Srbský záložník je odchovancem Vojvodiny Novi sad. Do nejvyšší soutěže ve svých devatenácti letech nakoukl v dresu Spartaku Subotica. O rok později se již stěhoval na lukrativnější adresu. Do svých služeb jej zlákal jeden z nejpopulárnějších domácích týmů - CZ Bělehrad. Srdjan v jeho dresu za dva roky odehrál 70 soutěžních zápasů a zaznamenal deset branek.
Čeští fandové jej mohli poprvé zaregistrovat během ME U21 v červnu roku 2017. Plavšić v dresu Srbska odehrál v základní skupině všechny tři zápasy, které však postup nepřinesly. Remíza s Makedonií byla v konkurenci Portugalska a Španělska málo. Přes neúspěch svého národního týmu se hráč s přezdívkou "Atomový mravenec" dočkal zahraničního angažmá, když jej do svých řad zlákala Pražská Sparta, která právě rozjížděla "projekt intenacionalizace". Přestože se našim rivalům tento pokus příliš nepovedl, drobný křídelník vydržel na Letné celé čtyři roky, na které byla podepsán jeho kontrakt. V této chvíli již neakceptoval nabízené prodloužení smlouvy a jako volný hráč přichází do Slavie.
166 cm vysoký hráč je primárním zařazením levý záložník, ale jak známe náš trenérský štáb, tušíme, že se v červenobílém dresu představí postupně na všech ofenzivních postech.
Sportovní ředitel Jiří Bílek: „Srdjan je stále mladý hráč s velkým potenciálem, který věříme, že u nás naplno uplatní. Jedná se o hráče, který splňuje požadavky trenérů. Věřím, že dobře zapadne do našeho klubu a společně dosáhneme dalších úspěchů."
Srdjan Plavšić: „Přicházím do Slavie, abych byl úspěšný a abych vyhrával co nejvíc trofejí. Snem je účast v Lize mistrů. Do každého tréninku a zápasu dám svoje maximum.“
Nový kontrakt platí od 1. července a byl podepsán do roku 2024.
Komentáře (133)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Qope před 3 lety 10.06.2021 10:20 |Muhehé, tak ať se práší za kočárem :-) z tohohle bude ještě veselo ...
Vítejte, pane Plavšič, nechť jste u nás úspěšný ...
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
donford před 3 lety 10.06.2021 12:54 |Již mnohokrát jsem sám sebe přesvědčil, že proti Trpišovskému jsem opravdu jen pouhý fotbalový fanda a neználek. Případně bloud a pochybovač. Také nyní nejsem z příchodu Plavšiče odvařený. Má rychlost, techniku, centry, ale 10x jsem ho proklínal,když hrál proti nám, za jeho simulování pádů, stačil jakýkoliv dotyk, jen do něj cvrknout. Ovšem jsem si jist, že Trpišovský na něj hledí úplně jinak a určitě má už v hlavě, jak kdy a kam ho řadí, jak bude mužstvu prospěšný. Jen z těch jeho návratů do obrany mám velké obavy. Ale zase věřím, že ho to vše Trpiš naučí. Nikdy bych zde nevystupoval proti hráči Slavie a vůbec ne proti novému příchozímu. Tak podlý nejsem. Tentokrát se opět velmi rád nechám překvapit. Zatím nevím, ve své laické dušičce, co si mám o Plavščičovi, jako hráči, myslet. Ale úspěch mu upřímně přeji, to zase jo.
Komentář byl uživatelem upraven (10.06.2021 12:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Již mnohokrát jsem sám sebe přesvědčil, že proti Trpišovskému jsem opravdu jen pouhý fotbalový fanda a neználek. Případně bloud a pochybovač. Také nyní nejsem z příchodu Plavšiče odvařený. Má rychlost, techniku, centry, ale 10x jsem ho proklínal,když hrál proti nám, za jeho simulování pádů, stačil jakýkoliv dotyk, jen do něj cvrknout. Ovšem jsem si jist, že Trpišovský na něj hledí úplně jinak a určitě má už v hlavě, jak kdy a kam ho řadí, jak bude mužstvu prospěšný. Jen z těch jeho návratů do obrany mám velké obavy. Ale zase věřím, že ho to vše Trpiš naučí. Nikdy bych zde nevystupoval proti hráči Slavie a vůbec ne proti novému příchozímu. Tak podlý nejsem. Tentokrát se opět velmi rád nechám překvapit. Zatím nevím, ve své laické dušičce, co si mám o Plavščičovi, jako hráči, myslet. .
Skrýt původní komentář
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
koudys2 (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 10:22 |Nikdy mě nezaujal a do Slavie bych si ho normálně nepřál. Ale ! Věřím našemu sportovnímu úseku a když vidím, kolik sparťanů v našem okresním mančaftu je nasraných a plivou na něj, tak jsem z jeho příchodu doslova nadšený :)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
iwanowicz před 3 lety 10.06.2021 10:42 |Me parkrat zaujal, i v derby nas potrapil, ale mel podle me problem, ze ten nadstandartni vykon nedokazal podavat celej zapas.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
mig52 před 3 lety 10.06.2021 11:03 |On ten sparťanský mančaft mu také moc nepomohl.
Slávista z Vojvodiny
Jachym před 3 lety 10.06.2021 10:24 |Pokud začínal v mládeži "slávistické" Vojvodiny, tak se s tou ošklivou přestupní stanicí vrací k tomu nejkrásnějšímu a ještě vylepšenému dresu...:-))
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
naplavnik před 3 lety 10.06.2021 10:26 |To snad aby derby neztratila náboj. :-) Ale vážně, šikovná křídla se budou hodit, a pokud si jej srovná kabina a JiT jej naučí táhnout i dozadu (a většinu kluků to naučil), za mne na naše poměry nadstandardní hráč.
množství
žbl68 před 3 lety 10.06.2021 10:27 |infarktů na m2 okolo Letné se vyšvihlo na 2.místo na světě :-)
hlavně zdraví :-) a do derby bodyguarda .... Laco T. by se hodil ...
Komentář byl uživatelem upraven (10.06.2021 10:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
infarktů na m2 okolo Letné se vyšvihla na 2.místo na světě :-)
hlavně zdraví :-) a do derby bodyguarda .... Laco T. by se hodil ... .
Skrýt původní komentář
Re: množství
naplavnik před 3 lety 10.06.2021 10:31 |Pokud bude lítat nalevo, tak tam si Bóřa pořádek udělá. Pokud na něj ale ze středu nepřiletí loboTom Láďa ale...
Re: množství
randy před 3 lety 10.06.2021 15:14 |Zajímavé bude, když za ním bude hrát Oscar.... takové dvě šikovné 'děti'...
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Sníža před 3 lety 10.06.2021 10:30 |Jsem velice rád,že příchází,protože poslední dobou hrál velice dobře a toho si všimnul i Vrba.U nás si myslím,že pujde ještě nahoru.Tak vítej a hodně štěstí v nejkrásnějším dresu.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
JS (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 10:34 |Vítej, Srdjane. Věřím, že pod Trpišem naplno uplatníš svůj potenciál. Ačkoliv Baluta, hráč stejné postavy a podobné herní koncepce, se mu nelíbil... Tak jsem fakt zvědavý.
Nicméně přichází plejer, který ani zdaleka nemůže nahradit Simu a Olayinku, pokud chceme hrát stejným stylem. Jejich výška a hrozba ze vzduchu jsou Srdjanem bohužel nenahraditelné.
A ještě jeden postřeh – doteď jsme přivedli hráče, kteří nás nic nestáli. Plavšić zadarmo, Schranz na výměnu za dva jiné fotbalisty.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 11:13 |Pokud je pravda to, co napsal Podroužek, tak Schranz je jen za Zeleného a za Malinského bychom měli obdržet 5M Kč.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 11:19 |Pokud je šance privest kvalitni hráče zadarmo, proc je neprivest? jinak s absencí výšky holt přijde větší důraz na hru po zemi. zvladli jsme prerod od černých věží k Sukovi i po něm. snad to tal bude i dál
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
JS (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 11:38 |Já na to vůbec nenadávám. Naopak, jsem rád. Ale doufám, že jako přímou náhradu za Olieho/Simu zkusíme fakt někoho kvalitního a nebudeme se bát něco z toho budgetu pustit.
Kdybych si měl letos v létě vybrat v Evropě jednoho křídelníka jako náhradu našich černoušků, byl by to tenhle:
https://www.transfermarkt.cz/kristijan-lovric/profil/spieler/294401
Ale 6 mega Euro asi nedáme, no.. :)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
uru100 před 3 lety 10.06.2021 13:32 |Ty asi neklečíš na začátku utkání viď? :).
Zatím ale není potvrzené, že budou odcházet oba nebo jsem něco někde přehlédl?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
JS (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 16:21 |Já neklečím, ani nehajluju. Nesnášim extremisty a brainwashing jakoukoliv ideologií. (Což je samo o sobě možná trochu extrémní). Na slově černoušek nevidím vůbec nic špatnýho. Ale do očí bych jim to neřekl no, aby to náhodou nevyložili jako disrespectful :D
Sima je de facto potvrzený. Olie asi ne zatím, ale očekává se to. Má zelenou od vedení, když přijde dobrá nabídka.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 17:29 |To hodně hledím. Jeden hráč s cenovkou ve výši 25% ceny celého kádru! A plus taky to, že s takovou cenovkou není v Dinamu.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Lord_Edmund před 3 lety 10.06.2021 10:37 |jako hráče ho budu hodnotit až po pár zápasech, ale jako součást ideologického boje s rudou bídou je to fantazie :-)) Tvl, přijít o takového hráče zadarmo, to je od Rosického "majstrštych".
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
iwanowicz před 3 lety 10.06.2021 10:37 |Toz vitej, verim, ze si nas ziskas vykony na hristi. A prosim, rychle ho vyfotte ve slavistickym dresu at mi ta vizualni vzpominka na jeho nechutnou minulost rychle vyprcha z hlavy. :)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Mikey před 3 lety 10.06.2021 10:37 |Na ligu bude hodně platný, jeho technika a vedení míče bude fungovat na odemykání obran. Otázka je, co v Evropě, hlavně proti silným týmům
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Markus před 3 lety 10.06.2021 10:40 |Držím palce, ať se mu u nás daří.
Management Sparty ze sebe udělal dobré kašpary, i když o to nestáli, zasloužilo by si to veřejnou omluvu pro Jana Podroužka a Jana Vacka. Měsíc z nich dělali blbce, no teď je ale Rosický za korunovanýho vola, sorry, to se prostě jinak říci nedá.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Lunaris před 3 lety 10.06.2021 11:25 |Hlavně by se měli omluvit za to, že tlačili na Plavšiče, aby napsal ten blábol na IGRM.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Monarchie před 3 lety 10.06.2021 10:41 |Tomu Křéťovi už udělá jen radost nákup 10% akciií klubu v Anglii. Ramlička od koní se mu zakoukala do elitního jezdce a že to mají mladé ramličky rády.. a Plavšič dostal rozum a jde do elitního klubu v Čechách. Asi odejde Olí, což je škoda, zase se nám mančaft zmenší. Jindra ho srovná psychicky a Ti od druhého břehu se zblázní.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
zeleznik2 před 3 lety 10.06.2021 10:47 |No na drby moc nedám, ale že by Kellnerová dala přednost krasavci před penězi? možné je všechno.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kjandourek (admin) před 3 lety 10.06.2021 10:51 |Tak ona asi po tátovi bude mít peněz dost a tolik je řešit nemusí :-)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
pehacko před 3 lety 10.06.2021 10:57 |Tam lovil prachy kreta a ne mlada kobylka… ta ma penez dost na sto zivotu, tak co se starym rudym kozlem
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
zeleznik2 před 3 lety 10.06.2021 10:49 |Zkušený hráč, čtyři roky v české lize, zdarma!!za mě skvělý obchod. Srdjane vítej..
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
zeleznik2 před 3 lety 10.06.2021 10:52 |Slavie: Schranz, Plavšič -
Toaletná: Standa Hojer, další bývalý odchovanec Pešek a vykoupený marod Hancko 2,5 mil Eur.
Slavie zaplatila přestupem Zeleného a hostováním Malínského, nevím zda tam ještě byl doplatek.
Rumuni za tři hráče celým ziskem z EL tedy 100 mil.Kč..
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kalex před 3 lety 10.06.2021 12:32 |A ty se jako divíš? Ale tak Tomášek si to nějak okecá. Imho i tady proběhlo, že má na TM snad hodnotu 50 mio, tak k tomu přičti i tuto částku.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
pehacko před 3 lety 10.06.2021 10:53 |Uz se tesim na plysakouvou sou… a hlavne jak z nej mávnutím proutku udela jindra fotbalistu!
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
necich před 3 lety 10.06.2021 11:03 |Jen nevím jaký plyšák bude představovat "Mrdku"..:)))
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
pehacko před 3 lety 10.06.2021 11:09 |Mrdek bude dost v takovem tom rudem hadru
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
mig52 před 3 lety 10.06.2021 10:57 |Ať se daří a dostaneš víc příležitostí než od rudých kabelkářů.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
pehacko před 3 lety 10.06.2021 11:03 |To video s podpisem je bozi… jsem se krasne zasmál a hned poslal vsem rudochum
https://mobile.twitter.com/slaviaofficial/status/1402898534945468418?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1402898534945468418%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fisport.blesk.cz%2Fclanek%2Ffotbal-1-liga-rocnik-2021-22%2F397619%2Fprvni-foto-plavsic-jde-do-slavie-srb-meni-prazska-s-zpusobil-poprask.html
Komentář byl uživatelem upraven (10.06.2021 11:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To video s podpisem je bozi… jsem se krasne zasmál a hned poslal vsem rudochum .
Skrýt původní komentář
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Krystof před 3 lety 10.06.2021 11:27 |Musim říct, že mi takové jednoduché, kratší, ale zároveň velmi důstojné video natočené třeba ve formálním prostředí, někdy jindy třeba zase na stadionu, přijde k velkoklubu mnohem vhodnější a důstojné, než ty hodně na sílu a rádoby vtipná videa toho druhého klubu.
A tím se nebráním jednou za čas třeba vymyslet něco vtipného - ale důstojně a aby to vtipné bylo. Geniální, krásné a zároveň jak výše popisuji i důstojné a přitom jednoduché bylo zejména video s Bahem, z toho jsem měl husí kůži a mám stále, když to na mě na youtube vyskočí :)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kalex před 3 lety 10.06.2021 12:28 |Hodně, hodně, hóóódně dobré!!! Tož vitaj!!!
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Lunaris před 3 lety 10.06.2021 11:22 |Na oficiálkách píšou, že začínal ve Vojvodině Novi Sad, do Subotici až časem přestoupil. Pokud začínal ve Vojvodině, tak to je fakticky klub, který pomáhali založit slávisti, má sešívané červenobílé dresy, takže Plavšič se vrací do nejkrásnějšího dresu. Trochu po té cestě zabloudil do Mordoru, ale živ a zdráv nalezl cestu ven.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kjandourek (admin) před 3 lety 10.06.2021 12:20 |Pravda - já koukal jenom na oficiální zápasy v dospělém věku, nějak mě nenapadlo, že by mohl být odchovancem někoho jiného než toho klubu v němž naskočil do ligy... Takže děkuji - opraveno :-)
Plavšič
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 11:26 |Já se fakt bavím. Ty kyselé ksichty Sparťanů fakt nemají chybu. :-) Na hráče se nezlobím, prostě si jako zahraniční neznalý hráč nejdříve zvolil špatný klub, ale brzy přišel na to, kdo je nej, tak hned jak to šlo, tak to opravil.
Jinak sportovně - za mě dobrý hráč, který mě jako jeden z mála ve Spartě zaujal. Mám rád rychlé a technické hráče. A to věřím, že z něj Slavia udělá ještě lepšího. A získat ho zadarmo je bomba.
Re: Plavšič
ColinSKS před 3 lety 10.06.2021 13:25 |Tak brzy to zas nebylo, 4 roky, ale kontrakt dodzel a nestavkoval, kdyz nebyl za jilka v zakladu.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Fačín před 3 lety 10.06.2021 12:26 |No vždycky když jsem omylem koukal na spartu, tak jsem si říkal, že Plavšič je v tom jejich ansámblu nekopů jedinej opravdovej fotbalista. Je rychlej, umí jeden na jednoho, solidní střela i z dálky, ucházející produktivita. Nelíbí se mi na něm dvě věci, nechce se mu tahat dozadu (občas působil otráveně, když přišel o balon) a je to klasickej simulant. Ale přesně tyhle dvě věci doufám že mu Houštecký rychle vyžene z hlavy.
No a zvuky praskajících peltů z druhýho břehu, to je úplná symfonie. No a ze sparty máme už docela ucházející farmu, vyzobáváme jim už nejen odložený nevyužitý fotbalisty (Hovorka, Deli, Karafiát,...), ale už i jejich hvězdy (Stanciu, Plavšič) a pokud se povede i ten Krmenčík, tak dokonce i jejich "přestupový priority". Pěkně si je vodíme.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Mikey před 3 lety 10.06.2021 12:29 |Upřímně z toho moc velkou radost nemám, našemu vedení věřím, ale mám pocit, že dopadne jako Malínský a za rok se ho budeme chtít zbavit.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
fps před 3 lety 10.06.2021 15:21 |určitě to nedopadne jak s Malínským, za něj jsme museli zaplati, Plavšič je zadarmo, takže v tomto to určitě nedopadne stejně, dle mně by bylo škoda ho zadarmo nezkusit
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Marcelo10 před 3 lety 10.06.2021 15:35 |No zadarmo. Smlouvu bude mít jinou než Malinský.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
cunak před 3 lety 11.06.2021 15:59 |Taky je to jiný fotbalista, než Malinský.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
lilien111 před 3 lety 10.06.2021 12:35 |já z toho radost mám. Přesně všichni prorokovali jak nám Stanciu rozmrdá kabinu a za půl roku zdrhne atd... ted se krásně uvidí jak hráč v Spartě měl takový a makový potenciál jaký bude mít u nás... třeba se to povede třeba ne..
přišel zadarmo že si to SParta neošéfovala je jen a jen její chyba a chápu že jsou všichni okolo naštvaní ale můžou být naštvaní maximálně sami na sebe.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
ColinSKS před 3 lety 10.06.2021 13:33 |Hlavne mluvi vyborne cesky. Takze baluta 2 to nebude
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
samyeto před 3 lety 10.06.2021 21:06 |jde od rudých. je to simulant a lhář. já z něho teda radost nemám. jako že naštvem rudý je dost málo k radosti. předně mi jde o Slávii
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kexholm před 3 lety 10.06.2021 12:48 |Herně nám myslím na křídle pomůže a chápu že jsme ho podepsali, ale charakterově je to pro mě křivák. Tvrdit 2 měsíce před přestupem do Slávie že nic nepodepsal a přitom to bylo už jasný že jde do Slávie je podraz a chápu že se to Sparťanům nelíbí. Zdejší všeobecné nadšení nesdílím, kdyby toto někdo udělal nám tak jsme taky nasraný. Samozřejmě Sparta o něj přišla svojí chybou, nedali mu nabídku na prodloužení smlouvy, ale Plavšič se nezachoval férově, nemusel říkat nic a bylo by to v pohodě. Plavšič si navíc jako jediný nebyl ochotný nechat snížit plat když byl COVID, za mě je to hráč se špatným charakterem, snad ho náš realizační tým srovná ( tak jako třeba Kuchtu ).
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kalex před 3 lety 10.06.2021 12:54 |Já si teda nejsem jistý, ale mám tucha, že ta informace se vyrojila před derby. A kdopak ji odpálil? Mám za to že blesk. A mám za to i to, že ty žvásty o tom, že k nám nepůjde a kdesi cosi vypustil zase blesk. Ale mohu se mýlit.
#predderbymlatimstarou#
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kjandourek (admin) před 3 lety 10.06.2021 13:30 |No tak isport.blesk přišel s tou informací.... a Plavšić jako reakci na to uvedl na svém instagramu, že se Slavií nic nepodepsal a ani s ní nejedná.... Teď je jenom otázkou, jestli to napsal opravdu sám a proto, aby mu rudoši dali pokoj.... nebo jestli ho k tomu donutil "někdejší geniální záložník", aby nevypadal jako debil... a nebo jestli to třeba nějak nevyplývá z jeho smlouvy se Spartou, kterou on sám nechce porušit, aby dostal poslední výplatu... nebo aby mu - dle stále platné smlouvy - nenapařili nějakou neskutečnou pokutu
Přeci jenom tam má smlouvu do 30.6..... u nás ofiko až od 1.7. a jeho příchod k nám není "win-win" situace pro obě strany... jak jsem pochopil z jednoho článku, tak sami rudoši ještě netuší, jak to zaonačit... jestli mu povolit, aby přípravu v půlce června začal u nás, nebo jestli mají trvat na tom, že by měl - opakuji dle stále platné smlouvy - nastoupit k nim a až do 30.6. trénovat s nimi .... Jako trénovat s rudochy by ve svém zájmu asi nešel, ale mohou mu nepovolit trénovat s někým jiným... a kdo ví, jaké může mít ve smlouvě sankce za porušení... Vždyť si vezměme, že dosud zachovává naprosté dekorum - například se zatím neobjevila ani jedna fotka ve slávistickém dresu....
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kalex před 3 lety 10.06.2021 13:36 |No myslím si, že B je správně, tedy že ho k tomu donutil dement Rosický. A v minulých dnech jsem tu psal i já k tomuto tématu zrovna to, co zmiňuješ. Že jsou schopni mu napálit pálku defakto za nic.
Pěkně se v tom koupají ty rudé vemena.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
mig52 před 3 lety 10.06.2021 13:58 |Nešlo by to vyřešit tak, že by mu "napařili" dovolenou. Elegantní řešení ve smyslu vlk se nažral..... :)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kjandourek (admin) před 3 lety 10.06.2021 14:14 |To asi ano, ale je možné, že s chutí (a právníkem v zádech) čekají na jakoukoliv fotku Srdjana v červenobílém (i v tréninkovém)... pak vytáhnou smlouvu, která má platnost do 30.6. a ukážou nějakou doložku, že musí propagovat pouze Spartu a nesmí mít na sobě jiné odznaky než jejich smluvní partnery a bumho - pokuta 10 mega....
Vždyť on od té doby, co blesk propálil tu informaci neřekl jediné slovo... nebyl s ním žádný rozhovor, smlouvu podepisoval v kvádru, v neutrálním prostředí, smlouva v červených deskách, logo na nich vytlačené tak, že je dobře rozpoznatelné jenom z jednoho záběru...
Prostě jako by minimálně jeho manažer věděl, čeho všeho je Sparta schopna se chytit a sankcionovat to...
Já bych se nedivil ani tomu, kdyby i ten Instagramový účet musel být k dispozici rudému PR oddělení...
Upřímně jsme zvědav, co se dozvíme po 1.7. :-)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kalex před 3 lety 10.06.2021 14:29 |Přesně tak. Imho výpovědi po SMS, atd, kapsa Hašek,....
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kalex před 3 lety 10.06.2021 14:30 |Kauza, pardon.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
koudys2 (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 13:45 |Ano, mýlíš se.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
mig52 před 3 lety 10.06.2021 12:55 |Se snad kvůli rudochům rozbrečíš. Fotbal je jeho džob, proč by neměl vzít nabídku Slavie a roztrubovat to po okolí. Snad si nemyslíš, že před půl rokem zavolal Trpišovi, zda by pro něj neměl volné místo v základní jedenástcr. Navíc je to cizinec a ne odchovanec rudých, tak jakýpak sparťan !!! Tak jakýpak křivák, přece není Dušín.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kexholm před 3 lety 11.06.2021 19:33 |Jo udělal dobře že šel k nám, na jeho místě bych to taky udělal, ale je to slaboch že nedokázel říct pravdu a lhal, nemá žádnou morálku, pro mě to křivák je. Jsem rád že Sparta dělá hloupý rozhodnutí a přichází o dobrý hráče.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
ColinSKS před 3 lety 10.06.2021 13:21 |To je blbost. Smlouvu podepsal ted. Takze tenkrat byla pravda, co rekl. Taky pujdu z vodafonu do tmobilu, kdyz mbe zaplati...
Komentář byl uživatelem upraven (10.06.2021 13:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To je blbost. Smlouvu podepsal ted. Takze tenkrat byla prada, co rekl. Taky z vodafonu do tmobilu, kdyz mbe zaplati... .
Skrýt původní komentář
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
dalislavista před 3 lety 10.06.2021 14:53 |No podepsat mohl už před časem a natočit na video se dá podepsání smlouvy znovu kdykoliv v jakémkoliv prostředí. Přece není nikde napsáno, že na videu musí být opravdový podpis smlouvy.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kexholm před 3 lety 11.06.2021 19:55 |Uvažuj. Plavšič podle mých informací podepsal už dávno, přece by Slávie nečekala tak dlouho s podpisem hráče kterého JT moc chtěl a byl zadarmo a riskovala že by podepsal třeba někde v zahraničí. Plavšič svým vyjádřením dostal Slávii do nepříjemný pozice, Slávie se zachovala rozumně nechtěla nic komentovat a teď teprve "naoko podepsala" až 10.6.2021 smlouvu s Plavšičem, aby z toho lhaní Plavšiče aspoň trochu vysekala. Navíc dýl jsme čekat "s oficiálním podpisem" nemohli, potřebujeme aby nám ho Sparta pustila na celou přípravu od 23.6., což ona bohužel nemusí udělat, má tam smlouvu až do 30.6.2021 a můžou si ho ještě pěkně vychutnat.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 10.06.2021 14:06 |Křivák? To je silný výraz. Shrňme si fakta. Sparta s ním prodloužit nechtěla. On tam spokojený taky nebyl. Tak slyšel na zájem Slavie. Když s tím Sport/Blesk vylezl, tak se na Spartě probudili, narychlo mu nabídli prodloužení a všichni se na něj slítli a hučeli do něj. On byl pořád ještě zaměstnancem Sparty. Co asi tak měl dělat? Kdyby mlčel, tak ho rozcupují, tak něco řekl, aby měl ty 2 měsíce klid a "odložil" si to "rozcupování" na později. A čistě právnicky - řekl "Se Slavií jsem smlouvu nepodepsal, ani jsem s nimi nejednal o žádné nabídce. Jednáme se Spartou, jestli bude nový kontrakt." Takže v té části o smlouvě mluví asi pravdu, podepsal ji až teď. S tím jednáním už to může být slovíčkaření, třeba se Slavií jednal jeho agent nebo mluvil s někým ze Slavie zatím obecně a o konkrétní nabídce to ještě nebylo. Nikde v tom nepíše/neslibuje, že do Slavie nepůjde nebo že zůstane ve Spartě. Takže emoce Sparťanů chápu, ale můžou být naštavení akorát na svoje vedení.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kexholm před 3 lety 11.06.2021 19:25 |Fakta jsou že byl dávno dohodlý na Slávii že tam přestoupí a na dotaz jestli přestoupí do Slávie, ve Spartě řekl že ve Slávii nepodepsal, ikdyž už dávno věděl že tam jde, to se prostě nedělá, není to pro mě férovej člověk. Mohl to říci buď na rovinu, nebo že se rozhodne až po sezóně a měl klid a bylo by to v pohodě, když mu Sparta nenabídla do tý doby smlouvu, podepsal jinde, měl na to právo, nemusel lhát. Takhle si zahrál o zápas víc a nic nezískal. Je to samozřejmě chyba Sparty že o něj přišla.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšič!
kjandourek (admin) před 3 lety 10.06.2021 14:28 |Všimni si, že on zatím neřekl vůbec nic... jediné, co se objevilo byla zpráva na Instagramu... a upřímně řečeno víme houby, jestli za tím nebylo PR oddělení rudochů... je klidně možné, že mají jejich účty pod palcem...
Všimněme si, že podpis se odehrál ve zcela neutrálním prostředí, on je v obleku, nemá ani odznak se znakem Slavie - evidentně ví, že nesmí .....
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Ondráš před 3 lety 10.06.2021 13:32 |Kromě plačících Rumunů jinou devizu nevidím..a jestli bude tak nechutně simulovat jako u nich..
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Juventus turin před 3 lety 10.06.2021 13:53 |Vítej
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
pcitron před 3 lety 10.06.2021 14:09 |Netuší někdo, kde byl klip natočen? Krásná, i když ne příliš velká knihovna. Že by byl Plavšic takový intelektuál?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Fačín před 3 lety 10.06.2021 14:30 |To vím úplně přesně. Salonek hotelu Le Palais. A jestli se nemýlím, tak u videa se Schranzem to byl taky Le Palais, jejich zahrada s výhledem na Kongresové centrum.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
pcitron před 3 lety 10.06.2021 14:48 |Díky.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
pcitron před 3 lety 10.06.2021 14:11 |Plavšice nechci hodnotit, JiT tým opakovaně prokázal, že hráče má dobře vytipované. Avšak tento způsob přestupu zdá se mi poněkud nešťastný.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Jachym před 3 lety 10.06.2021 14:23 |Jak už tady napsali kolegové, těžko mohl dělat Plavšič něco jiného... Přiznat barvu ohledně jednání s námi, tak ho obrazně řečeno rozcupují rudoši zaživa a ještě budou mlít něco o tom, že před klíčovými zápasy v lize rozklížil mužstvo. A za křiváka by pro ně byl stejně. Zodpověz si raději otázku zda něco na Letné v tomto ohledu (odchody hráčů) funguje normálně a porovnej si to s férovým a lidským přístupem u nás.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kjandourek (admin) před 3 lety 10.06.2021 14:23 |Co je nešťastného na přestupu, kdy někomu vyprší smlouva? jako nešťastný způsob si představuji přechod Doležala z Olomouce do Jablonce (podepsanou novou smlouvu s Olomoucí měl na svazu zaregistrovat jeho agent, vybodnul se na to a nabídl hráče Jablonci...)... nebo Buchy od nás do Plzně, či Jeřábka z Teplic do Jablonce, kdy hráči jednostranně vypověděli smlouvu a hned za pár minut podepsali jinde....
Případně ještě ty vynucené přesuny, kdy hráč podepíše novou smlouvu jinde půl roku před koncem té původní (což může) a potom si vydupe přesun hned... a je nasnadě, že je to přestup za hodně malé peníze, protože prodávající už víceméně hráče ztratil...
Ale tohle?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
pcitron před 3 lety 10.06.2021 14:56 |"Způsobem" jsem myslel přímý přestup z Rudé bídy k nám - tedy bez "okliky" či "mezistanic" přestupů nebo (alespoň formálního) hostování jak tomu bylo u Simona, Hušbyho, Nica, Kudyho....
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
před 3 lety 10.06.2021 15:03 |Hušby byl taky přímej transfer.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kjandourek (admin) před 3 lety 10.06.2021 15:04 |Podle mého názoru je to naopak ještě lepší.... :-)
Není to přestup, kde bychom se museli s jeho původním zaměstnavatelem bavit a dojít k nějakému kompromisu, případně se od něj nechat "natáhnout"... žádné procento z dalšího prodeje jako u Deliho, žádné placení jako u Hušbauera (který šel mimochodem taky rovnou - z hostování se vrátil a strávil u rudejch celý podzim)... prostě skvělý hráč, kterého chtěli... ale měli smůlu, protože on už nechtěl být u nich.... :-)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
před 3 lety 10.06.2021 15:20 |Taky pravda.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
samyeto před 3 lety 10.06.2021 21:05 |Aspoň nějaký slávista co tady nevítá sparťana s kyticí růží...
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
sTizz (přítel SN) před 3 lety 16.06.2021 23:58 |Sice hral za rudy,ale to neznamena,ze je spartan ;) Husby u nas taky zazil top kariery ale je to ruda kuze,bohuzel..
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Carlos před 3 lety 10.06.2021 14:17 |Nico Stanciu, Srdjan Plavsic... smrt spartě. :-D
Komentář byl uživatelem upraven (10.06.2021 14:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nico Stancio, Srdjan Plavsic... smrt spartě. :-D.
Skrýt původní komentář
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Fido22 před 3 lety 10.06.2021 14:25 |... to už néé! Nevymezovat se pořád proti Spartě a riskovat pokutu. Přeci nám rudoši můžou být u zadku. Po velmi charakterním gestu Nica v přáteláku Anglie-Rumunsko pojďme ve stejném tempu, rytmu skandovat:
Nico Stanciu - Nico Stanciu -
SLÁ - VIS - TA
A pro Srdjana se vymyslí jiný pokřik, až u nás něco pěkného předvede.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 10.06.2021 14:26 |..celej staďák přinde v koženým křiváku
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Malvin před 3 lety 10.06.2021 15:02 |Souhlas, to , že je zmiňujeme v našich choralech a pokřicích jen ukazujeme jak nám leží v žaludku. Vždyť přehlížením ty sebranky by jsme ukázali jak je máme u zadele.
Ještě to chápu v derby, kdy je chceme popíchnout. Ale proč v jakémkoli jiném zápase?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Jachym před 3 lety 10.06.2021 21:01 |Přesně tak! Jsme Slavie, jebem' Spartu...! :-D
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Malvin před 3 lety 10.06.2021 21:28 |Přesně o to mluvím.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Leksel před 3 lety 10.06.2021 16:36 |Vim, že se to skanduje, ale osobně smrt přeju vrahům a podobnejm zrůdám, rudejm bych snad jen vyjádřil účast s jejich duševní výbavou. :-)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Kenny před 3 lety 11.06.2021 17:53 |Já to tedy nevnímám jako smrt sparťANŮM, ale jako zánik toho klubu. A s tím problém nemám......
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Leksel před 3 lety 11.06.2021 19:37 |To je mi jasný, že je to nadsázka ve smyslu "odvrhnutí" toho rudýho klubu, nicméně slovo "smrt" mi nahání husí kůži a má u mě nepříjemný konotace. Jsem holt divnej, i když obsah chápu. :-)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Fido22 před 3 lety 10.06.2021 14:29 |Srdjane, gratuluji k rozumnému rozhodnutí a vítám Tě mezi dospělými.
Ať si u nás splníš své sny o účasti v Lize Mistrů a ať Tě kabina s Bóřou přijme jako snad každého doteď přijala!
Musíš pro to samozřejmě něco udělat, být týmový hráč a nikoliv hvězdička z druhého břehu Vltavy, ze které se všichni posadí na zadek. Pěkně pokora, makat, vracet se, nevztekat se a neválet se!
Slavia oleee!
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Cross před 3 lety 10.06.2021 15:30 |Hlavně! Plavčík má potenciàl na 25 bodů za sezónu. Pokud tedy zůstane hlavičkář Sima…
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 10.06.2021 17:07 |Jak se pozná potenciál?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
p!erreCORE před 3 lety 10.06.2021 17:55 |potencionál
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 10.06.2021 18:11 |Snad se to dozvím, když to tady ten nick píše?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
ehad před 3 lety 10.06.2021 21:34 |klid, i kdyby ti to napsal, tak to stejne nepochopis :-) ..
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
pehacko před 3 lety 10.06.2021 19:30 |Treba u tebe se pozna, ze tam uz neni…
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 10.06.2021 20:35 |Já se to snad nedozvím...
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
pehacko před 3 lety 10.06.2021 20:49 |Neboj kamarade, ja ti to nikdy nereknu a stejne nikoho jineho nectes!
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 10.06.2021 20:52 |.... dyk to nevíš.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Leksel před 3 lety 10.06.2021 22:48 |To máš jako s potencí, buď seš hodně dobrej a výkonnej a to kdykoli, kdekoli a kolikrát chceš nebo seš jakž takž průměr, eventuálně v krajním případě to může bejt fiasko (propadák). Kapito?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
coogee před 3 lety 10.06.2021 22:27 |Jenom 25 bodů? To je ale na sestup, minimum pro záchranu bylo většinou 26!
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Lunaris před 3 lety 10.06.2021 17:09 |Když srovnám tweety JT se scenérií klipu se Srdjanem, vychází z toho, že smlouvu podepsal 29.5. Obdobně se vyjádřil T. Syrovátka, že se smlouva podepsala po sezóně a sami nevěřili, že to Srki ustojí a podepíše nám. Takže ty kecy o tom, že je Plavšič lhář, jsou mimo. Sparta měla možnost to ovlivnit a dát mu dobrou nabídku, což on sám na Insta napsal, že jedná s nima o nové smlouvě. Nakonec ale zvolil Slavii, kde zřejmě vidí větší šanci na trofeje a LM. Že se ty rudé bláboly o lháři objeví i zde, je špatně. Podroužek a rudý pochop Vacek to přibarvili s těmi kecy, že je podepsáno a jsou z toho fotky, což se ukazuje jako ta největší lež v tomhle příběhu.
Komentář byl uživatelem upraven (10.06.2021 17:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Když srovnám tweety JT se scenérií klipu se Srdjanem, vychází z toho, že smlouvu podepsal 29.5. Obdobně se vyjádřil T. Syrovátka, že se smlouva podepsala po sezóně a sami nevěřili, že to Srki ustojí a podepíše nám. Takže ty kecy o tom, že je Plavšič lhář, jsou mimo. Sparta měla možnost to ovlivnit a dát mu dobrou nabídku, což on sám na Insta napsal, že jedná s nima o nové smlouvě. Nakonec ale zvolil Slavii, kde zřejmě vidí větší šanci na trofeje a LM. Že se ty rudé bláboly a lháři objeví i zde, je špatně. Podroužek a rudý pochop Vacek to přibarvili s těmi kecy, že je podepsáno a jsou z toho fotky, což se ukazuje jako ta největší lež v tomhle příběhu..
Skrýt původní komentář
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
coogee před 3 lety 10.06.2021 21:10 |Ať sparta a její příznivci drží zobáky a vzpomenou si na Labanta, Novotného, Grygeru, který už byl se Slavií dohodnutý, a další jejich majstrštyky, kterýma se pak dokonce chlubili, jak jsou šikovný v přestupové politice.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
MKCZ83 před 3 lety 11.06.2021 00:23 |Podle mě na Plavšiče Sparta prostě dost tvrdě zatlačila, rovnou aby buď lhal, anebo on sám vycítil, že by měl poslední dva měsíce peklo a tak mlžil a ohnul si realitu podle toho, co pro něj bylo v tu chvíli důležitý. K tomuhle doporučuji poslechnout si podcast Přímo z kabiny s Filipem Novákem o jeho přestupy v Turecku.
Ve Spartě tuhle situaci někdo extrémně neunesl a udělal z toho PR blamáž. Plavšič je spíš oběť, než někdo, kdo by se měl označovat jako lhář. Pokud by to řekl jasně, ztratil by nejspíš 2 měsíce jakéhokoli rozumného tréninku a klubového zázemí. Což by ho nejspíš mohlo dost výkonnostně zabrzdit do další sezóny. Asi jako když by mi zaměstnavatel dělal extrémní prostředí dva měsíce před koncem smlouvy v situaci, kdy mi nechtěl dát novou, já si našel novou práci, ale chci dodržet kontrakt a odvést mu férově práci a šéf by na mě každej den řval, vyhodil mi věci z kanceláře a já musel pracovat někde na chodbě na schodech. Taky bych mu potom řekl, že ještě nevím, nebo že nejdu ke konkurenci, i když se to povídá, a že teda můžeme zkusit mluvit o nový smlouvě, když si to teďka najednou rozmyslel, že mě chce zpátky.
Co v médiích byla přesně lež a co ne, se dozvíme v momentě, kdy o tom promluví víc zainteresovaných lidí. Do tý doby je těžký říct, kdo a jak kecal nebo neměl přesný informace.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Rožky před 3 lety 10.06.2021 19:30 |Taky musím pochválit naše PR oddělení ,krásné a elegantní představení nové posily, žadné trapné a ,,vtipné" video jak z druhého břehu..:)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
o5aradecek před 3 lety 10.06.2021 19:54 |Jo, opravdu na úrovni, jak se na Slavii sluší. Ne, jako týpek v šílený paruce, co někde máchá mečem. :-))))
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
před 3 lety 10.06.2021 22:14 |Musím se přiznat, že kanály buzen nesleduju, ale s tím jsi mne zaujal. Můžeš sem postnout odkaz? Případně do SZ
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
o5aradecek před 3 lety 10.06.2021 22:23 |Já jsem to viděl na twitteru a tam to bylo z YouTube. Určitě najdeš, když maličko zapátráš. Ale je to fakt dost trapný. :-))
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kjandourek (admin) před 3 lety 11.06.2021 07:28 |To je šílený... doufám, že taky na hřiště nastoupí bos, v paruce a s mečem :-)
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
před 3 lety 11.06.2021 22:37 |Twgi...co je to za klauni...:D ....bylo mi trapně za toho hráče...
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Kmotr (přítel SN) před 3 lety 11.06.2021 23:15 |Normalne jsem se na to bal podivat.. a fakt jsem to delat nemel. To je uplne strasny a jeste strasnejsi jsou ty komentare typu “nikdo na svete nema lepsi PR”.. boze co to muze napsat za cloveka? :D
Dobrodošao u SKS, Srđan!
tobro před 3 lety 10.06.2021 19:37 |"Přišel jsem pro vítězství a výhry, proto jsem se nakonec rozhodl pro Slavii."
https://youtu.be/Y0qFCRd2MoA
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
p!erreCORE před 3 lety 10.06.2021 19:57 |Nejspíš to není správně podle jeho materstiny, ale ja mu budu říkat Srdko.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
navzdyslavia před 3 lety 10.06.2021 21:31 |Ahoj a vítej v nejhezčích barvách. Tady se ti splní sen a zahraješ si LM a získáš několik trofejí. Stačí jen maličkost : plnit do puntíku pokyny JiT.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
pehacko před 3 lety 10.06.2021 21:39 |https://m.youtube.com/watch?v=VXinPo2dyIY
Plavcic se omlouva vsem na sparte
Srđan v SKS
tobro před 3 lety 10.06.2021 22:17 |Přátelé, kamarádi, slávisté. Zaznamenal jsem v diskusi jisté mrzení stran příchodu Srđana z jiného (zde nepříliš oblíbeného) klubu. No, není tomu tak. Srđan přichází jako volný hráč. Angažmá v ACS mu skončilo a na nové smlouvě se tam prostě a jednoduše nedohodl. Svou další fotbalovou budoucnost po zralé úvaze (jeho i jeho agenta) spojuje s týmem v nejkrásnějších dresech na světě a dobře dělá! To, že je lepší po trávníku létat jako blesk s míčem u nohy a nikolivěk se po něm válet, mu JiT a spol. jistě ozřejmí v relativně krátké době. JiT věc nastíní a Houšťa s Bóřou s ním danou problematiku následně proberou i po praktické stránce a bude.. ;-)
P.S.
Asi bych trochu poopravil titulek. Imho je jeho dikce lehce zavádějící a někoho (na)startuje tak.ňák už dopředu, že, ehm...
Re: Srđan v SKS
mig52 před 3 lety 11.06.2021 05:58 |Palec nahoru dávám, byť místo imho bych raději výklad pro nicméně.
Re: Srđan v SKS
stefi před 3 lety 11.06.2021 10:23 |In my humble opinion si tu češtinu nesmyslně przníme sami.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
George (přítel SN) před 3 lety 11.06.2021 06:07 |Vítej Srďan u nás...všichni ho mají za zrádce, ale vždyť mluvil pravdu ne....však jste to všichni včera viděli ve videu, že podepsal teprve včera....:-D
Ale opět typičtí Češi, o hráči se ví, že prostě za nás hrát nebude, ale tak snad má platnou smlouvu a je profesionál a jestli od 1.7.2021 půjde jinam nebo ne, tak proč ho odstavovat, támhle v Anglii se vědělo, že Aguero nebude dál pokračovat za MC a oni ho stavěli dál, ale ne Češi prostě řeknou, že by nám úmyslně škodil, a tak ho posadíme na tribunu nebo odstavíme....toto se mi nelíbí, že my hráče odstavíme, zatímco v dalších zemí, ví že je profesionál a bude se být za tým, kde mám platnou smlouvu přeci ne? :-)
přichází volný hráč Srdjan Plavšić!
Slávista 51 před 3 lety 11.06.2021 07:54 |Hlavně aby neměl jenom silný svaly kolem huby/úst.
Na cestu na západ se musí pořádně předvést !
Re: přichází volný hráč Srdjan Plavšić!
Slávista 51 před 3 lety 11.06.2021 13:07 |Nevím co vám nelíbí - občas se takový najdou.
Slavia bude ještě dlouho přestupným mužstvem pro dobré/vynikající hráče. A když bude jejich prodej jako u Součka/% z dalšího přestupu, tak jenom dobře pro Slavii.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 11.06.2021 09:44 |Dobré dopoledne přeji ze Šumavy.
Přiznám se Vám všem, že jsem S. Plavšiče v dresu Sparty neměl rád.
Byl jsem dost alergický na jeho pády při jakémkoliv doteku a taky proto, že to byl hráč, který nás dokázal rozhodit a dát nám góla.
Byl jsem překvapen, že o něho má pan Trpišovský zájem. A tak jsem čekal, jak se situace "vyvrbí":-)).
Teď je tento hráč v dresu Slávie a já mám pocit, že teď to bude náš žolík tím svým stylem, který jsem neměl rád.
Tak jako jsem přijal Pepu Hušbauera a Nica Stancia a oba dva mám moc rád, tak věřím, že si náš trenér Srdjana dotvoří k obrazu svému a zapasuje ho do našeho herního stylu.
Budu mu držet palce a uvidíme, jak se mu povede.
S úctou k Vám
Sokrates55
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
padre před 3 lety 11.06.2021 13:26 |Zájem měl Vrba a možná i Rosa, a nakonec se vše vyvrbí tak, že Rosa rosí slzy, Vrba trpí a Trpiš se křetí ...teda pardon, kření, a my s ním!
Komentář byl uživatelem upraven (11.06.2021 16:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zájem měl Vrba, a nakonec se vše vyvrbilo tak, že Vrba trpí a Trpiš se křetí ...teda pardon, kření, a my s ním!.
Skrýt původní komentář
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Kenny před 3 lety 11.06.2021 17:48 |Já tedy doufám, že přeci jen něco na svém stylu změní. A to konkrétně to časté padání. Z toho důvodu byl můj pohled na něho naprosto stejný. Co se týče fotbalovosti, soubojů jeden na jednoho, výborné akcelerace a centrů z levé strany, v těchto disciplínách dle mého vyniká. A přesně to od něho budu chtít vidět.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Dobi před 3 lety 12.06.2021 13:17 |Já jsem se vyjádřil kousek výše, takže má u mě dvojnásob zelenou. Potěšily mě kladné reakce, nevím, zda je vhodný dotaz, zda udělám selfíčko. Já jsem pár článků už sesmolil, nezapomenutelný byl Slađan Ašanin, kde jsem mj tlumočil jeho besedu na odbočce v Dobříši v takové lesní chajdě - mockrát na to vzpomínal. Vzpomínám i na Vukadinoviće, který se v Praze později vydal opačným směrem... Ale podle mne tohle vše moc potřebujeme, aby se držela ta dlouholeté slovanská vzájemnost v dnešním "pošahaném" světě!!!!
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 13.06.2021 10:29 |Já byl zas v jeho vinárně, dával jsem si palačinky,tedy v asaninove v Německu, taky byl na jeho narozkach, no a co?
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Ragnarok před 3 lety 11.06.2021 10:19 |Po Schranzovi další kvalitní prověřený hráč středního věku, který okamžitě zvýší konkurenci a kvalitu ofenzivy a nabídne trenérům další možnosti. I při vysokém platu se vyplatí, protože náklady na takový přestup by byly docela vysoké.
Uvítal bych i dva kvalitní mladé hráče, asi ze zahraničí, naše liga nic nenabízí, krom Daňka, za kterého chce Sigma neadekvátní odstupné.
Hodně by nám do budoucna pomohl i vysavač a buldok Sadílek, otázkou je, na kolik si ho podnikový klub společnosti Philips cení.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Marcelo10 před 3 lety 11.06.2021 10:22 |Sadílek by měl být pořád ve hře.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Dobi před 3 lety 11.06.2021 21:31 |SRĐANE – DOBRO DOŠAO!!!
On pochází u Noveho Sadu a hrál za naši SESTRU Vojvodinu Novi Sad, kterou v roce 1914 založili srbští studenti, studující v Praze. Přivezlisi naše dresy a dodnes jim zůstali věrní (pouze hvězdu změnili na všeslovanskou modrou)! Takže snad nebudu sám, kdo mu fandí!!!!
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 12.06.2021 10:34 |A budeš s ním dělat selficko? L
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
Solimken před 3 lety 12.06.2021 14:59 |Já bych si s ním to selfíčko klidně udělal pokud bude příležitost jako s každým ze Slavie.
Re: Ze Sparty přichází jako volný hráč Srdjan Plavšić!
kostelnivlajka před 3 lety 12.06.2021 16:57 |Já ne.
Srdjan
sTizz (přítel SN) před 3 lety 16.06.2021 23:53 |No tak pristi rok v lete na nej bude nabidka min 15 milionu eur a pujde do top3.. o co.. :)