Hráči Slavie

Slavii posílil Michael Krmenčík

Přestup, který vzbuzuje obrovské emoce mezi příznivci Slavie, se stává realitou. Dres Slavie bude v nadcházející sezóně oblékat útočník Michael Krmenčík. Český reprezentant přichází na roční hostování s opcí, která činí 2,5 milionu Euro a bude automaticky aktivována v případě, že Slavia postoupí do základní skupiny LM.

Michael Krmenčík je 28letý odchovanec Viktorie Plzeň, za kterou nakoukl do ligy už jako osmnáctiletý v roce 2011. Při své premiéře si připsal čtyři minuty, na další ligový start si ale musel skoro tři roky počkat. Mezitím prošel hostováními v Sokolově, Čáslavi a Vlašimi. Na jaře 2014 po Krmenčíkovi sáhl Baník Ostrava, v jehož dresu stihl v lize 11 startů a vstřelil své první dvě ligové branky. Odehrál mimo jiné posledních dvanáct minut zápasu posledního kola Baník - Slavia 2:0, po kterém se sešívaní zachránili v lize jen díky výsledkům na ostatních ligových trávnících. Další rok a půl byl Krmenčík na hostování pro změnu v Dukle. Na podzim 2014 nastupoval střídavě v základní sestavě a ze střídačky a vstřelil dvě branky. Na jaře pak nehrál vůbec vinou problémů s chrupavkou. Na podzim 2015 se pak rozstřílel, zaznamenal hned pět branek v lize, jednu z nich dokonce v Edenu do sítě Slavie při remíze 1:1. Plzeň si jej v zimě stáhla, ale na jaře jej příliš nevyužívala, přesto jako střídající hráč vstřelil dvě branky Spartě na Letné, odehrál také téměř celý zápas v Edenu při porážce Plzně 5:0. Další čtyři sezóny už patřil Krmenčík k základním stavebním kamenům sestavy Plzně, v sezóně 2017/18 se stal králem střelců se 16 brankami, k tomu získal se svým klubem mistrovský titul. Celkem v české lize odehrál doposud 127 zápasů, ve kterých vstřelil 54 branek. V lednu 2020 zamířil z Plzně do Brugg za 6 milionů Euro. Tam si však na jaře připsal jen šest startů, díky nim však má ve statistikách zisk belgického titulu. V minulé sezóně pak na podzim odehrál dalších devět zápasů a protože Bruggy nakonec obhájily titul, Krmenčík je hned dvojnásobným belgickým mistrem. Připsal si také starty v Lize mistrů a na jaře odešel na hostování do PAOKu. Tam nastupoval poměrně pravidelně a zářil především v poháru, kde vstřelil hned pět branek včetně rozhodující vítězné branky ve finále poháru proti Olympiakosu. Bruggy o něj přesto naprosto ztratily zájem a v boji o to, kdo získá Krmenčíka do svého kádru, byla nejúspěšnější Slavia.

Krmenčík je také stabilním reprezentantem, má na kontě 32 startů za český národní tým, ve kterých vstřelil devět branek.

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    WarszawskiMuranow     před 3 lety 23.07.2021 13:07 |  
    9 0

    No a je to, Vitej Michale jako plzeňák te raději bude vídat v našem krásném dresu

  2. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 13:08 |  
    8 0

    Vítej, ať ti to v nejkrásnějším dresu pálí :)

  3. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    naplavnik     před 3 lety 23.07.2021 13:09 |  
    8 0

    Vitej Krmelec, v doufám nejvydařenějším tvém angažmá.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      belmis (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 15:05 |  
      4 0

      Představení velmi povedené:-) I v tomto ohledu jsme již číslo jedna u nás. Neuvěřitelné. Pamatujete, jak při první tiskovce nebylo nikoho pořádně slyšet, aktéři si půjčovali jeden mikrofón a jeden rozbitý byl mezi novináři? :-)

  4. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Borec09 (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 13:10 |  
    11 0

    Co napsat, Michale vítej v nejkrásnějším dresu na světě, ať ti to tam padá.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      mig52     před 3 lety 23.07.2021 13:33 |  
      2 3

      Tož vítej a hezky jim to do sítě sázej. V tom nejkrásnějším dresu.

  5. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Ferguss     před 3 lety 23.07.2021 13:18 |  
    4 7

    Krmelce jsem k nám nechtěl. Postupně jak to ve mě zrálo, jsem se přestupem +- smířil. Ale očekávám, že se jeho chování na hřišti radikálně změní, fakt nechci vidět chlapa jako hora, který se válí při každém kontaktu a ublíženě rozhazuje rukama. Pokud s tímhle skončí budu ho respektovat i když můj oblíbený hráč to nikdy nebude.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      knawi     před 3 lety 23.07.2021 13:25 |  
      18 2

      Všichni se musíme stále smiřovat s něčím, co nám nevoní - to je život.
      Těším se na něj, protože ho vybrali ti, kteří tomu rozumí a kterým věřím a tu důvěru mám ověřenou.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      mig52     před 3 lety 23.07.2021 13:29 |  
      3 2

      Slávistický kamaráde, já se zlekl, že začneš fandit rudým či klackářům.:))))

  6. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    wita22     před 3 lety 23.07.2021 13:22 |  
    8 0

    A Alex tu není

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      JS (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 13:30 |  
      9 3

      Alex už vyhlíží další posily.

  7. Takže poslední posila

    houston (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 13:26 |  
    1 4

    Van Del bude mít radost.

  8. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Morb     před 3 lety 23.07.2021 13:27 |  
    2 0

    No, laťka je jasná. 15 golů v lize, 3 v poháru, 2 v Lize mistrů a 9 asistencí.

  9. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 13:32 |  
    16 1

    No tak představovačka se Čtvrtkem úplně super. Takhle, nikdy jsem nepatřil k jeho fanouškům, ale goly dávat umí a chce u nás hrát, takže s tím nemám problém. A jsem rád, že není na druhém břehu, páč by jim mohl dost pomoct. Tak vítej a ať se ti daří, budeš muset makat, páč útočníky máme výborný!

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      buran     před 3 lety 23.07.2021 13:36 |  
      10 0

      No představení s Čtvrtníčkem fakt bomba!! No a uvidíme Krmelec!!

  10. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Juventus turin     před 3 lety 23.07.2021 13:32 |  
    13 0

    Vítej Michale, ať se daří a děláš nám radost

  11. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Marcelo10     před 3 lety 23.07.2021 13:35 |  
    23 3

    Pamatujete si někdy, že bychom během jednoho přestupovýho okna přivedli 3 ofenzivní hráče úrovně Krmenčíka, Schranze a Plavšiče? To je naprosto neuvěřitelnej počin.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      mig52     před 3 lety 23.07.2021 14:23 |  
      6 14

      Ne, ale problém se stopery pamatuješ? Řeknu-li A, mělo by zaznít i B! A teď sleduj, jak mne za pravdu semelou:)))

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        JS (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 14:25 |  
        1 20

        Holt dokud nekoho neprodame, nemame na Syniana, to je jednoduchy. Krmencika zase "kupujeme" za prachy z Ligy mistru.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          damade     před 3 lety 23.07.2021 14:36 |  
          15 0

          To, že jsme nepřivedli Sinyana, nemusí znamenat, že na něj nemáme. Možná jsme si jen vyhodnotili, že nám za ty prachy, co Molde chce, nestojí, i když bychom je teoreticky zaplatit dokázali

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            JS (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 14:58 |  
            3 19

            No vzhledem k tomu, že nám na stoperu po odchodu Deliho zívá díra jak v botě, tak si myslím, že by nám to za to mělo sakra stát. Na rozdíl od 70 mega za dalšího do sbírky útočníků.

            • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

              Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 15:25 |  
              14 2

              To ale proste michas jabka s hruskama. Zaprve vubec nevis kolik za nej Molde chtelo. Bylo to taky 2,5 mil nebo taky treba 4, hm? Nevis.
              Zadruhe Krmencik je proverenej rekneme na 100%, zatimco Synian, kdyz to vztahnu ke Krmencikovi tak max na 50%. Je logicke ze nedas stejnou sumu.
              Zatreti Synian je zcela jiste zamyslen k dalsimu prodeji. Ohrat ho v poharech, dostat ho level+ vys a prodat s tucnym ziskem. Krmelec je naopak v prvni rade zamyslen jako dlouhodoba investice, ktera se nam zhodnoti v podobe postupu do LM atd, chtel zpet do Cech, usadit se a tady byt dlouhodbe. Samozrejme se muze stat, ze neskutecne vyleti nahoru, prijde na nej silena nabidka, zajimava i pro nej a pujde. Ale neni to jednoznacne primarni cil. Ani to nedava v jeho letech smysl.
              Za ctvrte byla by blbost za tyhle penize toho utocnika nevzit, i kdyz primarne potrebujes stopera. To spolu proste vubec nemusi souviset.
              A znovu pripominam, ze JT sam rekl, ze pocita s prodeji az v srpnu ci az na konci prestupniho obdobi. Pak by preci vubec nedavalo smysl, ze se o nekoho ted snazit, kdyz bysme to museli kryt penezi z prodeje. Nebyl by tu ani Krmencik.
              Ja nevim, mozna tomu vubec nerozumim, ale prijde mi zvlastni, ze porad dokola tuhle jednoduchou premisu ignorujes. To delas schvalne?

              • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

                MKCZ83     před 3 lety 23.07.2021 18:46 |  
                5 3

                On je úplně mimo... neustále si protiřečí a můj tip je, že tu akorát trolí. Nejlepší je na něj nereagovat a bude klid.

            • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

              damade     před 3 lety 23.07.2021 16:12 |  
              2 3

              Souhlasim, že na stoperu nemáme takovou kvalitu, jako na ostatních postech, ale že by tam byla nějaká díra? Kúdela, Zima, Kačaraba, Takács, Ousou ... tyhle všichni hráči (nevim jak Ousou, toho jsem ještě hrát neviděl) by hráli základ v jakymkoliv jinym ligovym klubu, možná kromě Sparty a Plzně.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 15:06 |  
          9 0

          Ja si jednak myslim, ze kazdy hrac ma nejakou “stropovou” cenu, kdy uz proste kazdej rekne: jako je dobrej ale za tyhle prachy fakt ne. Jestli to chapu spravne, tak jsme meli prioritu 1) Syniana - Molde asi nutne nemusi prodavat, hraje ted dulezite pohary a meli k blizko ke konci prestupniho terminu. Zrejme jsme nabidli cenu, kterou by byli ochotni akcpetovat pouze pokud by si dokazali sehnat adekvatni oporu, coz evidentne nestihli a tak si bud rekli o nejaky nesmysl, aby to aspon vynahradilo tu sportovni ztratu a nebo proste rekli ted neprodame za zadnou cenu, preferujeme sportovni hledisko. Obdobna situace u nas se Stancie, jejiz vysledek predpokladm chvalis. Bud raketu nebo ted nic. Takze to podle me nesouvisi s tim, ze jsme ho nekoupili protoze nemame penize z nejakeho odchodu. Priorita 2) byl ten co prestoupil do Belgie. Tady je to jeste jednodusi: nabidli vic jak klubu tak hraci + i pro nej asi byla Belgie zajimavejsi nez Cesko. Poustet se s Belgicany do dostihu, na to asi jeste fakt nemame. Cili opet neni duvod se domnivat, ze to souvisi s nejakym nasim odchodem. A priorita 3) Ousome je u nas. Nevidim v tom zadnou vedu.
          A ze kupujeme Krmencika jen kdyz postoupime do LM? Tomu rikam naprosty majstrstyk :) takhle s nima vydrbat, to je opravdu ze zlateho fondu prestupove politiky.
          Shrnuto vubec nerozumim, kde furt beres tu “jistotu”, ze ty hraci tu nejsou, protoze na nemame penize?

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          zdenek_prachar     před 3 lety 23.07.2021 16:01 |  
          22 0

          Mám Vám dohledat náš konflikt, který započal Vašimi asi tak 175 výkřiky ve dvou dnech na téma Slavia rozhazuje peníze, řítíme se do ekonomického průšvihu, jsme bez peněz atd? Kdybychom přivedli Sinyana třeba za 2,5 milionu eur, tak budete první, kdo tu bude řvát, že je amatérismus vodit neprověřené hráče za takové peníze a jak jsou tu všichni neschopní. Druhý vytypovaný hráč šel do Belgie za 3,5 milionu, toho jsme měli asi tak získat jak? Je tu Ousu a prodloužil se Kačaraba. K tomu Zima, brzy bude Kudela. To jsou 4 stopeři.
          Dovolím si spekulaci - podle mne je Ousu ten hráč, o kterém mluvil JiT, že je nadchnul při hledání nových hráčů. Podle mne nikam na hostování nepůjde a hodně věřím tomu, že ještě během podzimu bude v pravidelné zápasové zátěži. Já mu prostě extrémně věřím. Každopádně stál nějakých 400 tisíc eur. Co proboha chcete od vedení víc? Kapitán švédské jedenadvacítky, excelentní data, excelentní reference, typologicky vhodný do našeho stylu a potenciál jako kráva, na pět let smlouva a za tyhle prachy? Jasně, kdyby se chtěli chovat populisticky, tak nasypou 2 miliony měsíčně Delimu a je to. Jenže to by byly přesně ty peníze, které člověk už nikdy neuvidí. Oni udělali to, co považovali za správné vzhledem k budoucnosti klubu. Já jsem přesvědčen, že Ousu bude lepší než Deli. Dejme tomu čas rok či dva a pak suďme.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        bububu (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 16:58 |  
        15 0

        Pamatuji si jak 2 roky zpátky zde většina psala, že po odchodu Deliho a Ngadeua nemůžeme jít za žádných okolností do sezony se stoperskou dvojicí Kúdela - Hovorka... jak to dopadlo předpokládám psát nemusím.

        Opravdu bych po uplynulých 3 sezonách čekal alespoň elementární důvěru v Trpišovského a realizační tým.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        MKCZ83     před 3 lety 23.07.2021 18:51 |  
        1 1

        Semílat nemám potřebu. Podle mě si vedení prostě vyhodnotilo, že půjdeme do mírného rizika, a nebudeme kupovat za 2 až 3 mega EUR obránce na tři zápasy, který by taky nemusel být nutně lepší (a sehranější), než Taras. Pak by se nám mohlo stát, že stejně nepřejdeme přes Ferenc a budeme mít v kádru drahého stopera, kterej buď bude zabírat místo Zimovi, nebo hodíme přes palubu Kudyho, kterej bude sedět na lavičce. Stopeři nejsou útočníci nebo křídla, kdy je můžeš každej druhej zápas točit v základu. A pokud nebyl za rozumný peníze k dispozici pravej stoper, u kterýho by byl předpoklad, že naprosto hladce a bez potíží může hrát organizátora celý obrany, tak proč kupovat někoho, když tu je Taras, kterej se už nějakou dobu s týmem sehrává. Případně, pokud máme dobře rozehranou náhradu za Holeše, může ty 3 zápasy hrát pravýho stopera on.

        Prostě nejsme a nejspíš nikdy nebudeme tým, který bude kupovat jen tak za 3 mega hráče, který by mohl o pár procent zvýšit šance získat o 2 mega navíc (za postup do playoff LM) a pak si sednul na lavičku a my ho královsky platili.

  12. Krmenčík

    Edenjejenjeden     před 3 lety 23.07.2021 13:38 |  
    23 1

    Tak jeho dres si kupovat nebudu , ale pokud u nás bude produktivní a bude za Slavii bojovat , nemám s ním nejmenší problém a přeji mu jen to nejlepší . Mimochodem Vrba měl před novou sezonou dvě priority , prodloužit Plavšiče , a koupit Krmenčíka .....:-DDD

    • Re: Krmenčík

      mig52     před 3 lety 23.07.2021 14:20 |  
      2 3

      Když bude produktivní, tak za půlrok v něm chodíš po 2.nádvoří :)))

    • Re: Krmenčík

      o5aradecek     před 3 lety 23.07.2021 16:42 |  
      3 0

      A dostal "krále severu" :-)) To je jako mokrým hadrem přes hubu.

    • Re: Krmenčík

      kedul     před 3 lety 24.07.2021 00:29 |  
      2 1

      Mám pocit, že některé weby ještě před koncem ligy spekulovaly i o spojení Ivana Schranze a ACS.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 15:43 |  
      5 0

      Nejvíc je pantomima "vykopal pohár v Aténách" ... :-))

  13. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Heretic (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 13:50 |  
    2 0

    Tušíte někdo kam zmizel Yusuf Hilál?

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      Marcelo10     před 3 lety 23.07.2021 14:11 |  
      4 0

      Hledá si angažmá

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        PetCC     před 3 lety 23.07.2021 18:43 |  
        0 0

        Spíš by to mělo být, že si angažmá vybírá. Protože Liberec o něj má jasnej zájem.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          MKCZ83     před 3 lety 23.07.2021 18:55 |  
          1 1

          Za mě bych ho spíš poslal do Jablonce, kterému chybí druhej útočník a bude hrát poháry. Pokud vyloženě nečeká na konec smlouvy, aby mohl jít někam zadara, tak bych mu ji prodloužil třeba o dva roky a Jablonci dal klidně opci. Jasně, že jde o to, jestli by tam chtěl, ale pro nás je to lepší řešení, než Liberec. Už jenom proto, že pokud by Jablonec postoupil do zákaldní skupiny, pomůže to i nám kvůli koeficientu a tomu, že se v ČR otrká víc hráčů v Evropě a my pak máme lepší výběr.

  14. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Lunaris     před 3 lety 23.07.2021 14:15 |  
    18 0

    Obrovské emoce, ano, takže skvěle vedení, skvělý počin, skvěle zrežírováno, Čupr Rosický protažené ksichty. Jsem nadšený

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      pehacko     před 3 lety 23.07.2021 14:18 |  
      18 0

      Delat z rudych jeste vetsi sasky nez uz jsou je cim dal tim vic tezky… je to balzam na dusi po tech letech stradani

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        JS (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 14:26 |  
        3 7

        Příští rok vezmeme místo Bořila Hanouska a uděláme z něj nejlepšího LB ligy.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          knawi     před 3 lety 23.07.2021 14:38 |  
          0 2

          Byť s našimi trenéry, to je myslitelné?

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          o5aradecek     před 3 lety 23.07.2021 16:36 |  
          3 0

          On už k nejlepším LB ligy i patřil, než přestoupil do Bubenče.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      o5aradecek     před 3 lety 23.07.2021 16:40 |  
      16 0

      On k nám fakt děsně chtěl, takže ho bída ani mít prakticky nemohla. Ale jsem přesvědčen, že i kdyby k nim chtěl, tak ho stejně nezrealizovali, protože to je na Rosického moc pracný přestup a týdny a týdny tvrdého jednání. To by nedal. Jirka Bílek vynikající práce, tleskám mu!

  15. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    slamacek (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 14:31 |  
    12 7

    No budes to mit tezke chlapce. Nadsen z tebe nejsem a jsem zvedav jak se v tobe JT neplete. Uplne si nedovedu predstavit vyvolavat tvoje jmeno, ale hrajes v nasem dresu, tak plivat na tebe nebudu. Davam ti podzim na aklimatizaci. A nevalet se, pokora a drina!

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      Alky (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 14:35 |  
      3 6

      Podpis a razítko.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      knawi     před 3 lety 23.07.2021 14:41 |  
      2 3

      Ještě, že tu má někoho, kdo mu dokáže poručit.

  16. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Alky (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 14:34 |  
    36 0

    Já si nejvíc přeji, abysme ho museli koupit. :-)

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      knawi     před 3 lety 23.07.2021 14:42 |  
      1 2

      Proto tu je.

  17. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    pf     před 3 lety 23.07.2021 14:40 |  
    3 2

    Zpočátku jsem se stavěl k jeho případnému přestupu do Slavie zdrženlivě, nikdy nepatřil k mým oblíbeným hráčům. Předpokládám, že musí sám tušit, že u slávistů nebude mít na růžích ustláno a bude nás muset přesvědčit na hřišti. Nakonec si cením té odvahy a vůle pracovat pod našimi náročnými trenéry. Věřím, že se v našem bude dařit a přesvědčí nás o svých kvalitách. Kyselé ksichty v Plzni jsou už jen takové škodolibé bezvýznamné plus:)

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      fps     před 3 lety 23.07.2021 15:20 |  
      3 0

      - jojo, každému se nechce makat pod našim náročným vedením
      - kyselé ksichty jsou i na sralťe, a to ještě asi o něco víc než v plzni

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        pf     před 3 lety 23.07.2021 15:54 |  
        8 0

        Popudit plzeňské i sralťanské současně je o to sladší:)))

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      mig52     před 3 lety 23.07.2021 19:03 |  
      1 1

      Jak by mohl patřit k tvým oblíbeným hráčům, když hrával proti nám a ještě za Plzeň? :))))

  18. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    fps     před 3 lety 23.07.2021 15:14 |  
    0 2

    je to velká posil, doufám že z něj dostaneme jen to nejlepší, škoda že tak velká posila (zatím?) nepřišla i na post stopera

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 15:42 |  
      4 0

      Tak to budeme holt hrát na 4:2, 5:3, apod. :-)

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        chosejn     před 3 lety 23.07.2021 21:58 |  
        2 0

        A system jako za Pepiho Bicana na 5 utocniku

  19. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    damade     před 3 lety 23.07.2021 15:15 |  
    18 0

    Spousta skvělejch posil, nový dresy, novej sponzor, fanoušci zpátky na stadionech ve slušnym počtu. Ani nevim, kdy jsem se na novou sezónu naposledy takhle těšil. O to víc mě mrzí, že začínáme třikrát venku a do Edenu se podíváme až za dva týdny.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      rakusan     před 3 lety 23.07.2021 16:06 |  
      7 0

      Přesně, je to neuvěřitelně všechno nyní pozitivní. 14 dní už nehraje roli, pak si to vynahradíme 2x doma a ani teď Teplice nejsou daleko. Opravdu přestupák se 7, slovy SEDMI posilami takovéhoto kalibru nepamatuji. Snad jen v roce 2007 v létě přivedl Kája podobné množství hráčů a pak slavně postoupil do CHL. A sponzor a nádherné dresy k tomu...

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      ColinSKS     před 3 lety 23.07.2021 17:58 |  
      0 4

      mne štve že nemůžeme jít všichni. Dobře, očkování jako propustka. Když by tohle bylo, jaký je problém ve srovnání s Maďarskem? Já mám zelenou Tečku do roku 2025.

  20. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Arya     před 3 lety 23.07.2021 15:21 |  
    7 4

    Věřím Jindrovi, že ví co dělá.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      bongor     před 3 lety 24.07.2021 17:23 |  
      1 1

      JTDVCD

  21. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Ondráš     před 3 lety 23.07.2021 15:46 |  
    3 2

    Tak Míša není můj šálek kávy, na druhou stranu opravdu respekt, za jakých finančních podmínek se ho povedlo přivést. Takhle je to vcelku bez rizika, to teda klobouček Bílkovi.

  22. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    hiker42     před 3 lety 23.07.2021 16:10 |  
    2 7

    V Bruggách mají hráče, kterýho jsem si tu moc přál, a který by nám zfleku pomohl víc, než Krmelec. Ale holt to dopadlo takhle, tak doufám, že mi Krmenčíku zavřeš klapačku :)

  23. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Fido22     před 3 lety 23.07.2021 16:11 |  
    22 1

    Vítej ve Slavii, Michaeli!
    Budeš na dresu nosit mé oblíbené číslo a také číslo po Tomáši Součkovi. Tak si toho važ a nezapomeň, že Slavia si zakládá nejen na férových sportovních výkonech, ale i na morálních hodnotách a slušném vystupování.
    Jsi chlap jako hora, buď pro fanoušky i pevnou skálou!
    Slavia oleeee!

  24. Aby nezapadlo,

    rakusan     před 3 lety 23.07.2021 16:12 |  
    30 0

    hlavně bych vyjádřil poděkování Michaelovi, který jasně deklaroval, že chce do Slavie za každou cenu a díky jeho pevnému postoji jsme mohli tvrdě licitovat s Bruggami o podmínkách jeho přestupu. A výsledek je opravdu neskutečně příznivá cena za přestup navíc krytá příjmy z CHL. Pokud by se nepostoupilo, tak si zvážíme za rok, zda jej dále chceme. Ale to, že mohla Slavia být takto tvrdá v jednáních bylo díky tomu, že měla jistotu, že by Michael nešel ani do Sparty (což je v situace kdy tam má zpřízněného trenéra taky velká odvaha), ani nikam jinam. V podstatě riskoval, že bude rok bez fotbalu, kdyby se s Bruggami Slavia nedohodla. Za to mu patří velký dík. On je prvotřídní hráč a nemusí nikomu nic dokazovat.

    • Re: Aby nezapadlo,

      MKCZ83     před 3 lety 23.07.2021 18:59 |  
      4 0

      Přesně... pokud by chtěl mít pohodlí a doprdět si to za slušný prachy, bude chtít do Sparty. Takže jeho neprosazení se v Bruggách nebylo o tom, že by nechtěl bojovat o sestavu, ale nejspíš to, že mu tam nesedl trenér a systém. Takže doufám, že u nás mu to sedne a bude se přetahovat s Kuchtičem a Nicem o krále střelců :-)

  25. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 16:38 |  
    33 0

    https://www.youtube.com/watch?v=h7E3PmWOu0U No, mluvit umí. Tady se z něj občas dělal primitiv, kterej se dorozumívá skřeky a posunky. :-) Matematik nebo fyzik bejt nemusí, když bude dobře hrát a hlavně dávat góly, klidně se může stát mým oblíbencem.
    Takže slávisto Michaeli, bojuj, rvi se a syp to tam! A ať se ti u nás líbí!

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      knawi     před 3 lety 23.07.2021 16:54 |  
      5 2

      Pěkně jsi to Wulfstane napsal. Mám stejný názor.
      Není to jednoduché, přes nenávist některých ukázat, že ve svých odsudcích nemají pravdu. To ti právě přeju.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      ColinSKS     před 3 lety 23.07.2021 17:54 |  
      5 3

      musí říct, že mne velice překvapil celkem kultivovaným projevem . je vidět, že je to pragmatik, že víc co chtěl z hlediska priorit a kde chce hrát a že si cení přízně fanoušků PAOKu. Ten konec byl trochu hořký ale věřím, že se pohled na něj u našich fanoušků změní. Nikdo není dokonalý.

  26. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    donford     před 3 lety 23.07.2021 16:46 |  
    17 1

    Víte, my slávisti nejsme a nebyli jsme snad nikdy zlí fandové či lidé. I já jsem zatím z různých extempore Krmenčíka nejásal, ale na druhou stranu, pokud bude poctivě na place dřít, a to věřím, že bude, chytne se a dá i nějaké góly, nikdo mu tu nebude "leštit schody", aby se na nich svalil. Máme rádi třeba Teclíka a nikdo mu nijak nenadává, že už není tak dobrý jako býval, nevadil nám obecně nemotorný Jusuf, stále jsme většinově nezlomili prut fotbalového osudu u Matouška, i když se jeho návrat vzdaluje a zmizí, a proto věřím, že pokud se Krmelec aspoň trochu slávisticky zabarví a vybarví, i on posléze tady bude mít na růžích ustláno. Tak zvaně klacek pod nohy, třeba ten, jímž nám vyhrožoval po šílených tlačenkách sudích po jedné sezoně nabubřele pitvorný šašek plzeňský Šádek, ten u nás Krmenčíkovi rozhodně nehrozí.

  27. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    tobro     před 3 lety 23.07.2021 18:21 |  
    1 2

    Imho za daných okolností a situace (SKS i hráče) optimálně udělanej "přestup". Za mě OK.
    Tak, ať se daří a ať Ti to tam padá, slávisto! Možná už v neděli ve Zlíně.. ;-)

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      dalislavista     před 3 lety 23.07.2021 19:55 |  
      2 0

      Sám říkal, že asi za 2 týdny. Takže jestli dříve, tak jen na chvíli.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        tobro     před 3 lety 23.07.2021 20:16 |  
        1 3

        To je dost dobře možný.. ;-) .. Já jsem i na nedělní sestavu docela zvědavej. Kdo nebude, asi víme, ale jak to JiT postaví na první dva ligové zápasy... No, snad to klapne, "kvalitu" na to má/máme.. ;-))
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Rozhodčí: Zelinka - Kotík, Dresler (Dubravský) | VAR: Pechanec | AVAR: Caletka


        Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2021 22:33) . Zobrazit původní komentář

  28. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    pehacko     před 3 lety 23.07.2021 19:06 |  
    8 1

    Skoda, ze nehrajeme na dva utocniky… ale utok kuchta krmelec… to by mohlo byt slusny duo dvou buldoku co to obrane soupere hodne znechuti.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      rakusan     před 3 lety 23.07.2021 19:16 |  
      5 0

      Samozřejmě, budou určitě fáze zápasů, kdy budou hrát spolu. Jinak útok zprava Schranz, Krmi a Plavšič jištěnej Nicem vypadá fakt dobře.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 23.07.2021 19:25 |  
        5 0

        Jindra je pragmatik a rozhoduje se vždycky podle soupeře, takže klidně může nastat zápas, že je nasadí oba dva do základu, asi to bude jen výjimka, ale nebylo by to překvapivé ...

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      MKCZ83     před 3 lety 23.07.2021 19:43 |  
      15 0

      Pokud tihle dva vyběhnout v lize, tak si myslím, že skoro všechny stoperský dvojice se z nich podělají už v šatně. Proti jednomu z nich nechceš hrát, protože fotbalově naloží oběma stoperům, co se do nich vejde. A když tam budou dva najednou, tak to bude doslova presingová a soubojová řezničina. Kuchta bude obránce trhat "po zemi" a Krmelec ve vzduchu, čili nebudou vědět, co dřív. A do toho dribling Srkiho, nahrávky a střely Nica a centry zprava od Masa nebo Baha... už se na to strašně těším.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      p!erreCORE     před 3 lety 23.07.2021 19:57 |  
      11 0

      Podle tech nekolika vet hlavne i z jeho solo rozhovoru je videt,ze to neni zadnej trouba a vypada docela v pohode :)


      Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2021 19:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      ColinSKS     před 3 lety 23.07.2021 20:32 |  
      3 3

      já čumim jako vrána, že jsme do toho dali spoty s čtvrtníčkem. nemá to chybu.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      Martin Platil     před 3 lety 24.07.2021 09:30 |  
      0 7

      Já jsem ho tedy neslyšel říct moc slov. Ten, kdo dělá videa, asi ví, proč ho nenechají moc mluvit. Však i tady v diskuzi padla slova o tom, že je při jednáních trochu jednodušší. A Slavia ho tlačí, aby ho vnutila fanouškům. A to vnucování očkování proti čínské chřipce mi také vadí. Takže za mě si Krmenčík žádné plusové body moc nezískal.

  29. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Max1     před 3 lety 23.07.2021 20:42 |  
    2 3

    ok...dám mu šanci, ale happy fakt nejsem, věřím, že Jindra ví co dělá, nakonec i ty podmínky jsou super. Jen mám hodně rád Musu a mám obavy, že bude ten poslední v řadě.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      p!erreCORE     před 3 lety 23.07.2021 21:13 |  
      1 0

      Ja si Musu celkem oblibil. Nejlepsi by bylo,kdyby jeste rok hostoval idealne v tom Nemecku. Nevim,do kdy ma smlouvu, ale bud ho nechat jeste rok hostovat a pak treba prodlouzit a nechat si ho v tymu,kdyby se treba vystrilel za hranice Kuchta. Nebo ho natvrdo prodat.Krmelec bude dělo,tomu verim a utok Kuchta+Krmencik by melo valet i v LM,kez by tak nekdy hrali spolu! Na Plavsice a Ivana Schranze se tesim moc a moc. Podle mne to letos bude ukrutnej valec. Vsechno to jisti Standa,kterej si snad nevystrili vsechen prach hned z kraje sezony a bude zajistovat goly v lize,kdyz budou kluci odpocivat po narocny evrope. Taky MVB par gólů v lize snad nasazi. Ja sem presvedcenej,ze v lize dame vic golu nez minulou sezonu. S kamaradem se rok co rok sazime prave takhle,o pet piv, predloni sem prohral,loni sem najel doufam na viteznou vlnu. Neskutecne silnej utok a vlastne brutalne silnej tym! V nedeli tipuju 1:4 na rozjezd dalsi totalni sezony. S pokorou ale virou ve velke uspechy.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2021 21:20) . Zobrazit původní komentář

  30. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Mr.Buřinka     před 3 lety 23.07.2021 21:00 |  
    9 0

    Vítej!

    Myslíte že udělá do vánoc klub kanonýrů?

    Za mě ano.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      p!erreCORE     před 3 lety 23.07.2021 21:15 |  
      1 0

      Podle mne to stihne nekdy okolo dusicek

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        ehad     před 3 lety 23.07.2021 21:44 |  
        0 6

        no nevim, ono zalezi, jestli se vubec dostane do zakladni sestavy, konkurence u nas je nemilosrdna ...

        Me by spis zajimalo - JiT tvrdil, ze si dokaze Krmencika predstavit na 4 ruznych pozicich. Fakt bych rad vedel na jakych ....


        Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2021 21:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          p!erreCORE     před 3 lety 23.07.2021 22:18 |  
          1 0

          Ja si teda nemyslim,ze ta nekolikamesicni tvrda jednani byla pro to,ze jsme chtěli hrace na lavicku

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            ehad     před 3 lety 23.07.2021 22:28 |  
            0 2

            Na pozici utocnika je Kuchta, Musa, Krmencik ... a to misto je (aspon dost casto byvalo) jen jedno. Ja pevne verim, ze Krmencik bude prinosem ... ale nemusi to tak byt hned behem prvniho pul roku .... Kuchtu bych prichodem Krmencika neodepisoval ...

            jeste bych doplnil, ze pro JiT je dle meho zakladem fungovani v tymove spolupraci, zaskakovani v ruznych pozicich, souhra s tymem ... a to nejde ocekavat, ze bude Krmencik umet za mesic ...


            Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2021 22:34) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          Andreas     před 3 lety 24.07.2021 03:01 |  
          4 0

          Kde to tvrdil? Můžeš hodit odkaz? Na tiskovce takhle mluvil o Schranzovi, ale že by tohle říkal o Krmenčíkovi jsem teda nezaznamenal.

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            ehad     před 3 lety 24.07.2021 09:46 |  
            1 1

            Tak to jo, to to vysvetluje. Ja myslel, ze jeste mluvi o Krmencikovi, jsem to zas tak pozorne neposlouchal. U Schranze si to predstavit taky dokazu.

    • Re: "REAKCE FANOUŠKŮ SLAVIE NA PŘÍCHOD MICHAELA KRMENČÍKA"

      Joe-L     před 3 lety 24.07.2021 00:15 |  
      11 2

      Otočka o 360 stupňů?

      • Re: "REAKCE FANOUŠKŮ SLAVIE NA PŘÍCHOD MICHAELA KRMENČÍKA"

        tobro     před 3 lety 24.07.2021 00:23 |  
        0 6

        Pravděpodobně zpátky na začátek a znovu, a lépe.. ;-)
        P.S.
        Ověř si to v redakci https://www.ruik.cz/kontakt/; tady ne...

        • Re: "REAKCE FANOUŠKŮ SLAVIE NA PŘÍCHOD MICHAELA KRMENČÍKA"

          Joe-L     před 3 lety 24.07.2021 01:03 |  
          8 2

          Nemám potřebu si to nikde ověřovat. Jen že tahle blbost mě odrazuje od toho, abych na ten článek klikla. Pochybuju, že tam bude něco světobornýho.

          • Re: "REAKCE FANOUŠKŮ SLAVIE NA PŘÍCHOD MICHAELA KRMENČÍKA"

            PetCC     před 3 lety 24.07.2021 12:42 |  
            0 1

            Správně, já si počkám na tisícosmedesátku! :-D

      • Re: "REAKCE FANOUŠKŮ SLAVIE NA PŘÍCHOD MICHAELA KRMENČÍKA"

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 09:10 |  
        0 1

        :-))

  31. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    zeleznik2     před 3 lety 23.07.2021 23:27 |  
    10 0

    Takhle našlapanou Slavii za skoro 40 let svého života nepamatuji, možná éra pana Korbela nese srovnání, ale úspěšný rok 95-96 táhlo více méně jen 12-14 hráčů. Teď máme opravdu top tým, nejlepší dvojice brankářů, nejlepší stoper, top záloha, zabijácký útok. A až se ještě uzdraví Provod..


    Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2021 23:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 13:54 |  
      1 0

      Bah s Masem na pravé lajně v tandemu. A to jim na záda dýchá 13gólový Schranz!

  32. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 04:20 |  
    3 5

    V tom rozhovoru me hlavne zaujalo,jak se zminil hodne zle o Bruggach.. Me to jeho prijeti bude trvat asi dele,to se priznam. Ani celkem povedene video me nejak neobmekcilo:) I kdyz my jsme velky odpousteci.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      MIKr.8     před 3 lety 24.07.2021 08:11 |  
      9 14

      Ty jsi aspoň neotočil o 180 stupňů, jako 99% ostatních účastníků diskuze. Je vážně vtipný, podívat se na článek o posledním zápase s Plzní (kde nastoupil) jak byl tehdy vnímanej pan Krmelec a co se tu odehrává dneska... https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/13121-Plzen-Slavia-0-1

      Tvůj komentář označující Krmenčíka za "lidský odpad" tehdy měl skore 8:0, Kondorr prohlásil, že Chorýho nebo Krmenčíka ve Slávii nechce, i kdyby dávali za sezonu 30 gólů - skóre 19:0. Podle "Pehacka" byl Krmenčík zmrd, "Novi.sks" by mu dával žlutou už při nástupu na hřiště... A tak by se dalo pokračovat :)

      A najednou tu budeme Míšovi Krmenčíků lízat konečník a hrát si na to, jak nás jedním 3 minutovým rozhovorem přesvědčil o svojí obrovský inteligenci... Slovy klasika: To by člověk blil, Milane...

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        Harvey     před 3 lety 24.07.2021 08:55 |  
        11 4

        1. Když napíšeš při vzájemném zápase o téměř komukoliv ze Sparty nebo Plzně, že je lidskej odpad, tak dostaneš pozitivní ohlasy. To je prostě pochopitelnej sentiment a fanouškovství.
        2. Nevidím tady žádné lízání konečníku...většina fanoušků Krmenčíka přijmula, protože se byla schopna poučit z minulosti. Když Trpiš někoho vybere, ví co dělá. Jak fotbalově, tak charakterově. Já jsem naopak rád, že se neopakuje podobné přijetí, jaké měl Hovorka (malej, rudej, nemá šanci nahradit Ngadeu, Trpiš neumí přivést nikoho ze zahraničí, potřebujeme černýho stopera ideálně 230 cm, jinak nemáme proti Kluži šanci...).
        3. Samozřejmě, pokud většina fanoušků vidí Krmenčíka v rozhovoru normálním poprvé, tak to na ně zapůsobí dobře. Většina z nás vidí soupeřovo hráče v rozhovoru po zápase, kdy mají v nohách 90. minut, lýtka okopané od Béři a jsou nasraní, že jim zase Slavie natrhla anál. To pak po člověku nemůžeš chtít, aby byl v rozhovoru velkým filozofem.
        4. Měnit názor na základě nových poznatků je naprosto přirozené. Někdo ho mění rychleji, někdo pomaleji.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          MIKr.8     před 3 lety 24.07.2021 12:25 |  
          0 8

          Ad 1) chapu i kdyz jak odpovidam vys, rozhodne se to netyka vsech hracu soupere, jen tech, kteri se o to nejak zaslouzi. Nevim proc bych mel treba hejtovat Hlozka nebo Karlssona...

          Ad 2) ja nikde nerikam, ze nebude prinosem. Trpisovi v tomhle 100% verim, alr to neznamena, ze si najednou budu Krmencika malovat naruzovo. Hovorku tu hejtovali (ja ne) predevsim proto, ze mu neverili herne. Ja rikam, ze Krmencik je mi lidsky a hernim stylem nesympatickej.

          Ad 4) zmena nazoru je jedna vec, otocit hned prvni den angazma o 180 stupnu je vec uplne jina. Obzvlast pokud ten hrac okamzite prohlasi, ze jeho novej klub je ten nejvetsi v republice. To mi prijde stokrat lepsi pristup Husbyho, kterej rekl, ze se hned po prestupu nebude prece pasovat so role nejvetsiho slavisty. Tohle mi pripomina spis Kweukeho, kterej druhej den po prestupu naznacoval pod nasim kotlem podriznuti krku...

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            dalislavista     před 3 lety 24.07.2021 13:52 |  
            6 1

            Copak ze sebe dělá největšího slávistu? Na dotaz proč Slavia, odpověděl protože jsme nejlepší v republice, což je asi upřímně myšleno. A docela skromně říkal, že by chtěl alespoň trochu u slávistů změnit na něj názor, nebo nějak podobně. Což mi přišlo v pohodě.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        dalislavista     před 3 lety 24.07.2021 09:05 |  
        11 2

        Nevím proč bychom mu měli lízat konečník. Nejsme na Letný. Já ho teda taky moc nechtěl, ale jsem schopen pochopit, že když ho JiT tak moc chtěl a několikrát, tak na něm asi něco bude. Koneckonců zabijáka do vápna jsme tady dlouho neměli. Jestli ho prochu "převychovají" aby nediskutoval s rozhodčíma, nesimuloval a tahal i dozadu, proč ne. Snad se už i trochu díky rodině a dítěti srovnal. Jen blbec tvrdošíjně trvá na svém a nemění názory. Já pokud uvidím, že tomu dává 100% a maká pro tým, klidně názor na něj změním. A budu docela rád.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          MIKr.8     před 3 lety 24.07.2021 12:16 |  
          2 6

          Jen blbec nemeni nazory je oblibena veta nekterych politiku, kteri radi prevlekaji kabaty... Tady nejde o obycejnou zmenu nazoru, tady jde o naprosty otoceni ze stavu, kdy vetsina lidi ho povazovala za kopyto, simulanta, idiota do stavu, kdy se tu placame po zadech jakej neni borec...

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            PetCC     před 3 lety 24.07.2021 12:40 |  
            3 0

            Tak to já si počkám, až co uvidím na hřišti.
            A třeba tam uvidím něco, co zatím viděl jen Trpišovský :-)

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        Lunaris     před 3 lety 24.07.2021 10:38 |  
        8 3

        Samozřejmě že hejtuješ nejlepšího hráče soupeře o titul, to dá rozum. O to lepší pak přece je, když takový hráč přestoupí do tvého týmu, ne? Nebo někdo tu nenávist ke Krmelcovi měl v osobní rovině? Tomu bych nerozuměl, jelikož Krmelce zřejmě osobně ten člověk nezná. Pokud ten hráč není zmrd jako Poborský, který si otvírá hubu na klub, který ho dostal do ciziny, tak není důvod ho nepřivítat tak, aby se ve Slavii cítil dobře, mohl se soustředit jen na fotbal a podávat výkony.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          MIKr.8     před 3 lety 24.07.2021 12:14 |  
          1 4

          Samozrejme ze samozrejme NE. Hejtuju jen hrace, kteri se chovaji jako idioti. Me treba Nico v dresu acs nikdy nevadil, stejne tak treba Bony, nebo Kaderabek. Stejne tak si nevzpominam, ze by nekdo mel neco treba proti Daridovi nebo Hrosovskymu... Ta osobni rovina je sporna. Na to, abych si o nekom myslel, ze je vul ho nepotrebuju znat osobne, staci mi videt jeho neustaly pady, simulovani, rozhazovani rukama smerem k rozhodcim...

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            Lunaris     před 3 lety 24.07.2021 13:50 |  
            2 0

            Já narážel na ty příspěvky v tom starém vláknu, na které jsi poukázal. U těch je logické, že hejtují hráče soupeře. No a rozhazování rukama apod, to jsou vážně starosti. Naše generace nezažila skutečné problémy, a tak vymýšlí nesmysly jako 56 pohlaví a rozhazování rukama. Se podívej na Olayinku, ten rozhazuje rukama a řve na rozhodčího po každém kontaktu s protihráčem.

            • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

              MIKr.8     před 3 lety 24.07.2021 16:18 |  
              1 3

              Nevim co jsi na tom nepochopil. Ano, Krmencik se tyka toho uvedeneho vlakna , ti hraci, ktere jsem uvedl, se zase tykaji jinych zapasu, je to uplne stejny. Jen rikam, ze jsou hraci soupere, ktery vetsina lidi nesnasi a pak jsou i dobri hraci soupere, kteri nevzbuzuji vetsi emoce.

              A co se tyce valky a nejakych pohlavi... Zajimalo by me, jestli tady takhle reagujes na kazdou kritiku hrace, nebo jen kdyz je potreba jit s davem

              • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

                Lunaris     před 3 lety 24.07.2021 16:57 |  
                2 0

                Já to pochopil dobře, ty ale asi ne. Ty uvádíš, že někdo otočil o 180 stupňů. To já nevím, nikomu do hlavy nevidím, takže bych si netroufl to soudit. Kritika nejlepšího hráče soupeře je přirozená. Pokud ten hráč se pak stane naším hráčem, tak není důvod jej kritizovat, pokud ta kritika pramenila z válení se a rozhazování rukama. Už máme v kádru hráče, kteří to dělají. S davem samozřejmě jdu a bečím při tom.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        sTizz (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 10:47 |  
        3 3

        Jj,daval jsem mu sodu,dokonce parkrat i na ispartu,kam neco pisu 2x za uherskej rok .. Budu se s tim muset nejak popasovat. Urcite uz mi neni tak hrozne nesympatickej,jako jeste pred par mesici,protoze si razne vybral nas,ale..

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        PetCC     před 3 lety 24.07.2021 12:38 |  
        2 0

        No ony ty takřka hysterické komentáře tu jsou pořád v každé diskuzi.
        Hodně lidí si zkrátka rádo takhle v diskuzi rozohní.
        No a já se většinou v diskuzích věnuju naší hře a našim hráčům, soupeře komentuju vyjímečně, takže je možný, že o Krmenčíkovi jsem nikdy nepsal. Jedině, když hrál s Plzní pohárový zápas nebo něco v reprezentaci.
        Mě osobně nikdy nepřišel tak špatnej, abych ho měl potřebu hanět při každý příležitosti.
        Nebo jsem to už zapomněl, to se mi už taky stává :-)

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          bongor     před 3 lety 24.07.2021 17:01 |  
          3 0

          Jestli někdy udělal nějakou kravinu,tak to přece byl plzeňák Krmelec.Teď to ale bude slávista Krmenčík ,tak se takovým věcem dokáže vyhnout!

  33. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    ColinSKS     před 3 lety 24.07.2021 07:43 |  
    8 5

    něco mi říká, že máme brutálně silný tým. Postavit 3 jedenáctky není žádný problém. Tak snad to dobře začneme a tu CHL dáme. Všem taky doporučuju nechte se očkovat, mě svítí zelený certifikát, nic mi není a doufám že nebude. Snad se JT povede vyjednat to, aby se mohlo na stadec víc jak z 50%. SKS4ever

  34. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Crispo     před 3 lety 24.07.2021 09:02 |  
    7 21

    Budu tomu říkat "Krmenčíkův paradox". Vím, že do naší hry bude sedět jako prdel na hrnec, ale jeho osobností a dřívějším projevem hlavně za volantem mi do klubu zapadá, asi jako Řepka na Filozofickou fakultu. Video i rozhovor se Čtvrtníčkem povedený, ale i sám Krmelec už dávno ví, že to bude mít hodně těžký aby byl minimálně námi (kteří si drží konstatní názor na něj) uznáván. JiT ho chtěl, a to je pro mě slovo boží. Ale nemám z toho radost. Když se bude chovat na hřišti i na veřejnosti jinak než v Plzni, tak mně jeho přítomnost v klubu nebude tak dráždit, ale už teď vím, že při první simulaci nebo řvaní na rozhodčího zase trochu prohloubí ten příkop, nedejbože aby něco "chytrého" postoval Štajnerovi apod.. Budeš se chovat jak debil? Tak jdi do hajzlu... Budeš držet hubu, makat a dávat góly? Tak potom budeš mít mou podporu a uvěřím, že jsi se možná změnil ve fajn pohodáře, jakým se snažíš být v těch klubových videích. SKS forever

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 10:05 |  
      16 3

      Ještě si vzpomínám, jak tu spousta superslušňáků, jejichž nejvulgárnějším projevem v životě bylo "jdi mi k šípku" odsuzovala Stocha za to, že v jednom rozhovoru řekl nějakýmu Turkovi "ej pičku ti jebem". A pak se Miňo stal nejen nezapomenutelným fotbalistou, ale i miláčkem fanoušků. Mně je opravdu šumafuk jestli naši fotbalisti jebali pičky nebo měli průser za volantem a dokonce je mi i jedno jakou mají inteligenci či vzdělání. Fotbalista má hrát fotbal a to Krmenčík nepochybně umí a velmi pravděpodobně to prokáže i ve Slavii.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        kondorr     před 3 lety 24.07.2021 10:21 |  
        5 0

        Přesně tak je tady od toho aby hrál fotbal to jestli umí počítat do desíti neni důležitý nevim proč má někdo potřebu pořád někoho kádrovat.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        Sherudan     před 3 lety 24.07.2021 11:04 |  
        6 9

        Máš pravdu jen do určité hranice. Souhlasím s tebou, že jsme fotbalový tým, ne okrašlovací spolek nebo klub starých panen. Ale opravdu by ti v týmu nevadil hráč, který (prokazatelně, pochopitelně) mlátí manželku, rasisticky uráží protihráče (opět myslím prokazatelně, ne kauzu Kamara), nebo jezdí po Praze 120 namol ožralý? A co kdyby třeba v minulosti sázel na vlastní zápasy, nebo odešel s hráčskou kasou? Kam až má tolerance zajít, pokud je to plejer od pánaboha a na hřišti tohle nepoznáš?
        Krmenčík je v tomhle po svých minulých eskapádách dost na hraně. Neznamená to, že bych si nepřál, aby u nás uspěl, věřím Trpišovského citu pro hráče, ale jak tu už kdosi řekl "jeho dres si (zatím) nekoupím".

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 12:14 |  
          8 1

          A jaký že to má eskapády? Že jel jednou vožralej v autě? To já taky. Zabil někoho?

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            necich     před 3 lety 24.07.2021 12:16 |  
            0 0

            :) o pár vteřinek...

          • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

            sTizz (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 12:57 |  
            1 9

            Ze jel vozralej,to se jeste da pochopit,kdyz nikomu neublizis a nebudes delat machra jako ten myslitel v Bentley,ale pokud je pravda to,co se delo po tech bourackach..

            • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 13:11 |  
              4 1

              A co se dělo?

              • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

                sTizz (přítel SN)     před 3 lety 25.07.2021 16:00 |  
                0 2

                Google - Krmencik bouracka

                • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

                  Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.07.2021 16:22 |  
                  2 1

                  No a? Já tam furt nevidím nic, proč bych měl přestat Slavii fandit. Každej udělá v životě nějaký hlouposti. A jestli to na sebe vzala jeho manželka, to je věc pouze a jen Krmenčíka a jeho manželky. Do toho je mi úplný kulový.

            • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

              bongor     před 3 lety 24.07.2021 16:55 |  
              7 0

              Nejlepší na každém příběhu je polepšenej hříšník!To už tady párkrát bylo a jak to fungovalo.

        • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

          necich     před 3 lety 24.07.2021 12:15 |  
          6 0

          Jaké eskapády máš na mysli? Já vím o jedné, pokud je to tedy pravda tak jak bylo presentováno...

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        Crispo     před 3 lety 25.07.2021 02:06 |  
        2 7

        Jsem vysazenej na jízdu pod vlivem, natož pod vlivem bourat, plus ještě partnerka jako štít. Zbytkáč neřeším, jezdí s ním kdekdo a někdy lépe jak střízlivý, ale tady o něj nešlo. Stochova "aféra" mi fakt nevadila. Vadil mi např. GvK jakej to byl herní tragéd a ještě měl plnou hubu blbých keců, viz hloupé řeči snad na Zlín, který o něj měl zájem než šel hrát do Anglie. Ale to jsme zjistili až když k nám přestoupil.
        U Krmelce je to kombinace věcí popsaných v příspěvku. Asi moc řeším věci, které bych neměl, ale nemůžu si pomoct. A např. simulování mi bude vadit vždycky, to byla první jeho vlastnost, které jsem si všiml, když začal hrát za Plzeň.
        Jinak budu doufat, že nám vykope trofeje, ale budu k němu přísnější než k ostatním, protože ho mám prostě zafixovaného jako podvodníka z Plzně, který i po nasimulovaném pádu řve na rozhodčí. Nedokážu to v sobě hned přepnout jen proto, že hraje ve Slavii. Ale zároveň doufám, že se u nás prosadí a odpustí si hlavně ty simulace. Předpokládám, že ohledně jízdy pod vlivem je více než ponaučen.
        PS: tím "chovat se jako debil" jsem měl na mysli hlavně chování na hřišti. V soukromí ať si dělá co chce.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      ColinSKS     před 3 lety 24.07.2021 11:18 |  
      2 7

      já jsem svoji bývalou manželku poslal 100x do p*dele a jací jsme teď kamarádi ....

  35. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    Lord     před 3 lety 24.07.2021 09:07 |  
    11 0

    Kolář - Bořil, Zima, Kúdela, Bah - Holeš, Ševčík, Stanciu - Olayinka, Krmenčík, Sima. A na lávce Mandous, Plavšič, Madsen, Kuchta, Musa, Oscar, Hromada, Lingr, Maso a další. K tomu ještě zraněný Provod a Hovorka.
    Je tohle nejlepší Slavie všech dob? Za mě ano. A nemít Kudy tresta, tak být Fradi ani sem nejezdim.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      ColinSKS     před 3 lety 24.07.2021 11:19 |  
      1 6

      poslal bych jim do datovky sestavu a řekl jim, že budou mít lepší zajet do termálů na relax.

      • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

        sTizz (přítel SN)     před 3 lety 24.07.2021 12:51 |  
        7 2

        Jen hosi,aby nas nezfoukli,mame malo nahrano..

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      necich     před 3 lety 24.07.2021 12:11 |  
      7 0

      Kádr je to excelentní ovšem naše zápasy s Barcelonou, Interem, Lestrem, Sevillou a pod. ukázaly, že to není jen o kádru... Takže pokoru a makat jak je u nás zvykem...

  36. Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

    tomslavista     před 3 lety 24.07.2021 17:29 |  
    10 0

    Za mě super posila. Krmenčík je gólový a s ním určitě dáme ještě víc branek než loni. Moc si přeju, abychom ho museli koupit. Btw. Vzpomenete si ještě někdo na Nezmara? Jeho odchod Slavii vůbec neuškodil. Bílek ho nahradil skvěle.

    • Re: Slavii posílil Michael Krmenčík

      kalex     před 3 lety 25.07.2021 09:08 |  
      7 0

      Na Nezmara bych nikdy neplival. To jest ten, co Do Edenu dotáhl jistého Jindru.