Na úvod si připomeňme, o co Slavia vlastně hraje. S postupem do play-off Ligy mistrů je spojen finanční bonus ve výši pěti milionů Eur a dále jistota při neúspěchu v play-off účasti v základní skupině Evropské ligy. Oproti tomu pokud Slavia v úterý neuspěje, nedostane žádný finanční bonus a o skupinu Evropské ligy bude muset teprve bojovat s poraženým ze zápasu Legia Varšava - Dinamo Záhřeb. Pokud by navíc Slavia prohrála i následující dvojzápas, zúčastnila by se jen základní skupiny Evropské konferenční ligy. Rozdíl mezi zaručenými příjmy v Evropské a v Konferenční lize není sice tak markantní, ale při započtení bonusů za výhry a za tzv. "market pool" se účast v EL může vyplatit více klidně i o dva miliony Eur.
Slavia si z Budapešti přivezla nejen výrazně nepříznivý výsledek v podobě porážky o dvě branky, ale také několik zraněných hráčů, nejasný stav byl minimálně u Kuchty, Stancia a Ševčíka. Na tiskové konferenci trenér Trpišovský řekl, že v základní sestavě budou dvě až tři vynucené změny zdravotním stavem a další změny jsou možné z taktických důvodů. Odhadovat tak základni sestavu se blíží věštění z křišťálové koule. Jasné je to, že Slavia bude muset minimálně velkou část utkání útočit a bude zajímavé, zda trenér Trpišovský na základě této skutečnosti postaví výrazně ofenzivnější sestavu než za běžných okolností.
Sešívaní se však budou muset mít na pozoru i směrem dozadu. Rychlé protiútoky patří mezi nejsilnější stránky maďarského mistra a v předchozím předkole postoupil Ferencváros přes Žalgiris Vilnius téměř výhradně brankami z rychlých brejků, přestože byl v pozici favorita. Tentokrát lze čekat, že Slavia bude mít v poli převahu a hosté budou vyhledávat volné prostory, předevšim za ofenzivními krajními beky Slavie.
Zápas zatím ještě není vyprodaný, na Ticketportalu zbývá několik stovek lístků do sektorů v rozích západní tribuny. Tribuna Sever slibuje na zápas rozpoutat na tribunách peklo a hnát Slavii k postupu do play-off Ligy mistrů. Pokud se na utkání nedostane, můžete jej sledovat v přímém přenosu na O2 Sport a O2 Fotbal.
Tip na sestavu: Kolář - Masopust, Kačaraba, Zima, Oscar - Bah, Holeš, Stanciu, Traoré, Olayinka - Schranz
Komentáře (208)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 16:35 |Podle informací ze Slavie je v tuto chvíli prodáno na zápas s Ferencvárošem přibližně 15 tisíc vstupenek.
https://twitter.com/OndraZlamal/status/1424724019446697984
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Morb před 3 lety 09.08.2021 16:43 |Jedinečná šance dostat se na takovej zápas na místa, kam by se člověk normálně nedostal.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ondráš před 3 lety 09.08.2021 18:10 |Tak to není úplně k chlubení.
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 18:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak to není úplně ke chlubení. .
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Monarchie před 3 lety 09.08.2021 17:06 |Zítra to bude úplně jiný zápas a Jindra je vítězný typ. Včera na Bílé v Beskydech se to probíralo v každé hospodě, síla mančaftu je neskutečná a útočná síla na poměry v Čechách a v Maďarsku obrovská. Proto návštěva okolo 15 tis. by byla ostudou. Začala říje a zajíci se sčítají po honě.
! třega !
tobro před 3 lety 09.08.2021 17:06 |No, snad všechno klapne a chlapci nebudou vymejšlet.cypoviny a všechno bude na výbornou.. ;-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Leksel před 3 lety 09.08.2021 17:06 |Pokud bude Schranz od začátku, tak jsem rád, bude nutný do to šlápnout od začátku a neotálet.
Re:
tobro před 3 lety 09.08.2021 17:16 |Jsem téhož názoru. Proč JiT nepostavil Ivana už v Pešti hned od začátku... Ne, zbytečné se rozčilovat.. ;-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lunaris před 3 lety 09.08.2021 17:10 |Ševčík bude zřejmě jedna z těch vynucených změn, pokud se hovoří striktně o základních sestavách. Co se týče těch příjmových rozdílů v EL a EKL, tak na druhou stranu se v EKL dá papírově vyhrát více zápasů, a tak inkasovat vyšší příjmy. Nicméně, co jsem se letmo díval, je tam poměrně velký rozdíl mezi penězi za vítězství ve skupině a postup do vyřazovací části. Ne že bych se úplně vzdal myšlenky našeho zítřejšího postupu, ale při naší stávající formě si od toho nic neslibuju, tak jsem si ty peníze už trochu pročítal.
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 17:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ševčík bude zřejmě jedna z těch vynucených změn, pokud se hovoří striktně o základních sestavách. Co se týče těch příjmových rozdílů v EL a EKL, tak na druhou stranu se v EKL dá papírově vyhrát více zápasů, a tak inkasovat vyšší příjmy. Nicméně, co jsem se letmo díval, je tam poměrně velký rozdíl mezi penězi za vítězství ve skupině a postup do vyřazovací části. Ne že bych se úplně vzdal myšlenky našeho postupu, ale při naší stávající formě si od toho nic neslibuju. .
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lord před 3 lety 09.08.2021 17:12 |Má někdo info, jak je na tom Krmelec? Jestli už bude moct zítra naskočit aspoň z lavičky? Tohle by mohl být zápas pro nej.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
rakusan před 3 lety 09.08.2021 17:17 |Obávám se, že nebude. Jindra před týdnem říkal, že tak za 3 týdny.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Marek3 před 3 lety 09.08.2021 17:33 |Pocitam tedy ze bez Kuchty a Sevcika. Traore zahral slusne ale ten stred by to chtelo trochu kreativnejsi a primocarejsi, nejsem si jist ze Holi a Ibra je to prave pro zapas kde potrebujeme minimalne dvakrat skorovat. Se Schranzem sem pocital spis na kridlo nebo podhrot, ne uplne na hrot ale jestli Kuchta vypadl tak tech moznosti moc neni. Krmelec asi nebude tak uvidime jestli treba nedostane Sima sanci na kridle.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
o-cab před 3 lety 09.08.2021 17:46 |proc lide pocitaji s Kuchtou jako s tim druhym se zakladu? to neni poprve co tohle ctu. ono se nekde psalo, ze je zraneny?
osobne pocitam ze do zakladu tentokrat nastoupi Olayinka misto Plavsice a vubec bych se nebal tam s nim od zacatku poslat jak Schranze na kridlo tak Simu na hrot, i kdyz prednost od zacatku spis dostane na kridle Masopust.
!!!POJDME KURVA!!!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lukisonn před 3 lety 09.08.2021 21:53 |Podle fotek z dnešního tréninku Kuchta normálně trénoval
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pinochet před 3 lety 09.08.2021 23:43 |V tomhle zápase se dá počítat s naším velkým tlakem, takže potřebujeme rezolutního zakončovatele ve vápně, a to Kuchta není, za mne v útoku tedy spíše Schranz a na křídle možná také Sima, ale nevím, jak ten na tom je...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
mig52 před 3 lety 09.08.2021 17:37 |Tak emoce jsme po prvním zápase vystříkali a zítra hrrrr na ně! Na stadiónu rozpoutat peklo, aby už při nástupu měli Ferenci nahnĕdlé trenky. Dotlačit hráče k postupu. Vždyť 1.poločas v Pešti ukázal, že to zas žádní zázraci nejsou. Věřím v postup.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 09.08.2021 17:48 |Takhle klidnej jsem uz dlouho nebyl.. dame jim strasne na prdel pred narvany stadionem. Uz se hodne tesim
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
kostelnivlajka před 3 lety 09.08.2021 18:22 |Já jsem taky klidnej, ale bohužel si myslím, že jim na prdel nedáme
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ondráš před 3 lety 09.08.2021 18:29 |Já myslím, že ani ten narvanej stadion neklapne.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 09.08.2021 19:10 |Vy jste dvojka jeden koule propil a druhy ztratil
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ondráš před 3 lety 09.08.2021 19:24 |A tak si to tak neber.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 09.08.2021 19:37 |Tak moje koule to nastesti nejsou
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ondráš před 3 lety 09.08.2021 19:44 |Hele já jsem v klidu. Akorát vy tu máte před každým mačem koule přerostlý a pak tu po prohře 3 dny hysterčíte, že to je hanba číst.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dennis před 3 lety 09.08.2021 20:17 |Ondráši, a jak ty to zítra vidíš? Chtěl bych slyšet i nějaký střízlivý názor realisty/pesimisty (snad se neurazíš, nemyslím to zle). Já jsem na vážkách, srdce mi říká, že je přejedeme, ale rozum už to bohužel tak jasně nevidí...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ondráš před 3 lety 09.08.2021 21:34 |Já myslím, že se tu Ferenc po prvním zápase dost podceňuje, protože oni si nás taky oťukávali a pak už neměli důvod se nikam hnát. Na nulu vzadu to asi nevidím, takže víceméně počítám s tím, že budeme muset dát 4 banány..otázka zní, jestli jsme toho schopni?
Každopádně by si moc přál, aby byl hlavním hrdinou Kolář (chycená pětka apod.) a aby to bylo zítra v hledišti peklo. Upřímně, naprosto nechápu, že na takovej zápas není už dávno vyprodáno. Hrát proti Chelsea, tak jsou fanoušci úspěchu už dávno na značkách. Přitom Fradi jsou pro mě mnohem atraktivnější soupeř a hlavně jak se říká: chodí se přece na SKS.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dennis před 3 lety 09.08.2021 23:42 |Souhlasím v tom, že my jsme hráli blbě a znovu tak blbě snad hrát nebudeme, ale současně je otázka, jestli tak mizerně budou hrát i oni, jestli to, co předvedli minulý týden (skoro nic), je odraz jejich reálné síly, nebo jsou silnější, než si my tady teď myslíme... Tohle ale věřím, že má dobře načtené Trpiš. Jinak že dáme čtyři góly za 90 minut moc nevěřím ani já, doufám, že budou stačit tři. Alespoň na prodloužení, tam už bych nám celkem věřil.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
sasky před 3 lety 10.08.2021 08:22 |Já bych měl lístky dávno doma, ale bohužel jsem se nedostal do Prahy. Jedu dneska před zápasem - vyzvednout edenku a lístky. Takže minimálně 15 002 lidí bude :)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 09.08.2021 20:36 |To je mozny, ale ja nebrecel ani po tom výprasku od Teplic… a to jsem sazel nasi vyhru 6:0
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dobi před 3 lety 09.08.2021 19:24 |Tím 0:2 seto MOC podělalo!!! Ale OPTIMISMUS JE OPIUM LIDSTVA, tak věřme do posledka!!!!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 18:31 |Jindra na tiskovce: „Jeden hráč nenastoupí stoprocentně a u dvou se ještě uvidí. Absence se týkají dvou hráčů ze základní sestavy a jednoho hráče, co střídal v prvním zápase.“
Ten co nenastoupí stoprocentně je Ševčík a plus ještě dva otazníky, jeden základní sestava a jeden střídající v Budapešti (tzn. jeden z pětice - Lingr, Musa, Olayinka, Schranz a Traoré).
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 18:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jindra na tiskovce: „Jeden hráč nenastoupí stoprocentně a u dvou se ještě uvidí. Absence se týkají dvou hráčů ze základní sestavy a jednoho hráče, co střídal v prvním zápase.“
Ten co nenastoupí stoprocentně je Ševčík a plus ještě dva otazníky, jeden základní sestava a jeden střídající v Budapešti, tzn. jeden z pětice - Lingr, Musa, Olayinka, Schranz a Traoré..
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 20:04 |Tak ten střídající s otazníkem by měl být Olie, protože trénoval se zatejpovaným lýtkem ...
válec
slavistou50let před 3 lety 09.08.2021 18:34 |5:0 - Nico-2, Ivan-2, Holeš. Neskutečnej válec.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Nemo před 3 lety 09.08.2021 18:38 |Jsme s rodinou na dovolený na Šumavě - Stachy a jedu se synem na otočku na zápas, tak kdyby měl zájem někdo z okolí (Kašperky, Vimperk, Strakoice) máme volno v autě.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
VanDel před 3 lety 09.08.2021 18:52 |Je asi zcela jasné, že maďaři hned od začátku zalezou do obrany a zaparkují před vápnem autobus. Pokud je tedy stále mimo Krmenčík, tak bych viděl jako nutnost dát do základu Musu. Bude potřeba typický zakončovatel a to je mimo Krmelce pouze Musa. Ze stran podpora od Schranze a Olayinky a věřím tomu, že už do poločasu jim dva dáme. Ze střílení golu bych ani strach neměl, spíš z obrany. Udržet nulu bude hodně důležitý.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
o-cab před 3 lety 10.08.2021 08:53 |Musa umi vic faulovat nez zakoncovat a Olayinka ma zraneni takze urcite zacinat nebude
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
mihaly před 3 lety 09.08.2021 19:16 |Netuší někdo, jestli bude zítra v Edenu v provozu úschovna zavazadel? Den před zápasem a na webu organizační info žádné, mail bez odpovědi...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
damade před 3 lety 09.08.2021 19:24 |Vidim to na lehoučkou výhru 4:0.
Kuchta, Olayinka, Nico z penalty a Bah.
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 19:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vidim to na lehoučkoj výhru 4:0.
Kuchta, Olayinka, Nico z penalty a Bah..
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
yuta_watase01 před 3 lety 09.08.2021 19:31 |Kolář - Bah, Kačaraba, Zima, Oscar - Schranz, Holeš, Stanciu, Plavšič - Sima, Olayinka
není na co čekat, vlítnem na ně a urveme to totálním fotbalem a ofenzivou ...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Fačín před 3 lety 10.08.2021 10:09 |To je hezká a odvážná sestava, kéž bychom se jí přiblížili!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 19:41 |Tak jsem chtěl dnes vyhodit dvě sklenice do kontejneru a jedna se mi vysmekla a bác, hned mne napadlo, střepy znamenají štěstí ...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 20:02 |Mně se bohužel moje křišťálová koule nevysmekla. A co jsem tam viděl... no, štěstí to nebylo. Musíme se bít od první do poslední minuty a třeba i ten křišťál překonáme.
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 20:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mně se bohužel moje křišťálová koule nevysmekla. A co jsem tam viděl... no, štěstí to nebylo. No, musíme se bít od první do poslední minuty a třeba i ten křišťál překonáme. .
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
vikik_vikik před 3 lety 09.08.2021 20:33 |Nejde mi do hlavy, proč několika "rádoby odborníkům" ( Csaplár, Bílek... ) leží v hlavě, a kritizují odložení našeho zápasu.
Sakra o co jde ?, prostě jsme zkusili získat pár dnů navíc, nikdo, koho se to týká, s tím nemá problém,
my máme více času na přípravu a regeneraci, ale vždy se najde pár chytrolínů, kteří by mohli radit
sovětskému svazu :-).
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dobi před 3 lety 09.08.2021 21:34 |No, třeba se mnou nebude někdo souhlasit, ale SOVĚTI by ty různé Čapláry, Bílky a Žlotky hnali svinským krokem. Tady jde o našlapané termíny, naši kluci byli i na ME, navíc plně souhlasil i Omlik... Ale bohužel v tomhle nešťastném národě přibyli ti PAPAŽŠTĚJŠÍ NEŽ PAPEŽ!!!!O to víc si přeji postup a tím i uzamčení úst těmhle chytrolínům!!!!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Morb před 3 lety 10.08.2021 00:20 |Hlavně všem, kromě Olomouckejch, to může bejt u prdele.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Kontrapunkt před 3 lety 09.08.2021 20:50 |1) Navzdory aktuální formě bych zkusil Simu v základu. Ne však na křídle, ale na hrotu, kde by mohl být týmu prospěšný při centrech do pokutového území. Skákat snad nezapomněl...
2) S nasazením Zimy do základu bych po předchozích zkušenostech počkal na návrat Kúdely. Na stopera by se mohl stáhnout Holeš.
Kolář - Bah, Kačaraba, Holeš, Oscar - Masopust, Stanciu, Traoré, Plavšić - Schranz (Kuchta), Sima
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
p!erreCORE před 3 lety 09.08.2021 21:03 |Tip:
Slavia - Ferencvaros: postup 1, kurz 2.5
Sazkovky nam docela veri. Na postup madaru je 1.5 a zatimco treba na vyhru ferenc a sparty je kurz stejnej 7.3, stejne tak na vyhru nasi i monaca je totoznej 1.46 tak na postup rudejch je dokonce 25 a na postup monaca se ani neda vsadit :) takze i podle bukmejkru sme stale ve hre.
Ja verim doufam a preji si rychly gol (to je zitra to nejdulezitejsi. Kdyz skonci polocas aspon 1:0 je vse ok), budu hnusnej a reknu klidne i z nefer panalty (jak tu nekdo vtipne psal 'mingazovky' :) a pak cekam velkej pruvan a srumec, do polocasu druhej a po puli dalsi tri. Myslim,ze zitra to bude velka exibice. To neni ztrata pokory,jen vira ve Slavii a nezpochybnitelne rozdily kvality kadru. Ale pratele se mi v dobrem smeji,ze vetsiho fotbaloveho optimistu aby pohledal..
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dobi před 3 lety 09.08.2021 21:25 |Přesně tak: RYCHLÝ GÓL a začít tak zapomínat na oba peštské průšvihy. A hlavně NEINKASOVAT. sNAD SE kOLIMU VRÁTÍÍ JEHO MINULÁ VYNIKAJÍCÍ FORMA!!!!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
demokrat před 3 lety 09.08.2021 21:44 |Prijde mi, ze vse hraje proti nam.
Fradi je brejkove muzstvo a tak bude hrat presne to co umi.
Nase obrana je momentalne bez formy a bez lidra.
Kolar udelal ve dvou zapasech po sobe fatalni chyby.
Nedokazeme resit finalni a predfinalni fazi.
Muzstvo nepusobi sebevedomim dojmem a kazdorocne je v teto fazi bez naboje po priprave.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
demokrat před 3 lety 09.08.2021 21:40 |Podle me bude zalezet jen a jen na Madarech. Pokud prijedou vyklepani to nejak odbranit, tak mame skutecne sanci. Ale vzhledem k tomu, ze je to muzstvo brejkove, ta mu situace neuveritelnym zpusobem hraje do karet a osobne cekam vysoke vitezstvi Ferencvarosi o 2 a vice branek. Muj tip je 1:4. A odpoved na Vasi otazku, zda jsem v nasem kruhu pratel permanentkaru pred zapasem obliben asi nemusim zodpovidat. Ale holt kazdej to vidime nejak.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 21:46 |Ja cekam podobnej prubej, jako s Mitdjyllandem. Nulu vzadu neuhrajeme a jakmile dostaneme, tak se slozime. 1:3 nakonec.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Snivec před 3 lety 09.08.2021 22:49 |vzhledem k tomu, ze jsi nas odepisoval uz s rangeres, tak jsem klidny :)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pcitron před 3 lety 09.08.2021 22:57 |Děkujeme za optimistické povzbuzení mužstva a posíláme písničku
https://www.youtube.com/watch?v=7CBfhZ7A0dA
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 09.08.2021 23:44 |Tak jsi demokrat, my taky, a neupíráme ti právo na tvůj, podle mě, zcela "nesmyslně pesimistický" názor. Ale jedno vím už teď, kurewsky se pleteš! :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
p!erreCORE před 3 lety 09.08.2021 21:45 |Predzapasovka:
https://youtu.be/IPpQUazFmG4
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Slavistat před 3 lety 09.08.2021 21:56 |Tak mám z toho zítřka obavy, prostě jsme je neskutečně posadili na koně, přesně to vyhovuje jejich stylu a budeme muset mít hodně, hodně štěstí, abychom postoupili, ale Maďaři si to budou vzadu hlídat a nevěřím v zázračné zlepšení. Ona vlastně tahle sezóna začala, jako bychom obměnili více jak půl základní sestavy z loňských úspěšných zápasů v UEFĚ a ti co hrají ještě měli neúplnou přípravu. Tohle se prostě podělalo, dlouhá dovolená reprezentantů a to i našich Afričanů (Oli, Sima...). Prostě nepřipravený a nenatrénovaný tým a to už druhou sezónu po sobě (z různých důvodů) a naše hra je hodně založená na dobré kondici. Škoda, mám obavy, aby to nebyl takový nový Tiraspol, napřed velké očekávání a optimismus a pak zmar (tenkrát jsem jen oněměl a ztuhl s otevřenou pusou), protože ty peníze o které přijdeme je prodej nejméně jednoho hráče základní sestavy navíc než se plánovalo a kdo ví, jak v tomhle stavu dopadne další dvojzápas o UEFU...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Max1 před 3 lety 09.08.2021 22:02 |tenhle pesimismus mě neskutečně štve :-). Tiraspol nehrozí z jednoho důvodu....poháry máme jistý. Já klukům věřím a neříkám, že musí každý, ale tohle stahování kalhot mě trošku vadí prostě.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
necich před 3 lety 10.08.2021 07:11 |U někoho to vidím spíše jako přání než pesimismus. Na druhou stranu to vyvávží názory že je dáme s prstem v nose 4:0 nebo 5:0. :)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Slavistat před 3 lety 11.08.2021 17:45 |Vybral sis z toho Tiraspolu nesprávnou myšlenku. Nepsal jsem o finančním kolapsu (ale finanční ztrátu jsem zmínil). Psal jsem o přehnaném sebevědomí a optimismu a očekáváních a pak to zklamání a protažené ksichty. A víc k tomu nebudu dodávat.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Marek3 před 3 lety 09.08.2021 22:14 |Myslim ze kvalitativne jsme na jine urovni nez souper a jsme schopni vyhrat o 2 branky i v ne uplne idealni forme. Co rozhodne je moralka a vykon jednotlivcu. Ja osobne si myslim ze zitra nekdo zazari (Nico, Oli, Sima, Schranz, Holi) a postup se povede ale kazdopadne musime najit lepsi cestu jak se na tuto fazi sezony pripravit.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 00:33 |každý kdo si pustí záznam, tak musí vidět, že jsme o parník fotbalově jinde. nepadá nám to tam a sakra, chci se dožít znova sevilly. dneska jdu na stadec o 2 hodiny dřív, abych si to užil.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
wimpy před 3 lety 09.08.2021 22:23 |V osmatřicátém v prvním zápase doma 2:2, fanoušci naštvaní, pesimističtí a tam jsme je kousli.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Mijk před 3 lety 10.08.2021 08:23 |Jo jo, to byl super zápas.. Pravda ovšem je, že od té doby se ty kádry poměrně dost změnily :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
knl66 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 11:05 |jestli jsi tenhle zápas viděl osobně, tak doufám, že mi o něm budeš někdy vyprávět. :)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 10.08.2021 11:24 |Ty vzpomínky ti fakt závidím! :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
wimpy před 3 lety 10.08.2021 11:57 |Jestli vám, pánové, doteď nedošlo, že si člověk nutně nemusí nabít vlastní čumák, aby se poučil, už s tím asi nic neuděláte. :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
damade před 3 lety 09.08.2021 22:40 |No, naprosto vážně řikám, že jsem si jistej tím, že zejtra vyhrajeme. Už si ale nejsem tak jistej tim, jestli to bude stačit na postup. Jelikož nebude ready Šéva, tak bych rád viděl ve středu zálohy Holeše, Nica a Plavšiče. Lepší, než to lepit nějakym DZ, jako je Ibra nebo Hromada, když musíme dát minimálně dva góly. I kdybychom postoupit neměli, tak se furt hrozně těšim na tu atmosféru a na (skoro) plnej Eden, poprvé po snad roce a půl. Slavia do toho!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Kontrapunkt před 3 lety 09.08.2021 22:44 |Taky věřím, že vyhrajeme. Ale obávám se, že se to neobejde bez zásahu do stoperské dvojice.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 23:01 |Souhlasím, že nějakej zpomalující prvek v záloze v podobě Traorého a Hromady není cesta. Stejně tak jako nasazení Lingra (i v průběhu 2. poločasu).
Ideálně bych to viděl na
Mandous – Masopust, Zima, Kačaraba, Oscar – Holeš – Sima, Nico, Plavšić, Olayinka – Schranz.
Mandous před Kolářem, kterej je podle všeho psychicky velmi rozhozený.
Masopus před Bahem, oba jsou dost jaloví vepředu, ale Maso si to alespoň snad zodpovědněji odbrání.
Stopeři jsou jasný, tam nejsou varianty, stejně jako levý bek.
Střed hřiště jasný, viz výše. Hrát na jistotu už nemá smysl.
Postavil bych křídla, která nás táhla loni, ať mají prostor 90 minut. Simovi by někdo měl vysvětlit, že jestli chce do United, tak musí sejmout Fradi hattrickem.
Schranz na hrot je jasný, protože Kuchtič bude asi mimo a Musa mimo je každej zápas.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Kontrapunkt před 3 lety 09.08.2021 23:05 |Teď je otázka, jestli Olayinka není tím střídajícím hráčem se zraněním, o kterém JT mluvil v předzápasové TK.
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 23:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Teď je otázka, jestli Olayinka není tím střídajícím hráčem se zraněním, o kterém JT mluvil v předzápasovém rozhovoru. .
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 09.08.2021 23:22 |V tom případě už bych radši zkusil Madsena, než Hromadu s Traorém. Alespoň by se mohl chtít vytáhnout.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
rakusan před 3 lety 09.08.2021 23:24 |Madsen není na soupisce!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 08:40 |Sakryš, máš pravdu. Takže jsme bez záložních záložníků. Tak hlavně, že tam máme Teclíka...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Corfe před 3 lety 10.08.2021 09:16 |Tecl na pohárové soupisce taky není...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 09:23 |To teda je. Visí na webu UEFA.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Corfe před 3 lety 10.08.2021 14:19 |Hm, koukám, že ho tam UEFA vede, ale to je podle mě omyl, protože Slavia 30. července tweetovala soupisku pro 3. předkolo bez Tecla a naopak s Krmenčíkem, kterého UEFA má jako "Not in current player list."
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Arya před 3 lety 09.08.2021 22:50 |Vyhrajeme 5:2, všem pesimistům navzdory (;
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Kontrapunkt před 3 lety 09.08.2021 23:02 |To by bylo moc fajn. Teď jsem se pro zajímavost podíval na statistiky toho jejich brankáře - pět gólů dostal za Ferencváros snad jen jednou, a to loni od Barcelony v základní skupině LM. Ale proč ne? :)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 09.08.2021 23:29 |Já to vidím na 4-1.
Dost mě zaráží ten pesimismus mnoha místních příspěvkářů a moc nerozumím tomu, proč to tak je. Jasněže sestava nemůže být při tolika absencích ideální, ale proto přece nepřestanu klukům věřit a bát se brejkového způsobu hry soupeře. JiTr a spol je určitě připraví dokonale. A tolik štěstí už čabajky mít nebudou, ani my neuděláme tolik chyb, abychom nepostoupili.
Samozřejmě si ten mač nenechám ujít a věřím, že nakonec budeme v Edenu slavit postup do playoff CHL.
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 23:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já to vidím na 4-1.
Dost mě zaráží ten pesimismus mnoha místních příspěvkářů a moc nerozumím tomu, proč to tak je. Jasněže sestava nemůže být při tolika absencích ideální, ale proto přece nepřestanu klukům věřit a bát se brejkového způsobu hry soupeře. JiTr a spol je určitě připraví dokonale. A tolik štěstí už mít nebudou, ani my neuděláme tolik chyb, abychom nepostoupili.
Samozřejmě si ten mač nenechám ujít a věřím, že nakonec budeme v Edenu slavit postup do playoff CHL..
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lunaris před 3 lety 10.08.2021 08:35 |Pesimismus? Naopak se mi zdá, že tady hodně lidí nevidí realitu, kdy jsme o dva góly dole proti rozehranějšímu soupeři, bez klíčového stopera, s reprezentanty včetně brankáře a africkými křídly bez formy, zraněného nejběhavějšího záložníka a pod obrovským tlakem. Postup by se rovnal podobnému zázraku, jako byl obrat se Sevillou.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Arya před 3 lety 10.08.2021 10:37 |"Ta budoucnost je téměř pryč."
"Ale ztracená není"
Raději věřit, než se celý den užírat, jak to nemá smysl a jak to nezvládneme...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lunaris před 3 lety 10.08.2021 11:06 |A to já nevím, jestli se někdo užírá. Ty to víš? Já jdu dnes na stadion s tím, že postup nečekám, ale jdu si vychutnat tu možnost jít opět na fotbal a podívat se na Slavii.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 10.08.2021 10:42 |Ano, pesimismus, co jiného je předpovídat prohru 1:4 ? Jedna věc je realita a druhá věc je víra. Nic složitého!
Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2021 10:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano, pesimismus, co jiného je prohra 1:4 ? Jedna věc je realita a druhá věc je víra. Nic složitého! .
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lunaris před 3 lety 10.08.2021 11:04 |Pesimismus, to říká optimista realistovi.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 10.08.2021 11:09 |Pesimista je člověk, který se domnívá, že se bude cítit hůře, až se bude cítit lépe. :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
wimpy před 3 lety 10.08.2021 11:06 |A v tomhle stavu jsme ty frajery skoro nepustili za půlku. Což je realita, kterou zase nevidíš ty. :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lunaris před 3 lety 10.08.2021 11:09 |Já jí vidím, což je jediný důvod, proč jsem ještě nezhasil i ten poslední plamínek naděje. Nicméně to je fakt jen teorie a muselo by se nám všechno sejít.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
wimpy před 3 lety 10.08.2021 11:11 |Vidím to trochu jinak. Naše výhoda je v tom, že jsou všichni nabuzení sáhnout si na dno. Oni mají sice náskok, ale vědí, že hra mu neodpovídá a přijedou se sevřenejma půlkama. Gól do půle a uvidíš ten masakr.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Lunaris před 3 lety 10.08.2021 12:11 |Kéž bys měl pravdu, nicméně je to tak možná jediná výhoda, kterou budeme mít. A domácí prostředí samozřejmě.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
wimpy před 3 lety 10.08.2021 12:47 |A fakt, že jsme lepší. To by mělo stačit.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 00:34 |3:0
Bude zítra VAR ?
rakusan před 3 lety 09.08.2021 23:33 |Dovolím si praktickou otázku. Je v tomto předkole VAR ? Mám pocit, že v Pešti snad ani nebyl. Díky
Re: Bude zítra VAR ?
Dennis před 3 lety 09.08.2021 23:43 |V Pešti nebyl a nebude ani zítra.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 09.08.2021 23:55 |Pískat bude německý rozhodčí Tobias Stieler, tak se nechme překvapit.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 00:30 |tak co jdeme na to ne? kuwa musíme tam kluky dotlačit.
Koli - AlexBah Taras Zima Osci - TomHoleš Ibra - Srki Nico Maso - Krmelec
tím jim vytřeme zrak.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dobi před 3 lety 10.08.2021 07:59 |Jan Žižka by jistě zavelel: "Hrrrrr na ně, děti moje!!!"
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 01:59 |Tiskovka soupeře: Peter Stöger, trenér Ferencvárose: "Čeká nás velice těžký zápas proti silnému soupeři, kterého jsme myslím před týdnem možná trochu překvapili, ted jsou šance na obou stranách. Je nám jasné, že budeme muset znovu odvést velice dobrou práci, abychom postoupili. Slavia hrála tak, jak jsme čekali, nikoho nemohlo překvapit, že měla tolik šancí. Bylo nám jasné od začátku, že musíme odehrát dva velice dobré zápasy, abychom postoupili. Musíme bránit stejně dobře a zlepšit přihrávky po zisku míče. Pokud si někdo myslí, že nás čeká snadný zápas, když jsme 2:0 vyhráli, tak se absolutně mýlí. Čeká nás nejtěžší zápas v dosavadní sezoně. Nevstupovali jsme do toho jako favorité, ale po prvním kole vidím šance jako vyrovnané."
Eldar Ćivić: "Slavia nás v prvním poločase hodně pressovala, chtěli jsme vycházet z pevné obrany a hrát na protiútoky. Zápasy na Slavii si dobře pamatuji, nikdy to tu nebylo jednoduché. Ale přijeli jsme sem hrát náš fotbal a postoupit."
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 07:34 |jediné které jsme překvapili byl ferenc sám. vyhrát 2:0 v zápase, kdy nic nemám, je něco podobné zázraku.
POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Petr9608 před 3 lety 10.08.2021 04:54 |Ač se nám držitelé moci snaží skrz pravidla nakukat něco jiného, tak je čím dál jasnější, že současné očkování je na Deltu krátké stran rizika, že se nakazíte. 3800 nových nákaz denně v proočkovaném Izraeli se okecat prostě nedá.
V Edenu rozhodně nákaza hrozit tedy bude. Pokud jste očkování, ale třeba navštěvujete člověka 65+, který patří k těm 20% seniorů, co nejsou očkovaní, dbejte opatrnosti. Je možné, že se v Edenu nakazíte a dále nakazíte i další.
Rovněž v žádném případě nespoléhejte na to, že vás ochrání běžny respirátor za 10 Kč, pokud byste to chtěli jako způsob ochrany. Prakticky nemožné u něj vyvolat takovou těsnost, že budete (nesnadno) dýchat skrz materiál a ne skrz mezery/netěsnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2021 05:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ač jsem nám držitelé moci snží skrz pravidla nakukat něco jiného, tak je čím dál jasnější, že současné očkování je na Deltu krátké stran rizika, že se nakazíte.
V Edenu rozhodně nákaza hrozit tedy bude. Pokud jste očkování, ale třeba navštěvujete člověka 65+, který patří k těm 20% seniorů, co nejsou očkovaní, dbejte opatrnosti. Je možné, že se v Edenu nakazíte a dále nakazíte i další.
Rovněž v žádném případě nespoléhejte na to, že vás ochrání běžny respirátor za 10 Kč, pokud byste to chtěli jako způsob ochrany. Prakticky nemožné u něj vyvolat takovou těsnost, že budete (nesnadno) dýchat skrz materiál a ne skrz mezery/netěsnosti..
Skrýt původní komentář
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Harvey před 3 lety 10.08.2021 05:40 |Jdi pryč
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 06:37 |víš ty co? zalez do sklepa, dej si tam router, ať víš co se děje a zůstaň tak třeba řekněme 5 let. u rohliku objednavej rohliky a vyzvedavej si je až budou přede dveřmi, abys nikoho nepotkal. Za 5 let vylez ale hrozí, že tě skolí obyčejné nachlazení. good luck!!!
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Lunaris před 3 lety 10.08.2021 08:32 |https://www.novinky.cz/domaci/clanek/covidem-se-nakazilo-necele-promile-plne-naockovanych-40368561
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 08:59 |někteří toto nepochopí. další závažná onemocnění, číselně vetší, zůstala úplně mimo zájem. chřipka, borelioza, angina, angina pektoris, rakovina tlustého střeva a obecně další rakoviny.... lidstvo je dostalo díky medíím a rozšíření sociálních sítí, serverů a všech možných expertů na vše do stavu, kdy se bojí vystrčit nos.
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Petr9608 před 3 lety 10.08.2021 16:38 |A která z těchto nemocí během posledních 10 měsíců naprosto brutálně zvýšila počet zemřelých tak jako Covid?
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 08:43 |Ty idiote, samozřejmě, že nechrání 100%. Ale když ten covid dostaneš, tak aspoň nezkapeš sám bez lidí na přístrojích v nemocnici, chápeš to?
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 08:53 |hlavně, KAŽDÝ den se ten trumpeta potkává v mhd nebo marketu s tisíci lidmi, co mají repirátor prošlý asi tak půl roku. fakt nechápu tyhle bubáky.
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Petr9608 před 3 lety 10.08.2021 16:31 |Ty inteligente. O tom jsem vůbec nepsal. Psal jsem, že premisa o tom, že očkovaný nepřenáší a proto může to, co neočkovaný "prašivec" nemůže je na základě "real-life" dat takřka rozprášena.
Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2021 16:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ty inteligente. O tom jsem vůbec nepsal. Psal jsem, že premisa o tom, že očkovaný nepřenáší a proto může to, co neočkovaný "prašivec" nemůže je nákladě "real-life" takřka rozprášena..
Skrýt původní komentář
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Leksel před 3 lety 10.08.2021 16:39 |Ale fakt, že očkovaný může být přenašečem je obecně známý a pokud někdo tvrdil opak, tak je neznalý.
Dle tohoto příspěvku je pravděpodobnost, že očkovaný někoho nakazí min. 50/50, tedy výrazně nižší než je tomu u neočkovaného přenašeče.
Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2021 16:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ale fakt, že očkovaný může být přenašečem je obecně známý a pokud někdo tvrdil opak, tak je neznalý..
Skrýt původní komentář
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Leksel před 3 lety 10.08.2021 17:46 |https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/14582-Clanek-pro-diskuzi-off-topic-cervenec-2021-III#komentar-752902
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
guyincognito před 3 lety 10.08.2021 10:00 |Jako každý populární hoax i na tomhle je trosku pravdy...v Izraeli opravdu stoupají pocty nakažených, nicméně není to navzdory tomu, že je “proockovaný”, nýbrž naopak díky tomu, že se tam očkováni zaseklo na cca 65% populace. Takže řekl bych nic nového, nikdo nikdy netvrdil že 65% proockovanost zajistí kolektivní imunitu.
Zdroj proočkovanosti a dalších statistik: https://ourworldindata.org/vaccination-israel-impact
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Petr9608 před 3 lety 10.08.2021 16:34 |Dokud tam nebyla Delta, tak tam měli 20-30 nákaz denně. A už tam nějaký čas rozvolněno bylo.
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
coogee před 3 lety 10.08.2021 10:39 |Nekrmit !!!
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Petr9608 před 3 lety 10.08.2021 16:37 |Sorry, ale člověk s nějakou intelektovou úrovní by měl mít nějaké kritické myšlení. A pokud je propustkou na fotbal očkování, jehož preventivní efekt je ve věci snížení transmise nízký až neznatelný, tak je třeba na místě si položit otázku, proč to ku*va po mne vůbec chtějí.
Mne vadí, když se takto prezentuje pavěda, která ve finále může i ohrožovat.
Citil jsem morální povinnost vám to sdělit.
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
knl66 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 11:07 |Co takhle jít s tímhle do Off Topic? Nebo ještě někam dál?
Re: POZOR!!! - OČKOVÁNÍ NEBRÁNÍ PŘENOSU DELTY
Petr9608 před 3 lety 10.08.2021 16:33 |Jasně se to týká zápasu.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Barys před 3 lety 10.08.2021 08:02 |Četl jsem, že Krmenčík má svalové zranění. To mi nějak uteklo, nebo je to fáma?
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 08:22 |asi ne, leda cílená. podlemne hrát nebude. stejně jako ševčík a obávám se i o nica. snad ne
odhad sestavy koriguji na : Koli - AlexBah Taras Zimič Osci - TomHoleš Ibra - Oli Nico (?) Maso - IvanHrozný
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Karel13 před 3 lety 10.08.2021 10:12 |Co se naučit, jak se naši hráči jmenují ...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 10:26 |co zbytečně neprudit, šlo by to?
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 10.08.2021 11:21 |V tomto případě jen stěží!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
dm52 před 3 lety 10.08.2021 13:21 |To víš, on pak chlapec vypadá jako insider, co si s fotbalistama tyká a důvěrně je oslovuje přezdívkama, který si nejspíš vymyslel a zná je jen on sám ;-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
o-cab před 3 lety 10.08.2021 08:48 |Krmencik je podle treneru mimo na dalsi 3 tydny
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 10.08.2021 12:48 |Je to fáma, která ti utekla!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 09:07 |Dneska mám narozky, tak doufám, že mi kluci nadělí dárek v podobě postupu... :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
kostelnivlajka před 3 lety 10.08.2021 09:08 |Vše nej
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 09:11 |Děkuju :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 10.08.2021 09:37 |Tak jeste aspon petkrat tech krasnych a sladkých 18 co ti dneska je!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 14:14 |:-D díky
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 10.08.2021 10:12 |Tak to vše nejlepší a náš postup! Užij si to pořádně!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 14:19 |Děkuju, snad to klapne. :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
coogee před 3 lety 10.08.2021 17:05 |No tak určitěěě!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 10:22 |..tak to je znamení. :) to vyjde
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 14:19 |Snad, snad
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
knl66 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 11:00 |Vše nej.
Your sweet sixteen... https://www.youtube.com/watch?v=pwJV3ozcTUg
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 14:20 |Děkuju :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 14:15 |Všechno nejlepší! Dám si na Tvé zdraví panáka. :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 14:20 |Aspoň dva - víš jak - do každý nohy, abys nekulhal. ;-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Arya před 3 lety 10.08.2021 16:06 |Tak vše nej a snad klukům přineseš trochu štěstí ;)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Joe-L před 3 lety 10.08.2021 16:44 |Děkuju, snad jo. :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
martyni (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 09:44 |Tesne po zapase v Budapesti jsem byl v tom nasrani vlastne dost optimistickej, ze na ne mame, ze tohle prece musime dat. Ted uz to vidim trochu vic realisticky, musime si uvedomit, ze se fakt musi sejit dost veci, aby tym vyhral o 3 goly. Je to v nasich silach, ale bude to tezky. Samozrejme nam to ztezuje fakt, ze tym neni a nemuze bejt v top forme tedka, navic hodne chybi Kudela, Provod a ted i Sevcik. Ale verim! Narozdil od jinych si nemyslim, ze nutnej je rychlej gol, samozrejme by nam pomohl, ale ve 20. minute neni po zapase, ani v polocase ne.
Sestavu netroufam tipovat, nevim, kdo z hracu je na tom nejlip. Veril bych vsem. Jedine snad bych preferoval hrace s dobrou koncovkou, jako Schranz, Kuchta, Oli, Sima (pokud je fyzicky a mentalne v trochu solidnim stavu) na ukor Plavsice nebo Masa. Na druhou stranu Maso to v dulezitych zapasech taky umi, tezko rict.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Karel13 před 3 lety 10.08.2021 10:11 |Mám matně v paměti zasunutou vzpomínku asi někdy ze 60. let, snad to bylo proti Dukle, kdy jsme asi 10 minut před koncem prohrávali 2 : 0 a skončilo to 4 : 2. Ty poslední 2 góly jsem neviděl, protože jsem odcházel asi 2 minuty před koncem. Ale možná, že to byl jenom nějaký sen ...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 10:23 |Pokud nedáme gól do poločasu, tak budeme stále pod větším a větším tlakem. Následovat budou bezzubé nákopy někam na Kuchtu/Musu/Schranze a křečovitá snaha s tím něco udělat, místo abychom trpělivě kombinovali a převezli je nějakou překvapivou přihrávkou. Vždyť kolikrát už jsme toho byli svědkem?
Podle mě je klíčový dát gól právě do poločasu, pak bych věřil, že to možná urveme nebo alespoň dotáhneme do prodloužení. Ale objektivně – kolikrát jsme otočili dvouzápas v předkolech? Naposledy v Talinnu. A to už je tak dávno, že to nikdo ze současného kádru nepamatuje. A pak už jen se Sevillou ve vyřazovací fázi, a to nám de facto už o nic nešlo.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 10:25 |aspon jeden musíme dát do 30 min. a druhý do 70. jinak to pak je křeč. klidně bych dal prodlužko, jsme doma, 30 min navíc, na třetího máme.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 10:27 |Přesně tak.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
martyni (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 11:05 |Ja tomu rozumim, samozrejme s pribyvajicim casem to bude tezsi a tezsi, na druhou stranu kdyby takhle uvazovali hraci a zacali panikarit uz ve 30 minute, kdyz podle planu nedaji gol, tak to muzeme rovnou zabalit. Hraje se 90 min. a dokud neni konec, hraci musi plnit taktiku a verit ve svy schopnosti. Zapas nikdy neprohrava jedna chyba nebo selhani jednoho planu, zapas se prohrava az po 90. minutach. Kdo bude panikarit driv, nema sanci.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Corfe před 3 lety 10.08.2021 14:13 |JEN se Sevillou a o nic tehdy nešlo? Ty jsi fakt profesionální pesimista, rejpal a kritik. Sevilla byl společně s Ajaxem můj nejlepší pohárovej zážitek na Slavii od roku 2000 resp. 2007. Nikdy bych nenapsal JEN Sevilla a že o nic nešlo.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 14:44 |Dobře, tak pro Tebe přeformuluji: POTÉ UŽ POUZE se Sevillou (ve významu ze všech duelů jsme otočili jen Talinn v předkolech a Sevillu ve vyřazovací fázi). A O NIC NEŠLO ve významu, že už jsme neměli co ztratit. Úkol (úspěch v sezoně) jsme splnili nad plán už postupem přes Genk, všechno ostatní dále „byl bonus“. V tak pohodlné situace nyní nejsme. Teď jsme na začátku sezony a hrajeme o to, zda půjde celá do koše (ve vnímání nejen fans, ale i vedení, které počítá s příjmy alespoň za play-off CL), nebo zda splníme KPI > postup do play-off a zajištění podzimu ve skupině CL/EL.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Corfe před 3 lety 10.08.2021 15:40 |Já si obecně myslím, že v éře Trpišáka jsme v pohárech úspěšní nad plán. Kluž jsme přesvědčivě vyřadili a ve skupině LM jsme pak dělali, co jsme mohli a bohužel jsme doplatili na nalosování nejtěžší skupiny a mizérii v koncovce. S Kyjevem a Midtjyllandem jsem vypadli kvůli zářezům rozhodčích. Spadnutí do EL byl ekonomický neúspěch, ale sportovní úspěch. Kromě zápasu s Leverkusenem, kdy už jsme měli jistý postup jsme propadli jen doma s Arsenalem, kdy už prostě došly síly a ve smolném zápase v Beerševě. Jinak jsme v těch třech letech vyřadili Leicester, Rangers, Beerševu, Nice, Sevillu, Genk, Kodaň, Bordeaux, doma jsme porazili Petrohrad a na Stamford Bridge dali 3 góly. Sparta v tý samý době dokázala vypadnout se Suboticou...
Na Ferencváros jsme šli po přípravě úplně bez českých reprezentantů, částečně bez zahraničních reprezentantů, s covidem zmařenou částí soustředění. JiT řekl, že příprava de facto nebyla... Kvůli repre nám chybí nebo nemá natrénováno část klíčových opor (Bořil, Masopust, Ševčík, Holeš) a zároveň některé opory bojují se zraněními nebo dozvuky zranění (Ševčík, Kuchta, Olie, možná Stanciu a Sima). V Budapešti jsme byli v poli jasně lepší, měli jsme víc šancí, dali jsme tyč a porazili jsme se sami Kolářovou hrubkou (a zároveň smůlou), která se stane jednou za x let a hloupou penaltou Kačaraby.
Sumasumárum nebyl bych tak pesimistický jako ty, když vypadneme bude to škoda a bude mě to mrzet, protože Ferencváros není silnější než my, ale je to zkrátka sport a sešlo se bohužel moc faktorů proti nám. Zároveň nevidím u realizáku ani managementu žádnou zjevnou chybu, kterou by se dalo současnému stavu předejít. Co mohli udělat jinak? Snad jedině jsme se mohli plácnout přes kapsu a zaplatit Deliho, který by byl na oslabeném postu stopera jistotou. Ale rozumím tomu, že se nechtěli pouštět do přeplácení a věřili, že to zvládne lepšící se Kačaraba a spolehlivý Zima, který teď holt bohužel nemá formu, ale to čas od času postihne sebelepší hráče.
Postup?
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 09:58 |Čeká nás mimořádně těžký zápas. Budeme potřebovat 100% výkon od každého a samozřejmě opravdu hodně štěstí. Objektivní okolnosti nám moc nakloněny nejsou. Může to být ale super zápas, na který se bude léta v dobrém vzpomínat. Tak pane Bože moc prosíme stůj při nás a ukaž svoji dobrotu k naší sešívané rodině. Amen.
Re: Postup?
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 10:10 |vamos!! god bless us!! ... nevěřím v nepostup, prostě nevěřím.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Thane (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 10:45 |Jedem Kurva!!!!!!!!!!!!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 10:49 |Odjíždím na dovolenou,bude se opakovat rok 2000 ,pamětníci ví,2:0,odveta 5:1. Pohár UEFA.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 10:59 |kterým vlakem? zahlásím bombu a můžete na stadion. každý je důležitý. jeden den nikoho nespasí.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 11:27 |Autem s manželkou , dnešek určí jaká dovča bude,5:1
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 14:19 |..tady nikdo nemá smysl pro nadsázku .....
Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2021 14:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
..tady nikdo nemá smys pro nadsázku ..... .
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
rakusan před 3 lety 10.08.2021 13:10 |Ano, to tuším bylo s Partizanem Beograd, kde u nich jsme dostali šílený gól poté co Vaniak držel dlouho míč, byl nepřímý kop a on tam nechal ten míč ležet, rychle rozehráli, protože tam nebyl nikdo z našich beků a dávali do prázdné. Podobná halus jako v Pešti. A doma koncert, ale myslím, že po prodloužení.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 13:34 |Nene,byl to Osijek,2:0 jsme tam prohráli a na Strahově 5:1,ale až ke konci zápasu padlo rozhodnutí 4 a 5 gol
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
rakusan před 3 lety 10.08.2021 13:41 |Asi máš pravdu, dík za upřesnění, ale ten Partizan jsme také slavně porazili a postoupili. Já dokonce tenkrát přišel pozdě na pomaturitní sraz. Je to už dávno.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
knl66 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 13:55 |Ještě čtyři minuty před koncem byl stav nepostupový 3:1... Fujtajbl, to byly nervy...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 15:10 |Přesně.tak,bude se historie Opakovat?
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Crispo před 3 lety 10.08.2021 16:00 |Jen pro upřesnění: Vaniak ještě ve Slavii nebyl, proti Partizanu tehdy chytal Radek Černý.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
dalislavista před 3 lety 10.08.2021 16:17 |Tenkrát jsem se tak upravil, že jsem se málem v obýváku vychcal do květináče před návštěvou a manželkou... Ta kytka vypadala jako strom... Když jsem si rozepínul poklopec, tak mě zastavili...:)
Ale jo, 5:1 bych bral zase
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pinochet před 3 lety 10.08.2021 11:31 |Čekám penalty, od zápasu s Ajaxem se na Slavii v evropských pohárech nekopaly.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
o5aradecek před 3 lety 10.08.2021 11:52 |Spíš se Žilinou, ne? :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pinochet před 3 lety 10.08.2021 13:51 |Pravda, spletl jsem se, a přitom jsem na obou zápasech byl. Pamatuji si, že rozhodující penaltu proměnil hráč, který ještě dnes ligu hraje a Žilinu trénoval trenér, který také v současnosti v jednom slabším ligovém klubu trénuje.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
damade před 3 lety 10.08.2021 11:59 |To aby byly na stadionu připraveny záchranky a defibrilátory
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Borgetti před 3 lety 10.08.2021 12:47 |Tak penalty jen za tu cenu, kdyby to bylo v 90.minutě pouze o gól pro nás a v 93.z poslední šance jsme dali třeba na 3:1. Pulka fans bude v údivu, že se jde do prodloužení, protože zapomněli že góly venku se nepočítaj jak ještě na jaře. A v prodloužení pujde Fradi s gólem na postup a my zas dáme třeba až ve 118.
Pak tedy penalty beru všema deseti, jinak ne a to jinak miluju penaltové rozstřely :-)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 14:18 |já to čekám taky. ten pocit, kdy ten poslední hráč žiliny to poslal pánubohu, byl nepopsatelnej. stál jsem hned za kisnou......
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
slavistou50let před 3 lety 10.08.2021 11:37 |5:0 v suchém triku.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 14:19 |2.0 prodlužko a na pentle 4:2
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Max1 před 3 lety 10.08.2021 12:23 |dneska mám dobrou náladu, cejtím v kostech a věřím, že to dobře dopadne....stejně jsem to měl před odvetou se Sevillou. Máme na to, jsme lepší, jsme fotbalovější. Takže večer všichni na značkách :)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
belmis (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 13:00 |Kéž bys měl pravdu. Tak moc se zase na zápas těším a nechci bejt po něm zase tak zklamanej....
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dobi před 3 lety 10.08.2021 13:34 |kÉŽ BY TEN sTA
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Dobi před 3 lety 10.08.2021 13:37 |Tenhle můj křáp!!! Takže: Kéž by Stalngrad, Kursk, Dukla a pod a nikdy BÍLÁ HORA!!!!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 14:16 |maxi to je zajímavý, já to taky cejtím. jak jsem cejtil blamáž minulý týden v pešti, tak teď vyrazím na stadec bez nervozity. budeme tam snad všichni. SKS4ever
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 12:27 |Jako fanda historie si dnes říkám, že to je pro Slavii taková bitva o Stalingrad, první kolo jsme prohráli a teď je obklíčíme a zvítězíme a k tomu ještě krev pot a slzy. Teď už hurá do Edenu.
optimismus
Snivec před 3 lety 10.08.2021 13:09 |dnes jsem rano projel Prahu uplne hladce o 10 minut rychleji nez obvykle, az jsem si rikal, kde jsou vsichni?
znate ten pocit, ze najedete na dobrou vlnu a cely den se vse dari a az do noci se nemuze nic pokazit?
Kluci dnes urcite take pojedou. Nebudu vyhlasovat, ze je smazneme, ale o uspechu jsem presvedceny. Hlavne mame nejlepsiho trenera a realizak, ktery tym na dnesek perfektne pripravi.
Re: optimismus
pehacko před 3 lety 10.08.2021 13:20 |Ja jsem taky uplne v klidu. Budou to nervy a hodne radosti… a hlavne si rikam a citim jednu vec, ze i kdyby to nahodou neklaplo a proste to nevyslo, tak se svet nezhrouti a bude zase neco jineho a lepsiho, jako nakonec loni. Mame uzasny tym a realizak a jardu tvrdika co pro slavii dýchá a muzeme konecne na stadion… kurva tak i kdyby to nevyslo, tak ja budu v pohode a rad. Vsak mi slavia udelala za posledni roky tolik radosti, ze nebudu se chovat po případném ojedinělém neuspechu jako curak!
Re: optimismus
Mijk před 3 lety 10.08.2021 13:37 |Slova jak z mramoru, ty hovado! Já jsem třeba tak happy že půjdu na stadion a uvidím se s kamarádi, že mi je výsledek už celkem volnej.. A když to nedopadne, zatleskám jim za všechny ty skvělý zápasy, kdy to vyšlo a my jsme tam bejt nemohli.. Takže večer kurva úplně všichni, ale úplně všichni - Slávie Praha!! Slávie Praha!!
Re: optimismus
martyni (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 13:40 |Zlata slova!
Re: optimismus
bongor před 3 lety 10.08.2021 13:47 |Já mám úplně stejné pocity jako přítel pehacko.S naší Slávinkou jsme si zažili takových trablů,že každá radost,co si s ní užíváme nyní,je pro nás něco neskutečného.Ty radosti nám nemůže zkazit ani občasný smutek z neúspěchu.
Je to sport,vyhrávat chce každej a občasná prohra k tomu patří.Nasralo by mě jedině,kdyby se někdo flákal a to u nás
u nikoho nevidím.Dneska 4-0.
Re: optimismus
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 14:21 |já pojedu vlakem. chci vyzkoušet novou zastávku praha - eden. navíc si mohu dát pivko a nestarat se o četníky. tak nos vemos!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
fps před 3 lety 10.08.2021 13:54 |Kolář - Masopust, Holeš, Zima, Oscar - Bah, Stanciu, Schranz, Traoré, Olayinka - Kuchta
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 14:57 |Vzhledem k tomu, že potřebujeme vstřelit nějaké góly, mi dvojka Masopust – Bah přijde naprosto nevhodná.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Ivan před 3 lety 10.08.2021 17:01 |Posledně to byl Maso kdo nám vystřelil ligu mistrů.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 17:12 |A? To bylo před dvěma lety.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Barys před 3 lety 10.08.2021 15:03 |4 hodky do výkopu a já mám sevřený vnitřek jak před maturitou.
Fanoušek je fakt blázen !
Ten adrenalin to s člověkem cloumá.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Barys před 3 lety 10.08.2021 15:07 |Ještě si vzpomínám, jak jsme chodili ještě na dřevěnky na stání a hráli myslím proti Komárnu a řvali.
ria ria hungária
To mi bylo tak 15let.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Pepino44 před 3 lety 10.08.2021 15:51 |Tak nevím, kdy jsi a dřevěnku chodil, ale když jsem já tam chodil, tak se tam sedělo. Stát se mohlo až dole na platě. Pokud by jsi si stoupl na dřevěnce během zápasu, to by Ti dědkové dali.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Karel13 před 3 lety 10.08.2021 16:50 |Výjimka snad byl jen zápas s Plzní o postup do 1. ligy - to se stálo všude. (Mj. jsem stál n a dřevěnce přímo vedle p. Růžka) ...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 10.08.2021 16:58 |Nejlepsi byl zapas na drevence tehdy s cekanovou viktorkou, jak nas rezal sudi a jemu hrozilo, ze ho dedkove v te cestne lozi umlati holema… to jsem tam zrovna mimoradne byl. Par ran snad i dostal a slavia to nakonec otočila… tusim, ze nam tehdy daval gola tehdejsi fantom viktorky krejcik co daval vzdy gola jako stridajici hrac.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Marcelo10 před 3 lety 10.08.2021 15:36 |Za me:
Kolar - Masopust, Kacaraba, Zima, Oscar - Sima, Holes, Stanciu, Lingr, Schranz - Musa
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Pepino44 před 3 lety 10.08.2021 15:54 |Tak nevím, zda je Kuchta v pořádku, ale rozhodně bych jej tam rád viděl. Budeme asi silně presovat a v tom je Kuchta asi nejlepší.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
dalislavista před 3 lety 10.08.2021 16:07 |Já se právě zlil vařícím kafem. Akorát nevím, jestli je to dobré znamení, špatné znamení nebo jaké je znamení...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 16:46 |dobré, dvě katastrofy denně nejsou moc pravděpodobné. dej ještě jednu a máme to doma !! :-D
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
dalislavista před 3 lety 10.08.2021 21:13 |Takže vše na hovno, dceru doma píchla vosa a prej nám taky shořela myčka...
Fakt den k posrání...
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 10.08.2021 16:49 |Je to znameni, ze mas neco delat a ne porad cumet do mobilu na slavisticke noviny a porno!
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
jipeslav (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 16:37 |Vím, že následující sestava použita nebude, ale očekávám následující průběh. Nejdříve ta sestava:
Kolář - Bah (nebo Masopust, dle momentální formy z tréninku), Kačaraba, Zima, Oscar - Schranz, Holes, Stanciu, Olayinka (pokud je zdravý a může nastoupit, jinak Plavšič) - Sima, Kuchta
Průběh - góly: 5 minuta - Stanciu gól z přímáku, 10 minuta - Schranz - samostatný únik, 22 minuta Sima hlavou, 75 minuta - vlastní, malá domů Kačaraby se odrazí o odhozený pivní kelímek a přeskočí Kolářovi druhou nohu než minule, 89. minuta - Kolář chytí penaltu, 90 minuta - Holeš doraz z malého vápna z nemožného úhlu, po pěti různých odrazech - celkem 4 : 1
Ale vážně, budou to asi nervy, ale věřím v postup.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 16:45 |tak přátelé plusaři i mínusáci - vyrážím. večer tady a doufám v dobré náladě. beru si dres z loňské sezony. snad přinese podobné štěstí a když ne, tak se svět "neposere", jak napsal pehy.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
pehacko před 3 lety 10.08.2021 17:12 |Tak si davam na baště jidlo pred zapasem a je tu tolik slavistu.. cela Praha je dnes krasne cervenobila! Na to se tak hezky kouka
Gólostroj
JS (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 17:36 |My potřebujeme 3:0 (4:1, apod.) a nastupujeme s Teclem v útoku a Masopustem na křídle. Oukej :D
Re: Gólostroj
martyni (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 17:42 |Ale ne, neboj, Standa bude nahravat, zakoncovat bude Schranz.. vic se obavam, jak to zvladne Hromada, nekdy ma takovy ty dny, kdy chodi do vseho jak silenec, aby nezpusobil nejakou penaltu nebo vylouceni. Ale tak musi to zvladnout!
Re: Gólostroj
Kontrapunkt před 3 lety 10.08.2021 17:45 |Čekám, že bude hlavně trhat obranu pro Schranze, Stanciua a Olayinku.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
martyni (přítel SN) před 3 lety 10.08.2021 17:37 |Koukám na sestavu, Standa, Holeš na stoperu, Hromada na DZ, to je teda hustý!
Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2021 17:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Koukám na sestavu, Standa, Holeš na stoperu, to je teda hustý! .
Skrýt původní komentář
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Kontrapunkt před 3 lety 10.08.2021 17:43 |Říkám to nerad, ale obrannou čtyřku jsem trefil. Ale kdo ví, jak to bude vypadat na hřišti.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
mig52 před 3 lety 10.08.2021 17:46 |Tak ten Teclík je bomba......
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Kontrapunkt před 3 lety 10.08.2021 17:47 |To, že bude hrát na hrotu, ještě neznamená, že se bude tlačit do zakončení... :)
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
Sníža před 3 lety 10.08.2021 18:20 |Doufám, že ví co dělají, protože mi ta sestava moc optimismu do žil nevlila. Tak držím palce.
Re: V úterý odveta proti Ferencvárosi
ColinSKS před 3 lety 10.08.2021 22:28 |co k tomu říct. je to zklamání vypadnout s týmem na úrovni příbrami. bohužel nám nervozita v druhé půli svázala ruce i nohy, navíc soupeř se jen válel a simulovat a ten šílený rozhodčí jim to baštil. červená to neřešila, to bylo pak ještě horší. zkrátka, pokud takéto týmy, co nehrají fotbal ale jen antifotbal nedáme 2 x 4 :0, tak v CHL asi opravdu nemáme co dělat. Jediné pozitivum je, že jsme ušetřili 80 mega za Krmenčíka. Doufejme že se procpeme aspoň do EL. Ale soupeř bude o třídu lepší něž tihle nazdárci z Pešti.