Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

V neděli Slavia velmi příjemně překvapila své příznivce, když v kombinované sestavě přejela rozjetý Baník rozdílem třídy.

Ač se Slavii doma proti Baníku nadmíru daří a dá se i mluvit o komplexu Slezanů z Prahy (tím spíš když zápasy v Ostravě jsou pro nás ty nejméně příjemné v lize), tak se tentokrát před zápasem čekala těžká šichta. Hosté si připsali tři přesvědčivá vítězství v řadě a opět se začalo mluvit o tom, že aktuálně dobře zajištěný klub by konečně mohl naplnit svůj potenciál a útočit na poháry či snad dokonce i více. Slavia navíc po hektickém létu neměla úplně vydařený vstup do sezony (ačkoliv to na rozdíl od evropských zápasů v lize zatím šlape), a tak se v novinách psalo o tom, že "kdy jindy má Baník v Edenu něco uhrát, když ne teď". Příliš optimismu do žil slávistických fanoušků nevlila ani notně kombinovaná základní sestava bez tradičních opor Stancia, Kuchty, Olayinky, Simy či Masopusta (o dlouhodobých marodech ani nemluvě).

Po konečném hvizdu ale byly všechny prognózy obrácené na hlavu. Slavia předvedla výborný výkon a Baník přejela rozdílem třídy 4:0 (mimochodem za poslední čtyři sezony se tak stalo již potřetí)! Po zápasech s Ferencvárosem, Legií a odloženém duelu s Olomoucí jsme tak mohli poprvé v této sezoně odcházet z Edenu se skvělým pocitem. Jako skvělý tah se ukázala sázka na 17letého mladíka Samka, který zaujal už na konci minulého ročníku. Tentokrát zazářil naplno a ukázal, že kombinačně silného hráče s dobrým viděním hry (ač alespoň zatím ne ideálně dynamického) už v kádru máme. Po boji je sice každý generál, teď si ale říkám, jaká je škoda, že jsme ho nevyužili proti Ferencvárosi. Zvláště v domácí odvetě nám takový typ hráče chyběl.

Očekávanou velkou vzpruhou pro obranu byl i návrat lídra Kúdely, který navíc jistě proměnil pokutový kop, čímž dovršil sladkou výhru. Mírnou radost mám i z brankáře Koláře, který snad po bídném období udělal první krok k tomu, aby se vrátil do formy. Skvělá byla i reakce fanoušků, kteří našeho brankáře ani po několika velkých chybách nezatratili a naopak mu při zápase dali najevo plnou podporu. Snad důvěru fanoušků i realizačního týmu Ondra začne brzy splácet, ideálně už ve čtvrtek v těžkém zápase v Polsku.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Snad první krok k restartu, aby se Kolář stal znovu oporou. Od trenérů dostal i přes opakované chyby podporu a je na něm, aby ji splatil. Proti Baníku až na jednu střední chybu při rozehrávce obstál. Zapojoval se do hry a neschovával se, podržel nás i dvěma slušnými zákroky. Lepší šestka.

Alexander Bah - 6 - Start do sezony měl podle mě dost rozháraný, teď už mi přijde konsolidovanější jako na jaře. Proti Baníku odvedl nadstandardní výkon podpořený získanou penaltou, kdy se dravě dostal k míči jako první. Šest plus.

Ondřej Kúdela - 8 - Naše obrana s ním a bez něj, to je jako nebe a dudy. Až si myslím, že je to nezdravé a ta závislost na něm by neměla být tak zásadní. Co je ale otazník při skládání kartu, to je samozřejmě kompliment pro Ondrovu výkonnost. Proti Baníku k jistému výkonu navíc přidal i suverénně proměněnou penaltu.

Taras Kačaraba - 6 - Hrál dobře, ač obrana až tolik těžké práce neměla. Po několika tvrdých zákrocích na jeho osobu radši v poločase střídal. Líbil se mi víc než Holeš ve druhé půli. Také bych Tarasovi rád pogratuloval k první nominace do seniorské reprezentace! Snad tím získá na sebedůvěře. Hlava je u něj klíčová, dovednosti má totiž na velmi dobré úrovni.

Jan Bořil - 6 - Návrat kapitána po odpočinkové pauze kvůli Euru se vydařil. A zrovna v jeho případě to byl správný tah. Honza si odpočinul, protože na Euru už působil dost vyčpěle, a prostor využil Oscar k velmi dobrým výkonům. Tak by to mělo ideálně fungovat. Každopádně Bořil proti Baníku na hřišti působil svěže a dobře. Lídr jako on (nebo Kúdela) nám v Evropě chyběl.

Ubong Ekpai - 6 - Nedá se říct, že by v úvodu angažmá v Edenu předváděl výraznější nadstandard, na druhou stranu je vidět, že šanci se snaží chytit za pačesy, maká a vzhledem k tomu, do jakého marastu se v minulých letech dostal, to není špatný start. Fyzicky vypadá dobře, herně to je buď průměr, nebo mírný nadprůměr jako v neděli.

Jakub Hromada - 6 - I Hromada samozřejmě přispěl k výbornému výkonu i výsledku. Jakubova síla je v pracovitosti a důrazu. Dopředu tak silný není, ale to tentokrát nevadilo, protože se v tomto směru dobře doplnil se Samkem, kterému zápas výtečně sedl.

Daniel Samek - 9 - Velká paráda a nebál bych se říct, že i výkon kola v celé lize! V 17 letech ovládl velký zápas s Baníkem. V první půli byl naprosto vynikající. Ve hře byl přesný, nápaditý a nealibistický. Vše podpořil i výborně kopanými standardkami, ve kterých předčil i tradičního exekutora Stancia. Vrcholem pak samozřejmě bylo skvělé zakončení při trefě na 2:0. Ve druhé půli už trochu ubral nohu z plynu a až tak nezářil, i tak si ale zaslouží krásnou známku devět. Pokud se podobným výkonům zvládne blížit i opakovaně, tak ho může čekat velmi zajímavá kariéra.

Ondřej Lingr - 7 - Z jeho vývoje jsem byl v posledních měsících rozpačitý až zklamaný. Takže jsem rád, že konečně Ondrovi zápas sedl. Proti Baníku ukázal, v čem je jeho přednost - v tlačení se do zakončení v okolí vápna. Jeho branka na 3:0 byla důležitá a brzy utla snahu Baníku otočit momentum zápasu několika střídáními o pauze. Podobných výkonů ale musí Lingr samozřejmě předvádět mnohem víc, pokud chce mít větší prostor ve Slavii.

Ivan Schranz - 7 - Ve hře až tak viditelný není, je ale produktivní a efektivní. Proti Baníku si připsal dvě asistence a v obou případech šlo o velmi dobrý a přesný balón ve vápně. Za mě se zatím jeví jako výborná posila, která vhodně doplňuje kádr. Pracantů, co dominují po pokutová území, máme v týmu dostatek, hráčů, kteří jsou ale přesní ve vápně, ale o poznání méně.

Stanislav Tecl - 7 - Potvrdil, že místo v kádru si zaslouží. Standa odehrál velmi dobrý zápas, kdy byl platný v poli náběhy i podržením míče. Navíc přidal i branku, což u něj přeci jen nebývá tak obvyklé. Úvodní trefa zápasu byla důležitá a Tecl si dobře naběhl i dobře zakončil. Mohl přidat i druhou trefu, ale trefil tyč. Situaci ale podle mě řešil dobře.

Tomáš Holeš - 5 - Musel jít na stopera do druhé půle a Slavia zvládla zápas dohrát v pohodě. Nedá se ale říct, že by Holeš změnil mé přesvědčení, že by měl na tomto postup nastupovat jen v nouzi. Těžkých situací obrana řešit mnoho nemusela, takže se nedá říct, že by měl Tomáš větší problémy. I tak se ale nechal velmi lacině a bez boje obejít ve vápně v 55. minutě Kaločem.

Ibrahim Traoré - 6 - Začátek sezony mu vychází a hraje dobře. V neděli přispěl k poklidnému dohrání zápasu a měl jednu hezkou individuální akci, kdy pálil těsně vedle.

Oscar Dorley - 6 - Vlastně pro něj platí to samé, co pro Traorého. Sám jsem zvědavý, nakolik a kde bude Oscar využíván po návratu Bořila. Na začátku sezony drobný technik ukázal, že si prostr na hřišti zaslouží.

Abdallah Sima a Mick van Buren nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

5. kolo - Neděle 22. 08. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

30. Stanislav Tecl
45. Daniel Samek
51. Ondřej Lingr
66. Ondřej Kúdela (pen)

FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Dennis     před 3 lety 24.08.2021 23:45 |  
    11 4

    Průměrná známka 6,5 mi na vítězství nad Baníkem 4:0 přijde prostě málo. Navíc s ohledem k naší dosti neúplné sestavě a naopak téměř kompletní sestavě Baníku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Ivan     před 3 lety 25.08.2021 02:09 |  
      6 1

      Rozdíl mezi výhrou 1:0 a 4:0 je často klid zakončovatele ve vápně, který zaslouží plusový bodík, ale zbytku týmu bych hodnocení nezvedal. Jsem rád, že se hodnotitel nenechá unést krásným výsledkem a hodnotí (dle mého) spravedlivě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 07:47 |  
      0 6

      ty bys vždy když se vyhraje dal všem 10. ale o tom to není, faktorů je více.... soupeř, individuální výkon, vývoj zápasu ... například DanSamek v druhé půli se malinko vytratil. já mu dal tedy 8. ... takže v klidu, je to subjektivní hodnocení se kterým můžeš nesouhlasit ale to je tak vše co s tím můžeš dělat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Dennis     před 3 lety 25.08.2021 08:01 |  
        3 1

        ? Však já s tím taky nic nedělám. Jsem v klidu. Jen jsem napsal můj subjektivní názor. :-)
        Jak víš, co já bych dával? :-) Já dal Samkovi také osmičku. Jinak jsem většinou dával sedmičky, to by po takovémto výkonu za mě měla být dominantní známka, nikoliv šestka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 08:07 |  
          0 6

          mě to přijde naprosto normální. když tě soupeř neprověří, tak máš šestku, co asi tak jiného. tak to v těch hodnoceních je a hlavně musí být. chytíš jednu střelu a hned za 10? to je nesmysl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Dennis     před 3 lety 25.08.2021 08:09 |  
            4 1

            O jaké 10 to pořád píšeš? Dle hodnocení uživatelů průměrná známka lehce přes 7. To myslím odpovídá.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 09:30 |  
              0 7

              hodnocení uživatelů je přesně to, proč trpíš slepotou. chce to nadhled a ten Alanor až na některé výjimky má. hodnocení, byt subjektivní, je úúúúplně v oukeji

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                bongor     před 3 lety 25.08.2021 13:32 |  
                1 1

                Jestli tady někdo netrpí slepotou ,je to právě dennis.Já mu říkám tenis.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Cross     před 3 lety 25.08.2021 01:39 |  
    2 12

    Vynikající zápas kombinované sestavy Slávie! Jen drobná poznámka: Kuba Hromada. je pracovitý a důrazný? Cože? Oo

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 06:40 |  
      4 4

      pust si záznam. není všechno jen o kanadských bodech :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 12:02 |  
      1 1

      já teda nejsem obdivovatel Kuby, ale zrovna pracovitost a důraz jsou jeho atributy... fotbalový myšlení a technika, to už je horší...

      jak proti Baníku ve druhý půli zazdil brejk 4 na 2 totálně zpackanou přihrávkou, to jsem z něj rostl...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Harvey     před 3 lety 25.08.2021 04:28 |  
    11 7

    Především Ubong Ekpai byl výborný. Skvělá dynamika, byl všude, těžké balóny řešil s klidem a udržel nás na míči. Přidal přihrávku po které Schranz z metru netrefil prázdnou branku. Pár minut před tím ještě jednu přihrávku do velké šance. Centry po kterých tady od křídel voláme! A hodnocení je mírný nadprůměr? Aha, ok :D

    Kolář nás zachrání za stavu 2:0, pak další zákrok za stavu 3:0 a přidá ještě světový zákrok na konci, kterým udrží čisté konto - 6
    Lingr, který utne tlak Baníku gólem na 3:0, ale víc v celém zápase neměl. - 7
    Tady vidím nekonzistentnost. Nebo chytit gól v klíčovém okamžiku je o tolik míň než ho vstřelit? Kolik gólů tedy musí Kolář chytit, aby tím vyrovnal jeden vstřelený gól za víceméně rozhodnutého stavu? 4 góly nebo 5 gólů? Já abych věděl.

    Bah z pozice beka vytvořil standardní situace, po kterých padla polovina našich gólů, taky 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      gazza     před 3 lety 25.08.2021 05:37 |  
      2 17

      Na čem jedeš ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        gazza     před 3 lety 25.08.2021 05:45 |  
        1 13

        Kudela,Samek ,Bořil,Bah, nadprůměr.Ekpai to snad nemyslíš vážně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 06:51 |  
          4 4

          UboEkpai byl jedním z našich skvělých hráčů. jeho střílené centry jsou mnohem lepší než ty přetažené svíce kamsi ..... navíc je to robustní hráč a nasvoji muskulaturu velmi dobrý rychlostně. má svoje chyby, jako každý, co má on, nemá DanSamek a naopak ale o tom to je, složit to jako puzzle. Za mne v současné době společně s IvanemHrozným skvělá posila. Tihle hráči (naturou a tmavé pleti) musí mít motivaci, tu Ubo má. V budějicích ji neměl a v plísni neměl zas důvěru. já mám rád tyhle hráče, co jsou urputný a silový. doplňují to.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 09:28 |  
        2 3

        není známo na čem Harvey, asi na harley ale ty jedeš na zpruzeným oslu. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Virgil1956     před 3 lety 25.08.2021 11:37 |  
      2 0

      Absolutní souhlas, jen technickou poznámku, u Schranze nešlo o netrefení branky, míč odehrál před ním obránce, který se s ním poctivě vrátil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 3 lety 25.08.2021 13:39 |  
        0 1

        Já jsem na tu situaci koukal asi třikrát a taky jsem viděl chybu spíš u Schranze.Ale věřím mu,že se vrátí do střelecký formy,co měl před přestupem k nám.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Virgil1956     před 3 lety 25.08.2021 14:15 |  
          0 0

          Vidíš, já na to taky koukal několikrát a vždycky jsem viděl, že ten míč před Schranzem odehrál obránce :) Nevadí. Každopádně Schranz má čísla a měl by ještě lepší, kdyby proti Polákům jeho přihrávky zužitkovali Hromada a Sima :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 14:15 |  
          3 0

          "vrátí do střelecký formy,co měl před přestupem k nám"

          teď ti moc nerozumim Bongore, dyť má za 4 odehraný kola 4 góly, což je nejvíc ze všech hráčů v lize, i když ostatní mají odehráno ještě o zápas víc...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 06:45 |  
    9 1

    vyzdvihl bych OndruLingra, takto si představuji zakončení pokud to mám v noze, náběh na příhru a než se panáci v obraně vzpamatují tak bum na přední tyč. je to pro branaře nečitelné, protože v těchto situacích 90% hráčů míří na zadní - viz YBB třetí gol- nebo se to snaží ještě přihrát. Vím že se tu na Ondru celkem snáší kritika, ale dává do toho vše, možná měl motivaci ještě větší proti baníku, ne vždy se daří. btw, byl snad první kdo doklouzal k DanoviSamkovi pogratulovat ke golu (tady mne zaujal i AbdaSima svojí upřímnou radostí, byt byl v tu dobu na lavici)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 08:02 |  
    5 5

    ještě off topic : pastrňák v sektoru hostů ... to musím ač nerad ocenit. je to zkrátka fanoušek

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      kedul     před 3 lety 25.08.2021 09:44 |  
      4 0

      Pasta je převším borec (i recesista), který žije na plný pecky v práci i při zábavě. Připomínám, že loni při zápase nadstavby proti Plzni, ve kterém "Trpišovského Slavia" definitivně potvrdila druhý titul v řadě, seděl ve VIP sektoru vedle pánů mj. Donutila, bratří Prachařů........... a po zápase, jak jsem pochopil ze zpráv bulvárních webů, spolu s našimi kluky i slavil v kabině. Tuším, že Blesk dokonce i zveřejnil jeho fotku, jak údajně brzo nad ránem s dalším parťákem zjevně "unavený" sedí na lavičce u zastávky busu patrně proti OD Tesco, tedy pokud nešlo o fotomontáž.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 09:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Alanor (admin)     před 3 lety 25.08.2021 09:53 |  
        9 8

        Jeho fandění v kotli Baníku beru a cením. Ale nevím tedy, proč se sral slavit titul sem na Slavii. Nemám rád fandy úspěchu, co se vtírají tam, kde se daří, a pak neváhají převléknout kabát. U celebrit je to samozřejmě vidět víc, když se cpou do kabiny, vipu apod. Vůbec bych tam takové vajgly nepouštěl. O to víc si cením dlouholetých srdcařů jako Prachařovi, Ondříčkovi či Mareš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 10:28 |  
          4 5

          alanore, já si myslím, že to byla věc nějaké pozvánky, znáš to, někdo tě pozve, někdo je třeba důležitý, tak přijdeš, protže když nepřijdeš tak tě příště někde namastí. Nazývat jej vajglem se mi moc nelíbí, já spíše oceňuji - nerad - že byl v kotli baníku. nepamatuji se, že by třeba PavelKuka nebo DavidPrachař šli na TS a fandili.... já jim to nezazlívám, to ne, ale hodnotím jen tu skutečnost. Co si budeme povídat, po SKS má baník nejlepší fans. ..... pak daleko daleko nic

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            lubi34     před 3 lety 25.08.2021 13:42 |  
            2 0

            Kuba Prachař je stejný éééro jako Pasta na titulovém zápase ve své jipce u TS hezky řádil a když jsem opouštěl TS tak jsme prohodili pár vět a jeho věta : Ty vole já jsem tak ........ ale MISTŘI, tu opakoval snad 5x

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            bongor     před 3 lety 25.08.2021 13:43 |  
            2 0

            To je pravda,já je mám taky docela rád a sice od doby,kdy tak srali mistry vesmíru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          sicilianbrno     před 3 lety 25.08.2021 10:32 |  
          9 0

          Mas plno lidi, kteři muzou fandit dvema klubum, nevidim na tom nic spatneho. Ja su napr celozivotni brnak, nedam na svuj štatl dopustit, zbrojovce fandim, ale slavia je pro me od tři let nejvic, ve vzajemnym zapase fandim vzdy slavii a to jinak me praha nezajima ( vzdy sem ze srandy rikal, ze cajzlum zavidim dve veci: slavii a metro :-) ). Pasta to muze byt podobne, srdcovka bahnik a slavii fandi napr x let...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          kedul     před 3 lety 25.08.2021 11:02 |  
          8 0

          Nevím zda vůbec a případně kdo (ale předpokládám, že někdo ano) ho do VIPsektoru pozval, nicméně byl tam s parťákem hokejstou (slávistou?), jehož jméno ani podobu si už nevybavuju. Ovšem do kabiny ho společně se jmenovanými herci veřejně pozval Bóřa. Viz video v archivu TV Slavia, kde už lehce přiopilí Bóřa, Kudy, Nico a Šéva uprostřed hřiště vedou velmi "rozkošný" rozhovor, mimo jiné o Petrových střeleckých schopnostech. (Šéva rozhodl krásným gólem.) Jinak David Pastrňák není žádný upjatý (ortodoxní) patron, ale zjevně skvělý parťák, který toho na svůj věk už dost dokázal a nejspíš ani žádnou srandu nezkazil.


          Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 11:04) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            bongor     před 3 lety 25.08.2021 13:47 |  
            3 1

            A hlavně umí.Vsadím se,že kdyby hrál fotbal,bude kopat jedině za Slavii.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5.

          Akuls     před 3 lety 25.08.2021 17:27 |  
          1 3

          V poslední TikiTaka říkali, že Pastrňák stihnul v neděli jak fandit v kotli Chacharů, tak po zápase slavit i vítězství Slavie v její kabině!? Debatovalo se tam, co tomu asi říkali ultras Baníku.
          U Donutila je to tak, že přijde kamkoliv a fandí komukoliv pokud ho někdo pozve a má to grátis. Pochybuji, že si někdy v dosavadním životě sám koupil vstupenku.
          Mohu mít plno výhrad k Františkovi Ringovi Čechovi, ale tak si představuji opravdovou slávistickou celebritu. Pravidelně si koupí na sezónu 2 nejdražší permice na nejlepši místa na tribuně J. Maddena, nevynechá žádný zápas a na stadión ještě zve na místo vedle sebe své známé. Svého času hlavně herce a režiséra Jana Kačera.
          Kdo mne v poslední době ale štve je komik Švancara, ten si v TikiTaka kdysi vyškemral na Tvrdíkovi pro sebe a pro syna VIPku do Edenu na zápas evropského poháru. Budiž, ale proč se pak bije v prsa, spolu s komentátorem Svěceným, že nejsou žádní slávisté a že jsou snad na to i hrdí. Na Svěceném je to mimochodem vidět i z ponorky při zakalené vodě. Ale Švancara by měl mít ke Slavii za těch 30 mil. Kč, které ji stal a za ten plat který od ni dostal a který ho prý zkazil, takže Mercedes zůstával skoro pořád v garáži, alespoň trochu respekt. Dodnes mne mrzí, že si tehdy Cipro místo tohohle žvanila nepřivedl z Liberce tehdy produktivního argentinského kanonýra Liuniho.


          Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 19:14) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 5.

            kedul     před 3 lety 25.08.2021 17:59 |  
            1 0

            Tiki Taka jsem neviděl, ale nějak si nepřipouštím, že by po tom "řízení" kotle Baníku šel slavit do slávistické kabiny výhru sešívaných. Nicméně Pasta, jakkoliv pochází z Havířova, pokud je v Česku, podle svého dřívějšího sdělení víceméně bydlí v Praze, naše kluky zná a upřímně jim i na té loňské oslavě řekl: "Vyhráli jste oprávněně, protože jste nejlepší." Což není v zásadním rozporu s tím, jak včera novináři citovali jeho slova, že "Baník je v Česku na prvním místě jeho sympatií". A ještě, pokud jde o tu jeho údajnou nedělní oslavu v naší kabině, mám proto vysvětlení, že někdo nepozorný smíchal dohromady dvě události v časovém rozpětí cca patnácti měsíců.


            Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 18:01) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 5.

              Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 19:09 |  
              0 0

              Kdyby byl v neděli "Pasta" v naší kabině po výhře nad Baníkem, tak by o tom Mádl už musel vědět:-(((
              Sokrates55

  6. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    sicilianbrno     před 3 lety 25.08.2021 08:41 |  
    6 1

    Hodnocení relativně souhlas, jen u Koláře určitě za 7, nepředvedl dva slušné zákroky jak píšeš Alanore, ale dva skvělé zákroky, které nám velmi pomohli k udržení nuly a následnému doražení soupeře.
    Samka bych už normal stavěl na pozici DZ pravidelně (namísto Hromady), prý hrával i stopera, kde by se mě svým pojetím hry také líbil ( i když jsem ho na tom postu nikdy neviděl, jen muj vnitřní pocit).

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 09:26 |  
      3 6

      DanSamek není DZ, je to kreativní hráč. KubaHromada je pro mne hráč do základu, tedy stejně jako 15 dalších :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        sicilianbrno     před 3 lety 25.08.2021 10:34 |  
        1 2

        Ja beru Samka na urovni Tavarese, tj kreativniho spize DZ, s klidem na miči, libil by se me i jako moderni stoper...skrz jeho pomalou rychlost bych si ho jen na kridle neumel predstavit...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 3 lety 25.08.2021 13:51 |  
          1 1

          Já nevím s tou jeho rychlostí,on má myslím dost dlouhé nohy a tak jima tak nekmitá jako třeba náš Fanda blahé paměti.Ale z nejpomalejších určitě není.Minimálně malý rychlostní nadprůměr,něco jako Suk.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      MKCZ83     před 3 lety 25.08.2021 14:47 |  
      2 0

      Samek není DZ... Není ale ani box-to-box záložník, na to potřebuje zlepšit dynamiku a asi i obecnou fyzičku, aby zvládl běhat sem a tam většinu zápasu. Takže vedle něj musí hrát někdo jako Hromada nebo Holeš, kteří budou zachytavat náběhy mezi zálohu a obranu. Takže Samek tohle může zajišťovat a pak podržet nebo vyvézt získaný míč.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    žbl68     před 3 lety 25.08.2021 09:25 |  
    3 7

    Bah - 7, Kudela - 9 (zavislost na něm, není jeho! problem, ale trenera...), Samek super, Hromada nikoliv (doufám že v polsku bez něj v základu...) , Ivan - 8 za tu černou práci co nikdo nevidí ... a ted mě sežerte ... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 25.08.2021 09:31 |  
      2 5

      žblitky nežeru, ale za toho hromadu bych se nechal snad přesvědčit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        žbl68     před 3 lety 25.08.2021 10:46 |  
        0 1

        :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Taky     před 3 lety 25.08.2021 09:34 |  
      10 2

      Souhlasím se vším, kromě Hromady. Jasně, není to hvězda týmu, ale není ani jeho slabinou. Do základu se v klíčových zápasech nevejde, ale solidní "rotovník" to je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        žbl68     před 3 lety 25.08.2021 10:46 |  
        2 6

        příliš fauluje a a hodně rád padá ... :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Carlos1     před 3 lety 25.08.2021 12:46 |  
      8 1

      Za mě Hromada hrál tentokrát hodně dobře, vybojoval hodně balónů, jednou míč pěkně vyvezl, ale už ho bohužel nepředal přesně Teclovi. Jak nejsem rozhodně Hromadův fanoušek, tak za výkon s Ostravou palec nahoru

  8. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 11:51 |  
    23 2

    Dobré dopoledne Vám.
    Tady nám na šumavské kopce svítí sluníčko a káva chutná dobře:-))
    Děkuji příteli Alanorovi za jeho hodnocení a především za jeho konsistentní a neměnný názorový směr.
    Mohu sice někdy s něčím nesouhlasit a nebo to opravdu vidět jinak, ale pokud se vrátím k Alanorovým hodnocením za celou jeho dobu, co to zde pro nás dělá, tak se nestalo (snad jen 2x za celou tu dobu), že bych byl úplně někde jinde. Naopak, někdy mě sám Alanor pěkně vrátí na zem a potřebuji to někdy taky jako "koza drbání".... :-)))
    Jsem moc rád, za kolektivní výkon našich všech kluků při utkání s Baníkem.
    Právě poctivý, bojovný a kolektivní výkon pomohl k tomu, že se z něj krásně "vyloupli" někteří jedinci, kteří tomu dali potřebnou kvalitu a jistotu.
    A tady je poznat i to vidění Alanora při známkování, kdy nám chce říci něco v tom smyslu -"Neříkej hop, dokud nepřeskočíš".
    Po pohárových zápasech, kde bylo zatím dost hluchých míst a bylo tam až příliš křečí, jsme nyní odehráli první lepší zápas, kde se už dala najít nějaká kvalita a také bojovnost, pracovitost, kolektivní výkon a i konečně trochu toho fotbalového štěstíčka. I proto to chce být stále v pokoře a pracovitosti. Jedna vlaštovka ještě jaro nedělá.
    Jsme tu všichni fandové a příznivci Slávie a určitě si přejeme, aby ten další pohárový zápas ve Varšavě pro nás dopadl dobře. Tak pokračujme v tom, co jsme začali hrát s Ostravou. To je cesta, kterou se musíme dát.
    Tentokrát jsme se fyzicky nevyčerpali a "nevystříkali" během prvních 30 minut. Prostě jsme si na baníkovce trochu počkali. Oni totiž předpokládali náš opět zběsilý pressing od první minuty, ale tohle právě JiT trochu pozměnil a tak najednou Baník sice hrál na své půlce, ale nevěděl jak do nás. A to nevěděl v podstatě celý zápas, protože jsme mu to ucpali jak na krajích, tak i v prostředku hřiště. To bylo od nás super tah.
    Jsem rád, že Kúdela a Bořil jsou zpět a bylo to znát. Kolář vedle nich úplně ožil.
    Bah a Kačaraba byli velmi dobří a to je také dobré zjištění.
    Mě ovšem dostala celá záloha. Klobouk dolů pánové. Toto složení hrálo spolu úplně poprvé.
    Bylo zajímavé, že si kluci vyhověli a byl jsem až překvapen (moc mile).
    Lingr hrál pod Standou a dobře tam sbíral a vyplňoval aktivně celý ten prostor, Samek měl tak čas tvořit a přihrávat, měl podporu obou krajních vysunutých hráčů - Schranz a z druhé strany Ekpai a vzadu je jistil Hromada. A Tecl měl práci napadat rozehrávku. Kluci to dělali dobře a opravdu , klobouk dolů.
    Teď doufám, že se nám povede na ten nedělní výkon ve Varšavě navázat.
    Nic jiného, než bojovat a tvrdě pracovat pro tým a jeden za druhého.
    Vůbec nebudu komentovat všechny ty "experty" v novinách Vízkem počínaje. Jedním slovem. Trapné? Smutné?
    Taky bych byl rád, aby všichni, co schvalují ty "dýmovnice a pyro" , že se přihlásí aktivně k zaplacení té pokuty.
    Tak asi tak a přeji hezký den.
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 12:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      mig52     před 3 lety 25.08.2021 12:32 |  
      2 10

      Sokrate, dobrý obsáhlý koment. Jen s tím závěrem mám trochu problém. Jistě, Vizour je často úsměvný, bere to s nadhledem a hlavně není nikomu nic dlužen, takže se snaží i o estrádní rovinu. A je mně to líto, ale tentokrát jsem s ním souhlasil. S vědomím, že mnoha Slávistům se to nebude číst dobře.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 12:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 12:52 |  
        5 2

        Já si právě Migu myslím, že tentokrát ten nadhled úplně Vízkovi chybí. A že s ním souhlasíš? To je přeci Tvé právo a já Ti to brát nebudu. Jen nevím komu tedy věříš? Jestli estrádnímu komikovi a nebo našemu trenérovi?
        Ale to je na Tobě:-)).
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          mig52     před 3 lety 25.08.2021 13:22 |  
          1 9

          Sokrate, JiT je skvělý trenér, to co dokázal.... . Co jsem si díky jemu mohl užít úžasných chvil, před 5-6 lety by mne něco takového nenapadlo ani ve snu. Přesto bych ho nikdy nechtěl stavět do roviny neomylného, protože jsem přesvědčen, že o to nestojí především on sám. A také jistě neomylný není. A třeba v tom, co popisoval Vízek mám i já na to jiný názor, který třeba není správný, ale já to tak vidím. V minulosti to byl případ Tecl, kde např. i Koller a další tvrdili, že hroťák má primárně střílet góly, také příprava přišedších hráčů se mi zdá zbytečně zdlouhavá, že jeden pak neví, zda se s ním do áčka vůbec počítá. Pešek přestoupí k bídě a hned hraje a má i čísla. Já vím mnozí mi tu připomenou, kde e bída a kde my, ale to je o něčem jiném. No a teď causa Kolář. Asi jsem stará konzerva, ale za mne má gólman teké primárně chytat, raději ovládat vápno a až pak kouzlit nohama. Jeden kolega tu celkem výstižně po zápase doma s Ferencem položil otázku: Řekněte mi, jaký byl dnes přínos Koláře pro tým hrou nohama? No žádný, protože jsme je tak šrotovali, že si Koli moc nekopl. A že podobných zápasů je. Navíc to řešení je nefér vůči Mandousovi. Přišel o repre, klesá jeho cena a pokud by se Kolář znovu zranil, opět půjde do brány nepřipravená dvojka, jako se stalo po Rangers. Ale k tvé otázce. Celkově věřím JiT, ale v jednotlivostech se občas rozcházíme. Jak se říká, jsem ateista, bohu díky:))))

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Virgil1956     před 3 lety 25.08.2021 14:26 |  
            8 1

            Hezká poslední věta, pobavilo :) Co se týče Vízka, taky s ním nesouhlasím v jedné věci, a to je kritika nasazení Tecla do základu. Mně to logiku dávalo. Před zápasem se dalo předpokládat, že zápas půjde do prodloužení. Musa už byl jednou nohou pryč, Kuchta ne úplně zdravý a celý zápas by nezvládl. Co je tedy lepší, aby v 60. minutě střídal Tecl Kuchtu a hrál i v prodloužení, nebo aby přišel Kuchta ve druhé půli a odehrál i prodloužení (snad ne penalty :). Jak říkal Bruckner, základní sestava není sestava těch nejlepších v dané chvíli, mám nějaký plán a pro ten plán potřebuju mít ty a ty hráče na hřišti a ty a ty na lavičce. NIKDO z nás, a tím méně už trochu vygumovaný Vízek, nemůže vědět, jaký byl přesně plán do zápasu. Třeba i takový, že Tecl tam nebyl kvůli střílení gólů, ale aby trhal obranu pro Schranze, který si měl nabíhat na hrot. Je to možné? Možné to je. Ale nevíme. Kritika od Vízka je v tomto případě tak trochu mimo mísu. Můj názor.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 15:45 |  
            5 2

            Zdravím Migu.
            Jenomže meritem věci, o které mluví estrádní výstup páně Vízka je přeci v úplně něčem jiném. On zpochybňuje úplně bezostyšně vyjádření trenéra Trpišovského o údajném hádání se s Kuchtou a aniž by věděl cokoliv (to znamená, že Vízek ví úplné hovn..o), tak dává za pravdu Kuchtovi a těm kecům, které vypustil Mádl. O tom je celý ten výžblebt Vízka. A Ty odpovídáš úplně na něco jiného. Tak asi tak Migu.
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              mig52     před 3 lety 26.08.2021 05:25 |  
              0 4

              Tak ten konflikt je pro mne úplně o ničem, kdo hrál fotbal, to ví. Ten mne vůbec netrápí. Pokud si dobře pamatuji, psal tam ale i o jiných věcech, které mne trápí daleko víc, takže si myslím, že jsem neodpovídal jen na úplně jiné věci. Ale v pohodě, jednak jsem rád, žes se mnou podiskutoval, to má pro mne význam, z argumentů si mohu něco vzít. Druhak, už jsem si tu zvykl, že jakkoliv, byť zcela lehce, se otřeš o členy áčka, realizační tým počítaje, je zle! Servilita to tu válcuje. Pozor, to neplatí pro tvá slova!, je to myšleno obecně. Ale s tím nemám problém, i když nad některými věcmi zůstává rozum stát. Pravdivě zmíním, že permanentní leštení lávky stálo Mandouse místo v repre a snižování jeho ceny, vše je reálné, ale nelíbilo se to nikomu, pro mne je smutné, že zapíráme my Slávisti nos mezi očima. Ale teď už opravdu píšu o něčem jiném. Byť přiznám, že názor na Mandouse, ztrátu jeho pozice v nároďáku a to o čem k tomuto píši, bych si rád od tebe přečetl. Prožij voňavý šumavský den.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        wimpy     před 3 lety 25.08.2021 12:55 |  
        5 0

        Láďa Vízek to uměl nohama. Když se vyjadřuje o trenérských taktikách, je to podobné, jako kdybych já kritizoval opery.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          mig52     před 3 lety 25.08.2021 12:58 |  
          1 7

          Nj., jenže on toho opravdu kvalitně odkopal a hlavně pod skvělými trenéry, zatímco my v těch operách nezpívali :))))

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            wimpy     před 3 lety 25.08.2021 13:13 |  
            3 1

            On byl špičkový fotbalista a dostat se na západ, asi by udělal díru do světa. Jenže nedostal a celou kariéru odehrál víceméně jen v Dukle. Což nemyslím pejorativně vzhledem ke kvalitě, ale Dukla určitě nebyla standardně vedenej klub a Láďova obecná znalost fotbalového prostředí neodpovídá jeho fotbalové kvalitě. Pravda je, že hlavně Novák a Jareš byli trenéři určitě kvalitní, ale nemohu si vybavit, jestli Láďa někdy v životě nastoupil v jiném rozestavení, než 4-3-3. Tehdy se příliš netaktizovalo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              lubi34     před 3 lety 25.08.2021 13:32 |  
              2 1

              zdarec wimpy vizour hrál za La Havre fr. ligu tuším dva roky

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                wimpy     před 3 lety 25.08.2021 15:55 |  
                1 0

                Proto jsem psal víceméně. Já ho mám docela rád, ale jeho vyjádření se musej brát z rezervou. Jako třeba to poslední, že na euru neuděláme ve skupině ani bod. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Snivec     před 3 lety 25.08.2021 14:10 |  
        1 1

        Jsem mel za to, ze si Lada z toho dela vzdy srandu a ve snaze udelat vzdy vetsi srandu nez minule, pise vetsi a vetsi blbosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 3 lety 25.08.2021 14:02 |  
      4 3

      Ahoj Soki,to jsem nevěděl,že jsi i básník.Kudela a Bořil,Kolář s nima ožil!Je to ale pravda.Na Vízkovi už se negativně projevuje neblahý účinek dlouhodobého chlastání.A ty dýmovnice jsou blbý jako domovnice.Příště nás to taky může stát body,jen co se probere rudo-modročervená čeládka.Zatím si zřejmě myslej,že to mají letos v kapse,tak se nic nestalo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 15:56 |  
        16 3

        Ahojky Bongore. Ty ani nevíš, jak moc jsem byl naštvaný. Když už podruhé komunikoval Berka s Varem a koukal se na hodinky, byla ve mě malá dušička. Zápas, který kluci perfektně zvládli najednou projedeme kontumačně.
        Hlava mi nebere, že se to ještě podporuje. Tak ten kdo tyhle krávoviny podporuje, ať předem složí peníze na pokuty. A že tahle bude mastná, to si piš.
        Už jsem to psal v jiném článku.
        Ve Strakonicích se budou při zápase na podporu malého synka Petra Jandy peníze ze vstupného dávat na jeho léčbu. Moc bych tomu kloučkovi i Petrovi a jeho rodině přál, aby léčba byla úspěšná. Není to žádná levná sranda.
        A tady vyhodíme prachy díky "statečným ohnivým pionýrům" do chřtánu sparťanovi Bačkovi. Super:_((((((
        A v podcastu s tím ještě jeden rozumbrada souhlasí. Taky borec. Věřím, že zveřejní, kolik sám na tu pokutu přispěje.
        Ale je to marný, je to marný ..... je to marný.:-((((
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 17:52) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 16:28 |  
          4 2

          Naprosto výstižně napsané. Absolutní souhlas.

  9. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 3 lety 25.08.2021 22:11 |  
    2 4

    Samek 10, jinak souhlasím, obrana hlavně na začátku druhé půle a po nuceném střídání Tarase předvedla dvě chyby, které soupeř naštěstí nepotrestal. 4 góly dobrý, ale mělo se proměnit víc šancí. Baník v první půli marný, až za stavu 0:2 začal, hrát. Klidně zápas mohl skončit sedm nebo 8:3