V první části podcastu jsme se vrátili k vypadnutí Slavie z Ligy mistrů s Ferencvárosem a dost neplodnému domácímu zápasu s maďarským mistrem. Diskutovali jsme, zda je Slavia v krizi, když hned třikrát v řadě v evropském zápase neuspěla tak, jak by si představovala. Dostali jsme se tak k zápasu s Legií, inkasovaným brankám a opět horšímu druhému poločasu, kdy slávisté opět útočili směrem na Tribunu Sever a opět nedokázali skórovat. U inkasovaných branek jsme rozebrali vinu Ondřeje Koláře. Nakonec jsme porovnali, jak vidíme šance do odvety a jak si představujeme základní sestavu. Na závěr první části jsme probrali dosavadní návštěvy v Edenu, kdy nikdy nebylo vyprodáno, vždy ale přišel pěticiferný počet diváků.
Druhou část jsme nemohli začít ničím jiným než oslnivým výkonem Daniela Samka v zápase s Baníkem. Shodli jsme se, že jsme se v předzápasových odhadech mýlili a přiznali naše chyby. Zmínili jsme také Ivana Schranze, který s bilancí 4+2 vede tabulku ligové produktivity, přestože má oproti drtivé většině konkurentů odehraný o zápas méně. Nemohli jsme se vyhnout ani diskuzi o pyrotechnice, vinou které se zápas musel na deset minut přerušit. Nakonec jsme se krátce zamysleli nad tím, že posily Madsen a Ousou zatím nedostávají v A týmu příležitost si zahrát i přes množství absencí.
Obsah:
(00:00) Slavia - Ferencváros 1:0, Slavia - Legia 2:2. Důvody horšího startu do sezóny. Neplodný útok, chyby v obraně, prestiž v Evropské lize, kritika na adresu Ondřeje Koláře. Šance do odvety, možná sestava. Návštěvy v Edenu.
(42:30) Slavia - Baník 4:0. Daniel Samek hvězdou Slavie, byl Baník špatný? Ivan Schranz, pyro a Madsen s Ousouem zatím bez významných startů za A tým.
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave
Komentáře (33)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
bongor před 3 lety 23.08.2021 22:32 |Senzace! Slavia drží nejdelší sérii bez ligové prohry ze všech týmů na světě.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Harvey před 3 lety 24.08.2021 07:40 |Hromada má každej zápas zákrok na červenou? Ve 167 zápasech své profesionální kariéry nedostal ani jednu. Umí přitvrdit, ale s rozumem. Žádné kriminální zákroky.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Harvey před 3 lety 24.08.2021 07:52 |Nenasadili jsme sestavu náhradníků, nasadili jsme sestavu hráčů, co soupeři nenechaj ani centimetr hřiště zadarmo (Bořil, Ekpai, Hromada, Lingr, Tecl) a vynechali spíše technicky založené hráče (Oscar, Sima, Stanciu). Skvělé rozhodnutí od realizáku.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
pcitron před 3 lety 24.08.2021 12:12 |Poznámka k Matějovi - věřím, že na tým z Ázerbájdžánu by přišlo více než 5000 fanoušků. Snad alespoň pro těch cca 10 000 držitelů permanentek platí, že se chodí na SKS a nikoli na atraktivitu/neatraktivitu soupeře.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Ados před 3 lety 24.08.2021 12:55 |Děkuji za příjemný poslech.
Nevěděl by někdo, jak bude ohodnocena KL?
Vím, že minulý rok byly odměny za EL v této podobě:
- účast: 79,4
- vítězství: 15,5
- remíza: 5,1
- postup ze skupiny: 13,6
Někde jsem se dočetl, že letos má být EL štědřejší, tak jestli třeba nebudou bonusy v KL za ceny EL z minulé sezóny. Což by ve výsledku bylo fajn za předpokladu, že bychom třeba vyhráli 4 zápasy ze 6 a postoupili z prvního místa.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
hiker42 před 3 lety 24.08.2021 13:15 |ahoj, našel jsem to:
loni:
- postup do skupiny (z play-off EL) - 2,92 M EUR
- výhra ve skupině - 0,57 M EUR
- remiza ve skupině - 0,19 M EUR
- postup do jara z 1. místa - 1,0 M EUR
- postup do jara z 2. místa - 0,5 M EUR
letos:
- postup do skupiny (z play-off EL) - 3,63 M EUR
- výhra ve skupině - 0,63 M EUR
- remiza ve skupině - 0,21 M EUR
- postup do jara z 1. místa - 1,1 M EUR
- postup do jara z 2. místa - 0,55 M EUR
Suma sumárum, letos je EL honorována cca o 10 % vyššími odměnami, takže nic dramatického. Navíc loni jsme šli do EL z play-off ChL, letos naopak víc můžeme vydělat na odměně za pořadí koeficientu, cca + 3 M EUR..
Chce to jen maličkost, postoupit přes Legii :)
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
mis3 před 3 lety 24.08.2021 13:15 |https://www.football-coefficient.eu/cs/penize/ plus se vyplácí nějaké peníze za 10 letý koeficient a tam už si taky přijdeme na víc...
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
amon před 3 lety 24.08.2021 22:31 |skvělý stránky! Díky
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Honza_K1 (přítel SN) před 3 lety 24.08.2021 15:56 |Ahoj,
podcast si poslechnu až následně, ať mohu napsat, jak to cítím já. Moje hlavní sdělení, je důležité se z toho nepodělat. Ta atmosféra proti nám je doslova toxická. Popíšu to níže.
Co se týká vstupu do sezony, tak k okolnostem, které jsme nemohli ovlivnit jako ME, krátká přestávka a příprava ovlivněná covidem vidím jednu chybu našeho vedení. Půl roku víme, že nebude Kudela na předkola a stopera jsme nepřivedli. Nebo přivedli, ale neschopného hned hrát. Ano, mohlo to vyjít, zariskovali jsme a bohužel to nevyšlo.
Když to velice přeženu, tak si myslím, že třeba Mára Suchý by to odkopal, bez ohledu na další nepespektivu. Tím se dostávám k za mě dalšímu nesmyslu vedení a sice Krmenčík. V útoku nás opravdu bota netlačila a ve finále nám byl k ničemu, ale opět se zasním, myslím si, že se Škodou v útoku bychom ty předkola prošli.
Co tedy našemu vedení vytýkám?
1/ Žádný strom neroste do nebe a začíná nám trochu chybět pokora. Snad ta facka byla dostatečná, ale naše odchovance bychom neměli takhle snadno odmítat. Letní přestupy se nepovedly, zřejmě jsme to podcenili, protože faktem je, že pokud bychom byli kompletní, tak posily nepotřebujeme, ale my kompletní nejsme.
2/ Vadí mi, že se sami vystavujeme pod tlak nesmysly typu, že Krmenčík bude na podpis po postupu do LM, že LM je jednoznačným cílem a podobně
3/ Neumíme si přiznat, že někteří naši hráči nemají kvalitu na evropskou konfrontaci. Nechtěl jsem jmenovat, je to velice subjektivní, ale za mě Tecl, Traore, Kačaraba, Hromada (ligu levou zadní, ale rozhodující předkola prostě podle mě nemohou být základním kamenem, nebo určitě ne v tuto chvíli). První dva jmenované mám hodně rád, v lize to většinou stačí, ale liga by pro nás neměla být měřítkem
4/ Miliony příspěvků na Twitteru před dvojzápasem s Maďarama a pak týden naprosté ticho. Ocenil bych méně selfíček a více profesionality. Když si pak člověk poslechne historky typu, že se někdo na večeři s Barcelonou ožere a dělá ostudu, je to taky k zamyšlení, protože to nás skutečně řadí na východ. To že se dostane do novin hádka Kuchty s trenérským štábem je taky absolutně neprofesionální, musí se najít kdo to vynesl a jednat, stejně jako když Kovář po Rangers hlásil něco kamarádům na whatsap a zbytečně nám uškodil. Všechno jsou to naprosto zbytečné přešlapy a možná už ambice klubu přerůstají schopnosti některých jeho představitelů. Strašně se tím sami srážíme.
Kvalita vedení se pozná v krizi, tak teď máme jedinečnou možnost dokázat, že na to mají. Snad to ukočírují.
A slovo závěrem? To co se děje v médiích a na internetových diskusích je k blití. Je vidět ta neskutečná nenávist a mindrák z našich posledních úspěšných let. To že se to děje u fanoušků jiných týmů, to dokážu pochopit, ale ta nenávist ze strany sparťanského deníku, debílka Nováka z idnes, "expertů" a komentátorů na o2tv a obecně ze všech stran ke všemu slávistickému, počínaje nominací do repre, jakýmkoli sporným zákrokem v lize, doslova nadšením z našeho neúspěchu v předkolech je nepochopitelná. 2 týdny hnojometu v jakém jsme rozkladu a v krizi, to že jsme zápas od zápasu lepší a pravděpodobně budeme po dohrávce s Olomoucí první, to už takové téma není.
Nezapomínejte, SPOLU JSME SILNĚJŠÍ. Tak se tak chovejme, každý zápas kolem mě na stadionu seděl v dosahu někdo, kdo si doslova nevidí do huby a o některých našich hráčích se vyjadřoval tak, že jsem ho musel pokárat, ať se probere a podívá se pár let dozadu. Buďme soudní, co bychom před lety za takovouto "krizi" dali.
Dlouhý, vím, ale potřeboval jsem se vypsat. Věřím, že ve čtvrtek mi spadne velký balvan ze srdce a pak už to zase bude jenom lepší. (Pokud se to sem nehodí, tak se omlouvám a prosím do offtopicu)
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Dennis před 3 lety 24.08.2021 16:17 |Ve třech věcech bych hodně oponoval.
Krmenčíkem jsme se pod žádný tlak přece nedostali. Naopak to bylo velmi výhodně domluveno pro nás. Bruggy chtěli, abychom ho koupili. A my jsme si ho půjčili s podmínkou, že když postoupíme do LM (= budeme mít velké příjmy od UEFA), tak ho tedy koupíme, ale pokud nepostoupíme, tak ho koupit nemusíme. Můžeme, ale nemusíme. To je přece fantastická dohoda. Nepostoupili jsme. Takže ho máme na rok půjčeného a za rok si vyhodnotíme, jestli ho chceme, nebo ne.
A ohledně toho, že v útoku nás bota netlačila. Proč myslíš, že jsme nepostoupili přes Ferencváros? Můj názor je ten, že z toho důvodu, protože jsme jim za 180 minut dali jen jeden gól. Prostě jsme nebyli dost produktivní. Proto si myslím bylo správné, že jsme chtěli posílit v útoku a zvýšit naši produktivitu. Nakonec jsme na ni dopláceli i v sezoně, kdy jsme LM hráli. Mít tehdy pořádného střelce, postoupili jsme ze skupiny, za tím si stojím. Že se Krmenčík zraní, to nikdo nemohl vědět.
Nesouhlasím ani s tím, že jsme měli přivést Suchého a Škodu. Mám je oba moc rád, ale Suchý nehrál posledních několik let vůbec nic, je to úplně jiný typ stopera, než vyhledávají naši trenéři (hrajeme stopery vysoko, spoléháme hodně na jejich rychlost a hru 1 na 1). Škoďák by nám možná proti Ferencvárosi doma pomohl, ale přivádět ho na jeden zápas? V lize by seděl, není to útočník do naší hry, pochybuju, že by u nás chtěl sedět. Chtěl jít někam, kde bude hrát. Oba jsou už dost za zenitem, kupujeme jiné hráče (mladší) a jsem za to rád.
Komentář byl uživatelem upraven (24.08.2021 16:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ve třech věcech bych hodně oponoval.
Krmenčíkem jsme se pod žádný tlak přece nedostali. Naopak to bylo velmi výhodně domluveno pro nás. Bruggy chtěli, abychom ho koupili. A my jsme si ho půjčili s podmínkou, že když postoupíme do LM (= budeme mít velké příjmy od UEFA), tak ho tedy koupíme, ale pokud nepostoupíme, tak ho koupit nemusíme. Můžeme, ale nemusíme. To je přece fantastická dohoda. Nepostoupil jsme. Takže ho máme na rok půjčeného a za rok si vyhodnotíme, jestli ho chceme, nebo ne.
A ohledně toho, že v útoku nás bota netlačila. Proč myslíš, že jsme nepostoupili přes Ferencváros? Můj názor je ten, že z toho důvodu, protože jsme jim za 180 minut dali jen jeden gól. Prostě jsme nebyli dost produktivní. Proto si myslím bylo správné, že jsme chtěli posílit v útoku a zvýšit naši produktivitu. Nakonec jsme na ni dopláceli i v sezoně, kdy jsme LM hráli. Mít tehdy pořádného střelce, postoupili jsme ze skupiny, za tím si stojím. že se Krmenčík zraní, to nikdo nemohl vědět.
Nesouhlasím ani s tím, že jsme měli přivést Suchého a Škodu. Mám je oba moc rád, ale Suchý nehrál několik let vůbec nic, je to úplně jiný typ stopera, než vyhledávají naši trenéři (hrajeme stopery vysoko, spoléháme hodně na jejich rychlost a hru 1 na 1). Škoďák by nám možná proti Ferencvárosi doma pomohl, ale přivádět ho na jeden zápas? V lize by seděl, není to útočník do naší hry, pochybuju, že by u nás chtěl sedět. Chtěl jít někam, kde bude hrát. Oba jsou už dost za zenitem, kupujeme jiné hráče (mladší) a jsem za to rád. .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 24.08.2021 16:24 |S nepostupem do LM padla i opce na Krmenčíka a proti Ferencvárosi chyběla předfinální fáze, špatný první dotyk ve vápně soupeře. Tam to nebylo jen o střeleckých dovednostech.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Honza_K1 (přítel SN) před 3 lety 24.08.2021 16:26 |Njn, jak by to bylo, to už bohužel nezjistíme. Já si myslím, že příchod Krmenčíka týmu spíše uškodil, než pomohl a prioritou měl být prostě stoper. Pokud se nepletu, tak jsme snad neodehráli dva zápasy se stejnou stoperskou dvojicí?
A hráčů schopných v útoku jsme pro všechny zápasy měli poměrně dost, to že by nevydrželi celý zápas, je věd druhá. Ale opět si naivně myslím, že je lepší tam dát na začátek toho lepšího a případně ho střídat, než tam nechat běhat nególového a čekat na zázrak.
Každopádně děkuji za názor.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Dennis před 3 lety 24.08.2021 16:27 |V čem konkrétně prosím týmu příchod Krmenčíka uškodil?
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
wimpy před 3 lety 24.08.2021 16:41 |Představa, že bychom koupili stopera, schopného být rovnou oporou, mi přijde naivní. Kúdela si odkroutil trest, během podzimu se uzdraví Hovorka.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Ondráš před 3 lety 24.08.2021 18:55 |Hovorka - Kúdela je moje vysněná stoperská dvojice. Snad se toho ještě v SKS dožiju.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
wimpy před 3 lety 24.08.2021 22:34 |Hra na tři stopery, Hovorku, Koláře a Kúdelu. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Marek3 před 3 lety 24.08.2021 17:52 |Kacaraba bude vynikajici...
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
pcitron před 3 lety 24.08.2021 18:12 |"Když si pak člověk poslechne historky typu, že se někdo na večeři s Barcelonou ožere a dělá ostudu, je to taky k zamyšlení, protože to nás skutečně řadí na východ"?????
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
MKCZ83 před 3 lety 25.08.2021 23:05 |To, že někdo hraje dobře v MB nebo hrál slušně v průměrném tureckem tymu neznamená, že bude schopný hrát dobře za nás v Evropě. To není nic proti těm dvoum. Je spousta týmů mvw kterých by byli přínosem. Pokud by nebyl Skodak slávista, tak třeba do herního systému Sparty by se hodil ideálně, ale k nám prostě ne. Hezky to bylo vidět u druhého gólu legie.., jejich stoper nebyl presovany útočníkem a mohl v klidu poslat míč na nabihajicho hráče.
Mára je mimo náš systém ještě víc. Nestíhal by nabírat útočníky... on podle mě ani nikdy nehrál v tymu, který se snaží kontrolovat hru, je zvyklý na zatazenejsi obranu.
Traore a Kacaraba hráči do Evropy jsou. Hromada potřebuje nejspíš pravidelně hrát, jinak má nevyrovnane výkony. Hráč je to dobrý, ale asi ne úplně vhodný k nám, když teď máme Holese. Souhlasím se Standou, který je bez míče sice super, ale s ním je to v Evropě špatný.
Jinak vedení ale za nějaké veci kritiku zaslouží, zejména za posily neposily. Za půl roku nebo za rok, až se zapracuji nám do letošních předkol samozřejmě nepomůže. Jediné řešení bylo, udělat to s reprezentanty jinak, protože kupovat hotové hráče rovnou do základní sestavy by bylo extrémně drahé. Plus všechno zkomplikoval Kudela a jeho trest. Je ale nutné souhlasit s tím, ze LM jako cíl byl pak ne příliš reálný. Tam se prostě slova a reálná situace moc neprotly.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Crispo před 3 lety 24.08.2021 20:27 |Super podcast, díky za něj. Např. Karlova rekapitulace letních příprav osvěžila paměť a pomohla k pochopení, proč máme nebo jsme měli pomalejší rozjezd.
PS: Taková technická, poslouchat každé hlasité polknutí debatujících nebylo moc příjemné, spíše naopak.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
JohnyBeGOOD před 3 lety 24.08.2021 21:56 |Taky si myslím, že duel s Ferencvarosem rozhodla naše neproduktivita. Za 180 minut jsme měli dát min. 3 góly. Dneska byly Maďaři prakticky ve stejné situaci a daly 2 góly během 10 minut...
Komentář byl uživatelem upraven (24.08.2021 21:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Taky si myslím, že duel s Ferencvarosem rozhodla naše neproduktivita. Za 180 minut jsme měli dát min. 3 góly. Dneska byli Maďaři prakticky ve stejné situaci a dali 2 góly během 10 minut....
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Snivec před 3 lety 24.08.2021 22:28 |O nasem vyrazeni rozhodly hlavne chyby v obrane. Je zacatek sezony, tym neni jeste sehrany a pak se rozdily mezi tymy snizuji. Produktivita a souhra vpredu jeste drhne, proto nedavame moc branek a proto musime hrat v zadu bez chyb. Bylo to s Midtjyllandem, Ferencvarosem i Kluzi. Akorat s Kluzi jsme chyby neudelali a vyhrali 2x 1:0. Jsem presvedceny, kdybychom hrali se vsemi tymy o mesic pozdeji, tak si povedeme lepe. Podobne to je i u ostatnich favoritu v playoff LM, kteri vypadli. Zacatek sezony, nerozehranost a zradne playoff, tady proste musis hrat bez chyb.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
JohnyBeGOOD před 3 lety 24.08.2021 22:54 |Tak YBB dostali 2x tolik gólů a jdou dál...
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Snivec před 3 lety 24.08.2021 22:04 |Mam tento podcast rad, vzdy si v sobe utridim sve myslenky s tim, co se deje ve Slavii.
Dnes musim zminit jeden nesmysl, ktery v podcastu zaznel a to, ze dymovnice patri k fotbalu.
Na stadionu se najdou fanousci, kteri to nesnasi, nekterym se to libi a pro nektere fanousky to primo patri k fandeni. Ano, dymovnice patri pro nektere fanousky k fandeni, ale rozhodne dymovnice nepatri k fotbalu a dovolim si tvrdit, ze by fotbalu bylo bez dymovnic lepe.
Jsem ochoten akceptovat, ze si nekdo zakouri sektor, cast tribuny, pokud se to nekterym fanouskum nelibi, muzou jit na jinou tribunu. Jsem ochoten se chvili "dusit" na vychode, ale rozhodne nema zadna skupina fanousku pravo prerusovat zapas.
Pokud to nekdo dela s vedomim, ze stadion zakouri a zapas prerusi, je to vul a plati na nej pouze zakaz. Pokud se to pouze nekomu nepovedlo, tak to neumi delat a at se na to priste vysere.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Eluin (přítel SN) před 3 lety 24.08.2021 22:12 |Souhlasím. Mám dojem, že určitý segment fanoušků má dojem, že si může vzít fotbal za svůj a říkat co do něj patří a co ne.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Dennis před 3 lety 24.08.2021 23:34 |Musím říct, že tahle pasáž podcastu a vyjádření zúčastněných mě dost zaskočilo. To zlehčování, že vlastně o nic nejde a patří to přece k fotbalu. To vůbec není o nějakém moralizování, to je o tom, že to vyloženě škodí klubu. Přeruší se zápas, dostaneme pokutu, možná i podmínku zavření části tribun, co to komu reálně přináší pozitivního? Ty prachy, co padnou na pokutu, bychom dokázali utratit 1000x líp.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
fps před 3 lety 25.08.2021 10:03 |jojo, hlavně ale hrozí ukončení zápasu, a kontumace ve prospěch soupeře, tentokrát od toho asi nebylo moc daleko, bylo to dost masivní, a dlouho se nehrálo, pro tentokrát jsme měli štěstí, ale to nebudeme mýt stále, jednou kontumace bude, a až pak teprve budou tvrdé tresty (zákazy vstupu) pro ty kdo to dělají, ale to už bude pozdě
Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 10:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
jojo, hlavně ale hrozí ukončení zápasu, a kontumace ve prospěch soupeře, tentokrát od toho asi nebylo moc daleko.
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
MKCZ83 před 3 lety 25.08.2021 18:33 |Tak ten podcast je podbizivy fanouškům, hlavně těm, co chodí na TS. Většina jeho účastníků se s lidma z TS potkává, čili je nebudou kritizovat, I když by si to zasloužili. Bohuzel. MnF je prostě silně neobjektivní libive dělaný podcast. Publikum to samozřejmě má, ale rozumnou debatu se snahou o hledání plurality názorů tam člověk čekat nemůže.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
slamacek (přítel SN) před 3 lety 25.08.2021 10:32 |souhlasim v plnem rozsahu. Jen bych jeste dodal, ze pri takovemto preruseni realne hrozi nejake svalove zraneni hracu a to je to posledni co potrebujeme. Tedy mozna by neskodila anketa na toto tema.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Monarchie před 3 lety 25.08.2021 09:52 |Ponechme stranou nákupy a kolik posil zasáhlo o LM, ale když vidím 4 a 5 koš LM, tak si říkám, že jsme tam měli být.
Vím, že Jindra bojuje o každého hráče, ale pustit 5 hráčů Oli Kodaň, Zima Turín, VB Slovan, Musa Portugalsko a ještě jeden je moc.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
japoko před 3 lety 25.08.2021 10:51 |Ty chytráky, co se jim líbí dýmovnice na fotbale, bych poslal do armády!
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #03
Taky před 3 lety 25.08.2021 11:44 |Díky, výbornej díl, 3 pozitivně ladění fandové, žádnej mádlista, podroužáček, nebo focusáci...
Pyro prosím o půli, nebo po zápase, už jsem prostatik!
Na některé věci se zapomnělo
MKCZ83 před 3 lety 25.08.2021 18:39 |Nezmínit, ze Koli ma nadváhu a přijít s konstrukcí, že za jeho chybama je nějaký následek jeho zranění, když byl a nejspíš je pod dohledem neurologu, je z gardu "vysílače 5g způsobují covid"
Neochota jít do diskuze toho, proč opakovaně selhavame v predkolech,a místo toho si ztěžovat na nepovedené přípravy, mi nepřijde moc střízlivá. Ja bych rád slyšel I nehezke věci, které se klubu týkají.