zázrak, v současné době.

      • Re: Los Evropské konferenční ligy

        Kapitán     před 3 lety 27.08.2021 21:36 |  
        1 4

        desi me, ze propad z LM do konferencni ligy jeste nemusi byt uplne dno....

        • Re: Los Evropské konferenční ligy

          kostelnivlajka     před 3 lety 27.08.2021 21:41 |  
          1 4

          V lize se budem prát o titul zřejmě s rudejma, ligu nevyhrajem asi o 15, ale jen možná o 5 bodů.

    • Re: Los Evropské konferenční ligy

      Snivec     před 3 lety 27.08.2021 21:45 |  
      7 0

      odvazne az blahove tvrzeni
      feyenoord i union hraji lepsi ligu nez my, tzn maji mnohem vice zapasu s lepsimi tymy nez my, my se s lepsimi tymy setkame az v evropskych poharech
      nerikam, ze to urcuje kvalitu, ale hodnota tymu take o necem vypovida
      my mame nyni hodnotu tymu 91,6 mio ecek diky uspesne minule sezone v evrope, odhaduji, ze pujde dolu
      feyenoord 97 mio
      union 80,5 mio
      maccabi 17,5 mio
      pro srovnani uvedu nase soupere o evropu
      ferencvaros 39,4 mio
      legia 24,8 mio
      Skupinu muzeme vyhrat, ale take nemusime, rozhodne nebudeme porazet takove soupere porad. Skupina to je docela tezka, to je realita, to neni alibismus.

  87. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Dennis     před 3 lety 27.08.2021 22:43 |  
    5 0

    Los je to hodně atraktivní, o tom žádná, ale díval bych se na to i z jiného pohledu. Ne nadarmo Trpišovský mluvil (před losem) o tom, že za určitých okolností pro nás může být finančně celkem výhodné hrát EKL. Ta výhodnost spočívá vedle nevyplacených odměn zejména v tom, že se počítalo s tím, že např. minimálně 4x vyhrajeme a tím získáme další peníze. Reálně by při 4 výhrách a prvním fleku ve skupině šlo jen za podzim vydělat až 200 milionů. Plus další desítky milionů na jaře. Jenže v této skupině nebude sranda 4x vyhrát (i když to samozřejmě lze) a k tomu vyhrát celou skupinu. Klidně můžeme skončit až třetí a na jaře už budeme bez pohárů. Zisk tak může být místo 200 až 250 milionů např. jen 140 mil. Dorovná ten rozdíl atraktivita těch soupeřů? Tj. příjmy ze vstupného, TV práva apod.? Já jsem spíš preferoval skupinu, kde bude jeden atraktivní soupeř (klidně ten Feyenoord) a pak dva týmy, které přejedeme. To by nám dávalo šanci na hodně zajímavé příjmy a trochu vyrovnalo ty ztráty z letošních prohraných předkol.

  88. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 22:49 |  
    0 0

    Oliver Ruhnert, Union Berlin managing director: "It is the most difficult group from a sporting point of view. A top team from the Netherlands that are playing well at the moment. And Slavia have been performing in European competition for what feels like forever and are the leading team in the Czech Republic. We have very strong teams coming up."
    Patrick van Leeuwen, Maccabi Tel-Aviv coach: "It’s a very interesting group, playing against different teams from different countries than we played last year, and on our level. We will do everything to move forward."

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      ehad     před 3 lety 27.08.2021 22:55 |  
      0 0

      to skoro vypada, ze ta Haifa bude v te skupine nejsilnejsi ... aspon podle toho Patrick van Leeuwen

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 23:02 |  
        2 0

        Je to jejich mistr a Beer Shevu strčili v pohodě do kapsy, tak mají sebevědomí, podle mne jsou dobří, asi srovnatelní s ostatními ve skupině ... (navíc v Izraeli je hodně horká půda)


        Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2021 23:04) . Zobrazit původní komentář

  89. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    tomblesk     před 3 lety 28.08.2021 00:46 |  
    1 0

    Nic lehkého, příležitost potvrdit nastoupenou cestu i po Ferencovi a Leškovi od Wisly. Hodně štěstí!!!


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 00:47) . Zobrazit původní komentář

  90. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Rozumbrada     před 3 lety 28.08.2021 01:31 |  
    1 0


    Zde mi vadí pouze Haifa, to je nepříjemný a přitom neatraktivní soupeř. Ale jsem rád, že kluci nemusejí letět až do Kazachstánu.

    Popravdě jsem si trochu přál amatéry z Gibraltaru, abychom si zastříleli a třeba i dali šanci pár dorostencům. Také bych bral Muru, to mohl být pěkný výlet a vlastně cesta tam není o moc delší, než do Karviné.

  91. Transfermarkt info soupeřů

    Rozumbrada     před 3 lety 28.08.2021 02:40 |  
    5 0


    Pro zajímavost trošku z dat o soupeřích na Transfermarkt.

    Total market value:
    Slavia €91.60m
    Feyenoord €155.55m
    Union €80.50m
    Haifa €17.48m

    Transfermarkt je třeba brát s rezervou, ale je zajímavé, že jsme cenou mužstva srovnatelný s klubem z horní poloviny Bundesligy, a že Haifa je dost daleko pod námi.

    Zaujme i věkový průměr 23.7 u Feyenoordu, zatímco Slavia a Union mají průměr něco přes 26 let.

    Cizinců je ve Feyenoordu i Unionu podobně jako ve Slavii zhruba polovina, v Haifě jen čtvrtina. Ale to je širší kádr, první jedenáctka může být složena značně jinak.

    A nakonec hráči cenění dle TM přes 10milionů eur:

    Slavia: Sima 11m
    Feyenoord: Marcos Senesi 19m, Orkun Kökcü 12m
    Union: Marvin Friedrich 10m

    Senesi (24) a Friedrich (25) jsou obránci, Kökcü (20) je záložník. Trochu překvapí, že Kuchta a Krmenčík jsou se 4m eur o něco výše, než útoční Feyenoordu (circa 2.5m).

    • Re: Transfermarkt info soupeřů

      ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 03:16 |  
      0 1

      pěkný info, dík

  92. je mi jedno

    ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 03:22 |  
    5 1

    co je to jedno co je to za soutěž. poměřit se s jinými kvalitními kluby v rámci evropy je jen a jen a jen dobře. pro nás fanoušky a hlavně pro kluky. obsazení je srovnatelný s EL (tedy aspoň naše skupina), jediný co může vadit jsou ušlé prachy za neúčast v CHL a EL..... ale je to sport, neuspěli jiní a bambilionu dalších se o účasti v nějaké evropské soutěži může jen zdát. tak to beru já, i když ty nepostupy s maďary a poláky stále koušu. :-)

    • Re: je mi jedno

      kjandourek (admin)     před 3 lety 28.08.2021 08:06 |  
      4 0

      Já bych připomněl jednu věc, která - zdá se mi, dle komentářů - některým lidem unikla....

      V loňské EL v základních skupinách bylo 48 týmů rozděleno do 12 skupin... v letošní EL je pouze osm skupin - 32 účastníků..

      Do Konferenční ligy tak spadlo šestnáct týmů, které by loni normálně hrály EL... Polovina účastníků základních skupin tedy musí být na úrovni posledního ročníku EL .... Pouze druhá půlka by bez vzniku KL zůstala bez pohárů...


      Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 08:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: je mi jedno

        Akuls     před 3 lety 28.08.2021 09:45 |  
        0 0

        A ještě bych chtěl připomenout jednu skutečnost. Do jarních bojů postupují v KFL přímo jen vítězové skupin. Týmy na druhém místo budou muset sehrát navíc 2 zápasy o postup s třetími týmy ve skupinách E.L, takže postup Slavie do jarních bodů nebude rozhodně vůbec jednoduchý. Jeden tým ze země velké 5-ky, tradiční holandský velkoklub plus mistr Izraele. No a na 3. místech ve skupinách E.L. také žádní srábkové neskončí. A i ty 2 zápasy navíc koncem roku by byly dost nepříjemné.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2021 11:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: je mi jedno

          Mrakomor     před 3 lety 28.08.2021 10:37 |  
          0 0

          Zajímalo by mě, kterou velkou pětku máš na mysli, bo mě nenapadá žádná, ve které by byl Izrael nebo Nizozemí.

          • Re: je mi jedno

            Akuls     před 3 lety 28.08.2021 11:41 |  
            0 0

            Omlouvám se, už jsem to opravil. Nějak jsem si představoval, že by nám z 2. koše mohli vylosovat Stade Rennes a asi jsem se té představy ještě úplně nezbavil.

          • Re: je mi jedno

            Karel13     před 3 lety 28.08.2021 16:05 |  
            0 0

            Že by bundesliga ? ...

        • Re: je mi jedno

          kjandourek (admin)     před 3 lety 28.08.2021 12:07 |  
          1 0

          No... to předkolo se bude hrát 17. a 25.2... tedy v termínech v jakých jsme loni hráli s Leicesterem... takže tohle beru už jako jaro...

          Je to holt o tom, že loni mělo play-off EL více účastníků...

  93. Los EKL

    ElBrody     před 3 lety 28.08.2021 07:12 |  
    6 0

    Atraktivní los, kterej utnul vtípky o Kozistánech a dává nám šanci postavit se k neúspěchům v předkolech jako chlapi. Když vidím Rosickýho, kterej klidně řekne, že chtěl co nejmíň cestovat kvůli nabitýmu programu a vyhnout se francouzskejm týmům, protože se v nedávný minulosti přesvědčili, jak strašně jsou silný, tak mám pocit, že jsme bez ohledu na soutěž mnohem dál.

  94. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    sicilianbrno     před 3 lety 28.08.2021 09:09 |  
    2 0

    Bude hezky koukat na vzajemny zapasy s feeynordem, kde pokazde bude k videni cervenobilej dres, a v jednom pripade si budem prat at cervenobily prohraji :-). Nejak vtipne bych nastinil, ze nase dresy jsou jedinej original jeste z 19 stoleti, ostatni jsou pouze kopie...odhaduju ze si plno lidi v evrope mysli ze je to opacne a my jsme kopie....
    Muj tip je optimisticky....11 bodu za 3 vyhry, 2x křiž a jednu prohru...

  95. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    Dobi     před 3 lety 28.08.2021 09:29 |  
    1 0

    Pro mě ještě Aue - malé podkrušnohorské městečko, drží se ve II. BL. Když se hrál letní Interpohár, tak jsme tam hráli a pořadatelka zorganizovala busy. Já šéfoval jednomu, jely i (kvůli nákupům) ženské, ale moc velká nabídka tam nebyla. Ale aspoň jsme jeli v klidu nazpět.....Jo, to byly časy, žádný CoViD, ale vlastně pro výjezdy jen ta NDR. A ještě pohled celníků na boty, zda nejsou nově zakoupené... Pro takové měli igelitové náhražky...

  96. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    fps     před 3 lety 28.08.2021 10:36 |  
    4 0

    tuhle sezonu v evropských pohárech fakt nemáme žádné štěstí, do těžší skupiny jsme se snad ani nemohli dostat, hodně bude záležet na tom s kým a zda doma nebo venku budeme začínat, ještě potřebujeme několik týdnů na to, aby jsme mužstvo doladili

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      murena     před 3 lety 28.08.2021 12:32 |  
      0 0

      Pořád je to lepší než co má ve skupině Basilej.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      PetCC     před 3 lety 28.08.2021 14:14 |  
      1 0

      Zkrátka ty smolnější časy musíme překonat

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      sheridan     před 3 lety 28.08.2021 14:12 |  
      2 0

      Sparta preventivně doma s Rangers bez diváků,finský lhář Kumbara asi nahlásí rozhodčímu z pilnosti,že na něj někdo v tunelu před zápasem rasisticky čuměl.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      PetCC     před 3 lety 28.08.2021 14:13 |  
      0 0

      Takže začínáme doma s Unionem, pak jedeme na Feyenoord a Haifu, první půlka je to těžší.

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      Akuls     před 3 lety 28.08.2021 16:57 |  
      0 0

      Podzimní program českých týmů:
      Evropská liga - skupina A:
      16. září: 21:00 Bröndby Kodaň - Sparta Praha,
      30. září: 18:45 Sparta Praha - Rangers,
      21. října: 21:00 Sparta Praha - Lyon,
      4. listopadu: 18:45 Lyon - Sparta Praha,
      25. listopadu: 21:00 Rangers - Sparta Praha,
      9. prosince: 18:45 Sparta Praha - Bröndby Kodaň.
      Konferenční liga - skupina D:
      16. září: 21:00 Jablonec - Kluž,
      30. září: 18:45 Alkmaar - Jablonec,
      21. října: 21:00 Jablonec - Randers,
      4. listopadu: 18:45 Randers - Jablonec,
      25. listopadu: 21:00 Jablonec - Alkmaar,
      9. prosince: 18:45 Kluž - Jablonec.
      Konferenční liga - skupina E:
      16. září: 18:45 Slavia Praha - Union Berlín,
      30. září: 21:00 Feyenoord Rotterdam - Slavia Praha,
      21. října: 18:45: Maccabi Haifa - Slavia Praha,
      4. listopadu: 21:00 Slavia Praha - Maccabi Haifa,
      25. listopadu: 18:45 Slavia Praha - Feyenoord Rotterdam,
      9. prosince: 21:00 Union Berlín - Slavia Praha.

  97. Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

    dm52     před 3 lety 28.08.2021 18:56 |  
    4 0

    Nezbývá než znovu vyhrát Fortuna ligu. Příští sezónu jde do kvalifikace Champions leag jenom vítěz FL, další 3 rovnou do konferenční ligy (jestli je tam nějaké předkolo, to nevím).

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      rakusan     před 3 lety 28.08.2021 20:05 |  
      1 0

      No jasně, musíme počtvrté. Proto je zítra tak důležité vyhrát. Do konferenční ligy jdou všichni naši zástupci již do 2.předkola. Takže musí vyřadit 3 soupeře, aby se vůbec do KL dostaly. A my tam již letos v pohodě jsme (:-

    • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

      iwanowicz     před 3 lety 29.08.2021 11:03 |  
      3 1

      jj, pro me jako fanouska je ted titul nejvic, k uspechu v EKL se s tou nasi neskutecnou marodkou nijak neupinam. Dalsi co me extreme zajima, bude derby, spartani vylezaji po jedne upocene vyhre s Rapidem Viden z der a zacinaji machrovat. Bud treba jim ukazat, kde je v lize jejich misto.. :)

      • Re: Los EKL: Feyenoord, Union Berlín a Maccabi Haifa

        Snivec     před 3 lety 29.08.2021 11:27 |  
        3 0

        derby bude hodne dulezite pro primou konfrontaci, ted je psane na sobotu, pravdepodobne se posune ne nedeli, my hrajeme ve ctvrtek v roterdamu a bolsevik ma doma rangres
        je to pres mesic, tak doufam, ze budeme herne na 100% a i nekteri marodi se vrati