Včerejší zápas i výhled do budoucna se dá zhodnotit dvěma pohledy. Ten negativnější říká, že Slavia v této sezoně ani napotřetí výsledkově nezvládla evropský zápas, přičemž ve všech byla favoritem a dva duely z toho hrála doma. Také se dá říct, že se nepoučila a jako přes kopírák zopakovala chyby z nešťastného dvojzápasu s Ferencvárosem. I přes zřetelnou převahu v poli (očekávané góly dle InStatu 1,93:0,19) jsme jen remizovali 2:2. Když už jsme tentokrát byli alespoň základně produktivní a dali dvě branky, tak opět vyhořela obrana v čele s opakovaně chybujícím brankářem Kolářem. Z tohoto pohledu je tu bída a chápu frustraci mnohých, kteří čekali mnohem víc od vyhlášeného útoku na Ligu mistrů.
S jednodenním odstupem a po zvážení všech okolností u mě ale převládá názor, že se vlastně zase tolik nestalo a i kdyby se s Legií vypadlo, tak nejde o žádnou tragédii (přičemž šance na postup je stále naprosto reálná, byť to na půdě polského mistra bude samozřejmě těžší). Předně, pokud klub přežil vypadnutí s Ferencvárosem, tak by ho možný neúspěch s Legií neměl výrazněji ovlivnit. V tomto dvojzápase už jde totiž o mnoho méně. Finančně je rozdíl mezi Evropskou a Konferenční ligou zanedbatelný (v porovnání s tím, o kolik se hrálo s Ferencvárosem). Hrozí sice jistá menší ztráta prestiže, ale slabší období si vybírá v podstatě každý klub a nikde není psáno, že prestiž nemůžeme získat zpět povedenou jarní jízdou.
Kromě finančního aspektu podle mě není důvod k panice ani vzhledem ke sportovní stránce věci. Ve špičkové formě nejsme i vinou objektivních okolností - tedy ztížené přípravy kvůli covidu, nedobrou formou reprezentantů po Euru a mnoha zraněními - a je předpoklad, že naše hra půjde v nadcházejících týdnech nahoru. Značně pomoci by mohl už návrat Kúdely. Nyní je už zřejmé, že jeho absenci vedení klubu výrazně podcenilo. Ale to jsem nadnesl už po zápase v Budapešti a nyní "ex post" se z toho můžeme pouze poučit.
A i když nám to teď nejde a výsledky v Evropě nejsou, tak si nemyslím, že bychom byli v nějakém zásadnějším srabu. Výrazně slepovaná sestava pořád nehraje vůbec špatný fotbal a v poli byla jasně lepší než polský hegemon, který má srovnatelný rozpočet jako my. Pro mě by spíš byla tragédie, kdybychom hráli nekoukatelný fotbal, ze kterého by nekoukalo zlepšení. Neměli bychom zapomínat, že pro nezaujatého diváka to byl v první půli skvělý zápas, o jehož zajímavost se starala hlavně Slavia, byť nedokázala převahu přetavit ve výsledek. Teď bych nabádal k trpělivosti, kterou by nemělo narušit ani případné vypadnutí s Legií či ztráta v lize. Žádná katastrofa se konat nemůže, protože tou by byla absence ve skupině evropských pohárů, která nám nehrozí. Za měsíc, za dva budeme opět velmi silní a opakuji, že není důvod k panice, vyostřené atmosféře či unáhleným řešením.
P. S. Tím nechci říct, že je vše slunečné a že se zatím zápasy v Evropě povedly. Dílčí věci je třeba si vyhodnotit a řešit je, viz zmiňovaná neefektivita ve vápně proti bránícímu soupeři, nespolehlivost obrany bez lídra Kúdely či jak dál postupovat v případě brankáře Koláře, který je zatím největší slabinou týmu, ač má pozici i plat opory.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 3 - Na první brance má zásadní podíl, když provedl tu nejhorší možnou věc - tedy pozastavil se ve výběhu. Kdyby se nezastavil, tak byl u míče včas, kdyby zůstal stát, tak by měl Emreli pod tlakem obránců mnohem těžší pozici. Takhle z toho byl velmi laciný gól. Navíc jde již o třetí Kolářovu hrubku ze šesti zápasů, což je šílené číslo. S druhou brankou pak nemohl nic dělat. Jeho pozici je třeba vyřešit, protože takové lapsy neodpovídají ani ligové kvalitě, natož brankáři Slavie a do budoucna se takto četně nesmí opakovat. Sám nevím, jak bych postupoval, když nejsem na tréninku a hráče neznám. Zaznívají hlasy, že Ondra je až příliš sebevědomý a nemá pokoru, na druhou stranu pak trenér Trpišovský říká, že je psychicky dole a sebevědomí mu chybí... Těžko tak od klávesnice soudit, jaký zvolit postup. Vyřešit se to však musí. Buď dají Koláře dohromady a on splatí důvěru, nebo musí dostat šanci Mandous.
Alexander Bah - 6 - Tentokrát byl při finále u vápna výrazně lepší než proti Ferencvárosi, kde se mu v tomto směru naopak hrubě nedařilo. Krásnou ránou navíc vsítil gól na 1:1.
Tomáš Holeš - 4 - Na první inkasované brance má stejný podíl jako Kolář a šlo o hrubou chybu. Není možné, aby po prostém nákopu od stopera do zformované obrany šel najednou protihráč sám na branku. Holeš měl pak oproti Kolářovi výhodu, že měl ve zbytku zápasu více možností chybu alespoň částečně napravit. Jistě ale obrana nepůsobila a jeho místo na stoperu není.
David Zima - 4 - Bez dohledu lídra Kúdely je bohužel ani ne poloviční, což se znovu potvrdilo. Hrubou chybu sice neudělal, mnoho menších ale ano. Zvlášť u druhé branky Legie měl proti střílejícímu hráči vystoupit mnohem dřív, ač se asi snažil zachytit náběh útočníka za obranu, na který nereagoval Holeš. Ve druhé půli pak zapomněl vystoupit do ofsajdu a byla z toho další dobrá pozice pro hosty. Oceňuji však jeho snahu hrát v závěru dopředu, kdy se mu dařilo při průnicích s míčem.
Oscar Dorley - 5 - Ligu začal jako raketa, v Evropě jsou jeho vystoupení o poznání skromnější. Minimálně standard si ale udržuje.
Lukáš Masopust - 7 - Nedá se říct, že by v poli výrazněji vynikal, ale je produktivní, což je při naší současné bezzubosti velmi důležité. U Bahova gólu si připsal asistenci chytrou rozehrávkou rohu, druhý gól pak sám vstřelil do odkryté branky. Pozice sice lehká, ovšem náběh a výběr prostoru měl Lukáš dobrý. A že to není jen náhoda, potvrzuje i velmi podobná branka proti Maďarům.
Jakub Hromada - 4 - Snaží se a v poli maká, takže nějak platný je, což se ukázalo po jeho stažení v poločase, kdy jsme po nasazení druhého útočníka ztratili kontrolu nad středem hřiště. Nic nadstandardního ale nepředvádí. Myšlenku hře nedá, v zakončení je mizerný (viz tristně zahozená tutovka v úvodu zápasu) a ani směrem dozadu není úplnou jistotou (občasná zaváhání či tvrdé fauly). Je vůbec otázkou, jestli má Hromada na pozici jednoho z prvních náhradníků (když počítáme se základními hráči Holeš, Provod, Ševčík, Stanciu) do středu zálohy, který se na hřiště dostane často.
Ibrahim Traoré - 7 - Traoré je na ligu dobrý hráč, jestli to ale stačí na Evropu, je ale spíše diskutabilní. O to příjemněji mě tedy Ibrův včerejší výkon překvapil, kdy bych se nebál říct, že byl pro mě dokonce nejlepším slávistou i před produktivním Masopustem, jemuž excelentním způsobem trefu připravil. Ale i v poli byl tentokrát Traoré nadprůměrný, když několikrát příkladně zamakal zpět do obrany. Jeho místo i pozice v kádru jsou pro mě pochopitelnější než u Hromady, a to i vzhledem k Ibrově přínosu v kabině.
Nicolae Stanciu - 5 - Opět to na něm mělo stát a opět v Evropě zklamal. Tahoun to prostě není. Samozřejmě, že špatně nehrál, ale průměrný výkon, který zcela zapadl v týmu, který je kvůli marodce značně doplněn hráči širšího kádru, od něj nečekáte. Jeho psychickou křehkost jen potvrdil tristní řešení vyložené šanci tváří v tvář Borucovi (i když mám za to, že se stejně dodatečně mával ofsajd).
Abdallah Sima - 5 - Průměrný výkon. Po dobrých výkonech s Ferencvárosem a s Boleslaví jsem od něj čekal víc. V úvodu měl vyloženou šanci, když hlavičkou netrefil odkrytou branku. Z mého pohledu by se taková šance měla dávat, i když nevím, jestli centr nešel o pár centimetrů výš, než kam se byl Sima schopný dostat. I tak si ale myslím, že se dal ten výskok lépe zkoordinovat. Jinak celkově odvedl průměr.
Ivan Schranz - 5 - Na hrotu se bil srdnatě a hezky sklepl míč do gólovky Hromadovi. Po přesunutí na podhrot už to bylo slabší, zvláště v tom ohledu, že Schranz není hráčem, který by pomohl středu zálohy v kontrole zápasu. Lepší pětka.
Jan Kuchta - 5 - Poločas odmakal, ale výrazněji se prosadit nedokázal. Pětka s minusem.
Ondřej Lingr - 5 - Ve hře byl sice vidět, ale často i negativně, když ztrácel míče kvůli mizernému zpracování. Míče se od něj totiž odráží jako od betonové stěny. Ve velké šanci tečovaný míč z jeho kopačky skončil těsně vedle. Horší pětka.
Ubong Ekpai - 5 - Nedá se říct, že by hrál špatně, ale nijak zvlášť mě ani nepřesvědčil a zápas vůbec neoživil. Zatím působí snaživým dojmem, je fyzicky dobře připraven, jakákoliv nadstavba ale chybí. Horší pětka.
Daniel Samek - 6 - Jediný střídající hráč, který zaujal. Potvrdil, že s míčem je klidný a nápaditý. Z tohoto pohledu si skoro říkám, že je chyba, že jsme ho nevyužili proti Ferencvárosi. Nabízí se možnost dát mu šanci i v základu, i když bych si nebyl jistý, nakolik v jiném typu zápasu obstojí rychlostně.
Stanislav Tecl není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (56)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
sTizz (přítel SN) před 3 lety 20.08.2021 19:16 |Diky,skvele napsano. Nekteri si mtysli,ze tu snuru 49 zapasu bez porazky v lize budeme natahovat jeste 5 let.. Nikdo neni neomylny,bcas se proste nezadari i nekolikrat po sobe. Na poplach bychom meli bit az pokud nepostoupime ze skupiny EL ci KL
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
nedbal před 3 lety 20.08.2021 19:25 |3 hrubka ze 6 zápasů, to je ještě vcelku milosrdný pohled. Proti Bolce si tu hrubku při vybíhání natrénoval, i když to tedy pro faul neplatilo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
damade před 3 lety 20.08.2021 19:30 |S úvodnim hodnocením na 100% souhlasim, s hodnocením hráčů už tolik ne. Třeba napsat, že Stanciu neni tahoun, mi v současný situaci připadá uplně šilený. Díky velký marodce je teď jedinej fotbalista na hřišti mezi devíti atelty v totálně poslepovaný sestavě. V lize za ty tři zápasy vytvořil snad 10 gólovej šancí a všechna rozehrávka ve středu hriště jde přes něj. Včera měl slabší zápas, ale proti Ferencvároši byl nejlepší na hřišti a na jaře nám v podstatě sám zařídil postup přes Rangers. On tahoun je. Momentálně bohužel jako jedinej.
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2021 19:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S úvodnim hodnocením na 100% souhlasim, s hodnocením hráčů už tolik ne. Třeba napsat, že Stanciu neni tahoun, mi v současný situaci připadá uplně šilený. Díky velký marodce je teď jedinej fotbalista na hřišti mezi devíti atelty v totálně poslepovaný sestavě. V lize za ty tři zápasy vytvořil snad 10 gólovej šancí a všechna rozehrávka ve středu hriště jde v podstatě přes něho. Včera měl slabší zápas, ale proti Ferencvároši byl nejlepší na hřišti a na jaře nám v podstatě sám zařídil postup přes Rangers. On tahoun je. Momentálně bohužel jako jedinej..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Alanor (admin) před 3 lety 20.08.2021 19:48 |Já mám Stancia rád, ale při vší úctě Rangers byli jediný tým, proti kterému byl v Evropě ten vyloženě rozdílový hráč. A to jsme už byli na vlně, na skvělé vlně z ligy byl i on a hrálo se bez diváků.
Pak tu máš ale Midtjylland, Ferencváros, teď zápas s Legií a třeba i Kluž. Zápasy o hodně, kde ještě nemáš své jisté a nehraješ jen nad plán (jako na jaře v Evropě). Zápasy, kde jsme lehkým favoritem a čeká se, že Stanciu bude ten jazýček na vahách. A nikdy nic, jen úplně šedivé průměrné výkony.
Nico je skvělý hráč, ale je to spíš ta třešinka na dortu, která vynikne, když to týmu jde. Jak jde o hodně a nejde nám to, tak on není nikdy ten, co ten pomyslný prapor pozvedne a rozhodne.
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2021 19:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já mám Stancia rád, ale při vší úctě Rangers byli jediný tým, proti kterému byl v Evropě ten vyloženě rozdílový hráč. A to jsme už byli na vlně, na skvělé vlně z ligy byl i on a hrálo se bez diváků.
Pak tu máš ale Midtjylland, Ferencváros, teď zápas s Legií a třeba i Kluž. Zápasy o hodně, kde ještě nemáš své jisté a nehraješ jen nad plán (jako na jaře v Evropě). Zápasy, kde jsme lehkým favoritem a čeká se, že Stanciu bude ten jazýček na vahách. A nikdy nic, jen úplně šedivé průměrné výkony.
Nico je skvělý hráč a osobně ho mám fakt rád. Ale je to spíš ta třešinka na dortu, která vynikne, když to týmu jde. Jak jde o hodně a nejde nám to, tak on není nikdy ten, co ten pomyslný prapor pozvedne a rozhodne..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
hiker42 před 3 lety 20.08.2021 21:37 |Jen doplním, Nico přihrál Masovi na gól proti Kluži v play off ChL, Olimu na gól proti Leverkusenu v EL loni a např. Provodovi na vítězný gól proti Leicesteru. Nico byl nejlepší hráč SKS loňského jara po odchodu Suka a hlavní strůjce 2. titulu za éry j1t. Není to lídr jako Suk, ale rozhodně není pouhou naší třešinkou na dortu, je to rozdílový hráč. Myslím si, že kdo to nevidí nyní, pozná to, až tu Nico nebude.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
o-cab před 3 lety 20.08.2021 22:19 |přesně tak. bez něj by to vypadalo ÚPLNĚ jinak.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
japoko před 3 lety 20.08.2021 21:43 |Jo, to je jeho přesná charakteristka!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
o-cab před 3 lety 20.08.2021 22:18 |jediný důležitý (dvoj)zápas kdy Stanciu nebyl rozdílovým hráčem byl Midtjylland. kritika na ostatní zápasy mi přijde mimo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Steevee před 3 lety 21.08.2021 07:44 |Ještě teda při tom výčtu zápasů, kdy Nico "nepozvedl prapor", bych potřeboval slyšet, kdo ho pozvedl...ať to máme komplet.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
mig52 před 3 lety 21.08.2021 08:49 |Jenže Niko se na tuto roli kupoval.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Steevee před 3 lety 22.08.2021 11:05 |Ano, měl být lídr. Moje otázka je jednoduchá. On jím není?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
martyni (přítel SN) před 3 lety 20.08.2021 20:26 |Taky bych neřekl, že Nico není tahoun, ale je fakt, že "maratonec" Maso má v kvalitě 2+1, zatímco "technik" Nico 0.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
slavistou50let před 3 lety 21.08.2021 10:57 |Nico je velký, největší tahoun. Je stabilně nejlepší.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Marek3 před 3 lety 20.08.2021 19:31 |Samek dobry vykon ale fakt nevypada dobre bezecky. To na nas styl neni idealni. Ten pesimismus uz trochu ustoupil a nabizi se dve pozitiva. Prvnich 30 min jsme hrali vynikajici, utocny a rychly fotbal hodne kreativnejsi nez nase predstaveni proti Madarovi. A to v hodne netradicni sestave a bez 'hvezd' jako Seva, Provod, Olayinka, Kudela, Krmencik, Boril. Byl sem skutecne nadsen. Za druhe, nas tym v Polsku bude uplne jiny. Tri zmeny v sestave - Kudy, Bora a Holes opet na 6 by mela byt skoro revolucni zmena v nasi sestave a zkonsolidovat nasi obrannou hru a
vystavbu nasi hry. Pokud bodou Krmelec s Olayinkou tak dohromady bychom meli mit nahradniky kteri by mohli prinest uplne jinou kvalitu nez nahradnici vcera. Ze zacatku vcerejsiho vykonu jsem byl nadsen a jsem presvedcen ze se budeme pouze zlepsovat. Nase kvality jsou uplne nekde jinde nez u Polaku a verim ze nam bude stacit nadprumerny ale hodne zodpovedny vykon.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
novimex před 3 lety 20.08.2021 19:34 |Třeba bude Samek dobrý fotbalista oproti některým našim "maratóncům"
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Harvey před 3 lety 20.08.2021 19:52 |Jo no ti naši nekopové co vyhrály 3 tituly v řadě, 3 poháry, 4x předvedly krasojízdu evropskými poháry. Strašná banda dřeváků. Držeti hubu zlato.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Leksel před 3 lety 20.08.2021 22:34 |Že jsme něčeho v minulosti dosáhli, nás může jen těšit, ale naše výkony poslední doby mají ke spokojenosti daleko. Já sleduju zatím neslavnou přítomnost a minulostí se akorát tak můžu kochat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
guyincognito před 3 lety 20.08.2021 21:09 |Podle mě Samka ještě čeká hostování, během kterého dospěje fyzicky a pohybově se zlepší…rovněž bych doplnil, že v mládeži hrál stopera a možná, že typologicky se na ten post hodí víc.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
mig52 před 3 lety 21.08.2021 08:46 |No, jen kdo zaručí, že Kolář znovu nezkolabuje?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
slavistou50let před 3 lety 21.08.2021 11:00 |Souhlasím s tebou, ovšem když začínal Suk, tak taky nebyl běžecky nejlepší, postava na basket a dnes?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
bbslavia před 3 lety 20.08.2021 20:25 |Dobrý den,myslím,že postoupíme,zápas venku nám bude vyhovovat.Nic to nemění na faktu,že jsme si současný stav zavinili tím,že jsme nedoplnili tým kvalitou tam,kde bylo třeba.Koupili jsme mladého Švéda,Kačarabu,ale stopera stejně hraje Holeš.Takové doplnění kádru je jen rozšíření kádru.My jsme potřebovali doplnit kvalitu.Radujeme se z návratu Kúdely,ale stačí jeho zranění nebo červené karty a jsme zase na bodě nula.Další problém je,že nemáme hráče,kteří by přinesli za střídajícího hráče větši kvalitu do hry,průměr nahradí zase průměr.Stanciu potvrzuje,že je výborný hráč na českou ligu,ale v Evropě je průměr.Proto ho nečeká žádná prestižní liga,jen Turecko.Problém je v tom,že za něj ani nemáme náhradu.Nemůžeme si dovolit jeho odchod.Jako tým špatně bráníme-viz góly Legie a hlavně nekvalita ve finální fázi je hrozná.To není o sehranosti,to je o fotbale a o kvalitě.Za mě se měli nakoupit v létě 3 hráči do základu,ne jen rozšířit kádr.Prostě investovat peníze do kvality.Chtěli jsme ušetřit,ale ne vždy to přinese požadovaný výsledek.Stoper,hráč na kraj a do středu zálohy.Hrát evropskou ligu a konferenčjí ligu je velký rozdíl.Pro vývoj hráčů,jejich sebevědomí i jejich zpeněžení.I když hráčů na prodej za dobrou cenu moc nemáme-Masopust,Bah,Sima.Tak doufejme,že se z letošní pohárové cesty ponaučíme,vše dobře vyhodnotíme a příští rok to bude lepší.Jsem věčný optimista.
Koláře podržet,dám mu další šanci.Nekopat do hráčů.
Každý má právo na slabší období.
To je život.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Harvey před 3 lety 20.08.2021 21:05 |Při naší kvalitě a přebranosti naší ligy, by 3 hráči do základu stáli cca 10 milionů eur (3-4 za záložníka, 2-3 za obránce) a to za předpokladu, že by byli prvotřídně vyskautovaní a chtěli k nám jít jako Bah nebo Olayinka. Taky by to mohl být případ Trezequet, na kterém se pracovalo měsíc a výsledek známe.
Stoper by přišel nenavyknutý na náš specifický styl bránění a rozehry. Kvalitní posila za 3 miliony nemusí být okamžitá posila jak ukázal Olayinka při svém příchodu.
Mě se líbí, jak se ještě neodehrál ani jeden ročník konferenční ligy, ale všichni už ví, co to udělá s cenou hráčů a jejich sebevědomím. Více zápasů v Evropě, kde jsme favoriti nás může naopak naučit potvrzovat roli favorita v zápasech sezóny jako je Mydtliand nebo Ferencváros. Finančně je konferenční liga super a možná bude více prostoru na konsolidaci mužstva a zlepšování hráčů.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
gazza před 3 lety 20.08.2021 22:18 |To se ani nemusí rozehrávat skupiny toho nesmyslu EKL .Ze zemí jako Anglie ,Španělsko ,Německo ,Itálie atd. o tenhle podřadný pohár prostě zájem není.Vždyť oni neberou kolikrát ani vážně EL.Včera Spurs se samými náhradníky a juniory .Pokud tam vůbec bude nějaký celek z těchto silných států ,tak to bude to samé.Berou to jako přítěž.Stačí si zajít na jejich fans stránky ,kde se dozvíš hodně .Koho budou zajímat nějaké zápasy v Ázerbájdžánu ,Kazachstánu apod.?Proti bezejmeným týmům? I když tam náhodou bude nějaký celek z těch silných států tak přijedou s béčkem ,juniorkou a hráči kteří si v základu nekopnou a kdo se půjde na takový zápas podívat?Ne to se opravdu nemusí ani rozehrávat ta slavná EKL ,aby to někdo pochopil.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
jose01 před 3 lety 20.08.2021 21:52 |já nechci všechno házet na Koláře, ale napsat že s druhou brankou nemohl nic dělat mi přijde dosti odvážný. z pohledu útočícího hráče bylo vidět, že to šlo metr od něj. To jako ligovej brankář nechytne střelu z 23m , která letí metr od něj? Měl by hlavně 10kg shodit, kolikrát vypadá na hřišti neohrabaně jak slůně na ledu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Leksel před 3 lety 20.08.2021 22:19 |Je pravda, že ta rána mu perfektně sedla, byla umístěná a razantní, ale skutečnost, že Kolář se zmohl ji jen otáčením hlavy sledovat, dobre ilustruje jeho současnou formu, ono ho to ani nepřinutilo se aspoň pokusit o nějaký obranný zákrok směrem k míči, to jen potvrzuje, že je úplně z formy a to poslední dobou kontinuálně. Potřebuje si sednout, aby si uvědomil, že stojící brankář - pozorovatel je týmu k ničemu a že je tady za něj náhrada, taky musí shodit kila a nabrat fyzičku a ZDRAVÝ sebevědomí.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
sicilianbrno před 3 lety 21.08.2021 00:57 |Zapomel si tam dodat, ze ta tvrda strela byla schovana za nasim hracem a vyplava s poradnou razanci...fakt by me zajimalo kolik golmanu by predvedlo efektivni let...odhaduju, ze vetsina ktera by stihla na strelu zareagovat skokem by se jen efektne proletelo do prazdna...za me bych druhou branka Kolarovi nevycital...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
mig52 před 3 lety 21.08.2021 08:40 |Je to diskutabilní, ale víš co mně hlava nebere. Proč na ránu směřující pod břevno reaguje Kolář poklekem, tedy opačným směrem. Sakra, to nebyla penalta, aby riskoval stranu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
jose01 před 3 lety 21.08.2021 09:21 |pochopil bych to, kdyby u nás byl trenérem brankářů Stejskal, u toho jsem taky nikdy žádnou robinsonádu neviděl. Ten tvrdil, že když vidí že na to nedosáhne, tak proč by po tom skákal...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
JohnyBeGOOD před 3 lety 20.08.2021 22:01 |Ekpai mě zaujal svým sprintem dozadu, kdy obral o míč hráče, který byl 1v1 proti Traorému, který již hrál se žlutou kartou.
A Oscar se podílel na 1. gólu průnikovou přihrávkou na Traorého.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Dennis před 3 lety 20.08.2021 22:56 |Ekpai vypadá fyzicky fakt hodně dobře. Na to, že teď nikde nějak nehrál, tak je ve výborné kondici. Pro mě je to hodně dobrý signál, že je správně nastaven v hlavě, evidentně se musel sám udržovat, i když na jaře nehrál. Nebo celé léto fakt dřel jako kůň. Určitě bych s ním letos počítal, jak se bude sehrávat s týmem, bude postupně jen lepší. Přijdou i čísla. Navíc nám vykrývá pozici beka, určitě pro něj budeme mít využití.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
lubi34 před 3 lety 21.08.2021 08:18 |Myslím že Ubong moc dobře ví že je v týmu kde MUSÍ makat a že když se prosadí a bude vidět tak se "prodá"
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
o-cab před 3 lety 20.08.2021 22:14 |dnes pár poznámek:
1) Kolář ty šílené chyby udělal již čtyři, v Boleslavi měl štěstí že se pískal faul a gól tak neplatil. v tomto psychickém rozpoložení už není o čem, v neděli musí hrát Mandous, i kdyby to mělo být na jeden zápas aby si Kolář odpočinul.
2) pozitivní pohled lze doplnit ještě tím, že jsme ve 3 ze 3 evropských zápasů (kromě hrubek a katastrofálního zakončení) drtili mistry Maďarska i Polska. k panice tedy v tomto ohledu důvod není, k velkému nasrání (jak nakonec údajně předvedl Kuchta) už však ano.
3) proč se opět měnila stoperská dvojice a to kor když Kačaraba minule zahrál strašně dobře? chápu že mít tam dva mladé byl risk, ale největší chybu udělal nakonec stejně zkušený Holeš mimo svůj post, který pak citelně chyběl na středu. tam, jak píše Alanor, Hromada nic navíc nepřináší. jeden špatný tah, který kriticky oslabil dvě pozice najednou.
4) Trpišovský už poněkolikáté špatně poskládal křídla/útok. už to nebyla ta šílenost s prohozením Baha a Masopusta, nicméně: a) sám říká že Sima nebránil, Schranz je daleko lepší v jakékoli pozici pod hrotem, a Sima je stále náš nejlepší hlavičkář. tyto dvě pozice měly být prohozeny. stažení Simy když už jsme tam hnali jenom centry a on jediný tam hrozil taky nebyl šťastný tah. b) Ekpai, který začal dobře napravo byl úplně zabit přesunem nalevo. další špatné tahy.
5) i kdyby Stanciu měl sílu už jenom chodit tak jeho stažení byla doslova sabotáž zbytku našich útočných snah. na rozehrávku tak zbyl Samek, stopeři a občas Tecl. to je absurdní situace. záložník Lingr se schovával na hrotu. toto byl tah snad nejhorší ze všech.
schází se nám tu tedy celá řada chyb a smolných situací, většinu z nichž jsme si však uštěřili sami. nejhorší na tom je, že i přes tohle všechno stačilo mít jediného klíčového hráče navíc (Kúdela, Ševčík, Provod) a ještě za týden bychom hráli o LM.
příští týden věřím že nám navrátilci pomůžou a urveme to. pojďme.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Dennis před 3 lety 20.08.2021 22:52 |3) Trpiš v týdnu před zápasem mluvil o tom, že Kačaraba má nějaké zdravotní problémy. Proto podle mě nehrál. Nakonec by nedávalo smysl, když Trpiš zmínil Kačarabu jako našeho aktuálního stopera č. 1 (při trestu Kúdely), že by ho pak nepostavil do takto důležitého zápasu.
4) O Simovi trenéři už několikrát říkali, že neumí hrát klasického hroťáka, s jeho hrou zády k bráně nebyli nikdy spokojeni, tak proč by ho tam dávali. Pokud Sima zahrál dobrý zápas, tak vždy na křídle.
5) Nemůžeš tam Nica nechat pořád 90 minut 2x týdně. Dopadne Jak Provod a pak teprve budeme úplně v řiti. Je to poslední z trojice motorů záložní řady, který nám zůstal zdravý. Ševčík a Provod strašně chybí, nedokážu si představit, že bychom přišli ještě o Nica.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
o-cab před 3 lety 21.08.2021 08:28 |3) Kačaraba před zápasem už normálně naplno trénoval. je stále 5 střídání a vrací se Kúdela. tohle byl tah co prostě oslabil tým na dvou kritických postech najednou s rizikem za které jsme zaplatili.
4) Schranz je na tom nějak líp hrou zády k bráně? viděl jsi hodně balónů co tam chodily středem na něj do statický pozice? nevybavuju si ani jeden. to není argument. opět se to ukázalo jako chyba protože Sima dozadu hořel na obou půlkách a tím pádem nemohl dopředu jak je zvyklý hrát Oscar.
5) no tak:) jako že náš zdaleka nejlepší hráč nezvládne dohrát kritický zápas bez reparátu a musí za něj rozehrávat teenager co hraje DM? nesmysl
Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2021 08:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
3) Kačaraba před zápasem už normálně naplno trénoval. je stále 5 střídání a vrací se Kúdela. tohle byl tah co prostě oslabil tým na dvou kritických postech najednou s rizikem za které jsme zaplatili.
4) Schranz je na tom nějak líp hrou záhy k bráně? viděl jsi hodně balónů co tam chodily středem na něj do statický pozice? nevybavuju si ani jeden. to není argument. opět se to ukázalo jako chyba protože Sima dozadu hořel na obou půlkách a tím pádem nemohl dopředu heart Oscar.
5) no tak:) jako že náš zdaleka nejlepší hráč nezvládne dohrát kritický zápas bez reparátu a musí za něj rozehrávat teenager co hraje DM? nesmysl.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Cross před 3 lety 21.08.2021 01:13 |To není vtip: Šeriff Tiraspol se nejspíš probojuje do Ligy mistrů. Už to samo o sobě bolí.
Mně se nelíbí apriorní relativizování případného našeho neúspěchu ve Varšavě. V Konfederační lize se naši hráči nepředvedou jak by bylo potřeba. Ve většině utkání se nebudou mít možnost ani něco nového naučit. Prestiž by ztratil tým a klesla by jeho cena. Klesla by samozřejmě i cena jednotlivých hráčů, jejich atraktivita pro bohatší týmy a klesla by i ochota mladých hráčů přestupovat k nám.
Jasně, máme Číňana, který nás každopádně podrží… ale … Konfederační liga by prostě byl velký - nejen reputační - průser.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
DKNL před 3 lety 21.08.2021 02:11 |Kdo sledoval zápas Dortmund: Bayern 1: 3 viděl střelu zpoza vápna od Reuse do šibenice. Ale mohl taky vidět tu ohromnou snahu Neuera tu pro něj nechytatelnou ránu chytit. Toť vše ke Kolimu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
jose01 před 3 lety 21.08.2021 09:32 |já tady několikrát psal, že mi u Koláře chybí snaha zabránit brance za každou cenu, ať si to každej přebere jak chce
Stanciu
Srdcar114 před 3 lety 21.08.2021 07:09 |Jsem překvapen,když čtu kritiku Stancia.Je pravda,že s Legií se mu moc nedařilo,ale v řadě zápasech bylo jasně vidět,že je to náš klíčový hráč.
Re: Stanciu
mig52 před 3 lety 21.08.2021 08:31 |Ale vždyť jde o hodnocení tohoto zápasu a ne nějakých předchozích !!!!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Steevee před 3 lety 21.08.2021 07:39 |,, Opět to na něm mělo stát a opět v Evropě zklamal."
To je vtip? Náš současný jediný FOTBALISTA. Při mizérii Koláře, absencích lídrů Kúdely, Bořila nebo Provoda, neformě Olayinky nebo Simy, je to de facto jediný hráč, který hraje pořád tak nějak svůj standard. Jenom to jaksi není Messi v 25 letech, kterej umí vyhrávat zápasy "sám"...
Ad Nico
lubi34 před 3 lety 21.08.2021 08:10 |Příteli Alanore moc si vážím tvé práce na SN ale trochu nesouhlasím s tvým hodnocením Nica. Ano v zápase to nebyl ten Nico na kterého jsme zvyklí zejména v druhém poločase. Proč? Nevím jestli jsi to postřehl ale až do vystřídání hráli na Nica OSOBKU a ano neporadil si s tím. A opět zklamal? To je hodně přísné. Můj názor.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 21.08.2021 08:40 |Hezké sobotní dopoledne ze Šumavy.
Děkuji za hodnocení příteli Alanorovi a jen nesouhlasím s hodnocením Nica Stancia.
Máme teď období, kdy jsme chytli prostě "pecháčka" a to docela pořádného. To se bohužel občas stane i těm nejlepším.
Kritici současného stavu mají právo na kritiku a Ti, kteří hráče a vedení obhajují, tak na to mají právo taky.
Pokud jde o kritiku, tak si myslím, že se nepovedlo (prozatím) dostat mužstvo do plné síly.
To je první a docela zásadní poznání. Tady však jde o to, co asi tak s přípravou mohl dělat trenér, pokud se mu to celé po ME rozsypalo.
Dává to dohromady za pochodu a nedotrénování hráči bohužel i vinou zranění se místo dotrénování objevili zase na marodce. (Ševčík, Plavšič, Olayinka, Bořil, Krmenčík).
Když si objektivně vezmete každého hráče, tak je jich jen asi 5, kteří absolvovali plnou tréninkovou zátěž.
Tady se ukazuje nesmyslnost celé nadstavby. Za ubohý peníz od STES se protáhne liga o další 20 dní.
Když spočítáte a podělíte mužstva prvních dvou nejvyšších soutěží, tak mistr ligy dostane ušmouraných 14 milionů korun za to, že hraje od nevidím do nevidím. Pak nemá kvůli repre povinnostem možnost se pořádně připravit na kvalifikace do pohárové Evropy a přijde o 100 melounů a možná i více.
LFA by potřebovala nakopat do zádele a to hodně.
Docela bych souhlasil s tím, že když podle tisku hrajeme špatně, aby byla reprezentace nyní složena z hráčů ve vynikající formě. Proto ať do repre nastoupí teď k zářijové kvalifikaci nejméně 10 sparťanů a 8 plzeňáků a 8 ostravanů.
Ano, nedaří se nám výsledkově a v některých fázích zápasů děláme i velké individuální chyby.
Mrzí mě to a jsem pochopitelně z této situace smutný.
Přežiju i to okopování a rejpání novinářů.
Ale víru v naše kluky rozhodně neztratím.
Byli jsme v daleko větších sračkách a není to relativně zase tak dávno.
Legii jsme dali dva nádherné góly, které byly vypracované a měli šťávu.
Nemusíme si nikoho mazat na chleba, důležitá bude pro nás konsolidace mužstva a já věřím, že příchodem Kúdeli, Bořila a snad v blízké době i Ševčíka, to půjde k lepšímu.
To bych si moc přál a klukům budu držet palce.
Oni si to zaslouží.
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2021 18:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hezké sobotní dopoledne ze Šumavy.
Děkuji za hodnocení příteli Alanorovi a jen nesouhlasím s hodnocením Nica Stancia.
Máme teď období, kdy jsme chytli prostě "pecháčka" a to docela pořádného. To se bohužel občas stane i těm nejlepším.
Kritici současného stavu mají právo na kritiku a Ti, kteří hráče a vedení obhajují, tak na to mají právo taky.
Pokud jde o kritiku, tak si myslím, že se nepovedlo (prozatím) dostat mužstvo do plné síly.
To je první a docela zásadní poznání. Tady však jde o to, co asi tak s přípravou mohl dělat trenér, pokud se mu to celé po ME rozsypalo.
Dává to dohromady za pochodu a nedotrénování hráči bohužel i vinou zranění se místo dotrénování objevili zase na marodce. (Ševčík, Plavšič, Olayinka, Bořil, Krmenčík).
Když si objektivně vezmete každého hráče, tak je jich jen asi 5, kteří absolvovali plnou tréninkovou zátěž.
Tady se ukazuje nesmyslnost celé nadstavby. Za ubohý peníz od STES se protáhne liga o další 20 dní.
Když spočítáte a podělíte mužstva prvních dvou nejvyšších soutěží, tak mistr ligy dostane ušmouraných 14 milionů korun za to, že hraje od nevidím do nevidím. Pak nemá kvůli repre povinnostem možnost se pořádně připravit na kvalifikace do pohárové Evropy a přijde o 100 melounů a možná i více.
LFA by potřebovala nakopat do zádele a to hodně.
Docela bych souhlasil s tím, že když podle tisku hrajeme špatně, aby byla reprezentace nyní složena z hráčů ve vynikající formě. Proto ať do repre nastoupí teď k zářijové kvalifikaci nejméně 10 sparťanů a 8 plzeňáků a 8 ostravanů.
Ano, nedaří se nám výsledkově a v některých fázích zápasů děláme i velké individuální chyby.
Mrzí mě to a jsem pochopitelně z této situace smutný.
Přežiju i to okopování a rejpání novinářů.
Ale víru v naše kluky rozhodně neztratím.
Byli jsme v daleko větších sračkách a není to relativně zase tak dávno.
Legii jsme dali dva nádherné góly, které byly vypracované a měli šťávu.
Nemusí se si nikoho mazat na chleba, důležitá bude pro nás konsolidace mužstva a já věřím, že příchodem Kúdeli, Bořila a i Ševčíka to půjde k lepšímu.
To bych si moc přál a klukům budu držet palce.
Oni si to zaslouží.
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
ad Šéva
lubi34 před 3 lety 21.08.2021 08:49 |Bohužel jeho zranění je na delší dobu tak snad přes repre pauzu se dá do kupy
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
rakusan před 3 lety 21.08.2021 10:54 |Díky za naprosto přesné popsání současného stavu. Zejména ta zmínka o nominaci na nadcházející repre sraz je skvělá. Škoda, že se Šilhavka asi tak nezachová a zase to postaví na zbylých zdravých slávistech. Zlatá slova o nadstavbě, ta totiž právě likviduje ty týmy co mají plno reprezentantů (unavených) a není tak čas na pořádný odpočinek a následnou přípravu. On by to ten kokot zrušil, kdyby měl ta jeho posraná sparta reálnou šanci na titul. Paradoxně za týden bude první repre sraz, který by nám mohl pomoci. Doléčení, dotrénování. Doufám, že ti naši nakřáplí budou omluveni a že si je nedovolí povolat (Bóřu, Šévu, Krmiho, Masa, Koliho). Kudy, Zimič a Holi asi bohužel budou nominováni.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
pehacko před 3 lety 21.08.2021 10:59 |Ja teda doufam, ze od nas nepojede nikdo… euro nas stalo ligu mistru a budeme jeste bojovat aspon o evropskou ligu. At reprezentuje jednou taky nekdo jiny… Vsak na toaletne je prece tolik hvězd a reprezentace na ne ceka!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
bongor před 3 lety 21.08.2021 11:25 |Tam je problém,že soupeři nečtou ispart a tak nemůžou vědět,proti jakým hvězdám z Bubenče by nastupovali.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
rakusan před 3 lety 21.08.2021 15:02 |Rád bych ti věřil, ale myslím bohužel, že ti naši zdraví pojedou. Hlavně zítra nakopat prdel těm chacharům, aby novináři zase zalezli.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
bongor před 3 lety 21.08.2021 11:29 |Ahoj Soki,už jsem chtěl po Tobě vyhlásit pátrání.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
wimpy před 3 lety 21.08.2021 15:23 |Herně to není zase tak špatné, ale srážej nás individuální chyby. Letos bohužel stály hodně. Top týmy taky ještě nemaj formu, ale ten rozdíl je, že výsledky uhaluzej i bez ní. Tady vidím prostor pro zlepšování,
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
pcitron před 3 lety 21.08.2021 10:53 |Subhuman před časem na Twitteru opakovaně psal, že ze Zimy roste stoper světového formátu. Bohužel, zatím se výkonnostně zastavil, avšak doufejme, že vedle Ondry zase nabyde dřívější jistotu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
wimpy před 3 lety 21.08.2021 15:19 |Zatím potřebuje dirigenta. Jsem zvědavej, jak se zvedne...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
Akuls před 3 lety 21.08.2021 15:26 |Jen si dovolím podotknout k Alanorovu dojmu, že po neproměněné velké šanci Stancia na konci poločasu se určitě žádný ofsajd dodatečně nemával, hra normálně pokračovala kopem od branky. Nebylo také proč, v momentě Traorého obloučku za obranu chyběli nabíhajímu Stanciovi do ofsajdového postavení dobré 1,5 až 2 metry.
Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2021 16:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jen si dovolím podotknout k Alanorovu dojmu, že po neproměněné velké šanci Stancia na konci poločasu se určitě žádný ofsajd dodatečně nemával, hra normálně pokračovala kopem od branky. Nebylo také proč, v momentě Traorého obloučku za obranu chyběly nabíhajímu Stanciovi do ofsajdového postavení dobré 1,5 až 2 metry..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
o-cab před 3 lety 21.08.2021 16:02 |upřímně ani jedna z těch šancí nebyla vyloženě velká. ta střela byla strašně těžká, měl před sebou obránce, a ten lob by si musel potáhnout ještě. ten lob zvlášť je velká škoda ale nějaká loženka to teda taky nebyla.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
kapitan.pisoar před 3 lety 21.08.2021 16:50 |Jo tak ono se by se nic nestalo, tak to jsem rad. A az vypadneme z Intertoto, tak porad mame Mol cup, ze jo :D
Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2021 16:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo tak ono se by se nic nestalo, tak to jsem rad. A az vypadneme z KL, tak porad mame Mol cup, ze jo :D.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
kapitan.pisoar před 3 lety 21.08.2021 19:55 |Je třeba si uvědomit, že tady nejde pouze o nižší výnosy od UEFA, což i rozdíl mezi EL a KL může po jaře dělat i 100 miliónů a to taky není uplně málo.
Další peníze hlavně ztratíme na zhodnocení hráčů. Konferenční liga je prostě třetí liga útěchy, pro výškrab z předkol. I kdyby se nám tam zadařilo, tak prostě hráči ze třetí ligy, neodchází za stejné peníze jako ty z druhé, neřknu-li z první.
Krásně se to ukazuje na Kuchtovi, vítěz double v ČR, nejlepší střelec ligy a stejně o něj byl zájem max v druhé anglické lize, za pár korun. Prostě výsledky v pralesních ligách a pohárech nikoho tak moc nezajímají a rozhodně nevedou k navýšení hodnoty hráčů. Což se může podepsat na Simovi, kdy aby jsme na konec na místo akademie, nepostavili jen šatnu.
Vždyť kdo dřív sledoval Intertoto Cup a jakou měl pověst...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Legia 2:2
p!erreCORE před 3 lety 22.08.2021 11:25 |Dva postrehy. Ibra byl opravdu nejlepsi hrac na hristi. Ja ho mam rad,ale mam k nemu vztah jako treba k Burenovi,ze od nej nic moc necekam..ale ted hral vazne vyborne. A druha vec. Este pred zapasem sem si rikal,jak asi zahejbe se sebevedomim Kacaraby,kdyz stopera misto nej hraje pravy bek preuceny na stredniho zaloznika. O duvere to moc nevypovida nehlede na to,ze se Holimu zapas moc nepovedl. Az na Ibru vicemene vsichni odvedli prumerny vykon. Ktery teda dva kluci korunovali krasnymi goly.
Edit: jestli Taras nebyl pripraven,tak samozrejme Holiho na stoperu chapu jako nejlepsi moznost.
Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 11:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dva postrehy. Ibra byl opravdu nejlepsi hrac na hristi. Ja ho mam rad,ale mam k nemu vztah jako treba k Burenovi,ze od nej nic moc necekam..ale ted hral vazne vyborne. A druha vec. Este pred zapasem sem si rikal,jak asi zahejbe se sebevedomim Kacaraby,kdyz stopera misto nej hraje pravy bek preuceny na stredniho zaloznika. O duvere to moc nevypovida nehlede na to,ze se Holimu zapas moc nepovedl. Az na Ibru vicemene vsichni odvedli prumerny vykon. Ktery teda dva kluci korunovali krasnymi goly..
Skrýt původní komentář